Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United będzie rywalizował z Interem o Muellera

» 25 października 2019, 14:54 - Autor: matheo - źródło: MEN
Manchester United jest gotowy wyłożyć 43 miliony funtów za Thomasa Muellera, napastnika Bayernu Monachium – czytamy w Manchester Evening News.
Manchester United będzie rywalizował z Interem o Muellera
» Thomas Mueller może zimą zmienić barwy klubowe
Według najnowszych doniesień mediów, o Muellera powalczą dwa kluby – Manchester United oraz Inter Mediolan.

Mueller w sezonie 2019/2020 nie może liczyć na regularną grę w barwach Bayernu Monachium, dlatego w zimowym oknie transferowym rozważy zmianę barw klubowych.

30-letni zawodnik może grać na wielu pozycjach ofensywnych i choć nie pasuje idealnie do profilu zawodnika pooszukiwanego przez Manchester United, to jego kandydatura ma być rozważana przez klub z Old Trafford.


TAGI


« Poprzedni news
Solskjaer: Mecze na Carrow Road zawsze są trudne
Następny news »
Norwich City vs Manchester United. Zapowiedź 10. kolejki Premier League

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (49)


Klimaa: Moim zdaniem to strata pieniędzy. Lepiej byłoby go wypożyczyć z opcją wykupu po sezonie.
» 27 października 2019, 16:19 #45
Czarny82r: Thomas Mueller bez formy jest aktualnie o wiele lepszy niż Martial w formie więc jestem jak najbardziej na tak.
» 26 października 2019, 12:32 #44
trikos: MULLER RATUJACY OFENSYWĘ UNITED - double facepalm.
» 26 października 2019, 08:51 #43
DjTED: Chyba nie o tego napastnika Bayernu ida starania....
» 26 października 2019, 03:30 #42
eragon30971: Dla mnie to jest odpowiednik Lingarda, też nikt nie zna jego pozycji na boisku w dodatku swoją najlepszą formę ma już dawno za sobą. Nara.
» 25 października 2019, 23:20 #41
wagor88: Zgadzam się mialem yosamo napisać. Nam potrzeba SP X2 EWETUALNIE DSP . Musimy zrozumieć że środek mimo chęci jest słaby. Zobaczcie co robią SP jak mamy aut, chowają się do krycia banał. Zamiast szukać wolnej strefy i zagrań na raz . Jak napastnicy mają coś grać? Słowa RobinaVP.
» 26 października 2019, 00:55 #40
pmax122: Oddać Kołkaku żeby wziąć Mullera, stratedzy za 5 euro....
» 25 października 2019, 23:11 #39
dlabigt23: No bez jaj jakos wydaje mi sie ze gość moze być strasznym niewypalem bo ostatnio ma zjazd formy a PL moze go juz totalnie zweryfikować . Juz wolalbym tego Mandzukicia a latem postarac sie o tego Haalanda .
» 25 października 2019, 22:09 #38
Dawidlademann: Bastian vol2
» 25 października 2019, 22:01 #37
pelzebiusz: Jak napastnik to jak dla mnie:
1 Holland - osiągalny
2. Kane - nie do wyjęcia
3. Werner - ale to nie to
4. Mandzukic - ok
5. Muller - cienki jest na dzień dzisiejszy i droższy od Mario

Najbardziej to potrzebny jest Sancho!!
» 25 października 2019, 20:29 #36
Maveric: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2019 20:39

nastepny, .... Haaland lub org. HĂĽland.
to nie jest zawodnik ktorego nazwiskowo oznacza Holandię
» 25 października 2019, 20:38 #35
GS8GS: Dla mnie numerem jeden powinien być na chwilę obecną Cavani, bardzo uniwersalny, pasuje do szybkiej gry i ataku pozycyjnego. Może schodzić na skrzydła i robić miejsce dla Rashforda i Martiala. Dawałby wymienność pozycji z wyżej wymienionymi. PSG będzie chciało pewnie wykupić Icardiego więc Edisona można wyjąć za czapkę gruszek.

Mullera widział bym bardziej w pomocy. Ustawiony za napastnikiem kreuje sporo sytuacji i często uwalnia napastnika.

Mandzukić jakoś do mnie nie przemawia.

Ale jeśli w zimie udało by się ściągnąć Mullera i Cavaniego to było by całkiem nieźle, gdyż naszym młodym gniewnym brakuje trochę wzorców.
» 25 października 2019, 21:37 #34
CeTe: Jak dla mnie to dobry transfer jeśli będzie w rozsądnej cenie. Muller dobrze wygląda jak gra na takiej 10, która jest podwieszona pod napastnika. Przy naszych taktykach jak najbardziej miejsce dla takiego piłkarza, by się znalazło. Co to do tego że podobno że usiadł na ławce. Muller wpadł w konflikt z Niko. Ten go z miejsca posadził na ławce i nigdy nie dostał szansy na wykazanie się mimo tego że pryz skromnej liczbie minut potrafił chociaż asystować. Do tego Lewandowski bardzo ceni Niemca przez jego inteligentne porusza się po boisku przez co często robił mu miejsce. Muller chce odejść bo ma ambicje gry w pierwszym zespole.
Druga strona medalu to to że żaden z naszych obecnych piłkarzy nie posiada nawet połowy tego co osiągnął Muller. Mistrz świata zwycięzca LM król strzelców i wiele wiele innych. Często czołowa postać i Bayernu i reprezentacji.
Oczywiście ten piłkarz nie posiada jakiś typowych cech takich jak szybkość, drybling, strzał z dystansu, gra głową, kontrola piłki czy niesamowite przerzuty ale posiada inną cechę przez którą nadrabia swoje mankamenty. Jest to glowa. Jest niesłychanie inteligentnym piłkarzem i jego poruszanie sie, znajdowanie się na boisku i wizja gry wykracza po za typowe stereotypy. Nasi piłkarze są tak schematyczni że aż prości dlatego uważam że Muller wreszcie mógłby to trochę przełamać. Guardiola mówił kiedyś że nie miał pojęcia gdzie on czasem biegnie po czym okazywało się że to było genialne posunięcie.

Jak dla mnie wielkie tak dla Mullera mimo że osobiście nie przepadam za nim chociaż nie wiem czym to jest spowodowane
» 25 października 2019, 20:14 #33
Braks: Dobrze mówisz ale ja zdecydowanie wolę maddisons albo najlepiej eriksena
» 25 października 2019, 20:30 #32
CeTe: Braks zgadzam się też bym ich wolał ale to nie jest cel na zimę. Eriksen to jeszcze ale nie wierzę że Levy pozwoli na transfer do United. Obecnie w United nie mamy nawet ławki rezerwowych dlatego na niektóre pozycje potrzeba nawet 2 transferów tak naprawdę
» 25 października 2019, 20:39 #31
toughRoy: Zgadza sie, Thomas ma nieprzecietna inteligencje boiskowa. Niektorzy tu porownuja go do lingardinho ;) Swietny i uniwersalny pilkarz. Wypozyczenie wydaje sie byc realne. Jakos ciezko mi uwierzyc w transfer definitywny, to Bawarczyk.
» 25 października 2019, 20:51 #30
waletpl: Bastian też...
» 25 października 2019, 21:34 #29
KacperskyMu: Pewnie to tylko plotka więc no...
» 25 października 2019, 20:07 #28
KS8: Gość od paru ładnych lat nic nie gra. Siedzi na ławce i jakoś dziwnym trafem lepiej zaczeli grać. Ani z niego snajper ani skrzydłowy i jeszcze ma już 30 lat.
» 25 października 2019, 19:12 #27
OldTrafford1988: PO CO?
» 25 października 2019, 18:16 #26
GandiGanda: A czy Muller gra lub może grać na Prawej w 433?? Jeśli tak to wolałbym go za 50m niż Mandzukicia za 10.
Zresztą Mandzu to taka promocja że bralbym obydwóch do rotacji.
» 25 października 2019, 17:54 #25
BajtiMU: Jeżeli okaże się to prawdą to.. tonący brzytwy się chwyta.
» 25 października 2019, 17:48 #24
FetraiNarrator: Mjula,Szfansztajga,kagała.falkao....cdn
» 25 października 2019, 17:11 #23
FetraiNarrator: Chodziło mi o niewypały ! Jeszcze bym dodał tam sznerdele i mkhitaryana.
» 25 października 2019, 20:06 #22
DailySmoker: Nam pomocników trzeba i to kreatywnych, a nie napastników
» 25 października 2019, 17:01 #21
Klierek7: Ej chcieliście Belottiego za 100 baniek juz nie chcecie?
» 25 października 2019, 16:57 #20
Fenek: Kolejny uniwersalny? Nam już tylko potrzeba konkretów a nie zawodników w stylu "mogę grać wszędzie a najlepiej nigdzie". Można znacznie lepiej spożytkować tą kasę.
» 25 października 2019, 16:56 #19
emil1986x: Hahaha
» 25 października 2019, 16:39 #18
tyber28: A co takiego zrobił ten James, że go podajesz za wzór?
» 25 października 2019, 20:11 #17
waletpl: Zawyża poziom.
» 25 października 2019, 21:25 #16
Maveric: 3 lata za pozno
» 25 października 2019, 16:15 #15
Pezet: Może grać wszędzie czyli tak naprawdę nigdzie . Mam nadzieje ze to plota
» 25 października 2019, 15:53 #14
leven: Ja tam bym wolał chyba tego 18 latka Hollanda. Może mniejsze doświadczenie ale czuję że właśnie kogoś takiego nam potrzeba i 10 bardziej ogarnięte jak Bruno i tyle reszta będzie śmigać już wtedy jeśli Ole nie jest winny za styl gry bo jak jest to inna broszka choć i z nimi potrafili wygrać na początku sporo mecz więc do końca nie wiem w czym jest problemem.
» 25 października 2019, 15:44 #13
morrgan: Źródła w klubie podają, że Ole nie chciał Bruno, bo nie pasuje do jego koncepcji kupowania "młodych brytyjskich piłkarzy". Po prostu Ole chciałby zrobić z klubu Brexit United. A co do tego w czym leży problem zacytuję Ci moją wypowiedź z innego newsa:

"Można mówić, że mamy za słaby skład, że niby "Ole stawia na młodych", ale prawda jest taka, że to nie usprawiedliwia tego, że piłkarze United nie potrafią wymienić kilku podań, że za każdym razem jak wychodzą na boisko to wyglądają jakby grali ze sobą pierwszy raz. Watford, Norwich, Newcastle czy Sheffield Utd też przecież mają słabe składy, ale w ich grze widać jakiś plan, widać że coś ćwiczą na tych treningach. Zaraz po zwolnieniu Mourinho i przyjściu Ole potrafiliśmy praktycznie tymi samymi piłkarzami grać nie tylko ładnie dla oka i ofensywnie, ale widać było również pewne schematy taktyczne, widać było po prostu zgranie zawodników. Ole tego w parę dni z piłkarzami nie wypracował. To była robota Mourinho, a Ole po prostu pozwolił zawodnikom grać ofensywnie i tyle. Im dłużej Solskjaer jest menadżerem United tym bardziej brakuje tych schematów, tej taktyki. Coraz gorzej wygląda też forma indywidualna zawodników. Nie ma żadnego piłkarza, który za Ole gra lepiej niż za Mourinho. Nawet nowi zawodnicy z meczu na mecz grają coraz słabiej. Jak tak dalej pójdzie to Wan Bissaka zamieni się w Darmiana, Harry w Jonesa, a James zacznie grać jak Lingard. I niech nikt nie mówi, że z tymi piłkarzami nie da się grać lepiej. Nawet tak bardzo krytykowany Mourinho nigdy nie spisywał się tak słabo. W dodatku obecnie gramy jeszcze bardziej defensywnie niż za Jose, a przecież "DNA United" nie pozwala na tak defensywną grę."
» 25 października 2019, 15:52 #12
Maveric: HĂĽland, pisownia norweska Haaland pisownia europejska
» 25 października 2019, 16:14 #11
eMGieKa: Niestety,ale Ole to jest niewypał i im szybciej sobie uświadomią to władze klubu,razem z tymi co krzyczą,że Ole potrzebuje czasu tym lepiej. Chłop odkąd przyszedł niewykonał z tą drużyną żadnego progresu,powiem więcej,jest tragicznie. A jak ktoś mówi,że taki klub jak United potrzebuje czasu by zagrać lepiej niż jakiś Partizan,czy Astana no to ręce mi opadają. Trener ośmiesza ten klub swoimi wypowiedziami w mediach,piłkarze ośmieszają ten klub swoją grą. Jak ktoś się dziwi,że Glazerowie wydają mało (chociaż tego nie robią ), to nie ma co się im dziwić,kolejni trenerzy ściągają jakiś wacków którzy są zapchajdziurami.. szkoda gadać,Ole out
» 25 października 2019, 16:14 #10
Maveric: btw. mozliwe ze I Haaland trafi do United. Biorac pod uwage 3 fakty,
1 United to obok Liverpoolu najpopularniejszy klub w Norwegii
2 Ole 'prowadził' Haalanda w Molde
3 najważniejszy, Ole i ojciec Haalanda to kumple od wielu lat i Ole zna Haalanda ot dziecka, od małego wiec jeśli będzie mocno nalegal to pewnie go przekona.
» 25 października 2019, 16:19 #9
Szaman0: Muller, Mandzukic czy Ibrahimović.

trudny wybór
» 25 października 2019, 15:43 #8
Slawek7: Kto mu poda?Niemiec nie jest Aguero,ze sam sobie wypracuje sutuacje do gola,jemu trzeba podac na nos.Pomocy u nas nie ma zadnej.
» 25 października 2019, 15:39 #7
morrgan: Mieszkam od ładnych kilku lat w Monachium i jakoś sobie nie wyobrażam żeby Bayern oddał Thomasa do jakiegokolwiek innego klubu. Może gdyby sam MĂźller poprosił o transfer to by taką opcję rozważyli, ale jakoś sobie tego nie wyobrażam. Thomas to urodzony Bawarczyk, spędził tutaj całe swoje życie i nikt w Monachium nie wyobraża sobie żeby nie zakończył kariery w Bayernie. W dodatku jego żona by mu nie pozwoliła na przeprowadzkę :)
» 25 października 2019, 15:04 #6
asart: Uspokoiłeś mnie :)
» 25 października 2019, 15:22 #5
brennt: ale on chce grac albo odejsc... czego sobie nie wyobrazasz?

ja sobie nie wyobrazam, ze w wieku 30 lat skonczy kariere, albo bedzie przez 4 lata gral ogony i lige europy
» 25 października 2019, 18:51 #4
PiesekLeszek: Mamy Lingarda, który może grać na wielu pozycjach, ale nigdzie się nie sprawdza. Po co nam zawodnik o podobnej charaktrrystyce.
» 25 października 2019, 15:01 #3
sisinho: Aż się zgodzę :O
» 25 października 2019, 15:36 #2
PiesekLeszek: Jednak można :)
» 25 października 2019, 17:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.