Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Solskjaer o losowaniu FA Cup: Jeśli chcesz wygrać puchar, to musisz pokonać każdego

» 8 stycznia 2019, 16:07 - Autor: matheo - źródło: MUTV
Ole Gunnar Solskjaer jest zadowolony z losowania IV rundy Pucharu Anglii, w której Manchester United zmierzy się na wyjeździe z Arsenalem.
Solskjaer o losowaniu FA Cup: Jeśli chcesz wygrać puchar, to musisz pokonać każdego
» Ole Gunnar Solskjaer jest zadowolony z losowania IV rundy FA Cup, w której Manchester United zagra z Arsenalem
Czy jesteś zadowolony z losowania IV rundy FA Cup, w której Manchester United trafił na Arsenal?
Solskjaer zapytany przez reportera MUTV o starcie z Arsenalem, odpowiada: – Fantastycznie. Potrzebujemy takich spotkań. Ci piłkarze potrzebują wielkich meczów i wyzwań.

– Oczywiście każdy mówi, że wygraliśmy ostatnie pięć spotkań, ale nie były to starcia z wielkimi rywalami. Można natomiast pokonać tylko te zespoły, z którymi się gra. Aby zostać sprawdzonym i wskoczyć na wyższy poziom, potrzebujemy tych meczów. Jeśli chcesz wygrać FA Cup, to musisz pokonać każdego.

Pucharowe starcie z Arsenalem u kibiców i samego Solskjaera od razu przywodzi na myśl pamiętny mecz z 1999 roku, w którym Manchester United pokonał w powtórzonym półfinale Kanonierów, a następnie sięgnął po to trofeum.

– Być może najlepsze wspomnienie związane z Arsenalem to mecz na Villa Park, kiedy Peter Schmeichel obronił karnego w końcówce, a Giggsy popisał się niesamowitym dryblingiem. Gdyby nas wtedy pokonali, gdyby Peter nie wybronił karnego, to prawdopodobnie oni ustrzeliliby dublet i przegonili nas także w lidze. Tamta parada Petera była katalizatorem tego, że wygraliśmy Potrójną Koronę – wspomina Ole.

Z losowania zadowolony jest także Michael Carrick. – To typowe losowanie, kiedy chcesz fajnego i spokojnego meczu u siebie! – żartuje asystent Solskjaeara.

– Jeśli chcesz dostać się do finału lub wygrać te rozgrywki, to trzeba grać z najlepszymi i ich pokonać. Nie możemy doczekać się tego spotkania w Londynie – dodaje Michael.


TAGI


« Poprzedni news
Solskjaer liczy na powrót Pogby na mecz ze Spurs
Następny news »
Herrera podpisze nowy kontrakt z Manchesterem United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (126)


is200second: Widzieliście nowego Neymara ze słoma na głowie? :D
» 10 stycznia 2019, 22:10 #125
is200second: Coutinho jest cholernie przehypowany. Nie mówię przereklamowany. On odkąd jest w Barcy nie zagrał ani jednego meczu z dyspozycji z Liverpoolu. Traci masę piłek. Thevreds zrobili złoty biznes na nim i kupili van Dijka i wkoncu porządnego bramkarza. Dla mnie deal roku.
» 10 stycznia 2019, 21:45 #124
OldFasion: Amen :).
» 10 stycznia 2019, 21:46 #123
celny: Mam nadzieje, ze kupimy w koncu Griezmanna, do tego przydalby sie Milinkovic Savic i Coutinho. Na prawe skrzydlo widze tutaj Godina lub Boatenga. O ataku tez nie zapomnialem, bo Lukaku potrzebuje zmiennika, mysle, ze Alderweireld jest idealny.
To sa pilkarze do wyjecia, za tania kase. Ed nie mozesz nas zawieść.
» 10 stycznia 2019, 21:44 #122
Niko: Szkoda, że Robben nie kończy gry w Bayernie w trochę młodszym wieku... z przyjemnością oglądałbym u nas tego wariata na prawej :D
» 10 stycznia 2019, 20:13 #121
Quahadron: Sanchez - Rashford - Lingard
Pogba - Herrera
Matić
Shaw - Lindelof - Jones - Young

Pewnie zagramy w ten sposób, ewentualnie Martial za Sancheza.
» 10 stycznia 2019, 17:26 #120
Diablo2018: Mam nadzieje że OGS nie zrobi krzywdy Martialowi i wystawi go na LP. Mam już dość marnowania jego potencjału. Czy wszyscy w tym klubie zapomnieli że Alexis w Barcelonie grał na PP??

Martial - Rashford - Alexis

I wszyscy szczęśliwi. Czemu NIKT takiego składu nigdy nie wystawi?? Już wolę żeby Lingard wszedł z ławki niż żeby Antek ZNOWU grzał ławe lub wchodził z ławki za Alexisa. Bez trudu możemy pomieścić w składzie i Alexisa i Martiala i Rashforda.. wystarczy tylko chcieć.
» 10 stycznia 2019, 21:05 #119
Diablo2018: Arnautovic do Chin, jeju jak się cieszę ze takich ludzi Jose nie sprowadził
» 10 stycznia 2019, 17:07 #118
Hoodys: To są właśnie żołnierze Mourinho. Najemnicy, bez serca pójdą tam gdzie im zapłacą więcej.
» 10 stycznia 2019, 20:13 #117
RedsFan: Ty naprawde masz cos z głową Hoodys.
» 10 stycznia 2019, 20:55 #116
Diablo2018: RedsFan:

Troche racji ma... gdyby Woodward miał spełnić każdą zachciankę Mourinho to dziś w klubie mielibyśmy takich piłkarzy jak Arnautovic, nie mający formy Willian. W pierwszym składzie grałby Fellaini a Pogba i Martial dawno by byli gdzie indziej. Ja do Woodwarda mam żal tylko o to że nie sprowadził Alderweirelda i Alexa Sandro, którzy wręcz czekali.
» 10 stycznia 2019, 21:43 #115
RedRevolta: "Piszecie o rzeczach o których nie macie pojęcia. Jesteście gównem. Teraz napiszcie o tym artykuł.“ Skriniar w odpowiedzi mediom na spekulacje łączące go z innymi klubami xD takiego właśnie kozaka nam potrzeba :V
» 10 stycznia 2019, 16:42 #114
Slawekibra: Na papierze ładnie to wygląda
» 10 stycznia 2019, 15:57 #113
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2019 21:30

Ale co? To gufno o którym mówił Skriniar? :)
» 10 stycznia 2019, 21:28 #112
JudoHonor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2019 15:36

Brakuje tylko prawego skrzydła i mamy 442, chyba ze Sanchez tam zagra:
--------------------DDG-----------------
Valencia---Linde--Jones---Shaw
----------------Pogba---Matic--------
Sanchez-----------------------Martial
------------Lukaku------Rashford----

Formacja ofensywa wyglada mega groźne
» 10 stycznia 2019, 15:35 #111
JudoHonor: Super jest to ze w trakcie meczu Sanchez,martial i Rashford mogą wymieniać się pozycjami
» 10 stycznia 2019, 15:37 #110
Veron: Pogba nie umie grać dwójką w środku
» 10 stycznia 2019, 15:39 #109
Dejfmi: Zbyt luzacko, to nie ma prawa zadziałaś tym bardziej z Kogucikami
» 10 stycznia 2019, 16:33 #108
BajtiMU: 1.Sanchez oraz Martial to nie są typowe skrzydła.
2.Pogba za głęboko.
» 10 stycznia 2019, 17:04 #107
szubik: OGS jest u nas miesiąc czasu, a zrobił to czego nie mógł dokonać Mou przez 2,5 roku u nas. Mianowicie stworzył drużynę, a dokładniej przypomniał on Diabłom, że można czerpać radość z piłki nożnej, że schematy i taktyka to tylko cześć footballu i można się z nich wyrywać i być przy tym lepszym niż przy pełnej dyscyplinie.

Ta "dyktatura" zabrała radość z gry, pogrupowała szatnie. Chyba nie trzeba mówić co się dzieje, kiedy piłkarze są nieszczęśliwi, a do tego nie potrafią odnaleźć się w szatni. Dlatego jestem przeszcześliwy, bo czuć, że duch United zawitał znowu na Old Trafford. Drużyny znowu zaczną się nas bać, a każdy z naszych Diabłów będzie wstanie poświęcać się dla drużyny czy kolegi z zespołu, a nie tylko dla siebie.
» 10 stycznia 2019, 14:35 #106
adammrz: Jak dla mnie dobre losowanie. Zagramy z silniejszym zespołem z Ole u sterów, ale nie z najsilniejszym. Jeśli wygramy (a na to liczę) to zespół dostanie zastrzyk motywacji na kolejne mecze. Liczę też na odpowiednie przygotowanie fizyczne drużyny na cały sezon :) By nie wystąpiły jakiekolwiek "zacięcia" w trakcie sezonu i nagłe spadki efektywności. Jestem pozytywnie nastawiony na grę "naszych" chociażby ze względu na powrót do ofensywnego stylu gry :)
» 10 stycznia 2019, 09:56 #105
Diablo2018: Oglądając zdjęcia z Dubaju gołym okiem widać że ta drużyna potrzebowała trenera który każe im grać ofensywną piłkę. Pełen szacunek! Co należy zrobić?

1) OGS oraz Phelan zostają obowiązkowo.
2) Zatrudniamy dyrektora sportowego.
3) Trzy transfery na JUZ (stoper, pomocnik i prawoskrzydłowy).
4) Dwa-Trzy transfery przyszłościowe (cos al'a Dalot).
5) Fellaini, Darmian, Rojo, Smalling, Jones, Wilson OUT, McTominay wypożyczenie, pewnie Pereira także odejdzie.

I wtedy ta drużyna zacznie grać na miarę oczekiwań.
» 10 stycznia 2019, 00:43 #104
DjTED: Jaki pomocnik?
» 10 stycznia 2019, 00:45 #103
Diablo2018: A uważasz że niepotrzebny?? Pereira nigdy nie przekroczy pewnego poziomu, McTominay jest cienki a Fellaini to dno dna.

Wierze w Freda, Herrera przeplata dobre mecze ze słabymi, Matic i Pogba. Serio uwazasz że nie potrzeba??
» 10 stycznia 2019, 01:37 #102
Quahadron: Jak dla mnie to powinnismy skupić się na pełnej przebudowie obrony. To niezbędne by odciążyć resztę drużyny od zadań defensywnych. Stoper i prawa obrona to powinien być priorytet. Zakładając ze kupimy na środek obrony jakiegoś naprawdę konkretnego zawodnika. To razem z nim może grać albo Lindelof, albo Eric. Dodatkowo na prawą obronę potrzebny jest nam naprawdę pewny zawodnik, bo prawą stronę to trzeba u nas wskrzesić. Dalot możliwe ze się ogranie, ale z tym co obecnie prezentuje to nie możemy czekać. Mając ogarnietą obronę możemy zacząć myśleć o mistrzostwie.. to udowodniło już wiele drużyn które obecnie biją się o mistrza. Prawda jest taka, ze United od lat ma problemy z defensywą.. nasze boki to kpina oprócz poszczególnych momentów. Zdaje sobie ze nasza obrona w poprzednim roku dawała rade, ale szczerze powinnismy wymagać dużo więcej.

Gdy uporządkujemy tyły możemy spokojnie wziąć się za prawe skrzydło. I wtedy właśnie nasza gra może wyglądać dużo, dużo lepiej :)
» 10 stycznia 2019, 01:43 #101
DjTED: Herrera za Oliego gra wyśmienicie. To samo Matic, Pogba, Lingard, Martial. Ja nie wiem jakiego Ty chcesz pomocnika... Jest w obwodzie Felle i Fred. Prawe skrzydło zawodzi. (chociaz ostatnio Rash odpalił rakiete) . Potrzebujemy jednego transferu na prawe skrzydło. (?) Sądze, że mamy piłkarza na te pozycję. Sanchez. On grał tak w Barsie i na pewno potrafi tam odpalic.
» 10 stycznia 2019, 02:04 #100
DjTED: Quahadron: dałem Ci plusika bo się z Tobą zgadzam. Moze prawe skrzydło nie potrafi odpalić bo nie ma wsparcia PO? Valencia jest bezjajeczny. Dalot się uczy i gdy grał to naprawde w ofensywie nie wyglądalo to źle. Nie jest to piłkarz na teraz i wszyscy o tym wiemy. Zostaje genialny Young + Shaw na lewej i to jest jedyne wyjscie...
» 10 stycznia 2019, 02:09 #99
Quahadron: Prawe skrzydło kuleje bo go nie ma. Martial i Rashford grając na lewym schodzą do środka, ale potrafią tez trzymać się skrzydła. Niestety na prawym skrzydle sytuacja wyglada tak, że i Mata i Lingard są wszędzie.. byle nie tam. Sanchez chyba nie będzie grał na prawej, ale obym się mylił.. jakoś nie po drodze mu poki co granie tam. Valencia jako PO byl zawsze dobry bo skupiał się na jednej rzeczy, ale to nie są już te czasy gdzie możemy sobie pozwolić na taką dziurę. Wyobraźmy sobie prawą stronę tak samo silną jak lewą.. i wszystko zaczyna się układać. Dlatego sugeruje, ze prawy obrońca to powinien być pierwszy krok do reaktywacji prawej strony naszej drużyny. Jak obrona będzie obsadzona to można myśleć o skrzydłowym. Tak to powinno na zdrowy rozum wyglądać, ale czy tak będzie? Zapewne nie.

Zgodze się tez ze Matic i Herrera grają dużo lepiej. Matic powoli będzie wracał do formy, a bask wyglada jak w pierwszym sezonie Jose. Nigdy nie zrozumiem za co dostał on wtedy ławkę, najlepszy piłkarz sezonu w polu. Jeśli mielibyśmy starać się o pomocnika.. to ja bym postarał się o jakiegoś młodego defensywnego pomocnika, który w mniej ważnych meczach pozwalałby odetchnąć Maticiowi samemu jednocześnie zbierając doświadczenie. Oczywiście zakładając, że ekipę odpuściłby McTomminay. Nigdy nie widziałem by grał jakoś szczególnie wybitnie.
» 10 stycznia 2019, 05:11 #98
mycka86: Pomocnik na razie nie jest nam potrzebny. Fella swoje zrobi. W piłkę potrafi grać. Przykład? Mistrzostwa świata, gdzie z Witselem zdominowali środek pola vs Brazylia i grali jak równy z równy vs Francja. Nie wszystko da się zrobić w 1 okienko. W pierwszej kolejności potrzeba ŚO, PO. Te dwie pozycję to nawet większy priorytet niż skrzydłowy.

ŚO to każdy wie, a na PO jest potrzebny ktoś kto zagra w sezonie 40-50 meczów na wysokim poziomie. Valencia to dla mnie bardzo solidny zawodnik. Nie popełnia głupich błędów, dobrze wyprowadza piłkę, silny i szybki. Ale nic poza tym. To jest solidność na poziomie ligowego średniaka, a nie dla drużyny walczącej o najwyższe cele. Podobnie Young. Dalot to melodia przyszłości.
» 10 stycznia 2019, 11:38 #97
DjTED: PSG :D Pewnie skupiają się na lidze XD
» 10 stycznia 2019, 00:41 #96
RedsFan: Tak jak Liverpool :)
» 10 stycznia 2019, 11:22 #95
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2019 00:11

Na mnie jakoś nie robią wrażenia te rekordowe zwycięstwa City z jakimiś pół-amatorami. Na ten moment ekipa Łysego jest dopiero druga w lidze i zanotowała kilka porażek więc zaliczyli regres względem poprzedniego sezonu. Do tego w LM francuski Lyon pokazał im miejsce w szeregu. W Europie jakoś tej swojej potęgi nie pokazują.
» 10 stycznia 2019, 00:10 #94
limak0007: oni sa DOPIERO drudzy... taaaa, a my dopiero szosci i z taka strata ze mozemy pomarzyc o walce o mistrza. chociaz widze ze jednak doceniasz klase rywala, bo chyba dziwota ze nie sa pierwsi jednak
» 10 stycznia 2019, 00:23 #93
kamtor: Dawac milenkovicia z fiorentiny i couthino z barcy i okienko zajebiste
» 9 stycznia 2019, 23:33 #92
DjTED: Całkowicie niepotrzebne transfery. Jeden i drugi. Druga sprawa kto kogoś puści w zimie :D
» 10 stycznia 2019, 00:42 #91
Widziwoj: Cisza na stronie. Szczeny chyba poopadaly po 9-0 Manchesteru City i ludzie poszli spać:-)
» 9 stycznia 2019, 22:50 #90
tygrys26: Nie, dlaczego? Nie ma o czym dyskutować w tym momencie. Żadnego newsa o transferach ani nic do meczu jeszcze sporo czasu. Tak więc o czym dyskutować?
» 9 stycznia 2019, 23:03 #89
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2019 23:06

Nie odbieraj tego jako atak w razie w. Dawno chciałem poruszyć ten temat. Szczena to mi opadnie jak wylosują im kulkę z prawdziwym rywalem. Druga para półfinałowa to oczywiście Tottenham z Chelsea. Klasyka od czasu przyjścia Guardioli. Rok temu w pucharze ligi oni 1/2 z Bristol, a Arsenal grał bodaj z Chelsea. Pepik jest tutaj 3 lata i można mówić o regule. W LM oprócz Barcy w grupie same ćwoki, w FA Cup ćwoki, w pucharze ligi to samo. Raz wpadł na nas to przegrał. Teraz zaś Burton, Schalke i inne syfy.

Chociażby w tym roku można było zauważyć, jakie przesrane terminarze w danych miesiącach będą mieć niektóre kluby. Barcelona już takowy miała, to samo Pool, to samo Tottenham, to samo Inter czy wiele innych. My dopiero będziemy taki mieć za kilka dobrych dni. Ale, słowo klucz - będziemy mieć. Obywatele nie muszą się tym martwić. Terminarz City, mimo takiej ligi jak PL, mimo LM, mimo krajowych pucharów, lekki i zbilansowany idealnie. 3 sezon podrząd. I to nie są teorie spiskowe, bo nie muszą nimi być. Ile w dzisiejszym futbolu mogą szejki to każdy widzi. A mogą, naturalnie, wszystko.

Zobaczcie sobie rozegrane mecze City, chociażby tylko z tego sezonu - flashscore.pl/druzyna/manchester-city/Wtn9Stg0/wyniki/

Tutaj nie ma do jasnej cholery 2/3 ciężkich spotkań podrząd! Podczas gdy inne zespoły w całej europie mają, j/w, zawsze cięższy okres z 4-5 mocnymi i konkretnymi spotkaniami.

Szacunek dla Pepa za to co robi w lidze. Rok temu pozamiatał krajowymi rozgrywkami jak Mourinho w Realu 11/12. Poza ligą to jest jednak czyste frajerstwo. Will Grigg's on fire sprzed roku :) Rozmawiajmy o LM dla City, bo okaże się, że kolejny jego zespół był zbyt słaby, aby ją zdobyć. Poprzedni to tylko najlepszy Bayern w historii...
» 9 stycznia 2019, 23:04 #88
jassaj: Nie wiem jak inni, ale a z chwilą zakończenia spotkania z Liverpoolem znów mam ich w tyłku i w sumie to nawet nie wiedziałem jaki był wynik- obejrzałem pierwszy kwadrans i stwierdziłem, że w życiu są ciekawsze rzeczy do roboty niż oglądanie rywala i to jeszcze w meczu do 1 bramki, dlatego się nie wypowiadam i pewnie wiele osób ma podobnie, albo po prostu nawet nie wchodzą na stronkę bo "okres ogórkowy" trwa, nie ma meczów, nic się nie dzieje, nawet durnych spekulacji nie za dużo, jest środek tygodnia, serio są ciekawsze zajęcia :D
» 9 stycznia 2019, 23:05 #87
Widziwoj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2019 23:47

@kckMU No niby masz rację. Ale żeby mieć te " szczęśliwe kulki" najpierw trzeba było dojść do tego półfinału EFL Cup. My zaś dawno przed TV wygniatamy stołki, bo odpadlismy z jakimiś ogorami. Trochę to żałosne snuć teorie spiskowe, podczas gdy my nie potrafiliśmy nawet szczęściu pomóc. W FA Cup też rywali zespoły z Manchesteru miało bliźniaczych, a to City wygrało 7-0, a my męczylismy się
» 9 stycznia 2019, 23:46 #86
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2019 00:04

Absolutnie nie neguje wartości tak wysokich wyników ani nie twierdzę, że każdy wygrałby z Burton 9-0. W ofensywie są mocni, a w samym klubie jest harmonia i wszystko gra pod batutą Pepa i jego przyjaciela Txikiego na stanowisku dyrektora sportowego, którzy na dodatek mają niekończące się środki. Ale, mniejsza już z tym po nocach.

Poruszyłem tylko kwestie, która zaczyna mnie już wpieniać. W poprzednim sezonie Pogba powiedział, że piłkarze City - w przeciwieństwie do naszych - w ogóle nie doznają urazów. I nie byłoby źle gdyby taki KDB się połamał. To na pewno nie była odpowiednia wypowiedź. Co innego ta jawna kpina w terminarzach i losowaniach, która przypadkowo ma miejsce od czasu przyjścia tego łysego wygodnisia.
» 10 stycznia 2019, 00:03 #85
Widziwoj: No i De Bruyne połamał się na pół sezonu w obecnej edycji. Przez pół sezonu grali bez niego i są w grze o 4 trofea. Pogba tyle wie, co jest warty na boisku. Taka prawda
» 10 stycznia 2019, 00:08 #84
kckMU: Chodziło tylko o sens tej wypowiedzi, a czy wspomniał o KDB, czy powiedziałby tak o Aguero, Walkerze czy Sane, to bez znaczenia.
» 10 stycznia 2019, 00:20 #83
BartoszP: Macie możliwych transferach?
» 9 stycznia 2019, 22:01 #82
BartkoGGMU: Klauzula Manolasa (36mln) obowiązuje do 1 lipca. Na co czeka Ed?
» 9 stycznia 2019, 16:19 #81
jassaj: A nie OD 1 lipca. Ostatnio na stronie Romy pisali, że narazie mogą sprzedawać za ile chcą...
» 9 stycznia 2019, 16:34 #80
Diablo2018: Przecież w tym klubie nie ma dyrektora sportowego, im dłużej nasze wzmocnienia będą zależały od tego ciamajdy tym gorzej dla klubu, już widzieliście latem co ten pseudo dyrektor Woodward potrafi. Fred, dzieciak i emeryt. Zablokował transfery Alderweirelda i Alexa Sandro, którzy w moment by odmienili naszą obronę.
» 9 stycznia 2019, 16:47 #79
QsQs: Od 1 lipca. Kolega bartko ma słabego informatora
» 9 stycznia 2019, 17:00 #78
awe: Serio? Taki gosc do Arsenalu nie za drogi nie, nie za dobry ...
» 9 stycznia 2019, 18:46 #77
Hoodys: Ciekawostka
Valencia, która wygrała 4 mecze ligowe tylko w tym sezonie, przegrała z drugoligowym Sportingiem Gijon. (wzięte z c+sport)
A no i jeszcze wygrała z United w LM.
» 9 stycznia 2019, 16:09 #76
Kamil01GGMU: Dzięki za info
» 9 stycznia 2019, 16:41 #75
RedsFan: Ciśnienie Ci już zeszło po tym newsie? Tak to gratuluje
Na 5 ostatnich twoich postów, 2 o Mourinho, 2 nawiązujące do jego osoby i jeden neutralny. Co za wyczyn :) widac brakuje Ci Jose :P
» 9 stycznia 2019, 19:04 #74
FetraiNarrator: Za rok też bedziesz jeszcze jęczał o tym przegranym meczu United?
» 9 stycznia 2019, 19:23 #73
kckMU: youtube.com/watch?v=t4W5y9tmKuU

:D
» 9 stycznia 2019, 14:48 #72
Sideswipe: o matko bosko
» 9 stycznia 2019, 14:53 #71
RedRevolta: haha dobre :D
» 9 stycznia 2019, 15:57 #70
kckMU: twitter.com/Footy_JokesOG/status/1082675830759833601

Oby Ole 17.03 mógł być jeszcze bardziej uśmiechnięty niż jest zwykle. Jedziemy z tym.
» 9 stycznia 2019, 16:03 #69
Veron: nie ma co beczeć o zawodników na ławce, jak ktoś ma umiejętności i formę to gra i tyle
dobrymi przykładami są Mbappe, Sancho, Rooney, Ronaldo, Messi itd.
nie ważne czy masz 18 czy 25l, a twoim rywalem Giggs czy Ronaldinho
dlatego jak Rashford, Herrera czy Martial utrzymają formę to ławka dla Lukaku, Snacheza czy Freda i nie jęczeć przed meczami "czemu ten gra a nie tamten, ble ble ble"

dostali szansę z 2ligowcem, spartolili po całości i żadnych sentymentów, gramy o top4
» 9 stycznia 2019, 13:58 #68
dawid27154: Zgadzam się tak długo jak Rashford będzie grał tak jak gra to Lukaku nie powinien wychodzić w podstawowym składzie, jedynie ogony lub gonienie wyniku nic więcej, to samo tyczy się Sancheza na lewej kosztem Martiala, oraz Freda kosztem Herrery z tym, że Fred może mieć łatwiej wejść z ławki bo w sumie więcej pozycji może obsadzić to samo Sanchez ale Lukaku jedynie szpica.
» 9 stycznia 2019, 14:13 #67
jassaj: To jest oczywiste nikt nie jest większy od klubu, ma to znaczenie nie tylko takie, że nie tolerujemy zawodników, którzy chcą się rządzić, ale też nie mamy świętych krów- gra najlepsza 11 a jak któryś gwiazdorek jest urażony tym, że jego legendarne nazwisko jest na koszulce schowane pod dresem to ma 2 opcje- zebrać dvpe i zawalczyć o swoje albo zebrać dvpe w troki i szukać sobie nowego domu. Nasz klub nazywa się Manchester United a nie FC Hollywood
Pozatym moim zdaniem, jeżeli już kogoś lekko obdażyć przywilejami to właśnie w drugą stronę- młodego gracza. Bo młodym łatwiej wybaczać drobne błędy, bo młodzież to przyszłość a zawodnicy w sile wieku bądź gwiazdy muszą zrozumieć, że status gwiazdy to nie tylko ochy i achy nad nimi ale też zwiększone wymagania
Więc reasumując na chwilę obecną fakt, że Rash i Tony grają w 1 składzie jest tak oczywisty dla mnie jak to, że w nocy będzie ciemno. Alexis czy Lukaku, albo muszą zaakceptować swoją obecną rolę, albo udowodnić, że po prostu są lepsi albo w skajnej sytuacji szukać sobie nowego miejsca. No cóż- to jest futbol- prawo dżungli- przetrwają najsilniejsi, nie ma sentymentów, jeżeli jest konieczność obchodzić się brutalnie z Bogu ducha winnymi ludźmi podatnymi na urazy to tym bardziej 0 tolerancji dla słabiaków/leniów
» 9 stycznia 2019, 16:02 #66
dawid27154: Wszystkie oklepane regułki i rozdmuchane do granic możliwości o których napisałeś typu ,,nikt nie jest większy od klubu'' i tym podobne możemy włożyć miedzy bajki, nie mają One żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości od dnia w którym Ferguson opuścił ten klub zresztą za jego kadencji było podobnie. Klub tworzą ludzie a tam gdzie ludzie zawsze jest hierarchia, można powiedzieć, że szefem piłkarzy jest trener a trenera jakiś dyrektor ale zawsze na szczycie jest ktoś kto nie ma nad Sobą nikogo innego tak jak u nas Glazerowie czy Romek w Chelsea, i to Oni mają władze nad klubem który należy do nich. Zresztą jeśli najlepszy piłkarz który ciągnie drużynę ma kose z trenerem i idą po mistrza a trener go sprzeda mistrz przepada to kto był w tym momencie najważniejszy? Klub czy trener? Takie regułki fajnie brzmią i wyglądają tym bardziej w kontekście naszego klubu jednak nie mają kompletnie potwierdzenia w rzeczywistości. Teoretycznie United jest najważniejsze a praktycznie to Glazer jest najważniejszy.
» 9 stycznia 2019, 18:28 #65
Diablo2018: A Carrasco lada moment w Arsenalu, piłkarzem też jest zainteresowane United. No brawo, kolejna porażka na rynku, tym razem z Arsenalem.
» 9 stycznia 2019, 11:37 #64
Veron: mam jedno pytanie
na jakiej pozycji on gra?
bo już meczące się robią te wieczne kwękania ludzi, którzy w ogóle nie znają się na piłce

to tak jakbyś beczał, że nie kupiliśmy Alby na PO a w składzie mamy Carvajala, Lahma i Cafu
» 9 stycznia 2019, 11:55 #63
Kilerek7: Wg Calcio Mercato Ole chciałby Carassco w MU. Na co nam taki średniak, wolał grać dla hajsu w Chinach niż Atletico.
» 9 stycznia 2019, 12:03 #62
Mattias: To są tylko spekulacje transferowe. Dopóki nie będzie oficjalki nie ma sensu sobie tym zawracać głowy.
» 9 stycznia 2019, 12:33 #61
Dejfmi: Diablo największy płaczek tego okna :D

Jak mamy kupować dla samego kupowania bo inni kupują takich zawodników jak Carrasco to lepiej żebyśmy nie interesowali siĂŤnikim
» 9 stycznia 2019, 13:12 #60
sinedd91: przecież Carrasco gra na lewym skrzydle czy ja się mylę ? :O na co nam tam kolejny piłkarz za mało ich mamy ?
» 9 stycznia 2019, 13:23 #59
ArktoS: Diablo, co ty tak marudzisz jak jakaś stara baba od kilku dni. Weź się uspokój. Bądź mężczyzną.
» 9 stycznia 2019, 16:06 #58
kamilpe: Pavard w Bayernie, dobry ruch
» 9 stycznia 2019, 10:55 #57
ax1d: Pavard w United to byłby dobry ruch...
» 9 stycznia 2019, 11:02 #56
trikos: @ax1d Czy ja wiem, Pavard to nie jest docelowo ŚO ? U nas, na teraz to jakiś Cedric Soares znający ligę czy po promocyjnej cenie wziąć Sidibe z Monaco i hej.
» 9 stycznia 2019, 13:58 #55
Sideswipe: nie byłby.
» 9 stycznia 2019, 13:58 #54
ax1d: Ja widzę w Pavardzie nowego Johna O'Shea. Może grać na kilku pozycjach i na każdej póki co spisywał się poprawnie albo bardzo dobrze. Jedna z najjaśniejszych postaci mundialu moim zdaniem. Chłopak młody, ograny na wielkiej imprezie, uniwersalny, relatywnie tani. Do tego przy naszej sytuacji w obronie to trudno wybrzydzać i przebierać.
» 10 stycznia 2019, 09:54 #53
DjTED: Ja nie wiem kto moze byc zadowolony z tego losowania. Ole che zgarnac puchar wiec bedzie musiał wystawić niestety najsilniejszy skład ! To nie jest 4 ligowiec, ale druzyna która jeszcze przez chwile bedzie przed nami w tabeli. To jest najgorsze losowanie. Pomyslcie czasami ludzie
» 9 stycznia 2019, 00:20 #52
KalinaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2019 08:16

Spokojnie, to będzie izi meczyk jak dwumecz z lfc w LE albo ostatni mecz z analnymi w fa cup. "Rozjedziemy leszczy" "idealne losowanie"
» 9 stycznia 2019, 08:16 #51
DevilFan: Zależy jak na to spojrzysz, jeżeli już teraz odpadniemy, trudno skupiamy się na gonieniu 4 miejsca i LM. Jeżeli wygramy fajnie, jest to puchar który pozwoli Ole zostać na Old Trafford. Wszystko zależy od tego jak spojrzysz a nie od wrodzonego pesymizmu.
» 9 stycznia 2019, 10:09 #50
kckMU: "Ole che zgarnac puchar wiec bedzie musiał wystawić niestety najsilniejszy skład !"

A Emery nie?
» 9 stycznia 2019, 13:20 #49
uhahany009: Róbcie screen shooty! OGS pierwszym trenerem w historii United który wygrał 11 meczy z rzędu po objęciu stanowiska. Po pokonaniu Tottenhamu i Arsenalu zakończy swój bieg na remisie z PSG.
» 9 stycznia 2019, 00:04 #48
mycka86: Słowa nic nie kosztują. Obstaw u bukmachera za 1000 zł taki rozwój wydarzeń, a następnie wrzuć screena. Powodzenia!
» 9 stycznia 2019, 11:06 #47
RedsFan: mycka86 dobre :D
» 9 stycznia 2019, 11:28 #46
RememberMe: Higuain blisko Chelsea.
» 8 stycznia 2019, 23:28 #45
Diablo2018: Chelsea super ogarnela się z transferami , czego nie można powiedzieć o nas. Ed nadal od maja śpi na rynku, reszta się wzmacnia, a potem płacz czemu nas nie ma w TOP4. Sami macie odpowiedź. Brak prawoskrzydłowego, bieda w obronie...ale i tak Woodward wie lepiej :)
» 8 stycznia 2019, 23:40 #44
jassaj: Brak stałego szkoleniowca ? Jak dałbym sobie obciąć rękę za sukces Ole tak chciałbym w alternatywnej rzeczywistości zobaczyć jak United robi mega zakupy, przegrywa 3-4 spotkania pod rząd w lutym i co wtedy masz do powiedzenia o Ole, transferach i Woodwardzie
Pozatym mamy miesiąc styczeń a nie grudzień, do niektórych mogłaby już dotrzeć wiadomość, że Mourinho już nie ma, że coś się zmieniło i może wreszcie zauważyć, że Ci chłopcy którzy już tu są może mają mankamenty, ale nie są tak słabi, żeby uprawiać lament. Jak narazie pokazują, że są w stanie walczyć i prezentują poziom TOP 4 a to, że w nim nie są to jest pokłosie i spuścizna byłego szkoleniowca, bo chyba niektórzy nie do końca rozumieją, że tabela się nie resetuje bo United zmienił trenera, tylko wszystko płynie a narazie sprzątamy syf który w tym sezonie się stworzył przez te 3-4 miesiące
Zakupy powinny być latem i to jest jak najbardziej rozsądne podejście- wtedy będzie wiadomo kto będzie stałym trenerem i co za tym idzie kogo będzie chciał, na rynku będzie więcej opcji i może tańszych, piłkarze obecnej drużyny dostaną szansę, żeby każdy mógł z czystą kartą udowodnić swoją przydatność, może to pozwoli zbudować zaufanie tej grupy ludzi, żeby przestali być zlepkiem osobowości a pełnoprawną wspierającą się drużyną. Na teraz możemy skupić się na "okazjach" bądź góra 1 celu jeżeli będzie dostępny i nie będzie trzeba przepłacać o 1000 %.... ale i tak Diablo wie lepiej :)
» 8 stycznia 2019, 23:49 #43
DjTED: To juz chyba 4 albo 5 transfer Chelsea w tym okienku :D
» 9 stycznia 2019, 00:20 #42
jassaj: Pulisić, ten Higuain nie potwierdzony tak btw. i kto jeszcze ? Nie pytam złośliwie, ale serio nic więcej oficjalnie nie zaklepali (chyba) więc skąd Ci się 5 wzięło?
» 9 stycznia 2019, 00:35 #41
DjTED: jassaj: no właśnie sam sobie odpowiedz... do nas przyszło już też z 5
» 9 stycznia 2019, 01:35 #40
querk: Pojawiły się plotki o zakazie transferowym to kupują póki mogą
» 9 stycznia 2019, 03:21 #39
RedsFan: Jassaj nie zależnie kto będzie w United pod koniec sezonu to i tak mieliśmy plany transferowe, które sie nie zmienily. Jak Ole juz mowil transfery nie beda zależeć od niego, on może je tylko przyklepac. Wiec pytanie brzmi dlaczego o takich rzeczach decyduje Ed?
» 9 stycznia 2019, 07:15 #38
Veron: no Higuain kocur, miał chyba 9 meczów bez gola ostatnio
nawet kibice Milanu chcą go zamienić za Moratę!!
pomyślcie jaka to musi być forma jak posuwają się do takiej desperacji
» 9 stycznia 2019, 09:28 #37
zbyszek7: Kiedy ostatnio gralismy w polfinale?
» 8 stycznia 2019, 22:05 #36
Trz: rok temu... nawet w finale
» 8 stycznia 2019, 22:15 #35
zbyszek7: Pucharu ligi... moglbys sie domyslic
» 8 stycznia 2019, 22:30 #34
Trz: Co prawda Maciek jestem ale wróżbita ze mnie żaden, wiesz że piszesz pod postem o FA Cup? No i google nie gryzie.
Pozdro
» 8 stycznia 2019, 22:40 #33
kckMU: W pierwszym sezonie Mourinho (16/17) wygraliśmy ten puchar.
» 8 stycznia 2019, 22:43 #32
jassaj: Ej a jak to jest z tym przepisem, że przy rzucie karnym bramkarz nie może dostać czerwonej kartki ? Bo ja już się pogubiłem, to działa tylko w niektóych rozgrywkach, nie działa ? Już słyszałem komentatorów co mówili, że bramkarza już nie karzemy, teraz w Eleven powiedzieli, że Kepa ma szczęście, że tylko żólta....
Mindfuck mam :/
» 8 stycznia 2019, 21:26 #31
DaroMistrz5: Ogólnie jest taka zasada żeby nie karać podwójnie. Czyli jest karny to żĂ´łta. Z tym że wiele zależy też od samego faulu bo rzecz jasna jeśli będzie to brutalny faul czy np zatrzymanie piłki ręką lecacej do pustej bramki to ewidentna czerwona. Tu z czerwoną porostu komentatorzy popłyneli
» 8 stycznia 2019, 21:33 #30
jassaj: Aaaa, czyli to nie jest żadne "prawo" tylko dyrektywa, zalecenie . Ok, rozumiem, w sumie sensowne, bo tak bramkarz mógłby grać full chamsko i byłby chroniony przez przepisy a to byłoby głupie
» 8 stycznia 2019, 21:40 #29
ponczok: bramkarz raczej brutalnie nie fauluje, to się ocenia na podstawie próby ataku na piłkę, jak leci na pilke to żółta a jak np go minie i złapie za nogę to czerwien.
» 8 stycznia 2019, 23:28 #28
jassaj: ok ok, ja w sumie chciałem stwierdzić, że jest to logiczne, że to prawo nie jest bezwzględne bo ciężko byłoby zaakceptować całkowitą bezkarność (no poza karnym) bramkarzy, którzy mogliby robić dosłownie wszystko w polu karnym- bo nie chcemy karać podwójnie, więc musimy przymknąć oko na jakiś brutalny faul, wjazd wślizgiem na pełnej w kolano czy inne patologiczne sytuacje, no po prostu skandaliczne, no ale w sumie takie "bezczelne" zachowania "taktyczne" jak właśnie podałeś, celowe obalenie rywala, albo wybicie piłki "a'la Suarez"- choć to trochę inna sytuacja i to też byłby ciekawy paradoks- bo bramkarza nie karzemy podwójnie a obrońcę to już można ? są też w 100 % uzasadnione
W sumie jak to piszę to mogłem sam się domyślić, ale też skoro nie wiesz, zamiast się domyślać-pytaj, przynajmniej teraz mam pewność jak to działa
» 8 stycznia 2019, 23:41 #27
sinedd91: tutaj bardziej chodzi o sposób zagrania... Kiedyś było tak, że jak był faul sam na sam albo bramkarz był ostatni to zawsze prawie była czerwona... teraz jak zagranie nie zasługuje na czerwoną kartkę i nie jest czysto taktyczne (czytaj celem było powalenie zawodnika wychodzącego na czystą pozycję) to czerwonej nie ma.... patrz na faul choćby w dogrywce meczu Dania Chorwacja na ostatnim Mundialu... Chorwat minął Schmeichela już i został sfaulowany przez Duńczyka, ale ten atakował wg arbitra piłkę (jego celem nie było sfaulowanie rywala) więc nie ma czerwonej tylko żółta.
» 9 stycznia 2019, 14:03 #26
RedRevolta: Oo to dzisiaj EFL cup Koguty z Chelsea, a widze, że Tottenham piewszym składem wychodzi to dobrze dla nas, mogą być lekko podmęczeni na mecz z nami a nasi wypoczywają w Dubaju, pięknie :D
» 8 stycznia 2019, 21:12 #25
jassaj: Właśnie zwróciłem uwagę, że w Londynie to w sumie obie drużyny wjechały ambitnie, Chelsea też nie kombinowała i mimo drobnych korekt wystawiła największe nazwiska. Bardzo dobrze dla nas i fajnie dla widowiska ale też potwierdza to regułę, że na przekór tym co tak deprecjonują ten puchar- zespoły w pewnym momencie mając na wyciągnięcie ręki puchar nie odpuszczają bo tytuł to tytuł
» 8 stycznia 2019, 21:20 #24
RedsFan: Tak jest jassaj. To jak podchodzą do tego pucharu inne szanujące się drużyny, ladnie pokazuje jak bardzo Klopp zlekcewazyl przeciwnika w ostatnim meczu. I niech mi nikt nie piszę, że wszyscy maja gdzies te rozgrywki i dla Liverpoolu bylo to nic nie warty puchar myszki miki :)
» 8 stycznia 2019, 22:42 #23
jassaj: Tylko wiesz... dzisiaj to były inne rozgrywki. Liverpool odpadł wczoraj w 3 rundzie FA Cup (Pucharu Anglii) A Londyńczycy grali dzisiaj w półfinale Carabao Cup (Puchar Ligi Angielskiej). W sumie reszta się zgadza, bo myślę, że ogólnie nie ma wątpliwości iż FA Cup jest "ważniejszy" od Carabao Cup, więc Liverpool odpadł wczoraj "z ważniejszego pucharu" no ale dla jasności trzeba sobie to wyjaśnić
I żeby nie było apropo Carabao Cup, tak już ogólnie- do wszystkich- ja też go uważam za chyba najmniej wartościowe trofeum (wyłączając tarczę wspólnoty) o jakie może grać Man Utd ale chodzi mi o to, że kurcze- jak jesteś w półfinale, finale, no to już jest troche frajerstwo zlekceważyć nawet takie rozrywki bo lekką ręką niweczysz pracę swoich podopiecznych/kolegów, którzy mimo wszystko musieli przejść tych kilka rund, wygrać tych kilka spotkań, żeby móc zagrać w tym półfinale i chociażby z szacunku dla tej pracy powinno się już w pewnym momencie potraktować ten puchar jako puchar- trofeum a nie kawałek złomu, niskiej jakości
Więc reasumując- odpaść w pierwszej fazie Pucharu Ligi- żaden grzech, to nie boli, ale później warto podejść do tematu serio
odpaść w 3 rundzie Pucharu Anglii- to już dla mnie grzech- może nie śmiertelny, ale FA Cup już jakiś prestiż ma- wiadomo, że nie taki jak liga czy LM ale to już jest pełnowartościowe trofeum- którego ja osobiście nie chciałbym żeby United kiedykolwiek w jakiejkolwiek fazie odpuszczał
» 8 stycznia 2019, 23:01 #22
Widziwoj: @jassaj Tu się nie zgodzę. EFL Cup to tak samo ważne rozgrywki jak FA Cup. Historycznie oczywiscie FA Cup to Legenda, a EFL Cup to bardzo młody kuzyn, ale pod względem "tu i teraz" to EFL Cup jest teoretycznie nawet trudniejszy od FA Cup, bo grają tylko w nim drużyny z 4 najwyższych klas rozgrywkowych. Poza tym wygranie jakiegokolwiek Pucharu gdzie grają wszystkie czołowe drużyny Premier League jest cenne.
» 9 stycznia 2019, 00:16 #21
jassaj: No tak, ale sam stwierdzasz, że PLA jest młodszym kuzynem PA, więc już sam go szufladkujesz trochę. Chodzi mi o to, że o wadzę trofeum też w dużej mierze decyduje jego historia i podejście drużyn do niego i to ile można na nim zarobić (niestety) i te wszystkie czynniki składają się na prestiż turnieju. FA Cup ma walor historyczny- najstarsze rozgrywki świata, zdobywca FA Cup gra z mistrzem kraju o ten "superpuchar" (który co do zasady jest najtandetniejszym możliwym trofeum ale jednak) FA Cup daje awans do LE, to składa się na to, że ma swoją określoną renomę. Puchar Ligi jest traktowany po macoszemu, właśnie przez to, że kluby na samym początku nie traktują go poważnie, dopiero Ci, którzy gdzieś tam dojdą łapią jakiś respect, reszta generalnie się nim nie przejmuje, co już umniejsza randze pucharu, skoro sami uczestnicy nie są do niego przekonani. Zarobić na nim się dużo nie da, historycznie... no sorry, ale ja nie znam jakiejś wielkiej historii tych rozgrywek z którymi wiązałaby się jakaś tradycja.
Dałeś ten argument z ligami występującymi- on jest ok, ale trochę bezsensu, bo w momencie kiedy najsilniejsze drużyny wchodzą do rywalizacji do de facto i tak zostają już tylko zespoły z profesjonalnych lig czyli w praktyce te 4 szczeble plus może jakiś jeden rodzynek albo i nie, więc z perspektywy czołowego klubu wychodzi na jedno
Ale na co chciałbym zwrócić uwagę to właśnie aspekt podejścia klubów do danego pucharu- odbiegnę od Anglii, ale spójrzcie, że angielskie kluby mogą w krótkim czasie bardzo podnieść prestiż LE- bo ten puchar z "plebeiskiego" odpowiednika LM zaczyna zmieniać się w furtkę do LM i to głównie Anglicy mogą sprawić, że ten puchar zyska na wartości, bo w dobie TOP 6, gdzie wiadomo, że któryś gigant zostaje w lidze na lodzie, to taka LE nagle staje się czymś bardzo porządanym i tak jak w tym sezonie... Arsenalowi i Chelsea bardzo by się przydał ten puchar bo w lidze jest jazda bez trzymanki, coraz więcej coraz mocniejszych klubów spada z LM więc takie Napoli też może mieć zakusy bo w lidze są za mocni na 3 miejsce a za słabi na 1 więc.... o co tu walczyć jak nie LE. Takie Atletico sezon temu,my 2 lata temu. LE nigdy nie przebije LM to oczywiste, raczej nie będzie też istotniejsza od zwycięstwa w prestiżowej lidze, ale jako szanowany puchar, "najlepszy z tych pozostałych" i taki którym już śmiało się można chwalić z "prawdziwą dumą"... jak najbardziej
» 9 stycznia 2019, 00:31 #20
ax1d: Ja myślę, że żaden duży klub nie traktuje poważnie pucharu sponsorskiego ligi, jeśli ma możliwość wygrania czegokolwiek innego. Jeśli nie ma, to dopiero wówczas trenerzy patrzą na ten puchar jako na coś, co wpiszą do CV. Zawsze lepiej powiedzieć, że wygrało się jakiś_tam_puchar, niż że nie wygrało się nic.
Chelsea wie, że na mistrzostwo w tym sezonie nie ma realnych szans. Spurs z kolei po prostu są żądni absolutnie czegokolwiek, bo mimo dobicia się do czołówki ligi, faktycznie od laaaaat nie wygrali kompletnie niczego. Ostatni raz sięgnęli po ten śmieszny puchar w sezonie 2007/08, natomiast po FA Cup w 1991 roku. Nie wspominam rzecz jasna mistrzostwa kraju. Nie bez powodu w Anglii jest on określany mianem "consolation cup", czyli puchar pocieszenia - jak nie masz nic innego, to pocieszysz się i tym.

Zresztą, nawet na wiki piszą:
The original idea for a League Cup came from Stanley Rous who saw the competition as a consolation for clubs who had already been knocked out of the FA Cup. However it was not Rous who came to implement it, but Football League Secretary Alan Hardaker. Hardaker initially proposed the competition as a way for the clubs to make up on lost revenue, due to a reduction in matches played...
» 9 stycznia 2019, 08:50 #19
DaroMistrz5: Ogólnie to nie mam 100% pewności ale zwycięzca pucharu ligi też dostaję za niego prawo gry w LE. Nie tylko puchar Anglii. Na 3 miejsca w LE dla Anglików składa się 5 miejsce w lidze i zwycięscy pucharu Anglii i pucharu ligi Angielskiej. Jeżeli któryś z tych pucharów wygra drużyna z top 5 to analogicznie 6 I 7 miejsce w lidze mogą dać LE
» 9 stycznia 2019, 13:29 #18
Tomek19950307: podobno odpuszczamy Carrasco na rzecz Arsenalu ... ... ...
» 8 stycznia 2019, 20:15 #17
Veron: i to jest bardzo dobra wiadomość
» 8 stycznia 2019, 21:06 #16
Tomek19950307: w perspektywie top 4 nie powiedziałbym
» 8 stycznia 2019, 21:10 #15
Dejfmi: to jest wspaniała wiadomość!
» 8 stycznia 2019, 21:23 #14
Diablo2018: Tomek19950307:

I gdzie byś tego Carrasco wystawił?? Na lewej stronie mamy bogactwo że już teraz głowa boli a na prawej stronie grał tylko 4-5 razy w kadrze i to dawno.
» 8 stycznia 2019, 22:39 #13
Michux3: Ja wierzę w to że to bedzie znak firmowy nowego United ,chlopak z akademii z taką pasją jak i zapałem do pracy, chłopak może grać na każdej ofensywnej pozycji ma tylko 21 lat a już jest gwiazdą światowego formatu , wygryzł gracza za 89 mln(Lukaku)
PS:dla zainteresowanych dostał 5* sztuczek w fifie
» 8 stycznia 2019, 20:42 #12
Trz: liczby liczbami, ale raczej masz rację bo prowadzeniem się to Rashowi bliżej Ronaldo niż Grubego. Poza tym Marcus nie ukrywa że patrzył i patrzy na CR7 a chyba wiele lepszych od niego nie ma pod względem podejścia do pracy piłkarza i własnego organizmu.
» 8 stycznia 2019, 21:52 #11
mycka86: Boże niech ktoś mu powie żeby tak nie wyhamowywał, bo kiedyś mu więzadło strzeli.
» 9 stycznia 2019, 11:02 #10
jassaj: Chciałem poruszyć temat pozostania Ole, wiem, że niżej jest temat o tym, że zawodnicy tego chcą, ale tam raczej zajrzy już mało osób, więc tutaj...
Czemu Ole został tak szybko zaakceptowany ? Bo nie jest dyktatorem, słucha piłkarzy. Polecałem już kilka razy fp Święcickiego i Kapicy "2angryman" zareklamuje ponownie (nie, nie płacą mi za to, ale fajnie się ich czyta). Ostatnio były artykuły o zarządzaniu zasobami ludzkimi i tym jakie jest to istotne w kontekście dobrego liderowania. Dzisiaj było uzupełnienie o słowa Didiera Deschamps. Otóż selekcjoner Francuzów mówił o czasach swojej kariery, o tym "jak kiedyś to było" i "czemu teraz to nie ma". Porównywał zwyczaje z "jego" szatni i te panujące obecnie. Mówił o tym, że mógłby przenieść 1:1 wszystko to co sam miał jako piłkarz, ale to by się nie sprawdziło. Bo zmienił się świat, zmieniła się mentalność ludzka i potrzeby młodych chłopców. Francuz zauważył, że np za jego czasów nie słuchano muzyki w szatni a dzisiaj gdyby tego zakazać od razu wybuchłby bunt, zauważył też, że współczesna młodzież ma mniej kompleksów i "bierze jak swoje" bez kompromisu i "wstydu" strachu. I trzeba to zaakceptować. Zamiast narzekać, że ten czy ten to pozer, laluś czy instagramowy król trzeba to zaakceptować. To jest ich generacja i oni wyznaczają "trendy". Trener musi mieć posłuch ale nie może być tyranem który trzyma piłkarzy na krótkiej smyczy. Gdzie tu Ole i Mou ? No właśnie mi się wydaje, że Ole wszedł i stał się "dobrym nauczycielem". Ma swoje wymagania, ale rozumie, że młodość ma swoje prawa. A Mou ? Tak jak pisałem, gdy jeszcze tu był (nie nie byłem w szatni, to tylko moje obserwacje na podstawie tego czego mogłem się dowiedzieć z zewnątrz)- chciał rządzić. Wszystko musiało być po jego myśli. Piłkarze nie chcieli grać w jego sposób- walić piłkarzy, ja rządzę, ja mam plan, piłkarze to narzędzia, przedmioty dzięki którym zrealizuje dzieło. Tylko, że piłkarz to PODMIOT nie PRZEDMIOT, musi czuć, że ktoś sprawuje nad nim władzę, ale musi też czuć, że jest rozumiany i szanowany
Na koniec sentymentalna podróż dla dorosłych (dla dzieciaków w sumie refleksja "na teraz") wspomnijcie swoje lata szkolne i nauczycieli- którego najlepiej wspominacie- autokratę z którym nie dało się nic załatwić, który wstawiał pałę za brak nawet połowy zadania, pytającego i terroryzującego- bo w założeniu przez dyscyplinę miał was wychować na ludzi mądrych i poukładanych, czy kogoś kto z wami rozmawiał, potrafił zrozumieć, zamiast robić aferę brał "na 4 oczy" i pytał co jest, dawał ostrzeżenia a nie kary za każdy błąd itd ?
Dlatego Ole ma szansę a Mou ją stracił- Ole może być wodzem za którym piłkarze staną murem a Mou stawiał mur, tylko, że on był po jednej stronie a piłkarze- po drugiej
» 8 stycznia 2019, 19:07 #9
ax1d: Pisałem o tym już jakiś rok temu, a od przedsezonowego tourne piszę o tym regularnie ;)
» 9 stycznia 2019, 08:37 #8
MRG: Również nie mogę się doczekać tego meczu
» 8 stycznia 2019, 18:15 #7
RememberMe: Jakby nie patrzeć, szanse na Tryplet w tym sezonie mamy w przeciwieństwie do Liverpoolu.
» 8 stycznia 2019, 16:27 #6
Sideswipe: zaraz przyjdzie oldfashion i Cię wyjaśni
» 8 stycznia 2019, 17:08 #5
OldFasion: Bez przesady :).
Ja się w pełni z tym zgadzam, z tym że Liverpool nadal ma szanse na mistrzostwo.
» 8 stycznia 2019, 20:05 #4
Czarny82r: Pewność siebie Ole Gunnara Solskjaera przelewa się na zespół i to jest bardzo dobre. Patrząc na to obiektywnie skoro mielibyśmy bać się np. Arsenalu i spotkać się z nimi np. w finale i przegrać to lepiej to zrobić teraz i zaoszczędzić sobie przebiegniętych kilometrów.
» 8 stycznia 2019, 16:20 #3
mikon70: My się nie mamy bać kogokolwiek, a szczególnie Arsenalu
» 8 stycznia 2019, 17:19 #2
RedsFan: Rozniesiemy ich! :)
» 8 stycznia 2019, 18:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.