Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sheringham: Solskjaer musi w tym roku zdobyć trofeum

» 28 września 2021, 08:42 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Ole Gunnar Solskjaer zdaje sobie sprawę, że musi zdobyć trofeum z Manchesterem United, jeśli chce utrzymać się na posadzie menadżera Czerwonych Diabłów. Taką opinię przedstawił ostatnio Teddy Sheringham, były klubowy kolega Solskjaera.
Sheringham: Solskjaer musi w tym roku zdobyć trofeum
» Ole Gunnar Solskjaer wciąż czeka na swoje pierwsze trofeum w Manchesterze United w roli menadżera
Manchester United w sezonie 2021/2022 walczy jeszcze na trzech frontach po tym jak odpadł z Pucharu Ligi. Czerwone Diabły mają szansę na trofeum w Premier League, Lidze Mistrzów i Pucharze Anglii.

– Bez wątpienia jest presja na Ole, aby coś wygrał w tym sezonie. Jeśli niczego nie wygra, to wie, co go czeka – mówi Sheringham cytowany przez Daily Mail.

– Dokonali głośnych transferów w osobach Varane’a i Sancho. To by wystarczyło, ale później dostępny stał się Cristiano Ronaldo. Manchester United pozyskał go i teraz oczekują wyników.

– Ole to wciąż młody menadżer i zbiera doświadczenie w trakcie pracy. Na najwyższym poziomie zna tylko pracę w Manchesterze United i na pewno trudno odejść z takiej posady. Moim zdaniem notuje progres, ale teraz musi wskoczyć na kolejny poziom.

– Wszyscy życzą mu dobrze. Wszyscy chcą, aby odniósł sukces, bo to legenda Manchesteru United. To na pewno daje mu większe pole manewru, ale trzeba podkreślić, że musi coś wygrać. To nie jest żadna fizyka kwantowa – dodaje Sheringham.


TAGI


« Poprzedni news
Nottingham Forest chce zatrzymać Garnera do końca sezonu
Następny news »
Sytuacja kadrowa przed meczem z Villarrealem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (49)


soldier: Zadziwiające sa opinie o tym, że nie widać poprawy w grze. Przypominam, że w zeszłym sezonie skończyliśmy Premiership na drugim miejscu, tylko za city, przed loserpoolem i otarliśmy sie o europejski puchar. Czy od MU należy wymagać więcej? Oczywiście! Ale to ne znaczy, że należy negować fakt, że progres się dokonał i zwalniac trenera, jak połowa tej strony, na poczatku sezonu, gdy po 6 kolejkach mamy punkt straty do lidera.
» 30 września 2021, 19:48 #48
awe: Zdobyc Premier League czy Lige Mistrzow jest mega ciezko i nawet nie wygranie tego nie do konca powinno dzialac na zwolnienie, ale jestli druzyna bedzie grala zle, kolejny sezon nie bedzie widac poprawy w grze (pomimo, ze wyniki nie byly tak zle jak gra) to juz wiekszosc przestanie widziec te swiatelko w tunelu, na kazdej pozycji wielcy pilkarze, za wielkie pieniadze, ogrom techniki, mlodosci i dosiwadczenia, w koncu dobra lawka rezerowych, nawet struktury w klubie na wielki plus wiec gdzie szukac problemu...
» 28 września 2021, 20:47 #47
levy181: Nie ma wymówek Panie Ole ale środę McFred ? Raczej bez szans.
» 28 września 2021, 20:28 #46
getryscholesa: Uważaj Teddy, bo rycerzyki Ole zaraz napiszą ze nie jesteś prawdziwym fanem skoro stawiasz mu wymagania.
» 28 września 2021, 18:11 #45
soldier: W odróżnieniu od kretynów piszących na tej stronie Teddy nie hejtuje Ole; wręcz przeciwnie mówi o progresie (i ma rację). Jednocześnie stawia sprawę jasno: ten sezon będzie kluczowy: potrzebujemy trofeum. Nie widzisz różnicy między tą wypowiedzią a hejterqami z devilpage'a?
» 30 września 2021, 19:45 #44
Himself: Tu nie chodzi o jakieś Carbao itp...chodzi o PL lub LM ...lige ostatnio wygraliśmy w 2013 a LM w 2008 więc szmat czasu ...dostał bardzo dobrych piłkarzy ,również klasy światowej i jeśli nie wygra z nimi nic poważnego to trzeba go pożegnać bez żalu
» 28 września 2021, 15:03 #43
GoForWin: Nie chodzi, a jak odpadliśmy, to płakaliście xD
» 28 września 2021, 17:49 #42
HarryBrown: @Himself
Obawiam się, że będziesz jeszcze tak przez 3 lata musiał pisać o tym żegnaniu bez żalu.
» 28 września 2021, 17:57 #41
kungfury: Trofeum to, trofeum tamto...
Scenariusz 1: Ole wygra FA Cup ale nie wyjdzie z grupy w LM i w lidze zajmie 7-8 miejsce, ma zostać w klubie czy do zwolnienia?
Scenariusz 2: Ole zajmie drugie miejsce w lidze i przegra z mistrzem bilansem bramek, a w LM dojdzie do półfinału, ale nic nie wygra, zwolnić go czy zostawić?
Samo wygranie lub nie wygranie trofeum nie może być kryterium decydującym, jest za dużo zmiennych które trzeba brać pod uwagę
» 28 września 2021, 14:34 #40
brazylianwisnia: Dokładnie. Ja oczekuje 85pkt w lidze. To już wynik na poziomie mistrza. Jak nie zdobedzie 80 to nawet wygrana LM nie powinna być usprawiedliwieniem
» 28 września 2021, 17:39 #39
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2021 18:09

dokładnie, słabo, że byli koledzy zwiększają tę presję, i budują narrację "jest Ronaldo, muszą być trofea".
Nie, Cristiano jest dużym wzmocnieniem ale nie jest gwarancją trofeów, zwłaszcza przy kontuzjach obrońców.
» 28 września 2021, 18:07 #38
kungfury: Myślę, że jakby wygrał LM ale miał 79 punktów w lidze to nawet najwięksi hejterzy tutaj by mu wybaczyli... przynajmniej na chwilę ;)
» 28 września 2021, 18:35 #37
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2021 18:41

wątpię bo przecież taki skład, bo Cristiano... obstawią u buka czy wystawią pół składu w fentejzy premier lig a później będzie bezrefleksyjne wylewanie pomyj ;)
» 28 września 2021, 18:41 #36
HarryBrown: Co do zasady to menedżerowie i zawodnicy pozostałych 19 klubów Premier League muszą być szczęśliwi, że od 3 tyg. trwa tak zajadła nawalanka na Ole i United. A jeszcze bardziej ich cieszy, że do tej nawalanki bardzo chętnie dołączają ludzie uważający się za fanów United.
» 28 września 2021, 14:07 #35
Radomirus: Podejrzewam, że zawodnicy i managerowie pozostałych drużyn mają to akurat w czterech literach. Co innego ich kibice. Ci pewnie się cieszą.
» 28 września 2021, 14:28 #34
brazylianwisnia: Nie mają w 4ech literach bo jak media nie cisną to ich posady są bezpieczniejsze.
» 28 września 2021, 17:40 #33
HarryBrown: Nie sądzę, żeby mieli to w 4 literach bo dzięki permanentnej nawalance na United oni nie mają takiej presji.
» 28 września 2021, 17:58 #32
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2021 18:11

Radomirus, dokładnie tak, piłkarze i trenerzy innych klubów również wiedzą, że łaska "smartfonowych kibiców" na wyjątkowo pstrokatym koniu jeździ
» 28 września 2021, 18:10 #31
DevoMartinez: Jak widać trofea też posady nie ratują. To tak na przykładzie van Gaala i Mourinho. Widać jaka presja jest na norwegu i zespole. Przegrali pierwszy mecz w lidze i już wszyscy rzucają się do gardła, kibicie licytują nazwiska nowego trenera, byli piłkarze płaczą o trofea. A pewnie nikt się nie zastanowił czego chcą sami piłkarz MU. Bo nietrafiony wybór może rozwalić bardzo łatwo taką szatnie z takimi nazwiskami. A już wiemy, że to piłkarze tak naprawdę rządzą i jak im trener nie pasuje to nie będą dla niego grać na 100%
» 28 września 2021, 10:59 #30
marcB: Czyżby Ole im nie pasował ?
» 28 września 2021, 11:01 #29
Piwal: Zgodnie z tym co napisałeś sprawa jest prosta albo Ole im nie pasuje i nie grają na 100% albo szatnia do wymiany. Rządzić to oni sobie mogą gdy będą mieli wyniki i udowodnią że wiedzą kogo im trzeba na ławce trenerskiej tak jak Barcelona Messiego czy Real Ramosa/Ronaldo. Obecnie nie mają żadnych argumentów a jeśli ktoś czuje się ważniejszy od klubu to powinien stać wylecieć bez mrugnięcia okiem.
» 28 września 2021, 11:35 #28
Radomirus: Część byłych piłkarzy płacze, część nie płacze. Powiedziałbym, że najwięcej płaczą ci, którzy albo w ogóle nie podjęli prób kariery managerskiej albo spróbowali i szybko się od tej kariery odbili.

Inną sprawą jest dzisiejszy rynek informacji. Wypowie się dwóch, trzech piłkarzy i media zaczynają sprawę wałkować sprawiając wrażenie, że to głos całego środowiska. To, że chyba z 40-tu innych kolegów Olego z drużyny, gdy ten grał dla United, już się nie wypowiada tak kategorycznie (że musi, musi, musi zdobywać trofea!) to już jakoś umyka.
» 28 września 2021, 11:55 #27
DevoMartinez: Piwal: Już przerabialiśmy kto w klubie rządzi i zawsze byli to piłkarze więc to obecnie tylko twoje życzeniowe myślenie o wywalaniu piłkarzy.
» 28 września 2021, 12:01 #26
Radomirus: A co do tego, że można bardzo łatwo rozwalić taką szatnię jak ta United z uwagi na nazwiska to pełna zgoda.

Na tą chwilę wiadomo, że jest to zespół Ole i każdy gracz, który przychodzi musi się w tą drużynę wpasować. Gdyby przyszedł jakiś trener, którego autorytet nie byłby rzeczą akceptowaną z góry przez całą drużynę to mielibyśmy przepis na kwasy w szatni co oczywiście przełożyłoby się w krótkim czasie na boisko. Bo mamy bogactwo składu, bogactwo ambicji i wszyscy chcą grać. A to jest niemożliwe.

W jakimś sensie było to zresztą przyczyną porażki jako managera Moyesa, który przyszedł do zwycięskiej drużyny i miał wejść w buty sir Alexa. Postanowił zacząć z grubej rury (wymieniając cały sztab trenerski) ale autorytetu mu to nie zbudowało.

Na tą chwilę jest niewielu trenerów, którzy by spełnialiby ten warunek (uznanego przez wszystkich autorytetu), w dodatku dwóch (Pep, Klopp) czy może nawet trzech (Tuchel) trenują konkurencyjne drużyny i jest absolutną niemożliwością by mogli dołączyć do United. W autorytet tej skali np. Pottera czy nawet Conte jakoś nie wierzę... Conte w dodatku ma opinię (czy zasłużoną? nie wiem) osoby robiącej kwasy w szatni. Poche, który tutaj też był długo na szczycie listy pożądanych, w PSG pokazuje, że ma kłopoty z przywództwem gdy ma pod sobą duże indywidualności.
» 28 września 2021, 12:30 #25
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2021 13:41

DevoMartinez
Nie , ja nie życzę sobie wywalania piłkarzy ale hierarchia w klubie powinna być inna i jeśli z takim spokojem mówisz o tym ze u nas rządzą piłkarze i ze to jest normalne to wiedz że nie jest. Czy wyborażasz sobie żeby w takich klubach jak Manchester City, Liverpool, Bayern, Juventus, Real, Barca, Atletico piłkarze mieli władze zeby zwolnic trenera ? Mało to razy słyszało się historie o konfliktach piłkarzy z tenerami ? w 90% przypadków kończyło się to odsunięciem problematycznego piłkarza od składu i sprzedaniem go.

Radomirus , gdyby rzeczywiscie bogactwo ambicji o którym piszesz sprowadzało się do checi odniesienia sukcesów w tym klubie tak jak było np. Realu to jeszcze byłoby to do zrozumienia ze chca zwolnic trenera ktory sie nie sprawdza. Niestety u nas menadzer sie nie sprawdza a zawodnikom to pasuje bo szczytem ambicji 90% tego skłądu jest pozostanie w tym klubie jak najdłuzej zeby zgarniac kolosalną kase nawet jesli mają siedziec na ławce. Im sukcesy nie są potrzebne.

Jeśli mowa o autorytecie to jaki autorytet miał Klopp gdy przychodził do Liverpoolu ? Tuchel to taki autorytet ze został bez mrugnięcia okiem zwolniony gdy pojawiła sie opcja zatrudnienia Pochettino i zawodnicy mieli go głęboko w poważaniu.

Autorytet tenera w klubie buduje przede wszystkim zaufanie ze strony władz klubu. Jeśli zawodnicy widzą że klub popiera trenera i jego decyzje w 100% to nikomu do głowy nie przyjdzie sie buntowac bo długo by tu nie pograł. Jeśli dodatkowo przy pełnym wspraciu klubu trener sie sprawdza i odnosi sukcesy to mamy taki sam efekt jaki widzimy w przypadku Fergusona, Kloppa czy Guardioli. Jeśli natomiast klub realizuje plan trenera połowicznie tak jak to było za czasów Mourinho to zawodnicy widzą że takiemu trenerowi można podskoczyć i wówczas pojawiają się kwasy w szatni bo jednemu nie pasuje numer na koszulce a drugi jest zbyt wielka gwiazda by wspierać defensywe. Obecnie Ole ma pełne poparcie klubu wiec zawodnicy nie podskakują jednak jego warsztat trenerski jest zbyt słaby by przekuć to w sukces. Zawodnicy powoli zaczynaja to dostrzegać ze nic tu nie osiągną dlatego niedługo zaczną odchodzić z klubu bo są kluby które są w stanie zagwarantować im takie samo wynagrodzenie a moze przy okazji wpadną jakieś puchary. M.in dlatego Pogba zwleka z podpisaniem kontraktu i szczerzy sie do Realu.
» 28 września 2021, 13:38 #24
Diabelred: ,,Jak widać trofea też posady nie ratują. To tak na przykładzie van Gaala i Mourinho.''

Przecież to były zupełnie inne sytuacje. LVG wygrał FA Cup, ale nie spełnił podstawowego celu jakim był awans do LM. Z kolei w chwili zwolnienia Mourinho było - 10 pkt do 4 miejsca, zespol był praktycznie rozbity, a wiekszosc piłkarzy mialo już dość pracy z Mourinho.

Jeśli Ole wygra FA Cup, ale nie awansuje do LM, to na 99% sam odejdzie lub podzieli los van Gaala.
» 28 września 2021, 13:51 #23
Piwal: Diabelred , piłkarze mieli dosc współpracy z Mourinho bo nie potrafili przyznać się do swoich zaniedbań. Jose wytykał Martialowi i Pogbie lenistwo i miał w tym 100% racji. Niestety łatwiej przyszło im zwolnić trenera niż wziąć się do roboty, w końcu kasa i tak sie zgadza. Moim zdaniem to przykre że w klubie z taką historią i takimi oczekiwaniami z strony fanów miało miejsce takie zwolnienie. Spadliśmy do poziomu Chelsea sprzed gdzie zawodnicy przychodza dla kasy i maja władze by zwolnic trenera który im nie pasuje.
» 28 września 2021, 14:03 #22
Radomirus: Klopp miał opinię trenera, którego drużyny grały ponad teoretyczne możliwości. Mistrzostwo Bundesligi z Borussią (2 razy) przy bezwzględnej dominacji Bayernu było osiągnięciem. Plus finał LM.

Co do zwolnienia Tuchela to prawdę mówiąc, poza jakimiś fanatykami Pochetino, znajdź mi kogoś kto tak naprawdę rozumiał ruch zarządu PSG? Był chyba jedynym trenerem, który był w stanie trzymać to rozbrykane towarzystwo jako tako w ryzach. I w jego miejsce ściągnięto trenera, który wyleciał z klubu bo właściwe stracił panowanie nad drużyną, mimo, że w szatni Totków ze świecą szukać zawodników o takim poziomie rozkapryszenia jaki panuje w Paryżu.

Opieranie autorytetu na poparciu zarządu to też żaden autorytet. Nie masz, jako szef, autorytetu jeżeli opiera się on na, ujmując skrótowo: "Pójdę do samej góry i powiem, że jesteś niegrzeczny".
Zarządzałem ludźmi i podległych mi kierowników zawsze uczulałem, że muszą sami zbudować relacje z pracownikami a nie opierać się tylko na tym, że zagrożą, że przyjdą do mnie na skargę.

A gadanie, że naszym zawodnikom jest wszystko jedno to tak prawdę mówiąc przegięcie. Może brakować formy, może brakować umiejętności, może być gorszy dzień. Ale wątpię by zawodnikom brakowało ambicji.
» 28 września 2021, 14:25 #21
Piwal: Oni mają ambicje ? Oprócz Bruno nikt nie potrafi zagrać 3 meczów równym i wysokim poziomie. Ambicje to widac było u zawodników Liverpoolu gdy chcieli wygrać mistrzostwo. Potrafili wówczas biegac przez 90 minut co mecz atakując i opierając obronę na ciągłym pressingu. Wszyscy mówili że spuchną i że Klopp ich zajedzie a oni dowieźli tę formę do końca i zgarneli majstra. U nas biegamy na pół gwizdka, gra większosci składu sprowadza się do podania do najbliższego kolegi bardzo często do tyłu. Prawie nikt nie chce podjąc ryzyka podajac pomiedzy rywali. Gdyby nie Bruno to klepalibysmy setki podań na połowie boiska jak za Van Gaala i oddawali jeden strzał gdy któryś z zawodników rywala sie zagapi i zostawi dużo wolnej przestrzeni. Dwa razy na mecz ryzykownym podaniem potrafi popisać się też Pogba, ale później 8x oddaje piłke rywalom darmo.
» 28 września 2021, 14:41 #20
klusek0128: Czego chcą piłkarze ?! Ty się dobrze czujesz?? Co tutaj się właśnie odwaliło... :)
Mamy "żubry" pod ochroną i nie wolno ich krytykować a i broń boże zmieniać trenera bo moze zacznie kazać więcej biegać a tak to na stojaka oldboye połykają a kasa wpada. Matulo !!
» 28 września 2021, 15:44 #19
DevoMartinez: Czuje się bardzo dobrze. Nie wiem skąd takie zdziwiene i bulwers. Przecież to jasne, że u nas zmienia się menagera pod dyktando piłkarzy. Van Gaal poleciał w dużej mierze przez to, że piłkarze mieli dośc jego metod pracy i sztywnych ram taktycznych gdzie czuli się jak roboty. Mourinho mimo zajęcia 2 miejsca i zdobycia ligii europy, przegrał wojne z Pogbą i reszta francuskiej kolonii i też poleciał mimo, że to piłkarz powinnien polecieć. Nikt nie jest większy od klubu to juz pusty frazes i oczekiwanie niektórych użytkowników. Ja do tego podchodzę spokojnie bo wiem, że poki Ole będzie miał poparcie składu i piłkarzy to nie wierze by go zarząd zwolnił. A oceniać i tak będą go nie wcześniej niż pewnie w styczniu. Także bez napinki bo czasy kiedy to menago był bogiem minęły już dawno.
» 28 września 2021, 16:40 #18
ruffnecky: na jakim nicku to pisałeś? z ciekawości pytam ;)
» 28 września 2021, 18:39 #17
Piwal: Wenger i Pochettino tez mieli poparcie piłkarzy i co im to dało? Nie ma długofalowo wyników to nikt nie bedzie sie patyczkował i trzymał trenera za samo podlizywanie się piłkarzom. Ja też mógłbym siedzieć sobie na ławce United kasując kilka milionów rocznie, robić dobrą mine do złej gry, liczyć na przebłyski piłkarzy i poklepywać ich po plecach gdy nie bedzie im wychodzić.
» 29 września 2021, 08:17 #16
zizi89: Nic nie musi. PL jest tak konkurencyjna że możesz mieć kapitalny sezon i nic nie wygrać. Gdybyśmy zdobyli 85 pkt. To byłby to świetny wynik i znaczący progres. Ale wciąż kilka zespołów może zdobyć więcej i co ? Ole Out ? Błagam Was...
» 28 września 2021, 09:53 #15
marcB: Tak można na to patrzeć w Tottenhamie ale nie w Manchesterze United! United ma zdobywać trofea. Ciekawe czy takie myślenie jak twoje maną w Bayernie, Realu czy Juve. Dwa ostatnie idealnym przykładem. Sezon / dwa nie ma pucharu zmiana na ławce. Wątpię żeby perez czy nedwed pili szampana bo ich drużyny zdobyły 8 pkt więcej niż w sezonie poprzednim
» 28 września 2021, 10:35 #14
Piwal: Jeśli nic w sezonie nie wygrywasz to trudno nazwać go kapitalnym. Chyba że rzeczywiście staliśmy się klubem pokroju Arsenalu, Tottenhamu czy Evertonu gdzie 2 miejsce w lidze to kapitalny wynik.
» 28 września 2021, 11:37 #13
zizi89: Piwal - nie napisałem że 2 miejsce to kapitalny wynik tylko że 85 pkt byłoby świetnym wynikiem. Patrząc realnie na to gdzie byliśmy w ostatnich latach to byłby to wynik najlepszy. W wielu sezonach w historii PL taka zdobycz punktowa dawała mistrzostwo. Jednocześnie moze się zdarzyć że Live, Chelsea i City zdobędą po 87 pkt. I w takiej sytuacji mamy zwalniać trenera który zrobił najlepszy sezon od 2013 roku ?
marcB - przywołujesz drużyny z innych lig co nie ma żadnego przełożenia na PL gdzie obecnie co roku masz 4 poważnych kandydatów do tytułu.

I skończcie to gadanie o mentalności Arsenalu czy Tottenhamu. Uważam że United od tego roku co sezon powinni bić się o mistrzostwo. Co nie oznacza że co roku muszą coś wygrać. Jednak głupotą byłoby zwalnianie trenera który będzie utrzymywał klub na szczycie tylko dlatego, że w danym sezonie nic nie wygrał. Ferguson miewał dłuższe okresy bez tytułu i co ktoś go zwalniał? Przykład lata 2004-2006 , trzy sezony słabych wyników. A potem 3 x z rzędu mistrzostwo. Trzeba patrzeć na klub i pracę managera w szerszym kontekście.
» 28 września 2021, 12:28 #12
Piwal: zizi89 - tak , jeśli 3 zespoly zdobedą po 87 pkt gdy my zdobędziemy 85 to znaczy ze liga była w danym sezonie bardzo latwa i te 85 pkt to żaden wyczyn. Weź też pod uwagę że Ole to pierwszy trener od 2013 roku który dostał wszystkie transfery o jakie prosił i ma najmocniejszą kadrę od czasu odejścia Fergusona. Inni trenerzy mimo braków kadrowych i licznych kontuzji potrafili wrzucic do klubowej gabloty czy to fa cup, czy carabao czy LE.

Przypomnę że Mourinho wygrał finał LE z bardzo mocnym wówczas Ajaxem grajac składem: Romero , Valencia , Smalling, Blind, Darmian, Herrera, Pogba, Fellaini, Mata , Mikitarian, Rashford. Po prostu potrafił się taktycznie na Ajax przygotowac i wygrać z Ajaxem jeszcze przed rozpoczęciem meczu.

Van Gaal miał tak wybrakowaną kadre że był za jego kadencji mecz gdy musiał ratowac się Giggsem na defensywnym pomocniku a jednak w ostatecznym rozrachunku zdołał ugrać FA Cup.
» 28 września 2021, 13:13 #11
klusek0128: Popatrz na to jak działa Chelsea. Zmienia i utrzymuje się w walce. Mistrz z Conte i Mou. Teraz LM. Bzdury piszesz! Facet ma cel do zrealizowania. Dostaje za to gruby hajs i jak się nie udaje się żegnamy.
» 28 września 2021, 15:50 #10
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2021 18:35

klusek jeśli nie ogarniasz, że Manchester United jest zaprzeczeniem Chelsea, klubu bez historii zbudowanego za petrodolary, jeśli nie rozumiesz trudnej historii United, dlaczego stawia tak mocno na wychowanków, dlaczego nie zostawia piłkarzy na lodzie gdy są kontuzjowani, dlaczego nigdy nie był galaktyczny i nigdy nie będzie, dlaczego wreszcie nie zwalnia ludzi przy byle kaprysie właściciela, jeśli tego nie ogarniasz to... może Man United nie jest klubem dla ciebie? :P
» 28 września 2021, 18:33 #9
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.09.2021 08:41

ruffnecky , zejdz na ziemie bo chyba nie wiesz jakiemu klubowi kibicujesz :) Zwolnienia Moyesa, Van Gaala i Mourinho są dokładnym zaprzeczeniem tego o czym piszesz. Pierwszy mimo że był napiętnowany przez Fergusona pracował tu zbyt krótko by coś zbudować. Drugi został zwolniony po tym jak zaczął odnosić sukcesy, podobnie jak trzeci. Żaden z nich nie dostał pełnego wsparcia zarządu w ich projektach a zostali brutalnie rozliczeni z niepowodzeń.

United stawia na wychowanków? Od takich akademii jak City, Borrusi, Ajaxu czy Barcelony dzielą nas lata świetlne. Dawno żaden z naszych wychowanów nie wybił się na poziom rozgrywek europejskich. Do głowy przychodzi jedynie Rashford ale i w jego przypadku mam wrażenie że to bardziej hype niż umiejętności piłkarskie, czas pokaże. Reszta to poziom ligowych średniaków którym po wejściu do seniorskiej piłki uderzyła woda sodowa bo dostali zbyt wysokie kontrakty.

Ty chyba zatrzymałeś się na kibicowaniu w 2013 roku i nie zauważyłeś że od tamtego czasu jedziemy już tylko na pięknej historii Fergusona, to jego sukcesy wciąż zapewniaja nam ogrom fanów dzięki którym nie musimy ratować się petrodolarami. Zamiast stawiać na wychowanków pompujemy ogromną kasę w transfery i dawno już przegoniliśmy w wydatkach Chelsea mimo że przez ostatnich 7 lat to oni odnieśli większe sukcesy niż my.

Dodatkowo trudno oprzeć się wrażeniu że piękne dziedzictwo tego klubu jest rozmieniane na drobne przez wszechobecne kolesiostwo i obstawianie eks piłkarzy na wysokich stanowiskach w klubie i trzymanie ich ich tutaj za nieproporcjonalne do osiągnięć i wykonanej pracy wynagrodzenia. Dorobili się już Giggs, Carrick, Scholes, Fletcher, Robson a obecnie prym wiedzie Solskjaer.
» 29 września 2021, 08:33 #8
HarryBrown: A wiadomo czy są już w przedsprzedaży wejściówki na to co czeka Ole jak nie wygra żadnego trofeum?
» 28 września 2021, 09:47 #7
Jong: Co on wygaduje, kolejna chorągiewa po Nevillu, Ole to legenda i ma tu trenować niezależnie od wyników. Jak chce trofeów to niech zacznie kibicować City albo LFC
» 28 września 2021, 09:40 #6
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2021 10:13

No to teraz zabłysnąłes tym komentarzem... Nie ma co. Ma trenować niezależnie od wyników a tamta reszta niech se zgarnia Puchary bo po co one tutaj nam. Chociaż chyba wydaje mi się że może to być też lekki sarkazm. Mam nadzieję 😁
» 28 września 2021, 10:12 #5
mikon70: Bo to przecież jest sarkazm
» 28 września 2021, 10:16 #4
waletpl: diabigt, chyba coś Cię omineło ;)
» 28 września 2021, 11:31 #3
GoForWin: Do pupy ten sarkazm, zero jakiejkolwiek jakości.
» 28 września 2021, 12:24 #2
wedel242: zgodzę się z kolegą wyżej, sarkazmu tez trzeba umieć używac
» 28 września 2021, 13:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.