Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - Chelsea 2:0. Szlagier Premier League dla United!

» 16 kwietnia 2017, 18:52 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Chelsea 2:0 (1:0) w hicie 33. kolejki Premier League. Czerwone Diabły na Old Trafford pokazały się ze znakomitej strony i świetnie zrealizowały taktyczny plan Jose Mourinho. Trzy punkty gospodarzom dały bramki Marcusa Rashforda i Andera Herrery.
Man Utd - Chelsea 2:0. Szlagier Premier League dla United!
» Manchester United pokonał Chelsea 2:0 (1:0) w hicie 33. kolejki Premier League. Czerwone Diabły na Old Trafford pokazały się ze znakomitej strony i świetnie zrealizowały taktyczny plan Jose Mourinho. Trzy punkty gospodarzom dały bramki Marcusa Rashforda i Andera Herrery. United pozostają niepokonani od 22. ligowych spotkań.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Eric Bailly
Marcos Rojo
Matteo Darmian
Marouane Fellaini
Ander Herrera
Ashley Young
Paul Pogba
Jesse Lingard
Marcus Rashford
Zlatan Ibrahimović
Timothy Fosu-Mensah
Michael Carrick

Oddano 209 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Jose Mourinho dokonał czterech zmian w wyjściowym składzie United w porównaniu do meczu z Anderlechtem – m.in. do bramki Czerwonych Diabłów wrócił David de Gea. Z powodu zmęczenia na ławce rezerwowych usiadł Zlatan Ibrahimović, a jego miejsce na szpicy zajął Marcus Rashford.

Decyzja Mourinho o wystawieniu Rashforda na „dziewiątce” przyniosła efekt już w 7. minucie spotkania. Piłkę na własnej połowie przejął Ander Herrera, od razu zagrał prostopadle w kierunku Rashforda, który wygrał pojedynek biegowy z Davidem Luizem, wpadł w pole karne i strzałem w długi róg nie dał szans Asmirowi Begoviciowi.

Manchester United dobrze rozpoczął mecz i chciał iść za ciosem. W 17. minucie znakomitą akcją na skrzydle popisał się Ashley Young. Anglik, pełniący rolę kapitana United, mocno wstrzelił piłkę na piąty metr, a tam bliski zamknięcia akcji był Rashford.

W kolejnych minutach Czerwone Diabły grały bardzo zdyscyplinowanie w defensywie i nie pozwalały rozwinąć Chelsea skrzydeł.

Na kolejną naprawdę groźną sytuację podbramkową kibicom na Old Trafford przyszło czekać aż do 42. minuty. Znów z dobrej strony pokazał się Rashford – Anglik dogrywał piłkę na szósty metr, głową trącił ją Gary Cahill i niewiele brakowało, aby futbolówka po rykoszecie wpadła do bramki The Blues.

Chelsea nie potrafiła znaleźć recepty na dobrze prezentujący się Manchester United. W 45. minucie mocny strzał zza pola karnego oddał Diego Costa. Uderzenie hiszpańskiego napastnika znacząco minęło bramkę De Gei.

W doliczonym czasie gry dobrą szansę na podwyższenie prowadzenia miał Ashley Young. Piłka spadła pod nogi Anglika na szesnastym metrze, po dograniu jej z prawej strony boiska, doświadczony zawodnik United strzelił jednak bardzo niecelnie.

Druga połowa rozpoczęła się dla Manchesteru United równie udanie, co pierwsza odsłona. W 49. minucie na listę strzelców wpisał się Ander Herrera. Na lewym skrzydle z dobrej strony pokazał się Young, który posłał dośrodkowanie w pole karne, piłkę po chwili wybili obrońcy Chelsea, ale zrobili to tak nieudolnie, że ta spadła pod nogi Herrery. Hiszpan błyskawicznie oddał strzał, a futbolówka po rykoszecie wpadła do bramki Begovicia.

United w kolejnej akcji mogli podwyższyć na 3:0. Z dogodnej pozycji przestrzelił jednak Jesse Lingard. W 60. minucie niektórzy kibice Czerwonych Diabłów już widzieli piłkę w siatce. Znakomitym podaniem, chwilę po wejściu na boisko, popisał się Carrick. W sytuacji strzeleckiej znalazł się Rashford, uderzył mocno zza pola karnego, ale tylko w boczną siatkę.

The Blues niezwykle rzadko dochodzili do klarownych sytuacji strzeleckich. W 65. minucie groźny strzał oddał Pedro, lecz piłkę trącić zdołał jeszcze Matteo Darmian i ta nie trafiła w światło bramki. W odpowiedzi indywidualną akcją popisał się Rashford. Anglik uwikłał się w pojedynek z trzema graczami Chelsea, a mimo to zdołał oddać strzał w krótki róg, który sprawił niemałe kłopoty Begoviciowi.

Im bliżej było końca spotkania, tym coraz częściej widzieliśmy Chelsea na połowie Manchesteru United. Czerwone Diabły bardzo pewnie i skutecznie odpierały jednak ataki gości, co jakiś czas wyprowadzając groźne kontry. Taktyczny plan Jose Mourinho na niedzielne spotkanie był perfekcyjnie realizowany.

Do końcowego gwizdka nie uległ już zmianie i Manchester United zachował miano niepokonanego zespołu w 22. ligowym spotkaniu. Teraz gracze Mourinho mogą skupić się na rewanżowym starciu z Anderlechtem w Lidze Europy.

Manchester United – Chelsea 2:0 (1:0)
Bramki: Marcus Rashford 7', Ander Herrera 49'

Manchester United: De Gea - Valencia, Bailly, Rojo, Darmian - Fellaini, Herrera - Young (Fosu-Mensah 90'), Pogba, Lingard (Carrick 60') - Rashford (Ibrahimović 83')

Chelsea: Begović - Azpilicueta, David Luiz, Cahill - Moses (Fabregas 54'), Kante, Matic (Willian 67'), Zouma (Loftus-Cheek 83') - Pedro, Diego Costa, Hazard


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Chelsea
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Chelsea 2:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (483)


QsQs: Dziś myślę, że sędzia po wczorajszych aferach i teoriach spiskowych będzie bardziej sędziował pod juve (szczególnie w stykowych sytuacjach). Zobaczycie.
» 19 kwietnia 2017, 17:11 #342
Wave: porozmawiamy po meczu
» 19 kwietnia 2017, 17:19 #341
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2017 17:08

Zgadzam się ze stwierdzeniem, że VAR powinien być jak najszybciej wprowadzony. Nie zgodzę się, że sędzia mylił się tylko na korzyść Realu. Błędy zdarzały mu się też w drugą stronę. Karny na nurku Robbenie, którego być nie powinno też ze względu na nieodgwizdany faul vidala 2 sekundy wcześniej. Gol samobójczy ramosa w momencie gdzie lewy był na spalonym i absorbował uwagę obrońcy. Vidal nie powinien dostać drugiej żółtej (czerwonej kartki) w tamtym momencie a wcześniej. Wiadomo, że błędy przy golach realu a szczególnie przy prawie metrowym spalonym CR były bardziej spektakularne, ale sędzia mylił się w obie strony. Nie wierzę w teorie spiskowe. Pierwszym meczu jakby vidal wykorzystał karnego bo ewidentnym błędzie sędziego śmiem twierdzić, że byłoby po dwumeczu. Jestem jednak przekonany, że system VAR powinien być jak najszybciej wprowadzony bo sędziowie sobie ewidentnie nie radzą.
» 19 kwietnia 2017, 17:07 #340
Wave: taaaa ja jestem ciekawy ile razy i w jakich sytuacjach pomyla sie dzisiaj na korzysc Juventusu :d

mam beke ze slepcow takich jak qsqs, braklo na koniec jeszcze tylko hala madrid
» 19 kwietnia 2017, 17:19 #339
QsQs: Ja mam beke z takich spiskowców jak Wave. Sędzia się wczoraj mylił katastrofalnie i to fakt. Pomyłki na korzyść Realu były po prostu bardziej spektakularne niż te na korzyść Bayernu. Mogę się też z tobą założyć, że barcelona dziś odpadnie.
» 19 kwietnia 2017, 17:43 #338
Kilerek7: Z cyklu ploty transferowe: Wg L'Equipe MU porozumiał się z Aurierem z PSG.
» 19 kwietnia 2017, 16:34 #337
Gallacher: "Gdzie Real i Barcelona nie może, tam sędzia im z wielkim sercem pomoże" :D
» 19 kwietnia 2017, 16:27 #336
RuudVN: pooglądaj sobie skróty z lat 2000-2005, ile tam goli ze spalonych, spalonych których nie było, czerwonych słusznych czy też nie
różnica jest taka, że wtedy nie było tej chorej otoczki, gimbusy nie miały komputerów i każdy na drugi dzień zapominał o tym
dziś jadę sobie autem i w radiu Z co 10min śmieją się z sędziego, niby stare chłopy ale fan boje Lewego na poziomie 12 latków
wyobraź sobie teraz co by się działo w mediach społecznościowych po meczach Korei Płd w 2002r, pewnie mało kto na tej stronie pamięta tamte wydarzenia ale nic tego sędziowania nie przebije
» 19 kwietnia 2017, 15:17 #335
Gallacher: Ja przestanę chyba oglądania tej skorumpowanej LM bo jak widzę co sędziowie wyprawiają na takim poziomie rozgrywek to rzygać mi się chce.Jak nie Barcelona vs PSG to zaś wczorajszy mecz Realu vs Bayern.Im większy prestiż danego turnieju tym więcej machlojek jest i dla mnie jak byk widać że te hiszpańskie ekipy muszą być "przepychane" do dalszej fazy.Jakby teraz Barcelona odrobiła straty jak z PSG to chyba bym dostał poważnej choroby śmiechu bo jak się już oglądało mecz na Camp Nou przeciw PSG to nie mogło się uwierzyć w to.Ktoś może powiedzieć że piłka jest nieprzewidywalna i ma rację,ale tak dużej ilości błędów jakie sędziowie teraz robią to bardzo źle wpływa na ten puchar.Prawdziwy finał i nieprzewidywalny mecz to był w 99' gdy nasz zespół grał przeciw Bayernowi w finale i strzelił 2 gole w ciągu minuty.To jest prawdziwy finał dramaturgią bez podtekstów sędziowskich gdzie bramki padały po błędach graczy Bayernu a nie przy pomyłkach sędziów.
» 19 kwietnia 2017, 13:35 #334
wojteks176: Chciałbym się odnieść do wypowiedzi tych osób, które przytaczają w wielu newsach, mecze w których sędziowie gwizdali przeciwko barcy lub realowi albo w meczach Bayernu z Juve lub Arsenalem (na korzyść bayernu). Zwróćcie uwagę, że odkąd pojawiła się moda na bycie fanem realu lub barcy to co roku w fazie pucharowej w meczach gdzie real i barca nie mają pewności co do awansu zawsze jakiś sędzia pomoże w wywalczeniu tego awansu, a te inne mecze, gdzie gwiżdże się pod kogoś innego zdarzają się raz na 3-5lat i tak naprawdę trzeba sięgać głębiej do pamięci by wiedzieć jakie tam były przekręty,a w meczach realu i barcy są to przekręty o których mówi cały świat. Miejmy nadzieję, że dzisiaj Juve nie pozwoli na to by kolejny sędzia został zapamiętany jako postać negatywna tego meczu.
» 19 kwietnia 2017, 12:52 #333
is200second: Wy tak biadolicie a fakt jest taki ze Real jest w tej chwili poprostu druzyna najlepsza na swiecie. Pomijam juz fakt sedziow, pomylek itd. Manchester wydal ogrom pieniedzy przez ostatnie kilka lat a jednak sportowo jest conajmbiej o klase gorszy.

O potedze Realu niech swiadczy chocby fakt ze taki James jest tam tak glebokim rezerwowym a pewnie w kazdym innym klubie bylby gwiazda.
» 19 kwietnia 2017, 12:41 #332
jaratkow: Zwróć uwagę, że nikt z krytykujących przebieg wczorajszego meczu nie twierdzi, że Real jest słabą drużyną. Błędy sędziów oraz cała tak marketingowa zadyma tylko krzywdę robią piłkarzom. Niestety. Piłkarsko ani Real ani nawet słabsza niż dotychczas Barcelona nie potrzebują takiej "sędziowskiej pomocy" jakiej w ostatnim czasie dostały.
» 19 kwietnia 2017, 12:50 #331
sisinho: @is200second

Szkoda ze grając 11 vs 11 Bayern nie był drużyną gorszą, ani w 1 spotkaniu ani w drugim. Real budził się nagle gdy osiągali przewagę jednego zawodnika. Trochę słabo jak na najlepszą drużynę na świecie.
» 19 kwietnia 2017, 12:57 #330
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2017 11:26

Z zainteresowaniem przeczytałem kilka wpisów dotyczących wczorajszego Real v Bayern. Z oczywistych względów nie kibicowałem żadnej z tych drużyn... choć ze względu na Lewego odrobinę więcej sympatii lokowałem po stronie Bawarczyków - sorry CR7 ;-)
Kilka Waszych argumentów odrobinę zweryfikowało mój bardzo jednoznaczny pogląd ukształtowany w trakcie i zaraz po meczu. Niezmienne pozostaje jednak wrażenie, że decyzje sędziów miały zbyt wielki wpływ na końcowy wynik rywalizacji. Proszę zwróćcie uwagę, że Bayern oba mecze kończył w "10" a znakomita większość goli dla Realu padła właśnie wtedy gdy Hiszpanie grali w przewadze... To jakby zadawało kłam twierdzeniu, że królewscy byli w tym dwumeczu lepsi..? Nawet jeśli Vidal powinien wczoraj wylecieć za wcześniejsze faule to wyleciał za "faul", którego nie popełnił. A więc to węgierski sędzia popełnił błąd. Nawet jeśli Robben starał się "podkolorować" niektóre faule Casemiro to... te faule były i było ich tyle, że przy obiektywnym sędziowaniu Real też nie powinien kończyć meczu w komplecie. Kolejny błąd sędziego - kolejny dający wymierną korzyść Realowi. Dwie bramki dla Realu padły ze spalowego... Prosta matematyka "4-2=2" nie ma w tym przypadku zastosowania i nie wskazuje Realu jako zwyciezcy dwumeczu. Były to gole numer "2" i "3" w meczu. Nigdy się nie dowiemy czy padłaby ta czwarta bramka dla Królewskich gdyby osłabiony Bayern bronił prowadzenia 2:1 i starał się doprowadzić do karnych a nie podjął szaleńczą próbę odrobienia straty.
Jedno jest pewne: po tym meczu nie tylko czuję niesmak i nie zamierzam podobnej farsy oglądać dzisiaj na Camp Nou ale także zaczynam się zastanawiać czy ma sens nasza _ United - walka o Ligę Mistrzów... Skoro tam monopol na półfinały i finały mają TYLKO drużyny z Hiszpanii... Czekam na kolejne mecze Premier League...
» 19 kwietnia 2017, 11:22 #329
sisinho: Smiem twierdzić że gdyby było 10 vs 10 (brak Casemiro) to i Real nie grałby tak ofensywnie w dogrywce. W dodatku ta sytuacja tez zaowocowała zmianą Roberta i brakiem typowego napastnika w końcowej fazie spotkania.
» 19 kwietnia 2017, 13:00 #328
jaratkow: Zwróć proszę uwagę, że Bayern pierwszy mecz także kończył w "10"... Nie chce mi się nawet wracać pamięcią - szukać w archiwach ile bramek w Monachium zdobyli Królewcy grając w przewadze. Ale chyba obie...
» 19 kwietnia 2017, 11:31 #327
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2017 11:59

Co do drugiego punktu nie ma znaczenia jak komicznie zachowała się obrona. Spalony był i bramkanie nie powinna zostać uznana. Z tego co wiem, nie ma czegoś takiego jak uznanie bramki ze spalonego tylko dlatego, że obrona odwaliła cyrk
» 19 kwietnia 2017, 11:54 #326
piter100000: Po części też masz rację. Jednak jest to kolejna kontrowersja. Trochę ich za dużo jak na jeden mecz
» 19 kwietnia 2017, 12:19 #325
jaratkow: Całkowicie zgadzam się z argumentacją walentosa. Interwencja obrońców sprawiła, że Lewandowski był na pozycji spalonej. Uważam, że w tym konkretnym przypadku decyzja sędziego była jedyną słuszną. Zwłaszcza, że asysten chyba nie sygnalizował spalonego...
» 19 kwietnia 2017, 12:41 #324
RuudVN: jeżeli da was zawodnik który chce oddać strzał jest na spalonym a obrońca przecina lot piłki i pada z tego bramka jest normalne to wam gratuluję
chyba, że Ramos chciał strzelić samobója, to jest jedyne wytłumaczenie
gdyby nie było tam Lewego to reakcja obrońców byłaby zupełnie inna, takie proste, że aż nie wierzę w wasze wątpliwości
» 19 kwietnia 2017, 13:04 #323
Wave: cholernie madre slowa walentos, nic dodac nic ujac
» 19 kwietnia 2017, 17:04 #322
dlabigt23: Tak naprawde z tego co mi wiadomo to w tym dwumeczu w dwie strony sie sedzia pomylil, Bayernowi tez nieraz pomagali sedziowie i dokladnie pamietam mecz z Juventusem w zeszlym roku bodajze tak samo w meczu z Arsenalem( owczywiscie nie mowie ze Arsenal mial tam jakies szanse ale mogli chociaz ten mecz wygrac albo zremisowac ale tez sie pomylil ) . Wiec tak naprawde zawsze albo pomoga albo zaszkodza i akurat teraz pomogli bardziej Realowi .. taka juz jest pilka i dopuki nie wprowadza powtorek to dalej tak bedzie . Sedzia tez czlowiek i popelnia bledy a tymbardziej w takim meczu gdzie gra tylu zawodnikow i nie jest w stanie zapanowac nad wszystkim niestety . Fakt faktem Real byl w tym dwumeczu lepszy gorzej jakby nie byl .
» 19 kwietnia 2017, 10:37 #321
dlabigt23: Dlatego mowie ze powinni zrobic powtorki video i po sprawie i bedzie sprawiedliwie ... sam sie dziwie ze tak z tym zwlekaja, bo widzisz pewnie zwlekaja dlatego ze czasami mecze sa przekupywane i jakby zrobili powtorki to nic by niemogli zrobic :) tak szybko tego nie wprowadza ojj nie :D
» 19 kwietnia 2017, 12:21 #320
RuudVN: już nie przesadzajmy z tym wszystkim, wczoraj rzucił mi się bardzo jeden obrazek, Robben ewidentnie chciał wykartkować Casemiro, faule były ale Robben zamiast wstać i grać to tylko pokazywał do sędziego, żeby dał mu kartkę (i chyba to uratowało Casemiro bo sędziowie nie lubią słuchać piłkarzy szczególnie w kwestii kartek), druga sytuacja, Robbena do chorągiewki goni dwóch białych, mówię do brata patrz zaraz będzie leżał, sekunde później fik i żółta dla Robbena za symulkę, co do goli ze spalonych to pierwszy ewidentny, przy drugim sędzi był ustawiony równo z ostatnim obrońcą, czyli gdzieś 5m za akcją i nie mógł pokazać tak minimalnego spalonego bez pewności
czerwona dla Vidala w tym momencie nie powinna zostać pokazana bo wślizg był dobry ale patrząc na cały mecz to on najbardziej na nią zasłużył swoimi chamskim zagraniami, czułem że to on wyleci już po 20min meczu
dwumecz oceniam na 3-3 i tak go zapamiętam, ktoś musiał awansować a zadecydował o tym sędzia, mógł wywalić Casemiro lub Vidala albo obu
» 19 kwietnia 2017, 10:33 #319
piter100000: Żeby nie było, że jestem niesłowny. Przyznaję w 99% prawdopodobnie się myliłem co do kartki dla Vidala. Co nie zmienia faktu, że nie powinno być go od 40 minut na boisku
» 19 kwietnia 2017, 09:52 #318
tomekwietniu: Prawda powinien wylecieć wcześniej, tak jak Casemiro. Nie pamiętam kiedy w stykowym meczu ktoś z zespołu Barca, Real wyleciał - za to innym zawsze się coś dostanie..
A później dzieciaki latają i mówią liga hiszpańska super mocna, tak bo jest przepychana...
A prawda jest tak, że najprawdopodobniej w półfinale LM powinna być jedna drużyna, a dziś może się okazać, że będą 3!!
» 19 kwietnia 2017, 11:18 #317
tomekwietniu: Swoją drogą myślę, Węgier podliczył wszystkie faule Vidala i dał mu za to czerwień, a nie za to jaki zrobił wślizg.. choć faulu oczywiście nie było..
» 19 kwietnia 2017, 11:26 #316
jaratkow: @tomekwietniu:
Tomku... czy Ty przemyślałeś swoje "przemyślenie"?
» 19 kwietnia 2017, 11:47 #315
piter100000: Zgadza się. Casemiro też powinien wylecieć. Tylko, że wszyscy mówią jaki to Bayern pokrzywdzony, a błędne decyzje w tym dwumeczu były w obie strony. Niestety wczoraj każda późniejsza pomyłja sędziego brała się z jego wcześniejszych złych decyzji. Kartek nie pamiętam, ale pamiętam gola ze spalonego dla Interu i nieuznaną bramkę Bojana Krkicia w rewanżu w 2010 roku. Nie bronię Barcy, ale sędziowie to tylko ludzie i dopóki bie wprowadzą powtórek to takie sytuacje będziemy oglądali coraz częściej. Przy takim tempie i intensywności spotkań błędy są nieuniknione
» 19 kwietnia 2017, 11:51 #314
sisinho: @Piter100000

No widzisz a ja pamiętam wszystkie przepchnięcia Barcelonki:

Barca vs Inter (czerwien dla Motty za symulke Busquetsa)
Barca vs Real (czerwien dla Pepe za teatrzyk Alvesa)
Barca vs Chelsea (miliony okazji do podyktowania karnego)
Barca vs Arsenal (czerwien dla RVP)
Barca vs Atletico (czerwona dla Torresa)
Barca vs PSG (smiech komentować to spotkanie)
Barca vs Juve - dziś tez bedzie teatrzyk Kuipersa
» 19 kwietnia 2017, 12:53 #313
jaratkow: "spalony" hattrick CR7 może oznaczać kolejną "złotą piłkę" dla niego. Kurcze... najbardziej żałuję po tym co wczoraj tego, że nie umiem się cieszyć z tego, że Cristiano strzelił 5 z 6-ciu bramek w tym dwumeczu. Zawsze kibicowałem temu piłkarzowi i wczoraj... Niesmak jak cholera...
» 19 kwietnia 2017, 11:45 #312
dawidlp92: Dzisiaj już sędziowanie na korzyść Barcelony nie przejdzie po tym wczorajszym cyrku... UEFA na bank odwiedziła sędziego meczu Barca Juve i powiedziała żeby nie szalał bo się wyda
» 19 kwietnia 2017, 09:36 #311
EmilCioran: Jak myślicie, uda się dzisiaj przepchnąć sędziemu Barcelone do półfinału LM? Jaki wynik obstawiacie w meczu Kuipers-Juventus?
» 19 kwietnia 2017, 07:32 #310
Wave: Barcelona juz przedrukowana z Psg, dzisiaj Real z Bayernem, niezle, jutro Juve bedzie tez grac przeciwko sedziowaniu hiszpanskim na bank.
» 19 kwietnia 2017, 00:15 #309
dawidlp92: Widzę ze co niektórzy tutaj sa cieplutcy ...na punkcie zawodników realu
» 18 kwietnia 2017, 23:31 #308
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2017 00:29

Kuba1878MU,

Arsenal - Barsa, czerwo z tylka dla RVP
Chelsea - Barsa, sedzia glowny tego spotkania chyba zapomnial, ze w pilce istnieje cos takiego jak rzut karny, a tych Chelsea powinna dostac przynajmniej dwa
United - Real, czerwo dla Naniego, gdy akurat to my zaczelismy przyciskac Real

to tak dla przypomnienia, kolejnych dwoch nie ma co komentowac, bo sa najnowsze

PSG - Barsa
Bayern - Real

Sorry, ale tylko ktos naiwny moze sadzic, ze przypadkowo sedziowie "mylili sie" w tych meczach akurat na korzysc druzyn z Hiszpanii. Za kulisami spotkan obraca sie pewnie nie mala kasa, a to przeciez oczywiste, ze stacjom telewizyjnym, sponsorom, UEFIE bardziej na reke jest mecz Barsa - Real niz PSG - Bayern. Kasa, kasa i jeszcze raz kasa...
» 19 kwietnia 2017, 00:25 #307
sisinho: @Diabelred

Dodałbym do tego Inter vs Barca i symulka Busquetsa (Czerwień Motty)

Barca vs Atletico (Czerwień Torresa)
» 19 kwietnia 2017, 02:05 #306
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2017 08:58

Diabelred: szkoda ze nie pamietasz, ze w 1. mevczu arsenal-barca sedzia nie uznal prawidlowego gola pedro na 0-2. albo w 1. meczu inter-barca milito strzelil gola ze spalonego na 2-1. to zapomniales czy jestes za mlody i o tym nie slyszales?
zapewne tez nie wiesz ze w meczu chelsea-barca przy 0-0 - jescze przed tymi wszystkimi kontrowersjami, sedzia wyrzucil abidala za nurkowanie drogby? kotnrowersje zaczely sie gdy barca grala juz w 10 (po niesprawiedliwej czerwonej dla abidala, cos jak wczoraj dla vidala, tyle za tam byla bezposrednia!)
» 19 kwietnia 2017, 08:57 #305
is200second: Ten gosc to jest taki gigant ze kopara opada. 5 goli walnac Bayernowi jakby to byl jakis ligowy ogoras.

Nie mam pytan.
» 18 kwietnia 2017, 23:21 #304
tomekwietniu: W tym dwie ze spalonego... w tym 3 grając 11 na 10 :)
To na tym poziomie duża różnica..
» 18 kwietnia 2017, 23:38 #303
Wave: i po 2ch czerwonych
» 19 kwietnia 2017, 00:11 #302
olek1143: Tylko Real ! Kocham real ! To był Piękny i wyrównany mecz. W pełni zasłużone zwycięstwo Realu
» 18 kwietnia 2017, 23:17 #301
stasiu669: Nie wiem gdzie widziałeś to "w pełni zasłużone"
» 18 kwietnia 2017, 23:18 #300
olek1143: Chyba inny mecz oglądałeś :D
» 18 kwietnia 2017, 23:21 #299
stasiu669: Jak widziałeś tylko dogrywkę to na pewno ;)
» 18 kwietnia 2017, 23:23 #298
olek1143: Jaja se robię :D i trolluje w dupie mam Hiszpańskich lalusi
» 18 kwietnia 2017, 23:24 #297
stasiu669: Co mi bardziej ciśnienie podnosisz :P
» 18 kwietnia 2017, 23:25 #296
dawidlp92: Proponuję co niektórym ciągnąć realowi na ich stronie
» 18 kwietnia 2017, 23:17 #295
olek1143: W zasadzie nie wiem po co my tak spinamy o tą LM. Przecież i tak Hiszpanie są dalej przepychani. To jest beka. Jak Man Utd zakwalifikuje się do LM i zagra z Barcelonką lub Realikiem to ja dostane raka oglądając tę ustawkę..
» 18 kwietnia 2017, 23:15 #294
dawidlp92: Ja niestety już to przeżyłem w ostatnim sezonie Fergusona
» 18 kwietnia 2017, 23:18 #293
Kilerek7: Czerwona kartka zabiła ten mecz niestety.
» 18 kwietnia 2017, 23:13 #292
Michal12371: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2017 23:08

I pomyśleć ze Real zgarnął tego Asensio za 3.5mln.. Interes życia zrobili.
» 18 kwietnia 2017, 23:07 #291
dawidlp92: A czym Cię tak ten Asensio przekonuje bo Lingard też w finałach ładuję i tylko hejt na niego widzę
» 18 kwietnia 2017, 23:11 #290
Michal12371: A oglądasz wgl mecz? widzisz jaką różnice na boisku zrobił po wejściu z ławki? już nie mówie o bramce, którą sam sobie wypracował, a miał na plecach 3 obrońców.
» 18 kwietnia 2017, 23:13 #289
sisinho: @Michal12371

Haha dej Pan spokój.... 3 obrońców mających 110 minut w nogach z czego 20 min grając w 10tkę. W tym jeden Boateng co juz kuleje na jedną noge. Pooglądaj lepiej sobie jego spotkania na inne drużyny, gdzie szału nie robił gdy gra.
» 18 kwietnia 2017, 23:18 #288
pawelisto2: No to kwestia złotej piłki wydaje mi się już wyjaśniona.
» 18 kwietnia 2017, 23:04 #287
piter100000: myślę, że Vidal zasłużył
» 18 kwietnia 2017, 23:06 #286
pawelisto2: Jestem ciekaw kto pierwszy zakończy te hegemonię, ale póki co Ronaldo wydaje się niesamowitym gigantem - i nie, nie strzela tylko słabym jak wielu twierdziło.
» 18 kwietnia 2017, 23:09 #285
dawidlp92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2017 23:12

Jak Ronaldo nie może to sędzia pomoże
» 18 kwietnia 2017, 23:12 #284
piter100000: ten mit, że strzela słabym to upadł conajmniej 8 lat temu tylko niektórzy "inteligentni" dziennikarze próbowali to forsować w nieskończoność
» 18 kwietnia 2017, 23:12 #283
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2017 23:15

tutaj chodziło mi raczej o ironię w stosunku do Złotego Balona. co do naszego sporu to nie ma to dalej sensu. ja obstaje przy swoim, Ty przy swoim. nie ma sensu się kłócić, bo i tak nie dojdziemy do porozumienia
» 18 kwietnia 2017, 23:14 #282
vanderToki: Do niczego ta Liga Mistrzów. Człowiek się cieszy, że Barcelona może odpaść, i co z tego, skoro i tak Real przejdzie i prawdopodobnie obroni tytuł. Nudne nie do wytrzymania.
» 18 kwietnia 2017, 23:04 #281
Joker7: juve to nie psg maja lepsza obrone i bramkarza tylko sedzia bedzie robil co moze zeby barca weszla jak dzisiaj z realem!
» 18 kwietnia 2017, 23:07 #280
Gallacher: Chyba nie myślisz że powtórzą to co z PSG na CN :D ? 2 raza taka sama historia się nie trafi,ale wygrać to może i wygrają,ale nie awansują.
» 18 kwietnia 2017, 23:08 #279
Joker7: a myslisz ze dlaczego nie pokazali wyraznej powtorki hiszpanie?
» 18 kwietnia 2017, 23:05 #278
QsQs: Lech Roch Pawlak
» 18 kwietnia 2017, 23:15 #277
Gallacher: Koniecznie muszą ten Real przepchnąć dalej bo widać jak na dłoni.Czerwień dla gracza Bayernu i jeszcze gol ze spalonego.
» 18 kwietnia 2017, 23:01 #276
Keravnos: I brameczka ze spalonego siup. Sędziemu powinni dać biała laskę i psa przewodnika bo ślepy jest jak kret....
» 18 kwietnia 2017, 22:57 #275
dawidlp92: Albo przestać istniec
» 18 kwietnia 2017, 22:59 #274
Kilerek7: Czemu nie ma tych powtórek, gol ze spalonego:/
» 18 kwietnia 2017, 22:56 #273
creo21: Metrowy spalony :D dobra czas wyłaczyc tą drukarnie i czekac na jutrzejsza pod barce. Dobranoc
» 18 kwietnia 2017, 22:56 #272
Joker7: gol ze spalonego! ale co tam sedzia rowno gwizdze! zart
» 18 kwietnia 2017, 22:55 #271
creo21: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 18 kwietnia 2017, 22:55 #270
Gallacher: Co jak co,ale Leicester wstydu w tegorocznej kampanii CL wstydu nam nie przyniosło i dzielnie walczyli.
» 18 kwietnia 2017, 22:53 #269
Kilerek7: Właśnie dlatego uważam, że czerwona kartka powinna być czasowa. 15 minut out z boiska i powrót. Bayern miał przewagę i pewnie dobiłby Real, a teraz musi się bronić całą dogrywkę, przez durną kartkę. Na takim poziomie o taką stawkę, przy takich drużynach to jest jak zabójstwo pierwszego stopnia dla jednego zespołu.

PS: Z całym szacunkiem dla CR7 za to co zrobił dla MU, ale zaczyna już mnie irytować ten piłkarz tak ogólnie.
» 18 kwietnia 2017, 22:38 #268
dawidlp92: No to 20 minut i z powrotem na front:D
» 18 kwietnia 2017, 22:49 #267
dawidlp92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2017 22:32

Ale ten real sędziowie wielbia ... który już raz w lidze mistrzów ktoś z przeciwnej drużyny dostaje czerwo ... perezik kasa rzuca ale to wkoncu się wyda ... jedyne co wtedy powinni zrobić to odebrać te wszystkie trofea które wygrali z wielką pomocą sędziowskiego grona
» 18 kwietnia 2017, 22:32 #266
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2017 22:36

co Ty pierdzielisz. Vidal powinien wylecieć pół godziny wcześniej, ale sędzia się obsrał i go nie wyrzucił
edit. nie powielaj jęczenia katalońskich płaczków, bo to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością
» 18 kwietnia 2017, 22:34 #265
Joker7: a Casemiro to nie powinien tez wyleciec? sporo fauli zolta kartka za faul w polu karnym juz powinna byc 2 zolta znafco piter...
» 18 kwietnia 2017, 22:36 #264
10wazzar10: Vidalowi tak należało się czerwo, jak temu dzikusowi Coscie w niedziele
» 18 kwietnia 2017, 22:37 #263
piter100000: wybił piłkę, ale też wykosił zawodnika. nie ma znaczenia, że najpierw trafił w futbolówkę
» 18 kwietnia 2017, 22:39 #262
piter100000: Joker mówimy o Vidalu nie o Casemiro, ale widzę, że nie masz argumentów w tym temacie
» 18 kwietnia 2017, 22:41 #261
DEPE: KOLEJNY mecz kolejne oszustwa madrytu. nic nowego. casemiro powinien wyleciec ale UEFAL posmarował komu trzrba.
» 18 kwietnia 2017, 22:41 #260
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2017 22:45

DEPE a w pierwszym meczu za karnego z kapelusza dla Bayernu też Real posmarował?
» 18 kwietnia 2017, 22:45 #259
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2017 23:01

www. przegladsportowy.pl/pilka-nozna/wszystko-o-sedziowaniu,wslizgi-co-grozi-pilkarzowi,artykul,179417,1,1063.html

walentos przeczytaj jak to wyjaśnia polski sędzia
» 18 kwietnia 2017, 23:01 #258
bbfilipbb: piter jesteś idiotą
» 18 kwietnia 2017, 23:16 #257
piter100000: jestem, bo nie mam kompleksu Realu, czy dlatego, że mam własne zdanie, które argumentuje?
» 18 kwietnia 2017, 23:21 #256
tomekwietniu: Ten przepis mówi o niekontrolowaniu swojego ciała. A w tym wypadku Vidal wiedział co robi... Twój argument to TWOJA nadinterpretacja synu...
» 18 kwietnia 2017, 23:29 #255
piter100000: opieram się na wypowiedzi człowieka, który ma większe pojęcie o sędziowaniu niż my wszyscy razem wzięci. nie chce mi się szukać dokładnych przepisów, które o tym mówią, bo to i tak nic to nie zmieni. przeciętny Kowalski będzie wiedział lepiej. większość tutaj opiera się na własnych odczuciach
» 18 kwietnia 2017, 23:30 #254
tomekwietniu: "Co to jest flying tackle? Główne założenie jest proste do zdarzenia dochodzi, gdy w trakcie wykonywania wślizgu atakujący nie kontroluje swojego ciała. Zazwyczaj jest to wślizg wykonany w powietrzu, ale nie tylko. Piłkarz nie może się zatrzymać, nie może zrobić nic, aby uniknąć zderzenia, czy nawet osłabić jego impet."
To tekst z Twojego linku, a później było rozróżnienie sytuacji. Czytaj ze zrozumieniem. Idąc Twoim tokiem rozumowania 95 wślizgów to faul. Ogarnij się i nie sap na innych.
» 18 kwietnia 2017, 23:33 #253
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2017 23:40

tomekwietniu grałeś w piłkę? jaką masz kontrolę nad ciałem robiąc wślizg? praktycznie żadnej. to, że wiedział co robi nie ma znaczenia. więszkość zawodników wie co robi na boisku, ale to nie jest argument, żeby nie gwizdać fauli. to co zrobił zostało umiejętnie wykorzystane przez przeciwnika. to jest boiskowe cwaniactwo i nic więcej
Vidal mógł się zatrzymać? nie mógł osłabić impet? nie mógł zrobić cokolwiek, żeby uniknąć zderzenia? nie
» 18 kwietnia 2017, 23:36 #252
tomekwietniu: W takim razie po co to określenie flying tackle? Skoro według Ciebie wślizg z reguły jest niekontrowany. Akurat grałem w piłkę wyobraź sobie i są naprawdę różne sytuacje w których robisz wślizg i różnie możesz go kontrolować lub też już nie. Zaraz po zdaniu które wcześniej cytowałem masz inne: "Piłkarz nie może się zatrzymać, nie może zrobić nic, aby uniknąć zderzenia, czy nawet osłabić jego impet." Już nawet biorąc pod uwagę tę sytuację to Vidal był pierwszy przed piłką - miał ją przed sobą, a zawodnika za sobą. Zrobił wślizg w piłkę, a zawodnik do niego doskoczył.. Nie wiem jak bardziej łopatologicznie to trzeba wytłumaczyć... albo nie obejrzałeś tego drugi raz albo wobec wszystkich teraz się nie chcesz przyznać, że się myliłeś...
» 18 kwietnia 2017, 23:49 #251
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2017 23:56

Wy za to macie pojęcie. dlaczego zatem nikt z Was nie jest sędzią? jego wypowiedź jest dużo bardziej precyzyjna niż nasze wszystkie razem wzięte. sytuacja jest bardzo stykowa. nie da się jednoznacznie określić, że Vidal dużo szybciej dotknął piłki. to działo się w ułamku sekundy. sędzia musi podjąć decyzję w kilka sekund. nie ma do dyspozycji Youtuba i przeanalizowania sytuacji po kilkanaście razy
» 18 kwietnia 2017, 23:51 #250
tomekwietniu: Bo nigdy nie miałem na to parcia. Za to umiemy czytać ze zrozumieniem i jeżeli już w jakiejś kwestii się mylimy to się przyznamy do błędu...
» 18 kwietnia 2017, 23:53 #249
piter100000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2017 00:03

jeśli jutro jakiś ekspert od sędziowania powie, że za tą sytuację nie należała się Vidalowi kartka to pierwszy przyznam się do błędu. Tobie walentos nawet nie będę nic już pisał, bo nic o mnie nie wiesz, a obrażanie kogokolwiek jest bez sensu
» 19 kwietnia 2017, 00:01 #248
tomekwietniu: Od razu w studio mówili, że to nie jest faul - oglądałem to na amerykańskiej stacji. Komentował bodajże Brad Firdel, były bramkarz z naszej ligi.
Co do Twojej wypowiedzi na walentosa piter zgadzam się..można się zdenerwować i może jakoś sobie nawet dociąć, ale żeby drugiego obrażać...niefajnie...
» 19 kwietnia 2017, 00:12 #247
piter100000: Ja nie jestem po prostu zaślepiony jakąś chorą nienawiścią do Realu. Mogę się mylić, bo nie uważam się za alfę i omegę. A argumenty podałem sensowne. Ty je zinterpretowałeś po swojemu. Zresztą dyskutujemy o gościu, którego nie powinno być od 47min na boisku. Jeszcze co do sędziowania pod Real. O spalonym przy drugim golu dla Bayernu nikt nie mówi poza Bońkiem i Wilkowiczem. A Muller i Lewy byli na spalobym
» 19 kwietnia 2017, 09:33 #246
creo21: Za co to czerwo dla vidala? :O
» 18 kwietnia 2017, 22:26 #245
Joker7: za nic!
carlo zamiast go sciagnac gdzie mial juz jedna zolta i sporo fauli to go trzymal wiedzialem ze tak sie skonczy!
» 18 kwietnia 2017, 22:27 #244
tomekwietniu: To chyba każdy wiedział oprócz Carlo...
» 18 kwietnia 2017, 22:39 #243
dawidlp92: Jaki konkretny ŚPD do United po sezonie ?
» 18 kwietnia 2017, 22:23 #242
dawidlp92: Nie pytałem o czym marzysz ...
» 18 kwietnia 2017, 22:35 #241
JuzaLord: Jak patrzę na mecz Real - Bayern to my tam podejścia raczej nie mamy xd
» 18 kwietnia 2017, 22:21 #240
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2017 21:24

No to tylko z Anglii United pozostał w Europejskich rozgrywkach,bo Leicester juz raczej tego nie odrobi.
» 18 kwietnia 2017, 21:23 #239
tyber28: Nie jęcz.
» 18 kwietnia 2017, 21:52 #238
PogromcaTroli: Tylko takie pipeczki jak ty jęczą! :d

Ja tylko stwierdzam fakty i Leicester out.
» 18 kwietnia 2017, 22:47 #237
tyber28: Hehe pierwsze zdanie świadczy o twojej inteligencji.
» 19 kwietnia 2017, 06:13 #236
QsQs: Ancelotti żuje gumę z taką pasją jak nasz Menager Legend :-)
» 18 kwietnia 2017, 20:58 #235
piter100000: nie dziwię mu się, bo Bayern jest rzadki jak kupa niemowlaka. oby tak zostało do końca meczu, bo życzę Realowi awansu
» 18 kwietnia 2017, 21:36 #234
tyber28: A ja w tym meczu kibicuje Robertowi
» 18 kwietnia 2017, 21:51 #233
piter100000: na tym polega wolność. Robert strzelił gola i niech Bayern odpadnie to obydwaj będziemy zadowoleni
» 18 kwietnia 2017, 21:58 #232
tyber28: Nie no, jak Bayern odpadnie to będę niezadowolony. O wiele bardziej wolę obecnie oglądać Lewandowskiego niż Ronaldo. Chciałbym żeby podniósł puchar ma fantastyczny sezon.
» 18 kwietnia 2017, 22:06 #231
SieLodreiP: Tyber

Podoba sie tobie Robercik co?

:)
» 18 kwietnia 2017, 22:52 #230
tyber28: SieLodreiP

Prowokacja tak marna, jak twoje życie.
» 19 kwietnia 2017, 07:47 #229
tyber28: walentos

w Realu i Manchesterze nie ma symulowania prawda?
» 19 kwietnia 2017, 07:54 #228
dawidlp92: widzieliście foto jak Miki daje kasę bezdomnemu na ulicy? Ludzki gość
» 18 kwietnia 2017, 13:31 #227
mario93: Nie, podrzuć linka
» 18 kwietnia 2017, 13:34 #226
lukaszek9000: dawanie komuś czegoś za darmo jest złe DLA TEGO BEZDOMNEGO, on zamiast spiąć tyłek i iść do roboty będzie dalej żebrał, tfu
» 18 kwietnia 2017, 22:21 #225
NexaT: Przecież Young jest słaby jak barszcz.
Celność wrzutek praktycznie zerowa, strzału jak pokazał w ostatnim spotkaniu także brak.
Z lepszym rywalem nie istnieje. Już ja pamiętam jego poprzednie sezony tutaj...

dodatkowo warto nadmienić, że Lingard i Young nie potrafią dryblować. Podbiegną kilka metrów z piłką i oddają do kogoś innego, zero próby własnej inicjatywy minięcia. To wygląda tak jakby nie byli pewni swoich umiejętności. Darmian to samo.
Martial często traci piłkę, ale trzeba jednak szanować go, że to robi, bo w zespole nie ma prawdziwego lidera, typu Ronaldo. Oczywiście nie chodzi o poziom, bo jego się nie da osiągnąć, ale kogoś właśnie, kto minie w biegu dwóch, trzech rywali i zagra piłkę.
» 18 kwietnia 2017, 15:07 #224
Ave88: Lingard nie umie:)? faktycznie w meczu np o tarcze wspólnoty to de gea pol boiska przebiegl i strzelil gola....:)
» 18 kwietnia 2017, 16:26 #223
NexaT: No, rzeczywiście. Przykład z sierpnia ubiegłego roku jest bardzo dobry. xD
Young ostatnio też asystował wrzucając piłkę, i co? Mam się przekonać do tego, że dobrze dośrodkowuje?

Przyznaje, że Young miatał tam często za LvG, ale teraz tego nie ma.
Zresztą, robił dużo dymu, ale jak właśnie był czas żeby dośrodkować albo dograć, to nic z tego nie było.
» 18 kwietnia 2017, 18:21 #222
Diabelred: Ave88,

Bo nie potrafi, a tam ten drybling to tylko wyjatek potwierdzajacy regule. Fellaini pamietam, ze raz zrobil rulete, czy to oznacza ze Belg ma technike na dobrym poziomie :)? Mozna mowic, ze Lingard jest wybiegany, ze walczy w obronie, ze jest dobry w prssingu, no ale na pewno nie, ze potrafi dryblowac, bo akurat to jest jego pieta achillesowa, patrzac na to, ze przeciez gra jako skrzydlowy. Zreszta on nawet tego nie probuje, jak chociazby Rashford, tylko od razu jak ktos do niego doskakuje, to podaje do najblizszego. Tak jak pisalem ostatnio oby ten novy wyzszy kontrakt, zmobilizowal go do pracy nad soba i poprawy swojego dryblingu.
» 18 kwietnia 2017, 18:31 #221
dlabigt23: Szkoda ze ani Liverpol ani City nie stracilo pkt tak samo juz arsenal wygrywa ... mielismy swoje szanse na nadrabianie teraz juz jest za pozno i ciezko to widze . Chyba ze w kazdym meczu zagramy tak jak w meczu z Chelsea i jest szansa na top4 albo LE
» 17 kwietnia 2017, 21:51 #220
szymon2507: 1:1. Middlesbrough wyrównało.
» 17 kwietnia 2017, 22:18 #219
dlabigt23: 1;2 niestety
» 17 kwietnia 2017, 22:43 #218
Diabelred: Zbytnio mnie to nie dziwi, ze Kanonierzy wygrali(chociaz spodziewalem sie pewnej wygranej z 2,3-0), bo to byl dla nich obowiazek jesli chca miec jeszcze realne szanse na top4. Myslalem, ze to my mamy najciezszy terminarz z zespolow walczacych o top4, ale Arsenal ma jednak gorszy, bo maja jeszcze na rozkladzie: nas, Tottenham, Stoke, Sunderland, Everton, no i nieobliczalne Lisy i Swietych. To bedzie prawdziwy cud, gdyby udalo sie Arsenalowi zajac miejsce w top 4, tym bardziej, ze nie zanosi sie by City i LFC mialo nagle seriami tracic punkty.
» 17 kwietnia 2017, 23:48 #217
Kilerek7: Mamy bardzo trudny terminarz do końca bo mecz z Arsenalem i Tottkami. Rywale w zasadzie nie mają ciężko, bo jedyne zespoły które mogą urwać punkty City bądź Liverpoolowi to Crystal Palace, Leicester i Southampton. Naprawdę szkoda, bo jesteśmy bardzo blisko, gdyby jeden ze zremisowanych meczów byłby na plus przy założeniu, że do końca wygramy wszystko to byśmy mieli Top4.
» 18 kwietnia 2017, 01:28 #216
Matejko: Jezeli wygramy kazdy ligowy mecz do konca sezonu to mamy top 4. Zapomniales o potyczce z City :)
» 18 kwietnia 2017, 02:14 #215
Kilerek7: A no tak, umknęło mi jak patrzyłem w terminarz. To 3 mecze z zespołami z czołówki i ciekawe jak to się wszystko skończy.
» 18 kwietnia 2017, 02:21 #214
dlabigt23: slabiutki ale predzej zajmie 4 miejsce niz my :)
» 17 kwietnia 2017, 23:27 #213
m4c1eq1991: Jedyne czego nam trzeba, to podobnego zaangażowania w następnych meczach.
» 17 kwietnia 2017, 20:30 #212
Klimaa: Jeśli w kolejnych meczach będzie grać jak z Chelsea miejsce w pierwszej czwórce jest bardzo realne. Na ten moment nie możemy pozwolić sobie na jakąkolwiek stratę punktów.
» 17 kwietnia 2017, 20:13 #211
piter100000: myślałem, że znalazłeś jakieś sensowne zajęcie i prawie o Tobie zapomniałem. dobrze, że jesteś. Twoje analizy są bezcenne i pełne wiedzy nieosiągalnej dla przeciętnego śmiertelnika
» 17 kwietnia 2017, 19:13 #210
Tom535: Ale niewdzięczna pała do lania z ciebie.
» 17 kwietnia 2017, 19:52 #209
pawelisto2: Tom535.

Ale przecież on to dla żartu pisze, spokojnie. Dużo osób już tu się przyzwyczaiło do tego.
» 17 kwietnia 2017, 19:56 #208
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2017 18:12

Hmm juz wole Fellainiego zamiast Carricka.

Ciekawi mnie tez jak przy tym ustawieniu wygladalaby gra naszych gdyby dac Pogbe zamiast Carricka na 6ke, Ibre jako cofnietego, na szpicy Rashford, a na lewej Martial. Ibra czasami lubi sie cofac, w sumie moglby sobie robic co tam chce.
» 17 kwietnia 2017, 18:11 #207
WMU: Świetny mecz! Rashford to przyszłość klubu o ile w stosunku do niego klub nie zrobi żadnej głupoty albo on sam ,ale wydaje się że nie jest typem który lubi gwiazdorzyć
» 17 kwietnia 2017, 17:14 #206
Gallacher: Ja tam wolę dmuchać za zimne i nie popadać w hurraoptymizm po wygranym meczu z Chelsea bo za tydzień pojedziemy gdzieś do do zespołu z dołu tabeli i się rozczarowujemy.Cieszyć się na pewno trzeba bo ograliśmy lidera,ale trzeba patrzeć na zespół pod kątem całego sezonu a nie pod kątem meczu wczorajszego ale wierzę że ten zespół wróci na odpowiednie tory nawet jeśli miałoby to trwać 3 lata.
» 17 kwietnia 2017, 15:50 #205
dawidlp92: Rashford jak Ty mie zainponowales w tej chwili ...
» 17 kwietnia 2017, 15:42 #204
sauerlandevent7: 2-0 z Chelsea , z którą United nie wygrał od 2012 roku jest świetnym wynikiem , lecz trzeba pamiętać o tym że to nie jest dowód na to że Manchester zacznie nagle graż co mecz z pełnym zaangażowaniem jak wczoraj.

Za van Gaala przeciwko Arsenalowi 3-1 na OT z Rashfordem na ataku takze widzieliśmy świetne United grające wówczas z pozycji outsidera jako że były wtedy straszne problemy z kontuzjami i niestety nie zwiastowało to nagłej poprawy gry.

Sztania piłkarska już taka jest że prawdziwą motywację widać dopiero wtedy gdy jest albo nóż na gardle albo trzeba wygrywać by nie stracić kontaktu z czołówką.

Mimo wszystko wczorajszy sukces cieszy.
» 17 kwietnia 2017, 14:57 #203
dlabigt23: Teraz wygrac z Anderlechtem szybkie 2;0 i potem juz tylko bez forsowania sie bo czeka nas wyjazd do Burnley jeden z trudniejszych meczy jak tam wygramy i pokonamy Anderlecht bedzie bardzo dobrze . Jeszcze wygrac z City i Southampton zalegle mecze by bylo spoko z Tottenhamem mozna wtedy zremisowac tylko z nimi moze byc tak naprawde problem :) ale spokojnie livepool i city jeszcze potraca pkt :)
» 17 kwietnia 2017, 13:39 #202
karolmanu3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2017 12:57

Ty tak na serio? Dobry bezmózg z Ciebie...
Równie dobrze mógłby to zrobić każdy inny piłkarz. Ronaldo messi czy Lewandowski nawet. To ze trafił w kibica piłka nie upoważnia tego bydła żeby zrobić takie przedstawienie!! No ludzie.. przypadek po prostu jakich jest wiele. Nawet rybus potem powiedział ze Memphis przeprosił kibica który dostał pilka
» 17 kwietnia 2017, 12:56 #201
Wave: Wejdzcie na profil sliniaka, idzie sie niezle posmiac z jego postow, caly czas o jeczeniu, kolejny gigus widze :d
» 17 kwietnia 2017, 16:23 #200
Wave: Zmeczony juz jestem tymi placzami i pojekiwaniami, zmiencie temat, bo wnaszace cos komentarze gina w natloku spamu
» 17 kwietnia 2017, 17:16 #199
Wave: Idzie tu jakos zrobic zeby nie widziec postow niektorych osob?
» 17 kwietnia 2017, 17:49 #198
Saberem47: Jestem mściwym człowiekiem, więc nie odpuszczę sobie tej przyjemności

Lukiton - Ten siwy Pan chce zniszczyć Manchester United
raku0202 - Mourinho to agent wysłany przez Chelsea
odbyciarz - z takim składem, to ja pierr...
Walntus - Mourinho nie chce się odegrać i będzie murował bramkę
Himself- Mecz poddany przez MU. ( Kiedy prowadziliśmy 2-0 miał czelność pisać, że jeszcze będzie remis)
Jesteście frajerami. Nie macie wiary we własny klub i uważacie się jak widać za ekspertów. Specjalnie tu przytoczyłem wasze wypociny żeby każdy normalny kibic mógł się ponabijać.
» 17 kwietnia 2017, 11:51 #197
Krystiano98: Żałośni są tacy ludzie i tyle, nie ma z czego się smiać. Trzeba się cieszyć z wygranej!! :D
» 17 kwietnia 2017, 12:00 #196
Matejko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2017 12:05

Devil78
Nie ocenia sie ksiazki po okladce. Sam dales popis przed meczem. I takie czepianie jest jak najbardziej sluszne, chociaz daremne. Do waszych pustych glow i tak nic nie dociera :)
» 17 kwietnia 2017, 12:04 #195
Saberem47: Devil 78
Ja prawie nigdy się nie wdaję w dyskusję tutaj. Sam sprawdź mój profil - udzielam się raz na ruski miesiąc. Ale po takiej wygranej, to nie sposób się powstrzymać :-D
» 17 kwietnia 2017, 12:30 #194
Sideswipe: Devil78 - staram się doszukać logiki w tym co napisałeś ale jej chyba tam nie ma.
"Największymi zje... są ci którzy muszą się do kogoś przywalić za wszelką cenę"
Ok, tylko skoro Saberem się przywalił do nich za wszelką cenę to jak nazwać tych płaczków, których zacytował? Jak oni mogą oceniać skład przed meczem tym bardziej kilku użytkowników może sobie teraz z takich poużywać.
A założę się, że nikt nie wierzy w wygranie ligi Lingardem czy Fellainim, nie oczekują od nich cudów, nawet ich najwięksi obrońcy i zwolennicy po prostu nie są zaślepieni i widzą formę Martiala, znają ich rolę w zespole, ile taki Lingard serca wkłada w grę, itd. itp. ale co tu tłumaczyć, przecież nazwiska to podstawa.
» 17 kwietnia 2017, 12:38 #193
Himself: poprostu jestem realista...wiara wiara ale prawie kazdy myslal,ze Utd straci pkt z Chelsea...a jak zobaczylismy sklady to tym bardzej...sam Mou na pewno nie wierzyl,ze cos takiego bedzie mialo miejsce ...a tu niespodzianaka bo Chelsea zagrala totalna kupe a gole to tzw gole z du... 1 po rece Herrery a drugi rykoszet...zawodnicy sami zaskoczyli Mou
» 17 kwietnia 2017, 15:52 #192
Krystiano98: Costa podobno zapisany na freediving
» 17 kwietnia 2017, 11:47 #191
Saberem47: Czuję się dumny z tego, że cały czas chwaliłem Mourinho. Pozdro dla wiernych kibiców. Teraz jest jeden z tych momentów, kiedy możemy się pośmiać z hejterów.
Ps. Mourinho... Wodzu zostań proszę jak najdłużej.
» 17 kwietnia 2017, 11:14 #190
dzilu96: Jest chemia w zespole. Rash z Lingardem pykali wczoraj co chcieli, Rojo z Baillym świetnie się dogadywali i kasowali wszystko co wchodziło na środek naszej połowy boiska i ta piąteczka po wycięciu Costy świetna. Przy okazji to za to pchnięcie Bailliego na słupek przez Coste powinno być zawieszenie - gdyby uderzył głową w bramkę to mogłoby być zagrożenie życia. Young mimo że brakuje mu umiejętności to nadrobił zaangażowaniem, ale za strzelanie nie powinien się brać. Brakowało mi Martiala i Shawa, mam nadzieję że jeszcze coś pokażą w tym sezonie.
» 17 kwietnia 2017, 10:45 #189
Matejko: 2) Niestety nie. Przypomnij sobie chociazby mecz z Burnley. Atak za atakiem przez 90 minut, kilkanascie swietnych akcji i ciagle dazenie do strzelenia bramki nawet mimo gry w oslabieniu. Tam nie mozna bylo odmowic nikomu checi do gry. Ponad 30 oddanych strzalow i mecz zakonczony bezbramkowym remisem. Tom Heaton wybrano do 11 tygodnia przez wszystkie gazety i portale internetowe na swiecie.

Wtedy naprawde widac bylo, ze Manchester United chce za wszelka cene wygrac, ale mimo to nie udalo sie. Potrzebny jest ten element szczescia, jeden maly blad defensywh rywali, strzelenie gola i wtedy wszystko uklada sie idealnie. Albo jakis strzalz dystansu skoro nie mozna rozmontowac obrony przeciwnika.
» 17 kwietnia 2017, 11:00 #188
miocinho2: no to on napisal o dominacji,a nie o zwyciestwie.My Burnley wtedy tez zdominowalismy.
» 17 kwietnia 2017, 11:46 #187
Matejko: No wlasnie. Sama dominacja i zaangazowanie nie gwarantuja zwyciestwa :)
» 17 kwietnia 2017, 12:20 #186
mik99: 2) To jest to o czym mówię ciągle w dobie transferu wielkich nazwisk latem do Manchesteru. Po co nam kolejne wielomilionowe gwiazdeczki jak nie będzie zespołu, nie będzie mentalność. To tak jakbyśmy do Fiata 126p włożyli silnik od Ferrari Italia nie przystosowując reszty elementów mechanicznych poczciwego malucha do takiej mocy. Wczoraj United pokazało się jako drużyna, która konsekwentnie chciała wygrać ten mecz i to się udało. United to nie drużyna to mistrz i mentalność zwycięzcy. Ave!
» 17 kwietnia 2017, 13:59 #185
Wave: I te spiewy kibicow Ander Herrera!! Cos pieknego!
» 17 kwietnia 2017, 07:51 #184
piter100000: mi się podobało "Argentina" i "Jose Mourinho"
» 17 kwietnia 2017, 07:56 #183
piter100000: tak jak większość zauważyła dziś słowem klucz była DRUŻYNA. walka, ogień, pressing, jeden za drugiego oddałby życie. takie MU wszyscy chcemy oglądać. oby to był punkt zwrotny w budowie nowej mentalności tych zawodników. sezon ciągle trwa i dalej mamy szansę na jeszcze jeden puchar. dajmy Jose budować drużynę po swojemu, bo nie bez powodu to on jest trenerem MU, a my stukamy w klawiaturę
» 17 kwietnia 2017, 07:31 #182
Wave: Dokladnie, przez taki mecz mozemy nie przegrac do konca sezonu, w co mocno wierze, mentalnie dalo nam to niezlego kopa, a i Totki jak by wyprzedzily Chelsea, nie miałbym nic przeciwko, u Conte wkurza mnie troche jak potraktowal Del Piero w Juventusie, a i kibice Chelsea po odejsciu Mou i tym judaszowaniem na niego zdzaznili, mogliby troche poczekac za mistrzostwem
» 17 kwietnia 2017, 07:39 #181
piter100000: też nie miałbym nic przeciwko jakby Totki wyprzedziły Chelsea. nie lubię Conte i tego jego pajacowania. u JM jakoś mnie to nie drażniło nawet jak nas eliminował ze swoim Porto. szanse na TOP4 dalej uważam za niewielkie (jednak nadzieja umiera ostatnia) i liczę przede wszystkim na LE, ale ten mecz dał nadzieję na lepsze jutro. oby nie był to tylko pojedynczy wyskok, ale początek czegoś wspaniałego
» 17 kwietnia 2017, 07:56 #180
jaratkow: @piter10000: Drużyna, która wreszcie grała na bramkę rywala. To był "zjazd" a nie "slalom" jak w większości poprzednich spotkań. Taki United chciałbym oglądać już zawsze. Wtedy nawet brak TOP4 mniej by bolał...
» 17 kwietnia 2017, 23:39 #179
jenck: No! Dziś Herrera zrewanżował się za ostatnie spotkanie z Chelsea. Jeżeli to była taktyka wielkiego Mou, to w końcu jestem pod wrażeniem. Blues nie istnieli, a mecz oglądałem z zapartym tchem... Btw ciekawe czy Conte ustawiał skład na grę pod Ibre, a Mou zrobił go w konia...
» 17 kwietnia 2017, 02:13 #178
HarryBrown: Wczorajsze spotkanie to był majstersztyk Mou. Primo, wyjściowa jedenastka która pewnie zaskoczyła Conte. Secundo, psychologiczne gierki m.in. walka naszego duetu środkowych z Diego Costą. Tertio, taką mentalność i zaangażowanie ostatni raz widziałem za SAFa. A na koniec - uczynienie Younga kapitanem. Young cały czas prowadził ekipę do przodu i do walki o każdy centymetr boiska. Znaczy Kapitan!
» 17 kwietnia 2017, 01:55 #177
piotrz23: Panie, Panowie. Dzisiejsze spotkanie pokazało jak niewiele w futbolu trzeba. Biegać, biegać i jeszcze raz biegać. Kurcze, żałuję, że boss wcześniej tego nie widział. Pressing i zaangażowanie to połowa sukcesu w piłce kopanej. Herrera mistrz. Poniższy mem "co Herrera miał w kieszeni" wyjaśnia wszystko. Dziękuję, dobranoc i proszę o więcej.
» 17 kwietnia 2017, 00:42 #176
zbyszek7: Tylko zauwaz ze jesli druzyna przyjezdza do nas bronic sie w 11stu to nie wystarczy tylko biegac biegac biegac wtedy potrzeba elementu zaskoczenia a takze szczescia zeby strzelic tego pierwszego gola tego nam w tym sezonie wiele razy zabraklo dlatego nie walczymy o mistrza
» 17 kwietnia 2017, 03:07 #175
Wave: Wielu o Mou moze pisac co tam chce i slina na jezyk przyniesie, ale zerknijcie obiektywnie na 3 nasze transfery ile wniosly do druzyny i na poprzednikow, ot taka luzna mysl
» 17 kwietnia 2017, 00:16 #174
Matejko: Ktory z transferow pominales? Jak dla mnie to wszystkie cztery byly bardzo udane (chociaz po kilku spodziewam sie jeszcze wiecej).
» 17 kwietnia 2017, 00:39 #173
Wave: Ibra Michi i Bailei, nie blyszcz za bardzo i sie nie wczuwaj :d
» 17 kwietnia 2017, 00:43 #172
Matejko: Nie widze powodu zeby uwazac Pogbe za za transfer, ktory nicnnie wniosl do druzyny. Ibrahimovic jeat poza konkurencjam ale kazdy inny pilkarz sprowadzony przez Mourinho zdazyl juz udowodnic swoja wartosc.
» 17 kwietnia 2017, 01:12 #171
Wave: Pogba to poltransfer, bo on od nas wylazl :p
oddali co zabrali
» 17 kwietnia 2017, 07:30 #170
pawelisto2: Wielki szacunek za te wypowiedz! Serio, dzisiaj nawet wśród kibiców tego samego klubu jest mało szacunku do własnej drużyny, a co dopiero respekt od przeciwnika.
Dlatego tak często komentatorzy zwracają uwagę na rożnego rodzaju zachowania fair play jak przybicie piątki przez zawodników, czy uśmiech po faulu, bo po prostu tego szacunku jest coraz mniej i naprawdę warto zwracać uwagę i doceniać na takie sympatyczne gesty w tej pięknej dyscyplinie.
Takim gestem również jest Twój komentarz - pozdrawiam i powodzenia :)
» 17 kwietnia 2017, 00:11 #169
tomekwietniu: Niesamowite było to jak Hazad wpadł w kibiców United, a Ci się zachowali jakby wpadł w nich ich ulubieniec... Wczoraj na OT było święto, piękne widowisko piłkarskie i kibice zachowali się jak na nie wypada, a nawet więcej.
Śmiechowo było jak starli się Diego i Rojo, a Bailly przy tym był i wyrył obu xD
» 17 kwietnia 2017, 08:24 #168
kolor: Ciekawe co z tym Michaelem Keanem? :)
» 16 kwietnia 2017, 23:51 #167
tomekwietniu: Gość był razem z bratem na meczu, mają United w sercu. Może trzeba się o niego postarać, zwłaszcza że ilość Anglików w składzie musi się zgadzać. A jakby odszedł ktoś z trójki Carrick, Young, Rooney to jest ich coraz mniej...
W ogóle było pełno takich osób na meczu, to spotkanie pomimo formy United przed tym meczem elektryzowało całą Anglię. Widzieliście zaraz chyba przy ławce siedział Silvestre, Schwarzer, trener anglików, bracia Keane, podejrzewam, że i inni jeszcze byli.
» 17 kwietnia 2017, 08:29 #166
Wave: Phila Nevilla tam tez widzialem
» 17 kwietnia 2017, 11:34 #165
Matejko: "Kibice sukcesu zasrani"
No niestety, tak to wyglada. Niewazne czy tu, na devilpage, czy na stronie Arsenalu czy Chelsea, wszedzie jest to samo. Dziwne nawyki, ze banda bezmozgow mysli, ze to im sie NALEZA te zwyciestwa. Ja staram sie juz nie przejmowac tym co pisza te wszystkie placzki, ale mimo to nadal potrafi mi podskoczyc cisnienie od czytania tych wszystkich bzdur.
» 16 kwietnia 2017, 23:58 #164
Wave: co wy macie z tym placzem czy kibicami sukcesu czy ocenianiem, wielu na tej stronce ma dzieci starszych od was co komentuja, to nie moga mowic co mysla? :p

zalosne to sa komentarze oceniajace innych i nic nie wnaszace do rozmow
a najwieksza mam beke jak widze jeczd,, czy placzkowania, tylko to zle swiadczy tylko o samych piszacych
» 17 kwietnia 2017, 00:10 #163
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2017 00:13

ja tu pare pokolen pilkarzy pamietam i dalej kibicuje United jakos, a lingard to miekka faja i juz :p
chociaz troche lepiej ostatnio po zj.. Ferdinanda wyglada :)
» 17 kwietnia 2017, 00:13 #162
Matejko: Ty @Wave tego nie zrozumiesz jako jeden z przedstawicieli placzu :)
I nie masz bladego pojecia o tym ile ktorykolwiek z nas ma lat.

A zalosne komentarze to sa te ktore oceniaja pilkarzy za mecz jeszcze przed spotkaniem. Sensu tu zero, logiki zero, ale zawsze znajdzie sie jakis rycerz, ktory nawet najwiekszych bzdur bedzie bronil wlasna piersia.
» 17 kwietnia 2017, 00:16 #161
Wave: Matejko przez chwile myslalem ze to juz ja pogubilem watki :d
-1 w du mam placze, za duzo ich widzialem nawet zwolnienia fergusona pamietam jak niby plakali :d
-2 nie wiem i mnie to nie interesuje ale bledy interpunkcyjne czasami zanizaja wiek, przynajmniej wyobrazenie wieku :d
- nie wiem jak ty oceniasz, ja oceniam Lingarda za autobus, za charakter, za gre i za smieszki np. i ciezko mi porownywac Cantone Palistera Giggsa Scholesa Schmeichela i bym tu wymienil z 20 jeszcze do dzisiejszych wojownikow
» 17 kwietnia 2017, 00:27 #160
Wave: co na to poradze ze pamietam stara gwardie,
porownania same nachodza
» 17 kwietnia 2017, 00:29 #159
Wave: sliniak ciekawe ze ty nie widzisz ze sami jeczycie tylko inaczej ubieracie slowa na kogos :d
» 17 kwietnia 2017, 00:30 #158
Matejko: Sam za duzo widziales placzu i go rozprzestrzeniasz. Gdzie tu sens?
Nie wiem czy bledy interpunkcyjne byly do mnie, bo jako takich nie dostrzegam. Skoro jestes tak "doswiadczonym" kibicem to sam powinienes sobie zdawac sprawe, ze nie nalezy oceniac zespolu przed koncem sezonu.

A Lingarda nie nalezy porownywac do Scholesa czy Schmeichela, ale do Johna O'Shea czy Parka. Zreszta gdyby kazdy pilkarz w United tak gryzl trawe jak Lingard to juz w tym momencie moglibysmy swietowac mistrzostwo Anglii :P
» 17 kwietnia 2017, 00:37 #157
Wave: sam stawiasz wniosek analizujac ze zdan innych nie do konca je rozumiejac, tak to widze

koncze dyskusje, niech Ci bedzie Twoja racja chociaz jej nie czaje, bo glowny watek to te placzkowanie niby moje i innych, vhociaz ja mam beke z tego, pzdr
» 17 kwietnia 2017, 00:49 #156
Wave: taa lingard to jest miekka faja z 0wymi umiejetnosciami i co wazniejsze 0 wym ch-em az mnie wk.. bierze jak porownuje go do wczesniejszych wychowankow

i nie moge strawic cieszynek i autobusowego jezyka tej c.......
» 17 kwietnia 2017, 00:51 #155
Wave: tommorow
» 17 kwietnia 2017, 00:52 #154
Matejko: Oczywiscie, ze moja racja i dziekuje, ze w koncu to dostrzegles. A skoro nie widzisz "placzkowania" to juz twoj problem.
» 17 kwietnia 2017, 01:09 #153
PogromcaTroli: Wave

,,sami jęczycie tylko inaczej ubieracie slowa na kogoś''

Buhahaha! Że co?

Ty jęczysz i kilku tutaj znaFców co pisali ze chelsea nas zniszczy,ze Kante zje Pogbe.
Co to za sklad? Czy tego Mou poj...? Bez Ibry? No to módlmy sie itd.
Kibice United pffff

Nie tylko ty pamietasz starą gwardie,sam kibicuje United ponad 20 lat i nie wszyscy jesteśmy z krótszym stażem od ciebie.

Ogar !
» 17 kwietnia 2017, 04:03 #152
Wave: trol wszedlem na twoj profil, tylko o jeczeniu posty, dramat :d
» 17 kwietnia 2017, 07:34 #151
PogromcaTroli: No dla ciebie,Polski język trudny język,bo tylko jęczysz paziu.
» 17 kwietnia 2017, 15:01 #150
jaratkow: Extra mecz. Przede wszystkim dlatego, że pokazał (nam i Mourinho), że nawet w ważnych chwilach istnieje United bez Zlatana. Zdecydowanie dominował Ander Herrera. Lubię tego zawodnika - pokazuje charakter i umiejętności jakich oczekujemy od Czerwonych Diabłów. Cieszę się, że właśnie w takim meczu naszym zawodnikom bardzo wiele wychodziło. Obiektywne sędziowanie z pewnością pomogło. Choć do pełni szczęścia zabrakło usunięcia z boiska Brudasa z CFC. Mieliśmy więcej szczęścia jak rozumu, że odepchnięty Bailly nie trafił głową w słupek.
Bezcenny był widok trenera Conte. Podskakiwał i puszył się w mediach w tygodniu poprzedzającym mecz - schodząc do szatni na Old Trafford miał minę "konia po westernie". Bezcenny widok.
» 16 kwietnia 2017, 22:50 #149
Matejko: W takim razie chcialbym wiedziec gdzie sedzia nam sprzyjal. Domyslam sie, ze chodzi o zagranie reka Herrery przed gokem Rashforda, ale to i tak nie rekompensuje braku czerwa dla Costy. Chociaz nadal uwazam, ze sedzia mogl tego nie gwizdac.

"Wiecej szczescia jak rozumu" brzmi dla mnie zle, zwlaszcza w kontekscie tego spotkania, ale teraz wiem co miales na mysli :)
» 16 kwietnia 2017, 23:52 #148
jenck: Jaratkow - zgadza się!
» 17 kwietnia 2017, 02:20 #147
PogromcaTroli: Matejko

Zgadza sie !

Dobrze prawisz!
» 17 kwietnia 2017, 04:04 #146
chali2na: przy natłoku tylu meczy,rotacja jest potrzebna, zrozum
» 16 kwietnia 2017, 23:16 #145
Adrian0007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.04.2017 22:42

Przed meczem wpisałem sobie w notatniku dwa nicki. Dwie perełki jakie przeczytałem przy podaniu składu były nieziemskie . Podam tu te nicki i sprawdźcie sobie co oni pisali przy podaniu składu. Oby to była nauczka dla ludzi, którzy lubią wymyślać scenariusze przed meczem, zwalniać trenera i pisać że ten trener chce nas ośmieszyć . A te nicki to : lukiton0589 kilerek7
» 16 kwietnia 2017, 22:42 #144
Matejko: Tylko dwa? :D
Ja zapisalem 20. I co jak co, ale kilerek7 przyznal sie do bledu, reszta nie miala na tyle honoru. Polecam jeszcze zobaczyc komentarze @himself, ten typ jest najgorszy ze wszystkich.
» 16 kwietnia 2017, 23:22 #143
Adrian0007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.04.2017 23:56

Tylko 2 bo więcej mi się nie chciało zapisywać ;d . Tak przed meczem wszedłem i te dwa rzuciły mi się w oczy to pomyślałem że zapisze sobie i podam tutaj takie dwa przykładowe żeby pokazać ludziom że nie opłaca się wymyślać własnych scenariuszy tylko warto poczekać na mecz. Tylko że to nie jest chyba pierwszy taki post kilerka z tego co kojarzę. Zobaczyłem także te komentarze himselfa ;d to już w ogóle jest poezja ;d
» 16 kwietnia 2017, 23:55 #142
Kilerek7: A wiecie dlaczego wieszamy psy na takim Lingardzie, Fellainim czy Youngu? Nikt nie kwestionuje tego, że potrafią grać w piłkę, ale chodzi głównie o regularność. Dzisiaj zagrali genialny mecz, w zasadzie wszyscy, ale jeśli następne spotkania będą słabe to znowu będzie krytyka. Nie byłoby problemów gdyby MU grało cały czas tak jak dziś. Dzisiejszy mecz pokazał ewidentnie co to znaczą chęci a ich brak.
» 17 kwietnia 2017, 02:07 #141
Adrian0007: Kilerek ty chyba nadal nie wiesz o co chodzi. Jak można kogoś krytykować przed meczem jak go nawet nie rozegrał? No właśnie czasami zagrają mecz życia czasami nie. Dlatego nie powinno się wymyślać własnych scenariuszy i krytykowanie przy newsie o wyjściowym składzie , tylko poczekać aż mecz się odbędzie i wtedy możecie konstruktywnie krytykować bądź chwalić .
» 17 kwietnia 2017, 14:13 #140
Kilerek7: Ale to nie jest krytyka jednego meczu tylko ogólna. Dlaczego nie krytykuje nikt DDG czy Valencii? Bo grają każdy mecz bardzo dobrze, a jak Lingard czy Fellaini grają w kratkę, to po kiepskim meczu każdy gdy widzi ich w składzie rozkłada ręce.
» 17 kwietnia 2017, 14:25 #139
CoachMark: Mi gra się jakoś szczególnie nie podobała. Było skuteczniej i przede wszystkim dokładniej w ofensywnie. Podania względnie były dokładne i na czas. Natomiast wciąż było to schematyczne + strzały z Younga trochę połozyły cień na jego ogólnym udziale w meczu.

Zaangażowanie bardzo duże, defensywnie jako team pięknie cała ekipa popracowała, natomiast w ofensywie to jest jeszcze daleka droga, ale to już melodia przyszłego sezonu. Mimo wszystko moim zdaniem szanse na 4 miejsce są ale nie większe niż 55:45. Koguty grają po prostu tym gorzej im lepszy rywal tu jest nadzieja, natomiast City pomału w końcu łapie flow i chyba za duży jak na własne podwórko. Na papierze za dużo punktów do zgubienia, ale może teraz gdy nóż wisi nad gardłem to zadziała jak jakiś mocny kopniak....oby tak było.
» 16 kwietnia 2017, 22:22 #138
Wave: Mi gra się jakoś szczególnie nie podobała...... po tym mi sie odechcialo czytac reszty :p
» 16 kwietnia 2017, 23:22 #137
jenck: Na c+ leciał chyba 3 razy
» 17 kwietnia 2017, 02:24 #136
karolmanu3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.04.2017 22:06

herrera to jest gosc. moim zdaniem przyszly kapitan MU. to ze gra swietnie to wiadomo, charakter ma jak malo kto. pogba na duzy plus. rash tak jak w czwartek, kocur!
jednak najbardziej mi sie podoba gra rojo i bailly'ego. widac zrozumienie i komunikacje miedzy nimi, az chcialoby sie powiedziec ze wyglada to niczym rio i vida ;)
jones ze smallingiem przy takiej grze za szybko nie wroca do skladu;)
darmian dzisiaj ok. szalu nie zrobil ale zle tez nie gral. mimo to darmiana i blinda wymienic na jakiegos konkretnego LO do rotacji z shaw'em

co tu duzo gadac, nasi dzisiaj grali wybitnie. jak malo kiedy ostatnimi czasy. jeszcze troche i Mou dobrze ulozy nasz ukochany klub. najwazniejsze alby wrocic do wlity LM.
GGMU!!
» 16 kwietnia 2017, 22:05 #135
HarryBrown: Mnie oni wczoraj bardziej przypominali legendarny duet Bruce - Pallister. Dwóch bezczelnych łobuzów z uśmiechem na twarzy :D
» 17 kwietnia 2017, 02:04 #134
jenck: Ta Piąteczka z Baillym po tym jak Rojo "przewiózł" Coste...
» 17 kwietnia 2017, 02:27 #133
HarryBrown: Przecież ostatnio graliśmy bez Zlatana i to aż w 3 meczach. Wczoraj to była taktyczna zagrywka jak i chęć dania odpoczynku przed rewanżem z Anderlechtem bo przecież walczymy o wygraną w LE.
» 17 kwietnia 2017, 02:09 #132
dawid27154: Czytając komentarze przed meczem na temat składu personalnego pierwszej jedenastki można się było na czytać, że Lingard ze Young i ogólnie wielkie niezadowolenie ja też pewnie kilka tygodni temu pisał bym to samo ale teraz gdy są kontuzje, brak formy zawodników czy zmęczenie, juz od jakiegoś czasu pisze ze tacy zawodnicy jak Lingard czy Fellaini grają i grać będą bo muszą i nie ma nikogo innego lepszego na ich miejsce, denerwujące jest to ze niektórzy nie potrafią Sb tego wbić do głowy. Ale nie o tym chciałem napisać, natomiast jak dla mnie jeszcze bardziej denerwujące jest to gdy po jednym meczu czy jednym golu w sezonie czyt. Lingarda wychodzą tacy i te Ciągle teksty "gdzie są teraz te placzki" "Dajcie mi to tego co twierdzi ze Chelsea jest 3 klasy wyżej" i tak dalej i tak dalej to jest dopiero żenujące ze nawet po kilkudziesięciu minutach jednego meczu wchodzi tu taki i napisze ze jaki to np Fellaini kozak gdzie są jego krytycy? Zbyszek Stonoga by Ci dobitnie odpowiedział gdzie. To jest dopiero ŻENADA że wchodzi człowiek poczytać konstruktywne komentarze a tu co kilka natrafia na takie rodzynki. Pewnie jakby taki Bebe czy Obertan wrócił i grał cały sezon albo jego większą część dno to po ustrzeleniu dwóch goli z City byłoby to o samo.
» 16 kwietnia 2017, 21:58 #131
karolmanu3: zgadzam sie z tym. mnie to tez mega denerwuje. sami hejtuja a pozniej "gdzie sa hejterzy lingadra sie pytam" hahah padaka. chca sie dowartosciowac lajkami chyba
» 16 kwietnia 2017, 22:11 #130
mamwsiowd: Mecz był taki, że Conte stracił swoja czapkę z logiem Czelsi. Jose ,nawet po drugim golu się nie uśmiechął.Tak być powinno.Dla niezorientowanych,pewnie by się lekko uśmiechnął po piątym golu MU,przy braku utraty ,choćby jednego.Nie będę mówić o formacji obronnej MU bo to jasne.Dla malkontentów powiem o świetnej grze Felli i Andersa.Powiem o Herrerze że poza neutralizacją Hazarda miał asystę i strzelił na 2:0.We dwóch+Pogba zneutralizowali Kante ze spółką !! To co mnie się rzuciło w oczy to opanowanie środka pola.Podobnie było ze skrzydłami.Widać że Jose bardzo konkretnie pogadał z Pogbą bo od 2-3 spotkań,po kontuzji gra Paula dojrzała.Przestał malować łeb i zaczął myśleć.Można ? Można !
» 16 kwietnia 2017, 21:49 #129
szubik: Dlaczego mnie to spotyka? Jak oglądam naszych Diabłów to jest kaszana, jakiś remis albo wygrana w katuszach. W końcu był mecz na miarę United to ja musiałem do narzeczonej na obiad jechać i nie oglądać... Liczę że już w czwartek będę mógł się radować dobra grą podopiecznych Jose.
» 16 kwietnia 2017, 21:39 #128
wrobel1992: Byłem w podobnej sytuacji, ale się nie patyczkowalem:) NC+ na telefonie i oglądane:) Pasji nikt mi odbierał nie będzie :D
» 16 kwietnia 2017, 22:06 #127
VelDan: No i co pie.rdolone mourinhowe płaczki?
» 16 kwietnia 2017, 21:21 #126
karolmanu3: g.wno
» 16 kwietnia 2017, 21:55 #125
PogromcaTroli: To zjedz je równo.
» 16 kwietnia 2017, 22:25 #124
Wave: trol moze chociaz 1 cos wnaszacy do dyskusji komentarz :p
» 16 kwietnia 2017, 23:23 #123
karpiu87: Brawa dla naszych. Pstryczek dla pewnego siebie Conte. Mówiłem że będzie ciekawa końcówka sezonu! Może koguty sprawią niespodziankę.
» 16 kwietnia 2017, 21:13 #122
kckMU: Lepiej. Za Fergusona nigdy nie zdominowaliśmy w taki sposób Chelsea, a przeleciałem wszystkie zwycięstwa.

Nawet 3-0 w sezonie 08/09 nie było tak imponujące.
» 16 kwietnia 2017, 21:07 #121
kckMU: Przejrzałem i zdania nie zmieniam.

Dzisiaj Chelsea nie oddała celnego strzału na bramkę, a my nie graliśmy takim dream teamem jaki miał do dyspozycji Fergie kilka lat temu.

Nie było takiej dominacji i kontroli przez +90 minut nigdy przeciwko Chelsea.
» 16 kwietnia 2017, 21:41 #120
Matejko: Ja sie zgadzam. Nie pamietam kiedy chelsea zostalo tak zgnojone przez United. 2:0 to byl zdecydowanie najnizszy wymiar kary.
» 16 kwietnia 2017, 21:53 #119
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.04.2017 21:59

Pamiętam mecz 3:1 na OT.Gdzie było blisko 3:0 do przerwy, potem Torres strzelił ładną bramkę z woleja czy tam z podcinki ;D,a jeszcze wcześniej piękna bramka Naniego i na tym się zakończyła gra Chelsea.Jeszcze gdzie w pierwszych 6 minutach strzeliliśmy szybkie dwa gole ,jeden był Rooneya i też nieźle to wyglądało.
» 16 kwietnia 2017, 21:54 #118
ElectroRD: No, no, zajączek wielkanocny zawitał w Teatrze Marzeń i jaki ładny prezent zostawił Diabełkom :D
Rash chyba najlepszy mecz, bramka go przełamała. A irytował mnie strasznie swoją grą w tym sezonie, dlatego brawa dla Mou za wiarę w niego :D
» 16 kwietnia 2017, 20:40 #117
ElectroRD: Irytowały jego nieudane dryblingi, czy wypuszczanie sobie piłki za boisko. Coś jak Pogba i jego straty, obaj są młodzi, mają czas na ogarnięcie, ale takie rzeczy mnie strasznie irytują w grze... Chyba taki mam już charakter :/
» 16 kwietnia 2017, 22:12 #116
MU1212: No w końcu zwycięstwo z Chelsea
» 16 kwietnia 2017, 20:24 #115
Wave: ale macie porownanie jak powinien grac defensywny pomocnik, a nie truchtajacy Carrik
» 16 kwietnia 2017, 20:24 #114
pawelisto2: I truchtający Busquets...i truchtajacy typowy przecinak Dier.
Carrick nawet w mistrzowskim sezonie, gdzie znalazł się w "11" roku i był najlepszym zawodnikiem MU - według zawodników nie biegał dużo, wszystko zawdzięczał dobremu ustawieniu i znakomitym podaniom z głębi pola.
Każdy zawodnik jest inny i nie ma co porównywać...zwłaszcza, że to Carrick zaraz po wejściu zanotował świetne podanie u Kante dzisiaj takich nie zauważyłem. Lepiej mądrze stać...itd
» 16 kwietnia 2017, 21:04 #113
Wave: taa, juz widze Carricka kryjacego Hazarda :d i na starcie metr z tylu :p
» 16 kwietnia 2017, 21:12 #112
Wave: Dier to jest wg mnie cholernie slaby pilkarz i nie wiem co w nim ludzie widza, Kante dzisiaj zle nie wygladal, ale reszta Chelsea kompletnie bez pomyslu jak poradzic sobie z presingiem i pilami na Rashforda co ich robil jak dzieci
» 16 kwietnia 2017, 21:14 #111
Domestos: Fellaini powinien przestać podawać do tyłu. W pewnym momencie chciał się obrócić w stronę swojej bramki i trafił na Fabregasa i to było żenujące "moim' zdaniem. Poza tym jestem przerażony co nasz team robił przez cały sezon. Każdy chyba przypuszczał, że nasi zawodnicy to las, ale po tym meczu widać, że po prostu im się nie chciało grać. Jakby tak w przyszłym sezonie Rooney znalazł chęci do gry to już liga nasza :)
» 16 kwietnia 2017, 20:23 #110
chali2na: Roo nie pójdzie do Chin. coś czuję że zawita do Evertonu
» 16 kwietnia 2017, 20:44 #109
Sideswipe: Tak samo jak De Gea już miał być już spakowany i myślami w Madrycie, co Matiasek?
» 17 kwietnia 2017, 09:45 #108
dreju90: Gdzie obejrze cala powtorke meczu ? Niestety nie mialem mozliwosci obejrzenia a warto taki mecz zobaczyc od deski do deski. Dzieki z gory diabelki ! "mokrego dyngusa" ! :D
» 16 kwietnia 2017, 20:22 #107
andrev1331: Costa dzisiaj zapracował na wylot z boiska a właściwie to Baily spowodował u niego chyba taką frustrację , Hazard wykluczony przez Andera . Chelsea nawet sobie sytuacji nie stworzyła. Może jednak jeszcze wedrzemy się do top 4 .
» 16 kwietnia 2017, 20:19 #106
wrobel1992: Rojo fajnie się odegrał na num za hamówę na Ericu. Trza tępić takich jak Costa!
» 16 kwietnia 2017, 22:10 #105
Gallacher: Kolego wiesz co to znaczy "mecz meczowi nierówny" ? jutro gdybyśmy mieli z nimi zagrać to zapewne byłby inny mecz a pamiętaj że jest rewanż w pucharze Anglii i jakbyś nie wiedział Chelsea walczy o mistrza i jest na 1 miejscu także trochę pokory w tym pt ja chce tutaj gościa który pisał że Chelsea jest o 3 klasy wyżej.
» 16 kwietnia 2017, 21:01 #104
gafciu7: Mourinho zniszczył wszystkie atuty Conte i jego Chelsea wiec argument mecz meczowi nie równy nie ma tu sensu. Byliśmy lepsi tak jak Chelsea u siebie na jesieni
» 16 kwietnia 2017, 21:11 #103
Wave: raz oni byli lepsi raz my, czego tu nie rozumiec w mecz meczowi nierówny :d
» 16 kwietnia 2017, 21:21 #102
kendo: Zostało siedem ligowych meczów Manchesteru. Macie jakiś terminarz do końca sezonu? W sensie chodzi mi również o te mecze, które mamy zaległe...
» 16 kwietnia 2017, 20:14 #101
janpal1: Flashscore.pl najlepsza strona z wynikami itp.
» 16 kwietnia 2017, 20:18 #100
Diabelred: transfermarkt.pl/manchester-united/spielplan/verein/985/saison_id/2016
» 16 kwietnia 2017, 20:18 #99
kendo: Dzięki! O kurde, w tych siedmiu meczach mamy jeszcze wyjazdy do City, Arsenalu i Kogutów. No i do Świętych. W ogóle na 7 meczów mamy 5 wyjazdów. Ale ostro. Mam nadzieję, że zajmiemy 4. miejsce w lidze lub wygramy Ligę Europy, bo Liga Mistrzów bez Manchesteru (i Milanu), to nie Liga Mistrzów.
» 16 kwietnia 2017, 20:25 #98
gafciu7: Akurat w tym sezonie mecze wyjazdowe nie wyglądają najgorzej
» 16 kwietnia 2017, 21:16 #97
HubsS1: Każdy tutaj Herrerę albo Rashforda typuje na najlepszego zawodnika meczu ale dla mnie był nim Eric Bailly. Czyścił wszystko, Costa nie miał nic do powiedzenia, a w dodatku pokłony mu za to, że nie dał się w żaden sposób sprowokować. Występ idealny, Ander jednak kartkę załapał ;)
» 16 kwietnia 2017, 20:07 #96
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.04.2017 20:09

Koniec naszej fatalnej serii z Chelsea, udany rewanz za te 0-4, Mourinho pokazujacy palcem na nasz herb, nasza seria meczow bez porazki nadal trwa, do tego mina przerazonego Conte, ktory zdaje sobie sprawe, ze zostalo juz tylko 4 pkt przewagi, czego chciec wiecej :)? Nasuwa sie pytanie czemu zawsze nie mozemy grac z takim zaangazovaniem jak dzis? Nawet Pogba pokazal, ze jak chce to potrafi powalczyc w defensywie. Rashford w ostatnim czasie gral piach, ale dzis swietnie odpalil i ciagnal nasza ofensywe. Ciezko powiedziec kto dzis MOTM, bo zarowno Herrera jak i Marcus dzis zasluzyli na taki tytul. W koncu mozna tez pochwalic za dobry mecz Fellainiego, ktory mial sporo przechwytow i przejec. Taktycznie Mourinho dzis zjadl Conte, gdzie jego druzyna nie oddala ani jednego celnego strzalu, a sam Hazard byl duchem. Cieszy w koncu kolejna wygrana z zespolem z top7. Oby ten mecz nie byl wyjatkiem, tylko dal motywacje na reszte sezonu.
» 16 kwietnia 2017, 20:04 #95
Matejko: Problemem nie jest brak zaangazowania, tylko to, ze przy remisach wiekszosc osob tego zaangazowania nie dostrzega. W wiekszosci spotkan pilkatze United walcza od pierwszej do ostatniej minuty, ale nie ma efektow. Dzisiaj mierzylismy sie z druzyna ktora chciala grac w pilke. I im a gre wybilismy z glowy :) To samo bylo zreszta tydzien temu z Sunderlandem. Problem pojawia sie kiedy drozyna przeciwna wychodzi z nastawieniem by nie stracic gola i broni 11 pilkarzami we wlasnym polu karnym.
» 16 kwietnia 2017, 20:20 #94
Diabelred: Matejko,

Nie no wiadomo w tych remisowych meczach gdzie mielismy przewage, dominowalismy i zaangazowanie w tych spotkaniach bylo wieksze badz mniejsze, jednak takie parcie do przodu, taki pressing, takie bieganie za pilka jak wsciekly wyglodnialy pies i co najwazniejsze dazenie za wszelka cene do zgarniecia 3 pkt, ja ostatni raz widzialem w meczu z Boro gdzie z 0-1 wyciagnelismy na 2-1(Martial, Pogba). Wtedy czulem jakby SAF wrocil na lawke i dzis po raz drugi w tym sezonie mialem to uczucie heh. :)
» 16 kwietnia 2017, 21:05 #93
Extratime: W końcu 04.16 coś się przełamało. Poniżej nasze pojedynki z chelsea
13.03.17 Chelsea 1:0 MU
23.10.16 Chelsea 4:0 MU
07.02.16 Chelsea 1:1 MU
28.12.15 MU 0:0 Chelsea
18.04.15 Chelsea 1:0 MU
26.10.14 MU 1:1 Chelsea
19.01.14 Chelsea 3:1 MU
26.08.13 MU 0:0 Chelsea
05.05.13 MU 0:1 Chelsea
01.04.16 Chelsea 1:0 MU
10.03.13 MU 2:2 Chelsea
31.10.12 Chelsea 5:4 (3:3) MU
28.10.12 Chelsea 2:3 MU
» 16 kwietnia 2017, 19:58 #92
Chestnut: Tak, tylko Chelsea miała 3 obrońców, a w tych zremisowanych mieli 10. :D
» 16 kwietnia 2017, 19:51 #91
rzesa2004: Sukce odegralismy sie na niebieskich :) ja jestem szczesliwy i pełny nadzieji ( szkoda ze Roo zabraklo nawet na ławce ) pozdrawiam prawdziwych Kibiców a marudy niech se marudza dalej :)
» 16 kwietnia 2017, 19:37 #90
Maziarzu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.04.2017 19:38

Po co nam Kante , skoro mamy Anderka
» 16 kwietnia 2017, 19:35 #89
Michal12371: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.04.2017 19:48

Tak się tym Kante jaracie co niektórzy a tak naprawde to Anderowi do pięt nie dorasta.
» 16 kwietnia 2017, 19:46 #88
Wave: Reusik mocno najezdzal kiedys na Herrare
» 16 kwietnia 2017, 19:51 #87
Chestnut: Bo w poprzednich sezonach Herrera był cienki.
» 16 kwietnia 2017, 19:53 #86
Wave: Trzeba sprzedac, tak samo Fellainiego Darmiana Younga Jonesa Rojo(bo elektryczny byl)
,jeszcze Rooneya bo stary, Rashford tez gral piach caly czas, sie nie nadaje :p

Pewno kogos przeoczylem jeszcze :d
» 16 kwietnia 2017, 20:22 #85
tygrys26: no akurat Darmiana to można sprzedać bo dzisiaj do 20 minuty zastanawiałem się czy jest na boisku zero zaangażowania w akcje...
» 16 kwietnia 2017, 20:31 #84
Wave: przy graniu 4ka z tylu gdy podlacza sie 1 boczny 2gi asekuruje i zostaje 3ch z tylu, to elementarz, wiekszosc akcji szla prawa strona przez Valencie, ktory wiadomo jak gra
» 16 kwietnia 2017, 20:57 #83
seth: Juz tak sie nie podniecaj top4. Najpierw trzeba pokonac Arsenal, City i bramkostrzelny Tottenham..
» 16 kwietnia 2017, 20:03 #82
reddev7: Mecz, meczem, United zagrało świetne zawody, ale ja osobiście jestem pod ogromnym wrażeniem Fellainiego. Gość, który jeszcze w poprzednim sezonie był po prostu słaby, wolny, niezdarny, popełniał sporo fauli i drobnych przewinień, nie miał żadnej dynamiki, a jedynymi jego atutami była jego postura, której i tak nie zawsze potrafił wykorzystać, od kilku spotkań po prostu wygląda dobrze na boisku. Coś jakby przeszedl swego rodzaju metamorfoę. Jest przede wszystkim dynamiczny. Już nie zwalnia w sposób niemiłosierny akcji całego zespołu, potrafi się dobrze zastawić i ogólnie chyba pracuje nad dynamiką, mobilnością, szybkością i ogólną motoryką ciała i w końcu to ma jakiś sens przy jego wzroście i masie. Jak dla mnie kozak, oby tak dalej.
» 16 kwietnia 2017, 19:33 #81
Chestnut: Fellaini zawsze gra tak samo. Tak jak Valencia. Jedynym waszym problemem jest to, że widzicie to po wygranej.
» 16 kwietnia 2017, 19:36 #80
reddev7: nope. akurat Belg jest u mnie na świeczniku od bardzo dawna i nie będę ukrywał i powiem wprost, że po prostu był cienki, mało dynamiczny i do bólu zwalniał akcje United. Nie jestem hejterem Fellainiego, po prostu nie podobało mi się to jak grał i jak wyglądał na boisku. Moim zdaniem jest duża poprawa, a mówienie, że zawsze gra tak samo, to zwykła przesada.
» 16 kwietnia 2017, 19:40 #79
Chestnut: Pooglądaj sobie jeszcze raz te mecze z poprzedniego sezonu, bo FELLAINI NIE SPOWALNIAŁ AKCJI. Fellaini od razu zagrywa do przodu jak może. To Herrera zawsze kręcił kółeczka i spowalniał wszystkie kontry i akcje.
» 16 kwietnia 2017, 19:45 #78
Wave: za moyesa i vg to g.... mozna analizowac nie mecze i gre zawodnikow
» 16 kwietnia 2017, 20:26 #77
Chestnut: Kopał się po czole.
» 16 kwietnia 2017, 19:35 #76
Krystiano98: Gdzie pisałeś? xd
» 16 kwietnia 2017, 19:35 #75
Chestnut: Pisał ale w końcu nie napisał.
» 16 kwietnia 2017, 19:37 #74
Krystiano98: Ja dzisiaj specjalnie nie sprawdzałem składu przed meczem, dopiero w tv zobaczyłem i obyło się bez marudzenia :D
» 16 kwietnia 2017, 19:33 #73
dev13: Przyznam nie wierzylem w zwyciestwo remis uznawalem za dobry wynik ale to co zobaczylem dzis w wykonaniu United to bylo piekne czulem sie dumny widzac dzis tak grajace United. Chapeau bas :)
» 16 kwietnia 2017, 19:30 #72
RedRevolta: Brawo United!! martwią mnie tylko te nasze zbliżajace się mecze, liverpool i city które sa przed nami mają w miare łatwe mecze, my gramy 4 cięzkie wyjazdy afc ,tott , city czy burnley dobrze grające u siebie, będzie mega cięzko o top 4, ale trzeba mocno wierzyć.
» 16 kwietnia 2017, 19:30 #71
rreddevilss: Dziękuje United ,mam ogromna satysfakcję ze nie zwatpilem po zobaczeniu składów ,tak walczący zespół chce oglądać ,łzy szczęścia dziękuje!...Rash jesteś kotem a Ander sercem tego klubu ,mega brawa dla Rojo i Białego ,brawo trenerze 10/10
» 16 kwietnia 2017, 19:26 #70
GMU: Kiedy zobaczyłem wyjściowy skład faktycznie się zmartwiłem, ale przebieg meczu mnie uspokoił, Mou postawił na piłkarzy szybkich i harujących na całej długości boiska. Postacie takie jak Fellaini, Lingard, Young zasuwały na długości całego boiska a w ataku szybki Rashford a nie powolny i lubiący "czarować" Zlatan (po takim meczu dochodzę do wniosku, że czasami Zlatan bardziej szkodzi niż pomaga, choć oczywiście Szwedowi nie można odmówić umiejętności, ale to nie ta szybkość co Rash).
Jeżeli miałbym się czegoś doczepić to chyba niecelnych strzałów Younga (szkoda że dziś nic nie strzelił), oddania inicjatywy momentami w 2 połowie Chelsea no i jak dla mnie Pogby trochę za mało w ataku, ale nie zagrał źle, potrafił odebrać, podać i ogarnąć środek pola.
Muszę pochwalić również Fellainiego bo dla mnie to właśnie takie mecze przedłużają jego obecność w MU, gość harował, latał, podawał, walczył, takie coś to ja rozumiem!
» 16 kwietnia 2017, 19:24 #69
Chestnut: Fellaini powinien jeszcze Coste łokciem zdzielić.
» 16 kwietnia 2017, 19:27 #68
RobvanKlu5i: Zauważyłem, że po zwycięstwach United komentarzy na stronie 100-150

Po porażce jest 400 co najmniej.

Krytyka gdy idzie źle jak najbardziej wskazana ale po zwycięstwach chyba niektórym nie w smak pisać cokolwiek, bo albo im wstyd albo wygrana United nie po drodze.

Tak czy owak dziś koncertowy mecz MU. Brawo Panowie!
» 16 kwietnia 2017, 19:23 #67
Krystiano98: Zawsze po wygranej ktoś pisze ten tekst o komentarzach, zamiast sie cieszyc z normalnymi kibicami :D
» 16 kwietnia 2017, 19:26 #66
NexaT: Albo po prostu nie ma co komentować.
Jeśli przegrywamy to zazwyczaj powodem jest kompletna tragedia na boisku, a nie jakiś mega wyrównany mecz, więc każdy chce coś z siebie wyrzucić na ten temat.
Po co ktoś ma się produkować, jak wygraliśmy?
» 16 kwietnia 2017, 19:27 #65
Extratime: Rojo skutecznie cały mecz prowokował Costę. Miałem nadzieję, że cwaniaczek wyleci ale sędzia przymknął oko na jego przewinienia. Nie zdziwię się jak za akcję w naszym polu karnym FA zrzuci jakieś kary na obu panów. Poza tym wspaniały występ Herrery, w tym meczu Hazarda nie było. No i młody Rash w końcu się przełamał i zaczął grać bardziej siłowo. Brawo United mecz nie był idealny ale bardzo dobry.
» 16 kwietnia 2017, 19:22 #64
serro: Jeden mały krok w maratonie do top 4 wykonany, jednak przed nami, piekielnie trudne zadanie :/ City, Arsenal, Tottenham, wszystkie na wyjazdach... Eeeh gdybyśmy byli bardziej skuteczni we wcześniejszych meczach :/
» 16 kwietnia 2017, 19:22 #63
Chestnut: City i Arsenal jest do przejścia jak najbardziej. Nie maja jakiejś wybitnej formy.
» 16 kwietnia 2017, 19:28 #62
Slawek7: Chelsea byl dzisiaj bezradna,milo sie na to patrzylo.lle w sporcie znacza checi,wiara to widzielismy dzisiaj doskonale:-)Szkoda,ze naszym nie zawsze sie chce a uscislajac to malo kiedy.Moze od dzisiaj przestana sie pierd i zaczna grac!
» 16 kwietnia 2017, 19:21 #61
damian2987: Ten mecz pokazał, ze skład na mecz to jedno...a mentalność i podejście zawodników drugie. Dzisiaj w końcu zobaczyliśmy prawdziwą drużynę z krwi i kości jak za najlepszych czasów sir Alexa Fergusona - prawdziwe DIABŁY!
Glory Glory Manchester United!
p.s. jajka z majonezem pomogły :)
» 16 kwietnia 2017, 19:21 #60
Chestnut: Czemu w 10?
» 16 kwietnia 2017, 19:23 #59
Chestnut: Weź chłopie siądź, obejrzyj na spokojnie mecz. Tylko obejrzyj. Bo chyba nie oglądałeś.
» 16 kwietnia 2017, 19:30 #58
Krystiano98: Haha, to już jest zbyt żałosne nawet na trolla :D
» 16 kwietnia 2017, 19:31 #57
Extratime: Nie jestem fanek Fellainiego, powiem więcej, często sam poddaję w wątpliwość jego wychodzenie w pierwszym składzie, bo uważam, że mamy lepszych zawodników, ale w tym konkretnym spotkaniu nie można kudłatemu ABSOLUTNIE niczego zarzucić. Walczył i wygrywał nam piły, był twardy i skutecznie odgryzał się Kante. Ja nie wiem co to za chory zwyczaj czepiania się kogoś, ot tak, dla zasady. Zdarza się to tutaj bardzo często.
» 16 kwietnia 2017, 19:40 #56
Krystiano98: Strzela tylko ogórkom
» 16 kwietnia 2017, 19:21 #55
jmgenious: dużo tutaj pseudokibiców i niedowiarków ale uwierzcie w Jose. On u nas naprawdę dostał trudne zadanie odbudowy. W innych klubach gdzie przychodził na starcie miał łatwiejsze zadanie i już w drugim sezonie mógł bić się o wszystkie trofea. U nas z tym zejdzie trochę dłużej ale wyniki będą. Wiem, że niektórzy będą jęczeć że Mourinho buduje a później rujnuje ale wykonuje kawał dobrej roboty wszędzie gdzie jest i u nas też tylko trzeba wierzyć i kibicować a nie bluzgać tutaj na każdego bo odstajemy właśnie pod tym poziomem od ludzi na forach innych znanych drużyn... gra na 6 :) więcej słów komentarza nie trzeba
» 16 kwietnia 2017, 19:17 #54
Chestnut: Rok temu napisałem mojemu znajomemu kibicowi Chelsea, po meczu z Arsenalem, żeby zapamiętał nazwisko Rashford. Wtedy mnie wyśmiał, że to jakiś noname. Jestem ciekaw jego dzisiejszej miny. :D
» 16 kwietnia 2017, 19:15 #53
sauerlandevent7: I to mi się podoba w Mourinho

Jeżeli chodzi o rewanże na kimś to jest on przygotowany jak nikt.

Podobnie było z Barcą i Realem , wpierw oklep od Barcy , ale kolejne mecze były już bardziej wyrównane i dodatkowo był jednym z niewielu który potrafił wygrać mecz z Barcą co nie udawało się nawet Fergiemu.
» 16 kwietnia 2017, 19:14 #52
uzil25: Później to niemal, każdy mecz Barsa dostawała lanie od Realu i przychodziło to Madrytowi z dużą łatwością. Starty zawsze są ciężkie ale później idzie już jak składka gdy ma się rzeczy poukładane "po swojemu".

Kapitalna robota dzisiaj MU i Jose. Chelsea rozpracowana jak mało kiedy. Praktycznie nie pamiętam ich dobrej kontry. Wszystko kasowaliśmy.
» 16 kwietnia 2017, 19:26 #51
NoLogo: I o to chodzi, zaangażowanie. Duży plus w końcu też za ustawienie, nie mamy wirtuozów futbolu i w takim wypadku dobrze się sprawdza dwójka z przodu.
Prawie cały zespół zagrał świetne spotkanie, bo żeby nie było zbyt kolorowo... nr. 6 na koszulce, na tle reszty zawodników wygląda jak jakiś "zapchajdziura". Gry głową brak, wybić się do pojedynku - zapomnij, podaj celnie - to samo. Puścić szybką piłkę na drugą stronę - po co, lepiej kiwać się z dwoma, trzema przeciwnikami. Valencia wrzuca krótko z autu, a ten odgrywa do Antka metr nad nim. Jeden przerzut na 30 / 40 metrów w całym meczu.
» 16 kwietnia 2017, 19:14 #50
Krystiano98: Przez cały mecz zapamiętałeś akurat złe odegranie Pogby.
» 16 kwietnia 2017, 19:22 #49
ircio1878: trzeba zaznaczyć, że Eden dzisiaj poczuł się jak w piekle, z wirtuoza stała się przeciętnym grajkiem przy zawodnikach United
» 16 kwietnia 2017, 19:14 #48
Hoodys: WRESZCIE
Cygan wreszcie wyciągnął wnioski. Chłopaki lekko się cofnęli pod koniec ale to już ze zwykłego zmęczenia. Wreszcie nie bronilismy 1-0 tylko szliśmy za ciosem i jeszcze raz i jeszcze raz niczym Desmond Doss. Oby tak było zawsze.
Bailly i Rojo dzisiaj po prostu w takiej formie to czołówka świata. Nie brakuje im niczego, może trochę u Rojo zimnej głowy ale taki temperament DIABŁA.
Costa powinien wylecieć facet 6 fauli i 3 symulki.
Ahh mogę tak bez końca. GLORY MAN UNITED
Tak a drużyna dobitnie pokazała jakie ma możliwości ofensywne gdy są w składzie sprinterzy i biegacze bo gdy naraz gra Felek, Ibra i Carras to jest zwyczajna stójką bo nie ma po prostu komu biegać.
» 16 kwietnia 2017, 19:13 #47
Chestnut: Nigdy nie bronimy się po 1-0. Tylko od 70 minuty. Problem jest taki, ze nie możemy się wstrzelać na 2-0, 3-0, itd.
» 16 kwietnia 2017, 19:18 #46
zbyszek7: Mam nadzieje ze Mourinho udowodnil tym meczem wszystkim tym co tutaj po nim jechali ze jest stworzony do wielkich meczow i wielkich wygranych! Swietnie dobrana taktyka ktora rozmontowala Chelsea i wielkie zwyciestwo Manchesteru :)
» 16 kwietnia 2017, 19:13 #45
ircio1878: kapitalny mecz, każdy zawodnik zagrał jak przystało na gracza United, na przyzwoitym poziomie oraz Ander niczym dyrygent środka pola, w końcu wyszliśmy ustawieniem z dwoma graczami z przodu, chelsea momentami nie potrafiła wyjść ze swojej połowy i ta mina conte po końcowy gwizdku coś pięknego
» 16 kwietnia 2017, 19:12 #44
Wave: Rashford wymiatal
» 16 kwietnia 2017, 19:12 #43
Extratime: Razem z Herrerą najlepsi. Ale to jednak Hiszpan na MOTM'a. Asysta i bramka do tego wyłączył z gry Edena. Mecz na mocną 9'tkę.
» 16 kwietnia 2017, 19:26 #42
Wave: true true
» 16 kwietnia 2017, 19:56 #41
Matejko: Wygrywalismy w tym sezonie wyzej, ale w zadnym spotkaniu rywal nie byl tak bezradny w ataku jak Chelsea. 0 (!) strzalow celnych druzyny Conte. Zreszta ani razu Chelsea nie zagrozila na powaznie bramce de Gei. Mourinho dzisiaj zgwalcil taktycznie Conte.

A placzki teraz znowu schowaja sie w norach, udajac, ze ten mecz sie nie odbyl i czekajac tylko na najmniejsze potkniecie United. Odczuwam dzika satysfakcje po tym spotkaniu. Pstryczek w nos wszystkim pseudokibicom z devilpage. Kij wam w oko!
» 16 kwietnia 2017, 19:10 #40
Sideswipe: Rasford 13/10, Herrera 12/10, reszta 10/10 oprócz Davida, wyjściowa 6 bo bezrobotny.
Aha, i polecam wrócić na pierwszą stronę komentarzy pod newsem dotyczącym składów, można się nieźle pośmiać. Jak teraz te płaczki nie zdadzą sobie sprawy, że nazwiska nie grają to już nigdy tego nie skumają i zapewne prędzej zmienią klub niż swoich idoli.
» 16 kwietnia 2017, 19:10 #39
Matejko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.04.2017 19:13

Nie zdadza sobi3 sprawy. Placzki maja to do siebie, ze potrafia tylko plakac, nie ucza sie na bledach.

Ps: wlasnie mialem zebrac w kupe wszystkie przemeczowe placze i wrzucic tutaj, ale jestem zbyt podekscytowany by to teraz robic :)
» 16 kwietnia 2017, 19:11 #38
bambi1234: Powtórzę to co na fb. Przy ogłoszeniu składów 90% osób komentowało "oficjalnie przegraliśmy" "to jest kompromitacja". Trochę wiary, jeżeli jesteście kibicami United! Tutaj się wierzy do końca! W każdego, który wychodzi w pierwszym składzie.
» 16 kwietnia 2017, 19:10 #37
Chestnut: Ja napisałem, że będzie się działo i działo się. :D
» 16 kwietnia 2017, 19:11 #36
bambi1234: Kocham ten klub! A Bailly i Rojo w następnym sezionie będą jak Rio i Vida. Róbcie screeny.
» 16 kwietnia 2017, 19:15 #35
Chestnut: Nie potrzeba gwiazd aby wygrywać mecze.
» 16 kwietnia 2017, 19:10 #34
Slawek7: Wielkie brawa panowie za checi.W tym sezonie mozna na palcach jednej reki policzyc mecze, w ktorych naszym sie chcialo grac.Dzisiaj bylo to widoczne,takie United chce sie ogladac.GGMU!!
» 16 kwietnia 2017, 19:06 #33
dlabigt23: dzieki bardzo nie tylko ty jestes w szoku bo wszyscy obstawiali co najwyzej remis :) miejmy nadzije ze znajdziemy sie w LM :)
» 16 kwietnia 2017, 19:14 #32
4lkor: To nie jest kwestia składu tylko zaangażowania. Nasi byli nakręceni jak zegarki. Chcieli tamtych zjeść bez popity.
» 16 kwietnia 2017, 19:20 #31
kondzik: Takie United chce się oglądać!! oby tak dalej gdyby nie te remisy.... go go United!!
» 16 kwietnia 2017, 19:04 #30
mleko: Czapki z głów.
» 16 kwietnia 2017, 19:04 #29
braku: Przez 90min czulem się jakbym uprawiał ostry sex z mega laska. Tak grające United mógłbym oglądać zawsze
» 16 kwietnia 2017, 19:03 #28
szabo1878: Ja mam nadzieje, ze zobacze nie jeden, a jeszcze jedenascie takich meczow w tym sezonie :P
» 16 kwietnia 2017, 19:08 #27
Niko99: Wielkie dzięki panowie za zwycięstwo :)
» 16 kwietnia 2017, 19:02 #26
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.04.2017 19:02

Kocham tego Pana z lewej
» 16 kwietnia 2017, 19:02 #25
Diabelred: hehe teraz kochasz, a jeszcze niedawno nazywales go kasztanem :D
» 16 kwietnia 2017, 19:21 #24
Diabelred: chociaz teraz nie jestem pewny czy to ty czy Reusik Herrere tak nazywal xd
» 16 kwietnia 2017, 20:21 #23
JuzaLord: Witam nie mogłem oglądać meczu bo święta macie gdzieś stronę żeby zobaczyć cały mecz jeszcze raz ?
» 16 kwietnia 2017, 19:01 #22
kondzik: będą powtórki w c+ zobacz program
» 16 kwietnia 2017, 19:03 #21
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.04.2017 19:04

fullmatchesandshows.com/
» 16 kwietnia 2017, 19:04 #20
Po6BOOM: O 19.30 masz na canal+
» 16 kwietnia 2017, 19:07 #19
PogromcaTroli: Piekny mecz brawo Diabły!

Chelsea nie istniała.

GG Man Utd!
» 16 kwietnia 2017, 18:59 #18
Kilerek7: Poprawili humor na święta:) W zasadzie dzisiaj zagraliśmy w pełni zaangażowani i skupieni i ciężko znaleźć słabe ogniwo. Każdy dziś zasłużył na MOTM. Bailly i Rojo nie do przejścia, Fellaini zbierał wszystko, Herrera wszystko wybijał, Rashford zajechał obronę Chelsea, Young tyrał jak wół, gdyby był skuteczniejszy to może byłoby więcej goli. W zasadzie bez Ibry i Mikiego dziś wyglądało to super:)

BTW: Wesołych Świąt Wszystkim! :)
» 16 kwietnia 2017, 18:59 #17
brylantowy: Kochani no bądźmy szczerzy, ten mecz pokazał jaki potencjał tkwi w naszych piłkarzach. Nie będę owijać w bawełnę zagrali dobrze! Prowadzili i nie dali się wybić z meczowego rytmu cieszą 3 ptk. Przewaga nad Arsenalem. Jestem dumny z tego, ze jestem kibicem MU! Mój klub! Jedna pasja jedna miłość jeden Manchester. Walczymy o TOP4 I Ligę Europy. oby więcej takich meczów. Idzie wszystko w dobrą stronę.
» 16 kwietnia 2017, 18:59 #16
rizx: Jose ładnie zagrał kibicom Chelsea na nosie pokazując herb United podczas schodzenia do szatni
» 16 kwietnia 2017, 18:57 #15
Ave88: Ander Herrera- serce United MAN OF THE MATCH :)!
» 16 kwietnia 2017, 18:57 #14
szabo1878: I takie wlasnie oblicze Czerwonych Diablow chce ogladac w kazdym meczu!

Wszyscy zagrali dobrze, albo bardzo dobrze.

Po prostu miod malina!
» 16 kwietnia 2017, 18:57 #13
FanPoznan29: Wreszcie zobaczyłem w MU 11 walczaków gotowych zabić za wynik, 11 mężczyzn a nie chłopców płaczących po każdym dotknięciu przez rywala. No i mały pstryczek dla tych, co płakali nad doborem składu i taktyki na ten mecz: zrozumcie wreszcie, że to Mou najlepiej wie, co się dzieje w jego drużynie, kto jest w najlepszej formie i kto najlepiej pasuje do taktyki meczowej.
» 16 kwietnia 2017, 18:57 #12
chali2na: hmm a zazwyczaj w czym wychodzi ?;p
» 16 kwietnia 2017, 19:00 #11
dawidlp92: Pierwszej połowy nie oglądałem ale w drugiej podobał mi się Rashford ... mimo że osamotniony to dawał radę chłopak
» 16 kwietnia 2017, 18:56 #10
diabelek1: WE MADE IT!!
» 16 kwietnia 2017, 18:55 #9
Gallacher: Widocznie miałeś po prostu szczęście kub jakąś senną wizję :D ale i tak dobrze że w końcu wygraliśmy bo kiedyś musieliśmy ogrywać silniejszych w naszej lidze.
» 16 kwietnia 2017, 18:58 #8
Extratime: Ta właśnie wrzuciłem ostatnie zwycięstwo dokładnie 28.10.12. Kawał czasu...
» 16 kwietnia 2017, 20:00 #7
Andrew07: Nie spodziewalem się zbyt wiele po tym składzie ale chłopaki dali rade. Wreszcie było zaangazowanie i gryzienie trawy przez 90 minut. Brawo!
» 16 kwietnia 2017, 18:54 #6
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.04.2017 18:54

2017 - rok, w którym Diabeł zwyciężył w Wielkanoc. I dobrze! Jedziem po top 3! Cała drużyna zasługuje na wielkie brawa, pełne skupienie i zaangażowanie. Aż czasy sir Aleksa się przypominają.
» 16 kwietnia 2017, 18:54 #5
Hipokryci: XD No na top3 to juz za pozno
» 16 kwietnia 2017, 19:06 #4
Gallacher: Jak może być za późno jak mamy 2 mecze zaległe a tracimy 6 pkt do Liverpoolu ? jest szansa nawet na 2 miejsce,ale to już jest mało realne,ale uważam że 3 miejsce jest nadal realne jeśli nasz zespół by punktował jak dzisiaj.
» 16 kwietnia 2017, 19:10 #3
N17: "matematycznie" mamy opcję na 2, w co nie wierzę. 3 miejsce jak najbardziej w zasięgu i mówię to od conajmniej 2 miesięcy.
» 16 kwietnia 2017, 19:24 #2
HubsS1: Szanse mamy, jeżeli w starciach z Man City, Spurs i Arsenalem chłopaki pokażą takie samo zaangażowanie jak dzisiaj, a w pozostałych meczach będą konsekwentni w swojej grze (dzisiaj 3 strzały celne, 2 bramki)
» 16 kwietnia 2017, 20:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.