Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Neville: Lindelof jest problemem Maguire’a, a Maguire problemem Lindelofa

» 16 lutego 2021, 09:06 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Gary Neville postrzega Victora Lindelofa jako dobrego obrońcę. Ekspert Sky Sports podkreśla natomiast, że szwedzki defensor lepiej radziłby sobie w innym zespole, na przykład w Liverpoolu.
Neville: Lindelof jest problemem Maguire’a, a Maguire problemem Lindelofa
» Gary Neville uważa, że Victor Lindelof radziłby sobie dużo lepiej u boku innego partnera w defensywie
Victor Lindelof i Harry Maguire znów są krytykowani po ostatnim występie Manchesteru United z West Bromwich Albion (1:1).

– Problemem Victora Lindelofa jest Harry Maguire, a problemem Harry’ego Maguire’a jest Victor Lindelof – twierdzi Gary Neville, były kapitan Czerwonych Diabłów.

– Moim zdaniem, jeśli umieścilibyśmy Lindelofa obok Van Dijka w Liverpoolu, to byłby fantastycznym piłkarzem. Jest naprawdę dobrym zawodnikiem.

– Lindelof rozumie grę, dobrze ją czyta. Gdyby grał obok Rio Ferdinanda czy Virgila van Dijka, to stanowiliby świetny duet środkowych obrońców.

– Problem polega na tym, że gra obok Harry’ego Maguire’a, który nie jest najbardziej mobilnym obrońcą. W tym jest problem. Manchester United musi znaleźć kogoś, kto może grać obok Maguire’a, bo przecież zainwestowali w niego 80 milionów funtów.

– Moim zdaniem Lindelof jest naprawdę dobrym zawodnikiem i gdyby Liverpool szukał duetu środkowych obrońców, to moim zdaniem Lindelof robiłby świetną robotę u boku Van Dijka.

– Problem współpracy z Maguire’em polega na tym, że obaj są cofnięci bardzo głęboko, a powinni grać nieco wyżej – dodaje Neville.


TAGI


« Poprzedni news
Rooney apeluje o porzucenie VAR-u w Premier League
Następny news »
Solskjaer o porównaniach do Kloppa i Guardioli: Każdy ma swój własny styl

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (18)


daawsoon: Według mnie na poziomie Premier League z pary HM i VL lepszy jest szwed i do niego powinno się dokupić jakiegoś dobrego zwrotnego i w miarę szybkiego stopera. Już mówię na czym polega różnica między Harrym a Victorem ....Victor jest szybszy i bardziej zwrotny (przypomina mi się akcje Bergwijna jak na zwód ominął anglika), jeżeli chodzi o wyprowadzanie piłki to mam wrażenie, że szwed jest w tym pewniejszy i dokładniejszy. Poza tym nie ma buforu bezpieczeństwa przy grze z anglikiem, gdyż on jest po prostu za wolny i nie nadąża z asekuracją. Na początku myślałem, że Harry może coś dać przy stałych fragmentach, a okazało się że praktycznie nic nie daje (2 bramki na 35 meczów - a sytuacje ma prawie w każdym) to jeszcze tracimy więcej bramek po wrzutkach. Idealnie rozwiązanie żeby grać wysoką obroną to kupić do pary z Lindelofem, Hermoso z Atletico albo Pau Torresa z Villareal. + przed nimi Zakaria z Borussi M. i myślę że to by dobrze zabezpieczyło tył.
» 17 lutego 2021, 08:44 #17
Alibaba: To przez harrego lindelof przegrywa wszystkie pojedynki główkowe ? To przez harrego gubi krycie ? Nie bronię harrego bo tez dużo popełnia błędów ale Szwed jest naprawdę przeciętny i takie gadanie ze koło ferdiego czy virgina wyglądał by lepiej jest śmieszne.
» 16 lutego 2021, 20:39 #16
sisinho: Lindelof, najlepszy obrońca sezonu przed kupnem Maguire, nagle po tym transferze obniżka formy, przypadek?
» 16 lutego 2021, 15:06 #15
vanantgaal: Nie wiem kiedy widziałeś w nim najlepszego obrońcę. Wg mnie to najgorszy z obecnych tyle tylko, się mało podatny na kontuzje, stąd gra regularnie.
» 16 lutego 2021, 20:26 #14
sisinho: Kiedy? Ostatni sezon Mourinho to Lindelof był nominowany do zawodnika sezonu w United. Chyba juz tego nie pamiętasz.
» 22 lutego 2021, 13:03 #13
CoachMark: Z tego wywodu konkretny jest element niskiej gry obrony United. Na pewno stoperzy nie grają wysoko, ale czy grają też nisko? Ja bym powiedział, że w nowoczesnej normie. Ole słusznie stawia na rozwiązanie Victor- wentyl bezpieczeństwa, Harry- zezwolenie na wypady. W takiej parze logicznym jest zostawienie gracza szybszego z tyłu, na wypadek kontry. Generalnie, United raczej nie traci bramek w wyniku jakiejś złej współpracy, nie wiem złej komunikacji, przekazania krycia. Zdecydowana większość to są błędy indywidualne. Harremu akurat w tym sezonie to bym naliczył jak na niego to dużo, bo bodaj 2-3 bramki w które był zamieszany. O syndromie greckim już nie wspominam, bo to przeszłość. Victorowi jakoś podobnie 2-3 bramki, bynajmniej nie nazwałbym go jakimś słabym obrońcą, on po prostu jest we wszystkim przyzwoity, a jednocześnie powtarzalnie ma problemy z siłowymi, dużym napastnikami. Żaden nie jest problemem, żadnego. Piłka nożna to gra błędów poniekąd, spadnie ci koncentracja na 3 sekundy, przyśniesz, piłka przeleci, bo nie zablokowałeś i na długim słupku jest zamknięcie akcji. Pytanie tylko czego my oczekujemy? Że piłkarz stanie się maszyną i nie będzie popełniał błędów? Nonsens. Chodzi o to, że w United ogółem jako drużynie tych błędów, szczególnie, takich groźnych w skutkach jest za wiele, w dodatku nikt w elemencie bronienia w tym sezonie się nie wyróżnia i to jest chyba największy problem. Fred : przynajmniej raz w meczu zalicza katastrofalną stratę na pozycji z której jedno podanie otwiera drogę do bramki, Lindelof na silnego tura przeważnie da z przynajmniej jedną szansę na mecz, AWB nie czyta odpowiednio gry i nie przesuwa się odpowiednio szybko strefowo, przez to czasem w jego miejscu bywa totalna pustka. W dodatku praca skrzydeł w tyle jest znikoma, Greenwood i Cavani faktycznie coś dają w odbiorze ale to tyle z formacji ofensywnej, czasem się zdaży Bruno, nie jest to jakoś bardzo skuteczne ale się wykazuje przynajmniej. Do tego grad goli jest już na koncie DDG. To są naczynia połączone. Najłatwiej takich rzeczy się unika, gdy się gniecie rywala i oddala grę od własnej bramki....ale z kolei United nie ma pomysłu na atak pozycyjny.
» 16 lutego 2021, 13:15 #12
DevoMartinez: A nie zwróciłeś uwagi na pasywność Lindelofa w odbiorze piłki? On tylko jest statystą przy zawodnikach atakujących z piłką, płąta się koło nóg, piłki nie zaatakuje, w kontakt fizyczny nie wejdzie bo jest za słaby fizycznie żeby w przypadku pomyłki jeszcze jakoś się uratować jak go ktoś przestaw barkiem albo odsadzi na paru metrach. To samo w powietrzu i co gorsza po jego stronie również AWB w powietrzu jest kiepsk. Przy dśrodkowaniach w ich sektor bywa nieciekawie. A Maguaier potrzebuje dużo lepszego motorycznie partnera. Lindelof to średniak i tyle. Umie wyprowadzić piłkę i przewidzieć zagrania ale co z tego jak nie ma warunków im przeciwdziałać
» 17 lutego 2021, 01:20 #11
MadBuzzer: No i to ładnie podsumował. Niestety największe baty będzie zbierać Lindelof bo Maguire kosztowal 80 mln i musi grać, więc przez najbliższe lata jesteśmy na niego skazani. Potrzebujemy ma gwałt nowego obrońcy, ale to już było wałkowane na tej stronie tysiąc razy. Ed jest biznesmenem i tak jak w każdej innej branży nie do pomyślenia jest, że zarząd kupuje na zlecenie dyrektora koparke za miliony monet po czym mówi.: "Ej jednak nie będziemy jej używali bo jest słaba. Chce jednak tamtą.".
» 16 lutego 2021, 12:52 #10
Radomirus: A tak się wszyscy śmiali z Guardioli, że co okienko kupuje środkowego obrońcę.
A fakt jest taki, że obaj są w pewien sposób przeciętni. Lindelof przegrywa pojedynki główkowe (i to nie z bykami w stylu Drogby czy Zlatana), Maguire ma problem gdy ma do czynienia z bardziej dynamicznym atakującym...
Bailly łamie się niemal równie często jak Jones a w dodatku ma skłonność do łapania głupich fauli. Może nie wywala mu wszystkich bezpieczników jak Rojo aczkolwiek tak połowa już mu się czasami przepalała.
» 16 lutego 2021, 12:08 #9
Cieniu: A obaj są problemem Manchesteru United.
» 16 lutego 2021, 11:16 #8
Piotrek1991d: W tym sezonie juz nic nie wymyslimy,trzeba grac tymi ktorzy sa zdrowi.W letnim oknie transferowym kupno SO to podstawa
» 16 lutego 2021, 11:15 #7
GraanManU: No i zgadzam się w 100%, nie wiem czy pamięta ktoś ale był taki meczyk gdzie Bailly i Victor grali razem i wyglądało to na prawdę spoko. Dlatego nie zgodzę się, kiedy ktoś pisze,, że Lindelof to słaby obrońca, bo po prostu tak nie jest.
» 16 lutego 2021, 10:48 #6
RedsFan: No i tu ma racje, chociaż nie całkowita. Lindelof nie uzupełnia się z Maguire, ale mówienie, że Anglik musi grać bo kosztował kupę kasy, chociaż wcale nie jest dużo lepszy od Szweda to trochę bez sensu.
» 16 lutego 2021, 10:26 #5
sisinho: Ale to prawda, nikt nie posadzi 80 mln na ławce bo gra słabo.
» 16 lutego 2021, 15:05 #4
Fenek: Jeden to ociężały kloc przewracający się przy każdym kontakcie, drugi regularnie popełnia błędy.
» 16 lutego 2021, 09:36 #3
8ball: Częściowo racja, ale Gary:
1. Środkowy obrońca nie może w tej lidze dać wejść sobie na głowę! (TAK W OGÓLE TO MOIM ZDANIEM JEST FAUL)
2. Środkowy obrońca nie może przez 90 minut grać statycznie po za jednym oczywistym wślizgiem w 2 połowie.
3. Victor przypomina zawodnika w tym momencie, który przyszedł z Portugalii i jest onieśmielony(1 sezon).
4. Jakiś czas temu pisałem o Ericu, który potrafi rozegrać i podejmuje słuszne ryzyko w odbiorach piłki co przekłada się na dominacje. Z nim nie byłoby tych wtop. Atleta, mobilność, szybkość. Całkowite uzupełnienie Harrego.

Boli fakt, że City nam ucieka bo to dałoby nam doświadczenie jak walczyć o tytuł za rok, mimo wszystko to dopiero startuje 25 kolejka i oprócz atakowania trzeba bronić tego co udało się wywalczyć (2 miejsce)

Pozdro Diabły ;)
» 16 lutego 2021, 09:29 #2
Shoiden: Trzeba kupić kogoś w typie Baillego tylko mniej podatnego na kontuzje
» 16 lutego 2021, 09:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.