Leeds United - Manchester United. Zapowiedź 20. kolejki Premier League

» 2 stycznia 2026, 13:15 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United nie zakończył starego roku w dobrym stylu, ale szybko będzie miał szansę na nowe otwarcie. Czerwone Diabły w pierwszym meczu w 2026 roku zmierzą się w niedzielę z Leeds United w ramach 20. kolejki Premier League.
Leeds United - Manchester United. Zapowiedź 20. kolejki Premier League
» Manchester United rywalizował z Leeds United w ramach przygotowań do sezonu 2025/2026. Mecz w Sztokholmie skończył się wówczas remisem 0:0 | Fot. Press Focus
Na jakie ustawienie zdecyduje się Twoim zdaniem Ruben Amorim w meczu z Leeds United?
Piłkarze Rubena Amorima w ostatniej kolejce zgubili punkty z Wolverhampton Wanderers (1:1). Choć drużyna była mocno osłabiona, to remis z murowanym kandydatem do spadku z Premier League w tym sezonie należy postrzegać jako porażkę.

Kto? Leeds United vs Manchester United
Kiedy? 04.01.2026, 13:30
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Thomas Bramall
Transmisja? Canal+ Extra 3


W niedzielę Manchester United zmierzy się z innym zespołem, który walczy o ligowy byt. Przed meczem z Leeds United nie można jednak patrzeć na pozycję w tabeli, bo starcia na Elland Road zawsze niosą duży ładunek emocjonalny ze względu na bogatą historię rywalizacji obu klubów.

Leeds United przystąpi do meczu z Manchesterem United podbudowane remisem z Liverpoolem (0:0) na Anfield. Zespół Daniela Farke w ostatnich tygodniach złapał wiatr w żagle, bo jest niepokonany od sześciu spotkań w Premier League (4 remisy, 2 zwycięstwa). Czerwone Diabły muszą natomiast znaleźć sposób na zakończenie dobrej serii odwiecznego rywala i udane rozpoczęcie nowego roku.

Sytuacja kadrowa
Ruben Amorim w dalszym ciągu nie może skorzystać z Amada Diallo, Noussaira Mazraoui’ego i Bryana Mbeumo, którzy przebywają na Pucharze Narodów Afryki. Reprezentacje zawodników Manchesteru United w komplecie zameldowały się w 1/8 finału rozgrywek.

Przed meczem z Leeds United jest kilka znaków zapytania. Ostatnio na liście kontuzjowanych w Manchesterze United byli Harry Maguire, Matthijs de Ligt, Kobbie Mainoo, Bruno Fernandes i Mason Mount. Ruben Amorim na przedmeczowej konferencji prasowej zasugerował, że na starcie z Leeds nie wykuruje się żaden z zawodników.

Mniejsze problemy zdrowotne ma ekipa z Elland Road. Daniel Farke w meczu z Manchesterem United nie będzie mógł skorzystać z Seana Longstaffa i Daniela Jamesa. Pod znakiem zapytania stoi występ Joe’a Rodona. Za żółte kartki zawieszony jest kapitan klubu Ethan Ampadu.

Przewidywane składy

Leeds: Perri – Struijk, Bornauw, Bijol – Gudmundsson, Gruev, Tanaka, Stach, Bogle – Okafor, Calvert-Lewin

Manchester United: Lammens – Shaw, Martinez, Heaven, Dalot – Ugarte, Casemiro – Cunha, Zirkzee, Dorgu – Sesko

Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Leeds:
DataSpotkanieWynik
25.04.2021Premier League: Leeds United - Manchester United0:0
14.08.2021Premier League: Manchester United - Leeds United5:1
20.02.2022Premier League: Leeds United - Manchester United2:4
08.02.2023Premier League: Manchester United - Leeds United2:2
12.02.2023Premier League: Leeds United - Manchester United0:2


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United zmierzy się z Leeds United po raz 31. w historii Premier League. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 17 zwycięstw, 9 remisów i 4 porażki.

– Ostatnia wizyta Manchesteru United na Elland Road miała miejsce w lutym 2023 roku. Czerwone Diabły wygrały wówczas 2:0 po bramkach Alejandro Garnacho i Marcusa Rashforda.

– Leeds United wygrał zaledwie 1 z ostatnich 19 meczów Premier League z Manchesterem United (6 remisów, 12 porażek). Ostatnia wygrana Pawi miała miejsce we wrześniu 2002 roku (1:0).

– Manchester United wygrał dwa ostatnie ligowe mecze wyjazdowe z Leeds United. Czerwonym Diabłom nigdy nie udało się odnieść trzech zwycięstw z rzędu na Elland Road.

– Manchester United ma dobre wspomnienia z beniaminkami Premier League. Czerwone Diabły są niepokonane w 25 meczach z zespołami, które awansowały do najwyższej klasy rozgrywkowej (22 zwycięstwa, 3 remisy). Ostatnia porażka miała miejsce w listopadzie 2021 roku z Watfordem (1:4).

– Manchester United nigdy nie pokonał Leeds United w ligowym spotkaniu w pierwszym meczu w nowym roku kalendarzowym. Czerwone Diabły zremisowały 0:0 w 1931 roku, 1:1 w 1958, 0:0 w 1994 i przegrały 1:2 w 1969 roku.

– Manchester United zremisował w tym sezonie sześć meczów Premier League, w których otwierał wynik spotkania. Czerwone Diabły zgubiły 12 punktów będąc na zwycięskiej pozycji. W całym poprzednim sezonie United w ten sposób stracili 11 punktów.

– Manchester United w tym sezonie stracił już 12 goli wyrównujących wynik meczu, co jest najgorszym rezultatem w całej lidze.

– Manchester United tracił przynajmniej jednego gola w każdym z 14 ostatnich meczów wyjazdowych w Premier League. Czerwone Diabły dłuższą serię w lidze miały jedynie w okresie od września 1985 roku do kwietnia 1986 roku (15 meczów).

– Manchester United musi uważać na Dominica Calverta-Lewina, który strzelał gole w trzech ostatnich meczach Premier League na własnym stadionie.

Spotkanie Leeds United vs Manchester United rozpocznie się w niedzielę 4 stycznia o 13:30. Mecz będzie transmitowany na Canal+ Extra 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United dostał formalną ofertę za młodego skrzydłowego
Następny news »
Amorim przedstawił sytuację kadrową przed meczem z Leeds United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (238)


Braks: Oby skuteczność dopisała to 3 pkt wpadną
» 4 stycznia 2026, 12:15 #238
skylark11: Carlos Baleba will again ask Brighton to be reasonable with his asking price, as he remains keen on a move away.

[@indykaila]
» 4 stycznia 2026, 12:15 #237
ThePsyche: Liam Delap przewijał się w kontekście transferu do nas ? Też orzeł biały mocny.
» 4 stycznia 2026, 12:04 #236
szmexy: Przewijał się tylko kosztował chyba 30 baniek a nie 80 jak Sesko. Narazie ten i ten to flop
» 4 stycznia 2026, 12:05 #235
sztejner: Macie ogólnie jakieś konkretne przeczucie co do wyniku dzisiaj ??
Bo ja przewidywań nie mam żadnych, żadnego przeczucia
» 4 stycznia 2026, 12:02 #234
axel52: Raczej słabo będzie u nich z tym składem.
» 4 stycznia 2026, 12:08 #233
IwillBeBack: Dziś liczę na jakiś wynik 3-2 moze 2-2. Ciężko będzie to dziś wygrać,1 pkt będzie mega sukcesem w Naszej sytuacji
» 4 stycznia 2026, 11:59 #232
Sicario: Nasz najlepszy snajper, koszykarz i odlot pociagna dzisiaj ten wózek :D :D
» 4 stycznia 2026, 11:55 #231
swees: Dzisiaj Kamerun przegrywa z RPA i Mbeumo wraca ;p
» 4 stycznia 2026, 10:28 #230
vieeeri: Mbuemo nie istnieje od dobrych kilku tygodni
» 4 stycznia 2026, 11:02 #229
skylark11: Mbeumo ma najwięcej wykreowanych sytuacji w całym PNA i wygląda na prawdę bardzo dobrze
» 4 stycznia 2026, 11:08 #228
BajtiMU: I tak samo oby było z Mazraouri, żeby wspomóc defensywę bo krótko przed wyjazdem na turniej dobrze wyglądał na tej pół prawej obronie.
» 4 stycznia 2026, 11:21 #227
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2026 12:10

Wy serio myślicie że powrót Mbeumo czy Amada coś zmieni? Może zaczniemy trochę lepiej grać jednak wtedy szykuje się powrót do tragicznego 3-4-3 i znów będziemy się kopać po czole i tracić punkty. Z nimi również w składzie przegraliśmy z Evertonem i zremisowaliśmy z WHU po słabych meczach. A także odpadliśmy z ogórkami w pierwszej fazie Pucharu Ligi. Nie sądzę żeby wiele się zmieniło...
» 4 stycznia 2026, 12:09 #226
skylark11: Marcus Rashford ligowy mecz z Espanyol Barcelona nie zaliczy do udanych.

To jego 6 ligowy mecz z rzędu bez gola i asysty


Szkoda że się zaciął
» 4 stycznia 2026, 07:42 #225
Spadkobierca: Wróci tutaj, tak samo Sancho. Przedłuży się kontrakty i wyśle na kolejne wypożyczenia.
» 4 stycznia 2026, 10:17 #224
mycka86: Kto by się spodziewał, że po miesiącu dobrej gry popadnie w marazm. To do niego niepodobne...
» 4 stycznia 2026, 10:25 #223
sztejner: Spadkobierca
Jak Sancho ma tu wrócić skoro wraz z końcem sezonu wygasa jego kontrakt ??
On tutaj wróci tylko gąbkę i szczoteczkę do zębów zabrać
» 4 stycznia 2026, 11:22 #222
brazylianwisnia: Sancho oddaliśmy za darmo. Z Rashfordem nawet fajnie by było przedłużyć kontrakt pod warunkiem, że schodzi z pensji do 100k i będzie rezerwowym. Lepiej mieć go na ławce niż Zirkzee. Na ile to realne? Prawie wcale, ale to są warunki na jakich bym się cieszył z jego powrotu.
» 4 stycznia 2026, 11:24 #221
Spadkobierca: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2026 11:35

@sztejner Dlatego piszę o przedłużaniu kontraktu. Chciałbym, żeby INEOS po prostu olał temat i zakończył ten cyrk, ale trudno mi w to uwierzyć.

@brazylianwisnia Nie. Z Rasfhordem trzeba się zwyczajnie rozstać. Bez żadnego przedłużania kontraktów co roku o następny rok. Zapomnij, że ktoś za niego da choćby 10 mln.
» 4 stycznia 2026, 11:34 #220
MORWA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2026 11:54

dzis jest glupkowata mania liczenia goli, statystyk - futbol cyferek bo malo kto oglada cale mecze. Jeśli gdzies spojrzysz na innych graczy to znalazlbys mnostwo napastnikow co nie strzelili od 6 meczow. Nie to jest najwaazniejsze. Najwazniejsze jak pilkarz gra. Co do Rasha to wczoraj faktycznie zagrał slabo, zmiana w 45 minucie, ale wczesniej mimo ze nie trafial do siatki wcale slabo nie grał.
» 4 stycznia 2026, 11:53 #219
ThePsyche: Norma. On się nie zmieni, trzeba się go pozbyć i zamknąć temat.
» 4 stycznia 2026, 11:59 #218
Kilerek7: Ponoć Maresca odszedł bo zarząd chce w styczniu sprzedać Palmera, pewnie plota, gdyby to była prawda to United powinni go brać natychmiast, w dodatku nasz fan.
» 4 stycznia 2026, 04:04 #217
boro: Palmer nawet nie spojrzy w naszą stronę :)
» 4 stycznia 2026, 09:25 #216
Spadkobierca: Tylko skąd ten pomysł o chęci sprzedania Palmera?
» 4 stycznia 2026, 09:31 #215
Spadkobierca: Z tego co czytam to Maresca obrósł w piórka, zmienił agenta na Mendesa i sobie prowadził rozmowy z innymi klubami. Osobiście nie uważam go za jakiegoś super trenera, bo często podejmował chaotyczne decyzje w czasie meczów.
» 4 stycznia 2026, 10:17 #214
wider: gdyby to była prawda to Cfc za Palmera zawoła pewnie ze 100mln. My musimy wzmocnić kilka innych pozycji to nie wiem czy kupno teraz palmera to dobra decyzja
» 4 stycznia 2026, 12:01 #213
skylark11: Ogólnie Luke Littler obronił tytuł mistrza świata w darcie warto wspomnieć bo to kibic United.
» 3 stycznia 2026, 23:59 #212
REDARMY10: Luke jak kiedyś United Fergusona po prostu zamiata konkurencję.
» 4 stycznia 2026, 00:26 #211
wider: żeby się nie okazało że Luke szybciej wygra 5x z rzędu mistrza w darcie niż MU Amorima 5 meczy z rzędu aby ten kibic mógł sie ogolić xD
» 4 stycznia 2026, 00:45 #210
pbskarpy: W czym?
» 4 stycznia 2026, 03:02 #209
skylark11: Joan García to jest taki kot a kosztował tylko 25mln
» 3 stycznia 2026, 21:58 #208
wrobel1992: Umiejętności bronienia kolegą ma na pewno wysokie:D
» 4 stycznia 2026, 09:14 #207
zbyszek7: Wyglada na to ze tylko city moze arsenalowi odebrać mistrzostwo będzie ciekawie do konca
» 3 stycznia 2026, 21:02 #206
Litosci: Patrząc na profil napastnika to dziwię się, że eth zamiast hojlunda nie ściągnął takiego evanilsona. Ogólnie evanilson lub napastnik podobny stylem gry, to napastnik idealny do naszego klubu. W tamtym momencie oczywiście
» 3 stycznia 2026, 20:18 #205
Leh: No tak! To go położyło. On zamiast szukać napastnika pod Rashforda, takiego w typie Martiala, sciagna gościa nie dość ze słabego, to do tego o totalnie nietrafionym profilu.
A do tego fatalnego bramkarza. To naprawdę było spektakularnie zle okienko :)
» 3 stycznia 2026, 21:09 #204
Litosci: Teoretyczniemial napastnika pod Rasha czyt. Weghorsta, który odwalał za niego brudną robotę
» 3 stycznia 2026, 22:15 #203
Dudi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2026 02:03

Chłopie, Rashforda+Martiala+Weghorsta to ty szanuj bo nie masz nic lepszego i z 300 baniek byś
zaoszczedzil...
» 4 stycznia 2026, 02:02 #202
Pipes: Jutro 3 punkty i cisza na DP po meczu :)
» 3 stycznia 2026, 19:56 #201
Spadkobierca: Oby. Trzymam kciuki.
» 3 stycznia 2026, 20:06 #200
tom93: Arsenal prowadzi grę na wlasnych zasad. Da się zepchnąć rywala do obrony? Da się.
» 3 stycznia 2026, 19:41 #199
skylark11: Można dać trenerowi czas,spokój( mimo braku sukcesów) i pieniądze na zbudowanie zespołu ? Można
» 3 stycznia 2026, 19:47 #198
wider: możesz dać komuś czas i pieniądze ale finalnie projektu nie zrealizuje nawet po 10 latach, a inny ten plan zrealizuje w 3 lata.
» 3 stycznia 2026, 20:06 #197
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2026 20:12

Od czasów Fergusona było już kilku menadżerów o różnych stylach prowadzenia zespołu z różnymi formacjami i różnymi taktykami i żaden nie wypalił i po czasie został zwolniony przez piłkarzy. Pokaż mi trenera który wejdzie w ten zlepek piłkarzy (bo to nie jest zespół) i z miejsca poprawi grę
» 3 stycznia 2026, 20:10 #196
Spadkobierca: @skylark Dlatego nawet po zwolnieniu Amorima trzeba kontynuować budowę w przynajmniej zbliżonym kierunku. To, że nie wychodzi Rubenowi nie znaczy, że ktoś inny nie rozwinie jego myśl i nie pociągnie jej z lepszymi skutkami.
» 3 stycznia 2026, 20:18 #195
skylark11: Ja już po tylu zmianach trenerów nie wierzę że ktoś przyjdzie i z miejsca odmieni grę o180°
» 3 stycznia 2026, 20:18 #194
skylark11: Tylko że nawet nie wiem kto miałby tu przyjść Glasner czy Iraola jakoś do mnie nie przemawiają.
» 3 stycznia 2026, 20:24 #193
wider: "Tylko że nawet nie wiem kto miałby tu przyjść Glasner czy Iraola jakoś do mnie nie przemawiają." na szczęście w klubie są osoby za to odpowiedzialne, a nie osoby na DP
» 3 stycznia 2026, 20:45 #192
skylark11: Te odpowiedzialne osoby przedłużyły kontrakt z ETH żeby zwolnić go po pół roku
» 3 stycznia 2026, 20:56 #191
Stink3r: Osoba która przedłużyła kontrakt ETH poleciała zaraz po nim.
» 3 stycznia 2026, 23:21 #190
skylark11: Ta najpierw wykupili Dana Ashwortha za 3mln żeby po 5 miesiącach go zwolnić i mu wypłacić 2mln odprawy
» 3 stycznia 2026, 23:39 #189
wider: to jak z nich tacy "fachowcy" to skąd skylark wiesz że z Amorimem też błędu nie robią ?
» 4 stycznia 2026, 00:46 #188
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2026 01:09

Może robią błąd tylko nie ma żadnej realnej opcji na rynku menadżerskim żeby go zastąpić jak ma przyjść jakiś Xavi to lepiej zostawić Amorima.
» 4 stycznia 2026, 01:09 #187
Dawidzior: Mysle ze Conte, bylby dobrym rozwiazaniem przed Rubenen. Gra podobna taktyka i napewno szybciej hy zbudowal fundamenty pod taktyke Z wahadlowymi. Jako ze On szybko popada w konflikt to bylby gotowy zespol dla Portugalczyka. Doswiadczenie Conte napewno mialoby znaczenie.
» 4 stycznia 2026, 08:42 #186
skylark11: Manchester United remain in contact with Carlos Baleba’s camp. Baleba would love to join United - the club are ON IT. Brighton don’t want to sell him in January. The only way to make it happen this month would be a very big & crazy proposal. #MUFC [@FabrizioRomano]
» 3 stycznia 2026, 18:52 #185
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2026 18:48

Jak Gabriel będzie zdrowy to Arsenal będzie miał mistrza jaki to jest kot przy SFG
» 3 stycznia 2026, 18:47 #184
Kapitan1230: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2026 18:43

Brawo wisienki, Gabriel błąd uczniak4 :D
» 3 stycznia 2026, 18:43 #183
uzio: to rozumiem, że kibicujemy $ity w walce o mistrza xD no bo sorry ale chyba Villa nie da rady w tym sezonie.
» 3 stycznia 2026, 19:35 #182
KubusUNITED: Nie zdziwie sie jak z Leeds stracimy punkty a z 4rsenalem wygramy
» 3 stycznia 2026, 18:24 #181
szmexy: obyś miał rację, bo będę na tym meczu ;p
» 3 stycznia 2026, 19:33 #180
rreddevilss: Jak my z tym West Hamem mogliśmy stracić 2 punkty masakra
» 3 stycznia 2026, 17:45 #179
kondzik: Jak mogliśmy nie wygrać z Evertonem, Wolves wiele pytań
» 3 stycznia 2026, 18:39 #178
Kometa92: Spokojnie, na Olimpijskim stracimy 3ptk znając życie, bo często nas tam leją.
» 3 stycznia 2026, 18:39 #177
Ghostpl: Leeds też nieźle zaczęli grac ciekawe co to będzie ... Hm... Jak byśmy wygrali z 1-0 to byłbym zadowolony
» 3 stycznia 2026, 17:38 #176
szmexy: szybciej będzie 3;2 dla nas niż 1:0 ;p
» 3 stycznia 2026, 17:53 #175
wagor88: Ten klub niema ambitnych piłkarzy i trenera.
» 3 stycznia 2026, 17:37 #174
wrobel1992: I kibiców
» 3 stycznia 2026, 17:47 #173
wagor88: Jutro 7 obrońców i 3 pomocników. Poco wygrywać?
» 3 stycznia 2026, 17:37 #172
Frosty: Skowron32 z banem za rasizm xD piękny dzień
» 3 stycznia 2026, 16:54 #171
smiechy: xDDDDDDDDDDDDDD
» 3 stycznia 2026, 16:56 #170
UnitedWeStand: Skowron33 już pewnie jest tworzony, więc wkrótce przeczytasz 5 powodów, dla których United przegra z Leeds i że warto postawić na to swój majątek.
» 3 stycznia 2026, 17:02 #169
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2026 17:22

Brawo Admin, ile można czytać te wysrywy, pewnie wróci jak bumerang, wtedy banować zanim się rozmnoży.
» 3 stycznia 2026, 17:21 #168
sztejner: Szkoda że mnie to ominęło,jestem ciekaw co dokładnie napisał ale pewnie już się nie dowiem

No i miał postawić skromne 2 stówki na Leeds i zgarnąć fortunę stawiając na pewniaczka
» 3 stycznia 2026, 17:47 #167
Frosty: Sztejner, Skowron najechał na kolor skóry Baleby i według tego eksperta piłkarze takiego koloru skóry nie nadają się do gry w Piłkę xDDD
» 3 stycznia 2026, 18:03 #166
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2026 18:19

No to niezły ekspert xd
Skoro znam wielu dobrych/wspaniałych zawodników o ciemniejszej karnacji których oglądało mi się z przyjemnością... Ronaldinho,Etoo,Drogba,Rashford,Pogba,na upartego nawet Viniciusa bym tu wkleił mimo pustego łba xd
» 3 stycznia 2026, 18:18 #165
Ad1son: I bardzo dobrze. Tępić takich oszołomów.
» 3 stycznia 2026, 19:28 #164
Arturrodeldziko: Ojeeeej :O w końcu się troll powiesił? :O
» 4 stycznia 2026, 01:03 #163
Stink3r: Większość z Was, głównie tych którzy najbardziej szczekali na mecz z wilkami, zacznijcie oglądać więcej niż flashscore, Wilki od jakiegoś czasu pikują w górę i cieszę się, że dzisiaj to potwierdzają, bo na siłę robicie z nas nieudaczników, szczególnie z Amorima.
» 3 stycznia 2026, 16:45 #162
Spadkobierca: Tak jakby mecz z Wilkami był jedynym tragicznym meczem za kadencji Amorima. Może przypomnij sobie mecz z Evertonem? Tam nawet obecność Bruno nie pomogła.
» 3 stycznia 2026, 16:48 #161
smiechy: Spadkobierca, ty widzę w szoku, że średnia drużyna gra średnio w sezonie.
» 3 stycznia 2026, 16:49 #160
Spadkobierca: Niestety my nawet tej średniej gry nie potrafimy ustabilizować i przeplatamy ją co chwila z czystym tragizmem.
» 3 stycznia 2026, 16:50 #159
smiechy: Właśnie tym charakteryzują się drużyny ze środka tabeli.
» 3 stycznia 2026, 16:51 #158
ALLADYN: Chłopie, my z tym właśnie WHU też całkiem niedawno zremisowaliśmy na własnym stadionie. Więc mędrca tu nie zgrywaj
» 3 stycznia 2026, 16:52 #157
smiechy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2026 16:55

ALLADYN, dla osoby która śledzi United od paru tygodni może być to dziwne, przyznaje.
» 3 stycznia 2026, 16:55 #156
MrMu: Moim zdaniem to ten West Ham jest tak beznadziejny, a nie Wolves dobre. Ale co za różnica, z tymi i z tymi nie potrafiliśmy wygrać. I jak dla kogoś takie wyniki z taką grą z tymi przeciwnikami są akceptowalne po roku projektu Amorima, to jeszcze bardziej martwię się o standardy tego klubu.
» 3 stycznia 2026, 16:58 #155
smiechy: MrMu, ciężko oczekiwać walki o mistrzostwo po jednym okienku transferowym, gdzie od 13 lat panował w klubie burdel. Arteta po 6 latach nadal nie jest faworytem do wygrania czegokolwiek, a Pep zanim wygrał LM wydał 500mln na samą obrone.
» 3 stycznia 2026, 17:00 #154
Stink3r: Trzeba być mędrcem, żeby widzieć coś więcej niż tylko negatywy w każdym meczu? Uwierz, Widzę, że mamy duże wahania formy, że w niektórych meczach jest jedna połowa dobra - druga tragiczna, ale przypominam, że jesteśmy drużyną w budowie od 2013 roku.

Także szukam pozytywów, ten sezon pokazuje, że przyszły może być jeszcze lepszy, a czas zweryfikuje kto miał rację.
» 3 stycznia 2026, 17:00 #153
awe: Szkoda, ze przed meczem nie bylo takich glebokich przemyslen.
» 3 stycznia 2026, 17:08 #152
Spadkobierca: @smiechy Nie wiem czy znajdziesz tu kogoś kto oczekuje walki o mistrzostwo w tym lub następnym sezonie.
» 3 stycznia 2026, 17:09 #151
Stink3r: awe, którym? Tym przez większość nazywanym zajebistym z Arsenalem, Brighton czy Liverpoolem, czy fatalnym z Grimsby, gorszym z WHU, czy Newcastle ale wygranym? Ten sezon taki będzie i to było wiadomo przed jego startem.
» 3 stycznia 2026, 17:16 #150
Gig5: Oglądam na żywo i szczerze jak nie widzisz tego dramatu to podziwiam.Kibicuje od 1999
Pozdro
» 3 stycznia 2026, 20:00 #149
Diabe8686: Oni już wcześniej załapali wiatr
» 3 stycznia 2026, 16:40 #148
zbyszek7: Wilki dzieki nam zlapali wiatr w zagle :)
» 3 stycznia 2026, 16:38 #147
Spadkobierca: Co te Wilki dzisiaj...
» 3 stycznia 2026, 16:38 #146
smiechy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2026 16:45

Dzisiaj? Oni od paru tygodni grają dobrze. Już Arsenal czy Liverpool mieli pod górkę.
» 3 stycznia 2026, 16:42 #145
Spadkobierca: Ta, w defensywie grali coraz lepiej. Dzisiaj dołożyli jeszcze do tego wykończenie.
» 3 stycznia 2026, 16:46 #144
Natanael: Wydaje mi się, że oni w ogóle od przyjścia Edwardsa nie wyglądają jak najgorsza drużyna ligi. A dodając do tego słaby West Ham, ten mecz wygląda jak wygląda.
» 3 stycznia 2026, 16:49 #143
EvdS: Wtedy Cunha przypomni sobie jak się gra, a Gibbs odwrotnie
» 3 stycznia 2026, 16:33 #142
blanco1987: A jak grał Anderson?
» 3 stycznia 2026, 16:17 #141
trzyo: mocno średnio a nawet słabo jak zresztą całe Forrest
» 3 stycznia 2026, 17:05 #140
blanco1987: Dzięki
» 3 stycznia 2026, 17:10 #139
wrobel1992: Pomijając dzisiejszy gol. Chętnie zamieniłbym Gibbsa White'a za Cunhe...
Waleczny zawodnik za gościa, który pojawia się i znika.
» 3 stycznia 2026, 14:54 #138
AUDIoooo: Zgadzam się, że waleczny jest, ale zanim do nas ktoś przychodził, też była gadka, że przydałby się, że waleczny, zrobi różnicę. Czasem się sprawdza, a czasem dany zawodnik schodzi w dół, do poziomu kopaczy których już nie powinno, u nas być.
» 3 stycznia 2026, 15:00 #137
awe: Ogolem cala trojka tak naprawde jest mocno srednia, mieli przyjsc gotowi pilakrze, a tutaj znowu tylko jakis potencjal jest i fajnie biegaja 225 milionow za 11 goli w ultra ofensywniej druzynie to slaby wynik, trio Rashford, Garancho, Hojlund na razie nie maja sie czego wstydzic ...
» 3 stycznia 2026, 15:13 #136
Batigol222: Gibbs-White to taka bardziej utalentowana wersja Mounta. Byłby spoko, ale nie do wyjęcia z Nottingham: latem Tottenham wpłacił klauzulę (bodajże 60 milionów funtów), tyle że dowiedział się o istnieniu tej klauzuli dowiedzieli się w sposób nielegalny i transfer został unieważniony. Cena podana przez Nottingham wynosiła chyba 100 milionów funtów.
» 3 stycznia 2026, 15:14 #135
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2026 14:45

Jakie czytania i rozpracowania mitycznych taktyk?
Każda taktyka jest już dokładnie rozpracowana przecież.
Dokładnie jest tak jak napisał @Derp

Czyli znaczenie ma dyspozycja poszczególnych piłkarzy niezależnie od wybranej taktyki.
Jak masz drużynę wybieganą z dobrymi piłkarzami ( nie muszą to być gwiazdy ) i odpowiednią formą to żadne przeczytanie taktyki takiego zespołu nie ma znaczenia.
» 3 stycznia 2026, 14:44 #134
TevezC: Łykajcie dalej propagandę dziennikarską. Mam wrażenie, że nasz zarząd to niezłe cwaniaczki. Do mediów co chwilę wypuszczane są informację jak to źle sobie radzimy finansowo, że nikogo nie kupimy, że kran z kasą jest zakręcony itd. To samo przecież było latem, a wydaliśmy 246 mln euro a zarobiliśmy na sprzedanych zawodnikach 68 mln i to pod koniec okienka.

Jakie wieści mają płynąć z klubu? Tak, mamy siano, damy się znowu wydymać na panicznych zakupach - kluby, dodajcie 30% podatku dla Manchesteru United.

Uważam to za bardzo dobrą strategię. Ocenimy okienko na początku lutego, teraz proszę nie panikować.
» 3 stycznia 2026, 14:21 #133
GS8GS: Myśle żę latem też wydamy ponad 200, a pamiętam jak Edek przed oknem transferowym jasno mówił że mamy 200 baniek do wydania, a potem każdy twardo negocjował z nami.
» 3 stycznia 2026, 16:48 #132
Batigol222: Wygląda na to, że Watkins i Calvert-Lewin to jednak były lepsze opcje niż Gyokeres i Sesko, przynajmniej jeśli chodzi o natychmiastowe wzmocnienie ataku.
» 3 stycznia 2026, 14:19 #131
GreenGOD: na pewno grali by tak samo u nas jak w Leeds i AV xd
» 3 stycznia 2026, 14:23 #130
skylark11: Watkins grał tragedię przez ile 13-14 kolejek
» 3 stycznia 2026, 14:25 #129
Batigol222: Na pewno lepiej niż Sesko, który nie ma żadnego doświadczenia w Premier League.
» 3 stycznia 2026, 14:25 #128
GreenGOD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2026 14:31

nie trzeba miec doswiadczenia w Premier League zeby dobrze wpasowac sie w druzyne i lige. Ilu bylo zawodnikow ktorzy przychodzili z innych lig i sie tu sprawdzali a transfery miedzy klubami premier league nie wypalaly? Cunha u nas nie gra tak dobrze jak w Wolves i nawet nie robi takich liczb jak w Wolves. Wolves to nie Manchester United i Leeds to nie Manchester United. Dwa slabe mecze C-L i bylaby z nim jechanka gorzej niz z Sesko i wtedy pisalbys ze wzielismy jakiegos C-L zamiast Sesko. Kerkez tez wymiatal w Bmouth a w Liverpoolu jest gorszy niz Dorgu
» 3 stycznia 2026, 14:29 #127
Batigol222: Nigdy nie postulowałem brania Sesko: pisałem, że lepiej przeznaczyć ten hajs na środkowego pomocnika.
» 3 stycznia 2026, 15:10 #126
Spadkobierca: @GreenGOD Trudno byłoby jakoś specjalnie wielce narzekać na gościa, który mógł tu trafić za darmo. C-L przecież był bez klubu.
» 3 stycznia 2026, 15:13 #125
GreenGOD: Spadkobierca to nie ma znaczenia. Gdybysmy w tamtym momencie potrzebujac podstawowego napastnika sprowadzili za darmo C-L i nie strzelalby to narracja bylaby ze wzielismy za darmo przecietniaka podatnego na kontuzje o ktorego staral sie oprocz nas tylko beniaminek Leeds. Zamiast niego moglismy kupic mlody talent Sesko
» 3 stycznia 2026, 15:36 #124
BadBoysRedArmy: ?? Dymy w Manchesterze United!

Według najnowszych doniesień, w ogromnym skrócie, trwa konflikt na linii Amorim – Wilcox.

Cofnijmy się do 24 sierpnia 2025 roku, kiedy Manchester United zremisował na Craven Cottage z Fulham 1:1. Już wtedy Jason Wilcox miał być zirytowany tym, w jaki sposób zespół Marco Silvy rozczytał system gry „Czerwonych Diabłów”. Co ciekawe, sam Marco Silva na pomeczowej konferencji przyznał, że taktyka Manchesteru United została rozpracowana i skutecznie wykorzystana przeciwko nim.

Christopher Vivell miał być zaskoczony komentarzami menedżera drużyny przeciwnej i rzekomo udostępnił je na grupie WhatsApp z liderami zespołu, podkreślając potrzebę ewolucji systemu gry, aby stał się on mniej przewidywalny dla rywali.
??️ Nathan Salt

Jason Wilcox ma regularnie dzielić się swoimi przemyśleniami na temat systemu i stylu gry z Rubenem Amorimem. Oliwy do ognia dolały ostatnie wypowiedzi Amorima — i tutaj jestem winny doprecyzowanie — w których menedżer Manchesteru United miał stwierdzić, że nie spodziewa się zimowych wzmocnień, mimo że wszyscy zdają sobie sprawę, jak bardzo są one potrzebne, chociażby w środku pola.

W piątkowe popołudnie, podczas spotkania obu panów, miały zniknąć charakterystyczne wcześniej zachowania, takie jak wzajemne uprzejmości, żarty czy poklepywanie się po plecach. Rozmowy między Rubenem a Jasonem mają być obecnie wyraźnie napięte.
??️ Nathan Salt

??TEAMtalk
» 3 stycznia 2026, 12:12 #123
bialamamba: no kazdy wie jak gra amorim xdd tutaj nie ma nic szczegolnego, ale zawodnicy dostaja inne polecenia i inaczej beda sie zachowywac na boisku z meczu na mecz zaleznie od przeciwnika, tak robil w sportingu. Jak twoim zdaniem jest to do rozszyfrowania? Formacja tak, taktyka nie szczególnie + do tego pisal to daily mail
» 3 stycznia 2026, 12:20 #122
BadBoysRedArmy: Zgadzam sie nic odkrywczego. Jedyne co mnie bardziej zastanawia to czy ten konflikt faktycznie ma miejsce bo akurat Jason Wilcox od pewnego czasu ma coraz więcej do powiedzenia..
» 3 stycznia 2026, 12:25 #121
Spadkobierca: @bialamamba Tak z ciekawości. Jakie inne polecenia i zachowania zauważyłeś między meczami z np. Evertonem gdzie graliśmy w przewadze i przegrywaliśmy, a między meczem z Newcastle, z którym udało się nam wygrać.
» 3 stycznia 2026, 13:01 #120
BajtiMU: Niee ma serii porażek to trzeba coś wrzucić intrygującego w media na temat wielkiego wciąż United ;) nie mówię, że nie ma w tym ziarenka prawda ale proszę Was.
» 3 stycznia 2026, 13:16 #119
Derp: uwielbiam tych wszystkich specjalistów, którzy wierzą, że w piłce wygrywa się dzięki odpowiedniej taktyce. biorą grubą kasę za to więc będą pierdzielić głupoty i się przy tym trzymać. po co wszystkie wielkie marki wydają krocie na gwiazdy skoro wystarczy tylko zmienić formacje i przydzielić zadania? mimo, że jest to sport drużynowy to wszystko zależy do indywidualnych przebłysków - tu się zaczyna i tu się kończy cała magia. te wszystkie arabskie kluby wygrywają dzięki myśli szkoleniowej :D
» 3 stycznia 2026, 14:19 #118
skylark11: Pośrednicy działający w imieniu Manchesteru United ponownie sprawdzają aktualny status transferowy Edersona (ŚP/26) [Dean Jones]
» 3 stycznia 2026, 10:35 #117
Shpongle: Obejrzalem drugi raz mecz z Wolves.
Zirkzee wcale nie byl taki zly, zeby go zdejmowac. Dobrze w ofensywie i wyprowadzeniu akcji, calkiem aktywnie w ustawianiu sie w obronie. Uwazam za to, ze ustawianie sie Cunhy w defensywie bylo karygodne. Mysle, ze Ruben pomylil sie co do Zirkzee. Moze zdenerwowala go ta fatalna glowka-asysta Zirkzee przy golu na 1-1, ale co do samej gry nie rozumiem krytyki w jego strone.
Ruben powinien zajac sie korygowaniem wlasnej taktyki (bo zawodnicy nie wiedzieli jak sie ustawiac), a nie zdejmowac niepotrzebnie doswiadczonego zawodnika i niesprawiedliwie zrzucac na niego wine.
Czesto staram sie bronic Ugarte, ale w tym meczu byl fatalny, 4/10. Fatalna skutecznosc podan. W obronie, co prawda byl najaktywniekszy w presingu, ale przy niskiej intensywnosci innych zawodnikow nasz presing byl dziurawy. Od 40 minuty, jak zaczynali nas cisnac, Ugarte chowal sie do lini obrony zostawiajac dziure w pomocy, miedzy innymi dla tego mogli nas przycisnac. Stoimy cofnieci w lini obrony, 6 zawodnikow, a w srodku pola powolny Casemiro, Zirkzee cofniety za gleboko, a Cunha dla odmiany spaceruje daleko za linia pilki, Sesko kompletnie zagubiony. Karygodne, ale to przede wszystkim wina trenera, ktory powinien dawac wskazowki podczas meczu, powinien widziec co sie dzieje i reagowac.
Lammens zawinil przy golu, ale wyratowal nas przy innych sytuacjach.
Cunha kompletny sabotaz, wspolnie z trenerem. Co za bzdurny mecz. Ruben potrzebuje Mounta do 3-4-3, nie da sie tak grac bez aktywnych 10tek. Cunha ma pol mozgu czasem, musi sie ogarnac.
» 3 stycznia 2026, 04:06 #116
Leh: No pełna zgoda. Rubenowi odcięło prąd przy tej zmianie. Reakcji na boisku nie ma i to już ciężko tłumaczyć po roku. On najwyraźniej nie rozumie co na tym boisku sie dzieje- nie jest w stanie w żaden sposób zareagować na wydarzenia.
Ugarte gra słabo, tak jak Gyokeres. Wszyscy Ci czarodzieje ze Sportingu radzą sobie tak samo.
» 3 stycznia 2026, 12:10 #115
Stink3r: Leh, a kto ma grać za Ugarte? Tragiczny Fletcher czy szukamy jeszcze kogoś słabszego? Z tego co pamiętam, to Ty krzyczałeś najwięcej o wychowankach, gdzie jest teraz Obi? A co robią nowi którzy wchodzą? Amorim lepi z tego co ma, a z gówna ciężko bat ukręcić.
» 3 stycznia 2026, 13:50 #114
GreenGOD: oho Leh znalazl sobie nowego kozla ofiarnego Ugarte ;/ to na pewno byla wina murawy na Old Trafford inni tez grali slabo ;/
» 3 stycznia 2026, 14:17 #113
Leh: Green, przeczytaj komentarz do którego sie odnoszę. Proszę. Jak Ci szkoda czasu to nie czytaj i nie odpisuj.
Shpongle pisał m.in. o Ugarte, a ja sie odnosiłem do jego komentarza, więc i do tego wątku. Nie szukam żadnych kozłów ofiarnych. Manu sie stara, walczy, nawet próbuje grać do przodu, ale jest zwyczajnie słaby. Nie jadę po nim, ale z takimi piłkarzami daleko nie zajedziemy.
Stinker - no zgoda, ale nie pisałem ze ktos ma inny za niego wejść. Nie uważam ze tu wszystko jest wina Rubena i ze on ma być czarodziejem. Ugarte jest kiepski ale gra, bo musi grać. Tyle. Czasem przyczyn jest więcej niż jedna ;)
» 3 stycznia 2026, 17:52 #112
Schelo: Ostatnie 6 meczów Leeds to 4 remisy i 2 wygrane, z czego 0:0 i 3:3 z Liverpoolem, 1:1 z Sunderlandem, 4:1 z CP, 1:1 z Brentford i 3:1 z Chelsea. Jeśli wyrwiemy remis po słabej grze to trzeba będzie to postrzegać za sukces w obecnej sytuacji, ale trzymajmy kciuki za naszych, że uda się dobrą akcję przeprowadzić i zabetonować bramkę jak w meczu z Newcastle.
» 3 stycznia 2026, 00:51 #111
skowron32: Nie pisz tak Bo Cię zwyzywają żeś nie kibic United tylko trol ;)
» 3 stycznia 2026, 08:10 #110
vanantgaal: Właśnie może dlatego naszym paniczom będzie się chciało grać i się zmobilizują. Jakby Leeds przegrało ostatnich 6 meczów to z pewnością przełamali by się z nami
» 3 stycznia 2026, 09:18 #109
Arturrodeldziko: Ale ty jesteś emo trollem wisielcu. Kolega wyżej po prostu napisał komentarz.
» 3 stycznia 2026, 11:08 #108
Pyra: Przydałby się taki Greenwood do ataku, 3 pozycję i na każdej z nich dawałby więcej niż obecni zawodnicy.
No nic w Anglii nie pogra za to w Hiszpanii i Francji no problemo.
» 2 stycznia 2026, 22:24 #107
skylark11: Ale jakoś nie słuchać o zainteresowaniu poważnych klubów tylko raczej o transferze do Arabii
» 2 stycznia 2026, 22:27 #106
Pyra: Co ma piernik do wiatraka? Oddaliśmy największy talent z akademii za czapkę gruszek a jak widać w innych krajach gra.
» 2 stycznia 2026, 22:48 #105
skylark11: To ma że gościu jest w mega formie ale przez to co odwalił kluby z topu go nie chcą bo to będzie wizerunkowa wtopa
» 2 stycznia 2026, 22:51 #104
smutny87: Wtopa to ta wszechobecna poprawność wdzierająca się w każdą dziedzinę życia.
» 2 stycznia 2026, 23:09 #103
UnitedWeStand: @Pyra
@smutny87
Niezły macie ten ból tyłka o Greenwooda, który był tak niewinny, że przez półtora roku siedział cicho, bo był zajęty namawianiem swojej panny na nieskładanie zeznań. Może nikt im nie powiedział, że wystarczy powiedzieć, że to wszystko bzdury, nic się nie stało i wasza największa ofiara poprawności politycznej może na drugi dzień iść kopać piłkę dla United?

No, ale pewnie was nic nie obchodzi co robi w swoim życiu osobistym, bo liczy się tylko sport. Może sprzedawać narkotyki, napadać na ludzi, porywać, gwałcić i mordować, bo chyba nie macie granicy wspierania sportowca w przeciwieństwie do tych gardzonych przez was osób od poprawności politycznej czy jakkolwiek to zwiecie? Za ruskimi też płaczecie, że są wykluczeni z międzynarodowych rozgrywek?
» 3 stycznia 2026, 00:25 #102
toja: Fakt odwalil. Tylko ze ta laska jest do dzisiaj i maja dziecko. Jak by bylo tak zle to z nim by nie byla.
» 3 stycznia 2026, 00:42 #101
4uKrychu: UnitedWeStand, a Ty jesteś ich materacem i wiesz co tam się dzieje prawda? Czy opierasz sie na tym co w necie wyczytałeś? Bo fakt jest taki, że Greenwood nie został za nic skazany. I z tym dealuj.
» 3 stycznia 2026, 01:04 #100
4uKrychu: toja, ale to się rycerzykom do narracji nie wpasowuje. Przeciez ona jest biedna i pokrzywdzona i Greenwood zły i najgorszy, że jej zapewnił przyszłość i pieniądze.
» 3 stycznia 2026, 01:09 #99
Spadkobierca: Jakby było tak źle to by z nim nie była - świetny argument.

Aczkolwiek związywanie się z kobietą, która praktycznie rozwaliła ci karierę i życie to jeszcze większy idiotyzm. Dlatego mówię zdecydowane NIE dla Greenwooda tutaj.
» 3 stycznia 2026, 01:51 #98
4uKrychu: No to akurat jest bardzo mocny argument, bo bronicie typiary, która z nim na codzień mieszka i się śmieje z waszych komentarzy :D
» 3 stycznia 2026, 03:06 #97
Herek: Unitedwestand dokładnie tak, g nas obchodza niepotwierdzone przez sąd wymysły z palca które tu prezentujesz, bialorycerzyku, ukraiński pampersie, interesuje nas za to jakość na boisku i dobro sportowe klubu. A MG nie dość że wychowanek to jeszcze wjechał do profesjonalnego futbolu z drzwiami i nie widać żeby go to ruszalo i miał się zatrzymywać. Ale co tam, Messi to to nie jest przecież można machnąć ręką i bujać się z Antonim czy innymi paralitykami
» 3 stycznia 2026, 05:50 #96
UnitedWeStand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2026 06:17

@toja
"Jak by bylo tak zle to z nim by nie byla."
Zawodnik NBA regularnie bił swoją partnerkę i pewnego dnia przypadkiem za mocno jej przyłożył przez co ta trafiła do szpitala ze wstrząśnieniem mózgu, a sprawą zainteresowała się policja. Gość został skazany. Skoro z nim jest i ma z nim dzieci, to chyba tak źle tam nie ma, nie? Może chciałbyś się z nią zamienić? 4uKrychu by chętnie to zrobił, bo miałby w końcu zapewnioną przyszłość oraz pieniądze, a i mógłby się lansować przy parkietach NBA.

@4uKrychu
No tak, bo przecież działania Greenwooda to jest podręcznikowe zachowanie niewinnej osoby, która została bezpodstawnie oskarżona o czyny, których nie popełniła, a zakaz zbliżania się za grożenie śmiercią to dostał przez przypadek, bo policja go pomyliła z innym Masonem Greenwoodem.

Ta twoja gadka o braku skazania to zdobyłaby uznanie wyłącznie wśród adwokatów broniących zwyrodnialców, bo jest w tym gronie niezwykle popularna. Możesz zacząć korzystać ze swojego mózgu i mieć własną opinię, ale kumam że twoje życie jest prostsze uznając, że jak ktoś nie został skazany to jest niewinny i koniec tematu.

Jest wiele kobiet i mężczyzn, którzy są gnębieni przez swoich partnerów i pozostają w związku. Takie osoby nie są zdrowe psychicznie i ciężko jest im pomóc, a twierdząc że nic się wielkiego nie dzieje, bo przecież od nich nie odchodzą to pokazujesz jaką osobą jesteś.

Zresztą, gdyby twoja siostra była bita przez partnera, to pewnie zbijałbyś sobie z nim piąteczki i pił browarki, bo przecież jak z nim jest, to nie ma tematu, a ty nie jesteś sądem. Tylko czasem nie pisz, że byś inaczej zareagował, bo jeszcze by ciebie uznano za poprawnego politycznie białorycerzyka, a takiej zniewagi to byś już nie przeżył.

@Herek
Spoko. Po białorycerzyku to każdy już wie z kim ma do czynienia, a i mam nadzieję, że kilka rubli dostaniesz za wspomnienie o Ukrainie, bo szkoda abyś robił to za darmo gdy ruskie chętnie zapłacą.

W Brazylii jest gość, który wyszedł po kilku latach z więzienia za morderstwo i próbował wrócić do profesjonalnej piłki, ale był odrzucany, bo ludzie protestowali. Gdyby miał odpowiednie umiejętności, to pewnie chętnie byś go widział w United czy tutaj już się zaczyna twoja poprawność polityczna i nie chciałbyś kogoś takiego w klubie?
» 3 stycznia 2026, 06:11 #95
4uKrychu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2026 06:44

UnitedWeStand, wciąż nie pokazałeś żadnych dowodów że Greenwood ją bił. I możesz sobie gadać o gościach z NBA albo o Smokach co na zamki w średniowieczu napadali a wiesz co ? Przeczytaj sobie np. Jak Mike Tyson został pomówiony przez żonę tylko dlatego że chcieli na nim hajs wyłudzić. Ty z góry zakładasz, że zawsze kobieta jest ta biedna i pokrzywdzona, a nie bierzesz pod uwagę tego skromengo faktu, że dalej z nim siedzi :D Twoja logika jest na poziomie właśnie rycerzyka który broni kobiete zawsze i wszędzie bo nigdy nie zamoczył. Wybacz.
PS. I wierz mi że miałem do czynienia z przypadkami o których mówisz, dlatego właśnie dla mnie jesteś pajacem.
» 3 stycznia 2026, 06:42 #94
4uKrychu: A co do tego : "Jest wiele kobiet i mężczyzn, którzy są gnębieni przez swoich partnerów i pozostają w związku. Takie osoby nie są zdrowe psychicznie i ciężko jest im pomóc, a twierdząc że nic się wielkiego nie dzieje, bo przecież od nich nie odchodzą to pokazujesz jaką osobą jesteś."
To udowodnij że ona ma syndrom sztokholmski , a nie leci na kasę. Ciekawy kurna jestem w jaki sposób to zrobisz. Bo przypominam kolejny raz, oni dalej są razem. To jak już jesteś taki społeczny, to interweniuj, ona na pewno się ucieszy :D
» 3 stycznia 2026, 07:00 #93
4uKrychu: Ale tu wracamy do tego, że przecież jesteś ich materacem i wiesz co i jak.
» 3 stycznia 2026, 07:06 #92
vanantgaal: Pozbycie się Greenwooda w tamtym momencie było głupotą ale Arnold był jeszcze większym dzbanem niż Edek więc czemu się dziwić. Chwilę później Antony też miał podobne problemy ale MU nie mógł już zawiesić ściągniętej za absurdalne pieniądze gwiazdy Eryczka bo nie byłoby kim grać więc sprawa brazylijczyka została rozsądniej rozegrana.
» 3 stycznia 2026, 09:26 #91
Spadkobierca: Krychu, ta babka z Masonem jest z nieznanych nam powodów. Z tak samo nieznanych nam powodów ten baran ożenił się z kobietą, która rozwaliła mu życie. No chyba, że oskarżenia to był jakiś żart na wieczór kawalerski, tylko wyszło mało śmiesznie. Oboje nie mają za dużo we łbach, kolejne skandale to kwestia czasu, więc po kij komu ten Greenwood?
» 3 stycznia 2026, 10:16 #90
Pochmurny: Niesamowite jak tu każdy zawszę wszystko wie lepiej niż klub i ludzie z nim związani... W końcu klub z chęcią pozbędzie się gracza który może być wart w przyszłość ogromne pieniądze. Każdy biznes pozbywa się kasy od tak... Wy nawet myśleć nie potraficie, a ciągle coś wymyślacie i szczekacie. Tylko wy umiecie używać tej waszej pary szarych komórek, a cała reszta strzela na oślep i jest poprawna. Nikt z nas nie wie jak było, ale z całą pewnością ludzie związani z klubem wiedzieli, więc już dajcie sobię siana z tym Greenwoodem. Możecie też zapytać byłego selekcjonera dlaczego nie powoływał Masona do reprezentacji lub samemu się domyślić bo robicie to wzorowo. Lata lecą, a chłopak dalej kopie w klubach którym daleko do czołówki, a raczej starają się kombinować. Tak, Marsylia od dawna nie jest już czołówką, a i tak jak Getafe nie mają tam problemu z kontrowersją.

Chłopak sam sobię zmarnował karierę, a nie klub czy ktokolwiek inny. To klub jest tu pokrzywdzony i może k... zacznijcie zachowywać się jak jego kibice którymi się tak mienicie. Żaden piłkarze nie było większy niż klub, a wy temu ciągle zaprzeczacie. Wszystko zależy jak wiatr zawieje i jakie będą humorki dzieciaczków.
» 3 stycznia 2026, 11:49 #89
smutny87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2026 12:33

Białorycerzyk UnitedWeStand ale,że ruskich udało ci się w to wszystko wmieszać? Może jedz bronić biedneą upadline przed ruskimi onucami jak taki bohater jesteś. Ładnie tam telewizorek w głowie namieszał widzę.
» 3 stycznia 2026, 12:29 #88
Spadkobierca: Jak czytam te określenia "białorycerzyk" to mam w uszach to pierdzielolo Pawła z DSM, który zgrywa wielkiego znawcę świata. Nigdy nie zrozumiem jak można sobie zakrzywiać rzeczywistość w jedną lub drugą stronę, byleby zwalać winę na innych, a w sobie samym widzieć świętego.
» 3 stycznia 2026, 13:12 #87
DjTED: "UnitedWeStand, wciąż nie pokazałeś żadnych dowodów że Greenwood ją bił" no przeciez lataly po necie jej zdjecia i nagranie. Co ty zes sie z choinki urwal? W dodatku to nie byly pierwsze wybryki bo na kadrze tez odwalal.
» 3 stycznia 2026, 15:44 #86
UnitedWeStand: @4uKrychu
Niestety syndromu sztokholmskiego nie udowodnię, bo nie ma on związku.

Dowody zbieram i namawiam świadków aby jednak złożyli zeznania - jakiekolwiek, ale niech chociaż to zrobią - bo bez tego nie mogę mieć własnej opinii opierającej się na odbytych wydarzeniach i zaprezentowanych zdjęciach oraz nagraniach. Mam szybkie pytanie: mogę nie tolerować Kevina "nie pamiętam czy molestowałem" Spacey'ego czy moja niechęć w stosunku do niego to wynik poprawności politycznej?

Swoją drogą to się zastanawiam, w którym momencie twój mózg przetworzy, że płeć nie ma tutaj znaczenia czy po prostu jeżeli sytuacja byłaby odwrotna, a ja nie tolerowałbym jej, to wtedy byłbym dla ciebie homoseksualnym białorycerzykiem?

Ale spoko, jeżeli będzie ci się spać lepiej to masz rację. Nigdy nie miałem dziewczyny i miałem nadzieję, że po tym jak Mason trafi do więzienia, to będę w związku z jego ex. Niestety, ale zanosi się na to, że do końca życia będę już samotny, bo postanowiła z nim zostać. Ciężkie jest moje życie, ale z racji że nie mogę mieć własnego zdania, bo mając taką, a nie inną opinię muszę się udzielać społecznie, to wybieram się do Marsylii i będą protestował przed ich domem. Kto wie? Może uda mi się zdobyć nowe dowody i zdobyć Harriet dla siebie? W końcu, jest to jedyny powód dla którego to robię.

Chociaż nie toleruję Amber i mam nadzieję na powrót Deppa do dużych filmów. Może jestem biseksualny? Jaką masz fachową opinię na ten temat? Moje szanse na związek się zwiększyły?

"Przeczytaj sobie np. Jak Mike Tyson został pomówiony przez żonę tylko dlatego że chcieli na nim hajs wyłudzić"
Masz dowody? Mam nadzieję, że została skazana za pomówienie, bo jest to karalne, a w innym wypadku byś przecież jej nie oskarżał, prawda? Prawda?

@smutny87
Nieśmiało chciałbym wspomnieć, że temat rosyjskich sportowców jest powszechnie omawiany i kontrowersyjny, więc jest on zbliżony do Greenwooda, którego wielu ludzi również nie toleruje. W końcu sam wspomniałeś, że liczy się jedynie sport, więc w czym jest problem?

Ja wiem, że ty jesteś jednym z tych "oświeconych", którzy opierają się ideologiom i znają prawdę o wojnie, a Ukraina to największe zło. Szkoda, że do mnie i pozostałych Polaków nie docierają prawdziwe informacje o świecie, które ty jako przedstawiciel skromnej inteligencji otrzymujesz.

Niestety, ale poza internetem nie znam nikogo takiego jak ty, więc ciężko jest mi uzyskać dostęp do wiadomości pozbawionych propagandy i jestem skazany na życie w niewiedzy jak większość ludzkości. Wybacz i czekam na powrót Królestwa Polskiego.
» 3 stycznia 2026, 16:51 #85
smutny87: Skoro sportowcy z izraela mogą normalnie rywalizować to i ruscy niech grają bo jaka to różnica. "Do ciebie i reszty Polaków"? Obudź się chłopie bo zdecydowanie reszta Polaków to ma tak samo w dupie kijów jak i moskwe no ale przecież "to niedobra tak mówić o tym głośno"
» 3 stycznia 2026, 22:15 #84
kptWiaderko: Ogląda ktoś półfinał z Littlerem? Lipa na razie.
» 2 stycznia 2026, 21:00 #83
gregorvts: Oczywiście że oglądam kibice united trzymają się razem więc całym sercem za littlerem. Tylko wczoraj mu nie kibicowałem bo grał z ratajskim :⁠-⁠P
» 2 stycznia 2026, 21:05 #82
kptWiaderko: Trzymamy kciuki :D
» 2 stycznia 2026, 21:06 #81
gregorvts: Całe mistrzostwa oglądam większość meczy ciekawszy ten dart niż gra United niejednokrotnie :⁠-⁠|
» 2 stycznia 2026, 21:07 #80
kptWiaderko: Ja od paru lat się wkręciłem w darta i się to mega ogląda, aż człowiek by chciał polecieć do angielskiego pubu i przy browarku porzucać sobie :D
» 2 stycznia 2026, 21:15 #79
tom93: Ciekawe, czy Chelsea sięgnie po Mou 3 raz.
» 2 stycznia 2026, 20:44 #78
BlacklashPL: Nie, po co, przecież Amerykanie chcą zrobić z tego klubu drugie Brighton, im potrzebny trener, który będzie ich słuchać a nie co chce grać w piłkę
» 2 stycznia 2026, 21:57 #77
skylark11: Manchester United have explored the conditions of a deal this month for Carlos Baleba. Deal not expected to happen in January with Brighton keen to keep him until the summer. [sky]
» 2 stycznia 2026, 20:40 #76
GS8GS: Widziałem że wybrany był do 11 fazy grupowej, podobnie jak Mazra.
» 2 stycznia 2026, 22:09 #75
skowron32: Mecz z Leeds to albo będzie 0-0 albo jakieś 2-2, przewiduje ostra walkę dużo fauli i żółtych oraz czerwona nie jest wykluczona w tym meczu.
» 2 stycznia 2026, 19:17 #74
Ciechanek: skowron32: Kursy u bukow spadają na sroki i wilki śmiało można ładować że przegramy!! serio jeśli ktoś się w to bawi to symbolicznie można dać na nasze przegrane bo raczej będą przegrane a zarobić coś można
» 21 grudnia 2025, 22:16

Tym razem pewnie jesteś już bardziej pewny niż wtedy.
» 2 stycznia 2026, 19:35 #73
skowron32: Ale plusika Ci dałem;) bo śmiało można ładować na 1x lub na to że Leeds strzeli 2 gole i wygra mecz. My nie mamy kim grać obecnie za mocno a Leeds zremisowało z Live jaki ten Liverpool nie jest cienki to zawsze Liverpool
» 2 stycznia 2026, 21:04 #72
Kociaczek: Chyba hazard wjechał za mocno.
» 2 stycznia 2026, 22:49 #71
smutny87: "Śmiało można ładować..." To są takie rady od kogoś kto gra za dwa zł.
» 2 stycznia 2026, 23:10 #70
Arturrodeldziko: To dam dowcip.
Jak nazywa się wisielec przydrożny, którego obsiadły już sępy, wrony i kruki?
-Cały w skowron32kach!
» 3 stycznia 2026, 11:19 #69
DjTED: No z wilkami przegralismy niestety
» 3 stycznia 2026, 15:46 #68
Yokowal89: Dalot Heaven Yoro Shaw

Casemiro Ugarte Martinez

Dorgu Sesko Cunha

Ja bym zagrał tak.
» 2 stycznia 2026, 18:24 #67
4uKrychu: Ja bym Sesko nie wystawiał. Już milion razy wolałby Chido Obi.
» 2 stycznia 2026, 18:36 #66
SimplyJack: Rozumiem, że oglądasz mecze U-21, że oceniasz formę Obiego?
Oh wait, nawet tam nie łapie się zawsze do wyjściowego składu...
» 2 stycznia 2026, 18:50 #65
Yokowal89: Z tych dostępnych mamy to uważam najlepsza opcja. Ze bramki stracimy to pewnie ale tak coś na pewno wykreujemy.

Ugarte niech pilnuje tyłków, casemiro i Martinez i rozgrywaniu zawsze coś tam potrafią zrobić. Skrzydla mogą spróbować coś poczarowac. Dorgu na lewej stronie nie potrafi minąć jednego grajka, ale na prawej jakos naturalnie mu to w miarę wychodzi, mówił tez ostatnio o tym jego były trener ze grając nim na lewej stronie traci większość swojego potencjału
» 2 stycznia 2026, 19:03 #64
4uKrychu: Nie oglądam. Ale oglądam Sesko i jego wyczyny.
» 2 stycznia 2026, 21:47 #63
Leh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2026 17:58

Mam wielką nadzieję ze 11 bedzie taka, jak przewiduje Redakcja.

Chłopaki dowieźli ostatnio w tym 4-2-3-1 i wyglądało, ze ono pasuje większości chłopaków ze to byly dla nich optymalne role. I dalo nam to 3 punkty. Ruben chcial z Wolves pokazać, ze może tym składem wygrywać również grając 3 z tyłu. No więc nie może, nawet z Wolves u siebie.
Pewnie bedzie próbował wrócić do trójki z tyłu jak wrócą Amad I Mbeumo, ale póki co to ustawienie z Dorgu na prawym skrzydle wyglada lepiej niż z Dorgu na lewym wahadle.
Jak wroci Bruno i on wejdzie na 10, to bedzie w ogole całkiem ciekawie, ale nawet z Zirkzee powinno być OK.
Tylko niech ten Zirkzee gra na środku, stamtąd w końcu strzelił bramkę. A Dorgu niech próbuje z tej prawej, on jest drewniany ale ma strzał i w sumie to sie znajduje w tych sytuacjach. Z prawej powinno mu być łatwiej, a tak, zauważcie, do sytuacji dochodzi Dalot. Tak jak dochodziłby Amad, ale tu nie ma Amada a Dalot pudluje...
Więc mam nadzieję ze Ruben nie bedzie uparty, tylko bedzie szukał punktów. Na półmetku jest nieźle, ale jest strata. Musi mieć lepsza druga polowe sezonu i powinien mieć, jak wrócą Harry, Matthijs, Bruno i Afrykanie. Ale w tym okresie tez musi łapać punkty. Taka plaga może sie trafić zawsze, a nawet większa, przypomnijcie sobie 2 sezon Ten Haga... Więc trener United musi, niestety, umieć łapać punkty również takim składem. Z Newcastle Ruben potrafil, z Wolves nie. Moze system nie był jedyna różnicą, ale byl znaczącą
» 2 stycznia 2026, 17:56 #62
4uKrychu: Lehu, tym 4-2-3-1 to fajnie wyglądało w pierwszej połowie, a potem broniliśmy częstochowę. Tylko dlatego, że Newcastle bylo nieudolne w wykańczaniu akcji to dowieźliśmy do końca.
» 2 stycznia 2026, 18:38 #61
lukaszzasko: Przecież większa część 2 połowy z Newcastle graliśmy już 5 obroncami
» 2 stycznia 2026, 18:42 #60
Pochmurny: Zmienił na bardziej defensywne bo po przerwie nasi już nie potrafili nic zrobić. To nie przez ustawienie bronili Częstochowy.
» 2 stycznia 2026, 19:07 #59
Leh: Krzychu, prawda, ale z Wolves graliśmy dwie słabe połowy, a z Newcastle tylko jedna. Więc naprawde nie widze sensu trzymania biednego Dorgu na lewym wahadle, Dalota na prawym a Zirkzee na prawej 10. Nic madrzejszego niż to 4-2-3-1 Ruben nie wymysli
» 2 stycznia 2026, 20:14 #58
Stink3r: Największy problem to się zrobił po zejściu Mounta i taki jest fakt, nie mamy żadnego rozgrywającego, także czy zagramy tak czy siak, to myślę, że będzie jedno wielkie męczenie buły.
» 2 stycznia 2026, 20:50 #57
4uKrychu: Ja się Lehu zgadzam, że forsowany na siłę system amorima nie działa. Tylko się zastanawiam, czy nie lepiej byłoby grać jak za Solskjaera, szybkie kontry co jest w DNA naszego klubu, a nie na siłę forsować te rozgrywanie piłki od wlasnej bramki, powolne ślamazarne budowanie akcji. Nam atak pozycyjny nie leży . A 4-2-3-1 to mam wrażenie że wypalił głównie po to, żeby piłkarze pokazali jak bardzo są niezadowoleni z tego co im każe Ruben na codzień grać.
» 2 stycznia 2026, 21:50 #56
Anhel: Ten sztab medyczny to jeden z powodów naszych wyników, niezmiennie od lat czy gramy 3 mecze w tygodniu czy jeden połowa składu jest połamana i leczy się dwukrotnie dłużej niż zawodnicy innych zespołów
» 2 stycznia 2026, 17:34 #55
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2026 17:48

To samo przeszło mi przez myśl kilka razy, doktor Kidler tylko w United. Ciekawa taktyka zarządu, zapomnieli, że kupując zawodników z Afryki, nie będą mogli z nich skorzystać podczas PNA a Mount prędzej czy później się połamie. Bruno też nie jest ze stali, brak transferów do środka pola to jest zbrodnia, do tego atak bezjajeczny za grube siano. No cóż, proces i wracamy silniejsi.
» 2 stycznia 2026, 17:46 #54
Leh: Niestety, zakup Sesko był chybiony. Byłem zwolennikiem bo zaufałem Vivellowi, ktory ściąga go po raz drugi, ze wie co kupuje i na jakim etapie. A ten chlopak jest jeszcze na dość wczesnym etapie rozwoju. Uważam ze ma potencjał ale mnóstwo tam jest do szlifowania.
I przeżylibyśmy te rundę bez 2 bramek Sesko :) Za to fajnie byłoby widzieć w pomocy Balebe, nawet wiedząc, ze byłby na PNA. Zła była tu strategia, to nas kosztuje. Ale 2 transfery top, jeden niewiadoma, jeden przestrzelony choć wciąż z jakimś potencjałem. Nie jest źle. Jeszcze jedno takie okno i już bedzie nieźle...
» 2 stycznia 2026, 18:01 #53
MORWA: co do transferow wiele osob zapomina o jednej kwesti:

"'Manchester United zaciągnął duży kredyt, głównie na pokrycie wydatków transferowych po lecie 2025, zwiększając swoje zadłużenie do prawie miliarda funtów, co stanowiło znaczną część ich finansowania na rynku transferowym, a £105 mln z kredytu zostało przeznaczone na transfery"

United na letnie transfery zaciagał kredyt, a wy tu piszecie o kolejnych 100-150mln na nowych pilkarzy. Jedna zabaweczka sie znudziła, juz chcemy kolejną.

wiele osob mysli ze kluby pilkarskie to drukują pieniadze w szatni :)
» 2 stycznia 2026, 17:15 #52
Anhel: Zwolennicy Brytyjskiego właściciela pewnie zadowoleni, Arab bleee petrodolary bleee
» 2 stycznia 2026, 17:35 #51
RyannMistrz: Cudowną komunę sobie tu stworzyliście. Nie można nikogo obrazić albo nawet przeklinać. Ufam, że w realnym życiu również tacy grzeczni jesteście. Seks tylko po ślubie i ogólnie w zgodzie z 10 przykazaniami?Brakuje tu jeszcze tylko tęczowego layoutu.
» 2 stycznia 2026, 17:02 #50
Pochmurny: A po co kogoś obrażać? Ja rozumiem, że są w życiu różne sytuacje i można reagować we wszelaki sposób, ale co komu zrobili piłkarze, trener lub właściciele? Warto zacząć od tego, że żadne z wymienionych wyżej raczej nie wie o istnieniu żadnego z nas. Też nigdy nie wyrządziło nikomu z nas krzywdy czy obraziło. Dziwny temat podniosles. Jeśli boli cię, że nie możesz kogoś obrazić bez powodu to może warto zacząć coś zmieniać w życiu. Obrażać kogoś lepiej personalnie skoro już do czegoś takiego dochodzi, a nie w internetach. Tam przynajmniej możesz dostać zwrotkę lub coś mocniejszego. Poza tym nikt nikomu niczego nie zabrania, rób jak uważasz. Najwyżej wylapiesz bana czy coś. W końcu gdy korzystasz z niektórych mediów to musisz wziąć poprawkę na zasady które tam są. U siebie w domu czy gdzieś w swojej własności możesz robić co tylko chcesz, no oczywiście w ramach rozsądku. I tak, w życiu ludzie zazwyczaj są grzeczniejsi bo konsekwencje czasem są silnijsze, bardziej niebezpieczne lub kosztowniejsze.
» 2 stycznia 2026, 17:21 #49
Kometa92: Obrazić też można z kulturą. Co bana wyłapałeś na starym koncie? Pucuj się tu na jakim i przeanalizujemy jak się zachowywałeś. A nie teksty o komunie bo tu nawet 1 stycznia jakiś pijany od Picollo kanonier pisał swoje wypociny.
» 2 stycznia 2026, 17:52 #48
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2026 17:54

Rayan

A ty spałeś przez 10 lat, od kiedy założyłeś konto? Przecież się tutaj nic nie zmieniło i jakieś granice muszą być, jakby każdy wyzywał i pisał co chce, to by szambo wybijało przez okna w domach użytkowników.
» 2 stycznia 2026, 17:53 #47
Sesko: Ryann żyjemy w świecie mięczaków. Tak po prostu nic to dobrego nie wróży na przyszłość.
» 2 stycznia 2026, 17:54 #46
4uKrychu: Tak wiadomo Sesko, lepiej żeby każdy mógł chodzić po ulicy i każdego bić. Tak prawilnie.
» 2 stycznia 2026, 18:41 #45
Frosty: No tak bo rzucanie na prawo i lewo mięsem jest uznawane za szczyt męstwa xd
» 2 stycznia 2026, 19:57 #44
M4S73R: Potrzebujemy szerszej kadry. Musimy mieć kim grać w pierwszej 11 ale też z ławki rezerwowych. Amorim jest tutaj zbyt krótko żeby móc to poukładać, poza tym wiemy jaki bajzel zastał po poprzedniku.
» 2 stycznia 2026, 16:22 #43
ThePsyche: Ja tam jestem dobrej myśli. Kreujemy dużo sytuacji, potrafimy być groźni, mimo braku zawodników którzy są na pucharze narodów afryki, dziurawej obrony, braku środka pola, często gubionych punktów i takiego narzekania jesteśmy na 6 miejscu w tabeli.

Na chwilę obecną wystarcza nam 2 transfery czyli SPD i solidny stoper. No może jeszcze napastnik jeśli nie odpali Sesko.

Nie ma mowy o zwalnianiu Amorima.
» 2 stycznia 2026, 16:19 #42
ALLADYN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2026 16:05

Kurde boję się tego meczu. Leeds u siebie gra bardzo energetycznie i żywiołowo. Razem z trybunami na hejnał do przodu. Ostatnie ich mecze u siebie.
3:3 Liverpool
4:1 Crystal Palace
3:1 Chelsea

Będzie piekiełko i na trybunach i na boisku.
Bez Mbeumo i Bruno to pewność siebie takie 3/10 przed tym meczem
» 2 stycznia 2026, 16:03 #41
szmexy: Neves to powinien być już wczoraj spakowany, a dzisiaj podpisywać kontrakt. Ale luz my poczekamy aż sprzątnie go City czy Liverpool
» 2 stycznia 2026, 16:01 #40
kamtor: Ciekawe co zarząd zrobi w zimowym okienku
» 2 stycznia 2026, 15:52 #39
Kometa92: Obawiam się że nic. Oby Bruno wrócił na derby.
» 2 stycznia 2026, 17:54 #38
izbinho: Przydałby nam się Greenwood. Potrafił strzelić bramkę z niczego i ma coś czego nie mają nasi obecni napastnicy... Instynkt strzelecki.
» 2 stycznia 2026, 15:23 #37
Piwal: ale niestety ma szemraną przeszłość i jest spalony w tym klubie
» 2 stycznia 2026, 15:36 #36
Leh: Szkoda potwornie, jego i Rasha. Dwa takie talenty, oba zmarnowane. A mógł to był podstawowy atak kadry i United, niczego im nie brakowało, oprócz glow. No i mądrych trenerów
» 2 stycznia 2026, 16:05 #35
izbinho: Piwal - jest spalony i rozumiem klub jako pracodawca, ale jako kibic - nie. Mnie jako kibica interesuje to co robi przez 90 minut na boisku. Nie interesuje mnie co robi poza boiskiem jeśli tylko jest zawsze odpowiednio przygotowany do meczu.
» 2 stycznia 2026, 16:21 #34
smutny87: Dokładnie, niestety teraz pełno białorycerzyków dla których chłopak jest już spalony. Miękkie czasy to i chłopcy trochę tacy zniewieściali się porobili.
» 2 stycznia 2026, 17:39 #33
Piwal: No ta bo prawdziwy facet to powinien byc neandertal ktory swoja panne tłucze i zmusza do stosunku kiedy tylko on ma ochote. Chlopie mamy XXI wiek, wszystkim patrzy sie na rece, jak Ty sobie wyobrazasz by Greenwood z taka przeszloscia mial byc twarza tego klubu i idolem dzieciaków ? Pilkarze maja tyle placone nie tylko za gre w pilke, oni reprezentuja klub rowniez w zyciu prywatnym Mason o tym zapomnial i zaplacil za bledy koniec kropka.
» 3 stycznia 2026, 10:54 #32
Kometa92: Po beznadziejnej kopaninie z Wilkami to nie wiem czego tu oczekiwać. Chyba tylko jakiejś niespodzianki jak strzał Dorgu z Newcastle. Zaczyna się druga połówka sezonu i o ile pierwsza część wypadła całkiem nieźle to tabela jest tak spłaszczona że teraz każdy punkt ma znaczenie.
» 2 stycznia 2026, 14:52 #31
ThePsyche: Trzeba więcej płakać to będzie lepiej
» 2 stycznia 2026, 15:05 #30
DjTED: I po, żenującej połowie z Newcastle co 3 podań nie potrafiliśmy wymienic
» 2 stycznia 2026, 15:11 #29
brazylianwisnia: Całkiem niezłej połowie sezonu? 30pkt w 19 spotkaniach to nieźle? To takie moje absolutne minimum jakie zakładałem na połowe sezonu przy założeniu, że system Amorima bedzie się stale rozwijał w trakcie sezonu i na koniec wyciagniemy 66pkt. Nie będe pisał, że Amorim powinien być zwolniony, bo latem uczciwie założyłem sobie ten prog 30 pkt jako cel bez emocji no ale pare niedociągnięć jest..Wszystko tuszuje kopanie sie po czole naszych rywali. Wiem, że duża cześć osob zakłada, że 3-4 transfery i ruszy z kopyta, ale w przeszłości to się nie sprawdzało. nie tylko dla nas. Liverpool zrobił transfery, Chelsea i widzimy jak jest. Nie jest to prawdopodobne, że kilka transferów i 2pkt na mecz będą. Te 2pkt to i tak takie minimum na kolejny sezon Amorima. Inaczej nie ma progressu = nie ma sensu dalej w to brnąć.
Jestesmy tylko obserwatorami i tym bardziej frustracja narasta.
» 2 stycznia 2026, 15:19 #28
4uKrychu: ThePsyche - nie, najlepiej udawajmy że wszystko jest super i z optymizmem patrzmy w przyszłość.
» 2 stycznia 2026, 18:32 #27
ryudo3: Maresca wolny? Miałby tutaj racje bytu?

- bez hejtu, po prostu luźne przemyślenia
» 2 stycznia 2026, 14:47 #26
skylark11: W Chelsea nie wypaliło a miał dużo lepszą kadrę i dużo szerszą kadrę, w ostatnim meczu ligowym zrobił 5 zmian weszli Neto,James,Santos,Gittens czy Pedro a u nas mógłby wpuścić Fletchera albo Obiego
» 2 stycznia 2026, 14:56 #25
trezegram: To trochę jak zamienić tępą siekierke na kijek...
» 2 stycznia 2026, 14:56 #24
Leh: O czym Wy piszecie? Jakie nie wypaliło? Chlop zrobil świetna robotę ale tam jest cyrk na kółkach. Trener ma nad sobą 5 dyrektorów którym tlumaczy sie z każdej decyzji, nikt normalny nie chce pracować w takich warunkach.
A czy by sobie poradził w United, to inna para w kaloszy. Natomiast pisanie ze nie radzi sobie w Chelsea to aberracja
» 2 stycznia 2026, 15:02 #23
skylark11: Według Transfermarkt Maresca wydał ponad 600mln i dostał ponad 20 nowych zawodników a w lidze miał tyle samo punktów co cienkie United i cienki Amorim z 5 transferami
» 2 stycznia 2026, 15:10 #22
MrCygan: Nie, nie miałby racji bytu. Ogólnie to śmieszy mnie, że widzicie każdego trenera poza naszym na to miejsce - było bicie piany nad Iraolą, który jest obecnie na 15 miejscu, było bicie piany nad Glasnerem, który teraz jest na 10 miejscu, teraz będzie bicie piany nad Marsecą, który miał zawodników za Bóg wie ile kupionych, wcale nie miał lepszych wyników od nas, a narzekacie na Amorima który stara się jak może, mimo że wypadło mu kilka zawodników, a zarząd nie zamierza go wspomóc, o czym wspomniał już na konferencji. Który trener zechce tu przyjść, wiedząc że nie dostanie żadnego wsparcia? Zacznijcie patrzeć z tej perspektywy, a nie oczekiwania wyników na już. A jak chcecie zaczynać kolejny cykl, z nową "zabawką" w postaci menadżera to przykro mi z tego powodu
» 2 stycznia 2026, 15:15 #21
smutny87: Chłopak wyraźnie napisał, że to luźne pytanie a ty sie spiąłeś jak cygan w urzędzie pracy.
» 2 stycznia 2026, 17:43 #20
4uKrychu: Że zarząd nie wspiera Amorima to bym się nie zgodził. Dostał wzmocnienia latem. I gówno gramy i tak.
» 2 stycznia 2026, 18:30 #19
skylark11: Wzmocnił atak i mamy 3 atak ligi
» 2 stycznia 2026, 21:56 #18
seth: Ampadu, to przypadkiem nie będzie zawieszony za kartki?
» 2 stycznia 2026, 14:45 #17
matheo: Tak jest, nie będzie mógł zagrać. Dopisałem w zapowiedzi. Dzięki!
» 2 stycznia 2026, 15:05 #16
FanikMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2026 14:41

Ciężko będzie o zwycięstwo przy takiej liczbie nieobecnych podstawowych piłkarzy a jednocześnie Leeds ostatnio gra dobrze. Nadzieja w tym, że jak wszyscy przypisują nam 3 pkt to wtedy je tracimy a jak nikt nie wierzy w United to oni wtedy dowożą.
» 2 stycznia 2026, 14:41 #15
Leh: Dla kibiców wyjazdowych to bedzie mecz sezonu. Ruben, natomiast, zapewne zaserwuje im 3-4-3 i noworoczna dawkę cierpienia.
» 2 stycznia 2026, 14:32 #14
peterGGMU: Wierzę że chłopaki się obudzą i wygrają ten mecz 2-1 c'mon United!
» 2 stycznia 2026, 14:25 #13
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2026 14:24

Ostatnie wyniki Leeds to 0:0 z Liverpoolem na Anfield, 1:1 z Sunderlandem i wygrana 4:1 z Crystal Pałace. Nadal ktoś myśli że to będzie łatwy mecz? A to nie były zespoły słabe jak Wolves czy nawet Everton a w tych meczach z tymi drużynami traciliśmy ostatnio punkty...Myślę że gracze Leeds już zacierają rączki na mecz z nami i uwierzcie że cieszą się że grają z nami w obecnej sytuacji. Będą podwójnie zmotywowani.
» 2 stycznia 2026, 14:22 #12
Kometa92: Tak, ThePsyche tak myśli. Myślenie że jakikolwiek mecze dla United będzie łatwy to samozaoranie. Jeszcze bez Bruno i Mbuemo XD
» 2 stycznia 2026, 14:54 #11
tom93: myślę, że remis będzie sporym osiągnięciem, mając na uwadze to co aktualnie ehm gramy.
» 2 stycznia 2026, 14:11 #10
Sesko: Leeds też na fali więc pewnie czeka nas ciężki mecz i znowu uświadczymy pięknego topornego footballu Manchesteru Rubenna.
Jak można patrzeć na to granie do tego dalej spokojnie siedzieć na ławce i nie reagować?
» 2 stycznia 2026, 14:19 #9
Grolshek: Amatorima przerosła liga i jest uparty jak osioł. Tyle wystarczy. Zero ogarniania z ławki i zero elastyczności w ustawieniu, doboru pod to co mam i czym muszę grać.
» 2 stycznia 2026, 17:20 #8
ThePsyche: Łatwe 3pkt powinny być, tylko modlić się żeby Amorim nie wpuścił Fletchera.
» 2 stycznia 2026, 13:53 #7
sztejner: United i łatwe 3 punkty...
Oglądałeś mecze z Evertonem, Bournemouth,Grimsby i Wolverhampton??
» 2 stycznia 2026, 13:55 #6
dlabigt23: Jezuu widzę że tutaj nadal niektórzy wierzą w "łatwe 3 pkty" xD
» 2 stycznia 2026, 14:04 #5
jean6: Te 3 punkty to dla kogo?
» 2 stycznia 2026, 14:08 #4
ThePsyche: Nie moja wina że wszędzie widzicie problem i tylko narzekacie. Pomijając Fletchera czy inne wynalazki które będą na ławce, nadal mamy drużynę która spokojnie powinna ograć takie Leeds.
» 2 stycznia 2026, 14:40 #3
4uKrychu: A dlaczego widzimy problem ?
» 2 stycznia 2026, 18:28 #2
BajtiMU: Na Old Trafford to my raczej nie gramy ;)
» 2 stycznia 2026, 13:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.