Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Transfer last minute? Napoli spróbuje zakontraktować Cristiano Ronaldo

» 29 sierpnia 2022, 18:44 - Autor: matheo - źródło: MEN
Cristiano Ronaldo ma coraz mniej czasu, aby znaleźć klub, który zagwarantuje mu występy w Lidze Mistrzów w sezonie 2022/2023. Manchester Evening News informuje, że Portugalczyk może wkrótce zasilić szeregi Napoli.
Transfer last minute? Napoli spróbuje zakontraktować Cristiano Ronaldo
» Cristiano Ronaldo cały czas liczy na transfer z Manchesteru United w letnim okienku
Klub z Neapolu jest już po rozmowach z Jorge Mendesem, agentem napastnika Manchesteru United. Zainteresowane strony muszą znaleźć rozwiązanie do czwartku, kiedy to zamyka się letnie okienko transferowe w Premier League.

Napoli chce zakontraktować Ronaldo na zasadzie transferu definitywnego, ale nie wyklucza również umowy wypożyczenia.

Manchester Evening News informuje, że Erik ten Hag jest skłonny dać Ronaldo zielone światło na odejście z Manchesteru United. Przeciwny sprzedaży Portugalczyka jest natomiast Joel Glazer, współwłaściciel Czerwonych Diabłów.

Jorge Mendes tego lata rozmawiał z wieloma europejskimi klubami na temat transferu Cristiano Ronaldo. 37-latek był łączony z transferem do Chelsea, Bayernu Monachium i Atletico Madryt. Zdaniem Manchester Evening News rozmowy z Napoli są najbardziej zaawansowane z dotychczasowych, które odbył Mendes.

Kontrakt Cristiano Ronaldo z Manchesterem United obowiązuje do czerwca 2023 roku.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United wypożyczy Amada po transferze Antony’ego
Następny news »
Oficjalnie: Hannibal Mejbri udaje się na wypożyczenie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (74)


PaToManU: Wygrał nam kilka meczów jak ten z kogutami ale ciekawe ile przegraliśmy przez niego.
» 30 sierpnia 2022, 19:39 #72
Gallacher: Wygraliśmy ostatnio z Liverpoolem i Southampton bez niego.
» 30 sierpnia 2022, 20:03 #71
sturmik: Ciekawe czy Ronaldo ma 2 wersje wywiadu ,ktory ma wypuscic po zamknieciu okienka??
Jeden na wypadek zostania: to byly wszystko wymysly prasy, nigdy nie chcialem stad odejsc, sytuacja rodzinna, kocham United, wrócimy na szczyt, itd.
Drugi na wypadek przejscia - to juz mój czas, United zawsze bedzie w moim sercu ,ale obecnie druzyna nie prezentuje poziomu gwarantujacego mi walke o najwyzsze trofea. Zawsze chcialem grac w ..... (wklej nazwe druzyny).

Nie dziwie sie ze teraz milczy do zamkniecia okienka - pokorne ciele dwie matki ssie.
» 30 sierpnia 2022, 09:39 #70
majk: Przecież to oczywiste.
» 30 sierpnia 2022, 12:17 #69
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2022 09:32

Dobrze, że dobiega końca okno transferowe i wreszcie rozstrzygnie się problem Ronaldo. Kto jeszcze rok temu mógł przypuszczać, że taki zawodnik będzie problemem dla drużyny i podzieli też nas kibiców. Poniżej, w bardzo rozbudowanej formie, jeden z kolegów , wujaśnił swoje stanowisko w tej dość trudnej sytuacji. Rok temu bardzo się cieszyłem z powrotu Ronaldo na Old Trafford. Dziś... nie umiem przekreślić szacunku do jego sportowych osiągnięć ale jednocześnie nie chcę aby pozostał w United. Kiedy podpisywał z nami 2-letni kontrakt był dorosłym człowiekiem i doświadczonym piłkarzem. Na tyle doświadczonym by wiedzieć, że w sporcie prawdopodobieństwo sukcesu równe jest prawopodobieństwo przegranej. Przegraliśmy, dokonaliśmy ważnej zmiany na stanowisku trenera i... w połowie trwania kontraktu oraz w połowie okna transferowego pan gwiazdor postawił swoje "rekordy" ponad dobro klubu i drużyny....
O to i o formę w jakiej to zrobił mam żal do Ronaldo. Trudno mi uwierzyć w "kłopoty rodzinne" przez które zbojkotował tournee z drużyną, jeszcze trudniej zaakceptować fochy jakie strzelał podczas meczy kontrolnych i pierwszych ligowych. Czy ten 37-letni facet jest na tyle głupi by nie rozumieć, że EtH robi mu przysługę wystawiajac do gry mimo zaległości treningowych? Chcę myśleć o klubie któremu ponad 40 lat kibicuję (jak ten czas zleciał...) myśleć pozytywnie więc wolę nie zastanawiać się co wyprawia "obrażony" na los, który sam sobie zgotował Ronaldo za kulisami skoro przed kamerami robi to co robi... Od dorosłego człowieka można/trzeba oczekiwać konsekwencji. A więc szacunku do własnego podpisu, który wyznacza mu jeszcze minimum rok gry w United. Szacunku do trenera i kolegów z drużyny, kibiców. Tego wszystkiego u Ronaldo nie widzę i to właśnie sprawia, że oczekuję jego odejścia. Ktoś mi niedawno napisał, że Ronaldo "nie chce odejść bo nigdzie oficjalnie o tym nie powiedział"... Racja, Ronaldo nic nie mówi. Ja, zważywszy na jego zachowanie, odbieram to "milczenie" w kategoriach lekceważenia. I zadaję sobie pytanie: czy to, że zawodnik z takim dorobkiem ma tak wielkie problemy ze znalezieniem nowego pracodawcy nie jest tego lekceważenia pokłosiem..?
Coraz bliżej dzień ostatecznych rozstrzygnięć. Jakie będą nie wiadomo. Chciałbym aby żadna kotwica nie hamowała dalszego rozwoju naszej drużyny
» 30 sierpnia 2022, 09:31 #68
segate: Ronaldo zostanie nigdzie nie pójdzie co najwyżej w następnym roku
» 30 sierpnia 2022, 09:19 #67
sztejner: Wszyscy mają dość tego gogusia i jego płaszczenia się przed innymi klubami.
Dobrze że chociaż raz United nie płaszczy się przed zawodnikiem i słusznie skierowali go do punktu oglądania meczu z wysokości trybun
» 30 sierpnia 2022, 09:29 #66
kamtor: Jak już tyle wydaliśmy na wzmocnienia to też powinniśmy ściągnąć jakąś topowa 9 jak by do nas na koniec przeszli David lub osimeh i tielemans to był bym mega zadowolony
» 30 sierpnia 2022, 07:36 #65
marcino186: Ja już nie mogę tego czytać . Przecież to jest chore ja w nic nie wierze dla mnie on zostanie i tyle w temacie
» 30 sierpnia 2022, 07:32 #64
kamtor: Niech idzie jak najszybciej sprowadzenie Ronaldo to największy błąd klub
» 30 sierpnia 2022, 07:19 #63
sztejner: Rzadko piszesz coś z sensem a tu Ci się udało ;)

Sam jestem fanem Crisa ale jego postawą jestem po prostu zażenowany... Żeby facet z taką renomą historią i rekordami brał do buzi za kilka występów w LM. Szok
» 30 sierpnia 2022, 07:30 #62
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2022 07:10

Niestety ale Manchester United od kilku ładnych lat jest klubem, który jedyne co oferuje to gigantyczne i nieuzasadnione tygodniówki piłkarzom, do tego dochodzą transfery 3x przepłacone, (Jeśli okaże się, że faktycznie dobiliśmy targu z Ajaxem, i zapłaciliśmy 100mln euro za Anthonego, to będzie tylko pokaz tego, jakie gorące głowy włodarze mają)
Nie jestem przeciwny transferowi Antonego, ale 50mln Euro to absolutny MAX, jeśli chodzi o tego piłkarza, istnieje spore prawdopodobieństwo że Antony okaże się drugim Depayem.
Co do Ronaldo nie mam zdania, ale ewidentnie nie chce mu się tu już być.
» 30 sierpnia 2022, 07:07 #61
segate: Zgadzam się z Tobą ale niestety nasza nieudolna polityką transferowa wymusza automatycznie bajeczne kwoty każdy to wie nawet przeciętny Kowalski oglądający mecz od czasu do czasu
» 30 sierpnia 2022, 09:20 #60
majk: Niestety, ale Man Utd jest klubem bez sukcesów sportowych w ostatnich latach. Jakby były sukcesy, to nikt by nie marudził.
» 30 sierpnia 2022, 12:19 #59
Kundziu: Ronaldo jaki słaby by nie był, to na koniec sezonu i tak więcej goli strzeli niż Rashford czy Martial. I przestańcie pitolić o pressingu, bo ani Rashford ani Martial tego robić też nie potrafią, a w wieku Ronaldo to już będą emeryturkę pobierać ;)
» 30 sierpnia 2022, 04:54 #58
niewiempoco: A ja nadal uważam, że Ronaldo zostanie i te gierki agenta są po to by United się wzmacniało, by miał z kim grać. To się udało z Casemiro i Antonym, ale brak De Jonga spala wszystko bo brakuje nadal kogoś dobrego na środek pola. Tylko nie zakładał, że będzie rezerwowym.
» 30 sierpnia 2022, 01:15 #57
Seszele: Tak, tak, tak.
Teraz pewnie on sam i jego agent są zadowoleni, że mamy kilka fajnych transferów.
Tak fajnych, że CR siedzi na ławce.

Na pewno o to mu chodziło i jest teraz zachwycony, więc na stówkę chce zostać na OT.
» 30 sierpnia 2022, 07:16 #56
niewiempoco: @mikiartur

"Ronaldo daje do zrozumienia że chce odejść"

Nie słyszałem ani razu by tak powiedział. Znowu medialne gadki.
» 30 sierpnia 2022, 01:14 #55
Diabelred: O medialnych gadkach to można było mówić, pod koniec poprzedniego sezonu, kiedy zaczynała się saga z odejściem Ronaldo. Pozniej jednak następowały kolejne wydarzenie, które z każdym tygodniem coraz wyraźniej pokazywały, że Portugalczyk faktycznie chce odejść:

1. Niestawienie się na tournee.
2. Gdy tylko zaczęły pojawiać doniesienia mediów, że chce odejść, klub od razu wydał komunikat, że nie bierze pod uwagę jego sprzedaży. Co roku artykulow na temat odejścia poszczególnych piłkarzy już multum, a nie pamiętam kiedy ostatnio klub w ogóle i tak stanowczo odniósł się do tej sprawy. Dziwny przypadek co?
3. Przyjazd do klubu razem z agentem. Chociaż pewnie nadal upierasz się przy tym, że Ronaldo po prostu potrzebował niańki, która go odprowadzi na trening...:)
4. Portugalczyk jakby chciał, to mógłby jednym słowem/zdaniem uciąć temat jego odejścia, ale z jakiegoś dziwnego powodu tego robi jak myślisz czemu? Podobna taktykę przyjął kiedyś De Gea który też przez całą sage z Realem siedział cicho.
5. 16 czy tam 17 sierpnia Ronaldo zapowiedział, że za kilka tygodni wypowie sie na temat swojej przyszłości. Czemu nie nie wtedy? Czemu i na co czeka? Jeśli sam na to nie wpadniesz, to już wyjasniam, że licząc od wtedy za kilka tygodni zamyka się okno transferowe, także pewnie szykowane są dwie wersje wypowiedzi, jak uda sie odejść i jak nie uda odejść.

Ogladajac Ronaldo w poprzednim sezonie, to co mocno rzucało się w oczy to fakt, że znacznie bardziej się spinał i bardziej mu zależało na meczach LM niż ligowych meczach. W sumie dziwi mnie to, że niby śledzisz i podążasz za swoim idolem, a serio nie wiesz, czemu Portugalczykowi tak zależy na odejściu i grze w klubie występującym w LM? Bo tak lubi słuchać na żywo, na murawie hymnu LM? Nie. Bo tak lubi te rozgrywki i nie może bez nich żyć? Nie. Chce odejść, do klubu grającego w LM, bo tylko taki klub pozwoli mu jeszcze bardziej wysrobowac rekord strzelonych bramek w LM. Obecnie ma 15 bramek przewagi nad Messim. Na tą chwilę jest to dużo. Jednak przy braku gry w LM w tym sezonie u Portugalczyka, ta rożnica może spokojnie się zmniejszyć do 10 bramek lub więcej, w zależności od tego jak wysoko PSG zajdzie. Jeśli Argentyńczyk nawet skończyłby sezon z 5 trafieniami, to nadal byłaby to dość spokojna przewaga, przy czym nie można zapominac, że jest młodszy od Ronaldo o dwa lata.
» 30 sierpnia 2022, 08:06 #54
niewiempoco: Diabelred, nawet mi sięnie chce odpowiadać na całość tych kłamstw.

Ale jedno jest szczególne

"Ogladajac Ronaldo w poprzednim sezonie, to co mocno rzucało się w oczy to fakt, że znacznie bardziej się spinał i bardziej mu zależało na meczach LM niż ligowych meczach."

Te spinanie się odczytujesz widzę tylko po statystykach, ale już gry nie pamiętasz. Jak trafiał chyba z Villarrreal w 92 minucie to cały mecz grał kaszanę jak dzisiaj. Co to było za spięcie? Żadne, po prostu trafił. W lidze grał identycznie tylko nie zawsze miał tyle szans, więc i nie było tylu goli. Jakby tak spinał się tylko na dobrych rywali to by trafiał z Liverpoolem i City a wypominano mu że z nimi nic nie ugrał. No i my też nic nie graliśmy. Za to trafiał w innych mniej ważnych meczach, więc teoria o spinaniu się na wazne jest głupia. Przez pryzmat gry nie pamiętasz bo widać jaką masz pamięć lub nawet nie oglądałes. Statystyki też nie dowodzą tej tezy.
» 30 sierpnia 2022, 13:40 #53
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2022 14:36

Klamstwa? Fakty nazywasz kłamstwami? Dobre sobie... Właśnie na twoim przypadku świetnie widać, czym różni się fanboy od fana. Fan potrafiłby obiektywnie spojrzeć na sytuację i na podstawienie punktów, które wymieniłem samemu dojść do wniosku, że faktycznie coś tu nie gra i że bardziej prawdopodobne jest to, że chce odejść niż zostac. Z kolei fanboy będzie właśnie do końca zapierać sie, że wymysly pismaków, że kłamstwa. :)

Nie pisałem nic o statach, ani o lepszej grze, to ty to sobie sam dopowiadasz... Spinać, czyli mieć lepsze nastawienie, większą motywację do gry, większe checi. W Realu też bardziej zależało mu na meczach LM niż ligowych. Pamiętam jak w Realu często odpuszczal mecze z dołem tabeli, żeby byc lepiej przygotowanym i w pełni wypoczętym na LM. Dziś można by to było tłumaczyć wiekiem, ale wtedy gdy był przecież jeszcze przed 30 lub później trochę po 30 ?Tym bardziej, że La Liga nie jest przecież tak intensywna liga jak PL, a do tego Ronaldo fizycznie przecież zawsze wyglądał świetnie.

Swoją drogą ciekawy jestem, co napiszesz, jeśli Ronaldo dostanie zielone światło na transfer i na sam koniec okna ostatecznie odejdzie do Sportingu czy innego Napoli. Nie zdziwilbym się specjalnie, gdyby po oficjalce o kupnie Antonego, poszła oficjalka o odejściu Ronaldo.
» 30 sierpnia 2022, 14:34 #52
gohome: jedirevenger
Muszą się jakość dowartościować, więc wylewają swój jad i frustracje na Ronaldo, bo jest kimś a oni nie. To zwykła banda inceli i tyle.
» 30 sierpnia 2022, 00:04 #51
mikiartur: jedirevenger, gohome

Mam 22 lata, zacząłem kibicować MU w 2006 roku - w głównej mierze dzięki Ronaldo, Rooneyowi, Tevezowi itd.
Dla mnie Ronaldo jest niezaprzeczalnie najlepszym piłkarzem w historii piłki. Gościu w klubowej pobił wszystkie możliwe rekordy i zdobył wszystko co mógł.
Dla mnie MU z lat 2006-2009 jest najlepszą drużyną w historii piłki a przynajmniej w ostatnim 30leciu.
Plakałem jako 9latek gdy odchodził do Realu Madryt.
Byłem szczęśliwy jak dziecko gdy wrócił rok temu
uważam że nie jest głównym powodem dlaczego zeszły sezon był beznadziejny.
Znalazłbym 10-15 piłkarzy albo i więcej którzy imo bardziej przysłużyli się do tak dramatycznego wyniku.
Przez parę miesięcy regularnie broniłem Ronaldo i jego zachowań itd w klubie - tutaj jak i na wielu innych forach/twitterach/discordach
Wierzę że jeśli zostanie - będzie w stanie dopasować się do filozofii ETH i dać więcej pozytywów niż negatywów - (może trochę naiwnie w to wierzę ale trochę jescze wierzę)

Ale zgadzam sie z wieloma osobami - które piszą że dla projektu ETH będzie lepiej gdy Ronaldo odejdzie.
Ronaldo daje do zrozumienia że chce odejść. Nie to że robimy z niego niewolnika albo że on może tak pomyśleć. To inna sytuacja w 2009 roku. On chce odejść bo chce walczyć o jakiekolwiek trofea i w lidze mistrzów ustanawiać kolejne rekordy. My mu tego nie gwarantujemy w najbliższych 2-3 sezonach. A go czas goni. To jest prawdopodobnie mega egoistyczne myślenie. Ale nie zmienisz nastawienia gościa który od ponad 15 lat regularnie walczy o trofea i goni wszystkie rekordy.
Natomiast projekt ETH potrzebuje czasu. Chciałbym by Ronaldo był kimś dla MU kim jest Ibra dla Milanu. Ale wiem że to niemożliwe.

W dodatku parę zachowań Ronaldo też mi się nie podobało. O ile na jego absencje na tournee można jeszcze jakoś przymknąć oko. To na jego - zachowanie po meczu z Brentford już nie można przymknąć oko. To samo na incydent w trakcie meczu z Rayo. To nie są akceptowalne rzeczy.

Czy Ronaldo opuści klub? Nie wiem. Ale w długoterminowej koncepcji i projekcie klubu, odejście wyszłoby na dobre. Nawet jeśli cierpielibyśmy przez to w tym sezonie.

I mówie to ja - jako osoba która doskonale zdaje sobie sprawę co Ronaldo znaczy dla tego klubu. Dla którego MU w którym Ronaldo błyszczał i tryumfował - jest świętością.
» 30 sierpnia 2022, 00:41 #50
gohome: mikiartur
I taki komentarz to ja szanuje.
» 30 sierpnia 2022, 00:46 #49
DjTED: Dla mnie najlepsza drużyna 30 lecia obiektywnie nie byliśmy. Pod jakim względem? I dlaczego nie 20 lecia np? Najpiękniejsza piłkę grała Barcelona Guardioli. 2 razy przegraliśmy z nimi finał LM. A co powiedzieć o Realu Zidana? 3 razy LM pod rząd. Tego nikt nigdy za naszego życia nie przebije
» 30 sierpnia 2022, 05:39 #48
DjTED: No , ale Ty masz 22 lata to nie pamiętasz i naszego MU i Barcelony Guardioli
» 30 sierpnia 2022, 05:40 #47
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2022 07:21

Zatrzymać to było go warto ale w 2009 roku, gdy odchodził do Realu, bo wtedy robił faktycznie różnicę, teraz to zupełnie inny piłkarz, różnicy już raczej nie robi.
» 30 sierpnia 2022, 07:20 #46
kubostan86: Oddać za darmo ale ani euro dopłaty do pensji, to się okaże czy tak bardzo chce odejść.
» 29 sierpnia 2022, 22:58 #45
Alex45: Jakbym był Joelem Glazerem to bym dał Ronaldo odejść do Napoli ale nie za małe pieniądze.
» 29 sierpnia 2022, 21:29 #44
Gallacher: Jak go chcesz go sprzedać za nie małe pieniądze jak jest problem żeby go w ogóle sprzedać ? On obciąża budżet płacowy oraz jest potencjalnym zagrożeniem w szatni pod względem atmosfery.
» 29 sierpnia 2022, 21:32 #43
MikeMU: Wiesz, że to biznes, a cr7 gwarantuje w pyte kasy ?
» 29 sierpnia 2022, 22:47 #42
Gallacher: Sugerujesz że CR siedzący na trybunach i zarabiający gigantyczną tygodniówkę zwraca się w postaci biletów czy gadżetów ? Bo po jego ostatnich zachowaniach to chyba jego reputacja spada i już nie jest tak medialny jak kiedyś.To już staruszek.
» 29 sierpnia 2022, 23:16 #41
awe: Glazer podciera sie pieniedzmi i ma gdzies pieniadze z trasferu gdzie na samym marketingu lepiej wyjdzie
» 29 sierpnia 2022, 23:56 #40
gohome: Oby, szkoda żeby Cris sobie resztki kariery marnował, myślał chłop że wraca powoli stare dobre United ale się pomylił, dopóki Glazery tu będą nic się nie zmieni na lepsze. No chyba że coś im tam się przestawi w głowach jak by powiedział Brzęczek hehehe ;)
Powadzenia Cris SUUUUUUU!
» 29 sierpnia 2022, 20:46 #39
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2022 21:09

A co to za żałosna akcja, że jak nie idzie drużynie to on się nie stara. Właśnie w takiej sytuacji powinien pokazać jaki to kozak. Ale lat się nie oszuka, ławeczka zasłużoną w stu procentach.
» 29 sierpnia 2022, 21:08 #38
trezegram: Oczywiście chodzi mi o ten sezon.
» 29 sierpnia 2022, 21:10 #37
gohome: trezegram
Chyba nie zrozumiałeś. Ja mówię ogólnie o sytuacji w klubu od 10 lat.
» 29 sierpnia 2022, 21:16 #36
DaredevilUtd: Sprzedac oddac byle gdzie i byle komu. On jasno daje znac na boisku, ze nie chce tu być.
» 29 sierpnia 2022, 20:44 #35
gohome: DaredevilUtd a dziwisz się?
» 29 sierpnia 2022, 20:47 #34
PogbaKingOfMANU: Ja się dziwię. Jak tak bardzo chce LM to mógł siedzieć w Juventusie, oni praktycznie co rok grają w LM. Ale nawet i tam się na nim poznali, przyszedł, rozsadził szatnię i z klubu co rok w rok wygrywał mistrza Serie A teraz ciułają się po 4 miejscach.
» 29 sierpnia 2022, 21:21 #33
majk: Ja się nie dziwię. Ucieka jak szczurek z tonącego okrętu, jak tylko jakakolwiek drużyna zalicza dołek, albo nie jest najważniejszą osobą w centrum uwagi, więc odejście ma sens.
» 29 sierpnia 2022, 21:39 #32
gohome: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2022 21:40

PogbaKingOfMANU

Ale teraz się skompromitowałeś i pokazałeś jakim jesteś zawistnym, nieobiektywnym hejterem Crisa. Juve zaliczyło zjazd bo tam projekt sportowy się kończył, wielu piłkarzy się zestarzało i podchodziło a pozostali byli już nasyceni trofeami po prostu nastąpiło wypalenie. Kiedy przyszedł Ronaldo to już jechali na oparach. Na dodatek z Juve odszedł Giuseppe Marotta, któty był świetnym dyrektorem sportowym, od tego czasu zostały popełnione wiele błędów w zarządzaniu czego kulminacje mieliśmy w zeszłym sezonie ale już w sezonie 20/21 było widać już że Juventus słabnie. To był sezon na przetrwanie, dopiero w tym startują z nowym projektem. Poza tym Ronaldo w 3 sezony zdobył tam 2 mistrzostwa serie a, 2 superpuchary Włoch i 1 puchar Włoch.
Powiedz mi nie wstyd ci tak kłamać? PRZESTAŃ tworzyć FAŁSZYWĄ NARRACJE. Twoje kłamstwa jakoby Ronaldo zniszczył łatwo zweryfikować sprawdzając w internecie ile Ronaldo wygrał z Juve. Dlatego pytam czy nie wstyd ci tak perfidnie kłamać?
» 29 sierpnia 2022, 21:40 #31
PogbaKingOfMANU: A mogę być nawet hejterem, myśl co chcesz. W Juventusie nikt za Ronaldo nie płacze i na dobre wyjdzie im to, że odszedł. Tak samo jak United też wyjdzie na dobre, jeśli odejdzie. Ronaldo przyszedł i od razu najgorszy sezon od dziesięciolecia, 0 bilans bramek, fartem dostanie się do LE, gdyby nie porażka West Hamu gralibyśmy w LK. Ronaldo indywidualne osiągnięcia ma imponujące w skali całej kariery, statystykami z zeszłego roku też się obroni, ale nie zmienia to faktu, że drużyny grające nowoczesną piłkę potrzebują go jak zając dzwonek. Indywidualnych sukcesów zawodnika nie można przedkładać nad dobro klubu.
» 29 sierpnia 2022, 22:00 #30
gohome: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2022 22:17

PogbaKingOfMANU
Nie zmieniaj tematu tylko wykaż się odrobine przyzwoitością i przyznaj się że napisałeś BZDURE jakom jest to że Ronaldo rozwalił Juventus. Ronaldo przychodzi do Juve w 2018 roku gra do 2021r. wygrywa dwa mistrzostwa Włoch, 2 superpuchar Włoch i 1 puchar Włoch w sezonie 18/19 zostaje wybranym najlepszym piłkarzem Serie A w sezonie 20/21 zostaje najlepszym strzelcem serie A. Wykręca na przestrzeni 3 sezonów takie statystyki, kolejno: 28 goli i 10 asyst (sezon18/19), 37 goli i 5 asyst (sezon 19/20), 36 goli i 4 asysty(sezon 20/21) To są osiągnięcia piłkarza, który zniszczył Juventus twoim zdaniem. Dlatego przyznaj się do kłamstwa z swojej strony, które jest wynikiem albo twojej zawiści i celowo manipulujesz albo po prostu byłeś niedoinformowany. Tak czy siak napisałeś BZDURE! pisząc że Ronaldo rozwalił Juve, ponieważ to nieprawda. Dlatego nie kłam! I przyznaj się do błędu!
» 29 sierpnia 2022, 22:16 #29
majk: Bez niego łoili wcześniej tą ligę z palcem w tyłku i byli bezkonkurencyjni, tak się składa, że z piedestału spadli dopiero za Ronaldo, więc PogbaKingOfMANU ma rację, a ty się mylisz.
» 29 sierpnia 2022, 22:25 #28
gohome: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2022 22:44

majk
Bo nie mieli konkurencji Milan i Inter były w kryzysie, Atalanta z Lazio byli średnakiami z połowy tabeli. Mieli tylko Napoli, które jest jak Borussia Dortmund czyli liczy się tylko w walce o mistrza przez pół sezonu a Roma to średniak na poziomie np. West Hamu albo Svilla. Dalej w sezonie 17/18 (bez Ronaldo) wygrali ją z Napoli o włos (to był jedyny taki sezon gdzie Napoli naprawdę było blisko a nie tylko w teorii). Sezon 18/19 już z Ronaldo w składzie wygrali ją w okolicach 34/35 kolejki a pewne że ją wygrają to już było w okolicach 30 bo mieli taką dużą przewagę punktową.
I co majki serio warto tak KŁAMAĆ? Twoje kłamstwa i manipulacje łatwo zweryfikować w internecie sprawdzając po prostu tabele Serie A. Nie ładnie tak Majkelu kłamać, w domu nie nauczyli że KŁAMSTWO ma krótkie nogi?
» 29 sierpnia 2022, 22:43 #27
majk: I co wielkiemu i wspaniałemu Ronaldo stanęło na przeszkodzie, żeby ograć Inter? Za słaby mówisz? Jak tylko pojawia się za trudny przeciwnik, to CR7 podkula ogon i ucieka? Jak na fana Ronaldo dziwne tezy stawiasz, no ale masz rację w tym wypadku nie będę polemizował, zgadzam się z tobą. Ronaldo nie lubi wyzwań, on lubi jak ma łatwiutko jak widać.
» 29 sierpnia 2022, 22:57 #26
gohome: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2022 23:58

majk
Ale o czym ty mówisz? Jaki Inter? Pomijając te całe zamieszanie i dyskusje o Ronaldo OBECNIE mi chodziło tylko o to że Ronaldo wcale NIE rozwalił Juve, bo ty i PogbaKingOfMANU twierdzicie że tak, więc wziąłem was wyjaśniłem i udowodniłem wasze kłamstwa i manipulacje jako by Ronaldo był tym przez którego Juventus ma dołek, co jest NIE PRAWDĄ. Dowody i wyjaśnienie podałem już w powyższych komentarzach, więc nie rozumiem o co ci teraz chodzi? Po prostu przestań razem z PogbaKingOfMANU kłamać i tworzyć fałszywą narracje o Ronaldo jako by rozbił Juventus BO TO KŁAMSTWO co udowodniłem a dowody masz powyżej.
» 29 sierpnia 2022, 23:54 #25
mikiartur: gohome co do tego Interu i MIlanu - one bardziej skorzystały na tym że Juve osłabło niż same jakoś giga podskoczyły do góry.
Myślę że to tak było po połowie. Inter i MIlan podniosły trochę swój poziom ale Juve jednocześnie obniżyły swój. Do juve z czasów gdy grali w finałach lm to do dziś Milan i Inter nie mają podjazdu. Nie mają też podjazdu do tego Napoli które robiło 88-92 pkt w lidze. Po prostu poziom w lidze spadł i wyrównał się jednocześnie

co do Marotty to z Juve odszedł z tego co pamiętam, jeszcze przed transferem Ronaldo

Lecz co do tego że Ronaldo niszczył Juve
Imo nie niszczył. A przynajmniej nie na boisku. Bardziej Juve wyniszczała pensja Ronaldo. Przez którą nie mogli robić odpowiednich wzmocnień.
» 30 sierpnia 2022, 00:27 #24
gohome: mikiartur
Marott odszedł zdaje się w wrześniu 2018, więc Ronaldo był przez kilka miesięcy już w klubie. Marotta dzielił tą fuchę razem z Fabio Paraticim (obecnie Totki), który słabo sobie radził w pojedynkę i był krytykowany przez kibiców. Co do pieniędzy to był ale zle rozporządzane (choć nie twierdze że pensja Ronaldo nie ciążyła Juve) bo zobacz lato 2019 Juve potrzebuje wzmocnień do drugiej linii, pomoc prosi się o wzmocnienie zamiast tego oni wydają ponad 100 mln na De Ligta, Demirala i Romero, których już nie ma w klubie XD a ściągają odpady czyli Rabiota i Ramseya a najlepsze że obrona wtedy wymagała korekcyjnych zmian a pomoc prosiła się o wzmocnienie jeszcze przed przyjściem Ronaldo. Kasa była i została wtopiona w tak bezsensowny sposób i tak jak mówię najlepsze że tych piłkarzy i tak już nie Romero nie zagrał nawet meczu bo był wypożyczany, mieli stanowić o sile defensywy Juve w przyszłości przez lata a tym czasem ich już nie maXDDD De Ligt wytrzymał najdłużej 3 lata.
» 30 sierpnia 2022, 00:41 #23
69eyes: Już widzę jak De Laurentiis wydaje tyle na jego tygodniówkę. Przypomnijmy, CR inkasuje 515k tygodniowo a najlepiej zarabiającym graczem Napoli jest Zieliński 105k. Komin płacowy byłby gigantyczny a Cristiano za waciki nie będzie chciał grać no i gdzie on miałby tam grać, chyba na lewej stronie w miejsce tego gruzina Kvaratskhelia, który jest rewelacją początku sezonu.
» 29 sierpnia 2022, 20:22 #22
mervel: Wypadałoby by być dokładniejszym- Zielu 125k a Ronaldo po obniżce w United- Ok 375 i wiadomo ze jest gotowy na obniżkę w nowym klubie. Dadzą 200 i wszyscy zadowoleni
» 29 sierpnia 2022, 20:25 #21
69eyes: 125k ale euro czyli 105k funtów.
» 30 sierpnia 2022, 02:25 #20
Satyr: I to byłby najlepszy transfer w tym okienku. Oby to wypaliło
» 29 sierpnia 2022, 19:52 #19
Widmo: Ja tylko czekam na ten jego wywiad "gdzie wszystko wyjawi"
» 29 sierpnia 2022, 19:46 #18
majk: Raczej ''wszystko'' ''wyjawi'' :D
» 29 sierpnia 2022, 20:05 #17
Rabona: Myślisz że czemu jeszcze nie wyjawił? Bo przebieg tego wywiadu zależy od tego jak skończy się dla niego to okienko transferowe
» 29 sierpnia 2022, 20:09 #16
majk: Sprytulek z tego Ronaldo ;)
» 29 sierpnia 2022, 20:11 #15
Widmo: Pewnie, że tak. Co nie zmienia faktu, że zabawne będzie czytać się te wypociny jak to kocha United (bo pewnie nikt go nie weźmie)
» 29 sierpnia 2022, 20:56 #14
Majek: Troszkę przypomina mi to problemy zespołów NBA z pozbyciem się przepłaconych AllStarów na maksymalnych kontraktach.
» 29 sierpnia 2022, 19:29 #13
Shoiden: Skoro Barca chce za Aube 30 mln to my też powinniśmy nie puszczać Ronaldo za frytki. I to jeszcze dla Napoli które nie było dla nas miłym negocjatorem w sprawie obecnego stopera Chelsea
» 29 sierpnia 2022, 19:25 #12
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2022 19:22

- Bayern Monachium - zarząd wykluczył jego transfer
- Manchester City - mają Halanda i już na początku okienka odesłali Mendesa z kwitkiem
- Real Madryt - perez wyśmiał spekulacje
- PSG - kolejna święta krowa im nie potrzebna
- Ajax Amsterdam - za drogi
- FC Porto - wychowanek Sportingu
- Eintracht Frankfurt - rozsądnie zarządzanego klubu w Niemczech nie stać na królewicza
- AC Milan - oni mają już swoich staruszków z przodu
- Liverpool FC - tego kierunku żadna ze stron nie bierze pod uwagę,
- Chelsea - Tuchel go nie chce
- FC Barcelona - zabrakło by im dźwigni
- Juventus - od roku świętują, że udało im się pozbyć tej kotwicy finansowej
- Atletico Madryt - Chili sprowadziłby sabotazystę każdej taktyki obronnej?
- Sevilla FC - nie stać ich.
- RB Lipsk - wbrew polityce kadrowej i finansowej, Tottenham Hotspur - podobnie jak w Atletico
- Borussia Dortmund - podobnie jak Freiburg i RB Lipsk
- RB Salzburg - podobnie jak RB Lipsk
- Szachtar Donieck - może za czasów świetności i w innych realiach politycznych. Ale to też nie ich strategia budowania drużyny
- Inter - Lukaku, Lautaro, Dżeko, Corea + z kasą słabo
- SSC Napoli - tylko jako widzimisię prezydenta
- Benfica - wychowanek Sporingu
- Sporting CP - trener go nie chce
- Bayer Leverkusen - żaden niemiecki klub nie jest taki głupi
- Olympique Marsylia - jakby mieli kasę to by go wzięli. Tam od lat bajzel
- Club Brugge, Celtic FC, Viktoria Pilzno, Maccabi Haifa, FC Kopenhaga, Rangers, Dinamo Zagrzeb - nikogo z całej 7mki nie stać

Śmiechem żartem Ronaldo mógł czekać na rozstrzygnięcia w eliminacjach Ligi Mistrzów. Być może liczył, że Turcy awansują, a oni lubią przepłacać gwiazdy.

Teraz w końcowce musi liczyć na to, że prezydent Napoli będzie chciał troszkę szumu medialnego wokół siebie i Napoli.

Mniej prawdopodobne są opcje gdzie Chelsea popełni nasz zeszłoroczny błąd lub Ranaldo łaskawie zgodzi się na jakąś "głodową" pensję w Sportingu :-)
» 29 sierpnia 2022, 19:19 #11
Shoiden: Jakby obniżył wymagania i uteperowal ego to pewnie chętny by się znalazł ale tak to nie ma opcji
» 29 sierpnia 2022, 19:26 #10
RedPatrykDevil: Ten Hag grabi sobie od samego początku jeśli chodzi o portugalczyka. Zawsze było tak, że gdy ktoś krytykował Ronaldo lub w niego wątpił okazywał się na końcu przegranym, ta lista jest bardzo długa. Czy ETH do niej dołączy? Zobaczymy.
» 29 sierpnia 2022, 19:19 #9
brazylianwisnia: To jak Ronaldo słabo gra to obecnie i w Polskiej kadrze miałby ciężko wstać z ławki. Strasznie to wyglądało w ostatnim spotkaniu.
» 29 sierpnia 2022, 20:43 #8
gohome: brazylianwisnia nie ma motywacji a poza tym miał jakiś problem fizyczny, widziałeś jak się za kolano łapał. Pewnie dlatego biegał tak jakby miał worek ziemniaków na plecach.
» 29 sierpnia 2022, 21:05 #7
PogbaKingOfMANU: Ten Hag nie grabi sobie, a zbiera oklaski, że utemperował gwiazdorka i pokazał że nie ma świętych krów. Grasz słabo = ława, niezależnie jak masz na nazwisko.
» 29 sierpnia 2022, 21:25 #6
Pochmurny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2022 19:15

Hmm, jak tak bardzo chce to niech leci. Aktualnie potrzebni są zawodnicy którzy nie będą jedynie myśleć o rekordach, a o ogólnym rozwoju i pnieciu się ku górze. Mógł pomóc w odbudowie, ale jak woli iść inną drogą to jego sprawa. Troszkę więcej kasy zostanie na innych, a i fochujacych primadonn posiadamy w tym klubie za dużo.
» 29 sierpnia 2022, 19:15 #5
RedRevolta: A nich idzie, sam ciekaw jestem jak się z De Laurentiisem dogada haha to dopiero będzie kabaret.
» 29 sierpnia 2022, 18:53 #4
ogi24: Dokładnie
» 29 sierpnia 2022, 18:51 #3
wider: szkoda że wymiana na Osimhen'a jest raczej nie możliwa patrząc na to ile już wydaliśmy w tym okienku
» 29 sierpnia 2022, 18:50 #2
DevoMartinez: No jak Glazer będzie ustalał skład to dalej będzie jak było. :)
» 29 sierpnia 2022, 18:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.