Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - Leicester 4:1. Mistrz Anglii na kolanach!

» 24 września 2016, 15:25 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po fantastycznej pierwszej połowie pokonał w meczu 6. kolejki Premier League ekipę Leicester City aż 4:1. Wszystkie bramki dla Czerwonych Diabłów padły przed przerwą. Ich autorami byli Smalling, Mata, Rashford oraz Pogba, który zaliczył swoje debiutanckie trafienie w United.
Man Utd - Leicester 4:1. Mistrz Anglii na kolanach!
» Manchester United po fantastycznej pierwszej połowie pokonał w meczu 6. kolejki Premier League ekipę Leicester City aż 4:1 (4:0). Wszystkie bramki dla Czerwonych Diabłów padły przed przerwą. Ich autorami byli Chris Smalling, Juan Mata, Marcus Rashford oraz Paul Pogba, który zaliczył swoje debiutanckie trafienie w United.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Chris Smalling
Daley Blind
Eric Bailly
Paul Pogba
Ander Herrera
Marcus Rashford
Juan Mata
Jesse Lingard
Zlatan Ibrahimović
Wayne Rooney
Ashley Young
Michael Carrick

Oddano 216 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
W 7. minucie po dośrodkowaniu Juana Maty, Robert Huth nie pewnie wybił piłkę głową do boku pola karnego. Tam czekał już Zlatan Ibrahimović, który próbował mocnym wolejem zaskoczyć Zielera. Futbolówka przeleciała jednak ponad poprzeczką bramki Lisów.

Po kwadrancie gry zawodnicy Ranieriego urządzili mocne oblężenie bramki De Gei. Zza pola karnego Lisy dwukrotnie próbowały uderzenia, w tym jedno w wykonaniu Danny'ego Drinkwatera. Dobijać z boku próbował Jeszce Robert Huth, ale jego strzał poleciał wysoko ponad bramką Hiszpana.

Wynik spotkania został otwarty w 22. minucie. Z rzutu rożnego piłkę mocno wkręcił Daley Blind. Najwyżej z zawodników wyskoczył Chris Smalling, który skierował celnie futbolówkę w światło bramki. Zieler miał piłkę na ręku, ale nie zdołał jej powstrzymać przed wpadnięciem do siatki.

W 25. minucie fantastyczną okazję do podwyższenia zmarnował Marcus Rashford. Herrera przerwał atak Lisów, podał błyskawicznie do Zlatana Ibrahimovicia, który ruszył do przodu. Szwed dostrzegł lepiej ustawionego Marcusa i odegrał na wolne pole. Anglik miał dużo miejsca, ale źle przyjął piłkę i po woleju futbolówka poszybowała bardzo wysoko.

Dwie minuty później fani United znowu westchnęli z rozczarowania. Pogba delikatnie przerzucił piłkę nad linią obrony Leicester, futbolówkę na klatkę przyjął uciekający Zlatan i od razu złożył się do woleja. Szwed oddał bardzo mocny strzał z bliskiej odległości, lecz minimalnie chybił.

Wynik na tablicy świetlnej uległ zmianie w 37. minucie. Juan Mata rozpoczął atak przed polem karnym. Podał delikatnie do Paula Pogby. Francuz przerzucił ją lobem na defensorem do Lingarda. Jesse był dobrze pilnowany, ale zdołał odegrać piłkę do środka pola karnego w kierunku wbiegającego Maty. Hiszpan pięknie przymierzył, uderzył lewą nogą i futbolówka wpadła do siatki Zielera tuż przy słupku.

Lisy zostały zneutralizowane dwie minuty później. Rzut rożne dla United, sprytne podanie Blinda do Maty przy linii końcowej, Juan w ciemno przedłużył futbolówkę tuż przed linię bramkową, a tam znalazł się Marcus Rashford. Anglik nie miał prawa tego spudłować. 3:0!

Nie był to jednak koniec festiwalu strzeleckiego na Old Trafford. 42. minuta to kolejny rzut rożny i kolejne świetne dośrodkowanie w wykonaniu Daleya Blinda. W polu karnym spod opieki Huth uciekł Paul Pogba. Francuz wyskoczył do piłki, dostawił głową i umieścił futbolówkę przy długim słupku. Była to pierwsza bramka Paula Pogby od czasu transferu na Old Trafford!

Po przerwie gra toczyła się spokojnie. Manchester United dzięki wysokiemu prowadzeniu spowolnił tempo gry kontrolując grę. Niestety uśpienie przyniosło efekt w postaci przepięknej bramki dla Leicester City. Bramka padłą po statycznej akcji. Demarai Gray będąc przy narożniku pola karnego, minął z łatwością Jesse Lingarda. Pomocnik następnie uderzył z całej siły i posłał piłkę w okienko bramki Davida De Gei. Hiszpan nie miał szans przy tym uderzeniu.

63. i 66. minuta to dwie bardzo dobre akcje Manchesteru United prawą flanką. Najpierw po podaniu Valencii mocno uderzał Jesse Lingard, niestety ponad bramką. Przy drugiej okazji Jesse zagrywał piłkę, a uderzał Zlatan Ibrahimović. Szwed uderzył celnie, ale Zieler popisał się świetną interwencją i wyciągnął piłkę tuż przy słupku.

Kilka chwil później obrona United całkowicie zaspała. Schlupp otrzymał podanie z drugiej linii za plecy defensywy. Nie upilnował go ani Herrera ani Bailly. Zawodnik Lisów wystawił świetnie piłkę nabiegającemu Kingowi. Ten uderzył celnie i mocno, ale na szczęście United - prosto w De Geę.

Gray próbował powtórzyć swój wyczyn sprzed kilkunastu minut w 77. minucie spotkania. Strzał pomocnika leciał prosto w okienko bramki De Gei. Hiszpan tym razem jednak zachował czujność i ładną interwencją wybił piłkę poza linię końcową.

W ostatnim kwadrancie bramkę mocno chciał zdobyć jeszcze Zlatan Ibrahimović, który szukał swojego miejsca przy każdej okazji ataku Czerwonych Diabłów. Taktyka United była jednak wyraźnie nastawiona na utrzymanie wyniku, to też Szwed nie powiększył swojego dorobku strzeleckiego na Old Trafford. Mecz zakończył się pewną wygraną Diabłów 4:1.

Manchester United 4:1 (4:0) Leicester City

Bramki: Smalling 22', Mata 37', Rashford 40', Pogba 42' - Gray 59'

Manchester United: De Gea - Valencia, Smalling, Bailly, Blind, Pogba, Herrera, Rashford (Rooney 83'), Mata, Lingard (Carrick 78'), Ibrahimovic

Leicester City: Zieler - Simpson, Huth, Morgan, Fuchs, Mahrez (King 46'), Drinkwater, Amartey, Albrighton (Schlupp 62'), Slimani, Vardy (Gray 46')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United - Leicester City
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Leicester 4:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (421)


RedDevils4life: Jutro nasz mecz będzie transmitowany w Eurosporcie. :)
» 28 września 2016, 10:03 #289
kckMU: Tym gorzej. Te mecze w Eurosporcie to jawna kpina. Zero emocji, żadnego pociągu do oglądania. Trochę inny obraz i takie smętne marudzenie: Depay kopnął, Martial strzelił. Nooo i mamy bramkę, bardzo ładnie 1-0.

Jeśli oni kiedyś dostaną w łapska jakąś mocniejszą ligę bądź LM, to wtenczas się powieszę.

To Eurosport transmitował pamiętny mecz Liverpoolu z Borussia... gdyby Canal+ miał to w ramówce, to zrobiliby z tego show.
» 28 września 2016, 12:25 #288
Sideswipe: Krok "wstył", "Dalej" Blind, "Kerik", "Dipej" - tylko w Eurosport
» 28 września 2016, 12:59 #287
paniOla: Sideswipe: hahaha, dokładnie! :)
» 28 września 2016, 14:07 #286
Diabelred: kckMU,

Lepsze to niz szukanie transmisji w necie... Co do mocniejszych lig, to przeciez maja Bundeslige. Czasem ogladam sobie mecze Bayernu i co do jakosci komentarza, to zalezy kto komentuje, jak Borek wtedy jest ok, jak ten drugi(niestety ten najczesciej komentuje) wtedy faktycznie komentarz jest na poziomie Laskowskiego z TVP.
» 28 września 2016, 14:09 #285
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2016 14:44

@Diabelred

No i właśnie ten drugi z kolegami zabiera się za LE. Borek tłucze tylko Bundesligę, a przynajmniej nie spotkałem się z jego głosem w LE.

"Lepsze to niż szukanie transmisji w necie"

Gdyby nie oni, to ten mecz wziąłby Canal+ i tyle. MU w LE to ciekawe wydarzenie, bez względu na rywala. I to na dodatek na OT.
» 28 września 2016, 14:43 #284
utdpunx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2016 14:53

Sideswipe
"Dipej" to akurat z Eleven kojarze :D
» 28 września 2016, 14:51 #283
RedDevils4life: Cieszcie się lepiej, że w ogóle transmitują i nie trzeba szukać w internecie. Rywal nie jest powalający więc równie dobrze mogli dać inny mecz. ;)
» 28 września 2016, 15:55 #282
Wave: aha i takie mecze legii znacza duzo, bo robimy za posmiewisko w europie
» 27 września 2016, 22:50 #281
Wave: z legia bron mnie boze przed taka herezja :p
» 27 września 2016, 22:55 #280
Wave: liga polska mnie malo interesuje, ale troche szkoda tych kompromitacji, ciekawi mnie czy chociaz bramke strzela 1dna na 6 spotkan :p
» 27 września 2016, 22:56 #279
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2016 13:11

"Przeciez ty się nie masz prawa utożsamiać ani z Legia ani z polską, kibic sukcesu. To co się martwisz :)"
"polską" - wielki kibic patriota, Legię to z dużej potrafi napisać, ale już Polskę trudniej, nie ma co. Ja jestem z Polski, nie z polski, ale spoko.
» 28 września 2016, 13:10 #278
Neymar12: Glik jak się rozstrzelał - 3 gol w sezonie
» 27 września 2016, 22:45 #277
pawelisto2: Chicharito!! Uwielbiam tego gościa nigdy nie zawodzi :D
» 27 września 2016, 22:20 #276
Sideswipe: A Glik wyrównuje :D
» 27 września 2016, 22:42 #275
vanderToki: Nie wiem, czy drugą połowę ostatniego sezonu w jego wykonaniu można określić jako "nigdy nie zawodzi". ;]
» 27 września 2016, 22:43 #274
Gallacher: Sam Allardyce zwolniony po skandalu ! Widzę że korupcja powoli dosięga Anglię.
» 27 września 2016, 21:37 #273
Kilerek7: O kurcze, ale szybko, to długo był selekcjonerem, ciekawe kto za niego. Czytałem, że mają ujawnić jeszcze paru Menago skorumpowanych, oby nie było tam Mourinho.
» 27 września 2016, 21:42 #272
vanderToki: "Widzę że korupcja powoli dosięga Anglię" - dosięgła już lata temu. To raczej prawda wychodzi na jaw.
» 27 września 2016, 21:43 #271
sensi: To lepiej dla reprezentacji Angli że Allardyce już nie pracuje, przeciez to trener z łapanki taki sam jak Hodgson.
» 27 września 2016, 21:45 #270
Neymar12: 2:0 jest postęp. Oby tak dalej a może powyżej czterech nie będzie
» 27 września 2016, 21:32 #269
Martin: Brawo Legia!
To jest ona ona ona ona! eLka w kółku, a nad nią korona!
» 27 września 2016, 21:36 #268
Neymar12: Mówiąc poważnie dobrze by było aby chociaż bramkę strzelili
» 27 września 2016, 21:38 #267
ptasior: jaki mecz oglądacie dzisiaj z Ligi Mistrzów Sporting-Legia czy może Borussia-Real ?
» 27 września 2016, 18:48 #266
Krystiano98: Legie :D
» 27 września 2016, 18:53 #265
Kilerek7: Na 1 tv Legie na kompie BvB - Real, ale skupie się raczej na szlagierze. Legia i tak dostanie baty a i pewnie poziom będzie mega nudny, wolę zobaczyć kawał dobrej piłki:)
» 27 września 2016, 19:22 #264
RedDevils4life: Byłem nastawiony na BvB-Real oraz Atletico-Bayern. Ale im bliżej meczu tym bardziej jestem za oglądaniem Legii. W końcu rywal, z którym są największe szanse na coś. Do tego dochodzi debiut Magiery, w sumie rzucony na głęboką wodę od razu. Baty 0-6 u siebie nic nie znaczą, bo po prostu te 6 spotkań w grupie jest historycznych.
» 27 września 2016, 19:45 #263
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.09.2016 19:50

Baty 0-6 u siebie nic nie znaczą, bo po prostu te 6 spotkań w grupie jest historycznych.

Właśnie przez to coś znaczą. Bo wraz ze spotkaniami do historii przechodzą ich wyniki. A skoro po tylu latach wraca się do Europy wypadałoby pokazać się z troche lepszej strony. Przypomni sobie jak grał pierwszy raz w Europie taki Ludogorec.
» 27 września 2016, 19:48 #262
RedDevils4life: Nie zrozumiałeś. Nic nie znaczą dla ludzi, którzy chcą po prostu popatrzeć na polski klub w lidze mistrzów. Wynik idzie w zapomnienie i mówisz sobie "może znowu będę czekał 20 lat na LM?".
» 27 września 2016, 19:51 #261
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.09.2016 19:58

To ja mam zupełnie inne podejście. Wole na nich nie patrzeć jeśli mam widzieć to co widzę obecnie. Dno i wodorosty. I nie mówie że mają wygrywać czy nawet zdobywać punkty, ale jakiekolwiek pojęcie o organizacji gry wypadałoby mieć.
Jedyny argument to pieniądze które i tak pewnie rozejdą się na spłaty zadłużenia itd
» 27 września 2016, 19:57 #260
RedDevils4life: No widzisz. Ja przy 0-4 ostatnio przełączyłem. Jednak nie oczekuję, że skrzydłowi Legii zamienią się w Ronaldo i Sancheza. Jak będą znowu tracili bramki z taką prędkością i nawet nie konstruowali akcji to mówi się trudno i nikt do dalszego oglądania nie zmusza. Nie kibicuję polskim klubom, ale to zawsze fajna sprawa. :P
» 27 września 2016, 20:01 #259
Neymar12: Przecież mówie że nie wymagam zwycięstw, jedynie czegoś co różni się od amatorki
» 27 września 2016, 20:12 #258
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.09.2016 20:15

Ogladne Legie, 4fun 0-5.
będe zaskoczony jesli Legia zdobędzie w grupie więcej jak jedną bramke;)))
» 27 września 2016, 20:14 #257
RedDevils4life: Ja tu miło a ty jak stary dziad co na wszystko narzeka.. Nie pozdrawiam.
» 27 września 2016, 20:15 #256
RedDevils4life: Ciekawe jaki skład wystawi Real. :D Może u-18.
» 27 września 2016, 20:18 #255
Wave: Lester Porto

Polska imitacja pilki noznej mnie nie interesuje bo po cholere ogladac pogrom kolo 4ki w plecy i kopanie sie po czolach przy kazdej akcji, kibicem Borussi i Realu nigdy nie bylem, chociaz meczyk nawet ciekawy
» 27 września 2016, 20:45 #254
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.09.2016 21:31

Narzeka? A jest powód do zachwytu? Wyraziłem swoje zdanie. Nie zachowuj się jak smarkacz. Skoro nawet to ci przeszkadza to lepiej się nie wypowiadaj
» 27 września 2016, 21:29 #253
Sideswipe: @reddevils
Stary, czasem piszesz spoko i da się normalnie pogadać ale teraz kompletnie nie rozumiem czemu na tego reusika tak naskakujesz, bezsens. Co on takiego powiedział? Że wymaga od legii czegoś więcej niż amatorki a Ty do niego że niby "narzeka", lol. Weź sobie to wszystko przeczytaj jeszcze i ochłoń.
» 27 września 2016, 21:47 #252
Neymar12: Hahaha. Widzę Neymarek, że Cię zabolało. Twoje wyrażanie zdania to wieczne narzekanie i udawanie pępka świata. Jakieś kompleksy tu leczysz?

Powiedz mi, w którym momencie obraziłem ciebie czy coś w tym rodzaju? Nie miałem na celu w żaden sposób cie prowokować. Skoro na jakiś temat się wypowiadasz, ja mam prawo się z tobą nie zgodzić - i w każdej sytuacji na upartego można znalezć powody do radości jak i narzekania. Ja nie widze powodu aby cieszyć się z samego faktu że Legia jest w LM - zwłaszcza że pamiętam w jakim stylu do niej weszła. I nie musisz się z moim zdaniem zgadzać. A w sytuacji gdy się nie zgadzasz i reagujesz w taki sposób, sam zachowujesz się śmiesznie.
» 27 września 2016, 21:52 #251
Rotx: Co do informacji nt korupcji pośród trenerów w Anglii to w książce Sir Alex opisuje że kiedyś była już taka sytuacja w Arsenalu gdy George Graham mający genialny skład na tamten czas , pobierał prowizje od agenta w zamian za zatrudnianie norweskich piłkarzy zarówno w Arsenalu jak także nakłanianie innych trenerów do takiego procederu , w tym także Sir Alexa który ostatecznie się z tego wyplątał.

Kto wie czy United mieli by wówczas swój złoty okres , gdyby Graham dalej prowadził Arsenal ?
» 27 września 2016, 18:03 #250
vanderToki: Przecież Graham przez ostatnie cztery lata nie wygrał ligi ani razu, a Ferguson zaczął zdobywać trofea na poważnie. Dopiero po zamieszaniu związanym z jego zwolnieniem (ze trzech trenerów było w międzyczasie?) klub objął Wenger.
» 27 września 2016, 18:15 #249
Rotx: nie do konca pamiętam bo książkę czytałem w tamtym roku ale podobnoi Ferguson poważnie go traktował i wiedział że musi na nich uważać.
» 27 września 2016, 18:24 #248
vanderToki: Aha. A potem przyszedł Wenger i pokazał mu, kogo trzeba traktować poważnie. ;p Przynajmniej do czasu. ;]
» 27 września 2016, 19:39 #247
paniOla: Czytam właśnie, że Chelsea chce kupić Michaela Keane'a z Burnley za 25 mln funtów. 23-latek uważany jest za jednego z najlepszych środkowych angielskich obrońców. A my go rok temu sprzedaliśmy za 3 mln funtów. Czy coś jest nie tak z naszymi specami od młodzików, że nie mogą się na nich poznać, czy problem tkwi w czymś innym?
» 27 września 2016, 13:37 #246
Sideswipe: Jest jedna różnica - United chciało się go pozbyć, dlaczego - tego nie wiem, w Burnley zapewne jest kluczowym zawodnikiem, tak łatwo go nie puszczą. Druga sprawa - Chelsea po ostatnich "wzmocnieniach" na tej pozycji chociażby w postaci Davida Luiza jest zdesperowane, dla nich to i taki Rojo były mega przydatny. To bogaty klub, w dodatku Keane jest w świetnym wieku a co najważniejsze jest Anglikiem. Czy to taki wielki talent? Wątpię, zobaczymy co czas pokaże.
» 27 września 2016, 14:03 #245
paniOla: Twoje argumenty wydają się słuszne, a szczególnie z tym, że kwota za piłkarza angielskiego zawsze jest dużo większa niż za obcokrajowca. I tak tak jak mówisz, czas pokaże czy z tej mąki będzie chleb i czy Chelsea w ogóle go kupi (lub inny bogaty klub).
» 27 września 2016, 14:27 #244
Krystiano98: W dzisiejczych czasach za słabego Anglika trzeba dać te 20 baniek.
» 27 września 2016, 17:26 #243
Saberem47: To jest sama prawda. Czytałeś książkę ,, Agent "? Korupcja podczas kupowania zawodników miała miejsce od bardzo dawna i ma miejsce teraz jak widać. Nie wiem po co temu zaprzeczać. Cieszmy się, że przynajmniej nie kupują wyników meczy.
» 27 września 2016, 10:49 #242
mrk: Herrera rzemieślnik? To jak nazwać w takim razie Fellainiego?
A co do tego łącznika, to Herrera już na początku sezonu w sierpniu wypowiadał się, że Mourinho widzi go w roli defensywnego pomocnika, więc to nie jest pomysł na potrzeby meczu z lisami
» 27 września 2016, 11:12 #241
kolor: jobok, The Telegraph to nie jest tabloid.
» 27 września 2016, 14:18 #240
kckMU: telegraph.co.uk/news/2016/09/26/exclusive-investigation-england-manager-sam-allardyce-for-sale/

Nieźle.
» 27 września 2016, 08:52 #239
uzarczyq: ogladalem mecz burnley - watford i straszny zal lapie, ze z takimi gamoniami przegralismy :(
» 27 września 2016, 00:38 #238
Rafoniix: Coś powiesz coś więcej na ten temat :x?
» 26 września 2016, 23:56 #237
tomekwietniu: Pytanie jakie to były wałki...Bo w sumie to ich problem, że przepisy nie są doprecyzowane, obchodzenie przepisów to raczej nie łamanie prawa...
» 27 września 2016, 19:04 #236
karpiu87: Eurosport 1.
» 27 września 2016, 06:10 #235
Lokator23: Witam wszystkich wiernych kibicow. Chcialem powiedziec ze devilpage bywa robi sie meczacy. Ludzie wiekszosc z Was od kilku tylkodni nic innego nie robi jak jezdzi po Rooneyu. Jakiego tematu nie otworze komentarze zawsze skoncza na Ronneyu. Polowa z Was to juz go widzi albo w Chinach albo USA. Jak tak wielkie smiechy byly z Realu jak potraktowali Ikera a Wy robicie to samo. Nie idzie Mu kazdy wyrazil opinie kilka miesiecy temu i nie musimy tego walkowac w kolko moze zamiast po nim jezdzic okaszcie mu wsparcie. Jest legenda o tego nie odbierze mu nikt prawie najlepszym strzelcem w histori tego kluby podejrzewam ze przebiegl najwoecej km. Tyle co zostawil serca na boisku to nie zostawil nikt. Moze nie jest w formie nie jsiadzie na lawce odpocznie nabierze checindo gry ale u nas w United. Niech tu skonczy kariere jezeli takie bedzie jego marzenie. Za to co zrobil dla nas napewno mu sie to nalezy. Pozdrawiam
» 26 września 2016, 22:52 #234
vanderToki: Everton ciśnie rezerwy United, gdyby kogoś to interesowało. Przy takich wynikach MU spada na ósme miejsce w swojej grupie (drużyn jest 12), następny mecz z LFC.
» 26 września 2016, 21:25 #233
kckMU: Od czasu przegranych derbów cały czas mam z tyłu głowy myśl, jak van Gaal zagrałby z Guardiolą i jak wyglądałoby ich spotkanie. Oczywiście precz z holendrem, ale nie potrafię pozbyć się tej ciekawości.
» 26 września 2016, 20:39 #232
Rotx: Widzieliście w tym sezonie choć raz w TV Woodwarda na trybunach Old trafford?

a dlaczego ?

Ponieważ teraz więcej dzieje sie na boisku i nie ma takiej potrzeby.

Nikt nie wspomniał nawet że Vidić i Ferguson byli wspólnie na meczu z Leicester.
» 26 września 2016, 17:34 #231
RedDevils4life: Widziałem kilka informacji o tej dwójce. Ale to, że Fergie się pojawia na meczach ekipy, którą prowadził ćwierć wieku to już chyba nic dziwnego. Często bywa na trybunach.
» 26 września 2016, 17:44 #230
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.09.2016 20:19

Vidić nie wiem, Ale Ferguson jest na każdym meczu rozgrywanym na OT...
Jeszcze w tamtym sezonie wspomniał o tym że stara się być na każdym meczu nawet wyjazdowym jesli tylko to możliwe.
A to że go operator nie pokazuje nie raz to nie znaczy że jest nie obecny.
» 26 września 2016, 20:18 #229
jassaj: no właśnie o to chodzi panowie... W tamtym sezonie jak graliśmy holenderską tiki take to realizator żeby ludzie nie pomierali pokazywał rózne osobowosci na trybunach- teraz skupia sie na boisku bo jest co pokazac
» 27 września 2016, 19:44 #228
Rotx: 1) City:
-Guardiola dopiero uczy się ligi i moim zdaniem, jeżeli do grudnia nie będzie miał 20 punktów przewagi to wtedy koniec mijającego i początek roku 2017 może go nieprzyjemnie zaskoczyć.Na przestrzeni dwóch miesięcy do zagrania jest ok 14 meczów co dla Pepa jest nowością ponieważ w BBVA i Bundeslidze kalendarz jest znacznie przyjemniejszy dla czołowych zespołów z najszerszymi kadrami a co najlepsze , to niewiele meczów mozna odpuscić i zagrać rotując dużo składem jeżeli
chcesz zgarnąć wszystko a taki właśnie jest Guardiola.
- Mała ilość napastników w kadrze może odbić się czkawką gdyż w przypadku kontuzji
Aguero , sam Iheanacho tego wózka nie pociągnie mimo pomocy takich jak Sterling,Silva,De Bruyne czy Nolito.

2) LIVSY
- Klopp jest prawdziwym szpecem i jako jedyny może równać sie z Guardiolą jeżeli chodzi o grę pressingiem oraz nowinki w taktyce które potrafią zaskoczyć niejednego .
Jego największy problem to fakt że uwielbia pracować z młodymi piłkarzami a tacy miewają wachania formy i już teraz sporo zależy od Coutinho czy Mane.
Obrona nie jest ich mocnym punktem a ofensywa jak już wpominałem także w dużej mierze opiera się na dwóch piłkarzach na dorobku.Firmino oraz Stu czy Lallana są raczej piłkarzami pokroju Southamptoin niż przyszłego mistrza Anglii.
3)CHELSEA
Conte kochający grę defensywną kupuje do drużyny Luiza który jeżeli chodzi o odpowiedzialność może równać się z Rafaelem,Andersonem i Nani'm.
Brak Terry'ego wychodzi im bokiem że aż strach pomyśleć jak oni go kiedyś zastąpią.
Grę ofensywną robią Hazard,Costa i Willian ale bez solidnych zmienników mogą mieć problem w ciągu całego sezonu bo Pedro czy Michy raczej nie gwarantują narazie poprowadzenia do mistrzostwa a co najwyżej walkę o miejsca 3-5.
4)ARSENAL
Podstawą osiągnięcia sukcesu w tej lidze jest przede wszystkim równa gra przez cały sezon.
Problem Arsenalu oprócz mało ambitnego Wengera jest moim zdaniem zły dobór zawodników do preferowanej gry i jeżeli preferujesz szybką i efektowną grę oraz uwielbiasz wejśc z piłką do bramki to możesz potrzebować Ozila,Sancheza,Cazorli czy Xhaki ale już Walcott,Chamberlain,Giroud są ci zbędni ponieważ potrzebujesz kogoś w typie Aguero lub Mullera którzy dobrze czują się w kombinowanej grze a i sami potrafią wygrać mecz.
Obrona składa się z solidnych zawodników i jednego genialnego -Bellerin ale jak to mówił Ferguson
- wyśmiewałem Wengera ponieważ kupował zawodników po pierwszym dobrym sezonie.

Oprócz tego Ferguson sam mówił o tym że jeżeli miał obsesję by zepchnąc Liverpool
z pieprzonej grzędy to nie mógł pozwolić sobię wówczas na walkę na wszystkich frontach i dlatego niekiedy Liga Mistrzów oraz Puchary krajowe była jako dodatek ekstra.
Wenger i Guardiola mogą moim zdaniem tego nie rozumieć gdyż Pep był przyzwyczajony do poważnych rywali w pucharach dopiero w Kwietniu gdzie mierzył sie z Realem czy Dortmundem w pucharach , natomiast Wenger najpierw sra się na wszystkich frontach i tak na koniec zadowala się FA Cup bo na lige ma za wąską kadrę
a na Ligę Mistrzów za mało zawodników robiących różnicę.
Co innego Klopp , wiedział że jeżeli chce grać w Lidze Mistrzów musi odpuścić PL i zając się Ligą Europy.Mimo że się nie udało to zrobił wrażenie na kibiach w Anglii.

United także mają sporo problemów
- dwie tykające bomby w obronie
- małą ilość obrońców na czas występu WKS w PNA 2017 gdzie będzie Bailly.
- brak rasowych skrzydłowych robiących różnicę
- spowalaniacza gry na 10-tce który musi grać i bedzie nadal
- dwie prawdziwe 10-tki które są zmuszone grać na skrzydłach
» 26 września 2016, 17:32 #227
vanderToki: "Oprócz tego Ferguson sam mówił o tym że jeżeli miał obsesję by zepchnąc Liverpool
z pieprzonej grzędy to nie mógł pozwolić sobię wówczas na walkę na wszystkich frontach i dlatego niekiedy Liga Mistrzów oraz Puchary krajowe była jako dodatek ekstra."
Ehe. Ten sam Ferguson, który powiedział po meczu z Realem w 2000 r. coś w rodzaju "jedną z lekcji płynących z tej porażki jest to, że łatwiej osiągniemy długotrwały sukces w Europie, jeśli usprawnimy odporność na kontry" - czyli układał taktykę pod LM. Tenże Ferguson po paru latach stwierdził, że Veron + van Nistelrooy to gracze kupieni po to, by wygrać Ligę Mistrzów, nawet kosztem ligi (w efekcie nie było ani tego, ani tego). To któremu Fergusonowi wierzymy? ;)
» 26 września 2016, 18:36 #226
CoachMark: Nie zgodzę się dość znacznie. Mówię to też z punktu widzenia osoby obstawiającej regularnie powyżej minimalnej krajowej na premier league.

Lisy moim zdaniem raczej są bez szans już na coś więcej niż liga europy lub ewentualnie zacięta ale przegrana walka o LM. Tam każdy underperformuje, a jedynemu któremu chce się aż tak jak rok temu jest Vardy. Mahrez się nawet nie pokazuje, Drinkwater nie daje podań kluczowych, Vardy nie jest tak naostrzony jak był rok temu, a obrona to ruina. Z one trick pony na granie długiej lagi wspomaganej Mahrezem muszą porobić już coś innego i wychodzi jak na dłoni, jaką miernotą jest Ranieri.

Chelsea ma za mało jakości w drużynie. Jak nie Terry to Cahill, to znów Ivanowic... same prezenty z tyłu oddają. W środku aż szkoda Maticia bo razem z Costą są jedynymi, którzy grają praktycznie co mecz bdb. Costa nawet powiem szczerze mi mega imponuje bo z drewniakopulosa nabrał jakoś techniki i gra rewelacyjnie tyłem do bramki, do tego fajnie urobił stopę i ładnie kąsa. Hazard jak nie idzie im jest najgorszym zawodnikiem na boisku moim zdaniem, bardzo słaba głowa tego kolegi. Conte natomiast robi dobrą robotę, ale na majstra raczej nie mają co liczyć.

Man City gra dobrze. Nie ma fajerwerków ale póki co strasznie wysoko trzymają motywację, aż dziw, że do tej pory nie przeszli obok żadnego meczu. W każdym wierzą w to co grają robią to nieźle. Sterling i Fernandinho mają życiowe formy, kapitalny użytek z KDB i .... muszę przyznać że Aguero na ten moment jest w po prostu genialnej formie wręcz [a myślałem że to Zlatan będzie rozdawał karty na tej pozycji w lidze]. Na teraz jest to drużyna, która nigdzie nie znamionuje czegoś złego dla siebie i ogólnie wygląda znacznie bardziej "sharped" niż sąsiedzi z podwórka.

Liverpool - Moim zdaniem po prostu odpalił w końcu, myślę że nie unikną jeszcze wpadek ze słabymi tak jak to ostatni sezon pokazał. Jednak będzie ich znaaacznie mniej. Jakości mają tyle, że to głowa mała, indywidualnie i składniowo ofensywa ich nakrywa czapką każdą inną w lidze. W obronie jest mega poprawa i należy się jeszcze spodziewać lepszych osiągów tej formacji bo jej rdzeń czyli Klavan i Matip to się dopiero dociera. Na ten moment moim zdaniem jest to w ogóle drużyna, której powinien bać się każdy.

Arsenal - Takiej formy nie mieli od czasów gdy bramki pykał jak oszalały Ramsey, a może nawet od czasów finału LM z Barceloną. Grają imo najlepszą piłkę w europie aktualnie. Taka klepka... takie tempo taka wymiennośc pozycji, że ja nie mam pytań. Do tego rewelacyjnie spisuje się Coquelin jako rozbijacz ataków, ich obrona to ciężko wiele powiedzieć.... rzadko są mocno testowani. By być lepszym od LFC brakuje im tylko tego by wrócił Welbeck lub forma do Girouda.

To też na ten moment widzę zdecydowanie mocniejsze dwie ekipy od naszego ManU. Nie widzę też żadnych przesłanek by wyrokować, że nagle ustąpią miejsca.
» 26 września 2016, 18:39 #225
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.09.2016 20:31

Dobre analizy Panowie, tyle tylko że daje sobie rękę uciąć że do stycznia w wielu kwestiach się wszystko zmieni o 180 stopni, nie mówiąc już o ostatnim miesiącu ligi, wiec wasze analizy dziś dużo mówią ale za kilka miesięcy będą gówno warte.
ja osobiście się ciesze że united nie wystrzeliło jak z procy, bo oglądam tą lige od lat i doskonale wiem że nikt jeszcze nie utrzymał pełnego rytmu przez 38 spotkań, w tym roku będzie tak samo.
» 26 września 2016, 20:28 #224
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.09.2016 21:48

kamil"xdd" jak to wątpisz? to co z Ciebie za kibic? hahahahhaha
Chyba taki kibic "XD"
» 26 września 2016, 21:47 #223
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.09.2016 21:57

A Sorry, ty nie jestes kibicem United, Patrząc na twoje wpisy gdzie w każdym podkreślasz Liverpool przypuszczam że jesteś kibicem tej drugiej strony udając kibica United.
» 26 września 2016, 21:56 #222
sensi: Sherlock to postac fikcyjna, czyli cos co nie istnieje, nie masz racji.
» 26 września 2016, 22:58 #221
RedDevils4life: KdB wypada na miesiąc. Ale w sumie nie ma się co cieszyć na derby, bo bez Aguero tez miało być łatwo.
» 26 września 2016, 13:35 #220
mekeme321: to nie to samo. Aguero to świetny snajper, ale to De Bruyne jest jednym z dwóch kreatorów gry.
» 26 września 2016, 15:14 #219
RedDevils4life: Jednym z dwóch - no właśnie.
» 26 września 2016, 16:43 #218
Klimaa: Tak grający zespół chcemy widzieć w każdym spotkaniu. Trzeba zastanowić się nad środkiem pola bo być może na obecną chwilę Rooney nas mocno ogranicza.
» 26 września 2016, 12:08 #217
DanyDET: sądzę że nie
» 26 września 2016, 10:51 #216
RedDevils4life: Jak już to on gra przy lewej stronie, ale to bezsensowny pomysł według mnie.
» 26 września 2016, 14:23 #215
mekeme321: De Bruyne nie zagra przez miesiąc
» 26 września 2016, 10:19 #214
Saberem47: Sami jesteśmy panami swojego losu. Wygrajmy z Chelsea i Live, a wtedy nasza sytuacja się bardzo poprawi.
» 26 września 2016, 07:52 #213
kckMU: Zapomniałeś po drodze o Stoke ;)

Bardzo mi się podoba taki tok myślenia. Najśmieszniejsze co może być, to martwienie się pierw o potknięcie City, a dopiero potem o nasze zwycięstwo. To powinno zawsze działać na odwrót i wtedy jest nagradzane.
» 26 września 2016, 10:28 #212
Misiek87: np. do nas, będziemy mieli wówczas mocną koalicję prosto z francji...Pogba, Martial, Schneiderlin...kogoś pominołem?? i jeszcze Payet.
» 25 września 2016, 22:22 #211
Neymar12: Niech on sam zacznie coś grać w tym sezonie
» 25 września 2016, 22:24 #210
sensi: Za chwile mu 30-stka stuknie, ile mu jeszcze zostało grania na najwyższym poziomie dwa lata góra trzy, na ucieczke juz późno.
» 25 września 2016, 22:31 #209
kckMU: Nie możemy się pozbyć Rooneya z dziesiątki, gdzie już czeka dużo lepszy Mata, a niektórzy chętnie by widzieli Payeta, Isco czy Jamesa. Żeby ściągać klasowych piłkarzy, to najpierw trzeba zrobić im miejsce, inaczej to się mija z celem.

Tematu Payeta nie poruszam, staruszków po jednym sezonie życia nam najmniej akurat potrzeba.
» 25 września 2016, 22:46 #208
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.09.2016 22:50

A ja mam cicha nadzieje że Mourinho zgasi Rooneya jeśli ten nie poprawi gry, tak jak zgasił Ikerka w Realu, chociaż tam to była inna sytuacja.
» 25 września 2016, 22:49 #207
RedDevils4life: Widzę, że West Ham srogo realizuje drogę do TOP4 jak co niektórzy zakładali...
» 25 września 2016, 19:42 #206
Neymar12: Gra cos nasz Januzaj w tym Sunderlandzie?
» 25 września 2016, 18:54 #205
xevy: Meczów nie oglądałem, ale gdzieś mignęły mi statystyki i nie powalają.
» 25 września 2016, 18:56 #204
Neymar12: Wilson i Pereira też nędznie. Słabe te nasze wypożyczenia
» 25 września 2016, 19:06 #203
kckMU: Januzaj dziadostwo. McNair poczarował jedynie w pucharze ligi.

Pereira nie gra tak źle, pokazuje niekiedy ten potencjał ale statystyk brakuje.
» 25 września 2016, 19:12 #202
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.09.2016 19:21

Nie mówie że zle ale przeciętnie


Mcnair na szczęście dla mego biednego serca jest już definitywnie poza tym klubem
» 25 września 2016, 19:21 #201
kckMU: Kupcy nigdy nie są problemem, możesz w to wierzyć. I nie ważne o jakiego zawodnika chodzi.
» 25 września 2016, 20:53 #200
Neymar12: Czyżby Sławek Bilicz pierwszym zwolnionym?
» 25 września 2016, 18:48 #199
kuba25: Westham jest bezjajeczny w tym sezonie niczym Legia ;d
» 25 września 2016, 18:45 #198
bedajaja: Wszystko fajnie, wczoraj graliśmy bez typowego ŚPD i wyglądało ładnie, to może sprawdzać się na ekipy z miejsc 8-20, natomiast nie wiem czy tak ładnie by to wyglądało z czołówką, po za tym, jeszcze zaczekajmy z pochwałami, bo fakt zagraliśmy dobry mecz, strzeliliśmy sporo goli, ale aż 3 były po stałych fragmentach, a to jak dziś kryło Leicester to każdy wie, z gry zdobyliśmy 1 bramkę, tyle samo co rywale, co nie zmienia faktu że byliśmy zdecydowanie lepsi i to mi się podobało, nie mniej jednak z takim hurraoptymizmem poczekajmy ze 2-3 mecze, jak ten poziom utrzymamy, to wtedy też będę zadowolony
» 25 września 2016, 17:41 #197
Kilerek7: Teraz rodzą się tylko pytania przynajmniej u mnie: Shaw czy Blind? Każdy daje inne walory i każdego szkoda posadzić na ławce. Następnie Martial i Mkhitaryan, obaj przyszli za duży hajs, jak narazie jeden zgubił formę, drugi jeszcze się nie wdrożył, ale bez wątpienia to gracze o wielkim potencjale. Pierwszy już pokazał zadatki na wielką gwiazdę w poprzednim sezonie, a drugi jest genialnym asystentem i graczem Bundesligi. Pech chciał, że pojawił się Rashford i Mata złapał formę, ale nie chciałbym sadzać na ławce 2 genialnych grajków kosztem innych. Cieszy, że jest rywalizacja i bogactwo, ale z drugiej strony grając np. Matą i Lingardem, będziemy się pewnie zastanawiać nie raz czy Mkhitaryan i Martial daliby więcej, w zasadzie na każdą inną pozycję mamy już odpowiedzi kto powinien grać, tylko to mnie zastanawia, oczywiście wiem, że sezon jest długi i pewnie każdy pogra ale fajnie byłoby zobaczyć już taką 100% 11 stkę która się ogrywa, bez częstych rotacji. Gdyby panowie wyżej byli w formie to postawiłbym chyba na 10 tcę na Mikiego, bo moim zdaniem jest lepszym graczem od Maty, chodź Hiszpan daleko nie odstaje, no i Martial z Rashfordem to powinna być nasza siła ofensywna, z całym szacunkiem dla Lingarda. Więc po tym wszystkim można wysnuć takie pytania: przy 4231 które zapewne zostanie: Na 10 tce Mata czy Mkhitaryan, na prawym Lingard czy Martial lub Martial czy Mkhitaryan na prawym? No i Blind czy Shaw na LO?
» 25 września 2016, 16:53 #196
Saberem47: Tylko Shaw. Mnie imponuje że jego jest bardzo ciężko przejść, a jeśli ściga się do piłki z napastnikiem, to zostawia go ciałem i wygrywa. Blind już wcześniej miał dobre mecze, a potem było jak było nie ma co go przeceniać.
» 26 września 2016, 07:42 #195
Slawek7: Piekna,szybka,agresywna,SKUTECZNA pierwsza polowa.Druga troche gorsza,ale prowadzac 4-0 mozna troche odpuscic.My to zrobilismy i mimo wszystko kontrolowalismy spotkanie.Wielkie brawa dla wszystkich a szczegolnie dla Pogby,Maty,Billlyego,Blinda.Widac ile znaczy szybkosc,jest nie do przecenienia.Za statecznego ,slamazernego Fele-szybszy,zwrotniejszy Hiszpan.Za zenujacego Ro,zwrotny Mata z podaniem.Jeszcze na skrzydlo wroci Martial w formie na drugie Miki sie ogarnie i bedzie dobrze.Duzo dalo posadzenie Ro na lawie,ktory psul niemal kazda akcje i nie pozwalal nabrac plynnosci grze.Mam nadzieje,ze bedzie sobie pomykal w LE i pucharze dajac odpoczac lepszym.Wielkie brawa dla chlopakow:-)!!GGMU!!
» 25 września 2016, 11:49 #194
CoachMark: Też się podzielę jak to widziałem.

Po pierwsze to przestrzegam przed zachwytami. Po pierwsze jeden mecz wiosny nie czyni, do tego gra była moim zdanie nie na miarę takiego rezultatu.

Najpierw fakty;

Znów było 4:2:3:1 Od lewej w formacjach Blind, Smalling, Bailly, Valencia - Pogba, Herrera - Rashford, Mata, Lingard - Ibra

Jeśli ktoś zwrócił uwagę na formacje to defacto było to już przymierzanie się do grania 4:1:4:1. Bardzo wyraźnie szczególnie w pierwszej połowie Pogba dostał przykazanie nie cofania się za bardzo po piłkę, a z kolei Herrera miał się skupić na byciu tzw. "linkiem" między pomocą a obroną.
Zabieg się udał, pacjęt żyje i jest w lepszym stanie niż przed cięciem ALE.

No właśnie co mi się najpierw nie podobało [oglądałem od 10 minuty].
Między 10, a 20 minutą chłopaki dali się znów przycisnąć nie wiedzieć jak się odbić od lin na środek ringu.
Były ciągle momenty i to niemało gdzie w bocznych korytarzach było zbyt statecznie, robiły się trójkąty coprawda, ale nie było ich wykorzystania do uwolnienia kolegi.
GDYBY TAK Mkhitaryan był zdrów.... Lingard po prostu pardon ale nie ma jakości na taki football jak wczoraj był grany, wyszedł mu udział przy bramce Maty i w sumie to było na tyle z jego występu. Jest on po prostu słabym piłkarzem.
Jeszcze nie było tak dużo tej jakościowej gry w przodzie.

Co mi się podobało:
Najbardziej brak Rooneya................NOT, nie no bez przesady, to była tylko pożywka dla niektórych tutaj żeby mogli hodować na czymś swoje bakterie:D.
Tak poważnie najbardziej podobało mi się jak "zagrał" Jose. Gość udowodnił mi, że nie jest chorobliwie uparty jak, że tak powiem miniony trener. Widział, że jest źle, że gra po prostu się nie kula i stwierdził, że TRZEBA SZUKAĆ. Pozmieniał personalia, trochę zrobił lifting ustawienia przy akcjach ofensywnych właśnie na momentami 4:1:4:1. Posadził Wazze i co ciekawe gra niemal odrazu przyspieszyła, moim zdaniem jakby był Miki to by dopiero huczało.

Świetny wręcz występ Bailly, gość imo jest naszym najlepszym stoperem już teraz. Gość po prostu jeszcze jest za młody by nadrabiać za resztę, gdy inni też zawodzą, ale generalnie prima sort. Nie ma, może aż takich walorów ofensywnych, ale on niczym dekonstruktor budowlany podkłada ładunki pod konstrukcje ataków rywala... tylko, że raczej na wersję bardziej bezpardonową.

Blind vs Shaw na lewej - Otóż tak jak przypuszczałem, Shaw to nie jest automatycznie najlepszy lewy flankowy. Trzeba zawsze rozstrzygać między nimi w kontekście dwóch żywiołów. Shaw to energia, jest bardzo szybki i gra w dużej mierze instynktownie. Blind natomiast jest bardzo wyrachowany i dużo by zyskał gdyby ustabilizowała się ta formacja, bo chemia między nim a centrami mogła by bazując na tym jego zmyśle ustawiania się zabetonować tą strefę. Natomiast SAMA JAKOŚĆ KOPANIA piłki, że tak to nazwę wprost, jest na innym poziomie. Nikt z lewej strony boiska w tej drużynie nie umie dorzucić piłki tak jak Daley. Notabene drugim chyba by był Young, ale to tylko taka dygresja nikomu potrzebna. Na teraz u mnie częściej grałby na tej pozycji Blind niż Shaw. Shaw by wchodził tylko na wybitnych sprinterów, aka Townsend, Navas takie sprawy.

Świetnie w nowym wariancie odnalazł się Herrera, dawno już nie widziałem tak dobrego występu tego Pana. Bardzo go lubię i uważam, że on po prostu ma papiery na dobre granie, zwyczajnie potrzebuje kredytu zaufania i kilku szans. Nie panikował nawet pod presją, rewelacyjnie spajał obronę z pomocą.

Dobrze zagrał Pogba, można powiedzieć że byli dwaj .....Pogbowie??
W pierwszej połowie bardzo mało zadań defensywnych, a w drugiej połowie gdy było granie na uspokojenie i atakowanie wtedy gdy się po prostu trafi okazja więcej odbierał, wracał się pomagać. Parę błyskotliwych zagrań, bardzo fajna bramka gdzie po prostu wygrał "nie fuchsem", z Fuchsem! No i generalnie parę razy bylo widać, że on jest cholera bardzo silny fizycznie.

Panowie ustawieni wyżej mieli niezły mecz i parę fajnych momentów ale nie na tyle bym się o tym rozpisywał.

Podsumowując gra była znacznie lepsza niż ubiegły tydzień, Jose wciąż szuka, nie wiem czy znalazł optimum ekipy, imo chyba jeszcze nie do końca, ale jest blisko. 4:1 było w bardzo dużym udziale katastrofą w obronie gości i nie oddaje on do końca obrazu meczu. Przed ManU jest d...roga, wcale nie taka daleka, myślę, że najbliższe 2 tygodnie wyklarują prawdziwe oblicze tej ekipy na resztę sezonu.
» 25 września 2016, 11:22 #193
limak0007: po pierwszym sezonie Herrery w United, pojawily sie plotki laczace go z barcelona. Pamietam jak ludzie sie bali, zeby od nas nie odszedl. Po zeszlym sezonie wszyscy go skreslili. ALe on wpadl w przecietnosc przez jedna osobe- lvg(zreszta jak caly zespol). W pierwszym sezonie blyszczal, bo nie przesiąkl "filozofia". Mam nadzieje, ze przy Mou odrzyje(a wszystko wskazuje na to, ze tak bedzie)
» 25 września 2016, 11:38 #192
limak0007: cala formacja grala slabo, przez lvg. Jezeli dalej nie widzisz tego jak gosc niszczyl ten zespol i jestes jego fanem, to nie ma sensu z toba rozmawiac nawet...
» 25 września 2016, 13:34 #191
limak0007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.09.2016 13:47

nie bede nawet komentowac, serio, dyskusja z toba nie ma sensu. Zwolennicy van gala to zaslepieni ludzie, szkoda czasu.
PS, z ciebie to pewnie taki znawca, ze niedlugo obejmiesz jakas czolowa druzyne PL
» 25 września 2016, 13:44 #190
Sideswipe: Zaślepionym to trzeba być, jeśli się nie widzi żadnego pozytywu z pobytu LvG tutaj, Louis jaki był taki był ale obwinianie go za wszystko co złe w tym klubie to jest jakaś paranoja
» 25 września 2016, 14:13 #189
JackDaniels: Liverpool pod wodzą kloppa zaczyna się rozkręcać. Ten sezon będzie jeszcze ciekawszy niż poprzedni. Z roku na rok PL wskakuje na wyższy poziom ;)
» 25 września 2016, 10:50 #188
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.09.2016 15:00

Kiedy ofensywa Liverpoolu opierała się na Benteke i co jeszcze ciekawsze z sukcesem?

Tylko Liverpool ma jeden problem - mianowicie defensywa. Dużo strzelają ale też bardzo dużo tracą. I to ma znaczenie jak pokazał sezon 13/14 w wykonaniu Liverpoolu
» 25 września 2016, 14:59 #187
Misiek87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.09.2016 10:53

Pogba właśnie udowadnia że jest wart tych pieniędzy, a wkrótce będzie dla nas bezcenny, to że strzelił gola to chwała mu, dobrze dla niego bo troszkę może zejdzie z niego ta presja, ale ważniejsze jest to jakie Paul piłeczki posyła - mistrzostwo świata. Mata na dziesiątce powinien zostać i zobaczymy co z tego wyjdzie, może Juan wróci do formy z czasów gry dla Chelsea - było by genialnie, a Rooney tymczasem musi ruszyć dupkę bo jak na razie tylko ława a wcale jakoś przerażająco stary nie jest.

Ja to bym skład widział w tej chwili tak:

De Gea
Valencia - Bailly - Smalling - Shaw
Blind
Rashford - Mata - Pogba- - Martial
Ibrahimovic
» 25 września 2016, 10:40 #186
simsonson: W czwartek chciałbym zobaczyć skład 1-4-1-4-1, czemu Nie? Shaw niech odpocznie jeszcze, aby nie ryzykować.

De Gea
Darmian - Fosu Mensah - Smalling - Blind
Herrera
Rashford - Mychitarian - Mata - Depay
Rooney

Dwie 10stki w środku pola :) Rooney może się obudzi, dlatego szansa ponowna.
----------------------------

A co do pozycji Blinda, gdzie by tu go umieścić, hmmmm dla mnie to Świetny deff. pomocnik, ale musiałby tam grać kosztem Herrery ;/ Wymyśliłem coś cieawego :DW aktualnie formie widziałbym takie ustawienie, jak Mourinho lubi 1-4-2-3-1 to tak:

De Gea
Valencia - Bailly - smalling - Blind
Herra - Pogba
Rashford - Mata - Shaw
Ibrakadbra

Niespodzianka Shaw jako pomocnik lewy? Czemu nie, Bale też zaczynał jako lewy obrońca. Shaw ma bardzo dobrą szybkość i technikę, aby wbijać w pole karne oraz w przy zagrożeniach rywali mógłby pomagać Blindowi na lewym skrzydle. Martial niech dojdzie do siebie, lepszych srzydłowych nie widzę aktualnie. Jak myślicie? :D
» 25 września 2016, 10:38 #185
Rotx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.09.2016 09:19

Takim meczem zawodnicy jak Mata,Ander i Blind raczej wygrają rywalizację o miejsce w składzie ale w takim razie co z Shawem bo po jego ostanim meczu z Watford oraz wczorajczym Blinda Shaw raczej zacznie meldowac się w 11-tce w czwartki , podobnie jak Fellaini.

Rooney to już inna para kaloszy i zapewne po udanym meczu z Ługańskiem na szpicy , wróci na mecz ze Stoke na OT.

Z drugiej jednak stromy jeżeli ktoś ma go na dłużej posadzić na ławce to takimk typem trenera jest Mourinho pozostaje czekać i obserwować jak rozwinie sie sytuacja.
» 25 września 2016, 09:17 #184
Wave: Czy Shaw czy Blind na lewej to pewnie tez od charakterystyki przeciwnika moze zalezec

Sa tez Fosu i Darmian na boki obrony, a dobrego stopera na zmiane nie mamy, Rojo sie nie liczy, Jones to jakby go nie bylo, bo po miesiecznej kontuzji ok 2-3 tygodni trwa powrot do optymalnej, zdazy znowu sie popsuc. To moze tez miec wplyw na powrot Blinda na srodek obrony.

Mou pewnie poznaje jeszcze ten sklad, ale coraz wiecej sie to krystalizuje
» 25 września 2016, 09:56 #183
DolphZiggler: tak z ciekawości kogo w następnym meczu chcielibyście oglądać na nominalnej 10 Rooneya czy Mate? :)
» 25 września 2016, 09:14 #182
AUDIoooo: W weekend gramy na Old Trafford kolego :)
» 25 września 2016, 03:23 #181
PogromcaTroli: Fetraini wyszedl z piwnicy bo trole też muszą jeść.
» 25 września 2016, 03:28 #180
MrFetraini: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 23:49

Coś pięknego, tak gładko ograliśmy mistrzów Anglii! Nie do wiary! Jestem bardao szczęśliwy. Pokuszę się o ocenę poszczególnych zawodników:

de Gea - lekki minus
Valencia - mały plus
Bailly - duży plus
Smalling - spory plus
Blind - znaczny plus
Pogba - minimalny plus
Herrera - średni plus
Lingard - wyważony minus
Mata - wielki plus
Rashford - umiarkowany plus
Zlatan - wyraźny minus
» 24 września 2016, 23:48 #179
ManUtdFan94: Super oceny i to uzasadnienie po prostu majstersztyk!
» 25 września 2016, 00:06 #178
Sideswipe: MrFetraini - lekki minus
fetraini - ogromny minus
Narrator - spory minus
PanNarrator - znaczny minus
Narratorek - wyraźny minus
» 25 września 2016, 00:13 #177
soldier: Ciekawym szczególnie co to "wyważony minus". :p
» 25 września 2016, 00:14 #176
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.09.2016 00:15

*soldier
Wymysł trolla żeby go karmic.
jak mama nie daje to internet da.
» 25 września 2016, 00:15 #175
karolmanu3: Wszystko pięknie, wynik spoko, gra cudowna... Ale kto widział jak Valencia dośrodkowywal LEWA nogą?? :-P
» 24 września 2016, 23:21 #174
pawelisto2: Prawdopodobnie najważniejszy moment w jego karierze, zresztą historyczna chwila dla całego Manchesteru dośrodkowanie Valencii lewą nogą.
» 24 września 2016, 23:48 #173
tyber28: Mówiłem, że będzie oklep?
» 24 września 2016, 23:10 #172
jassaj: właśnie ta stabilizacja jest moim zdaniem tutaj słowem klucz. Dziś wiele osób podnieca się Liverpoolem jak to Kloop ich poukładał i jacy są genialni a nikt już nie pamięta, że początek nie był taki kolorowy. Mentalność Brendana wisiała nad nimi jak LvG nad nami. To nie jest tak, że piłkarz to robot. Wchodzi nowy trener, wrzuca płyte z nowym oprogramowaniem i nagle mamy zupełnie nowego człowieka. Chłopaki muszą wyłapać nowe automatyzmy, Mou wymaga od nich innego podejścia, innego poruszania się po boisku, innego konstruowania akcji, innego stylu myślenia. Pisząc jeszcze prościej, tak na chłopski rozum- masz komputer- pracujesz na nim kilkaset godzin, nie zmieniając nawet układu ikon. Po tym czasie już z zamkniętymi oczami uruchomisz programy itd. Nagle wchodzi koleś który robi Ci aktualizacje, zmienia wszystko, totalnie, nawet przeglądarke- niby Ci wyjaśnia jak to działa i co masz robić ale zanim sam to ogarniesz i złapiesz ten automat, żeby robić "coś" bezmyslenia mija troche czasu.
Dzisiaj było widać, że coś ładnie zaskoczyło, pewnie nie raz jeszcze coś będzie nie tak ale licze, że drużyna sobie z tym poradzi. Myśle zresztą, że nawet jak w tym roku nie wygramy mistrza to i tak jest dobrze, zaczęly się zmiany, zamiast marnować kolejny rok wzieliśmy się za siebie, jak "proces" się skonczy będzie widać róznice gołym okiem
» 24 września 2016, 23:13 #171
RedDevils4life: No właśnie, Klopp przecież wielu transferów nie robił. Teraz wychodzi jego prawdziwe oblicze.
» 24 września 2016, 23:20 #170
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 23:30

Klopp zrobił więcej transferów niż my w tym okienku i dużo więcej niż każdy z czołówki poza City: 6 zawodników(Karius, Matip,Mane, Wijnaldum, Klavan, Grujić) a to nie mało. Zwłaszcza że każdy poza tym ostatnim gra prawie regularnie.
» 24 września 2016, 23:30 #169
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 23:42

Nie widziałem w meczach z Leicester(tarcza) czy Boro czegoś czego nie widziałem za LVG. Dużo szczęścia.

I nie obwiniam Mou o nic bo na tym etapie nie mam prawa. Po prostu nie przeceniam jego wpływu. który mam wrażenie dopiero zaczyna stawać się widoczny. Zmiana taktyki nie jest równoznaczna ze zmianą poziomu gry
» 24 września 2016, 23:40 #168
Wave: Ej Neymar nie dywaguj za duzo. Wplyw jest ogromny, sa transfery ktore sa ogromnym wzmocnieniem, zmiana stylu jest, zmiana mentalnosci jest i mecze oglada sie z przyjemnoscia, jak to nie jest inny poziom to nie wiem co jest :)
» 24 września 2016, 23:49 #167
Neymar12: Transfery nie są wyznacznikiem wpływu trenera na gre. Zmiana mentalności, po czym te wnioski? Że zawodnicy mówią o mistrzostwie? To tylko puste słowa. O mentalności po pięciu kolejkach wiadomo niewiele - za mały okres aby można było to sprawdzić. Pogadamy o tym na wiosne i zobaczymy jakie rezultaty oraz gra drużyny będzie po drodze. Równie dobrze możemy zdobyć tytuł jak i skończyć w LE. Wpływ jest ale do tej pory nie był wielki gdyż sam Mou ostatecznie nie ułożył drużyny. Miał mało czasu. Mecze ogląda sie inaczej bo też inaczej traktuje się trenera po tak małym stażu w drużynie. Za rok gra jak w poprzednich kolejkach nikomu przyjemności nie sprawi
» 25 września 2016, 00:35 #166
sensi: Mam nadzieje że Scouci United obserwują Kaspera Dolberga z Ajaxu, ma aspiracje na świetnego zawodnika.
» 24 września 2016, 22:40 #165
RobvanKlu5i: Depay też miał...
» 24 września 2016, 22:46 #164
sensi: taki jest Futbol jedni potrafią wspiąć się na Top inni nie.
» 24 września 2016, 22:48 #163
jassaj: a Vardy pare sezonów temu ciułał się "okręgówkach" i wydawało się, że League One to jego szczyt. Dzisiaj jest w kadrze Anglii i ma w dorobku mistrzostwo. Taki Futbol, gdzie tu sprawiedliwość, że jeden walczy pół kariery i nie wybija się ponad średniaka a pojawia sie "młody szczyl" jak Rashford i z miejsca, jakby od niechcenia ładuje brame za bramą :D
» 24 września 2016, 23:03 #162
Neymar12: To nie ma nic wspólnego ze sprawiedliwością tylko po prostu każdy ma talent do czegoś innego.
» 24 września 2016, 23:07 #161
jassaj: No własnie o to chodzi, nie można schematycznie wrzucać wszystkich do jednego worka. 1 ma talent i go wykorzysta, 2 go zmarnuje, 3 uporem i determinacją wejdzie na szczyt,4 jakby sie nie starał nigdy sie nie wybije a 5 złapie kontuzje i będzie kolejnym Jonesem czy Pato. To jest ta niesprawiedliwość, że nawet robiąc to samo co kolega nigdy nie osiągniesz tego co on. Mozesz byc lepszy, gorszy ale nie zrobisz kropka w kropke tej samej kariery. Więc taki Depay nie będzie nigdy wyznacznikiem- on może nie wypali a ten Kasper będzie nowym Bogiem piłki. Patrząc takimi schematami United powinno wgl zamknąc się na holenderski rynek bo tam tylko "pozorne talenty" są
» 24 września 2016, 23:20 #160
JackDaniels: Conte oblany zimnym prysznicem, skoro arsenal pokonuje 3:0 chelsea... to znaczy ze conte daleko nie zajdzie w PL. Presja go zje. Co jak co o Mou można powiedzieć wiele, ale on za dobrze zna PL, poradzi sobie w United.
» 24 września 2016, 22:37 #159
sensi: Pewnie Roman już drugą butelke vódki rozpoczyna i myśli czy dac mu jeszcze miesiąc czy dwa tygodnie.
» 24 września 2016, 22:43 #158
RedDevils4life: Pewnie, że tak. Te dwie porażki w lidze to wynik złego wyboru składu. Ba, jestem tego pewien. Dzisiaj zaskoczył odwagą i postawił na mega zgrany skład z wieloma atutami. Jeżeli będzie podchodził do spotkań w tym kierunku co dzisiaj to jestem pewien, że złapiemy wiatr w żagle.

A co do Conte, no cóż... Chelsea nic specjalnego jeszcze w tym sezonie nie pokazała. ;)
» 24 września 2016, 22:43 #157
JackDaniels: Conte też trzeba dać czas.. radził sobie w juve... ale wiecie, ze liga hiszpańska i liga angielska to wyższe standardy... guardiola jest swietny... ale też wszedł do druzyny ktora jest głodna sukcesow.. conte wszedł do chelsea, która siedzi w bagnie... nasze United też nie w formie... no, ale Mou ma doświadczenie w lidze... a dla Conte to niestety nowe realie.. tutaj każdy walczy do końca. Co jak co, ale Arsenal dawno nie wygrał tak łatwo z Chelsea, kibice niebieskich byli raczej przyzwyczajenia do zjadania kanonierów.. Zobaczymy jak to się dalej potoczy. Weneger dzisiaj pojdzie spać zadowolony.
» 24 września 2016, 22:47 #156
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 22:52

Juve to jednak przypadek nieco inny. Trafił do klubu który jako jedyny miał na tyle pomysłowych właścicieli którzy potrafili decyzjami personalnymi wnieść klub na szczyt. Jak rozpadały się w tym czasie Milan i Inter każdy pamięta. Wystarczyły zdolności motywacyjne oraz przyzwoite zdolności trenerskie. Jednak już w LM sobie nie radził gdzie wymagania były większe. Liga angielska nie jest na samym szczycie ale pod względem poziomu rywalizacji przewyższa Seria A
» 24 września 2016, 22:51 #155
jassaj: buhahahah
» 24 września 2016, 22:45 #154
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 22:02

Pod koniec pierwszej połowy miałem taki zaciesz, że był chyba większy niż po wygraniu F.A. Cup przez LvG'a. Po prostu tamte zwycięstwa były przyjmowane z takim "uff, udało się", "przerwaliśmy serię porażek" itp. Wtedy było bardzo mało akcji i strzałów na bramkę, z dystansu to już w ogóle. A tu za nami 6 kolejek i już mamy gola Ibry z jakiś 30 metrów i do tego precyzyjne strzały Pogby. ;) Może odczucia były inne i napawały większą radością, bo to jednak trofeum. Ale dzisiaj naprawdę byłem dumny z ekipy, którą uwielbiam oglądać.
» 24 września 2016, 22:00 #153
sensi: Szkoda mi Swensea bo jeszcze przy stanie 1-1 mieli co najmniej dwie dogodne sytuacje na 2-1, po karnym stracili wiare, dostali kontre i było po meczu, szkoda.
City było do ogrania dziś jak najbardziej.
» 24 września 2016, 21:39 #152
sensi: jesli zagrają tak jak dziś to nie mam co do tego wątpliwości.
» 24 września 2016, 21:49 #151
Neymar12: Duet Cahil - Luiz rozegrał chyba jeden mecz na poziomie - finał LM. Terry jednak nawet w takim wieku jest nieoceniony. Pod względem stażu i prezentowanego wówczas poziomu zdecydowanie najlepszy stoper jakiego pamiętam z tej ligi
» 24 września 2016, 21:30 #150
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 21:35

Powiedziałem że pod względem utrzymywanej formy. Ferdinand jednak ostatnie trzy lata słabe/bardzo słabe. Terry poziom utrzymywał jednak trochę dużej. Nawet w tym sezonie potrafił jako jedyny trzymać defensywe Chelsea w ryzach. Co jest bez niego chyba widać
» 24 września 2016, 21:34 #149
kckMU: Gdzie byłeś jak Cie nie było?
» 24 września 2016, 21:41 #148
Neymar12: Byłem na urlopie - przedwczoraj wróciłem
» 24 września 2016, 22:48 #147
Wave: No i git, mozna sie z Toba nie zgadzac, nie lubiec, ale zawsze jest co poczytac, a przez ta dzieciarnie poziom postow leci na leb na szyje
» 24 września 2016, 23:15 #146
vanderToki: Terry strasznie chałturzył na początku zeszłego sezonu i był generalnie powodem, dla którego bawiły mnie teksty w rodzaju "przyjdzie Mourinho i skończą się święte krowy" - Terry grał u niego niezależnie od tego, w jakiej był formie. ;] Chyba że był zawieszony. ;p
» 27 września 2016, 18:10 #145
kckMU: Tak, Fellaini to ogólnie nic nie potrafi, lecz musisz wiedzieć, że to przez jego absencję w meczu z West Hamem nie ma nas teraz w LM. I taki jest fakt.

Teraz odżył jeszcze bardziej i stawianie go na równi z Rooneyem, czy nazywanie 'spowalniaczem' jest absurdem.
» 24 września 2016, 21:20 #144
Neymar12: Herrera niszczył się sam, swoją nieregularnością. Potrafił zagrać świetne spotkania by w następnych grać jak kasztan na poziomie ekstraklasy który potrafi jedynie głupio faulować.Oby w tym sezonie to się zmieniło
» 24 września 2016, 21:26 #143
Wave: Carrick jest dobry na druzyny duzo slabsze gdzie nie musi harowac w defensywie, ale tez przede wszystkim biegac, rozegranie zawsze mial, przyszedl wiek

Tak btw Fellaini odzyl, Herrara odzyl,Blind na przekor Wszystkim i tak bedzie gral dobrze gdzie go nie wystawiia, jeszcze Roo odzyje i Martial (chociaz ten nam ciagnal druzyne caly poprzedni sezon, wiec sporo mozna mu wybaczyc) i bedzie ok.

Hejterzy i sprzedajacy polowe skladu tez zamilkna, bo sie czytac niektorych postow nie da.

Depay, w niego niestety juz nie wierze za bardzo poryta glowa, Lingard to nigdy nie byl poziom United i nie bedzie, no i Rojo, tu nawet szkoda cos pisac :p Ci przydalo by sie out.
» 24 września 2016, 22:56 #142
Neymar12: Rooney nie odżyje, może chwilami jedynie błysnąć. Nie ma szans na powrót do dawnej dyspozycji jeśli w latach najlepszych dla piłkarza latach tak się staczał ze swoją dyspozycją. Wyszły przeciążenia(wszak bardzo szybko zaczął profesjonalnie grać) oraz pewnie też jego zaniedbania względem siebie. W pewnym momencie do dawnej świetności już się nie da powrócić, Ronaldinho jest tego najlepszym przykładem
» 24 września 2016, 23:12 #141
Wave: Nie chodzi mi o to zeby gral jak kiedys, niech gra jako 10, defensywny, czy "free role" i nie na swiatowym poziomie, ale po prostu dobrze, starczy. Gre ma nam teraz ciagnac Martial, Rashford czy Pogba, a przy takich generowanych dochodach pewnie dojda Griezman i inni
» 24 września 2016, 23:19 #140
Wave: troche tez Brazylijczycy nie sa dobrym przykladem, bo oni ewidentnie nie radza sobie ze splendorem i ogromnym przyplywem gotowki, przyklady mozna by mnozyc
» 24 września 2016, 23:28 #139
Neymar12: Ale Anglicy też sobie z tym nie radzą. Oni w przeciwieństwie do Brazoli nawet na ten szczyt nie wchodzą(Wilshere, Walcott itd). Angielska młodzież jest tak samo zepsuta jak Brazylijska
» 24 września 2016, 23:45 #138
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 23:55

niestety, w tych czasach to duzo mlodziezy jest zepsutej i to niezaleznie od narodowsci, ale to juz inny temat

wchodza wchodza, Scholes Gerard Lampard Terry Beckham Shearer i wielu wielu innych, moze przyklad daleki, ale dla mnie to nie tak dawne czasy i to tez Anglicy
» 24 września 2016, 23:52 #137
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.09.2016 00:01

Wilshera zniszczyly kontuzje, a Walcott cos tam gra, chociaz wielu oczekiwalo po nim wiecej, nie prowadzili sie zle

z tych zle prowadzacych sie to slynal Best Gascoigne
no i pol smiechem pol zartem nasza gwiazdeczka Roo
» 24 września 2016, 23:58 #136
Sideswipe: dailymotion.com/video/x4ukd1p
» 24 września 2016, 20:50 #135
piter100000: to Arsenal idzie na mistrza, a Chelsea już nie. według logiki gimbusków tak to wygląda po tej kolejce
» 24 września 2016, 20:20 #134
vanantygaal: zapomniałeś dodać, ze City jest super i nie mamy z nim szans;)
» 24 września 2016, 20:31 #133
piter100000: no właśnie przecież Guardiola to nowoczesny trener i pod koniec września już wiadomo, że potrójną koronę zdobędzie
» 24 września 2016, 20:47 #132
vanantygaal: poczwórną jak poczwórną ale wszystko wskazuje na to że city zdobędzie nie tylko mistrza ligii angielskiej ale też wygra puchar ligi angielskiej, puchar angli, ligę mistrzów, superpuchar europy, tarcze wspólnoty i wygra tourne po chinach.
W tym sezonie pozostałe zespoły angielskie walczą już tylko o 2 miejsce
» 24 września 2016, 21:07 #131
DolphZiggler: Chelsea to już dawno przestała iść po mistrza
» 25 września 2016, 09:16 #130
jamaj05: Dzisiejsza gra wyglądała, jakbyśmy się ostatnie 3 spotkania przygotowywali tylko pod ten dzisiejszy mecz.
W newsie z zapowiedzią widziałem same komentarze typu "Matko Boska, co tam sie wyprawia"
Wszyscy liczymy na zwycięstwo ale 4:0 w pierwszej połowie z mistrzem Anglii to super sprawa

Mam nadzieje, że Ibra się odblokuje zanim mu zaczną liczyć minuty bez bramki, ciekaw jestem co z Roo, dalej licze na jego bramki, ale chyba powinien być zmiennikiem Ibry niż grać na 10 od początku spotkania.

Szkoda, że Depay nie załapał się nawet na ławkę rezerwową
» 24 września 2016, 20:07 #129
vanantygaal: a po co miał się załapać na ławkę? gość jest cienki i nie nadaje się nawet na ławke rezerwowych MU. Nawet LvG w zeszłym sezonie to w końcu zrozumiał
» 24 września 2016, 20:12 #128
jamaj05: Jeśli tak to trzeba go było sprzedać póki kompletnie nie straci na wartości w rezerwach albo wypożyczyć - niech inny klub płaci jego tygodniówkę, i później go odkupi

Rozumiem, że jest w kiepskiej formie, bo skoro nie gra kosztem Younga, to chyba jest najsłabszym ogniwem w kadrze
Tym bardziej nie czaje zostawienia go w MU w ostatnim okienku
» 24 września 2016, 20:18 #127
vanantygaal: Mourinho to nie LvG i nie chciał pozbyć się wszystkich piłkarzy. Pewnie boi się, że w połowie sezonu kilku złapie kontuzję, kilku kartki i będzie trzeba grać głębokimi rezerwami. Jednak Depay za każdym razem kiedy wyjdzie na boisko pokazuje, że nie zasługuje nawet na ławke rezerwowych. Ten transfer okazał być się kompletnym niewypałem i ciągła wiara w to, że Depay "kiedyś odpali" jest głęboką naiwnością
» 24 września 2016, 20:30 #126
jamaj05: Cała wiara w zwycięstwa i klub zahacza o małą naiwność, więc dlaczego nie być naiwnym i w tym przypadku? :)

Odkąd oglądam mecze piłki nożnej skreślałem niesłusznie już zbyt wielu piłkarzy, żeby teraz przestać wierzyć w Depaya

Drugim CR7 nie będzie i to było jasne od początku, ale ma papiery na bycie lepszym zawodnikiem niż Young czy Lingard, którzy dziś grali

Jestem daleki od przepowiadania przyszłości juz we wrześniu, ale moim zdaniem Depay będzie jeszcze bardzo dobrym piłkarzem, pytanie czy w United
» 24 września 2016, 20:41 #125
jamaj05: Obsliniak zgadzam się z Twoimi ostatnimi zdaniami w 100%

Tylko, żeby właśnie próbowali coś zdziałać z Depayem, bo póki co wygląda na skreślonego totalnie, a wartość rynkowa leci w dół

No ale wiadomo, dopiero wrzesień. Z opinią trzeba czekać przynajmniej do zimowego okienka transferowego, co będą chcieli z nim zrobić.

Ja trzymam kciuki za niego, ale na wszelki wypadek numeru 7 już żandemu obiecującemu skrzydłowemu bym nie dał :p
» 24 września 2016, 20:54 #124
rizx: czy wie ktoś gdzie można oglądnąć powtórkę meczu w internecie?
» 24 września 2016, 20:00 #123
RedDevils4life: fullmatchesandshows
» 24 września 2016, 20:03 #122
bedajaja: postawił ktoś z was w typerze na arsenal?
» 24 września 2016, 19:38 #121
DolphZiggler: tak :)
» 24 września 2016, 19:44 #120
piter100000: ja też. 2-1 dla Arsenalu dałem
» 24 września 2016, 19:46 #119
RedDevils4life: Ja dałem 3-1 dla Arsenalu. ;)
» 24 września 2016, 19:52 #118
piter100000: szkoda, że inne wyniki słabo mi poszły :/ za dużo ryzykowałem w tej kolejce
» 24 września 2016, 20:25 #117
sensi: Conte w styczniu poszuka nowej pracy znając rosyjskiego właściciela.
» 24 września 2016, 19:30 #116
piter100000: znając wybuchowy charakter Romka może to nastąpić nawet szybciej. ale Conte nie będzie pierwszy, powinien go uprzedzić Moyes :)
» 24 września 2016, 19:39 #115
piter100000: można krytykować Rooneya (sam robiłem to kilkukrotnie), ale do jasnej ciasnej trochę szacunku. teksty typu "grubcio", "grubas", "shrek" są nie na miejscu
» 24 września 2016, 19:35 #114
piter100000: wreszcie bardzo dobre stałe fragmenty, szybka i agresywna gra z naszej strony. taki Manchester aż chce się oglądać. świetny mecz Blinda. Pogba wreszcie zagrał na miarę swoich możliwości. Mata na 10 czuje się jak ryba w wodzie. Bailly czyścił wszystko zupełnie jak w pierwszych meczach. no i na koniec moim zdaniem cichy bohater dzisiejszego meczu czyli Ander Herrera. mnóstwo mrówczej pracy, agresywny pressing, jeden z najlepszych jeśli nie najlepszy mecz Hiszpana w MU. głównie dzięki jego grze Pogba mógł pokazać pełnię swoich możliwości. oby był to początek pięknej serii zwycięstw
» 24 września 2016, 19:22 #113
Rotx: Papcio gwałciciel!!
» 24 września 2016, 19:12 #112
utdpunx: Jak zagrało City? Nie mogłem obejrzeć a jestem ciekaw. Poszlo gładko czy Swansea stawiła opór?
» 24 września 2016, 19:05 #111
pawelisto2: Opór większy niż my.
Swansea miała sytuacji tyle, że spokojnie wystarczyłoby im na zwycięstwa w następnych kolejkach, ale marnowali co się tylko da.
Karny dla City na 2:1 ewidentny, potem jeszcze trochę walki było ze strony Swansea i właściwie tyle.
» 24 września 2016, 19:10 #110
sensi: taki osobnik jak teamsideswipe powinien już być usunięty, bo tylko denerwuje innych a z Manchesterem United nie ma nic wspólnego, nic do dyskusji te dzieci nie wnoszą a tylko szlifuja swój trolling.
proponuje aby moderacja nad tym podyskutowała.
» 24 września 2016, 19:35 #109
kckMU: Haha, ładnie Matic kopnął w łeb Kante. Chelsea gorzej się kopie po czole na Emirates niż my za van Gaala.
» 24 września 2016, 19:03 #108
RedDevils4life: Chelsea słabiutko. Chyba Conte chce być jak Wenger w The Blues (czyt. dostawać baty od czołówki).

Ale tak w ogóle to GENIALNY był ten różny, gdzie Mata odciagnął uwagę zawodnika Lisów a później tylko czmych do linii i podanie do Rashforda na pustą.
» 24 września 2016, 19:01 #107
Rotx: Rozegranie rożnego i pokazywanie się Maty widać było już za Van Gaala i padł po tym wtedy jeden gol więc zapewne jest to inwencja samych zawodników a nie wypracowany schemat.
» 24 września 2016, 19:11 #106
RedDevils4life: Mimo wszystko świetne rozegranie.
» 24 września 2016, 19:25 #105
raku0202: pragnę zauważyc:p ...że gdyby grał roo to on wykonywałby wszystkie rożne, z których dziś padły 3 gole
» 24 września 2016, 18:57 #104
DolphZiggler: Co Cahill robi w tym sezonie to ja nie mam pytań
» 24 września 2016, 18:48 #103
pawelisto2: W ogóle nie rozumiem dlaczego Conte nie WZMOCNIŁ środka obrony przed sezonem.
Davida Luiza nie nazywam wzmocnieniem, bo jest to mniej więcej ten sam poziom co Cahill.
» 24 września 2016, 18:51 #102
Diabelred: pawelisto2,

Conte bral to co zostalo, widocznie Koulibaly i Stones, ktorych chcial mu odmowili....
» 24 września 2016, 18:54 #101
DolphZiggler: pamiętam jak 2 lata temu pod wodzą Mourinho imponowała mi ich defensywa teraz to jest jakaś komedia.
» 24 września 2016, 19:01 #100
pawelisto2: Cahill to najgorszy ŚO na świecie, w 3 ostatnich meczach zaliczył już chyba 3 asysty przy bramkach - szczerze to już wolałbym mieć chyba kontuzjowanego Phila Jones-a na ŚO niż Garrego w składzie.
» 24 września 2016, 18:46 #99
dev13: Piekna gra piekny wynik jestem szczesliwy tak to powinno wygladac :)
» 24 września 2016, 18:15 #98
Slawek7: Piekna,szybka,agresywna,SKUTECZNA pierwsza polowa.Druga troche gorsza,ale prowadzac 4-0 mozna troche odpuscic.My to zrobilismy i mimo wszystko kontrolowalismy spotkanie.Wielkie brawa dla wszystkich a szczegolnie dla Pogby,Maty,Billlyego,Blinda.Widac ile znaczy szybkosc,jest nie do przecenienia.Za statecznego ,slamazernego Fele-szybszy,zwrotniejszy Hiszpan.Za zenujacego Ro,zwrotny Mata z podaniem.Jeszcze na skrzydlo wroci Martial w formie na drugie Miki sie ogarnie i bedzie dobrze.Duzo dalo posadzenie Ro na lawie,ktory psul niemal kazda akcje i nie pozwalal nabrac plynnosci grze.Mam nadzieje,ze bedzie sobie pomykal w LE i pucharze dajac odpoczac lepszym.Wielkie brawa dla chlopakow:-)!!GGMU!!
» 24 września 2016, 18:14 #97
zbyszek7: Druga bramka miodzio a swoja droga wie ktos kiedy ostatnio bylo 4-0 do przerwy?
» 24 września 2016, 18:13 #96
Vampiro: Oj dawno, dawno... Nie pamiętam kiedy ostatnio zdobyliśmy 4 bramki w jednym meczu. Ostatni mecz jaki pamiętam to z City jakieś półtora roku temu.
» 24 września 2016, 18:20 #95
rreddevilss: z Boltonem 0-4 bylo do przerwy 8 lat temu :)
» 24 września 2016, 18:25 #94
kckMU: W następnych kolejkach gramy na Anfield, Stamford Bridge a chwilę później przyjeżdża do nas Arsenal. Martwmy się o siebie - jeśli my będziemy wygrywać takie starcia, to wbijemy na fotel lidera szybciej, niż ktokolwiek by pomyślał. Potyczki City to nie będzie żaden problem, gdy sezon się rozkręci.

Poza tym, okres świąteczny i brak doświadczenia Guardioli zrobią swoje.
» 24 września 2016, 18:05 #93
10wazzar10: Za zasługi się nie gra, więc Roo szybko do składu nie powinien wracać, podobnie jak Fella - w końcu Herrera zagrał i pokazał, że prócz waleczności ma w ofensywnie dużo więcej do zaoferowania niż Belg. Kuleje ciągle prawe skrzydło i tutaj ani Miki ani Lingard nie dadzą nam tego, czego potrzebujemy na tej pozycji. Czas Memphisa się skończył, nie czarujmy sie, trzeba go po prostu sprzedać i kupić kogoś na prawą stronę - jednak nie zimą.
» 24 września 2016, 17:54 #92
Rotx: Zobaczymy jak Pep i City przebrną przez okres świąteczny oraz cały styczeń ponieważ Premier League w styczniu gra na pełnych obrotach i nie ma byczenia się jak w Bundeslidze.
» 24 września 2016, 17:52 #91
LachimMB: Kto może ukraść punkty $ity jak nawet całkiem dobrze grające Swansea traci 3 gole? Liczę po cichu o nagły spadek ich formy.
» 24 września 2016, 17:48 #90
zbyszek7: Nie ogladalem meczu ale widzialem bramki I nie wydaje mi sie zeby swansea gralo calkiem dobrze w obronie
» 24 września 2016, 18:16 #89
vanantygaal: LachimMB
odpowiadając na Twoje pytanie: każdy może ukraść punktu City. Jest jeszcze tle kolejek że je stracą wcześniej czy później
» 24 września 2016, 20:10 #88
DolphZiggler: Coutinho 13 pkt,Lallana 13 i Aguero na kapitanie 20,kupon siedzi no i oczywiście piękny mecz i zwycięstwo MU TO JEST MÓJ DZIEŃ! :D
» 24 września 2016, 17:31 #87
Diabelred: UniteDKanzaS,

A ja mam nadzieje, ze zagraja na 0 pkt, bo wtedy jest spora szansa, ze jedni z naszych rywalow straca punkty :). W ogole dziwi mnie fakt, ze z ktos moze chciec, by pilkarze naszych rywali, wypadli jak najlepiej byleby tylko zyskac jakies glupie punkty w FPL... To tak jakby w typerze cieszyc sie ze zwyciestwa City, bo wynik siadl i wpadna dodatkowe 2 pkt do rankingu.
» 24 września 2016, 18:01 #86
Diabelred: ,,Ale wiesz, że Sanchez i Hazard grają przeciwko sobie? ''


Wiem, dlatego licze na to, ze zaden nie wyrozni sie w ofensywie, dzieki czemu jest spora szansa, ze sam mecz zakonczy sie 0-0 badz 1-1, co nam da to, ze glowni rywale w walce o top 4 straca punkty.

Ja rozumiem gre w FPL czy typera(sam typuje), jednak dla mnie powinno sie to traktowac w formie zwyklej zabawy(na zasadzie wejdzie fajnie, nie wejdzie tez fajnie, bo rywale stracili punkty), a nie na zasadzie, ze specjalnie cieszyc sie z bramek pilkarzy czy wrecz zyczyc im jak najlepszych wystepow, by zdobyc jak najwiecej punktowi, ktore pozwola byc wysoko w rankingu. Co innego gdybysmy byli kibicami takiej Barcelony, Realu czy jakiegokolwiek innego klubu z poza PL wtedy byloby to nam obojetne jak poszczegolni pilkarze z ligi angielskiej graja.


,A w sytuacji, gdy postawię duże pieniądze na zwycięstwa Arsenalu i City to, idąc Twoim tokiem myślenia, mam płakać, gdy mi kupon wejdzie?"

Nie ma co porywnac, ze stawianiem realnej kasy z jakimis glupimi wirtualnymi punkcikami... W przypadku kasy jestem w stanie zrozumiec, w przypadku zwyklej zabawy na punkciki juz nie. :)


,,Zawsze wyznawałem dość dziwną zasadę, że skupiam się na kibicowaniu United, a nie ma ściskaniu kciuków za porażki naszych rywali."

No niestety, ale by byc wysoko w tabeli musimy liczyc tez na porazki innych, takie sa juz zasady.
» 24 września 2016, 18:46 #85
DolphZiggler: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 18:49

mówisz i masz :) jeszcze Hazard ci został
» 24 września 2016, 18:49 #84
Sideswipe: Chicharito hat-trick :) Cieszy mi się morda jak widzę byłych diabełków w takiej formie.
» 24 września 2016, 17:28 #83
pawelisto2: Nie rozumiem tego po prostu...
» 24 września 2016, 17:25 #82
Kilerek7: City nawet jak gra słabo to i tak ma szczęście, ciężko będzie się do nich zbliżyć punktami.
» 24 września 2016, 17:25 #81
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 17:31

Jeszcze złapia zadyszke, poczekaj kilka tygodni.
Niektórzy piszą tak jak by od wczoraj lige oglądało, najczęściej kryzys przychodzi w drugiej częsci sezonu a nie po 5 meczach...
» 24 września 2016, 17:29 #80
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 17:41

Na daną chwile wygląda to tak, że o mistrzostwo będą się bić Liverpool i City, a my z Chelsea i Arsenalem o 3-4 miejsce. Oby City złapało zadyszkę.
» 24 września 2016, 17:41 #79
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 17:44

Ja dziś tez prawdopodobnie trójke lub czwórke trafie w totolotka, na to wygląda.
33 mecze do końca i Ty mówisz co wygląda a co nie wygląda:D .
» 24 września 2016, 17:44 #78
sensi: W tamtym sezonie też po 8 meczach wygladali na mistrza i to lekką ręką.
» 24 września 2016, 17:47 #77
jassaj: No ale tu stane w obronie Kilerka- chłop napisał "na daną chwile" więc nie prorokuje czy w maju City będzie mistrzem czy nie, tylko, że "dzisiaj" prezentuje mistrzowską forme z czym niestety trudno sie nie zgodzić. Wszystko im wychodzi, czy to bardziej lub mniej zasłużenie wygrywają no ale sezon jest długi i ja też czuje w ich wykonaniu piękną zadyszke. Teraz jest wrzesień ale poczekajmy chociażby do stycznia. Po maratonie świątecznym dojdzie FA Cup, liga, w lutym wróci LM/LE duży tłok w kalendarzu wtedy to wszystko będzie sie klarować. Drużyna z odrobiną szczęścia która uniknie kontuzji, dobrze punktująca w tym okresie będzie miała jakąś przewage w wyścigu. Narazie sytuacja jest zbyt płynna- ta genialna Chelsea nad która tyle osób się rozpływało stawiając ja obok City jest już za nami,my zaś po następnej kolejce możemy być już wiceliderem albo na 8 miejscu więc spokojnie, za wczas żeby oceniać kto wygra, można tylko sobie dyskutować kto teraz gra dobrze a kto piach
» 24 września 2016, 22:33 #76
uzil25: Ander Herrera. To jest klucz. Gry Hiszpan gra, gramy po prostu dobrze. Przy nim Pogba ma dużo wolności, robić może co mu się podoba i dlatego Francuz zagrał również fantastycznie. A Mata pomógł utrzymywać piłkę no i to co szwankowało w ostatnich meczach czyli gra z pierwszej piłki, z klepki, gdzie jest ciasno oraz prostopadłe podania przecinające całą linie obrony zostały przez Hiszpana uruchomione.
» 24 września 2016, 17:18 #75
Lopak5: Ja jednak myślę że kluczem jest Juan. Pierwsze mecze w których grał Mata United wygrywało i grało ładnie dla oka. Teraz znów wygrywamy a gdy Ander jest na boisku to Mata gra jeszcze lepiej.
» 24 września 2016, 17:27 #74
bedajaja: Wszystko fajnie, dziś graliśmy bez typowego ŚPD i wyglądało ładnie, to może sprawdzać się na ekipy z miejsc 8-20, natomiast nie wiem czy tak ładnie by to wyglądało z czołówką, po za tym, jeszcze zaczekajmy z pochwałami, bo fakt zagraliśmy dobry mecz, strzeliliśmy sporo goli, ale aż 3 były po stałych fragmentach, a to jak dziś kryło Leicester to każdy wie, z gry zdobyliśmy 1 bramkę, tyle samo co rywale, co nie zmienia faktu że byliśmy zdecydowanie lepsi i to mi się podobało, nie mniej jednak z takim hurraoptymizmem poczekajmy ze 2-3 mecze, jak ten poziom utrzymamy, to wtedy też będę bardzo zadowolony
» 24 września 2016, 17:34 #73
Saberem47: Ależ swansea marnuje okazję za okazją. City słabo, a mina pepa bezcenna
» 24 września 2016, 17:15 #72
sensi: Hull w dziesiątke dostanie dziś z 5 bramek albo lepiej od Liverpoolu.
» 24 września 2016, 16:59 #71
RedDevils4life: No i nie masz ręki. :D
» 24 września 2016, 17:33 #70
janpodgorski: A co ma zwycięstwo nad słabym Leicester 4-1 wspólnego z ławką Rooneya ?

Wynik jest jaki jest bo zagrali na poziomie gracze odpowiedzialni za rozgrywanie i kreowanie sytuacji.

Mecz wygrany zostałby tak samo gdy Roo był od początku na boisku. Zakładam, że nawet pewnie by strzelił jednego gola więcej niż Ibra oczywiście jak by grał w napadzie czyli tam gdzie jego miejsce.
» 24 września 2016, 16:51 #69
simsonson: A co dzwoniłeś do Wróżka Salomei, że Rooney by strzelił zapewne bramę i więcej od Ibry. W ostatnim meczu zagrał na szpicy, pokazał w jakiej formie strzeleckiej jest.

Ja zakładam, że gdyby Rooney grał od początku to zapewne by rzuty rozne znowu wykonywał Rooney, a nie Blind, więc możliwe, że Pogba ze Smalling i Rashfordem mogliby zakończyć mecz bez bramki. Rooney znalazł się na łąwce bo na to zasługuje obecnie i koniec kropka.
» 24 września 2016, 17:00 #68
RedDevils4life: Liverpool w tym sezonie trochę jak 13/14.
» 24 września 2016, 16:48 #67
simsonson: Liverpool kolejny mecz na pełnym gazie!

Nie mogę się doczekać pojedynku Kloop - Mourinho. Obyśmy do tego momentu ustabilizowali swoją formę i taktykę :)
» 24 września 2016, 16:48 #66
SpirolS: Przypomnę tylko że przed Liverpoolem są jeszcze takie drużyny jak Everton ( który zmienił trenera ) i Tottenham. Fakty są takie że City do tej pory grało najlepiej więc to są po prostu fakty a nie wymysły.
» 24 września 2016, 17:05 #65
kckMU: City za tydzień jedzie do Tottenhamu. Jeśli dzisiaj straciliby punkty, to w następnej kolejce możemy znacznie poprawić swoją sytuacje.
» 24 września 2016, 16:37 #64
kckMU: Akurat w tym aspekcie jestem całkowicie spokojny. Guardioli jeszcze niejednokrotnie sędziowie i brak szczęścia naplują w twarz. Potrzeba tylko czasu i cierpliwości, a tego niestety większości brakuje i we wrześniu już wszystko wiedzą.
» 24 września 2016, 16:51 #63
sinedd91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 16:38

No i mieliśmy bardzo dobry mecz w wykonaniu zespołu.
Bramkarz był gdzie być powinien gdy było zagrożenie. Przy bramce bez szans. Mocne, precyzyjne i niesygnalizowane uderzenie.
Obrona bardzo dobrze zwłaszcza Blind i Smalling. Jedny błąd był na początku spotkania, gdzie nieporozumienia i troche gry w bilard sprawiło, że Albrighton znalazł się w dobrej sytuacji, żeby wyłożyć piłke na szczęście zawodnik Lisów zagrał najgorzej jak mógł.
Pomoc w końcu miło było popatrzeć. Brak niepotrzebnych strat. Szybkie rozgrywanie piłki. Bardzo dobre występy Maty i Pogby, a także nieco cichym bohaterem Herrera (czemu do tej pory grał Fella). Rashford też swoje zrobił. Jedyny niewidoczny przez więkoszość czsu to Lingard, który mam wrażenie nie bardzo nadążał za akcjami.
Ibra mimo, że bez bramki również bardzo dobry mecz.

Druga połowa nieco spokojniejsza, ale nie dziwię się. Nie ma co się nadwyrężać przy stanie 4:0. Sezon jest długi, w czwartek LE.

Jeśli chodzi o zawodnika meczu to zastanawiałbym się między Blindem a Matą. Pierwszy grając w na nieco bardziej technicznej pozycji był dużo lepszym zawodnikiem niż zazwyczaj. Mata no cóż.. na ogół zawsze miał błysk geniuszu. dzisiejszy mecz był w całości genialny.

Muszę powiedzieć, że po raz pierwszy od dawna jestem zadowolony nie tylko z wyniku, ale i z jakości naszej gry.
» 24 września 2016, 16:36 #62
pawelisto2: Aguero co za gracz!
» 24 września 2016, 16:14 #61
Kilerek7: Jest w gazie, ale spokojnie. Swansea liczymy na ciebie!
» 24 września 2016, 16:15 #60
pawelisto2: Najsmutniejsze jest to, że on od 6 lat jest w gazie i póki co się nie zatrzymuje, wręcz przeciwnie.
» 24 września 2016, 16:17 #59
RedDevils4life: Już remis. :P
» 24 września 2016, 16:18 #58
Sideswipe: To zupełnie jak nasz Rooney
Llorente i 1-1
» 24 września 2016, 16:18 #57
Elessarius: Eric Bailly to jest dopiero zawodnik. Ale jakoś tak patrzę na oceny i na tle innych waszym zdaniem przeciętnie? Nie rozumiem przecież wyratował nam początek spotkania a i później nie zawodził.
» 24 września 2016, 16:05 #56
Sideswipe: Blind jak dla mnie MOTM, później Mata i Pogba. Blind ponieważ gdy wszyscy w drugiej połowie odpoczywali on miał wiele do roboty i wywiązał się z tego wyśmienicie.
» 24 września 2016, 16:05 #55
Elessarius: Obyś miał rację i przyznam że zazdroszczę optymizmu. Oby oby!
» 24 września 2016, 16:02 #54
trance: Wszystko w jego rękach, na bieżnię i niech 10 kg schudnie, u Pepa nawet na trybunach by się nie zmieścił, w piłkę grać nie zapomniał na pewno.
» 24 września 2016, 16:30 #53
Diabelred: ,,Myślę że Rooney wyjdzie na Ługańsk i pokarze na co go jeszcze stać"

No dziwne by bylo gdyby gosc zarabiajacy 300 tys nie wyroznil sie na tle zespolu pokroju Legii... Takze mecz z Luganskiem(nawet jakby Rooney mial walnac hattricka) to zaden wyznacznik, co pokazal chocby przyklad Depaya, ktory na tle Bruggi byl kotem, a na tle zespolow z PL kolejnym Obertanem...
» 24 września 2016, 18:24 #52
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 16:01

Niezły mecz, dużo jeszcze można poprawić z przodu przede wszystkim gdyby Mkhitaryan doszedł do optymalnej dyspozycji i Martial, Blind mnie zaskoczył, wydaje się że to bardzo uniwersalny Piłkarz mogący grać w lini defensywy jak i w pomocy, ja osobiście chciałbym go widzieć jako destruktora obok Herrery lub Carricka, Shaw w dobrej dyspozycji nie powinien być ruszany z LO.
Pogba aspiruje na rozgrywającego i tam powinien grać, Valencia im starszy tym lepszy bardzo dobry mecz w jego wykonaniu i dośrodkować lewą nogą potrafi :)
Jeszcze kilka meczy potrzeba aby to funkcjonowało tak jak powinno.
Leicester udowodniło dziś że poprzedni sezon im wyszedł poprostu, to był jednorazowy strzał.
» 24 września 2016, 15:59 #51
simsonson: Mata mam nadzieję, że w końcu otworzył Mourinho oczy, co znaczy grać na 10stce. Mata ciągle był pod grą, piłka do niego leciała, Mata miał już pomysł w głowie co dalej zrobić. U Rooneya, jest na odwrót, najpierw przyjęcie piłki, potem szukanie pomysłu, czas leci, a zanim znajdzie Rooney pomysł na rozegranie, piłka zostaje odebrana, stracona i tak jest od kilkunastu miesięcy. Na 10stce musi grać ktoś inteligenty do tej pozycji czyli Mata lub Mychitarian, z Rooneya nie ma co an siłę pchać, jako rozgrywającego bo to tylko hamuje grę całego zespołu.
» 24 września 2016, 15:57 #50
dawidlp92: Mata mata mata poprostu !
» 24 września 2016, 15:59 #49
pawelisto2: Przez to właśnie przegraliśmy z City.
U niebieskich grał Silva, który zanim dostał piłkę już wiedział co chce z nią zrobić, my kogoś takiego nie mieliśmy dlatego uważam, że Mata jest niezbędny.
» 24 września 2016, 15:59 #48
Sideswipe: Manchester'u? A co to za twór?
Moim zdaniem to było celowe założenie Mou by nie forsować tempa.
» 24 września 2016, 15:57 #47
dawidlp92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 15:58

Po komentarzach widzę że Zlatan niedoceniany dzisiaj a było to bardzo dobre spotkanie w jego wykonaniu
» 24 września 2016, 15:52 #46
Kilerek7: Zlatan to ikona futbolu i zrobi dla nas wiele dobrego, miał swoje szanse dziś, trochę za bardzo chciał coś strzelić ale to dobrze. Ja jestem o niego spokojny, on zawsze będzie zagrożeniem.
» 24 września 2016, 15:55 #45
manutdfan92: Dokładnie. Zlatan dzisiaj miał dużo energii - uczestniczył w rozegraniu i myślę że biegał najwięcej i najszybciej ze wszystkich jego dotychczasowych meczów w United.
» 24 września 2016, 15:55 #44
Kilerek7: I pomyśleć, że najlepszy nasz ofensywny zawodnik ubiegłego sezonu za olbrzymi hajs czyli Martial i najlepszy zawodnik bundesligi poprzedniego sezonu i znakomity asystent nie zasługują na ten moment na podstawę a grają hejtowany od dawna Mata, objawienie Rashford i solidny Lingard heh, kto by pomyślał. Chociaż Lingard pewnie odda pole komuś z dwójki wyżej. Bardzo lubię Martiala i cenie mocno Mikiego i chciałbym by obaj grali w podstawie, ale też ciężko skreślić takiego Matę. Dobrze, że sezon jest długi i mam nadzieję, że każdy dostanie szanse, jak to dziś mówili komentatorzy, czasami trzeba znaleźć się w odpowiednim czasie. Gdyby nie absencja Shawa, dziś Blind nie zagrałby tak genialnego meczu, gdyby nie kontuzja Martiala z Midtjylland to może Rashforda dziś by z nami nie było. Po tym meczu nadzieja wróciła, że może coś z tego się jeszcze urodzi.
» 24 września 2016, 15:51 #43
Kilerek7: Wiem, że mają kontuzję, do formy im daleko, ale mają wielki potencjał i gdy ja odnajdą to może się zrobić problem bogactwa.
» 24 września 2016, 15:55 #42
kckMU: "Rooney z wozu, United lżej" - Twarowski

Nic więcej pisać nie trzeba. Wróci jeszcze Martial do przodu i pozamiatane.
» 24 września 2016, 15:50 #41
limak0007: a mi sie wydaje, ze druzyna zagrala swietnie, bo na KLUCZOWEJ ofensywnej pozycji zamiast rooney, zagral ktos inny
» 24 września 2016, 15:55 #40
Misiek87: Martial za Lingarda i miazga
» 24 września 2016, 15:57 #39
RedDevils4life: Rooney po prostu tracąc na szybkości stracił również technikę co jest przykre, bo przez to niekiedy się niestety błaźni. Najlepszy przykład to Ibrahimovic. Gość nie biega na sprinty, ale technikę ma bajeczną. Dużo mu również dają warunki fizyczne, które posiada.
» 24 września 2016, 15:57 #38
manutdfan92: Wow. Jestem pod wrażeniem. No i trzeba powiedzieć, że taka gra jest jednak wynikiem tego, że nie grał Rooney. Nawet Lingard dodał do gry pewną wartość, jako że ma zmysł do gry z pierwszej piłki. Najbardziej bałem się o Herrerę na DP i pewnie z lepiej dysponowanym przeciwnikiem może to nie wypalić. Natomiast nie bałem się o Blinda na LO, bo przecież za van Gaala pokazywał, że potrafi grać na tej pozycji.
Naprawdę ciężko się do czegoś przyczepić, bo oprócz goli było też kilka sytuacji bramkowych i fajnych akcji, a poczynania drużyny wreszcie wyglądały na ruchy jednego organizmu. Dużo jeszcze trzeba pracy ku temu, aby osiągnąć najwyższy poziom gry, ale ten mecz dał potwierdzenie tego, że w ogóle zmierzamy w dobrym kierunku.
Na początku wspomniałem, że lepsza gra jest wynikiem odstawienia Rooney, ale według mnie odstawienie Fellainiego też nie było bez znaczenia.
» 24 września 2016, 15:50 #37
soldier: Racja- dwóch spowalniaczy nie było i od razu lepiej.
» 24 września 2016, 16:18 #36
Misiek87: Pierwsza połowa koncertowa, druga nie koniecznie ale powiedzmy że po pierwszych 45 minutach było po temacie, więc trochę odpuścili choć i tak sytuacje były. Mata na 10tce za Rooneya dał o wiele więcej, najlepszy mecz hiszpana w tym sezonie. Pogba, co Paul posyłał dziś piłki toż to szok, majstersztyk i jeszcze ten gol, wreszcie. Brawo i oby tak dalej.
» 24 września 2016, 15:50 #35
RedDevils4life: Ale smaczek przed derbami!
» 24 września 2016, 15:48 #34
ratmann: Pierwsza połowa w wykonaniu United to szybkość, gra na pierwszy kontakt, wizja i dokładność. Wszystko czego brakuje Rooney'owi. Poprawa gry drużyny chyba nieprzypadkowo jest powiązana z jego nieobecnością w składzie. Świetny mecz całej drużyny. Środek pola w końcu zdominował pomoc rywali. Pogba i Herrera uzupełniali się, asekurowali i wspierali w każdym aspekcie gry. Ich mobilność na boisku była niesamowita. Każdy z nich atakował, bronił, rozgrywał i przede wszystkim ciężko pracowali przez cały mecz. Mata pokazał jaka jest jego właściwa pozycja na boisku. Zlatan chyba źle zawiązał buty bo mógł być hat-trick. Co do Blinda to szkoda że nie ma w piłce nożnej opcji wprowadzenia kopacza jak w NFL. Powinien wykonywać wszystkie rożne :) Opaska wyraźnie podziałała motywacyjnie na Smallinga i nie ugiął się pod ciężarem odpowiedzialności. Nie tylko strzellił kluczową bramkę ale pierwszy raz w tym sezonie dowodził defensywą. Ocena 5. Oby tak dalej.
» 24 września 2016, 15:47 #33
RuudVN: wygramy pijemy
przegramy pijemy
remis pijemy
to jest właśnie POLSKA
» 24 września 2016, 15:46 #32
soldier: Tak się gra bez dwóch spowalniaczy.
» 24 września 2016, 15:45 #31
Neymar12: Życie bez Rooneya jest piękne. Mam nadzieje że jego niecenione wsparcie mentalne ograniczy się do rozmów w szatni
» 24 września 2016, 15:45 #30
RedDevils4life: Nie no ewidentnie Mata, Blind i Bailly najlepsi dzisiaj.
» 24 września 2016, 15:44 #29
RedDevils4life: Jasne. Grał bardzo solidnie, również w defensywie.
» 24 września 2016, 15:56 #28
AUDIoooo: Pogba strzela ! Jest impreza!Brawo Diabły!Widać ze Mou z czasem zamknie japy trolom! Glory!
» 24 września 2016, 15:42 #27
RedDevils4life: MEGA ZAWODY!
Musimy zachować drugą linię na wzór tego jak dzisiaj była ułożona. Mata na 10 i nigdzie indziej. Jak znowu wejdzie Rooney na 10 a Mata na prawe skrzydło to będzie partaczenie a nie mega rozgrywanie. Skrzydła mają być szybkie i to jest klucz to rozgrywania akcji. Juan zagrał wzorowe spotkanie i myślę, że postawił duży znak zapytania pod występami Rooneya w przyszłych spotkaniach.

Głównie chodzi również o to, że mamy za dużo powolnych zawodników w pierwszej jedenastce. Zobaczcie jak to dzisiaj wyglądało perfekcyjnie. Był tylko Zlatan na szpicy, który akurat nadrabia wszystko techniką i warunkami fizycznymi. A jak do Ibry dochodzi ustawiony za nim Rooney, w środku jeszcze Fellaini i do tego często rzucany jest na prawe skrzydło Mata to kończymy na ostatnim miejscu pod względem biegania na boisku. Nikt nie ma prawa pluć jadem do tych piłkarzy, ale głównie chodzi o ustawienie ich na odpowiednich pozycjach. Mam nadzieję, że Mourinho nie będzie się bał sadzać naszego kapitana częściej, bo z Matą na 10 jest to czego głównie brakuje w słabych i powolnych spotkaniach. Podsumowując, Hiszpan albo za napastnikiem albo nigdzie.

Bardzo solidnie zagrał również Blind. Swoje jak zawsze zrobił Rashford a do tego znowu Bailly pokazał się ze świetnej strony. Gol Smallinga i Pogby również cieszy. Tego drugiego chyba jeszcze bardziej. Schodzi presja z Francuza, który dzisiaj bardzo dużo pracował i był bardzo solidny.

DUMA.
» 24 września 2016, 15:42 #26
seth: i zamiast wystawiać topornego Fellainiego grać powinien Herrera - szybki, techniczny a przy tym się nie podpala jak Fella.
» 24 września 2016, 15:45 #25
RedDevils4life: Tak jest. Chociaż Fellaini może być zawodnikiem od zadań specjalnych. On lubi walczyć i pracować na boisku. Do tego dochodzą warunki fizyczne. Jednak jeżeli Fellaini ma grać to przód musi być szybki.
» 24 września 2016, 15:47 #24
Neutralized: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 15:40

Wg mnie zawodnik meczu to wcale nie Mata, ale Blind - poza 2 asystami znakomita gra w obronie. Świetnie radził sobie z Mahrezem i Slimanim. Shaw nie może być pewny o swoje miejsce w składzie po tym meczu, Holender powinien zachować swoją pozycję.

To spotkanie pokazało, że Daley jest bardzo przydatny dla zespołu daleko od naszej bramki. Jego miejsce nie jest na środku obrony, ale na jej lewej stronie, albo nawet w środku pomocy. On ma coś czego nie ma tę chwilę nikt w drużynie - znakomitą wizję gry i świetne dalekie i prostopadłe podania, oraz dośrodkowania. Idealnie pasuje na pozycję defensywnego pomocnika ze słabszymi rywalami, gdzie walka w środku boiska nie jest aż tak ważna, jak rozegranie piłki. Powinien dostać szansę na środku pomocy, może w LE, lub ze słabszym rywalem w pucharach?
» 24 września 2016, 15:40 #23
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 15:39

Bardzo dobry skład, bardzo dobra gra, bardzo miłe popołudnie :) Szkoda troszkę drugiej połowy ponieważ Nasi troszkę odpuścili, ale nie ma na co narzekać ponieważ ten mecz i tak przeszedł moje oczekiwania ;) Fajnie wyglądała współpraca w drugiej linii, bardzo dobry mecz Pogby, Maty i Herrery. Oby tak dalej, Glory Glory Man United !!
» 24 września 2016, 15:38 #22
PogromcaTroli: Brawo brawo! Widać efekt bez Roo!Wiecej opcjii wieksze tempo no I presing !HWD hejterom!
» 24 września 2016, 15:38 #21
RobvanKlu5i: Sprawa Rooneya wyjaśniona - ława, ława i jeszcze raz ława.

"Nie ma Rooneya - jest zabawa"

taką grę chce się oglądać, stłamszeni, zniszczeni i tak trzeba traktować przeciwników by zostać Mistrzem Anglii a przynajmniej znaleźć się w pierwszej trójce.
» 24 września 2016, 15:38 #20
dawidlp92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 15:37

Wow 4-1 ... czy mi się wydaje czy wkoncu graliśmy w 11 bez ronneya ?
» 24 września 2016, 15:35 #19
Kilerek7: Rozumiem, że temat Rooneya po tym meczu został już zamknięty dla Wazzy ława i koniec! To teraz kolejny do debaty czyli Blind - czy powinien zostać na LO? czy powinien zagrać w pomocy?
» 24 września 2016, 15:34 #18
sensi: Ja Blinda chętnie bym chciał widzieć na DP.
» 24 września 2016, 15:35 #17
Kilerek7: walentos idź spać i nie bryncz. Sensi też chciałby zobaczyć go u boku Pogby i Herrery chociaż z raz.
» 24 września 2016, 15:41 #16
Kilerek7: Wołodyjowski? Jak nie widziałeś dziś wkładu w grę dzisiejszą Blinda, to proponuje zacząć oglądać szachy, przynajmniej skupisz wzrok na jednym miejscu, a tak chyba nie dostrzegłeś co robił dziś nasz LO, jak rozdawał piłki góra czy to dołem, jak walił rzuty rożne, asysty i świetne podania, praktycznie w każdą szczelinę potrafił zagrać piłkę, gdzie nie jeden już by cofał ją do tyłu. Blind na DP mógłby nam dać mase asyst, to koleś z wizją i nadrabia nią swoje braki fizyczne. Ciężko będzie mu wbić na pomoc bo tam przesyt, ale dziś pokazał, że daje więcej niż Shaw, a przynajmniej jest bardzo potrzebny temu zespołowi. Bardzo podobny trochę z gry do Carricka wg mnie, taka młodsza jego wersja.
» 24 września 2016, 15:45 #15
soldier: Pewnie chodziło mu o Rooneya.
» 24 września 2016, 15:48 #14
Kilerek7: Shaw gdyby grał to dałby na DP Blinda do 433 z Herrerą i Pogbą. Mata na prawym kosztem Lingarda i w sumie ok. A jak wrócą Miki i Martial to się pomyśli.
» 24 września 2016, 15:53 #13
artix206: Wiadomo świetny mecz Pogby, Maty, czy też Herrery, a mi natomiast zaimponował Blind. Bardzo dobry mecz w jego wykonaniu, na innej pozycji niż w ostatnich miesiącach i widać że ŚO nie jest dla niego :)
» 24 września 2016, 15:33 #12
ElRooney: Nie ma co. Mecz pierwsza klasa. Oby więcej takich. GGMU
» 24 września 2016, 15:33 #11
N17: N17 jest bardzo zadowolony. Valencia cudowny zawodnik, bardzo niedoceniany.
» 24 września 2016, 15:32 #10
N17: Jakby do tego składu wrzucić Mikiego w formie z BVB to było by perfekcyjnie.
» 24 września 2016, 15:34 #9
Sideswipe: Ciebie wywalić i tą drogą powinien podążać admin.
» 24 września 2016, 15:39 #8
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.09.2016 15:32

Mistrz Anglii na kolanach - kiedyś po takim tytule myślałbym, że przegraliśmy:D Co do meczu to w drugiej połowie już spokojna kontrola. Grey piękna bramka ale to wszystko na co stać było Leicester. Obrona Smalling - Bailly super, Valencia bardzo dobrze, ale po drugiej stronie dla mnie the best Blind. Każdy się obawiał jego gry a on w obronie bezbłędny, w ofensywie genialny, jego wrzutki są precyzyjne jak szwajcarski zegarek, sądzę, że Shaw może stracić podstawę. Nadal będę przy swoim, że Holender w pomocy dałby nam masę asyst, on poprostu widzi te wszystkie szczeliny. Ofensywa super, chociaż zauważam, że Herrera i Pogba jakoś tak jeszcze nie potrafią znaleźć wspólnego języka, trochę Rashford ze Zlatanem też. Mata bezprzecznie MOTM. Teraz tylko rodzi się pytanie, jak Miki i Martial będą w formie to za kogo wejdą? W sumie tylko Lingard daje podstawę do zmiany na daną chwilę, ale poczekamy zobaczymy, w końcu miła sobota:)
» 24 września 2016, 15:31 #7
RaptorUnited: Wolałbym zwycięstwo niskie ale żeby wygrali z Watford :(
» 24 września 2016, 15:30 #6
pawelisto2: Carras 500 występ, aż ciepło na sercu się zrobiło :)

No i określona formułka co mecz.
Valencia to wojownik! Świetny piłkarz!
» 24 września 2016, 15:29 #5
AgEnT: chyba po czteropak korony ;D
» 24 września 2016, 15:35 #4
Samuelikson: Zgadzam się - Blind był dziś doskonały.
Zastanwiam się czy nie daje więcej na bocznym obrońcy niż na stoperze.
Świetne rozegranie, doskonałe piłki, dobre podłączanie do ataku.

Jednym słowem doskonały występ.
» 24 września 2016, 15:30 #3
Irwin2: Rooney z wozu - United lżej
» 24 września 2016, 15:28 #2
szymon2507: Brawo brawo panowie.
Świetny mecz. Chcę taki United na codzień oglądać!
» 24 września 2016, 15:27 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.