Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Fernandes: Przyszedłem do Manchesteru United, aby zdobywać trofea

» 15 listopada 2020, 11:00 - Autor: matheo - źródło: UTD Podcast
Bruno Fernandes zamierza zrobić wszystko, aby sięgnąć z Manchesterem United po tytuł mistrza Anglii. Czerwone Diabły na wygranie ligi czekają od sezonu 2012/2013.
Fernandes: Przyszedłem do Manchesteru United, aby zdobywać trofea
» Bruno Fernandes od początku swojego pobytu w Manchesterze United imponuje formą
Fernandes znakomicie wprowadził się do zespołu Manchesteru United po transferze ze Sportingu w styczniowym oknie transferowym. Portugalczyk z miejsca stał się wiodącą postacią w zespole Ole Gunnara Solskjaera. Bruno nie ukrywa, że jest spragniony sukcesów.

– Jeśli chodzi o mnie, to inne drużyny nie mają znaczenia. Ludzie mogą mówić, że są lepsi niż my, mają lepszą pierwszą jedenastkę, mają lepszych zmienników. Ludzie mogą mówić co chcą, nie ma to dla mnie żadnego znaczenia – mówi Fernandes w audycji UTD Podcast, którą oficjalna strona Manchesteru United w całości opublikuje w poniedziałek.

– Dla klubu takiego jak Manchester United minęło już zdecydowanie za dużo czasu od ostatniego sukcesu w Premier League. Trzeba mieć to na uwadze. Wszyscy muszą sobie zdawać z tego sprawę: piłkarze, sztab szkoleniowy. Wszyscy jesteśmy tutaj po to, aby wygrywać. Myślę, że mamy taką mentalność.

– Przyszedłem do Manchesteru, aby zdobywać trofea. Grasz dla jednego z największych klubów na świecie. Ten klub w przeszłości zapisał się na kartach historii, stworzył niesamowitą historię – dodaje Fernandes.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United „znalazł” nowego partnera dla Maguire’a
Następny news »
Poyet: Urugwajczycy idealnie pasują do Premier League

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (197)


NoName222: Dzisiaj o 23.00 Jerzy Brzęczek straci pracę. Kogo widzicie w jego miejsce? Ja w sumie chętnie bym zobaczył na tym stanowisku Laurent'a Blanca.
» 18 listopada 2020, 17:52 #165
MamRacje: Tak sobie zerknąłem na terminarz Tottenhamu i.. ktoś kto to ustawił musiał być chory psychicznie.

City
Chelsea
Arsenal
jeden słabszy Crystal Palace
Liverpool
Leicester

A oni jeszcze grają w Lidze Europy, ja rozumiem jakiś zespół co odpoczywa sobie w tygodniu, ale drużyna, która gra mecze non-stop co 3 dni ma grać z pięcioma zespołami, które biją się o TOP6 - niemal pod rząd?

To jest nienormalne. Przecież Ci piłkarze niedługo zaczną umierać na boisku..
» 18 listopada 2020, 14:25 #164
Bylak: Niech nie narzekają. Za coś grube miliony biora. Jak typowy polak robi fizycznie za granica po 12-15h żeby zarobic, to oni mogą zagrać co 3 dni mecz 1.5h.
» 18 listopada 2020, 14:29 #163
mikiartur: Ten sezon PL pokazuje że nie ma spotkań zdecydowanie łatwiejszych i zdecydowanie trudniejszych. Z nami umieli ygrac 6-1 a z WHU I Newcastle zremisować. A ostatnio z WBA też wymęczone zwycięstwo. A dlam nie to w większości tych meczów są faworytem. Z City to takie 50/50, z Chelsea i Arsenalem są liderem, z CP także, z Liverpoolem na tą chwile może nie ale do tamtego meczu może się wiele wydarzyć i w meczu Leicester tak samo. Na tą chwile nie są ale może się jeszcze zmienić. A jednak łatwiej dziury spowodowane urazami da się załatać Spurs niż Leicester. Poza tym też nie patrzyłbym na to że grają co 3 dni bo w le to jednak nie ta klasa rywala. Bo tam mogą spokojnie wystawić 2 garnitur a awans i tak osiagną. W ogóle też ciekawe odnośnie nas że my z większą ilością ekip lepszych już graliśmy. Zostały nam mecze z LFC Man City, Wolves, Leicester i Southampton, noi może Leeds jak odzyskają formę. Southampton też nie wiadomo w jakiej będzie formie. A z dołami bardzo mało graliśmy. WBA,Fulham, Burnley,Sheffield. O jeszcze mecz z AVL może być trudny. Choć niezależnie od tego poza meczami z City i LFC wymagam od naszych wygranej i kropka.
» 18 listopada 2020, 14:44 #162
ruffnecky: ojoj znowu pieczenie czterech liter o pinionżki
» 21 listopada 2020, 22:59 #161
rizx: To już Gates nie wszczepia nam czipów, którymi będą kontrolowane nasze umysły?! :D
» 18 listopada 2020, 13:03 #160
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.11.2020 14:20

Spokojnie. Dzięki tej cyfryzacji będą wiedzieć gdzie jesteś, co robisz wystarczy im by cię inwigilowac. Z tego co piszesz to, to czego ludzie się obawiali się spełnia. Niby szczepionka = 100% odporności, reszta to będa ludźme 2 sortu, z mniejszymi prawami. Albo się dostosujesz, albo jesteś nikim i nic ci nie wolno. Paranoja :)
» 18 listopada 2020, 14:19 #159
rizx: Tak szczerze, myślisz, że teraz nie wiedzą? To konto google, mapy, facebook, cokolwiek. Wszędzie podajesz swoje dane i zezwalasz na udostępnianie lokalizacji. Sorosem co wieczór siada i patrzy "uuu daredevil nie był w niedziele w kościele, nieładnie!"
» 18 listopada 2020, 14:27 #158
DaredevilUtd: Wcześniej jak się nie oznaczyłeś, że gdzieś jesteś to nie było to oczywiste. Teraz idąc do kina, baru każą Ci skanować barkody, przez specjalne aplikacje, żeby wiedzieć gdzie jesteś/byłeś. Dodatkowo nikt mi nie wmówi, że po roku czasu wynaleźli szczepionkę, a do tej pory nikt, nigdy i nigdzie nie podał do wiadomosci jak się mamy leczyć w momencie zachorowania, ani co robić by się chociaż teoche uodpornić. :) Szczepionka ma zapobiegać zakażeniu, a nie leczyć dodatkowo po jej zaaplikowaniu pacjent jest przez kilka tygodni bardziej podatny na zakażenie bo jego odporność maleje. Szczepionka to nic innego jak wszczykniecie w odpowiednich ilościach wirusa do organizmu przez co ciało ma się samo uodpornić :D mieszkam w UK i jeszcze ani razu nic nie skanowałem i omijam z daleka te ich pomysły. Niech się sami szczepią, co nie zmienia faktu, że duża ilość osób jest tu tak przestraszona, że na predce poleci po ten wspaniały wynalazek. Zobaczymy dopiero za rok dwa jakie skutki uboczne będą mialy te przysłowiowe szczury doświadczalne.
» 18 listopada 2020, 15:06 #157
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.11.2020 21:47

no masakra :D Wcześniej nie było takie oczywiste? :D
jeden z drugim nie sprawdzi, jakie nadaje dostępy instalując byle apkę latarki na smartfonie, ale QR kodów to już się boi bo przeca skanujo inflitrujo i jeszcze mózg ugotujo

A szczepionki to zło bo trujo oszukujo, te prawdziwe będą dla wybranych?

To Was pocieszę: We Francji jak nie zaszczepisz dziecka, to nie możesz posłać go do szkoły, a jest nałożony powszechny obowiązek edukacji. I prawidłowo, no ale może tam mniej kosmitów jest ;D
» 18 listopada 2020, 21:46 #156
Wirus: "W czasie mojego pobytu w Manchesterze United grał Cristiano Ronaldo, Rooney, Giggs, Sholes, Neville, Vidić, Ferdinand, Evra, Van der Sar, a trenował nas Sir Alex Ferguson. Kiedy weszliśmy na boisko, większość naszych przeciwników już zaakceptowała porażkę" - Dimitar Berbatov.

Tego mi brakuje teraz. Każdy nasz zawodnik nie gadał, że będzie ciężko, że może wygramy, tylko szli pewnie na rywali, żeby rozgnieść przeciwnika, pokonać nie tylko piłkarsko, ale też mentalnie.
Każdy sie nas bał, naszych piłkarzy, trenera i przyjazdu na Old Trafford.
Piękne to były czasy
» 18 listopada 2020, 11:23 #155
Bylak: Eh to były piękne czasy, ta ekipa była kosmiczna.
» 18 listopada 2020, 14:28 #154
UnitedFan07: Teraz też mogą być jeżeli obecny zarząd zostanie zmieniony na odpowiedni co do wielkości klubu plus ludzie (byli piłkarze jak van der Sar, Evra) a United znowu bedzie potezne.
» 18 listopada 2020, 14:45 #153
mikiartur: Więc tak przerwa reprezentacyjna powoli się kończy i wracamy do gry w sobotę wieczorem. W sumie nawet dobrze że mamy na start WBA bo nie spodziewam się po nas jakieś wybitnej gry, po prostu 3 pkt mają powędrować i tyle. Dlaczego nie? Bo zmęczenie będzie duże wśród graczy. Teraz pytanie jaki moim zdaniem Ole powinien skład wystawić. Jak mówiłem wcześniej, najlepiej oszczędzić jak najwięcej graczy grających dzisiaj. A dziś zagrają(mają szansę zagrać): Henderson, Maguire, Donny a Marcus to chyba już wrócił ale tego pewny nie jestem (miał jakąś kontuzje). Do tego może zagrać jeszcze Donny, Scott, James. Ich też raczej bym odpuścił bo prawdopodobnie dopiero w piątek stawią się na treningu klubu i nie wiadomo jak wytrzymaja kondycyjnie jeśli dziś zagrają sporo minut. Jeśli dziś nie zagrają albo zagrają niewiele można ich brać pod uwagę. Więc tak:
DDG
AWB Tuanzebe Lindelof Telles(Williams)
Matić Fred
Greenwood/Mata Pogba Martial/Greenwood
Cavani/ Martial

Mimo że Telles raczej będzie mógł zagrać z WBA nie wiem czy Ole się na to zdecyduje ze względu na dość małą liczbę treningów w klubie i tego że pewnie dopiero dziś wieczorem będzie w Anglii. Natomiast Brandon jest na miejscu, w treningu, więc możliwe że będzie w lepszej formie. Poza tym moim zdaniem spokojnie zasłużył na to by dostać trochę minut. Wiem że moim zestawieniem w pomocy większość z was będzie wkurzona lub mnie wyśmieje ale tak to widzę głównie z tego względu na ilość meczów i na zmęczenie innych pomocników. Bruno doznał jakiegoś drobnego urazu to myślę że lepiej dać mu więcej czasu by doszedł do siebie bo jego strata może być dla nas potężnym ciosem. Donny prawdopodobnie dziś zagra więc też lepiej dać mu spocząć zwłaszcza że w obu meczach repki grał. Scott natomiast ma za sobą 120 minut w meczu z Serbią i dziś możliwe że też coś zagra. Jeśli nie? To brałbym go pod uwagę na mecz WBA. Pogba natomiast fakt że grał sporo w czasie kadry ale wątpie że w tym przypadku można mówić o zmęczeniu materiału bo w tym sezonie jakoś bardzo nie był eksploatowany. Może nie zawsze pokazał się z dobrej strony ale grając wyżej mając za sobą spore ubezpieczenie miałby szansę coś pokazać. W meczach kadry grał w kratkę. Ale trzeba go wykorzystać skoro jest w treningu i w grze, gdy Donny będzie miał o jeden ponad dzień mniej czasu do odpoczynku, A Bruno wyłapał jakiś lekki uraz. Mata i Greenwood jak najbardziej powinni dostać szansę. Pytanie co z lewym skrzydłem i Marcusem. Jeśli nieda rady być w pełni gotowym na mecz to warto kogoś innego tam dać. Martial z tego co mówiły media miał lekki uraz więc także jeśli nie jest w stanie się w 100% wykurować to dać tam Matę, ew. Jamesa jakby dziś zbytnio nie pograł. A w ataku raczej obstawiłbym Cavaniego. Bo z takim rywalem Edinson nam się przyda. WBA na pewno nie zagra z nami otwartego futbolu, tylko będzie się murować. Dlatego potrzeba nam rosłego napadziora który będzie umiał sobie zdecydowanie w powietrzu z nimi poradzić. Wyboru Matić Fred oraz środka obrony raczej tłumaczyć nie muszę bo - Lindelof będzie o 1 dzień świeższy od Maguire'a a Tuanzebe ogólnie jest świeży. Matić i Fred także przez całą przerwę reprezentacyjną nie grali więc będą mniej zmęczeni. A uważam że i tak nawet takim składem, trochę rezerwowym i nie optymalnym powinniśmy na pewno pokonać WBA.
GGMU
» 18 listopada 2020, 09:20 #152
Averx: "Liverpool zakopał tzw. "kapsułę czasu" w swoim nowym ośrodku treningowym. W środku znajdują się okulary Jurgena Kloppa, korki Van Dijka i rękawice Alissona.
Skrzynka zostanie odkopana dopiero w 2070 roku. Wszystko po to aby upamiętnić WIELKI sukces The Reds z poprzedniego sezonu"
Robią takie rzeczy bo spodziewają się że przez kolejne 50 lat nie uda im się tego powtórzyć :) ?
Jakbyśmy My mieli tworzyć takie "kapsuły" za SAFA ,to musielibyśmy zbudować dodatkowe ośrodki treningowe, miejsca by nie starczyło ;)
» 18 listopada 2020, 09:01 #151
miminka: You made my day :D
» 18 listopada 2020, 09:23 #150
mycka86: Jak każdy tutaj nie lubię Liverpoolu i lubię z nich pośmiać. Ale w tym przypadku absolutnie nie ma z czego. Patrząc historycznie, to Liverpool jest nieco bardziej utytułowanym klubem do nas. Na wyspach mamy niemal identyczne osiągnięcia, ale na arenie międzynarodowej to Liverpool wygrywał więcej pucharów. My rządziliśmy przez ponad 20 lat, a od kilku lat jest ich kolej.
» 18 listopada 2020, 12:41 #149
kolokolo98: To nie jest z okazji świętowania sukcesu, tylko z okazji wybudowania nowego ośrodka treningowego, tak było napisane na tej kapsule...
» 18 listopada 2020, 14:07 #148
MamRacje: Dla mnie prawdziwy futbol zaczął się w sezonie 92/93. Reformacja LM i Premier League.

Liverpool miał w swojej historii jeden moment, który trwał ok. 10 lat w latach 75-85, kiedy zdobyli 4 LM, ale co to wtedy były za rozgrywki? Żeby wygrać tytuł musiałeś wygrać tylko 7 meczów. Dodatkowo grali tam mistrzowie lig pokroju polskiej ekstraklasy. Liverpool grał z takimi zespołami jak Dynamo Drezno (mistrzowie NRD - liga 14 zespołów), Crusaders (Irlandia Płn.), Oulun (Finlandia - z którym w jednym meczu wygrali 10:1), Odense (Dania).. nawet w 1/4 grali z CSKA Sofia czy Dinamo Bukareszt.

Dzisiaj w samej grupie musisz rozegrać 6 meczów, a poza grupą kolejne 7 aby ją wygrać. Dodatkowo nie ma już zbyt wielu słabeuszy, grają najlepsze możliwe zespoły. Dzisiejsza LM to najwyższy możliwy poziom, tamta LM to jak Puchar Intertoto.

Stare sukcesy nie mają żadnego znaczenia w erze prawdziwego futbolu. Dzisiejszy futbol doszedł do momentu granicznego, profesjonalny sprzęt, nowinki techniczne i piłkarze żyjący na poziomie o którym tamci mogli marzyć. Futbol już bardziej się nie rozwinie pod względem piłkarskim, można zmieniać zasady, tworzyć "superligi", ale pod kątem piłkarskim nic się nie da już zrobić.

Ostatnie 30 lat to apogeum futbolu - najwyższy możliwy poziom.

Manchester United ma 2 LM, 13 mistrzostw, 5 Pucharów Anglii, 5 Pucharów Ligi
Liverpool ma 2 LM, 1 mistrzostwo, 3 Puchary Anglii, 4 Puchary Ligi
» 18 listopada 2020, 14:13 #147
skowron32: My gramy dopiero w sobote o 21 wiec spokojnie panowie lekki uraz nawet jakby miał to ma kilka dni na wylecznie oni maja tam takich lekarzy i fizjoterapeutów że jakby Nasza służba zdrowia miała takich to by ludzie w Polsce nie leżeli w szpitalach i kolejek nie było do lekarza
» 18 listopada 2020, 08:22 #146
DaredevilUtd: Najlepsze, że nikt nigdzie jeszcze nie potwierdził tego, że Fernandes coś sobie zrobił, a tutaj już Ole wylatuje już przegrywamy z każdym bez Portugalczyka :D
» 18 listopada 2020, 08:29 #145
is200second: I oczywiście jak na złość o tej samej godzinie leci też mecz Atleti-Barca i Juventus-Cagliari.
» 18 listopada 2020, 09:19 #144
DaredevilUtd: Złe wiesci o fernandesie i już trole się zlatuja.
» 18 listopada 2020, 07:06 #143
primasort: Fernandes najprawdopodobniej kontuzja,w takiej sytuacji to OGS świąt nie doczeka.
» 18 listopada 2020, 06:55 #142
Daka: Cavani czerwona kartka w meczu z Brazylią.
» 18 listopada 2020, 01:49 #141
Wafelek100: jak to jest z tą Polską młodzieżówką? na flashscore maja awans a na wp piszą, że nie
» 17 listopada 2020, 23:06 #140
SzarimMusty: Trudne pytanie. Ogólnie to na chwilę obecną zajmujemy ostatnie miejsce premiujące awans. Jednak... Islandia ma jeden mecz zaległy z Armenią i chyba od tego meczu wszystko zależy. Jednak problem polega na tym, iż ten mecz został odwołany.
» 17 listopada 2020, 23:27 #139
is200second: Ale im wlali.
» 17 listopada 2020, 22:46 #138
Mistrz1908: Oglądam specjalnie Francję ze względu na Pogbe.

Ewidentnie blokuję miejsce innym, lepszym zawodnikom.
» 17 listopada 2020, 22:38 #137
artix206: Po co się dodatkowo katować?
» 17 listopada 2020, 23:45 #136
robertbham: Takie natężenie meczów nie wiem po jaka ch rozgrywana jest Liga Narodów. Nic to nie daje tylko marnuje czas
» 17 listopada 2020, 22:22 #135
KalinaRIP: zeby swinie przy korycie mialy jeszcze wiecej pomyj
» 17 listopada 2020, 22:28 #134
mikon70: Co myślicie o tym, żeby w miejsce Pogby przyszedł Fabian Ruiz? Bardzo dobry technicznie piłkarz i podobna pozycja.
» 17 listopada 2020, 22:12 #133
Mistrz1908: Góralski wystarczy.
» 17 listopada 2020, 22:22 #132
is200second: Roja sobie chyba powetuje Barce na niemiaszkach.
» 17 listopada 2020, 21:58 #131
RedRevolta: Bruno zszedł po pierwszej połowie, niech zgadnę, kontuzja?
» 17 listopada 2020, 21:53 #130
QsQs: Nie chcę krakać ale nie wykluczone, że kontuzja. Zszedł jako jedyny. Gdy zespoły w tych meczach towarzyskich/ligi narodów dokonują zmian w 46 min taktycznie to zazwyczaj od razu przynajmiej po 2 graczy wtedy zmieniają.
No nic, trzeba czekać na oficjalne wieści.
» 17 listopada 2020, 22:02 #129
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.11.2020 22:03

Wyczytałem, że coś z kolanem, cześć i czołem kluski z rosołem, można się załamać, trzeba czekać oby to nie było prawdą
» 17 listopada 2020, 22:03 #128
HillsHaveEyes: Jest Beek,Pogba,Fred i Szkot, nie placzcie na zapas
» 17 listopada 2020, 22:05 #127
FreddyKruger: Pogbę i Holendra już pominąłeś bo łatwiej podać coś na swoją korzyść? Gdzie on tam napisał Matić?
» 17 listopada 2020, 22:12 #126
Diabelski97: Na Twitterze piszą, że nie doznał kontuzji, też tak uważam, ale to tylko nieoficjalne informacje.
» 17 listopada 2020, 22:15 #125
Diabelski97: Zatrzymajmy tą karuzelę śmiechu.
» 17 listopada 2020, 22:21 #124
Mistrz1908: Najlepszy na boisku był i zszedł? Dziwne.
» 17 listopada 2020, 22:23 #123
sagnol32: Serio chcecie teraz pozbywać się Martiala po średnim początku sezonu ?
x ku* D bo inaczej nie da się tego skomentować, przecież to był nasz najlepszy gracz w zeszłym sezonie w pakiecie z Bruno. Nie rozumiem tylko po co Ole go wystawia na 9 , jak każdy widzi że o wiele lepiej mu idzie atakowanie z lewej strony.
Mnie osobiście bardziej w tym sezonie irytuje Rashford. Generalnie do kontuzji w poprzednim sezonie grał bardzo dobrze , ale potem coś się popsuło. Często idzie bez sensu do przodu na 2-3 rywali i traci, strzela na pałę ze wszystkiego , gdzie obok są lepiej ustawieni partnerzy. Oddać mu trzeba że miał kilka bardzo dobrych spotkań np. z lipskiem. Nie żebym się czepiał do Ole , ale myślę że przy lepszym trenerze który by ich poustawiał grali by znacznie lepiej.
» 17 listopada 2020, 21:39 #122
Glory1878: i tak jest z Martialem, czy Pogbą: przy lepszym trenerze, przy lepszych zawodnikach, przy lepszej pogodzie.

A prawda jest taka, że nic nie pokazują, wyjdzie im jeden lepszy mecz na dziesięć no i potem liczymy, że może odpalą. Są po prostu średni, czy za słabi i tyle.

Mam nadzieje, że Cavani wejdzie z buta do podstawy i pokaże Francuzikowi jak powinien grać napastnik
» 17 listopada 2020, 21:52 #121
NoName: Martial w ostatnim sezonie: 3500 minut, 23 gole, 12 asyst, bezposredni udzial przy bramce co 100 rozegranych, a do tego kilka wywalczonych karnych.

'Slaby jest, wyjdzie mu jeden mecz na 10'
» 18 listopada 2020, 01:42 #120
gloryunited97: mikiartur też się zgodzę że pozbywanie się Martiala byłoby bez sensu trzeba mieć tą głębie składu, może Cavani będzie miał na niego dobry wpływ co do Pogby się nie wypowiadam bo każdy już się w tej kwestii wypowiadał nie raz i nie mam co dodać od siebie na jego temat.
» 17 listopada 2020, 21:25 #119
69eyes: Gol Szwedów po wylewie Pogby, on zaraz straci skład na stałe nie tylko w United ale i reprezentacji.
» 17 listopada 2020, 21:02 #118
mikiartur: nie nazwałbym tego wylewem pogby choć fakt że był zamieszany przy tym golu.
» 17 listopada 2020, 21:04 #117
sisinho: No tak, problem z koordynacją ruchową, potyka się o własne nogi i nieudolnie wybija piłkę pod nogi Szweda. W dodatku gdyby Szwed nie chciał strzelać to mógłby się położyć bo Pogba go zahaczał nogą i byłby karny.

Zamieszany to mało powiedziane.
» 17 listopada 2020, 21:06 #116
sisinho: Pawełek Pogba - kolejny dobry występ. 4 minuta i juz sprezentował swoim fatalnym wybiciem bramkę dla Szwecji.
» 17 listopada 2020, 20:59 #115
NoName: Kto jest według Was najlepszym zawodnikiem u nas w tym sezonie do teraz? Jak dla mnie De Gea. Kilka spotkań nam uratował, miał kilka wybitnych interwencji, nic nie zawalił, no i ogólnie trzyma równy wysoki poziom.
» 17 listopada 2020, 20:12 #114
Glory1878: Najlepszy Pogba, najsłabszy Bruno
» 17 listopada 2020, 20:18 #113
FreddyKruger: James....hmmmm....Lingard......? Ohh wait :/
» 17 listopada 2020, 20:33 #112
Fido: Dżons
» 17 listopada 2020, 20:56 #111
mikiartur: Zdecydowanie DDG. I dziwi mnie dlaczego Enrique w repce go teraz na 3 mecze usadził na ławce
» 17 listopada 2020, 21:05 #110
NoName: 'Ktos zapytal o naszego najlepszego zawodnika, wiec odpowiem Jones albo Pogba... ale bedzie beka, ludzie na dp z krzesel pospadaja hue hue hue'
» 18 listopada 2020, 14:03 #109
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.11.2020 14:26

Moim zdaniem, kluczem do uzdrowienia MU jest pozbycie się tych "francuskich gwiazdeczek" którym zwyczajnie się nie chce tu być.

1) Martial.

Musimy zrozumieć, jak ktoś już kiedyś zauważył że Martial to nie jest wybitny piłkarz który ma gorsze okresy ale to przeciętny piłkarz który czasem zabłyśnie.
Sama jego mowa ciała jest odpychająca, jemu zwyczajnie się nie chce. Ma momenty, pod warunkiem że , słońce pada na murawę pod kątem nie większym niż 45 stopni, wiatr wieje we właściwym kierunku pólnocno wschodnim z delikatnym odchyleniem na wschód itd, itp. NA MU momenty to za mało. Edinson musisz.

2) Pogba.

Zwyczajnie: to wirus. Ciągle szukający atencji, myślami już dawno w Realu. A na boisku?
Bezproduktywny, nie myślący i głupio prokurujący karne. Na dodatek, rozbija drużynę od środka. A to podjedzie limuzyną na trening, a to chlapnie coś w wywiadzie że chce odejść niby "hehe przypadkowo", a to napuści brata, mamę, babcie, agenta itd. itp. Taka sytuacja ma miejsce kilka razy w sezonie. Również przez sporą cześć jest kontuzjowany wówczas zajmuje się dabowaniem. Sprzedać ASAP
» 17 listopada 2020, 14:26 #108
Diabelski97: Martial, to dobry zawodnik, technicznie nawet bardzo dobry. W poprzednim sezonie strzelił 17 goli w lidze bez żadnego karnego, i przy dwumiesięcznej absencji. Natomiast przyszłościowo musimy myśleć o typowej dziewiątce. Martial nie robi problemów, i jeszcze nam się przyda. Natomiast co do Pogby, to się zgadzam, jeszcze jakiś czas temu, brałem go w obronę, ale gość znowu dorzuca do pieca, a na boisku też wielkiego pożytku z niego nie ma.
» 17 listopada 2020, 15:17 #107
Julius: Stoperan, ty masz na każdego użytkownika prywatne archiwum komentarzy? Nie pierwszy raz cytujesz kogoś komentarz sprzed miesięcy. To twoje hobby czy naprawdę nie masz życia?
» 17 listopada 2020, 18:22 #106
Julius: Gdzie ja mówię o ,,moim'' Martialu bądź tym użytkowniku. Jeśli chodzi o te twoje foszki to przypominam że sam rzucasz się na każdego kto nie uważa Freda za najgorsze co trafiło na tą planetę. Dodatkowo mówisz o FOSZKACH ,,pokolenia XD'' mimo, że nawet tego zwrotu nie użyłem a sam się burzyles jak to ktoś może napisać anglojęzyczne ,,tier 1''. Także dziadzia zluzuj.
» 17 listopada 2020, 19:06 #105
awe: "Sama jego mowa ciała jest odpychająca," i to jest mistrzostwo kibicow DP, co z tego ze to byl najlepszy ofensywny pilkarz zeszlego sezonu... Dla Rashforda krytyka juz nie jest taka surowa mimo, ze na przestrzeni calego sezonu nie wyglada lepiej od Anthonego (zeby nie powiedziec, ze gorzej), ale Marcus nie ma wiecznie tej samej miny i tej 'odpychajacej mowy ciala' wiec jest lepszy ...
» 17 listopada 2020, 19:09 #104
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.11.2020 19:41

Stoperan co ty masz w glowie? Cytujesz gościa, który się tutaj nawet nie wypowiada, ani jedna osoba co pod cytowanym postem się wypowiadała nie bierze udziału tutaj. Co chcesz tym osiągnąć? Pokazujesz, że niby ty już kiedyś o tym pisałeś, że masz rację? Chcesz się dowartosciowac? Z twojej wypowiedzi nic nie wynika tak naprawdę, a udajesz mądrego.
» 17 listopada 2020, 19:39 #103
mikiartur: Stoperdo co do twojego pierwszego koma pod tym postem, to akurat w zeszłym sezonie Martial strzelał głównie w 2 części sezonu. A ja wam powiem tak że za pozbyciem Martiala zdecydowanie nie jestem. Bo wielu zapomina że mając tyko 11stke dobrych piłkarzy niczego się nie wygra. A co do jego mowy ciała itd to chyba nie oglądaliście ostatnich meczów i meczów MU ogólnie od stycznia. To nie jest klasyczna 9tka ale taki piłkarz także nam jest potrzebny. A jak wiemy większa konkurencja powoduje że dani zawodnicy grają lepiej. Przykładem takim jest Shaw który od przyjścia Tellesa gra zdecydowanie lepiej, zwłaszcza w obronie a ostatnio nawet asystę dorzucił, że zaczęły się plotki o jego powrocie do repki się pojawiały. Jego największym obecnie problemem jest skuteczność. Ale to nie jest rzecz której nie da się pozbyć. Ja tam wierzę w każdego naszego którego mamy w składzie. A Pogba, jeśli nie chce grać dla nas to niech odchodzi. Ale dopóki nie ustabilizuje formy i nie będzie lepiej grał to niech będzie na rezerwie. Ja tam się ciesze że w repce gra w każdym meczu bo jest szansa że to poprawi mu formę. W końcu przynajmniej do czerwca jest naszym piłkarzem więc niezależnie jak mu idzie trzeba liczyć na to że podniesie formę i da trochę jeszcze tej ekipie.
GGMU
» 17 listopada 2020, 21:19 #102
pawelisto2: Dzisiaj urodziny obchodzi Nani!

Nie będę pisać, że jeden z większych talentów, który w pełni się nie rozwinął na miarę możliwości, ale chyba nikt nie ma wątpliwości, że klub mógł zrobić z niego większy użytek, a i on sam miał zadatki na coś więcej w futbolu. Z takimi obiema nogami, strzałem, techniką.
Oj bardzo dobrze go wspominać będę już zawsze.
» 17 listopada 2020, 13:17 #101
karpiu2201: Ja zawsze będę Go pozytywnie wspominał. Zadatki miał na ścisły top. Mimo wszystko oceniam jego karierę w Utd oczywiście "in plus". Niepotrzebnie odszedł, bo po dziś dzień nie mamy skrzydeł. Kto wie... Mimo 34 lat na karku nawet obecnie mógłby czasem zrobić (do spółki z Bruno ofc) niezły "wiatrak" z obrońców przeciwnej drużyny
» 17 listopada 2020, 14:41 #100
mordynator: Mój ulubiony piłkarz z czasów młodości.Pomimo tego że nie wykorzystał swojego potencjału w 100 procentach to uwielbiałem jego styl gry i odszedł od nas troche za wczesnie mógł jeszcze spokojnie z 3 lata zostać.
» 17 listopada 2020, 16:33 #99
ruffnecky: Zawsze w cieniu Ronaldo, zaś Fergie dostawał szału o tę jego cieszynkę, salto - że niepotrzebnie ryzykuje kontuzję.
lubiłem gościa :)
» 17 listopada 2020, 22:19 #98
kckMU: youtube.com/watch?v=_UUQLvaTn3s&feature=emb_logo

Tevez w 3 sekundzie meczu :D Jakby co, w Ameryce Płd to "normalne" faule - stąd tylko żółta, nie przez nazwisko.
» 17 listopada 2020, 07:07 #97
RedsFan: Ooooj tam oj tam, lekko go na depnął w łydkę :D
» 17 listopada 2020, 07:31 #96
Glory1878: Ciekawostka

U15 Realu Madryt z Atletico
Nastolatkowie musieli biegać przez pełne 90 minut w maseczkach!
» 16 listopada 2020, 22:59 #95
kckMU: Ta polityczna paranoja nie zazna granic.
» 16 listopada 2020, 23:12 #94
HarryBrown: Nie dramatyzuj. Swojego czasu na obozie tzw. przysposobienia obronnego biegaliśmy codziennie od 1 do 2 km (w zależności od humoru kaprali) w maskach pgaz. To był dopiero odlot :D
» 17 listopada 2020, 00:17 #93
kckMU: Niektórzy muszą - niestety - zrozumieć, że "walka" o 5 ostrzeżenie dla kogoś nie ma żadnego sensu. I tak wróci na drugi dzień z nowym kontem i ponownie zaczyna od 0.

Akurat ja mogę o tym napisać, bo sam dwukrotnie miałem bana, ale poczekałem kilka miesięcy (jak nie dłużej nawet) i zapytałem, czy można 1 warna zdjąć. Ale każdy inaczej patrzy na kwestię samopoprawy.
» 16 listopada 2020, 19:29 #92
Diabelred: ,,I tak wróci na drugi dzień z nowym kontem i ponownie zaczyna od 0.''

Fakt jest tu taki uzytkownik, ktory leci juz na 5 czy 6 koncie.
» 16 listopada 2020, 20:48 #91
QUEBON: ja lecę na trzecim koncie, ponieważ zostałem od razu zbanowany po dwóch komentarzach na dwóch różnych kontach ;( ;( ;(
» 17 listopada 2020, 09:31 #90
Diabelski97: Alex Telles has tested negative for COVID-19, and is now cleared to travel to Uruguay with the Brazil squad #mulive [uol, @Sport_Witness]
» 16 listopada 2020, 18:31 #89
DaredevilUtd: Podobno Liverpool nie zamierza się wzmacniać w zime myślicie, że to wyjdzie im na dobre? Ja myślę, że zalicza mega regres Klopp uwielbia grać jednym i tym samym składem, fala kontuzji kiedyś musiała nastąpić.
» 16 listopada 2020, 16:24 #88
Makaron94: Zobaczymy co będzie teraz jak wypadł Henderson. Ich najważniejszy piłkarz.

Liverpool nie bierze do siebie najlepszych piłkarzy ale czytałem, że skauci, analitycy i wszystkie osoby drugiego planu zarabiają tam najlepiej na świecie. Amerykanie tam kasy nie szczędzą jeśli chodzi o ten sektor i widać, że tam wszystko działa.
» 16 listopada 2020, 19:16 #87
RedsFan: Dlatego Magik trzeba posprzątać do końca w szatni, bo każdy z wymienionych zawodników to osoby sprowadzone bez odpowiedniego nastawienia. Co do Live... To że ich zarząd dobrze pracuje wiadomo nie od dziś, ale jeśli nie chcą się wzmocnic i nie mają sporej części podstawowego składu to nie sądzę, że uciulaja dużo punktów i będą wysoko. W tamtym sezonie pisałem, że Klopp już tego wyczynu nie powtórzy i nie będzie wygrywal jak leci. Morale też im spadły od ostatniego sezonu.
» 17 listopada 2020, 07:49 #86
ruffnecky: 13u, 2009/2010
15u było kontuzjowanych w ostatnim sezonie van Galla, czego jakoś nikt mu nie pamięta
» 17 listopada 2020, 22:12 #85
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.11.2020 19:25

najwyraźniej niewiele pamiętasz, a top akcje z jutjuba to nie wszystko
» 18 listopada 2020, 19:23 #84
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.11.2020 21:36

no tak, znowu nie zrozumiałeś sarkazmu, trudno :)
» 18 listopada 2020, 21:35 #83
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.11.2020 16:05

Ta drużyna powinna być budowana wokół Bruna, tu nie ma miejsca na takie marne piłkarzyny jak Pogba, sprzedać Francuza i za tą kasę spokojnie można znalezc kogoś kto odda serce na boisku i poza nim, a nie jakieś gówniarskie dogadywanie i wbijanie szpilek temu klubowi.
» 16 listopada 2020, 16:05 #82
MrCygan: Według Romano, zarząd United planuje zaoferować w najbliższym czasie nowy kontrakt dla Paula Pogby. Jakieś przemyślenia koledzy i koleżanki, bo dla mnie osobiście to żart i to niezbyt dobry.
» 16 listopada 2020, 15:50 #81
Magik1990MU: Żartem to jest, że potem kolejny trener obrywa od kibiców za to, że ma związane ręce i musi cierpieć przez pazerne świnie z zarządu z wielbicielem excela na czele.
» 16 listopada 2020, 16:15 #80
DaredevilUtd: Żart to mało powiedziane. Jak przedłuża kontrakt to Pan Gwiazdor, będzie u nas jak Ozil w Arsenalu :D
» 16 listopada 2020, 16:22 #79
vieeeri: Nie zdziwiłbym się, gdyby Utd zaproponowało mu przedłużenie na gorszych warunkach, np tak -50k funtów, które i tak będzie większe niż to, co aktualnie mu zaproponować mogą inne zespoły.
Kto mu dziś da, tak przykładowo - 300k tygodniówki - Barca, Real, Juve, Bayern? Nie sądzę. PSG? Być może. Nie mniej jednak, żeby mieć podstawy do proszenia o taką trzeba sobą coś reprezentować...
» 16 listopada 2020, 16:26 #78
HarryBrown: W dobie rządów Glazer Family i ich prezesa Eda wszystko jest możliwe, włącznie z tym, że Pogba dostanie nowy kontrakt na poziomie nawet 500k funtów tygodniowo.
» 17 listopada 2020, 00:22 #77
obiektywny91: @Daredevil tego nawet wam nie zycze :D
» 18 listopada 2020, 10:08 #76
ruffnecky: devilpage.pl/index/news/komentarze/7903/gill-nie-chcielismy-teveza/
» 17 listopada 2020, 15:45 #75
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.11.2020 11:39

Ja strasznie żałuje, że nie udało się ściągnąć w lecie Grealisha. Kawał piłkarza z niego. Taki Bad Boy z bardzo dobrą techniką. Na tą chwile zjada Pogbe w każdym aspekcie sportowym.
Środek pola Jack Grealish - Bruno Fernandes to byłaby miazga. No ale Pogbuś to jest hajs z reklam, a hajs sie musi zgadzać ...
» 16 listopada 2020, 11:39 #74
SzarimMusty: Jeszcze warto dodać, że Grealish się wybił grając bardziej jako lewo skrzydłowy niż pomocnik...
» 16 listopada 2020, 14:09 #73
nieweszles: dobry z niego kopacz. ale podpisując nowy kontrakt sam na siebie założył "łańcuch". w tych czasach nikt nie da za niego tylu pieniędzy i będzie się bujał w AV
» 16 listopada 2020, 15:38 #72
vieeeri: nieweszles

Myślę, że może mieć z klubem jakąś "dżentelmeńską" umowę co do kwoty odejścia. Skoro nikt nie chciał dać za niego 80mln latem, dziś adekwatnie mieliby prawo wołać więcej. Takim zachowaniem jedynie wydałby na siebie wyrok w nagrodę za utrzymanie AV. A kasy jakiejś szałowej na pewno nie dostał
» 16 listopada 2020, 16:28 #71
NoName: To byłby niezły twist fabuły. Dopiero co wyszła autobiografia Brzęczka, w której jednym z głównych motywów były bohaterskie eliminacje do EURO, a tu się okaże, że miesiąc później (a kilka miesięcy przed EURO) Wuja zostałby zwolniony.
Wtedy pani Domagalik mogłaby napisać kolejną część kolei losy JB, np 'Na zasiłku'.
» 16 listopada 2020, 08:39 #70
NoName: Ja nie. Napisałem tylko, że byłby to niezły twist fabuły, gdyby tak się stało.
» 16 listopada 2020, 10:59 #69
mycka86: Dopiero po Euro poleci. Wcześniej nie ma szans. Ale media lubią nakręcać takie tematy.
» 16 listopada 2020, 12:35 #68
Ronaldomanutd: Zmiana selekcjonera na poł roku przed euro to nie jest dobry pomysł, ale po Bońku można spodziewać się wszystkiego
» 17 listopada 2020, 13:22 #67
MikeMU: Fernandez miła dobry pomysł,żeby przejść do manchesteru by zdobywać trofea, tylko mu się kolory pomyliły ....
» 16 listopada 2020, 08:21 #66
MikeMU: Czy aby na pewno chcesz żebym porównał ilość i jakość trofea city i nasze przez ostatnie 5 lat?
» 16 listopada 2020, 09:57 #65
DaredevilUtd: To ciekawe bo taki zawodnik u nas nie gra hmmm...
» 16 listopada 2020, 10:03 #64
MikeMU: Puchar ligi wygrali plus vice mistrzostwo kraju. Poza tym na prawdę oceniasz, że u nas ma większe szanse na trofea niż w City? Nie lubię ściemy Bruno Fernandes (@daredvilutd teraz wiesz o kim mowa?) po prostu jest kłamcą jeśli mówi, że wybrał klub który będzie zdobywał trofea. Od odejścia SAF nie wygraalismh ani razu ligi, myślicie ze teraz to się zmieni? Może znowu się uda jak dobrze pójdzie wygrać jakiś puchar myszki Miki.
» 16 listopada 2020, 12:10 #63
DevoMartinez: Kłamcą? A nie mógł przyjść by pomóc zdobywać trofea? My tez zajeliśmy 2 miejsce i graliśmy chyba w 3 finałach więc jest na dobrej drodze.
» 16 listopada 2020, 12:57 #62
MikeMU: Jakby szedł za trofeami poszedłby do klubu który w ostatnich latach liczy się w angielskiej piłce czyli albo live albo city
» 16 listopada 2020, 15:27 #61
Mistrz1908: Wymieniłeś Puchar Ligi, po czym zakończyłeś, że u nas może wygrać Puchar Myszki Miki.

Ty byku pasiasty. Naładuj baterie do pada i pograj sobie w kierki.
» 16 listopada 2020, 15:56 #60
HarryBrown: @MikeMU
Przez ostatnich 5 lat twoje City zdobyło 6 tytułów (w tym 3 za Puchar Ligi). Nie jest to jakaś szokująca ilość. Cieniujący United w tym czasie mógł się cieszyć z 3 wygranych. I nie martw się bo za niedługo znowu wrócą stare dobre czasy gdy United będzie seryjnie wygrywać a City będzie czekać na jakikolwiek tytuł długie lata.
» 17 listopada 2020, 00:31 #59
MikeMU: Dwa razy więcej trofeów? Sam sobie zaprzeczasz.
» 17 listopada 2020, 12:48 #58
Pezet: Ten chłop nie powinien mieć racji bytu w naszym klubie już . Mam nadzieje ze Ole już sie jarnal ze daleko z nim nie zajedzie i będzie wpuszczał Donnyego kosztem Pogby
» 16 listopada 2020, 09:11 #57
ruffnecky: Że co? wyrzucacie Pogbę z klubu? zalatuje megalomanią ;)
» 17 listopada 2020, 20:02 #56
Cieniu: Dzień dobry, emocje już opadły po meczu naszej reprezentacji reprezentacji? Szczerze wytrzymałem tylko pierwszą połowę. I tak sobie myślę niech skonam, ale bajkowe i najlepsze podsumowanie padło z ust naszego kapitana. Brawo Robert Powinni postawić ultumatum albo zwalniacie Brzdęczka albo kończymy grać za jego kadencji w reprezentacji. Ten człowiek nas ośmiesza. Lewy pracuje z trenerami z topu i dobrze widzi jaki wuja jest mało skuteczny. Jeżeli myślimy o przynajmniej ćwierćfinale na Euro, to trzeba myśleć przyszłościowo i zwolnić Wuja jak najszybciej. A w jego miejsce sprowadzić kogoś doświadczonego i o mocnym nazwisku.
» 16 listopada 2020, 02:30 #55
SmokuUtd: Emocji nie było bo nie oglądałem. Przyrzekłem sobie, że nie oglądam repry pod dowództwem Brzęczka i powiem Ci, że zdrowszy jestem :). Czasem rzucę jednak okiem na chwilę by znów uwierdzic się, że mój wybór był słuszny. Pozdro
» 16 listopada 2020, 08:17 #54
DaredevilUtd: Smoku ja tak mam od początku, jak ten niby trener reprezentację przejął.
» 16 listopada 2020, 10:06 #53
mikon70: Bo Zbigniew Boniek myśli, ze jak wyszło mu z Nawałką, to dalej będzie to samo i każdy go będzie chwalić, ze ma nosa do trenerów. Prawda jest taka, ze nie ma.
» 16 listopada 2020, 12:57 #52
SkilledHydra16: Gomez, Van Dijk, TAA,Robertson, a teraz dobiegają informacje o kontuzji Hendersona.
» 16 listopada 2020, 00:02 #51
Batigol222: Do zimowego okienka jakoś dojadą, zwłaszcza, że grupę w LM raczej już pozamiatali a w Premier League na razie nikt nie wygląda na zdecydowanego faworyta. Tylko ciekawi mnie, czy Klopp będzie chciał ściągać jakichś Sokratisów, czy podejdzie do sprawy na poważnie i wyłoży kasę np. na Skriniara. Za Roberstona w sumie może grać Milner a za TAA ten drugi młody. Ale tak czy inaczej, w tym sezonie kontuzje już ich nie omijają tak, jak w poprzednich.
» 16 listopada 2020, 00:14 #50
18konrad78: Strasznie się posypali, jak jeszcze rzeczywiście Henderson im wypadnie to już w ogóle to będzie tragedia dla nich. Zaraz Firmino im będzie na obronie biegał XD
» 16 listopada 2020, 00:14 #49
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2020 22:59

Jest już o tym artykuł, acz kolwiek widzę, że go okroili i nie dokończyli tłumaczenia. Wirus już dawno powinien być sprzedany. On i Deschamp próbują zrzucić winę na klub za prywatne niepowodzenia Pogby. Zawsze jest milion ekspertów i doradców co to będą Pawełka bronili, a to jest zwyczajny leń śmierdzący, z zerowym poszanowaniem klubu, który go karmi i płaci wygórowana tygodniowke. Nie na ławce, a na trybunach bym go osobiście wolał widzieć.
» 15 listopada 2020, 22:58 #48
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2020 23:12

Ja wiem, że jest już artykuł o nim, ale no właśnie jak widać został dość mocno okrojony chyba z najważniesznego co powiedział, mnie aż zagotowało, darmozjada jak najszybciej pogonić z tego klubu, za wysokie progi dla lenia!
» 15 listopada 2020, 23:11 #47
mikiartur: jak strzela takie wypowiedzi to niech odejdzie. Jestem fanem jego talentu, ale gra słabo, i nie powie że gra słabo tylko powie że coś nie tak w klubie.
» 15 listopada 2020, 23:21 #46
GandiGanda: To jear odpowiedni moment aby go sprzedac za chociqz te 70baniek, tyle wynosi klauzula Haalanda@ tak tylko mowie
» 15 listopada 2020, 23:26 #45
SmokuUtd: Nawet jeśli nic złego nie miał na myśli, to za samo takie głupie gadanie powinien dostać bana. Bo to nie pierwszy raz jak coś p...ł głupiego. A nasi jak zwykle będą gadać, że wcale nie to miał na myśli, że czuje się u nas szczęśliwy, że atmosfera jest super itd. Oby jednak Ole posadził go na ławce, niech wchodzi w 70 min.
» 16 listopada 2020, 08:22 #44
mordynator: To są jakieś jaja z tym wynikiem na Covid u Tellesa serio... Te testy są wiadomo co warte.
» 15 listopada 2020, 22:34 #43
Batigol222: Grealish i Tielemans to grajkowie, których warto byłoby ściągnąć, bo coś widzę, że niedługo się nimi zainteresuje jakieś City;
» 15 listopada 2020, 22:34 #42
ReDevil07: Szczerze to bardzo mnie dziwi, że ten Berrardi gra cały czas w tym Sasuollo, ciągnie ten wózek od kilku sezonów, ma naprawdę dobre statystyki w lidze. Widać, że ma ten dryg do gry w piłkę, wiek idealny, ukształtowany piłkarz. Z wielką chęcią chciałbym go u nas w klubie.
» 15 listopada 2020, 22:31 #41
Lingardiho9: LE ? Czy możesz rozwinąć skrót ?
Wydaje mi się , że LE to Liga europy, a tam reprezentacje nie grają
» 16 listopada 2020, 07:55 #40
GraanManU: Alex Telles tests positive for Covid again. [cbf]
» 15 listopada 2020, 22:23 #39
Camorrista: W Polsce tylko góralski cos gra. Reszta jak z uwiazanymi kuklami potyka sie o wlasne nogi. Takiego Jacusia przyklepałbym dla United. Czyscilby nam tyły jak biały Kante.
» 15 listopada 2020, 22:11 #38
Camorrista: Ok zartowalem
» 15 listopada 2020, 22:21 #37
pictor: dobre wyczucie czaasu
» 15 listopada 2020, 22:22 #36
skowron32: Powiedzmy sobie szczerze że Anglia tym składem co gra to dosyc blado wyglada na tle składu Belgów
» 15 listopada 2020, 21:42 #35
mikiartur: Ej ale to jest skandal że Anglia gra takim defensywnym składem z takimi możliwościami. W ogóle Southgate to dla mnie zbyt słaby menadżer. W czasie mś słynęli z świetnej obrony ale teraz nawet ona nie funkcjonuje. Mają Kane Sterlinga Grealisha Sancho Rashforda akurat w tych meczach nie licze bo ma kontuzje, jest Foden, Vardy, Ings,. A oni grają na 3 śo i jeszcze 2 typowo śpd. Dla mnie to marnowany potencjał. Za to Belgia dla mnie to obecnie najlepsza i najdojrzalsza drużyna z wszystkich najlepszych. Mają na każdej pozycji światowe nazwisko i gracza.
» 15 listopada 2020, 21:39 #34
GandiGanda: Fajnie graja te Wlochy my niestety jak statysci... Kim jest ich trener? Ladnie poukladal te druzyne. Brzeczek out
» 15 listopada 2020, 21:37 #33
GandiGanda: Marian wedlug ciebie Brzeczek to dobry trener oraz adekwatny na nasza repke?? Prosze podaj argumenty ale obawiam sie ze cie zjem. Bylo trzeba brac Bielse poki byl dostepny.
» 15 listopada 2020, 22:37 #32
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.11.2020 11:15

@Gandi już wyjaśniam, Boniek to sobie może rzucać nazwiskami i kolorować bajeczki o tym, kogo by nie zatrudnił. Już widzę jak po syfie z Benhakkerem Bielsa czy inni szanowani trenerzy walą do nas drzwiami i oknami.

Magiczku chemiczku sio pod kamień, wracajcie do bełkotu o Arsenalu czy czym tam się aktualnie podniecacie.
» 16 listopada 2020, 11:14 #31
GandiGanda: Bielsa sam sie wypowiadal ze moglby trenowac RP, byl bezrobotny. Ja nie wiem.co ty tam widziales a czego nie.
» 16 listopada 2020, 16:43 #30
ruffnecky: A kiedy i gdzie tak się wypowiadał? :)
» 16 listopada 2020, 20:36 #29
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2020 21:35

Maguiera nie ma i już 2:0
» 15 listopada 2020, 21:35 #28
Dexxter: Czegoś takiego długo nie widziałem... żeby przez 45 min 3 razy wyjść z piłka za połowę
Co ta Polska ?
» 15 listopada 2020, 21:32 #27
zbyszek7: Pogba wie kiedy zwolinc a Bruno kiedy przyspieszyc ;)
» 15 listopada 2020, 21:18 #26
pawelisto2: Haha, zawodnik idealny
» 15 listopada 2020, 21:30 #25
mikiartur: Tielemans trochę mi Scholesa przypomina
» 15 listopada 2020, 21:32 #24
Mistrz1908: Co z Maguire?
» 15 listopada 2020, 20:55 #23
vieeeri: Red card
» 15 listopada 2020, 21:30 #22
skowron32: oj co racja to racja ale SAF już nie wróci a ubolewam nad tym bo wkońcu by sie jakies trofeum przydało Nam w gablocie bo chude lata mamy.... a Harry jest kapitanem bo jest Anglikiem i sądze że to jedyny powód
» 15 listopada 2020, 20:05 #21
Magik1990MU: SAF dla takiej mentalności byłby gotów wrócić do ławkę. Razem z Brunem robiliby suszarke reszcie zespołu. A byłoby kilku do suszenia.
» 15 listopada 2020, 19:47 #20
Hipokryci: Bez przesady, ma już 78 lat.
» 16 listopada 2020, 13:29 #19
skowron32: dodam jeszcze że bedziemy mieli z Bruna mega pożytek jeśli tylko go zamulenie nie złapie ze strony zarządu i go nie bedą dusic bo jak tak bedzie to jest mega jeszcze mam nadzieje ze VdB pójdzie w jego ślady wraz z Cavanim który moze pograc ze 2-3 sezony u Nas to bedziemy strzelac i wygrywac
» 15 listopada 2020, 19:33 #18
H2O1994: Też mi się wydaje, że byłby lepszym kapitanem niż Harry
» 15 listopada 2020, 19:30 #17
skowron32: koleś powinien za samą taką wypowiedz byc kapitanem tego statku jest krótko a ma mentalnosc RED DEVIL!! i takich Nam potrzeba co serducho oddają dla klubu podobny był Tevez też był kotem
» 15 listopada 2020, 19:28 #16
flt32705: Jest naszym darem Bożym
» 15 listopada 2020, 18:22 #15
Cieniu: Gościu ma tyle ambicji i determinacji, że taki Pogba i Tony powinni się od niego uczyć.
» 15 listopada 2020, 18:10 #14
joyrider: a ja myślę, że powinni po prostu odejść
» 15 listopada 2020, 18:56 #13
Magik1990MU: dokładnie, niech się uczą determinacji gdzie indziej.
» 15 listopada 2020, 19:45 #12
mufcforever1811: Popieram!.....,a przynajmniej Pogba.
» 15 listopada 2020, 21:19 #11
awe: Jaki Tony ?
» 16 listopada 2020, 17:12 #10
Ta3k: Gość ma więcej zapału niż połowa drużyny razem wzięta. Jest u nas trochę ponad pół sezonu i to on zasługuje na opaskę kapitańską.
» 15 listopada 2020, 17:13 #9
DaredevilUtd: On to wie my to wiemy szkoda, że nie wszyscy piłkarze w klubie to wiedzą. Musimy zdecydowanie pozbyć się kilku grajków, którzy tej mentalności nie mają, bo z nimi nic nie wygramy.
» 15 listopada 2020, 13:30 #8
CroCop: Obecnie to raczej mokry sen każdego kibica. Od 6 lat powtarzane są frazesy, że klubowi potrzeba 2/3 lat na restrukturyzacje kadry, niemniej jednak jeśli chodzi o ligową tabelę, nigdy nie zbliżyliśmy się do pułapu mistrzostwa, mimo 2 i 3 miejsca w poszczególnych sezonach. Oby nasza nowa dycha zakończyła tę wstydliwą serię.
» 15 listopada 2020, 12:39 #7
ReDevil07: Co to jest za gość! Najlepsze jest to że w jego osobie nie są to tylko puste słowa. On naprawdę tego chce.
» 15 listopada 2020, 11:09 #6
karreem: Gdyby inni mieli taką mentalność, przede wszyatkim Martial, ktory z taką mentalnoscią i jego talentem osiągnąłby szczyty.
» 15 listopada 2020, 11:38 #5
kckMU: Martial jak Martial. Pogba z takim mentalem nie miałby konkurencji jako pomocnik.
» 15 listopada 2020, 12:31 #4
DaredevilUtd: Martial, Pogba, Lingard, Jonesy i jeszcze paru innych, nie ma tej mentalności i dopiero po ich usunięciu może wkoncu do czegoś dojdziemy.
» 15 listopada 2020, 13:32 #3
Derp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2020 14:51

nie pierdziel głupot bo lingard i jones będąc na boisku zawsze byli w pełni zaangażowani w grę, umiejętności to druga sprawa (u jones'a to bardziej kontuzje).
» 15 listopada 2020, 14:51 #2
Ronaldomanutd: Wolałbym by MU sprzedało Pogbe a nie Lingarda bo lingard angażuje sie w gre a pogba nie
» 17 listopada 2020, 13:25 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.