Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ronaldo domagał się posadzenia Maguire'a na ławce

» 31 sierpnia 2022, 11:52 - Autor: matheo - źródło: The Athletic
Cristiano Ronaldo w lutym tego roku spotkał się z Ralfem Rangnickiem i domagał się od tymczasowego menadżera Manchesteru United posadzenia na ławce Harry’ego Maguire’a – czytamy w The Athletic.
Ronaldo domagał się posadzenia Maguire'a na ławce
» Cristiano Ronaldo domagał się od Ralfa Rangnicka posadzenia Harry'ego Maguire'a na ławce rezerwowych
Nastroje w Manchesterze United w sezonie 2021/2022 były fatalne. The Athletic twierdzi, że w lutym z Ralfem Rangnickiem, tymczasowym menadżerem Czerwonych Diabłów, spotkała się delegacja zawodników. Wśród nich byli Cristiano Ronaldo, Paul Pogba i Raphael Varane. Nie było natomiast Harry’ego Maguire’a, który pełnił rolę kapitana.

Rangnick uznał, że takie spotkanie bez Maguire’a jest niestosowne, bo to Anglik jest kapitanem drużyny. Ronaldo miał powiedzieć, że to „Maguire jest częścią problemu”. Portugalczyk uważał, że jego klubowy kolega prezentuje słabą formę i nie zasługuje na gwarantowane miejsce w składzie.

Według informacji The Athletic pozostali piłkarze obecni na spotkaniu mieli poczuć się nieswojo i później przeprosili Rangnicka.

W trakcie spotkania z niemieckim menadżerem Cristiano Ronaldo miał również poruszyć kwestię zestawienia linii ataku. Portugalczyk uważał, że najlepiej czuje się w ustawieniu z dwoma napastnikami, a jako preferowanego partnera w ofensywie wskazał Edinsona Cavaniego.

Życzenie Cristiano Ronaldo dotyczące posadzenia na ławce rezerwowych Harry’ego Maguire’a wydaje się, że spełnił Erik ten Hag. Parę podstawowych obrońców w Manchesterze United mają tworzyć Raphael Varane i Lisandro Martinez. Sam Ronaldo nie może być jednak usatysfakcjonowany, bo w ostatnich dwóch ligowych meczach również pełnił tylko rolę rezerwowego u holenderskiego menadżera.


TAGI


« Poprzedni news
Leicester City vs Manchester United. Zapowiedź 5. kolejki Premier League
Następny news »
Konferencja Ten Haga: Ten skład zostaje z nami przynajmniej do stycznia

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (86)


Gallacher: Jak widać na starość piłkarze stają się również konfidentami.
» 31 sierpnia 2022, 22:10 #85
niewiempoco: Gdybyście usłyszeli, że Ronaldo chce posadzić Maguire na ławce w tamtym czasie to byście mu przyklaskiwali, bo tak właśnie było, że miał rację. Teraz nastroje są zupełnie inne więc co nie powie to samo zło.
» 31 sierpnia 2022, 17:48 #84
Karil5144: Strasznie media go z błotem mieszają. To chyba jest na życzenie kogoś z Manchesteru aby zrobić brzydki PR. Co rusz słyszę jaki to CR7 jest zły, toksyczny itp itd, jasne, facet moim zdaniem popełnił błąd wracając tutaj i w Juventusie też jakoś go tam się miło nie wspomina ale media są naprawdę w tej sytuacji paskudne wobec tego gracza.
» 31 sierpnia 2022, 17:47 #83
Fafky19: Co za głupoty, wyssane z palca brednie.
» 31 sierpnia 2022, 15:51 #82
Ta3k: lol kto nie chciał posadzenia Harryego na ławce niech pierwszy rzuci kamień
» 31 sierpnia 2022, 15:23 #81
Kundziu: Gdy nasi człapacze, Rashford i Martial kopali się po czole w zeszłym sezonie to Ronaldo brał na siebie ciężar zdobywania bramek, teraz jest persona non grata.
» 31 sierpnia 2022, 14:52 #80
gohome: Kundziu
Dokładnie ale pamiętaj że to głównie polskie grono kibicowskie odwala taką cebule, wśród kibiców innych narodowości, nie ma takiego jadu i oni szanują CR7.
» 31 sierpnia 2022, 15:10 #79
majk: Ronaldo jest największym człapakiem.
» 31 sierpnia 2022, 15:45 #78
b4u2h0: Dokładnie majk cr7 ma 3x mniej skoków presingowych od Rasha i 2x mniej od leniwego Martiala, ewidentnie widać że jest problemem bo sam nie chce tu być i nie chce pracować dla dobra drużyny a na dodatek oczekuje żeby wszyscy pracowali za niego w odbiorze oraz grali wszystko na niego w ataku. Gohome fanboju powieś sobie plakat cr7 i tasuj się do niego zamiast pisać tu brednie...
» 31 sierpnia 2022, 16:38 #77
gohome: b4u2h0
Brednie to wy tu wypisujecie, pseudo kibice, nie mający choćby odrobine wiedzy o piłce, obwiniający najlepszego piłkarza w drużynie za wszystko. Śmiać się chce jak się czyta te wypociny o tym jak to Ronaldo rozwalił drużynę swoim ego, po prostu jesteście śmieszni.
» 31 sierpnia 2022, 16:59 #76
niewiempoco: b4u2h0 bredzenie o pressingu 37 latka to imbecylizm. Lewandowski ma 9 pressów na mecz, Ronaldo 6, a dzieli ich 3 lata różnicy. To wina wieku a nie że nie chce pracować dla drużyny. Ale narracja o byciu egoistą musi się trzymać, bo przecież nie ma usprawiedliwienia nawet wiekiem czy innymi pozytywami którymi zapełniał sobie miejsce w składzie. Bo nie za nazwisko. Jednak robił dużo więcej niż inni.
» 31 sierpnia 2022, 17:50 #75
karassas: I właśnie dlatego, że Ronaldo jest taki dobry to nikt go nie chciał kupić w to okienko. Na szczęście EtH posadził go na ławie i oby jak najdłużej tam trzymał.
» 31 sierpnia 2022, 21:46 #74
Atlantic: Gohome, no właśnie brednie to ty opowiadasz, bo anglojęzyczne fora, kibice i nasz fanowski yt też jest za pozbyciem się Ronaldo.
» 31 sierpnia 2022, 22:58 #73
gohome: karassas Ronaldo właśnie wraca do składu po tym jak wiadomo że zostaje, nie grał bo tego nie chciał a nie dlatego że Ten Hag go posadził, CR7 bał się dostać kontuzji bo to zastopowało by jego potencjalny transfer do nowego klubu.
» 31 sierpnia 2022, 23:08 #72
gohome: Atlantic
Ta ale oni mają do niego szacunek i nie uważają że jest głównym winowajcom zeszłego sezonu, tylko bohaterem a to że widzą że Ronaldo chce odejść i uważają że tak wyjdzie na dobre obu stronom to drugie. Ja też wolałbym by odszedł i sobie pykał w LM a nie został w United zwłaszcza po tym jak chciał odejść. Widzisz chyba różnice, a nie wylewanie pomyj i robieniem z CR kopacza rodem z ekstraklasy, a w takim tonie tutaj komentarze czytałem komentarze i ogólnie jak to on zły i niedobry.
» 31 sierpnia 2022, 23:13 #71
niewiempoco: I miał rację, bo Maguire grał słabo, a Ronaldo najlepiej grał z Cavanim. Taka jest PRAWDA. Czyli prawda boli ludzi.
» 31 sierpnia 2022, 14:32 #70
PogbaKingOfMANU: Żeby czasem koledzy nie domagali się (a już są takie doniesienia z ESPN) by Ronaldo nie tyle co siadł na ławce, a został sprzedany. Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni panie Cristiano.
Jeśli ten news to prawda, to wyraźnie pokazuje, jak Ronaldo podburza szatnię jednych przeciw drugim. W dodatku stawia się ponad Rangnickiem mówiąc mu, jakim ustawieniem ma grać. Do tego te ostatnie doniesienia z Juventusu, że uderzył jakiegoś kolegę z frustracji, czy że Rangnick odradzał Tuchelowi jego transfer. Coś jest na rzeczy. Nie wiem jak, nie wiem gdzie, ale Ronaldo musi odejść! Inaczej cały plan przebudowy runie!
» 31 sierpnia 2022, 14:24 #69
jaratkow: Ile znaczy dla Ronaldo trener (a w domyśle także reszta drużyny) mogliśmy obejrzeć podczas bodajże ME, kiedy szatpał i przestawiał wzdłuż linii trenera reprezentacji. Brak szacunku do człowieka i nic tego nie usprawiedliwia. Czy jest sens wyobrażać sobie co dzię dzieje gdy nie widzą tego kamery? Szkoda największa, że wszytko to odziane jest w barwy United
» 31 sierpnia 2022, 14:35 #68
PogbaKingOfMANU: Ronaldo to samolub i chciałby właśnie jak w reprezentacji, dyrygować wszystkimi, a reszta siedzieć cicho i mu służyć, by bił kolejne rekordy. Ciężkie będzie oglądanie go w kolejnym sezonie w naszych kochanych barwach.

O problemach z przemocą można też wiele napisać i to z tego co śledził cały świat. W kulisy lepiej nie wnikać, skoro już cieniem kładzie się sprawa o gwałt, podniesienie ręki na dziecko za Evertonem, teraz te doniesienia o bójce w szatni Juventusu. To wszystko wskazuje na człowieka zaburzonego.
» 31 sierpnia 2022, 14:50 #67
RedPatrykDevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2022 13:57

Jeszcze się okaże że Maguire to większy wirus niż Pogba, w tym klubie to na prawdę niezłe cyrki się odwalają, skończy się na tym że przez Maguire wyleci Ronaldo jak niegdyś Mourinho przez Pogbe Beka!
» 31 sierpnia 2022, 13:57 #66
gohome: RedPatrykDevil no bo Pogba przy Maguire to mały pikuś w porównaniu z lodówką.
» 31 sierpnia 2022, 15:07 #65
CRtheSaviour: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2022 13:42

Plot twist: Ronaldo poprosił Haga o posadznie go na ławce, bo ledwo przebiera kopytami po boisku.
» 31 sierpnia 2022, 13:42 #64
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2022 13:44

A teraz chodzą pogłoski, że pozostali piłkarze nie chcą Ronaldo w drużynie, karma szybko wróciła
» 31 sierpnia 2022, 13:43 #63
Piwal: CRtheSaviour - a czy myslisz ze gdyby Martial był gotowy do gry to Ronaldo domagałby sie gry w pierwszych spotkaniach po tym jak nie było go na tournee przedsezonowym ? Nie wydaje mi sie , mysle ze uszanowałby siedzenie na ławce i walczył o miejsce w składzie na treningach. Znalazł sie w składzie meczowym z konieczności bo Martial doznał urazu a że zanotowaliśmy falstart to teraz winę zrzuca się na Cristiano i jego forme.
» 31 sierpnia 2022, 13:59 #62
Gallacher: CR nie dość że egoista to jeszcze kapuś.
» 31 sierpnia 2022, 13:15 #61
DaredevilUtd: Czy sie domagał, czy nie, to teraz oboje siedza :p
» 31 sierpnia 2022, 13:10 #60
Piwal: Chłop który w piłce widział i osiągnął już niemal wszystko i który ciągnął nas za uszy w ubiegłym sezonie przychodzi do trenera zeby wskazać słabe ogniwo w naszej drużynie o którym wiedzieli wszyscy i nie było fana który nie życzyłby Harremu odpoczynku od regularnej gry a wy mieszacie Cristiano. Nie wiem co gorsze w tym klubie, zarządzanie czy fani. Gdy sprowadzaliśmy tu Ronaldo każdy wiedział że to gwarant goli ale oprócz tego wiedzieliśmy że wiele wymaga zarówno od siebie jak i od kolegów z którymi gra. Widząc to jak zapuścił się Maguire i jak sie prezentował wcale nie dziwi mnie zachowanie Cristiano i gdyby został wysłuchany być może bylibyśmy teraz w LM.
» 31 sierpnia 2022, 13:04 #59
JajoJe: Tutaj nie chodzi o to czy miał rację. Kapitanem był Maguire i na spotkaniu powinien być obecny. Podkopuje autorytet kapitana i trenera na równi. Jest wielkim piłkarzem bez dwóch zdań ale marnym dyplomatom i wielkim egoistą. Do tego Pogba w delegacji...śmiech na sali...autorytet zerowy. Jeśli w ogóle jest to prawda to właśnie takie sytuację rozwalają zespół od środka.
» 31 sierpnia 2022, 13:31 #58
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2022 13:47

Z jednej strony tak ale uważasz że tego typu rozmowy przy Maguire nie podzieliłyby szatni ? Może chcieli załatwic to dyskretnie dając do zrozumienia Ralfowi w czym jest problem. Pogbe mozna krytykowac za jego postawe na boisku ale w szatni był szanowany wiec jego obecność na takim spotkaniu nie dziwi. Varane mógł być tam obecny chociażby dlatego żeby omówić kwestie formacji defensywnej i rekomendowania kogoś za Harrego lub zwyczajnie wyrażenia swojej gotowości do gry. Zrozumiałbym oburzenie gdyby wybrali sie tam Lingard , Jones i Wan Bissaka.
» 31 sierpnia 2022, 13:41 #57
JahKowalski: Ronaldo jak pozostali piłkarze ma płacone za grę a nie wybieranie skladu
» 31 sierpnia 2022, 13:45 #56
Piwal: a Ralf miał płacone za wybieranie składu i co ? zadowolony jesteś z jego pracy i wyborów? Nie sądze i myśle ze bardziej ambitni zawodnicy tego klubu pokroju Ronaldo czy Varane mieli podobne zdanie na ten temat stąd taki ruch.
» 31 sierpnia 2022, 13:52 #55
karassas: I to właśnie dlatego, że Ronaldo nie jest problemem dziwnym trafem od momentu jak wrócił szatnia się rozpadła i z nim w składzie zaliczyliśmy najgorszy sezon od wielu, wielu lat. Wbijcie sobie do głowy, że statystycznie człowiek i pies mają po 3 nogi. Mówiąc prościej, postaw na miejscu Ronaldo dowolnego innego zawodnika, graj na niego cały sezon to zdobędzie tyle samo lub więcej bramek.
» 31 sierpnia 2022, 14:02 #54
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2022 14:25

karassas analogicznie mogę napisać cofnij sobie czas o rok i wstaw sobie w miejsce Ronaldo dowolnego zawodnika. Szatnia rozpadnie się tak samo bo problemy z jej utrzymaniem mieliśmy tu dużo wcześniej i sezon zakończymy z tak samo miernym rezultatem bo Ralf który miał tu zaszczepić nową myśl szkoleniową zawiódł i oglądaliśmy tą samą padake co za Solskjaera.

Kiepskie jest zrzucanie winy na Ronaldo za niepowodzenia klubu tylko dlatego że kiepskie wyniki zbiegły sie w czasie z jego powrotem mimo że oglądając jego występy trudno było mu cokolwiek zarzucić i zgarniał najlepsze oceny za swoje występy.

Troche przypomina mi się zwolnienie Mourinho którego też obwiniono o wyniki mimo że po zajęciu drugiego miejsca w lidze nie dostał żadnych wzmocnień a zawodnikom nie podobało sie to że od nich czegoś wymagał. Jak na tym wyszliśmy w perspektywie czasu? 3 lata w plecy z Solskjaerem żeby po jego zwolnieniu dojść do tych samych wniosków.
» 31 sierpnia 2022, 14:19 #53
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2022 14:24

Jaką padake za Solskjaera? Seryjne zwycięstwa nad City?

A ty Patryczku składaj CV XD
» 31 sierpnia 2022, 14:21 #52
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2022 14:48

JahKowalski, fajnie że za zwycięstwa nad City dają jakies trofea :) Rzeczywiśćie 4 zwycięstwa na 8 spotkań to seria warta upamiętnienia. Pomnik mu postawmy :D

Przypomniał mi sie jeszcze jeden przykład jeszcze jednego kozła ofiarnego na którego zrzucono wine za wyniki. Lukaku, snajper którzy przed przyjściem do nas bił sie co sezon o któla strzelców w barwach Evertonu, pierwszy sezon u nas 27 bramek ,w drugim osiadł bo został odcięty od podań przez brak kreatywności kolegów i wine za to wszystko zrzucono na niego mimo 15 bramek w sezonie. Chłop odszedł do Interu, presja spadła, było komu go obsłużyć odzyskał radość z gry i znów nastukał ponad srednio ponad 30 bramek na sezon w dwóch kolejnych sezonach a u nas podobno wiecej jakości i goli miał dać Rashford lub Martial na pozycji nr 9 pod wodzą Solskjaera. Jak daleko z nimi doszliśmy ? Z tego co widze nadal szukamy 9 :)
» 31 sierpnia 2022, 14:46 #51
6quarg: Potem Lukaku wrócił do Chelsea i znowu grał słabo...
» 31 sierpnia 2022, 15:35 #50
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2022 16:23

a który napastnik grał ostatnio dobrze w Chelsea ? Romek zdobył 15 bramek w tym kiepskim sezonie i był lepszy niż Werner czy Morata gdy próbowali swoich sił w ekipie the blues. U nas gdy Rashford / Martial tyle zdobywaja to mowi sie ze to solidny sezon.
» 31 sierpnia 2022, 16:22 #49
JajoJe: Ja szanuje Ronaldo za to co osiągnął, za etykę pracy...aż do obecnego sezonu. Olanie klubu, kolegów, nowego trenera...brak reakcji na plotki...jeśli chciał odejść mógł powiedzieć wprost i każdy by to uszanował. Teraz sam jest sobie winien. Ma 37 lat a zachował się jak młodzik. Olał wszystko dla chęci strzelenia paru bramek w LM. Śmiem twierdzic, że obecnie nie daje nic naszej drużynie...mogę sie mylić ale tak to wygląda. Jak coś masz do kogoś to idziesz i mówisz mu to wprost. Maguire na to zasłużył...grał fatalnie, ława jak najbardziej ale to wciąż kapitan i wymaga szacunku.
» 31 sierpnia 2022, 20:56 #48
JahKowalski: I co z tego, że zdobył bodajże 24 bramki jak klub zdobył najmniejsza ilość bramek od ilu? 50 lat?
No elo
» 31 sierpnia 2022, 20:59 #47
Piwal: JahKowalaki w ubiegłym sezonie strzeliliśmy 57 bramek w sezonie 2016/2017 było to 54 a w sezonie 2015/2016 było to 49. Chciałeś błysnąć ale nie wyszlo. To co chciałeś napisać to najgorszy bilans bramkowy bo rzeczywiście straciliśmy w ubiegłym sezonie dużo bramek tylko ze trudno winić Ronaldo za gole stracone. Cytując Ciebie „no elo” ! :D
» 31 sierpnia 2022, 21:56 #46
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2022 23:45

A nie to przepraszam, dzięki Ronaldo 3 więcej, no to elegancko XD
I przecież trudno w nowoczesnym footballu winić zawodnika biegającego ledwie 9 km na mecz XD
Czasy napastników pokroju inzaghiego skończyły się razem z kasetami VHS
» 31 sierpnia 2022, 23:44 #45
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2022 23:52

Dodam jeszcze, typ pluje na klub, Jorge próbuje go opchnac byle komu a ty się tu pałujesz jak to fajnie, że jaśnie panicz łaskawie został za 3/4 swojej niemałej tygodniówki.
Oswiec mnie dlaczego nikt go nie chciał, elo
» 31 sierpnia 2022, 23:49 #44
Piwal: Tobie sie wydaje że jak Ronaldo tyle zarabia to bedzie napastnikiem obrońcą i może jeszcze bramkarzem jednocześnie tak ? Człowieku on jest napastnikiem, został tu sprowadzony żeby strzelac bramki i to robi. To że obrona sobie nie radzi i tracimy bramki w głupi sposób to nie jest jego wina. Typ nigdzie nie pluje na klub, to są Twoje wymysły. Chce odejść bo ma dość ciągnięcia za uszy tuzów pokroju Maguire, Shaw, Rashford i McTominay do których można mieć zdecydowanie wiecej zarzutów i z pewnością chce śrubować swoje rekordy w Lidze Mistrzów. Zostały mu ostatnie 1-2 lata gdzie ma szanse trafic do klubu grającego w tych rozgrywkach. Nikt go nie chce bo ma 37 lat, ile on pogra rok ? dwa? bedzie kosztowal z 20-30 mln i trzeba bedzie mu wypłacić 300-400 tys tygodniówki. Mało który klub na to stać i oto cała tajemnica.
» 1 września 2022, 08:41 #43
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.09.2022 20:57

Ogarnij się, W nowoczesnym footballu pressują wszyscy zawodnicy z pola
» 1 września 2022, 20:57 #42
dlabigt23: I bardzo dobrze. Równie dobre jest to że sam na niej zasiadł.
» 31 sierpnia 2022, 12:57 #41
majk: Varane który przez 3/4 sezonu leczył drobne urazy i kontuzje, Pogba który był wirusem przez 6 lat i 3 lata spędził w gabinetach lekarskich i Ronaldo. Ciekawe towarzystwo przyszło się domagać posadzenia na ławie Magłajera. 2 świeżaków i dwóch wiecznie kontuzjowanych zawodników, nie ma co :D
» 31 sierpnia 2022, 12:48 #40
BNK: Oprócz tego większość kibiców i najwyraźniej sam obecny trener.
» 31 sierpnia 2022, 13:02 #39
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2022 13:04

A do tego jeszcze kibice kanapowcy, emerytowani piłkarze i generalnie z połowa świata.
Co nie zmienia faktu, że Harry stał się tak słaby, że musi wylądować tam gdzie prosił o to Ronaldo xD
» 31 sierpnia 2022, 13:03 #38
majk: Imo są naciski, żeby Magłajer grał. Zobaczycie, że na następnej konferencji przedmeczowej dziennikarze dalej będą dopytywać o to, czy kapitano wystąpi i tak w kółko, dopóki nie będzie grał. Im bliżej do mistrzostw tym więcej będą pytać o niego. Ciężka sprawa dla trenerów. Problem w zeszłym sezonie był taki, że nie miał za bardzo kto grać za Magłajera. Bailly kontuzje/problemy dyscyplinarne, Varane kontuzje, Icemana też trapiły urazy. De facto dostępny zawsze był tylko Harry xD
» 31 sierpnia 2022, 13:09 #37
DaredevilUtd: Jakies brednie, ewentualnie podkoloryzowane, lub poprzekrecane fakty :p
» 31 sierpnia 2022, 13:12 #36
majk: Daredevil pewnie tak, ale Athletic akurat jest całkiem wiarygodnym źródłem z tego co kojarzę. Zależy też kto tego newsa szkrobnął, niestety prawie nigdy autora nie podają na devilpage.
» 31 sierpnia 2022, 13:28 #35
Alex45: Varane jak dostanie kontuzje ciekawe kto go zastapi pewnie Harry
» 31 sierpnia 2022, 12:46 #34
sturmik: Zapomniales ze jest z nami niezniszczalny Phil ''Torpeda'' Jones.
Jest tez Iceman.
» 31 sierpnia 2022, 13:11 #33
deksoo11: No co, chciał mieć kogoś do pogadania na ławce, proste
» 31 sierpnia 2022, 12:31 #32
boro: Domagał się słusznie bo Mag grał piach. Ale podzielił teraz jego los. Obaj niech odejdą. Może nie teraz bo ciężko będzie kogoś kupić, ale w tym klubie nie powinno ich być
» 31 sierpnia 2022, 12:25 #31
Marqin: OK, ale nie zawodnik jest od tego, żeby mówić trenerowi kto ma grać, a kto nie
» 31 sierpnia 2022, 12:42 #30
majk: Teraz niech pójdzie za ciosem i domaga się posadzenia samego siebie na ławce, bo sam gra piach. Chociaż może tak już zrobił?
» 31 sierpnia 2022, 12:49 #29
RedLeicester: Marqin, po prostu CR chce mieć tę władzę co Messi czy Mbappe, żeby za trenera dobierać sobie skład, z którym nabije staty.
» 31 sierpnia 2022, 13:33 #28
JustDoIt: *Ronaldo prosi Rangnicka żeby posadził Maguire
*Przychodzi ETH sadza Maguirea oraz Ronaldo
*Ronaldo- ku*, powinno wyjść inaczej.
A tak serio. Martwi mnie fakt że takie rzeczy wyciekają, a mieliśmy się już kretów pozbyć
» 31 sierpnia 2022, 12:22 #27
Pady: A co jeśli Pogba to powiedział? To przecież historia z tamtego sezonu.
» 31 sierpnia 2022, 12:28 #26
Widmo: Pachnie tym, że krety nie są w szatni a gdzieś w sztabie.
» 31 sierpnia 2022, 12:29 #25
majk: A kto broni Lingardowi dalej sprzedawać historyjki z zeszłego sezonu? Widmo sztab nie został czasem całkowicie wymieniony?
» 31 sierpnia 2022, 12:45 #24
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2022 13:30

Tylko "pierwsza ściana" asystenci i doradcy. Większość Trenerów jak :Richard Hartis, Craig Mawson, Mike Clegg,Paul Brand, jakiś fizjoterapeutów, analityków czy asystentów asystentów od lat to ci sami ludzie, którzy raczej widzą takie "historie" na co dzień w pracy i łatwo mogą wynosić je do mediów. Te pismaki zapłaciły by nawet Woźnej aby coś powiedziała.
» 31 sierpnia 2022, 13:29 #23
JahKowalski: Mógł to sam rangnick opowiedzieć
» 31 sierpnia 2022, 13:40 #22
RedFox: A kto poprosił by posadzić Ronaldo na ławce? ;)
» 31 sierpnia 2022, 12:09 #21
jaratkow: Jestem zwolennikiem odejścia Ronaldo z Old Trafford. Ale... mieszanie go z błotem nie podoba mi się
» 31 sierpnia 2022, 12:08 #20
kamilllo777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2022 12:30

Masz racje. Gość jest legenda piłki. A my wiedzieliśmy co bierzemy i jaki CR ma temperament. Tak naprawdę wszyscy tego chcieli.
» 31 sierpnia 2022, 12:29 #19
bakielit: Kolego jaratkow.Znowu się z Tobą zgodzę.Generalnie,to media nakręcają te wszystkie afery wokół niego.Jego osoba to idealna pożywka dla brukowych hien i co tu dużo mówić hejterów z koziej wólki którzy każdą o nim informacje biorą za pewnik i mogą ulżyc sobie wylewając na niego pomyje.Nie spotkałem się z żadną wypowiedzią kogokolwiek z jego otoczenia która sugerowałaby jego odejście,jego egoizm i w końcu jak wielu tu pisze narcyzm i olewactwo.Zamiast tego otrzymujemy wypowiedzi kolegów z zespołu i z najbliższego otoczenia pełne superlatyw.Można go lubić lub nie ale nie można zarzucić mu braku profesjonalizmu,podejścia do zawodu i w końcu geniuszu.Poza tym jest piłkarzem MU!!Więcej szacunku!!
» 31 sierpnia 2022, 13:00 #18
majk: Generalnie Ronaldo mógł zabrać głos na początku całej afery, ludzie by popsioczyli pod nosem parę dni, pogodzili by się później z jego decyzją i byłby spokój. Zamiast tego mamy telenowelę dziennikarsko-transferową.
» 31 sierpnia 2022, 13:11 #17
bakielit: Pan zabrałby głos w takiej sytuacji i na jego miejscu?Osobiście dałbym sobie spokój tak jak On.Ci którzy mają wiedzieć jak jest naprawdę-wiedzą.Reszta albo zdaje sobie sprawę z bezsensu tych informacji albo daje się ponieść na fali tych bzdur.Zresztą,czy by odpowiedział czy nie,ludożerka zawsze znalazłaby kolejne rewelacje,bo tak to już jest z ludźmi ze świecznika i nie chodzi tylko o jego osobę.
» 31 sierpnia 2022, 13:57 #16
majk: Jakoś newsa o przejściu do Sportingu błyskawicznie zdementował ;)
» 31 sierpnia 2022, 18:09 #15
bakielit: ...o tym właśnie pisałem...
» 31 sierpnia 2022, 22:03 #14
wielkifanMU: Co by nie mówić o Ronaldo, to z oceną umiejętności i przydatności Klocka akurat miał rację. Już dawno Anglik, nasz pseudokapitan powinien zostać odsunięty od wyjściowego składu, ale Ragnick bał się zmian, zabrakło mu odwagi. W ogóle Niemiec był jednym z największych nieporozumień w historii tego klubu, dobrze, że się zmył.

Dobrze, że teraz mamy dobrego menadżera, który wyciąga wnioski w przeciwieństwie do dwóch poprzednich. Po dwóch słabych meczach odstawił od składu najsłabsze ogniwa: Klocka, Grubaska, wesołego Brazylijczyka i wspomnianą primadonne (bądź też 37 letnie dziecko, jak kto woli)
Ktoś taki jest potrzebny w tym klubie, brawo Erik! To nie koniec czystki, następny będzie Dalot, ale żeby jego zastąpić potrzebujemy transferu, bo Wan-Bissaka, mimo, że kosztował 55 milionów euro nie nadaję się do gry na odpowiednim poziomie, bo z piłką przy nodze wygląda jak dziecko we mgle.

Swoją drogą mamy najdroższą (a zarazem dość przeciętną) ławkę na świecie:
Shaw - 37,5 mln. Euro
van de Beek - 39
Wan-Bissaka - 55
Fred - 59
Maguire - 87

Ole narobił trochę syfu swoimi transferami (3/5 w.w. to jego transfery) . A i jeszcze Tellesa kupił, który pod względem atletyzmu był najsłabszym bocznym obrońcą w lidze.
» 31 sierpnia 2022, 12:07 #13
JahKowalski: Dziwne że do przyjścia Ronaldo całkiem nieźle to funkcjonowalo, przypadek zapewne, zbieg okoliczności
» 31 sierpnia 2022, 13:41 #12
kamilllo777: Pamiętaj że mimo wszystko z tym syfem który zrobił miał 2gie i 3cie miejsce w lidze a my 2x z rzędu od dawna widzieliśmy ligę mistrzów
» 31 sierpnia 2022, 13:43 #11
Marqin: Wow...
To potwierdza, że CR był i jest problemem Manchesteru, piłkarz mówiący trenerowi, kto ma grać i w jakim ustawieniu... nic dziwnego, że Ralf odradza Tuchelowi sprowadzenie Ronaldo.
» 31 sierpnia 2022, 11:58 #10
Pawlo: Tamten sezon pokazał, że Cris miał rację. Cały świat widział kompromitowania się KAPITANA MU, a trener nie? Piłkarz nie powinien wtrącać się w taktykę, ale Rangnick postawił na swoim kaprysie i jak na tym wyszedł? Tak jak powiedział Scholes- największą krzywdę wyrządzili Harry'emu, bo zamiast w porę go posadzić na rezerwie, żeby się ogarnął to on nie ważne, który enty błąd popełnił dalej występował w pierwszym składzie. Jak miał się zmobilizować?
» 31 sierpnia 2022, 12:50 #9
Oficer: Popieram, szanuje.
» 31 sierpnia 2022, 11:58 #8
atotrikos: Dobra, jednak zapomnijmy o tym Osihmenie, Cris widać że wie co robi, ma tu swoją misję.
Kibicuje mocno.
» 31 sierpnia 2022, 11:55 #7
JahKowalski: Jaką misję, ustawienia całej drużyny pod swoje ego (opaska kapitana) i personalne rekordy?
» 31 sierpnia 2022, 12:04 #6
atotrikos: Nom i żeby na stołówce były same sałatki.
» 31 sierpnia 2022, 12:22 #5
SickRabbit: Dla niego ambicja, dla was przerośnięte ego. Właśnie dlatego on jest tam a wy tu.
» 31 sierpnia 2022, 12:48 #4
majk: SickRabbit gdzie jest Magłejer, a gdzie ty?
» 31 sierpnia 2022, 12:50 #3
SickRabbit: Jak nie widzisz różnicy między maguire i cr7 w zeszłym sezonie to przykro mi.
Tak więc próbowałeś odbić piłeczkę ale nie pykło :D
» 31 sierpnia 2022, 14:35 #2
majk: Co nie pykło? Gdzie Magłajer jest, a gdzie ty? Ten sam argument. Nie masz prawa do krytyki Magłajera.
» 31 sierpnia 2022, 15:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.