Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sky Sports: Lukaku trenuje z Anderlechtem za zgodą United

» 6 sierpnia 2019, 15:48 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Romelu Lukaku we wtorek nie stawił się na treningu Manchesteru United i ponownie trenował na obiektach Anderlechtu. Sky Sports News twierdzi, że Belg otrzymał na to zgodę szefostwa Czerwonych Diabłów.
Sky Sports: Lukaku trenuje z Anderlechtem za zgodą United
» Romelu Lukaku ma trenować z Anderlechtem do czasu wyjaśnienia swojej przyszłości w Manchesterze United
Dziennik Het Laatste Nieuws w artykule na temat Lukaku sugerował, że napastnik Manchesteru United zastrajkował i swoim zachowaniem próbuje wymusić transfer z Old Trafford. Sky Sports News dementuje te informacje.

Lukaku dostał zgodę na treningi z Anderlechtem do czasu wyjaśnienia swojej przyszłości na Old Trafford.

Reprezentant Belgii w ostatnich miesiącach był łączony z transferem od Interu Mediolan i Juventusu. Manchester United nie musi spieszyć się ze sprzedażą zawodnika, bo letnie okienko transferowe we Włoszech zamyka się 2 września. Czerwone Diabły nie planują natomiast sprowadzać następcy Lukaku do Teatru Marzeń.


TAGI


« Poprzedni news
Ferdinand skomentował transfer Maguire’a do United
Następny news »
Oficjalnie: Wayne Rooney wraca do Anglii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (41)


DevoMartinez: A niech odejdzie. Moze paru baranom otworzą się oczy gdy zobaczą, ile nam zapewnią bramek ci "świetni" napastnicy jak Rashford czy Martial na przestrzeni sezonu. Przehypowany anglik i fochowaty dzieciak ktory nawet tylka nie ruszy jak straci piłke. Atak na medal. :)
» 6 sierpnia 2019, 22:33 #41
JH79: Jerzy 666 jak prawisz niech tak sie stanie 100% popieram
» 6 sierpnia 2019, 21:51 #40
jerzy666: Dawajta Runiego miast jego
» 6 sierpnia 2019, 17:15 #39
HardenToUnited: I co administracjo. Jego komentarzy na pewno nie usuniecie ale moje ktore nie sa zgodne z powszechna opinia to usuwacie w mgnieniu oka. Tak samo bylo jak na DP grasowal "Fetraini", durne komentarze nie robily wam problemu ale jak ktos sie troche inaczej wypowie to cenzura. Dla dobra wszystkich, usuwajcie takich troli jak jerzy666.
» 6 sierpnia 2019, 17:39 #38
jerzy666: A o co ci chodzi ? Nie wiem co wypisujesz ja napisałem że zamiast Lukaku powinni sprowadzić Rooneya skoro Belg nie chce już u nas grać i z czym masz problem ? Nikt cię nie lubi czy co ?
» 6 sierpnia 2019, 17:44 #37
pbskarpy: Tu caly czas nie ma odpowiedzi kto kogo nie chcial. Moglo byc tak, ze to Ole mu powiedzial - nie ma dla ciebie miejsca, nie pasujesz mi, szukaj klubu. Lub ta (ktora jest moim zdaniem pewniejsza), ze Lukaku widzial jak moze wygladac jego przyszlosc i sam uznal ze to koniec przygody z MU, ze takiego stanu rzeczy nie bedzie akceptowal. Dogadal sie z klubami i "zastrajkowal". A z takim podejsciem nie ma miejsca na treningi w pierwszym zespole. Ewidentnie Rom sie wypial.

Zauwazcie, ze z Pogba moglby miec podobny problem, ale nie "strajkuje" tylko czeka na rozwoj sytuacji. Gra w pierwszym zespole.

Moim zdaniem Lukaku poszedl pod prad z naszym klubem.
» 6 sierpnia 2019, 17:09 #36
sisinho: Bo Pogba jest "marką" United i nie będzie mu łatwo odejść z klubu jak nie wpłynie oferta z Realu oraz OGS go chce. Natomiast Lukaku dobrze wie że pupilek Rashford i tak będzie grał, więc łatwiej było się "dogadadać" o transfer niż przesiedzieć cały sezon mając na uwadze to że za rok będą ME.
» 6 sierpnia 2019, 18:31 #35
pbskarpy: Ja to wiem. Tłumaczę to tylko tym, którzy uważają, że klub jest tu winien.
» 6 sierpnia 2019, 18:52 #34
Mattias: Niech sobie tam zostanie. Anderlecht to klub na jego poziomie.
» 6 sierpnia 2019, 17:01 #33
sisinho: To gdzie jest poziom tych jego nastepców skoro nawet tego nie strzelili co on? :O
» 6 sierpnia 2019, 18:29 #32
CzerwonySayd: Ja czekam na Mandzukicia i jednego z dwójki Fernandeza lub Eriksen.
» 6 sierpnia 2019, 16:53 #31
Krystiano98: Na podstawie tego newsa widać, jak mocno media mogą manipulować ludźmi :D
» 6 sierpnia 2019, 16:42 #30
PogbaKingOfMANU: Co tu tak cicho? Gdzie zsyłanie Lukaku do rezerw i podawania wody juniorom? ;D
» 6 sierpnia 2019, 16:33 #29
SmokuUtd: Ci co chcieli zesłania Lukaku do rezerw powinni przeprosić :)
» 6 sierpnia 2019, 16:20 #28
Magik1990MU: Dokładnie. Czekam na przeproszenie Lukaku za chamskie komentarze i epitety w jego stronę pod poprzednim niusem.
» 6 sierpnia 2019, 16:17 #27
pOLEw: Ciekawe czy Ci którzy w poprzednim newsie po nim jechali beda mieli teraz odawgę przeprosić :)
» 6 sierpnia 2019, 16:10 #26
Slawek7: Skad wiesz,ze ta informacja jest wiarygodna,ze juz odtrabiles sukces?Pasuje ci pod narracje wiec uwazasz,ze to prawda,ale nie wiemy jak bylo.
» 6 sierpnia 2019, 16:30 #25
sinedd91: @Slawek7

to nie ma znaczeni jak było.... pojawia się tu pierwszy news o czymś złym z mediów, które źródłem bywają średnim i wszyscy zaczynają mieszać zawodnika z błotem .... za chwilę pojawia się news odwrotny i wszystkei to pipki milkną... coś jest nie teges chyba nie ? :P
» 6 sierpnia 2019, 16:48 #24
UnitedWeStand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2019 16:56

@Slawek7
To widzę, że rozwiałeś wszystkie wątpliwości w kwestii swojej inteligencji.

Slawek7 jako typowy przedstawiciel tej strony, to nie ma problemu aby jechać po Lukaku w poprzednim newsie gdzie nie wie czy ta informacja jest wiarygodna i już odtrąbił sukces po napisaniu hejtów, ALE gdy pojawia się news dementujący poprzedni, to przecież nie wiadomo czy jest wiarygodny, więc nie ma co przepraszać za poprzednie słowa i przyznawać się do błędu..

Najwidoczniej Slawkowi7 pasuje poprzedni news pod narracje, więc uważa, że to prawda, ale nie wie jak jest, więc jechanie po Lukaku i tak ma w jego oczach uzasadnienie.

Brak słów.
» 6 sierpnia 2019, 16:54 #23
omen: Slawek7 no pomyślmy kto może mieć rzetelniejsze informacje Het Laatste Nieuws, czy Sky Sports. Opluwałeś zawodnika na podstawie jakichś głupich plotek i teraz nawet nie umiesz się do tego przyznać
» 6 sierpnia 2019, 17:07 #22
sisinho: @UnitedWeStand
@pOLEw
@sinedd91

Bo tu taka jest moda, że trzeba krytykować "drewniaka" bo nie jest w koncepcji OGS'a i jarać się tymi młodymi (z zerową skutecznością) piłkarzami z DNA United czyli Rashfordem i Martialem, w końcu nauczą się strzelać w bramkę a nie trybuny.
» 6 sierpnia 2019, 18:29 #21
pOLEw: To jest chore jak slepo ufa sie gosciowi który ma jeszcze niewielki warsztat trenerski i nic nie pokazał a jednocześnie krytykuje naszego najlepszego strzelca ostatnich lat. Przeciez gdyby Lukaku wykonywał karne tak jak to robi Aguero i Kane to spokojnie zbliżyłby sie do nich jesli chodzi o statystyki.
» 6 sierpnia 2019, 19:13 #20
Lokator23: Widac ze Lukaku nie pasuje do nowej koncepcji druzyny, nie ma przyspieszenia , techniki do tego gra z pierwszej u niego lezy. Moze to nie jest zly napastnik ale nie dla nas.
» 6 sierpnia 2019, 16:00 #19
sinedd91: Mdli mnie od czytania tego....

po pierwsze ... nie ma przyspieszenia? owszem spasł się na mistrzostwa świata bo takie były założenia jak przyznał.... wiec teraz sztab i trener winni powiedzieć: "Słuchaj Rom... musisz zrzucić, będziesz grać trochę mniej bo trzeba się na tym skupić" ... do tej pory pamiętam jak w meczu z Evertonem jak Lukaku dostał piłkę to oddalał się w dramatycznym tempie od naszego zespołu i tylko jeden Baily potrafił go dogodnić" .... więc sorry....

po drugie: gra z pierwszej piłki u niego leży? pół na pół.... właśnie Lukaku to taki typowy napastnik grający tyłem do bramki... przyjmie przytrzyma odda.... idealny do gry kombinacyjnej.... a napewno lepszy od Rashforda, który w pewnym momencie ma klapki na oczach i albo strzela z dystansu albo holuje i strzela.... czy Martiala, który ma bardzo często leniwe mecze.....

Skończcie z tymi mitami.... Sprzedaż Lukaku to błąd....
» 6 sierpnia 2019, 16:29 #18
morrgan: Ciekawe jest to, że w reprezentacji z grą z pierwszej piłki nie ma problemu, a przyśpieszenie (które wcale nie jest takie słabe) też jakoś jego kolegom z reprezentacji nie przeszkadza. Strzela tam dużo bramek. Jaka jest różnica? Po prostu tam ma z kim grać i ma mu kto podać dokładnie. W United walą na niego 50 metrowe piłki górą i "radź sobie". Skreślenie Lukaku to błąd Ole. Lukaku w zeszłym sezonie zagrał kilka razy na prawym skrzydle i w tych meczach pokazał, że potrafi stworzyć więcej okazji grając na nie swojej pozycji niż nasi "rasowi" skrzydłowi.
» 6 sierpnia 2019, 16:31 #17
PogbaKingOfMANU: Popieram Panowie wszystko co napisaliście o Lukaku. Od siebie jeszcze dodam tylko odnośnie tego spasienia się, że wg mnie to mocno przesadzone komentarze. On wcale nie jest otyły, to po prostu duży chłop i solidnie zbudowany. Tłuszczu to ja tam u niego nie widzę. I w reprze ta domniemana "otyłość" jakoś nie przeszkadza. Problemem jest co innego o czym już tu napisaliście :)
» 6 sierpnia 2019, 16:38 #16
sinedd91: tak mi się napisało, że się spasł :D ... przybrał masę mięśniową może tak brzmi lepiej bo spasł to się Anderson :D ... skoro w koncepcji gry to przeszkadza to trzeba się po prostu skupić na treningach biegowych i zręcznościowych kosztem treningu siłowego i tyle :)
» 6 sierpnia 2019, 16:44 #15
ruffnecky: Ja się obawiam jednego: że klub stał się niewolnikiem piłkarzy: Pogby czy Rashforda który przy przedłużaniu kontraktu se facto wywalczył zwolnienie Belga
» 6 sierpnia 2019, 17:37 #14
ax1d: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2019 18:52

Skończmy z tymi mitami. Spójrzmy na dane z transfermarkt:

Samolubny Rashford w poprzednim sezonie 33 mecze, 10 bramek, 7 asyst.
Niesamolubny Lukaku w poprzednim sezonie 32 mecze, 12 bramek, 1 asysta.

W karierze:
Lukaku w lidze 19100 minut - 113 bramek, 42 asysty (99% czasu na szpicy)
Rashford w lidze 6700 minut - 27 bramek, 15 asyst (blisko połowę czasu na skrzydle)
Po pomnożeniu wyniku Rashforda x4 daje to 20000 minut, 108 bramek i 60 asyst. Czyli jego statystyki są równe, a nawet lepsze niż u Lukaku. 5 bramek mniej, ale 18 asyst więcej.
Lukaku strzelił 6 karnych w lidze, Rashford żadnego, więc bramkowo można uznać, że są na równi.
Celność strzałów - Lukaku 46%, Rashford 42%.

Więc mity o niesamowicie skutecznym Lukaku, o samolubnym Rashfordzie i o tym, jak to dużo lepszy Belg został posadzony na rzecz dużo gorszego Anglika zaczynają się kruszyć.
» 6 sierpnia 2019, 18:50 #13
pOLEw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2019 19:10

NIezły jesteś w tą matematyke, ale czego sie nie robi zeby dopasowac statystyke do swoich teroii :)

6700 minut x4 to jest 26800 minut a nie 20000 minut. Wniosek z tego taki że Rashford żeby mieć 5 bramek mniej i 18 asyst wiecej niż Lukaku potrzebowałby 3 sezonów więcej niż Belg.

Pomnóż sobie to x3 to wyjdzie CI ze przy rozegraniu 20000 minut (nadal wiecej niz Lukaku) miały na koncie 32 bramki mniej od Belga. Przy jego skutecznosci to są 3 sezony grania.

Panie Mitokruszny :)
» 6 sierpnia 2019, 19:10 #12
ax1d: Masz rację, mój błąd w obliczeniach.
20000 minut Rashforda daje 81 goli i 45 asyst
19100 minut Lukaku daje 113 goli i 42 asysty

Nadal jednak uważam, że nie jest to żadna przepaść, biorąc pod uwagę, ile Rashford gra na skrzydle, na którym Lukaku nie gra w ogóle, bo jeśli wchodzi, to zawsze na szpicy.
Celność strzałów to potwierdza - Lukaku jest nieznacznie lepszy od Rashforda, strzelając ze skutecznością 42% przy 45% Romelu.

I żeby było jasne - nie twierdzę, że Rashford jest lepszy od Lukaku. Ale może być, szczególnie jeśli będzie grał głównie jako 9. Jest o 4 lata młodszy i ma przed sobą jeszcze dużo nauki, podczas gdy Romelu wchodzi w swój prime i raczej lepszy nie będzie.
Nie uważam też, że sprzedaż Lukaku to dobry pomysł. Wolałbym sprzedać Martiala, bo od lutego 2018 nie pokazał w zasadzie nic. Ale jeśli Lukaku faktycznie obraził się na klub i zamiast walczyć o miejsce, wolał szukać klubu we Włoszech, to decyzja o sprzedaży jest w zasadzie oczywista i najlepsza dla wszystkich stron.
» 6 sierpnia 2019, 19:32 #11
sinedd91: o czymkolwiek bym nie mówić zawsze wjedzie ktoś na ostro ze statystyką....
po pierwsze mówimy tutaj o tym, że Lukaku nie pasuje do koncepcji bo jest 1) za wolny 2) nie umie grać kombinacyjnie.... obydwa te argumenty sa wierutną bzdurą..... ale tak zgadza się Lukaku może się nie nadawać do koncepcji jeżeli ta koncepcją jest gra z kontry gdzie potrzeba napastnika który przynajmniej co drugą akcje zamieni na bramkę i zawodników którzy potrafią przejść 2-3 rywali.....

co do samej statystyki kolega powyżej Ci dobrze napisal pomnóż sobie to razy 3 a nie 4 .... a i tak masz 20100 minut 81 goli i 45 asyst ... a grałby 1000 minut więcej czyli około 11 spotkań to prawie jedna trzecia sezonu :) a statystki i tak raczej słabsze :) oczywiście biorąc pod uwagę fakt, że mu sodówka nie uderzy do głowy i utrzyma skuteczność ... oczywiście może ją też poprawić czego mu zyczę....

tematem rozmowy są wymyślone wady lukaku, które ktoś podrzymuje z uporem maniaka jako prawdę :)
» 6 sierpnia 2019, 19:34 #10
ax1d: sinedd, to nie są wymyślone wady. Lukaku nie jest Drogbą, a ktoś w którymś momencie uznał, że będzie. Nie potrafi przyjąć piłki, nie potrafi rozegrać jej w nieszablonowy sposób (choć kilka razy mu się to udało), nie potrafi minąć obrońcy na kilku metrach, nie ma odejścia z miejsca. Nie jest w tym zwyczajnie dobry.
On nie powinien absolutnie grać tyłem do bramki. W Evertonie grał zawsze przodem do bramki, dostawał piłki na wolne pole (dzięki czemu miał te metry, żeby się rozpędzić) i na przepychanie W BIEGU z obrońcami. I w tym jest fenomenalny. Ale Ole nie chce tak grać. I dlatego postawił na Marcusa. Romelu mógł zacisnąć zęby i spróbować pokazać, że nadaje się też do innej gry. I liczyłem, szczerze mówiąc, że tak właśnie zrobi. On jednak się obraził po prostu. Zaczął szukać klubu i mówić o tym, że "zawsze chciał zagrać we Włoszech" JUŻ W POPRZEDNIM SEZONIE. I moim zdaniem teraz jest już mleko rozlane.
» 6 sierpnia 2019, 19:47 #9
sinedd91: nie chce mi się na ten temat dyskutować dalej.... serio może oglądam inne mecze :) ale imo właśnie Lukaku gra genialnie tyłem do bramki :) ale fakt te cechy o których mówisz fakt masz racje :) i tak masz racje Lukaku nie jest Drogbą :)
ale to świetny napastnik jeżeli drużyna jest z piłką i wie co z nią zrobić a jednocześnie zawodnik, który moim zdaniem nie nadaje się do gry z kontry jaką będzie uskuteczniał Ole :) pogadamy o tym jak się sezon skończy albo Ole wyleci chociaż wolałbym tego scenariusza uniknąć :)

nie mniej pisanie, że Belg nie ma przyspieszenia i gry na jeden kontakt jest absurdem ... technika fakt trochę leży i nieszablonowe rozgrywanie piłki też :) ale to co wymienił kolega Lokator to bzdury jakich dawno tu nie czytalem.... najgorsze jest to, że ludzie to powielają :)
» 6 sierpnia 2019, 20:01 #8
pOLEw: A czy Rashford jest jakiś dobry w grze tyłem do bramki ? Pierwszy lepszy stoper na jego plecach go przepycha, zgrywanie głowa beznadziejne a co do przyjęcia to sam zobaczysz przy większej ilości spotkań na szpicy Rashford tez nie będzie w tym dobry. Jego brak wyczucia widać było już w grze na skrzydle gdy wielokrotnie wypuszczał piłkę za daleko lub niekiedy w aut. To samo wyjdzie przy przyjęciach tyłem i piłka będzie mu odskakiwać niczym lukaku.

Po tym wszystkim co robił i mówił w tym sezonie Pogba pisanie ze w przypadku Lukaku mleko się wylało wyglada na grube nieporozumienie. Póki jest z nami nie jest za późno.
» 6 sierpnia 2019, 20:08 #7
ax1d: sinedd, ale Lokator właśnie to napisał, co napisałeś i Ty - to niezły napastnik, ale nie dla nas, bo nie ma techniki (jak sądzę, chodzi głównie o przyjęcie i rozegranie) i nie ma przyspieszenia na kilku metrach. I trudno się z tym nie zgodzić. Jak ma miejsce na rozpędzenie się, to jest naprawdę nieźle, ale na kilku metrach nie odejdzie obrońcy na poziomie porównywalnym z Rashfordem, Martialem, Jamesem czy nawet Lingardem. Wynika to po części z jego gabarytów. To nie jest jego "wina", tylko po prostu tak jest. Jako napastnik ma dużo zalet i jeśli nowy trener będzie umiał to wykorzystać, to jeszcze może sporo pokazać. Ale - jak już się zgodziliśmy - Ole chce grać inaczej, a Romelu najwidoczniej nie chce/nie umie się przestawić.

walentos, od Rashforda nikt nie wymaga gry tyłem do bramki. Od Lukaku z niewiadomych przyczyn tak. Rashford nie jest królem techniki jak Berbatow, ale nie ma aż takich problemów jak Lukaku. Czy będzie lepszy? Nie wiem, ale liczę, że tak, a mam wrażenie, że Ty liczysz, że nie, żebyś mógł mieć satysfakcję i powiedzieć, że Ole nie miał racji.
Nie wiemy, jak wyglądają sprawy w klubie, jakie toczą się rozmowy i w jakim tonie. Wiadome jest, że klub puścił bajkę z "urazem", będąc przekonanym, że transfer Lukaku będzie dopięty. Nie został dopięty, a na dodatek Romelu wrzucił testy do netu, więc narracja legła w gruzach. Wszyscy prawdopodobnie są sfrustrowani. Dlatego uważam, że mleko się wylało. Lukaku nie chce dla nas grać, Ole nie chce nim grać. Czyli wszystkie przesłanki do rozwodu są spełnione.

Jeśli chodzi o moje zdanie, to to dopiero początek rewolucji. Docelowo i Pogba, i Lukaku, i Martial, i Sanchez powinni zostać sprzedani. Pierwsi dwaj nie chcą tu być, Martialowi Jose zepsuł głowę, a Sanchez w ogóle nie powinien był tu trafić. Zamiast nich do składu powinni wejść Gomez i Greenwood, Dodatkowo dokupić mobilnego i szybkiego napastnika (podobnego do Rashforda), AM typową 10 (jak Eriksen), lewe skrzydło. Dać grać Scottowi, plus kupić jakiegoś jednego czy dwóch młodzików pokroju tego Longstaffa. Tak bym sobie marzył, ale wiadomo, że w tym oknie się to nie wydarzy, a po całym następnym sezonie to wszystko może już wyglądać inaczej.
» 6 sierpnia 2019, 20:34 #6
pOLEw: Mylisz się chciałbym żeby Rashford wypalił i nie miałbym nic przeciwko sprzedaży Lukaku za rok gdy Rashford wbije 25+ bramek w wszystkich rozgrywkach tego sezonu. Jednak pozbywanie się Romelu teraz jest błędem bo Rashford od 2 sezonów nie rokuje za dobrze a w przypadku jego kiepskiej dyspozycji nie będziemy mieli żadnej innej opcji na szpicy.

Zgadzam się co do sprzedaży zawodników o których piszesz , dorzuciłbym tam jeszcze Lingarda. Wątpię jednak by Ole był tym który tego dokona bo on będzie ich tu trzymał i na nich stawiał choćby nie wiem co. U Mourinho nie miałem wątpliwości co do tego ze Martial Pogba I Lingard będą sprzedani gdy tylko pojawi się ktoś nowy na ich pozycje.

Zgadzam się tez co do wychowanków, jestem wielkim fanem talentu Gomesa, to będzie playmaker na lata. Co do Greenwooda nie mam takiej pewności ale daje nadzieje. Kluczowe dla ich rozwoju będzie jednak to z kim będą dzielić szatnie i kogo będą podglądać na codzień a nie oszukujmy się ale Pogba Lingard i Martial to nie są dobre wzorce ani na boisku ani poza.
» 6 sierpnia 2019, 20:48 #5
ax1d: OK, tylko powiedz mi, na jakiej podstawie przyjąłeś za pewnik, że to klub zdecydował się pozbyć Lukaku? Bo ja osobiście pamiętam taką chronologię, że jak Lukaku usiadł, to po krótkim czasie poszedł pierwszy komentarz z jego strony, że zawsze chciał zagrać we Włoszech. Później poszły plotki, że myśli o przenosinach do Juve, bo tam gra jego idol Ronaldo. Dopiero dużo później klub zareagował. Moim zdaniem Twoje początkowe założenie jest błędne (Lukaku na ławie = Lukaku na sprzedaż) i stąd wynika cała reszta.

Co do Pogby i Martiala, to zgadzam się w pełnej rozciągłości. Co do Lingarda nie. Chłopakowi brakuje tego i owego, ale nadal jest przydatny, a dodatkowo zawsze zostawia serducho na boisku, nawet jeśli nie wynika z tego tak dużo, jakbyśmy chcieli i my, i on. To jest zawodnik, który powinien być w szerokim składzie i na rezerwie. Więc sądzę, że w szatni też nie psuje zawodnikom w głowach. Ale to tylko gdybanie, bo nikt z nas tego nie wie.
» 6 sierpnia 2019, 21:03 #4
pOLEw: Od przyjścia Ole Lukaku został odstawiony. Grał ogony i często wchodzil z ławki, mimo to wykręcił w tym czasie takie statystyki jak regularnie grający Rashford. Oczywistym jest to że zawodnik tego formatu chce regularnej gry w wyjściowej 11. Oczywiście mozna było to pogodzic wystawiajac dwoch napastników lub przesuwając Rashforda na skrzydło. Niestety Lukaku często ustępował miejsca Rashfordowi, oprócz tego nawet gdy spisywał się dobrze był pierwszym do zmiany a pare istotnych spotkań zaczynał z ławki. W tamtym sezonie dalo sie wyraźnie odczuć że Rashford ma u Solsjaera specjalne względy. Nie wiemy jakie rozmowy toczyły się za zamkniętymi drzwiami ale mysle ze w pewnym momencie Lukaku usłyszał od Ole ze w kolejnym sezone nie bedzie w jego planach. Gdyby klub nadal chciał go zatrzymać to nie rozmawialby tak ochoczo z kazdym kto tylko zapytal o Belga w tym okienku.
» 6 sierpnia 2019, 23:21 #3
Redevil99: rom odejdzie
» 6 sierpnia 2019, 15:51 #2
helupa: No proszę, kto by się spodziewał...
» 6 sierpnia 2019, 15:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.