Aston Villa - Manchester United. Zapowiedź 17. kolejki Premier League

» 19 grudnia 2025, 13:19 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United w końcu będzie walczył o ligowe punkty w weekend. Czerwone Diabły w niedzielę 21 grudnia zmierzą się na wyjeździe z Aston Villą w 17. kolejce Premier League.
Aston Villa - Manchester United. Zapowiedź 17. kolejki Premier League
» Manchester United do meczu z Aston Villą przystąpi po emocjonującym starciu z Bournemouth (4:4) | Fot. Press Focus
Czy Twoim zdaniem Ruben Amorim w meczu z Aston Villą zdecyduje się na ustawienie z dwójką środkowych obrońców?
Piłkarze Rubena Amorima dwa ostatnie spotkania rozgrywali w poniedziałki. Po pewnym zwycięstwie z Wolverhampton Wanderers (4:1) przyszedł szalony mecz na Old Trafford z Bournemouth (4:4). Teraz drużynę czeka dużo trudniejsze zadanie, bo Aston Villa ma w tym sezonie bardzo wysokie aspiracje.

Kto? Aston Villa vs Manchester United
Kiedy? 21.12.2025, 17:30
Gdzie? Villa Park
Sędzia? Michael Oliver
Transmisja? Canal+ Extra 1


The Villans przed 17. kolejką Premier League zajmują trzecie miejsce w lidze i do prowadzącego Arsenalu tracą trzy punkty. Jeśli zespół Unaia Emery’ego utrzyma dobra formę w okresie grudniowo-styczniowym, to w nowym roku może pokusić się o walkę o najwyższe cele.

Przed Manchesterem United otwiera się szansa, aby w niedzielę odrobić straty do czołówki. Czerwone Diabły mało z którym rywalem w Premier League mają tak dobry bilans jak z Aston Villą. Choć o podtrzymanie dobrej serii nie będzie łatwo, to trzeba zrobić wszystko, aby z Birmingham przywieźć komplet punktów.

Sytuacja kadrowa
Ruben Amorim od meczu z Aston Villą musi radzić sobie bez Amada Diallo, Bryana Mbeumo i Noussaira Mazraoui’ego, którzy wyjechali na Puchar Narodów Afryki. Do tego dochodzi jednomeczowe zawieszenie Casemiro za pięć żółtych kartek. Wyjściowa jedenastka Czerwonych Diabłów będzie więc zagadką.

W angielskiej prasie pojawiają się sugestie, że Amorim może przejść na ustawienie z czterema obrońcami. Portugalczyk testował tę taktykę w starciu z Bournemouth i niewykluczone, że znów zrobi to przeciwko Aston Villi. Pod znakiem zapytania swoją występy Harry’ego Maguire’a i Matthijsa de Ligta, którzy ostatnio leczyli urazy.

W ekipie Aston Villi nie będzie mógł zagrać Jadon Sancho, który jest wypożyczony to The Villans z Manchesteru United. Na problemy z udem uskarża się Tyrone Mings. Unai Emery ma nadzieję, że do jego dyspozycji będą Emiliano Martinez, Pau Torres i Ross Barkley. Torresa w ostatnim ligowym meczu z West Hamem zastąpił Victor Lindelof.

Przewidywane składy

Aston Villa: Martinez – Maatsen, Torres, Konsa, Cash – Kamara, Onana – Rogers, Tielemans, McGinn – Watkins

Manchester United: Lammens – Shaw, Martinez, Yoro, Dalot – Fernandes, Ugarte, Mainoo – Mount, Cunha – Sesko

Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Aston Villą:
DataSpotkanieWynik
30.04.2023Premier League: Manchester United - Aston Villa1:0
26.12.2023Premier League: Manchester United - Aston Villa3:2
11.02.2024Premier League: Aston Villa - Manchester United1:2
06.10.2024Premier League: Aston Villa – Manchester United0:0
25.05.2025Premier League: Manchester United – Aston Villa2:0


Przedmeczowe ciekawostki
– Manchester United zagra z Aston Villą po raz 60. w Premier League. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 41 zwycięstw, 14 remisów i tylko 5 porażek.

– Aston Villa wygrała u siebie 1 z ostatnich 26 meczów Premier League z Manchesterem United (9 remisów, 16 porażek). Miało to miejsce w listopadzie 2022 roku, pierwszym spotkaniu za kadencji Unaia Emery’ego.

– Manchester United wygrał 18 meczów z Aston Villą na Villa Park w Premier League. Manchester United lepszy bilans niż z Aston Villą ma w Premier League tylko z Evertonem (42 zwycięstwa łącznie, 19 wygranych na wyjeździe).

– Aston Villa w 2025 roku zdobyła na własnym stadionie 40 punktów w Premier League. W tym okresie lepszy dorobek przed własną publcznością ma tylko Manchester City (46 punktów).

– Manchester United wygrał dwa ostatnie mecze wyjazdowe w Premier League. Czerwone Diabły po raz ostatni miały serię trzech wygranych na wyjeździe w lidze w lutym 2024 roku.

– Aston Villa wygrała sześć ostatnich meczów w Premier League i dziewięć, jeśli weźmiemy pod uwagę wszystkie rozgrywki. The Villans po raz ostatni wygrali siedem spotkań z rzędu w najwyższej klasie rozgrywkowej w Anglii w okresie od grunia 1989 do lutego 1990 roku.

– Manchester United w tym sezonie zgubił 10 punktów w meczach, w których prowadził. W całym sezonie 2024/2025 Czerwone Diabły straciły w taki sposób 11 punktów. Przed 17. kolejką Premier League gorszy wynik mają jedynie Brentford (13) i Newcastle United (11).

– Bruno Fernandes asystował w każdym z ostatnich pięciu wyjazdowych meczów Manchesteru United w Premier League. Portugalczyk ma szansę zostać pierwszym piłkarzem w historii angielskiej ekstraklasy, który zanotował serię sześciu meczów wyjazdowych z asystą.

Spotkanie Aston Villa vs Manchester United rozpocznie się w niedzielę 21 grudnia o 17:30. Mecz będzie transmitowany na Canal+ Extra 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Sir Alex Ferguson szczerze ocenił obecną sytuację Manchesteru United
Następny news »
Sytuacja kadrowa Manchesteru United przed meczem z Aston Villą

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (189)


Sesko: Piękna gra naszych podopiecznych.
» 21 grudnia 2025, 19:08 #189
skowron32: Skald mamy najlepszy z możliwych ale ŁAWKA TO BY NIE MIALA SZANS Z PELIKANEM ŁOWICZ
» 21 grudnia 2025, 16:17 #188
marcino186: Gdzieś mi się wyświetliło że gramy 3 z tyłu jednak a na bokach doku i Dalot
» 21 grudnia 2025, 16:13 #187
brazylianwisnia: To jest detal czy gramy 3-4-3 czy 4-2-3-1. Ważne jakiś obroty wrzuca pomocnicy,wahadłowi będą zagęszczać środek gdy trzeba i czy obrońcy będą proaktywnie oraz skutecznie wychodzić wysoko odbierać piłke.
» 21 grudnia 2025, 16:18 #186
brazylianwisnia: Dziś będą ciężaru..wampir był jednym z managerow jakich chciałem zobaczyć w United. Gość jednak pewien poziom trzyma mimo skakania po wielu projektach.

Mam wrażenie, że Amorimowi sezon kładzie głupia decyzja by kupić Sesko i zatrzymać Bruno oraz Mainoo. Gdyby zostawili Hojlunda, sprzedali Mainoo to byłby hajs na dwóch dynamicznych pomocników. To pewnie dałoby kilka oczek więcej niż obecne i byłaby zupełnie inna sytuacja.
» 21 grudnia 2025, 16:12 #185
Dh97: Ile drużyna z ligi angielskiej będzie grało w przyszłym roku w lidze mistrzów bo w tym gra sześć?
» 21 grudnia 2025, 15:37 #184
GreenGOD: to zalezy od rankingu uefa i od tego kto wygra LE i LM
» 21 grudnia 2025, 16:15 #183
brazylianwisnia: Zależy od wyników. 4 w standardzie. +1 za dwie najlepsze ligii. +1 jak zwycięzca LM się nie zakwalifikuje z miejsc ligowych. +1 w taki sam sposób z EL. Czyli maks 7 bo w nowym formacie ci zwycięzcy nie odbierają miejsc ligowych.
» 21 grudnia 2025, 16:16 #182
skowron32: Dziś niestety ale porażka nie będzie niczym dziwnym, zwycięstwo Nasze NIESPODZIANKA KOLEJKI
» 21 grudnia 2025, 15:08 #181
szmexy: aston przegrała 3 mecze, my 4. Dodatkowo maja passe bodajże 9 zwycięstw z rzędu, więc w końcu muszą przegrać ;p
» 21 grudnia 2025, 15:26 #180
KubaUtd: Nie wiem czemu ale jestem spokojny o ten mecz i myślę że 3 pkt jadą do Manchesteru ;)
» 21 grudnia 2025, 15:36 #179
skowron32: Oby tak się zdarzyło oby
» 21 grudnia 2025, 16:19 #178
Lalalend: Aż mnie trzepie że złości gardze taka taktyka Amorina i jego zmianami.

Dzisiaj prawdziwy szpec Unai Emery pewnie go taktycznie zje, przeżuje, przetrawi i zdefekuje
» 21 grudnia 2025, 14:49 #177
vanantgaal: Tak jak zjadł w ostatnim meczu poprzedniego sezonu?
» 21 grudnia 2025, 15:21 #176
Kometa92: @vanantgaal Ale mówisz o tym meczu który Villa grała w 10 od drugiej połowy i w której ślepy sędzia pozbawił prawidłowej bramki Villi przez co nawet nie zremisowali i słusznie wściekły był wtedy Emery, bo Villa zamiast grać w Lidze Mistrzów gra w LE? No to faktycznie zjadł hahah
» 21 grudnia 2025, 17:29 #175
Litosci: Obejrzyjcie sobie highlightsy Kone przeciwko borussi, ale chłop tam czyści
» 21 grudnia 2025, 14:00 #174
piter981: W dzisiejszym meczu 1 punkt byłby dla nas sukcesem, patrząc na Villę w jakiej są formie to ciężko o optymizm. Jeżeli nasza obrona zagra tak samo jak z Wisienkami to na czterech straconych golach się nie skończy.
» 21 grudnia 2025, 13:41 #173
ThePsyche: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2025 14:16

Trudny mecz, 50/50 posiadanie i okazje ale coś czuję że wpadną nam 2 bramki a Villa nieskuteczna będzie.
» 21 grudnia 2025, 14:16 #172
piter981: Oby tak było jak piszesz.
» 21 grudnia 2025, 14:31 #171
ThePsyche: Planujemy jakiegoś obrońcę ściągnąć teraz?
» 21 grudnia 2025, 13:34 #170
GreenGOD: wrocil lisandro martinez gamechanger to jak nowy obronca za 150 mln drugiego takiego na rynku nie ma
» 21 grudnia 2025, 13:35 #169
ThePsyche: Nie przekonuje mnie, często babole wali i kontuzjogenny jest gościu.
» 21 grudnia 2025, 13:37 #168
GreenGOD: przebudowa srodka obrony chyba jeszcze nie teraz. Latem przebudowa srodka pola Casemiro out Mainoo out? Ugarte out? moze starczy kasy na jednego SO albo lewego wahadlowego
» 21 grudnia 2025, 13:41 #167
Dexxter: Ostatnio przed naszym meczem pisałem, że Top4 ucieka, to się śmieli... Potem wiadomo co było 1 pkt zamiast 3.
Jak dziś przegramy Top 4 odjedzie i już nie dogonimy.
» 21 grudnia 2025, 12:25 #166
marcino186: Przecież nikt tutaj normalny nie liczy na top 4. Spójrzmy prawdzie w oczy. Jeśli będziemy w 6 to będzie duży sukces
» 21 grudnia 2025, 12:31 #165
M4S73R: Ja liczę na top4 i jest to realne.
» 21 grudnia 2025, 13:09 #164
Kapitan1230: Dexter

No i co że pisałeś? Skąd pewność, że masz rację, jeszce nie raz cię wyśmieją :D wracając do top 4, yhy tak jak przegramy, to całe 3 pkt będzie brakowało nam do top 4, koniec świata i spadek z ligi, hahahaha
» 21 grudnia 2025, 13:18 #163
ThePsyche: Jest szansa ale musimy ściągnąć solidnych 2 grajków za rozsądne pieniądze. Stoper i przecinak do środka pola. Po 50 milionów na łeb.
» 21 grudnia 2025, 13:39 #162
szmexy: Ugarte jeśli wyjdzie w pierwszym to wyczuwam dobry mecz z jego strony, ale tylko jeśli będzie grał obok Bruno i Mainoo.

Wiadomo to drewniak z przodu. Ale to też wojownik, długo czeka na swoją szansę więc nie cofnie nogi. Byle bez głupich błędów


Też nie wiem co się z nim podziało, na początku wydawał się pitbullem którego trzeba tylko rozwinąć a teraz?
» 21 grudnia 2025, 12:03 #161
GreenGOD: Ugarte nie zagra dobrego meczu nawet jak bedzie mial obok siebie Vitinhe Fabiana Ruiza i innych klasowych zawodnikow PSG
» 21 grudnia 2025, 13:46 #160
szmexy: nie no szansa na to, że będzie rozbijał ataki jest tak samo duża jak na to że potem poda niecelnie do kolegi z drużyny ;p
» 21 grudnia 2025, 13:57 #159
ThePsyche: Nie wierzę że Amorim zagra 4 z tyłu. Ustawienie to samo ale mainoo w wyjściowej 11 będzie. Trudny mecz ale zgarniany 3 pkt dzisiaj.

Mega mnie jara ten mecz na wyjeździe the villans.
» 21 grudnia 2025, 11:33 #158
marcino186: A według Mnie właśnie zagra 4 z tylu
» 21 grudnia 2025, 12:01 #157
Leh: No dobra, jak zagramy? 4 z tyłu? Kto w środku? Kobbie miałby szanse zagrać kilka meczów z rzędu, ale jak go Ruben posadzi po tej akcji z koszulka to sie nie zdziwię.
Dla mnie Shaw i Dalot na bokach, młodzi na środku, Mainoo, Ugarte I Bruno w pomocy, z przodu Cunha, Sesko, Mount... inaczej chyba sie nie da.
» 21 grudnia 2025, 11:21 #156
Kasztaniak: Ugarte (tzw. Drewniak) będzie pewnie grał typową 6
Nie jestem fanem tego pomysłu bo ugarte odklad tutaj przyszedł to jedynie co pokazał to ze potrafi skopać po nogach przeciwnika i nic więcej. Podanie do najbliższego kolegi sprawia mu problem
» 21 grudnia 2025, 11:33 #155
Litosci: Więcej goli asyst niż golden boy Mainoo mimo że jest drewnem
» 21 grudnia 2025, 11:37 #154
Freddie: Jaka akcja z koszulka?
» 21 grudnia 2025, 12:38 #153
GreenGOD: Zapewne wyjdą Dorgu Shaw Heaven Yoro - Mount Bruno Ugarte Dalot - Cunha Sesko

Można to rozpisać jako 4-4-2 (jak wyżej) albo 3-4-3

shaw heaven yoro - dorgu bruno ugarte dalot - cunha mount - sesko

ci sami zawodnicy rozne mozliwosci ustawienia w defensywie (4 lub 5) a w ofensywie wciaz 3-2-5. czyli tak jak lubi Amorim i tak jak robi to od dawna
» 21 grudnia 2025, 13:38 #152
Braks: Jak jutro zagra Sesko a nie Zirkzee to trzeba będzie szukać napastnika zimą
» 21 grudnia 2025, 01:29 #151
marcino186: A niby dlaczego?
» 21 grudnia 2025, 10:39 #150
Leh: Tylko kogo? Widzisz na rynku sensownego napastnika? Taki Semenyo mógłby świetnie pasować i moim zdaniem byłby super wzmocnienie ataku. Ale czy to możliwe?
» 21 grudnia 2025, 11:15 #149
Kasztaniak: Przeciez ten Zirkzee jest jeszcze słabszy od sesko
» 21 grudnia 2025, 11:34 #148
Batigol222: Przed tą kolejką posadziłem Calverta-Lewina na ławce w FPL...
» 20 grudnia 2025, 22:33 #147
Spadkobierca: A tu Leeds fajnie ucieka przed strefą spadkową.
» 20 grudnia 2025, 22:44 #146
BadBoysRedArmy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2025 22:50

... :)
» 20 grudnia 2025, 22:48 #145
Mariooozioom: Lepiej żeby spadli z ligi
» 20 grudnia 2025, 22:58 #144
Spadkobierca: Ja tam trzymam kciuki za beniaminków. Spaść to może NF. Może wtedy zejdą z ceny za Andersona.
» 20 grudnia 2025, 23:01 #143
Mariooozioom: Leeds to jeden z największych wrogów United!
» 20 grudnia 2025, 23:05 #142
Spadkobierca: Sorry, nie jestem ultrasem z Manchesteru. Pomijając to, że nie życzę im zwycięstwa z nami, a zwykłego utrzymania w lidze. Co to za wróg, gdy nie gra się z nim przynajmniej dwóch meczów bezpośrednich w sezonie?
» 20 grudnia 2025, 23:17 #141
Mariooozioom: Ten konflikt ma nie tylko podłoże piłkarskie
» 20 grudnia 2025, 23:35 #140
Spadkobierca: Dlatego mówię, że nie jestem ultrasem z Manchesteru i nie zamierzam bawić się tego typu nienawiść.
» 20 grudnia 2025, 23:36 #139
waletpl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2025 06:10

Spadkobierca, mogę zapytać dlaczego trzymasz kciuki za to, żeby City taniej kupiło Andersona?
» 21 grudnia 2025, 06:09 #138
boro: Dokładnie :) chyba mu umknął wywiad z Andersonem
» 21 grudnia 2025, 08:51 #137
Spadkobierca: Najpierw City musi chcieć go kupić, nie sądzicie? Środek pola to akurat najmniejszy problem Guardioli.
» 21 grudnia 2025, 09:28 #136
adisman17: Koniec końców jeśli Arsenal i City utrzymaliby się na końcu w walce o mistrza to kogo wolelibyście na 1 miejscu na finiszu ?
» 20 grudnia 2025, 22:30 #135
Ravenwood: Oczywiście że City a nie 4rsenal
» 20 grudnia 2025, 22:35 #134
Paps: Wszystko mi jedno.
» 20 grudnia 2025, 22:36 #133
Kapitan1230: Arsenal skończy na 4 miejscu więc nawet nie trzeba wybier4ć
» 20 grudnia 2025, 22:38 #132
NexaT: Oczywiście, że Arsenal.
» 20 grudnia 2025, 22:48 #131
trezegram: Ja to city, bo arsenal ma w Polsce jak wiadomo na maksa powalonych kibiców, a city prawie wcale nie ma.
» 21 grudnia 2025, 09:38 #130
NexaT: Najgłupszy argument jaki można tu usłyszeć
» 21 grudnia 2025, 09:52 #129
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2025 10:50

A kim ty gościu jesteś żeby oceniać takie rzeczy? Ja mam beke jak zawsze oni płaczą, po mistrzostwie lutego, a twoja opinia nic tutaj nie zmieni. Cisną polewe z United potężną, a ty im kibcujesz, gratulacje geniuszu...
» 21 grudnia 2025, 10:49 #128
KaZMaN: Trezegram: Proszę Pani, a bo oni się z nas śmieją... No tak lepiej niech City wygra 7 mistrza w ostatnich 9 latach niż Arsenal wygra pierwszy raz od 21 lat, bo kibice Arsenalu będą się śmiać bardziej z United. Co poniektórym to brakuje podstaw jakiegokolwiek logicznego myślenia. Polecam przestać patrzeć na to, którzy kibice się z którymi nienawidzą, bo po pierwsze, to jesteśmy fanami United mieszkającymi w Polsce, a po drugie to toczenie piany z pyska, bo ktoś nosi inny szalik jest dla ludzi bardzo ubogich intelektualnie. Przez takie podejście tracicie radość z oglądania dobrej piłki, której obecnie United niestety jest rzadko uczestnikiem.
» 21 grudnia 2025, 13:02 #127
Stink3r: City nad Arsenalem, jak takie coś może w ogóle przejść przez myśl kibicowi United, aż mnie mdli jak tu czytam co poniektóre wypowiedzi "kibiców".
» 21 grudnia 2025, 13:14 #126
NexaT: @trezegram idź wracaj do piaskownicy, bo kilku internetowych chłopaczków zaśmiało się z twojego klubu haha. co mnie obchodzą jacyś kanonierzy, Arsenal to klub z historią i tradycją, dodatkowo mają mniejsze szanse, żeby zostać hegemonem na najbliższe lata, w przeciwieństwie do City, które zgarnia tytuły hurtowo
» 21 grudnia 2025, 14:00 #125
Kapitan1230: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2025 22:27

Artet4 musiał zapłacić arbitrowi dlatego gwiżdże pod kapiszonki
» 20 grudnia 2025, 22:25 #124
snopek: Aston Village
» 20 grudnia 2025, 22:24 #123
adisman17: CP nie daje rady Leeds tego nie obstawiałem.
Ten sezon jest nieprzewidywalny i mega wyrównany do połowy sezonu jak nigdy....
» 20 grudnia 2025, 22:23 #122
DjTED: Gdzie karny dla Evertonu??
» 20 grudnia 2025, 22:22 #121
M4S73R: Lewin daje radę a miał rzucić piłkę dla mody.
» 20 grudnia 2025, 22:19 #120
skowron32: Jutro Villa jeśli nie wygra z Nami to będzie chyba niespodzianka kolejki,oczywiście źle dla Nas ale no takie sa realia jutrzejszego meczu. Za tydzień Newcastle tez zwycięstwa nie przewiduje niestety. A napewno Bym kasy na Nas jutro i za tydzień nie postawił niestety
» 20 grudnia 2025, 21:39 #119
smiechy: Postaw przeciwko to łatwo zarobisz ;)
» 20 grudnia 2025, 21:43 #118
snopek: Nie obstawia się meczów swoich. Jak dasz na wygraną to przegrają, a jak zagrasz przeciwko swoim to zrobią niespodziankę i stracisz kasę ;)
» 20 grudnia 2025, 22:19 #117
waletpl: skowron32, dlaczego twierdzisz, że jeśli AV z nami nie wygra to źle dla nas? Lepiej dla nas, jakby z nami wygrali? Dziwne rozumowanie.
» 21 grudnia 2025, 06:13 #116
skowron32: Waletpl
Mi się rozchodziło, że wygrają z Nami a dla Nas to źle, bo jeśli by nie wygrali to będzie mega niespodzianka ale wtedy dla Nas dobrze. Źle to ubrałem w słowa.
» 21 grudnia 2025, 07:41 #115
Arturrodeldziko: Skowronku przecież my już zawsze przegramy. Wszystko. Powieśmy się.
» 21 grudnia 2025, 12:06 #114
Pady: Everton,WHU,Spurs,Bournemouth słabi a my z nimi mamy zamiast 12 pkt to 3, potrzeba nam skuteczności a przede wszystkim zgrania z tyłu zeby przestać tracic bramki.
» 20 grudnia 2025, 21:30 #113
skowron32: Mnie to nie dziwi. Jeszcze wiele pkt potracimy z takimi ekipami bo to normalne u Nas. Nie mamy głębi składu i tak jest
» 20 grudnia 2025, 21:40 #112
Spadkobierca: Brak tej głębi byłby jakąś wymówką gdybyśmy grali co trzy dni, łącząc Premier League z europejskimi pucharami.
» 20 grudnia 2025, 21:54 #111
skowron32: No niby tak ale u Nas w głębi składu nie ma wielu jakościowych graczy także ciężko w naszym przypadku grać regularnie na konkretnym poziomie
» 21 grudnia 2025, 07:38 #110
Kilerek7: Dlatego ani Gyokeres ani Sesko czy Hojlund nie będą wybitnymi snajperami, bo ten instynkt trzeba mieć, zobaczcie z jaką lekkością Haaland strzela gole, pół sekundy namysłu i precyzja, a u nas to się Sesko piłka plącze pod nogami, ok jest młody, ma czas na rozwój, ale to trzeba mieć mental łobuza. Zawsze wielcy napastnicy to chamy. Ibra, Suarez, Cavani, Rooney, RvN, można wymieniać, to takie boiskowe łobuzy, z taką zadziornością i bezczelnością, u nas nie widzę takich graczy, może Cunha trochę ma taki mental. Haaland to ma, ta pewność siebie
» 20 grudnia 2025, 20:42 #109
Szerszenix: Raul, Kane, Lewandowski, Kaká, Müller, Solskjaer, Henry to też są/były chamy i boiskowe łobuzy?
» 20 grudnia 2025, 23:55 #108
Kilerek7: Oczywiście, aczkolwiek nie taki 100% to nie jest zerojedynkowe, chodzi o taką bezczelną pewność siebie, może źle to ująłem. Każdy z wymienionych piłkarzy co podałeś to miał, a u nas snajperzy są przerażeni.
» 21 grudnia 2025, 02:14 #107
loczek1986: Fatalne sędziowanie, lfc daremne
» 20 grudnia 2025, 20:34 #106
Pady: Nie lubie tych Kogutów bardziej od lfc, chciałem remis ale nie bylo sznas jak my z nimi nie potrafiliśmy wygrać, TOP5 coraz bardziej sie kreuje, niestety chyba będziemy walczyć o 6 miejsce czyli Ligę Europy, Amorim niestety masz co chciałeś, tamten sezon mogłeś ponarzekać ale teraz niema za bardzo na co zwalić.
» 20 grudnia 2025, 20:34 #105
PaToManU: No Villa faworyt wiec jutro wygrywamy 2:1 :D wiec pozniej Sroki 2:2, i bedziemy sie bujać tak w walce niby o top 5 a ciągle na 6 miejscu.
» 20 grudnia 2025, 20:28 #104
M4S73R: Drugie Atletico się zrobiło
» 20 grudnia 2025, 20:27 #103
wilek84: mają koguty jaja, odpalali sie ale i tak szacun za walke i zaciecie
» 20 grudnia 2025, 20:25 #102
Ravenwood: Jakie dzbany grają w tym totenhamie, fajnie by było jak by spadli z ligi
» 20 grudnia 2025, 20:25 #101
Yokowal89: Jutro Villa bitym faworytem i w tym widzę nasza szanse bo prędzej wygramy jako skazani na wpier niż w meczu gdzie jesteśmy faworytem xd
» 20 grudnia 2025, 20:11 #100
radlu: Czy naprawdę trzeba tak tych pajaców z Looserpoolu ciągnąć za uszy do zwycięstwa. Najpierw naciągane czerwo, teraz bramka z ewidentnym faulem. To jest niesmaczne.
» 20 grudnia 2025, 20:00 #99
klusek0128: Serio to jest naciągane czerwo ??
» 20 grudnia 2025, 20:01 #98
radlu: Serio
» 20 grudnia 2025, 20:02 #97
klusek0128: To moze czas poczytać przepisy ??
» 20 grudnia 2025, 21:16 #96
loczek1986: Czysty faul
» 20 grudnia 2025, 19:58 #95
saezuri: Wirtz z asystą, Isak z golem, liverpool w kryzysie z drugim zwycięstwem z rzędu…
Boże, jak ja nienawidzę tottenhamu
» 20 grudnia 2025, 19:56 #94
Dh97: Ja też
» 20 grudnia 2025, 20:01 #93
Pady: No brak Amada,Mbeumo i Casemiro to nasze osłabienia, myślę że to bedzie albo Brendford, albo Palace i zaskoczymy zwycięstwem.
Mbeumo ostatnio jest bez formy, więc Cunha/Sesko/Mount niekoniecznie to gorsza opcja.
Brak Amada na pewno bedzie odczuwalne, no ale moze Dalot na swojej pozycji pokaze sie z lepszej strony niz z lewej, a Dorgu ewentualnie Shaw na lewej to tez jakaś opcja.
Casemiro to bedzie najwieszka strata, Ugarte to piłkarz nie na premier league, a Mainoo chyba uznawany jest bardziej jako 8 niz 6.
Mimo wszystko, wszystko sie moze zdarzyc :)
2:1 Sesko,Cunha i 2 asysty Bruno.
Marze o meczu na 0 z tylu, moze sie uda z Wilkami u siebie.
» 20 grudnia 2025, 19:42 #92
Amycus: Scott McTominay o tezie, że piłkarze odchodzą z Manchesteru United i nagle grają lepiej:

„Nie zgadzam się z tym. To zbyt łatwa wymówka. Naprawdę za łatwo jest tak mówić”.

„Kiedy byłem na Old Trafford, klub pomagał mi we wszystkim – taktycznie, na treningach, pod względem żywienia. Wszystko było stworzone po to, żebyś mógł odnieść sukces”.

„To nie jest tak, że United nie daje zawodnikom czegoś, co dają inne kluby. To mit”.

„Po prostu światła reflektorów są skierowane prosto na ciebie przez cały czas (co wiąże się z ogromną presją), przez co wydajesz się dużo gorszym (zawodnikiem, niż jesteś w rzeczywistości). W moim ostatnim sezonie radziłem sobie dobrze, strzeliłem 10 goli i zdobyliśmy trofeum”.



To chyba tą stronę można zamykać :/
» 20 grudnia 2025, 19:27 #91
dReddowski97: Poza City reszta wyników ułożyła się pod nas.
Wiadomo jak to zwykle sie konczy kiedy przychodzi nasz mecz...

Brak Mbeumo, Amada, Kazka, środek obrony niewiadomy.

Boje sie tego meczu z AV, serio poważny sprawdzian przed nami.

Licze na jakis pomysl, duzo biegania i przeblyski. GGMU
» 20 grudnia 2025, 19:25 #90
marcino186: No nie wiem czy wyniki pod nas. Po pierwsze City nas nie obchodzi bo Oni będą albo 1 albo 2 więc tego wyniku pod uwagę nie biorę. A Liverpool wygrał więc to nie wynik pod nas
» 20 grudnia 2025, 20:50 #89
dReddowski97: Sporo wynikow pod nas. Chelsea, CP, Wisienki, Sunderland.
» 21 grudnia 2025, 12:11 #88
Amycus: Żal mi Franka. Wydaje mi się że tam jest większe gówno niż u Nas.
» 20 grudnia 2025, 19:08 #87
blanco1987: Jaki Simons i Johnson wygrali z nami w finale LE to ja nie rozumiem.
» 20 grudnia 2025, 19:07 #86
DjTED: Takie czerwo pomaranczowe.
» 20 grudnia 2025, 19:03 #85
Spadkobierca: Zwykłe skrobnięcie jakich wiele. Żółta i tyle, ale czerwonym trzeba pomóc. Może zaraz jeszcze kogoś wyrzuci, jak tak dalej nie będzie im szło.
» 20 grudnia 2025, 19:05 #84
PanJose: Też tęsknię za czasami Roya Keana. To zawsze była twarda liga a teraz jakąś La Ligę z tego robią.
» 20 grudnia 2025, 19:08 #83
Spadkobierca: Nie trzeba cofać się do czasów Roya. To zwyczajnie nie było jakieś super agresywne wejście na kontuzję.
» 20 grudnia 2025, 19:13 #82
Spadkobierca: Czerwona kartka za takie coś?
» 20 grudnia 2025, 19:03 #81
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2025 18:43

Jest szansa zrównać się punktami z Chelse, to znając życie nasi nie wygrają bo po co...
» 20 grudnia 2025, 18:43 #80
PanJose: "nie wygrają bo po co...." - dzięki chłopaku, udało Ci się mnie rozbawić, serio dziękuję.
» 20 grudnia 2025, 18:47 #79
sirtomas: Nie zrozumiałeś aluzji najwyraźniej
» 20 grudnia 2025, 18:52 #78
PanJose: Zrozumiałem, ale tak fajnie to napisałeś, że mnie rozbawiło. No offence.
» 20 grudnia 2025, 19:02 #77
sirtomas: A to zwracam honor
» 20 grudnia 2025, 19:41 #76
PanJose: Everton dzisiaj naprostuje "pampersów".
» 20 grudnia 2025, 18:03 #75
vanN: No Haaland jezeli kontuzje go ominą pojdzie po rekord goli strzelonych w lidze
» 20 grudnia 2025, 17:52 #74
EvdS: Sędziowie pchają City ile się da. Dodatkowo nafukany Haaland jakimś dopingiem.
» 20 grudnia 2025, 16:28 #73
Batigol222: Jakim dopingiem? Przecież on nawet nie biega specjalnie dużo.
» 20 grudnia 2025, 16:55 #72
PanJose: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2025 18:31

@Batigol: to nie wiesz, że kościół Arsenalu już szuka wymówek? Chociaż przyznaję, że ta akurat wyjątkowo słaba.
» 20 grudnia 2025, 18:26 #71
EvdS: Sam jesteś z kościoła Arsenalu ulągu
» 20 grudnia 2025, 19:53 #70
blanco1987: Proszę ponownie o usunięcie Haalanda z ligi.
» 20 grudnia 2025, 16:16 #69
zbyszek7: Miszcze grudnia juz na drugim hihi
» 20 grudnia 2025, 16:14 #68
Wirus: Haaland w tym sezonie jest nienormalny ...
» 20 grudnia 2025, 16:07 #67
skowron32: Ma koleś wzrostowa formę i strzela troszkę. Takiego hallanda to nie ma drugiego w TOP 5 ligach obecnie. I długo nie będzie moim zdaniem
» 20 grudnia 2025, 16:40 #66
Stink3r: W dzisiejszej piłce 9tka to wymarły gatunek.
» 20 grudnia 2025, 17:20 #65
M4S73R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2025 16:06

A idźcie z tym Haalandem
» 20 grudnia 2025, 16:06 #64
M4S73R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2025 15:27

Czerwo dla Jamesa i wolny powinien być
» 20 grudnia 2025, 15:27 #63
Paps: Nie, nic tam nie było. Zwyczajna walka.
» 20 grudnia 2025, 15:28 #62
marcino186: Po co jest Var w tej lidze skoro w ewidentnych sytuacjach jest nieużywany
» 20 grudnia 2025, 15:14 #61
Spadkobierca: Żebyśmy mogli na własne oczy się przekonać jaki tak naprawdę jest poziom sędziowania.
» 20 grudnia 2025, 15:27 #60
marcino186: Coraz bardziej mam wrażenie że teza z ustawianiem meczy przez buki jest możliwa
» 20 grudnia 2025, 15:56 #59
Spadkobierca: Zdaje się, że sędziowie pomogą Chelsea utrzymać się na powierzchni.
» 20 grudnia 2025, 14:58 #58
pawdanek: Jak tam nie było karnego? …
» 20 grudnia 2025, 14:46 #57
Spadkobierca: Też się zastanawiam.
» 20 grudnia 2025, 14:47 #56
Natanael: Też się zastanawiam jak jeszcze ewidentniej mógłby się w niego wpierdzielić.
» 20 grudnia 2025, 14:50 #55
marcino186: Chłop nawet piłki nie dotknął a rożnego dali. Karny jak nie wiem
» 20 grudnia 2025, 15:11 #54
Kociaczek: Dla kogo powinien być? Bo nie mam możliwości obejrzenia meczu
» 20 grudnia 2025, 15:19 #53
marcino186: James faulował ewidentnie
» 20 grudnia 2025, 16:06 #52
MUFI: Rzadko oglądam Chelsea, ale widzę, ze Garnacho daje specjalność zakładu, jakiś szum robi ale strzały w kosmos, wygra 1 pojedynek na 4, a jak już się przebije dalej to źle poda, jak dobrze że już go w United nie ma.
» 20 grudnia 2025, 14:21 #51
Batigol222: To zawsze był taki Doku, tyle że z o wiele gorszym dryblingiem, no i Doku jednak powoli ewoluuje.
» 20 grudnia 2025, 14:31 #50
Herek: Bliżej mu do Antoniego niż Doku. Ten drugi to fizyczna bestia w porównaniu do tych dwóch kołków z liceum
» 20 grudnia 2025, 14:45 #49
PanJose: Fajnie, że Newcastle wypalił ten Woltemade. Należy im się za to co ten pajac Isaak odwalił.
» 20 grudnia 2025, 13:56 #48
skowron32: I co za tydzień 3 pkt z Newcastle=D
Znaczy oni zdobędą 3 nie My
» 20 grudnia 2025, 13:56 #47
smiechy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2025 13:59

Przestań, kto by Chelsea nie pokonał...

Garnacho farcik, że czerwo nie poszlo.
» 20 grudnia 2025, 13:57 #46
skowron32: Nie no śmieje się;) Smerfy są specyficzne e tym sezonie z każdym mogą wygrać jak i przegrać
» 20 grudnia 2025, 14:39 #45
Spadkobierca: To tak jak my. Zero stabilizacji.
» 20 grudnia 2025, 14:48 #44
smiechy: Maresca myślami już w City.
» 20 grudnia 2025, 13:52 #43
kondzik: Hahahaha
» 20 grudnia 2025, 13:55 #42
Spadkobierca: Jakieś prognozy na dzisiejszy występ Garnacho?
» 20 grudnia 2025, 12:58 #41
marcino186: Zjazd do bazy w połowie
» 20 grudnia 2025, 14:23 #40
smiechy: Tak btw to nie przegraliśmy z Villą od listopada 2022.
» 20 grudnia 2025, 00:08 #39
Cichy2805: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2025 07:34

Manchester United za Amorima jest zdolny pobić ten rekord. Pamiętaj że AV to dziś trzecia drużyna ligi angielskiej
» 20 grudnia 2025, 07:33 #38
BajtiMU: Po dostawaniu regularnie na Anfield też był zdolny przerwać tę niechlujną passę. Ciężki mecz i niewiadomo jak się będziemy prezentować bez kluczowych zawodników i to jest raczej najbardziej kluczowe a także to czy nie będzie wylewu w obronie ale tak czy siak wynik jest uważam nieprzewidywalny.
» 20 grudnia 2025, 08:44 #37
Leh: Ja myślę ze mamy szanse, tzn na papierze żadnych, ale gramy w mega oslabieniu, bez 6 podstawowych piłkarzy, na wyjeździe z mega mocna drużyna... jak dla mnie to wygramy z Villa apotem dostaniemy z Wolves u siebie :)
» 20 grudnia 2025, 12:02 #36
smiechy: Remis będzie dobrym wynikiem, nie oszukujmy się. Ale nasi też potrafią się zmotywować na tych najlepszych. Arsenal na Evertonie nie wygrał od 8 lat.
» 20 grudnia 2025, 13:53 #35
skowron32: To i tak nic nie da to i tak nic nie zmieni spokojnie
» 20 grudnia 2025, 13:56 #34
Michu02: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.12.2025 22:22

Meczu z Bournemouth nie oglądałem, ale po oglądnięciu analizy doszedłem do wniosku, że ilość straconych bramek chyba wynikała z braku dostępności tych domyślnych podstawowych graczy z tyłu, praktycznie żaden z obrońców w trakcie zmian ustawienia do 4 obrońców, które rzekomo Ruben wprowadził mocno w tym meczu i dużą część tak zagraliśmy (tak przynajmniej było mówione w analizie) nie było na swojej podstawowej pozycji (chociaż Dalot często grał na LO). Yoro wchodził na PO, Heaven na PŚO, Shaw na LŚO. Jestem ciekawy jak przy zdrowych obrońcach będzie to wyglądało, bo Mazra PO, De Ligt PŚO, Martinez LŚO i Dalot/Shaw/Dorgu LO wygląda już ciekawiej. Mając elastycznych skrajnych ŚO jak Mazra i Lisandro elastyczne przechodzenie w trakcie meczu z 3 do 4 z tyłu i na odwrót może to dać niezłe efekty.
» 19 grudnia 2025, 22:20 #33
BajtiMU: Oczywiście, że głównie z tego to wynikało a niestety wciąż niedostępny De Ligt czy choćby Maguire.
» 19 grudnia 2025, 22:29 #32
Leh: No prawda michu, ale czemu Yoro gral na prawej, Dalot na lewej a Shaw na środku? Znow piłkarze nie na swoich pozycjach.
Teraz jeszcze brakuje Semenyo grającego na wahadle! ;)
» 19 grudnia 2025, 23:14 #31
szmexy: Leh dla mnei Semenyo na wahadle to wcale nie głupi pomysł. Zobacz jak funkcjonuje prawa strona z Amadem a jak lewa z Dorgu czy Dalotem. Tylko jeśli Semenyo ma grać na wahadle to potrzebujemy w ten sam dzień wzmocnienia pomocy i oczywiście do obrony
» 19 grudnia 2025, 23:22 #30
Michu02: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2025 01:50

@Leh a jak inaczej byś ich ustawił w takim systemie? Dalot na PŚO się nie nadaje, Shaw mógłby grać na wahadle, ale wtedy nie ma lewonożnego LŚO (Martinez jeszcze się nie nadaje od 0 minuty), bo Heaven jako jedyny wysoki obrońca musiał być w środku bloku. Co do Semenyo na wahadle to jak kolega wyżej napisał byłaby to ciekawa opcja.
» 20 grudnia 2025, 01:49 #29
GS8GS: Dalot ma końskie zdrowie i jest w stanie łatać gre wszędzie. Tutaj nie odnosze sie do tego że nie jest wybitnym graczem. Ale kimś takim jak Gary Neville, tylko mogącym grać na kilku pozycjach w defenesywie.

Myśle że tak samo należy profilować pod względem użyteczności w ofensywie Cuhne czy Semenyo. A taka przestronność sporo daje.


W tym sezonie ten Yoro czy Heaven muszą jeszcze okrzepnąć. Więc to normalne że będą mieli błędy. W układzie dwaj młodzi jeden ograny.
» 20 grudnia 2025, 08:36 #28
GreenGOD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2025 09:46

"Leh: No prawda michu, ale czemu Yoro gral na prawej, Dalot na lewej a Shaw na środku? Znow piłkarze nie na swoich pozycjach."

chlop oglada pilke pewnie jakies 20 lat i nie wie dlaczego w fazie defensywnej Yoro gral na prawej. Shaw w srodku i Dalot na lewej xd

faza defensywna 4-4-2
yoro-heaven-shaw-dalot
amad-casemiro-bruno-mount
mbeumo cunha

4-4-2 zamienia sie w fazie ataku w....?

yoro - heaven - shaw

casemiro bruno

amad mbeumo mount dalot

cunha

3-2-5 czyli Yoro zostaje z tylu jak zawsze a Dalot idzie wyzej jak zawsze. ale to bylo trudne do rozkminiecia
» 20 grudnia 2025, 09:44 #27
Leh: GreenGod - no właśnie nie! Obejrzyj proszę mecz, bo to co piszesz to czyste teoretyzowanie.
Myśmy zostawali ta 4 w trakcie ataku. Granie 4-4-2 w obronie i przejście na 3 z tyłu w ataku byłoby w pełni zrozumiale, w sumie to standard ktory stosują wszyscy. Ale my graliśmy czwórka w obronie atakujac, dlatego uważam, ze takie zestawienie było bez sensu.
Ruben cały czas to robi, ustawia piłkarzy na nienaturalnych pozycjach. Czasem masz z tego efekt, bo sie okazuje ze pilkarz odnajdzie sie na nowej pozycji. Ale... U nas to nie zadziałało ani razu przez rok. Nie ma ani jednego piłkarza któremu Ruben znalazl lepsza pozycje. Dlatego uważam ze warto wrócić do podstaw
Szmexy - nie wiem czy sa tak dobrzy pomocnicy i obrońcy żeby nadrobić grającego na wahadle Semenyo... poza tym to marnowanie chlopa, ktory ma 10 GA w w tym sezonie. On sam mówi, ze widzi sie na środki ataku, co zrozumiałe, on jest niemal idealnie dwunozny. Atak Semenyo-Cunha-Mbeumo-Bruno wyglada fenomenalnie, jeszcze z Amadem i Sesko na ławie... super! Ale Amad I Semenyo na wahadlach to potworna dziura. Nikt tak nie gra. Nie da sie w ten sposób grać w premier league. Skończy sie jak z Postecoglu.
» 20 grudnia 2025, 11:54 #26
Leh: Michu - ale w jakim systemie? Graliśmy 4 z tyłu. Dalot to prawda obrońca, Shaw lewy, Yoro i Heaven to środkowi. Wybór jest oczywisty. A rzucanie chłopaków na dziwne pozycje powoduje, ze tracimy 4 gole.
Ruben nadal nie walczy o wyniki, a o swoje philosophy. Skupia sie na sobie a nie na drużynie. Próbuje wymyślić coś genialnego, zamiast robić rzeczy najprostsze, które zawsze działają najlepiej
» 20 grudnia 2025, 11:56 #25
GreenGOD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2025 12:30

Leh to nie jest prawda. Nie zostawalismy 4 z tylu w fazie ataku. Obejrzalem dla ciebie jeszczze raz pierwsze 30 minut. Masz kilka screenow zazaczylem ci Dalota ktory za kazdym razem gdy probowalismy rozgrywac akcje na polowie rywala byl wysoko. Czasem zamienial sie z Mountem i to on byl w srodku a Mount na skrzydle. Byla tez jedna akcja gdzie Shaw wyskoczyl wyzej wiec Dalot zostal z tylu. 4 z tylu budowalismy akcje pod wlasna bramka i bronilismy sie. W ataku bylo to samo co zawsze 3-2-5. Przynajmniej w 1 polowie w drugiej po zmianach troche sie to zmienilio

imgur.com/a/Sxty5iA
» 20 grudnia 2025, 12:29 #24
Michu02: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2025 17:32

@Leh no i w twojej wersji w przejściu do 3 z tyłu mamy 3 środkowych Dalot, Yoro, Heaven, do tego Shaw na wahadło, gdzie nie wiemy czy w ogóle może tam grać. To co zagrali już było lepsze. Zestawienie obrońców musi pasować do obu wariantów 3 i 4 z tyłu, wariant taki jak był w meczu bardziej do tego pasuje, choć do ideału nadal daleko.
» 20 grudnia 2025, 17:30 #23
Michu02: Tak jeszcze dopowiadając to fajnie, że Dalot zaczął dawać więcej z przodu i Amad regularnie gra na wahadle, dopiero teraz widzimy jaki potencjał w ofensywie ma to 3-4-3, gdy boki grają jak wahadła, a nie boczni obrońcy. Na to czekałem, bo tak to grało w Sportingu, a u nas tego nie było. Jeszcze wrzucić takiego Semenyo za Dalota, ogarniętego ŚPD i za jakiś czas może LŚO i może być ciekawie.
» 20 grudnia 2025, 18:55 #22
Pady: Nie licze ze zagramy 4/3/3
Obstawiam:
Lammens-Yoro,Lisandro,Shaw-Dalot,Ugarte,Bruno,Dorgu-Mount,Sesko,Cunha
Pewnie wejdzie Mainoo za Ugarte, Zirkzee za Sesko, Deligta za Lisandro i Heaven za Shaw.
Oby Deligt byl gotowy za jakis czas bo brakuje go w podstawowej.
» 19 grudnia 2025, 20:50 #21
marcino186: Nie będziemy grać 3 z tyłu. Będziemy grać 4-2-3-1
» 20 grudnia 2025, 14:25 #20
szmexy: Amorim ostatnimi czasy nie bierze jeńców. Chyba już wiemy gdzie De Ligt się tak poobijał że już chyba miesiąc nie gra
» 19 grudnia 2025, 20:00 #19
Kamil1343: W końcu jakiś mecz w niedziele, a nie poniedziałek.
» 19 grudnia 2025, 19:50 #18
szmexy: Jesteśmy w grze o Semenyo wraz z City. Ciekawe czy uda nam się go przekonać projektem a nie pieniędzmi jak dawniej
» 19 grudnia 2025, 19:11 #17
Sebastian132209: Ciekawy mecz bedzie , dużo strzelamy , dużo tracimy , ale na wyjeździe jestem jakis spokojniejszy ostatnio , oby na plus
» 19 grudnia 2025, 18:50 #16
Kometa92: Villa 6 zwycięstw z rzędu, złapali dobrą formę i będzie cholernie trudno. Biorąc uwage jak gramy na wyjazdach... jakoś tego nie widzę, Wilki miały paralityków w obronie ale Villa to inna półka. To będzie prawdziwy test dla piłkarzy Amorima.
» 19 grudnia 2025, 16:57 #15
SmokuUtd: Tak jakbyśmy u siebie grali dobrze...
» 19 grudnia 2025, 17:08 #14
SonofSparda: Na wyjazdach gramy lepiej niż u siebie.
» 19 grudnia 2025, 17:39 #13
Leh: Pomijając kibicowanie i wiarę, to Villa jest dużo lepsza w tym sezonie od nas, są w mega formie, a my zaczynamy bez min. 3 podstawowych piłkarzy, a być może i 5 (Yoro i Harry). Ciężko będzie o wynik, ale walczyć muszą.
» 19 grudnia 2025, 17:55 #12
UnitedWeStand: @SonofSparda
W sumie to jest to trochę dziwne, że Mourinho potrafił zrobić z OT twierdzę, a następni trenerzy cierpią na tym stadionie jakby grali na wyjeździe. 6 porażek u siebie przez 2.5 roku to mniej niż niektórzy jego następcy mieli w ciągu 1 sezonu pracy tutaj..
» 19 grudnia 2025, 18:11 #11
Natanael: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.12.2025 18:31

Ten Hag w pierwszym sezonie wykręcił 15-3-1 na Old Trafford i bilans bramkowy 36:10. Tylko City natłukło więcej punktów u siebie. Niestety później było jak było.
» 19 grudnia 2025, 18:28 #10
vanN: Villa to obecnie najlepsza ekipa w lidze imho. Mówie o ostatnich 2 miesiącach - grają najrówniej
» 19 grudnia 2025, 18:38 #9
grzesiek696: Polecam materiał Janka Bukowieckiego na YT, ciekawie analizuje nasz aktualna grę.

youtu.be/aVLR5-hyMwU?si=TAOX8VO-yDuN9ZGI
» 19 grudnia 2025, 16:16 #8
lukJakubowski: Co do Mainoo. Chłopak strzelił bramę w finale Pucharu Anglii z City i zapisał się w historii klubu.

Chce odejść to niech odchodzi. To nie poziom Greenwooda, żeby płakać.
» 19 grudnia 2025, 16:12 #7
szmexy: Mainoo poprosił o transfer definitywny / Chris Wheeler
» 19 grudnia 2025, 14:11 #6
szmexy: Jak dla mnie out. Nie ważne czy Amorim zostanie czy poleci.

Mainoo miał teraz największą szansę do zamknięcia ust portugalczykowi. PNA - Mbeumo, Amad wyjechali trzeba kombinować. Mógł pokazać, że portugalczyk się myli co do niego to wolał odstawiał show.

Po tej akcji z koszulką sądzę, że Mainoo nie rozróżnia gry w Teatrze Marzeń od teatrzyku marzeń, bo inaczej tej akcji nazwać się nie da.
» 19 grudnia 2025, 14:13 #5
grzesiek696: 100% zgoda szmexy. Wkurzają mnie te młode wilczki, wszystko chcą mieć na już, im się należy bo zagrali kilka dobrych spotkań. W głowie burdel, roszczeniowe podejście do wszystkiego. Okazja jest teraz żeby pokazać się i udowodnić swoją wartość, to co robi wilczek? Odwala jakąś durną akce z braciszkiem ( Ben Jacobs podawał że Mainoo wiedział o tej akcji).. no ludzie! Przecież to z automatu powinien być bilet w jedną stronę, szanujmy się. Mnie takie coś wkurza niemiłosiernie, nie wiem, może dlatego że dla nich jestem już stary dziad i nie rozumiem teraz ich podejścia.
» 19 grudnia 2025, 14:29 #4
Pyra: Lepiej teraz niż jak jego wartość spadnie.
60M i arrivedreci.
» 19 grudnia 2025, 14:45 #3
MrCygan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.12.2025 16:01

Droga wolna - kolejny pajac, który ma większe ego niż rzeczywiste umiejętności. Usłyszał kilka pochwał od Schoolsa, od mediów i myśli że jest na poziomie co najmniej Krossa. Sprzedać, pożegnać bez żalu i pokazać, że to trener rządzi, a nie piłkarzyki i każdy robi co chce. I to też powinien być jasny sygnał do tych młodzików którzy wstawiają jakieś zdjęcia i inne bzdety po słowach Amorima. Albo są mentalnymi mężczyznami gotowymi do gry, albo płaczki "chlip chlip, aLe MnIe chWaLoM prZemCieŻ, a jA kCem grAć"
» 19 grudnia 2025, 15:58 #2
Pyra: Z AV nawet bez formy nam jakoś szło, oby tak zostało.
» 19 grudnia 2025, 13:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.