Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kibice Manchesteru United planują kolejne protesty

» 4 maja 2021, 13:02 - Autor: matheo - źródło: The Times
Protest kibiców Manchesteru United doprowadził do odwołania ostatniego ligowego spotkania z Liverpoolem. Fani Czerwonych Diabłów planują kolejne protesty przeciwko rodzinie Glazerów w tym sezonie.
Kibice Manchesteru United planują kolejne protesty
» Niedzielne spotkanie Manchesteru United z Liverpoolem nie doszło do skutku ze względu na protest kibiców
Manchester United w ostatnią niedzielę miał zmierzyć się z Liverpoolem w szlagierze 34. kolejki Premier League. Spotkanie zostało jednak odwołane po tym jak ponad stuosobowa grupa przedostała się na murawę Old Trafford i trybuny stadionu.

Władze Premier League cały czas analizują sytuację i jeszcze nie wyznaczyły nowego terminu meczu.

Dziennik The Times informuje, że kibice Manchesteru United planują kolejne demonstracje przeciwko rodzinie Glazerów, właścicielom Czerwonych Diabłów. Klub z Old Trafford kolejne spotkanie na własnym stadionie rozegra 12 maja z Leicester City.

Pod uwagę brany jest także protest przed przełożonym spotkaniem z Liverpoolem. Termin meczu z The Reds powinniśmy poznać w ciągu najbliższych dni.


TAGI


« Poprzedni news
AS Roma potwierdza zwolnienie trenera przed rewanżem z Manchesterem United
Następny news »
L'Équipe: Anthony Martial wrócił do treningów po kontuzji

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (34)


Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2021 13:13

Protest jest jak najbardziej na miejscu i nie mam nic przeciwko temu ale trzeba robić to z głową. Ludzie którzy zdewastowali stadion powinni dostać wysokie grzywny i zakaz stadionowy. Liczę iż sytuacja się nie powtórzy (co i tak jest mocno wątpliwe bo policja na pewno będzie tym razem gotowa).
» 5 maja 2021, 13:13 #34
3vil: To co odwalili Ci kibole, zasługuje na karę. Ja będąc na wyjeździe majowym, zorganizowałem żonie zajęcie na czas meczu żeby mieć ciszę i spokój. Siadam przed laptopem (zabrałem go tylko po to żeby mecz obejrzeć), otwieram butelkę piwa, włączam mecz, a tu informacja że mecz się nie odbędzie!
Panowie. Nie tędy droga. Ludzie potrafią urlop wziąć żeby taki mecz obejrzeć, a wy skutecznie niszczycie plany wiernych kibiców! Takie akcje zróbcie pod domami Glazerów. Ci kibole zniechęcają tylko do siebie prawdziwych kibiców! Jeżeli uważają, że w ten sposób zmuszą Glazerów do odejścia, to są tak samo naiwni jak kot Tom który wierzył że złapie mysz Jerrego. Nie tędy droga. Ale hulajcie, wyłapią was i będzie spokój. Ktoś tam pisze że nie powinni nam odejmować punktów, a Ci co uważają inaczej to wrogowie klubu. Nie, wrogami klubu są pseudokibice, niedopuszczający do rozegrania meczu! I kara odjęcia punktów (która by mnie mocno zasmuciła), nie była by żadną przesadą! Trzeba być z klubem! Nie przeciwko niemu! Glazerów nie dotknie taka forma protestu. Na prawdę nie wiem co by miało ich dotknąć, żeby chcieli sprzedać klub, ale nie jest to na pewno demolka stadionu.
» 5 maja 2021, 02:12 #33
morrgan: Jedyna szansa na pozbycie się amerykańskich właścicieli jest odpowiednia ustawa rządowa. Wysatarczy by W.Brytania wprowadziła obowiązek by w klubach piłkarskich 51% akcji posiadali kibice (tak jak jest to Niemczech). Te protesty Glazerów nie zmuszą do odejścia. Jedynie rząd + FA mogą to zrobić.
» 4 maja 2021, 17:31 #32
waletpl: Nie kibice, tylko członkowie klubu i nie 51% tylko 50% + 1 akcja.
Sorki, że sie czepiam ;)
» 4 maja 2021, 18:54 #31
sisinho: Nie jest to na rękę Wielkiej Brytanii by wielcy właściciele odeszli ze swoim kapitałem z wysp :)
» 4 maja 2021, 19:10 #30
Dh97: Akcje Manchesteru na gieldzie znowu lecą 1,7% protesty jednak robią swoje tylko trzeba je kontynuować
» 4 maja 2021, 17:12 #29
HarryBrown: Ciekawe czy takie akcje miałyby rację bytu gdyby nowym właścicielem został ten irlandzki mistrz MMA. W sumie to nawet mogłoby dojść do ciekawych freestajlowych pojedynków pomiędzy właścicielem i jego irlandzką armią wspólasów i pomagierów a hoolsami United przed i na OT. Bo Conor to raczej by nie odpuszczał takich imprez.
» 4 maja 2021, 16:15 #28
atotrikos: MC to se może gadać ale gdzie, brak funduszy na ten moment a poza tym to teraz Porierem niech się zajmie. No chyba, że z Jakem w boksie dorobi to czemu nie, charakter ma i kasę potrafi robić.
» 4 maja 2021, 16:33 #27
HarryBrown: Pewnie daleko mu do posiadania nawet 1 mld papiera. Ale tacy ludzie jak Conor łatwo są w stanie pozyskać do dealu takich co to kasiorę mają i nawet nie wiedzą ile jej mają. Ponadto miliarderzy to lubią mieć często w dealach jakąś twarz, która będzie świecić w mediach, a oni w tym czasie będą zajęci liczeniem mamony w zaciszach swoich gabinetów.
» 4 maja 2021, 16:39 #26
atotrikos: No rejczel, chyba najlepszym przykładem będzie Woodward - Glazery to rak liczący hajs, poleciał Ed.
» 4 maja 2021, 16:50 #25
Ta3k: No nie wiem czy tak daleko mu do 1 mld, skoro ostatnio sprzedał udziały w Proper Twelve za 600mln, a raczej posiadał też inne rzeczy.
» 4 maja 2021, 18:41 #24
sagnol32: Ta3K no spoko, to jakby sprzedał wszystko co ma to może by miliard jakoś by zebrał. A gdzie pozostałe 3 -4 ?
Generalnie to masakra , gościu zapewne wrzucił tweeta dla jaj a gimbusiara podjarana .
» 4 maja 2021, 19:56 #23
HarryBrown: To tylko luźne dywagacje i bardziej skierowane w kierunku czy git-hoolsi byliby tacy skorzy do dymów mając z tyłu głowy info, że właścicielem jest mistrz nokautu i duszenia :) Tak dla rozluźnienia atmosfery, który ostatnio wokół naszego klubu jest dość gęsta.
» 4 maja 2021, 20:05 #22
sagnol32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2021 21:54

Spoko, po prostu nie lubię mcgregora to może trochę za ostro :D . Co do kiboli to jestem pewny że mieliby to w 4 literach. Sam tłumu przecież nie pokona.
» 4 maja 2021, 21:53 #21
devilek777: Gdyby nie wejście na stadion, to dzisiaj nikt by o tym nie mówił.
» 4 maja 2021, 14:18 #20
MrBrs7: Jestem za proteztami jakie miały miejsce w niedzielę ale bez awantur i zniszczeń. Dodatkowo rezygnacja z zakupu karnetów, koszulek i innych gadżetów klubowych i co najważniejsze bojkot meczów po otwarciu stadionów. Mam tutaj na myśli celowe unikanie kupowania biletów na przykład przez miesiąc. Właściciele dopiero wtedy zaczną odczuwać siłę kibiców. Demolka raczej nic tu nie da. Są pewnie ubezpieczeni od takich ataków więc nawet tego nie odczują. Adidas już burzy się o spadek sprzedaży koszulek i to mogą odczuć właściciele przy negocjacjach kolejnej umowy.
» 4 maja 2021, 14:06 #19
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2021 14:18

Super pomysł, doprowadźmy do bankructwa... Wtedy na pewno sprzedadzą ten klub...
» 4 maja 2021, 14:17 #18
MrBrs7: Właściciele nie dopuszczą do bankructwa. Prędzej sprzedadzą póki jeszcze będą mieli zysk.
» 4 maja 2021, 14:42 #17
Chudiniowy: SzarimMusty, to jest BARDZO dobry pomysł. Popieram również dalsze protesty.
» 4 maja 2021, 15:04 #16
HarryBrown: Od ponad roku klub nie wącha kasy za bilety i inne bzdety, które się sprzedają w ramach dnia meczowego. I jakoś dają radę spinać budżet. Ponadto uderzanie w finanse de facto będą mogli łatwo zrównoważyć przez sprzedaż najdroższych w utrzymaniu zawodników i uzupełnianiem składu zawodnikami z u23 i u18. No i nie oszukujmy się, w miejsce dotychczasowych kibiców przyjdą inni, którzy niekoniecznie są stroną w tym konflikcie plus nie mieli szczęścia w zdobyciu biletów na mecze United (bo o nie w sumie nie było jakoś łatwo).
» 4 maja 2021, 16:09 #15
MrBrs7: Nie pozbędą się gwiazd/najdroższych zawodników ponieważ w dużej mierze to oni przyciągają sponsorów i kibiców a wraz z nimi sprzedaż koszulek i gadżetów. Co do kibicow oczywiście nie da się doprowadzić do sytuacji gdzie OT będzie puste ale można spróbować zmniejszyć ilość widzów. Ludzie są podzieleni jak to zazwyczaj bywa i obie strony mają trochę racji. Zostaną Glazerowie - nic się nie zmieni, odejdą Glazerowie - nikt nie wie kto po nich przyjdzie. Szejk? Osobiście nie chcę aby United było zabawką. Mam wrażenie, że zniżymy się do poziomu tworów typu City, Chelsea, PSG itp. Przypominam, że ze względu na to nigdy nie szanowaliśmy tych klubów ponieważ Manchester United był poniekąd samowystarczalny. Czasy się zmieniają i może będziemy musieli przełknąć gorycz jaką będzie zrobienie z United zabawki jakiegoś miliardera. Ehh... Czas pokaże jaki będzie rozwój wydarzeń.
» 4 maja 2021, 16:43 #14
HarryBrown: Glejzery niczego nie opchną dopóki nie będą musieli dokładać do interesu. Ponadto wezmą temat na przeczekanie. A włos z głowy im nie spadnie bo jednak chroni ich Atlantyk.
» 4 maja 2021, 16:46 #13
MrBrs7: HarryBrown tu się z Tobą zgadzam.
» 4 maja 2021, 16:47 #12
Dh97: Mi to pasuje oby tak dalej.Moze to nie zmusi Gleizerow do odejścia ale napewno zmieni ich nastawienie do klubu zrozumieją że nie mogą robić co im się podoba
» 4 maja 2021, 13:38 #11
klusek0128: Serio ? Do odejscia ?! 😀
Nie mogą robić co im się podoba ? A co maja wezwać na konsultacje transferowe/ biznesowe sebe z kumplami od "red army" ?
Ja pie....le
» 4 maja 2021, 15:34 #10
Domelo: Nic to i tak nie da.
» 4 maja 2021, 13:38 #9
atotrikos: on był drugi w kulach
» 4 maja 2021, 13:48 #8
SickRabbit: ale to by nic nie dało...
» 4 maja 2021, 13:49 #7
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2021 13:36

No i co oni chcą tym osiągnąć? Jak popieram ten protest, tak zaczynam się zastanawiać, czy Ci kibice nie spapraja ciężkiej pracy zawodników i OGSa. Jesteśmy na 2 miejscu, a ci robią wszystko by nas z tego podium wywalić. Można protestować, w mądry, sposób, nie tak jak to miało miejsce w ostatnim czasie.
» 4 maja 2021, 13:35 #6
atotrikos: Rozwalcie jakieś okna, środek treningowy czy murawę, bo tak to nie będzie meczyków mordeczki.
» 4 maja 2021, 13:21 #5
Anhel: Idioci i tyle w temacie. Niech nas ukarają ujemnymi pkt w lidze tak co wypadniemy za top4 a potem w finale LE Arsenal znowu na farcie nas pokona i żegnaj Ligo Mistrzów
» 4 maja 2021, 13:14 #4
Radomirus: Liczenie na to, że chuligańskie protesty zmuszą Glazerów do sprzedaży biznesu, który kupili za 800 mln, a który po 15 latach jest wart min. 4 mld jest objawem naiwności... i to używając delikatnych słów
» 4 maja 2021, 13:20 #3
Zero92: Bardzo delikatnych słów... Na pewno tego typu akcje przyciągają kolejnych inwestorów i sponsorów.
» 4 maja 2021, 13:22 #2
KOw11alMUN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2021 13:27

Anhel
A Ty piszesz jako fan United czy kogo?
» 4 maja 2021, 13:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.