Manchester United vs Leicester City. Zapowiedź 36. kolejki Premier League

» 10 maja 2021, 12:34 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w 36. kolejce Premier League zmierzy się z Leicester City. Spotkanie z Lisami odbędzie się zaledwie 50 godzin po tym, jak Czerwone Diabły pokonały Aston Villę (3:1) na Villa Park.
Manchester United vs Leicester City. Zapowiedź 36. kolejki Premier League
» Manchester United w 36. kolejce Premier League zagra z Leicester City
Jak Twoim zdaniem zakończy się mecz Manchester United vs Leicester City?
Terminarz Premier League jest w końcówce sezonu nieubłagany dla Czerwonych Diabłów. To efekt przełożonego spotkania z Liverpoolem. W tym tygodniu United najpierw podejmą we wtorek Leicester City, a w czwartek zmierzą się z ekipą The Reds.

Kto? Manchester United vs Leicester City
Kiedy? 11.05.2021, 19:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Craig Pawson
Transmisja? CANAL+ SPORT 2


Ole Gunnar Solskjaer w ostatnich dniach kilkukrotnie wyrażał swoje niezadowolenie z ligowego terminarza. Norweski menadżer będzie musiał się nieźle kombinować, aby wystawić optymalne jedenastki, a przy tym nie przemęczyć swoich zawodników przed finałem Ligi Europy w Gdańsku.

Manchester United w weekend zagwarantował sobie miejsce w TOP 4 i przyszłorocznej edycji Ligi Mistrzów. Inaczej ma się sprawa z Leicester City. Zawodnicy Brendana Rodgersa na Old Trafford będą musieli dać z siebie wszystko, aby Champions League nie przeszła im koło nosa w drugim sezonie z rzędu.

Sytuacja kadrowa:
Piłkarze Manchesteru United pomiędzy spotkaniem z Aston Villą a Leicester City nie mają zaplanowanej żadnej sesji treningowej. Czerwone Diabły skoncentrują się na maksymalnej regeneracji sił. Z Lisami na pewno nie zagra Harry Maguire, który na Villa Park doznał kontuzji stawu skokowego. Listę nieobecnych uzupełniają Anthony Martial, Phil Jones i Daniel James.

W drużynie Leicester City urazy leczą James Justin, Harvey Barnes i West Morgan. Brendan Rodgers raczej nie zaryzykuje też stanu zdrowia Jonny’ego Evansa, który doznał urazu na rozgrzewce poprzedzającej starcie z Newcastle United (2:4).

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Telles, Bailly, Tuanzebe, Wan-Bissaka – McTominay, Matić – Diallo, Van de Beek, Mata – Greenwood

Leicester City: Schmeichel – Soyuncu, Fofana, Amartey – Thomas, Tielemans, Praet, Pereira – Maddison, Perez – Iheanacho

Przedmeczowe wypowiedzi:
Ole Gunnar Solskjaer – Myślę, że każdego stać na grę czwartek-niedziela. Ale jeśli dodamy do tego wtorek, to wymagamy od zawodników zbyt wiele. Dołożenie wtorku do terminarza jest absolutnie fizycznie niemożliwe. Muszę więc zrobić wszystko, aby mieć pewność, że nie ryzykuję kontuzji zawodników. Teraz czas na regenerację, tyle czasu, ile się tylko da. Dwa dni odpoczynku i trzeciego gramy. Na tym poziomie to niemożliwe. Chłopcy, którzy grali w czwartek i niedzielę, nie zagrają 90 minut we wtorek. To na pewno.


Brendan Rodgers – Rozegraliśmy wiele dobrych spotkań. Mierzymy się z finalistą Ligi Mistrzów oraz finalistą Ligi Europy. To pokazuje pracę, którą nasi zawodnicy wykonali, aby móc rywalizować na najwyższym poziomie. Jesteśmy bardzo blisko osiągnięcie celu, choć sami nieco utrudniliśmy sobie zadanie. W ostatnich dwóch kolejkach nie uzyskaliśmy rezultatów, na jakich nam zależało. To oznacza, iż musimy liczyć na mocną końcówkę sezonu.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Leicester:
DataSpotkanieWynik
03.02.2019Premier League: Leicester City - Manchester United0:1
14.09.2019Premier League: Manchester United - Leicester City1:0
26.07.2020Premier League: Leicester City - Manchester United0:2
26.12.2020Premier League: Leicester City - Manchester United2:2
21.03.2021Puchar Anglii: Leicester City – Manchester United3:1


Przewidywania bukmacherów:
Bukmacherzy spodziewają się wyrównanego spotkania na Old Trafford, co znajduje odzwierciedlenie w kursach. Trudno we wtorkowym meczu wskazać zdecydowanego faworyta. Czy spotkanie zakończy się podziałem punktów? Czerwone Diabły w tym ligowym sezonie już siedem razy zremisowały 0:0. Remisem zakończyło się też ostatnie ligowe starcie obu zespołów na King Power Stadium (2:2). Więcej statystycznych ciekawostek znajdziecie na portalu LegalniBukmacherzy.pl Zamieściliśmy tam też nasz typ na wtorkowe spotkanie.

Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United w swojej historii rozegrał 132 spotkania z Leicester City we wszystkich rozgrywkach. Czerwone Diabły wygrały 68 meczów, zanotowały 30 remisów i 34 porażki.

– Bilans bezpośrednich starć obu zespołów w Premier League to 19 zwycięstw Manchesteru United, 8 remisów i 2 porażki Czerwonych Diabłów.

– Manchester United w Premier League zanotował tylko jedną porażkę z Leicester City na Old Trafford. Miało to miejsce 31 stycznia 1998 roku, kiedy Lisy wygrały 1:0 po golu Tony’ego Cottee.

– Najwyższa wygrana Manchesteru United w Premier League z Leicester City to rok 1999 i wyjazdowe zwycięstwo 6:2. Osiem bramek padło też w meczu obu zespołów we wrześniu 2014 roku, kiedy to Lisy ograły Czerwone Diabły 5:3.

– Manchester United wygrał 10 z ostatnich 11 meczów u siebie z Leicester City we wszystkich rozgrywkach.

– Czerwone Diabły mogą pochwalić się dobrą serią w Premier League. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera nie zaznali porażki w lidze od 14 spotkań.

– Manchester United na mecz z Leicester City prawdopodobnie wyjdzie „drugim garniturem”, ale i Brendan Rodgers nie może rzucić wszystkich sił na wtorkowe spotkanie. W niedzielę Lisy grają bowiem finał FA Cup z Chelsea.

– W ostatnich dniach Lisy wpadły w lekki dołek formy. Leicester City w dwóch ostatnich ligowych kolejkach zremisowało na wyjeździe z Southampton (1:1) i przegrało na własnym stadionie z Newcastle United (2:4).

– Leicester City na wyjazdach nie przegrał w 11 z ostatnich 12 meczów Premier League.

Spotkanie Manchester United vs Leicester City rozpocznie się we wtorek 11 maja o godzinie 19:00. Mecz będzie transmitowany na CANAL+ SPORT 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Rodgers: Współczuję United ich terminarza spotkań
Następny news »
Owen: Solskjaer nie ma pełnego zaufania do Pogby

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (178)


HarryBrown: de Gea, Brandon, Eric, Axel, Telles, Holender, Matic, Mata, Amad, Elanga i Mason.

Taka 11-ka na oficjalnej stronie się pojawiła.

Jestem ciekaw jak wypadnie Elanga bo widziałem go parę razy w meczach młodzieżowych i wydaje mi się, że jest szybszy od Marcusa - a ten jest diablo szybki.
» 11 maja 2021, 18:10 #178
szczecinianin: Jest ELANGA!! Strasznie jestem jego ciekaw... jakby miał taki start jak Rashford to mielibyśmy kim w przyszłym sezonie zmieniać Marcusa, bo w Antka...przepraszam... ja już nie wierzę. Nawet za 10mln bym nas od niego uwolnil. To nie ma sensu.
» 11 maja 2021, 17:54 #177
PastaDoCiasta: A potem jęki że oddajemy graczy za bezcen xd Rasha też sprzedaj bo "bez formy ostatnio" i wbiega w obrońców, 15 wystarczy
» 11 maja 2021, 17:56 #176
szczecinianin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2021 17:59

śmiem twierdzić że gadasz głupoty, nie porównuj Marcusa do Antka. Antek od września jest w beznadziejnej formie, mam dość jego fochów, machaniem rękoma na Shawa który gra sezon życia, jego bezjajecznej gry i truchtania po boisku. Marcus mimo 20 goli też nie gra rewelacyjnego sezonu (wg mnie), wkurza tymi kiwkami, wbieganiem w 3 rywali, nieudanymi rajdami ale to są dwa rózne przypadki.

Antek powinien stąd odejść.
» 11 maja 2021, 17:58 #175
HarryBrown: Jak ktoś już ma odejść to najlepiej jak ty byś się już przeniósł do City. Przeniósłbyś na nich klątwę i pecha.
» 11 maja 2021, 18:12 #174
szczecinianin: Na nikim wrażenia nie robisz, marne prowo :) udanego wtorku!
» 11 maja 2021, 18:15 #173
rizx: Z drugiej strony Rodgers też będzie rotował przed finałem, więc nie nastwiałbym się na baty 5-0
» 11 maja 2021, 17:41 #172
Zdzichu1: drodzy panowie, poza zwycięstwem naszym trzymam dziś mocno kciuki za to żeby Sporting jednoznacznie zakończył walkę o mistrzostwo w tym sezonie, co by nie mówić ale to jedyny klub na który możemy zawsze liczyć w kwestii pozyskania świetnych piłkarzy
» 11 maja 2021, 17:39 #171
Diabelski97: Szacun dla Ole jeśli wystawi taki skład. Fajnie jakbyśmy wygrali, ale jeśli przegramy, to tragedii nie będzie ;)
Ważne żeby w czwartek były siły.
» 11 maja 2021, 16:45 #170
SickRabbit: Dziś nikt nie ma prawa jęczeć w komentach a porażka nie będzie tragedią :)
» 11 maja 2021, 16:36 #169
Mariano88: Gdyby Matheo wprowadził te zasadę to pierwszy raz po meczu byłyby tylko 3 komentarze
» 11 maja 2021, 16:41 #168
SickRabbit: Będzie po prostu można podyskutować jak sobie poradzili zmiennicy, a że większość z nich nie jest ograna to nie nastawiam się na fajerwerki. Ole musi się nauczyć rotować składem a jak nie ma zaufania do swojej ławki to niech wystawia większość na listę transferową.
» 11 maja 2021, 16:48 #167
Chestnut: Nauczy się jak będzie miał kim rotować, póki co nasza ławka jest dosyć słaba. :)
» 11 maja 2021, 17:14 #166
awe: Bez przesady, nie mamy lawki jak City, ale nadal jest kilku dobrych pilkarzy, ktorzy zdecydowanie mogliby byc wazniejsza czescia druzyny
» 11 maja 2021, 17:31 #165
zeVard: Czuje ze jezeli dzis zagra Donny to zamiesza w wyniku na naszą korzyść
» 11 maja 2021, 16:30 #164
69eyes: Podobno dzisiejszy skład na Lisy: De Gea - Williams Bailly Tuanzebe Telles - Matic VdB Mata Amad - Greenwood Elanga
» 11 maja 2021, 16:30 #163
HarryBrown: Trzeba liczyć, że David, Eric i Axel zagrają dziś swoje mecze sezonu, a gówniarze wykorzystają tę niepowtarzalną okazję zagrania w pierwszym składzie na OT.
» 11 maja 2021, 16:34 #162
Zyvold: Na nic nie trzeba liczyć. Jak przegramy to nie będzie tragedii, być może dzięki temu Liverpool pozostanie poza top 4. Ważne, aby wygrać w czwartek
» 11 maja 2021, 16:50 #161
GGMUN6: An unconfirmed leaked lineup for today's match against Leicester:

De Gea, Williams, Bailly, Tuanzebe, Telles, Matic, Van de Beek, Mata, Amad, Greenwood, Elanga #mufc
» 11 maja 2021, 16:29 #160
mordynator: Też mi właśnie mignął ten skład.Zobaczmy czy sie sprawdzi, odważna decyzja Ole z Elangą na ataku
mimo wszystko myślałem że Ole postawi na Cavaniego bo grał tylko 20 pare minut z AV.
» 11 maja 2021, 16:36 #159
GGMUN6: Cavani musi być wypoczęty przed Live
» 11 maja 2021, 16:41 #158
mordynator: No z drugiej strony też racja ale myśle że mimo wszystko dzisaj z 30-25min Edi dostanie.Pewnie wejdą z Brunem i Pogbą koło 60 min jak wynik nie bedzie za ciekawy.
» 11 maja 2021, 16:43 #157
Mariano88: Jakie źródło ws składu?
» 11 maja 2021, 16:45 #156
HarryBrown: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2021 16:29

Właśnie skończyłem przeglądać wpisy poniżej. Muszę przyznać, że na DP jest wielu wybitnych ekspertów piłkarskich, szczególnie specjalizujących się w ocenie umiejętności poszczególnych piłkarzy. Oczywiście wg tych wybitnych ekspertów połowa naszego składu do arcydrewna aspirujące max do League One. Reszta to tylko drewna z wyjątkiem może 3-4, no max 5 piłkarzy. W takim razie należy zdjąć czapki/berety/bejsbolówki z głów i głęboko się pokłonić przez Ole i sztabem, którzy mając tak drewniany skład nie dość, że utrzymali Man Utd w PL, to być może jeszcze zajmą miejsce na pudle, a w nagrodę za 2 tyg. zagrają w finale LE.
» 11 maja 2021, 16:28 #155
Mariano88: HarryBrown, no chyba przesadzasz. Jedna osoba uznała, że Williams to poziom league one a druga dodała, że para McTomek tez. To chyba za mało i na większość skladu United i na większość opinii na devilpage. Oczywiście co do zasady się z Tobą zgadzam tylko może trochę Cię poniosło z wyolbrzymianiem problemu.
» 11 maja 2021, 16:36 #154
HarryBrown: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2021 16:46

Czy mnie poniosło? Raczej nie. Jak dodasz do tego co jest dziś również komentarze pod innymi newsami z ostatnich kilkunastu tygodni to chyba tylko Bruno, Cavani i ci co w ogóle nie grają (z wyjątkiem Jonesa) nie otrzymali statusu "drewno".
» 11 maja 2021, 16:46 #153
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2021 16:05

Ja myślę, że mimo wszystko dziś zobaczymy DDG 90, LindelÄ,śf 90, Bailly 90, AWB 45, Williams 45, Telles 90, Matić 90, DeBeek 90, Dialo 90, McTomek 90, Mata 45, Greenwood 45, Cavani 45, Raschford 45.
Nie zdziwię się jeśli zobaczymy Bruno lub Pogba 45. Argumentuję to tak, nie było sesji treningowej, a najlepszym treningiem jest mecz. Co do obrony, mimo kłopotów Szweda, musi on zagrać pełne 90 wraz Baillym, potrzeba zgrania się, nie wiadomo co z Harrym, więc powiedziałbym, że mur beton taka linia obrony. Co do drugiej linii nie wierzę w to, że zagramy cały mecz Matić i Mata, to są zbyt wolni zawodnicy, nie wiem też czy dadzą radę zagrać na full cały mecz. Brak Jamesa powoduje, że zagrać musi Greenwood od początku, daje to możliwość wpuszczenie Raschforda za zielonego czy urugwajczyka. Nie zdziwi mnie 45 min Pogby czy Bruno. Ławka wbrew pozorom nie jest długa i jakość jej już zweryfikowała Roma
» 11 maja 2021, 16:02 #152
Piotrek1991d: Fred gral po 90 minut z Roma i AV wiec dzis pewnie odpocznie.Jesli ma zagrac Wan Bissaka to gdzies do 60 minuty on gra prawie w kazdym meczu wiec lepiej zeby odpoczal
» 11 maja 2021, 15:10 #151
Lisan: Kilka źródel ogłasza tansfer Toma Heatona do United. Czyli DDG odejdzie
» 11 maja 2021, 15:06 #150
mordynator: Czemu DDG odejdzie?
Heaton to raczej będzie bramkarz nr3 w miejsce Romero który odchodzi.
» 11 maja 2021, 15:08 #149
Dejfmi: nr. 3 jest cały czas w klubie, Lee Grant
» 11 maja 2021, 15:25 #148
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2021 15:30

Odchodzi po sezonie też.Poza tym Heaton jest za słabym bramkarzem na nr2 w takim klubie jak MU.
» 11 maja 2021, 15:27 #147
Dejfmi: faktycznie ma kontrakt do czerwca tego roku :) nie wiedziałem
» 11 maja 2021, 15:31 #146
Mariano88: Chyba gorszy niż Adrian z Liverpoolu niz jest
» 11 maja 2021, 16:23 #145
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2021 16:39

Mariano88
No nie byłbym taki pewny bo rok w piłkę nie grał i nie wiadomo w jakiej jest dyspozycji.Jedno jest pewne, jeśli tu przyjdzie to tylko i wyłącznie w roli 3 bramkarza i bedzie takim mentorem w szatni.
» 11 maja 2021, 16:38 #144
mikiartur: Jak w zeszłym sezonie grał w AVL do momentu kontuzji to dobrze się sprawował. Poza tym to wychowanek klubu o doświadczony bramkarz więc na puchary raczej da radę
» 11 maja 2021, 17:36 #143
MiSt: Kto waszym zdaniem zasługuje na miano zawodnika sezonu? Moim zdaniem ktoś z trójki Bruno, Harry i Luke z lekkim wskazaniem na tego pierwszego.
W takiej sytuacji fajnie jest mieć problem z wyborem :)
» 11 maja 2021, 14:57 #142
mordynator: Dias jeszcze.
» 11 maja 2021, 15:00 #141
MiSt: Zapomniałem dodać, że chodzi o zawodnika United ;)
» 11 maja 2021, 15:43 #140
mordynator: Aaa
Myślałem że ci chodziło o Kane'a :)
No to moim zdaniem Bruno również.
» 11 maja 2021, 16:07 #139
KochamJose: Ustawili barykady na Old Trafford. To ten dialog, o którym Glazer pisał 3 dni temu?
» 11 maja 2021, 14:51 #138
mikiartur: A Dziwisz im się? Kolejne odwołanie meczu może spowodować odjęcie punktów nam. Nic dziwnego że się mocniej przygotowuja
» 11 maja 2021, 14:55 #137
mordynator: Dzisiaj raczej będzie spokojnie, oby w czwartek udało sie rozegrać ten mecz z Liverpoolem bo jak drugi raz zostanie on odwołany to już raczej bedzie walkower dla Live niestety.
» 11 maja 2021, 15:01 #136
franek95: Dialog dialogiem. Ale z "terrorystami" się nie negocjuje. Wbijanie na stadion bezprawne to chuligaństwo. Cel nie zawsze uświęca środki, szczególnie jeżeli przez te protesty można sprowadzić na klub kary a Glazery suchą stópką wyjdą.
» 11 maja 2021, 16:20 #135
mycka86: Dialog czy protesty to jedna sprawa. Natomiast rzucanie butelkami w policję, niszczenie sprzętu fotoreporterów czy demolowanie stadionu i uniemożliwienie rozegrania meczu to już inna bajka.
» 11 maja 2021, 16:40 #134
ess: Ja to widzę tak: Da Gea - Telles, Bailly, Lindelof, Van Bisaka - Fred, Matić, VdB - Pogba, Amad, Cavani

Co sądzą eksperci dp?
» 11 maja 2021, 13:49 #133
szczecinianin: A ten Wan Bissaka to w grobie dopiero odpocznie? Dajmy troche minut Williamsowi. Na LFC i Villareal najsilniejszy skład - TAK. Na pozostałe róbmy rotacje bo do Gdańska nam się może wykruszyc druzyna.
» 11 maja 2021, 13:54 #132
pictor: Williams w defensywie to jest poziom league one
» 11 maja 2021, 13:58 #131
tygrys26: Tak samo jak Fred i Mcrominay...
» 11 maja 2021, 14:13 #130
Mariano88: a Telles niby lepszy w defensywie niż Williams?
» 11 maja 2021, 14:14 #129
pictor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2021 14:39

On przynajmniej w ofensywie coś
potrafi
» 11 maja 2021, 14:39 #128
mikiartur: Fred zagrał 180 minut w ostatnich meczach więc powinien odpocząć
» 11 maja 2021, 14:56 #127
Chestnut: Van Bisaka to jakiś nasz nowy zawodnik? Nigdy o nim nie słyszałem. :)
» 11 maja 2021, 15:35 #126
Mariano88: W zeszłym sezonie bywały mecze gdzie Williams był chwalony, więc może coś z niego jeszcze będzie. Ole musi podjąć decyzję ws prawej obrony. AWB nie może grać w każdym meczu. Albo sprzedajmy Williamsa i/lub Dalota i kupujemy nowego, albo dajemy tej dwójce szanse.
» 11 maja 2021, 15:37 #125
PastaDoCiasta: XDDD Williams poprzedni sezon grał całkiem porządnie i miał być godnym rywalem dla Shawa, przesiedział sezon na ławie i zagrał jedne słabe 45 minut po czym DP okrzyknęło go flopem - zresztą z Tellesem to samo, a jeszcze niedawno taki kozak miał być i dośrodkowania walić na głowę Cavaniego
» 11 maja 2021, 16:00 #124
ess: wan bissaka* (przepraszam serdecznie) akurat nie gra w kadrze więc te 6-10 meczy ma jednak odpoczynku w porównaniu do reszty
» 11 maja 2021, 17:35 #123
mikiartur: Jak ktoś nie gra regularnie to trudno oczekiwać. Od kogoś takiego że będzie grał na najwyższym swoim poziomie
» 11 maja 2021, 17:38 #122
szczecinianin: Tom Heaton blisko Man United!! Darmowy transfer!! Zapraszam na Twittera.
» 11 maja 2021, 13:47 #121
MiSt: Mam nadzieję, że nowy kontrakt dla Cavaniego to dopiero początek. Teraz kluczowe jest zatrzymanie Pogby. Gdyby się to udało to wtedy bylibyśmy w końcu atrakcyjnym kierunkiem dla zawodników innych klubów - nie tylko pod względem finansowym, ale też sportowym.

To okienko pokaże jakie naprawdę mamy ambicje w United. Oby klub porządnie wsparł Ole :)
» 11 maja 2021, 13:22 #120
mikiartur: Nie myślicie że zakupienie Soumare przez Leicester City to jest przygotowanie się na odejście Ndidiego?
Może coś jest na rzeczy za kulisami
» 11 maja 2021, 12:47 #119
Diabelski97: Ndidi w United, to byłoby coś, genialny zawodnik. Minus taki, że jest kontuzjogenny.
» 11 maja 2021, 13:07 #118
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2021 13:16

Już wczoraj właśnie o tym wspominałem jak Romano dodał wpis o zakupie Soumare. Oby szanse na transfer Ndidiego wzrosły.
» 11 maja 2021, 13:12 #117
kckMU: Podatny na kontuzje*
» 11 maja 2021, 13:25 #116
szczecinianin: Uważam, że jedyne czego nam brakowało w tym sezonie by móc zbliżyć się do City to Jadon Sancho. Z całym szacunkiem do Masona, jestem dumny z niego jak każdy kibic MU, ale dopiero teraz złapał dobrą formę, wcześniej miał JEDNEGO gola w lidze od października do marca. Środkowy obrońca to też obowiązek aczkolwiek są drużyny, które traciły jeszcze więcej bramek, więc aż tak bym nie przesadzał. Wierzę, że transfer Jadona to kopia transferu Bruno, że facet z miejsca odmieni nasz atak.
» 11 maja 2021, 12:30 #115
Mariano88: Nie wiem czy aż tak jak Bruno, ale zgadzam się, że to powinien być priorytet.
1) Wspomniane przez Ciebie wahania formy Greenwooda
2) Eksploatowanie Rashforda, który w końcu powinien iść na operację.
3) Greenwood mógłby nie tylko być zmiennikiem na prawe skrzydło, ale mógłby też spokojnie spędzić rok na nauce od Cavaniego pozycji nr 9.
4) Najbardziej abstrakcyjne, ale zacząłem się zastanawiać czy Greenwood mają obie nogi na tym samym poziomie nie mógłby zagrać kilka meczy po lewej stronie aby zobaczyć jak to będzie wyglądało. Wiem, że wtedy ucierpi nasz największy talent James, ale co zrobić? :)
» 11 maja 2021, 13:21 #114
kamilpe: Eksperci Sky, Gary Neville i Jamie Carragher, wybrali swoje typy w następujących kategoriach:

Gary Neville:
Piłkarz sezonu: Ruben Dias
Transfer sezonu: Edinson Cavani
Młody piłkarz sezonu: Phil Foden

Jamie Carragher:
Piłkarz sezonu: Ruben Dias
Transfer sezonu: Tomas Soucek
Młody piłkarz sezonu: Phil Foden

Zgadzacie się?
» 11 maja 2021, 11:34 #113
mcscotyy: Piłkarz sezonu: Bruno/ KDB
» 11 maja 2021, 11:51 #112
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2021 11:59

Piłkarz sezonu: Kane.

Środkowy pomocnik, obrońca i napastnik w jednym.
Transfer sezonu: Dias.
Młody piłkarz: Foden
» 11 maja 2021, 11:58 #111
Radomirus: Jeżeli piłkarzem sezonu miałby być Dias to chyba logiczne, że powinien zostać również transferem sezonu. W końcu to transfer z tego sezonu ;)
» 11 maja 2021, 12:42 #110
kamilpe: @Radomirus niekoniecznie to takie logiczne bo może być brana również cena zawodnika w stosunku do jakości, którą wprowadził (patrz Cavani).
» 11 maja 2021, 13:14 #109
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2021 10:48

Cavani o relacji z Ole:

"Jeśli mówimy o relacjach z menadżerem, to myślę, że nie chodzi tylko o jego wpływ tylko na podpisanie nowego kontraktu, ale od pierwszej chwili. Nawet przed podpisaniem umowy odbyłem rozmowy z menadżerem. Chodzi o to w jaki sposób mi zaufał, przedstawił swoje uczucia, wyraził zaufanie i był wspaniały od samego początku. Z biegiem czasu to wszystko się potwierdziło, co myślałem początkowo o Ole. Do tego doszła pewność siebie, którą mi dał. Z czasem wygłosił też bardzo miłe prywatne komentarze, a także wypowiedział się kilka razy w mediach. Gdy jesteś piłkarzem, to zyskujesz ogromną pewność siebie, gdy masz wsparcie nie tylko menadżera, ale i całego sztabu. Gdy słyszysz wspaniałe komentarze na swój temat, to jest to bardzo pozytywna rzecz i coś, za co jestem wdzięczny. Chciałbym dodać jedną rzecz, do tego pytania, a chodzi o moich kolegów z zespołu. Byłem poruszony zachowaniem chłopaków w szatni, którzy mówili: Edi, nie możesz odejść. Zostań, bo cię kochamy i nie chcemy, abyś odchodził. Wiecie, coś takiego daje dodatkową motywację, aby zostać. Chcesz coś dać ekstra drużynie, chcesz zostać dłużej, osiągnąć coś z drużyną w przyszłości. Bardzo mnie to ujęło" - Edinson Cavani
» 11 maja 2021, 10:45 #108
Blau: Aż dziwnie się czyta takie rzeczy mając w pamięci jaka atmosfera panowała za czasów Mou. Niedawno zastanawialiśmy się kto jest w szatni wirusem, a teraz możemy się zastanawiać, który pierwszy dobiegnie na awanturę, jakby nagle przeciwnicy zaczęli popychać któregoś z naszych.
» 11 maja 2021, 11:24 #107
KochamJose: @Blau, taaa widziałem dwa dni temu, Rashforda targali a elcapitano jakoś nie przybiegł z pomocą, chociaż to jego obowiązek.
» 11 maja 2021, 11:40 #106
KOw11alMUN: Kochamjose
Tak na pewno, Maguaier miał biec 90 metrów po to aby ochronić Rashforda którego "sprzeczka" nie trwała więcej niż 15 sekund...
» 11 maja 2021, 12:10 #105
KochamJose: No jakoś do sędziego dobiegł.
» 11 maja 2021, 12:12 #104
HarryBrown: Sędziemu za to płacą.
» 11 maja 2021, 16:32 #103
Klimaa: Patrząc na terminarz jeśli dzisiaj zremisujemy należy traktować to jako naprawdę korzystny rezultat. Fajnie byłoby być wicemistrzem ale trzeba o to powalczyć na boisku. Najważniejsze aby Ole odpowiednio rotował składem aby na czwartek wyszła jak najświeższa drużyna.
» 11 maja 2021, 10:42 #102
RedRevolta: Bailly kontrakt przedłużony, Cavani kontrakt przedłużony, czyżby kwestia środkowego obrońcy i napastnika się rozwiązała? oby nie, bo chyba potrzebujemy kolejnego śo bezwzględnie, może w końcu skupimy się na tej prawej stronie, ja rozumiem Greenwood dobra forma itp, ale jednak ten Sancho byłby zbawieniem dla nas.
» 11 maja 2021, 10:23 #101
szczecinianin: ŚO jest, napastnik jest, na PP kupiliśmy już Facu i Amada, teraz czekać na kolejne wynalazki w Deadline Day :)
» 11 maja 2021, 10:29 #100
Freddie: Boateng jest wolnym agentem. Na rok-dwa moze to byc strzal w 10.
» 11 maja 2021, 10:36 #99
mcscotyy: Boateng proszę Cię, cień piłkarza od 2-3 sezonów, pozbyć się Jonesa i Tusnzebe i ściągnąć Torresa lub Kounde
» 11 maja 2021, 10:50 #98
Mariano88: Też myślałem o Boatengu, ale tylko w sytuacji jeśli zabraknie kasy na nowego stopera
» 11 maja 2021, 10:54 #97
mikiartur: Wolałbym Torresa niż Boatenga zdecydowanie

Ale jeśli wzmocnią inne pozycje a będą szukać stopera po taniości to dlaczego nie? Wcale nie gra tak słabo jak to niektórzy sądzą
» 11 maja 2021, 11:01 #96
Freddie: Bayern chcial przedluzac kontrakt z Boatengiem ale wyszla ta sprawa ze smiercia jego ex dziewczyny i jakos tak to ucichlo.
» 11 maja 2021, 11:04 #95
Cieniu: Ten mecz traktowałbym poważnie i nie ryzykował wystawiając pół rezerwowego składu, trzeba wierzyć w wygraną i dobrą grę naszej drużyny. Osobiście pamiętam mecz w tamtym sezonie, kiedy wygraliśmy. I dziś życzę sobie i każdemu z was takiej samej radości po meczu.
» 11 maja 2021, 10:15 #94
mikiartur: Duża rotacja w składzie jest konieczna by uniknąć kontuzji. I mowilbym tak nawet jakbyśmy dziś grali z Liverpoolem a nie z Leicester. Choć nie można ukrywać że ew. Porażka z Leicester kibiców mniej zasmuci niż porażka z Liverpoolem. 50h to jest zbyt mało na odpoczynek dla piłkarzy. Trzeba wystawić dziś więcej zawodników z ławki rezerwowych.
» 11 maja 2021, 11:03 #93
Smoku66: Czy wie ktoś co się dzieje z Harrym? Bo doznał kontuzji stawu skokowego, ale czy wie ktoś ile będzie trwało leczenie?
» 11 maja 2021, 10:12 #92
Klimaa: Na konkretne informacje należy jeszcze poczekać. Najważniejsze aby był gotowy na mecz w Gdańsku. Zobaczymy jak poradzi sobie blok defensywny bez kapitana.
» 11 maja 2021, 10:43 #91
Lingardiho9: Na miejscu Ole wystawiłbym w tym meczu głębokie rezerwy.

Williams - tuanzebe - lindelof - telles
Matic
Donny MCT
Mata
Diallo James
na napad dałbym jakiegoś młodzika

Niech nawet sobie to Leicester wygra. Później my walimy Liverpool i potężny Klopp w przyszłym sezonie nie gra w europejskich pucharach.
» 11 maja 2021, 09:44 #90
Lisan: Szkoda mi tego chłopaka Van de Beeka - widać że przeżywa to co się dzieje w tym sezonie. Ewidentnie albo został skrzywdzony albo jego agent mu czegoś naobiecywał gdy podpisywał kontrakt, bo nie wierze że zgodziłby się do nas przyjść wiedząc to co teraz.
Pamiętam mecze z Realem gdzie kręcił Krosem jak wiatrakiem, czy z Juve. Był motorem napędowym Ajaxu, piłkarz asystujący i bramkostrzelny: ostatni sezon 10 bramek/11asyst, wcześniej 17 bramek/13 asyst.
A dzisiaj? Dzisiaj znowu wyjdzie nie na nominalnej pozycji, cofnięty głeboko ze składem rezerwowym, wiec kolejny wsytęp do kolekcji. By sprawiedliwie ocenić tego chłopaka potrzebował by dostać conajmniej 5 pełnych meczów z pierwszym składem, a nie same ogony. Ale wszyscy wiedzą ze to się nie stanie, niestety ale mam nie odparte wrażenie że Ole nie ma pomysłu na tego chłopaka.
» 11 maja 2021, 09:11 #89
szczecinianin: Jeżeli dziś zobaczę w pierwszym składzie Wana Bissake, Rashforda czy Bruno to bezpowrotnie stracę wiarę w rotacje i oszczędzanie piłkarzy na finał LE.

Amad, Williams, Tuanzebe, Telles, Matic, VDB, może debiut na ostatnie minuty Elangi?
» 11 maja 2021, 08:19 #88
PastaDoCiasta: My gramy z Lester, drużyną która przez większość czasu była trzecia i siedziała nam na ogonie i dalej walczy o top 4, na pewno nie wyjdziemy totalnymi rezerwami i nie będą debiutować juniorzy. Myślę, że co najmniej jeden z tych graczy zacznie, a co najmniej drugi wejdzie w drugiej połowie
» 11 maja 2021, 08:39 #87
91nc99: Tylko po co? FINAŁ LE jest najważniejszy.
» 11 maja 2021, 09:15 #86
mrk: Tylko pytanie czy jak teraz mamy 3 mecze w ciągu 5 dni to jest sens 2 kolejne z Lei i Live grać średnio (trochę rezerw, trochę podstawy), czy może jednak na Lei wpuścić więcej rezerw, a na Live więcej podstawy. Bo jak zagramy 2 mecze na pół gwizdka to może się zdarzyć, że ani nie będzie porządnej rotacji ani wygranej w tych 2 meczach. Dochodzi jeszcze taki smaczek, że nasza strata punktów z Lei i wygrana z Live oddala mocno tych drugich od CL.
» 11 maja 2021, 09:50 #85
HarryBrown: Do finału LE mamy jeszcze 15 dni. A na dziś najważniejsza jest liga. Dzisiejszy i czwartkowy mecz są istotne bo mogą przypieczętować 2 miejsce w lidze, więc na pewno nie można na nie wychodzić juniorami i mało ogranymi graczami. Ponadto Ole i sztab najlepiej wiedzą kto potrzebuje odpocząć a kto może a nawet musi grać jak najwięcej. United to profesjonalny klub i tam decyzji na oko czy trenerski nos się nie podejmuje.
» 11 maja 2021, 10:51 #84
rreddevilss: Xhaka : 1gol 2 asyty
Partey: 0 goli 2 asysty
Odegaard: 1gol 0 asyst
ESR: 1gol 4 asysty
Elneny: 1gol 0 asyst


Bruno 27 goli 17 asyst
Pogba 3 gole 5 asyst ( sama PL gdzie prawie pol sezonu nie gral )
Mc Tominay 4 gole 1 asysta ( sama PL)


I Oni pozniej sie dziwia, ze sa na 10 miejscu w tabeli xd a pomyslec ze mozemy jeszcze dorzucic Sancho na PP + Mason robi piekne postepy i wtedy bedzie juz 10/10 z przodu :)
» 11 maja 2021, 01:15 #83
mikiartur: Arsenal potrzebuje przebudowy w każdej linii.
» 11 maja 2021, 01:28 #82
SickRabbit: Wiesz, że oni to przeczytają ale fakt faktem, że skład mają na środek tabeli i są tam gdzie ich miejsce.
» 11 maja 2021, 01:47 #81
damian3chrosto: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2021 06:23

Do reddevils. Smieszny jestes gosciu, jak nam nie szlo przez moment to naszych pomocnikow wyrzucales z klubu. A teraz posmiejmy sie z Arsenalu. Hahaha ha ale zabawa
» 11 maja 2021, 06:23 #80
PastaDoCiasta: rreddevils to oczywiście absolutny rak tej strony i po tym jak wyzywał klub, piłkarzy i Ole na początku sezonu nie powinno go tu już dawno być, ale niekoniecznie się zgodzę z tym, że Arsenal ma skład na połowę tabeli. Owszem, jak spojrzy się na ich kadrę a naszą, City, Chelsea, Lester, Liverpoolu itd to nie ma co się dziwić, że wypadli z top4 na dobre, ale też nie są na poziomie Leeds czy Crystal Palace. Bramkarza mają porządnego, linię obrony co najmniej obiecującą (Tierney czy Gabriel to grajki z potencjałem), w środku mają Partney'a, który w Atletico był koksem, a Xhaka jest jaki jest ale to prawdziwy walczak środka pola. Pepe wiadomo flop, ale też i kazus naszego Harrego - całkiem porządny gracz, tylko zawsze będzie "haha 70 mln", Saka, Martinelli i ESR to mogą być ich przyszłe gwiazdy, Odegaard jak przychodził to też prezentował się całkiem nieźle, Laca całkiem dobry, Auba no wiadomo jak obniżył loty ale na papierze to top... i tu jest właśnie problem Kanonierow, na papierze mają kadrę na spokojnie na walkę o europejskie puchary (Auba, Laca, Willian, Odegaard), tylko że nikt z nich nie gra na miarę oczekiwań. Jak Wy marudzicie na Ole że ma ulubieńców, nie daje grać młodym i zaangażowanym kosztem leniwego Martiala a do tego robi niezrozumiałe decyzje to lepiej nie sprawdzajcie nawet co ze składem potrafi czasem wyczynić Barista. Myślę, że jakiś dobry trener mógłby z tego zespołu wyciągnąć może puchary, choćby conference league ale jednak. No i Arsenal ma ten problem ze na rynku wyglądają jak my parę lat temu - wsparcia trener nie ma wcale, albo dostaje wypalone gwiazdy którym nie chce się grać, albo robią kominy płacowe i po pozbyciu się Oezila mają kolejnego Aube czy innego Wiliana z zupełnie nieadekwatną tygodniówką. Jak im jeszcze Real zabierze po sezonie Odegaarda i Cebulę to będą musieli latać kolejne dzuiry
» 11 maja 2021, 06:49 #79
H2O1994: W Arsenalu tylko jeden piłkarz gra świetnie i wnosi dużo do gry, Saka.
» 11 maja 2021, 08:30 #78
Lingardiho9: Spokojnie,
Zmienią trenera to i Ci zawodnicy będą wykręcać inne liczby.
O ile Xhaka i Elneny to zawodnicy na miarę Burnley, to taki Partey, Odegaard i ESR przy dobrym trenerze zaczną wykręcać lepsze liczby.

Największym błędem Arsenalu było zatrudnienie Pana od parzenia kawy. Koniec , kropka.
» 11 maja 2021, 09:23 #77
Freddie: Arsenal byl wysoko bo jeszcze Aubameyang ich ciagnal za uszy jak kiedys RVP czy Sanchez. Bez tego sam srodek.
» 11 maja 2021, 10:37 #76
HarryBrown: Przede wszystkim to co nas na DP obchodzą problemy Arsenalu?
Kończąc, oni mają jeszcze gorszego właściciela niż my w United. Nasi owszem doją klub ale też nie skąpią na zakup nowych graczy (insza inszość czy większość tych zakupów była trafiona). I chyba mają problem z trafieniem na właściwego menedżera. Arteta to chyba za bardzo skupiony jest na samym sobie i jakoś nie widać tego czegoś w jego oczach co mają inni menedżerowie z prawdziwego zdarzenia.
» 11 maja 2021, 10:46 #75
Killgor: Tez sie dziwie,ze chlop nie ma w ogole wstydu w sobie,a co najlepsze sam sie pucuje na ich stronie,a pozniej przychodzi tutaj i pluje jadem.Haa tfuuu!
» 11 maja 2021, 11:41 #74
NoName: Maguire - 2 gole, asysta
Lindelof - gol, asysta
Shaw - gol, 5 asyst
Wan-Bissaka - 2 gole, 3 asysty
Mowa o samej lidze.
Ich pomocnicy mają gorsze liczby od naszych obrońców.
» 11 maja 2021, 12:02 #73
Genek: Manchester United are now going for Jadon Sancho more intensely and want to get the deal done ahead of the Euros.
#mufc are ready to offer around 90M for Sancho.[
@BILD_Sport
]
» 10 maja 2021, 23:54 #72
SickRabbit: Wszyscy chcą Sancho łącznie z Bayernem wg pismaków a Bayern ma Sane, Gnabry, Comana i Costę czyli po 2 na każdą pozycję i nie słyną z tak drogich transferów :D
» 11 maja 2021, 01:15 #71
rreddevilss: Costa odchodzi do Juve
» 11 maja 2021, 01:16 #70
SickRabbit: No tak bo to wypożyczenie a on cały czas z juve do bayernu i na odwrót.
No to mają 3 klasowych wingerów i jeszcze młodziutki Musiala może grać na skrzydle.
» 11 maja 2021, 01:43 #69
PastaDoCiasta: 90 mln Euro czyli ok. 77 mln funtów to bardzo adekwatna kwota za Sancho, gość jest imo top 3 PS na świecie, a dopiero co skończył 21 lat. Ludziom się obiło coś o uszy 10 razy o jakiejś obniżce formy choć ma 32 gole i asysty w 35 meczach tego sezonu (rok temu 40 w 44) no i oczywiście duma nakazuje teraz się obracać jak don devilpageone w fotelu i łaskawie zaakceptować dopłatę 50 mln od Borussi za wzięcie Sancho po tym jak rok temu zażyczyli sobie kwotę z kosmosu, ale wierzcie mi, że to i tak promocja. Gość podniesie nasz poziom jak Bruno, do tego równie dobrze co na PS wyglada też na LS i ŚPO, więc nie dość, że może łatać dziury przy rotacji czy kontuzjach (i zwalniać miejsce chociażby Greenwoodowi czy Amadowi) to jeszcze idealnie pasuje do taktyki Ole z szybką trójką z przodu wymieniającą się pozycjami
» 11 maja 2021, 06:56 #68
mikiartur: Tak oglądałem weszłopolskich i zrobili ranking top5 najgorszych zawodników ekstraklasy na każdej pozycji (bramkarz obrona, pomoc, atak). Więc tak sobie pomyślałem że tak zrobię sobie odnośnie PL. Trudno będzie (pewnie o paru zapomne) bo jednak bardziej się tych dobrych pamięta niż tych złych/słabych

więc top5 najgorszych bramkarzy:
1. Arrizabalaga (Chelsea)
2. Ramsdale (Sheffield)
3.McCarthy (Southampton)
4.Peacock-Farrell(Burnley)
5.Leno (Arsenal)

top5 najgorszych obrońców:
1.Ajayi (WBA)
2.Furlong(WBA)
3.Ampadu (Sheffield)
4.Vestergard (Southampton)
5. Dier (Tottenham)

top5 najgorszych pomocników
1.Jankewitz (Southampton)
2.Livermore (WBA)
3. Ceballos (Arsenal)
4. Willian (Arsenal)
5.Almiron (Newcastle)

top5 najgorszych napastników:
1.McBurnie (Sheffield)
2.Brewster (Sheffield)
3. Mitrovic (Fulham)
4. J.Ayew (Crystal Palace)

A jakbym miał najlepszych to trochę podziele xd
top5 bramkarzy:
1. Martinez
2.Fabiański
3. Ederson
4.Johnstone
5.Pope

top5 stoperów
1.Dias
2.Stones
3. Andersen
4.Maguire
5.Rudiger

top5 bocznych obrońców:
1. Shaw
2. Dallas
3.Cancelo
4. Chilwell
5. AWB

top5 pomocników (nie liczę 10tek)
1. Gundogan
2. Tielemans
3. Kante
4. Rice
5. Hojbjerg

top5 10tek
1/2. B.Fernandes
1/2. Kevin De Bruyne
3. Mason Mount
4. Matheus Pereira
5. Emil Smith Rowe

top5 skrzydłowych:
1.Son
2. Salah
3.Mahrez
4.Rashford
5.Bowen

top5 środkowych napastników
1. Kane
2. DCL
3.Bamford
4. Watkins
5. Vardy

top5 u23
1. Foden
2. Mount
3. Rice
4. Greenwood
5.Saka


wybaczcie jak o kimś oczywistym zapomniałem xd
» 10 maja 2021, 23:09 #67
Mariano88: Grealish, Maddison, Nevez, Ndidi chyba też zasłużyli aby być wśród tych najlepszych. Co do najgorszych to wymieniłes tylu graczy Arsenalu a zapomniales o Pepe :)
» 10 maja 2021, 23:38 #66
mikiartur: Grealisha nie wziąłem pod uwagę bo od 12 kolejek pauzuje. Maddison także długo kontuzja plus jak wrócił to nie zachwyca. Nad Ndidim myślałem mocno ale top5 to nie wszystkich mogłem zmieścić. Choć może teraz bym go dał na 4/5. A o Pepe trochę zapomniałem ale bym musiał go dać w napastnikach a tam jednak gracze Sheffield i Fulham zdemolowali ligę xd a tam choć 5 zapomniałem to w sumie mogę dać Pepe ostatecznie. Choć chyba bardziej Joelinton zasługuje xd
» 10 maja 2021, 23:59 #65
DjTED: Pepe nie jest , aż taki słaby.
Z napastników zdecydowanie najsłabszy Joelinton z Newcastle. 44 mln
» 11 maja 2021, 00:02 #64
Strzelec: Zapomniałeś o Lingardzie. To nie jest żart, on bardziej zasługuje na miejsce w top 5 niż Smith Rowe. Z tym Andersenem Cię troche poniosło. Rudiger też nie powinien tu się znaleźć, zagrał tylko 2 dobre połowy. Wrzuciłbym jeszcze Cavaniego. Zamiast Cancelo dałbym Walkera, a zamiast Edersona dałbym Schmeichela.
» 11 maja 2021, 00:28 #63
rreddevilss: Z tym Andersenem niezle poplynales
» 11 maja 2021, 00:30 #62
mikiartur: A mi się szczerze Andersen w wielu meczach podobał jak oglądałem Fulham. Wiadomo że trudno obrońcy się dobrze pokazać w drużynie z dołu tabeli ale dla mnie jak przyszedł to w lepszym okresie gry Fulham był jednym z najlepszych w zespole. O Lingardzie myślałem ale jednak te 2/3 miechy dobrej gry to chyba za mało by w top5 był. A ESR wybrałem z innego powodu. Gościu wszedł do zespołu w marnej sytuacji, nie w wyniku jakiegoś zmysłu i nosa Artety ale ze względu na fatalna dyspozycję innych plus braku jeszcze Odegaarda. I gościu naprawdę przez jakiś czas razem z Saka ciągnął ten wózek. W tak młodym wieku. Noi szczerze Arteta błąd zrobił że go zaczął po pozycjach rzucać. Chciał wepchnąć do jednego składu Odegaarda i ESR ale albo to nie było możliwe albo źle ich ustawił. Bo ESR na lewym skrzydle się nie sprawdzil. Nie wiem może chciał powtórzyć manewr jak z Pogba i Bruno u nas ale to by nie pyklo bo Pogba grając wyżej po tej lewej strony to on tam nie gra jako lewoskrzydłowy. Ogólnie ta pozycja powoduje że Pogba to taki wolny elektron. I oznacza także większą nie przewidywalność bo oni z Bruno sporo się wymieniają pozycjami. Noi ESR i Odegaard to są typowe 10tki. Nawet bardziej niż Bruno chyba. Bruno w grze nie raz schodzi głębiej i gra bardziej wtedy jako 8mka niż 10tka. A Odegaard głębiej się nie odnajduje co już pokazały mecze w Realu.
Ale wracając do tematu to ja także brałem pod uwagę nie tylko staty ale to też jakich mieli partnerów do gry oraz w jakim klubie zrobić.
» 11 maja 2021, 01:26 #61
Robert3344: Co do najlepszych to imo Grealish za Bowena. Fabiański też chyba trochę za wysoko, ale w top 5 powinien być. Maguire też w top 3 powinien być.
Co do najgorszych to ciężko czepiać się Kepy, który nie gra w PL :P Ale Ramsdale i McCarthy fakt, mieli do kitu ten sezon, może oprócz Leno dodałbym Alissona, bo też nie miał najlepszych chwil w tym sezonie. Ten Willian to też chyba trochę przesada.
» 11 maja 2021, 07:33 #60
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2021 08:19

A rozumiem że Pogba odrzucony przez te same kryteria co Grealish i Maddison czy nie wiedziałeś na jaką pozycję go zakwalifikować bo w sumie w tej drugiej części sezonu częściej gra wyżej jako ten fałszywy skrzydłowy.Bo jeśli nie to z całym szacunkiem ale taki Hojbjerg czy Rice nie są lepszymi piłkarzami od Paula, choć grają dobre sezony.Ale Paul również gra w mojej opinii bardzo dobry sezon a rozegrał do tej pory 25 meczy więc nie tak mało, więc trochę dziwni mnie jego brak w tym zestawieniu.
» 11 maja 2021, 08:19 #59
H2O1994: Mikiartur
A top5 defensywnych pomocników jak obstawiasz? Teraz szukamy śpd więc jestem ciekaw.
» 11 maja 2021, 08:34 #58
Rochanv: hahaha i brak w tym rankingu Mendy'ego który ma prawie najwiecej czystych kont, grajac polowe mniej meczy niz poprzednicy xd
» 11 maja 2021, 10:26 #57
Rochanv: Rufiger zagral 2 dobre polowy hahahah, no jebne ;p Wy ogladacie inne mecze niz MU? czy piperzycie takie farmozony. Od przyjscia Tuchela Rudiger to podstawowy obronca, obrona z nim traci 3x mniej bramek niz bez niego. Od stycznia Rudiger i Dias to najlepsi obroncy w lidze, za nimi dlugo dlugo nic
» 11 maja 2021, 10:29 #56
mikiartur: Rochanv o Mendym to szczerze zapomniałem a fakt że możliwe że zasłużył.
A odnośnie top5 śpd to bym widział to tak:
Kante
Rice
Hojbjerg
Ndidi
Rodri

Ale dobry sezon grali także Bissouma, Phillips

A odnośnie Pogby to także go jak Grealisha wykluczylem ze względu na to że na początku po porażce z Tottenhamem praktycznie nie gral a taka dobrą formę to dopiero gdzieś w grudniu złapał. I pewnie byłby w topce gdyby nie to że wypadł w meczu z Evertonem. Noo go nie było kilka kolejek. Dlatego się nie zmieścił.
» 11 maja 2021, 11:11 #55
Stachunited: No to mamy komplet spadkowiczów
» 10 maja 2021, 22:58 #54
zbyszek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2021 22:58

Dobrze ze wraca Jones zagra te kilka spotkan za Harry Maguire xDDD
» 10 maja 2021, 22:55 #53
mikiartur: A tu Jones wejście niczym Lingard do WHU i przedłużamy kontrakt xd
» 10 maja 2021, 23:10 #52
Sheep: Jones nie musi grać, żeby przedłużyć kontrakt.
» 10 maja 2021, 23:15 #51
GoForWin: No nie musi... i znając go nie będzie.
» 10 maja 2021, 23:39 #50
Mariano88: To już wolę Indiane Jonesa
» 10 maja 2021, 23:39 #49
Diabelski97: Wygląda na to, że Harry Maguire przegapi ostatnie cztery mecze Manchesteru United w Premier League i są wątpliwości co do finału Ligi Europy przeciwko Villarreal.

[CharlieWyett]
» 10 maja 2021, 22:34 #48
vanantgaal: Spora część użytkowników traktuje go jako wszelkie zło więc będzie okazja przekonać się jak wygląda nasza defensywa bez niego
» 10 maja 2021, 22:38 #47
Bourdain: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2021 22:46

Strasznie pechowy uraz, gość jest w normalnych warunkach praktycznie niezniszczalny, co innego jak mu taki knur jak El Ghazi spada całym ciałem na kostkę, ja osobiście jestem pełen obaw, czy damy radę bez Harrego w kluczowym momencie sezonu.
» 10 maja 2021, 22:46 #46
Glory1878: Ciekawe jaki kurs że Bailly w tych 4 meczach nie złapie kontuzji

Swoją drogą to ciekawie będzie jak jeszcze Eric wypadnie, marzenia i trofeum mogą pójść się...

Smutne, że w takim klubie oprócz Lindelofa i Maguirea nie ma obrońcy, na którym w razie Wu można polegać
» 10 maja 2021, 22:48 #45
piter100000: Niezłe fikołki będą z Victorem i Ericiem. Dobrze, że w lidze sytuacja jest w miare klarowna, ale nagle zacząłem się bardzo obawiać meczu z Live. Teraz wiele osób doceni Harrego jak go nie będzie
» 10 maja 2021, 23:10 #44
Lingardiho9: Jest to strata porównywalna ze stratą Van Dijka w Live, serio.

Dopiero teraz znaczna część kibiców, przekona się co oznacza brak Harrego w linii defensywnej.
Wielka strata i o ile w PL mamy już sytuację jasną i klarowną, to w finale LE bez Harrego może być na prawdę bardzo ciężko.
» 11 maja 2021, 09:38 #43
PiesekLeszek: Po sezonie pożegnamy zawodników : Pereira, Lingard, Mata, Jones, Dalot.
Sporo szrotu już odeszło typu Young, Darmian itd.
Liczę na 2 wzmocnienia składu plus Graner i Diallo częściej w pierwszej drużynie.
» 10 maja 2021, 22:10 #42
kckMU: W kilka nazwisk mogę uwierzyć, ale nie w Jonesa.
» 10 maja 2021, 22:19 #41
mycka86: Jak znajdziesz kogoś kto chciałby kupić Jonesa i przejąć jego 90k euro tygodniówki po 2 latach nie grania w piłkę, to z miejsca klub powinien mianować Ciebie głównym specem od transferów. On zostanie z nami do końca kontraktu.

Z Dalotem też nie wiem co się stanie. Bo Milan nie wyda 20 mln żeby mieć kogoś do rotacji na boku defensywy.
» 10 maja 2021, 22:29 #40
PiesekLeszek: Liczę na to, że jednak ktoś będzie taki naiwny, może Derby lub Włochy z tym, że tam musieli byśmy pokryć znaczną część jego zarobków.
» 10 maja 2021, 22:34 #39
pictor: Dorzućmy Interowi kartę stałego klienta może się skuszą.
» 10 maja 2021, 23:57 #38
PastaDoCiasta: Ponoć z Harrym nie za dobrze i jego występ w finale LE jest wątpliwy :/
» 10 maja 2021, 21:45 #37
PiesekLeszek: Harry jest jak skała, ale gdyby coś Phil włoży głowę tam gdzie Maguire boi się włożyć nogi.
» 10 maja 2021, 22:11 #36
Lingardiho9: @Piesku
A kiedy i gdzie Harry bał się włożyć nogę ?
» 11 maja 2021, 09:39 #35
keymil1990: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2021 21:47

Według mnie skład powinien być taki.
Williams Bailly Lindelof Telles
Matic Mc Tominay
Greenwood VDB Diallo
Cavani
Lindelof powinien się zgrywać z Baillym w razie braku powrotu maguaiera na finał.
Mctomek ostatnio nie raz nie grał a więc powinien mieć siłę zagrać teraz dwa mecze z rzędu, Cavani grzał ostatnio ławę a greenwood wcześnie wszedł . Lester jest w słabej formie a więc można pokusić się spokojnie o wygraną takim składem i nie ryzykować wielu kontuzji
» 10 maja 2021, 21:43 #34
SzarimMusty: Donny z Maticem w drugiej linii, a przed nimi Mata. Na skrzydłach James i Diallo. W ataku hmm Cavani ale tylko pierwsza połowa, potem niezależnie od wyniku ktoś za Urugwajczyka.
» 10 maja 2021, 21:47 #33
91nc99: Przegrana w tym meczu absolutnie nic nie znaczy. Liczy się Liverpool
» 10 maja 2021, 21:59 #32
PastaDoCiasta: Donny to nie jest ŚPD na litość boską, to ŚPO a ktokolwiek kto obejrzał chociaż dwa mecze z jego udziałem widział, że najlepiej mu się gra w linii obrony przeciwnika. Na 8 jest bezproduktywny
» 10 maja 2021, 22:00 #31
SickRabbit: Donny to box to box więc może grać od śpd do śpo i jak najbardziej może wystąpić w drugiej linii z Maticiem, oto przykład z Ajaxu
footballcritic.com/eredivisie-afc-ajax-feyenoord-rotterdam/lineups/1647246
» 10 maja 2021, 22:40 #30
mikiartur: W u23 grają Mejbri i Shoretire więc ich na pewno nie będzie jutro bo nie ma szans by z dnia na dzień zagrali.
CO ciekawe w 11tce i na ławce rezerwowej nie ma: Galbraighta, Diallo Elangi, Hugilla, Możliwe że jeszcze ktoś mi umknął. Jestem ciekaw czy będą brali udział w jutrzejszym meczu.
» 10 maja 2021, 21:07 #29
Saftmi: Raczej nie wszyscy, ale pewnie Diallo i ewentualnie Elanga będą w kadrze.
» 10 maja 2021, 21:15 #28
mikiartur: Galbraight także niewykluczone. Bo jeśli chce zagrać 4-3-1-2 z Scottem Fredem Bruno i Pogbą na Liverpool to pewnie Będzie unikał ich wpuszczenia jutro. I jak już to ostatecznie Scott by zagrał.
» 10 maja 2021, 21:25 #27
PastaDoCiasta: Wątpię by Galbraight zadebiutował od 1 minuty w meczu z Lester, bez przesady :D Myślę, że może zagra Diallo choć też obstawiam, że 45 minut, być może Elanga zostanie 5 minut. Galbraight i Hugill nie spodziewam się by nawet na ławce zasiedli
» 10 maja 2021, 21:49 #26
is200second: Co się dzieje z Puigmalem?
» 10 maja 2021, 20:19 #25
Michal12371: Nie chciał przedłużyć umowy i po sezonie odchodzi.
» 10 maja 2021, 20:24 #24
HarryBrown: Na jutro to zdałoby się wypożyczyć któregoś z italjańskich mistrzów catenaccio. Lisy niech sobie atakują a my inteligentnie się bronimy i od czasu do czasu jakaś piłka do naszych szybkonogich. Grunt żeby jutro jak najmniej się zmęczyli i żeby już nikt nie złapał kontuzji. Cała para i wszystko co najlepsze zostawiamy na czwartek.
» 10 maja 2021, 20:05 #23
PastaDoCiasta: Pozwolę sobie podzielić się swoimi przemyśleniami na temat Rasha, bo coraz częściej czytam, że jest bez formy albo ma wrócić do tej sprzed kontuzji pleców. Prawda jest taka, że Marcus wcale nie obniżył lotów, a nawet notuje lepsze liczby, choć przestał wykonywać rzuty karne. Wiele osób ocenia jego grę przez pryzmat "wizualny" i tutaj popełnia zasadniczy błąd - bo tak, w pierwszej połowie poprzedniego sezonu "wizualnie" nas ciągnął i kiedy wypadł, to panował tu strach jak my teraz sobie poradzimy. Wynikało to jednak z faktu, że nasza formacja ofensywna składała się z niego, Martiala i Lingarda oraz Perreiry za plecami, więc Rash naturalnie się wyróżniał i wyglądał na wiodącą postać w naszym zespole. Kiedy wrócił po wznowieniu sezonu, to w drużynie był już Bruno, wrócił też Pogba, a na prawej wjazd dekady do ligi zrobił Mason. Rashford przestał tym samym skupiać na sobie uwagę, bo wszyscy podniecali się Fernandesem, który okazał się najlepszym transferem od czasu Cantony czy Greenwoodem, który został okrzyknięty generational talentem. W tym sezonie Antka zastąpił ponadto Cavani i mimo 20 bramek i 15 asyst w tym sezonie (który przecież jeszcze się nie skończył) o Rashu coraz częściej zaczęło się mówic że niby jego rozwój stoi. Podobny kazus dotknął zresztą Bruno, którym najpierw wszyscy się zachwycali, że po przyjściu został wybrany dwa razy z rzędu piłkarzem miesiąca w Premier League, a teraz to, że strzelił bramkę czy zaliczył asystę w danym meczu też na nikim nie robi już wrażenia, mimo że liczby notuje nieziemskie - 27 goli i 17 asyst. W poprzednim sezonie mówiono, że samodzielnie wepchnął nas do top 4, a gdyby złapał kontuzję to znowu tułalibyśmy się w połowie stawki. Teraz dla odmiany wszyscy zachwycają się Cavanim czy wcześniej Pogbą. Wrzućcie Ronaldo do Wisły Kraków, to każdy nie będzie mógł od niego oderwać wzroku, a dajcie go do Bayernu czy innego City - będzie tam "tylko" jedną z gwiazd obok Lewego czy innego de Bruyne.
» 10 maja 2021, 20:03 #22
Quahadron: Panowie mam pytanko. Czy żeby wejść na stadion w razie gdyby jakimś cudem przyznano mi bilety.. muszę być zaszczepiony?

Pomijam kwestie polityczne, słuszności szczepień, płaskiej Ziemi itd. Chodzi mi konkretnie o to czy będzie to wymagane do wejścia na stadion :)
» 10 maja 2021, 19:56 #21
Chestnut: Jeżeli nie było tego w regulaminie, ani nie było żadnej informacji przed wypełnieniem zgłoszenia, to raczej nie.
» 10 maja 2021, 19:59 #20
Quahadron: Tak właśnie myślałem. Zreszta z tego co obserwują to dwoma dawkami zaszczepionych jest niespełna 3,5 miliona ludzi. Wiec nie byłaby to fajne posunięcie :)

Dzięki za odpowiedz, tata wprowadził mnie w błąd po prostu.
» 10 maja 2021, 20:06 #19
erplus: Sam trochę temat sprawdzałem. W kodeksie dla kibiców nie ma mowy o żadnych zaświadczeniach o szczepieniu czy testach. Jest jeszcze link do regulaminu stadionu, ale tam pobieżnie też niczego takiego nie znalazłem.
» 10 maja 2021, 21:09 #18
keymil1990: Jest przecież w regulaminie napisane że musisz mieć aktualny test na obecność wirusa lub być zaszczepionym.
» 10 maja 2021, 21:23 #17
erplus: @keymil1990 - ja tego nie widziałem. Jeśli faktycznie tak jest to podaj w którym punkcie. Z tego co się zorientowałem to może być takie zaświadczenie wymagane od kibiców zagranicznych.
» 10 maja 2021, 21:27 #16
keymil1990: Faktycznie zwracam honor ... Musiałem o tym przeczytać w jakimś artykule gdzie było że będzie zapewne trzeba mieć test lub szczepienie ale na szczęście z tego zrezygnowali bo w regulaminie tego nie ma :)
» 10 maja 2021, 21:39 #15
DailySmoker: Nie trzeba mieć ani testu, ani tym bardziej szczepienia. Poza tym musieli by o tym napisać już przy wypełnianiu danych do biletów. Z tego co wiem to chyba tylko jedynie temperaturę będą sprawdzać i to tyle. Powodzenia w losowaniu panowie:D
» 10 maja 2021, 22:09 #14
GenLancelot: Cavani oficjalka rok dłużej
» 10 maja 2021, 18:06 #13
Lisan: To jest ten moment gdzie już nawet sam Ole rozumie że musi rotować.

Greenwood
James Mata Diallo
Fred VDB
Telles Bailly Lindelof Wiliams
Henderson
» 10 maja 2021, 15:11 #12
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2021 19:16

Matic za Freda i raczej Cavani też zacznie od początku, skoro ostatnio wchodził z ławki. Zagra 50-60 minut i będzie gotowy za 2 dni.
» 10 maja 2021, 19:15 #11
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2021 19:18

Podobnie dałem dałem tylko Matić za Freda i Tuanzebe za Lindelofa.
Może też być tak:
Greenwood
James - vdb - Diallo
Matić - McT
Telles Bailly Tuanzebe Williams
Edit - może być Cavani od 1szej bo na lpool miał wyjść Greenwood.
» 10 maja 2021, 19:16 #10
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2021 19:24

Tylko nie James ... Mysle ze mozna spokojnie postawić na skrzydle na Greenwooda , Mata i Daillo . Wymienność pozycji miedzy nimi 3 .
» 10 maja 2021, 19:24 #9
tygrys26: Popieram Pana dlabigta byle nir James, koles jest tragiczny.
» 10 maja 2021, 20:24 #8
UnitedFans123: James i tak nie zagra bo jest kontuzjowany
» 10 maja 2021, 21:19 #7
91nc99: Za AwB musi zagrać Brandon
» 10 maja 2021, 13:59 #6
franek95: United wyrobiło sobie znowu dobre opinie u buków. Mecz 2 dni po ostatnim, bez sesji treningowej potem za 2 dni mecz z Live czyli skład raczej mocno pomieszany i rezerowy bez zgrania ze sobą a mimo yo kursy podobne na obie drużyny. Myślę, że remis będzie zadowalającym wynikiem w tych okolicznościach przyrody.
» 10 maja 2021, 13:03 #5
UnitedFans123: Czemu nie jest to jako główny post?
» 10 maja 2021, 12:49 #4
matheo: Bo do tego meczu jeszcze trochę nam zostało, wjedzie wieczorem na wiadomość dnia :)
» 10 maja 2021, 12:54 #3
SkilledHydra16: Wiadomo ile będzie pauzował Harry?
» 10 maja 2021, 12:45 #2
Arow: Obstawiam tydzień
» 10 maja 2021, 13:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.