Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Serge Aurier uzgodnił warunki kontraktu z United

» 10 sierpnia 2017, 15:19 - Autor: Rio5fan - źródło: goal.com
Jak informuje portal Goal.com oraz francuscy dziennikarze, Serge Aurier ustalił warunki pięcioletniego kontraktu z Manchesterem United.
Serge Aurier uzgodnił warunki kontraktu z United
» Serge Aurier ustalił warunki pięcioletniego kontraktu z Manchesterem United
24-letni obrońca niebawem ma stać się częścią klubu z Old Trafford. Do ustalenia pozostała jeszcze kwota odstępnego, jaką United mają przelać na konto Paris Saint-Germain.

Do rozstrzygnięcia pozostała także kwestia pozwolenia na pracę dla piłkarza, któremu zabroniono wjazdu na teren Wielkiej Brytanii. Ma to związek z napaścią na funkcjonariusza policji w okolicach jednego z klubów nocnych w Paryżu we wrześniu 2016 roku.





TAGI


« Poprzedni news
Fantasy Premier League: Dołącz do Ligi DevilPage.pl
Następny news »
Udany debiut Borthwicka-Jacksona w Leeds

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (112)


WiecieLepiej: Gdy po najlepszych piłkarzy zgłasza się real czy Barca, zawodnik prawie zawsze staje się ich piłkarzem. Trzeba ściągnąć Balea, Sancheza, czy Lewandowskiego, i pokazać że nam się nie odmawia!
Sypnac gruba kasa i kupić jeszcze dwóch Topowych piłkarzy...
» 11 sierpnia 2017, 12:40 #105
GingerBoy: Tylko, że Real i Barcelona mają aktualnie trochę więcej do zaoferowania pod względem sportowym. Nie każdy też piłkarz leci na pieniądze, więc nie da się tym przekonać każdego. Problem z naszymi transferami jest taki,że zasadzamy się na najgrubsze ryby na rynku,a nie zauważamy tych równie dobrych grajkow tylko, że z mniejszą otoczka medialna. I kuleje też to,że wtedy kiedy pojawia się na prawdę dobry gracz, który mógłby do nas przyjść, to my wtedy nazwyczajniej śpimy lub uważamy go za niezbyt dobrego, aby był częścią druzyny. Takim przykładem jest na przykład Eriksen...nie wierzę, że chłop wolał wtedy dołączyć do Totkow(z całym szacunkiem dla nich). Patrzymy wyłącznie na top i to jest nasz problem-czasami warto spojrzeć na zawodników mniej medialnych, może TROSZECZKĘ słabszych, ale walecznych jak Herrera np.i nie wydawać na nich ogromnych kwot. Inna sprawa to dawanie szans młodym...nie rozumiem, czemu mając taki problem z lewa obrona nie damy szanse temu młodemu ((Mitchell? Mogę się mylić). Tak samo zniknie ten 16-latek, który mógłby już spokojnie się pojawiać na końcowe minuty w niektórych meczach, to pewnie chłopak będzie wypozyczany do 25 roku życia i może wróci do nas...oczywiście jako młody Wilczek.
» 11 sierpnia 2017, 16:02 #104
matismal: Myśle, że jeżeli będzie robił problemy w szatni to Mou go ustawi. Będzie się przebierał gość w szatni z juniorami to może mu coś wejdzie do głowy.
» 11 sierpnia 2017, 02:53 #103
is200second: Wylozyc kase na Balea. Jesli z Aurierem to prawda to super transfer. PSG pozbywa sie naprawde swietnego pilkarza i jesli kwota mialabybsie zamknac w 30 mln to jest prze okazja. Zreszta oni tam robia przytulek dla brazylijczykow.

Do tego Zlatan i moze wyjsc naprawde fajna jakosciowo paczka.

Martial. Zlatan. Bale

Pogba Mata. Matic

Aurier Bailly. Lindelof. Valencia

Tylko teraz tak. Zapewne Ibrahimovic bedzie pelnil role zadaniowca. Tez zalezy jak bedzie spisywal sie Debesciaku. Moim zdaniem na angielski las to wystarczy. Na LM gdzie potrzeba jak najwiecej pilkarzy technicznych on sie chyba nie sprawdzi.

Kwestia Herrery. Pogba Herrera Matic to wg mnie jak pizza z jajkiem. Da sie zjesc ale bez polotu. I ja tego w takim zestawieniu nie widze. Choc zapewne tak srodek w wiekszosci bedzie wygladal. Zalezy wszystko od tego kto jeszcze przyjdzie. Podobno Mou chce dwojke pilkarzy. Bale mimo tych swoich kontuzji to pilkarz marzenie gdzie w polaczeniu ze Zlatanem. Szybkim Martialem, Rashem i zwinnym Mata moze byc naprawde ciekawym zestawem.
» 11 sierpnia 2017, 00:28 #102
S4MICHAEL: Hahahaha a np: taki Lukaku na ławe tak? Człowieku zejdź na ziemie!!
» 11 sierpnia 2017, 00:42 #101
Kilerek7: Jeśli Zlatan zostanie, to 10 tka numer i 352 razem z Lukaku pewnie. A co do Bale to wolalbym Williana
» 11 sierpnia 2017, 00:57 #100
WiecieLepiej: Wolę Zlatana po 40 niż Lukaku!
» 11 sierpnia 2017, 01:13 #99
wegiel13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2017 03:04

Is200second widze ze zrobiles juz plan na najblizszy sezon dla Mourinho. Fajnie, bardzo fajnie.
» 11 sierpnia 2017, 03:03 #98
bartrvn: Masz 12 lat?
» 11 sierpnia 2017, 06:58 #97
Kilerek7: Ibra go ustawi na dobre tory jeśli wróci. Dembele olal trening bvb, pewnie transfer do Barcy pewny. Czemu my nie kupujemy takich graczy tylko perisice.
» 11 sierpnia 2017, 00:11 #96
MufcGlory: Dlatego że nie chcą tu przychodzić.Myślisz,że Dembele mając wybierać między takimi klubami jak Bracelona,czyli jednym z kandydatów do wygrania LM i mistrzostwa kraju,a MU czyli klubem walczącym raptem o pierwszą czwórke będzie się długo zastanawiał?
» 11 sierpnia 2017, 00:18 #95
CJQualls: Ciekawe czy przejdzie, dopóki nie podaje SKY/BBC nie można być niczego pewnym. Francuscy dziennikarze, to poziom nieco wyżej niż hiszpańscy= żadny. Aurier, byłby sensownym wytłumaczeniem wypożyczenia TFM(którego i tak nie rozumiem, liczyłem, że dostanie minuty za Valencie). Sam Aurier to fajny piłkarz pod wahadła, niezły w defensywie i bardzo ofensywnie grający jak na obrońcę. Dużo wyższy poziom niż np.Moses. Przy ewentualnym przyjściu Iworyjczyka i dołączeniu Rose, nasza obrona będzie bardzo solidna, z ciekawymi opcjami. Mimo wszystko, wciąż czekam na skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia, aby nie być katowanym-Lingardem.
» 10 sierpnia 2017, 23:52 #94
2Fast4You: Przecież Sky w ostatnich (?) 2 latach strzały w niebo jak Di Marzio daje
» 10 sierpnia 2017, 23:59 #93
MufcGlory: Jak przyjdie Rose i Aurier to defensywa będzie niezła.To trzeba przyznać.W końcu oba boki będą chodzić jak nalezy
» 11 sierpnia 2017, 00:20 #92
Zbakaneoko: Ja wam mowie wszystkim, że jak przejdzie to bedzie potulny jak baranek oczywiscie poza boiskiem. Po pierwsze to United a nie Psg po drugie to Jose, a nie Emery, wiec o to bym sie nie martwil tylko oby na boisku nie zawodzil, a bedziemy z niego zadowoleni przez dlugi czas :)
» 10 sierpnia 2017, 23:15 #91
bartrvn: On fikal do juz do Blanca i nie mial respektu do pilkarzy pokroju Ibrahimovic czy Tiago Silvy wiec nie wiem czy jest reformowalny :D
» 11 sierpnia 2017, 07:01 #90
tygrys26: ale nie miał okazji pracować z Jose...
» 11 sierpnia 2017, 13:21 #89
Klimaa: Chyba w tym miesiącu ma być wyjaśnione czy zarzuty zostaną oddalone a co za tym idzie będzie wiadome czy transfer dojdzie do skutku.
» 10 sierpnia 2017, 22:47 #88
2Fast4You: No a w którym mają być wyjaśnione jak nie w tym, przecież okienko się zamyka z końcem miesiąca xD
» 10 sierpnia 2017, 23:32 #87
jassaj: Kiedyś bardzo ceniłem tego zawodnika i wręcz sam go chciałem w United ale potem jak pokazał swoje oblicze to jeżeli moje zdanie miałoby się liczyć byłoby na absolutne nie. Zawodnik może i umie grać ale co z tego jak za każdym razem będzie nuta niepewności, czy mu coś nie odwali, czy nie pobije się z kimś na treningu, nie zrobi burdlu po meczu i nie będzie destruktorem w szatni. Ja bardzo lubie zawodników z charakterem, którzy głośno mówią czego chcą od życia, potrafią potrząsnąć zespołem ale jednoczesnie są liderami i drużyna chce za nimi iść. A Aurier wydaje mi się typową małpką cyrkową. Mam nadzieje, że jeżeli do nas dołączy to przynajmniej na boisku będzie umiał się zachować. Nie chce oglądać następcy Costy w naszych barwach. Hiszpan wkurzał mnie niesamowicie swoim kretynizmem, jak ktoś taki będzie biegał w naszej koszulce to oszaleje. Pozostaje nadzieja, że Mou jednak ma więszy autorytet niż trenerzy PSG i weżmie go za twarz i postawi do pionu jakby co, bo pograć może by coś pograł no ale musi nad sobą dużo popracować
» 10 sierpnia 2017, 22:43 #86
MatiasXD: Gość może rozsadzić szatnię w kilka dni no ale Mourinho potrafi okiełznać bestię.
» 10 sierpnia 2017, 20:58 #85
Reusik12: Chyba jak puści bąka raz dziennie.
» 10 sierpnia 2017, 21:24 #84
is200second: Breaking!!

Barcelona zlozyla oferte w wysokosci 100 mln + zmienne za Jessiego Lingarda. W wyniku niepowodzenia transferow Cou i Dembe.

Jak podaje zrodlo bliskie klubowi. Oferta miala zostac wrecz wysmiana przez wlodarzy klubu, ktorzy mieli jednoznacznie dac do zrozumienia iz skrzydlowy is not for sale.
» 10 sierpnia 2017, 20:46 #83
MufcGlory: Leże i kwicze:)))))) You made my day
» 10 sierpnia 2017, 20:50 #82
SieLodreiP: No świnie tak mają.
» 10 sierpnia 2017, 21:26 #81
MufcGlory: Nie porównuj mnie do siebie
» 10 sierpnia 2017, 21:36 #80
SieLodreiP: Ale to ty kwiczysz wiec...
» 10 sierpnia 2017, 21:49 #79
WiecieLepiej: Skoro Neymar był do wyciągnięcia, to trzeba było rozbić skarbonkę!!
Jak na razie jeden konkretny transfer- Matic. co do reszty, szczerze to nie są piłkarze na pierwszy skład United, są solidni ale nie na tyle dobrzy być grać dla United.
Jak porównam Van Persiego do Lukaku, to aż chce mi się śmiać:-)
Może przestaniemy się pier... i wydamy te pieniądze by ściągnąć piłkarzy pokroju-
Bale, Marcelo,Lewandowski, Hazard.
Taki jest teraz rynek, i musimy się z tym pogodzić.
» 10 sierpnia 2017, 20:45 #78
MufcGlory: Też tak sadzę,ale z tymi skąpcami Glazerami to nie ma szans na takie transfery.Oni tylko ciagną z klubu ile się da,a dla klubu zostaką jakieś grosze.Mam nadzieje,że w końcu wykupią nas Chińczycy i wtedy w końcu coś ruszy.Jakbyś my mieli innych właścicieli,to Neymar by już grał u nas.
» 10 sierpnia 2017, 20:56 #77
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.08.2017 21:05

PSG przeznaczyło na Neymara ponad pół miliarda euro i to nie swoich pieniędzy. Poczytajcie trochę o ekonomii a dopiero potem piszcie posty.

"Bale, Marcelo,Lewandowski, Hazard."

No, już widzę, jak Wesoły Romek sprzedaje nam Hazarda.
» 10 sierpnia 2017, 21:04 #76
WiecieLepiej: My też mogliśmy zrobić taki numer...
To jest tylko przykład, że jeśli zawodnika można kupić, a jest światowej klasy to trzeba wydać ten worek pieniędzy.
Inni ściągaja na zawołanie, a my tego nie potrafimy...
Smutne ale prawdziwe.
Ściągnięcie Lukaku o tym świadczy!
» 10 sierpnia 2017, 23:23 #75
M1LKA: worek? 200 mln euro to będzie mały kontener.
» 10 sierpnia 2017, 23:43 #74
mycka86: Po tym jak się zachowywał na prawdę chcielibyście go widzieć w MU ? Za rok jakiś inny Katarczyk da za niego 300mln i jeszcze lepszy kontrakt i znów zacznie odstawiać szopki.
» 11 sierpnia 2017, 00:04 #73
S4MICHAEL: Jak dla ciebie Lukaku nie jest piłkarzem na pierwszy sklad u nas to ja nie mam pytań! Człowieku idź sie lecz!!
» 11 sierpnia 2017, 00:46 #72
WiecieLepiej: Idź się lecz... bardzo zabawne:-)
Jeśli mamy być średniakiem z Anglii to bardzo proszę!
Prawda jest taka że gość nie prezentuje jeszcze takiego poziomu by grać w United.
chyba zapomniałeś jakie mamy DNA.
Jego nawet nie można porównać do RvP.
My potrzebujemy napastnika pokroju Lewego. SUAREZA a nie Lukaku.
Pora się otrząsnąć bo jak na tą chwilę to gramy Fellainim i Carrickiem( którego uwielbiam, ale powoli ma już najlepsze za sobą).
Zobacz dla przykładu środek Realu, teraz pewnie widzisz ta przepaść.
Nie wszyscy piłkarze muszą być światowej klasy , ale u nas na tą chwilę tylko David łapie się do tego grona.
» 11 sierpnia 2017, 01:08 #71
M4GIK1990MU: "Nie wszyscy piłkarze muszą być światowej klasy , ale u nas na tą chwilę tylko David łapie się do tego grona."

No comment...
» 11 sierpnia 2017, 02:52 #70
tygrys26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2017 13:25

hehehe transfery nie na pierwszą XI United, bo porównujesz Van Persiego (który od paru lat nie gra w United) do Lukaku gratuluje. porównaj sobie obecnych zawodników w united a nie tych co grali parę lat temu, tak to ja sobie mogę powiedzieć że Bailly nie jest na pierwszy skłąd bo kiedyś grał Vidić lub Ferdinand...

Zastanówcie się zanim coś napiszecie...
» 11 sierpnia 2017, 13:24 #69
RedDevils4life: Hmm. To by tłumaczyło wypożyczenie TFM'a.
» 10 sierpnia 2017, 20:17 #68
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.08.2017 20:00

Co z tego, ze mieszkasz w Manchesterze? i to Cie czyni wszystko wiedziącym co klub planuje, przecież to śmieszne. ups,sorry za spam.
» 10 sierpnia 2017, 19:59 #67
iMarMU: Hahaha
Dobre żarty! Z kim uzgodnił ten kontrakt.
Z tego co wiem to nic takiego nie miało miejsca.
Mówi się dużo o Bale i Rose jakiś czas był Perisic ale temat raczej zamknięty.
» 10 sierpnia 2017, 19:31 #66
RedSknerus: No ja slyszalem ze tobie pierwszemu neymar powiedzial ze idzie do PSG
» 10 sierpnia 2017, 19:46 #65
iMarMU: Tak mówił mi.
Słuchaj mieszkam w Manchester od bardzo dawna. Jestem na każdym meczu i czasem na treningach i słucham co mówią osoby które tam pracują. Wiec pisze to co słyszę. Noe czytam byle czego.
» 10 sierpnia 2017, 19:52 #64
RedRevolta: Co z tego, ze mieszkasz w Manchesterze? i to Cie czyni wszystko wiedziącym co klub planuje, przecież to śmieszne.
» 10 sierpnia 2017, 20:00 #63
GandiGanda: No w sumie to jest bardziej wiarygodny od ludzi co czytaja szmatlawce i po tym dobieraja wnioski
» 10 sierpnia 2017, 22:09 #62
CJQualls: A to info to masz od sprzątaczki, czy kasjera biletów?
» 10 sierpnia 2017, 23:54 #61
MufcGlory: Choć trzeba przyznać,że blok defensywny może wyglądać nieźle. Rose/Bailly/ Jones,Rojo/Valencia,Aurier/. No trzeba przyznać,że z tym to już można coś ugrać.W końcu oba boki obrony nareszcie ładnie będą chodzić
» 10 sierpnia 2017, 19:28 #60
pbskarpy: Spoko. Dzieki dobrym obroncom nie stracimy wielu goli. Ale z takim skladem niestety nie strzelimy ich wiele. 6 miejsce max.
» 10 sierpnia 2017, 18:30 #59
Kundziu: Nie wiem dlaczego takie info znalazło się na głównym. Nawet źródła tej informacji są szemrane, a ogłoszenie jakby sky czy bbc podało takie info.
» 10 sierpnia 2017, 18:13 #58
RedSknerus: A co bys chcial? News o meczu z realem w dalszym ciagu? Super. Moglby byc przeciez news o tym ze Mourinho jest naszym trenerem
» 10 sierpnia 2017, 18:28 #57
Knetus: Zgadzam sie w 100 procentach.Bez sensu news
» 10 sierpnia 2017, 20:01 #56
ChampionDevils: A co to.. nie bedzie typera w tym sezonie PL ?
» 10 sierpnia 2017, 18:01 #55
Murad: Bardzo dobrze! Antonio młodszy nie będzie. Swoją drogą, za chwilę cały pierwszy skład będzie czarnoskóry ;)
» 10 sierpnia 2017, 18:00 #54
adeksms: Bardzo dobry transfer :) Do tego Rose i mozemy zamykac okienko ;) na skrzydlach Rashford, Martial, Lingard i tez moze Miki grac, Pogbe na dziesiatke i po Mistrza ! :)
» 10 sierpnia 2017, 17:46 #53
Fenek: Osobiście nie martwiłbym się jego "wybrykami" na waszym miejscu. Przypomnijcie sobie chociażby Roo, który też był 'trudnym" zawodnikiem. Jeśli Mou go chce to znaczy, że nad nim zapanuje. Moim zdaniem MU potrzebuje jeszcze kilku transferów bo mecz z realem czy nawet poprzedni sezon pokazał, że jeszcze nam daleko do MU z "dawnych lat". Nie ma co kręcić nosem. Pożyjemy zobaczymy jakim zawodnikiem i człowiekiem będzie Aurier. Jeśli oczywiście zawita na OT.
» 10 sierpnia 2017, 16:59 #52
karolmanu3: Ja się cieszę, bo wychodzi na to ze sprawa z D.Rose to plota. Głupota byłoby zamieniać Luke'a na Rose'a który zaraz będzie miał 28 lat. Aurier zagra na trzech pozycjach ( jako jeden z trzech ŚO przy 3-5-2, jako PO i od biedy LO. Chociaż i tam blinda i darmiana to zjada w każdej formacji). A przy naszym szpitalu po kilku miesiącach może to się okazać bezcenne. Szybkość agresja ciąg na bramkę i dobry odbiór. Bardzo dobry wybór moim zdaniem. Wierze ze Mou go ogarnie, inaczej by go nie chciał w MU, proste;)
Witamy na pokładzie dziku!! ;)
» 10 sierpnia 2017, 16:34 #51
MufcGlory: Na szczęście Mou chyba chce się pozbyć tej łamagi Shawa
» 10 sierpnia 2017, 17:08 #50
Wave: Ja juz tez mam dosyc tych smieszkowcow, Zlatan to sie chociaz cieszyc umial po bramie, troche charakteru w szatni sie przyda
» 10 sierpnia 2017, 16:46 #49
Fugas: Mufc może dla ciebie ale żeby ktoś tutaj posądził o charakter. A Aurier w 180 meczach dostał 2 czerwone więc o co wam chodzi? 2fast idź się schowaj bo nie mogę tego czytać.
» 10 sierpnia 2017, 17:21 #48
Veggie: Popieram.
» 10 sierpnia 2017, 16:27 #47
HarryBrown: Ale w MU było wcześniej wielu graczy o bardzo niepokornej naturze. Wystarczy przypomnieć tylko tych największych z największych czyli Best, Króla Eric czy Keano. W drużynie musi być kilku crazy graczy. To wprowadza niepokój i mętlik w szeregach przeciwników.
» 10 sierpnia 2017, 19:17 #46
TheTreble: Kto wie czy po tym transferze, Mourinho nie przeniesie Valencie na prawe skrzydło.
» 10 sierpnia 2017, 16:15 #45
RedArmy: Zaiste przyda nam się ten zawodnik, jego optymalna pozycja to PO ale może grać też jako LO taki gracz na pewno nam się przyda, do tego ma dobre warunki fizyczne. Byle by w życiu prywatnym nie popadał w konflikt z prawem.
» 10 sierpnia 2017, 15:57 #44
Marcinek135: Wkleje jeszcze raz to co znalazłem na stronie PSG jak szukałem informacji o nim ,, Zabawne jest to, że na stronie kibiców United użytkownicy są zajarani jaki to grajek może zasilić klub. Cytując niektórych "obrońca z topu na swojej pozycji", chyba nigdy nie widzieli wrzutek Auriera.. "
» 10 sierpnia 2017, 16:08 #43
MufcGlory: Też tam wszedłem.Mają tam z nas niezłą polewe.No ale jak ktoś pisze "obrońca z topu na swojej pozycji" to co się dziwić .
» 10 sierpnia 2017, 16:16 #42
Fugas: Akurat broni dobrze a nie grał dlatego że napisał na fejsie że trener ssie Zlatanowi. Co prawda trener się zmienił ale to mu nie pomogło i chcą się pozbyć wrzoda który mówi i piszę na fejsie rzeczy zanim się zastanowi. Mi tam pasuje szczery koleś na diabła się nada. Zobaczycie że będzie siał postrach na boisku.
» 10 sierpnia 2017, 16:26 #41
Reusik12: Zapraszamy na pokład dziku!

Dzieci i gimba prosze nie płakać.
» 10 sierpnia 2017, 15:57 #40
Devil78: Poza tym jeśli go kupimy,

to mamy 3 PO + 1 LO + 5 ŚO :D
» 10 sierpnia 2017, 15:51 #39
MufcGlory: Po pierwsze-Przecież nad tym gościem ciążą zarzuty.Nawet nie wiadomo czy będzie mógł ostatecznie wjechać do UK.

Po drugie-Zaczyna się robić naprawde ciekawa gromadka w MU.Pogba-niedostępna księżniczka Lingard-klaun o rozumie 14-latki. Aurier-kryminalista o rozumie... właciwie bez rozumu.

Po trzecie - Piłkarz naprawde z niezłymi umiejętnościami i do odciążenia Valenci dobra sprawa.Gra naprawdę ostro i może to się skończyć czerwoną kartką i jakimś karnym.To jest jedyna obawa co do niego.

Po czwarte-Ciekawe co teraz powiedzą,których głównym argumentem co do naszych transferów było taki ,że "ograny w lidze"

Po piąte nadal potrzebujemy nominalnego LO,a nie jakieś zabawy z półśrodkami.
» 10 sierpnia 2017, 15:50 #38
Tomczo: Powiem ci, że od jakichś 10 lat jak przegladam ta strone to jestes chyba w top 3 użytkowników z najglupszymi pogladami jakie widziałem
» 10 sierpnia 2017, 16:06 #37
MufcGlory: #
Od takiego gimbusa jak ty uszłyszeć takie rzecz,to prawdziwy komplment.Bardziej bym się przejoł jakbyś poiwiedział,że mamy podobne poglądy.
» 10 sierpnia 2017, 16:10 #36
RedSknerus: MufcGlory jestes idiota.
» 10 sierpnia 2017, 16:26 #35
Reusik12: Idiota to malo, umysłowy impotent to nie wszystko...
» 10 sierpnia 2017, 18:14 #34
Vaxiu: "uszłyszeć"
"takie rzecz"
"komplment"
"przejoł" :D:D:D
"poiwiedział"

Co za ameba :D
» 10 sierpnia 2017, 18:21 #33
Devil78: Aurier do wyleczenie Luke'a na lewej obronie.

Potem niech wraca do formy Luke, a Aurier powoli stara się zastąpić Antka (chociaż w tym sezonie zapewne bedzie tlyko jego zmiennikiem)
» 10 sierpnia 2017, 15:50 #32
Diabelred: Aurier na PO, Valencia wraca na skrzydlo i sprawa nowego skrzydlowego rozwiazana :D
» 10 sierpnia 2017, 15:47 #31
majer86: Możliwe że tak będzie...
» 10 sierpnia 2017, 15:49 #30
MufcGlory: Jak nie złatwimy skrzydłowego,to tak to się może skońcyć
» 10 sierpnia 2017, 15:56 #29
Wave: Mourinho pare x wypowiadal sie ze dla niego Valencia to najlepszy prawy obronca na swiecie
» 10 sierpnia 2017, 16:42 #28
miqqi77: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.08.2017 15:48

A skrzydłowych jak nie było tak nie ma dalej... Po co ten Aurier w ogóle, w dodatku z jakimś dziwnym charakterem. Mecz z Realem pokazał, że to na skrzydłach musimy szukać wzmocnień najbardziej!
edit: Przepraszam, jak to nie ma. Zapomniałem o największej gwieździe zespołu, którą jest oczywiście Lingard. Z nim mamy co najmniej półfinał Champions League i wygraną w PL...
» 10 sierpnia 2017, 15:44 #27
duncaneedwards: bardzo dobra decyzja.valencia nie jest rasowym prawym obronca. aurrier znacznie lepiej gra w defesnywie i jest straszliwie mocny.dzieki temu transferowi valencia moze przejsc do pomocy
» 10 sierpnia 2017, 15:44 #26
2Fast4You: Nie wiem co wy z tym Valencią w pomocy, przecież on na PO a już najlepiej na prawym wahadle gra, przecież on już był skrzydłowym i wszyscy narzekali że za słaby, że zbyt przewidywalny. Antek jest zbyt dobry w obronie żeby grać wyżej
» 10 sierpnia 2017, 15:46 #25
Wave: Predzej Aurier powedruje wyzej niz Antek
» 10 sierpnia 2017, 16:38 #24
Wave: Zreszta niech sobie to Mou uklada, przyda sie, moze mniej x Lingarda zobacze
» 10 sierpnia 2017, 16:39 #23
RedRevolta: Aurier to prawy obrońca, a podobno priorytetem Jose jest lewy obrońca- "Mourinho has prioritised the signing of a starting left-back".
» 10 sierpnia 2017, 15:41 #22
Wave: Bedzie jako lewy obronca, albo prawy wysoko podwieszony skrzydlowy, skrzydlowych to i tak mamy malo
» 10 sierpnia 2017, 16:37 #21
is200second: Podobno poszla oferta 110 mln za Bale
» 10 sierpnia 2017, 15:35 #20
trikos: lubjeto
» 10 sierpnia 2017, 15:37 #19
mikon70: Podobno
» 10 sierpnia 2017, 15:46 #18
2Fast4You: a jakieś źródło może ?
» 10 sierpnia 2017, 15:46 #17
RedRevolta: Zródło jakie?? a jak myślisz, podpowiem - Słońce- i wszystko jasne hahaha
» 10 sierpnia 2017, 15:49 #16
MufcGlory: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.08.2017 15:58

Kompletna bzdura.Nic nie poszło.Choć kiedyś może pójśc,bo jak im będzie zależeć na Mbape to chyba będę musili go sprzedać
» 10 sierpnia 2017, 15:52 #15
2Fast4You: lepiej po słownik byś poszedł
» 10 sierpnia 2017, 15:56 #14
Wave: O tym ze Mou zachecal zarzad na zlozenie oferty ok 100mln f za Bela to bylo glosno caly czas, Glazerowie tez jakies akcje upchneli, moze to powiazane, kto wie
» 10 sierpnia 2017, 16:34 #13
Bobbiebobras: Miejmy nadzieje ze imprezowo wyszalal sie w paryzu bo bedzie z niego niezly dzik na boku obrony... jak tylko mou go ustawi bedzie z niego pozytek..
» 10 sierpnia 2017, 15:33 #12
trikos: Young Valencia, przyda się taki kuń. Szałowi muszą podać jakieś sterydy i będzie to dobrze pracowało w systemie 3-5-2. Na skrzydłach tacy wahadłowi a w chwili ataku 2 napastników i mobilny rozgrywający. Coraz lepiej jestem w stanie sobie zobrazować wygląd drużyny mistrzowskiej w sezonie 2017/2018 :)

Pozdro
» 10 sierpnia 2017, 15:33 #11
mgs: Przyda się. Obrońców u nas nigdy za wielu.
» 10 sierpnia 2017, 15:28 #10
goldjunge: Jeszcze siódemkę będzie nosił i na skrzydło pójdzie ;-( Przynajmniej nie Bale
» 10 sierpnia 2017, 15:26 #9
nowekonto: A tym czasem Dembele w barcelonie, szkoda .
» 10 sierpnia 2017, 15:23 #8
tygrys26: nie ma oficjalnej jeszcze z tego wiem i dlaczego szkoda?? Wy wierzyliście że on może przejść do United?
» 10 sierpnia 2017, 15:38 #7
2Fast4You: Przecież Dembele od dziecka kibicuje Barcelonie to czemu miałby nie iść do Barcelony ? xD
» 10 sierpnia 2017, 15:44 #6
MufcGlory: Tak działają najlepsze kluby świata.Pozbyli się swojego asa,to na jego miejsce zaraz sciągneli największe talenty.Jeszcze przyjdzie do nich coutinho może i mają pake na lata.Największe kluby nie bawią się w półśrdoki jak my.
» 10 sierpnia 2017, 15:55 #5
Hoodys: Skoro nie bawią się w półśrodki to co tam robi Digne, Aleix Vidal, Vermaelen, czy wcześniej Douglas, Alcacer, Mathieu ?
» 10 sierpnia 2017, 16:02 #4
welllone: Kto to? :D
Z ligą francuską mi nie po drodze, jakieś info o tym grajku?
» 10 sierpnia 2017, 15:23 #3
rizx: Bardzo dobry boczny obrońca, ale z bardzo trudnym charakterem
» 10 sierpnia 2017, 15:34 #2
2Fast4You: NIEEEEEEEE :(
» 10 sierpnia 2017, 15:20 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.