Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

PROFIL

Hazelos

User
Imię:
Wyślij PW: Utwórz wiadomość
Data rejestracji:  30-08-2011
Dni w serwisie:  2912
Ostatnia wizyta: 19-05-2019 o 11:56
Zainteresowania:
Pamiętny mecz Man Utd:
Ulubiony zawodnik Man Utd: David De Gea


Ilość dni, które upłynęły od rejestracji2912
Ilość newsów dodanych przez użytkownika Hazelos0
Ilość komentarzy do newsów216
Ilość komentarzy, które Hazelos dodał(a) dziennie0.07
Ilość postów na forum22
Ilość ostrzeżeń1/5


Ostatnie komentarze użytkownika:


12.05.2019 do newsa Pomeczowa konferencja prasowa Ole Gunnara Solskjaera Pokaż
Jestem tego samego zdania. Braku lidera jak Ibry i Rooneya widac jak na dłoni.

20.12.2018 do newsa Rooney ekspertem BT Sport podczas meczu Cardiff z United Pokaż
Jak naprawde pod koniec jego gra w United wyglądała cienko tak teraz widac ze dawał cos wiecej. Brakuje zawodnika takiego jak on albo Zlatan który byłby prawdziwym liderem tej drużyny bo aktualnie takiego nie posiadamy.

16.12.2018 do newsa Liverpool – Manchester United 3:1. Czerwone Diabły nie wytrzymały nawałnicy The Reds na Anfield Pokaż
Mourinho napewno pożegnamy po sezonie bo nie widze powodów juz zeby został. Nie zmienia to faktu że nadal trzymam kciuki w kazdym meczu za United ale jest to już tak bolesne i cięzkie do ogladania że masakra. Za LvG zdarzało mi się nawet usnąć na meczu, ale tam był chociaż jakis pomysł a tu go nie widać wgl. Nie ma żadnego pomysłu jak grać i kim grać. Rashford i Martial moze robią ostatnio grę ale nie da się tego porównać do takiego Hazarda. Nie mam żadnych pretensji aktualnie do chłopaków. Rashfrod widać ze ostatnio zaczął gryźć trawę i to może się podobac. Mamy na kim oprzeć drużynę lecz w przyszłosci bo aktualnie to potrzeba kogoś wokół nich do pomocy.

Prawo skrzydło to jest dramat.To sie nie dzieje od dzisiaj. Od dawna nie mamy zawodnika na tamtą pozycje przez co United traci bardzo dużo bo wiekszość sytuacji idzie lewą stroną i przeciwnicy to wiedzą. Taki Shaqiri byłby nie wzmocnieniem a zbawieniem dla obcnego United.

Środek pola to ja sam nie wiem kto tam ma tam zajmować stałą pozycje. Fellaini sie nie nadaje do tego klubu i każdy o tym wie. Herrere bardzo lubię bo biega i walczy ale dotychczas pokazał ze nadaje się tylko na ławkę bo brakuje mu stabilnej formy. Matic jest juz stary i nie nadaża w wielu sytuacjach. Freda narazie nie ma co oceniać bo przyszedł w cięzkim momencie. Pogba natomiast jak sie nie weźmie za siebie to nie oszukujmy się nigdy nie będzie filarem zespołu chociaz papiery ma świetne.

W obronie jest w sumie to samo bo obecnie to chyba Dalot ma jakąś przyszłosc i Shaw. Co do tego drugiego to też tak nie do końca bo jednak jest często kontuzjowany tak samo jak Baily który potrafi wymiatać jak zacznie grac więcej meczy. Aktualnie o żadnym obroncy nie mozna powiedzieć ze jest pewniakiem w drużynie
na pozycji defensywnej bo takowego nie ma.

Jak już się rozpisałem to polecę dalej. De Gea jak zostanie to będzie cud. Jak ten człowiek jest tak długo z nami to jest niewytłumaczalne. Niewytłumaczalne jest obecna krytyka na niego bo nie mam zamiaru usprawiedliwiać kogoś " za zasługi " to pomimo ich on nadal dobrze broni. Jest to jedyny zawodnik światowego poziomu w druzynie i tyle.

United potrzebuje zmian trenera i zawodników. Na kogo? Nie wiem, nie mam aktualnie pojęcia kto pomoże tej drużynie ale mam nadzieje ze ktos kto w Manchesterze ma prawo głosu wie i poprowadzi United w dobrą stronę.Tymczasem trzymam kciuki za obecne United w każdym meczu bo to moge zrobic i wierzyc ze dokulamy się do końca sezonu. GGMU

16.12.2018 do newsa Oceny pomeczowe: Liverpool FC - Manchester United 3:1 Pokaż
Tez mnie własnie zostanawiało po meczu z Valencia jak wygladał by RVN w obecnej druzynie. Niestety nie miałem mozliwosci ogladac go na zywo a jedynie na YT. Napewno nie nastrzelałby tu tylu bramek, poniewaz druzyna nie kreauje gry ofensywnej więc i o sytuacje byłoby ciężej. RVN jednak miał technike i zwinność która u Lukaku jest na miernym poziomie. Wycisnąłby napewno dużo wiecej niz Lukaku i także drużyna miałaby więcej pożytku z takiego napastnika ponieważ każda nawet niepozorna sytuacja mogłaby zakonczyć się bramką, przez co przeciwnik musiałby się bardziej pilnować. Na obecną chwile nie ma co sie oszukiwac Lukaku jest cieniem napastnika jakiego potrzebujemy. Ogólnie to nie widze go wgl jako grający samotnie napastnik bo nie daje rady i tyle.

15.04.2018 do newsa Mourinho: Nie ma dramatu, najlepszy zespół wygrał ligę Pokaż
Ale trener tez od czegoś jest. Juz od dawna oglądanie United nie sprawia radości poza kilkoma meczami. Pomimo ze nie mam pomysłu kto mógłby objąc stery w United to jestem zdania ze Mou nalezy juz podziękowac

15.04.2018 do newsa Mourinho: Nie ma dramatu, najlepszy zespół wygrał ligę Pokaż
Tego sie juz oglądac nie da. Piłkarze grają bez jakiegokolwiek pomysłu czy zaangażowania a wypowiedzi Mou jak ta to jest prawdziwy DRAMAT. Jeżeli tak dalej ma to wyglądac to jedyne co pozostaje to podziękować Mou i tyle.

Przejdź do góry strony