Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Co Woodward powiedział piłkarzom United po zwolnieniu Mourinho?

» 18 grudnia 2018, 14:17 - Autor: matheo - źródło: Metro
Ed Woodward przekazał osobiście wiadomość piłkarzom Manchesteru United o zwolnieniu Jose Mourinho ze stanowiska menadżera Czerwonych Diabłów – czytamy w brytyjskim dzienniku Metro.
Co Woodward powiedział piłkarzom United po zwolnieniu Mourinho?
» Ed Woodward we wtorek przekazał piłkarzom Manchesteru United informację o zwolnieniu Jose Mourinho
Mourinho został zwolniony z zajmowanego stanowiska po rozmowie w cztery oczy z Woodwardem we wtorkowy poranek.

Wiceprezes wykonawczy Manchesteru United przekazał następnie wiadomość piłkarzom, którzy przygotowywali się do porannych zajęć. Woodward wyjaśnił zawodnikom powody decyzji i podkreślił, że nie powinno winić się wyłączenie Jose Mourinho za ostatnie niepowodzenia i kiepską formę drużyny. Woodward wyraził też nadzieję, że skład stanie na wysokości zadania w pozostałych meczach tego sezonu.

Jose Mourinho spędził w centrum treningowym w Carrington niespełna dwie godziny. Portugalczyk po spotkaniu z Woodwardem praktycznie nie zamienił słowa z członkami swojego sztabu szkoleniowego.

Wtorkowy trening Manchesteru United poprowadził Michael Carrick. Klub z Old Trafford przed sobotnim meczem z Cardiff City chce zatrudnić tymczasowego menadżera, który ma sprawować swoją funkcję do końca sezonu.


TAGI


« Poprzedni news
Evra skomentował zwolnienie Mourinho z Manchesteru United
Następny news »
Pochettino o zwolnieniu Mourinho: To przykra wiadomość

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (37)


Klimaa: Zupełnie nie potrafię sobie wyobrazić Woodwarda który przemawia do piłkarzy - to powinien robić dyrektor sportowy a Ed co najwyżej z zawodnikami powinien pozować do zdjęć i innych kampanii reklamowych.
» 18 grudnia 2018, 23:20 #35
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2018 16:56

Podobno Mourinho dostał całą listę powodów, za które został zwolniony. Jednym z nich były kiepskie transfery. I tak to właśnie wyglądało. Mourinho sprowadził 10 piłkarzy za prawie pół miliarda. Fred - majątek, 4 najdroższy transfer w historii klubu - trybuny i ławka. Bailly - ławka, Pogba najdroższy transfer w historii - ławka.

A Wy się tutaj czepiacie, że to Woodward jest czemuś winny... Tylko czemu? Że nie dał mu latem kolejnej setki do przepuszczenia z błotem? Widać, że ma głowę na karku. Świetny Prezes.
» 18 grudnia 2018, 16:55 #34
Pete1S: Kto dał kosmiczną tygodniówkę Sanchezowi Mou czy Edek? Kto nie potrafił z Juve wynegocjować mniejszej kasy za Pogbę Mou czy Edek? Kto wreszcie przedłużył kontrakt z Mou nie wiadomo po co i na co? Mou sam sobie czy Edek? Gość widzi tylko cyferki na koncie ale o sprawach sportowych to on nie ma zielonego pojęcia. Tutaj oprócz trenera potrzebny jest dyrektor sportowy z prawdziwego zdarzenia.
» 18 grudnia 2018, 17:38 #33
ro7: Mniejszej kasy za Pogbę? Patrząc na to za ile poszedł Coutinho, Neymar czy Mbappe to wcale nie była zła kasa, wręcz bardzo dobra - jak na takie głośne nazwisko.

Sanchez to była pomyłka, ale to był raczej błąd scoutów albo i Mourinho, że nie potrafił go wykorzystać. Spodziewaliśmy się piłkarza, którzy będzie strzelał po 30 goli w sezonie. A okazało się, że Alexis gwarantuje 2-3 gole na sezon w tym jednego z karnego. Jakby strzelał te 30 goli to taka pensja pewnie by uszła.

Jedynym błędem Woodwarda było przedłużenie kontraktu z Mourinho. Ale i to też można chyba zrozumieć. W jego pierwszym sezonie wygraliśmy dwa Puchary - w tym puchar europejski, więc była euforia i optymizm, że będzie już tylko lepiej i czeka nas świetlna przyszłość. Pojawił się pomysł by w nagrodę dostał bonus - nowy kontrakt i go zaklepać na kolejne dwa lata - skoro tak świetnie zaczął.

Podsumowując nie zgadzam się z tymi opiniami. Z każdym zarzutem można dyskutować. Nic nie jest tak naprawdę ewidentnym błędem. Zarzut drugi i trzeci wyszły z czasem i ciężko to było przewidzieć.

Jednak zgadzam się, że dyrektor sportowy jest nam potrzebny. Ponieważ jak widać trenerzy przychodzą i odchodzą - a dobra byłaby jakaś dłuższa wizja i ciągłość, a jak na jednego człowieka - Woodwarda - to jednak zbyt wiele obowiązków.
» 18 grudnia 2018, 18:00 #32
Pete1S: Tylko, że takie pieniądze za piłkarzy, których wymieniłeś zapoczątkował w głównej mierze transfer Pogby do United.

Sanchez pomyłką skautów? Przecież to nie był no name tylko zawodnik dobrze znany, wszyscy widzieli jak gra w Arsenalu, a dawanie mu najwyższej pensji w zespole na dzień dobry było głupotą i za to winą jest obarczony Edek nie zależnie od tego czy Sanchez strzelałby 3 bramki na sezon czy nawet 60. Co ma czuć np, taki De Gea, który ratuje nam tyłek już któryś sezon z rzędu jak widzi, że Alexis na wejściu dostaje o wiele więcej kasy od niego? Co mają czuć inni? Dziwi cię potem są spekulacje o kwasach? Dziwi cię potem, że taki ktoś jak Fella dyktuje klubowi warunki?

Przedłużenie Mou było błędem. W tym sezonie powinien o tym myśleć a nie w poprzednim, przecież wszyscy doskonale wiedzą, że Mou cierpi na syndrom trzeciego sezonu. Co Edek jako jedyny na świecie nie wiedział o tym?
» 18 grudnia 2018, 18:24 #31
awe: z tym fredem tez wyskoczyles, teraz kazdy sprowadzony pilkarz bedzie tylko wskakiwal na liste nadjrozysz bo wszystko drozeje wiece placz nad wydniame 50 mln jest smieosnzy
» 18 grudnia 2018, 18:57 #30
Pete1S: Szkoda, że nie powiedział im "Dobra panowie na mnie też już czas, więc odchodzę razem z Mou".
» 18 grudnia 2018, 16:03 #29
vegeto65: A wiec wymodliliśmy to zwolnienie w końcu zacznie może powoli wracać wszystko na własne tory oby musimy mieć nadzieje. Mnie to bardzo wkurzało i wielka przykrość sprawiało to ze cały świat śmiał się z Naszego kochanego klubu, siwy ta drużynę zniszczył od środka mentalnie ale oczywiście pikarze tez nie są niewinni bo to oni robili ta robotę, możliwe ze tak jak większość mówiła grali pod zwolnienie. Ale teraz jest czas z powstania z kolan nie chodzi mi o top 4 aczkolwiek jest może jeszcze malutka iskierka nadzieji. Ale chodzi mi bardziej na przywróceniu naszej reputacji i oceny bo MY jako diabły z tym klubem i ta historia co mamy zasługujemy od innych na szacunek. Carrick trzymam kciuki ogarniesz to GG ManUnited
» 18 grudnia 2018, 15:15 #28
nysa94: Hahaha... 3 managerów po SAFie nic nie zmieniło a Ty się łudzisz, ze kolejny trener coś zmieni. Wiesz co zmieni? Że stracimy resztki godności i szacunku za zmienianie managerów jak rekawiczki i jeszcze wy... "Kibice" wiecznie zwalniajacy wszystkich i zatrudniający nowych. Zwykłe dzieciaki.
» 18 grudnia 2018, 19:44 #27
Diablo2018: Powinien powiedzieć że od dziś NIKT nie może czuć się pewny swojej przyszłości....mam nadzieję że piłkarze na poziome Swansea opuszczą ten klub bo trener to jedno a ciency piłkarze popełniający te same błędy to drugie.... szczegolnie nasi "extra" obroncy.
» 18 grudnia 2018, 14:45 #26
Fenek: Czyżby edek wyrabiał się na stanowisku? Czyżby zaczął dostrzegać coś więcej po za sponsorami i kasą? Może w końcu zrobi wietrzenie szatni? Oby wyłuskał pochettino od tottków.
» 18 grudnia 2018, 14:39 #25
vanantygaal: Nie wiem kogo wyłuska ale ma szansę zatrzeć fatalne wrażenie po ostatnich latach i zrobić prawdziwą rewolucję.tylko czy mu jaj nie braknie?
» 18 grudnia 2018, 14:43 #24
Fenek: No właśnie z edziem niczego nie można być pewnym.
» 18 grudnia 2018, 14:46 #23
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2018 15:14

Heheheh to nie o brak jaj chodzi. Tylko o kase. Rewolucje kadrową zrobic jest łatwo...jak są pieniądze i wola ich wydawania. Dochody Utd są chyba najwieksze a napewno top 3 klubow na swiecie a wydajemy mniej niż pare klubow generujacych mniejszy dochod. Jak np Juve czy Psg. A to swiadczy o tym co chce osiagnac zarząd. Czyli maksymalizacja zysku przy minimalizacjih wydatków co pokazało ostatnie okienko. Klub jest drenowany z kasy. Albo glazerowie zdecyduja sie na duze inwestycje albo będa drenowac dalej ile sie da i sprzedadza potem jakiemus arabowi marke United.
» 18 grudnia 2018, 15:14 #22
vanantygaal: Reczej na finansowych. Brak LM w przyszłym sezonie i żenująca gra skutkowałaby w ciągu kilku lat pogorszeniem finansów. Plus za odwagę zwolnienia Mou, ale zobaczymy czy będzie miał odwagę do następnych działań bo szczerze w to wątpię
» 18 grudnia 2018, 14:39 #21
Walnuts: Nie mam nic do Carricka, ale rzucanie - kogoś kto jeszcze kilka mięsiecy temu był piłkarzem - na głęboką wodę podczas sztormu, to nie jest dobry pomysł. 4 miejsce jeszcze da się uratować, chociaż to zadanie bardzo trudne. Powinien tutaj przyjść tymczasowo ktoś z doświadczeniem, a potem zobaczyć od wyników, czy trzeba zmian.

Carrick z racji braku doświadczenia, nawet jak kompletnie nawali, to ciągle będzie pod ochroną.
» 18 grudnia 2018, 14:33 #20
vanantygaal: To jest taki pomysł jak wystawienie Dalota w meczu z Liverpoolem, gdzie potrzeba doświadczenia i obycia na boisku.
» 18 grudnia 2018, 14:36 #19
jaszczomb: @vanantygaal - akurat Dalot się z bardzo dobrej strony pokazał.
» 18 grudnia 2018, 14:43 #18
vanantygaal: We wcześniejszych meczach, z Liverpoolem nie istniał i nie miał prawa istnieć, brakuje mu doświadczenia
» 18 grudnia 2018, 14:44 #17
ax1d: Przecież nikt nie rzuca nigdzie Carricka. Poprowadził trening, bo był asystentem. To normalna praktyka. Natomiast nikt nie mówi, że będzie prowadził zespół. Klub chce zatrudnić tymczasowego menedżera (Sky pisze, że rozważany jest Laurent Blanc), a do lata znaleźć kogoś na stałe.
» 18 grudnia 2018, 14:49 #16
DailySmoker: Ja bym widzial Roy Keana na tymczasowego trenera. Jakies doswiadczenie ma, moze nie jakies super wyniki, ale zna klub i wie czego oczekuja kibice, a do tego moze by nauczyl ich grac z jajami
» 18 grudnia 2018, 15:04 #15
mikon70: To ze jest wybuchowy nie oznacza ze inni będą mieli szacunek
» 18 grudnia 2018, 15:11 #14
GMU: Dla mnie to szok, jeszcze o 9 czy 10 rano sprawdzałem internet i nic nie było, wracam do domu po 11 a tu już grzmi cała sieć.. Serio naprawdę nie spodziewałem się takiego obrotu spraw, mam tylko nadzieję, że to będzie koniec naszych problemów (nie tylko sportowych), ale jakoś nie potrafię w to uwierzyć :/
» 18 grudnia 2018, 14:31 #13
czesiu2018: Sam sie tego nie spodziewal, wyrzucony jak śmieć jakiś, widać ze go zabolało to...teraz niech wstawia zdjecie na oficjalnym koncie, jak Pogba siedzi na tronie , a Jose zaklada mu korone, cieszcie sie, gwozdz do trumny i naplucie na herb, ważne , że instagram wygral i słupki na gieldzi.
» 18 grudnia 2018, 14:26 #12
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2018 18:08

A co zrobil z Van Gallem? Dzien po zdobyciu trofeum karmiony obietnicami, ze na koniec swojej calkiem dobrej kariery Van Gall ma czas i warunki na zbudowanie czegos dla swojego nastepvy, - pewnie Giggsa - zostaje wywalony w takim stylu, ze staruszek przezywa zalamanie nerwowe. Teraz polecial Mou bo przeciez Edek sam siebie nie zwolni za brak budzetu na transfery w okienku zimowym. Delikatnie mowiac, nie szanuje juz Rudego, a cos czuje, ze jeszcze narobi syfu w klubie zanim zniknie razem z Glazerami
» 18 grudnia 2018, 18:08 #11
Pawlo: A powiedział też, że się sam zwalnia? Bo to mogła być lepsza wiadomość. Gość nie ma pojęcia o futbolu: najpierw daje wątpliwe szansą na nowy sezon dla Mourinho i nie daje mu pieniędzy na niezbędne transfery, a później zamiast pożegnać się przed sezonem zwalnia go nagle po 5 miesiącach.

Musiało być ostro, bo oczywiście poza wynikami nic nie wskazywało na zwolnienie Mourinho. Nikt o zdrowych zmysłach nie zwalniałby trenera przed maratonem meczów i zastępywać go trenerem tymczasowym, który może jedynie zrobić jeszcze więcej zamieszania.
» 18 grudnia 2018, 14:22 #10
vanantygaal: Wyczekał do meczu z Liverpoolem, teraz mamy łatwy kalendarz więc go wywalił. Moment idiotyczny ale czego spodziewać się po Edku?
» 18 grudnia 2018, 14:35 #9
Walnuts: Trzymanie Mourinho nie miało już sensu. Szans na poprawę gry żadnych, a tylko zatruwa atmosferę zniechęcając piłkarzy.
» 18 grudnia 2018, 14:39 #8
vanantygaal: Dlatego wg mnie powinien odejść przed obecnym sezonem. Ale lepiej teraz niż za pół roku, jest szansa na zmiany jeszcze w tym sezonie
» 18 grudnia 2018, 14:41 #7
Pawlo: Zgodzę się, że relacje Mourinho-United coraz bardziej wygasały i już nie miały przyszłości, aczkolwiek jeśli mamy coś zmieniać to w tym, niemal straconym sezonie. Jest dużo czasu na to, a za pół roku przyjdzie ktoś "na stałe" i znowu pozmienia, ale bedzie miał na to dużo mniej czasu.
» 18 grudnia 2018, 14:43 #6
Fenek: W lato jest mało czasu na zatrudnienie nowego manago. Każdy chce układać skład, robić transfery i testować drużynę. Być może edek daje sobie trochę czasu na rozmowę z pochettino i levym. A to nie będą łatwe rozmowy. Po za tym ten sezon i tak jest już stracony. Na 1 czy 2 miejsce nie mamy szans. Na 3 lub 4 z taką grą jak ostatnio tez ich nie mamy. Więc, w tym szaleństwie jest jakaś metoda.
» 18 grudnia 2018, 14:44 #5
rav7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2018 14:49

Ktokolwiek teraz nie przyjdzie, gorzej na pewno nie będzie.
» 18 grudnia 2018, 14:47 #4
ruffnecky: Zebys sie nie zdziwil
» 18 grudnia 2018, 18:09 #3
TheTreble: Teraz najbliższe mecze pokażą czy grali na zwolnienie Mourinho czy są po prostu bezużytecznymi piłkarzami i hajs poszedł w błoto.. ;)
» 18 grudnia 2018, 14:19 #2
Pawlo: Nie wiem co by było gorsze. Łudzę się naiwnie, że jest jeszcze trzecia opcja, choć to mało prawdopodobne.
» 18 grudnia 2018, 14:24 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.