Manchester United vs Wolverhampton Wanderers. Zapowiedź 21. kolejki Premier League

» 2 stycznia 2022, 21:14 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United w poniedziałkowy wieczór zamknie zmagania 21. kolejki Premier League. Czerwone Diabły zmierzą się na własnym stadionie z Wolverhampton Wanderers.
Manchester United vs Wolverhampton Wanderers. Zapowiedź 21. kolejki Premier League
» Manchester United w 21. kolejce Premier League podejmie Wolverhampton
Który ze styczniowych meczów Manchesteru United w Premier League będzie Twoim zdaniem najtrudniejszy?
Piłkarze Ralfa Rangnicka udanie zakończyli 2021 rok i pokonali Burnley (3:1). Czerwone Diabły w starciu z Wilkami z pewnością będą chciały udanie zainaugurować nowy rok przed swoimi kibicami.

Kto? Manchester United vs Wolverhampton
Kiedy? 03.01.2022, 18:30
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Mike Dean
Transmisja? CANAL+ SPORT


Starcie z Wolverhampton będzie doskonałą okazją, aby przedłużyć dobrą serię i gonić czołówkę. Manchester United pod wodzą Ralfa Rangnicka jest niepokonany w pięciu spotkaniach (3 zwycięstwa, 2 remisy). Wygrana z Wilkami pozwoli drużynie zbliżyć się do czwartego w tabeli Arsenalu na odległość 1 punktu, mając jedno spotkanie rozegrane mniej.

Cel na 2022 rok dla piłkarzy Rangnicka jest jeden – stabilizacja formy, która pozwoli na regularne zgarnianie kompletu punktów. Tylko w taki sposób Manchester United może zapewnić sobie miejsce w TOP 4 na koniec sezonu 2021/2022, a co za tym idzie miejsce w Lidze Mistrzów.

Sytuacja kadrowa:
Ralf Rangnick będzie miał w kim wybierać, ustalając kadrę na mecz z Wolverhampton. Do dyspozycji niemieckiego menadżera będzie znów Bruno Fernandes. Portugalczyk opuścił mecz z Burnley z powodu pięciu żółtych kartek obejrzanych w tym sezonie.

W starciu z The Clarets drobnego urazu nabawił się Eric Bailly. Iworyjczyk prawdopodobnie nie zagra z Wolverhampton, bo wkrótce czeka go udział w Pucharze Narodów Afryki. Szansę od pierwszych minut może znów dostać Raphael Varane.

Poza grą nadal pozostaje Paul Pogba. W kadrze meczowej może zabraknąć Anthony’ego Martiala. Francuz nie jest kontuzjowany, ale wyraził chęć odejścia z Manchesteru United. Pozytywny wynik testu na obecność koronawirusa miał ostatnio Victor Lindelof.

Swoje problemy ma również Bruno Lage w Wolves. Portugalski menadżer nie będzie miał do dyspozycji kilku zawodników. Kontuzjowani są Yerson Mosquera, Pedro Neto, Jonny, Hwang Hee-Chan. Wilki ostatnie spotkanie rozegrały 19 grudnia, więc ich forma meczowa jest zagadką.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Shaw, Maguire, Varane, Dalot – McTominay, Fred – Sancho, Fernandes – Rashford, Ronaldo

Wolves: Sa – Saiss, Coady, Kilman – Marcal, Moutinho, Neves, Semedo – Trincao, Jimenez, Traore

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ralf Rangnick– Anthony postawił sprawę jasno, że chce odejść. Rozumiem jego życzenie i chęć regularnej gry gdzieś indziej. Podkreślę po raz kolejny, że nie chodzi tylko o to, czego on chce, ale o to, jakie kluby są nim zainteresowane. Czy spełnią nasze oczekiwania? Trzeba poczekać i zobaczyć. Anthony nie jest kontuzjowany, ale zdecydowałem się na taką grupę, którą mieliśmy w meczu z Burnley. To nie ma nic wspólnego z kontuzją.


Diogo Dalot– Spotkania z Wolverhampton zawsze są postrzegane jako te trudne. W pierwszej części sezonu nie było łatwo, kiedy graliśmy na ich stadionie. Musimy więc spodziewać się rywala w najlepszej formie. Na pewno będą chcieli grać, angażować się w pojedynki fizyczne. Mają szybkich piłkarzy, więc musimy być na to gotowi.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Wolves:
DataSpotkanieWynik
15.01.2020Puchar Anglii: Manchester United - Wolverhampton1:0
01.02.2020Premier League: Manchester United - Wolverhampton0:0
29.12.2020Premier League: Manchester United - Wolverhampton1:0
23.05.2021Premier League: Wolverhampton - Manchester United1:2
29.08.2021Premier League: Wolverhampton - Manchester United0:1


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United mierzył się z Wolverhampton 15 razy w Premier League. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 9 zwycięstw, 3 remisy i 3 porażki.

– Wolverhampton pozostaje bez zwycięstwa w ostatnich 10 wyjazdowych meczach z Manchesterem United w lidze. Wilki ostatni raz zgarnęły komplet ligowych punktów w starciu z Czerwonymi Diabłami w lutym 1980 roku (3 remisy, 7 porażek).

– Manchester United może zanotować czwarte zwycięstwo z rzędu z Wolves w najwyższej klasie rozgrywkowej po raz pierwszy od 5 zwycięskich meczach w okresie 1964-1968.

– Manchester United wygrał 5 z 6 ostatnich ligowych meczów, które otwierały kalendarzowy rok. Wyjątkiem była porażka z Arsenalem (0:2) w 2020 roku.

– Manchester United wygrał 65,5% spotkań Premier League, które odbywały się w styczniu. Czerwone Diabły pod tym względem nie mają sobie równych w lidze.

– Manchester United pod wodzą Ralfa Rangnicka zdobył 10 z 12 możliwych do zdobycia punktów w Premier League.

– Czerwone Diabły lubią grać w poniedziałki. Manchester United przegrał 1 z 17 ostatnich ligowych meczów, który odbywał się w ten dzień. Miało to miejsce w sierpniu 2018 roku z Tottenhamem.

– Wolverhampton nie zgarnęło trzech punktów na inaugurację nowego roku kalendarzowego w żadnym z 7 ostatnich sezonów w Premier League (2 remisy, 5 porażek).

– Wolverhampton w tym sezonie zdobyło zaledwie 13 bramek w Premier League. To najgorszy ligowy dorobek klubu na przełomie roku od sezonu 1981/1982.

– W żadnym z ostatnich siedmiu ligowych spotkań z działem Wolverhmpton nie padał więcej niż jeden gol. Wilkom brakuje dwóch meczów do wyrównania „rekordu Burnley z okresu kwiecień 2015 – sierpień 2016.

Spotkanie Manchester United vs Wolverhampton rozpocznie się w poniedziałek 3 stycznia o godzinie 18:30. Mecz będzie transmitowany na CANAL+ SPORT. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Konferencja Rangnicka: Martial postawił sprawę jasno
Następny news »
Teden Mengi bliski wypożyczenia z Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (163)


Mistrz1908: Dlaczego ja ich oglądam? Dlaczego oglądam tych milionerów, którym się nie chce biegać, pokazywać pasji dla klubu, który my tak bardzo kochany? Co poszło nie tak?
» 3 stycznia 2022, 20:23 #155
kamilpe: Jones w pierwszym składzie!
» 3 stycznia 2022, 17:22 #154
kamilpe: Man Utd: De Gea, Wan-Bissaka, Varane, Jones, Shaw, Matic, McTominay, Sancho, Greenwood, Ronaldo, Cavani - #MUFC #MUNWOL
» 3 stycznia 2022, 17:27 #153
Rebxie: postrach pl powraca, tylko pytanie kto ma się bać De gea czy Jose Sa?
» 3 stycznia 2022, 17:27 #152
Chestnut: Jak Jones gra, to muszę obejrzeć. :D
» 3 stycznia 2022, 17:28 #151
Diabelred: Varane - McTominay

lub

Jones - Varane - McTominay

Tak widze zestawienie obrony w tym meczu. Kazde inne bedzie zaskoczeniem.
» 3 stycznia 2022, 17:21 #150
axel52: Pan Dean again. I tak się kiszą we własnym sosie te angielskie dziadygi sędziowskie.
Brak słów.
» 3 stycznia 2022, 16:36 #149
DaredevilUtd: Dokladnie co chwile dostajemy tych co nam lubią utrudniać życie.
» 3 stycznia 2022, 17:17 #148
rreddevilss: To kto dzis kapitanem? De Gea, Bruno czy Ronaldo?
» 3 stycznia 2022, 16:29 #147
joyrider: Jones
» 3 stycznia 2022, 16:32 #146
karmnik: Chciałbym żeby był to de Gea, ale pewnie będzie to Bruno
» 3 stycznia 2022, 17:22 #145
Alibaba: A może Krystyna będzie miał dodatkowa motywacje;)
» 3 stycznia 2022, 17:27 #144
mikiartur: Co ciekawe Jones i Varane zagrali w jednym meczu przeciwko sobie. Miało to miejsce w 2013 roku gdy padł remis 1-1. Jones wtedy zagrał jeszcze na pozycji pomocnika. Varane na śo w Realu obok Ramosa. Jones grał w pomocy koło Carricka. W tym meczu gole strzelili Ronaldo i Welbeck.
W meczu rewanżowym Jones ze względu na jakąś kontuzję nie zagrał.
» 3 stycznia 2022, 15:45 #143
lukaszzasko: grał jako indywidulane krycie do CR7, w niektórych meczach z mocniejszymi drużynami tak grywał u SAFAa i nieźle mu to wychodziło.
» 3 stycznia 2022, 16:30 #142
majk: niech ktoś powie Jonesowi że teraz Ronaldo gra na dla nas
» 3 stycznia 2022, 16:52 #141
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2022 17:21

to byl ten mecz co madrycki klub sedziowski(czytaj: zlodziejski) jak zwykle okradl rywala - wtedy trafilo na United.
1. czerwona kartka dla Varana za faul na Welbecku (lub Evrze) ktory wychodzil sam na sam z polowy boiska (Brych nawet nie zagwizdał faulu, bo gdyby zagwizdal musialby wyrzucic pilkarza klubu zlodziejskiego).
2. gol dla klubu sedziowskiego padl po tym jak 20 sekund wczesniej pilka wyleciala poza boisko.
» 3 stycznia 2022, 17:20 #140
PatDevil83: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2022 15:32

Liczę na skład: De Gea, AVB, Varane, Maguire choć wolałbym Lindelofa,Shaw, Matic, Mc Tommy, Bruno, Sancho, Greenwood, Ronaldo. I lecimy po kolejne 3 punkty panowie!
Oby dziś Bruno wreście w końcu wrucił do swojej starej formy! Ale czuje że dziś ofensywa w końcu zagra solidnie! Oby tylko Mugfrajer głupich błędów nie robił i nie daj Boże Freda wypuścił na boisko.. I będzie gites.No chyba że będziemy 3:0 prowadzić do 80 minuty..-;) Glory ManU!!
» 3 stycznia 2022, 15:31 #139
nieeeeeeee: Varane-Jones
» 3 stycznia 2022, 15:36 #138
PatDevil83: Chyba Thomy Lee Jones!!;)
» 3 stycznia 2022, 16:27 #137
HarryBrown: Wynik dzisiejszego meczu bardzo ważny. Ale chyba jeszcze ważniejsze będzie to żeby nasi stoperzy przetrwali ten mecz bez żadnego urazu. Co do sugerowanego składu to chyba zamiast Freda wolałbym Matica. A i Bruno dałbym jeszcze odpocząć. On znowu musi poczuć głód gry.
» 3 stycznia 2022, 15:29 #136
mikiartur: Na to że Jones strzeli gola na STS jest kurs 15.0
Ciekawy jaki byłby na samobója
» 3 stycznia 2022, 15:26 #135
nieeeeeeee: 5.00 ..
» 3 stycznia 2022, 15:37 #134
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2022 14:58

Gdyby się udalo wygrac zaleglosci byloby 2 pkt do Chelsea, wiec teraz wazne mecze przed nami do 6 marca nie mamy nikogo z top 6 , musimy punktowac i zrobic sobie jakis margines bledu na końcówkę sezonu
» 3 stycznia 2022, 14:58 #133
AUDIoooo: Man Utd 1-0 Wolves

Jones gol 95 min ;)
» 3 stycznia 2022, 14:45 #132
Lisan: Man Utd 0-1 Wolves

Jones gol 95 min ;)

Bądźmy realistami :D
» 3 stycznia 2022, 14:49 #131
Diabelred: Ta i do tego z przewrotki z 30 metrow niczym Zlatan hehe
» 3 stycznia 2022, 14:56 #130
mikiartur: W ogóle jak sprawdziłem to gdy grał Jones dla nas w premier league to z nim w składzie przegraliśmy 33 mecze. A rozegrał ich dla nas 165 razy w lidze. Więc przegraliśmy 20% meczów w lidze w których grał. Dla porównania:
Lindelof - 26 meczy przegranych na rozegranych 124 czyli także 20% przegranych w których zagrał
Maguire - 17 przegranych meczy na rozegranych dla nas 88 meczów w lidze czyli 19%przegranych
Bailly - 11 przegranych meczy na rozegranych dla nas 70 w lidze czyli 15%

W sumie większość dość zbliżona tymi procentami.
» 3 stycznia 2022, 14:41 #129
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2022 15:02

Wszystko zależy od prezentacji statystyk :) Na upartego mamy tylko 33 przegrane mecze przez 11 sezonów z nim w składzie (!) to średnio tylko 3 porażki na sezon odkąd Jones jest w naszym klubie. Od dwóch lat nasza obrona z nim w składzie nie straciła nawet bramki! Jones w karierze zdobył tylko 2 samobóje pomimo trzycyfrowej liczby spotkań. W trzech różnych sezonach PL nie dostał nawet żółtego kartonika (Fair Play). NIGDY w PL nie dostał czerwonej kartki! Zaliczył dla nas 6 asyst czyli dwa razy więcej niż Sancho, Donny i Harry razem wzięci!
To tylko statystyki z boiska, ale warto zauważyć, że Jones poza boiskiem też jest wzorem i nie robi scen kontraktowych jak Pogba. Nie miewa skandali obyczajowych jak Maguire. Nie łamie bańki covidowej jak Greenwood. Nie prosi o transfer jak Martial. Nie męczy buły o brak regularnych występów gdy trener woli trzymać go jako jokera. Nikt nie narzeka na jego brak pressingu jak z Ronaldo.

Wzór.
» 3 stycznia 2022, 14:53 #128
mikiartur: Jednak patrząc w drugą strone to jeszcze 2 sezony grał pod SAFem. Więc tutaj trochę mu to dało do statystyk.
» 3 stycznia 2022, 14:58 #127
Quebambino: Mnie jest tak przykro, jak patrzę na Erica.. to jest absolutny TOP środkowych obrońców, ale te jego kontuzje nie chcą dać mi odpuścić. Szkoda bo mielibyśmy jednego z najlepszych na świecie. Szybki, dobry technicznie, waleczny, odważny, z świetnym podaniem i przeglądem pola i z naturalnym luzem z piłką przy nodze. Ten jego początek w United to był taki sztos.. chłop ściana.
» 3 stycznia 2022, 16:15 #126
Lisan: Nie życzę źle Jonsowi ale gdyby dzisiaj faktycznie zagrał i walnął jakiego samobója to by się nadawało już naprawdę na jakąś komedię :D
» 3 stycznia 2022, 14:30 #125
Ghostpl: O i klontwa idzie
» 3 stycznia 2022, 14:34 #124
NoLogo: Co tak męczysz, kilka wpisów z tymi swojakami, Jones w PL zdobył, aż całe 3 takie trafienia w 200 spotkaniach, a Bailly 2 na 70 czy Lindelof 2 na 124.
Jak widać większa elektryka jest z innymi stoperami niż z Dżonzim, który zaangażowaniem zjada wspomnianą dwójkę, nie wspominając o "kapitanie".
» 3 stycznia 2022, 15:21 #123
Wirus: Po sezonie lub teraz w zimowym oknie odejdą pewnie tak: Cavani, Pogba, Lingard, van de Beek, Mata, Martial, Bailly, Jones.

Takie 3 transfery, które powinny być już zaklepane w zimie żeby nie było spiny w lecie, to wg mnie tak:
Sven Botman z Lille
Ryan Gravenberch z Ajaxu
Julian Alvarez z River Plate
» 3 stycznia 2022, 14:29 #122
mikiartur: nam jest potrzebna 6tka. Ktoś z grona Rice,Neves, Zakaria, Bissouma,Ndidi,Kessie, Adams,Kamara,Haidara

Później można myśleć o innych pozycjach. Jak odejdzie i Pogba i Donny to można pomyśleć o jakimś ew. pomocniku jeszcze. Co do ataku to tutaj dużo zależy od tego jaka będzie filozofia i plan Rangnicka lub nowego trenejro na zespół. Czy przestawiamy Greenwooda na szpice czy jednak ściągamy napastnika do gry obok Ronaldo. Albo dajemy szansę komuś ze szkółki. Jeśli ściągamy to pewnie młodego. Wtedy Alvarez transfer może być ciekawy. Ale osobiście bardziej do mnie przemawia Darwin Nunez z Benfiki.

A co do obrońcy to sporo zależy co zrobimy z młodym Mengim i Bernardem. Jeśli ściągamy nowego śo to Botman może być ciekawym rozwiązaniem ale posiadając Varane Lindelofa i Maguire'a może być trudno ściągnąć takiego grajka.
» 3 stycznia 2022, 14:47 #121
Cieniu: Chciałem powiedzieć tylko, że całym sercem kocham ten klub. I cokolwiek się stanie zawsze będę stał murem za drużyną. Z wyjątkiem wirusa, Pogby, bo po prostu nie lubię i nie sprostał oczekiwaniom.
» 3 stycznia 2022, 14:19 #120
Diabelred: ,,Chciałem powiedzieć tylko, że całym sercem kocham ten klub. I cokolwiek się stanie zawsze będę stał murem za drużyną. Z wyjątkiem wirusa, Pogby''

haha chyba nigdy nie przestana mnie bawic tego typu teksty na DP. Niby kibicujecie, ale tylko wybranym, niby kibicujecie klubowi , ale pojedynczych pilkarzy, ktorzy sa czescia klubu regularnie obrazacie. Nie wiem kiedy w koncu ogarniecie fakt, ze Pogba tez jest czescia druzyny, klubu, zespolu.... Takze musisz sie zdecydowac albo stoisz murem za druzyna(w tym i Pogba) albo stoisz murem, ale za pilkarzami, ktorych lubisz.
» 3 stycznia 2022, 16:54 #119
Chestnut: Nie radzę wchodzić z tym użytkownikiem w dyskusje. :)
» 3 stycznia 2022, 16:56 #118
Cieniu: TY kiciu, jak tam Twoje męskie anime? Gościu się przestraszył i nie odpisał na PW.
» 3 stycznia 2022, 18:09 #117
Chestnut: A po co miałem odpisywać osobie, który mnie wyzywa i mi grozi? To było wręcz zabawne, szkoda że ta piękna strona postanowiła mi usunąć od tak to PW...

Widzę, że Twój blog na FB znikł, a szkoda bo znalazłem jedną wypowiedź, która pokazuje jak bardzo żałosny jesteś. :(

I tak btw. Diabelred też ogląda anime. Dlatego napisałem, ze dyskusja z takim bezmózgiem jak Ty jest bezsensu. :)
» 3 stycznia 2022, 20:11 #116
Lisan: DDG powinien się mieć na baczności. Kilka ładnych bramek Jones mu strzelił :D
» 3 stycznia 2022, 14:16 #115
Pepe1994: Dwa lata na to czekałem, bez szyderki...
Phil to mój ULUBIONY (nie uważam, że najlepszy, broń Boże, ale ulubiony) piłkarz z obecnej kadry United.
Gdyby wszyscy nasi zawodnicy byli tak zaangażowani w mecze jak Jones, to myślę, że nasza gra wyglądałaby zupełnie inaczej (widać to już pod wodzą Rangnicka, że jest zmiana pomysłu i taktyki, ale nadal naszym człapakom się nie chce za bardzo wysilać).
Ale mi się marzy, żeby dzisiaj Phil wyszedł w pierwszym składzie, zagrał świetny mecz i zagościł na dłużej w pierwszej jedenastce. Gdyby nie te cholerne kontuzje, byłby w innym miejscu niż jest teraz.
Nigdy nie rozumiałem tej szyderki z niego ze strony kibiców United, jakby to Jones sam się za każdym razem kontuzjował, albo sam sobie zaproponował taki długi i dobry kontrakt. Gościu jak gra to zawsze daje z siebie 300%, a nie jest to jego winą, że łapią się go często kontuzje.
Phil, jeśli dostaniesz dzisiaj szansę, zagraj kozacki mecz, pozamykaj gęby hejterom i posadź na ławce naszego parodystę kapitana!
» 3 stycznia 2022, 14:14 #114
NoLogo: Tak dosyć przewrotnie ale możliwe że większość kontuzji to właśnie sam spowodował właśnie przez ten swój charakter, nie ma lampki w głowie, która ostrzega, że np. blokowanie strzału głową leżąc na murawie nie jest najlepszym pomysłem.
No ale za takie zagrania czeka się na jego powrót.
» 3 stycznia 2022, 14:25 #113
sisinho: W sumie tak, lepiej stać jak pi*da i nie blokować strzału jak nasz Kapitan albo machać łapami do sędziego że spalony zamiast walczyć na 150% o każdą piłkę.
» 3 stycznia 2022, 14:36 #112
NoLogo: A ktoś pisał, że to złe z jego strony, że tak się uniosłeś?
» 3 stycznia 2022, 15:23 #111
HarryBrown: @NoLogo
Jako dzieciak czytałem biografię wybitnego sowieckiego hokeisty Tretjaka (bramkarz), który wspominał, że w klubie i kadrze miał obrońcę, który lecący krążek do bramki wiele razy przyjmował na twarz jeżeli nie mógł inaczej go zatrzymać. Także wszystko zależy od charakteru i nastawienia sportowca. Jeden poświęci własne zdrowie a drugi będzie wolał 3-4 miechy co sezon posiedzieć w Dubaju.
» 3 stycznia 2022, 15:34 #110
NoLogo: To akurat wiadomo. Sam nie mam tej wspomnianej lampki w głowie i odhaczyłem większość urazów i to na poziomie rekreacyjnym, dlatego w pełni rozumiem podejście takiego Phila i z chęcią bym oglądał jego poczynania, niż takie mameje jak pogba.
» 3 stycznia 2022, 15:58 #109
skowron32: Dzisiaj tylko i wyłącznie 3pkt nie ważne czy 1-0 czy 5-0wazne 3 pkt!! Nadrobić zaległe mecze oczywiście też Zwycięstwami i można dalej lecieć!Oby nie było że wygramy że 4 mecze pod rząd a potem z jakimś Norwich watford i czymś tam jeszcze wtopa i wracamy do punktu wyjścia ale wierzę że tak nie będzie!! GLORY MAN UNITED!!
» 3 stycznia 2022, 14:12 #108
SickRabbit: Byłem pewny gola Sancho a tu samobój Ben Mee, dopiero na flashscore się dowiedziałem wtf
» 3 stycznia 2022, 14:09 #107
PastaDoCiasta: Dopuszczam jakieś 15% szans ze Jones serio dostał od Ole 1,5 roku na wyleczenie do końca wszystkiego oraz zrobienie wszelkich zabiegów typu Rash ze tam coś go smyrga w barku ale można grać, tak aby być zdrowym w 100%, a potem pół roku na zbudowanie super formy fizycznej, nabranie mięśni, zrobienie kondycji maratończyka i naprawdę zaimponował RR przygotowaniem na treningach i jak dziś wejdzie to nagle się okaże ze nie gra gorzej niż Tuanzebe, Lindelof czy Bailly xd Dawać już ten mecz

Plottwist: w 7 minucie złamie łokieć w kolanie i wypadnie do końca sezonu
» 3 stycznia 2022, 13:46 #106
nieeeeeeee: Dopiero w siódmej?
» 3 stycznia 2022, 13:56 #105
Chestnut: Okaże się, że jest obecnie naszym najlepszym obrońcą, ale aby grać ma jedno wymaganie, chce aby sprowadzić mu z powrotem Mike Smallinga. :D
» 3 stycznia 2022, 13:58 #104
biolekkk: Haha też czekam na występ naszego Maestro. Kibicuje chłopu bo wiadomo, że kontuzje + w interentach nie było łatwo, ale mimo wszystko czuje jakieś spektakularne czerwo albo klasycznie samobój :D obym nie miał racji i trzymam kciuki żeby Phil zamknął wszystkim paszcze :)
» 3 stycznia 2022, 14:15 #103
FetraiNarrator: Jones Reaktywacja!

Wraca postrach PL oraz żołnierz Fergiego. Jak ominą tego pana kontuzje, to już widzę jak sieje spustoszenie w szeregach wroga. Gdzie inny nie odważy się włożyć nogi, tam Jones włoży głowę. Dziś Jones bedzie syty i wilk cały a on wie jak wywołać wilka z lasu, wiec nie straszne mu Wolves. Nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka. To dla Jonesa wyzwanie jakich nie miał od 2 lat siedząc w szpitalu i nakreślając taktykę na kartce podczas przygotowania do wielkiego uderzenia zwanego powrotem do pierwszej 11


Jak ominą go kontuzję, to jestem pewny, że poprowadzi on nas po puchary dowodząc obroną jak kapitan statku pirackiego podczas abordażu. Ralf jest szczęściarzem posiadając takie plusy dodatnie jak Jones w składzie. Jestem przekonany, że gdy będą nagrywali kolejną część terminatora, to Phil bez problemu dostanie tel z propozycją roli w filmie.

Pozdrawiam was serdecznie
» 3 stycznia 2022, 13:40 #102
FergusonHistory: Ok.plan - wygrać 3 najbliższe mecze i podjeżdżamy do live na dwa a do drugiej czelsi na 3 pkt.!
» 3 stycznia 2022, 13:37 #101
Bylak: Ah te czasy co na obronię mieliśmy : Bortłik Dżekson, Varela, Evans, Jones, Rojo, Blind, Smalling, Young, Valencia. To było za LvG..
» 3 stycznia 2022, 13:36 #100
Chestnut: Blackett i McNair był chyba jeszcze. :)
» 3 stycznia 2022, 13:48 #99
PastaDoCiasta: Tak a potem LvG się wkurzył w meczu z MK Dons z bodajże 4 ligi i ich wystawił wszystkich i dostał w tyte 4:0 żeby pokazać ze nie ma kim grać xdd
» 3 stycznia 2022, 14:02 #98
Chestnut: To był bardzo piękny mecz. :D
» 3 stycznia 2022, 14:06 #97
PastaDoCiasta: Może Jones zagra mecz jak ten młodzian z Arsenalu którego nazwiska nie wymowie co chciał odejść z powodu braku szans, a po pół roku wyszedł w 1 składzie i dostał MOTM xd
» 3 stycznia 2022, 13:35 #96
sirtomas: Z tego co pamiętam grę Jonesa, to zawsze śmierdziało swojakiem albo karnym z jego strony...,a grał często a po takiej przerwie ?trudno mi se to wyobrazić..
» 3 stycznia 2022, 13:24 #95
Apocalypse: Jak gral Maguire wyglądało to tak samo, więc nie widzę powodów żeby nie zagrał Jones
» 3 stycznia 2022, 13:28 #94
swees: Man Utd have recruited someone to read fan mail sent to players to try and protect them from abuse.
~DailyStar

Ciekawe ile w tym prawdy ;p
» 3 stycznia 2022, 12:43 #93
mikiartur: Julian Alvarez's agent will have a meeting with #mufc after their game against Wolves today. [
@AlfredoPedulla
]
» 3 stycznia 2022, 12:34 #92
Alibaba: Dzisiaj bedzie mecz do jednego gola tylko obyśmy to właśnie my go zdobyli pozdro GGMU!!
» 3 stycznia 2022, 12:31 #91
Lisan: Jeżeli dzisiaj zagra Rashford będzie to trochę kompro. Aktualnie wolałbym nawet Lingarda na skrzydle niż tego Pana
» 3 stycznia 2022, 12:22 #90
dzilu96: Widocznie RR wykonał kilka telefonów odnośnie Rasha i każdy mówił Ralf top, Rashford top
» 3 stycznia 2022, 12:26 #89
lukaszzasko: Matic grywał na ŚO, mcT bardziej w trójce na boku
» 3 stycznia 2022, 12:20 #88
mikiartur: Harry Maguire is out injured for #mufc's match against Wolves tonight after picking up a problem #mulive [
@lauriewhitwell
]
PHIIILL JONEEEES XD
Nie no Whitwell to dość dobre źródło. Jeśli dziś nie ma Maguire'a i Jones wychodzi w 1 składzie. To to będzie coś wielkiego xd Powrót po prawie 2 latach. Jeszcze jakby on do tego dobry mecz zagrał to byłbym w szoku niesamowitym.

Oj jeszcze większą mam ochotę ten mecz oglądać xd
» 3 stycznia 2022, 12:17 #87
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2022 12:21

choć piszą że nie wyklucza się jeszcze wystepu Baillego. Ale mocno byłbym zdziwiony jakby zagrał. Choć niby Salah Mane Mendy itd - wczoraj grali

Harry Maguire is out of the game against Wolves after picking up a problem against Burnley, and Eric Bailly has a chance to play despite not being seen at the team hotel on Sunday evening. Phil Jones has impressed Rangnick in training. [
@lauriewhitwell
]
» 3 stycznia 2022, 12:20 #86
KubaUtd: Ja się nie mogę doczekać tego meczu,wielki powrót Jonesa.
» 3 stycznia 2022, 12:20 #85
dzilu96: Chris Smalling Phil Jones co to było za duo
» 3 stycznia 2022, 12:26 #84
mikiartur: Bournemouth have agreed a deal to take Ethan Laird on loan for the remainder of the season. He is expected to have a medical within the next 48 hours. [Sky Sports]
» 3 stycznia 2022, 12:10 #83
dawid262262: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2022 11:26

Nie wiem czemu ale mam wrażenie się dziś strzelimy bramkę z rożnego bo takiej nie było bardzo dawna
» 3 stycznia 2022, 11:25 #82
vieeeri: Phil Jones, to byłaby historia
» 3 stycznia 2022, 11:33 #81
Abstrahujacy: Nożycami!
Phil Jones, o matko boska co za bramka!?! Takich bramek to nawet na treningu się nie strzela (...)
» 3 stycznia 2022, 12:33 #80
izbinho: Abstrahujacy -- łezka się zakręca po tej bramce Rooneya (komentarz)
» 3 stycznia 2022, 12:42 #79
Chestnut: Do Phila Jonesa to bardziej pasuje coś w stylu pierwszej bramki Chicharito, gdzie uderzył piłka odbiła mu się od twarzy i wpadła do bramki. xD
» 3 stycznia 2022, 14:08 #78
ReddeviL1987: Witam diabły :). Przed nami ważny mecz, który musimy wygrać, a na pewno nie przegrać. Gramy u siebie, to atut. Przeciwnik nie strzela zbyt wiele bramek, ale też mało ich traci. Grunt nie stracić bramki. Pamiętam sporo napsuł nam krwi Traore, ale i Jimenez potrafi ukąsić, nie mówiąc o walczaku Nevesie i jego strzałach z dystansu. Na nich trzeba uważać. Kilku graczy wypada im ze składu, więc to szansa dla nas. Natomiast trzeba pamiętać że to wciąż Wilki z którymi ciężko nam się gra (ogólnie to ze wszysktimi ostatnio ciężko nam grać :)), jednak ostatnie bezpośrednie 5 spotkań to: 4. nasze wygrane, 1 remis. Myślę że Ralf nie będzie tu eksperymentował i wystawi podobną 11 co w meczu z Burnley. Natomiast ja widziałbym skład taki:
DeGea
Dalot. Bailly. Varane Shaw
McTomek Matic Van de Beek
Sancho. Ronaldo
Cavani
» 3 stycznia 2022, 11:21 #77
mcscotyy: Bailly pojechał na PNA
» 3 stycznia 2022, 11:23 #76
ReddeviL1987: A ha. Fakt. Mój błąd. Jones? ;) Tylko nie ten kloc Maguire. A może Mengi Varane?
» 3 stycznia 2022, 11:38 #75
mikiartur: Ja bym wystawił ten sam skład co na Burnley. Ew. rozważył kogoś za Maticia ale tutaj zbyt wielkiego wyboru nie ma bo albo Fred albo Donny pewnie. No i za AWB dałbym Dalota. To jedyna zmiana którą na pewno bym chciał. Sancho i Greenwood zagrali na tyle dobrze z Burnley, że wg mnie powinni zostać. O duo Ronaldo i Cavani nie myślę bo dla mnie to jest pewnik że oni muszą zostać.

A Bruno i Rashford mogą zostać dobrymi jokerami z ławki.
A z śo to wiadomo. Baily niedostępny. Lindelof ma chyba jeszcze problemy z korona. Więc Varane z Maguire. A jak Maguire nie jest dostepny to trzeba po prostu skorzystać z Jonesa.
» 3 stycznia 2022, 11:20 #74
niewiempoco: Ja Dalota nie chcę jak tam ma hasać Traore. Dalot jest zbyt wolny. Villarreal już nim kręcił jak chciał i mogliśmy 3 gole stracić przez skrzydło w 20 minut meczu.
» 3 stycznia 2022, 12:11 #73
niewiempoco: Mam ogromną nadzieję, że wyjdziemy znowu Cavani - Ronaldo. Bruno nie musi grać, niepotrzebne nam te straty.
» 3 stycznia 2022, 11:14 #72
vieeeri: Coś mnie ominęło- skąd taka luka pomiędzy meczem z West Hamem 22.01 a meczem z Burnely dopiero 08.02?
» 3 stycznia 2022, 11:13 #71
mikiartur: fa cup nw czy wtedy grane nie jest. - kolejna runda
» 3 stycznia 2022, 11:14 #70
vieeeri: Racja, dzięki!

LUTOWY TERMINARZ MANCHESTERU UNITED:
5 lutego - Możliwy mecz IV rundy Pucharu Anglii
» 3 stycznia 2022, 11:16 #69
xarsfanx: Zastanawia mnie plan MU. Macie Ralfnicka na pół sezonu, gość ma przygotować drużynę pod następcę. Czyli przyjmijmy, że przyjdzie poche, rodgers, ktokolwiek, Ralfnick wdrazy swój styl, filozofię, transfery i następny trener miałby przestawić się na styl niemieca ? Nie za bardzo to widze.
» 3 stycznia 2022, 10:53 #68
PastaDoCiasta: Myśle ze jak RR będzie osiągał dobre wyniki to może zostać. Jeśli nie to zostanie jako konsultant czyli ktoś mający za zadanie usprawnienie całego systemu funkcjonowania klubu. No i nie bardzo rozumiem co Cię tak dziwi ze łolaboga trener tymczasowy za pół roku będzie kto inny a piłkarze się nauczą gry u Ralpha. Ani nie pierwsi na świecie zatrudniliśmy tymczasowego ani nikt z topu w listopadzie nie zmieni klubu
» 3 stycznia 2022, 11:01 #67
mikon70: Ja myślę, że chodzi przede wszystkim o to, żeby pozostawić jakieś fundamenty w tym zespole. Typu: szybsze rozegranie, przejścia z obrony do ataku, pressing, który w tej drużynie kulał i kuleje nadal. Po to Rangnick ma zostać później konsultantem, żeby pomóc w doborze trenera, który będzie odpowiedni do rozbudowy tych fundamentów. Z tego też powodu, Manchester United powinien szukać po sezonie trenera, który wpasuje się w kontynuację stworzenia zespołu, który na boisku nie będzie wyglądać, jakby był lata świetlne za City i Liverpoolem. Skład już jest dobry (choć brakuje nadal kilku elementów w postaci odpowiednich piłkarzy) jednak nie ma dalej takiego systemu gry, który by pokazywał, że Manchester United jest jednym z hegemonów tej ligi.
» 3 stycznia 2022, 11:04 #66
xarsfanx: To tylko luźna gadka. Chodzi mi o to, że w planach jest by Rangnick ustawił drużynę pod swój styl. Po sezonie ma przyjść inny trener, czyli jak będzie to mocne nazwisko, napewno nie oprze się o schemat innego trenera. Więc wychodzi na to, że proces zacznie się od nowa .
» 3 stycznia 2022, 11:05 #65
PastaDoCiasta: Nowy trener nie dostanie przymusu grania 4-2-2-2 ani wystawiania na sile Rashforda bez formy co Ralph najwyraźniej kocha :D A jak usprawnią pressing na co Niemiec zwraca np wielka uwagę to tylko z korzyścią dla następcy
» 3 stycznia 2022, 11:07 #64
mikiartur: Nie jest powiedziane że Rangnick nie zostanie na dłużej. Jeśli zrobi dobry wynik w lidze + daleko zajdzie w lm, niewykluczone że zostanie. W dodatku on w klubie zostanie nawet jeśli przestanie być trenerem. Z tego co mówią media a mieć spory wpływ na wybór następcy jeśli do takiego czegoś dojdzie. Więc nie wykluczone, że wybiorą trenera który ma podobny styl/filozofię. Ten Hag może być pierwszym wyborem w tym kierunku.
A Rangnick ma wpłynąć ogólnie także na struktury klubu. Na szkółkę i wszystko wokół.
Poza tym Rangnick sprawia wrażenie, że chce tutaj o wiele dłużej pracować. Wie że to też dla niego wielka szansa. Bo takiego klubu nigdy nie prowadził. Więc on obecnie gra dla siebie. A jak np. wywalczy top4 i dojdzie powiedzmy do półfinału lm, to byłbym mocno zdziwiony gdyby nie zaproponowali mu kontraktu na stałe.
A Rangnick daje trochę do zrozumienia, że nie odrzuciłby kontraktu na stałe jakby dostał taką ofertę.

Poza tym nasz skład i tak bardzo się zmieni latem.
Z zespołu możliwe że odejdą: Mata,Matić, Bailly, Pogba, Cavani, Martial, Lingard, Donny, Tuanzebe, Williams, jakiś bramkarz. Więc tu może nawet odejść do 10 grajków. Więc nawet jakby Rangnick został to i tak będzie musiał budować zespół po swojemu na nowo.
Co nie zmienia faktu że i tak będziemy mieć potencjał na pewno by walczyć o trofea. Bo wciąż będą Ronaldo Sancho Fernandes Rashford Greenwood Varane Shaw i kilku innych. A z nimi można walczyć o trofea. Do tego na pewno kilku graczy dojdzie. Na pewno defensywny pomocnik
» 3 stycznia 2022, 11:10 #63
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2022 11:13

Pasta - z Burnley Rashforda już odstawił. On go raczej widział jako partnera obok Ronaldo. Teraz jak Cavani wróci to myślę że na tą pozycję w 2 napastników spadł w hierarchii. I albo będzie musiał walczyć z Sancho Greenwoodem Bruno itd. o miejsce w składzie albo po prostu będzie musiał wygryźć Cavaniego lub Ronaldo. A do tego będzie mu potrzebna zdecydowanie lepsza forma.
» 3 stycznia 2022, 11:11 #62
xarsfanx: Chyba, że chodzi o poszczególne aspekty jak pressing np. Wydaje mi sie jednak by stworzyć druzyne, która nastawiona jest na presing należałoby sprowadzić odpowiednich do tego zawodników. Ciężko będzie niektórych zawodników przestawić na taki wysiłek w Utd. Więc wchodzą w grę transfery, a wiadomo nowy trener zażyczy sobie innych. U Klopaa było to widac, że układa drużynę pod siebie.
» 3 stycznia 2022, 11:25 #61
sturmik: Jeśli Ralf wskoczy na pudło i powalczy na innych frontach to nie widzę problemu zostawić go jeszcze na sezon. Bo po co zmieniać go na tego kota w worku z Ajaxu skoro będzie dobrze. Erik ten Haag to nie Kloop ani Guardiola ani Simeone. Poczeka aż go zawołamy bo w Ajaxie mu dobrze.
» 3 stycznia 2022, 11:51 #60
Muzyk07: Mam pytanie do moderacji czemu komentarz zostal usunięty gdzie wyjaśnia się trola bez żadnego naruszenia regulaminu ? Jest ktoś w stanie mi to wyjaśnić.
» 3 stycznia 2022, 10:38 #59
mikon70: Popieram Muzyk, widziałem ten komentarz. Wspomniany przez ciebie użytkownik przychodzi tutaj, żeby zakpić sobie tylko z kibiców United.
» 3 stycznia 2022, 10:40 #58
atotrikos: 3-4-3 dziś, bo będzie w środku kocioł.
» 3 stycznia 2022, 09:05 #57
Lisan: Odejście Martiala to kapitalna wiadomość i sygnał oczyszczania drużyny. Antek to symbol upadku United ostatnich lat i tego jak łatwo można doić klub na kasę. Do tego leniwy i człapiacy. Mam nadzieję że Ralf pozbędzie się każdego kto nie jest w 100% sercem w tym zespole. To jedyna droga do sukcesu
» 3 stycznia 2022, 08:22 #56
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2022 08:46

A to potwierdzone, że odchodzi? Wiemy, że chce, ale jakoś chętnych brak na kupo.
» 3 stycznia 2022, 08:46 #55
xarsfanx: Dałbym mu szansę w Arsenalu wypożyczenie na rok. Jeśli wziąłby się za siebie pasowałby do ekipy. Kwestia tylko tygodniowki, w Arsenalu nie ma co liczyć na taką kasę jak w Utd
» 3 stycznia 2022, 09:04 #54
nieeeeeeee: Jeszcze Jonesa w pakiecie weźmiecie ok?
» 3 stycznia 2022, 09:05 #53
motos8: Jeśli Sevilla naprawdę jest tak zdeterminowana żeby ściągnąć Antka to będzie wesoło ponieważ gra tam teraz Lamela, ten sam który wtedy naciągnął Antka na czerwo w meczu z Totkami. Ciekawe czy panowie zakopali topór wojenny.
» 3 stycznia 2022, 09:08 #52
vanantgaal: Czas Martiala w MU dobiegł końca i tu nie ma o czym dyskutować. Ale mimo wszystko to jeden z nielicznych w zespole, który umie zrobić coś z niczego.
» 3 stycznia 2022, 09:09 #51
Lisan: Na razie tylko Sevilla i Lyon wyrażały zainteresowanie i to my mieliśmy pokrywać ta horrendalna tygodniówke. Alexis Sanchez 2.0
» 3 stycznia 2022, 09:28 #50
PastaDoCiasta: Kogoś jeszcze chcecie za darmo i żebyśmy pokryli cześć tygodniówki? Poza tym druga kwestia czy Antek chciałby u was grać
» 3 stycznia 2022, 09:42 #49
xarsfanx: Nie chcemy więcej nic z Utd. Aktualnie prócz napadu mamy lepszych, porównywalnych zawodników
» 3 stycznia 2022, 10:11 #48
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2022 10:17

RR zrąbał bo gdyby nie kłapał jęzorem o konflikcie i dawał go na ławkę kosztem 3 bramkarza... to moglibyśmy go sprzedać/wypożyczyć gdzie wszyscy by myśleli, że po prostu nie łapie się do składu. Natomiast teraz dzięki geniuszowi wszyscy przychodzą po Tonego i liczą na darmowy deal, my go przetrzymamy do końca sezonu i zapłacimy mu 10k tygoniówki...

Czasami trzeba wiedzieć kiedy trzymać język za zębami. Niestety pewien Niemiec o tym pojęcia nie ma.

edit. No dobra tylko raz mieliśmy 2 bramkarzy na ławce ale to też jest jednoznaczne.
» 3 stycznia 2022, 10:15 #47
mikiartur: arsfan poczekajmy na koniec sezonu z tym ocenianiem kto ma lepszych kto gorszych itd.
Przede wszystkim macie o wiele młodszą pierwszą 11stkę od naszej obecnej. I tyle co można na tą chwilę powiedzieć.
» 3 stycznia 2022, 10:26 #46
xarsfanx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2022 10:35

Miki. Biorąc oczywiście pod uwagę ostatni okres, wiekszosc pozycji Arsenalu prezentuje się lepiej, ogółem patrząc macie dużo lepszy sklad, jeśli chodzi o doświadczenia, trofea itd. Fakt, że koniec sezonu zobrazuje kto pokazał się lepiej w tym roku. Młody skład rokuje tym, że zawodnicy Arsenalu mają dopiero przed sobą najlepsze, najbardziej efektywne lata gry, a mimo to wygląda to już całkiem dobrze.
» 3 stycznia 2022, 10:35 #45
Lisan: Arsfan, tak z ciekawości na której pozycji Arsenal ma lepszych zawodników?
» 3 stycznia 2022, 10:35 #44
PastaDoCiasta: Prawy ławkowy
» 3 stycznia 2022, 10:41 #43
xarsfanx: Lisan. Chodzi mi że w ostatnim okresie, poczekajmy do końca sezonu, bo Arsenal jak Utd jadą na wzlotach inupadkach, brak stabilizacji.
» 3 stycznia 2022, 10:44 #42
nieeeeeeee: Jak dla mnie to tylko White > Maguire
» 3 stycznia 2022, 10:45 #41
PastaDoCiasta: Ale że co w ostatnich 5 meczach? To się nazywa drogi przyjacielu forma to tak jakbyś napisał na początku sezonu ze Odegaard > Messi bo lepiej się prezentuje a drugi ma jednego gola XD Tierney nagle nie stał się lepszy od Shawa a Xhaka od McFreda. Na przestrzeni połowy sezonu dobrze kolega wyżej wykazał ze tylko White się prezentuje lepiej od Magłaji
» 3 stycznia 2022, 10:52 #40
xarsfanx: Tak pasta, forma. Są w lepszej formie, masz rację
» 3 stycznia 2022, 10:55 #39
mikiartur: Pamiętaj że mecz bezpośredni my wygraliśmy.

Poza tym to że macie młody ciekawy skład może wtedy zaprocentować jeśli Ci zawodnicy będą się wciąż dobrze rozwijać. Pod pewnymi względami przypominacie nasz skład z sezonu 19/20.
Drużyna opierająca się na młodych wychowankach i ogólnie budowana na dość młodych graczach. Do tego i my wtedy i wy teraz ściągnęliście młodego angielskiego grajka za spore pieniądze. Wy White, my Maguire'a. Wy ściągnęliście Tomiyasu na po, my AWB. Z wychowanków którzy mają spory wpływ na zespół u was jest ESR, Saka, Martinelli, My mieliśmy Rashforda, McTominaya i wchodzącego Greenwooda.

Tylko posiadanie młodego zespołu ma swoje wady i zalety. Bo jeśli będziecie mieć skład ciekawy pespektywiczny ale wciąż za słaby by bić się o wielkie cele, to w pewnym momencie znów kilku młodych może wam odejść. Już to parę razy przerabialiście. Dlatego musicie budować ten skład szybciej i szybciej włączyć się o wielkie cele zanim tacy piłkarze jak: ESR, Saka, Martinelli, Tierney, Tomiyasu, White, Ramsdale, Balogoun czy będący na wypożyczeniu Saliba nie pójdą gdzie indziej.
Potrzeba wam dobrego napastnika i jakiegoś grajka do środka pola. Słyszałem że się interesujecie Isakiem. To może być ciekawy transfer.

Ja tam zawsze wolałem żeby Arsenal walczył o najwyższe cele niż Liverpool Man City i Chelsea. I nie to że wam jakoś kibicuje. Ale liga z mocnym Arsenalem zawsze będzie ciekawsza. A obecnie na przestrzeni sezonów to z big6 Arsenal najbardziej odstaje. Od końca sezonu 15/16 bardzo trudno wam choćby o top4. My może też mamy gorsze lata ale w tym okresie zrobilismy 2 wicemistrzostwa i zdobyliśmy le, doszliśmy do 1/4 lm, potem doszliśmy odpowiednio do 1/2 finału i do finału le.

Macie ciekawy zespół. Tylko tego znów nie zmarnujcie. Bo już kilka podobnych zespołów mieliście
» 3 stycznia 2022, 10:55 #38
mikiartur: Patrząc stylowo to ostatni okres mają lepszy. Patrząc punktowo mają gorszy. Arsenal w ostatnich 5 meczach w lidze 12pkt, MU w ostatnich 5 meczach w lidze - 13pkt. Odpowiednio 3 i 2 miejsce w lidze biorąc pod uwagę ostatnie 5 meczów.
» 3 stycznia 2022, 10:57 #37
dzilu96: Na 90% Bailly wroci z PNA z kontuzją.
» 3 stycznia 2022, 07:23 #36
flt32705: Ja bym rzekł ze może nawet 98% a może on tam z kontuzja nawet pojechał, jakby nie patrzeć jest z kontyzjami zapanbrat albo nawet zapansiostra
» 3 stycznia 2022, 08:42 #35
mikiartur: Confirmed #mufc squad to face Wolves:

De Gea, Henderson, Heaton;

Dalot, Wan-Bissaka, Varane, Jones, Shaw, Telles;

Matic, Fred, McTominay, Lingard, Van de Beek, Fernandes;

Sancho, Elanga, Cavani, Rashford, Greenwood, Ronaldo. [MEN]

Ciekawe - nie widziano ani Maguire ani Lindelofa ani Mengiego itd
Jeśli wyjdziemy Duo Varane Jones to dopiero będą niezłe jaja hahahaha

A tutaj nagle Jones - powrót króla xd mvp meczu i potem do 11 sezonu premier league xd to by była historia xd
» 3 stycznia 2022, 00:14 #34
Michux3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2022 00:28

Scott grywał już na środku obrony ,nie chce widzieć Jonesa w koszulce MU ani razu więcej
» 3 stycznia 2022, 00:28 #33
mikiartur: Ej noooo
Phil nie gral od jakiś 2 lat albo więcej. Warto dać mu szansę. Forshaw w Leeds nie gral 3 lata w piłkę a tu nagle Bielska dał mu szansę i gra regularnie.
Czasem los lubi zaskakiwać xd
» 3 stycznia 2022, 00:43 #32
AUDIoooo: A chętnie zobaczę Jonesa w akcji, jako jedyny ze stsrej gwardii Safa ;) Tyle czasu kontuzje :( oby zaskoczył pozytywnie.
» 3 stycznia 2022, 00:54 #31
NoLogo: Wypoczęty Phil z buta wejdzie do wyjściowej 11 :) jeśli by go kontuzje ominęły to bym się nie ździwił, jak by się na dłużej zadomowił.

Prócz Jonesa jest jeszcze De Gea, Ronaldo. pogba jest nieliczącym się odpadem tamtych lat.
» 3 stycznia 2022, 01:10 #30
mikiartur: Jeszcze Heaton
A w sumie DDG Jones i Ronaldo to trójka która SAF widział w składzie. Heaton się nie przebił jak paru innych świetnych bramkarzy których widzimy teraz gdzie indziej a Pogba to wiemy ...
» 3 stycznia 2022, 01:20 #29
AUDIoooo: Racja David i Ronaldo też. Jones bardziej jako zawodnik widmo ;)
» 3 stycznia 2022, 02:30 #28
pawelisto2: Ujmą dla pozostałych obrońców, albo wielkim wyróżnieniem dla Jones'a jest to, że jak gra, to zazwyczaj jest naszym najlepszym obrońcą.
Zobaczymy jak będzie teraz(o ile zagra), bo jednak trochę przerwy miał.
» 3 stycznia 2022, 06:44 #27
Piotrek1991d: Scott,ewentualnie Matic ale nie Jones.Strach pomyslec co by wyprawial na boisku
» 3 stycznia 2022, 08:12 #26
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2022 08:49

Gorzej od Maguire, to chyba być nie może w tym sezonie. Jones nie gral wsumie 2 lata, więc ciekawe jakby się sprawdził :)
» 3 stycznia 2022, 08:48 #25
swees: Nie obawiałbym się tak tego Jonesa, trenuje już od wielu tygodni a kiedy nie miał kontuzji to grał przecież dobrze lub przynajmniej nieźle. Myślę, że w obecnej sytuacji powinien dostać realną szansę. Maguire tak obniżył poprzeczkę, że Jones bez problemu powinien sobie poradzić
» 3 stycznia 2022, 12:51 #24
waletpl: Myślę, że Bruno powinien jeszcze w tym meczu odpocząć.
» 2 stycznia 2022, 23:36 #23
Diabelred: Ostatnie 5 meczow:

City 15/15 pkt
Chelsea 7/15 pkt
LFC 8/15 pkt i to jeszcze przed wylotem Salaha i Mane na PNA

Drugi sezon z rzedu City nie ma z kim walczyc o majstra i to jeszcze nie majac w skladzie top napastnika. Az strach pomyslec co by bylo jakby jeszcze mieli Kean'a w zespole. Szykuje sie 4 mistrzostwo dla City w ciagu ostatnich 5 lat... Mozna nie lubic Kloppa, ale fakt jest taki, ze on jako jedyny potrafil rzucic wyzwanie Guardioli wygrywajac z nim raz, a sezon wczesniej minimalnie z nim przegrywajac lige. Bez Czerwonych i Kloppa to w sumie w ostatnich PL niczym by sie nie roznila od Bundesligi, jezeli chodzi o emocje w walce o majstra.

Pamietam jak po pierwszym mistrzostwie Guardioli pisalem, ze z Hiszpanem za sterami City moze zdominowac lige na najblizsze kilka lat i możliwe, ze zarowno nasz klub jak inne zespoly celujace w mistrzostwo beda musialy zwyczajnie przeczekac czas Hiszpana w PL. Niestety, nie liczac jednego slabszego sezonu City sprawdzilo sie, to co pisalem. W tym sezonie juz tylko jakas plaga kontuzji moze odebrac im majstra.
» 2 stycznia 2022, 22:47 #22
Reagan: Odchodzi w czerwcu 2023
» 2 stycznia 2022, 22:52 #21
waletpl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2022 23:33

Czemu akurat Kean'a? W tym sezonie w 13-tu meczach Serie A tylko 3 bramki.
A Live oprócz Salaha i Mane jeszcze Keite stracą.
» 2 stycznia 2022, 23:30 #20
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2022 23:41

Reagan,

Wiem o tym i z pewnoscia Pep bedzie chcial odejsc w chwale i zrobi wszystko by jeszcze raz siegnac po mistrza i zeby to zrobic(a przynajmniej zwiekszyc swoje szanse) najprawdopodobniej ktos z dwojki Kane/Haaland trafi latem do City.

waletpl,

literowka ;p
» 2 stycznia 2022, 23:39 #19
KubaUtd: Nic nie trwa wiecznie,ropa też się kiedyś skończy to i city przepadnie :)
» 2 stycznia 2022, 23:41 #18
Diabelred: KubaUtd,

Obawiam sie, ze do tego czas moga tak rozbudowac i rozszerzyc swoja marke, ze stana sie samowystarczalni jak dzisiejsza Chelsea(o ktorej tez tak kiedys pisano). Kazde kolejne mistrzostwo dla City bedzie ich przyblizac do tego celu.
» 3 stycznia 2022, 00:19 #17
KalinaRIP: Mówisz że miało być Kaen'a?
» 3 stycznia 2022, 02:16 #16
Alibaba: Hehe lukaku na fb dał przynależność do interu Mediolan :) przyszedł z ligi oldboy i myślał ze będzie gwiazda a tu tuchel go posadził na dupie:) znając życie zaraz będzie akcja ze tuchel jest rasista :) będzie śmiesznie z smerfami w tym sezonie :)
» 2 stycznia 2022, 22:28 #15
nieeeeeeee: U nas były takie same akcje gość się ani trochę nie zmienił sportowo czy też mentalnie
» 2 stycznia 2022, 22:31 #14
mycka86: Chłop może sobie zniszczyć karierę. Przyszedł za bardzo grubą kasę i po takich akcjach nikt go nie odkupi. A Tuchel i Abramowicz nie dadzą sobie pluć w twarz.
» 2 stycznia 2022, 22:54 #13
dzilu96: Według mnie już ma pozamiatane, podpisał kontrakt na 5 lat, Roman dał za niego chore pieniądze, dopóki Tuchel będzie miał jaja to odstawi go od składu. Jak dla mnie to może być koniec błysku Belga
» 2 stycznia 2022, 23:17 #12
Diabelred: U nas tez robil cyrki:

- upublicznil wyniki z treningu
- przed odejsciem niby miał kontuzje kostki, a trenowal z Anderlechtem... :)
- przy jego odejsciu byl podobny kwas jak przy odejsciu di marii - jeden przed transferem zaszyl sie w Katarze, a drugi w Belgii, pomimo , ze obaj mieli sie wstawic w Carrington

Co ciekawe jakos nigdy nie widzialem, zeby ktos na devilpejdzu nazwal Belga wirusem, tak jak regularnie widze to w przypadku Pogby...
» 2 stycznia 2022, 23:30 #11
joyrider: Ktoś kiedyś coś wspominał o zgniłych jabłkach...
» 2 stycznia 2022, 23:39 #10
jaratkow: Oby RR był konsekwentny i odstawił od składu wszystkich, którym w głowie gra w innym klubie.
» 2 stycznia 2022, 22:00 #9
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2022 22:17

Henderson, Jones, Bailly, Dalot, Telles, van de Beek, Lingard, Pogba, Martial i Cavani. Każdy z tych piłkarzy niedawno wyrażał chęć odejścia. Oficjalnie trenerowi powiedział to tylko Tony. Także nie licz na uczciwość i konsekwencje. Martial podpadł czymś więcej niż tylko chęcią odejścia? Treningami? Podobno na treningach nie wyglądał najgorzej. Carrick swego czasu mówił, że jakby przekuć to co pokazuje na treningach na mecze to spokojnie mógłby walczyć o złotą piłkę.
» 2 stycznia 2022, 22:17 #8
SzarimMusty: Właśnie tu jest problem, trzeba wiedzieć jakie plany mają piłkarze by móc planować budżet. Lepszym rozwiązaniem jest sytuacja Tonego, który powiedział "wypaliłem się" czy też "chcę grać w podstawie" niż siedzenie na tyłku i liczenie, że agent zrobi za Ciebie wszystko. Z jakiegoś powodu Donny wymienił swojego agenta. Paul, Jesse za chwilę odejdą za darmo. Czy lepiej nie byłoby gdybyśmy wiedzieli od Paula "nie zamierzam przedłużać umowy tylko dograć do końca umowy i więcej zarobić?", czy też od Jessego "nie podpiszę nowej umowy bo nie gram wystarczająco często".

Nie wiem jak ty ale ja wolę wiedzieć na czym stoję i czasem lepiej usłyszeć nie podobającą się mi informację niż dojrzeć skutek działań ludzi. Na odejście Tonego się przygotowujemy - podobno ten zawodnik z Argentyny jest blisko nas. Na odejście Paula też się przygotowujemy - prowadzimy rozmowy np. Rice'm. Natomiast jak w lato wypnie się na nas Donny? Bailly? czy też Cavani? Ilość zawodników stanowczo spadnie. Edi dokończy sezon i razem z Paulem i Jessem odejdą gdzie będą chcieli, a to co mówią, deklarują to już inna para kaloszy.

Pamiętasz akcję z Di Marią? Miał być w kolejnym sezonie ważnym ogniwem a on zamiast wrócić do treningów to stwierdził "p...le nie robię". Wolisz taką postawę czy tą Martiala?

PS. Pragnę przypomnieć, że Ronaldo swego czasu chciał odejść, powtarzał słowa Blattera o współczesnym niewolnictwie a grał. Tak powinno być, o miejscu na boisku, ławce czy trybunach powinna decydować forma, a nie słowa. Tony wobec tragicznej formy kolegów powinien dostawać szansę gry czy też wchodzenia z ławki, bez tego prowokujemy innych graczy do - odwalenia takiego samego numeru co Di Maria.
» 2 stycznia 2022, 23:24 #7
waletpl: Co do Ediego to już się RR jasno wypowiedział, że go nie puści i tyle, bo to jedyny zawodnik w kadrze, który umie grać tyłem do bramki.
» 2 stycznia 2022, 23:24 #6
lukaszzsew98: @SzarimMusty, @d3zet

Henderson też miał wyrazić chęć odejścia w rozmowie prywatnej z Rangnickiem i mieli się o to pokłócić. Po przyjściu Niemca Dalot i Telles raczej nie chcą już odejść. Jones wiadomo. Bailly jest na kadrze (instagram), Lingard nie gra, van de Beek grzeje ławę, Pogba kontuzja, Cavani dostał info, że będzie ważny i że go nie puści, także no tego.
» 2 stycznia 2022, 23:25 #5
HarryBrown: Liczyłem, że w pomocy i ataku zagramy identycznym składem jak w ostatnim meczu.

A Pogba to chyba wciąż jeszcze zmęczony skoro zaczął 3 miesiąc urlopu od obowiązków.
» 2 stycznia 2022, 21:40 #4
waletpl: Trenuje już chyba...
» 2 stycznia 2022, 23:22 #3
kamilpe: Przecież mówione było, że wraca około 10 stycznia więc po co taki komentarz?
» 3 stycznia 2022, 01:38 #2
AUDIoooo: No widzę że ładny przesiew, ale jak narazie strzelili coś.
» 2 stycznia 2022, 22:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.