Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United zaprezentował koszulki wyjazdowe na sezon 2019/2020

» 12 lipca 2019, 10:16 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United i adidas zaprezentowali nowe koszulki wyjazdowe na sezon 2019/2020. Nowy wzór strojów nie jest zaskoczeniem, bo projekty wyciekły do sieci już kilka tygodni temu.
Manchester United zaprezentował koszulki wyjazdowe na sezon 2019/2020
» Manchester United będzie grał w złoto-czarnych strojach w wyjazdowych meczach sezonu 2019/2020
Czy podobają Ci się wyjazdowe koszulki Manchesteru United?
Nowe koszulki wyjazdowe Manchesteru United zrywają z dotychczasową klubową tradycją, jeśli chodzi o kolorystykę. Czerwone Diabły będą grać w złoto-czarnych strojach, choć Manchester United określił je jako „kolory sawanny”.

Projektanci inspirację czerpali m.in. ze sztuki ulicznej, którą można oglądać w Northern Quarter, kreatywnej dzielnicy Manchesteru.

Koszulki wyposażone są w technologię CLIMALITE, która zapewnia lepszą wentylację. Trykoty są w 100% wykonane z poliestru.

Manchester United po raz pierwszy wystąpi w nowych strojach wyjazdowych w sobotnim meczu z Perth Glory. Początek spotkania o godzinie 13:00 czasu polskiego.


TAGI


« Poprzedni news
Sytuacja kadrowa przed meczem z Perth Glory
Następny news »
Pracownik Manchesteru United trafił do szpitala w Perth

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (173)


EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2019 11:36

Jest już skład na Perth Glory: Romero - Dalot, Tuanzebe, Young - Pereira, Matić, Lingard - Chong, Martial, James.
» 13 lipca 2019, 11:35 #156
EmilCioran: Jeszcze Jones.
» 13 lipca 2019, 11:37 #155
Kamil01GGMU: #mufc XI vs Perth: Romero, Dalot, Tuanzebe, Jones, Young; Andreas, Matic, Chong; Lingard, James, Martial #mulive
» 13 lipca 2019, 11:34 #154
CHRCH: Ta strona to szambo. Trzeba poczekać aż sezon ruszy bo tych idiotycznych, pudelkowych spekulacji nie da się już czytać. Dlatego zawiesilem komentowanie do rozpoczęcia sezonu.
» 13 lipca 2019, 11:08 #153
kamilpe: Widać jak zawiesiłeś komentowanie
» 13 lipca 2019, 11:19 #152
CHRCH: To, że nie rozumiesz słowa aktywność to już nie mój problem. Pozdro i pocwicz;)
» 13 lipca 2019, 13:31 #151
primasort: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2019 11:45

Barca niby kupuje Cancelo z Juve za 55 milionów,skąd oni kurna tyle hajsu mają
» 13 lipca 2019, 10:41 #150
Gallacher: I ich FFP nie dotknie,a inne kluby mają nadzory finansowe.
» 13 lipca 2019, 11:23 #149
Veron: oni robią to specjalnie, kupili LS i PO w odpowiednich odstępach tak jak teraz kupią ŚO i ŚP i PS
co wy biedni byście zrobili jakby transfery były dopięte jak w Realu?
o czym byście pisali codziennie po 10 razy do porzygu?
» 13 lipca 2019, 09:56 #148
Klimaa: Bardzo fajne. Uważam że tegoroczne koszulki są o wiele lepsze od zeszłorocznych
» 13 lipca 2019, 09:56 #147
ArktoS: To już dzisiaj!! W końcu mecz ;)
» 13 lipca 2019, 09:49 #146
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2019 09:32

Na Yt jest 15 min filmik z treningu naszych. James rozdaje autografy i takie tam.

youtu.be/nooA5sCovUs
» 13 lipca 2019, 09:30 #145
EmilCioran: Jak zaczynała się saga z odejściem Pogby to napisałem, że pewnie i tak zostanie. Myślę, że to się niestety sprawdzi, a brak transferu Francuza pewnie sprawi, że już większych transferów do klubu nie będzie. Lukaku zapewne też zostanie (co akurat uważam za dobre posunięcie) więc kasy nie będzie. Fernandesa to czuję, że też nie będzie bo Pogba zostanie. Niby inne pozycje ale jakoś nie widzę naszego ustawienia w środku pola Matić-Pogba-Bruno. W grze defensywnej to będą straszne dziury. Pogba bronić nie umie albo mu się nie chce. Bruno to gracz nastawiony zdecydowanie na atak. Jeden Matić, który już powoli gaśnie ma wszystko zabezpieczać? Nie widzę tego. Coś czuję, że przyjdzie jeszcze Lisek Harry i jakiś Longstaff. Przy takich transferach obrona wyglądałaby całkiem nieźle. Atak też nie najgorzej mimo ciągłego braku PS (może James tam się sprawdzi) ale środek pola wygląda biednie. Mam nadzieję, że moje przypuszczenia okażą się błędne, Pogbiarz odejdzie, a my kupimy dwóch grajków do drugiej linii i nie będą to żadne Longstaffy. Okienko jest jeszcze otwarte i mamy czas.
» 13 lipca 2019, 09:09 #144
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2019 09:20

No niewiem czy mamy czas . Najgorszy scenariusz moze byc taki ze Pogba niby trenuje jest z nami , wszystko fajnie pieknie , a nagle skonczy sie Tournee i zaczną znów naciskać na transfer do Realu . Bedzie lekki bunt to go sprzedadzą bo okienko bedzie sie kończyło i pójdzie nawet za mniejsza cene . A my wtedy bedziemy mieli bardzo malo czasu na trasnfery . Ba kluby ktore wiedza ze po sprzedaży Pogby mamy hajsik i potrzebujemy na mus pomocnika to bedą sobie żądaly takie ceny ze głowa mała . Niewiem czy taki Longstaff nadal bylby do wziecia za 50 mln ... Lukaku faktycznie moze zostanie bo Inter jak widać nie stać na ten trasnfer . No chyba ze bedzie tak ze uzbieraja kase i również odejdzie . Chociaz z napastnikiem nie bedzie problemu bo mysle ze mamy juz ugadane wrazie co jakieś zastępstwo dla Belga . Jednak myślę ze Lukaku zostanie .
» 13 lipca 2019, 09:19 #143
Pawelko17: Mam pytanko, czy orientuje się ktoś jak kupic bilet na mecz na OT, który będzie no w listopadzie?
» 13 lipca 2019, 07:26 #142
matheo: Musisz mieć kartę One United. 22 lipca do sprzedaży trafi kolejna transza biletów na mecze (z wyjątkiem spotkań z TOP 6). Tylko terminarz na listopad nie jest jeszcze potwierdzony. Będzie dopiero znany pod koniec września/na początku października. W trakcie sezonu klub będzie też wypuszczał kolejne transze biletów, tak było w ostatnim roku.

Zerknij do tego tekstu, ma już kilka lat, ale dużo się nie zmieniło: devilpage.pl/index/dzialy/260/poradnik-wyjazd-na-mecz-manchesteru-united
» 13 lipca 2019, 08:19 #141
pazur: Szkoda że koszulki nie grają.... Ech!
» 13 lipca 2019, 06:30 #140
braku: To będą jaja jak nie kupimy nikogo na środek obrony i kogoś na atak po prawej. Myślę że powinniśmy zrobić wszystko żeby maguire i sancho trafili do nas.
» 13 lipca 2019, 00:13 #139
karol100: To by naprawde byl kompletny syf. Dziwne to, powinnismy miec po kilku na kazda pozycje a moze sie okazac ze nie bydziemy mieli nawet jednego.

Jest Pogba i okej ale i tak powinien przysjc bruno albo milenkovic. A nie ze zsotajemy z jednym sensownym zawodnikiem na pozycje. Patologia.
» 13 lipca 2019, 00:21 #138
EmilCioran: ŚO to całkiem możliwe, że kupimy ale kogoś na PP/PS to raczej bez szans.
» 13 lipca 2019, 08:54 #137
tomekwietniu: Według mnie przyjdzie Maguire i Bruno. Transfer PP zostaje na przyszły sezon. Jeżeli sprowadzą wspomnianą dwójkę to i tak będę zadowolony 3 bardzo dobre transfery, do tego perełka jaką może być James.
» 13 lipca 2019, 08:56 #136
Wave: Najgorsze ze tancerz jeszcze z nami :(
Ja juz przeboleje nawet brak transferow do nas, byleby ta primadonna zostala sprzedana
» 13 lipca 2019, 00:08 #135
karol100: Boli cie ze on sobie tanczy swojej willi z laskami a ty siedzisz przed kompem czy co?
» 13 lipca 2019, 00:14 #134
braku: Tak między nami to pogba gust ma fatalny
» 13 lipca 2019, 00:18 #133
karol100: Tak miedzy nami to zycie bys oddal zeby byc na jego miejscu.
» 13 lipca 2019, 00:22 #132
kckMU: No oddalbym. A już będąc na jego miejscu, oddalbym wszystko na boisku i wygrał ligę z Mourinho. Wznioslbym zespół na wyższy poziom. Martial byłby gwiazdą ligi zamiast przydupasem do czlapania.
» 13 lipca 2019, 01:03 #131
braku: Poniosło cię. Za nic nie chciał bym być czarny
» 13 lipca 2019, 01:12 #130
braku: Żeby być na jego miejscu to trzeba było niesamowicie ciężko trenować a nie wypisywać bzdury w internecie
» 13 lipca 2019, 02:49 #129
nani17801: Gdyby nie ten tancerz prawdopodobnie w tabeli bylibyśmy na gorszym miejscu ;)
» 13 lipca 2019, 09:38 #128
CHRCH: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2019 11:15

Gdyby nie ten tancerz, to byśmy byli poza top10 i bili się o pozostanie w PL. Nie wiem co musi się stać żebyście zrozumieli, że Pogba to nasz najlepszy piłkarz, reszta to średniaki. Chyba tylko spadek do Championship bez Pogby by wam uświadomił gdzie teraz jesteśmy.
» 13 lipca 2019, 11:13 #127
bla27itico: + jest taki, że są lepsze niż to różowe G......
» 12 lipca 2019, 23:11 #126
Michux3: Sky informuje że United chce za Lukaku min.79m. Prawdopodobnie Belg zostanie na OT
» 12 lipca 2019, 23:03 #125
chong866: okropieństwo co roku to co tworzy adidas to jakaś parodia ;/
» 12 lipca 2019, 22:50 #124
Gallacher: Jeśli chodzi o FFP to jest to jedna wielka lipa i tyle.Milan co chwilę dostaję jakieś zarzuty i zostają wykluczenie z pucharów a taka Barcelona,City czy PSG naruszają przepisy i nic im nie grozi,ale wiadomo o co chodzi...
» 12 lipca 2019, 22:01 #123
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2019 22:07

nie stawiaj w jednym szeregu psg-city i barcelony.
psg i city sa pompowane sztucznymi pieniedzmi (umowami), barcelona jest istytucja ktora nie posiada wlasciciela i wszystkie operacje finansowe sa przeswietlane przez socios, czyli ludzi ktorzy placa skladki. jest ich ponad 100tys, kazdy z nich ma co rok dostep do wszystkich operacji klubu. nie mozna tutaj przeprowadzic zadnego właku.
city i psg ma budzet na poziomie 400 (pierwsi) 500-600(drudzy)mln euro , barcelona miliarda (!!). barcelone stac od 50 lat na wielkie transfery. oni w kazdej dekadzie od lat 50tych bili rekordy transferowe. a city i psg??
» 12 lipca 2019, 22:06 #122
Wave: Zrodlo?
» 12 lipca 2019, 22:51 #121
Gallacher: @DEPE
Milan też jest wielką marką z historią i jakoś im kręcą bata niby dlaczego,faktycznie problemy ? Przypominam ci kwestie transferu Neymara gdzie cały syf wyszedł na jaw jakie tam były kręcone lody i było zamieszane całe towarzystwo jeśli chodzi o całą transakcję.Wyjaśnij mi dlaczego inne marki klubowe są atakowane przez UEFA a inne są straszone tylko paluszkiem ?! No właśnie są pompowane sztucznie tak samo jak Milan a to Milan dostaje cięgi a City i PSG nadal grają w pucharach ? z Barcelonę mogę jeszcze uwierzyć chociaż tam też są sponsorzy z zagranicy.
» 12 lipca 2019, 23:06 #120
UnitedWeStand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.07.2019 10:26

Nie ma to jak porównywać średniaka jakim jest Milan do kolosów w postaci Barcelony, PSG czy City..

Po pierwsze, to taka Barcelona rocznie sprzedaje ok.2mln koszulek. PSG i City są w światowym top 10 ze sprzedażą na poziomie ok.800 tysięcy, a Milan to w najlepszym przypadku dobija pewnie do 200k.

Po drugie, to na Barcelone przychodzi średnio 76k kibiców, na City 54k, na PSG 47k i zgadza się, że Milan ma podobne liczby do ostatniej dwójki, ALE San Siro jest na tyle starym stadionem, że koszty jego utrzymania są w ogóle nie opłacalne i dlatego wybudują z Interem nowy mniejszy stadion aby zwiększyć zyski z biletów nawet przy mniejszej liczbie przychodzących na mecz osób.

Po trzecie, to prawa transmisyjne, z których Barca dostaje ogromne pieniądze. City i PSG również co roku mają spory zastrzyk gotówki, a co do Milanu, to sorry, ale nikt w Azji nie będzie specjalnie wstawać o 2 w nocy aby obejrzeć w TV włoski zespół. Poza samą ligą, to dochodzą również europejskie puchary gdzie Liga Mistrzów, w której od lat nie było Milanu przynosi pozostałym zespołom rok w rok kilkadziesiąt milionów dochodu.

Możecie napisać, że jak takie PSG może mieć oglądalność skoro gra w Ligue 1, ale oni mają Neymara, który jest w top 3 najbardziej medialnych piłkarzy na świecie. Nie bez powodu PSG sprzedaje więcej koszulek niż bodajże Juventus, Arsenal czy Chelsea. Sam obejrzałem parę spotkań paryżan aby zobaczyć Brazylijczyka, więc ludzie, dla których jest idolem, to pewnie od tych paru lat mają Ligue 1 w małym palcu i przez sen wymienią wszytkie mecze PSG z zeszłego sezonu.

Po czwarte, to nieoficjalnie przecież się mówi o tym, że City i PSG omijają FPP na różne sposoby, ale ich rzeczywisty budżet daje im już na tyle dużą swobodę, że na większość ruchów mogą sobie zwyczajnie pozwolić, a Milan nie jest w stanie wykazać w papierach odpowiedniego zysku aby pokryć swoje wydatki.

Zobacz sobie jak ogromne kontrakty sponsorskie mają te trzy zespoły w porównaniu do Milanu, który o takich pieniądzach to ostatni raz mógł marzyć w 2007 roku. Sponsorzy 100x chętniej dadzą kasę PSG (Neymar/Mbappe), City (Anglia) i Barcelonie (top topów od niemal początku istnienia). Co takiego ma Milan aby zachęcić do wydawania na nich pieniędzy? Nie gra w Anglii. Nie ma gwiazdy. Od lat nie gra w Lidze Mistrzów. W mediach mówi się niemal wyłącznie o aferach obyczajowych z ich udziałem gdy już się ich w ogóle wspomina.

PSG i Ligue 1 straci mnóstwo na odejściu Neymara i być może Mbappe w kolejnych latach, na podobnej zasadzie, na której teraz zyskało Serie A z racji Ronaldo.

Milan najzwyczajniej potrzebuje gwiazdy światowego formatu aby ze średniaka wrócić do tego umownego topu, bo na samej grze w Champions League, to nie zrobią dużego skoku z racji, że będą teraz musieli wydać jakieś 400mln na nowy stadion, a top 4 w kolejnym sezonie będzie ciężkie do zrealizowania.

W sumie, to zrobili dobry ruch z Piątkiem, któremu najpierw dali nr19 i sprzedali kilkadziesiąt tysięcy koszulek, a teraz zmienili nr na 9 i sprzedadzą drugie tyle. MOŻE Polak albo Pasqueta staną się gwiazdami na miarę Kaki czy Schevchenko, ale nie stawialbym na to pieniędzy.
» 13 lipca 2019, 10:16 #119
primasort: Trzeba sprzedać jak najszybciej Lukaku,bo The Telegraph piszę,że Sroki oczekują 50 milionów za Longstaffa
» 12 lipca 2019, 22:00 #118
is200second: Dajcie se siana z tymi Longstaffami Leminami itp kopaczami. Kupić Pogbie Isco skoro jest na sprzedaż.
» 12 lipca 2019, 22:21 #117
Blau: A ten holownik tu po co? Żeby razem z Pogbą człapać po boisku?

Pogba już nie chce tu grać i trzeba się z tym pogodzić. Szkoda tylko, że transferów w jego miejsce brak, bo na ten moment zamiast spróbować zbudować drużynę od nowa to zostaniemy z obrażonym Paulem, który w przyszłym sezonie może dawać jeszcze mniej od siebie niż ostatnio.
» 13 lipca 2019, 02:22 #116
DEPE: dzis dwa duze transfery w europejskiej pilce.
1. prawdziwy gwiazdorski, griezmann w hiszpani za 120mln (w tym az 30mln otrzyma real sociedad san sebastian)
2. bardzo wysoki w italii, jeden z miejscowych utalentowanych under-23, barella w interze za ~50mln
» 12 lipca 2019, 21:54 #115
Wafelek100: To nic ze przegrywamy z Evertonem 4:0, to nic ze remisujemy z hudersfield 1:1, to nic ze przegrywamy z Cardiff 2:0, lepiej nie robić porządnych transferów bo po co. Miałem nadzieję że po finiszu ubiegłego sezonu to będzie przełom... ze dokonamy kilku dobrych transferów, chociaż 2 klasowych zawodników. Z roku na rok człowiek się łudzi że będzie coraz lepiej... A jest coraz gorzej, tzn tak się wydaje ehh
» 12 lipca 2019, 21:00 #114
EmilCioran: Czyli okienko transferowe jest już zamknięte? No to przegapiłem.
» 12 lipca 2019, 21:32 #113
Wafelek100: A no jeszcze nie. Może klub szykuje bombę na koniec. Fakt faktem że spodziewałem się rewolucji a po tym co dotychczas jest to kapota, maniana a nie rewolucja xd
» 12 lipca 2019, 21:42 #112
dlabigt23: Emilcioran w zeszle okienko bylo to samo . Gadka typu okienko jest jeszcze otwarte wiec spokojnie . I tak czekalismy , spekulacji milion a konkretow zero . Teraz jest podobnie . Spodziewam sie max jednego transferu do środka pola i to jakiegoś średniaka i to tyle bedzie . Wkoncu odszedł Herrera to chyba musi ktos przyjsc i nie widze innej opcji . No chyba ze nasz zarząd stwierdzi ze mamy grac tym co mamy to bedziemy mieli 6 miejsce w tabeli .
» 12 lipca 2019, 21:46 #111
CHRCH: Zapomnij o 6 miejscu. 6 miejsce wezmą wilki. Jak będziemy w top10 z solskierem to będzie sukces na miarę ligi mistrzów.
» 13 lipca 2019, 11:23 #110
koko93: Chyba już koniec transferów, jak odejdzie Lukaku można powiedzieć, że za rok znowu nie będzie ligi mistrzów, za dwa lata (jak nie teraz) odejdzie Pogba, Matic w przyszłym sezonie również z dużą dozą prawdopodobieństwa, pewnie ostatni sezon gdzie jest wstanie zagrać na poziomie. Środek za rok Fred, Pereira, McTominay :D
» 12 lipca 2019, 19:55 #109
slaff: a potem zamkną klub
» 12 lipca 2019, 20:20 #108
zbyszek7: Ale pilkarzyki maja teraz sprane mozgi jak uslysza Barcelona! Buntuja sie i opiszczaja treningi wymuszajac transfer (Dembele, Coutinho, Griz) albo godza sie na pol roku treningow (Turan, Vidal) sie porobilo
» 12 lipca 2019, 19:34 #107
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2019 20:12

Myślisz, że Malcoma Barca oddałaby za 30-40 mln? Jakoś w to wątpię. A jak pojawi się United to cena automatycznie wzrasta. Co do Ceballosa to dla mnie to jest kot w worku. On w Realu właściwie to nic nie pokazał. Na młodzieżowych ME błyszczał ale wiemy, że piłka seniorska to sporo wyższe progi. Jestem zdecydowanie na nie, jeśli chodzi o tego zawodnika. A jeśli chodzi o stopera to sprawa wygląda podobnie jak już pisałem. Do gry wkracza United to cena rośnie. Jestem ciekaw kto według Ciebie byłby do kupienia za 30-40 mln na ŚO? Chodzi oczywiście o gracza, który podniósł by poziom, a nie był uzupełnieniem składu na poziomie Smallinga czy Jonesa. Ja kogoś takiego za takie pieniądze nie widzę.
» 12 lipca 2019, 20:10 #106
DaroMistrz5: Ja bym się zastanowił nad tym Izzo z Torino. Widziałem to w kilku meczach i naprawdę zrobił na mnie pozytywne wrażenie a z tego co się orientuję do 40mln był by spokojnie do wyjęcia
» 12 lipca 2019, 22:49 #105
is200second: Dać Realowi 100 mln i wyjąć Jesusa Vallejo i Isco.
» 12 lipca 2019, 18:28 #104
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2019 19:02

Ale wiecie, że Isco to też taki dreptak i leń jak Pogba czy nie wiecie?
» 12 lipca 2019, 19:02 #103
is200second: Ale nie kosztem Pogby tylko dla Pogby. Isco jest na wylocie. Dać im ile chcą i go kupić razem z tym obrońca Vallejo. Oglądałem go na u21 solidny facet a w dodatku Hiszpan. Będzie grał głową a nie kopal się po czole.
» 12 lipca 2019, 19:21 #102
Glory1878: Z realem nie powinnismy robic w ogóle transferów i koniec tematu.
» 12 lipca 2019, 20:27 #101
Veron: taka mała ciekawostka
zespoły Mourinho w meczach ligowych u siebie nie przegrały od 2002r do 2011r

to chyba jakiś rekord galaktyki
» 12 lipca 2019, 18:16 #100
EmilCioran: Nic dziwnego bo Mou to był kiedyś najlepszym trenerem na świecie. Nie był w top 5 czy top 3 ale zdecydowanie był nr. 1. Ale to było kiedyś, teraz jest jak jest.
» 12 lipca 2019, 19:04 #99
Glory1878: Za Mourinho u siebie tez gralismy bardzo dobrze. Pamietam serie, która bodajze zakonczyla porazka z Manchesterem City
» 12 lipca 2019, 20:29 #98
DaroMistrz5: Weź pod uwagę że na tą serię wchodziły serię remisów z ogórkami u siebie tak że nie do końca tak różowo to wyglądało
» 12 lipca 2019, 22:37 #97
Strzelec: Mi się wydaje, że transferów niema, bo mamy te 100 mln na transfery.
» 12 lipca 2019, 18:07 #96
DjTED: Tego transferu Griezmana nie bedzie :D przegladsportowy.pl/pilka-nozna/ligi-zagraniczne/laliga/fc-barcelona/atletico-zada-od-barcelony-200-milionow-euro-za-griezmanna/z1tglgb?utm_source=fb&utm_medium=social&utm_campaign=ta_fb_organic_sport&fbclid=IwAR0905BZ_F8aw_Nr1AD-lwP8Ix1B_BKd82e_cN81H3jFQgI6Dc14uzTtCpI
» 12 lipca 2019, 16:44 #95
cymGiggs11: Nie wiem czy ktoś wspominał ale od dziś funkcjonuje canal + sport 3 i canal + sport 4. Na nich ma być ekstraklasa. Ciekawe czy dzięki temu na 1 i 2 będzie więcej Premier League?
Ktoś wie?
» 12 lipca 2019, 16:38 #94
rizx: A canal+ nie dostało czasem kary i może tylko jeden mecz puszczać o danej godzinie?
» 12 lipca 2019, 16:39 #93
GGMUN6: Pod jakim numerem są te nowe kanały ?
» 12 lipca 2019, 16:45 #92
cymGiggs11: 107 i 108
» 12 lipca 2019, 16:46 #91
GGMUN6: No ciekawe czy beda dawac tam jeden dodatkowy mecz z PL
» 12 lipca 2019, 16:52 #90
EmilCioran: Pierwsze słyszę ale faktycznie są te kanały. Dzięki za info. Mam nadzieję, że teraz będzie więcej meczów live PL.
» 12 lipca 2019, 19:06 #89
spartan1: dzień za dniem mija , tydzień za tygodniem mija a poważnych transferów brak , tych dwóch nołnejmów nawet nie licze co przyszli, jak jeszcze pogba i lukaku odejdą to już bedzie po jabłkach, walka o utrzymanie gwarantowana
» 12 lipca 2019, 16:38 #88
RedRevolta: Griezmann w Barcelonie De ligt też już w Juve a my ku.. jakieś longstaffy negocjujemy...
» 12 lipca 2019, 16:20 #87
GGMUN6: Longstaffy i Leminy
» 12 lipca 2019, 16:21 #86
dlabigt23: negocjujemy ? jak narazie niemozemy sprowadzić żadnego z nich a negocjujemy juz od maja . Bieda , bieda i jeszcze raz BIEDA . Lemina ze mniej jest do sciagniecia to niech wezma jego chociaz kupią .
» 12 lipca 2019, 16:24 #85
kckMU: Z Mou byśmy nie byli blisko top6, nie przeszlibysmy PSG i nie wygralibysmy z Arsenalem i Chelsea w FA Cup.

Mourinho > Ole, to jasne.

Tu nie trener jest problemem. I przestań Norwega obrażać, on stworzył kawal historii jak jeszcze cie na świecie nie było.
» 12 lipca 2019, 16:48 #84
kckMU: Miałeś już dwóch kozaków i jakie wnioski?
» 12 lipca 2019, 17:00 #83
kckMU: Przez tego Pogbe poleciał Mou. Zarząd nie wziął jego strony.

Łączysz jakiekolwiek fakty? Bo tylko wokół nazwisk kręcą się twoje posty.
» 12 lipca 2019, 17:13 #82
kckMU: Najgorsze, że ty tak na serio.

Nie ma ratunku.
» 12 lipca 2019, 17:21 #81
kckMU: Jakby się zawsze staral na odpowiednim poziomie, a nie przetruchtal pół swojej kariery w United, to możnaby dywagować nad kolegami itd.

Chce odejść - won, byle szybko.

Zarząd w tym klubie to totalna parodia.
» 12 lipca 2019, 17:29 #80
kckMU: I dobrze, ze pajac ktory ma w powazaniu United odejdzie. I jeszcze lepiej, że nowi będą pluć płucami za ten klub.

Win-win
» 12 lipca 2019, 17:47 #79
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2019 18:13

Walnuts zastanów się dlaczego PSG chce pozbyć się Neymara
» 12 lipca 2019, 18:12 #78
kckMU: Ameryki nie odkryłeś, że jakość w składzie jest potrzebna.

Nieważnym jest, czy piłkarz jest rzemieślnikiem czy magikiem. Bez zaangażowania nie ma startu.

Chce odejść, mówią o tym oficjalnie, niech zjeżdża.
» 12 lipca 2019, 18:28 #77
Ybov: @Walntus, człowieku co jest z Tobą. Rozumiem konstruktywną krytykę itd. ale bez przesady. Dlaczego jest w Tobie tyle nienawiści? Powstrzymaj się jeszcze jakiś czas, niech zacznie się sezon. Po kilku spotkaniach jak nie będzie widać stylu, zaangażowania będzie można zacząć się martwić.
Tak swoją drogą, jakie doświadczenie miał np. Guardiola gdy przejmował Barcelone? Może lepiej byłoby sprowadzić doświadczonego trenera itd. Ale już chyba to przerabialiśmy w United? Czas, na inne rozwiązanie. Głupio byłoby chyba popełniać ciągle ten sam błąd nie próbując niczego innego?
» 12 lipca 2019, 18:28 #76
Muzyk07: Pierwszy raz zgodzę się z walnutsem
» 12 lipca 2019, 18:42 #75
kckMU: Sam ten cyrk stworzył więc będzie go ciągnąć.
» 12 lipca 2019, 19:04 #74
Gallacher: Jeśli piłkarze nie chcieli iść w ogień za Mou to czemu mieliby iść za Norwegiem ?!
» 12 lipca 2019, 19:35 #73
slaff: wiekszych bredni niż te Walantusa dawno nie czytałem. Ole zły a zawodnicy super...od 6 lat trenerzy źli a biedni piłkarze super ale nie miał kto nimi kierować. JOse sprowadził Lindelofa, Baillego Maticia Pogbe Lukaku Sancheza Freda a potem narzekał że nie ma graczy! Jeśli w grupie "zawodowców" trzeba ich mobilizować to znaczy że są dziadami i koło zawodowców nie stali, Pogba nie mioał z kim grać i przez to nie biegał, głupio tracił piłki kiwiąc się na swojej połowie, truchtał 80 minut i podawał do choragiweki. Serio?
» 12 lipca 2019, 20:18 #72
Glory1878: A prawda jest taka, ze gdyby Mourinho mial wojowników typu Vidic, Rio, Roo z dobrych lat to zmiotlby lige.
» 12 lipca 2019, 20:34 #71
Ybov: @Walnuts, masz racje. Ale może wynika to że nie mógł przepracować okresu przygotowawczego z zawodnikami itd? Nie wszystko od razu się zazębia. Myśle, że ten etap w Manchesterze wymaga trochę czasu i warto być cierpliwym. Możliwe, że się mylę. Oby nie ;)
Pozdrawiam.
» 12 lipca 2019, 22:26 #70
kckMU: 8 się zamyka okienko w Anglii?
» 12 lipca 2019, 16:17 #69
GGMUN6: Tak :)
» 12 lipca 2019, 16:20 #68
kckMU: Ręce opadają. A całkiem opadną za niecałe 30 dni.
» 12 lipca 2019, 16:26 #67
GGMUN6: Na gwałt pewnie sprowadzą Longstaffa i sprzedadzą jeszcze Lukaku i to by było na tyle w tym okienku :(
» 12 lipca 2019, 16:47 #66
Gallacher: Neymar pewnie już zapłakany w domu widząc że Barcelona go olała i kupiła sobie Gryzaka,ale tak to jest jak chciało się być Bogiem w Barcelonie i teraz żaden głupiec nie da tyle co szejki dawały Barcelony.
» 12 lipca 2019, 16:04 #65
is200second: Z tym Neymar em to może być naciągana sprawa. Czy on się kiedykolwiek sam wypowiedział na temat odejścia? Bo ja nie słyszałem. Spekulacje i plotki.
» 12 lipca 2019, 16:13 #64
Gallacher: W głębi duszy na pewno sam chce odejść patrząc na to do jakiego klubu się wpakował.Powiedz mi , z kim on tam ma grać i co ma wygrać w Europie ? Mbappe ? Cavani ? PSG jest dobre na swoim "podwórku" ale w Europie to słabiak który nie może nawet półfinału zaliczyć.Messi ,Suarez to inny kaliber gdzie każdy gracz chciałby grać z nimi a Neymar ma wodę w głowie i chciał być Panem w klubie a ze w Barcelonie go jasno zgasili to gdzieś musiał iść by "rządzić" Wiesz dlaczego Neymar nigdy nie będzie wybitnym piłkarzem ? bo ma siano w głowie i brakuję mu pokory.W Barcelonie grając z Messim i Suarezem tworzyli zabójcze trio które wygrywało CL w 2015 roku przeciw Juventusowi i mógł to znowu osiągnąć będąc w Katalonii,ale Panowi zachciało się być wyżej niż Messi i dlatego skończyło się to tak jak się skończyło i zapewne zarobki też miały wpływ,ale czasami lepiej mieć dobre otoczenie i zarabiać mniej niż jechać do jakiejś Francji i zarabiać więcej i wiedzieć ze z klubem nie uda się niczego zdobyć poza Lique 1 a tak poza tym afery z Neymarem to już nie jedna się pojawiła.
» 12 lipca 2019, 16:23 #63
DEPE: nie no nieprzesadzajmy, psg nie jest wcale takie slabe. jak rpzyjechali na old trafford to wg mnie zagrali o wiele lepiej niz potem barcelona. odpadli w okolicznosciach co by nie mowic, kuriozalnych (buffon strzeljacy sobie gola, i ten stoper niemiecki w 1 minucie, a potem karny w 90...)
» 12 lipca 2019, 16:27 #62
Gallacher: @DEPE
a co takiego w ostatnich latach osiągnęło PSG w Europie że można je uznać za silne ? Nawet taki Tottenham który jest uważany za słabszą ekipę doszedł do finału a kiedy ostatnio PSG takowy finał miało ?!
» 12 lipca 2019, 16:43 #61
Gallacher: @Walnuts
Gdyby babcia miała wąsy ... poza tym skąd taka teza że gdyby Neymar był zdrowy to by wygrał CL z PSG ?!
» 12 lipca 2019, 18:15 #60
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2019 23:08

Tu się muszę zgodzić z Gallacher. Przecież PSG to jest najbardziej "frajersko" budowany klub w Europie. Kupują gwiazdy za niebotyczne sumy, żeby potem łatać skład Chupo Motingiem, czy jakimś Bernatem czy innym odpadem na kontrakcie. Teraz wzięli Herrerę, ok, myślę, że jakiś pożytek będą mieli z niego no ale umówmy się... Ten zespół ma tyle luk, tyle dziur, stary Silva, odchodzący Alves, Neymar robiący gnój w szatni bo uważa się za Boga, jacyś ludzie z łapanki. Na ligę francuską to spokojnie starczy ale w Europie ? Po co oni brali tego Buffona ? Tylko dla nazwiska. Mają Areole w trakcie sezonu była spora rotacja. Ale po co ? Skoro Buffon nie był lepszy na tyle żęby wygryźć Areolę to przecież lepiej stawiać na swojego, młodszego, no ale oni musieli, bo nazwisko. Potem plaga kontuzji, zero zmienników, paniczne łatanie dziur, zamiast budować na marce tego "najlepszego klubu Francji" skład który będzie perspektywiczny, będzie złożony z ambitnych zawodników to oni biorą celebrytów, starych dziadków albo no-namów bo akurat za darmo do wyjęcia...
Neymar chciał wyjść z cienia Messiego i wyszedł.... Wyszedł na największego głupka dekady, który spokojnie mógł być nowym hegemonem po Leo i Cristiano a staje się coraz bardziej memicznym kolesiem, którego coraz mniej osób lubi i szanuje a coraz więcej ma z niego ubaw i uważa za rozkapryszonego gwiazdorka, który sam sobie wmówił, że jest najlepszy i teraz go boli, że nikt poza nim tego nie widzi
» 12 lipca 2019, 23:07 #59
grzeho16: Ciekawe czy ktoś z trójki: Dembele, Malcom, Coutinho byłby do wyjęcia po transferze Griezmana. Aspiracje na grę w głównym składzie pewnie mają a w Barcy raczej do tego nie dojdzie. U nas na pewno byliby wzmocnieniem ktokolwiek by to nie był.
» 12 lipca 2019, 15:56 #58
Blau: Cou to cień zawodnika z Live i zaryzykuję stwierdzeniem, że nie byłby u nas wzmocnieniem.

Dembele sportowo na pewno by nas rozruszał, ale to kolejny zawodnik z sianem w głowie. Wymaszanie transferu do swojej wymarzonej Barcy, a później kilkukrotnie spóźnianie się na treningi - już i tak chyba za dużo takich osób w kadrze mamy.

Z Malconem się zgodzę. Czytałem dużo opinii fanów Barcy, którzy chcieli żeby odszedł tylko dlatego, bo nie dostaje odpowiedniej szansy i się po prostu marnuje. On by też był najtańszy z całej wymienionej trójki.
» 12 lipca 2019, 16:17 #57
is200second: Żaden z nich nie będzie podstawowym graczem a już napewno nie po przyjściu Griezmanna. No ale co Barca i Real muszą mieć pake Harlem globetrotters i tyle.

Prawda jest taka że każdy z nich byłby wzmocnieniem w United. A czemu klub ich nie ściągnie? Bo mamy cienki system szkolenia piłkarzy!

W Barcy nawet gdy piłkarz gra mało to się rozwija brakuje mu tylko rytmu meczowego. U nas cofa.
» 12 lipca 2019, 16:17 #56
DEPE: Blau: kiedy alexis odchodzil do arsenalu z barcelony to tez pisali, przeciez on gra slabo w barcelonie. tylko ze no wlasnie... w barcelonie, na najwyzszym mozliwym poziomie. bo juz w arsnealu okazal sie najlepszym pikarzem od czasow henrego...
to samo coutinho, to wciaz pilkarz bardzo dobrej klasy, to ze w hiszpanii ma trudniej nie znaczy ze w united by gral zle. co wiecej, gralby pewnie rownie dobrze jak w liverpoolu.
» 12 lipca 2019, 16:24 #55
Blau: DEPE
Możliwe, że masz rację, ale z drugiej strony w reprezentacji Brazylii też się ostatnio kopie po czole. Równie dobrze po przyjściu do nas może grać tak samo słabo jak teraz w Barcelonie.

Wcześniej wspomniany Alexis pod koniec swojej kariery w Arsenalu też zaczynał grać słabo i dużo osób pisało, że to przez brak perspektyw ect. i, że jak zmieni klub to wróci do swojej formy - wiadomo jak wyszło.
» 12 lipca 2019, 16:49 #54
WeAreManUtd: Czy ktoś z Was miał kiedyś subskrypcję na MUTV i mógłby mi powiedzieć czy jest ona przedłużana automatycznie, bo nie chciałbym aby mi czasem pieniążki co miesiąc pobierało. Z góry dziękuję.
» 12 lipca 2019, 15:45 #53
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2019 15:50

Mi przedłuża automatycznie
» 12 lipca 2019, 15:50 #52
WeAreManUtd: A wiesz może jak wyłączyć opcje automatycznego przedłużenia?
» 12 lipca 2019, 15:51 #51
dawidwlo: Sklep Play -> Sybskrypcje
» 12 lipca 2019, 16:04 #50
matheo: Jeśli ściągnęło pieniądze za pierwszy miesiąc, to na mutv.com wchodzisz w My Settings > Subscriptions >Manage i tam anulujesz aktualną subskrypcję. Wtedy się nie odnowi automatycznie, a będziesz mógł oglądać do końca opłaconego okresu rozliczeniowego.
» 12 lipca 2019, 16:09 #49
WeAreManUtd: Dzięki za pomoc
» 12 lipca 2019, 16:14 #48
wagor88: Jaka lipa . Kolor khaki czy złoty. Jak dlamnie lipa
» 12 lipca 2019, 15:28 #47
rizx: Barca potwierdza Griezmanna, ale oni teraz mają ekipę :o
» 12 lipca 2019, 15:28 #46
is200second: A ja chętnie chciałbym sprawdzić ich stan konta bo to że szastaja kasa ponad stan to pewne ale ciekawe ile im zarząd zatwierdził letnich wydatków a ile się zadluzaja.
» 12 lipca 2019, 15:55 #45
SickRabbit: Co oni tego McTominaya wszędzie promują, pełno wywiadów z nim itp.
» 12 lipca 2019, 14:59 #44
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2019 14:38

Ciul ze strojami . Najzabawniejsze bedzie to jak po Torune odejdzie Pogba , zostanie mało czasu na transfery . A my zostaniemy z tak słabym środkiem pola . Niewierze w to ze nasz zarząd bedzie rozpaczliwie nagle wydawał hajs bo po sprzedaży Pogby ceny wzrosną jeszcze wyżej i bedą wiedzieli ze potrzebujemy wzmocnić te formacje i Edzio bedzie żałował i nie da .
» 12 lipca 2019, 14:38 #43
RememberMe: Luke Shaw - on obchodzi dzisiaj urodziny
IMO 2. najlepszy lewy obrońca ligi po Robsonie, całe szczęście że sie pozbierał po tej fatalnej kontuzji
» 12 lipca 2019, 14:37 #42
uzio: i tak lepsze niż ten wyblakły, mdły róż...
» 12 lipca 2019, 14:07 #41
NoLogo: Plus jest taki, że ten tandetny wzorek z oddali w tv nie będzie widoczny i wtedy sam kolor ujdzie, a kupować tego nie trzeba...
» 12 lipca 2019, 13:55 #40
JestemNumerem9: Correio da Manha podaje, że Manchester United w ciągu kilku najbliższych dni ma zamiar zakontraktować Rubena Diasa z Benfiki Lizbona.
To bylaby miazga!
» 12 lipca 2019, 13:53 #39
GoForWin: Ta...
» 12 lipca 2019, 13:55 #38
dlabigt23: A co z tym Bruno Fernandesem ?:D
» 12 lipca 2019, 14:41 #37
GGMUN6: Ale po pierwsze primo my kupujemy Harrego Maguiera po drugie primo potem może mają się skupić na Bruno ale widzę, że tak zwlekają z tym transferem, więc wątpie że go kupimy.
» 12 lipca 2019, 14:50 #36
Bourdain: Widać wyraźnie, że transfer Bruno jest przewidziany tylko i wyłącznie w przypadku odejścia Pogby, w przeciwnym razie nie ma co się łudzić, że go sprowadzimy, wystarczy wyłożyć 50mln, zbyt długo to trwa jak na piłkarza o znikomym rozgłosie medialnym, ta saga już trwa dobrze ponad miesiąc, widocznie nasi geniusze uznali, że jest on zbędnym elementem i 3 wieże w środku nadal będą wieść prym.
» 12 lipca 2019, 14:59 #35
karol100: Powinnismy brac Bruno niezaleznie czy Pogba odchodzi czy nie.
» 12 lipca 2019, 15:16 #34
wedel242: Koszulki z motywem skóry węża inspirowane największą gwiazdą w naszej druzynie
» 12 lipca 2019, 13:28 #33
dawid262262: Koszulki moga być najbrzydsze,najpiekniejsze mam to gleboko w du***.Ważne zeby byly wyniki i gra a nie jakis tam wyglad...
» 12 lipca 2019, 13:08 #32
Glory1878: Koszulki mi się bardzo podobają, ale lepiej fitują na czarnych, przypadek?
» 12 lipca 2019, 12:55 #31
RedsFan: Jak nie różowe to w panterke.
» 12 lipca 2019, 12:38 #30
Kruszon: Nasze stroje domowe są bardzo udane, ale ten komplet mi osobiście nie podchodzi. Kwestia gustu.
» 12 lipca 2019, 12:36 #29
Sideswipe: pewnie to pisałem, no ale według mnie są to najlepsze wyjazdowe odkąd mamy umowę z chevroletem. Przede wszystkim ich logo na tych koszulkach już tak nie razi.
» 12 lipca 2019, 12:35 #28
UrbannLegend: Bardzo fajne, w tym sezonie naprawdę ładne komplety mamy. :)
» 12 lipca 2019, 12:04 #27
IntruZ9: No jak dla mnie domowa to best ever, na samplach średnio wyglądała,ale na żywo,na zdjęciach z boiska,mega
» 12 lipca 2019, 12:10 #26
miminka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2019 12:00

- Czy widziałeś kogoś szybszego niż Daniel James?
- Być może Aarona Wana-Bissakę!

Także ten - nasze gwiazdy mogą się bać NOWYCH haha
» 12 lipca 2019, 12:00 #25
Veron: tak obiegając od tematu to muszę powiedzieć, że jak zaczynałem oglądać piłkę w latach 2002-04 to była jakaś magia
wystarczy wspomnieć kilka dwumeczy United - Real 1-3, 4-3, Deportivo - Milan 1-4, 4-0, Real - Juventus 2-1, 1-3

Milan - Ajax 0-0, 3-2 (gol Tomassona w doliczonym dający awans), w półfinale z Interem 0-0, 1-1, w finale 0-0 i zwycięstwo po praktycznie 5 remisach w fazie pucharowej i wiele wiele więcej takich sytuacji

w 2004r Mourinho obejmując Chelsea i kupując praktycznie każdego gracza pod swoją układankę wprowadził do Europy styl murowania z szybkimi kontrami (gdzie podobnie gra teraz 50% PL) bramki 72-15 mówią same za siebie, dopiero w sezonie 2006-07 PL otrząsnęła się z tej taktyki i ktoś mógł dogonić Chelsea
w 2008r nastąpił następny cios w postaci Guardioli - tu nie trzeba nic pisać, to samo co wyżej tylko taktyka full ofensywna z 1000 podań

jak teraz oglądamy mecz to wiadomo na 90% jak on będzie wyglądał, czasami zdarzy się coś nieoczekiwanego ale bardzo rzadko

w latach 90-tych i wczesnych 00' bardziej liczyły się umiejętności indywidualne, było więcej wrzutek, chaosu, nieprzewidywalności, emocji, żałuję, że nie urodziłem się z 10 lat wcześniej i nie było mi dane cieszyć się tamtym futbolem dłużej niż 2-3 lata

3 cios nadszedł z niespodziewanej strony, transfer Neymara za absurdalną kwotę, kompletne zepsucie rynku transferowego, zawodnicy nie stawiają się na treningi, zobaczcie co się dzieje z transferem De Lighta, telenowela, kto da więcej, poryci agenci, instagramy

w tym wszystkim widzę światełko w tunelu, po licznych niepowodzeniach wraca stara gwardia do United, wracają stare transfery, czyli zawodnicy młodzi, wyróżniający się, z odpowiednią mentalnością, stawiający w pierwszej kolejności piłkę

z Pogbą zdaje mi się, że on chce odejść, Ole chce go się pozbyć ale jeszcze nie teraz, nie możemy zmienić w jedne okienko całkowicie "stylu" gry, to że będziemy grali 4-3-3 z piekielnie szybkim atakiem jest niemal pewne, jeżeli do tego ma dojść kompletna przebudowa środka pola to możemy ostro się na tym przejechać, najlepsza możliwa opcja to zakup zastępcy Pogby w tym sezonie i jak będzie widać, że ogarnie rolę rozgrywającego to puścić dabera bez żalu za rok do Realu
» 12 lipca 2019, 12:00 #24
Killgor: "jak teraz oglądamy mecz to wiadomo na 90% jak on będzie wyglądał, czasami zdarzy się coś nieoczekiwanego ale bardzo rzadko"
-i piszesz to po tak szalonym sezonie ligi mistrzow?
"3 cios nadszedł z niespodziewanej strony, transfer Neymara za absurdalną kwotę, kompletne zepsucie rynku transferowego, zawodnicy nie stawiają się na treningi, zobaczcie co się dzieje z transferem De Lighta, telenowela, kto da więcej, poryci agenci, instagramy "
-jak z niespodziewanej strony?To predzej czy pozniej,by nastapilo,nie wiem co to za zdziwienie.Bardziej to sie zaczelo od sprzedazy Ronaldo do realu.Ile razy mozna plakac nad zepsutym rynkiem?10 lat jest zepsuty i nie trzeba ciagle tego powtarzac.
» 12 lipca 2019, 12:27 #23
Matiusekkk: Tylko różnica jest taka, że Ronaldo odchodząc za 100 melonów był najlepszm piłkarzem na świecie bezsprzecznie ,zdobywcą złotej piłki, wchodził w najlepszy wiek, był gwarantem bramek i asyst a najważniejsze miał wyrobioną już opinię w swiecie piłki jako mega pracowity i ambitny, wiecznie głodny kolejnych sukcesów i doskonalenia siebie z mentalnością zwyciezcy, oczywiście najbardziej medialny zawodnik na swiecie. I nigdy nie schodził poniżej pewnego poziomu od 3 lat Więc bzdura jest, że to przez Ronaldo się popsuł rynek, bo z perspektywy czasu można stwierdzić że nawet jak na tamte lata to była promocja i myślę że Perez by to potwierdził. a ile z tych cech można przypisać do Neymara czy Pogby..

A co do strojów to uważam że ładne ale to nie one mają być najważniejsze tylko piłkarze muszą dawać prawdziwe show jak na teatr marzeń przystało !

Pozdrawiam
» 12 lipca 2019, 14:22 #22
JasnaLiryka: Jak dla mnie spoko. Lubię połączenie kolorów złoto+czerń.
Z resztą jak już o tym to przez to logo Chevroleta każda będzie słaba na swój sposób :D
» 12 lipca 2019, 11:58 #21
Muzyk07: A mi się tam podobają
» 12 lipca 2019, 11:38 #20
Wafelek100: A tak swoją drogą mam nadzieję że Lukaku zostanie w klubie . Wg mnie jest bardzo dobrym zawodnikiem i napewno przyda się zespołowi. A wy co o nim sądzicie?
» 12 lipca 2019, 11:32 #19
tygrys26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2019 11:55

Na pewno jest jednym z lepszych gdy skład gra pod niego co udowadniał w evertonie, ale w united zazwyczaj pełni rolę ściągania obrońców i przepychania się z nimi, a nie strzelanie bramek. Tak czy inaczej na pewno się przyda jak zostanie
» 12 lipca 2019, 11:55 #18
Slan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2019 11:32

Mnie się nawet podobają, a jak będą grać dobrze, to mogą grać nawet w sraczkowatych ;)
» 12 lipca 2019, 11:31 #17
REDBOSS: Moim zdaniem ta koszulka wraz z ubiegłoroczną różową bardzo mocno konkurują o miano najbrzydszej koszulki United w historii. Może czas na zmianę sponsora/wykonawcy? Mi osobiście najbardziej podobały się koszulki od Nike, te niebieski były świetne.
» 12 lipca 2019, 10:52 #16
ax1d: Tak, Ed pisał mi, że już negocjuje z adidasem zerwanie kontraktu, bo zrobili wzór koszulki, który nie podoba się REDBOSSowi z Polski. Podobno ma się do Ciebie zgłosić po nowy wzór w przyszłym tygodniu. Dzięki za uratowanie nam sezonu!
» 12 lipca 2019, 11:11 #15
is200second: Ale wy głupoty gadacie. Nic wam wiecznie nie pasuje. Może faktycznie mogli zrobić troszkę Jaśniejszy odcień żółtego ale to jest klub piłkarski i wszystkie oczojebne seledynowe, jasno niebieskie i tęczowe kolory niech zostaną dla dziewczyn z Barcy i Realu.
» 12 lipca 2019, 11:11 #14
ZebraK: Moim zadaniem różowa i ta koszulka to jedne z najładniejszych jakie były. Nie mamy już lat 90 i moda się zmienia.
» 12 lipca 2019, 11:26 #13
Swich: ax1d normalnie zatrudnił bym Cię na pełen etat żebyś odpisywał tym gamoniom wiecznie narzekajacym na wszystko. Wielcy kibice i styliści. 90% komentarzy to narzekanie na wszystko i tylko małe 10% osób które potrafią optymistycznie i bez płaczu patrzeć w przyszłość.
» 12 lipca 2019, 11:38 #12
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2019 13:06

@ax1d
Szkoda, że z taką żartobliwością i dystansem, nie podchodzisz do większości komentarzy, które kasujesz bezsensownie.
» 12 lipca 2019, 13:06 #11
pawelisto2: @Swich

No tak, bo przecież ironia, wręcz chamska ironia to jest powód do cało etatowej dumy! Toć to przecież ostatnio jest takie modne. Zamiast zwykłego dialogu będziemy mieli wtedy piękny świat ironii i chamstwa. Zresztą, świat byłby piękny gdyby każdemu podobało się dokładnie to samo, każdy głosowałby tak samo i każdy miał ten sam punkt widzenia, wspaniała wizja! Wszystko co ma taki sam punkt widzenia jak mój to optymistyczne patrzenie w przyszłość, pozostali to wieczni malkontenci! REDBOSS wyraził swoją opinię, podał alternatywę jaka mu się podobała, więc w czym problem? Jakakolwiek opinia niż "hurra, jesteśmy najlepsi" to już tylko i wyłącznie narzekanie? No bez jaj.
» 12 lipca 2019, 13:10 #10
ax1d: GoForWin, Ed mi pisał, że bardzo dotknęły go Twoje uwagi i już wykupuje Ci domenę, żebyś prowadził swoją stronę o Manchesterze United w Polsce i mógł pozwalać na wszelkie bagno w komentarzach. Z niecierpliwością czekam, jak będziesz sobie radził, i na pewno wpadnę porzucać trochę mięchem, jak na prawdziwego prawilniaka za monitorem przystało :)

pawelisto2, po czym wnosisz, że moja odpowiedź była "wręcz chamska"? Do kroćset, gdzieś są granice absurdu. Kilka osób napisało, że im się nie podoba, i to jest ich prawo. Ale jak jakiś anonimowy koleżka pisze, że fakt, że mu się nie podobają tegoroczne koszulki wyjazdowe, ma być powodem do tego, żeby klub zmienił sponsora, z którym ma wiążącą wielomilionową umowę, to nic ponad sarkazm wyprodukować na takie coś nie można, żeby zmieścić się w granicach kultury. Ale spoko, jak już GoForWin dostanie swoją stronę o United, to tam na pewno będzie można dosadniej wyrażać swoje zdanie o takich delikwentach, nie przebierając w słowach ;)
» 12 lipca 2019, 14:21 #9
Kruszon: Każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii, nawet najgłupszej. Nie podzielam opinii REDBOSS'a, ale to nie zmienia faktu, że nie napisał nic obraźliwego, nikogo nie urażając. Nie widzę powodu, dla którego musisz go wyśmiewać, ironizując. Każdego trzeba szanować. Brak szacunku do osoby, która w Twojej opinii zawiniła tym, że napisała mało mądry komentarz na stronie internetowej, świadczy tylko o Tobie.
Ta strona jest poświęcona dla klubu, któremu wszyscy kibicujemy. Nie róbcie tu wstydu. Trochę kultury i dystansu do pewnych rzeczy.
Pozdro.
» 13 lipca 2019, 00:17 #8
is200second: Jest transmisja w polskiej tv tego meczu? Tak patrzę po internecie i nic nie widzę ale może ktoś wie lepiej.
» 12 lipca 2019, 10:52 #7
Redevil99: Polecam apk redglory ze sklepu play sa tam wszystkie transmisje meczy ;)
» 12 lipca 2019, 11:12 #6
pawelisto2: Niesamowite, pierwszy raz w mojej skromnej historii kibicowania United nie podobają mi się stroje i to aż tak chamsko, że po cichu liczę na rozegranie jak najmniejszej liczby meczów w tym kolorze.
Do tej pory wszystkie - nawet te różowe - mi się podobały.
» 12 lipca 2019, 10:50 #5
primasort: Widzę,że idziemy z trendem NowejEuropy
» 12 lipca 2019, 10:46 #4
CeTe: Wyglądają jak piach czyli adekwatnie do naszej gry w zeszłym sezonie i nie tylko
» 12 lipca 2019, 10:45 #3
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2019 10:42

Jak dla mnie są brzydkie. Wyglądają jak skóra z węża.
W tamtym sezonie różowe, a teraz jakby desgin jakby damskiej torebki :/

Powinno być, że domowe czerwone, a wyjazdowe czarne i byłoby git.
» 12 lipca 2019, 10:38 #2
trikos: Ale sztosinger ! Długi komplecik bankowo wjedzie :)
» 12 lipca 2019, 10:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.