Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United złożył Pogbie lukratywną propozycję nowego kontraktu

» 19 sierpnia 2021, 09:55 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Manchester United jest gotowy uczynić Paula Pogbę najlepiej zarabiającym piłkarzem w klubie. Według doniesień Daily Mail, Czerwone Diabły zaproponowały Francuzowi pięcioletni kontrakt opiewający na 400 tysięcy funtów tygodniowo.
Manchester United złożył Pogbie lukratywną propozycję nowego kontraktu
» Kontrakt Paula Pogby z Manchesterem United obowiązuje do czerwca 2022 roku
Czy Twoim zdaniem Paul Pogba zostanie w Manchesterze United?
Jeśli Pogba podpisze nowy kontrakt, to na klubowej liście płac przeskoczy Davida de Geę, który co tydzień inkasuje 375 tysięcy funtów.

Obecny kontrakt Paula Pogby obowiązuje do czerwca 2022 roku i gwarantuje mu tygodniówkę w wysokości 290 tysięcy funtów. Nowa umowa oznaczałaby więc dużą podwyżkę dla francuskiego pomocnika.

Pogba nie zamierza natomiast spieszyć się z podjęciem decyzji dotyczącej swojej przyszłości. Francuz ma również na stole atrakcyjną ofertę z Paris Saint-Germain. Paryski klub oferuje piłkarzowi Manchesteru United tygodniówkę w wysokości 510 tysięcy funtów.

Decyzja Pogby nie zapadnie raczej przed zamknięciem letniego okienka transferowego, które jest otwarte do 31 sierpnia.


TAGI


« Poprzedni news
Marcus Rashford może wznowić treningi jeszcze w tym miesiącu
Następny news »
Cavani podziękował kibicom United za nową przyśpiewkę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (58)


Klimaa: Przy jego braku zaangażowania i graniu sezonu w kratkę liczę iż to tylko wymysł mediów.
» 20 sierpnia 2021, 11:39 #53
HXDC: XD ludzie nawet dobrze nie przeczytali i już zeszli do sekcji komentarzy pożalić się, że 500k tygodniowo od United dla Pogby to dużo. Mało kto doczytał, że tyle to mu PSG oferuje (niby). Pogba jak zostanie to nie za taką duża tygodniowke myślę. Jemu może nawet nie chodzi o pieniądze tylko chłop myśli nad wizja gry z Neymarem, Messim i Mbappe jak jest okazja. Tylko, że widzi jak się rozwija projekt United i ma teraz gwoździa wbitego i nie wie co ma robić. Czeka pewnie na rozwój sytuacji i jeżeli Manchester będzie stabilnie grał i wygrywał to do końca roku podpisze kontrakt. Jeszcze jest opcja Realu po zakończeniu umowy z United, ale w to średnio wierzę jak już tam nie ma Zidane.
» 20 sierpnia 2021, 02:47 #52
PogbaNaBramce: sprawdzcie zrodlo zanim sie zaczniecie podniecac czy mu sie nalezy czy nie :D
» 19 sierpnia 2021, 16:56 #51
maticr7: A może Pogba waha się z podpisaniem umówy żeby w następnych meczach udowodnić że zasługuje na taką tygodniówke?Jakby nie patrzeć De Gea zarabia znacznie więcej w tym momencie a gra ostatnimi czasy dosyć przeciętnie w porównaniu do Pogby.Raiola to szczwany lis który dobrze o tym wie i chce wykorzystać okazje.Aczkolwiek wątpie w te 400 tyś.To jednak Daily mail.
» 19 sierpnia 2021, 16:13 #50
Birdy: A Fernandes? To jemu już powinni zaproponować z 700k tygodniowo
» 19 sierpnia 2021, 22:00 #49
maticr7: To tak nie działa.Bruno jeszcze musi trochę pograć żeby mieć taką tygodniówke.
» 20 sierpnia 2021, 02:28 #48
brazylianwisnia: Z Bruno chcą podpisać nowy kontrakt aby go zatrzymać na stałe ale Portugalczyk bankowo poczeka ile będzie miał Pogba.
» 20 sierpnia 2021, 08:07 #47
jerzy6661: Najepiej dać mu 600 tys albo od razu 1 mln
» 19 sierpnia 2021, 16:06 #46
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2021 16:29

Stary zastanów się kto tutaj rozdaje karty i dopiero skleć zdanie bo ewidentnie nie rozumiesz sytuacji jaka panuje w tej rozgrywce i kto na jakiej pozycji się znajduje.
» 19 sierpnia 2021, 16:29 #45
jerzy6661: To niech idzie te karty rozdawać gdzie indziej , nie powinien dostać takiej kasy jaką mu niby proponuje MU.
» 19 sierpnia 2021, 19:45 #44
brazylianwisnia: United nie powinno siadać do stołu z taką mentalnością. Negocjujemy tak samo. Jak gdyby miał jeszcze 3 lata kontraktu. Trzeba pokazać że branie klubu na zakładnika nie zadziała.
» 20 sierpnia 2021, 08:08 #43
Ryotaro: Od kiedy Olek jest w klubie zmieniła się polityka sprowadzania piłkarzy za wszelka cenę. Dlatego nie wierze w te 510 tys funtów dla Pogby. Na pewno ktoś zaraz napiszę że David dostał 300+ tys ale uważam że wtedy byliśmy w innej trochę sytuacji.
Pogba to światowej klasy piłkarz i nawet jak gra w kratkę to nie wiem czy mamy kogoś takiego kto może go zastąpić w proporcjach 1 do 1. Dlatego mam nadzieje że jednak zostanie a pensja nie przekroczy 350+ tys a jak się nie uda to trudno będzie trzeba znaleźć kogoś nowego i żyć dalej :)
» 19 sierpnia 2021, 13:17 #42
Greenlife: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2021 13:47

Ja akurat popieram zachowanie Paula i pewnie zachowałbym się tak samo w jego sytuacji. Jest aktualnie w idealnej pozycji. Jest w klubie, który nie zdobył ostatnio żadnych trofeów. Wcześniej faktycznie skład pozostawiał wiele do życzenia więc teraz może sprawdzić czy coś z tego będzie czy nie. Aktualnie on rozdaje karty i wcale mu się nie dziwie. Jeśli teraz nie będzie walki o większy tytuł to czas ma otwarte drzwi na zmianę, a jeśli uda się coś osiągnąć to może myśleć o pozostaniu. Też uważam, że ciężko go zastąpić 1 do 1. Mam nadzieję, że da z siebie wszystko w tym sezonie. Ta drużyna naprawdę wygląda świetnie na papierze w tym sezonie.
» 19 sierpnia 2021, 13:47 #41
Oficer: 510 daje mu psg My dajemy 400.
» 19 sierpnia 2021, 15:14 #40
Diabelred: Widze nizej juz bol tylka o potencjalna tygodniowke. :D

Przypominam, ze juz w 2013 Rooney podpisal kontrakt na poziomie 300 tys funtow. Przez te lata kluby z kazdym rokiem zwiekszaja(pomijam temat wirusa, bo to jest tylko chwilowy problem) swoje dochody, takze to naturalny proces, ze rosnac beda rowniez i tygodniowki. Tak jak przecietny Kowalski zarabia teraz znacznie wiecej niz kilka lat temu, tak samo jest z pilkarzami.

Poza tym pisze juz o tym chyba z 50-ty raz, kiedy ludzie w koncu zrozumiecie, ze wartosc marketingowa w nowoczesnej pilce rowniez ma swoja wartosc finansowa. Woodward wydal na Francuza te 100 mln, nie tylko ze wzgledu na potencjal, poziom gry, wiek, ale i rowniez na ogromna wartosc marketingowa, gdzie w tamtym czasie wyzej od Pogby w temacie marketingu stali tylko Ronaldo, Neymar i Messi. Nie inaczej jest teraz z propozycja nowej tygodniowki. Pogba to idol milionow dzieciakow, nastolatkow na calym swiecie i klub, oraz sami sponsorzy na pewno maja tego swiadomosc. Mozna powiedziec, ze Francuz to taki pilkarski produkt, ktory przynosi ogromne zyski dla klubu i jestem pewny, ze klub zrobi wszystko co mozliwe by go nie stracic.
» 19 sierpnia 2021, 13:14 #39
Pochmurny: Ale czy ty też nie rozumiesz, że Pogba nie jest nawet w pierwszej piątce najlepszych grajków naszej drużyny? Nikt tu nie buczy, że ktoś dostanie więcej kasy, a dlatego, iż dostaje ją ktoś kto w żaden sposób na boisku na to nie zasłużył w porównaniu do reszty zawodników. Messi też był marketingowo fantastyczny, aż w końcu jego kontrakt przerósł to co na nim mogli zarobić. Świat idzie do przodu i kasa również wzrasta, ale tu nie chodzi o proporcjonalny wzrost co do jakości, a glupi marketing od samego początku. Juventus nie ściągał Ronaldo tylko dla tego, że im się wyrówna, a po to aby jeszcze dał coś od siebie, a Francuz przez te lata nie robi nic takiego aby móc mu ciągle podnosić pensję. Nie róbmy z siebie pośmiewiska w dalszym ciągu płacąc graczom co siedzą lata w szpitalu czy robiąc najlepiej opłacanego zawodnika z człowieka co nie jest gwiazdą zespołu w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Jak pisałem poniżej bez zdrowych podstaw nie będzie lepiej, a i inni gracze nie będą brać na poważnie naszych propozycji, no chyba, że dorobkiewicze. Skoro u Nas się płaci wielkie pieniądze za słupki popularności i kontrakty sponsorskie, a nie wyniki sportowe to nie będziemy uznawani za klub sportowy.
» 19 sierpnia 2021, 13:28 #38
Radomirus: Pochmurny

Zgadzam się. Mimo wszystko zarobki piłkarzy powinny być odzwierciedleniem ich postawy na boisku a nie ilości polubień w mediach społecznościowych. Gdyby tak było, to drużyny powinny nie składać się z piłkarzy tylko z ich WAGs bądź innych instagramerek, influencerek czy inych -erek.

Kłopot z Pogbą jest taki, że gra z zaangażowaniem gdy ma walczyć o nowy kontrakt bądź gra o wyjazd na jakiś turniej z Francją. Bo jeżeli te dwie rzeczy nie mają miejsca to jego gra jest frustrująca. Głównie wtedy macha gałązkami (tzn. rękami).

Ja mam nieodparte wrażenie, że gdyby już dostał swój wymarzony kontrakt to skończy się jak z Aubą w Arsenalu, który po podpisaniu nowego, lukratywnego kontraktu, zaczął grać na 50% tego co grał wcześniej.

Niezależnie od fantastycznego potencjału, który w nim drzemie i naprawdę dużych umiejętności, zwyczajnie nie mam do niego zaufania
» 19 sierpnia 2021, 14:10 #37
sisinho: @Pochmurny

Pogba może i nie być nawet w pierwszej 10 najlepszych grajków ale jak spytasz o dane klubowe odnośnie koszulek czy innych gadżetów to powiedzą Ci że poza Pogbą to tylko Rashford czy Bruno sprzedają się w topce. Z tym że Rashford to raczej "marka" na wyspach a Pogba na całym świecie.
» 19 sierpnia 2021, 16:02 #36
brazylianwisnia: Nie brakuje dzieciaków i reklam z Pogba. Nie da się ukryć ze poza UK to nasz najpopularniejszy zawodnik.
» 20 sierpnia 2021, 08:10 #35
jesse: Po jednym dobrym meczu 400k? No chyba nikt nie jest aż tak szalony. Mówimy jednak o pięciu latach i jednym bardzo dobrym meczu, kilku niezłych i reszcie złych lub bardzo złych. Niech wreszcie odejdzie i przestanie irytować i grą, i zachowaniem.
» 19 sierpnia 2021, 13:01 #34
brazylianwisnia: 400k dla Bruno oznaczałoby 400k dla Bruno i Rashforda bo czemu mają się zgodzić grać za mniej jak mniej od Francuza nie znaczą? To pociągnie za sobą kontrakty innyhh graczy. Nim się obejrzymy skończymy jak Barcelona. Moim zdaniem to bzdura.
» 19 sierpnia 2021, 12:58 #33
MadBuzzer: Jeśli to prawda to całe to mozolne naprawianie polityki płacowej pójdzie w błoto... On chce 400k. Wiadomo jaki Pogba jest chimeryczny. Po średnim czy kiepskim sezonie przyjdzie Bruno (jeśli zagra na tym samym poziomie co zeszły sezon) i zażąda 500? Trzeba się dobrze zastanowić czy kontrakt dla Pogby jest wart ewentualnego rozwalenia i poróżnienia w szatni.
» 19 sierpnia 2021, 12:39 #32
waletpl: Mądrze prawisz.
» 19 sierpnia 2021, 17:46 #31
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2021 12:31

Jakos w to nie wierze, ze zostaniesz i moim zdaniem to zbyt duzo jak dla niego. Jedyny, ktory moglby w przyszlosci na to zasluzyc, to na ten moment Fernades. Pogba pojdzie do Paryza, tam będziesz imprezowal do woli, kasy dostanie wiecej i bedzie spelniony, bo kasa bedzie sie zgadzac.
» 19 sierpnia 2021, 12:29 #30
kondzik: W drugiej połowie minionego sezonu, Manchester United zaoferował w Paulowi Pogbie tygodniówkę w wysokości 400 tysięcy funtów na okres 4 lat plus opcję przedłużenia na kolejny rok, jednak do dzisiaj Francuz nie dał odpowiedzi.

[Laurie Whitwell]
» 19 sierpnia 2021, 12:02 #29
atotrikos: konkretny chłop
» 19 sierpnia 2021, 12:30 #28
DevoMartinez: A w grudniu powie banką na tydzień albo w styczniu podpisuje umowe z PSG :P
» 19 sierpnia 2021, 12:01 #27
SYSTEM: Czy PSG może oferować nie swojemu piłkarzowi kontrakt gdy ten ma jeszcze rok ważny kontrakt z innym klubem? Z tego co wiem przepisy mówią tu o pół roku do końca kontraktu. Ktoś coś wie na ten temat? Przecież to kolejne łamanie przepisów.
» 19 sierpnia 2021, 11:54 #26
morrgan: Przepisy mówią o oferowaniu piłkarzowi kontraktu. Gdyby np. włodarze PSG spotkali się osobiście z Pogbą w jakiejś restauracji i ktoś zrobiłby im zdjęcie to wtedy byłoby to złamanie przepisów. Natomiast nikt nie zabroni PSG kontaktowania się z Raiolą, bo po pierwsze on ma wielu klientów i nie koniecznie muszą rozmawiać akurat o Paulu, a po drugie to on jest jego agentem i rozmawiania o swoim kliencie nikt mu nie zabrania.

Tak czy siak zabroniony jest bezpośredni kontakt zainteresowanego klubu z zawodnikiem bez uzyskania zgody klubu w którym ma on ważny kontrakt.
» 19 sierpnia 2021, 12:04 #25
waletpl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2021 14:40

Dokładnie. Raiola może sobie być w biurach PSG codziennie oficjalnie pogadać np o Donnarummie lub o Verrattim. A o czym gadają za zamkniętymi drzwiami? Tego się nie dowiemy.
» 19 sierpnia 2021, 14:40 #24
SYSTEM: Czyli kolejne łamanie przespisów
» 20 sierpnia 2021, 13:54 #23
8ball: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2021 11:44

Irytacji pozaboiskowych ciąg dalszy. Gość musi mówić do kumpli "Hej leć do Daily Mail i powiedz im że ja nadal mam 300k tygodniówki, bo ostatnio w mediach było głośniej o klubie i jego wynikach oraz innych transferach niż o mnie". Bardzo się cieszę że zaliczył piękny start w sezonie ale jego koncertowe mecze można policzyć na palcach jednej ręki. Ten jego agent... Następny o dziwo zamknął mordę bo rok kontaktu i można liczyć na mega prowizję? Nie zdziwię się jak grubasek powie, że namawia Pogbę do pozostania w klubie? Nie zapomnę kiedy przed najważnieszym meczem w Lidze Mistrzów wystrzelił z procy o tym że to koniec Pogby w Manchesterze United? Takie słowa agenta "lidera drużyny"? Pogba o tym nie wiedział? Nagle ubiega się o 400k tygodniówki? Dajcie spokój. Jestem za tym, żeby został bo od prawie roku jesteś wartością dodatnią w zespole ale te warunki to czyste szaleństwo.
» 19 sierpnia 2021, 11:43 #22
awe: De Buyrne tyle u szejkow nie zarabia, w jakim kierunku to w ogole idzie, zaraz pilakrze nie beda w ogole przedluzac umow tylko wypelnia kontrakt i albo kolosalna podwyzka, albo nara...
» 19 sierpnia 2021, 11:02 #21
waletpl: Za to jakie fajne okienka transferowe :) zobacz jacy w tym roku goście za free poszli, a w następnym szykują się Pogba i Mbappe
» 19 sierpnia 2021, 14:25 #20
Pochmurny: Jakie to życie jest przewrotne. Wystarczy jeden dobry mecz i już większość zapomina o zasadzie jeden dobry, a trzy słabe. Zamiast powoli zmniejszać wynagrodzenia i zakończyć wizerunek klubu który daje kasę za nic i każdemu (potem dziwne, że nie jesteśmy w stanie sprzedać żadnego piłkarza, a np Chelsea co rok zarabia krocie). Znowu trzeba podnieść Pogbie kontrakt do niebotycznych rozmiarów bo odejdzie, a przecież co roku walczy o miano zawodnika roku na świecie... Sorrki, zawodnika roku w lidze angielskiej... Kurczę, znowu klops. Zawodnika roku w klubie... Ok, nieważne, wiadomo, że zasłużył tymi kilkoma świetnymi meczami. To, że dawali tyle Davidowi byłem w stanie zrozumieć, no może nie w tym czasie co akurat dawali bo był bez formy od długiego czasu, ale on przynajmniej był naszą podporą przez wiele lat. Czemu sami sobie strzelamy do własnej bramki? Jeśli Pogba zacznie zarabiać tyle kasy to zaraz Bruno będziemy musiał dostać minimum tyle. Czy serio ten pan jest, aż tyle wart dla klubu aby dawać pieniądze z tyłka? Marketingowo nam się zwróci? Czy o co chodzi? On nigdy nie stał obok takich piłkarzy jak Messi, CR czy nawet Neymar, a ma powoli zarabiać tyle co oni. Jeśli to prawda i chcemy znowu dawać kasę zawodnikowi za nic to przykro się robi bo wydawało się, iż wszystko zaczyna iść w dobrym kierunku gdzie gracze przychodzą z ambicji, a nie z woli pieniądza. Bez zdrowych podstaw nie będzie lepiej.
» 19 sierpnia 2021, 10:59 #19
8ball: 100% racji!
» 19 sierpnia 2021, 11:48 #18
DevoMartinez: Racja. Poza tym Ole i tak wystawia Pogbe na skrzydle, jak to będzie wyglądało gdy ten zacznie grać w środku pomocy to chyba wiemy. Autostrada do bramki. I tu nie wiem czy Varane nawet pomoże ze swoją szybkością. Do tego rozwalanie płac dla zawodnika który chce podpisać ostatni wysoki kontrakt w karierze... jeśli patrzymy długo falowo to mam nadzieje, że nie. Jeden dobry mecz nie powinnien zaćmić ludziom umysłów.
» 19 sierpnia 2021, 12:10 #17
Pochmurny: Devo, też ciekawie piszesz co do jego gry na skrzydle. Wiadomo, że nie będzie wiecznie tam występował bo będzie kilku innych graczy bardziej predysponowanych na tę pozycję. Paul jak pokazał pierwszy mecz nie ma kondycji na bieganie na pełnym sprincie przez większą część meczu, co jest i tak niezwykle dziwne (początek sezonu, był czas na odpoczynek i przygotowanie, a on już w 60 minucie ledwo oddycha). W środku chłop traci za dużo piłek przez swoją częstą nonszalancję, a jak wiemy to wielkim pracusiem i walczakiem to on nie jest aby starać się naprawiać błędy. Pogba jest świetny w zastawianiu i piłkach otwierających drogę do bramki. Jest inteligentny na boisku, ale często niepotrzebnie przegina z trudnością podań w środku pola w sytuacji gdy i tak to nie przyniesie jakiegoś wymiernie pozytywnego skutku. Z przodu może sobie na to pozwolić bo ktoś go asekuruje, a poza tym tam wręcz jest wymagane kombinowanie, więc korzystniej wygląda. Wielokrotnie kiedyś pisałem, że on nie nadaje się na typowo środkowego pomocnika, a na ofensywnego zawodnika. W Juve przecież było to samo. Miał zabezpieczone tyły i mógł sobie pozwolić na większą nonszalancję. U Nas uczepili się stawiania go w środku pola i kazali mu czarować długimi piłkami... Nigdy tego nie rozumiałem. No cóż, robili jak robili i już nic się z tym nie zrobi.
» 19 sierpnia 2021, 13:10 #16
Saberem47: Zatrzymać go do końca sezonu. Zobaczymy jak będzie wyglądać współpraca z Bruno. Jeśli będzie cud miód malina, to warto tyle dać. Niemiej jednak Bruno bardziej zasługuje na taką gaże bo jest najlepszym piłkarzem w całej lidze moim zdaniem
» 19 sierpnia 2021, 10:58 #15
Ta3k: zupełnie nie rozumiem dlaczego Pogba miałby zarabiać dużo dużo więcej niż Bruno, który jednak daje drużynie znacznie więcej i poniżej pewnego poziomu nie schodzi
» 19 sierpnia 2021, 10:54 #14
Saberem47: Bo Bruno nie chce odejść, a Pogba tak
» 19 sierpnia 2021, 11:01 #13
Rashy10: Przecież takich graczy jak Bruno czy Shaw też chcą docenić i przedłużyć kontrakt na lepszych warunkach i jest to zapowiadane od niedawna.
» 19 sierpnia 2021, 11:30 #12
waletpl: Tylko że Bruno chcą dać 250 tysi, a PP 400k.
» 19 sierpnia 2021, 14:03 #11
maticr7: Bo to logiczne?Pogba gra znacznie dłużej w United.Jest wychowankiem.Do tego wygrywał już trofea z nami,a Bruno nie.Bruno jest tutaj dopiero 1,5 roku.Ostatnia sprawa jest taka że Bruno mocno na tym raczej nie zależy.W FM Dałbyś mu większą tygodniówke mimo że nie trzeba?Pogba to też marketing.Duzo daje klubowi pod tym względem.Sporo jest takich czynników.Czysto umiejętnościowo Pogba też jest lepszy.Mistrz świata i tak dalej.Czy to się komuś podoba czy nie takie jest życie.
» 19 sierpnia 2021, 16:20 #10
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2021 16:33

@Saberem47
Zarąbiście. Teraz już wiem, co zrobić kiedy szef nie będzie chciał dać mi podwyżki: zagrożę mu swoim odejściem ;)
» 19 sierpnia 2021, 16:33 #9
Rashy10: Jeśli miałby cały czas tak grać jak gra w ostatnim czasie to chyba warto mu dać tyle. Ale wiadomo pewności nikt nie ma jak to będzie u niego, choć myślę, że wraz z rozwojem drużyny, wzmocnieniami i lepszą atmosferą Pogba może mieć co raz większe chęci na pozostanie i granie topu, gdy ma lepszych zawodników obok siebie niż 2 sezony wstecz.
» 19 sierpnia 2021, 10:26 #8
smutny87: Na podstawie tylko ostatniego meczu uważasz, że warto mu tyle dać? No bo kadry nie ma co liczyć , tam zazwyczaj gra dobrze. Niech zagra dobrą połowę sezonu i wtedy można mu proponować takie podwyżki a nie po jednym meczu popadać w huraoptymizm.
» 19 sierpnia 2021, 10:45 #7
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2021 11:28

Wcale nic takiego nie powiedziałem żeby na już dawać mu podwyżkę po jednym dobrym meczu i tak samo nie wyciągam wniosków tylko na tej podstawie. Końcówkę poprzedniego sezonu miał dobrą, euro dobre, teraz też z buta wchodzi w nowy sezon... zobaczymy co dalej. Widać, że jak ma z kim grać i ma kto wykorzystywać jego podania to potrafi. Przed OGS nasz skład był mega "drewniany" tak samo jak taktyka i Pogba nie potrafił ciągnąc tego wózka sam, grał średnio w większości przypadków poza przebłyskami.
» 19 sierpnia 2021, 11:24 #6
maticr7: W tamtym sezonie miał dobrą drugą połowe.Po powrocie z pandemii tez miał dobrą połowe.Po przyjściu Ole też miał dobrą połowe.Stoperan ile mamy już tych połówek?Wystarczająco?
» 19 sierpnia 2021, 16:24 #5
maticr7: Rashy10 dokładnie.Tyle co Pogbie asyst koledzy zabrali to głowa mała.James,Rashford,Martial też dołożył swoje aczkolwiek najmniej z tego co pamiętam.
» 19 sierpnia 2021, 16:26 #4
Vamp: zamiast dawać mu więcej niż De Gei, lepiej pozbyć się obydwu... będzie ciężej przez jakiś czas, ale w perspektywie czasu wyjdzie to nam na dobre.
» 19 sierpnia 2021, 10:00 #3
mrm86: Z jednej strony masz rację a z drugiej nie , bo będziemy kilka sezonów do tyłu bo trzeba będzie szukać zestepstwa , a my potrzebujemy wyników żeby piłkarze chcieli do nas przychodzic
» 19 sierpnia 2021, 10:10 #2
vanantgaal: W chwili obecnej MU wygląda na zespół z dużymi nadziejami na tytuły w najbliższym czasie. Taka tygodniówka to byłby duży błąd ale pewnie to medialne spekulacje
» 19 sierpnia 2021, 10:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.