Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United zirytowany zachowaniem Cristiano Ronaldo

» 6 lipca 2022, 12:30 - Autor: matheo - źródło: The Athletic
Cristiano Ronaldo nie wznowił treningów z Manchesterem United po wakacyjnej przerwie. Portal The Athletic twierdzi, że zachowanie Portugalczyka zirytowało szefostwo Czerwonych Diabłów.
Manchester United zirytowany zachowaniem Cristiano Ronaldo
» Cristiano Ronaldo nosi się z zamiarem opuszczenia Manchesteru United
Ronaldo poprosił zarząd Manchesteru United o rozważenie za niego ofert w letnim oknie transferowym. 37-latek nosi się za zamiarem opuszczenia Old Trafford, bo w sezonie 2022/2023 chciałby grać w klubie występującym w Lidze Mistrzów.

The Athletic twierdzi, że szefostwo Manchester United jest zirytowane zachowaniem Cristiano Ronaldo. Portugalczyk wiedział bowiem od kwietnia, że Czerwone Diabły nie zagrają w najbliższej edycji Ligi Mistrzów. Mimo to decyzję o odejściu zakomunikował dopiero pod koniec czerwca.

Sytuacja z Ronaldo może skomplikować się w najbliższych dniach jeszcze bardziej. Manchester United 8 lipca wylatuje na przedsezonowe tournée po Azji i Australii. Na chwilę obecną nic nie wskazuje na to, aby Portugalczyk miał znaleźć się w samolocie lecącym do Bangkoku.

Ronaldo w ostatnim czasie był łączony z transferem m.in. do Chelsea i Bayernu Monachium. Kontrakt 37-latka z Manchesterem United obowiązuje do czerwca 2023 roku. Czerwone Diabły podkreślają, że piłkarz nie jest na sprzedaż.


TAGI


« Poprzedni news
Eriksen może nie polecieć z Manchesterem United do Tajlandii
Następny news »
Prezydent Barcelony: De Jong nie jest na sprzedaż

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (63)


NiskiPressing71: Przypominam Wam tylko, że bez CR7 w składzie nie wygraliśmy ani jednego meczu w zeszłym sezonie :)
» 6 lipca 2022, 22:17 #61
DevoMartinez: Z nim w składzie również wielu nie wygraliśmy ;)
» 6 lipca 2022, 23:32 #60
EvilDevil: Przypominam Ci tylko, ze bez CR7 w skladzie zajęliśmy drugie miejsce w lidze :/
» 7 lipca 2022, 01:46 #59
joker020: EvilDevil United balansuje od 10 lat między LM a LE tak się przypadkowo zbiegło że wypadło na LE kiedy Ronaldo przyszedł. Czy transfer wpłynął pozytywnie na United? marketingowo pewnie tak. Sportowo? Nie, mimo że sam Ronaldo prezentował się dobrze. A czy wpłynął w drugą stronę czyli destrukcyjnie? Według mnie też nie, owszem ten sezon był słaby jak i inne, których na przestrzeni prawie 10 lat było sporo ale czy on jest temu winny? Absolutnie nie. Winny jest zarząd. I to od odpowiada za ten słaby sezon jak i za poprzednie sezony, za całe 10 lat.
» 7 lipca 2022, 01:57 #58
Karil5144: Niech odchodzi. Najlepiej I dla klubu I dla niego samego bo po Pogbie I Jessym to on staje się główną ofiarą niepowodzeń Manchesteru a prawda jest taka, że widac w Ten Hagu, że zwyczajnie go nie chce i to tyle a sam CR chce pewnie gry w LM I jeszcze stuknięcia jednej złotej piłki.
» 6 lipca 2022, 21:06 #57
joker020: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2022 21:10

Karil5144 "po Pogbie I Jessym to on staje się główną ofiarą niepowodzeń Manchesteru" Ale kompletnie nie słusznie.
"prawda jest taka, że widac w Ten Hagu, że zwyczajnie go nie chce"
Nie zgodzę się, wypowiedzi Ten Haga temu przeczą.
"a sam CR chce pewnie gry w LM I jeszcze stuknięcia jednej złotej piłki."
Zgadzam się, pewnie tak jest.
» 6 lipca 2022, 21:10 #56
Karil5144: joker020 - Sądzisz, że Eth chce go do tego w co gra Holender? Bo ja nie ale zobaczymy.

Oczywiście,, że niesłusznie ale to jest Manchester United, czyli od zawsze szukanie winy w jednostce zamiast w pewnych ludziach u steru klubu.
» 6 lipca 2022, 21:18 #55
joker020: Karil5144
"Oczywiście,, że niesłusznie ale to jest Manchester United, czyli od zawsze szukanie winy w jednostce zamiast w pewnych ludziach u steru klubu."
Dobrze napisane :)
» 6 lipca 2022, 21:28 #54
embe: Wiekszosc go uwaza za glownego winnego bo tak uwazaja media i inni znawcy i jest to popularna opinia. Tak samo dlatego wszyscy juz na nim wieszaja psy bo nie wstawil sie na trening a nie ma nawet zadnej oficjalki z konkretnym wyjasnieniem, no ale media zaczely krytyka to reszta tez. Niestety wiekszosc nie potrafi myslec samodzielnie i daja sie sterowac
» 6 lipca 2022, 18:14 #53
Marqin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2022 18:21

Świetny wpis Joker020.
Nie czytałem wszystkich postów pod artykułami, więc nie wiem jaka cześć kibiców uważa Ronaldo za winowajcę słabego sezonu. Ja tak nie uważam, w dużej mierze CR ciągnął zespół, jednak mam wrażenie, że sezon byłby lepszy, gdyby Ronaldo nie doszedł do zespołu.
Dlaczego?
Bo cała drużyna od tego momentu została dopasowana do niego, CR musiał być w centrum uwagi (przejęcie numeru od Cavaniego), musiał grać w wyjściowym składzie, żeby się nie obraził itp. Jego osobowość i 'legenda' przytłoczyły cała drużynę, nie wiem na ile skomplikowały OGS i potem RR pracę i ustawianie drużyny. Oczywiście Ronaldo nastrzelał goli, ale drużyna została pod niego ustawiona i mam wrażenie, że wielu graczom to przycięło skrzydła.
Co ro obecnej postawy CR - jednoznacznie negatywna. Podpisał kontrakt na dwa lata - ma grać i trenować dwa lata.
» 6 lipca 2022, 18:20 #52
joker020: embe być może teraz większość ale jeszcze do niedzieli był mniejszość powiedziałbym tak 60-70 do 40-30 bo wtedy dyskusja tyczył się tylko kwestii czy to on jest winny złej atmosferze w szatni i tym sam jej rozbicia co z kolei miało rzekomo odbić się na boisku i przez to na cały sezon, dopóki nie wyszło że w poniedziałek nie stawił się na treningu i nawet wtedy ci co go nie obwiniali za zeszły sezon zaczęli go wyzywać od szczura. A ja chciałem skupić się tylko na tym czy Ronaldo jest głównym winowajcom słabego zeszłego sezonu czy nie. Moim zdaniem nie, ponieważ indywidualnie Ronaldo się broni a te spekulacje o rozbiciu szatni, zamieszaniu z Ole itp. to tylko wymysły mediów pokroju The Sun i ja im niewierze, nie ma wystarczających dowodów że to Ronaldo wina.
» 6 lipca 2022, 18:38 #51
joker020: Marqin spoko ja nie zgadzam się do końca z kwestią przytłoczenia kolegów jego osobą. Być może częściowo tak ale to i tak nie jest wytłumaczenie na tak duży regres formy tak wielu graczy. A jeśli nawet tak to wtedy myślę że to ich problem i to nie najlepiej świadczy o nich samych a nie o Ronaldo. A co do kwestii kwasów w szatnie, zamieszaniem z Ole a potem RR za którymi rzekomo stoi Ronaldo to ja uważam to za wymysł pismaków pokroju The Sun i do póki nie będzie twardych dowodów to ja w to nie wieżę i nie obwiniam Ronaldo za to.
» 6 lipca 2022, 18:45 #50
Marqin: Ale gra całego zespołu została ustawiona pod Ronaldo i ustawianie go na pozycji na której on chce grać. Mam wrażenie, że Ole i później Ralf byli niewolnikami posiadania CR i konieczności wystawiania go w wyjściowym składzie na środku ataku. Nawet jeśli mieli inne plany co do drużyny to obecność Ronaldo wymuszla taką grę.
Dla mnie, biorąc obecne zachowanie Ronaldo, byłoby lepiej dla klubu, gdyby przed rokiem nie wracał do MU, trzeba było pozwolić mu iść do City, jeśli faktycznie chciał.
» 6 lipca 2022, 19:55 #49
DevoMartinez: Indywidualnie Ronaldo się broni z tą tezą też nie wiem czy tak do końca bym się zgodził. Liga ma 38 kolejki, Ronaldo strzelał bramki w 12 meczach raptem. Zaczynał w podtawie 27 razy w 12 strzelał co daję bramki w co 2,25 meczu. Taki sam wskaźnik co Jota a gorszy np od Mane. Już pomijam to, że zespół usilnie grał pod niego i nie stanowił już żadnego zagrożenia kiedy Ronaldo nie miał dnia.
Dla mnie najepiej żeby znalazł się kupiec na niego bo będzie kłopotem i dla ETH. Jeśli ten będzie chciał wysoko naciskać rywali, używać kontrpresingu. Oczywiście otwarcie tego nie powie ale jeśli cr7 zostanie to holender będzie musiał zmodyfikować traktykę pod niego.
» 6 lipca 2022, 20:00 #48
Marqin: Chyba, że Ten Hag postawi na swoim i nie będzie się przejmował fochami gwiazd.
» 6 lipca 2022, 20:06 #47
Caspa: Jego przyjście wywróciło skład do góry nogami
Zmiana taktyki
Nowe konflikty między zawodnikami
Zmiana trenera
Ronaldo zagrał dobry sezon, ale jako lider jest w stanie ugrać tylko tyle a może aż tyle
On w dużej mierze jest winny ale nie jego gra tylko on sam
» 6 lipca 2022, 20:09 #46
joker020: DevoMartinez odnośnie statystyk Ronaldo i jego osiągnięć indywidualnych w tym sezonie już się wypowiedziałem więc przytoczę mój komentarz, który napisałem innemu użytkownikowi.

"Co do jego indywidualnych osiągnięć w zeszłym sezonie to myślę że są jak najbardziej pozytywne biorąc pod uwagę pewne okoliczności i czynniki zewnętrzne. Wielu piłkarzy zanotowało regres formy, plus ogólnie brak nam klasowych piłkarzy, ok Bruno, De Gea i kto dalej? W Realu każda pozycja była obsadzona piłkarzami klasy światowej. Karne przejął nie od razu a do tego przyszedł 2 czy 3 kolejki po rozpoczęciu sezonu. Nie przepracował okresu przygotowawczego z United żeby lepiej się zgrać z kolegami. Miał 2 kontuzje w styczniu i chyba marcu i stracił kilka meczów i tym samy szanse by podreperować swoje i tak zacne statystyki. Pod koniec sezonu zmarł jego syn, pewnie tez się to na nim odbiło. A mimo to kończy sezon jako najlepszy nasz piłkarz."
» 6 lipca 2022, 21:06 #45
Marqin: No i OK, był najlepszym piłkarzem Manchesteru, ale czy jego przyjście finalnie wpłynęło korzystnie na zespół? Wg mnie - nie.
» 6 lipca 2022, 22:28 #44
joker020: Marqin może i nie ale według mnie tak samo jak nie wpłynęło pozytywnie tak samo nie wpłynęło destrukcyjnie.
» 6 lipca 2022, 22:38 #43
PogbaKingOfMANU: Nigdy nie ma tak, że jest winna tylko jedna osoba. Piłka to sport drużynowy. Ronaldo swoje postrzelał, ale problemem dla mnie jest to, że to zawodnik egoistyczny i głównie patrzy na swoje rekordy, itd. Drużyna schodzi na dalszy plan, wszyscy muszą grać pod niego. To Manchester United, a nie FC Ronaldo. On nie pasuje do ekipy w rozsypce jaką jest United, obecnie Ronaldo ma być kropką nad i, a nie fundamentem tym bardziej w wieku gdzie ma bliżej niż dalej do końca. Nie ma sensu go trzymać, za rok i tak odejdzie, jak ma być przebudowa, to zróbmy to teraz, a nie znowu rozmienianie się na drobne.

Co do "rozwalenia szatni" (ja tak akurat nie uważam, bo nie da się rozwalić czegoś, co i tak było już w ruinie) - komin płacowy jaki pogłębił transfer Ronaldo. To na pewno też wpłynęło jakoś na szatnie. Pamiętam wielki foch naszych piłkarzy, gdy pojawił się tu Sanchez i jakie były kwasy przez tygodniówkę. Może ze względu na wyższą rangę Ronaldo nie mówili tego wprost, ale na pewno ich to bolało, o czym świadczy choćby niedawne polajkowanie przez Maguire postu na insta który mówi, że Ronaldo odchodzi ze względu na to, że dostanie mniej kasy za brak LM. To nie przypadek, że akurat kapitan lajkuje taki post. Był kwas i żal o kasę na bank. Ja tak to widzę.
» 7 lipca 2022, 01:33 #42
jaratkow: @joker020:

Czy CR7, najskueczniejszy zawodnik w sezonie 21/22 był winny słabego sezonu United?
TAK!!
Na czym polegała jego wina?
Wina CR7 polegała na tym, że:
1. kreowani przez media na gwiazdy i przepłacani przez klub piłkarze United nie potrafili choćby zbliźyć się do znajdującego się w wieku przedemerytalnym autentycznego Gwiazdora futbolu
2. Nie zrozumiał przed powrotem na Old Trafford tego, że OGS i jego ekipa nie mają pomysłu na United bez niego. Przecenił możliwości trenera i większości kolegów z drużyny.

Nie mam pretensji do CR7 za ostatni sezon. Ale za to co wypraia teraz już tak. O tym, że nie zagramy w CL wiedział od kwietnia i mógł poinformować o chęci odejścia już wtedy. Teraz stawia EtH pod ścianą a cały jego plan na nowy sezon być może pogrąża. To nie fair stawiać swój własny "kaprys" gry w Champions League ponad interes klubu, który podobno tyle dla niego znaczył... Samouwielbienie pozbawia CR7 myślenia w większej niż "tu i teraz" perspektywie. Odchodząc z Realu skazał się na wędrówkę od klubu do klubu aż do końca pięknej kariery. I tu paradoks: mimo przepięknej kariery i dokonań będzie mu coraz trudniej. Nie dlatego, że nie ma wiele klubów zdolnych udźwignąć niebotyczne żądania finansowe gwiazdy. Dlatego, że mimo swej nadal piłkarskiej wielkości staje się coraz mniej wiarygodny. A wystarczyłaby, być może, odrobina pokory i myślenia. Przecieź gra o zwycięstwo w Lidze Europy dałoby mu przewagę nad odwiecznym rywalem Messim i spólką, jakiej ci ostatni nigby by nie pokonali. Jest mniej prawdopodobna wygrana Messiegi i reszty konkurencji w CL niż wygrana United w LE. Prowadząc United do zwycięstwa w LE nie tylko dokonałby tego czego konkurenci nie mają szansy osiągnąć (choćby przez to, że "sportowa ambicja" nie pozwala im zagrać w LE), ale jeszcze zdobyć uwielbienie kibiców na jakie nikt jeszcze / może już nie będzie mógł sobie pozwolić. Tymczasem na własne życzenie wielki CR7 zamienia się w Krystynę...
» 7 lipca 2022, 01:55 #41
joker020: jaratkow Czyli ogólnie twój zarzut sprowadza się do tego że masz mu za złe tą aferę z odejściem i ten cały cyrk...ok. Rozumiem, jeśli to jest prawda w sensie to wszystko co wypisują media, bo według mnie ich wymysły i do póki sam Ronaldo się nie wypowie to ja nie będę wyrokować i toczyć piany na Ronaldo. Niewierze w to co piszą pismaki i dlatego wstrzymam się do czasu aż sam Ronaldo się wypowie.
» 7 lipca 2022, 03:03 #40
joker020: PogbaKingOfMANU i taki komentarz szanuje(mimo że z niektórymi kwestiami się nie zgadzam) a nie jak niektórzy krytycy...stop hejterzy, którzy umniejszają to co zrobił Ronaldo w zeszłym sezonie jak i całokształt jego kariery. I robią z niego głównego ojca porażki zeszłego sezonu i kopacza rodem z ekstraklasy i toczą pianę.
» 7 lipca 2022, 03:08 #39
jaratkow: @joker020:

Masz rację - mam żal do CR7 wyłącznie za wydarznia ostatnich dni. Nie przywiązuję większej wagi do tego co wypisują media. Nieobecność na treningach jest już jednak faktem.
» 7 lipca 2022, 06:07 #38
Marqin: Ronaldo związał się kontraktem na dwa lata, dostaje z tego tytułu jakieś półtora miliona funtów miesięcznie. Mógł podpisać umowę na rok, tylko wówczas nie dostałby takiej tygodniówki, stąd pewnie dwuletnia umowa.
Sorry, ale teraz psim obowiązkiem naszej primadonny jest przychodzenie do pracy wtedy, gdy klub to ustala.
Skoro inni zawodnicy wrócili do treningów to CR też ma w nich uczestniczyć. Nikt nie jest ważniejszy od klubu, jeśli CR się za takiego uważa to nie powinien wracać do Manchesteru.
» 6 lipca 2022, 17:29 #37
awe: Zirytowanym to mozna byc United i to na kazdej plaszczyznie.
» 6 lipca 2022, 17:03 #36
Wizi: Podoba mi sie jak latwo klub i media manipuluja swiatopogladem ludzi.

Na razie nie ma zadnego oficjalnego stanowiska klubu o tym co sie dzieje z CR7, ale dzieki "przeciekom" czy "zrodel bliskim klubowi" ludzie juz wydali osad.
Klub musi PRowo sie obronic na wypadek gdyby CR7 chcial odejsc, musza sie wybielic z tego jak bardzo niekompetne osoby sa u sterow tego klubu. Wielu z was chce go sprzedac, wyslac do rezerw itd, a co zrobil Rooney? Rooney zlozyl podanie o transfer, chcial odejsc z klubu a nadal jest uwazany za legende klubu i stawiany na piedestale.
Jest 6 lipca a my wydalismy na transfery jakiegos ÂŁ1 netto po sprzedazy Perreiry. Nic dziwnego ze pilkarz ktory ma obsesje zdobywania trofeow i srubowaniu rekordow chce odejsc bo na chwile obecna KLUB (nic wspolnego z ETH) nie zrobil NIC aby pokazac ze ma apetyt na ulepszenie naszej pozycji w stosunku do poprzedniego sezonu. Nadal sa przecieki, nadal w klubie sa pilkarze ktorzy sa chodzacymi memami, 3 miesiace spedzone na finalozaniu transferu FDJ, negocjowanie z Ajaxem w momencie kiedy pozbyli sie juz czesci ilosci swoich zaowdnikow z klubu itd - mozna wymieniac niekompetencje zarzadu.
» 6 lipca 2022, 16:58 #35
Wizi: Ah, jeszcze zapomnialem ze 2 tygodnie temu Glazerowie wyplacili sobie 11 milionow w postaci dywidend, a transferow ani widu ani slychu. Rzeczywiscie wielkie ambicje ze strony klubu
» 6 lipca 2022, 17:10 #34
joker020: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2022 18:01

Wizi zgadzam się, zwłaszcza w kwestii mediów i szybkiego wyrokowania na tej podstawie. Mnie najbardziej bawi jak w jakieś plotce powołują się na anonimowanego informatora, och od razu mam uśmiech od ucha do ucha jak to czytam że np. według naszego anonimowego informatora z bliskiego otocznie...stało się coś tam...bla, bla, bla(wstaw sobie co chcesz).
» 6 lipca 2022, 18:00 #33
PogbaKingOfMANU: Czy gdyby nie było w tej sytuacji prawdy, to w interesie klubu nie byłoby jak najszybciej sprostować oskarżenia widząc jaka zrobiła się burza na skalę światową piłki? Poza tym to co piszą w prasie to jedno, ale fakt jest jeden - od 3 dni nie ma Ronaldo na zgrupowaniu i w świecie social mediów gdzie np. o śmierci dziecka od razu poinformował na insta, wgl piłkarze wrzucają jakieś pierdoły co jedli, czy w jaką grę grali, nic dziwnego, że nagłe milczenie budzi spekulacje. Do tego spójrzmy na kolejny fakt z niedalekiej przeszłości - rok temu wymusił tak samo transfer z Juve. Przykro mi, ale na ten moment (podkreślam na ten moment) niewiele rzeczy przemawia za Ronaldo w tej kwestii.
» 7 lipca 2022, 01:46 #32
Radomirus: 31 sie 2021


Powrót Ronaldo dla Old Trafford jest wielkim wydarzeniem. Sam piłkarz deklaruje, że towarzyszą mu wyjątkowo silne uczucia.

- Każdy, kto mnie zna, wie o mojej niekończącej się miłości do Manchesteru United. Lata spędzone w tym klubie były absolutnie niesamowite, a droga, którą razem przeszliśmy, zapisała się złotymi zgłoskami w historii klubu - podkreśla Ronaldo.

- Trudno mi wyjaśnić uczucia, które towarzyszą mi, gdy mój powrót na Old Trafford został ogłoszony. To spełnienie moich marzeń po latach, gdy byłem rywalem dl MU. Nawet jako przeciwnik odczuwałem miłość i szacunek ze strony kibiców. Na takich rzeczach buduje się marzenia! - napisał Portugalczyk.

- Moje pierwsze mistrzostwo, puchar, powołanie do reprezentacji Portugalii, Liga Mistrzów, Złoty But i Złota Piłka - wszystko zrodziło się z tego szczególnego połęczenia między mną a "Czerwonymi Diabłami". Historia została napisana w przeszłości i będzie pisana znowu. Macie moje słowo - deklaruje piłkarz.

Ronaldo swój wpis zakończył zwrotem do Aleksa Fergusona. To właśnie Szkot sprowadził go na Old Trafford.

- Sir Alex, to dla ciebie - napisał 36-latek.
» 6 lipca 2022, 15:47 #31
vanantgaal: Czar prysł!
» 6 lipca 2022, 16:53 #30
jaratkow: No tak, ale Krystyna jak każda kobieta zmienną jest ;-))
» 7 lipca 2022, 14:54 #29
sturmik: Tyle że projekt odbudowy na który on się pisał to było ugranie jak najwyższego miejsca w top 3 i atak na poerwsze miejsce i LM.
Na pewno nie pisał się na rozwalenie tego co już bylo niby zbudowane i zaczęcie prawie od zera - bez LM w tym sezonie i szans na cokolwiek
» 6 lipca 2022, 14:24 #28
PogbaKingOfMANU: No i co klub zrobi z tym faktem? Dalej będzie tolerować plucie, samowolkę, olewactwo? Czy będą wyciągnięte konsekwencje, czy nabiorą wody w usta i ta wielka przebudowa i ustawienie do pionu gwiazdeczek to tylko ładnie w zapowiedziach wyglądała, zamiast w praktyce? Spójrzmy na Bayern, jak postępują z fochami swojej gwiazdy i bierzmy przykład.
» 6 lipca 2022, 14:19 #27
Wizi: Wedlug pewnych zrodel mial sie stawic na trening dopiero jutro, takze zobaczymy ile w tym prawdy.

CR7 to profesjonalista ktory od tak sobie nie zrobilby tego co robi teraz, cos sie musialo wydarzyc - cos o czym my nie wiemy a klub nam nie powie.
Moze "projekt odbudowy" United ktory zostal mu sprzedany rok temu jednak mu nie pasuje? Moze atmosfera w szatni mu nie odpowiada bo jest otoczony banda pilkarzy ktorzy praktycznie niczego nie wygrali, i nie maja ambicji na cos wiecej? Kto wie.

Ja bym poczekal nad osadami jego osoby jeszcze troche.
» 6 lipca 2022, 13:57 #26
mervel: yyy tak, od końca sezonu były wiadome 2 terminy powrotów zawodników i nagle pan Cristiano dostał 3-4 dni ekstra? Ciekawe te "pewne źródła" tym bardziej że w piątek wylot
» 6 lipca 2022, 15:01 #25
joyrider: The Legend
» 6 lipca 2022, 13:54 #24
vanantgaal: Dokładnie. Legenda Realu Madryt.
» 6 lipca 2022, 16:55 #23
parada: Od poniedziałku powinien mieć zawieszone wypłacanie tygodniówki, wystawić za 20mln funtów i szukać jelenia który go weźmie.
» 6 lipca 2022, 13:38 #22
Widmo: Zesłać do rezerw. Nikt nie jest ważniejszy od United. A już na pewno nie facet, który negocjował z City i ucieka bo jednym słabym sezonie z"projektu odbudowy w którym chciał uczestniczyć "
» 6 lipca 2022, 13:33 #21
DjTED: Zwolnił Ole?
» 6 lipca 2022, 13:32 #20
Alibaba: Bayern się nie pieprzy z lewym a my z każdym piłkarzem się cackamy… nie przyjeżdża na trening zawiesić pensje i dać karę za każdy dzień opuszczony. A jak chce odejść to niech się sam wykupi za 20 baniek i tyle. Już z jednym gwiazdorem się za długo cackaliśmy…
» 6 lipca 2022, 13:30 #19
V3x: Sprzedać jak najszybciej. Na ten moment psuje renomę klubu, która i tak jest mizerna.
» 6 lipca 2022, 13:20 #18
brazylianwisnia: Każdy dzień który się nie stawia powinien podnosić naszą oczekiwaną kwotę transferowowa.
» 6 lipca 2022, 13:19 #17
jaratkow: Zastanawia mnie brak reakcji klubu na samowolkę piłkarzy. Oczekuję, że w końcu ktoś postawi piłkarzy do pionu i przestaną "robić" na wizerunek United
» 6 lipca 2022, 13:17 #16
lipeklukas: Jeżeli miał w kontrakcie pewną kwotę, nie było wzmianki, że przy braku CL, obniżą mu wynagrodzenie. To w takim wypadku, nie dziwię się mu, że nie chce grać. On i DDG jako jedyni w zeszłym sezonie, zasłużyli na pełną tygodniówkę.
» 6 lipca 2022, 12:53 #15
MikeMU: Co ty piszesz, jeśli mu obniżają to znaczy, że ma taki zapis w kontrakcie….
» 6 lipca 2022, 13:00 #14
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2022 13:08

W Barcelonie nie mieli zapisów i im obniżali, piłkarze dostawali aneksy do podpisania. W tym przypadku moż być tak samo. Jakoś przy wcześniejszym braku CL, w 2019/2020, nie było informacji, że zawodnicy mają obciętą tygodniówkę. Pracodawca może robić co chce, taka prawda.
» 6 lipca 2022, 13:07 #13
DaredevilUtd: Gdybanie panielipeklukas. Z drzewa wobie obnizki nie wzięli.
» 6 lipca 2022, 13:14 #12
essaEdek: My nie jesteśmy Barceloną z długami...
» 6 lipca 2022, 13:14 #11
brazylianwisnia: W 19/20 też mieli obcięte pensje. Myślisz że jakis zawodnik podpisałby taki aneks? Daj spokój.
» 6 lipca 2022, 13:19 #10
Alibaba: Najpierw się do informuj jak wyglądała cała sytuacja… w Barcelonie klub pytał zawodników czy zgadzają się na obniżenie i nie wszyscy się zgodzili. Jeżeli zawodnik się nie zgodzi to klub nic nie może zrobić bo ma kontrakt… w UNITED każdy zawodnik miał w kontrakcie ze jeżeli nie zagrają w LM to będą mieli obniżone zarobki o 25% każdy zawodnik podpisujący umowę był tego świadom…
» 6 lipca 2022, 13:22 #9
uzio: My jesteśmy Manchester United z długami....
» 6 lipca 2022, 13:24 #8
Radomirus: Przecież jest niemożliwością aby klub samowolnie obniżył komukolwiek wynagrodzenie. Jeżeli ma mieć obniżone wynagrodzenie za brak kwalifikacji do LM to tylko na podstawie odpowiednich zapisów w umowie.
Którą przecież osobiście podpisywał.
» 6 lipca 2022, 15:43 #7
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2022 17:33

Nie chce mi się wierzyć, że sam CR, jego prawnicy etc, zgodzili by się, na taki zapis w umowie, że tną mu 25% tygodniówki, z powodu braku CL. Ronaldo raczej wiedział, jakie kluby grają w PL i jaki trener był u Nas w ten czas, czy to dawało gwarancję gry w CL? Nie wydaje mi się. Bardziej uwierzę, na zapis w kontrakcie, że jeżeli zawodnik narazi klub na straty wizerunkowe czy finansowe, zostaną one pokryte z jego wynagrodzenia. To daję furtkę na obcięcie wynagrodzenia.
» 6 lipca 2022, 17:31 #6
Pawlo: Uwielbiam Ronaldo, ale w takim wypadku jeżeli tak mu zależy na pieniądzach to jeszcze bardziej uszczuplić mu je za pomocą kar. Wywiązuje się z umów, które się podpisuje.
» 6 lipca 2022, 12:52 #5
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2022 12:50

Niech lepiej odejdzie. Niektórzy tutaj piszą ze to lider, profesionalista i nasz najlepszy strzelec w zeszlym sezonie i musi zostać. Nie rozumiem tego. Wyobraźcie sobie ze Ronaldo nagle wraca do nas i jak beda spoglądać na niego inni zawodnicy? troche dziwna sytuacja, co nie ? Atmosfera moze nie należeć juz do najlepszych. Dlatego mam nadzieje ze wypchną go gdzieś z klubu. Tak bedzie lepiej dla nas jak i dla niego. Nie może być zawodnik ważniejszy niż klub. Zreszta on i tak nie figuruje w planach na przyszłość i myślę ze po najbliższym sezonie zawinął by mandżur. Taktyka pod niego, zdjąć go z boiska aż strach bo mimo braku formy bedzie chciał grać jak najwiecej i innych blokował. Nie, nie i jeszcze raz nie. Nie w tym momencie. Nam potrzeba oczyszczenia szatni i spokoju w mediach a nie znów gorzkich żali w trakcie sezonu.
» 6 lipca 2022, 12:47 #4
essaEdek: No... Mendes, przydaj się na coś. Pokaż, że jesteś kozak :D
» 6 lipca 2022, 12:40 #3
kamtor: Gorszy laluś niż pogba
» 6 lipca 2022, 12:38 #2
DevoMartinez: Oby ustawili go do pionu jak najszybciej. Bo jak przezwyczają zawodników, że mogą pogrywać to znajdą się naśladowcy. To tak samo jak Jose miał problemy z Pogbą i klub nie stanął po stronie menagera. Tu znów ogon zaczyna kręcić psem.
» 6 lipca 2022, 12:32 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.