Manchester United vs Fulham. Zapowiedź ćwierćfinału Pucharu Anglii

» 18 marca 2023, 13:30 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w niedzielę zmierzy się z Fulham w ćwierćfinale Pucharu Anglii. Będzie to ostatnie spotkanie piłkarzy Erika ten Haga przed marcową przerwą na mecze reprezentacji.
Manchester United vs Fulham. Zapowiedź ćwierćfinału Pucharu Anglii
» Manchester United w niedzielę zmierzy się z Fulham w ćwierćfinale Pucharu Anglii.
Jak daleko zajdzie Manchester United w obecnej edycji Pucharu Anglii?
Czerwone Diabły do starcia z londyńczykami na Old Trafford przystąpią w dobrych humorach. W czwartek Manchester United wyeliminował Real Betis w 1/8 finału i awansował do ćwierćfinału, w którym zagra w kwietniu z Sevillą.

Kto? Manchester United vs Fulham
Kiedy? 19.03.2023, 17:30
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Christopher Kavanagh
Transmisja? Eleven Sports 3


Manchester United spotkaniem z Fulham kończy morderczy maraton, który trwał od 21 grudnia. Czerwone Diabły rozegrały 24 mecze, notując 18 zwycięstw, 4 remisy i 2 porażki. Terminarz był dla piłkarzy Erika ten Haga bezlitosny, bo po mundialu drużyna grała po dwa spotkania w tygodniu.

Stawka niedzielnego meczu na Old Trafford jest wysoka – zwycięzca rywalizacji awansuje do półfinału, który będzie rozgrywany na Wembley. Czerwone Diabły na londyńskim obiekcie gościły w lutym przy okazji finału Pucharu Ligi. Teraz zawodnicy Ten Haga chcą tam wrócić i podnieść kolejny krajowy puchar. Najpierw muszą jednak wyeliminować Fulham.

Sytuacja kadrowa:
Po spotkaniu z Realem Betis w zespole Manchesteru United nie pojawiły się nowe kontuzje. Przeciwko Fulham nie zagra Casemiro, którego zabraknie w czterech najbliższych meczach Czerwonych Diabłów na krajowym podwórku. To efekt czerwonej kartki otrzymanej w starciu z Southampton.

Erik ten Hag na piątkowej konferencji prasowej wykluczył udział Anthony’ego Martiala. Znak zapytania stoi natomiast przy Antonym, który nie poleciał z zespołem do Hiszpanii na ostatni mecz. Niepewny jest też udział w spotkaniu Scotta McTominaya. Poważniejsze urazy w ekipie United leczą Alejandro Garnacho, Donny van de Beek i Christian Eriksen.

W drużynie Fulham do dyspozycji Marco Silvy nie będą Layvin Kurzawa, Neeskens Kebano i Tom Cairney. Pod znakiem zapytania stoi występ Williana, który opuścił ostatnie starcie z Arsenalem z powodu urazu pleców.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Malacia, Martinez, Varane, Dalot – Fred, Sabitzer – Rashford, Fernandes, Pellistri – Weghorst

Fulham: Leno – Robinson, Ream, Adarabioyo, Tete – Palhinha, Reed – Solomon, Pereira, Cordova-Reid – Mitrović

Przedmeczowe wypowiedzi:

Erik ten Hag– Andreas Pereira to dobry piłkarz i znam go od dawna. Pracowałem z nim w zespołach młodzieżowych PSV Eindhoven, zanim trafił do Manchesteru United. Cieszę się jego szczęściem. Myślę, że to był właściwy krok, bo musiał grać regularnie. W Manchesterze United nie miał tego przez kilka lat. Dochodzisz więc do punktu, w którym stwierdzasz, że krok wstecz może być krokiem naprzód w przyszłości. Moim zdaniem wykonuje dobrą robotę.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Fulham:
DataSpotkanieWynik
08.12.2018Premier League: Manchester United - Fulham4:1
09.02.2019Premier League: Fulham - Manchester United0:3
20.01.2021Premier League: Fulham - Manchester United1:2
18.05.2021Premier League: Manchester United – Fulham1:1
13.02.2022Premier League: Fulham – Manchester United1:2


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United mierzył się z Fulham 14 razy w historii Pucharu Anglii. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 8 zwycięstw, 4 remisy i 2 porażki.

– Po raz ostatni obie ekipy grały ze sobą w FA Cup w styczniu 2013 roku. Manchester United wygrał starcie IV rundy 4:1.

– Fulham po raz ostatni pokonał Manchester United w Pucharze Anglii w 1908 roku.

– The Cottagers w starciach z Manchesterem United we wszystkich rozgrywkach pozostają bez zwycięstwa od 15 meczów.

– Patrząc na statystyki meczów Manchesteru United z Fulham na Old Trafford w niedzielne popołudnie można spodziewać się bramek. Czerwone Diabły strzelały przynajmniej jednego gola w każdym z 25 ostatnich meczów z Fulham na własnym stadionie. United zdobyli w tych spotkaniach 63 bramki.

– Ostatnie czyste konto Fulham na Old Trafford to kwiecień 1963 roku. Ani jednego gola w Teatrze Marzeń nie wpuścił wówczas Tony Macedo.

– Fulham w sezonie 2022/2023 zmagania w Pucharze Anglii zaczął od trzeciej rundy. Londyńczycy pokonali w niej Hull City (2:0). Później drużyna pokonała Sunderland (1:1 i 3:2), a w piątej rundzie okazała się lepsza od Leeds United (2:0).

– Manchester United po drodze do ćwierćfinałów FA Cup pokonał Everton (3:1), Reading (3:1) i West Ham United (3:1).

– W meczach ćwierćfinałowych Pucharu Anglii nie ma powtórek. Jeśli na Old Trafford padnie remis, to sędzia zarządzi dogrywkę i ewentualne rzuty karne. Zwycięzca ćwierćfinału kolejny mecz w FA Cup zagra na Wembley.

– Pozostałe pary ćwierćfinałowe w Pucharze Anglii to: Manchester City vs Burnley, Sheffield United vs Blackburn Rovers, Brighton & Hove Albion vs Grimsby Town.

Mecz Manchester United vs Fulham rozpocznie się w niedzielę 19 marca o godzinie 17:30. Mecz będzie transmitowany na kanale Eleven Sports 3. Zapraszamy do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United potwierdził terminy meczów z Sevillą i Nottingham Forest
Następny news »
Sevilla podjęła decyzję w sprawie transferu Tellesa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (148)


Dexxter: Martinelli to w tym sezonie tez kot. Niby chaotyczny a zawsze wie gdzie się znaleźć.
Arsenal Kupil go za kilka milionów a chlopak ma już 13 goli w tym sezonie. Jedna mniej niż Rashford.
Takich perełek musimy szukać a nie za 100 baniek.
» 19 marca 2023, 16:29 #147
Genek: Chyba 14 mniej niż rash ale ok.
» 19 marca 2023, 16:34 #146
RozbawionyPepit: To jest dokładnie przyczyna tego, że od tylu lat nie udaje się nawiązać do ery Fergusona. Bardzo prymitywne podejście polegające na wydawaniu wielkich pieniędzy na piłkarskich celebrytów, zamiast stawiania na wizję i próbę faktycznego zbudowania czegoś.
» 19 marca 2023, 16:37 #145
sagnol32: Ale te CP jest badziewne
» 19 marca 2023, 16:15 #144
aljazeera1: to arsenal jest mega mocny
» 19 marca 2023, 16:22 #143
SzarimMusty: Stracili 2 bramki więcej niż my... a mają 2 mecze rozegrane więcej...
» 19 marca 2023, 16:22 #142
marcino186: Zwracam honor. CP nie istnieje
» 19 marca 2023, 16:14 #141
Seba0619: Maguire, Mctominay, Wan bissaka, Sancho i Sabitzer od pierwszej. Varane dzisiaj nie zagra.
» 19 marca 2023, 16:14 #140
SzarimMusty: Varane kontuzja? Dlaczego miałby nie grać skoro zawiesił reprezentacyjną karierę?
» 19 marca 2023, 16:21 #139
marcino186: Osimhen już 2 bramki
» 19 marca 2023, 16:13 #138
EvdS: Ciekawe czy Arsenal puściłby do nas Sake za ok 130 mln :) mega kot
» 19 marca 2023, 15:57 #137
piter1375: Jak za Antonego dali Sete to myślę że bez szans za 130
» 19 marca 2023, 16:06 #136
SzarimMusty: Arsenal zarabia nie małe pieniądze, są w sumie na nowym stadionie (17 lat ma?) który chyba kończą spłacać. Także jeżeli Saka nie zacznie naciskać na transfer z Londynu to nie ma szans na jego zakup nawet za 150mln.
» 19 marca 2023, 16:10 #135
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2023 15:23

Jeśli faktycznie będą jakieś sygnały ze strony Kane, że jest zainteresowany grą w United i byłaby szansa go kupić to nie zastanawiał bym się ani chwili. To napastnik skrojony idealnie pod drużynę ten Haga.
1. Świetnie prezentuje się zarówno w ataku pozycyjnym jak i w kontrataku.
2. Cały czas jest pod grą. Uczestnicy w budowaniu akcji praktycznie w każdym sektorze boiska.
3. Gwarantuje bramki i asysty.
4. Pracuje w defensywie, pressuje, nie stroi fochów, że to nie jego robota.
5. Jest głodny zwycięstw i pucharów. Nikt mi nie wmówi, że przyjdzie tu za kasą i będzie brakowało mu motywacji. Będzie gryzł trawę żeby w końcu coś zdobyć.
6. Idealny partner do gry dla Rashforda, Sancho i Antonyego. Widać jak oni męczą się z Woutem. Holender jest bezużyteczny w ataku pozycyjnym, nie schodzi do skrzydłowych do małej gry. Dlatego denerwujemy się na Rashforda, bo próbuje wbijać się sam za każdym razem w pole karne. Antony też ciągle schodzi do środka do strzału, bo brakuje mu opcji. Te kilka meczów jak grał Martial bardzo fajnie wyglądała jego współpraca ze skrzydłowymi. Była mała gra i robienie przewagi na skrzydle.

Kane wniesie nas na zupełnie inny poziom. To jest nasze brakujące ogniwo.

Za resztą potencjalnych nabytków jest tylko wiek. A poza tym dużo więcej niewiadomych i większe ryzyko.
» 19 marca 2023, 15:21 #134
Paps: Nic dodać nic ująć.Mysle,że warto na niego rozbić bank skoro na Antonego wywaliliśmy 100 mln.
» 19 marca 2023, 15:45 #133
sagnol32: Podpisuje się pod tym
» 19 marca 2023, 16:14 #132
Dexxter: Fulham tydzień temu dostal baty u siebie od Arsenalu 3:0 , to co dopiero my z nimi zrobimy?
Najlepiej szybkie 3 gole strzelić i rezerwowych na plac boju.
Pewny awans :)
» 19 marca 2023, 14:57 #131
Conqueeer: ja się jakoś trochę obawiam patrząc na to, że ostatnio wszyscy wyglądają na przemęczonych trudami sezonu. Jak wygramy to idziemy dalej czy jeszcze jest rewanż?
» 19 marca 2023, 15:09 #130
RozbawionyPepit: Człowiek przed meczem w miarę spokojny o wynik, a potem czyta takie komentarze i już wie, że los zapewnie sobie brutalnie zadrwi.
» 19 marca 2023, 15:23 #129
devilek777: Jeden mecz.
» 19 marca 2023, 15:23 #128
EvdS: A co ? My jacyś lepsi ?
» 19 marca 2023, 15:56 #127
IntruZ9: Ale typ przed każdym meczem pisze takie prowokacyjne rzeczy,że izi win 3/4/5 do 0 itd ..ja tam nie reaguje,nie che się zniżać do tego poziomu
» 19 marca 2023, 16:19 #126
RozbawionyPepit: O jakieś 19 punktów, ale w odwróconej rzeczywistości.
» 19 marca 2023, 16:20 #125
Reinkarnator: Zastanawiam się nad tym co napisał sauerlandevent7. Faktycznie na lewej stronie mamy Sancho i Garnacho. To niby pozycja Rashforda, ale on spokojnie odnajduje się na 9. Dobry pomysł w sumie. Zobaczymy co zrobi EtH.
» 19 marca 2023, 13:49 #124
brazylianwisnia: Zrobi to co robił zawsze - Rashford na 9 bo tam daje najwięcej.
» 19 marca 2023, 13:50 #123
DevoMartinez: W tym sezonie najwięcej bramek i asyst daję grając na LS.
» 19 marca 2023, 14:42 #122
Majek: Biorąc pod uwagę średnią ilość bramek i asyst do występów na danej pozycji to więcej dawał na pozycji środkowego napastnika.
» 19 marca 2023, 15:50 #121
DevoMartinez: Nie prawda.
» 19 marca 2023, 17:31 #120
marcino186: Ja liczę dziś na CP. Mam nadzieje ze zmyją ten uśmieszek z twarzy kibicom Arsenalu. Bo oni już mysla ze wygrali ligę
» 19 marca 2023, 13:39 #119
sztejner: A nie mogą tak myśleć ??
Przecież mają ku temu wszelkie powody.
Oczywiście że nie ma co im nakładać korony bo sezon trwa,ale jakbyśmy byli na miejscu Arsenalu to też byśmy sypali brokatem w komentarzach
» 19 marca 2023, 14:02 #118
marcino186: A czy ja powiedziałem ze nie mogą ?
» 19 marca 2023, 15:36 #117
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2023 15:55

Dajcie już spokój z tym Arsenalem. Idą na mistrza jak po swoje, a Wy ciągle to samo. Według Was już po pierwszym meczu z $ity mieli się wy4rsenalić. Oni ciągle wygrywają, a Wy ciągle się kompromitujecie.
» 19 marca 2023, 15:54 #116
Roshun: Brałbym Toneya, czemu? Ładuje bramy , i sprawdzony w PL każdy kto przyjdzie z innej ligi może mieć problem xd
» 19 marca 2023, 13:34 #115
marcino186: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2023 13:39

Z Toneyem jest jeden problem. Dziwne ze jeszcze o tym nie słyszałeś. Dlatego ja całkowicie jestem na NIE
» 19 marca 2023, 13:36 #114
Milo: Hehe wydać za niego 50mln żeby dali mu bana na 2 lata :D
Ruch przemyślany jak za czasów Olka
» 19 marca 2023, 13:46 #113
atotrikos: Dlaczego Kane to świetny pomysł:
1.198 bramek w Premier League.
2. Jest rok młodszy od emeryta Casemiro.
» 19 marca 2023, 13:30 #112
marcino186: Dokładnie. Spokojnie jeszcze 3-4 sezony pogra na swoim poziomie. A w tym czasie można myśleć o jakimś młodym talencie. W układance ETH brakuje napastnika i to widać gołym okiem. Oczywiście są inne pozycje do obsadzenia ale to właśnie napastnik jest najbardziej potrzebny i to na już. Bo z całym szacunkiem do weghorsta jedynie rezerwowy
» 19 marca 2023, 13:44 #111
cezgal: Dlaczego Kane to zły pomysł:
1. 30 lat - na najwyższym poziomie pogra max 2-3 sezony
2. Ultra drogi - wszystkie nasze transfery 75+ mln to wtopy - WSZYSTKIE
3. Ciężka walka o transfer z klubem i agentem przez co możemy zostać z niczym do końca okienka.
4. Kolejny komin płacowy.

Teraz czekam na krytykę.
» 19 marca 2023, 12:18 #110
Milo: Zgodzę się ale kogo innego można kupić
Osihmen będzie trzeba dać 120mln jak nie więcej
Ramos 100mln jak nie lepiej
Vlahovic mysle ze z 80mln dałoby się wyciągnąć

Nie ma napastników w tej chwili na ry ku który z miejsca podniesie poziom bo każdy 80mln w górę
» 19 marca 2023, 12:24 #109
Majek: cezgal, ale my musimy kupić napastnika do pierwszego składu. A każdy będzie kosztował ponad 75 milionów. Na każdy nasz potencjalny cel transferowy można znaleźć cztery powody, że to zły pomysł.

Jakie masz w takim razie alternatywy?
» 19 marca 2023, 12:29 #108
Player: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2023 12:44

1. Van persie był za stary?
2. Kogo kupisz za mniej kto by sie sprawdzil..
3. Zgadzam się, że levy to.... dba o interes totkow-wlasnych czterech liter.
4. Tak jak adnotacja #2. kto, kogo sprowadzić?
» 19 marca 2023, 12:44 #107
Milo: RvP przychodził jako najlepszy piłkarz Ligi do nas za 30mln

Kane nie jest najlepszym piłkarzem w lidze a Totki będą chcieli 80mln +
» 19 marca 2023, 12:56 #106
BNK: 1. Harry Kane pogra 2-3 sezony i tyle nam potrzeba, żeby ułożyć drużynę, zdobyć jakieś trofea i stać się atrakcyjną sportowo opcją dla najlepszych piłkarzy na rynku.
2. Ciężko o bezpieczniejszy transfer na tą pozycję, bez względu na cenę.
3. Ciężka walka będzie o każdego dobrego napastnika.
4. To w ogóle nie ma znaczenia.
» 19 marca 2023, 13:04 #105
Devil156PL: 1. Benzema(35 lat) i Lewandowski (34 lata). I jakoś nie widać u nich zjazdu formy. Po za tym przydałby się ktoś z doświadczeniem w ataku. Za 2-3 sezony można kupić jakiegoś młodszego napastnika, który docelowo będzie miał go zastąpić, chociaż może ktoś z akademii się wybije, albo Greenwood powróci.
2. Nie znajdziemy napastnika na teraz poniżej 75 mln, jedynie jakieś półśrodki.
3. Możemy interesować się też innymi napastnikami jak choćby Osimhen, przez co zawsze mamy jakiś plan . Z resztą możemy negocjace rozpocząć już teraz, a nie w ostatni dzień okienka. Przez co można po miesiącu dwóch ocenić szansę na pozyskanie go.
4. A jaką tygodniówkę dostanie ? Jest jakaś oficjalna informacja ? Żaden topowy napastnik nie przyjdzie do nas grać za 100 tys. tygodniówki, ale krążą plotki, że chcemy zmniejszyć maksymalne pensje dla zawodników, więc wątpliwe też, że damy Harremu 400 tys. tygodniówki.

Ogólnie to argumenty masz beznadziejne, równie dobrze można użyć argumentów na podobnym poziomie odnośnie każdego zawodnika.
» 19 marca 2023, 13:05 #104
brazylianwisnia: 1.Kane da nam 3-4 sezony na najwyższym poziomie i z 2 jako super rezerwowy. W tych sezonach możemy kupić wszystkich innych graczy, mieć bardziej dokokszona kadrę niż City i za 3 lata wbić po kolejnego napastnika.
2. Kane będzie najtańsza opcja z topowych napastników. Transfer w okolicach 80mln, Ramos 100 a Osmihen grubo powyzej 100.
3. Sprawdź transferu dość prosta - kładziemy 80mln na stół, pensje ciut mniejsza niż Rashforda ale wieksza niż ma teraz. Na początku lipca podpisują albo wyjazd
4. Patrz 3ci punkt
5. Mamy Masona którego trzeba sprawdzić. Jak odpali to idealnie Kane zwolni mu miejsce za 3 lata.
6. Idealnie pasuje do taktyki i do Rashforda.
7. Marketingowo zyskujemy na nim najwięcej przez co transfer jest jeszcze tańszy.
8. Ma końskie zdrowie
» 19 marca 2023, 13:26 #103
Advm: 1. A może i grać 5 lat. To napastnik, nie skrzydłowy. Patrz np. Ibra.
2. Tutaj kupujesz top za cenę top, a nie niesprawdzonego w lidze Sancho, czy Antony'ego, albo drewnianego Maguire'a.
3. Racja
4. Racja
» 19 marca 2023, 13:27 #102
brazylianwisnia: RVP jak do nas przechodził nie był najlepszym piłkarzem ligi. Skąd ten pomysł?Rooney?Hazard?Torres?Suarez? Vidic?
» 19 marca 2023, 13:32 #101
SzarimMusty: @Player
1. Bardzo często się zapomina ale RvP był na krańcu swojej top formy u nas. W pierwszym sezonie strzelił 30 goli ale drugie tyle zmarnował. Dodatkowo był to świetny transfer na... miano jednego mistrzostwa. RvP w formie z Arsenalu i z okazjami w pierwszym sezonie u nas... biłby rekordy niczym Haaland w bieżącym sezonie. No i druga rzecz RvP miał u nas 1 fajny sezon, 1 poprawny i 1 słaby.
2. Nikt nie powie Ci kto się sprawdzi. Kane również może się nie wpasować w naszą drużynę, to że gra w Tottenhamie na wysokim poziomie nie znaczy, że i u nas byłby kocurem.
3. Levy żyje w innym świecie i tylko olbrzymia kasa jest go wstanie do czegokolwiek przekonać.
» 19 marca 2023, 13:35 #100
Milo: Hazard lepszy od RvP w 2012/13? XD

EPL
RvP gole/asysty 26/15
Hazard gole/asysty 9/14

Co my porównujemy, Van Persie w tamtym okresie to jeden z lepszych piłkarzy świata, śmiem twierdzić ze był lepszy od Rooneya
» 19 marca 2023, 13:51 #99
brazylianwisnia: Levy jest realista. Jak nie teraz to witamy Kane za rok. Jest też duzo mniej problematyczny niż szefo Napoli co chciał za 28l obrońcę 120mln
» 19 marca 2023, 13:52 #98
JajoJe: Advm- Ibra od dawna gra piach. Co innego jego wsparcie mentalne i charyzma. Także wiek robi swoje.
» 19 marca 2023, 13:55 #97
Kralik077: No powiem wam że chyba dawno nie było takiej sytuacji że na tym etapie w sezonie między 12 a 20 zespołem było 4 pkt różnicy. Tabela sie spłaszczyła i będzie ciekawa koncowka sezonu. Tu już każdy szuka pkt
» 19 marca 2023, 11:17 #96
Player: Dokładnie, zajebiste rozgrywki.
» 19 marca 2023, 12:50 #95
brazylianwisnia: Glazerowie nie mają tu wiele do gadania.
» 19 marca 2023, 13:33 #94
sauerlandevent7: Ja oglądając ostatnio Napoli ze 4 razy , Tottenham też ostatnio częściej niż zwykle stwierdzam że jak już to Kane przewyższa Osimhena pod wieloma względami .Nie widziałem ani dryblingu , ani strzału, zero przejscia , przepchniecia zawodnika. Moim zdaniem jeszcze wiele mu brakuje do czołowych napastników.
Nawet jeżeli się rozwinie to od razu urodzi sie w nim miłosć do Barcy bądz Realu.
Opcja odpada.
Goncalo Ramos - pomysł na pozór świetny , ma technike , uderzenie , potrafi sie znależć , moim zdaniem opcja numer 2 zdecydowanie.
Opcja numer 1 to zdecydowanie Rash na szpicy , Erik zrobi z niego maszynę jak już tego nie zrobił ale nie blokujmy potencjału zawoników.Jak już to Mitoma na skrzydło do rotacji.i wwtedy jakby nie patrzeć mamy 6 zawodników na 3 pozycje.
» 18 marca 2023, 22:59 #93
PastaDoCiasta: Że niby co? Sprawdzić Rasha jako etatowa 9? Kolega usnął w 2018 i obudził się dzisiaj?
» 18 marca 2023, 23:03 #92
sauerlandevent7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2023 23:17

Kolego Rashford dorasta i rozwija się. Co to za porównanie. 4 lata , podobno 4 lata temu ten uwielbiany przez was na stronie najlepszy skrzydłowy na świecie Saka był obrońcą więc o czym mowa.Erik dąży do zbudowania kolektywu, nie będzie opierał się na sile jednego zawodnika na szpicy bo nie jesteśmy klubem z dołu tabeli. Erik chce odcisnąć piętno i dokąd nie zrobi drużyny która ma wypracowane schematy i będzie potrafiła kontrolować mecz to nie będzie zakończonego projektu. Wtedy gole bedzie strzelał każdy i nie bedzie potrzeba tzw klasowej 9tki. Trochę cierpliwości panowie. Troszkę piłki widziałem już i były tam i drużyny z 9 napastnikami w kadrze i bez napastników a ja wierzę w projekt i zobaczmy gdzie to nas zaprowadzi.
» 18 marca 2023, 23:07 #91
NoLogo: Matko bosko...
Do spotkań Napoli czy Totków dołącz jeszcze United, bo chyba dawno nie oglądałeś. Rash na 9.... sobotni wieczór chyba suto zakrapiany.
» 18 marca 2023, 23:16 #90
sauerlandevent7: No właśnie podobno oglądam za często ale ja nie o tym. Powiem tylko że mecze to jeszcze w poprzedniej epoce chyba panowie oglądali. Od dobrych 30 lat nie przywiązuje się zawodnika do pozycji. Cruyff wiedział 50 lat temu że napastnik jest pierwszym obrońcą a obrońca pierwszym atakującym . Dziwnie archaiczne podejście macie panowie.
» 18 marca 2023, 23:23 #89
JajoJe: Panowie...inny trener, inaczej poukładana drużyna więc i inaczej grający Rash. Jednak nie jest to typowa 9. Osimhen 24 lata, Ramos 21 każdy z nich ma czas żeby w każdym aspekcie dorównać do Kane'a.
Dla mnie najważniejsze jest to kogo chce ETH. Chce Kane'a to niech negocjują....mam tylko nadzieję, że jest bardzo dobry plan B. Negocjacje z Levym to dramat.
» 19 marca 2023, 06:40 #88
JajoJe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2023 07:00

Oboje w ostatnich 4 meczach mają po 3 bramki. Poprostu zawodnicy o innych profilach chociaż obaj ofensywni. Kane na plus na pewno rozegranie.
Ciekawi mnie jedna kwestia....moze jestem przeczulony ale...przychodzi Kane, lider klubu i reprezentacji i nagle ma obok siebie przynajmniej 4 równe sobie osobistości. Bruno, Varane, Casemiro i Eriksen...liderzy mentalni naszej drużyny. Czy nagle będzie mu pasowalo, że nie On jest guru w składzie? W Totkach...mimo wszystko jest absolutnym liderem pod każdym względem.
» 19 marca 2023, 07:00 #87
marcino186: Rash na szpicy to bardzo zły pomysł. Oglądam od dawien dawna mecze Totkow i to właśnie Kane powinien być opcja nr jeden. To jak gość cofa się po piłkę rozgrywa, presuje i do tego umie odnaleźć się w polu karnym to jest klasa światowa . Dlatego opcja nr jeden na kolejny sezon.
» 19 marca 2023, 07:00 #86
KalinkaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2023 07:26

"Czy nagle będzie mu pasowalo, że nie On jest guru w składzie? W Totkach...mimo wszystko jest absolutnym liderem pod każdym względem"

Następny. Co wy bierzecie że takie głupoty wymyślacie? To nie jest Ronaldo. Wystarczy dosłownie garść informacji czy obserwacji, nie trzeba oglądać na bieżąco totenhamu czy rep Anglii by wiedzieć że Kane nie ma nic wspólnego z takimi cechami.

PS wiem że polska język trudna język ale Kane i osimhen czy z kim go tam porównujesz to mężczyzni, zatem obaj, a nie oboje jak mężczyzna z kobietą.
» 19 marca 2023, 07:24 #85
sauerlandevent7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2023 07:56

Kane moż i takich cech charakteru akurat nie posiada i nie wygląda na kogoś kto chce sobie podporządkować szatnię ale czysto obiektywnie czy gdybyś był kierownikiem w swojej robocie i nagle przeniósł się gdzieś na to samo stanowisko gdzie ludzi na tym samym poziomie decyzyjnym jest jeszcze trzech to wówczas podporządkujesz się? Czy czasami nie będziesz na tyle pewny siebie że nie zechcesz się podporządkować.Bo powiedzmy jedno , Jesteś na szczycie powiedzmy a ludzki charakter jest tak skonstruowany że przez to że całe środkowisko Tottenhamu mówiło Panu Harry'emu właśnie per Pan ( wkońcu legenda klubu) to możliwe jest że Harry nie podda się rządom naszego kapitana czy czołowego strzelca.
Mamy liderów na boisku , ściągnijmy kogoś kto się podporządkuje . Atmosfera jest świetna to czy ja wiem czy warto ryzykować znów ją popsuć.
» 19 marca 2023, 07:54 #84
JajoJe: KalinkaRIP: dzięki za znalezienie błędu...nowy telefon słownik szwankuje a ja nie zauważyłem. Oboje dotyczy dzieci i osoby innej płci także masz rację. Dzięki
Nic nie bierzemy, dyskutujemy na trzeźwo...ot taka natura, tak wole.
Jesteś samotnym liderem i wkraczasz do nowej firmy gdzie jest paru takich jak Ty i nagle masz kogoś słuchać albo przynajmniej brać pod uwagę ich zdania? Często to nie wypala. W Anglii jest Kapitanem i rządzi. Totki to samo.
Nie kwestionuje jego poziomu gry, jest świetny. Jednak dla mnie ten transfer jest o parę lat za późno. Jak już pisałem kwota, wiek dla mnie są na nie pomimo poziomu jaki prezentuje. Decyduje mam nadzieję ETH. Jak kupią będę szczęśliwy ponieważ to klasa światowa. Osobiście wolę innych graczy.
» 19 marca 2023, 10:17 #83
GS8GS: Zgadzam się że na chwile obecną Harry Kane to inna klasa niż Osimhen. Zawodnik zespołowy, pracuje na kolegów, Potrafi cofać się po piłkę. Dla mnie kolejny lider w naszym zespole.
Osimhen jest młody, kręci super liczby, ale bazuje na swoich warunkach motorycznych.

Osobiście wydaje mi się że to Harry jest tym zawodnikiem stworzonym do taktyki holendra, pytanie czy będzie osiągalny w letnim oknie czy Levy podejmie ryzyko przedłużania kontraktu i nie straci zawodnika za free.
Z drugiej strony w tym sezonie świetnie się wprowadzają Garnacho i Pellistri. Wydaj się że Sancho powoli zaczyna grać to czego oczekujemy. Jak Erik ogarnie jeszcze podejmowane wybory brzez Antonego to mamy już bardzo mocną linie ataku, a przecież jeszcze wróci Greenwood.

Z jednej strony Harry Kane na tym etapie naszego rozwoju i kariery samego zawodnika wydaje się być zawodnikiem idealnym dla nas i dla niego. Z drugiej strony jeśli mamy płacić więcej niż 50mln to możemy poczekać ten rok z zawodnikami których mamy, a do klubu sprowadzić Bellinghama, taki mój mokry sen.

Generalnie uważam że przydałaby się nam jeszcze głębie w środku pola w postaci nominalnego DP na lata takiego którego można rzucić wszędzie jak Bellinghama, oraz kogoś do uzupełnienia skłądu jak Tielemmans. Jest kilka ciekawych opcji na rynku.
» 19 marca 2023, 10:35 #82
sauerlandevent7: Też uważam że dla Kane'a już za pózno , natomiast gry Osimhena nie widzę
» 19 marca 2023, 10:37 #81
Majek: Jedynym minusem transferu Kane'a jest jego wiek. Pod każdym innym względem jest strzałem w dziesiątkę i żaden inny potencjalny transfer nie ma podjazdu.
» 19 marca 2023, 12:34 #80
JajoJe: Nie tyle wiek co cena. 29 czy 30 latkowie za te 70 mln w aktualnych czasach to rozumię. Jeśli natomiast ma kosztować 100mln to dziękuję ja jestem na nie.
» 19 marca 2023, 13:53 #79
Wirus: Tak sobie myślę teraz o wywiadzie Conte (gdzie zaraz pewnie poleci) i staraniem się o Kane'a.

Był Mourinho, jest Conte, gdzie uwielbiają u piłkarzy lojalność wobec ich taktyki, walkę, dawanie z siebie 100%. Mourinho poleciał przez to samo, przez co poleci zaraz Conte.
Może tak uwielbiamy przez wszystkich Kane, to właśnie ma wyjebombo na trening, na taktykę? W/w trenerzy wiedzą co mówią i mają w swoich gablotach mnóstwo trofeów. A jeśli Kane wcale nie chce odchodzić (miał już taką możliwość parę lat temu i zamiast odejść, to podpisał nowy kontrakt). Może chce się kisić w tym Tottenhamie i jego jedyna motywacja to prześcignięcie Shearer'a?

Ja bym się grubo zastanowił nad ściągnąciem prawie już 30 latka za tak wielkie pieniądze, bo to może być taki strzał jaki zrobił Real kupując Hazard'a.
» 18 marca 2023, 21:27 #78
Halbrand: To może być też taki strzał jak kupienie RvP. ;)
» 18 marca 2023, 21:35 #77
JajoJe: Śmiem wątpić. RVP w formie to klasa wyżej od Kane'a w szczytowej formie. Inny typ napastnika. Technika i wykończenie poezja.
» 18 marca 2023, 22:15 #76
JajoJe: Ja jakoś od początku nie jestem za transferem Kane'a. Nie wiem dlaczego ale jakoś mi chłop nie pasuje do United. Kasa za niego, wiek i sposób grania jakoś mnie nie przekonują. Za maks 70mln z bonusami to tak.
» 18 marca 2023, 22:18 #75
rizx: Gdybym napisał, że Totti był "frajerem" bo nie poszedł z Romy do Realu wygrywać trofea i zarabiać kasę, to zapewnie byście mnie wyśmiali. Dlatego zastanawiam się dlaczego w podobnej sytuacji (tylko bardziej bezpośrednim rywalem) nie traktuje się Kane'a z takim szacunkiem jak Włocha za jego decyzje? Co do Robina, czy na pewno był klasę wyżej? Oceniamy tak dlatego, że grał u nas? Kane miał rewelacyjne sezony i jest zdecydowanym topem na świecie (Robin nigdy nie strzelił 40bramek w sezonie, Harry owszem), podobnie jak RvP, nie można powiedzieć, że którykolwiek jest "klasę wyżej"
» 18 marca 2023, 22:53 #74
KalinkaRIP: "Może tak uwielbiamy przez wszystkich Kane, to właśnie ma wyjebombo na trening, na taktykę? "

Po tym fragmencie można śmiało olać te wypociny, bo żeby brać pod uwagę coś takiego to trzeba się interesować piłką od momentu wczorajszej konferencji Conte
» 19 marca 2023, 02:10 #73
JajoJe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.03.2023 06:30

Totti dobry przykład. Myślę, że Kane zostanie. Dla mnie RVP był lepszym napastnikiem. Sprawdził się w dwóch klubach. Do Nas przyszedł i wszedł z buta i zgarnął co się da. Jednak mogę nie być obiektywny pod względem całości. Poprostu kocham taki typ napastnika jak RVP. Kane oczywiście nie jest zły ale jakoś nie wiem dla czego nie pasuje mi do nas.
» 19 marca 2023, 06:23 #72
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2023 21:15

Oglądam Udinese-Milan i Leao taki trochę leniuszek w defensywie. Spaceruje sobie, a zespół pracuje. Głupio piłkę stracił, dał kontrę przeciwnikowi i dalej spaceruje niezainteresowany powrotem.
» 18 marca 2023, 21:11 #71
Genek: Taki to jest grajek z niego właśnie, dzwiny typ trochę, niby ma technike ma jakość i finezje, ale jakoś taki lewniwy się wydaje i niezdarny.
» 18 marca 2023, 22:49 #70
Kermit: Martial widząc grę Haalanda: to tak się da tyle biegać?
» 18 marca 2023, 20:46 #69
Majek: Dzień bez hejtowania piłkarzy ulubionego zespołu dniem straconym, co?
» 18 marca 2023, 21:15 #68
KalinkaRIP: Ale za to ostrzeżeń nie ma, a weź tylko napisz coś takiemu jakże zabawnemu osobnikowi
» 19 marca 2023, 02:12 #67
MrMu: Z tego Simmsa może być kawał napastnika. Albo to po prostu Koulibaly dał się przejść jak amator XD
» 18 marca 2023, 20:33 #66
wider: powiem szczerze że mam lekką zazdrosć patrząc na city, że w 2 spotkaniach potrafią strzelić 13 bramek
» 18 marca 2023, 20:29 #65
Milo: Mając takiego napastnika jak Haaland i za nim De Bruyne to co my się dziwimy :D
» 18 marca 2023, 20:30 #64
Diabelred: wider,

Z pustego to i Salomon nie naleje. U nich taki Alvarez tylko w tym jednym meczu zdobyl tyle samo bramek ile Wout w 17 meczach... :D
Niestety, ale dopoki bedziemy mieli tylko jedna strzelbe w postaci Rasha, dopoty nie ma co marzyc o jakichs pogromach.
» 18 marca 2023, 21:20 #63
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2023 23:10

Z pustego..... - można też i do United idealnie zastosować, napastnik bez podań to sobie może.
W City opanowali aktualnie zakazaną sztukę dla zawodników United - łatwiej zdobyć gole, gdy podajesz lepiej ustawionemu. A tu masz Rasha, Antonego którzy pierwsze co pod polem karnym, to mają w głowie strzał, o zgrozo Bruno też tak zaczął grać, 15 czy 20 metrów od bramki musi strzelać. Już nie raz przez tych pseudo skrzydłowych było chamidło prosto w bramkarza byle tylko nie podawać, hitem akcja Antonego gdzie klepie w bramkarza, a na pustą bramkę w linii jeśli dobrze pamiętam Wout, Fred i Rash wchodzą. Rashowi siadło bramek i ludzie olewali to, że gra pod siebie w każdej możliwej sytuacji, aż mu uszami klaskali za taką postawę, a tu pyk Rash zacinka, walenie w mur przeciwników i atak idzie się kochać.

Póki będzie takie granie w United, to nie ma znaczenia kto na 9 będzie się poruszał, nie ma rozrzucenia siły ognia na drużynę tylko jednostkowo chcą to robić i dlatego pogromy do jest odległa i chwilowo nieosiągalny poziom.
» 18 marca 2023, 23:06 #62
Seba0619: Ale Conte się ulało
» 18 marca 2023, 20:26 #61
kckMU: I finał będzie taki, że poleci trener :D :D

Cyrkolandia.
» 18 marca 2023, 20:28 #60
wider: w sumie to dobrze powiedział
» 18 marca 2023, 20:30 #59
IntruZ9: Co powiedział?
» 18 marca 2023, 21:17 #58
Diabelred: IntruZ9.

meczyki.pl/sportbuzz/antonio-conte-uderza-w-swoich-pilkarzy/291713
» 18 marca 2023, 22:01 #57
SickRabbit: Fajny ten karny dla smerfów, taki z kapelusza jak pokazała powtórka. U nas jeszcze żółta by wpadła za symulkę.
Za to jak w naszym meczu typ dostaje w rękę z 2 kilometrów to nie ma karnego bo nabita :D
» 18 marca 2023, 20:10 #56
Natanael: Godfrey zahacza Jamesa, później Tarkowski poprawia. 100% karny.
» 18 marca 2023, 20:19 #55
essaEdek: Nawet Tarkowski wiedział, że zawinił. Karny zasłużony.
» 18 marca 2023, 20:23 #54
Milo: Haaland 6 hattricka w tym sezonie?
» 18 marca 2023, 20:06 #53
Litosci: U nas ktoś strzeli hattricka średnio raz na 2/3 lata
» 18 marca 2023, 20:54 #52
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2023 20:01

Chelsea już ma po sezonie. Oni byleby dograć do końca. Spadnąć nie spadną, europejskich pucharów nie będzie, nie ma o co grać, nie ma motywacji.
» 18 marca 2023, 20:01 #51
Kuntakinte: Chyba spaść nie spadną
» 18 marca 2023, 21:41 #50
essaEdek: Dokładnie tak. Dzięki za zwrócenie uwagi. ;)
» 18 marca 2023, 22:21 #49
bani: Tuanzebe dzisiaj 90 minut, dobry mecz.
» 18 marca 2023, 19:34 #48
Litosci: Eh ten Haaland.
» 18 marca 2023, 19:34 #47
Pyra: Emery robi dobrą robotę w AV
8 zwycięstw (w tym United)
2 remisy
4 porażki (Arsenal, Liverpool, City x2)

Ma chłop warsztat i w przyszłym sezonie myślę, że włączą się w walkę o puchary. Skład mają dobry.
» 18 marca 2023, 19:26 #46
kamilllo777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2023 19:23

Już City ukuło Burnley :/
A i poprawka po 2ch minutach już 2-0
» 18 marca 2023, 19:22 #45
PiesekLeszek: Na jakiej pozycji gra A. Diallo na wypożyczeniu ?
» 18 marca 2023, 18:52 #44
AUDIoooo: Na prawym, ale też widuję go na dyszce
» 18 marca 2023, 18:56 #43
Milo: Alonso dawaj na P1
» 18 marca 2023, 18:44 #42
Milo: Norris w formie widzę XD
Jak cały McLaren, wyrzucić Ricciardo i faworyzować Lando to był strzał w kolano dla pomarańczowych
» 18 marca 2023, 18:22 #41
RedRevolta: No tak, bo przecież 37 pkt w całym sezonie 2022 Riccriardo to wynik fantastyczny xd
» 18 marca 2023, 18:29 #40
Milo: Przy faworyzowaniu Lando się nie dziwie ;)
» 18 marca 2023, 18:37 #39
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2023 18:48

Faworyzowaniu? a ty w ogóle wiesz na czym mówisz, różnica 10 lat między nimi, młodszy oczywiście Norris i więcej pkt zdobywa... nie wiem wytłumacz mi swoja logigę bo chyba nie nadążam za twoim tokiem myślenia i z czym masz problem
» 18 marca 2023, 18:47 #38
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2023 18:18

Carrick idzie jak ogień z Middle, Diallo też dziś z golem w Sunderlandzie z karniaka.
» 18 marca 2023, 18:17 #37
mrowaacmg: Będzie dobrze, byle tylko gwizdali uczciwie ;)
» 18 marca 2023, 18:09 #36
marcino186: Pamiętajcie ze te zaległe nasze mecze trzeba jeszcze wygrać. Dlatego nigdy nie dopisujemy sobie pkt za mecze nie rozegrane
» 18 marca 2023, 18:02 #35
nieeeeeeee: Tak jak nigdy nie dopisujmy pkt. rywalom. Niestety niektórzy tego nie praktykują.
» 18 marca 2023, 18:16 #34
marcino186: Noi bardzo dobrze
» 18 marca 2023, 18:00 #33
kamilllo777: Juz sa pod nami 3-3
» 18 marca 2023, 17:57 #32
Glory1878: Co tam mateoGGMU pisales? xD
» 18 marca 2023, 17:56 #31
mateoGGMU: Teraz to ja się cieszę z tego remisu,szczerze to watpiłem w to że Święci odrąbia too
» 18 marca 2023, 18:05 #30
mateoGGMU: Mają punkt przewagi,ale 2 mecze więcej rozegrane
» 18 marca 2023, 17:44 #29
MajloSSJ: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2023 17:43

instagram.com/reel/CnfFAxxpvNo/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
» 18 marca 2023, 17:43 #28
mateoGGMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2023 17:42

Juz nas kurczaki wyprzedzili w tabeli



Żałosne oni im pyknęli 3 bramki na luzie,a Wielkie United nie potrafiło nawet bramki strzelić i na własne życzenie czerwo na dodatek
» 18 marca 2023, 17:41 #27
marcino186: Swieci wcale zle nie grają z Totkami. Mogli nawet wyrównać teraz
» 18 marca 2023, 17:43 #26
radlu: Jakby "sędzia" przyznał nam chociaż jednego z dwóch ewidentnych karnych to wynik mógłby być inny.
» 18 marca 2023, 17:44 #25
Litosci: Totenham wbrew pozorom po city i arsenalu ma najwiecej strzelonych bramek. U nas to tak kolorowo nie wyglada
» 18 marca 2023, 17:52 #24
RedRevolta: koguty nas wyprzedziły, nasz następny mecz z newcastle jeśli przegramy wypadamy z top4 robi się nie ciekawie niestety
» 18 marca 2023, 17:39 #23
SzarimMusty: 10 minut a Święci bez większych trudów strzelili im przed chwilą bramkę. Jeszcze Koguciki dzisiaj nie wygrały...
» 18 marca 2023, 17:43 #22
Ghostpl: Pomyłka
» 18 marca 2023, 18:03 #21
Skora96: Zaraz KFC nas wyprzedzi
» 18 marca 2023, 17:37 #20
marcino186: Już nas wyprzedzili
» 18 marca 2023, 17:38 #19
marcino186: Kane to powinien być priorytet dla nas
» 18 marca 2023, 17:29 #18
zielen1111: Brawo swieci !
» 18 marca 2023, 17:10 #17
Kilerek7: Jak zmienić emaila do konta bez utraty danych tutaj?
» 18 marca 2023, 16:57 #16
Gwiazda: Weghorst na ławkę.Rashford na 9 Bruno na prawa pomoc na lewą Sancho.p.s ja nie rozumiem braku Rashforda na 9.o co tu chodzi?koleś gra super sezon a ten go na skrzydlo wyrzuca
» 18 marca 2023, 15:26 #15
NoLogo: Strzelać strzela, atakując z lewego skrzydła, zejście do środka na prawą i gol, jak działa to niech tak gra, ale jako 9 jest delikatnie mówiąc słaby, nie umie się poruszać gdy United siada na przeciwniku, chowa się za obrońcami i czeka na piłkę zamiast ją 'atakować'.
» 18 marca 2023, 15:37 #14
Genek: Jak nie rozumiesz?
Przecież on nie jest typową 9 gra tam w tym sezonie często, bo jak wiadomo niemamy jakościowej typowej 9, jego najlpesza pozycja to lewe skrzydło/ lewy napastnik.
» 18 marca 2023, 16:10 #13
Piotrek1991d: A kto wtedy na 10 skoro Bruno na prawa pomoc a Sancho na lewa?
» 18 marca 2023, 17:18 #12
boro: O co tu chodzi, że Wegh gra cały czas . . .
» 18 marca 2023, 17:24 #11
Michal88: Cholera jasna czemu zawsze mecz United musi być zawsze tego samego dnia co mecz Widzewa i to jeszcze często o tej samej godzinie:(
» 18 marca 2023, 14:37 #10
Apocalypse: Tak z ciekawości zapytam. Możesz oglądać Premier League, a później patrzeć na poziom ekstraklasy?
» 18 marca 2023, 15:37 #9
Michal88: No jest ciężko ale wiesz Widzew to mój klub moje życie i zawsze będę z dumą go oglądał nawet jak będą w dziesiątej lidze
» 18 marca 2023, 15:52 #8
artrad9448: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2023 16:02

Szacun kolego. Mnie do Widzewa próbował ojciec przekonać, nawet miałem nad łóżkiem wielki plakat Marka Citko w czerwonej koszulce z Bravo Sport :-)
Fajne czasy rywalizacji Legia vs Widzew
» 18 marca 2023, 16:00 #7
marcino186: Ja osobiście nie mogę patrzeć na Polska ekstraklasę wole już iść na mecz A klasy.
» 18 marca 2023, 16:38 #6
Apocalypse: Klub któremu się kinicuje się w sumie nie wybiera według mnie. Tak po rpsptu się zaczyna kibicować i tyle :)
Ja tak miałem z United, zacząłem kibicować zza czasów Van Gaala i tak zostało mimo.wynikow.
» 18 marca 2023, 16:38 #5
boro: Kiedyś byłem w Łodzi i zobaczyłem napis na ścianie, że Widzew wylizuje talerz po bułce. Ale się uśmiałem
» 18 marca 2023, 17:28 #4
SmutnyGrabarz: marcino

no tak, bo A klasa to finezja gry :D
» 18 marca 2023, 18:49 #3
Ghostpl: Fajnie by było wygrać puchar Anglii i jest to możliwe tylko city zostało tak na prawe
» 18 marca 2023, 14:30 #2
kckMU: Błąd w 1 akapicie matheo. Puchar ligi już zgarnęliśmy :)

Poza tym, mecz 1/4 FA Cup jest ważniejszy od wylosowania Sevilli. Od razu główny, czy się mylę?
» 18 marca 2023, 13:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.