Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

WBA - United: Kompromitująca porażka, Mata antybohaterem

» 6 marca 2016, 18:51 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United doznał porażki w wyjazdowym spotkaniu z West Bromwich Albion. Mecz zakończył się skromnym wynikiem 1:0. Strzelcem jedynego gola w ostatnim meczu 29. kolejki Premier League zdobył Salomon Rondon. Od 26. minuty United grali w 10, po tym jak Mata w ciągu 2 minut ujrzał 2 żółte kartki.
WBA - United: Kompromitująca porażka, Mata antybohaterem
» Manchester United doznał porażki w wyjazdowym spotkaniu z West Bromwich Albion. Mecz zakończył się skromnym wynikiem 1:0. Strzelcem jedynego gola w ostatnim meczu 29. kolejki Premier League zdobył Salomon Rondon. Od 26. minuty United grali w 10, po tym jak Mata w ciągu 2 minut ujrzał 2 żółte kartki.
Oceń zawodników:
David de Gea
Matteo Darmian
Chris Smalling
Daley Blind
Marcos Rojo
Michael Carrick
Ander Herrera
Jesse Lingard
Juan Mata
Anthony Martial
Marcus Rashford
Morgan Schneiderlin
Memphis Depay
Timothy Fosu-Mensah

Oddano 168 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Spotkanie w pierwszym kwadransie przebiegało bardzo spokojnie. Pierwszą drużyną, która zdołała stworzyć groźną sytuacje był West Brom. Piłkę po wrzutce Gardnera przed polem karnym zgarnął Berahino, który uderzył mocnym wolejem. Piłkę częściowo zdołał zablokować Smalling, po czym zainterweniował De Gea.

20. minuta to faul Blinda na linii pola karnego. Gardner, wykonawcza stałego fragmentu gry, wstrzelił ją mocno na 5. metr, lecz tam czujność zachował Anthony Martial, który oddalił zagrożenie. Minuty później WBA mogło wyjść na prowadzenie. Centrymetrów zabrakło, aby po uderzeniu głową McAuleya piłka trafiła do siatki United. Tak się nie stało, a dodatkowo arbiter boczny wskazał na spalonego.

Plany Manchesteru United mocno się skomplikowały w 26. minucie. Juan Mata obejrzał bowiem drugą żółtą kartkę w przeciągu 3 minut. Hiszpan bezmyślnie kopną uciekającego z futbolówką Fletchera.

Już w kolejnej akcji The Baggies mogliśmy oglądać piękny strzał Dawsona. Obrońca gospodarzy otrzymał podanie od Rondona i od razu posłał wysoką piłkę za kołnierz De Gei. Na szczęście chybił i kilkanaście centymetrów.

Ostatni groźny strzał w pierwszej połowie tego meczu należał do WBA. W 38. minucie Berahino zgrał futbolówkę klatką piersiową, a wolejem bez zastanowienia uderzał Sessegnon. Bramkarz Manchesteru United spokojnie jednak wychwycił piłkę w locie.

W 51. minucie imponujący rajd lewym skrzydłem zaliczył Anthony Martial. Francuz po minięciu 3 rywali wycofał piłkę na środek pola karnego. Do strzału doszedł Marcus Rashfor, ale piłka po strzale młodzika wypadła na rzut rożny.

Chociaż pierwszy kwadrans należał ewidentnie do Manchesteru United, to jednak przewaga liczebna wreszcie ujawniła się w 66. minucie. Po podaniu w pole karne Pocognoliego, piłkę spokojnie przyjął niepilnowany Rondon. Napastnik następnie uderzył mocno z bardzo bliskiej odległości. De Gea nie miał szans na obronę.

Po golu spotkanie całkowicie zamarło. Gospodarze nie mieli parcia na bramkę De Gei, a Manchester United nie miał zbytnio pomysłu jak przebić się przez defensywę The Baggies. Nie pomogło również wprowadzenie Memphisa Depaya. Czerwone Diabły zaprzepaściły okazję na zdobycie łatwych 3 punktów.

West Bromwich Albion 1:0 (0:0) Manchester United

Bramka: Salomon Rondon 66’

WBA: Foster - Olsson, Chester, Yacob, Gardner - Berahino, McAuley, Fletcher, Dawson (Pocognoli 56') - Sessegnon (McClean 69'), Rondon

Manchester United:De Gea - Darmian (Fosu-Mensah 83'), Smalling, Blind, Rojo - Carrick, Herrera (Schneiderlin 62') - Lingard, Mata, Martial - Rashford (Depay 75')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: West Bromwich Albion vs Manchester United
Następny news »
Statystyki: West Bromwich vs Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (290)


Michal88: mnie tam liga mistrzow już nie obchodzi za to doczekać się nie mogę czwartkowej konfrontacji....United vs Liverpool w europejskich pucharach,pierwszy raz w historii....łał
» 8 marca 2016, 23:01 #279
paniOla: Mam trochę podobnie :)
» 9 marca 2016, 01:09 #278
RedDevils4life: Co oglądacie dziś w LM?
» 8 marca 2016, 20:49 #277
UniteDKanzaS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2016 11:36

Do usunięcia.
» 9 marca 2016, 11:34 #276
grisza: czy ktoś może pomóc gdzie we Wrocławiu obejrze czwartkowy mecz z Liverpoolem ? Będę akurat przejazdem, a meczu odpuścić nie można!

z góry dzięki
» 8 marca 2016, 20:44 #275
nowakman85: skoro przegrali z WBA można i piłkarzom życzyć wszystkiego dobrego z okazji dnia Kobiet bez podtekstów seksistowskich :)
» 8 marca 2016, 14:47 #274
przemcio94: Najlepszego drogie diablice! :]
» 8 marca 2016, 12:44 #273
Paulina: dziekujee :*
» 8 marca 2016, 14:39 #272
poli13: Zmiana trenera i kilka nowych zakupów ot cała filozofia.Jednak to nie takie proste w sporcie.Znalezienie dobrego trenera w europie nie jest proste.Czy waszym zdaniem Pep Guardiola jest tak dobrym trenerem jak go rysuje prasa , o tuż nie Bayern przez wiele sezonów ściągał najpierw klocki czyli zawodników.Wydawał dużo kasy i ściągał do siebie bardzo dobrych piłkarzy, którzy chcieli sie pokazać z jak najlepszej strony.Na to potrzeba czasu itd.Natomiast MU czy , którzy pamiętają początki pracy Fergusona dobrze wiedzą ,że trzeba było czasu aby przyszedł sukces.W chwili obecnej do MU zawodnicy powiedzmy z top 20-30 w europie a nawet w świecie nie chcieli by grać .No chyba że za kosmiczne pieniądze.Także trzeba czasu , jeżeli Ryan Giggs jest autorytetem w klubie jest choć tak samo szanowany jak AF to jestem za tym ,aby on od nowego sezonu prowadził zespół i budował od nowa
» 8 marca 2016, 10:40 #271
Ziyo: Wszystko się zgadza tylko porównaj wiek Van Hemoroidy do Fergusona. Ten pierwszy wygląda jakby wybierał się na inny świat a Ferguson miał bodajże 45 lat. To wielka różnica. Ten pierwszy przyszedł tutaj odnieść od razu sukces a ten drugi budować zespół na lata.
» 8 marca 2016, 12:15 #270
Ziyo: Jakby to Giggs prowadził zespół to bym powiedział proces i bym cierpliwie czekał. A trenera, który jeszcze przed przyjściem powiedział, że wybiera się na emeryturę to ja mam gdzieś i po odpadnięciu z najsłabszej grupy tej edycji wysłałbym na zasiłek przedemerytalny.
» 8 marca 2016, 12:19 #269
Ziyo: Ligi Mistrzów oczywiście
» 8 marca 2016, 12:21 #268
adi343: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2016 10:33

Każda porażka w takim klubie jak Manchester United - klubie przyzwyczajonym do zwycięstw oznacza straty w postaci mniejszych wpływów z biletów, kibiców (sezonowców nie jest szkoda), mniejszych wpływów z transmisji meczów, a przede wszystkim słabszymi kontraktami ze sponsorami i brak chęci przychodzenia lepszych piłkarzy do klubu bez aspiracji na Ligę Mistrzów i inne trofea. Zatem niech zarząd United porządnie zastanowi się czy nie wywalić trenera pod wodzą którego United nie jest klubem takim jak dawniej.
» 8 marca 2016, 10:29 #267
adi343: i zarząd powinien poważnie zastanowić się nad Edziem, bo w ostatnich kilkunastu miesiącach polityka transferowa pokazała jak wydawać grube miliony bez efektów...
» 8 marca 2016, 10:35 #266
Timmy: Na początku marca jesteśmy na 6 miejscu w lidze i mamy większą stratę do top 4 niż miejsca 7-10 do nas. Liverpool tuż za nami z jednym meczem mniej (czyli jak wygrają, to zrównają się z nami punktami). Chelsea siedzi już na 10 ze stratą 7 punktów.

Przed nami bardzo ciężkie mecze w pucharach + City na deser. Na koniec marca może być już pozamiatane całkowicie. Ten sezon może się na skończyć absolutną katastrofę.
» 8 marca 2016, 10:13 #265
kazak8: Obaj Panowie - OUT!
» 8 marca 2016, 10:40 #264
bulka1986: Najgorsze jest to, że z czasów Fergusona, nie no - 2013 rok byliśmy w TOP 5 najlepszych klubów z Europy... a teraz z tym składem, taką grą, tym trenerem, biorąc pod uwagę, że nie wyszliśmy z wcale nie mocnej grupy LM, to ja nie wiem czy w TOP 30 się mieścimy...
» 8 marca 2016, 10:06 #263
adi343: z tym TOP 30 to przesada... TOP 50 bym się zastanawiał ...
» 8 marca 2016, 10:36 #262
dawidlp92: Stones Pogba Kane
» 7 marca 2016, 23:57 #261
kazak8: Najpierw zajmijmy się wymianą trenera. Przykład Leicester pokazuje, że wcale nie trzeba wydawać milionów na transfery, żeby grać skutecznie i ładnie dla oka. Wystarczy odpowiedni menadżer i sztab szkoleniowy, a sukcesy same przyjdą. Van Gaal to temat skończony. Nie wiem, dlaczego w United zwlekają z jego dymisją...
» 8 marca 2016, 10:06 #260
Kilerek7: Co do meczu z WBA staram się jakoś zrozumieć dlaczego LvG wystawił taki a nie inny skład, wydaje mi się, że chciał dać Martiala na lewo, gdyż ostatnio grając na prawo był niewidoczny. Depay po za meczem z Midtyliand w zasadzie cudów nie robił, Lingard także ale jednak mniej się popisywał był bardziej zdyscyplinowany. Dziwne, że Varela nie dostał szansy a Darmian, pewnie LvG bardziej ceni sobie grę obronną niż atakowanie. Co do Blinda to nic już nie przekona LvG do tego, że na SO jest cienki, bo wcześniej przy Smallingu trochę grał więc ten będzie się tego trzymać. Zdjęcie Herrery za Morgana było pewnie chęcią przecinania ataków, a Carrick miał pewnie rozgrywać, nie wiem tak tylko kombinuje, ogólnie MU to teraz jedna wielka sieka i niewiadoma. W zasadzie tylko DDG to pewniak na miarę tego klubu, Smallingowi tez nie można zarzucić niczego. Najśmieszniejsze jest to, że młodzi grają a transfery nic, jednak mimo wielkiego ZA Rasfordem, Fosu, Varelą i BJ to nie szalałbym odrazu, bo to pokazuje, że albo jesteśmy tak słabi, że juniorzy swoją grą wyglądają jakbyśmy mieli kolonie talentów, albo faktycznie tak się młodzi wybili ponad przeciętność, że wygryzają podstawowych. Wydaje mi się, że raczej to pierwsze. W każdym razie nie można opierać na nich na następny sezon składu, owszem szanse powinni dostawać i to często, ale by wrócić na nasz poziom z przed lat i aby walczyć z takim City Guardioli, trzeba niezłego wietrzenia składu. Wpierw Mourinho musi przyjść i chodź sercem wolałbym Giggsa to jednak najpierw powinien on udowodnić jak Solskjaer, Blanc czy Neville, że się nadaje, bo sam status to trochę mało, z resztą jest młody i na niego przyjdzie czas. Co do piłkarzy to czystki są niezbędne, nie chce mi się wymieniać bo sami wiecie najlepiej kto się nie nadaje do gry w tym klubie ja tylko dodam, że Martial, Smalling i DDG to jedyni gracze co grają w tym sezonie jak world class. Kupić trzeba napastnika to napewno: Aubameyang/Kane/Ibrahimović obojętnie, 1 jest szybki, drugi Anglik a 3 topowa gwiazda ale już z wiekiem, osobiście wolałbym Ibrę i dawać szanse Rashfordowi , albo dokupić jeszcze jakiego Ighalo albo Icardiego. Ibra jest stary ale ma to co brakuje naszemu klubowi, charakter na miarę nawet Roya Keane, prawdziwy lider, jednak para Kane - Rooney też wyglądałaby nieźle, a z kolei Aubameyang może grywać na skrzydle. To tyle jeśli chodzi o napad, ale ciekawi grajkowie to też Cavani i mój cichy idol Dybala który rośnie na świetnego grajka, ale jemu raczej Barca pisana. na 10 potrzebny jest nam Griezzman albo chociaż Calhanoglu, bo Jose raczej na Matę nie postawi. Martial coś czuje będzie skrzydłowym, a na drugie skrzydło mam przeczucie, że zaklepany jest Felipe Anderson i chodź nie jestem jakimś jego mega fanem, to wolę już go niż 2 miesięczne walczenie o Bale za 100 baniek. Nie wiem co też będzie z Depayem ( szkoda, że Hazard nie uwielbiał Mourinho, może wymienilibyśmy się z dopłatą z Chelsea:D ) Co do środka to potrzebny jest jakiś wirtuoz może być Kroos albo ten młody Renato Sanches obojętnie ale środek musi być wzmocniony jakimś kreatywnym walczakiem, bo mamy samych prawie SPD, Blind w pomocy też jest niezły, ale trochę kiepski fizycznie. No i obrona no to Varane/Stones/Laporte/Marquinhos któryś z nich musowo do Smallinga bo się nam chłopina zatyra, a boki obrony w zasadzie ok, może nad PO by się pomyślało, bo Darmian nie przekonuje, Valencia to nie PO, a Varela mimo dobrej gry to też nie najwyższa półka ale zobaczymy i w zasadzie tyle, tylko to poukładać i grać:)
» 7 marca 2016, 21:36 #259
RuudVN: Po raz pierwszy od niepamiętnych czasów nie czekam na mecz United, zawsze układałem sprawy tak, żeby obejrzeć choć połowę meczu, teraz nie mam zamiaru tracić nerwów i wolę iść na siłownię, bo po niej widzę jakieś efekty czego niestety nie mogę powiedzieć o United
Zaczekam do półfinałów (o ile do jakiegoś dotrzemy) a tak to nie mam już siły oglądać i tracić inne przyjemności życia
» 7 marca 2016, 21:18 #258
swees: Kibicowanie tylko wtedy kiedy drużyna wygrywa to żadne kibicowanie. Tak to każdy potrafi.
» 8 marca 2016, 16:50 #257
RuudVN: czekałem na taką odpowiedź nie zawiodłeś mnie, widać nie masz w życiu nic poza chodzeniem do szkoły
» 8 marca 2016, 19:47 #256
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2016 20:41

najlepsze rzeczy w tym sezonie w Premier League to Leicester City i... goal line :P

arsenalist.com/f/2015-16/tottenham-vs-arsenal-epl/goal-decision-system-on-ospina-save.html
» 7 marca 2016, 20:41 #255
kazak8: Od 8 grudnia 2015 r. i porażki z Wolfsburgiem (2-3), nasza drużyna przestała wierzyć w van Gaala i zdobycie jakiegokolwiek trofeum w tym sezonie i należało już wtedy go zwolnić, A tak nastąpił powolny regres formy United (wymieniam tylko mecze w BPL, nie będę się zajmować walką z ogórkami w LE i FA Cup):
12 grudnia 2015 - porażka 1-2 z Bournemouth (wyjazd) 14 miejsce w tabeli BPL!!
19 grudnia 2015 - porażka 1-2 z Norwich (dom) 18 miejsce w tabeli!!
26 grudnia 2015 - porażka 0-2 ze Stoke (wyjazd) 8 miejsce w tabeli
28 grudnia 2015 - remis 0-0 z Chelsea (dom) 10 miejsce
2 stycznia 2016 - wygrana 2-1 ze Swansea (dom) 16 miejsce
12 stycznia 2016 - remis 3-3 z Newcastle (wyjazd) 19 miejsce!!
17 stycznia 2016 - wygrana 1-0 z Liverpoolem (wyjazd) 7 miejsce
23 stycznia 2016 - porażka 0-1 z Southampton (dom) 9 miejsce
2 lutego 2016 - wygrana 3-0 ze Stoke (dom) 8 miejsce
7 lutego 2016 - remis 1-1 z Chelsea (wyjazd) 10 miejsce
13 lutego 2016 - porażka 1-2 z Sunderlandem (wyjazd) 17 miejsce!!
28 lutego 2016 - wygrana 3-2 z Arsenalem (dom) 3 miejsce
2 marca 2016 - wygrana 1-0 z Watford (dom) 13 miejsce
6 marca 2016 - porażka 0-1 z W.B.A. (wyjazd) 11 miejsce

Podsumowując ten okres sezonu, Manchester United, z 14 rozegranych meczów:
- wygrał 5 (z czego prestiżowe z Liverpoolem i Arsenalem oraz nieobliczalnym Stoke)
- zremisował 3 (dwa remisy z himeryczną Chelsea oraz, o zgrozo, wygrany mecz i oddany w końcówce z cieniutkim jak barszcz Newcastle)
- przegrał 6 (z czego, blamaże u siebie: kandydatem do spadku -Norwich, bezbarwnym Southampton oraz katastrofy na wyjeździe: z beniaminkiem Bournemouth, z kandydatem do spadku - Sunderlandem oraz topornym jak Rasiak - WBA)

Wniosek nasuwa się jeden - Manchester United gra tak chimerycznie i nieprzewidywalnie, że każdy kolejny ich mecz to zagadka nawet dla największych znawców futbolu. Potrafi wygrywać prestiżowe mecze z odwiecznymi rywalami, by potem przerżnąć gładko kilka meczy z frajerami.

Za taki stan rzeczy odpowiadają przede wszystkim: właściciele, zarząd oraz sztab szkoleniowy. Biorąc pod uwagę, że Glazerowie raczej nie odejdą, MUSI nastąpić zwrot - wyrzucenie na zbity pysk Panów Woodwarda oraz van Gaala z jego całym sztabem szkoleniowym!
» 7 marca 2016, 15:13 #254
Domelo: Straciliśmy naszą regularność, takim sposobem możemy zapomnieć o trofeach.
» 7 marca 2016, 22:59 #253
Gallacher: Nie jestem fanem Guardioli,ale po meczu z BVB ostro opierniczyła Kimmicha na koniec meczu i taka reakcja powinna być kierowana również i do graczy United pomimo że Bayern nie przegrał to jednak Guardiola dał sygnał nawet młodziakowi.
» 7 marca 2016, 14:50 #252
Gallacher: W polu karnym nie powinno się dawać za żadne skarby możliwości strzału graczowi drużyny przeciwnej a tym bardziej jeszcze na przyjęcie piłki gdzieś w okolicach 11 metrów bo to jest czysty gwałt a to co zrobił Rondon to najpewniej zrobiłby i zawodnik z polskiej Ekstraklasy a o czym to świadczy ? bo bardzo niskich umiejętnościach obrońców i krytyka musi być bo głupia,ba... idiotyczna kartka Maty + juniorskie zachowanie obrońcy który dał Rondonowi na oddanie strzału jasno ukazuję że powinniśmy się wkrótce pożegnać z pewną grupą graczy bo zbyt wiele kasy biorą a nic nie dają.
» 7 marca 2016, 14:47 #251
przemcio94: Kolego, jak możesz to używaj interpunkcji, bo aż oczy mi zakrwawily od tego potworka, którego wyżej stworzyles.
» 7 marca 2016, 15:32 #250
arkusz: To jest zdanie podrzędnie złożone :D
» 7 marca 2016, 16:11 #249
kazak8: Chyba już nie w tym sezonie... Pozamiatane wg mnie...
» 7 marca 2016, 14:36 #248
kazak8: Ta porażka to gwóźdź do trumny. Nie ma już nadziei... Niech zwolnią wreszcie tego Buca i sprowadzą Jose!
» 7 marca 2016, 14:07 #247
jacamu: Mecz ogólnie to był obraz nędzy i rozpaczy...Jeśli chodzi o Mate to w jednym meczu błysk geniusza, a w drugim totalne nieporozumienie...Nie wiem co się dzieje z tą drużyną i chyba nie ma wytłumaczenia na to że w jednym meczu ogrywamy jednego z głównych pretendentów do mistrzostwa a tydzień później przegrywamy w fatalnym stylu z drużyną która nie potrafi wyprowadzić ataku...
» 7 marca 2016, 14:05 #246
DevoMartinez: u siebie vs na wyjeżdzie ;)
» 7 marca 2016, 14:49 #245
JohnnyCross: Ostatnio pojawiło się tu kilku obrońców Van Gaala, bo ten wspaniały trener stawia na młodzież. Wczoraj było widać jak daje szanse młodym zawodnikom. Van Gaal mówił, że Blind potrzebuje odpoczynku, więc gra dalej, a Fosu-Mensah po niezłym występie z Watfordem grzeje ławę. Darmian wraca po kontuzji i z miejsca dostaje podstawowy skład, mimo że może czyścić buty Vareli. Wróci Borthwick-Jackson a i tak będzie grał wirtuoz Rojo. Zaczną wracać kontuzjowani i młodzi nawet nie załapią się na ławkę. Przez taką ilość kontuzji niechciany przez fanów Van Gaala Mourinho też musiałby grać młodymi.
» 7 marca 2016, 10:51 #244
TheRipper: Dokładnie
» 7 marca 2016, 18:13 #243
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2016 19:28

Inne przyklady, na to jaka to szanse daje van Gaal mlodziezy:

- Rooney nie liczac stycznia, przez reszte sezonu wygladal jak cien cienia dawnego Rooneya, czemu wtedy taki Rashford nie dostal swojej szansy chocby w COC?
- Herrera, Mata graja ciagle kupe, czemu Pereira nie dostanie swojej szansy od poczatku meczu?
- Smalling, Martial kiedy tylko sa zdrowi praktycznie zawsze grali w kazdym meczu po 90 min. Czemu LVG nie daje im odpoczac wystawiajac zamiast Mike'a Mcnaira, a zamiast Martiala Januzaja?

Do tego dochodzi fakt, ze tylko w meczu z Boro gralismy takim rezerwowym skladem, a tak w kazdym innym gral najmocniejszy sklad. Tylko przez to, ze mamy zdziesiatkowany kontuzjami sklad spowodowal, ze van Gaal siegnal po rezerwy, bo zwyczajnie nie mial juz kim grac, ani kogo dac na lawke.
» 7 marca 2016, 19:22 #242
RedDevils4life: A właśnie. Przecież do niedawna trzeba było zagrać w U21 w ramach odbudowania formy po kontuzji. I gdzie to?
» 7 marca 2016, 20:15 #241
Diabelred: ano i jeszcze zapomnialem o jednym przykladzie:

- mial Varele, a chcial wypozyczyc Debuchego
» 8 marca 2016, 14:29 #240
Ziyo: Ciekawe jakie znowu głupstwa napisał w swoim felietonie.
» 7 marca 2016, 09:54 #239
Slawek7: To samo bo od 2 lat nasza gra sie nie zmienila poza pojedynczymi meczami,ktore mozna policzyc na palcach jednej reki.Napisze,ze jest dobrze bo mieli passe 4 zwyciestw na ciezkich terenach a wiadomo,ze nie da sie zawsze wygrywac,WBA bylo zdeterminowane a on oslabil zespol,ze sie podniosa jak nie teraz to za 5 meczow,ze sie staraja,ale prawo Murphy'ego.....
» 7 marca 2016, 10:09 #238
Slawek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2016 08:29

Jeden z najgorszych meczow jakie obejrzalem.Wstyd,kompromitacja,frajerstwo,hanba,dno,impotencja,kalectwo i tp....typowy mecz holenderskiego pasozyta niszczacego i hanbiacego klub.Rozumiem gre w 10 ,ale nawet w 10 da sie sklecic 2-3 grozne akcje,strzelic bramke ,szczegolnie gdy zespol nie umie grac pozycyjnie jak WBA.Festiwal nieporadnosci i zenady,dno ,dno,dno,dno,dno,dno.Raneri przyszedl i co?Lisy walcza o mistrza ,Tuchel przyszedl do Dortmundu i to samo a zaden nie wydal cwierc miliarda i nie zmarnowal 2 lat.Bylbym zapomnial Ed i LVG WWWOOOONNNN!!
» 7 marca 2016, 08:26 #237
sagnol32: Wczoraj byłem zażenowany naszą grą i zdenerwowany ale dzisiaj czytam wywiad z Van Galem który twierdzi że zdobędzie 27pkt w 9 meczach i od razu się uspokoiłem , i nabrałem wiary w mistrzostwo.
» 7 marca 2016, 08:22 #236
piter100000: mnie też tym uspokoił. dzięki tej wypowiedzi wróciła nawet wiara w mistrzostwo
» 7 marca 2016, 09:08 #235
Slawek7: Ja zaczalem wierzyc w wygranie LM w tym sezonie z rozpedu.
» 7 marca 2016, 09:09 #234
wielkifanMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2016 07:28

Darmian co wczoraj grał to aż nie dowierzałem, że piłkarz reprezentant Włoch i angielskiej Premier League może grać tak chaotycznie, niedbale
i non-stop na oślep. Początek jego kariery na Old Trafford miał jako-taki a później to już była tylko sama masakra a wisienką na torcie jego nieporadności było zjechanie jego osoby przez Sancheza na Emirates kilka miesięcy temu, gdzie dostaliśmy 3 bramki bodajże w 15 minut...

Smalling gra przeważnie na wyjazdach w kratkę a na Old Trafford miażdży system. Ale dzisiaj był wyjątek bo na The Hawtorns zagrał niczym w meczu u siebie. Lepiej poszło mu chyba tylko na Goodison Park (0-3) w tym sezonie, biorąc pod uwagę tylko delegacje, oby utrzymał formę.
Blind drugi z rzędu zły mecz. Ogromny błąd w ocenie sytuacji przy golu Rondona. To jest zawodnik nadający się tylko na ławkę. Już z Watfordem był tragiczny niczym w swoim najsłabszym występie w tym sezonie na wyjeździe w Bournemouth, gdzie dostaliśmy bęcki od biednego beniaminka.
Rojo to kolejny po Darmianie niewypał transferowy van Gaal. Argentyński król dekoncentracji i bylejakości. Shaw zjada go na śniadanie pod każdym
względem.
Ogólnie obrona jest tragiczna, do odstrzału moim zdaniem: Jones, McNair, Rojo, Darmian, Valencia.
Young z Blindem mogą się przydać jako zaplecze drużyny, rezerwowi.

Nie ma się czemu dziwić, dlaczego klub nie proponuje Carrickowi nowego kontraktu. Ospały, wykazujący zero mobilności w swojej grze w swoich ruchach kompletnie bez formy.
Herrera pokazał, że on się męczy niebywale gdy przychodzi mu grać w centrum tak blisko własnej bramki boiska, on się nie nadaje na łącznika między graczami atakującymi a obroną. To jest ofensywny pomocnik, dobry do gry 4-3-3 jako najwyżej wysunięty środkowy. Na defensywnym pomocniku nie ma z niego pożytku bo on ani nie ma ruchliwości, zaradności, wydolności N'Golo Kante, ani nie radzi sobie dobrze z rozprowadzaniem szybkich akcji, kontrataków i nie tylko w stylu Moussy Dembele z Tottenhamu. Herrera to jest zawodnik kreatywny, ale potrzebujący miejsca, coś w stylu Maty.
Jeśli chodzi o środek pola jesteśmy w tyle za Leicester i za Spurs co jest nie do pomyślenia, powodem do wstydu dla tego klubu, że tak małe kluby, gdyby
porównać je z United to są małe, ale jednocześnie, obecnie lepsze sportowo, pod takim względem i nie tylko takim, także pod wieloma innymi względami
od nas. Trzeba było kupić Dembele, ale okazje do tego zaprzepaścił jeszcze Ferguson może ktoś pamięta, potem Moyes
wraz z Kante z Leicester według mnie najbardziej zasługujący piłkarz na miejsce w najlepszej 11 sezonu. Takich graczy potrzeba do środka,
dobrych nie tylko technicznie ale także taktycznie i z pojęciem o grze defensywnej!!

O ofensywnych graczach nie ma co mówić, bo kazdy widzi jak jest. Raz zagrają dobrze, raz gorzej. O braku typowej 9 która grałaby nam na poziomie światowym to już nudno by było kolejny raz wspominać. Ta drużyna obecnie nie ma kręgosłupa. To jest wielki problem.
Ktoś powie kontuzje! Wina leży po stronie van Gaala! Dlaczego on nie wymienił całego sztabu medycznego, lekarzy i fizjoterapeutów?
Trenerów od przygotowania kondycyjnego, fizycznego, trenera prowadzącego rozgrzewkę i innych?
Dlaczego tak zwęził kadrę przed sezonem? Ano dlatego jak sam stwierdził: ,,Myślałem, że nie będzie tylu kontuzji!" hahaha
Za to zdanie holenderski filozof powinien dostać w twarz!
» 7 marca 2016, 07:26 #233
MajkelRoy: obrona słaba bo słaba ale jakby chociaż grali razem cały czas... nieeee trzeba zmienić no to ma teraz LvG kolejny gwódź. Wstawić tego Fosu-Mensah? za Blinda chociaż postawniejszy i szybszy moze brak doświadczenia by nadrabiał zwinnością i szybkoscią. Nie wiem co tam sie dzieje na terningach ale chyba oni w ogólenie trenują taktyk i nie wyciągają żadnych wniosków... nie mówie tu tylko o LvG ale o całej drużynie, bo jak ktkoś widzi że kumpel nie razdi sobie to idzie i mu pomaga!
» 7 marca 2016, 08:32 #232
thelead: wielkifanMU:z tej całej opowieści to będę jednak bronił Blinda którego jestem fanem od czasów gry w Ajaxie. To wszechstronny zawodnik, ale wbrew utartemu frazesowi że w dzisiejszym futbolu pozycje się zacierają, nie będzie grał dobrze wszędzie tam gdzie go wstawisz. A LVG rzuca nim jak szmacianą lalką, do tego z jakichś niezrozumiałych dla mnie względów upodobał sobie Blinda na środku obrony. Zobacz że w zeszłym sezonie Blind był graczem wyróżniającym się, zwłaszcza gdy grał jako DP. Teraz według mnie gubi go ten ŚO i brak jakiejkolwiek stabilizacji składu.
» 7 marca 2016, 09:05 #231
manooch: Święte słowa kolego. To woła o pomstę do nieba co się dzieje na boisku. Marcos Rojo to śmiech na sali, Darmian to beka roku.

Chodź to przestaje być śmieszne to mogę śmiało powiedzieć, że cieszy mnie po części kolejna klęska LvG w b. ważnym momencie. To tylko kolejny powód, żeby go zwolnić. Każda porażka przynosi wstydu ale przybliża do zwolnienia Holendra a to dla mnie będzie duża ulga.

Mata na którego liczyłem w tym meczu, to się pokazał jak mało kto. Trzeba przyznać, że spełnił oczekiwania...

Jednak to wszystko nic, ponieważ Liverpool również przegrywał w 10 a wygrali mecz i również na wyjeździe. Grali o niebo lepiej od nas, byli nawet w 10 równorzędnym rywalem dla Crystal Palace. Walczyli jak lwy i pokazali charakter wielkiej drużyny. Ta sama sytuacja ma się w Arsenalu. Chłopaki w 10 dźwignęli się do remisu po dostaniu dwóch bramek.

My nie stworzyliśmy jednej dobrej składnej akcji przez drugie 45 minut. Nie widziałem 5-ciu minut ułożonej gry a przecież Lui kocha taktyczną "spokojną" grę. To wyglądało bardziej jak Polska Ekstraklasa niż mecz Barclays PL. My ten mecz przegraliśmy a nie WBA wygrało.

Fletcher musiał czuć dumę, że wygnany z United z kolegami z WBA pocisnęli czerwone diabły. Mina Fergusona po meczu mówi wszystko. Mam dość bicia kolejnych niechlubnych rekordów przez nieudaczników na ławce trenereskiej. Cała praca Szkota na jego oczach jest burzona w 3 sezony... Nie dziwie się jego rozczarowaniu.

Nikt jak i on nie liczył aż na taką posuchę, jednak nasz obecny menedżer sprowadza ten klub tylko jeszcze niżej i niżej.
» 7 marca 2016, 09:10 #230
Ziyo: @wielkifanMu
Niestety masz dużo racji. Ja bym w ogóle pozbył się pół składu. Wiem, że łatwo powiedzieć ale prawda jest taka że po co nam takie nazwiska jak np. Rojo, Fellaini, Jones, Blind, Carrick, Darmian, Mata, Valencia, McNair czy Bastian, który jest dobrym zawodnikiem ale więcej się leczy niż z niego jest pożytku. To samo zresztą Jones. Zaraz ktoś powie dlaczego Mata. Ano dlatego że ta pozycja wymaga stabilnej formy a jak jest z Matą to wiadomo. Jeden, dwa mecze dobre następne pięć przeciętne a ten wczorajszy to kryminał. Jeśli to ma być nasz główny rozgrywający to ja nie mam więcej pytań. McNair nigdy dobrym zawodnikiem nie był i pewnie nie będzie. Blid, Darmian czy Rojo to nie ta liga i totalnie nie udane transfery. Fellaini po prostu nie pasuje do mojej koncepcji jest za wolny i nie ma podania. Owszem warunki to chłop ma ale nie potrafi ich wykorzystać. Gdzie ten Fellaini z Evertonu się pytam. Przecież on nie potrafi wygrać pojedynku główkowego z niższymi od siebie o głowę. Wystarczy zadać sobie pytanie kiedy on bramkę z główki strzelił a wystawianie go czasem przez imbecyla na dziewiątce wieje komedią. Tak brakuje nam prawdziwej dziewiątki ale to nie nowość. W skrócie mamy przeciętną kadrę od której wymagamy cudów ale prawda jest taka że to nie skład na Top4 tylko co najwyżej 5-8 i tak pewnie będzie jeśli oczywiście jeszcze się o to postaramy. Bo pewności też nie ma. Za ten cały stan odpowiada Van Gaal i zarząd który toleruje ten cyrk w jego wykonaniu. Latem Mou i dwa, trzy lata pracy żeby wrócić do elity.
» 7 marca 2016, 09:21 #229
TinyScouser: "Jednak to wszystko nic, ponieważ Liverpool również przegrywał w 10 a wygrali mecz i również na wyjeździe. Grali o niebo lepiej od nas, byli nawet w 10 równorzędnym rywalem dla Crystal Palace. Walczyli jak lwy i pokazali charakter wielkiej drużyny. "

Miło słyszeć, naprawdę.
» 7 marca 2016, 17:23 #228
WiemWszystko: Grając w 10 na zespół, który nastawił się na kontrataki, i do tego mając masę kontuzji, i grając 5 mecz w ciągu 14 dni, naprawdę dziwi Was że chłopaki stanęli w miejscu i nie mieli siły? Ludzie... niektórzy z nich mają już 40 spotkań w tym sezonie. W końcu musiała przyjść wpadka, to było nieuniknione. Teraz trzeba znowu zrobić serię 4-5 spotkań bez porażki i najlepiej same wygrane i spokojnie o TOP4 można grać.
» 7 marca 2016, 02:59 #227
wojak90: Serię 4-5 wygranych? Chyba we snach, mówisz o poprzednich 2 meczach ligowych z trudem wygranych jedną bramką? Bo nie wliczałbym dwóch meczów z pucharów gdzie mieliśmy ogórków których Legia ogrywała. Jeżeli liczysz na jakąś serię w lidze to zobacz ostatnie 5meczy, 7pkt zdobytych, to jedyna seria na jaką nas stać. A jeżeli znajdujesz wytłumaczenie dla przegranej z WBA (oglądałeś w ogóle ten mecz? widziałeś jaki oni piach grają?) to zobacz nasz terminarz. Puchar WHU, Liga Europy Looserpool, liga Sity, Everton i Totki. Ciekawe jak nas będziesz tłumaczył po tych 5 meczach.
» 7 marca 2016, 05:28 #226
wojak90: I nie, nie jestem hejterem Van Gaala, nie wyskakuje z obelgami co przegrana i co mecz, nawet tak żałosny jak z WBA, czekam do ostatniej minuty na bramkę, zryw naszych piłkarzy, cokolwiek. Po prostu po takich meczach jak wczoraj nie da się powiedzieć nic innego jak tragedia...
» 7 marca 2016, 05:31 #225
Slawek7: Tak,dziwi.
» 7 marca 2016, 08:27 #224
RedDevils4life: Nie, nie będę pisał o zwalnianiu LvG.

Przytoczę tylko przykład zwolnienia w Bundeslidze.
Eintracht Frankfurt zwalnia trenera, bo uwaga jak cytuję:

"Jest to reakcja zarządu na wyniki zespołu, który nie wygrał żadnego z ostatnich siedmiu spotkań."

7 spotkań bez wygranej w takim klubie jest prostym sygnałem. Może i biją się o spadek, ale porównajcie ten klub a Manchester United. U nas też była taka seria i co? A pomyśleć, że w listopadzie konkurowaliśmy jeszcze o lidera. W naszym zarządzie to by się przydała suszarka Fergusona a nie w szatni.
» 7 marca 2016, 02:36 #223
WiemWszystko: Nie dziwie się, że ta strona jest taka żałosna.

Różnica między naszą serią, a ich była taka, że oni byli na ostatnim miejscu w lidze i walczą o utrzymanie, a United nigdy nawet nie spadło poniżej 6 miejsca. To że mieliśmy kryzys to nie znaczy że trzeba zwalniać trenera. Naszym celem jest TOP4, które ciągle jest w zasięgu ręki, takie mecze jak ten dzisiaj trzeba wygrywać i tyle.
» 7 marca 2016, 02:55 #222
RedDevils4life: Ty chyba człowieku nie wiesz co piszesz. Jak jesteśmy w TOP4 to mamy się bić o TOP4 czy aspirować na mistrza? Co za dno.
» 7 marca 2016, 03:04 #221
wojak90: "takie mecze jak ten dzisiaj trzeba wygrywać i tyle" WŁAŚNIE! tylko że nasi takich meczy jak dziś nie wygrywają a Ty nie widzisz problemu. Zaprawdę dziwny ten twój komentarz.
» 7 marca 2016, 05:19 #220
przemcio94: Nigdy nie spadło z top 6. 7 lokatę za pana Moyesa pamiętamy?
» 7 marca 2016, 08:09 #219
Slawek7: WiemWszystko:??Wytlumacze:Jezeli w takim klubie jak E Frankfurt zwalnia sie trenera po 7 meczach bez zwyciestwa a u nas sie to toleruje to jest szczyt zenady i totalny upadek i sygnal,ze jestesmy na dnie..
» 7 marca 2016, 08:44 #218
Totti1212: Na kiedy jest przełożony mecz z Crystal
» 7 marca 2016, 01:24 #217
Sideswipe: Czy Louis ściągał na kursie dla trenerów? Jak można zamienić najbardziej kreatywnego zawodnika na defensywnego pomocnika przy wyniku 1-0 w tyłek? To jest niepojęte, nie ma racjonalnego wyjaśnienia, tak samo nie wiem jak Mata mógł postąpić tak głupio, on sam chyba też nie wie...
» 7 marca 2016, 00:12 #216
Rekin: zmiany dokonał 4 minuty przed golem
» 7 marca 2016, 00:28 #215
SebaMU7: TRENER TRENEREM... sprawdźcie sobie reakcje Guardioly co zrobił z Kimmichem po meczu z BVB... Posłuch musi być a w MU tego nie widać... ale z drugiej strony PIŁKARZE też się nie starają... mając kopaczy za wielkie miliony powinniśmy się spodziewać większego zaangażowania... WBA... średniak... a przy stanie 0-1 Martial dostaje piłkę i czeka na pomoc bo nie ma komu podać... tempo gry - spacer... chyba nikt nie chce czegokolwiek osiągnąć... Przykro patrzy się na taką grę i przykro że MU zawala kupony, a postawiłem X2 (śmiech i wstyd)
» 6 marca 2016, 23:56 #214
Muuuuuuuuuuu: Foster niczego nie obronił i nawet gra w 10tkę nie tłumaczy tego. Mogliśmy przegrać, nie było łatwo ale styl w jakim to zrobiliśmy poraża. Ale to już przerabiany od prawie 2 lat.

Wystarczy spojrzeć na to jakie zagrożenie robią Moreno czy Clyne w The Reds a jakie Rojo i Darmian. To samo dotyczy Carricka i Morgana w porównaniu z Milnerem i Hendersonem. LvG ustawił MU tak, że za bramki odpowiadają tylko napastnicy i ofensywnie pomocnicy i jak nie idzie to nie ma jak tego odwrócić. Tymczasem w innych drużynach z czołówki strzały oddają prawie wszyscy. U nas z obrońców zdarza się to tylko Blindowi. Carrick w zasadzie w ofensywie nie istnieje, Morganowi coś tam się zdarza. Nawet Herrera prawie nie oddaje strzałów.

A teraz się zastanówcie, czy mając takiego przeciwnika trudno jest ustalić taktykę? Eliminujesz Matę dając mu plastra, zmuszasz Herrerę do cofania się i pozostaje tylko dobre krycie środkowego napastnika, który często jest osamotniony. To zrobił Pullis. Cofnął Fletchera i Yacoba i nawet jakby Mata grał to i tak nie mieilśmy się jak przebić. Owszem ciągle mogliśmy wygrać ten mecz ale nasza taktyka bardzo to utrudnia. A że można w grać w dziesiątkę to kilka godzin wcześniej udowodnił Liverpool.
» 6 marca 2016, 23:55 #213
PatrykSNK: Noe mogę zrozumieć dlaczego LVG cały czas nie może wpłynać jakoś na zespół by ten utrzymywał przez długi czas dobrą dyspozycję a nie tylko na dwa trzy mecze pozniej znowu jest albo sa mecze fatalne? GLORY MAN UNITED
» 6 marca 2016, 23:41 #212
Marcego: były emocje o top 4, ostatnio nawet (do niedzieli) były myśli o majstrze, w LE wygramy z Liverpoolem (przejdziemy do kolejnej rundy) ale to co wyprawiamy z ligowymi średniakami to jakiś koszmarny sen!! właśnie spojrzałem w tabelę i na koniec sezony mamy 9 miejsce - (
» 6 marca 2016, 23:39 #211
andycole9: chciałem poruszyć sprawe dotyczącą Blinda , moim zdaniem chlopak nie jest zły , dużo biega , walczy , jest uniwersalny , ale moim zdaniem z pozycji na których juz wystepował na ŚO wypada najsłabiej... w poprzednim sezonie jak dla mnie całkiem nieźle spisywał sie na def pomie , nawet zdobył kilka ważnych bramek w porównaniu do bastiana czy morgana w obecnym sezonie... czy ktos podziela moje zdanie?
» 6 marca 2016, 23:36 #210
JasnaLiryka: Ej, ale zauwazcie jedno. Gra , sam zamysl na dana akcje jest caly czas niezmienny. Napewno widzicie ten SCHEMAT. Dobrze , jestem za umiejetnym rozgyrwaniem pilki. Szanowaniem jej itd, bo to wazne. Lecz kurcze prawda jest taka,ze choc oni to wiedza - skutecznosc tak naprawde jest przejawem.
Kubel zimnej wody.
Wiem,ze jak sa zwyciestwa widzi sie dobre strony , zachwala itd. Ogolnie spotkanie bylo prowadzone przez Nas i byc moze tylko pech czerwonej kartki przyczynil sie do takiego wyniku aczkolwiek ja nadal bede twierdzil ,ze United brakuje jaja. No po prostu czegos takiego,ze przeciwnik czuje ten napor, niepewnosc. Tu prowadzimy gre ale z drugiej strony to jest tak czytelne,ze mecz tak jak zauwazy niejeden - jest nudny.
A umieja zagrac,tak ze rece skladaja sie do oklaskow...wiec czekam, na ta okazje bym mogl to zrobic podczas nastepnego spotkania . ELo
» 6 marca 2016, 22:44 #209
VaultBoy96: Nie wiem jako to jest, że na mecze z większymi rywalami potrafią spiąć poślady i zagrać względnie, a z ogórkami i średniakami grają jakby grali ze sobą po raz pierwszy.
» 6 marca 2016, 22:43 #208
Paulina: tego nie da się oglądać :/ gdyby nie to że jestem fanką United chyba bym usnęła przed telewizorem

I jeszcze te dziwne zmiany, szkoda gadać, mam nadzieje że w czwartek będzie lepiej
» 6 marca 2016, 22:18 #207
JohnnyCross: Ogólnie to śmiech na sali. Van Gaal wydał mnóstwo kasy na transfery, a sytuacja wygląda następująco: Varela to w tej chwili nasz najlepszy PO, Fosu-Mensah w meczu z Watfordem wyglądał przy Blindzie jak profesor, Borthwick-Jackson jest lepszą opcją od Rojo na LO, na PP gra Lingard, bo nie ma tam kogo wstawić, a Rashford ma duże szanse, żeby przebić się do składu. Świetnie wydane pieniądze, zawodnicy z akademii prezentują lepszy poziom od niektórych kupionych zawodników. Żeby nie było, nie mówię, że ta młodzież na pewno zrobi wielka karierę, ale na tę chwilę oni powinni grać, bo jak oglądam Darmianów to mi się robi niedobrze.
» 6 marca 2016, 22:04 #206
JohnnyP: Zgadzam się. Faktycznie kilku młodych zawodników można by już teraz zacząć ogrywać kosztem dotychczasowych "pewniaków". Taki np. Fosu-Mensah, Varela, Rashford nie boją się, mają ciąg i power w grze jak cholera i powinni grać (takie trzy "młode wilki", a taki F.-M. przypomina mi trochę C. Seedorfa w młodości), a wtedy kolesie "pewniacy", którzy obniżyli loty musieliby się konkretnie napracować, aby udowodnić swoją wartość. Według mnie nieporozumieniem jest M. Rojo, który przypomina duecik da Silva i Andersona tzn. podobnie jak oni jest słaby mentalnie, w czasie gry podejmuje głupie i niezrozumiałe decyzje. Obserwując grę ciągle ma się wrażenie, że nie wie co robi. O niecelności i braku kreatywności podań nawet nie ma co wspominać. Po co go trzymają ? Co do Blinda - niezły piłkarz, chociaż chyba należy do takich, co to służy im względna stałość pozycji. Widać, że LvG wrzuca go na różne pozycje i dlatego Blind przeplata niezłe mecze gorszymi, a kosztował dużo. Powinni to już zauważyć. Herrera powinien zagościć w składzie na stałe, bo potrafi znaleźć ciekawe rozwiązania w mało ciekawych momentach meczu, gdy innym brakuje pomysłu. To cholernie ważne - nie jest schematyczny. Bytność w MU z kolei Valencii, powinna być związana wyłącznie z występami na prawej obronie (taki numer jak z naszym Piszczkiem), bo o dziwo zaliczył już chyba kilka niezłych występów na tej pozycji, a w pomocy raczej go już nie widać. Nad Depayem musi chyba mocniej R. Giggs popracować, bo koleś podczas gry myśli raczej mało. Schneiderlin - kompletnie nie wiem o co chodzi, niby dobry piłkarz a plącze się po boisku i mało co wnosi do gry. Możliwe też, że LvG już z pomyślunkiem nie nadąża, bo marnuje potencjał tej ekipy, a już czarnym cieniem kładzie się też liczba kontuzji. Z małymi nieszczęśliwymi wyjątkami - są zapewne źle przygotowani do sezonu. Może rzeczywiście Mourinho wiedziałby jak to poukładać.
» 7 marca 2016, 00:14 #205
Karas: De Gea- no cóż nie jego wina co tu dużo mówić- 6
Darmian- w obronie jako tako ale w ofensywie dno-czemu nie Varela?- 4
Smalling- wg mnie zawodnik meczu, wiele razy ratował Nas, brawa dla niego- 7
Blind- jakiś zagubiony, nie dawał rady z Rondonem, no i te rożne...- 4
Rojo- podobnie jak Darmian, w obronie git ale ofensywa nic...- 4
Carrick- bardzo przeciętnie, próbował próbował ale on nie jest od zadań ofensywnych niestety, w defensywie solidnie- 5
Herrera- no niestety po zejściu Maty było widać że on akurat nie ma pomysłu na rozgrywanie ataków...- 5
Lingard- kilka przebłysków ale to za mało zdecydowanie, widziałem w pierwszym składzie zamiast niego Depaya- 5
Mata- absolutny brak profesjonalizmu, jak się ma żółtko to nie ryzykuje się takich wejść zwłaszcza w środku boiska...- 1
Martial- robił co mógł, walczył często sam przeciwko kilku zawodnikom WBA i często dobrze, widać że chciał ale sam niestety nie wygra meczu- 6
Rashford- no niestety jak nie dostaje dogranej piłki na strzał to samemu jest mu ciężko cokolwiek zdziałać, jeszcze musi się dużo nauczyć- 4
Schneiderlin- gdzie wprowadzenie defensywnego zawodnika w takiej sytuacji?? nic nie zdziałał...- 3
Depay- nie dał rady rozwinąć skrzydeł w 1 minut gdy WBA tylko się broniło i wybijało piłkę, czemu nie grał od początku??- 4
Fosu-Mensah- obrońce wprowadzać w takiej sytuacji?? ojjj Van Gaal...- 4
» 6 marca 2016, 21:54 #204
bedajaja: wczoraj jeszcze była walka o majstra a jutro może być walka o 7 miejsce. Jak to mówił trener West Hamu, nie można patrzeć tylko przed siebie, ale i trzeba patrzeć za siebie, Liverpool ma mecz mniej i depcze nam po piętach, Stoke i Southampton też nie są aż tak daleko za nami, także trzeba uważać.
A co do meczu to śmiech na sali, jak można się tłumaczyć czerwoną kartką Maty, jak można tak się tłumaczyć w tej kolejce, Arsenal grał 10 na 11 przegrywał a wyrównał, Southampton to samo a Liverpool przegrywając w 10 wyciągnął wynik i dopisał 3 pkty do przodu. A my co, z ekipą która nie umie grać piłką nie stwarzaliśmy prawie okazji, jak z tego miały być punkty. Nastała tu wielka radość po ostatnich 4 wygranych ale popatrzmy z kim graliśmy? W LE przeciętniak europejski, w FA Cup 3 ligowiec, Watford to też nie potęga, jedyny liczący się wynik to ten z Arsenalem, ale tam wydaje mi się Kanonierzy olali nas i temu wygraliśmy, bo nie chce mi się wierzyć że potrafili grać tak jak wczoraj z Tottenhamem ze stratą zawodnika, agresywnie, szybko, z pomysłem, a z nami nic nie grali a mimo to mieli szanse na wygraną. W LE na ten moment z Liverpoolem też raczej nie wygramy, można ich nie lubić, można z nich się śmiać, ale oni pokazali dzisiaj jaja z meczu z Crystal Palace, po za tym patrząc na ich atak i na nasz atak to jest śmiech, tam są nazwiska, może nie na czołowe kluby europy, ale już takie kluby poza top 5 chętnie widziały by u siebie Benteke, Coutinho czy Firmino. U nas gorzej to wygląda, za nami w LE przemawiają tylko statystyki, które mówiły nam do dziś że West Brom w erze Premier League nie potrafi z nami wygrać.
» 6 marca 2016, 21:54 #203
Ice: Martial powinnien troche odpocząc żeby przypadkiem nie przytrafiła mu się poważniejsza kontuzja która może mu zaszkodzić. Ale jak on ma odpocząc skoro to nasz najlepszy i jedyny gracz który ciągni egre drybluje słowem on jeden pasuje do tego klubu oprócz bramkarza.
» 6 marca 2016, 21:51 #202
rc7: Zagraliśmy na poziomie 3 ligi.SAF po meczu miał minę jakby mu ktoś lomem przywołał i nie wiedział co się stalo
» 6 marca 2016, 21:45 #201
bambo2: mam pytanie które mnie dręczy kim jest ten Ferguson o którym wszyscy piszą, jak żyję a jest tego 32 lata nie słyszałem o tym człowieku. czy jest to człowiek słynniejszy niż Culagier? czekam na odpowiedzi
» 6 marca 2016, 21:41 #200
rizx: Pewnie jakiś fryzjer, bo wszyscy o tej jego słynnej suszarce mówią


:)
» 6 marca 2016, 21:52 #199
AUDIoooo: Nie wiesz ? To zapytaj Culagiera :D
» 6 marca 2016, 23:02 #198
bambo2: pytałem ale on cały czas leży pijany i trudno o odpowiedż
» 7 marca 2016, 17:53 #197
100lec: Oj !
Oni - nasi zawodnicy
Oni po prostu nie mają jaj.
Winą można obarcza trenera tak najłatwiej i pewnie coś w tym jest. Ale prawda jest taka brak charyzmy, zaangażowania u naszych zawodników w takich meczach jak dzisiaj.
Brak jaj, impotencja. W klubie który kocham - niedopuszczalne, bolesne, smutne.
Dobrze ze jest alkohol.
» 6 marca 2016, 21:34 #196
trance: Niespodziewana hahaha, a Stoke, Sunderland, Bournemouth...ile jeszcze wyliczać? :) Jak się trzyma buca na ławce to tak to wygląda, LM za 2 lata najwcześniej. Dziękujemy durny zarządzie z Ed'em na czele. Czekam na całkowite przewietrzenie.
» 6 marca 2016, 21:15 #195
Szilk: Nerwowy, ale dobrze mówi :)- pełne poparcie!
» 6 marca 2016, 22:11 #194
RedDevils4life: Dodatkowo Liverpool ma zaległy mecz i może wskoczyć na nasze miejsce. Panowie, ten sezon jest porażką. Nadeszły chude lata. Powtarzam to już od jakiegoś czasu...
» 6 marca 2016, 21:07 #193
TinyScouser: United ma lepszy bilans bramkowy.
» 6 marca 2016, 21:35 #192
RedDevils4life: Tak wiem. Ale czy Liverpool musi wygrać (jeżeli wygra) jedną albo dwiema bramkami?
» 6 marca 2016, 21:36 #191
TinyScouser: Wystarczyłoby wygrać z Evertonem 5:0 i już... ;)
» 6 marca 2016, 21:37 #190
RedDevils4life: No wiesz, to jest mało prawdopodobne. Ale ja tylko mówię, że kluby depczą ostro po ogonie. ;)
» 6 marca 2016, 21:41 #189
TinyScouser: Wiem, walka trwa. Szkoda tylko że o miejsca 4/5...
» 6 marca 2016, 21:42 #188
zawszezwami: Mina Fergusona po meczu mówi wszystko...
» 6 marca 2016, 20:48 #187
b90: Reakcja Neville'a po wyrównującym golu Valencii z Atletico też :) Chciałbym takiego kogoś na ławce, a nie buca który nawet d.. nie ruszy z krzesełka.
» 6 marca 2016, 21:02 #186
Wave: Bilic prawie wogole nie siada echhhhhh
» 6 marca 2016, 21:10 #185
rizx: O proszę już Neville'a chcecie. Jeszcze tydzień-dwa temu wszyscy wyśmiewali jaki to nieudacznik co to tylko krytkować i gadać potrafi a tu nagle się okazuje, że On jest naszym zbawcą..
» 6 marca 2016, 21:53 #184
RedDevils4life: A jaką teraz ma minę Neville? Bo widzę, że czerwona dla Valencii i 1-3 w końcówce. :P
» 6 marca 2016, 22:12 #183
kckMU: on chce emocjonalnego trenera a nie konkretnie Neville'a. Boże, trzeba się przypieprzać o wszystko?

Mou, Simeone, Conte też żyją że stadionem. wcale nie napisał: dawać Gary'ego :|
» 6 marca 2016, 22:28 #182
b90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2016 01:27

Gdzie ja napisałem że chce konkretnie Neville'a? Widać jaki tu jest poziom na DP. 93 rocznik a nawet czytać nie potrafi.

Jak ja bym miał takiego trenera jak van gaal to nie miał był takiego zapału do gry jaki miałem za młodzieńczych lat. Mój trener miał charakter, był też trenerem karate. Pamiętam jak na meczu kiedy byłem rezerwowym wziął mnie mocno za kark i mówił, wchodzisz i strzelasz bramkę i tak też zrobiłem bo wiedziałem że nie mogę zawieść. Potrafił wywrzeć presje, był autorytetem dla wielu młodych i dzięki temu osiągaliśmy sukces. Jak patrze na tych marnych kopaczy którzy reprezentują ten klub i van gaala zbijającego bąki na krzesełku to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera.
» 7 marca 2016, 01:10 #181
manutdfan92: Cóż, ciężko jest wygrać mecz jeśli się nie chce go wygrać. Najbardziej nie chciał chyba van Gaal, który nie dał swoimi posunięciami żadnego impulsu do ataku (zmiana Herrery na Schnerderlina jest dla mnie niewytłumaczalna). A przy tak grającym WBA spokojnie można to było wygrać nawet w dziesięciu. Taką a nie inną wyjściową jedenastkę tłumaczę sobie koniecznością zarotowania i nie mam o nią specjalnie pretensji, ale w trakcie meczu trzeba było inaczej zareagować. Między innymi należało zmienić wcześniej Darmiana, który jak jest w formie to gra co najwyżej solidnie, a dzisiaj w niej nie był - po powrocie Valencii to wg mnie nasza trzecia opcja na prawą obronę. Reszty specjalnie nie ma co komentować - może poza tym, że fajnie że Smalling wrócił. W następnym meczu Varela i Fosu do pierwszego składu i może coś ugramy.
PS. Jak to możliwe, że taki bloger-inteligent dostał tak głupią czerwoną kartkę to zagadka dzisiejszego dnia.
» 6 marca 2016, 20:44 #180
szabo1878: Carrick co za padaka... niestety, z calym szacunkiem do tego pilkarza, ale on juz musi powanie myslec o emeryturze.

dzisiaj przetrzymywal niepotrzebnie pilke, zle asekurowal kolegow, bardzo czesto odgrywal do najblizszego obroncy, no i chyba ani razu nie sprawil problemu przeciwnikowi, ktory mial pilke. a przeciez taka jest rola SPD!

Darmian biegal, jakby mial pieciokilogramowe buty

Lingard oddal jeden niezly strzal, a tak poza tym to ja bym mogl grac za niego i gorzej bym nie zagral...

na plus
Martial, ktory cos probowal szarpac przynajmniej
Rashford, ktory jest napastnikiem, a dzisiaj mial wiecej zadan defensywnych niz ofensywnych i jako tako sie z nich wywiazywal
Smalling, ktory w pierwszej pochowie schowal Rondona do kieszeni. szkoda, ze Rondon sie polapal i juz pozniej gral w innych sektorach
» 6 marca 2016, 20:43 #179
OldTrafford1988: 40% mecz został przegrany przez Matę i jego głupie kartki. Nie chodzi tu o to, że graliśmy w '10' tylko przez to, że nie mieliśmy rozgrywającego bo w naszym składzie jedynie Juan jest rozgrywającym z prawdziwego zdarzenia.

60% jest przez błąd w doborze składu na ten mecz:
- Jak mógł posadzić Varele na ławce po tych ostatnich meczach w jego wykonaniu, przecież był motorem napędowym. Do tego coś holender nie jest swojej 'filozofii" przecież zawodnik po kontuzji miał być stopniowo wprowadzony do składu a tu Darmian grał 80min.
- Jak mógł Dapaya posadzić na ławce, chłopak zaczął się rozkręcać. Lingard powinien siedzieć a nie Depay.
- Jak zobaczyłem Carricka w pierwszym składzie kosztem Schneiderlina wiedziałem, że będzie nasza gra wygłądać bardzo kiepsko i tak było.
- Blind nie dawał rade fizycznie napastnikom WBA dlaczego w czasie meczu nie zmienili się pozycjami z Rojo?
-Rashford powinien dziś odpocząć i wejść w drugiej połowie.
» 6 marca 2016, 20:40 #178
jajecko: Prawda, prawda. Blind w ogóle mógłby nie grać. Z Rojo na stoperze i Rileyem czy Darmianem na lewej chyba nie byłoby tragedii. Rashford niepotrzebnie na napadzie, powinien, tak jak mówiłeś, wejść w drugiej połowie za Lingarda na prawe skrzydło od razu. Albo za Depaya i wtedy na atak.
» 6 marca 2016, 20:54 #177
RedDevils4life: Żałosna czerwona kartka. Przesraliśmy sezon jeśli chodzi o ligę. Liczę już chyba tylko na LE i F.A. Cup. Bo Premier League jak za czasów Moyesa. 6 miejsce w marcu...
» 6 marca 2016, 20:37 #176
soldier: Do tego loserpool ma mecz zaległy i tylko 3 punkty straty.
» 6 marca 2016, 21:45 #175
dlabigt23: nie bedzie top 4 z taka gra w kratke. Potrafimy wygrac dosc wazny mecz z arsenalem wszystko okej pozniej jakos tez wymeczymy a tutaj znow porazka . Bede szczery ale nie widze nas w top 4 , lepiej skupmy sie na LE bo to tylko realna szansa na LM w przyszlym sezonie a czekaja nas jeszcze mecze z city leicester i tottenhamem wiec napewno jeszcze duzo punktow zgubimy.
» 6 marca 2016, 20:31 #174
simsonson: Prawda jest taka, że mecz przegrał nam Van gall ...
Zwycięskich składów podobno się nie zmienia... a co burak zrobił?
Dwaj gracze Depay i Varela, którzy w ostatnich meczach grywali bardzo dobrze siędzą na ławce bo warzywa wróciły do podstawy i widać efekty....
Darmian - padaka, podania celne na poziomie ekstraklasy.
Lingard? Dno, w meczu z Watford wchodzi na ostatnie 20 minut, raz piłka przy nodze i zaczyna spotkanie dziś w podstawowym składzie...
Depay, który ostatnio odżywał, wracała pewność siebie ławka... Rozumiem rotacje w zespole, ale jesteśmy na etapie gry, gdzie trzeba walczyć o punkty do ligi mistrzów... a on rotuje graczami, którzy ostatnio ciągnęli naszą grę... Depay musi grać, aby odzyskać pewność siebie z PSV..

Mata kartka, głupia kartka, ale trudno...

Zmiany:

Herrara ... jak można ściągnąć zawodnika kreatywnego przy stanie 0-0 na pomocnika defensywnego... kto miał grę kreować? Liniesta?

Darmian - w końcu zszedł, ale czemu nie za Varelle? nomonalny prawy obrońca, wchodzi monsu, bardzo mi się ostatnio podoba, ale sorry, Varella powinien grać.

Ten mecz jedynie przegrał Van Gall, jak jeszcze więcej warzyw wróci do 11stki będziemy bardziej tonąć ... a młodzież głodna gry będzie siedziała na ławie... Dziękujemy Panie Luisie.
» 6 marca 2016, 20:29 #173
pawlus: Panowie, czy jest jeszcze osoba na tej stronie twierdząca że Van Gall powinien zostać do końca sezonu na stanowisku? Rozumiem można szybko stracić zawodnika, można grać słabo ale w ligowym meczu przegrywając 1-0 w końcówce trzeba zaryzykować i spróbować odmienić losy meczu. WBA nie grało dzisiaj nic specjalnego było do ogrania, a nasz menago zadowolił się skromnym 1-0 w plecy. Każdy kolejny mecz z Van Gallem na ławce zwiększa szanse na kolejny blamaż i drastycznie zmniejsza na zakwalifikowanie się do LM.
» 6 marca 2016, 20:26 #172
DevoMartinez: Ja. Głpota zmieniać trenera na finiszu rozgrywek bo na nikogo lepszego go i tak nie zmienimy.
» 6 marca 2016, 20:36 #171
szabo1878: niech chociaz Giggs zostanie pierwszym trenerem do konca sezonu. my w tej chwili nie potrzebujemy geniusza, tylko kogos kto po prostu wzbudzi w zawodnikach wole walki.

no drugim wyjsciem jest jeszcze grac mlodzikami, bo oni ta wole walki i glod gry maja, bylo widac w ostatnich meczach. no ale wroci jeszcze Rooney, Fellaini, Jones (wroci i znowu zlapie kontuzje), do tego wracaja teraz Darmian i Carrick i od nowa bedziemy grac padake.
» 6 marca 2016, 20:58 #170
pawlus: Głupotą jest zostawienie menago który przez ponad 1,5 roku nie potrafi poukładać drużyny, woli przegrać 0-1 niż zaryzykować i podjąć walkę i chyba jest już pogodzony z tym że po sezonie zostanie zwolniony. Gorszy trener to już nam się raczej nie trafi, a zawsze możemy coś zyskać. Giggs zastępując Moyesa pokazał się z przyzwoitej strony, więc może na niego należy postawić i dać szanse do końca sezonu.
» 6 marca 2016, 21:08 #169
flt32705: Po sezonie do Giggsa Phila Nevilla I Ogień
» 6 marca 2016, 21:37 #168
DevoMartinez: szabo1878: to czemu nie wzbudza tej woli walki? przecież jest asystentem i może to robić? Odpowiem: Giggs nie ma charyzmy, to generalnie spokojny człowiek, do tego nie ma autorytetu jako trener. Piłkarzem był wybornym i to tyle. Zmiana w tym momenie bez sensu. Zresztą Giggs podobnoe nie chce być kolejny raz zapchajdziurą.
» 6 marca 2016, 23:48 #167
Michal88: już ch... w ta przegrana bo tak jest w sporcie nie zawsze można wygrywać i tak dalej ale ten brak walki....co to było,kilka nie groźnych strzalow w meczu z WBA to troche slabo jak na wielki Manchester United
» 6 marca 2016, 20:14 #166
seba119955: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2016 20:14

Tulipan po prostu nie ma jaj! Młodzież dobrze grała z Arsenalem to czemu miała by sobie nie poradzić z WBA? "Pewniakom" się nie chce tyrać na boisku. Przed meczem widząc skład przeczuwałem, że tak to może się zakończyć. Dodatkowo te zmiany... Nie potrafimy zagrozić bramce a nasz jedyny kreatywny pomocnik schodzi a w jego miejsce pseudo defensywny słup który dwie minuty po wejściu nie dał rady upilnować wraz z trzema innymi obrońcami jednego zawodnika...
» 6 marca 2016, 20:12 #165
ludek85: Nie da sie ogladac takiej gry, szkoda oczów . To co gra MU to jest dramat , tyle co moge powiedziec.Nawet gdy grali w 11 to gra wygladala fatalnie, zadnej konkretnej akcji nie przeprowadzili.
» 6 marca 2016, 20:10 #164
Timmy: Komentarz znaleziony po meczu:
'Gdy już myślałeś, że twoja dziewczyna zaczęła być ci wierna, ona tego samego dnia poszła na miasto, żeby puścić się z 10 kolesiami. Tak się czują kibice United dzisiaj'.

Te 4 minuty doliczonego czasu przejdą do historii. Drużyny, które sprzedają mecze, grają już chyba z większym zaangażowaniem.
» 6 marca 2016, 20:06 #163
FergusonGuy: Mistrzostwo-NIE!

TOP 4-NIE!

Liga Europy-NIE!

FA Cup-NIE!

XDXDXDXD
» 6 marca 2016, 20:06 #162
Domelo: Utrzymanie w lidze-TAK! :-)
» 6 marca 2016, 20:08 #161
Qulpix: Lepsze zero niż nic....
» 6 marca 2016, 20:25 #160
Szilk: Nie będzie TOP 4, jedynie na co możemy liczyć to WTOP 4, a może i więcej bo gramy katastrofalnie. Pisałem niedawno, że młodzi zaczynają grać coraz gorzej, bo widocznie filozofia Van Gaala już ich dopadła i odbiera im ich osobowość, zabija młodzieńczy entuzjazm oraz naturalny ciąg na bramkę.
Po raz kolejny mamy dowód na to, że zmiany trzeba zacząć od zwolnienia trenera. Pogubił się całkowicie i nie potrafi poukładać tych zawodników tak, żeby to była dobrze pracująca maszyna. Nadal twierdzę , że najlepszym kandydatem na to stanowisko jest Giggs, bo każdy inny trener to rozwiązanie na dwa, góra trzy lata i będziemy w tym samym miejscu co dziś.
Co do Maty, to odpuście, facet daje z siebie więcej niż może- bo widać, że kocha ten Klub, a ta czerwień to tak naprawdę trochę na wyrost i może wypływała z frustracji bo nawet z nim ten zespól dzisiaj po prostu nie grał. Kolejny chlubny rekord padł, a twarz Fergusona po meczu zdawała się mówić -dlaczego tacy nieudacznicy niszczą to co z takim trudem wywalczyłem dla tego Klubu.
» 6 marca 2016, 20:04 #159
login1: Taa, Giggs z prawie zerowym doświadczeniem na trenera do odbudowania United...
Jaaasne

Tylko Simone!
» 6 marca 2016, 20:16 #158
Szilk: 25 lat stażu u Fergusona i w M.U. - bezcenne ! Młodzi zawodnicy i w ogóle zawodnicy darzą go ogromnym szacunkiem i zaufaniem, a to jest podstawa sukcesu.
» 6 marca 2016, 20:26 #157
jamaj05: Z tego co mówią piłkarze, to darzą też van Gaala zzaufaniem i szacunkiem

Wygrywanie z Giggsem jako trenerem to takie romantyczne marzenie kibiców MU

Zgodzę się - podstawa sukcesu, ale bez takich rzeczy jak doświadczenie czy własna wizja futbolu poparta jakimiś osiągnięciami, nic z nim nie ugramy

Nie mamy takiego jakościowego składu jak Madryt, żeby wyszło jak z Zidanem

Ale co tam - nie protestowałbym, jeśli Giggs dostanie swoją szansę w następnym sezonie - rok w tą czy w tą czekania na jakieś sukcesy nas nie zbawi, a przynajmniej wykluczymy go z kręgu zainteresowań
Oczywiście wirzę w Giggsa i będę trzymał za niego kciuki tak samo jak za LvG czy Moyesa, ale moim zdaniem takich cudów nie ma
» 6 marca 2016, 20:37 #156
RedRevolta: Następny mecz gramy na Etihad stadium, ciekawe czy już tam City pogrzebie nasze szanse na mistrza?!



uuuuu pojechałem po bandzie, o top 4 oczywiście.
» 6 marca 2016, 20:04 #155
Szilk: Ludzie z szacunku dla tytułu Mistrza Anglii, przestańcie pisać, że mógłby ten tytuł dostać się w ręce tak słabego zespołu jakim we obecnym momencie jest M.U.
Jestem kibicem M.U. od ponad 20 lat i nie pamiętam, żebyśmy grali tak słabo i przez tak długi okres. Przegrać można zawsze i z każdym, ale nie w takim stylu jak dzisiaj - to dramat.
» 6 marca 2016, 20:29 #154
pawelisto2: Kolejny mecz potwierdzający jak ważnym punktem w zespole jest Fellaini.
Wszystkie pojedynki główkowe przegrywamy na środku boiska jak i w polu karnym - niestety.

Belg jest bardzo istotny dla nas i myślę, że tylko osoby starsze, bądź mające pojęcie o piłce nożnej zrozumieją dlaczego i w jakich momentach jest on potrzebny zespołowi.

Smutne jest to, że po wygranych meczach po 3 dniach jest 200+ komentarzy, a po przegranych w jeden dzień fala hejtu powoduje prawie tyle samo.
» 6 marca 2016, 20:03 #153
kckMU: Było miło i się skończyło. Czego nie zrobił Watford to zrobił dziś West Brom.

Ja tam się już nie denerwuje. Jak Rondon się odwracał, to było widać, że wpakuje gola. Komentatorów zbytnio to też nie zdziwiło. Zero walki, zero pomysłu, zero biegania, zero mózgu, zero trenera.

Mam nadzieje, że van Gaal wprowadzi nas do LM, a jeżeli nie, to chociaż ładnie się pożegna zdobywając FA Cup i po ostatnim majowym meczu kulturalnie sobie podziękujemy.

Kończąc dodam, że mam nadzieje na wyrozumiałość redakcji. Nie dodawajcie kolejnego wpisu z tego pożal się Boże bloga Maty. To co dzisiaj zrobił nie było głupie. Nie było nawet niepojęte, bo to było coś, czego się nie da opisać.
» 6 marca 2016, 20:02 #152
Dexter22: No ! Nie widziałem dotychczas większej padaki w grze zawodników Manchesteru United ! Nawet za Moyesa było dużo lepiej !!
» 6 marca 2016, 19:58 #151
Mordox: Współczuje Fergusonowi że musi oglądać takie gówno...
» 6 marca 2016, 19:56 #150
DevilFan: A szkoda było strzępić ryja naprawdę.
» 6 marca 2016, 19:56 #149
zarekdiabel: Abrakadabra dlaczego nie
» 6 marca 2016, 19:53 #148
thelead: Gdzieś od 5 minuty było wiadomo że mecz bedzie grany na człapaka i myślę że kartka dla Maty wcale tak bardzo obrazu gry nie zmieniła. Przede wszystkim bolesne jest jednak podejście do meczu. Nie wiem co się dzieje w szatni klubu czy na treningach ale tej drużynie brak agresji i pewności siebie, a w budowaniu tych cech bynajmniej nie pomaga Van Gaal. Już wprowadzenie Schneiderlina za Herrerę było sygnałem modlitwy o remis. Niby cyknął Depaya, ale na koniec zmienił obrońce na obrońce. To jak ta drużyna ma wygrywać skoro manager tylko im dowala.

I jeszcze jedno. Przypomniał mi się mecz z Arsenalem i te tricki Depaya holującego piłkę do rogu a potem blokującego ją ciałem. Wczoraj w meczu Borrusia-Bayern remis zadowalał drużynę Lewandowskiego, a mimo to pod koniec meczu Muller gdy piłka trafiła w okolice rogu robił wszystko by zrobić z tego jakąś korzyść dla drużyny choć był w jej posiadaniu. To pokazuje przepaść jaka dzieli kluczowy zespół europejski od naszych Redsów.
» 6 marca 2016, 19:52 #147
Soczysty82: Zagralismy tragiczny mecz i niestety nie zasluzylismy nawet na pkt....jedna wielka kopanina,beznadziejne wykopywanie pilek na afere.Mysle,ze nawet jak gralismy jednego zawodnika mniej mielismy wiecej jakosci na boisku nic WBA,ale niestety chłopaki nie potrafili tego wykorzystac....
» 6 marca 2016, 19:51 #146
kolor: De Gea
Varela
Smalling
Fosu-Mensah
Borthwick-Jackson
Schneiderlin
Blind
Depay
Rothwell
Martial
Rashford

Od kolejnego meczu tylko taka "jedenastka". Ci którzy dzisiaj wyszli już nigdy więcej nie powinni grać w takim samym zestawieniu i ustawieniu. Ja nie wiem co ten Van Gaal robi, przecież to jest sabotaż. On nie widzi którzy piłkarze dobrze grają na jakich pozycjach ??
» 6 marca 2016, 19:45 #145
b90: Od razu inny tytuł xD
» 6 marca 2016, 19:42 #144
Krycha98591: O matko bosko... straciłem 90 minut życia na szczerze mówiąc gówno. Mecz tak nudny, że spokojnie można było iść spać. Zero ataku, zawziętości i takiej jakby to nazwać chęci do gry. Obrona też pozostawia dużo do życzenia. Moje pytanie jest takie czemu Depay nie zaczął w pierwszym i czemu pod koniec meczu pan LVG nawet nie chciał zaryzykować i pokusić się chociaż o remis? Ogólnie mówiąc odechciewa się oglądać mecze w wykonaniu naszych piłkarzy.
» 6 marca 2016, 19:41 #143
jamaj05: Mata ucz się chińskiego, bo jakikolwiek trener nie przyjdzie po sezonie, to lecisz pierwszy, a w Europie nikt za ciebie kasy nie wyłoży
I ten głupi uśmieszek jak schodził do szatni... Ojj gdyby w sztabie był Roy Keane dostałby takiego strzała, że uśmiechałby się tylko dzięki protezom
Jak można być ostatnio kapitanem drużyny i zrobić coś tak głupiego, tak zmarnować punkty? Głupotą może dorównać mu już tylko Balotelli

Co do bramki - wokół Rondona stali Rojo, Blind i Darmian, blisko był Schneiderlin, a napastnik WBA ma czas przyjąć piłkę i oddać strzał
Na większe fajtłapy (jedyne słowo za którego nie dostane bana) wyszli tylko obrońcy Aston Villi przy bramce Sterlinga wczoraj. Ta bramka to hańba dla naszej defensywy

Co do meczu - moje zdenerwowanie wynika tylko z tego, że dałem się ponieść emocjom po ostatnich 4 meczach. Już wierzyłem, że ścigamy TOP4 z sukcesem na koniec (najlepiej kosztem City albo Arsenalu), już zastanawiałem się czy jeśli będziemy mieli bardzo dobre ostatnie 10 meczów w lidze, to może warto zostawić LvG. Już nawet mówiłem, że ten sezon wcale nie jest taki zły na jaki się zapowiadało
I to był mój błąd - było podejść do tego spotkania z chłodną głową, mając w pamięci cały słaby sezon, odpadnięcie z LM itd., itp.
Było pamiętać, że obecnie w drużynie połowa piłkarzy nie zasługuje na założenie czerwonej koszulku, a reszta albo nie ma doświadczenia albo sama nic nie zdziała

Mając to wszystko na uwadze przynajmniej nie byłbym teraz taki zawiedziony
Ale to mój ostatni zawód w tym sezonie.
Chociaż jak można być kibicem i nie wierzyć w swoją drużyne? Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że sami piłkarze w nią nie wierzą
» 6 marca 2016, 19:41 #142
WiemWszystko: No bo Roy Keane to był wzór na boisku. Ile razy graliśmy w 10 przez Roya?
» 6 marca 2016, 19:51 #141
janpodgorski: Chłopie zejdź na ziemie. Każdy z nas robi błędy - nawet ludzie na najwyższym poziomie - Mata w tym sezonie akurat jest mocno na plus. Głupotę zrobił i tyle - zdarza się najlepszym. No chyba, że jesteś bez wad. Hiszpan akurat więcej daje niż szkodzi. Punkty United traci w tym sezonie regularnie. Dawno jest po tytule, dawno po LM. Można to jeszcze było ratować zwalniając Lvg w zeszłym roku. I tyle w temacie.
» 6 marca 2016, 19:52 #140
login1: No nie powiedziałbym, że Mata jest mocno na plus
Takich bardzo dobrych występów miał góra z 10, tyle samo co np Depay czy Blind
Reszta to pokazanie swojej 'inteligencj' boiskowej, albo odbijanie się od przeciwników jak piłeczka
Każdy ma wady, ale za taką tygodniówkę, za taką wiarę w jego osobe, bo przecież jest pewnym punktem drużyny, to płakać się chce po tym co zrobił

Na blogu pisze, że walczą o TOP4 i na początku meczu sam rujnuje te marzenia
Ludzie będą mieli z tego bekę nie mniejszą niż po czerwonej kartce Gerrada przeciwko United

Keane wzorem do naśladowania zachowania boiskowego nie był, ale przydałaby się osoba z jajami, przy której piłkarze nie będą patrzeć na swój brak zaangażowania albo głupie błędy bezkrytycznie

Co nie zrobią, to głupia minka i patrzą po sobie, zero poczucia odpowiedzialności. Jak ich ktoś nie kopnie w tyłek, to takich akcji będzie coraz więcej
» 6 marca 2016, 20:13 #139
Wave: dobry komentarz, i nie chodzi o mate tylko caoksztalt druzyny
» 6 marca 2016, 20:20 #138
is200: Sa moze z 3 lub 4 druzyny ktore graja pilka reszta to jedna wielka drwalownia.

i zamiast przeciwko tej drwalowni grac szybko po ziemi. To wrzucaja dlugie pilki. Gdzie tu sens gdzie logika? United potrzebuje gruntownej przebudowy i mlodszego trenera najlepiej z hiszpani.
» 6 marca 2016, 19:36 #137
is200: 3 liga estonska!!

Dramat
» 6 marca 2016, 19:29 #136
kingeric: piłkarzyki zostawili jaja w szatni, a niektórzy z nich nigdy ich nie mieli...

brakuje kogoś w typie roy-a keana - prawdziwego kapitana
» 6 marca 2016, 19:25 #135
kralo11: Mata był ostatnio kapitanem :) Wydaje mi się że jedyna taka osoba to Roo nie ma innej która złapie kogoś za mordę.
» 6 marca 2016, 19:32 #134
Kundziu: Podpisuję się pod tym komentarzem. Nasze chłopy nie mają jaj, brakuje zawodników z charakterem. Mata za takie głupie faule powinien sobie trochę odpocząć i przemyśleć parę rzeczy. I proszę panów o zaprzestanie psioczenia odnośnie rzekomej rotacji w składzie, bo zbyt wielkiej rotacji to ja tu nie zauważyłem. Tu zabrakło chłopów z jajami i Juanowi oleju w głowie.
» 6 marca 2016, 19:33 #133
JackDaniels: Stary dobry Manchester United xD
» 6 marca 2016, 19:24 #132
Sylverstone: stary "dobry" neo-Manchester United !
» 6 marca 2016, 19:34 #131
walentos: Tak jak powiedział jeden z komentatorów. Ataki WBA nie stwarzały zagrożenia i często tracili pilke w środku pola dlatego śmiało można było podjąć ryzyko i zagrać przeciw nim na 3 obrońców. Za Blinda powinien wejść Depay.
Kiedy w 10 chce się wygrac mecz to niestety ale trzeba zaryzykować.
My tego nie chcieliśmy wygrać.
» 6 marca 2016, 19:23 #130
ZielonaLatarnia: @Johny
Może jestem jakiś dziwny ale mnie śmieszą takie suchary ;)
Nwm może mi to zostało przez te filmy z Nielsenem "Naga Broń" "ściągany" ;)
» 6 marca 2016, 19:41 #129
purpleHaze: I znowu gramy w kratkę.. Wydawać się mogło, że po ostatnim meczu złapaliśmy wiatr w żagle a tu... taka padaka. Osobiście myślałem, ze Mata jest poważniejszym graczem i ma trochu oleju w głowie, ale wystarczyły 3min w ktorych zdążył złapać 2 żółte kartki w tak głupi i nieodpowiedzialny sposób... Gratulować takiego 26-minutowego występu. Ciekawe co jutro napisze na swoim blogu.

Szkoda szkoda i jeszcze raz szkoda.
» 6 marca 2016, 19:20 #128
JohnnyCross: Wraz z powrotem kontuzjowanych zawodników wraca filozofia. Może lepiej niech grają młodzi, którzy tej filozofii nie rozumieją.
» 6 marca 2016, 19:18 #127
piotrz7: Nie grali młodzi ze względu na swoje warunki fizyczne. Z silnym Rondonem LVG postanowił grać silnymi zawodnikami, choć dopiero po kontuzji. Młodzież odbijałaby się jak od ściany.
» 6 marca 2016, 19:24 #126
DanyDET: dziadostwo
» 6 marca 2016, 19:17 #125
Sideswipe: a może to prawo Murphy'ego zadziałało?
» 6 marca 2016, 19:17 #124
kralo11: Prawo Bogusia Lindy z psów "A kto umarł, ten nie żyje" a my kibice dalej wierzymy po wygranym meczu że coś się ruszyło :)
» 6 marca 2016, 19:20 #123
karolm: Mecz ustawiła czerwona kartką dla Maty. Po stracie zawodnika byliśmy lepsi, przewazalismy, niestety nie udało się tego udokumentowac. Nie wykorzystalismy swoich sytuacji, a przy golu zle bronilismy. Skupiały się na lidze Europy bo trofeum jest wazniejiejsze niż pierwszą czwórka. Dziękuje LVG.
» 6 marca 2016, 19:14 #122
Ave88: lepsi w graniu do tylu:) w koncu w tym mamy 1 miejsce wiec trzeba bylo ślubowac tą pozycje:)
» 6 marca 2016, 19:16 #121
ptasior: to już nawet śmieszne nie jest.
» 6 marca 2016, 19:14 #120
Kuntakinte: Kolejny rekord pobity Panie LVG
» 6 marca 2016, 19:13 #119
99iw: Mojzi i Ludwiczek pobili wciągu trzech sezonów chyba więcej rekordów niż sAF od 1986 :p
» 6 marca 2016, 19:15 #118
szturm: O jaki rekord chodzi? Bo już się zgubiłem od ich nadmiaru.
» 6 marca 2016, 20:34 #117
jajecko: Pierwsza porażka w lidze na Hawthorns
» 6 marca 2016, 20:59 #116
szabo1878: @ nie przegralismy z West Bromem na ich terenie ani razu w erze Premier League. do dzisiaj oczywiscie
» 6 marca 2016, 21:07 #115
marchewa11: Winna piłkarzy to 10 % reszta to sztab szkoleniowy,mecze są kompletnie nie rozgryzione taktycznie. Drużyna nie potrafi odnaleźć się na boisku ataki nie przemyślane,obrona zaspana i spóźniona i źle ustawiona. Pan trener do końca sezonu i pożegnanie z nim,on jest za stary by budować drużynę. Boli mnie serce jak widzę tak grający mój klub,można przegrać ale po grze a nie po kopaninie nie przystoi to ludziom którzy robią to co kochają i jeszcze dostają za to taką kasę!!
» 6 marca 2016, 19:13 #114
99iw: Ranieri jest w wieku LvG a zespół potrafił zbudować i to bez takich sum,więc to nie wina wieku LvG tylko jego filozofii i procesu.
» 6 marca 2016, 19:18 #113
poxqufox: Jak można nie umieć rozgryźć WBA?...przecież to chyba każdy trener i komentator, wie ze graja długimi piłkami, a atak pozycyjny leży i kwiczy tak samo jak u nas...
» 6 marca 2016, 19:33 #112
kralo11: Ciężko powiedzieć cokolwiek na temat poszczególnych piłkarzy ponieważ Mata dostał szybko czerwoną kartkę i tu nie było mowy o wygranej ja liczyłem na bezbramkowy remis lecz się nie udało. Rashford nie widoczny praktycznie Lingard to co zawsze tyle że bez asysty i bramki, Martial praktycznie cały mecz spędził z obrońcami WBA bo grał sam i tak props że czasami udawało mu się przejść 2 obrońców ale co z tego jak był w ataku sam i czasami przybiegał Lingard ale jak wyglądała wtedy akcja ? Martial ściąga rywali czeka aż nadbiegnie Lingard(w tym momencie defensywa WBA ustawiona ) podanie do Lingarda a ten zagrywa w pole karne gdzie jest tylko Martial i pilnuje go jakoś 3 obrońców. DDG i Smalling najlepsi w tym meczu bez wątpienia. Blind standard Matteo w obronie takie 6/10 ale w ataku dosłownie nic Rojo coś tam próbował do 20 którejś min ale gdy graliśmy w 10 Rojo istniał tylko w def, Carrick jak to on kilka przechwytów spowalnianie akcji jak dla mnie to on gra coś takiego jak Cleverley tylko jest wolniejszy i czasami podaje do przodu, Herrera za wiele nie pokazał ale nie ma co się dziwić Mata zawiódł i chłopak nie wiedział czy grać jako def czy ofe i wyszło takie ni to ni to. Jeśli chodzi o zmienników no to Constans jeśli chodzi o grę zespołu po ich wejściu. Sumując Nie chcę zwalać całej winy na Mate ale prawda jest taka że do kiedy był na boisku gra się jakoś zazębiała lecz gdy dostał czerwoną kartkę wszystko padło. Mam żal do LvG bo gdy gramy w 10 i jest mało czasu do końca my nie ryzykujemy przed stratą bramki zmiana Herrera na Morgana spoko chciał grać na remis rozumiem ale gdy dostajemy bramkę 4 min później należy od razu przeprowadzić zmianę ofensywną obrońcę za Depaya zaryzykować bo co jest do starcenia ? a my jak zareagowaliśmy na stratę bramki ? 9 min po stracie gola zmiana Rashford-Depay 8 min później zmiana obrońca za obrońcę to tak jakbyśmy bronili wyniku 1:0 w plecy. Zaczynamy spadać ale wierzę w to że ligę zajmiemy jakoś na 5 miejscu i osiągniemy coś w LE ! GGMU
» 6 marca 2016, 19:12 #111
lukiton0589: Może Mourinho nie jest najlepszym wyborem, ale zawsze lepiej to niż van Gaal
» 6 marca 2016, 19:11 #110
tara1982: w obwodzie jest jeszcze Moyes :D
» 6 marca 2016, 19:14 #109
99iw: Wszystko wyglądało by dzisiaj inaczej gdyby zamiast Darmiana grał Varela za Blinda Fosu Mensah,Depay zamiast Lingiesty
» 6 marca 2016, 19:10 #108
Sheep: To jest Lingmar
» 6 marca 2016, 19:13 #107
kralo11: Powiem tam co do Vareli się zgadzam ostanio grał całkiem nie źle, Nie jestem fanem "talentu" Blinda ale Fosu moim zdaniem jeszcze nie jest gotowy żeby rozgrywać mecze od pierwszej minuty ale to akurat kwestia dyskusyjna ja tam akurat uważam i co tam jeszcze Depay zamiast Lingarda to nie przypadek że LvG tak postąpił wiedząc że WBA będzie się raczej broniło i kontrowało chciał mieć jak najlepszą obronę i widać było że Lingard czy też Rashford wracali z ataku do def a Depay to coś takiego jak Ronaldo on z ataku nie wraca a nawet jeśli to bardzo nie chętnie i dla tego wydaje mi się że taka decyzja LvG.
» 6 marca 2016, 19:25 #106
Wave: Przykro sie robi na to patrzac i tyle,
szkoda tez ze Ferguson musi to ogladac
» 6 marca 2016, 19:07 #105
lukiton0589: Oh Louis van Gaal! Oh Louis van Gaal! Oh Louis van Gaal!
» 6 marca 2016, 19:06 #104
bla27itico: Kolejna KOMPROMTACJA!! Kibicuję United już ponad 20 lat i nigdy nie było mi tak wstyd za styl gry mojej ulubionej drużyny. Taki styl mogą prezentować drużyny walczące o utrzymanie w okręgówce. ŻAL!
» 6 marca 2016, 19:06 #103
przemcio94: Smallinga tez byscie sprzedali? Ludzie, ogarnijcie sie! Porazka boli, ale nie szukajmy dziury tam gdzie jej nie ma. Gramy slabo, bardzo dobre mecze mozna wymienic na palcach jednej reki, jednakze ja w dalszym ciagu bede wspieral ten klub i wierzyl, ze ta stagnacja wkrotce sie zakonczy. GGMU!!
» 6 marca 2016, 19:05 #102
99iw: Nadzieja umiera ostatnia ale rozsądek podpowiada ,że na Ligę Mistrzów przyszłym roku mamy bardzo małe szanse.Ligi Europy raczej nie wygramy,Liverpool jest w gazie a my gramy w kratkę,jesteśmy wstanie pokonać mytjcośtam i męcząc się z Watford wygrać po stałym fragmencie gry,albo zagrać mecz roku z Arsenalem ale nie sądzę po tym co dzisiaj zobaczyłem żeby to starczyło na Liverpool.Top4 nam dzisiaj uciekła City ma jeszcze mecz do rozegrania a przed nami jest jeszcze WestHam.Jeśli $hity wygra będziemy mieć do nich 6 punktów straty,5 do Arsenalu i 2 do młotów.Nawet jeśli pokonamy the reds to czekają na nas jeszcze silniejsze zespoły np BvB lub Totki.Małe szanse lecz wierzę.GGMU!
» 6 marca 2016, 19:05 #101
grzesznik83: Kilka ostatnio dobrych meczy United i prasa juz pisze ze Mourinho jednak nie będzie trenerem Manchesteru bo Giggs będzie następca! jednym słowem śmiech na sali z całym szacunkiem dla Ryana... jedyny plus dla Lvg to to że daje szansę młodym grajkom naprawdę to mi się podoba bo w przypadku objęcia zespołu przez Mou to praktycznie możemy o tym zapomnieć.. Glory United !!
» 6 marca 2016, 19:05 #100
szturm: Nie dawałby szansy młodym, gdyby nie plaga kontuzji. Nie zaginaj rzeczywistości.
» 6 marca 2016, 19:18 #99
Arkin: Wciąż mamy szanse na mistrzostwo!
» 6 marca 2016, 19:04 #98
DolphZiggler: Kto mądry dał Macie więcej niż 1?
» 6 marca 2016, 19:04 #97
Kuntakinte: Ja dałem mu -1
» 6 marca 2016, 19:15 #96
kralo11: Przepraszam, ja dałem 2 przyznaję się
» 6 marca 2016, 19:34 #95
DolphZiggler: Zasłużył na tą 2 w tym meczu tak samo jak ja.
» 7 marca 2016, 15:20 #94
JackHarper: Tą okładkę na głównej do newsa daliście dobrą. Nasi z ławki patrzą na Matę jak na znajomego skazańca przed straceniem na rynku.
» 6 marca 2016, 19:03 #93
DiMaryja: Co za banda szmaciarzy! Myślałem, że Mata jest inteligentnym piłkarzem ale po dzisiejszym meczu zmieniam zdanie. Jak można w tak idiotyczny sposób wylecieć z boiska? Czy blogger nie wiedział, że za utrudnianie wznowienia gry dostanie żółtą kartkę? Co nim kierowało? Na miano największego szmaciarza zasługuje jednak pan Carrick. Biega po boisku jakby był na spacerku w parku, jakby miał związane jajca, na dodatek podaje prawie tylko do tyłu. Od środkowego pomocnika oczekuje się zaangażowania i agresji, z taką ciotą w składzie nic nie wygramy! Czy on w ogóle strzelił kiedykolwiek bramkę? Nic dziwnego, że nie gra w reprezentacji, ten człowiek to wielki kawał drewna. Za takie pieniądze jakie dostają powinno im być wstyd, jakieś leszcze nas ogrywają z Fletcherem, którego już nie chcieliśmy w składzie. Zero podjęcia ryzyka, podania do tyłu i w poprzek boiska raz po raz świeca do przodu. Wstyd!
» 6 marca 2016, 19:03 #92
Ziyo: Od Carricka to ty się odwal. Nie jego wina że nie mamy w składzie lepszego pomocnika. Co do reszty się zgodzę za taką kasę oczekuje się dużo więcej. Taka filozofia.
» 6 marca 2016, 19:10 #91
1wolf1: Bo Carick to Profesor wolny procesor. Jego lata przeminely. Mial by godnosc i nawet nie wspominal nic o nowym kontrakcie i poprostu odszedl do wlasnie takiego WBA, gdzie z obecna forma jego miejsce...
» 6 marca 2016, 19:13 #90
Ziyo: Z tym się muszę zgodzić 1wolf1
» 6 marca 2016, 19:17 #89
Ronal: Proponuję zmianę tytułu na bardziej odpowiedni: Oczekiwane zwycięstwo West Bromwich Albion. :)
» 6 marca 2016, 19:03 #88
RobvanKlu5i: Kibicom chodzącym na stadion proponowałbym zrobić taką samą akcję jak kibice Śląska po przegranych derbach z Zagłębiem wczoraj - "Oddawać koszulki, nie jesteście godni grać z diabełkiem na piersi"
» 6 marca 2016, 19:03 #87
99iw: Pamiętam nieco bardziej wulgarną wersję i właśnie taka by się przydała ;)
» 6 marca 2016, 19:08 #86
wyspiarski: Ale piach. Szkoda czasu, zero emocji. Zmarnowany czas.
» 6 marca 2016, 19:03 #85
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2016 19:04

Ej a gdzie Twoje słynne "(...) i pogonimy z Manchesteru."?
» 6 marca 2016, 19:04 #84
Gallacher: Nawrócił się i tyle.
» 6 marca 2016, 19:08 #83
walentos: widocznie polubił louisa po ostatnich wielkich zwycięstwach
» 6 marca 2016, 19:13 #82
adamecki7: co za mecz... nie graliśmy totalnie nic. Brak prawego skrzydła darmian i lingard tylko nas osłabiają dlaczego nie grał Varela ?? Widać nas trenerzyna zadowolony BYŁ z remisu i za ofensywnego gracza dał defensywnego tylko i wyłącznie od podawana w tył. A na prawdę wierzyłem jeszcze w top3 LVG out!! GGMU!!
» 6 marca 2016, 19:02 #81
Kornel: Ilość zwolenników Mourinho po tym meczu zwiększy się 20 krotnie.
» 6 marca 2016, 19:02 #80
Arkin: Podziwiam osoby oglądające ten syf.
Beka z ludzi, którzy liczyli, że wracamy do gry o LM.

Jeśli Mourinho podejmie się ogarnięcia tego syfu to jeszcze większy szacun dla niego.
» 6 marca 2016, 19:02 #79
jajecko: Weź idź kopnij swojego psa czy zwyzywaj mame bo tak mi brzmisz jakby to dla Ciebie było ok
» 6 marca 2016, 19:06 #78
Domelo: Ja tu słyszałem nawet już mowę, że wracamy do walki o mistrzostwo. Nie z tym trenerem i składem.
» 6 marca 2016, 19:28 #77
Steckov: To jakiś żart! Frajerska czerwona kartka Maty, żenująca gra. Zero zaangażowania, determinacji. Był to niezwykle ważny mecz w kontekście odrobienia punktów do czołówki, a United spartaczyli to w koncertowy sposób przegrywając z beznadziejnym WBA. Szkoda słów!
» 6 marca 2016, 19:02 #76
Erni94: Masakra mecz jestem rozczarowany mimo ze grali w 10 powinni wygrać wyglądało to jakby odpuścili sobie zero pomysłu na grę mam nadzieje ze z liverpoolem wygrają
» 6 marca 2016, 19:02 #75
kendzi: smutne kolejny sezon
» 6 marca 2016, 19:01 #74
RaptorUnited: za chwile zamiast koszulek united będą nosić piżamy jeśli nadal będą tak grać
» 6 marca 2016, 19:01 #73
RobvanKlu5i: Jaka niespodziewana porażka?? Zmieńcie te tytuł, w tym sezonie po MU wszystkiego można się spodziewać!
» 6 marca 2016, 19:01 #72
Domestos: E tam, Moyes miał 7 miejsce, a Van Gaal ma 6, wiec nie jest źle :)
» 6 marca 2016, 19:00 #71
wander11: Moyes dotarł do cwiercfinału LM ( moge sie mylic) a LVG nie wyszedł nawet z grupy :P ale jest postep :D
» 6 marca 2016, 19:03 #70
Kuntakinte: I rudy nie wydał tyle kasy
» 6 marca 2016, 19:11 #69
Domelo: Jeszcze 9 kolejek, wszystko przed LVG.
» 6 marca 2016, 19:28 #68
kralo11: LvG jeszcze majstra wykręci :) jedyne co musi się stać to: My musimy wygrywać wszystko, Arsenal to drużyna na której można polegać sama wyląduje na swojej pozycji, Tottenham od tej pory wszystko przegrywa, City udowadniają przekupowanie meczów i jakieś oszustwa podatkowe i ogólnie degradacja do 5 ligi, Leicester wychodzi na jaw że naszpikowali Vardiego i innych graczy zakazaną substancją i OUT z BPL na 4 ligi. Jeśli to się sprawdzi to wygramy Ligę.
» 6 marca 2016, 19:39 #67
AUDIoooo: Tulipan odpuścił top 4 dla pucharów,Mata głąb!Najglupsza czerwien sezonu w tak waznym momencie.
» 6 marca 2016, 19:00 #66
Ronal: To teraz byleby przetrwać psychicznie tą żenadę do końca sezonu i od nowego miejmy nadzieję nowy rozdział w historii United z nowym kompetentnym trenerem. :)
» 6 marca 2016, 19:00 #65
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2016 19:00

I jak zwykle wracamy do formy. Po świetnym meczu z Arsenalem znowu zaczęliśmy grać padakę. Już w meczu z Watfordem pachniało blamażem ale uratował nas strzał Maty i dobra dyspozycja Davida. Dzisiaj natomiast to co odwalił Mata... bez komentarza. Znowu przegramy/zremisujemy kilka meczów z rzędu, każdy będzie chciał zwalniać vG a potem znowu wygramy z kimś z wyższej półki i zaczną się peany na punkcie LVG i ślinienie się na myśl o mistrzostwie... A vG będzie się tak prześlizgiwał z miesiąca na miesiąc i tak w kółko. To jest jakaś komedia. Mecz słaby i ciężko było mi wytrwać do końca. W pierwszej połowie niewiele brakowało a WBA mogło prowadzić co najmniej 2 bramkami. 2 połowa to już w ogóle kopanina i kompletny chaos. Szkoda, że zamiast wykorzystać okazję na wejście do Top 4 jak zwykle wykładamy się na przeciętniakach. Niestety, vG nie ma temu klubowi niczego do zaoferowania i mam nadzieję że po sezonie przywitamy kogoś pokroju Mourinho bądź Simeone.

PS: Mina Fergusona wyraża więcej niż tysiąc słów.
» 6 marca 2016, 19:00 #64
Wave: z Arsenalem byl wyrownany mecz, wynik byl ok
» 6 marca 2016, 19:01 #63
kendzi: blind katastrofa, wogole to okropny był ten mecz :-(
» 6 marca 2016, 19:00 #62
b90: Abrakadabra znowu przewidział wynik. Szkoda że nie w tą stronę co trzeba xD
» 6 marca 2016, 19:00 #61
Abrakadabra: Nie przewidziałem geniuszu Maty. Za tą kolejkę 7 punktów na plus także mimo wszystko jestem szczęśliwy :)
» 6 marca 2016, 19:02 #60
Domelo: Ja tylko 5, czeka mnie walka o utrzymanie...
» 6 marca 2016, 20:01 #59
Sheep: Za tydzień możemy już być za looserpoolem , a mialo byc tak pieknie .
» 6 marca 2016, 19:00 #58
Ziyo: Niespodziewana porażka na The Hawthorns z WBA!


To ma dla was być niespodzianka.
» 6 marca 2016, 18:59 #57
Juvenille: Naucz się czytać, jest napisane "Niespodziewana" a nie " Niespodzianka"
» 6 marca 2016, 19:02 #56
SimplyRed: Słabo, zero wszystkiego, czyżby A.Martial przerabiał właśnie filozofie LVG bo na to wygląda.
» 6 marca 2016, 18:59 #55
Diabelred: Niech Mata weznie przyklad z Coquelina i przynajmniej przeprosi za to czerwo na tym swoim blogu czy w jakims wywiadzie.
» 6 marca 2016, 18:59 #54
Wave: z Maty to taki kapitan jak z Blaszczykowskiego
» 6 marca 2016, 19:09 #53
Knetus: Żenada...Mieliśmy grac o 3 pkt,nadzieje były duże.I znowu porażka w fatalnym stylu.Nawet remisu nie potrafiliśmy utrzymać z tak słabo grającym West Bromem.Przegrywając nic ani jednej sytuacji nie potrafimy wykreować.Smutne to...
» 6 marca 2016, 18:59 #52
atos1987: Spodziewałem się tego że nie wywiozą 3pkt. Obstawiałem max remis przed meczem ale jak Juan wyłapał czerwień to wiedziałem że remis będzie cudem. Nie oszukujmy się ostatnie wygrane były darem od losu a to jak wyglądała dziś "gra" united to właśnie jest odwzorowanie filozofii pana van hala.
» 6 marca 2016, 18:59 #51
Stumy7: Mam wrażenie, że za każdym razem jak zaczynają przegrywać kilka meczów i Van żal daje im wolne itd to wtedy Giggs zaczyna prowadzic treningi i potem graja szybko z polotem i miło dla oka no i skutecznie. A potem jak już se tak pograją to filozof wraca do treningów i gra wygląda jak kupa. Tezę stawiam na podstawie osberwacji z tego sezonu i momentu kiedy Giggs przejął chwilowo funkcje menagera po Moysie. Pamiętam, że wtedy powiedział, że po prostu kazał się zawdonikom cieszyć grą i tyle. Mecze z Midcośtam z Schrewsburry i z Arsenalem tego też dowodzą. To dwa zupełnie inne zespoły, więc nie widzę innego wyjaśnienia na taki stan rzeczy.
» 6 marca 2016, 18:58 #50
Kuntakinte: Kolejny rekord pobity Panie LVG
» 6 marca 2016, 18:58 #49
Walnuts: Niespodziewanie to ten knur nadal pracuje w United. I tak co tydzień od grudnia.
» 6 marca 2016, 18:58 #48
wander11: Jedyny plus tego ze gorzej sie nie da zagrac.
» 6 marca 2016, 18:58 #47
sagnol32: Tej żenady już nawet nie chce mi się komentować.
» 6 marca 2016, 18:58 #46
MU1212: gramy powiem wam w kratkę zero pomysłów na akcję Mata najgłupsza czerwona kartka a do tego wystawiliśmy doświadczenie zamiast młodości jak w tamtych meczach jedyny plus kombinacje Martiala i Lingarda reszta to już wołanie o pomstę do nieba
» 6 marca 2016, 18:58 #45
Osti10: Jedynym plusem tego meczu jest to, że przegraliśmy go małym nakładem sił.
» 6 marca 2016, 18:57 #44
mycka86: Najgorsze, że nie było nawet walki. 3 strzały przez cały mecz. Co to ma być. Wszyscy przeszli obok meczu. Jedyne wytłumaczenie widzę w tym, że gramy co 3 dni i zmęczenie dało o sobie znać.
» 6 marca 2016, 18:57 #43
meniu39: Jaka niespodziewana tego nie dało się oglądać 😈
» 6 marca 2016, 18:57 #42
Trioo19: Nasz wspaniały geniusz trenerski pobił kolejny rekord...
» 6 marca 2016, 18:57 #41
flt32705: Wyraz twarzy SIR ALEXA FERGUSONA po koncowym gwizdku mowi wszystko .
Przepraszam,dziekuje ,dowidzenia aha i bym zapomnial LVG OUT!!
» 6 marca 2016, 18:57 #40
EricKing: Mecz żenująco słaby. Spodziewałem się ze gra nie będzie najlepsza, ale mimo to z WBA przynajmniej powinni zremisować grając w 10.
» 6 marca 2016, 18:57 #39
UnitedForLife: GLORY GLORY MANCHESTER UNITED!
» 6 marca 2016, 18:56 #38
michal441599: Wypowiem się tak:
-Głupia przegrana przez którą znowu tracimy pkt do top4
-Blind według mnie ławka i niech przemyśli co dalej bo jego dośrodkowania i obrona ma wile do życzenia
-Szkoda mi Maty no ale niestety przez swoją głupotę straciliśmy przewagę na boisku
-Za późno depay wszedł na boisko powinien juz w drugiej połowie
Tyle mam do powiedzenia do tego meczu.Liczę na wygraną w lidze europy z liverpoolem.
GGMU!!
» 6 marca 2016, 18:56 #37
Kuntakinte: Walczyli jak lwy
» 6 marca 2016, 18:56 #36
JackHarper: po środku nasennym
» 6 marca 2016, 18:57 #35
Rekin: i przestrzelonym kolanem
» 6 marca 2016, 18:58 #34
flt32705: Dodaj kolego ze lwy ,ale bez zebow oczow i pazurow .Ja pier ale serce krwawi GGMU
» 6 marca 2016, 18:58 #33
EricKing: I do tego przekarmione. Może Anderson wpadł z wizyta? ;)
» 6 marca 2016, 18:59 #32
RaptorUnited: United zachowują się jakby ich koszulki miały z 3 tony i przez to nie mogli zaatakować
» 6 marca 2016, 18:56 #31
Sylverstone: Czyzby koszulki Nike byly lepsze ??
» 6 marca 2016, 18:57 #30
RaptorUnited: może i tak
» 6 marca 2016, 18:59 #29
Arkin: szczególnie te z 13/14
» 6 marca 2016, 19:03 #28
meniu39: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 6 marca 2016, 18:56 #27
Kuntakinte: Weź się ogarnij gościu co news to Wypisujesz to samo... Każdy wyraża swoje zdanie i Czasem wpisy są dość emocjonalne
» 6 marca 2016, 18:57 #26
paker814: Zamiast podjąć ryzyko to klepiemy tą piłkę i nic z tego nie wychodzi. Momentami wyglądało to jak zwykła kopanina. Po czerwonej kartce było widać, że WBA też nie ma za bardzo pomysłu ale w końcu im się udało. My za to mogliśmy atakować tylko jednym Martialem... zero ryzyka. Poziom meczu przemilczę... Trudno się to oglądało.
» 6 marca 2016, 18:55 #25
Domelo: Nasza ulubiona pozycja nr 7 coraz bliżej. Van Gaal jesteś najlepszy.
» 6 marca 2016, 18:55 #24
Ronal: Jaka niespodziewana porażka? Ten trener nie potrafi sprawić że zespół zacznie grać równo co mecz i takie są tego wyniki. Pozdrawiam wszystkich którzy się tak podniecali po ostatnich zwycięstwach. Mam nadzieję że teraz też kibicujecie trenerowi po grze na poziomie zespołu z 2 ligi. Mam wrażenie, że De Gea i młodzi zawodnicy typu Martial mogą z czasem rozważyć odejście, bo zwyczajnie nie będą widzieć tutaj dla siebie perspektyw. Nie zasługujemy z taką grą na pierwszą czwórkę. Mam nadzieję że przyjdzie trener który będzie potrafił wyrównać ten zespół i tyle. Aha, no i Mata moim zdaniem na sprzedaż po tym co odwalił i to z miejsca bym go na listę transferową wpisał. Żałosne.
» 6 marca 2016, 18:54 #23
rreddevilss: niespodziewana ? dobre zartownisie tam w redakcji pracuja
» 6 marca 2016, 18:54 #22
miloszek5555: grali jakby specjalnie chcieli to przegrac, niestety ale to banda najemnikow a nie diabłów! Blind prosze z wlasnej woli usiadz na lawce sam od siebie i nie rob nam wiecej krzywdy!
» 6 marca 2016, 18:54 #21
Domelo: Grunt kasa się zgadza, ja to tak odbieram. Zero zaangażowania i serca do gry.
» 6 marca 2016, 18:56 #20
Tyrpic: Szkoda :(
Czy wygrywasz czy nie !!
Na dobre i na złe !!
» 6 marca 2016, 18:53 #19
wazzy111: Żal jak dla mnie depay od 1 minuty i mata powinien się lepiej zachować bo to przez niego united przegrało .Bay Bay top4
» 6 marca 2016, 18:53 #18
Sancho: Porażka właśnie jak najbardziej spodziewana, nie ma co popadać ze skrajności w skrajność, jest jak było. Kilka udanych meczy z ogórkami które trzeba było wygrać + Arsenal i wielu ludzi dało sobie zamydlić oczy
» 6 marca 2016, 18:53 #17
RaptorUnited: oby tak dalej
» 6 marca 2016, 18:53 #16
Domelo: Darren Fletcher przeszedł do lepszej drużyny, doskonały wybór.
» 6 marca 2016, 18:53 #15
Rekin: youtube. com/watch?v=ykLIu9I3nsI

To powinni teraz zrobić kibice United. Brać przykład z kibiców WKSu po wczorajszym meczu.
» 6 marca 2016, 18:53 #14
braku: A co zrobili
» 6 marca 2016, 18:54 #13
RaptorUnited: jestem za
» 6 marca 2016, 18:54 #12
EricKing: A zawodnicy powinni zachować się jak Kiełb ;D
» 6 marca 2016, 18:54 #11
Rekin: no podałem chyba link nie?
» 6 marca 2016, 18:54 #10
jajecko: Brak słów. Po bramce już nawet nie miałem zupełnie ochoty dalej oglądać
» 6 marca 2016, 18:53 #9
Trioo19: Miały być 2 pkt do Arsenalu a są 2 pkt do West Hamu :D Bravo!
» 6 marca 2016, 18:53 #8
kazak8: Śmiać się czy płakać. Już sam nie wiem...
» 7 marca 2016, 14:37 #7
memphis7: Twarz Sir Alexa po meczu mówi wszystko o poziomie tego meczu i wyniku...
» 6 marca 2016, 18:53 #6
Stumy7: Jaka była bo nie wytrzymałem do końca :D ?
» 6 marca 2016, 18:54 #5
kralo11: Trudno głupie żółte kartki Maty i to skomplikowało nam mecz. Do tego przegrywamy 1:0 gramy w 10 a nasz trenejro po 70 min dopiero decyduje się na zmiany a do tego jeszcze zamiast dać coś do ofensywy bo i tak nie ma nic do stracenia to obronca za obronce... ahhh no ale to jest własnie nasza gra wygramy 1-2 mecze poźniej 6 w tyłek lub remis demisja w mediach LvG wygrane spotkanie i znowu kilka spotkań przegranych wywalamy LvG i znowu wygrana. nie wiem czy on to robi specjalnie ale wychodzi mu.
» 6 marca 2016, 18:52 #4
pawelisto2: Dobra, szkoda, stało się.

Liczę na szybką rehabilitację.

Do boju, Diabły!
» 6 marca 2016, 18:52 #3
braku: Co to było!
» 6 marca 2016, 18:52 #2
kasztanowykoza: Żenada
» 6 marca 2016, 18:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.