Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

MU – Watford: Czerwone Diabły odrabiają straty do czołówki

» 2 marca 2016, 22:51 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Watford 1:0 (0:0) w meczu 28. kolejki Premier League. Czerwone Diabły zaprezentowały się dużo słabiej niż w ostatnich spotkaniach, ale mimo to sięgnęły po komplet punktów w starciu na Old Trafford. Fantastycznego gola w 83. minucie zdobył Juan Mata, który w środę pełnił funkcję kapitana.
MU – Watford: Czerwone Diabły odrabiają straty do czołówki
» Manchester United pokonał Watford 1:0 (0:0) w meczu 28. kolejki Premier League. Czerwone Diabły zaprezentowały się dużo słabiej niż w ostatnich spotkaniach, ale mimo to sięgnęły po komplet punktów w starciu na Old Trafford. Fantastycznego gola w 83. minucie zdobył Juan Mata, który w środę pełnił funkcję kapitana.
Oceń zawodników:
David de Gea
Guillermo Varela
Daley Blind
Marcos Rojo
Timothy Fosu-Mensah
Morgan Schneiderlin
Ander Herrera
Anthony Martial
Juan Mata
Memphis Depay
Marcus Rashford
Jesse Lingard
Matteo Darmian
Paddy McNair

Oddano 145 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United świetnym występem z Arsenalem (3:2) w ostatnią niedziele rozbudził nadzieje kibiców, którzy przyszli w środowy wieczór oglądać starcie z Watford. Już początek spotkania pokazał jednak, że Szerszenie nie zamierzają opuszczać Old Trafford bez walki.

Pierwszą groźną okazję w meczu stworzyli sobie gracze Louisa van Gaala. W 8. minucie na dalszy słupek dośrodkował Ander Herrera, tam niepilnowany znalazł się Anthony Martial, lecz z ostrego kąta posłał piłkę głową obok bramki.

W pierwszej połowie kilkukrotnie dobrze pokazał się Memphis Depay. Holender w swoim stylu ścinał akcję ze skrzydła do środka i próbował strzelać z dystansu. Uderzenia 22-latka mijały jednak bramkę Heurelho Gomesa w znaczącej odległości.

Po drugiej stronie obronie Manchesteru United dawał się we znaki Odion Ighalo. Napastnik Szerszeni w pierwszej połowie zmarnował trzy doskonałe sytuacje. Nigeryjczyk bliski pokonania De Gei był zwłaszcza w 38. minucie, kiedy urwał się Timothy'emu Fosu-Mensahowi, wyszedł na pozycję sam na sam z Hiszpanem, lecz ten umiejętnie skrócił róg i zablokował kąśliwe uderzenie piłkarza Szerszeni z ostrego kąta.

W pierwszej połowie Manchester United miał jeszcze jeden strzał godny odnotowania – po pięknym woleju Morgana Schneiderlina w 19. minucie piłka nieznacznie minęła prawy słupek bramki Gomesa.

Po przerwie ataki Watford nie wyhamowały. Szerszenie raz za razem sunęły na bramkę De Gei. W 48. minucie potężne uderzenie zza pola karnego oddał Étienne Capoue, a piłka o centymetry minęła poprzeczkę bramki United.

Czerwone Diabły na pierwszą naprawdę groźną sytuację musiały czekać aż do 60. minuty. Mocny strzał z lewej nogi oddał zza linii szesnastu metrów Juan Mata, ale Gomes zdołał wybić piłkę przed siebie. Po chwili z rzutu wolnego poprawić próbował Depay, niestety trafił tylko w mur.

Akcje Manchesteru United zaczęły jednak nabierać rozpędu, a na Old Trafford podniosła się wrzawa. W 66. minucie znakomitą akcję na lewej stronie zrobił Marcus Rashford, zagrał wzdłuż linii pola karnego, niestety akcji nikt nie zamknął. Po chwili groźny, choć niecelny strzał w kierunku dalszego słupka oddał Mata.

Napór Czerwonych Diabłów był niestety krótkotrwały. W 80. minucie znakomitą okazję miał Sebastian Prödl, który był bliski wpakowania piłki do siatki po dośrodkowaniu z rzutu rożnego. Austriaka blokował Matteo Darmian, a powtórki pokazały, że Włoch mógł nieprzepisowo zatrzymywać gracza gości w defensywie.

W 83. minucie kibice na Old Trafford poderwali się wreszcie z krzesełek. Na dwudziestym metrze faulowany był Anthony Martial. Piłkę przed polem karnym ustawił Juan Mata i oddał precyzyjny strzał nad murem w długi róg bramki Gomesa. Pięknie podkręcona futbolówka była absolutnie poza zasięgiem bramkarza Szerszeni!

Do końca spotkania Manchester United robił wszystko, aby utrzymać korzystny wynik. Piłkarze Van Gaala dopięli swego i w środę odrobili po trzy punkty do Arsenalu, Tottenhamu i Manchesteru City, którzy przegrali swoje spotkania.

Manchester United – Watford 1:0 (0:0)
Bramka:
Juan Mata 83'

Manchester United: De Gea - Varela, Blind, Rojo (Darmian 70'), Fosu-Mensah – Schneiderlin, Herrera (Lingard 77') – Martial, Mata (McNair 89'), Memphis – Rashford

Watford: Gomes – Nyom, Britos, Prödl, Holebas – Capoue, Watson, Behrami (Anya 86') – Abdi (Suarez 70'), Deeney – Ighalo (Amrabat 74')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United - Watford
Następny news »
Statystyki: Manchester United vs Watford

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (185)


kckMU: Oby Tottenham nie wygrał tego meczu a Watford zaskoczył Lisy. To co najmniej niemądre, ale wiara w mistrzostwo nie zgaśnie, póki to jest możliwe.
» 5 marca 2016, 14:51 #109
Rotx: Arsenal
w domu -WBA,Watford,Crystal Palace,Norwich i Aston Villa
wyjazd- Totki,Everton,West Ham,Sunderland,Man City
Totki
w domu-Arsenal,Bournemouth,Man United,WBA,Southampton
wyjazd-Aston Villa,Liverpool,Stoke,Chelsea,Newcastle
Man United
w domu-Crystal Palace,Everton,Aston Villa,Leicester,Bournemouth
wyjazd-WBA,City,Totki,West Ham,Norwich
Man City
w domu- AV,United,WBA Stoke,Arsenal
wyjazd-Norwich,Bournemouth,Chelsea,Soton,Swansea

remis w meczu Arsenal-Tottenham i nasza (mam nadzieje) wygrana powoduje że do obu tych zespołów tracimy kolejno 2 i 5 punktów oraz zostaje jeszcze 9 meczów do rozegrania a jak widać każdy zespół ma przynajmniej po trzy trudne wyjazdy prócz City które jednak jest nie do rozgryzienia jezeli chodzi o formę.
» 5 marca 2016, 12:31 #108
Domelo: xevy@ Zgasiłeś go :D
» 3 marca 2016, 18:06 #107
OdionIghalo: Ja Cechowi nie dałem rady. : ( Może następnym razem.
» 4 marca 2016, 15:30 #106
miloszek5555: Ighalo mam nadzieje ze od teraz bedziesz strzelał regularnie wszystkim drużynom do końca sezonu. Powodzenia!!
» 5 marca 2016, 11:57 #105
braku: W tej kolejce grają totki z arsenalem i watford z leicester. Myślę że szerszenie pykna lisy a arsenal ,totencham. Czekam na powrót valencji , felainego, smalinga i dojeżdżamy ich.
» 3 marca 2016, 14:12 #104
jassaj: Gadanie, gdzie byliby z taką formą pare sezonów temu jest tak samo sensowne jak gadanie gdzie my bylibyśmy z formą z 2008... Ten sezon jest szlony jak Ekstraklasa a Leicester radzi sobie najlepiej, przegrana z Arsenalem to nie wstyd, jakiś remis czy wymęczone zwycięstwo też sie muszą zdarzyć, no chyba, że ktoś wierzy w sezon z 38 zwycięstwami i bez straty bramki. Fakty są takie,że faktycznie Leicester troche spuściło z tonu ale przy "popisach" naszych zawodników, Chelsea, Liverpoolu, City i Arsenalu (nie przypadkowo wymieniłem wszystkich gigantów) którzy potrafią przegrać ot tak po 3 i więcej spotkań z rzędu no to sory Leiester i tak ma najrówniejszą forme
» 3 marca 2016, 17:33 #103
tom93: Wiem, że gdybać to sobie można... ale tych 3 pkt z Sunderlandem do dziś nie mogę odżałować. Wówczas można by było patrzeć zupełnie inaczej nawet na kwestię potencjalnego mistrzostwa. Choć gdybyśmy wygrali to nie wiadomo, czy chłopaki by spięli się na te mecze, które aktualnie wygraliśmy.
» 3 marca 2016, 12:49 #102
Domelo: Takich głupio potraconych punktów jest cała masa jak chociażby dwa remisy z Newcastle czy porażki z Bournemouth i Norwich...
» 3 marca 2016, 12:52 #101
jassaj: no działa to na wyobraznie, bo te 10 pkt co mamy do Leicester to spokojnie by uzbierał z tych "popisowych" meczy z Norwich itd ale tak jak mówi Rekin, było mineło, czasu nie zmienimy teraz możemy jedynie mocniej trzymać kciuki bo walka zapowiada sie niesamowicie, City już czuje, że nasz diabeł swoimi widełkami wbija im sie powoli w tyłek, Arsenal jak to Arsenal zaczyna sie kluczowa faza sezonu i wracają do normy (zresztą pisałem kiedyś że pewnie po Barcelonie będą sie zbierać sie miesiąc i narazie sie sprawdza :) Totki i Leicester mimo, że z przodu to nie tak daleko żeby czuć sie spokojnie a my mamy jeszcze przed sobą mecze z 3 z 4 drużyn obecnego TOP4 więc myśle że nudzić sie nie będziemy :)
» 3 marca 2016, 17:42 #100
OdionIghalo: Matko ale wstyd... a tak chciałem pokazać Mr Woodward, co stracił zimą...
» 3 marca 2016, 11:47 #99
Sideswipe: No nie popisał się Pan Panie Ighalo...
» 3 marca 2016, 12:16 #98
Ave88: po prostu marzysz o United dlatego specjalnie nie trafiales:D
» 3 marca 2016, 12:49 #97
OdionIghalo: E tam. Właśnie chciałem pokazać, że trzeba było mnie kupić. Może lepiej, może MU zagra w CL przynajmniej. Ale co z tego, jeśli z taką formą i tak mnie Mr Woodward nie sprowadzi. Może z Leicester się uda odblokować.
» 4 marca 2016, 15:32 #96
Slawek7: Arsenal 4 you:-)
» 3 marca 2016, 11:17 #95
BartekMU10: Można powiedzieć że cała kolejka Premier League zagrana pod nas ;) Cieszą 3 punkty, meczu niestety nie mogłem zobaczyć ale Watford w tym sezonie potrafi sprawiać niespodzianki więc tym bardziej i te 1:0 dobre.
Patrząc na terminarz widze że mamy jeszcze mecze z Tottenhamem, City i L'ester więc... wszystko się tu może zdarzyć, mam nadzieje że na to 3 miejsce damy radę sie wspiąć.
» 3 marca 2016, 10:51 #94
dawidlp92: Tottenham gra z Arsenalem ... remis w tym meczu i nasza wygrana to by była bajka
» 3 marca 2016, 09:41 #93
MajkelRoy: Wenger chyba przed kazdym meczem motywuje swoich piłkarzy:" Musi być4 miejsce ni mniej ni wiecej!"
» 3 marca 2016, 09:37 #92
AFC07: Wenger jest już spalony, coraz więcej osób chce jego odejscia a ja dołączam się do tej grupy. Zero zmysłu taktycznego. Szkoda bo mamy większe ambicje niż Top 4 czy FA Cup ale z tym trenerem ciężko będzie cokolwiek osiągnąć.

Generalnie czeka nas ciekawa końcówka sezonu. My i City dostaliśmy zadyszki, Wy i West Ham grają i punktuja, oj będzie ciasno w czolowce na koniec sezonu.

Najsmiesniejsze jest to, że mistrzostwo Leicester będzie jak policzek dla czołowych klubów ligi
» 3 marca 2016, 10:17 #91
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.03.2016 10:51

piotrunio

Patrząc obiektywnie to najbardziej na to zasługują
» 3 marca 2016, 10:51 #90
Vaxiu: Dlaczego obiektywnie to lisy a nie totki? Nie widze nic obiektywnego w takiej decyzji.

Powodzenia w roszadach na głównym fotelu :)
» 3 marca 2016, 11:09 #89
AFC07: Lisy grają najrówniej w tym sezonie i zasługują na tytuł. Tottenham podobnie ale proszę Cię, kto by chciał widziec KFC z tytułem...
» 3 marca 2016, 11:20 #88
vanderToki: Ja! :) I powiem szczerze, że mocno liczę na nich w następnej kolejce. No ale zobaczymy.
Co do Wengera - z jednej strony miałbym dużą satysfakcję, gdyby go pogonili, z drugiej im dłużej zostanie, tym być może gorzej dla Arsenalu i lepiej dla innych. ;p Choć dwa-trzy sezony ostatnie lepsze w wykonaniu Arsenalu od paru poprzednich, jednak to moim zdaniem wynika również ze spadku poziomu w Anglii.
Oczywiście trzeba Wengerowi oddać, że swego czasu osiągnął bardzo wiele.
» 3 marca 2016, 11:43 #87
HouseII: Kto by chciał? Ja bym chciał i na pewno nie żaden kibic Arsenalu. Ja już nie mogę zdzierżyć tego całego hype'u wokół Leicester i jak to oni zasługują na tytuł. To już jest najzwyczajniej w świecie nudne i oklepane.
» 3 marca 2016, 12:20 #86
Domelo: Na tytuł zasłuży ten kto go wygra, proste. Zobaczymy w maju ;)
» 3 marca 2016, 13:40 #85
DevoMartinez: HouseII: nudne i oklepane? Dla nich to taki sen który się spełnia, z zespołu typowanego nawet do spadku mają szanse na mistrzostwo silnej ligii. Nie wiem co w tym nudnego, ze im wiele osob kibicuje. Trzeba być jakims hipsrterem zeby dla zasady im nie kibicowac bo wszyscy inni.... A jesli im się uda to będzie siarczysty policzek wymierzony dla napchanych nieprzyzwoitymi pięniedzmi gigantów, w tym i nas. Pokaża, coś fajnego, że nie tylko pieniądze sie liczą w sporcie. A my znów będziemy ględzić kogo i za ile mln latem nakupować.
» 4 marca 2016, 01:29 #84
Domelo: Obecnie w tych bogatych klubach nie ma motywacji, grunt kasa się zgadza. Kibicuję Leicester.
» 4 marca 2016, 19:18 #83
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.03.2016 09:09

Wazne ze wygralismy mlodziez sie dociera wrocil optymizm wiec jakies tam szanse na top 4 wciaz mamy do tego gramy dalej w LE, FA wiec nie jest najgorzej i ciekawe co bedzie z LvG po sezonie ;)
» 3 marca 2016, 09:08 #82
jamaj05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.03.2016 08:44

No proszę, praktycznie cały sezon krytykowane przez wszystkich United, na 10 kolejek do końca w najgorszym wypadku będzie tracić TYLKO 3 pkt do 4 miejsca, 4 pkt do 3 miejsca i 7 pkt do drugiego miejsca, a można o 3 pkt zmniejszyć dystans wygrywając z Tottenhamem
Nie jest tak źle biorąc pod uwagę jak prawie cały sezon są chwaleni gracze City, Arsenalu czy Totków

Czyli chyba nie jest tak źle?

Nie zapomniałem, że w słabym stylu odpadliśmy z LM, że to słąby sezon praktycznie każdej drużyny i najprawdopodobniej nowy mistrz Anglii będzie najsłabszy od lat, a najgorsze, że za nami w tabeli też jest ciasno i przy sporym pechu możemy spaść i pod koniec pierwszej 10tki

Ale jednak dalej bijemy się o TOP4, dalej jesteśmy w LE i pucharze FA

Dodatkowo tym sezonie wyrosło kilku obiecujących wychowanków, pokażcie drugi taki zespół, gdzie młodzi wychowankowie plus młodzi pozyskani piłkarze mają taki wkład w grę
Pokażcie drugiego takiego trenera, który dał szanse debiutu praktycznie dzieciakom
I nie mówcie, że gdyby nie kontuzje..., spora ich część zaczynała grać gdy skład był pełniejszy, a jeśli nawet, to fajnie, że LvG widział pomoc w drużynie rezerw, a nie robił transferów w panice

Brawo za wczorajszy mecz, może wynik nie uzyskany w najlepszym stylu, ale teraz liczą się tylko punkty

Gdybyśmy zremisowali albo przegrali byłoby tu pewnie z 300 komenarzy czystego hejtu więcej, ale to niestety standard

PS. Marzenie to przejście Guardioli do klubu bez LM ;]
» 3 marca 2016, 08:41 #81
Slawek7: United i Lvg byli krytykowani i tak krytyka byla w 100% zasluzona,grali nudno,zalosnie,siermmieznie ,bez polotu i pomyslu.Po 2 latach i cwierc miliarda funtow to zenada by miec problem by w meczu sklecic 2-3 skladne akcje..
Super zle nie jest bo do lidera jest 10 ptk,ale to nie zasluga United(ktore remisuje albo przepieprza co trzeci lub co drugi mecz) tylko slabego poziomu innych zespolow w tym sezonie.
LM-totalna kompromitacja klubu i po meczu z Niemcami Holender powinien juz sie pakowac.Przekucie porazki w sukces to nie jest najlepsza droga dla United.To tak jakby napisac:odpadlismy z LE,ale dalej gramy w pucharze intertoto.....
Gdyby nie kontuzje to nie wiedzielibysmy kto to Rashforda i przypisywanie wielkiej odwagi LVG ,ze stawia na mlodziez jest niedorzeczne,tylko kontuzje kilkunastu graczy na tym zawazyly.Gdy Rooney byl zdrowy gral caly czas bez wzgledu na forme,wtedy filozof nie postawil na Rashforda.Fosu-Mensah nastepny,ktory skorzystal na kontuzjach a nie dobrej woli Lvg.
Porazka lub remis zawsze wywoluja wieksze emocje bo zwyciestwo Mu z ogorkami nie przyjmuje sie jako cos unikatowego a naturalna kolej rzeczy,Lvg to zmienil,ale przyjdzie normalny menager i wroci blask.Bylbym zapomnial Ed i LVG Won!!
» 3 marca 2016, 09:46 #80
Slawek7: Ziyo:Napisalem jak to wszystko widze,inny kibic moze sadzic inaczej i przedstawic obecna sytuacje w samych superlatywach.Nie wierze w Holendra i jego metody,styl i oderwane od rzeczywistosci wypowiedzi.LVG doprowadzil do tego,ze wygrana z Mittyjandddd urasta do rangi wyczynu,to hanba dla klubu,malo tego stworzyl system w ktorym porazka jest akceptowalna i nie jest niczym specjalnie zlym,nauczyl naszych pilkarzy sie do niej przyzwyczajac a remis traktowac jak cos dobrego.Zmarnowal prawie 2 lata i gore kasy a nie posunal klubu naprzod a cofnal go w rozwoju dokonujac wielkiej sztuki jak by powiedzial Jacek Gmoch.
DDG najlepszy bramkarz na swiecie,gdyby nie od to mielibysmy 10-20 ptk mniej i jemu w glownej mierze zawdziecza Lvg to ,ze moze jeszcze przyklejac sie co mecz do lawki.
Mata-czasem strzeli,czasem zaliczy asyste,kanadyjka na sile sie wybroni,ale przez wiekszasc meczu gra na trybie invisible,jest wolny,slaby w grze jeden na jeden,brak kiwki i daje sie przepychac jak kukielka.Jego transfer okazal sie rozczarowaniem,nie mylic z niewypalem.
Blind-taka typowa zapchajdziura,na obronie slaby ,w pomocy slabo-sredni,mentalnosc ma przegranego co juz go dyskredytuje jak gracza MU.
LVg tak stawia na mlodziez,ze wolal grac w zenujaco-dennej dyspozycji Rooneyem niz dac szanse Martialowi na szpicy,zablokowal jego rozwoj by bialy Pele mogl kaleczyc.Bylbym zapomnial Ed i LVg WON!!
» 3 marca 2016, 11:14 #79
Arvanis: @Ziyo, "Przecież, który trener wystawiłby Martiala na prawej pomocy.", a czy ty widziałeś kiedyś Martiala na prawej pomocy? Bo ja mam wrażenie, że Van Gaal raczej wystawia go jako lewego/prawego schodzącego napastnika, co - widząc, jak sobie tam radzi - jest całkiem niezłym pomysłem.
» 3 marca 2016, 14:08 #78
1wolf1: W tym roku nikt nie jest nietykalny i po za zasiegiem. Popatrz na terminarz. Leicester moze stracic mistrza nawet w ostatniej kolejce gdy gra z Chlese'a away. Oczywiscie jesli nie zrobi tego wczesniej. CO do naszych szans - odrealniony dream - 30 pktow w 10 meczach i ... Jednak to sie nigdy nie zdazy, wiec patrzac na koncowke i to jak graja przeciwnicy top 4 zupelnie realne, top 2 calkiem mozliwe. Zasada jest 1. Czy z gra jak z Arsenalem, czy z wynikiem jak z Watfordem MU musi wygrywac co kolejke. Moga potknac sie max 2 razy. Jesli jednak beda grac w kratke jak przez 28 dotychczasowych kolejek, to sami beda sobie winni.
» 3 marca 2016, 01:44 #77
SimonMU: ALe kolejka idealna dla nas!:) Lecimy!! Po wicemistrzostwo !!
» 3 marca 2016, 01:05 #76
Sylverstone: Gra byla taka jak i przeciwnik ! Trudno grac ladny i skuteczny futbol pilkarzami jakimi dysponujemy (pomijac taktyke trenera) ... Osobiscie jestem bardzo zadowolony z 3 puntkow i pod koniec sezonu styl zostanie zapomniany i tylko 3 puntky w tabeli beda sie liczyc. Nie byla to wirtuozja ale mi to odbowiada byle by wszystkie mecze sie konczyly takim wynikiem.

PS: mowie o obecnej sytuacji kadrowej , oczywiscie na dlusza mete bede oczekiwal duzo lepszej gry by moc walczyc z europejska smietana
» 3 marca 2016, 00:39 #75
Sideswipe: Skoro juz musiał strajkować to strajk włoski byłby lepszą opcją :D Oby w następnym meczu odpoczywał, Smalling wróć :(
» 3 marca 2016, 12:25 #74
Ronal: Oglądałem od drugiej połowy i nie wiem jak grał Mata przez cały mecz, ale za sam ten rzut wolny to naprawdę gratulacje, już Ronaldo raczej nie potrafiłby tak uderzyć. Tak mi się zdaje. Genialne uderzenie.
» 3 marca 2016, 00:31 #73
Szilk: Zagraliśmy słabo, bardzo słabo- wejść do TOP 4 będzie z taką grą bardzo ciężko, podobnie jak wygrać Puchar Anglii. Nie cieszmy się porażkami drużyn znajdujących się w tabeli przed nami - bo one grają dużo lepszą piłkę od nas i to jest powód do zmartwień. Mam wrażenie, że im dłużej Van Gaal przebywa z tymi młodymi zawodnikami, to ich spontaniczność siada, a gra zaczyna upodabniać się do stylu do jakiego przyzwyczaił nas M.U.pod jego kierownictwem. Niestety tego pana trzeba pożegnać jak najszybciej.
» 3 marca 2016, 00:04 #72
RuudVN: dla mnie brak logiki, my wygrywamy, City dodaje lanie, Arsenal kompromituje się u siebie, Lester 2-2, Tottenham nie może strzelić bramki i oni grają lepiej?
Jakby grali lepiej to by wygrywali, u nas przy posiadaniu 70% mecze też wyglądały, że gramy ładniej, lepiej ale nie było wyników, dla mnie mogą (tamci) tak grać do końca sezonu aby było top4 i jakiś puchar w dorobku
» 3 marca 2016, 00:27 #71
DevoMartinez: Nie bierzesz pod uwage jednego. Nie mamy za bardzo kim rotować, 13 bodaj kontuzjowanych. Dzisiaj to był już mecz na oparach i ambicji. I obawiam się, że ten mecz grany w takim mega tempie wyjdzie nam w niedziele niestety. Ale narzekać nikt nie powinnien na dzisiejszy mecz bo widać było, że jadą na 100% i dają z siebie max.
» 3 marca 2016, 00:35 #70
manutdfan92: Całościowo mecz oceniłbym na średni w naszym wykonaniu, ale druga połowa wg mnie to była bajka. Przetrzymaliśmy pierwszy napór Watfordu, a potem cisnęliśmy ich niemiłosiernie, tak jakby w przerwie do naszej szatni zapukał SAF. Te trzy punkty należały się nam jak psu buda, zwłaszcza że na boisku dochodziło do walki na noże, a my mieliśmy w nogach czwarty mecz w ciągu dziesięciu dni. Na prawdę to spotkanie wywołało we mnie jedne z bardziej pozytywnych emocji w tym sezonie. Oczywiście, nie pisałbym tych słów gdyby nie popis de Gei w pierwszej połowie, ale dla niego to przecież normalny dzień w pracy.
Indywidualnie też nie chcę być zbyt krytyczny, bo chłopaki się dzisiaj napracowali i szli do każdej piłki, ale nie da się ukryć, że Blind był momentami tragiczny. Fosu przeplatał momenty gorsze i lepsze, ale na pewno wypadł korzystniej od swojego kolegi z defensywy (kilka fajnych wślizgów, rzadko dawał napastnikowi się odwrócić) i nadal wierzę, że będą z niego ludzie. Z negatywów to by było tyle.
Obok de Gei trzeba wymienić dwóch bohaterów wg mnie: Varela i Schnederlin. Dla opisania Vareli to w zasadzie nie mam słów. Chłopak zjada Darmiana bez popitki. W ataku dynamiczny, ze świetnym dośrodkowaniem, dobrym wyczuciem kiedy się podłączyć, podejmujący w zasadzie tylko dobre decyzje. W obronie nieustępliwy, nawet raz ominięty zaraz z powrotem rzuca się przeciwnikowi do gardła. Występ 10/10. Schnederlin jak zwykle niedoceniany i właśnie z powodu tych niepochlebnych o nim opinii dzisiaj zwracałem na niego uwagę. Ten gość trzymał w ryzach środek pola i nie przypominam sobie żeby przez niego przeszła jakaś kluczowa akcja przeciwników, a ci go w dzisiejszym meczu nie oszczędzali. Na prawdę czyścił co mógł i nie oczekuje od niego więcej, choć miał szansę na gola po ładnym strzale - 9/10. Rashford potwierdził, że jest dużym talentem i ma diabelski charakter - parę razy pięknie pociągnął do końcowej linii albo te jego odwrócenia się z przeciwnikiem na plecach - klasa. Depay chyba też w miarę zaczął kumać czaczę i może być nieoceniony w końcowej fazie sezonu. Najcichszy z "tercetu egzotycznego" był Martial, ale i tak zrobił swoje (gol po faulu na nim), a poza tym był po kontuzji i LvG rzucił go na prawę skrzydło, co jest grzechem śmiertelnym. Reszta solidnie, z charakterem (lubię zwłaszcza podejście Herrery do meczów). A gola oczywiście musiał strzelić Mata do którego chyba nigdy ostatecznie się nie przekonam.
Mimo tej pierwszej połowy trzeba zacytować klasyka:"Today was a good day" .
PS. Piwo dla tego, kto polecił transmisję na Youtube - świetnie śmigała.
» 3 marca 2016, 00:03 #69
szarosc: mądrego to aż miło posłuchać/czytać... ;)
» 3 marca 2016, 14:25 #68
mrk: a po co nam defensywny pomocnik?
» 3 marca 2016, 00:02 #67
manutdfan92: Na pozycję nr 8 to akurat ktoś by się przydał.
» 3 marca 2016, 00:07 #66
Wave: zaden defensywny pomocnik

stoper, prawoskrzydlowy i killer jakis na wykonczenie
i rotowac skladem i mlodymi
» 3 marca 2016, 00:15 #65
Wave: Schneiderlin, Schweinsteiger, Blind, Carrick, Fellaini, malo?
To dodam jeszcze ze Fosu-Mensah to tez nominalny defensywny pomocnik.
» 3 marca 2016, 00:19 #64
manutdfan92: Wave
Carrick i Schweinsteiger są wiekowi, dla tego pierwszego być może to ostatni sezon u nas. Fellainiego już dawno pewnie byśmy sprzedali gdyby go ktoś chciał kupić. Blind nie grał na tej pozycji od niepamiętnych czasów i jeśli nie zrobimy porządku ze środkiem obrony to może jeszcze długo tam nie pograć, chociaż jego faktycznie widzę jako kandydata na tą pozycję. A Fosu na razie musi udowodnić swoją wartość, ażeby nie podzielić losu Thorpe'a czy innego Pearsona. Zgadzam się w pełni z is200 w kwestii naszych potrzeb kadrowych.
» 3 marca 2016, 00:34 #63
Wave: Szybkie wnioski..

-brakowalo Rooneya, albo Carricka, kogos kto by potrzasnal i ryknal zeybysmy nie szarpali tak
-Herrara fatalnie sie ustawial w pierwszej polowie biegajac za bardzo z przodu, srodek pola nie istnial 2ga ok, zaczal rozgrywac w koncu
-Blind to nie stoper, niestety nie mamy stoperow w kadrze
-slabo sobie radzilismy z wysokim pressingiem
-dobry mecz 3ch juniorow i bardzo dobrze ze sie ogrywaja
-Mata i De Gea uratowali wynik

Generalnie slaby wystep jak na United, ale co tam, nie ma co marudzic patrzac co wyprawiali ci teoretycznie slabsi dzisiaj. Cieszmy sie z wyniku.
» 2 marca 2016, 23:33 #62
Kilerek7: Mam wrażenie, że Blind bez Smallinga jest faktycznie Blind!
» 2 marca 2016, 23:37 #61
DevoMartinez: Mozliwe, ze sie nie czuł za pewnie bo to on był dzis filarem obrony. Mamytez problem przy stałych fragmentach gry ale to wiadomo dla czego.
» 2 marca 2016, 23:41 #60
Wave: Chyba faktycznie puchary europejskie daja sie juz odczuc czolowce, Leicester tez na tym troche zyskuje.
» 2 marca 2016, 23:49 #59
Kilerek7: Co tutaj dużo pisać, graliśmy padakę, w drugiej połowie ciut lepiej, skrzydła nie istniały, Depay to faktycznie chyba potrafi grać z ogórkami, dziś nie zrobił nic a na końcu te zapasy w narożnikach to niemal komedia, nie takie MU chcę oglądać co broni totalnie wyniku od 80 minuty, zamiast powalczyć o 2 gola, ale z drugiej strony obrona dziś była tak kiepska, że w sumie nie było co się porywać na więcej. Martial też niewidoczny, Rashford grając trochę na skrzydle całkiem nieźle. Dla mnie MOTM Mata, widać, że mu się chciało, jak był wolny to mówię jak nie strzeli to nie wygramy, ale się udało. Ważne 3 pkt. na wielkim farcie trzeba to przyznać, ale czasami szczęście też jest potrzebne. Co do wielkiego WOW z Rashfordem i Depayem chyba powoli wszystkim już przechodzi.
» 2 marca 2016, 23:33 #58
DevoMartinez: Depay miał pare udanych akcji, gdzie uciekł obeońcom, wykonecznie za to kiepskie dzis. No i tyrął w koncu w obronie a to już u niego połowa sukcesu i pewnie chocby za to będzie grał w wyjsciowym składzie teraz. Te trzymanie piłki pod koniec imo mądre, przy takiej obronie nie było sensu prowokowac.
» 2 marca 2016, 23:40 #57
lecho: DDG - jak zwykle ratował nam tyłek. (8)
Varela - będzie z niego kocur. (7)
Blind - oj, dramat... każde jego dojście do piłki pachniało golem, tyle że dla Watfordu. Niepewny, nieprzewidywalny, za dużo kiksów. (4)
Rojo - nie mam do niego zaufania po tej kontuzji. Niby grał ok, ale strasznie na alibi. (6)
Fosu-Mensah - wylazł jego brak doświadczenia w ustawianiu się i braki fizyczne - przestawiali go jak chcieli. Ale interwencja z pierwszej połowy, miodzio. (5)
Schneiderlin - mało widoczny z przodu, z tyłu bardzo poprawnie. (5)
Ander - im więcej biega, tym mniej jest kreatywny. (6)
Martial - przebojowy, bez kompleksów, nieskuteczny. (6)
Mata - nie lubię, gdy gra cofnięty jak dzisiaj, bo to straszne marnowanie jego potencjału. Ale był jak profesor. (8)
Depay - dryblingi mu się dzisiaj nie kleiły, strzały były na poziomie dramatycznym, ale był cwany kiedy trzeba i dobrze trzymał piłkę. (7)
Rashford - fajnie kombinował, nie bał się piłki, ale jakoś nie mógł się odnaleźć w parze z Martialem. (6)
Lingard - nie zauważyłem, że był na boisku. (5)
Darmian - uspokoił prawą stronę, klasa wyżej niż Rojo. (7)
McNair - nie oceniam, bo nawet nie zdązył się rozbiegać.
» 2 marca 2016, 23:19 #56
Wave: Fosu-Mensah i Schneiderlin serio??
» 2 marca 2016, 23:22 #55
Wave: Rashford dzisiaj byl duzo lepszy od Depaya
» 2 marca 2016, 23:25 #54
Krzysiek88: Arsenal..raczej za butrą City długo nie pogra...oo jedynie może Chelsea coś uda się bo dwa poprzednie kluby to dno dno dno a Ty idź wraz z nim..nalepiej przywiąż sobie kotwice do szyji :D i licz na szybkie zatonięcie :D

Pozdor Jarusiu srusiu :D ale mało co się umiesz wysilić :D
» 2 marca 2016, 23:13 #53
DevoMartinez: Masakrycznie cięzki mecz. Mało widziałem meczy gdzie zespół wychdoził aż tak wysokim pressingiem i to w 6 zawodników. Dużo szczęścia. Blind powinnien dostać publiczną chłoste za pierwszą połowę. 3 wielbłądy, no kryminał wręcz. Fizycznie jednak chłop nie nadaje się na zabezpieczanie tyłów, rozgryanie ok ale nie fizyczna walka. Szkoda, że nie byliśmy przygotowani na taki nacisk, zagrali dużo bardziej agresywnie niż afc.
» 2 marca 2016, 23:13 #52
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2016 23:19

Blind to nie stoper, juz Carrick solidniej na tej pozycji ostatnio wygladal
,ale ciekawy jestem jak by na rozegraniu wygladal, na pewno nie bede skreslal tego gracza, ani psow na nim wieszal

Ot Premiership to za fizyczna liga zeby gracze bez warunkow fizycznych tutaj sobie poradzili na srodku obrony

Wg mnie Blind zawsze szuka ciekawych podan, niestety na stoperze tez trzeba z tym ostroznie
» 2 marca 2016, 23:18 #51
DevoMartinez: Ogólnie Watford postanowili nas fizycznie zamęczyć, pewnie liczyli, że taki napięty treminarz, do tego dzieciaki w składzie i jesteśmy juz mocno zajechani. Niewiele brakowąło i mieliby sukces kurcze. Blind na MC powinnien się sprawdzić, chociaż brak przyspieszenia zawsze będzie mu ciązył, czy to w ataku czy to po stracie piłki. Ja mam co raz większe wątpliwości czy on się na bpl nadaje. Herrera za to na 8mce fajnie, dużo bardziej od niego ruchliwy, podać też potrafi, dosrodkować, pograć z klepki, do tego duzo biega. Z zabezpieczającym Morganem swietny duet. Morgan jakby jeszcze podania poprawił i przerzuty to by był killer środek.
» 2 marca 2016, 23:32 #50
cichy324: Gdyby nie wygrana w pucharze ligi to pomyślałbym, że Pellegrini chce zostawić Guardioli klub bez awansu do pucharów...
» 2 marca 2016, 23:11 #49
brylaantowy: To City jest juz nasze, polykamy ich a potem Arsenal!
» 2 marca 2016, 23:10 #48
Szaman0: zostały mecze z City, Tot i Leicester jeżeli chodzi o TOP
» 2 marca 2016, 23:10 #47
zylkos1988: marzy Ci sie jeszcze mistrzostwo? nie zapominaj o meczach z Evertonem Liverpoolem i West Hamem...mamy chyba najciezszy kalendarz ze wszystkich i waska kadre takze poki co dalej jestesmy typowani poza top4 ale walczymy.
» 2 marca 2016, 23:35 #46
Szaman0: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2016 23:09

jeszcze aż 10pkt ... w sumie 3 mecze +1pkt ale to nadal dużo. a do końca sezonu tylko 10 kolejek.
» 2 marca 2016, 23:08 #45
Szaman0: nie myślę ale patrzę jaki mamy terminarz. końcówka sezonu nie zapowiada się aż taka trudna
» 2 marca 2016, 23:13 #44
sagnol32: b90 w sumie te ogłoszenie Guardioli trenerem city może wyjść w tym sezonie nam na rękę. Oficjalnie niby i Pellegrini i zawodnicy twierdzą że nic się nie zmieniło ale od tamtego momentu ich gra się znacznie pogorszyła. Hmm a może u nas w zarządzie ktoś jednak myśli i nie ogłaszją Mourinho nowym trenerem :)
» 2 marca 2016, 23:14 #43
Szaman0: to nie fantazje tylko realne 30pkt do zdobycia.
» 2 marca 2016, 23:14 #42
Szaman0: LvG " was " na co stać ?
» 2 marca 2016, 23:15 #41
Szaman0: B90 tak masz racje.. wlasnie szkoda tych meczy ze "słabymi" drużynami.
» 3 marca 2016, 16:45 #40
redjerzy: Też mam taką nadzieje. Warunkiem jednak jest to aby omijały nas kontuzję. Wtedy mamy szanse na jakiś sukces
» 2 marca 2016, 23:09 #39
Mefjuuu: Nie wiem jak wam, ale mi Fosu-Mensah bardzo się dziś podobał. Walczył, dobrze odbierał. Chciałbym go zobaczyć kiedyś jakby zagrał na ŚP.
» 2 marca 2016, 23:05 #38
cichy324: nie karmić trolla. ta kolejka jest trudna dla wielu klubów...
» 2 marca 2016, 23:06 #37
Copy: Wkurzone dziecko jest, bo mu Shity przegrało ;]
» 2 marca 2016, 23:10 #36
cichy324: zebys sie nie zaczekał
» 2 marca 2016, 23:06 #35
Ave88: on chyba mysli ze jest na stronie arsenalu :D
» 2 marca 2016, 23:02 #34
pawelisto2: Evans?

Ale kiedy?
W roku 2013 kiedy był czołową postacią obrony, czy wtedy kiedy stracił swoją pewność, czyli w 2015?

Bo ja pamiętam Evansa właśnie z tych dwóch stron, nie zapominam jak wiele dla nas zrobił i jak stabilnie grał przed przyjściem Van Gaala.
» 2 marca 2016, 23:04 #33
ziomboy777: napisze tak... mecz w stylu SAF'a... padaczka ale wygrany gdzie reszta traci punkty :D
» 2 marca 2016, 23:00 #32
VaultBoy96: Tak wygrywaliśmy mistrzostwa. Może niedługo znowu się uda.
» 2 marca 2016, 23:04 #31
dawidlp92: Martial i Rashford to bedzie duet ... na miare Lewy Mueller
» 2 marca 2016, 23:00 #30
Wave: hmm Depay raczej slaby mecz
» 2 marca 2016, 23:01 #29
ziomboy777: Varela 3 mecz pod rzad - prawie na MOTM. Dla mnie to jeden z najlepszych pilkarzy na boisku.
» 2 marca 2016, 23:01 #28
vanderToki: Nie oglądałem dzisiejszego spotkania, ale generalnie to, jak się pokazuje Varela, bardzo mnie cieszy. Mam wrażenie, że dobrze mu zrobiło wypożyczenie do rezerw Realu. Kibicuję mu, odkąd przyszedł, również ze względu na to, że lubię reprezentację Urugwaju. Oby rozwijał się jak najlepiej.
» 2 marca 2016, 23:05 #27
Irwin2: Idealnie potoczyły się inne spotkania, dzięki panie Mata :D
» 2 marca 2016, 23:00 #26
sagnol32: A teraz drażnimy hejterów. Mata dziś najlepszy ! :) Wystawienie Martiala na prawej było do przewidzenia że zakończy się tragedią , w ogóle niestety dzisiaj był bez formy. Depay jak to Depay zagrał 2 dobre mecze a dzisiaj słabo. Rashford parę fajnych rajdów , widać że jest szybki i coś próbuje stworzyć a nie jak Welbeck dzida do przodu i niech się dzieje. Blind tragedia , nie wiem gdzie myślami był dzisiaj ten człowiek ale tak słabego meczu jeszcze chyba nie zagrał. Vivat Arsenal. Widzę że Wenger bardzo się stara by spełnić założenia przedsezonowe (tj.4 miejsce i 1/8 lm ) .
» 2 marca 2016, 22:59 #25
redjerzy: 3 pkt zdobyte, a mecz do zapomnienia. Mam nadzieje ze do niedzieli diabły wypoczną i zaprezentują się lepiej. Wracamy do gry GGMU
» 2 marca 2016, 22:59 #24
Joker7: fajnie bedzie jak city nie bedzie w top4 pep bedzie plakal
Moze Pelle zrobi psikusa swojemu "nastepcy"
» 2 marca 2016, 22:58 #23
cichy324: Lepiej przegrać sezon, niż życie jak Ty.
» 2 marca 2016, 22:59 #22
simsonson: Cudowna kolejna dla NAS!! Lider remisuje, zespoły z miejsc 2-3-4 przegrywają, my wygrywamy! Idealna kolejna pod NAS! oby tak dalej!!

Cieszy kolejny dobry mecz Depaya, koleś ma siłę konia :D cieszy to, że gra co raz bardziej lepiej w defensywie i jest co raz bardziej pewniejszym punktem zespołu.

GG Manchester!!

A propro co stało się z Lingardem po wejśiu na boisku? Gdzieś mi zanikł :P
» 2 marca 2016, 22:58 #21
kckMU: Blind dzisiaj samego siebie przechodził. Kryminał w jego wykonaniu!

Wyniki idealnie pod nas, trzeba wierzyć i wygrywać dalej.

Piękna bramka Maty, dobrze, że drugiego wolnego on strzelał.
» 2 marca 2016, 22:57 #20
ziomboy777: wygrana za 6 punktów... mecz walki - 1 polowe lepiej przemilczeć, w drugiej zaczęli coś grac. Można patrzeć w przyszłość z nadzieja ale walka niewatpliwie bedzie do konca
» 2 marca 2016, 22:57 #19
Dyk11: moze byc tak ze o top4 bedzie decydowal mecz z city ;)
» 2 marca 2016, 22:57 #18
Wave: dokladnie, ale nie ma co narzekac, patrzac na inne wyniki to teoretycznie slabsi ladnie dzisiaj cisneli, to jest wlasnie premiership, tu nie ma slabych kelnerow jak w innych ligach
» 2 marca 2016, 23:00 #17
BartkoGGMU: Wracamy do gry. GLORY GLORY MAN UNITED!!
» 2 marca 2016, 22:55 #16
DiMaryja: W końcu mieliśmy trochę szczęścia. Geniusz Maty, koszmarny występ Blinda.
» 2 marca 2016, 22:55 #15
mekeme321: bodajże z 2 razy nie wyszedł do piłki, co skończyło się kontrą
» 2 marca 2016, 23:00 #14
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2016 22:56

Super, że KFC, petrodolarki i armatki dostały po dupsku, a my do przodu. Czyżbyśmy wracali do gry?

A Rojo to powinien zostać zesłany do akademii, żeby nauczyli go podawać. Chłop tak tragicznie wyprowadza piłkę, że Pazdan przy nim to wirtuoz.
» 2 marca 2016, 22:55 #13
N17: raz city, raz barcelona, czasem peesże
» 2 marca 2016, 22:56 #12
Sheep: 4 w nazwie , wiec chyba to jest jasne.
» 2 marca 2016, 22:57 #11
Ave88: jajecko takiej która szybko mistrza nie powącha i dlatego wchodzi do nas bo my wiemy co to znaczy:)
» 2 marca 2016, 22:57 #10
Sancho: Tylko głupek myśli że idziemy na mistrza, walka się zacznie od nowego sezonu z Mou na ławce trenerskiej
» 2 marca 2016, 22:58 #9
LoveMUFC: Kiepski mecz ale na szczęście dziś szczęście nam sprzyja , czołówka pogubiła punkty , odrabiamy straty !
» 2 marca 2016, 22:54 #8
Joker7: niestety my nie wygralismy szybciej u siebie z Norwich Southampton itp dlatego mistrza nie bedzie w tym roku ;/
» 2 marca 2016, 22:57 #7
Freddie: lepszej kolejki nie mozna byloby sobie wyobrazic kazdy nie zdobyl chocby pkt z rywali o lm (west hamu nie licze). bardzo ladna bramka Maty.
» 2 marca 2016, 22:54 #6
BartkoGGMU: Nie lekceważyłbym WHU z kapitalnym Payet'em.
» 2 marca 2016, 23:04 #5
dawidlp92: Wracamy do gry :D Młodość ... żegnaj Rooney pozostaje Ci tylko ława
» 2 marca 2016, 22:54 #4
Ave88: I wlasnie dlatego potrzeba nam doświadczenia na boisku:)
» 2 marca 2016, 22:54 #3
Hazelos: Jezu. Jak sie ciesze to masakra. Aż sie spać nie chce ;) Dzisiejsza gra to woła o pomste do nieba ale coś więcej napisze jutro bo dzisiaj i tak nikt nie przeczyta. GGMU!
» 2 marca 2016, 22:54 #2
Domelo: Dzięki Mata, uratowałeś nas.... :)
» 2 marca 2016, 22:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.