Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pomeczowa konferencja prasowa Ole Gunnara Solskjaera

» 28 kwietnia 2019, 21:23 - Autor: Rio5fan - źródło: Sky Sports
Ole Gunnar Solskjaer spotkał się z dziennikarzami na konferencji prasowej zorganizowanej po niedzielnym meczu Manchesteru United z Chelsea (1:1).
Pomeczowa konferencja prasowa Ole Gunnara Solskjaera
» Następnym przeciwnikiem Manchesteru United będzie Huddersfield Town
Norweski szkoleniowiec wypowiedział się między innymi na temat postawy Davida de Gei oraz szans na udział w kolejnej edycji Ligi Mistrzów.

Czy myślałeś nad dokonaniem zmiany w bramce? David de Gea popełnił ostatnio sporo błędów, które kosztowały was utratę punktów.

– Szczerze mówiąc, nie myślałem o tym. Znam Davida. Kiedy jesteś bramkarzem lub napastnikiem, zawsze jesteś w centrum zainteresowania. Gdy zmarnujesz jakąś sytuację albo zdobędziesz bramkę, zbierasz negatywne czy pozytywne recenzje. David przez bardzo długi czas znajdował się w centrum zainteresowania z właściwych powodów. Teraz zmaga się z okresem, w którym ma świadomość, że potrafi spisywać się lepiej. Nie mam żadnych obaw o niego, ponieważ ma silny charakter.

W którym momencie rotacja w bramce będzie nieunikniona?

– Jest wiele różnych dróg do powrotu do swojej najlepszej dyspozycji. Porozmawiam z Davidem, podobnie jak miało to miejsce po jego dobrych występach. To nie on jest powodem, dla którego jesteśmy na szóstym miejscu.

Jaki jest tego powód?

– Jest wiele powodów. Dzisiaj byłem bardzo zadowolony z początku meczu. Być może chodzi o brak konsekwencji. Stwarzaliśmy dużo sytuacji i dobrze nam się układało. Byliśmy rozczarowani remisem w przerwie. Powiedzieliśmy sobie właściwe rzeczy i wszyscy się wspieramy. W drugiej połowie zabrakło nam tej samej jakości i intensywności. Potrzebowaliśmy dwóch czy trzech kontaktów z piłką, podczas gdy przed przerwą wystarczył jeden.

Czy temu zespołowi brakuje odpowiedniego przygotowania kondycyjnego?

– Byliśmy zmęczeni po koniec meczu. Podjęliśmy działania, które mają temu zapobiegać. Chcemy wykonywać jeden krok na raz. Kiedy Scotty pojawił się na murawie, odzyskaliśmy nieco energii. Oczywiście, zależymy od tego, czy wszyscy są świeży i zdrowi.

Romelu Lukaku zaliczył bardzo dobrych 25 minut. Później wyglądało jednak na to, że jego kondycja się pogorszyła.

– Myślę, że cały zespół prezentował się bardzo dobrze. Z jakiegoś powodu wyszliśmy na drugą połowę i nie byliśmy w stanie zaprezentować takiego samego stylu gry. Może być wiele powodów takiej sytuacji. Jedno czy dwa dodatkowe dotknięcia piłki mogą sprawić, że cała akcja się załamuje. Po przerwie brakowało nam spójności. Osiągniemy odpowiedni poziom.

David de Gea jest numerem jeden w United pod twoją wodzą. Czy jest w ogóle możliwość, że usiądzie na ławce rezerwowych?

– David ma za sobą dwóch wspaniałych bramkarzy w osobach Sergio i Lee. Między nimi panuje fantastyczna atmosfera. Sergio i Lee fantastycznie spisują się na treningach. Wzajemnie się poprawiają. Nie ma możliwości, by David osiadł na laurach, nie jest taką osobą. Lubi rywalizację i chce być najlepszy. Kiedy grałem w piłkę i nie udało mi się wykorzystać jakieś sytuacji, cierpiała na tym moja pewność siebie. David wie, że przy golu mógł zachować się lepiej i nie ma sensu tego ukrywać. Nie ma jednak szans, by ktokolwiek z nas go obwiniał.

Wygląda na to, że cała drużyna bardzo szybko traci pewność siebie po utracie gola. Czy to jest problem?

– Uważam, że w naszych występach brakowało regularności. Czasem wszystko układało się bardzo dobrze, ale wystarczy spojrzeć na tę ligę. Dzisiaj rywalizowaliśmy z Chelsea, która jest fantastycznym zespołem. Sądzę, iż udało nam się ich powstrzymywać przez cały mecz. Czujemy, że powinniśmy wygrać to spotkanie. Ostatecznie decydują jednak gole, a nie odczucia. Remis jest prawdopodobnie sprawiedliwy.

Czy czołowa czwórka jest teraz dla was możliwa?

– Oczywiście, jeśli popatrzy się na ligową tabelę, to widać, że będzie nam trudno. Musimy się upewnić, że dojedziemy na dwa najbliższe mecze i je wygramy. Później zobaczymy, ponieważ nigdy nie wiadomo. Wszystkie drużyny tracą punkty w tym wyścigu. Mecze są trudne dla wszystkich. Nie możemy zrobić nic więcej, poza skupieniem się na własnych występach.

Jak czują się Eric Bailly i Marcus Rashford?

– Okleiliśmy Rashforda przed spotkaniem, lecz było widać, że z każdą chwilą z jego barkiem jest coraz gorzej. Nie mógł już swobodnie biegać. Eric prawdopodobnie doznał poważnej kontuzji kolana. Mamy nadzieję, że najgorszy scenariusz się nie potwierdzi. Jestem pewny, że już nie zobaczymy go na boisku w tym sezonie. To kolejny z kontuzjowanych graczy. Będziemy jednak gotowi na Huddersfield.


TAGI


« Poprzedni news
Shaw: Wszystko jest w rękach naszych rywali
Następny news »
Man Utd - Chelsea 1:1. Reakcje piłkarzy w social media

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (32)


Fenek: Moim zdaniem vG i Mou za słabo przygotował ich kondycyjnie i oni po prostu nie wyrabiają tempa. Obecnie jadą już tylko na oparach. W pierwszych kilku meczach po przyjściu Ole zużyli całe paliwo. Co do reszty wypowiedzi, to nie chcę się pastwić nad Ole, ale drażni mnie to jego podejście "świętej krowy". Nie wierzę w to, że on posadzi na ławce np. pogbę, albo zmieni kogoś w przerwie jeśli zagra kaszanę. Obecnie mamy to samo z dawidem. To świetny bramkarz z wielkimi zasługami, ale z najzwyklejszego szacunku dla kolegów z zespołu, musi w takich sytuacjach postawić na 2 bramkarza. Zresztą co musi czuć romero? Przecież on od co najmniej 2-3 spotkań powinien regularnie bronić. A tak jest traktowany jako plan krytyczny.
» 29 kwietnia 2019, 10:21 #32
marchewa11: Formy buduje się nie tylko treningami ale też grą w w meczach. Oni są bez formy bo nie grali u Mourinho na parę męczy zebrali się po zwolnieniu a teraz znów jest problem. To jest banda amatorów większości i trzeba to rozgonić. Wino o Olego w tym jest taka że Scotty siedzi na ławce skoro ma najlepsza forme.
» 29 kwietnia 2019, 07:43 #31
DevilSL: Widać że jak Ole przyszedł i zdibywal punkty to sie wszyscy podniecali a teraz jak jest gorzej to juz NIE PASUJE... dajny mu wykazac się w przyszłym sezonie. A co do De Gea dobrze robi kazdy popelnia bledy a to ze go wspiera pokazuje ze mu zależy na tym zawodniku i chciałby go widziec w druzynie na następne lata...
» 29 kwietnia 2019, 06:24 #30
QsQs: Słowo daję, jak nie idzie to jak pokazują zbliżenie na Solskjeara to tak jakbym widział Moyesa. Ta sama wystraszona mina.
» 29 kwietnia 2019, 06:18 #29
klusek0128: Ja widzę gościa co musi przyjmować krytykę i tłumaczyć się za zawodników. DDG od kilku meczy konsekwentnie kaleczy mecze ale zgadzam się z Ole, posadzenie na ławce gościa bo ma spadek formy to zabójstwo jego pewności siebie. To trudna decyzja i co nie postanowi będzie miał z tego tytułu problem. Lukaku gra 30-40 min i znika... I tak można o każdym. O Young'u nawet nie zaczynam.
» 29 kwietnia 2019, 07:51 #28
Sideswipe: który trener nie musi? Chyba ważniejsze jest dobro klubu, tym bardziej, że walczymy o top 4, a właściwie to walczyliśmy, niż pewność siebie Davida, którą już dawno stracił i tak.
» 29 kwietnia 2019, 09:20 #27
iMarMU: Tym właśnie różni się od Mou nie ma jajec.
JM posadził by DDG na ławce tak jak Pogbusia.
» 29 kwietnia 2019, 00:10 #26
mcis: Posadzić to by go nie posadził, ale pewnie nie byłby taki miły na konferencji...
» 29 kwietnia 2019, 00:20 #25
Diabelred: iMarMU,

Mourinho posadzil Pogbe bardziej powodu konfliktu pomiedzy nimi, niz z powodu slabej formy Francuza. Piszesz, ze Portugalczyk ma jaja, a Norweg nie, a kto gral ciagle swoimi pupilkami(Lukaku, Matic) pomimo, ze ci podobnie jak DDG sa w tym sezonie bez formy?
» 29 kwietnia 2019, 01:30 #24
Dejfmi: Nie zgodze się, Pogba jak był w formie zawsze u Siwego grał. Tylko jak nie był zainteresowany graniem tak jak od pewnego czasu teraz lądował parę razy na ławce. Chyba dobrze to na niego wpływało
» 29 kwietnia 2019, 06:20 #23
CHRCH: Nie wina Mourinho, że Lukaku u Ole gra lipe. U niego w drugim sezonie grał dobrze.
» 29 kwietnia 2019, 08:28 #22
Diabelred: CHRCH,

w drugim dobrze, ale w tym, gdy do grudnia byl Mourinho, to Belg byl cieniem zawodnika z poprzedniego sezonu, podobnie jak Matic
» 29 kwietnia 2019, 12:54 #21
CarbonInC: Byl cieniem tylko w lidze. W reprezentacji gromil
» 29 kwietnia 2019, 23:46 #20
CHRCH: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2019 11:24

Bo skrócił wakacje po MŚ, był zajechany w klubie i zajechany w reprze, podobnie jak matic. Do tego nabrał masy a matic po prostu ma już swój wiek.
» 30 kwietnia 2019, 11:23 #19
CeTe: Ja tam doceniam DDG za wszystkie lata. Uważam że to był najlepszy bramkarz w MU ale według mnie czas się pożegnać. Nie chce mi się czytać tych sag i tego jak nasi zawodnicy ich nie obalają. Chce iść do Realu niech idzie. Wiadomo że tam będzie wygwizdywany i zateskni za United. Mamy prawdziwą gwiazdę w postaci Deana Hendersona. Wesprzyjmy go fajnymi obrońcami, a w defensywie będziemy jeszcze lepszą drużyną. Za De Gee teraz dostaniemy jakieś 70mln, które można fajnie zainwestować w braki w przyszłym roku nie dostaniemy nic
» 28 kwietnia 2019, 23:06 #18
HarryBrown: Było dwóch zdecydowanie lepszych od EdG tj. Peter Schmeichel i E. van der Sar.
» 29 kwietnia 2019, 03:19 #17
CeTe: Według Ciebie :D Petera nie widziałem w akcji jedynie tylko na yt i z opowieści dziadka jak Dania wygrała mistrzostwa. Van Der Sar był moim ulubionym bramkarzem i bałem się jego odejścia jak przychodził DDG. Jakbym miał ocenić wszystkie lata DDG to dla mnie on jest najlepszy. Przy tak mizernej obronie tyle ile on punktów ratował to było niesamowite. Jedyny zawodnik ostatnich lat, którego można nazwac world class
» 29 kwietnia 2019, 06:58 #16
CHRCH: Zgadzam się z HarryBrown, z tym, że na pierwszym stawiam Petera. Gość miał umiejętności, charyzmę i wybitny refleks. Potrafił też wydrzeć się na piłkarzy kiedy było trzeba :-)
» 29 kwietnia 2019, 08:30 #15
reddev7: Starałem się oglądać wszystkie mecze United za czasów Van Der Sara i to samo robię w erze DDG i uważam, że nie możliwym jest ocenić jednoznacznie, który z nich jest/był lepszy. Oboje to klasa światowa, czapki z głów.
» 29 kwietnia 2019, 10:45 #14
GrayMid: Mam podobne zdanie jak HarryBrown i CHRCH, ja zdecydowanie wolę Van Der Sara, uwielbiałem go, gdy u nas grał.
» 29 kwietnia 2019, 19:01 #13
CHRCH: Peter i Edwin do tego bronili karne.
» 30 kwietnia 2019, 11:29 #12
Widziwoj: Solskjaer z tym De Gea, to przegina na całego. Bramkarz to Panie Solskjaer taki sam zawodnik jak każdy inny. Jak jest pod formą, to gra zmiennik. Obawiam się, że nasz menago nie posiada umiejętności wyprowadzania zespołu z kryzysu
» 28 kwietnia 2019, 22:34 #11
Biscuit: Jak go posadzi na lawie to bedzie po bramkarzu i nie podpisze kontraktu. De Gea przez ostatnie 7 lat ratowal na dupe i punkty. Gorsze okresy sie zdarzaja wiec nie ma co go wrzucac pod autobus tylko grac nim dalej.
» 28 kwietnia 2019, 22:41 #10
AndrewEBP: Jak wejdzie na ławkę już nigdy z niej nie wróci tylkov wyląduje w innym klubie. Jeden psychika jest u niego dużym problemem na chwilę obecną a nie ma lepszego sposobu na budowanie pewności siebie którą prawdopodobnie ma kompletnie zniszczoną niż przez zaufanie trenera i kolegów z drużyny. Był najlepszy na świecie i trzeba go trzymać w gorszej formie, przynajmniej na razie, bo wciąż może wrócić do formy sprzed kryzysu a wówczas jest niezastąpiony. Piłkarze, których renoma jest zbudowana na wspaniałej grze przez lata nie może być łamana kilkoma gorszymi występami. To że Messi mógłby kryzys nie zmienia faktu że wciąż będzie grał w pierwsze jedynastce bez względu na to czy potrwa ok 5 czy 30 meczów
» 28 kwietnia 2019, 23:02 #9
LTMek: Ok, a jak sie ma czuc reszta? Po co mamy 2 i 3 bramkarza, skoro gramy tylko 1? W jaki sposób DDG jest zmotywowany, skoro wie, ze i tak zagra?
I wreszcie najważniejsze pytanie- czy w obecnej sytuacji takie postępowanie faktycznie pomaga DDG w negocjacjach z klubem?
» 28 kwietnia 2019, 23:03 #8
morrgan: Posadzenie De Gei na ławce powinno już nastąpić kilka meczy wcześniej. W ten sposób prawdopodobnie uniknęlibyśmy straty kilku punktów, De Gea mógłby popracować w spokoju nad poprawą formy, a co do opinii, że jeżeli Ole posadziłby go na ławce to nie podpisałby nowego kontraktu to przypominam, że Van Gaal posadził już Davida na ławce, gdy nie chciał podpisać kontraktu i to zmieniło jego zdanie. Perspektywa braku gry przez rok dla piłkarza o talencie De Gei jest naprawdę mocną motywacją. Utrata miejsca w podstawowej 11-stce mogłaby też być dobrą motywacją do odzyskania formy.
» 28 kwietnia 2019, 23:30 #7
awe: Wspiera swojego pilkarza, jednoczesnie goscia co od lat ratuje dupe United, tak przegina ten Solskjer
» 28 kwietnia 2019, 23:30 #6
Advm: Morrgan, nic nie zmieniło zdania DDG. Został tylko dlatego, że zepsuł się fax.
» 29 kwietnia 2019, 01:21 #5
morrgan: @Advm - to że został może i wynikało z tego, że zepsuł się fax, ale mógł przecież nie podpisywać nowego kontraktu i siedzieć rok na ławce. Równie dobrze jak się nie uda go sprzedać za odpowiednią cenę w te okienko to można znowu go posadzić na ławce.
» 29 kwietnia 2019, 12:14 #4
MixEx: Wszystko fajnie pięknie, dobrze grali spoko jest. WSPIERAMY SIE!!
» 28 kwietnia 2019, 21:56 #3
AndrewEBP: To był bardzo przyjemny mecz do oglądania
» 28 kwietnia 2019, 23:03 #2
sprite1080: Czyli ze w sumie z grubsza to jest ok
» 28 kwietnia 2019, 21:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.