Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bezbarwny remis z PSV Eindhoven na Old Trafford

» 25 listopada 2015, 22:41 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Czerwone Diabły nie zdołały pokonać PSV Eindhoven prowadzonego przez Phillipa Cocu w meczu 5. kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów rozegranym na Old Trafford. Starcie zakończyło się bezbarwnym i bezbramkowym remisem. O awansie do fazy pucharowej w grupie B zadecyduje więc ostatnia kolejka.
Bezbarwny remis z PSV Eindhoven na Old Trafford
» Czerwone Diabły nie zdołały pokonać PSV Eindhoven prowadzonego przez Phillipa Cocu w meczu 5. kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów rozegranym na Old Trafford. Starcie zakończyło się bezbarwnym i bezbramkowym remisem. O awansie do fazy pucharowej w grupie B zadecyduje więc ostatnia kolejka.
Oceń zawodników:
David de Gea
Matteo Darmian
Chris Smalling
Marcos Rojo
Daley Blind
Bastian Schweinsteiger
Morgan Schneiderlin
Jesse Lingard
Wayne Rooney
Memphis Depay
Anthony Martial
Juan Mata
Marouane Fellaini
Ashley Young

Oddano 230 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
W 20. minucie spotkania, groźnie zrobiło się pod polem karnym Zoeta. Akcję dobrym wysunięciem piłki za plecy obrońców rozpoczął Jesse Lingard. Do piłki przy linii bocznej dobiegł szybki Darmian i od razu posłał ją na 5. metr to Rooneya. Wazza niestety minął się o kilka centymetrów z futbolówką, chociaż przez chwili można było odnieść wrażenie, że piłka na pewno wpadnie zaraz do siatki.

W kolejnej akcji świetną sytuację zmarnował Lingard. Rooney zagrał piłkę z prawej flanki, Martial przytomnie przepuścił ją pod nogami do lepiej ustawionego Jessego. Młody skrzydłowy jednak źle przyjął futbolówkę, która odskoczyła mu w stronę bramkarza PSV i nie zdołał już oddać strzału, pomimo dogodnej pozycji.

Po nieco ponad pół godzinie gry, dobrą okazję strzelecką wypracowali sobie goście. Po prostym zwodzie, praktycznie z miejsca piękny strzał oddał Hendrix. Zawodnik PSV uderzył celnie i technicznie, ale bardzo efektywną i zwinną paradą popisał się David de Gea.

37. minuta to zablokowane uderzenie Jessego Lingarda po ładnej wymianie podać przed polem karnym pomiędzy zawodnikami United. Futbolówka po rykoszecie spadła pod nogi Martiala, który zamykał tę akcję. Francuz uderzył momentalnie czubkiem buta. Trafił jednak w nogi Zoeta, które do tej pory spisywał się bez zarzutu pomiędzy słupkami bramki PSV.

Wynik spotkania jeszcze przed gwizdkiem oznaczającym przerwę spotkania mógł zmienić Anthony Martial. Piłkę na lewą stronę pola karnego dograł Depay. Tam był Anthony, który uderzył potężnie lewą nogą w kierunku krótkiego słupka. Niepokonany pozostał jednak Zoet, który skutecznie wybił futbolówkę na rzut rożny.

W drugiej odsłonie meczu ekipa Louisa van Gaala mocno rzuciła się do ataku na bramkę PSV Eindhoven. Najlepszą okazję w początkowych minutach drugiej połowy miał Jesse Lingard. Anglik doszedł do strzału głową po dośrodkowaniu Martiala. Piłka po strąceniu przez Jessego niestety minęła światło bramki i kilkanaście centymetrów.

Początkowy zapał United szybko przygasł i na kolejną dogodną okazję musieliśmy czekać prawie 20 minut. W 74. minucie futbolówkę spod linii końcowej próbował uderzać Ashley Young. Ta odbiła się od nogi obrońcy PSV i spadła przed Lingarda. Jesse uderzył mocno, ale ponad bramką. Anglik na tyle strzałów w tym meczu powinien mieć na koncie już minimum dwa gole.

Do końca meczu wszystkie akcje Manchesteru United były mocno szarpane i nie stanowiły żadnego realnego zagrożenia. Spotkanie zakończyło się bezbarwnych remisem i oznacza, że Czerwone Diabły o awans od fazy pucharowej Ligi Mistrzów będą musieli walczyć do ostatniej kolejki.

Manchester United 0:0 PSV Eindhoven


Manchester United: De Gea - Darmian (Mata 85'), Smalling, Rojo, Blind - Schweinsteiger (Fellaini 58'), Schneiderlin - Lingard, Rooney, Memphis (Young 58') - Martial

PSV: Zoet - Arias, Bruma, Moreno, Brenet, Hendrix (Isimat-Mirin 60'), Guardado, Proepper, Narsingh (Pereiro 18'), De Jong, Locadia


TAGI


« Poprzedni news
Marouane Fellaini stracił prawo jazdy
Następny news »
Statystyki: Manchester United vs PSV Eindhoven

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (400)


Szilk: Są różne rodzaje kryzysów :) - ten obecny w M.U. nazwałbym " holenderskim" .
Mamy piękną historię i niepodważalne osiągnięcia, dobrych zawodników, niezłą pozycję w tabeli, wszyscy o nas mówią- wielki Klub, mamy też wkurzającego trenera i gramy padakę jaką trudno oglądać przez 90 minut. Niestety z taką grą na arenie międzynarodowej nic nie osiągniemy i trzeba to sobie jasno powiedzieć -podobieństwo do drużyny narodowej Holandii dość znaczne :).
"Wkurzającego" napisałem tylko dlatego,żeby nie zostać zbanowanym :) - niestety na tej stronie nie można napisać co się czuje :) - może i lepiej bo trudno by się to czytało i spowiadać by się trzeba było.
» 27 listopada 2015, 21:41 #387
Reusik2: AS poinformował, że kiedy tylko sytuacja w FIFA wróci do normy, to Federacja poinformuje o karach dla klubów za nieprawidłowości przy sprowadzaniu małoletnich zawodników. Wśród tych organizacji mają znaleźć się Real Madryt i AtlĂŠtico Madryt. Komitet Dyscypliny odpowiednie decyzje miał podjąć we wrześniu, ale kar nie ratyfikowano, ponieważ sekretarz generalny FIFA, Jerome Valcke, został zawieszony za korupcję. Właśnie z tego powodu cała sprawa się przeciąga. Dziennik dodał, że Królewscy cały czas utrzymują, iż nie widzą żadnych podstaw do ukarania ich za wspomniane operacje.

Madrycka gazeta powołuje się też na nocne doniesienia Mundo Deportivo, przekazując, że Real Madryt czekają najprawdopodobniej dwa okienka bez transferów.

Chyba problem Davida w Realu może rozwiązać się sam
» 27 listopada 2015, 19:51 #386
Matejko: Kazdy kto jest w tym momencie za zwolnieniem LvG nie ma pojecia o pilce. Nie zwalnia sie trenera, ktory ma dobre wyniki, bo o to ciezej niz o piekna gre. Co sezon sie mowi, ze najladniej w Angli gra Arsenal i co roku kanonierzy mimo tego nie osiagaja dobrych rezultatow.

Druga sprawa jest taka, ze cala 11 MU jest oceniana TYLKO przez pryzmat ofensywnej czworki. Mimo tego, ze od poczatku sezonu prawie co spotkanie defensywa razem z cofnietymi pomocnikami spisuje sie dobrze/bardzo dobrze,a zawodzi atak i tak wszyscy pisza, ze zagralismy fatalnie. Owszem, zagralismy fatalnie, ale w ataku, za to genialnie w obronie, tak to powinno zostac postrzegane.

Zgadzam sie z tymi ktorzy twierdza, ze gramy zbyt schematycznie, czasem nudno, czasem bez pomyslu, bez podjecia ryzyka, ale to nie jest tylko wina trenera. Wypisujecie bzdury typu "LvG zabrania strzalow z dystansu", "LvG zabrania dryblowac", o co kur... chodzi?! Zaden trener nie zabrania tego typu zagran, a sam LvG powiedzial na ktorejs konferencji, ze zacheca pilkarzy do oddawania strzalow zza pola karnego,a to, ze pilkarze tego nie robia nie jest juz wina trenera.

Nasi ofensywni gracze maja bardzo niestabilna forme. Skoro potrafili strzelic po 3 bramki ekipom Liverpoolu, Evertonu czy Southampton to czemu nie moga tego zrobic przeciwko slabszemu PSV? Taktyka na te 3 spotkania byla podobna, gracze (prawie) ci sami, wiec to wina LvG czy pilkarzy?

I to co dziwi mnie najbardziej, czego NIE POTRAFIE pojac. Dla 9/10 osob z dp wynik 4:3 bedzie lepszy niz 1:0, czemu?! Wygrywajac 1:0 defensywa spisuje sie rewelacyjnie, a ofensywa poprawnie, natomiast 4:3 oznacza, ze defensywa zagrala koszmarnie, a ofensywa swietnie. Dla mnie ZAWSZE wynik 1:0 bedzie lepszy niz 4:3 czy nawe 4:2, chociaz tutaj bilans bramek jest slabszy (oczywiscie nie mowie o meczach pucharowych gdzie licza sie bramki na wyjazdach itp itd i rozne wyniki maja rozne zanczenie).

Ja nigdy nie bylem jakims olbrzymim fanem LvG, ale zawsze go bardzo szanowalem, bo to trener ktory ze slabymi ekipami potrafil osiagac swietne wyniki, zawsze stawial na mlodziez i kiedy opuszczal klub to zostawial sklad ktory byl w stanie walczyc z najlepszymi. Obok niego z obecnie pracujach trenerow szanuje rownie mocno tylko Ancelottiego, Wengera i Mourinho (chociaz ten mnie juz od jakiegos czasu bardzo irytuje, ale to nie zmienia faktu).

I ostatnia kwestia. Jaka macie gwarancje, ze nowy trener, kim by nie byl zapewni nam zwyciestwa? Czytajac posty tutaj mam wrazenie, ze wrozka wam powiedziala to na ucho. Takiej gwarancji nie ma, a w tym momencie patrzac na nasze wyniki (podkreslam WYNIKI) prawdopodobienstwo, ze bedzie lepiej jest duzo mniejsze od tego, ze bedzie po prostu gorzej, zastanowcie sie nad tym.

Aha i w kolko powtarzacie, ze LvG wydal 300 milionow, co owszem jest prawda, ale zapominacie o tym, ze zarobil w tym czasie na pilkarzach 150 milionow i ten bilans wyglada zupelnie inaczej. Ancelotti przez 2 sezony w Realu tez wydal 300 milionow, a furory nie zrobil (tutaj tez nalezy zaznaczyc, ze sprzedal pilkarzy za prawie 230 milionow). Jak piszemy o tego typu sprawach to robmy to jak nalezy, bo rzeczywisty bilan LvG to 150, a nie 300 milionow.
» 27 listopada 2015, 17:43 #385
Stringer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2015 18:10

Zgadzam się z tym, że zwolnienie Van Gaala już w tym momencie to kompletny idiotyzm. Rozumiem jakbyśmy zajmowali w lidze gdzieś 10 miejsce, ale przecież my jesteśmy w czołówce. Przyjście nowego trenera już teraz nie cofnie wyników z ligi mistrzów. I też wcześniej pisałem, że przyjście np. Ancelottiego w trakcie sezonu wcale nie będzie gwarantowało ładniejszej gry i lepszych wyników.

Zwolnienie Van Gaala po tym sezonie to już co innego. Trzeba wziąć pod uwagę, że po sezonie można zatrudnić Carlo (lepiej po sezonie niż w trakcie, bo pojedzie z zespołem na tournee i lepiej ich pozna, a przecież teraz wyniki w lidze są niezłe, więc po co teraz ryzykować ze zmianą trenera) i możliwe, że Guardiola nie przedłuży kontraktu z Bayernem. Jeżeli Van Gaal wypełni kontrakt, to możliwe, że nie będzie dostępnego żadnego trenera, który byłby w stanie poprowadzić ten klub do sukcesu, bo Giggs to wielka niewiadoma.
» 27 listopada 2015, 18:08 #384
Janek23: do Matejko: Twoją długą i wyczerpującą wypowiedź uczczę minutą ciszy
» 27 listopada 2015, 18:57 #383
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2015 19:04

Z kim on pojedzie na to tournee jak będą rozgrywane zarówno mistrzostwa Europy jak i Copa America?Carlo też tu długo nie zabawi.To trener turniejowy i z tego powodu jęki o zwolnieniu znowu się pojawią prędzej czy później.
» 27 listopada 2015, 19:00 #382
Matejko: @Stringer po sezonie to zupelnie inna bajka, ale wszystko zalezy od wynikow druzyny.
@janek23 Twoich wypocin nawet nie czytam, bo od razu dostalbym raka od poziomu debilizmu.
» 27 listopada 2015, 19:04 #381
Reusik2: Dokładnie, zobaczymy jak będzie po sezonie.Janek przechodzi przez "młodzieńczy bunt" - nie zwracajcie uwagi.
» 27 listopada 2015, 19:06 #380
Janek23: Widzę że wreszcie znalazłeś kogoś kogo możesz dodać do swoich znajomych. Obydwaj widzę, że jesteście talentami siebie wartych
» 27 listopada 2015, 19:19 #379
Reusik2: Życie
» 27 listopada 2015, 19:39 #378
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2015 13:17

Rio Ferdinand nie pozostawia złudzeń. Jego zdaniem żadna z obecnych drużyn angielskiej ligi nie byłaby w stanie pokonać Manchesteru United z 2008 roku, Chelsea za czasów pierwszej kadencji Mourinho czy Arsenalu z sezonu 2003/04.

Były obrońca Manchesteru United ubolewa nad tym, że wszyscy najlepsi gracze świata grają obecnie w Realu, Barcelonie oraz Bayernie. Kluby Premier League muszą sobie radzić bez nich.

- Aktualny sezon jest najgorszym, jaki pamiętam od lat. Nie przypominam sobie równie słabych drużyn w ciągu ostatnich piętnastu sezonów. Wszyscy najlepsi gracze świata grają poza Anglią. Kiedy tak było? - pyta Ferdinand.

- Żadna z obecnych drużyn nie byłaby w stanie pokonać mojego Manchesteru z 2008 roku, Chelsea za pierwszej kadencji Mourinho czy "Niepokonanych" z Arsenalu w sezonie 2003/04. Takie są fakty - dodał.

Ferdinand wierzy jednak, że spośród tej mizerii tytuł mistrzowski przypadnie United.

- Wyglądają najstabilniej. My, romantycy, możemy mówić, że nie grają wielkiego futbolu. Jeśli jednak na końcu wywalczą jakieś trofeum to zrobią to, czego od nich wymagamy - zakończył.

Ferdinand w barwach United zagrał w latach 2002-2014 we wszystkich rozgrywkach w 455 meczach i zdobył w nich 8 bramek.

Rio ma racje.Ach jaką mieliśmy wtedy pakę.Zdobywce złotej piłki,Walcznych Rooneya i Teveza,Edvina,Evre,Vidicia,Rio.Ciekawe jak długo będziemy czekać na takich piłkarzy.
» 27 listopada 2015, 13:15 #377
GandiGanda: Owszem ma racje i to 100%. Tylko ze z Lujem g..wno zrobimy, Fergie by ustawił tak nasz aktualny skład ze wygrali bysmy BPL. Teraz tego pewny nie jestem mimo 2giego miejsca w tabeli. Gramy lipe a nasz najlepszy strzelec to Roo, która nie ma formy, slabo to widze
» 27 listopada 2015, 13:36 #376
kckMU: za Fergusona to dalej gralibyśmy Cleverleyem
» 27 listopada 2015, 13:44 #375
Muuuuuuuuuuu: Reusik ale chyba powinieneś sam bić się w piersi bo od początku broniłeś LvG. Wydając 300mln powinniśmy być na poziomie Barcy czy Bayernu. Tymczasem trzeba będzie wydać kolejne 300 by coś się tutaj zdarzyło. Sam piszesz o walecznych zawodnikach. To zobacz nawet na takiego Herrerę. W tamtym sezonie kosił przeciników aż miło a teraz nie wiem czy chociaż fauluje. LvG chce wyrachowanych zabójców a nie walecznych rzezimieszków. I taka jest różnica. Ta drużyna nie walczy a to już jest sprawa trenera. Jeśli Klopp potrafi po kilku meczach narzucić nowy styl LIverpoolowi to LvG może zrobić to samo u nas. I robi - tylko jaki to styl.

Inna sprawa, że angielskie kluby ostatnio spuściły z tonu.
» 27 listopada 2015, 14:08 #374
Janek23: Co ty tam z nim dyskutujesz. Reusik nie ma jaj bo jakby je miał to już dawno doszedłby do takich wniosków. Uparty jest jak osioł i dlatego brnie cały czas w swojej głupocie. Od półtora roku go wychwala i cobyś nie napisał to i tak nic nie zmieni w jego toku myślenia. Mam nadzieję tylko że na Old Trafford nie ma takich ludzi bo jak są to czeka nas jeszcze sporo zmarnowanych godzin przed telewizorem. Niestety
» 27 listopada 2015, 14:27 #373
DjTED: Mi tam nie przeszkadzał Claverley. Ani on ani Evans, ani Anderson ,ani Nani. Skoro wygrywaliśmy wszystko z takimi piłkarzami , a teraz po 300 mln gra jest o wiele gorsza niż wtedy to Claverley ni był taki zły.
» 27 listopada 2015, 15:23 #372
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2015 18:58

Wydając 300mln powinniśmy być na poziomie Barcy czy Bayernu. - Muuuuuuu a miałem cię za rozsądnego człowieka.Nikt by nas na ten poziom w rok nie wyprowadził.Nie mów że za Fergiego w ostatnich latach na nim byliśmy bo to bzdura.Gwiazd nie ściągamy ale musimy płacić dużo za obiecujących piłkarzy.Co do przepłacania to raczej jest to winna Eda.Jakich zawodników Barca ściąga?Neymar,Suarez?Bayern?Lewandowski i to za darmo?My takich piłkarzy ściągnąć nie możemy bo na tym szczycie nie jesteśmy.Po za tym zarówno Bayern,Barca mają swoje złote pokolenie -wychowanków Alabe Muellera,Lahma Messiego Inieste i innych.My też takie mieliśmy ale nam przemineło.Nie szkolimy tak wielkich talentów a jak jakiś mamy to pojawiają się problemy z mentalnością(Powell,Januzaj,Pogba i przede wszystkim Morrison).Musimy ściągać skądś innych i czekać aż odpalą.Ale wszystko w futbolu ma swój cykl - skończył się Real Di Stefano i Puskasa,skończył Milan - Rijkarda i Van Bastena, skończy się i Bayern i Barcelona
» 27 listopada 2015, 18:57 #371
siara93: Nigdy nie przepadalem za LvG i ani troche nie jestem zaskoczony efektami pracy Holendra na OT, takze jakiegos wyjatkowego zawodu nie odczuwam, ten zawód był w momencie podpisania kontraktu z tym Panem. Louis to szkoleniowiec, ktorego filozofia gry dawala owoce kilkanascie lat temu i niemozliwoscia jest to aby ona przetrwala, niestety nie jest to uniwersalny trener, w przeciwienstwie chociazby do Guardioli, ktoremu zarzucano iz jego wielkie sukcesy z Barca to w zdecydowanej wiekszosci zasluga indywidualnym umiejetnosciom Messiego, Iniesty czy Xaviego, ale to co obecnie zrobil z Bayernu, te wszystkie innowacje taktyczne(przeciez ten czlowiek potrafi desygnowac w pierwszej 11 az 6 zawodnikow ultra ofenswynych czyli napastnikow i skrzydlowych ofensywnych pomocnikow), co przynosi niesamowite efekty. LvG probowal zaskoczyc, wprowadzic nowa filozofie oparta na szczelnej obronie i blyskaiwcznych kontrach czyli holenderskie 3-5-2 czy jak kto woli 5-3-2 rodem z MŚ w Brazylii, co oczywiscie okazalo sie totalnym niewypalem.

Naturalnie trzeba przyznac ze poprawil zespol po Moyesie, pod jego skrzydlami rozwinal sie Lingard, po czesci Pereira, ale z kolei perełka Moyesa - Januzaj stanął. Zdecydowanie za mało pozytywów płynie z pracy holendra, duzo wiecej zaś negatywów. Praca LvG na OT powinna zakonczyc sie wraz z bierzącym sezonem, jednak jestem pewien ze wypelni on swoj kontrakt co bedzie wielkim bledem, bo jego praca w tym klubie jest z gory skazana na porazke. Należałoby dac szanse mlodemu Giggsowi, bo niestety Klop jest w Liv, Guardiola jesli zmieni Bayern po tym sezonie to na pewno nie na Utd bo u nas żydki nie odwaza sie wyrzucic LvG, wiec zapewne trafi do City, a Carlo Ancelotti zdazy do 2017 roku znalezc godnego pracodawce.

Chcialbym, aby Giggs rozpoczal prace w MU z grubej rury, odwaznymi decyzjami niczym Pep w Barcelonie, ktory to bez najmniejszych oporow pozbyl sie owczesnej ogromnej gwiazdy Ronaldinho czy Deco, tak u nas nalezaloby pozbyc sie Rooneya, Jonesa(kontuzje), Valenci, Maty, pewnie starego juz Carricka i kupic za duze sumy najlepszych wg nie go, pasujacych do jego filozofii zawodników. Tylko odwazny trener, z silnym charakterem i duza pewnoscia siebie i najlepiej nie starej daty, ktory doskonale wie na czym polega nowoczesny futbol, ma szanse osiagać najwieksze sukcesy.
» 27 listopada 2015, 12:47 #370
Janek23: masz ode mnie wielkiego plusa
» 27 listopada 2015, 12:55 #369
siara93: Dzięki ;)
» 27 listopada 2015, 13:15 #368
Matejko: @siara93 plus od Janek23 to najgorsze co moglo cie spotkac. Gorsze niz like pod zdjeciem tylko od najbrzydszej i najglupszej dziewczyny jaka znasz.
» 27 listopada 2015, 17:47 #367
mikifiki: Wszystko ok. Wytłumaczcie mi tylko jedną rzecz.
Dlaczego tak dużo osób uważa, że Giggs powinien zastąpić LVG? Jakie są tu temu przesłanki, poza byciem wychowankiem i legendą United. Prawda jest taka, że Giggs to człowiek-zagadka jeżeli chodzi o trenerkę. Owszem, może okazać się świetnym szkoleniowcem, ale wcale tak być nie musi. Van Gaal przechodził do United jako uznany na świecie fachowiec, który sporo już osiągnął. Bardzo lubię Giggsa i byłoby mi niezmiernie szkoda, jeśli po kilku miesiącach kibice będą go wyrzucać.
» 27 listopada 2015, 18:08 #366
Janek23: A kto mówi,że Giggs się sprawdzi? To jest wielka niewiadoma. Ale wolałbym sprawdzić to teraz jak dałby sobie radę i poprowadził drużynę do końca sezonu niż tracić czas i czekać na emeryturę Van Gaala. A dlaczego tak chce nie muszę ci tego tłumaczyć. Wystarczy oglądać mecze United i zadać sobie pytanie czego tak naprawdę oczekujemy podczas oglądania meczu w tv. Bo jeśli tylko miejsca w tabeli ( co udowadnia wyraźnie że poziom ligi się obniżył) to można równie oglądać tabele w gazecie.
» 27 listopada 2015, 19:13 #365
Janek23: Jeszcze jakbyśmy tą papę grali pół roku ale nie półtora
» 27 listopada 2015, 19:14 #364
Andy1968: Nuda, schematy, Filozofia i balans. A gdzie Panie LVG jest miejsce dla kibiców? Jestem kibicem United od 24 lat i nie mogę przypomnieć sobie takiego marazmu ( no po za milionami wrzutek za krótkich czasów Moyesa). Piłkarze sa całkowicie sparaliżowani schematami typu ty do mnie , ja do ciebie a na końcu do bramkarza. To nie jest Tiki - Taka Barcelony, gdzie piłka krąży błyskawicznie pomiędzy piłkarzami a każde podanie przybliża ( zamiast oddalać) do pola karnego przeciwnika. Jak słyszę bredzenie LVG o tym, że potrzebuje kreatywnych piłkarzy na bokach to ogarnia menie śmiech. Ma Depaya i Martiala, miał Di Marę i zakłada im od razu kaganiec. Martial przyszedł w fantastycznej formie i w ''gazie'' po kilkunastu tygodniach pracy z ''filozofem'' snuje się po boisku. mam nadzieję, ze jest to ostatni sezon pracy tego pana u nas, tyle,że nie widzę wolnego sensownego następcy. Dla Giggsa jeszcze za wcześnie, Klopp zajęty Guardiola nie do wyjęcia. Dla mnie jedyna kandydatura po zakończeniu sezonu to Marin O'Neil
» 27 listopada 2015, 01:07 #363
kckMU: Moyes to zmiażdżył grupę i powalczył jak lew z Bayernem, także tego... i nie wydał na to 300 baniek.

vG się nie wybroni z braku awansu do 1/8!
» 27 listopada 2015, 11:25 #362
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2015 12:55

A w lidze zajął 7 miejsce

i nie wydał na to 300 baniek. - Zabronił mu ktoś?Ściągnął za to waszego ulubieńca z charakterystyczną czupryną

Marin O'Neil - Berg.Ma w sobie DNA Manchesteru
» 27 listopada 2015, 12:54 #361
Reusik2: Martial przyszedł w fantastycznej formie i w ''gazie'' po kilkunastu tygodniach pracy z ''filozofem'' snuje się po boisku - Martial ma 19 lat.Rozumiecie to że młodzi gracze mają wachania formy?Zresztą jeszcze parę miesięcy temu nie chcieliście tego transferu tylko króla wśród snajperów - Lacazzeta
» 27 listopada 2015, 12:57 #360
Janek23: Ty chyba należysz do sekty Van Gaala. No cóż brnij dalej, oglądaj gówno i ciesz się z miejsca w tabeli. Jeszcze.
» 27 listopada 2015, 13:46 #359
GandiGanda: ale przeciez Moyes zdobył za pierwszej kadencji podobną ilosc punktów co LvG tez za pierwszej, tylko luj wydał wiecej hajsu jakby niepatrzec + pozbył sie szrotu. Nie ze tu kogos bronie ale obydwoje to partacze. Według mnie jestesmy tak wysoko w tabeli poniewaz poziom BPL stopniowo sie obnizyl
» 27 listopada 2015, 13:46 #358
Janek23: do GandiGanda:
Fakt z którym nie można się nie zgodzić
» 27 listopada 2015, 14:17 #357
DjTED: Reusik2: Przypominam Ci, żee Moyes chciał wielu transferów, ale to Ed zawalił
» 27 listopada 2015, 15:24 #356
kckMU: jakoś wątpię, żeby Moyes chciał tylko Fellainiego i to w ostatnim momencie.

zarządowi paliło się pod tyłkiem jak zajęliśmy 7 miejsce i okazało się, że można kupować.
» 27 listopada 2015, 15:32 #355
Reusik2: Chciał Fabregasa i Bale.W tym rzecz.Powód to brak chęci zawodników.A to że Moyes wybierał graczy których nie mógł przekonać to jego problem.Jakoś nie widze powodu aby Herrera nie chciał do nas przyjść rok wcześniej
» 27 listopada 2015, 16:49 #354
DjTED: Ale Herrera to nie Bale i Fabregas. Skład z Moyesa potrzebowwał tylko paru ogniw, a nie totalnej rewolucji LVG
» 27 listopada 2015, 18:15 #353
Reusik2: Ale LVG dostał inny skład.Nie było Vidy,Rio,Patrica itd.
» 27 listopada 2015, 18:47 #352
Klimaa: Lubimy sami sobie komplikować sytuację - obyśmy z Wolfsburgiem zagrali skuteczniej bo inaczej może być kiepsko.
Brakuje nam tego ostatniego akcentu aby umieścić futbolówkę w bramce. Defensywa gra dobrze ale ofensywa to zupełnie inna bajka.
» 27 listopada 2015, 01:02 #351
mu93: Jak dla mnie to van Gall strzelił sobie w kolano sprzedając Chicharito. Teraz byłby zbawieniem przy naszej skuteczności.
» 26 listopada 2015, 21:56 #350
Reusik2: Nie sądze
» 26 listopada 2015, 21:59 #349
mu93: Dlaczego? Lepszy Fellaini? :D
» 26 listopada 2015, 22:01 #348
Reusik2: Bo widze ile sytuacji marnuje w Bayerze oraz ile marnował gdy tu szansę dostawał.Bayer gra ultra ofensywnie często zapominając o defensywie stąd takie szalone wyniki jak 4:4 z Romą.Chicharito strzela ale ma bardzo dużo sytuacji z których wiele marnuje
» 26 listopada 2015, 22:03 #347
mu93: Przyznaje racje, ale chyba nie powiesz mi że nie chciałbyś zobaczyć np. w najbliższych 2 meczach ligowych Chicharito z Martialem w ataku, a Rooneya na ławce, ot tak dla odpoczynku..
» 26 listopada 2015, 22:09 #346
Szilk: Tu nie trzeba nawet nowych zawodników- trzeba zmienić taktykę i sposób rozgrywania. Żaden napastnik nie będzie strzelał seryjnie bramek jak nie otrzyma odpowiednich podań.
Nasza gra przed polem karnym przeciwnika jest tragiczna - setki bezproduktywnych podań, brak elementów zaskoczenia i przyśpieszenia, całkowity brak strzałów z dystansu i brak szybkich skrzydłowych- to elementy gry z których M.U. zawsze słynął.
» 26 listopada 2015, 22:12 #345
Wave: mnie kompletnie dobila bezradnosc i biernosc naszych w koncowce z psv
przelalo czare goryczy jak schneirderlin notowal straty a wszyscy stali w miejscu,
fella tylko faulowal i bezsensownie gralismy gora
tak sie nawet w okregowkach nie gra

na ta chwile na nas wystarczy tylko cofnac sie do tylu, bronic cala druzyna i wychodzic z szybkimi kontrami

smaliing i de gea w zyciowej formie ciekawe ile nam jeszcze razy tylek uratuja
» 27 listopada 2015, 01:09 #344
Szilk: Zawodników mamy naprawdę dobrych, niestety ich ustawienie i taktyka Van Gaala sprawia, że gramy tragicznie. Trzeba się zastanowić czy wydawać kasę na kolejne transfery, czy wystarczy zmiana trenera.
Kupujemy zawodników , którzy mieli kapitalne sezony w poprzednich Klubach, przychodzą pod komando Van Gaala i grają piach - nie będę wymieniał bo praktycznie dotyczy to każdego z tych co kupiliśmy - żaden nie gra na takim poziomie jak w poprzednim Klubie. I jeszcze jedno Ci co od nas odeszli nagle odzyskali formę i skuteczność - Di Maria, Chicharito - wnioski nasuwają się same.
» 26 listopada 2015, 20:52 #343
memphis7: Zgadzam się w 100%
» 26 listopada 2015, 20:55 #342
Janek23: popieram w 200 %
» 26 listopada 2015, 21:00 #341
Wave: odzyskali forme skutecznosc ale i radosc z gry
az sie przyjemnie patrzy jak chicha usmiechniety i wariuje po bramkach
» 26 listopada 2015, 21:04 #340
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2015 21:46

Strasznie wybiórcze dane.Wszyscy odzyskali?Nani,Rafael,Van Persie,Falcao również?Chcharito strzela,szkoda tylko że w najważniejszych momentach pudłuje i przez to Bayer już z grupy LM raczej nie wyjdzie
» 26 listopada 2015, 21:46 #339
Demo2797: Pamiętacie tego młodego serbskiego bramkarza którego kupiliśmy chyba w poprzednim sezonie? Właśnie podpisał kontrakt z Lechią
» 26 listopada 2015, 20:25 #338
Reusik2: Dziwne to trochę.Dobrze o nim mówiono.
» 26 listopada 2015, 20:39 #337
Janek23: Pewnie Van Gaal się na nim nie poznał bo myślał że kupił obrońcę
» 26 listopada 2015, 20:54 #336
dtomasik7: Były problemy z pozwoleniem na pracę w Anglii, więc kontrakt rozwiązał
» 26 listopada 2015, 21:45 #335
Reusik2: Wiesz Janek obserwowaniem zdolnej młodzieży zazwyczaj zajmują się tak zwani skauci
» 26 listopada 2015, 21:47 #334
Janek23: Masz Reusik plusika i spadaj
» 26 listopada 2015, 21:52 #333
Reusik2: Niestety Janeczku.Trolowanie ciebie sprawia mi rozkosz
» 26 listopada 2015, 21:58 #332
Janek23: Kobietę sobie znajdź wtedy zobaczysz co to rozkosz
» 26 listopada 2015, 22:30 #331
Trioo19: Wg mnie 1-sza połowa była dobra w naszym wykonaniu...Wszystko skopało się gdy na boisko wszedł Fellaini.
» 26 listopada 2015, 20:13 #330
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2015 20:06

Dumni po remisie, wierni po porażce!

Tak się pomału zaczynam zastanawiać, jaki jest w ogóle sens oglądania meczów United? Człowiek czeka cały tydzień na LM czy na mecz w lidze, wie że będzie tak jak zwykle (czyt. beznadziejnie) ale jednak pojawia się przed nim taka iskierka nadziei że a nuż zobaczy namiastkę starego klubu z Old Trafford i trzyma kciuki że zdarzy się cud i zobaczymy takie widowisko jak w meczu z Evertonem czy Liverpoolem.

Niestety, mijają minuty i człowiek utwierdza się w przekonaniu że tylko po raz kolejny zmarnował swój czas mogąc przeznaczyć go na coś bardziej konstruktywnego. Albo obejrzeć sobie jakiś inny mecz LM. Popatrzeć na ładny dla oka i efektowny futbol.

Tak się zastanawiam, co do cholery jest tu nie tak?

Skład niby mamy dobry, wiadomo, trafi się jakiś spadek formy, ale żeby prawie cały zespół grał piach? Rozumiem 2-3 zawodników, ale jak reszta osób zauważyłem dziwną tendencję. Przychodzi zawodnik który cuda wyprawiał w poprzednim klubie, pogra 3-4 mecze na poziomie a potem jest cieniem samego siebie.

Wszystkie drogi, niestety prowadzą do naszego "wielkiego" menago. Nasza gra jest nudna, wolna, schematyczna i przewidywalna. Pół biedy jakby jeszcze taki styl gry skutkował jakimiś wynikami. Dałoby się to jeszcze jakoś przeboleć. Natomiast trudno się nie oprzeć wrażeniu że część z naszych meczy zakończonych zwycięstwem (np. Tottenham, Watford) wygranych było po prostu na farcie. Kompletnie nie mamy pomysłu na grę. Żałosna imitacja tiki-taki spowolniona o jakieś 50%, bezsensowna, nudna klepa bez polotu, zachowawcze wycofywanie piłki, brak efektywności... długo by wymieniać. Ja się pytam, to tak ma wyglądać United A.D. 2015/2016? To jest ten pomysł na grę? To ma być zespół który ma nawiązać walkę z czołówką PL i Europy?

Jak to jest możliwe że zespół który kiedyś był wymiany jednym tchem wraz z takimi gigantami futbolu jak Bayern, Real czy Barca stał się zwykłym europejskim przeciętniakiem? Przyjeżdża takie PSV (z całym szacunkiem do nich) i czuje się na Old Trafford jak u siebie. Kibice przekrzykują fanów United, PSV gra bez skrępowania, stwarza sytuacje podbramkowe i nic sobie nie robi z tego że gra na Old Trafford. Po kilku miesiącach od rozpoczęcia sezonu, stwierdziłem że 1/8 LM to maks co osiągniemy w tym sezonie. Tymczasem dostaliśmy chyba najłatwiejszą z grup jakie można było trafić a prawdopodobnie z niej nawet nie wyjdziemy. To jest wstyd i kompromitacja. Chociaż z drugiej strony może to i lepiej nie wyjść i skończyć się wreszcie kompromitować niż dostać z 5:0 od PSG/Realu/Bayernu/Barcelony i spalić się ze wstydu.

W PL też nie jest lepiej. Drugie miejsce powiadacie? Poczekajcie :) Tottenham już zaczyna nabierać rozpędu, Klopp powoli ogarnia Liverpool który na pewno namiesza w tym roku, Chelsea też się w końcu ogarnie a biorąc pod uwagę nawet spadek formy Leicester czy West Hamu myślę że mają całkiem realną szansę wygryzienia nas z niższych miejsc. A z taką grą jaką obecnie prezentujemy mocno wątpię czy ugramy coś więcej niż 6 miejsce w lidze.

Żadne transfery Ronaldów, Bejlów, Zlatanów, Neymarów, Messich, Kejnów, Lacazettów nic tutaj nie pomogą bo największym problemem są nie piłkarze a TRENER a raczej jego gówniana filozofia która opiera się na posiadaniu piłki z której nic nie wynika. No chyba że kogoś rajcuje ugrany po męczarniach punkt i bezbramkowy remis. Gra w obronie uległa poprawie, ale żeby wygrywać trzeba strzelać bramki a nie bawić się w jakieś posiadania piłki i bezpieczne klepanie do tyłu.

Van Gaal co miał zrobić to już zrobił, temu panu już dziękujemy, jeżeli United ma wrócić do czołówki to potrzebny jest trener z jajami. Ancelotti byłby świetnym kandydatem mam nadzieję że ktoś w zarządzie ruszył dupsko i zajął się tematem bo w przeciwnym wypadku cieńko to widzę. Mam nadzieję że to co napisałem się nie sprawdzi i faktycznie wyjdziemy z grupy i skończymy ten sezon na tym drugim miejscu w lidze ale biorąc pod uwagę nasz sposób gry, stawiam w ciemno wygraną Wolfsburga.
» 26 listopada 2015, 20:04 #329
Kilerek7: Zgadzam się, z resztą już anonimowo jakiś piłkarz powiedział, że przy LvG nie może grać na maxa. Także temu panu już lepiej podziękujmy.
» 26 listopada 2015, 20:51 #328
Janek23: Niestety chłopie masz rację. Wcześniej myślałem, że Rooney jest bez formy ale patrząc na innych piłkarzy można powiedzieć że cały zespół jest (oczywiście są wyjątki w postaci Smoły czy De Gei). Więc kto za to odpowiada? Odpowiedź jest prosta jak konstrukcja cepa. Bo jak to się dzieje, że przychodzą do nas nowi zawodnicy (zaznaczam w formie - no może Bastian, który tu jest bardziej dlatego że jest dobrym znajomym Van Nieudacznika i mało kosztował) a po paru meczach nie wiedzą co mają robić na boisku. Na razie jest cacy, jesteśmy wiceliderem ale kiedyś ten fart się skończy i co potem? Niektórzy piszą, że mamy dobrą obronę. Tylko nie muszę chyba przypominać jak wyglądały np. pierwsze nasze mecze gdzie w bramce stał Romero. Też nie traciliśmy bramek ale jak ktoś włączy te mecze zobaczy, że zawdzięczamy to nie naszą cudowną obroną tylko niemocą napastników przeciwnych drużyn. Ja chcę widzieć spektakl a nie kino klasy na poziomie M jak Miłość. Pozdro
» 26 listopada 2015, 20:52 #327
Wave: z ust mi to wyjales :)
poltora roku i gramy zle
starczy mi szreka w united
na ta chwile juz wole zeby giggs dokonczyl ten sezon
» 26 listopada 2015, 21:00 #326
Janek23: Shrek to akurat Rooney:)
» 26 listopada 2015, 21:03 #325
Wave: rooneya szreka zostawmy na srodek pomocy sie jeszcze nada :p
» 26 listopada 2015, 21:06 #324
Janek23: Dla mnie to pozycja jaką z tyłu nosi na koszulce
» 26 listopada 2015, 21:08 #323
Puchaczeue: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2015 21:51

@Kilerek7

Serio wierzysz w to, że jakiś piłkarz powiedział takie coś pierwszemu lepszemu dziennikarzynie? Słaba forma United to idealna okazja dla mediów, żeby zasiać ferment w szatni.
» 26 listopada 2015, 21:51 #322
Janek23: Dobry dziennikarz nie ujawnia swojego źródła jak się go prosi
» 26 listopada 2015, 21:54 #321
Kilerek7: A dlaczego nie? Jakoś nie wierzę, że wszyscy piłkarze są zachwyceni tym klepaniem piłki.
» 26 listopada 2015, 22:57 #320
Reusik2: Bo za słabą gre odpowiadają również oni
» 26 listopada 2015, 22:58 #319
Noctate: Tak słabi? Zastanówcie sie troche nad tym, co piszecie. Zacznijmy od tego, że jesteśmy wiceliderem premier league, a jeśli wygramy z Lester - będziemy 1. Jeśli wygramy z Wolfsburgiem wyjdziemy do fazy pucharowej LM. Gra w defensywie jest dobra, w ofensywie troche gorzej, ale i tak nie jest źle. Nie rozumiem, dlaczego gdy wygrywamy to zapominacie o tym LVG OUT itd. (no moze oprocz naczelnych hejterów Louisa Van Gaala). Zmieniacie zdanie jak kobieta w ciąży, podsumowując. Oczywiscie, nie jestem zadowolony z poprzedniego meczu, no ale cóż co się stało, to się nie odstanie. A komentarze typu "minął już rok i nic sie nie dzieje", a co wy myśleliście, że LVG przyjdzie, wygra wszystko co jest do wygrania, a potem odleci na różowym jednorożcu? Ale wiadomo, przecież posiadacie większe kompetencje niż ludzie, którzy rządzą tym klubem i lepiej wiecie co należy zrobić. To pewnie jakaś pomyłka, że to oni, nie wy żądzą MU. Nasz trener jak dla mnie ma jedno zadanie (oczywiscie oprocz dobrych rezultatow, co jest celem kazdego klubu, tak mysle), UPORZĄDKOWAĆ ten zespół. Zbudować go, jako silny klub, który może wygrać z każdym w europie. Dziękuje za uwagę. Pomyślcie obiektywnie zanim coś napiszecie. ;)
» 26 listopada 2015, 19:53 #318
Wave: napisze subiektywnie
gramy tak ze nie da sie na to patrzec
wolny przewidywalny defensywny football

fatalna marna replike tikitaki, ktorej nie cierpie

gra naszych zawodnikow wyglada jak za kare
bez finezji, polotu, kreatywnosci, slamazarnie i bez charakteru

nie w takim united sie zakochalem i nie taka druzyne chce ogladac
van gaala mam juz dosyc
2,5 roku moich cierpien i masochizmu(ogladam prawie wszystkie mecze) jako kibica starczy

proste
chyba moge miec swoje zdanie
» 26 listopada 2015, 20:52 #317
Domelo: Trzeba być naprawdę mocnym optymistą, żeby wierzyć w wygraną z Wolfsburgiem na wyjeździe.
» 26 listopada 2015, 22:34 #316
Noctate: @Wave
Styl prezentowany obecnie nie jest najlepszy - to fakt. Może nie jest to efektowna piłka.
Jednak... Wyniki bronią Van Gaala i to również jest fakt. Moim zdaniem dobra gra przyjdzie z czasem, jeśli gracze nabiorą pewności siebie. Może i jestem optymistą, ale dopóki wygrywamy będę wierzył w Manchester United Louisa Van Gaala.

@Domelo
Wytłumacze ci to najprościej jak potrafie.
Po 1. WTF? Czy ty patrzysz na to co piszesz?
Jeśli mocnym optymizem jest wiara w wygraną swojego klubu to ja jestem chyba optymistą nad optymistami, bo wiesz co? Chodź wiem, że to szok i pewnie zwariowałem, to ja wierze że możemy zdobyć mistrzostwo anglii! (wiem, sam sie dziwie ze to pisze, juz wybieram numer do psychologa).
Po 2. Dopóki piłka jest w grze wszystko jest możliwe, jak można nie wierzyć w wygraną? Ty czekaj, mam pomysł! Zadzwonimy do Van Gaala i powiemy mu, żeby poddał mecz walkowerem (po co tracić siły, przecież tylko mocny optymista wierzyłby wygraną.) Wiem, że twoim zdaniem LVG jest głupi, ale chyba nie aż tak żeby wierzył w wygraną, bez przesady.
A może wyślemy mu telegram? Jak myślisz ?
» 26 listopada 2015, 23:33 #315
Domelo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2015 23:49

Oglądasz wszystkie mecze United w tym sezonie? Styl jest toporny, ostatnimi czasy większość meczów gramy na 0:0, nie umiemy strzelać bramek i tylko cud może sprawić, że wygramy w Niemczech. To jest bardzo trudny teren, najtrudniejszy w naszej grupie, bo jakoś nie chce mi się wierzyć by CSKA pokonała PSV na wyjeździe i nas wyręczyła.
» 26 listopada 2015, 23:49 #314
Noctate: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2015 21:03

Cud â“ zjawisko paranormalne lub zdarzenie z różnych przyczyn nie posiadające wiarygodnego, naukowego wytłumaczenia.
Jeśli wygrana z Wolfsburgiem (nie neguje tego, że to trudny teren, też tak uważam)to dla Ciebie cud, to gratuluje.
» 27 listopada 2015, 21:02 #313
Domelo: Spoglądając na naszą formę w ofensywie słowo cud jest jak najbardziej na miejscu.
» 28 listopada 2015, 18:18 #312
2Fast4You: http : // www. fifpro. org/en/news/final-55-nominees-for-world-xi-2015
Ale beka są te plebiscyty, jest ROONEY :D jest też taki Ivanovic czy też Terry, których taki Smalling wciąga nosem pozdro ema
» 26 listopada 2015, 19:03 #311
TheRipper: Ema Laik, kiedy nowe Rap Addix?
» 26 listopada 2015, 20:09 #310
TheRipper: Ema Laik, kiedy nowe Rap Addix?
» 26 listopada 2015, 20:10 #309
DevilFan: co teraz zaorałeś z tym RA to nie mam pytań, ale TheRipper pociesze Cię laik bd na nowej producenckiej NNFOF
» 26 listopada 2015, 21:09 #308
2Fast4You: Dokładnie tak jak kolega mówi, za rok milczmen 2 na bank, ema
» 26 listopada 2015, 21:51 #307
TheRipper: @2Fast4You

No, przydałaby się 2 bo 1 już przekatowana mocno
» 28 listopada 2015, 12:59 #306
Domelo: Dlaczego jesteśmy tak słabi? Czy kiedykolwiek wróci dawne United? Bardzo bym chciał, ale jest to niemożliwe. Nie potrafimy wyjść z tak łatwej grupy, szkoda słów.
» 26 listopada 2015, 18:34 #305
Janek23: Takie samo United już nie wróci, ponieważ na ławce trenerskiej musiałby siedzieć Ferguson :) Każdy klub w swojej historii przeżywał kryzys. My z racji tego, że nie mamy trenera przeżywamy to co było nieuniknione. Ale oczywiste jest to, że jeszcze wrócimy do gry, może za dwa lata, może więcej ale wrócimy (oczywiście napisałem najwcześniej za dwa lata, bo mam nadzieje, że klub nie przedłuży kontraktu niszczycielowi futbolu). Więc głowa do góry. Glory United !!
» 26 listopada 2015, 19:24 #304
Domelo: Jak ja żałuję, że nie przyszedł do nas Klopp :(
» 26 listopada 2015, 22:25 #303
SkowronUNITED: Dokładnie... Klop zmienił Liverpool jak ręką odjął.
» 26 listopada 2015, 22:48 #302
adi343: Dno i wodorosty.... wszystkie inne drużyny strzelają, a tylko u nas było 0:0 WSTYD....
» 26 listopada 2015, 18:22 #301
SkowronUNITED: Eee tam... wszyscy się czepiacie...a ja tam widzę pozytywy w meczu, jak np: Tikitaka już włącznie z piłkarzami drużyny przeciwnej a nie tylko miedzy sobą podania. ;)
» 26 listopada 2015, 17:17 #300
marchewa11: Żenada żenada żenada !! Jak można tak grać taki zespół jak MU. Trener won,Klop był do wzięcia teraz próbować za kontraktować Guardiola albo Diego Simeone.
» 26 listopada 2015, 16:33 #299
Puchaczeue: Simeone pasuje do Premier League jak pięść do nosa. Tylko Carlito albo Łysy z Bayernu
» 26 listopada 2015, 16:35 #298
rag7: Szkoda braku wykończenia. Jakby nie to, byłoby 3:0
» 26 listopada 2015, 16:19 #297
bodi252: Moim zdaniem słaby mecz bez polotu jak większość meczy po odejściu Fergusona,myślę że za dużo rotacji w pierwszym składzie.
» 26 listopada 2015, 16:09 #296
Reusik2: Rotacje są spowodowane kontuzjami
» 26 listopada 2015, 16:35 #295
Gallacher: Nawet mecz z Wolfsburgiem może być ciężki a co dopiero jak wyjdziemy z grupy i trafimy na kogoś np.Barcelona czy Bayern xD
» 26 listopada 2015, 16:07 #294
bodi252: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 26 listopada 2015, 16:04 #293
wander11: ale panowie Cieszmy sie z tego remisu i z gry United bo z taka potega jaka jest PSV United zagrało naprawde bardzo dobry mecz. Na plus w tym meczu Felaini gdyz jak wszedł na boisko to gra United byla duzo lepsza:D I jeszcze jedno Smaling i de Gea nie nadaja sie do takiego klubu jaki jest UNIted :D
» 26 listopada 2015, 15:48 #292
ValenciaMOTM: Wszystkim ktorzy chca wyrzucac Lingarda za nie strzelenie setki przypominam ze wiekszosc naszych akcji tworzyl wlasnie Jesse. Jakos Martialowi nikt nie wypomina nie strzelonej setki, a do tego Anthony gral bardzo slabo.
» 26 listopada 2015, 15:24 #291
Reusik2: Nikt go nie chce wyrzucać ale krytyka za nieskuteczność już w drugim meczu z rzędu się należy.
» 26 listopada 2015, 16:25 #290
Unitedman: Z drugiej strony czy to skrzydłowy powinien wykańczać akcje ? Mamy przecież od czegoś napastników...
» 26 listopada 2015, 19:04 #289
Reusik2: Co ty opowiadasz?Nie mam racji że Lingard jest graczem ofensywnym?Gdy dojdzie do sytuacji to musi ją wykończyć.To po co Ronaldo strzela bramki?Zdobywania bramek wymaga się również od skrzydłowych gdy zajdzie taka potrzeba
» 26 listopada 2015, 19:37 #288
xlesio: Generalnie jak tak patrze to tutaj sami najznamienitsi "znafcy" i "prawdzifi fani":
-"Van Gaal won"
-"Zabierzcie Rooneya"
-"Lingard to największy patałach"
-"van gaal do niczego pozytywnego tego klubu nie doprowadzi"
Można by tak wymieniać i wymieniać. Generalnie kupa śmiechu :)
Tymczasem po paru żenujących sezonach MU jest 2 w lidze przed "tymi wielkimi klubami", które przecież tak fantastycznie grają (MC, Arsenal, Liverpool o Mistrzu Angli nie wspominając :) i wciąż liczmy się w walce o ligę mistrzów.
Dodatkowo Ci wszyscy "znafcy" na pewno podadzą nam 10 innych nazwisk trenerów, którzy by na 100% zrobili z MU najlepszy klub w europie :)
Aż dziw bierze, że Ci wszyscy znafcy marnują się pisząc komentarze na DP zamiast poprowadzić Nasz Klub ku chwale :)
» 26 listopada 2015, 14:59 #287
Janek23: nie najlepiej jak ktoś na nas pluje to udawać, że deszcz pada
» 26 listopada 2015, 15:10 #286
xlesio: Podoba mi się twoja konstruktywna krytyka :)
» 26 listopada 2015, 15:19 #285
Szprot00: Prawda jest taka, że za Van Gaala już nic nie zagramy, to już trwa ponad rok i wątpię żeby nasz styl gry zmienił się nagle jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Nie sądzę też żeby nagle Van Gaal zmienił całkowicie swoją filozofię i zrobił rewolucję w drużynie...

United jest w okresie budowy po SAF-ie, nie ma co się starać trzymać na siłę menedżera x lat, choć wszyscy przyzwyczaili się do tego, że w MU nie zmienia się trenerów jak rękawiczki. Po SAF-ie to już zupełnie inne United. Wszyscy pokładali wiarę w Moyesie, po roku byli pewni, że taki trener "z jajami" jak VG będzie idealny, tymczasem Czerwone Diabły wciąż muszą szukać rozwiązania. Ja uważam, że nie jest nim już Holender, ale kto by potrafił zbudować mistrzowską drużynę...
» 26 listopada 2015, 15:39 #284
Reusik2: Ponad rok - szmat czasu
» 26 listopada 2015, 16:33 #283
xlesio: Ja rozumiem, że wszyscy byśmy chcieli aby nasza drużyna zaczęła zdobywać trofea i to jeszcze w stylu, który porywa wszystkich. Ale umówmy się, to prawie nierealne.
W futbolu niestety/stety liczą się przede wszystkim wyniki i za to są też rozliczani trenerzy.
Najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, że większość tutejszych hipokrytów mówi, że Van Gaal "zabija futbol" a przed jego przyjściem jak jeden mąż stali za tym aby na Old Trafford zawitał Mourinho...
Żeby było jasne, nie podoba mi się w jaki sposób vG prowadzi klub. Jednak trzeba przyznać że na chwilę obecną wyniki go bronią.
Dodatkowo tylko napomknę, że jedną z drużyn, która gra ładny futbol jest Arsenal... :)
» 26 listopada 2015, 17:25 #282
przemcio94: A gdzie widzisz drogi Reusiku te swiatelko w tunelu dla naszego klubu? Sorry, ale ja widze tylko ciemnosc i niestety kolejny zmarnowany sezon. Van Gaal musi odejsc - teraz, juz.
» 26 listopada 2015, 18:07 #281
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2015 18:36

Nie wiem czy ty jesteś aż takim idiotą?Kto by nie przyszedł po LVG i tak również będzie potrzebował czasu.I widze światełko w tunelu,bo w stosunku do zeszłego sezonu gra się poprawiła zwłaszcza w defensywie i nie tracimy tak głupio bramek.Po drugie na jakiej podstawie twierdzisz że ten sezon jest zmarnowany?Mamy 20 pkt straty do lidera?Odpadliśmy ze wszystkich pucharów?Jak widze że nie.

a przed jego przyjściem jak jeden mąż stali za tym aby na Old Trafford zawitał Mourinho.. - a teraz Simeone.Kolejny mistrz pięknej piłki.Tak to jest jak użytkownicy typu przemcio piszą coś aby napisać,bez żadnego zastanowienia
» 26 listopada 2015, 18:34 #280
Domelo: Ważne jest, które miejsce zajmiemy po 38 kolejce, a nie po 13...
» 26 listopada 2015, 18:40 #279
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2015 18:43

Owszem i wiem to doskonale, ale na jakiej podstawie można mówić o straconym sezonie w tym momencie?Przemcio przybył z przyszłości?
» 26 listopada 2015, 18:42 #278
Janek23: do przemcio: Nie dyskutuj z tym idiotą
» 26 listopada 2015, 19:02 #277
pawelisto2: Reusik, raz napisałeś pod jakimś newsem do kogoś, żeby Ciebie nie obrażał.

To jakim prawem Ty obrażasz innych od idiotów?

@xlesio, jedną z drużyn, która gra ładny futbol jest Arsenal.
Grają ładnie i od dwóch sezonów są wyżej od nas proste.
Zresztą za kadencji Van Gaal-a mają chyba więcej zwycięstw z nami niż my z nimi.


Póki co odpadliśmy z jednego pucharu z mierną drużyną z ligi niżej, której nie potrafiliśmy zdominować.
Liga mistrzów również wisi na włosku, jeśli nie uda nam się wyjść z grupy to co wtedy powiemy? Dalej, że mamy czas i Van Gaal przygotowuje drużynę dla następcy? Hola, hola, ale Van Gaal sam mówił, że chce zdobyć tytuł w lidze angielskiej, więc mamy go rozliczać z tego co media i my wywnioskowaliśmy, czyli tego przygotowywania drużyny, czy z tego co on sam mówił.
Raczej z tego co my wywnioskowaliśmy, bo on gada nie wie co chyba. Potrzebni kreatywni zawodnicy? Maty na boisku brak. Fella za Bastiana, który ma choć namiastkę kreatywności.
Z Barcelony odszedł zbawca Pep, wielki kapitan Puyol, a oni dalej byli mocnym kandydatem na mistrza kraju, jak i doszli do ćwierćfinału LM. Zwolnili Martino przyszedł Enrique i potrójna korona. I nie, nie jest to zasługa trenera. Bo na początku Enrique próbował wprowadzać swoją jakąś filozofię i jakieś swoje zmiany, ale pozwolił robić piłkarzom to co umieją najlepiej i zaczęli iść w górę. Na stronie Barcelony na początku też pisali, żeby zwolnić go itp, ale tak jak mówię, pozwolił robić piłkarzom to do czego zostali stworzeni i zaczęli wygrywać z wiadomym efektem.
Nie może być to samo w MU? Nie, tu musi być sromotne klepanie wzdłuż i wszerz. Carrick przeżywa drugą młodość pod skrzydłami Van Gaal-a włącznie z całą linią obrony, bo gra skupia się tylko na zachowawczym graniu wzdłuż i wszerz, więc brakiem jakichkolwiek złych zagrań i głupich błędów. Z całym szacunkiem oczywiście dla Carricka, bo to mój ulubiony zawodnik MU, ale dwóch defensywnych pomocników w pierwszej 11 to nie jest najlepszy pomysł.

Dalej siedzę, czytam i nie jestem za zwolnieniem teraz Van Gaal-a, ale po prostu nie rozumiem jego zachowania jak i tekstów typu: "Możemy grać ładną piłkę jak Arsenal i nic nie mieć z tego", dwa sezony temu wygrali oni chyba puchar ligi angielskiej, tak? No i od dwóch sezonów są wyżej od nas.

Boję się tylko jednego, że Van Gaal ma rację co do przyszłości futbolu i za kilka lat gra w piłkę będzie opierać się tylko na zachowawczym rozgryzaniu taktyki przeciwnika i wykorzystywaniu jego błędu, a nie na szybkim, kreowaniu akcji.

Niemniej, zwalnianie trenera w połowie sezonu nie ma sensu, bo i tak nie poukłada teraz drużyny, no i będzie to trochę wyglądało jak kolejny klub nie radzący sobie po tłustych latach.
» 26 listopada 2015, 21:34 #276
Reusik2: A proszę cie bardzo możesz mnie obrażać mało mnie to interesuje.Enrique wprowadził swoją filozofie.Grają inaczej niż za Pepa,poprawił też gre w defensywie.Po za tym przyszła forma poszczególnych graczy.Suarez zaczął w drugiej połowie sezonu przypominać tego Gryzonia z Anglii a Rakitić nie wyglądał jak lepszy Clev.Dlaczego Mata siedział?Bo grał słabo.Proste.Gdyby wyszedł i kolejny raz tak zagrał oskarżylibyscie go o przywiązanie do nazwisk

dwa sezony temu wygrali oni chyba puchar ligi angielskiej, tak? No i od dwóch sezonów są wyżej od nas. - a mistrzostwo 11 lat temu.Ligi mistrzów nigdy.Ligi Europy nigdyWyżej od nas?Miejsce 4 i 3.Faktycznie szczyt marzeń ambitnego klubu

Do zwolnienia nie ma ŻADNYCH podstaw.To gadanie gdy jesteśmy wiceliderem ligi nawet nie jest śmieszne - jest żałosne.I żaden kibic na tej stronie nie ma prawa wyśmiewać zachowania kibiców Realu,ponieważ są tacy sami albo jeszcze gorsi
» 26 listopada 2015, 22:14 #275
Janek23: Przyznaj Reusik ty to City kibicujesz
» 26 listopada 2015, 22:37 #274
Reusik2: Nie nie kibicuje
» 26 listopada 2015, 22:39 #273
pawelisto2: Do zwolnienia nie ma podstaw, a zarazem są podstawy.

Z jednej strony bronią go wyniki, a z drugiej nie.

Odpadł po raz kolejny z pucharu anglii, ale z drugiej strony jest wysoko w lidze.

A co jeśli nie awansuje do dalszej fazy ligi mistrzów? Dalej będzie go bronić drugie miejsce w staczającej się lidze?

Początki gry z Enrique wyglądały całkowicie inaczej niż następny miesiąc i on sam do tego się przyznał, że po prostu pozwolił robić piłkarzom to w czym są najlepsi.

Arsenal był gorszy tylko za ery fergussonowej, liczy się to co jest tu i teraz, teraz jest lepszy, proste.

To tak jak wszyscy mówią, że City nie ma historii i nic nigdy nie osiągnęli, a lata 70 i 80 komuś coś mówią? Jak zdobyli tytuł mistrza Anglii? No właśnie, nie, nic Wam to nie mówi, bo interesuje Was to co działo się niedawno, czyli przejęli klub szejki dali kasę i buch! City walczy o mistrza.
Tak, więc dla mnie również liczy się to co jest dzisiaj i w niedalekim zakresie czasu, czyli 2 sezony temu, Arsenal wyżej od nas, sezon temu wyżej od nas i teraz sezon w trakcie, czekam na rozwój wydarzeń.

Za coś wszyscy pokochali Manchester? Interesują Was póki co tylko wyniki? To współczuję, że pokochaliście i dalej będziecie kochać Manchester tylko za wyniki, a nie za tradycję, czy piękno futbolu reprezentowane przez ten klub. Każdy powód dobry, ale to jest tak samo jak ktoś teraz kibicuje PSG, a śmieje się z nich, że tylko gwiazdeczki jak Zlatan, czy Angel i sukcesy powodują, że są ich kibicami.

Ja bynajmniej pokochałem za Bryana Robsona, wielkiego kapitana MU, zanim Manchester odnosił niewiadomo jakie sukcesy, a potem się zaczęła wspaniała era Sir Alexa, gdzie jeszcze bardziej pokochałem ten klub i kibiców zaczęło przybywać ze względu na świetnego Cantonę, Beckhama itd.
» 26 listopada 2015, 22:54 #272
Janek23: Za coś wszyscy pokochali Manchester? Interesują Was póki co tylko wyniki? To współczuję, że pokochaliście i dalej będziecie kochać Manchester tylko za wyniki, a nie za tradycję, czy piękno futbolu reprezentowane przez ten klub.
Reusik przeczytaj ten tekst przynajmniej dwa razy może wreszcie coś zrozumiesz
» 26 listopada 2015, 23:03 #271
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2015 23:31

Odpadł po raz kolejny z pucharu anglii - To jakiś mistrz.Odpadł z pucharu Anglii przed rozegraniem rundy.Z pucharu ligi faworyci co rusz odpadają.Lepszy bo?Bo w pierwszym sezonie nowego menadżera mieli pięć punktów więcej od nas?Arsenal nie gra nic konkretnego i nie jest klubem do którego poziomu można aspirować.Ja specialnej różnicy klas nie widzę.Nie przypominam sobie aby w zeszłym sezonie walczyli o mistrzostwo dłużej niż dwa miesiące, a chyba to w przypadku zespółów ambitnych ma znaczenie(poza LM).A nie wiem w jaki stopniu pierwszy sezon w którym byli wyżej od nas rzutuje na pracę LVG(bo chyba o tym rozmawiamy) skoro go tu nie było.Co do LM to są chyba w jeszcze trudniejszej sytuacji niż my.Na wyjeździe muszą wygrać minimum 2 golami

Interesują Was póki co tylko wyniki? - Dobre słowo,póki co.Tak w tym sezonie interesują mnie jedynie wyniki.Dobrej gry oczekuje w przyszłym bo wiem w jakim stanie był ten klub przed przyjściem trenera i wiem jaką rolę odgrywa czas w futbolu czego najwyraźniej ty nie wiesz.Bayern przez kilka lat był europejskim chłopcem do bicia a lige przegrywał np ze Stuttgardem zanim po dłuższym czasie doszedł do poziomu na jakim jest obecnie.Powszechnie noszony obecnie na rękach Jupp w pierwszym sezonie był ostro krytykowany za nie zdobycie żadnego trofeum a skład miał dobry.


A co jeśli nie awansuje do dalszej fazy ligi mistrzów? Dalej będzie go bronić drugie miejsce w staczającej się lidze? - owszem.Takie rzeczy się zdarzają a zwłaszcza w okresie zmian.Ferguson z równie łatwej grupy nie wyszedł.I to nie po kryzysie tylko pół roku po rozegraniu finału LM.To że liga będzie zarówno dla piłkarzy jak i działaczy najważniejsza jest oczywiste.Jeśli sytuacja w lidze będzie lepsza niż w zeszłym roku to o zwolnieniu nie będzie mowy

Krótko mówiąc - Mi się też gra nie podoba i rozumiem twoje racje ale trzeba dać w spokoju pracować do końca(chyba że stracimy szanse na TOP 4 to zwolnić).Przywracanie klubowi pozycji nie jest łatwe ani krótkotrwałe.Tego czasu potrzebował Fergie i go dostał wiele lat temu(wiem że warunki były zupełnie inne,ale nikt nie może wiedzieć ile czasu by potrzebował jak w analogicznej sytuacji przejąłby zespół po Moyesie.Mówi się że średniakami potrafił wygrywać.Owszem,ale byli to piłkarze których dobrze znał i wiedział no co ich stać i jak i wykorzystać - większość sam sprowadził albo wprowadził do drużyny),więc powinnien go dostać LVG.Nie ma kontraktu na najbliższe pięć lat tylko na półtora roku.
» 26 listopada 2015, 23:30 #270
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2015 00:03

czy piękno futbolu reprezentowane przez ten klub. - od odejścia Ronaldo graliśmy pięknie?Ja pamiętam ten klub z walki do końca i nieustępliwości ale nigdy nie graliśmy jak obecnie Bayern czy nawet Arsenal(popisy techniczne).Pewnie chodzi ci o takie kwiatki jak nas przeżuło i wypluło Bilbao
» 27 listopada 2015, 00:02 #269
master24: Jak nie wygramy z Wolfsburg (bardzo prawdopodobne) a PSV wygra z CSKA.......to serce mi pęknie
» 26 listopada 2015, 14:51 #268
bobkos9: troche wiary kolego :)
» 26 listopada 2015, 15:21 #267
darek022: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2015 14:34

gra ktos w fife 16 na ps3? panowie dlaczego nie ma pokoi meczowych jak w 15?? jak sie

wczoraj united cienko grało
» 26 listopada 2015, 14:33 #266
mycka86: Spokojnie. W razie czego pogramy w lidze europy :P
» 26 listopada 2015, 14:31 #265
piter943: Jeśli z PSV remisujemy w tak ważnym spotkaniu to boję się pomyśleć co będzie z Leicester. Chyba nas gładko rozjadą.
» 26 listopada 2015, 14:19 #264
Domelo: Porażka jak nic.
» 26 listopada 2015, 15:45 #263
dlabigt23: Ale żalll, majac tak łatwa grupe i zeby sie bic do ostatniej kolejki zeby wyjsc z tej grupy to wstyd. PSV polozylo nas w dwumeczu na lopatki . Z Wolfsburgiem bedzie bardzo ciezki mecz na wyjezdzie tego sie spodziewam i remis nas nie zawdowoli bo jesli PSV wygra z CSKA to lezymy . Masakra jak nie wyjdziemy z takiej grupy a taki scenariusz jest bardzo mozliwy patrzac na te mecze poprzednie w LM na wyjezdzie .
» 26 listopada 2015, 14:02 #262
Janek23: Jeśli to miałoby wywalić Van Nieudacznika to ja nie chce żebyśmy wyszli
» 26 listopada 2015, 14:37 #261
Reusik2: To jesteś idiotą.Dobro klubu jest najważniejsze a i tak go nie wywalą
» 26 listopada 2015, 15:27 #260
Janek23: Jakbyś tak dbał o dobro klubu to byś nie pisał codziennie tych głupot.
» 26 listopada 2015, 16:26 #259
Reusik2: Ja nie dbam o dobro klubu z prostej przyczyny:Nie mam tam żadnej władzy, ale chce dla niego jak najlepiej.
» 26 listopada 2015, 16:33 #258
Janek23: do Reusika: Czy ty czytasz czasem to co wcześniej napiszesz ? Pierwszy raz słyszę, że trzeba mieć władzę żeby dbać o dobro klubu. Ty o żadne dobro nie dbasz. Ty nawet nie chodzisz na wybory więc dla mnie jesteś nijaki, nic nie znaczącym idiotą
» 26 listopada 2015, 19:30 #257
Reusik2: Nie, nie chodzę i mam do tego prawo.I nie masz prawa mnie za to oceniać bo nawet nie wiesz dlaczego tego nie robię
» 26 listopada 2015, 19:39 #256
Janek23: Wiem bo jesteś nijaki
» 26 listopada 2015, 19:39 #255
Reusik2: A ty głupi.I obaj niestety musimy z tym żyć
» 26 listopada 2015, 20:32 #254
NieTylkoJa: Ludzie bez spiny (choć trochę może być bo ten mecz w 2 połowie to kpina).Rozumiem pogróżki że jak LvG nie wygra następnego meczu to OUT. Niektórzy z was śmieją się z kibiców Realu, że wyrzucili Ancelottiego (nw jak się odmienia) z miał bardzo dobry % bilans wygranych. A sami chcecie wyrzucać trenera który jest na 2 miejscu w lidze i też 2 w grupie. Rozumiem że można być niezadowolonym ale bez przesady. Jeszcze jedna kwestia, niektórzy powiadają, że za czasów Alexa Ferguson tego nie było. Uwierzcie, że było albo pójdźcie do archiwum i poszukajcie.Chcieliście zwalniać w tym samym sezonie w którym wygraliśmy lige :). GGMU
» 26 listopada 2015, 13:47 #253
RedRevolta: Jeśli w najbliższym meczu LVG znowu wystawi Lingarda na prawej pomocy a na ławę posadzi Matę to się wkurzę, Jesse jest jeszcze za młody za mało doświadczony, żeby grać w każdym meczu od pierwszej minuty, każdy punkt się liczy, Mata też nie jest w jakiejś wspaniałej formie ale ma doświadczenie i lepiej gra podaniami, takie moje zdanie.
» 26 listopada 2015, 12:58 #252
Reusik2: Ma 23 lata.Naprawde pisząc że jest za młody przesadzacie.Piłkarze będąc młodsi zdobywali w tym wieku złote piłki
» 26 listopada 2015, 15:28 #251
martin86: My nawet nie mamy na lawce rezerwowych zawodnika co by zrobil różnicę po wejściu z ławki rezerwowych w ofensywie tak samo jak na dzień dzisiejszy gra w tym aspekcjie wyglada tragicznie. Fellaini nie zbawi gry MU czy tez np Willson. A tak po za tym w grze brakuje wściekłości zeby zdusic przeciwnika rzucić sie do gardla przeciwnikowi.
» 26 listopada 2015, 12:43 #250
dawidlp92: Podobno Chelsea jest zainteresowana Rooneyem ... proszę zabierzcie go bo ten Manchester co tworzył 5 lat temu teraz niszczy
» 26 listopada 2015, 12:22 #249
Javi9203: Oglądać niestety nie mogłem
Po komentarzach myślałem ze klepaliśmy piłkę przez cały mecz nie stwarzając sytuacji
Ale jak zobaczyłem skróty to stworzyliśmy sobie kilka bardzo dobrych okazji do strzelenia bramki zabrakło trochę szczęścia , a wy tu płaczecie jak byśmy ten mecz przegrali jestem ciekawy komentarzy gdyby skończyło się 2-0 dla nas
» 26 listopada 2015, 12:09 #248
Janek23: Byłyby podobne
» 26 listopada 2015, 12:15 #247
Stringer: Stwarzaliśmy sobie sytuacje do 50 minuty, później była jeszcze seta Lingarda. PSV, który w tym spotkaniu grał na remis, w drugiej połowie był lepszym zespołem. To nie jest normalne, że grając o awans na Old Trafford jesteśmy słabsi od średniaka europejskiego. Gdybyśmy w drugiej połowie grali tak jak w pierwszej i był wynik 0:0 to mimo że byłbym rozczarowany, to nie byłbym aż tak zdenerwowany, bo wtedy Manchester pokazałby, że zasługuje na ten awans. Skoro my jednak nie potrafimy zdominować PSV przez 90 minut to z czym do ludzi? W meczu można mieć jakiś słabszy okres, ale nie całą połowę. Mimo że należę do tych osób, które zawsze starają się bronić trenera, to jednak taka gra jak w drugiej połowie jest niedopuszczalna.
» 26 listopada 2015, 13:27 #246
Janek23: Van Gaal won
» 26 listopada 2015, 12:01 #245
Janek23: To co wczoraj zobaczyłem to jedne wielkie G. Tego nie da się oglądać. Z taką grą to my może nie wychodźmy z grupy bo jak wpadniemy na Barce czy Bayern to dopiero będzie obciach. Zresztą Wolfsburg pokaże nam gdzie nasze miejsce (w coraz słabszej lidze angielskiej). Lingard znowu zmarnowana setka (ciekawe ile jeszcze zmarnuje zanim usiądzie na ławie), Martial to nawet nie wiem czy grał w tym spotkaniu, dwaj panowie S zagrali chyba najgorsze spotkanie w sezonie, Roo dalej bez formy (ale to nie jego wina, że ten bezmózgowiec na siłę go wystawia). W skrócie 90 minut padliny i strata czasu, oczu i prądu.
» 26 listopada 2015, 11:59 #244
ro7: Nie zgadzam się z tym, że jak trafimy na Barcę czy Bayern to będzie obciach. Pewnie przegramy w dwumeczu, ale jedną bramką (1:0, 2:1). W defensywie gramy solidnie, ale to "efekt uboczny" tej taktyki. To gra do przodu wygląda dramatycznie, ponieważ nie gramy szybko, nie ma ryzykownych podań (no bo według filozofii piłki stracić nie wolno). Do tego dochodzi cień dawnego siebie - Rooney, którego trzeba po prostu sprzedać jeśli ktoś go będzie chciał kupić, on spowalnia grę tak jak w tamtym roku robił RVP - dostaje piłkę, przyjmuje, później upewnia się zastawia, a później dopiero zastanawia się do kogo podać - i tak mijają 3 sekundy... Ja od dawna łudzę się, że coś "zaskoczy". Prawda jest taka, że trzeba wyuczyć się 40 nowych schematów akcji aby coś z tego było (tak jak gra Bayern i Barcelona).
» 26 listopada 2015, 13:52 #243
Janek23: A z kim my tak naprawdę dobrym zagraliśmy w tym sezonie. Wystarczy zobaczyć mecz z Arsenalem, który pokazał nam co nasza obrona jest warta
» 26 listopada 2015, 14:34 #242
Diabelred: ro7,

,,Pewnie przegramy w dwumeczu, ale jedną bramką (1:0, 2:1).''

Gdybysmy mieli jeszcze na lawce SAFa badz Moyes wtedy takie wyniki bylyby mozliwe, bo oni na 100% postawiliby autobus przeciwko tym zespolom liczac tylko na kontry. Jednak mamy van Gaala u ktorego najwazniejsze jest posiadanie pilki i ktory w zyciu nie postawi autobusu, bo bylo to niezgodne z jego filozofia. Dla takich zespolow jak Barca czy Bayern to jesli przeciwnik gra wysoko to jest to akurat spore ulatwienie. Chyba nie trzeba przypominac jak zagral z nami Arsenal w tym sezonie. Mozna mowic, ze mieli swoj dzien(chociaz ja sie z tym osobiscie nie zgodze, bo gdyby mieli na prawde swoj dzien, gdzie im doslownie wszystko wychodzi to wygraliby jeszcze wyzej pamietajac o setkach Walcotta czy Ramseya). W tam tym meczu mielismy namiastke tego co moze nas czekac w starciu z takimi zespolami, ktore graja swietnie z kontry oraz wysokim i agresywnym pressingiem. A trzeba pamietac, ze Arsenal to przeciez polka nizej od Bayernu czy Barsy.

,,W defensywie gramy solidnie"

W bardzo duzej mierze jest to zasluga Smallinga, ktory jest w zyciowej formie i czysci doslownie wszytko. Jednak co bedzie jesli rywal bedzie mial wiecej niz 1 dobrego grajka z przodu? Anglik wszystkich dziur nam nie zalata. Wolalbym nie widziec starcia:

Young/Darmian - Smalling - Rojo/Blind - Rojo/Blind vs Muller - Lewy - Robben - Costa

badz

Young/Darmian - Smalling - Rojo/Blind - Rojo/Blind vs Suarez - Messi - Neymar

bo moglibysmy skonczyc jak Roma grajaca z Barcelona.
» 26 listopada 2015, 14:42 #241
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2015 15:24

Ten mecz z Arsenalem to był w dużej mierze przypadek. Po 7 minutach było 2:0, mieli dwie akcje - strzelili dwa gole i po meczu. O ile pamiętam to ten mecz był akurat dobry w naszym wykonaniu - graliśmy na wyjeździe mieliśmy 62% posiadania piłki i dwa razy więcej strzałów i rzutów rożnych. Po prostu skończył się za nim się zaczął. Ten mecz to był akurat wypadek. Był to też pierwszy mecz z nowym składem obrony po kontuzji Shawa i Rojo. Wynik w ogóle nie odzwierciedlał przebiegu gry.

Swoją drogą za LVG przegraliśmy tylko 4 mecze więcej niż jedną bramką (Arsenal 0:3, Everton 0:3 w poprzednim sezonie, Leicester City 3:5 w poprzednim sezonie i MK Dons 0:4 w poprzednim sezonie). W obronie wygląda to naprawdę nieźle, na poziomie Barcelony czy Bayernu. Co wygląda kiepsko to stosunkowo dużo remisów 0:0 i 1:1 oraz generalnie mało bramek strzelonych.
» 26 listopada 2015, 15:23 #240
Janek23: Nie pisz o meczach,których nie oglądałeś bo z tego co napisałeś to właśnie wynika
» 26 listopada 2015, 16:28 #239
hunteriarz: Lingard to największy patałach takie setki marnować i to w każdym meczu, masakra po co on go wystawia. Tak naprawdę to przez niego wczoraj nie wygraliśmy, a mata w 85min dopiero wszedł :(
» 26 listopada 2015, 11:51 #238
MaciejSky: Nie wierzę, że wczoraj zmarnowałem po prostu kolejne 90 min życia na oglądanie takiego gówna.
» 26 listopada 2015, 11:30 #237
slaweknh: Uposledzonej,siermieznej,starozytnej do niczego nieprowadzacej gry pod przywodztwem kretyna ciag dalszy....
» 26 listopada 2015, 11:10 #236
skorap: Jeśli CSKA wygra z PSV to wtedy oni awansują do LE?
» 26 listopada 2015, 11:09 #235
Domelo: Tak....
» 26 listopada 2015, 12:55 #234
skorap: Dzięki. No to tyle dobrze że może powalczą.
» 26 listopada 2015, 14:05 #233
hot: jestem kibicem MU od ponad 20 lat
to co obecnie grają, to jest DRAMAT, czy właściciele klubu nie widzą tego że van gaal do niczego pozytywnego tego klubu nie doprowadzi, dużo by można pisać o powodach takiego stwierdzenia, ale każdy widzi jak jest, a jak słyszę jeszcze o kolejnych emerytach z Bayernu to ręce opadają..
» 26 listopada 2015, 11:03 #232
duncanedwards: maskarycznie slaby mecz jeden z gorszych ktore w zyciu widzialem. ale nie do konca winilbym taktyke van galla a bardziej sklad z przodu ktory wybiera.nie wiem czemu ciagle gra rooney ktory jest malo produktywny od 2 lat, ciezko mi jakos uwiezyc w lindegarda ktory duzo biega a malo z tego wynika, depaya gra jest tez nie wyrazista a martial to co najwyzej asystent glownego atakujacego. w pomocy brakuje ewidentnie gracza topowego w formie co potrafi zakrecic i podac takiego nie mamy.i atak tez katastrofa bo rooney to jest nasze oslabienie z calym szacunkiem dla niego ale sie juz wypalil i nie stwarza rzadnego zagrozenia. i nie wim czy on u ancellotiego mourinho gralby lepiej on poprostu nie szuka gry a jak ja znajdzie to marnuje okazje
» 26 listopada 2015, 10:52 #231
mleko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2015 10:58

Największą głupotą Manchesteru będzie brak zmiany trenera w sytuacji gdzie Ancelotti jest wolny, a także Guardiola, który do tej pory nie podpisał nowego kontraktu z Bayernem.. Z LVG nic się nie zmieni i nie oszukujmy się..
» 26 listopada 2015, 10:52 #230
ElectroRD: Guardiola nie podpisuje tego kontraktu, tak jakby czekał na robotę w innym klubie (kto wie, może już jest po słowie z City/nami/czy inną CFC). Może znów rok przerwy zrobi, a wtedy SAF powinien go już przekonać...

Co do Ancelottiego - nigdy nie uważałem go za jakiegoś mistrza. Imo Bielsa jest lepszy od Carlo i Moyesa razem wziętych, a z tego co pamiętam był wolny po zakończeniu kariery SAFa.
» 26 listopada 2015, 15:49 #229
Stringer: Teraz mi głupio, że wyzywałem Di Marie. Gdybym miał jego umiejętności i nie był fanem Manchesteru United to dla dobra kariery też bym stąd uciekał jak najszybciej. Pamiętacie jego niesamowity początek u nas? To był ten okres, kiedy jeszcze nie rozumiał filozofii. Później wiadomo co było. Teraz gość gra w PSG i robi tam świetną robotę.
» 26 listopada 2015, 10:23 #228
Reusik2: Gość się po prostu tu nie odnalazł.Przecież on nawet wychodząc na 10 minut z Hull dostawał urazów.Nigdy nie rozegrał całego pełnego sezonu na dobrym poziomie.Tak też było w Realu
» 26 listopada 2015, 15:31 #227
b90: Po meczu z Malmoe stwierdzasz że Di Maria robi tam świetną robotę? hhahahaha bo padne. W PSG też ma słabe mecze, a po drugie gra przeciwko słabszym drużynom niż w PL i w lepszej drużynie niż w MU.
» 26 listopada 2015, 16:02 #226
ro7: Wciąż mam wrażenie, że Rooney jest problemem. W drugiej połowie grał beznadziejnie - cofnął się do środka pola, zostawił dziurę w ataku, wziął się za rozgrywanie - zwalniał grę i próbował podań na 40 metrów, które mu nie wychodziły. To być może wina LVG, który zmienił Schweinsteigera i za niego wpuścił Fellainiego, no ale mimo wszystko. Trzeba było wpuścić Perreirę albo już wtedy Matę.
» 26 listopada 2015, 09:36 #225
oldgame: Wpłacam do Buka z 3 tys zł i gram mecze United na 0-0 zobaczymy ile uda mi sie zarobic .
» 26 listopada 2015, 09:22 #224
5FredTheRed5: bez problemu zasnąłbym na tym meczu gdybym tylko nie był taki wkur...
» 26 listopada 2015, 08:37 #223
raku0202: DRAMAT! z taką grą to może i lepiej, że nie awansują. Po co w następnym meczy mamy dostać 5 albo 6 od PSG, BAYERNU, REALU czy BARCY. Te zespoły odskoczyły całej Europie, a my dzisiaj niestety jesteśmy tam gdzie PSV czy WV. Jeszcze 3 lata temu mówiłoby się, że WV ma trudną sytuację w ostatnim meczu, dziś uważam, że to MU ma fatalną sytuację. Albo oni wczoraj nie chcieli wygrać i tak miało być, albo są tacy nieudolni. Nigdy chyba się tak nie irytowałem, bo nigdy nie widziałem zawodników MU, którzy nie mogą wyjść z połowy, nikt się nie pokazuje do gry, zero ruchu i to nei jest taki pierwszy ich mecz. LVG mówił że w drużynie może grać maksymalnie 4 kreatywnych zawodników? To czemu nie wystawił wczoraj żadnego?? Roo się nie nadaje na tą pozycję! koniec kropka. Przez niego na tej pozycji jest zero kreatywności, zero robienia gry, zero zaskoczenia, przyspieszenia, nie wiem czy on się jeszcze w ogóle nadaje:( (w tym sezonie tego nie widziałem) Felek to jakaś porażka, oddać go za kredki, nie wygrał ani jednej główki! a pozostałe kontakty kończyły się jego faulem i stratą piłki. Gdzie jest jakaś korzyść z niego? Na dzień dzisiejszy wymiana obu skrzydeł, niestety w takiej formie, i NAJWAŻNIEJSZA RZECZ światowej klasy 10 gościu potrafiący kreować grę bo roo nie ma o tym pojęcia. Ciekawy jestem weekendu...
» 26 listopada 2015, 08:36 #222
raku0202: dodam jeszcze, że nie wiem na co mamy wymienić te skrzydła skoro był u nas ADM i spier... jest DEPAY a raczej był na początku, może problem leży gdzie indziej...
» 26 listopada 2015, 08:42 #221
piter100000: problem leży w taktyce bezproduktywnej klepaniny. moim zdaniem nawet kolejne transfery nic nie zmienią. ta taktyka ogranicza zawodników. choćby przyszli Bale Ronaldo Neymar Muller i nie wiadomo kto jeszcze to gra dalej będzie bezproduktywna. kiedyś mieliśmy jednego Cleverleya od grania piłek na alibi, dziś jest to cała 11
» 26 listopada 2015, 09:19 #220
MU1212: Schneiderlin miał najlepszą okazję do strzelenia bramki i tyle w temacie
» 26 listopada 2015, 08:34 #219
Maly93: Kiedyś, jak oglądałem mecze United, to zawsze wiedziałem, że będzie się dużo ciekawych rzeczy dziać i mecz nie będzie nudny. Wczoraj jak oglądałem mecz, to chciałem przełączyć na National Geographic, bo tam chociaż jakieś emocje są. Raka oczu można dostać od tego przecież :D jestem pełen podziwu dla tych, którzy obejrzeli co najmniej 10 spotkań United w tym sezonie, jesteście dla mnie niezniszczalni :) nigdy nie przestanę kibicować United, ale nie mogę po prostu na to patrzeć, bo męczą się jakby byli na onkologii każdy.
» 26 listopada 2015, 08:30 #218
raku0202: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 26 listopada 2015, 08:21 #217
rc7: Krótko,takiego syfu jaki zagraliśmy w drugiej połowie już dawno nie widziałem....,wróć widziałem ale wczoraj wbijaliśmy się coraz mocniej w dno jakie prezentujemy .
» 26 listopada 2015, 07:44 #216
Arkin: W sobotę będzie gładkie dymanko od Lester.
» 26 listopada 2015, 08:15 #215
parada: Chciałbym wyjść z drugiego miejsca i trafić na Bayern albo Barcelone. To pokazałoby nam gdzie jesteśmy na arenie międzynarodowej.
» 26 listopada 2015, 07:32 #214
piter100000: bez tego można powiedzieć, że jesteśmy w d.... jedna ze słabszych grup LM pokazuje nam nasze miejsce w szeregu
» 26 listopada 2015, 07:40 #213
Arkin: Bo Angel to jeden z najlepszych graczy na świecie, tylko buc nie widział co z nim zrobić, rzucał go na różne pozycje (atak, skrzydła, ofensywny pomocnik, środkowy pomocnik z parze z innym), co tylko to potwierdzało. Dla dobra Angela słuszne było odejście z tego ponurego miejsca.
» 26 listopada 2015, 08:17 #212
b90: Po to go kupili żeby grał przecież, a nie siedział na ławie. Czy gra lepiej w PSG niż w MU? nie wydaje mi się. Niektórzy nie biorą nawet pod uwagę tego że w PSG gra przeciwko słabszym rywalom i w lepszej drużynie niż MU. Przeskok jest bardzo duży. W Premier League sobie nie poradził jak wielu innych. W PSG też nie gra jakoś wspaniale ale jak ktoś patrzy tylko na to czy ma gole i asysty no to może wyprać mózg.
» 26 listopada 2015, 16:00 #211
kckMU: nie wytłumaczysz się vG z ewentualnego niewyjścia z grupy...
» 26 listopada 2015, 06:29 #210
Arkin: Jak to nie? Powie, że to proces...
Ten dzban ma nierówno pod kopułą i dla dobra klubu nie powinno już go tu być.
Aż mnie tlepie, jak widzę Kloppa za sterami Looserpoolu - niebo, a ziemia.
» 26 listopada 2015, 08:08 #209
Tomczo: Ludzie i wy hejterzy. Zrozumcie w końcu ze od początku było mówione ze LvH ma przygotować drużynę dla swojego NASTEPCY. Ma uporządkować klub i zrobić fundament zapewne dla Gigsa. Nie ma lepszego trenera który by coś zrobił z tego syfu jaki został po fergusonie. Zrozumcie to w końcu i przestańcie siać zawiść i chamstwo. Każdy klub czeka przebudowa i tyle. Pozdrawiam prawdziwych fanów Unites. Których na tej stronie juz prawie nie ma.
» 26 listopada 2015, 06:28 #208
pequ89: Ferguson tym co nazywasz "syfem" zdobył mistrzostwo Anglii ze znaczną przewagą... Syf to zrobił się potem jak przyszedł Moyes, a jeszcze większy wg mnie jest teraz za LvG.
» 26 listopada 2015, 07:35 #207
OldTrafford1988: Z taką grą to z Lisami na pewno przegramy ligowy mecz.
» 26 listopada 2015, 06:04 #206
dammanutd: Bulić kasę i ściągnąć po sezonie Simeone lub Guardiolę .Kadra jest ,dokupić 3-4 zawodników i jazda .Nudniejszej drużyny nie ma niż Manchester ,ale i tak się dziwię ,że mamy drugie miejsce w lidze .Chyba naprawdę ta liga jest coraz słabsza...
» 26 listopada 2015, 01:07 #205
ptasior: bo jest coraz słabsza.
» 26 listopada 2015, 02:51 #204
Wave: nie transfery a nowy trener potrzebny
» 26 listopada 2015, 00:52 #203
Kilerek7: Prawda, ale nawet Simeone czy Guardiola nie wykrzesa cudów z Rooneya, Fellainiego, czy reszty. Skrzydła trzeba wzmocnić, bo Lingard, Depay, Young to szału nie robią.
» 26 listopada 2015, 01:05 #202
Kilerek7: Ten zespół gra taką klapę, że tego nie da się oglądać, nawet w skrótach w tv gadali, że to najgorsze spotkanie dzisiaj i trzeba o nim zapomnieć. Momentami stawaliśmy w miejscu, masę błędów i nikt nie wiedział co ma robić. Od dawna poziom tylko trzyma Martial, Smalling i DDG reszta to masakra. Tutaj potrzebne są transfery, a pierwszym z nich powinien być nowy trener. Co do piłkarzy to na atak potrzebny jest ktoś nowy Teixeira/Aubameyang, na skrzydło Ronaldo/Bale/Robben, na 10tkę Griezmann i na obronę Stones i Rodriguez i musi to kuźwa jakoś ruszyć.
» 26 listopada 2015, 00:43 #201
b90: Roy Keane skrytykował Rooneya "Mentally he doesn't look sharp, physically he doesn't look in a great shape. He has to have a look at himself."

W sumie to nie może akurat dziwić.
» 26 listopada 2015, 00:11 #200
Amycus: Zespół stwarza 100% sytuacje których nie potrafi wykorzystać, ale co tam piszcie że to wina LvG. Zmienia i odmładza skład, coś co czeka każdy klub a kto jak kto on zna się na tym najlepiej, ale co tam piszcie ze to wina LvG. Klopp wygrał mecz z City, które od paru meczów gra padake, ale co tam to jest trener dla nas i tak wina LvG. Rzygać mi się chce tymi "kibicami" którzy co mecz wyrzucają albo trenera albo piłkarzy. Trzeba być downem albo gimbazą zeby wierzyć w to że w przeciągu paru meczy da się zrobić ze starej i kompletnie rozbitej drużyny, tzw maszynę do wygrywania. Nie mówie że mi się podoba to jak gramy jednak jednak na to wszystko potrzeba czasu a jeśli wy go nie macie to idźcie sobie do gotowej drużyny i cieszcie sie ze kibicujecie drużynie zwycięskiej.
» 26 listopada 2015, 00:06 #199
Krystian23: Masz rację,że potrzeba czasu, ale trzeba przyznać że na razie LVG zabija w piłkarzach kreatywność i to jak grają i nie mają pomysłu na rozegranie akcji tylko bezsensowne podania do tyłu albo do boku to akurat jego wina. Co mecz mam nadzieję że w końcu odpalą i zaczną grać szybciej ale dzisiaj był kolejny pokaz bezsilności i sztywnej ostrożnej taktyki. Nie pamiętam meczu na Old Trafford żeby United przy takim wyniku w końcówce nie cisnęło rywala tylko grali sobie jak w towarzyskim meczu. To już także drugi sezon tego trenera więc to nie jest tak że miał parę meczy na stworzenie tej maszynki do wygrywania więc nie dziw się że ludzie kochający ten klub tak reagują na tą nudną i statyczną grę i na to że traci on swoją tożsamość prezentując taki toporny futbol. Dlatego LVG niech da piłkarzom więcej swobody i zmieni styl gry albo rzeczywiście niech odejdzie
» 26 listopada 2015, 00:25 #198
Fexo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2015 00:57

"Trzeba być downem albo gimbazą zeby wierzyć w to że w przeciągu paru meczy da się zrobić ze starej i kompletnie rozbitej drużyny, tzw maszynę do wygrywania."

A w 66 meczy sie da? Bo tyle oficjalnych spotkan nasz partacz juz prowadzil w United.
Za 2 lata tez bedziesz pisal, ze trzeba czasu? Ze druzyna w budowie? Ze raptem kilka meczy?
» 26 listopada 2015, 00:56 #197
RobvanKlu5i: Powoli rozumiem decyzję Di Marii o odejściu - u van Gaala skrzydłowi nie mają prawa bytu

A tam gdzie nie ma skrzydeł, nie ma ofensywnej gry...

Lingardowi i Depayowi współczuję.....na jakikolwiek rozwój przy tej taktyce nie ma żadnych szans!
» 26 listopada 2015, 00:05 #196
Arkin: Lingard to kolejny "angielski talent", który zagrał dobre 60 minut, a Depay to na dziś kloc, który nie używa mózgu.

Niemniej jednak masz rację.
» 26 listopada 2015, 08:10 #195
Micci: Oglądało się to fatalnie
» 26 listopada 2015, 00:03 #194
vieeeri: Fatalny to Ty ... , masz rację oglądało się to tragicznie. Jeśli nie potrafią wygrać u siebie z takim przeciwnikiem, to jeśli uda się przywieść 1pkt. w sobotę z potyczki z Leicester trzeba będzie to traktować jako sukces
» 26 listopada 2015, 00:17 #193
mateo13: Jak mamy tak grać to lepiej bedzie jak nie wyjdziemy z grupy.
» 25 listopada 2015, 23:59 #192
UrbannLegend: No jasne, do tyłka tam wyniki, przecież nie o to chodzi w tej grze. xDDDD United niech grają w Championship, grunt żeby gra oko cieszyła. xDDDDDDDDDD
» 26 listopada 2015, 00:06 #191
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2015 00:10

jedyna nadzieja w simeone zostala
bo przyjdzie guardiola to zas ta sriki taka :p

no tak kibicuje sie dla wynikow przeciez :p
» 26 listopada 2015, 00:09 #190
Stringer: No za Simeone rzeczywiście gra byłaby efektowna...
» 26 listopada 2015, 00:13 #189
UrbannLegend: Nie, kibicuje się dla drużyny, natomiast w rozgrywkach chodzi o dobre wyniki, nie o styl, lol. Jak są wyniki i fajny styl - najlepiej. Jeśli brakuje jednego z tych dwóch elementów, to wolę oglądać kiepską grę i puchar w rękach Rooneya, niż ładną grę i fascynującą walkę o środek tabeli.
» 26 listopada 2015, 00:15 #188
Wave: ja chce by druzyna grala z charakterem a nie klepala
wystarczy mi to
» 26 listopada 2015, 00:18 #187
UrbannLegend: Dobrze, że im to nie wystarczy, bo bylibyśmy drugim Swansea.
» 26 listopada 2015, 00:20 #186
Wave: ponioslo cie
gdzie united do swensea :p
» 26 listopada 2015, 00:23 #185
UrbannLegend: No przecież piszę, na szczęście.
» 26 listopada 2015, 00:24 #184
DjTED: Ale od Guardioli to sie odwal. Facet ma pomysł na gre. I chociaż z początku grali gorzej (Bayern) od Bayernu z finału LM to teraz cisną wszystkich.
» 26 listopada 2015, 01:11 #183
Arkin: No rzeczywiście 3-1 z Chelsea (A) i 4-1 z City (A), gdzie mocarne środki pola tych klubów przegryźli i wypluli Lucas Leiva i Emre Can.

Klopp już teraz robi genialną robotę i u nas pewnie też tak byłoby, miały jużo lepszy skład.
» 26 listopada 2015, 08:12 #182
Reusik2: Nawet Rodgers wygrywał z City i to bez Suareza i Sturidga więc pożyjemy zobaczymy.A z mocarnego środka pola chelsea zostały chyba tylko kwoty na transfermarkt
» 26 listopada 2015, 17:22 #181
dawidziol95: Dla mnie to co my odwalamy w tym sezonie jak i w ostatnim czasie to parodia. Mamy śmieszną grupe w Lidze Mistrzów na prawdę śmieszną psv wolfsburg i cska to powinno nie być żadną przeszkodą rozumiem wolfsburg bo ta drużyna jest mądrze prowadzona robi mądre transfery okej ale reszta bez przesady że po 5 kolejkach mamy zaledwie 8 punktów. I te bezsensowne plotki transferowe po co? Mamy zawodników ze świetnym potencjałem na prawdę kogo nam trzeba? Mądrego trenera Van Gaal nic nie pokazuje my nie mamy kompletnie stylu nasze mecze są tak nudne, że szkoda gadać trafi się jeden mecz dobry na 10 i wszyscy wielce zadowoleni ludzie co to ma być. My tą grupe powinnismy gladko wygrac ale po co myslec o meczach skoro mozna gadac o transferze Ronaldo Bale'a czy kogos innego ale po co oni? Kompletnie nic z tego nie rozumiem nic sobą nie reprezentujemy i to jest hańba jak ten klub się psuje od czasu odejścia Fergusona kiedyś było wszystko styl magia widowisko a teraz nie ma nic. Liverpool zatrudnił Kloppa i w ciągu krótkiego czasu wprowadza drużyne na szczyt z takimi samymi zawodnikami bez żadnych spektakularnych transferów czas Van Gaala dobiega końca nic nie pokazał zatrudnijmy chociażby tego Ancelottiego kogoś z pomysłem a nie kogoś kto będzie ciągle gadał, że czegoś brakuje, że kogoś brakuje
» 25 listopada 2015, 23:53 #180
Siklen: Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć czemu kibice United na trybunach milczeli? To jakaś forma upamiętnienia G.Best'a? Bo to było jednak dziwne oglądać mecz na Old Trafford gdzie jedynie doping PSV słyszałem a Blind był wygwizdywany grając "u siebie" przez kibiców gości...
» 25 listopada 2015, 23:47 #179
Daka: Pewnie zasnęli oglądając nasza grę i wcale im się nie dziwię:)
» 26 listopada 2015, 00:02 #178
Arkin: Kibice dostosowują się do United Van Dzbana, są nijacy.
» 26 listopada 2015, 08:13 #177
Diabelred: Gdzie z taka gra na znacznie lepsze Wilki? Moze lepiej jakbysmy zajeli to 3 miejsce, moze chociaz w LE bysmy cos pograli, a tak nawet jak wyjdziemy chociazby z tego 2 miejsca(Wilkom wystarczy remis, a mysle, ze jednak CSKA raczej pokona PSV), to trafimy na jakis Bayern, Barcelone czy inny Real i bedzie solidny oklep. W zyciu po losowaniu grup nie myslalem, ze z takim PSV, ktore nawet nie jest sredniakiem europejskim zgarniemy zaledwie 1 pkt, przeciez to mial byc dotarczyciel punktow, ktory dodatkowo stracil swoich 2 najlepszych grajkow Depaya i Wijnalduma... Naprawdę cieszmy sie, ze nie trafilismy z 1 koszyka Barcelone, Bayern czy PSG, bo moglibysmy niezle sie skompromitowac.

Sam mecz taki jak wiekszosc za van Gaala, klepiemy jednak nic z tego konkretnego nie wynika. Wyroznilem sobie wybranych przeze mnie zawodnikow:

- Smalling, wiadomo klasa swiatowa
- Rooney, zepsul kontre, a potem juz sluch o nim zaginal
- Lingard godnie zastepuje nam Welbecka
- Depay, moze daloby rade wyslac go na jakies wypozyczenie do jakiegos klubu z PL, a sciagnac z powrotem Januzaja. Belg gorzej od Holendra na pewno nie bedzie grac, a przynajmniej nie trzeba by bylo ogladac Holendra o zwrotnosci slonia. Zal bylo patrzec na gre Holendra, ktory nawet na tle swoich bylych kolegow wypadl tragicznie.
- Bastian, kiedy ten pan zszedl skonczyla sie nasza gra, a PSV przejelo calkowicie kontrole nad meczem, wniosek chyba prosty
- no i na koniec moj ulubieniec Felllaini... Kolejny zalosny wystep w wykonaniu Belga, co z tego ze ma te 2 metry, skoro nie potrafi przyjac pilki bez zadnego faulu. Kiedy tylko on wchodzi gramy w 10, bo Fellaini, ani nie rozegra, a jego proby odbioru czy przyjecia pilki koncza sie w wiekszosci faulem. W poprzednim sezonie pare razy taktyka lagi Fellainiego sie sprawdzila, w tym sezonie jednak kompletnie ten wariant gry zawodzi. Czy serio van Gaal tego nie widzi?, ze go wpuszcza zamiast np. Maty, ktory w kazdej chwili moze odmienic losy meczu jakims kluczowym podaniem. Mam gleboka nadzieje, ze po sezonie nasz symbol slabego United Fellaini odejdzie do jakiegos WBA czy innego Stoke. Moze tam by odzyl, a i nas uwolnilby od grania topornej i przewidywalnej pilki, kiedy tylko jest on boisku.

Z zalem sie patrzylo na to jak gra takie PSV w drugiej polowie, na OT...

Po tym meczu na prawde szkoda mi naszych dwoch, jedynych na ta chwile grajkow o klasie swiatowej, a mianowicie Smallinga i De Gei. Wykonuja swoja robote perfekcyjnie jednak co z tego, skoro koledzy z przodu nie potrafia nawet 1 bramki wcisnac...


Coz fanboye van Gaala, niech sie nadal podniecaja tym, ze poprawila sie gra w obronie, co tam, ze w lidze kreujemy najmniej sytuacji bramkowych(wiem, ze obecnie mamy wicelidera, jednak dobre ligowe mecze mozna policzyc na palcach jednej reki, bo pozostale to albo full szczescia jak z Tottkami czy Watfordem, albo drżenie o wynik do konca meczu) , co tam, ze w LM w 5 meczach strzelamy zaledwie 5 bramek. I przypomne tylko moje slowa z przed paru tygodni:

,,Co z tego, ze znacznie poprawila sie gra w defensywie, skoro poszlo to kosztem gry w ofensywie. Skutkiem tego byly m.in ostatnie 3 remisy po 0-0, a przy tak zachowawczym stylu gry i murowaniu przeciwnikow czuje, ze jeszcze nie raz bedziemy swiadkami wyniku 0-0 czy innego 1-1.''


Niestety jak na razie ciagle mam racje, choc w tym przypadku na prawde chcialbym sie mylic... I po raz kolejny pisze, ciagle nie widac nadziei na jakas poprawe w ofensywie. Zbliza sie styczen, zimowe okienko transferowe, jesli mamy cos ugrac w tym sezonie, to transfery do ofensywy to jest absolutny mus. Takiej bidy w ofensywie to juz dawno nie widzalem. Zreszta wystarczy spojrzec na to, ze w podstawie gra Lingard, ktory dopiero w wieku 23 lat(rocznikowo) wchodzi w powazna pilke, Fellaini wchodzi by nas ratowac, a Smalling musi brac sie za rozgrywanie... Mysle, ze spokojnie daloby rade w najblizszym okienku wyciagnac(za odpowiednia sume) takiego Teixeire, Mane czy innego ciekawego grajka, ktory dalby nam powiew swiezosci w ofensywie i jakas szybkosc, ktorej tak bardzo u nas brakuje...
» 25 listopada 2015, 23:45 #176
PatrykSNK: No to mamy czym się martwic!
» 25 listopada 2015, 23:42 #175
simsonson: Jak Van Gal niszczy zaodników (transfery):

Di Maria- klasa światowa - Poczatek w Manchesterze bajka, potem klapa i sprzedaż..
Depay - poczatek w Manchestrze bardzo dobry, teraz klapa
Martial - Imponujacy poczatek, ważne bramki, teraz co raz gorzej.
Darmian- dobre wystepy na poczatku sezonu, nowy G.Neville, teraz gorzej.
Herrera - jak wchodzi w rytm meczowy i zaczyna grać bardzo dobrze, pajac siada go na ławke...

Rooney co raz bardziej gorszy, Mata też co raz gorzej...

Jedynie na plus u Van Gala - Smalling sie rozwinal i Young lepiej gra, albo po prostu nam sie wydaje, że lepiej gra poniewaz inni słabo graja..

Powrót Ronaldo? Jarałbym się strasznie, ale po 5 meczach o Van Gala i jego filozofii, C. Ronaldo będzie mógł juz zapomnieć o złotej piłce..

Póki mamy van Gala, będzie nuda dalej wiało ...
» 25 listopada 2015, 23:39 #174
Janek23: Bardzo dobre podsumowanie kariery nieudacznika, pajaca, siedzącej hemoroidy, ślepca.
» 26 listopada 2015, 12:07 #173
mercury: To jest dobry wynik dla PSV. Maja u siebie CSKA, pewnie im sie uda wygrac, a nie wiadomo co nasi pokaza w Wolfsburgu. Moze byc Liga Europy, odpukac...
» 25 listopada 2015, 23:38 #172
Lopak5: Ech nie tracę wiary w LvG i nadal mam do niego zaufanie ale zarząd w razie braku poprawy powinien szukac alternatywy. Mnie osobiście marzy się Guardiola.
» 25 listopada 2015, 23:37 #171
przemcio94: Hahaha, to Blind dal wywiad. Nie grali tragicznie, nie no JA JUZ KUZWA NIE WIEM CO MAM O TYM MYSLEC? Czy to ze mna jest cos nie tak, czy z naszym trenerem i tą masą sredniakow w skladzie?
» 25 listopada 2015, 23:33 #170
mantup89: Mamy wielu przeciętnych zawodników typu Blind.
» 25 listopada 2015, 23:36 #169
ZoNk7: Nasz błyskotliwy trener cały czas powarza, że są potrzebni nowi, kreatywni gracze, ale obiektywnie patrząc to chyba tylko po to, żeby zmarnować im karierę. Już z Di marii zrobił średniaka, i nie piszcie, że on w angielskiej nie wypalił, że uciekł itp., bo ja zaczynam go rozumieć. Jaki jest sens grać w zespole, w którym piłka chodzi tylko w poprzek. Zobaczcie sobie co teraz ten chłopak robi w PSG, przez tego naszego filozofa straciliśmy najbardziej kreatywnego piłkarza jakiego mogliśmy dostać i to tylko dlatego, że Di maria potrafi grać do przodu, a nie na boki. Zaraz to samo będzie z Martialem, przyszedł wielkie show, a teraz spadek formy, w obecnym United nie ma szans zabłysnąć jakaś indywidualność. Boję się, że i ten talent zmarnujemy.
» 25 listopada 2015, 23:30 #168
Reusik2: Martial nie mógł czarować cały czas, ale dziecko tego nie zrozumie
» 25 listopada 2015, 23:39 #167
ZoNk7: Nie chodzi mi tu o czarowanie, a produktywność. Myślisz, że czemu nie strzela? Nie ma sytuacji, zaczyna chodzić tak samo biernie jak pozostała część drużyny, ja nie rozumiem, za to ty wykazałeś swoją inteligencję "dziecka" tym ostatnim zwrotem.
» 25 listopada 2015, 23:47 #166
Wave: reusik ty chyba tak komentujesz aby zeby sie klocic i negowac wiekszosc wypowiedzi :p
» 26 listopada 2015, 00:01 #165
Janek23: Do Wave: Nie polemizuj z tym kr.......em. Reusik to taki sam ślepok co ten nieudacznik na ławce. Może to jego syn którego zrobił przypadkiem
» 26 listopada 2015, 12:09 #164
Majusiak: Gość dokonuje zmian, które nas kategorycznie osłabiły !! Masakra. Pierwsza połowa plus ale druga wielki minus . Pan wieża za słaby jak na nasz i tak słaby klub.
» 25 listopada 2015, 23:29 #163
Kornel: Wygrywamy grupę, albo odpadamy. Tak to widzę.
» 25 listopada 2015, 23:28 #162
mantup89: Z Vfl będzie trudniej niż z PSV więc sam pomyśl.
» 25 listopada 2015, 23:31 #161
Reusik2: z Vfl już wygraliśmy więc mówi z sensem
» 25 listopada 2015, 23:35 #160
Kornel: Nie mówiłem nic o naszych szansach na wygraną z Vfl. Po prostu uważam, że jeżeli zremisujemy, albo przegramy, to wyprzedzi nas PSV, które gra u siebie.
» 25 listopada 2015, 23:36 #159
mantup89: Reusik2 ogarnij... Z Vfl duże szczęście było mądralo.
» 25 listopada 2015, 23:37 #158
Reusik2: Z Vfl obydwie drużyny miały szczęście.Równie dobrze mogliśmy im strzelić z cztery bramki w pierwszej połowie
» 26 listopada 2015, 17:23 #157
mantup89: Van Gaala w........ć na zbity ryj. On wymyślił to on wymyślił tamto i on "nic nie robi tylko zarabia pieniądze". Mój Boże, wolałbym bardziej Cocu czy tego trenera z Watford Flores czy jakoś tak. Oni wiedzieliby kogo kupić za taki szmal. LvG dziś mnie bardzo "rozczarował" ale w głowie mam gorsze określenia pod jego adresem.
» 25 listopada 2015, 23:27 #156
RedRevolta: Szanujemy piłkę aż za bardzo, widocznie taka jest taktyka Luja utrzymywać się przy piłce, no ok ale co z tego nam przychodzi? brak zaskoczenia przeciwnika, brak podejmowanego ryzyka i oczywiście nie pozostaje nam nic innego jak wrzutki w pole karne, świetnie, od początku sezonu gramy słabo ale skutecznie, martwi mnie brak skuteczności i pomysłu na grę , tak to my świata nie zwojujemy, łudzę się już od dłuższego czasu że kolejny mecz w wykonaniu Czerwonych diabłów będzie lepszy ale nasi skutecznie sprowadzają mnie na ziemie.
» 25 listopada 2015, 23:26 #155
Davidoza: To, że druga połowa była słabsza to nic złego. Złe jest to, że przez kapitalną pierwszą nie nastrzelaliśmy bramek, tak żeby móc sobie pozwolić na słabszą drugą część meczu, chociaż mieliśmy ku temu naprawdę dobre okazje. Po raz kolejny jak widzę wchodzącego Fellainiego to już wiem, że jest po meczu, tym razem również nie było inaczej - górne piłki przez pół boiska na tego kalekę, który chyba tylko raz wziął taką piłkę, były ŻAŁOSNE. To grajek dobry na dolną część tabeli w PL, nie Manchester United. Depay to chyba sercem nadal jest z kolegami z dawnego zespołu, bo więcej dobrego zrobił dziś dla nich niż dla nas. Kolejny mecz, który oglądam z irytacją i po którym zadaję sobie pytanie - "po co?".
» 25 listopada 2015, 23:23 #154
Stringer: Bierzmy zimą tego Robbena, przynajmniej on jedyny nie będzie podawał Fellainiemu.
» 25 listopada 2015, 23:21 #153
ElectroRD: Mecz podzielony na 3 odsłony.
1) 0~30 min - świetny Morgan i żywo w ataku. Później nieco przygasł i się zaczęło...
2) 30-55 min - PSV zaczęło przeważać...
3) 55-FT - wprowadzenie Fellainiego i gra w zbijaka... tyle, że nogą... oraz 0 dokładności, bo po co wpuścić Mate / Pereire, żeby coś poklepali... Jak jeszcze raz zobaczę TAKĄ grę (ze stanem remisowym, albo bilansem debetowym) jak dziś + wchodzącego Kudłatego (może nadal powinien się bawić ze Skubim...) to wyłączam mecz, bo szkoda oczu...

Zbierając wszystko razem wychodzi to co wyszło. A wyszło wielkie nic.
Depay po lepszym meczu z BPL znowu zaczyna swoje show z często błędnymi decyzjami. Najbardziej zapadająca w pamięć - strzał zza pola, kiedy złapał jakiegoś defika na wykroku, a miał 2 inne możliwości. Wg komentatora, prostopadłe do Marsjanina lub, to co mi wpadło w oko, Rooney, który najbliższego defa miał z metr za sobą, a przed sobą pewnie z (miarki w oku jeszcze się nie dorobiłem) 5 metrów miejsca na oddanie strzału...
Lingard - ja rozumiem, że młody... rozumiem, że magia OT... ale no litości. 2 "dobre" mecze z MotM. A poza 2 nagrodami - zepsute okazje. Proszę o wstawienie Asha.
Felek - co tu komentować... siła jest, błyskotliwość, kreatywność (dla tego Pana to dwie niewiadome x i y). Słynne "umiejętności gry głową" niby są... Szkoda, że wykorzystywane w może 20% przez Belga.
Darmian z kolei jakoś strasznie łatwo daje się ogrywać.
Rojo, zdecydowanie lepszy mecz niż ostatni. Tutaj rozumiem decyzje Louia, że zawodnicy z Am. Płd. po zgrupowaniu i powrocie właściwie na mecz nie mają "prawa" grać w najbliższym meczu.

Najśmieszniejszy jest fakt, że w każdym naszym meczu jest jakiś lider. Tradycyjnie już pokryty Smołą De Gea, ale pozytywnie na początku zaskoczył Morgan. Na prawdę przez pierwsze 30 minut zawodnik meczu. Szkoda, że jak opadł z sił to pękł przewód i na OT wykopano wilcze doły. Defensywa, doły, atak.

Na koniec, słówko pocieszenia :)
Na oficjalnej stronie UEFA jesteśmy na 2gim miejscu. Między młotem (Vfl 1p przewagi), a kowadłem (PSV z 1 oczkiem straty). Także wyślijmy jakiś piękny bukiet do Moskwy, może CSKA się odwdzięczy i ugra z PSV - najlepiej - zwycięstwo. Chyba, że my ugramy remis, wtedy PSV nie może wygrać...
» 25 listopada 2015, 23:20 #152
jajko22: Lingard to pomyłka w pierwszej 11 MU !! Przez jego niewykorzystanych 3 stuprocentówek MU zremisowało dzisiaj.Jeżeli ustawia się zespół do gry zachowawczej,jak dzisiaj to nie można wystawiać kiepskiego Jessiego. Cieszy dobra gra Rooneya,raz tylko stracił stracił nieporadnie piłkę a poza tym potrafił ją rozgrywać ,jako jedyny, przeciwko temu potężnemu,niebieskiemu autobusowi,który zastawili PSV.
» 25 listopada 2015, 23:19 #151
swiatlonh: Za Fergusona Manchester United nie zawsze grał pięknie, ale zawsze z charakterem. Misją Van Gaala jest to, aby drużyna była pozbawiona charakteru i niezależnie od wyniku realizowała jego "filozofię". Nie da się na to patrzeć.
» 25 listopada 2015, 23:19 #150
ro7: Miałem dokładnie takie same skojarzenie. Za SAFa przy takim 0:0 byłyby huraganowane ataki przez ostatnie 10 minut, akcje skrzydłami, dośrodkowania, próby. A dzisiaj przez ostatnie 10 minut była ślamazarna kopanina w środku pola.
» 25 listopada 2015, 23:21