Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

„Styl Amorima to totalne przeciwieństwo Ten Haga”

» 29 grudnia 2024, 14:52 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Styl Rubena Amorima jest „totalnym przeciwieństwem” Erika ten Haga. Taką opinię przed meczem z Newcastle United wygłosił Harry Maguire.
„Styl Amorima to totalne przeciwieństwo Ten Haga”
» Ruben Amorim od początku swojej przygody z Manchesterem United stara się wprowadzić swój styl gry | Fot. Press Focus
Manchester United w październiku zdecydował się na zmianę na stanowisku menadżera. Erika ten Haga zastąpił Ruben Amorim, który stara się w ekipie Czerwonych Diabłów zaimplementować formację 3-4-3.

Droga do sukcesu będzie wyboista, co pokazały ostatnie mecze Manchesteru United. Po derbowym zwycięstwie z Manchesterem City przyszły porażki z Tottenhamem, Bournemouth i Wolverhampton.

– Jeśli chodzi o menadżerów i ich styl, to nie jest tak, że mieli podobne. To totalne przeciwieństwa, jeśli chodzi o to, czego chcą i jakie są ich oczekiwania. Okres przejściowy będzie więc trudny. Wszyscy wierzymy w trenera i jego sztab szkoleniowy – mówi Maguire w rozmowie ze Sky Sports.

– Jestem przekonany, że sytuacja się odwróci. Ruben Amorim wie dokładnie, czego potrzebuje, aby przywrócić ten klub na należne mu miejsce. Przyszedł do nas i robi wszystko, co musi. Jest naprawdę wymagający – dodaje Maguire.

Manchester United ostatnie spotkanie w 2024 roku rozegra w poniedziałek 30 grudnia. Czerwone Diabły zmierzą się na własnym stadionie z Newcastle United.


TAGI


« Poprzedni news
Były bramkarz z szczerą radą dla Onany: Bez sensu to ciągnąć dalej
Następny news »
Finanse komplikują transfer Rashforda do La Liga

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (30)


Majson: Dla wszystkich co narzekają że teraz są gorsze wyniki, że za Ten Haga były lepsze, było lepiej, itp.

Ludzie oglądacie mecze? Czy tylko piszecie patrząc na same wyniki? Bo jeśli tak to faktycznie jest lipa, tragedia, itp. Piszcie wtedy tylko o wynikach, a nie kogo kupić, co zrobić, itp. Bo za przeproszeniem, nic nie wiecie...

Przynajmniej moim zdaniem mimo złych wyników jestem zadowolony ze zmiany trenera w trakcie sezonu, w końcu zaczynają umieć podać piłkę bez paniki. W końcu nas nie dominują w każdym meczu, a to że teraz przegrywamy to do ch...a z reguły błedy indywidualne ameb, a nie przez pomysł na mecz.

Tacy wielcy fachowcy i kibice tutaj przesiadują że po prostu głowa mała. Zanim zaczniecie się wymądrzać i oceniać Amorima przez wyniki to odpalcie chociaż 2/3 mecze, chociaż Mój błąd, przecież Wy pewnie nawet nie oglądaliście ich za Ten Haga to nie macie odniesienia. Jak to Szpakowski mówi "MASAKRACJA".
» 30 grudnia 2024, 14:48 #30
Dudi: I totalne przeciwieństwo United. United to 4-4-2 albo 4-3-3 opierające się na skrzydłach i grze ofensywnej. Trenerzy mają być dopsowywani do taktyki klubu, a nie na odwrót. Dlatego jest tu taki syf.
» 30 grudnia 2024, 00:52 #29
AgentBartezz: Większej bzdury to dawno nie słyszałem.
» 30 grudnia 2024, 01:12 #28
Adrian0007: A możesz wytłumaczyć dlaczego United to 4-4-2 albo 4-3-3 a inna formacja już nie?
» 30 grudnia 2024, 05:27 #27
arturar: Szczególnie że ostatnimi łaty graliśmy głównie 4-2-3-1. Wszędzie się taktyka może zmieniać tylko nie tu.
» 30 grudnia 2024, 07:41 #26
kacpersky: Zgodzę się – ale przy jednym, kluczowym założeniu: że nasi piłkarze to totalne bezmózgi, które nie potrafią wyegzekwować żadnej innej taktyki i chcemy im oddać decydujący wybór dot. sposobu gry...

Wolves, Tottenham, Chelsea – tam jakoś nie było problemów ze zmianą sposobu gry i zawodnicy potrafili się odnaleźć w swoich rolach. A style gry Contego vs. Mourinho vs. Ange są wyraźne – każdy z nich prowadził pakę w Tottenhamie i jakoś niekt nie mówi o jakiejś historycznej taktyce zespołu, która wynika z jego DNA.

Zresztą nawet gdyby taka była, to my do tego naszego DNA już dawno dodaliśmy ekstra chromosom.
» 30 grudnia 2024, 12:25 #25
Dudi: Jakbyś miał więcej niż 18 lat to byś wiedział
» 30 grudnia 2024, 14:11 #24
vinnie123: Może i mają różne podejście ale za to wyniki praktycznie takie same... Pomysł żeby w trakcie sezonu zmienić trenera i taktykę o 180 stopni był debilny i nie ma się co dziwić wynikom. Może i Amorim ma dobre pomysły ale nie ma do nich odpowiednich piłkarzy ani czasu żeby drużynę przygotować. ETH trzeba było wywalić przed sezonem albo trzymać do końca obecnego.
» 29 grudnia 2024, 19:21 #23
Spadkobierca: Albo zatrudnić kogoś świeżego (nawet tymczasowo), kto by wprowadził kilka nowych pomysłów, nie robiąc jednocześnie formacyjnej rewolucji.
» 29 grudnia 2024, 19:44 #22
cezgal: Wystarczyło dać poprowadzić RvN przynajmniej do końca sezonu
» 30 grudnia 2024, 10:19 #21
Seszele: Na chwilę obecną nie ma mowy o żadnym stylu. Jest cienizna. Ruben wiedział, że przychodzi w trudnym momencie i się tego podjął. Inna sprawa czy poprawi tę kaszankę, bo na chwilę obecną wygląda to beznadziejnie. Przecież zanim dołączył to byliśmy w lepszej pozycji, a teraz jesteśmy w gorszej. Dołączył w domyśle, aby poprawić wyniki, a tymczasem to się nie dzieje. Ciekawe jaki dostał kredyt zaufania od zarządu i czy ma jakieś minimum. Nie wyobrażam sobie, aby będąc w strefie spadkowej zostawić to tak, bo menedżer potrzebuje czasu. Za duże ryzyko. Albo idzie, albo nie idzie.
» 29 grudnia 2024, 18:33 #20
87glasgow: Zmieniamy styl gry na zupełnie inny, na to potrzeba czasu. Ten osławiony „efekt nowej miotły” to mit. Wolę żeby w bólach stworzyć dobry projekt i zaszczepić styl drużynie, nie mieć ten efekt jak Postecoglu że wygrali pierwszych 10 spotkań, a później już tylko cieniują. Wierzę w Amorima!
» 29 grudnia 2024, 19:01 #19
Seszele: Jasne, masz rację. Pytanie tylko czy Ruben Amorim jest odpowiednią osobą. Wprowadzenie stylu to jedno, ale potrzebne są do tego nie tylko narzędzia, ale też umiejętności i osobowość. Oby to się zmieniło. Po tylu latach ja już nie mam aż tyle cierpliwości.
» 29 grudnia 2024, 19:22 #18
moonTrafford: Właśnie po tylu latach powinieneś tej cierpliwości się nauczyć, bo z całą pewnością widzisz, do czego prowadzą lata impulsywnych decyzji odnośnie trenerów.

Rangnicka wciąż nie przebolałem.
» 30 grudnia 2024, 16:24 #17
Pipes: Dajmy 2 lata Amorimowi. Fajnie tak podsumowywać po niespełna dwóch miesiącach?
» 29 grudnia 2024, 18:29 #16
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2024 18:41

Znowu te 2 lata? Jak będziemy w strefie spadkowej i Amorima to przerośnie to nadal będziemy dawać 2 lata? Rozumiem 2 lata, ale tylko na wypadek progresu i walki o czołówkę, a nie pobyt w strefie spadkowej co będzie nam grozić wizytą na szczeblu niżej.
» 29 grudnia 2024, 18:40 #15
Pipes: Ja nawet nie wyobrażam sobie by byli w strefie spadkowej. Kto niby byłby strażakiem dla United?! Kurczę, jakie my musimy scenariusze teraz w ogóle rozpatrywać...
» 29 grudnia 2024, 18:42 #14
Spadkobierca: Strażak? Oh, The Ginger One, albo Big Sam. Kto inny mógłby chcieć tu przyjść? Terzić?
» 29 grudnia 2024, 19:47 #13
vanantgaal: 2 lata plus 600 mln na ściągnięcie dawnych znajomych
» 29 grudnia 2024, 20:15 #12
Luck: Wolę męczarnie do końca sezonu z amorimem, niż strażaka sama. Chryste tylko nie to
» 29 grudnia 2024, 23:23 #11
moonTrafford: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2024 16:22

Niektórzy się nigdy nie nauczą. Ja wolę spaść z Amorimem i dać Glazerom powód do sprzedaży klubu, może właśnie tak twardego resetu potrzebujemy. Nie chcę tu widzieć innego trenera, Amorim to projekt, któremu trzeba dać czas. Długie lata, jeśli sytuacja w tym zgniłym środowisku tego potrzebuje.
» 30 grudnia 2024, 16:21 #10
Widmo: O ETH tyz tak mówili,,wie czego potrzebuje" ,,jest wymagający na treningach".
Mysle ze każdy manager "wie" pytanie tylko czy ma racje i to zadziała.
» 29 grudnia 2024, 15:32 #9
boro: Nie działa bo ma kiepskich piłkarzy. Aha! Tylko ci których sam sobie kupił z czasem również robili się kiepscy
» 29 grudnia 2024, 16:30 #8
klusek0128: Tylko eth dostał to czego chciał no moze poza dejongiem a wyniki i gra były koszmarne.
Amorim dostał w spadku zgniłego kartofla z tym że wiedział o tym a nie że go to zaskoczyło.
» 29 grudnia 2024, 18:17 #7
vanantgaal: Styl ETH...to wtedy MU miało jakiś styl? Chyba, że stylem uznajemy rozkładanie nóg przed każdym silniejszym zespołem
» 29 grudnia 2024, 15:19 #6
smiechy: Z Twojej wypowiedzi wynika, że Liverpool i City to placki. Tych pierwszych pogrążył Antony
» 29 grudnia 2024, 15:57 #5
vanantgaal: Za ETH regularnie ich laliśmy
» 29 grudnia 2024, 16:45 #4
UnitedWeStand: @vanantgaal
"Za ETH regularnie ich laliśmy"
Najlepsze, że są osoby które autentycznie wierzą w tę bzdurę i używają jako argumentu za tym, że ETH był dobrym trenerem.
» 29 grudnia 2024, 17:52 #3
SheikhBisht: Przy 0:7 to ich zlaliśmy zwłaszcza
» 29 grudnia 2024, 19:30 #2
Olo: Ruben, proszę, just do it :(
» 29 grudnia 2024, 15:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.