Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Czerwone Diabły w reprezentacjach: Dublet Lukaku, Rashford też trafia!

» 11 września 2018, 22:51 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Romelu Lukaku pokazał się ze znakomitej strony w meczu Belgów z Islandią (3:0) w ramach Ligi Narodów. Napastnik Manchesteru United dwukrotnie wpisał się na listę strzelców.
Czerwone Diabły w reprezentacjach: Dublet Lukaku, Rashford też trafia!
» Romelu Lukaku i Marcus Rashford zdobyli bramki dla swoich reprezentacji we wtorkowych meczach
Reprezentacja Czerwonych Diabłów pewnie pokonała Islandczyków na wyjeździe. Wynik w 29. minucie otworzył Eden Hazard, zdobywając bramkę z rzutu karnego. Sędzia wskazał na „wapno” po faulu na Lukaku, który był ciągnięty w szesnastce za koszulkę.

Napastnik Manchesteru United trafił natomiast do siatki dwie minuty później, wykorzystując kiepską interwencję islandzkiego bramkarza po strzale Vincenta Kompany’ego i kierując piłkę do bramki z bliskiej odległości.

W 81. minucie Lukaku zdobył swojego drugiego gola. Tym razem otrzymał dobre podanie z prawej strony boiska od Driesa Mertensa, lekko trącił piłkę na szóstym metrze i w ten sposób zmylił Hannesa Thora Halldorssona.

Zadowolony po wtorkowych meczach może być również Marcus Rashford. Anglia pokonała Szwajcarię 1:0 w towarzyskim spotkaniu, które odbyło się na stadionie Leicester City. Zawodnik Manchesteru United w 54. minucie wykorzystał dobre dośrodkowanie Kyle'a Walkera z prawej strony boiska i z bliskiej odległości posłał piłkę do siatki. Na placu gry przebywał do ostatniego gwizdka sędziego. Ze Szwajcarami zagrał także Jesse Lingard, który pojawił się na boisku w 61. minucie.

Czyste konto w barwach reprezentacji Hiszpanii zachował David de Gea. Kadra La Roja rozbiła Chorwację aż 6:0 w meczu Ligi Narodów. Bramkarz Manchesteru United nie miał we wtorek zbyt wiele pracy.


TAGI


« Poprzedni news
Dlaczego Fred gra w koszulce z numerem 17?
Następny news »
Andreas Pereira zadebiutował w reprezentacji Brazylii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (73)


DevilFan: Taki śmieszny tweet ;)

„I'm officially declaring 'Martial' as a verb:

Martial
/Mar- Shial/ verb

past tense: Martial'd

1. To do something with exceptional skill, preferably wearing Adidas gloves, and showcasing phenomenal sauce.
E.g "See how I nutmegged that guy earlier? He got Martial'd"
» 13 września 2018, 11:45 #55
RuudVN: Tak popatrzyłem na statystyki United i Tottenhamu i wychodzi na to, że:
średnio w meczu krótkich podań jest 460
długich 65
dośrodkowań 20
W poprzednim sezonie Tottenham grał górą więcej od nas.

Jak ktoś myśli, że Pochettino magicznie zmieni styl gry to chyba ma IQ 50
Jedyna przewaga to stały skład od 3-4 lat i lepsze zgranie.

whoscored.com/Teams/32/Statistics/England-Manchester-United
whoscored.com/Teams/30/Statistics/England-Tottenham
» 13 września 2018, 10:09 #54
RedsFan: I tak dlej beda pisac że nasza jedyna taktyka to laga na Lukaku ;p
» 13 września 2018, 11:16 #53
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2018 11:38

Ale weźcie też pod uwagę jedną rzecz. Można mieć podobną ilosc podań krótkich ale wydaje mi się że totki rozgrywają krótko zdecydowanie częściej od nas ma połowie rywala. A to już jest znaczące czy team gra tymi podaniami pod bramką rywala czy nabija podania w obronie. Pisze to bo oglądam mecze obu ekip i optycznie wygląda to czesto tak że totki grają dużo na połowie rywala a u nas wiadomo jak to często wygląda. Wszerz i do tyłu.
» 13 września 2018, 11:37 #52
RuudVN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2018 11:45

jak zwykle słowo klucz "wydaj mi się"
statystyki operowania piłką brzy bramce, środku pola i bramce rywala też są podobne
dlatego Matematyka to królowa nauk, jej nie oszukasz

wyraźnie krótkimi podaniami i na połowie rywala gra Pep ale na LM jest to taktyka słaba, przy dobrze kontrującym rywalu wpada masa bramek (Real, Monaco, Barcelona, Liverpool to udowodniły)
» 13 września 2018, 11:45 #51
Me89v2: Statystyki statystykami. Ale neutralnego kibica też nie oszukasz i póki co każdy Ci powie, że Totki ogląda się dużo przyjemniej i jest tam dużo wiecej dobrego footballu niż oglądając United.

Wiesz, że można oddać po 10 strzałów, a te 10 strzałów jednej ekipy może być groźnych po dobrych akcjach, gdzie 10 strzałów drugiej ekipy to moga być jakieś nieprzygotowane farfocle.
Zmierzam do tego, że podobna liczba podań nie ma nic do tego, czy gramy lepiej od totków czy gorzej. Długie podania to tez dokładne przerzuty i zagrania wymierznone na wolne pole lub po prostu lagi na uwolnienie i liczenie, że lukaku coś strąci. Także statystyki to jedno, a obraz gry to drugie. Totki też nie są barceloną i grają długą piłką, i na pewnoe nie raz te długie piłki są na pałę i niedokładne. Ale jednak jak obejrzysz X spotkań United i X spotkań Totków to dostrzeżesz rożnicę. W każdym razie ostatnie dwa mecze pod kątem piłkarskim były całkiem niezłe i jeśli będziemy w tym kierunku iść, to za kilkanaście kolejek możemy być przed totkami. Jeśli wrócimy do wolnego słabego rozgrywania i bazowania na tych długich piłkach na stojącego lukaku któremu piłka przelatuje nad głową 8 na 10 razy to wiadomo jak to się skończy.
» 13 września 2018, 11:54 #50
RuudVN: przez 42 minuty meczu z nami Tottenham nawet nie grał lagi na Kane'a tylko walił po autach

każdy neutralny kibic widzi, że Tottenham gra albo dobry mecz albo słaby, często tak jak z nami indywidualności im pomagają dlatego są w top4

próbujesz po raz setny robić z nich jakichś bogów a tak naprawdę to bardzo nierówna i często przeciętna drużyna jeżeli porównamy ją do najlepszych w Europie (my stoimy dokładnie w tym samym miejscu)
» 13 września 2018, 13:51 #49
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2018 15:22

Hehe nie wmawiaj mi pierdół. Napisałem, że to żadna Barcelona (czyt. żaden klasowy team).
Ale jesteś naiwny twierdząc, że grają na naszym poziomie jeśli chodzi o aspekt sportowy.
Przytaczasz pierwszą połowę jednego meczu (który i tak wygrali 3 do jaja), kiedy rozmawiamy (a przynajmniej ja) o długim okresie wstecz.

Nikt nie robi z nich Bogów i swoją drogą nie trudno być teraz lepszym piłkarsko od United, ale trzeba czasem obiektywizmu, a nie pierdzielenia tylko w taki sposób, aby wybielić jakość naszej gry. Jak napisałem wcześniej - coś tam się u nas ruszło, dwa mecze dużo i szybko biegaliśmy a to też przynosiło więcej sytuacji i ładniejszą dla oka grę. Zobaczymy co przyniesie najbliższa przyszłość.

A co do tych Twoich statystyk to też masz przykład sprzed kilku dni. Polacy też pieknie nabijali podania w trójkącie Kamiński, Glik, Krychowiak :) Także takie staty bez oglądania spotkań możesz wiesz gdzie wsadzić :)
» 13 września 2018, 15:20 #48
RuudVN: nie porównuj paraolimpiady reprezentacyjnej do piłki klubowej NIGDY
nie oglądałem ostatnich "poczynań" repry i czuję się z tym super
Tottenham to przegrywy i nic tego nie zmieni a kulminacja nastąpiła w dwumeczu z Juventusem
» 13 września 2018, 17:08 #47
dawid27154: Przegrywy nie Przegrywy... Zgadzam się z Me. Statystyki statystykami, każdy, absolutnie każdy postronny znawca czy nawet Janusz z przed TV przyzna, że Totki w ostatnich latach zdołały zrobić dużo większy postęp od nas, z klubu aspirujacego do najlepszych ligi stali się jednym z nich. Bardzo ważne że zrobili to powoli w zorganizowany sposób bez wielkich kwot transferowych a przede wszystkim frajerskich tygodniowek. Na przestrzeni ostatnich sezonów nie zdobyliśmy niczego co stawialoby nas wysoko przed Kogutami ani w postaci trofeów a tym bardziej gry. Jedynie LE ale jak już mówiłem Totki w tym czasie kopali w LM...
» 14 września 2018, 01:38 #46
RuudVN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.09.2018 07:35

betonu nie przebijesz

PS. i tak skończymy ligę przed Tottenhamem, wiem że niektórych "kibiców" to zapiecze
» 14 września 2018, 07:33 #45
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.09.2018 08:28

Rud ale z czym Ty polemizujesz? Że United ogląda się gorzej od Totków? No właśnie betonu nie przebijesz.

Mam nadzieję, że za chwilę naszych będzie się oglądało lepiej, ale jak czytam takie bzdury bez obiektywizmu to żenadą podjeżdża. Jakąś ujmę na honorze byś miał, gdybyś innej ekipie przyznał, że grają lepiej w piłkę, sportowo - tak po prostu. Można kochać United, ale też jednocześnie po prostu mówić o faktach, a nie na siłę imaginować jakieś tezy, byle by klub nie wypadł gorzej w dyskusji heh. Fakt jest taki, że punktujemy podobnie jak Totki, my robimy to po średniej/brzydkiej grze i często wymęczając winy - Totki częściej wygrywają po składnej i ładnej dla oka grze. Wiadomo, że punkty są najważniejsze, ale w procesie długoterminowym brzydka gra i punktowanie w męczarniach nigdy się nie sprawdzi, więc nad jakością gry trzeba mocno pracować. Ale dyskusja jest o jakości gry, a tu jesteśmy za City Liverpoolem i Totkami. W obecnym sezonie PÓKI CO także ładniej i pewniej gra Chelsea. Wszystko przed nami, ale obecnie tak to wygląda i idiotycznym jest szukać głupich argumentów byleby wybielić United. Jeśli skończymy sezon przed totkami, ale za City Liverpoolem i Chelsea to faktycznie może zapiec, bo jeśli nie to raczej słabo świadczy o kibicu :)
» 14 września 2018, 08:27 #44
RuudVN: po raz setny piszesz to samo
nie nudzi ci się?
jak tak ci się podoba gra Tottenhamu czy Liverpoolu to wypad na ich stronę, pod byle postem zawsze bronisz te kluby lub ich grę, wejdź na ich strony (jeżeli takie istnieją) i zobacz czy ktoś tam lituje się nad United lub pisze rozprawki nad naszą taktyką

chyba tylko tutaj jak napiszesz coś uszczypliwego o rywalu od razu zlatuje się grono obrońców Częstochowy
» 14 września 2018, 09:27 #43
dawid27154: Nawet komentatorzy podali statystykę uzbieranych punktów na przestrzeni ostatnich sezonów, jeśli je lubisz to sprawdź, zdobyli najwięcej punktów w Angli. Nic im to nie dało. Jeśli skończymy przed Totkami to żaden to powód do dumy, jeśli skończymy za też mnie to zbytnio nie ruszy, nie jest to choćby rywal jak Liverpool. Sercem na mistrza, obiektywnie patrząc szansę małe. Nie wiem co ma do rzeczy czy City lub Totki doceniają grę United mnie to nie interesuje, jeśli wypowiadam się na jakiś temat to swoim zdaniem, mam je zmieniać tylko dlatego że jakaś grupa ludzi wypowiada się w odmienny sposób o moim klubie? To tak jakby stała dwójka ludzi jedna lubiła czarny nie lubiła białego a druga lubiła biały i czarny to co ta pierwsza ma automatycznie polubić biały, bo jakaś grupa ludzi stwierdziła że jednak jest fajny? Kompletny absurd. Ja nie wiem czemu panuje takie przekonanie wśród ludzi, że jak ktoś kogoś nie lubi to tak ciężko mu przyznać, że jednak dobrze i ładnie gra w piłkę... Czy np ładnie się ubiera czy ma ładny samochód... Nigdy tego nie zrozumiem. Nie lubię City i co po ostatnim sezonie mam powiedzieć że zagrali słabo, brzydko i ogólnie to nie zasłużyli na mistrza? To trzeba być hipokryta.
» 14 września 2018, 14:20 #42
Sideswipe: W tyłku mam już te mecze reprezentacji. Dawać ligę.
» 13 września 2018, 09:32 #41
is200second: My mamy katastrofe w obronie bo sklad jest naprawde dobry.

Martial. Lukaku. Sanchez
Mata
Pogba. Pereira

Tak powinien wygladac podstawowy sklad tylko nie wiem czy tam graja w szachy zamiast sie rozwijac na trningach czy naprawde ten Mou jest taki uparty ze im wpaja Inter sprzed kur.. prawie dekady.
» 12 września 2018, 18:15 #40
NoLogo: No, no bez defensywnego pomocnika...
A co do Mou - sam w wywiadach mówił, że nie ma zamiaru się zmieniać, bo taka gra przyniosła mu kiedyś sukcesy, także możliwe z tym "Interem".
» 12 września 2018, 18:23 #39
is200second: Dwa pierwsze mecze Pereira gral wlasnie defensywnego
» 12 września 2018, 18:43 #38
kckMU: I zapomniałeś jak to wyglądało? Nie dość, że mamy parodystów na obronie to jeszcze zróbmy im autostradę Pogbą i Pereirą.
» 12 września 2018, 19:00 #37
is200second: A co Mou myslal ze chlopak zacznie nagle latac blokujac wszystko co leci w bramke de Gei? Z Lester byl najlepszym pilkarzem United z Brajton to byla parodia parodi a obrona to jest jakas niesmieszna historia w tym sezonie jak narazie.

Skreslac chlopaka po dwoch meczach sezonu co na dobra sprawe jest jakby byl nowy w zespole bo wiecznie na wypozyczeniach.

Ok nie ten sam poziom doswiadczenia porownujac go z Maticiem ale wiek wyszkilenie techniczne opanowanie i przede wszystkim zwrotnosc jest po stronie mlodego brazylijczyka a przypominam ze niedawno zadebiutowal w naszpikowanej gwiazdami reprezentacji canarinhos. To o czyms swiadczy. Niech sie Mou wezmie za Sancheza i chlopakow z obrony bo narazie to jest lament co sie dzieje na tylach. A chlopak mlody potrzebuje gry. Raz bedzie lepiej raz gorzej jak w zyciu.
» 12 września 2018, 22:18 #36
kckMU: "A co Mou myslal ze chlopak zacznie nagle latac blokujac wszystko co leci w bramke de Gei?"

Ja bym raczej zapytał co Mou myślał wystawiając go na tej pozycji? Mam nieprzerwane wrażenie, że chciał go udupić. Pereira miał za sobą bardzo ciekawy okres w Hiszpanii, do tego doszły oczekiwania kibiców na jego występ w United Mourinho i same, wręcz przykładowe wypowiedzi piłkarza w mediach. Musiał dostać szanse i dostał, ale w kompletnie nieswoich warunkach. Pomysł tak samo dziwny jak i podejrzany.

Zagrałby 1 dobry i 1 beznadziejny mecz na ofensywnej 8, na rozegraniu, na skrzydle - nie ma problemu, bo to piłkarz blisko tych profili. Zresztą nie trudno w pewnych sektorach boiska podtrzymać poziom Maty. Ale na 6? Co to było na dobrą sprawę?

Do niego samego nic nie mam. Matic z Tottenhamem wyglądał, jakby potrzebował kopa w zad na rozpęd. Na Burnley nie było lepiej, ale Fellaini zrobił kawał roboty. Może łaskawie obudzi się nasz Serb na 5 kolejkę.
» 12 września 2018, 22:29 #35
NoLogo: To samo myślałem po tym jak Mou wystawił go na def. - żeby mieć podkładkę, że go przecież wstawił do składu i się nie sprawdził.
A chłopak ma predyspozycje do bycia wartościowym zawodnikiem ale póki co do zadań stricte ofensywnych. To że portugalczyk wystawił go na danej pozycji z przymusu bo nie miał kim grać, nie czyni z niego defensywnego pomocnika.
Idąc tym tokiem myślenia. Dawno temu Rooney (?) musiał zagrać na bramce, bo nie było zmian - to co, możemy w ciemno nazywać Roo bramkarzem?
» 13 września 2018, 01:01 #34
Blau: emti357

Twierdzisz, że aktualnie mamy podobną jakość w składzie co Belgowie? (przynajmniej tak zrozumiałem twoje wypowiedzi, ale mogłem źle zinterpretować)
» 12 września 2018, 16:52 #33
Blau: No i tutaj się z tobą nie zgodzę. Podaj mi, który piłkarz z naszego składu mógłby wczoraj zagrać w wyjściowej jedenastce i za kogo?
» 12 września 2018, 17:32 #32
matizek92: Nie wiem po co dyskutujecie z emtim. To logiczne, że jak przyjdzie ofensywny trener to nasi zaczną lepiej podawać, biegać. Przecież taki Smalling to 2 Ferdinand tylko trener mu zabrania.
» 12 września 2018, 18:24 #31
Blau: Akurat Sanchez grał słabo już jak przechodził z Arsenalu do nas, więc nie można zarzucić Mou tego, że to przez niego tak gra. Z drugiej strony mamy Lingarda, który dopiero pod wodzą Portugalczyka rozwinął skrzydła. Też nie za bardzo przepadam za Mourinho, ale aktualnie nie widzę żadnego lepszego (dostępnego) trenera na jego miejsce.
» 12 września 2018, 19:08 #30
Blau: Zizou?

Nie zamierzam mu umniejszać zasług, bo to co osiągnął jest niesamowite, ale w Realu miał dużo więcej czynników, których tutaj po prostu nie ma. Począwszy od kompletnego składu, przez dużo mniej wymagającą ligę, aż po "drobne" pomoce sędziów. Zero doświadczenia w budowaniu zespołu, jedna i ta sama taktyka przez trzy lata (tysiąca i jednej wrzutki), a gdy skład się robił przestarzały, to zawinął manatki.
» 12 września 2018, 19:48 #29
matizek92: emit - ja się z Tobą zgadzam. Geniusz.
» 12 września 2018, 23:19 #28
kckMU: emti do kozy
» 12 września 2018, 16:08 #27
kckMU: Od tak łagodnej próby resocjalizacji jeszcze nikt w depresje nie wpadł. A co to znaczy to już wygooglujesz.
» 12 września 2018, 16:17 #26
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2018 16:28

Właśnie masz ból tyłka spowodowanego JM i próbujesz ukrywać to pod przykrywką "heheszków".
» 12 września 2018, 16:27 #25
Foster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2018 15:52

Fajnie jakby Rash z Lukaku grali we dwójke w napadzie, a Martial na skrzydle.
» 12 września 2018, 15:52 #24
RuudVN: dziwnie ten transfermarkt liczy asysty
Asensio w lidze miał 1 a tam ma 5 bo wywalczył 4 karne w 3 meczach
» 12 września 2018, 11:16 #23
RoniR10: brawo panowie!
» 12 września 2018, 10:38 #22
Xchrisx7: Coraz więcej plotek na temat odejścia Modricia w zimę. Jeśli jest w tym ziarenko prawdy to każdy odpowiedzialny za transfery w klubie powinien stanąć na uszach by chociaż spróbować o niego powalczyć.
» 12 września 2018, 08:54 #21
WloskiDynamit: Emerytów nie potrzebujemy.
» 12 września 2018, 09:24 #20
PanDuzeA: Bait, nie bait - sprowadzanie pomocnika, któremu stuknie za moment 34 lata to wyjście nieracjonalne. Doraźne zasłanianie problemów.
» 12 września 2018, 10:17 #19
dlabigt23: Lukaku to jednak maszyna do zdobywania bramek ;) czy to w reprezentacji czy tez klubach . Miejmy nadzieje ze w klubie zacznie tez sporo strzelac .
» 12 września 2018, 07:53 #18
RuudVN: Lukaku to największy czołg w piłce, może być tylko lepszy bo ma bardzo dużo rzeczy do poprawy.
Dobrze wyszło z tym Moratą, bo nawet nie ma co ich porównywać, przepaść.
» 12 września 2018, 07:51 #17
Dejfmi: Jak czytam te pierdoły o tym jak to Lukaku w reprze strzela a u nas nie strzela to aż mi się płakać chce. Każdy napastnik marnuje masę sytuacji i ale narzeka się tylko na te sytuacje które widzi się oglądając mecz. Na mundialu marnował szanse w reprze też marnuje i u nas też marnuje, podobnie jak Lewy, Costa, Aguero, Salah, Higuain, Icardi, Suarez i każdy napastnik na tej ziemi. Fakty są takie że w 4 meczach (niepełnych) w tym sezonie w lidze Lukaku strzelił 3 bramki. To dobra statystyka
» 12 września 2018, 07:50 #16
CeTe: Kurde nie wiem jak wytłumaczyć Lukaku. W reprezentacji strzela tyle bramek i jest mega produktywny w rozegraniu. U nas marnuje takie sytuacje że woła to o pomste do nieba. Kiedyś myślałem że to od podajacych zależy ale u nas ostatnio też dostawał dobre podania i nie potrafił tego dobrze wykorzystać. Może ma jakieś problemy z pewnością siebie w klubie.

Co do Rashforda gość nie gra nie wiadomo jak dobrze ale w obu sytuacjach wykorzystał ładne podania. Gdyby Shaw nauczył sie tak podawać jak w meczu z Hiszpanią to by była piękna sprawa.
» 12 września 2018, 07:18 #15
Knetus: Rash 2 bramki w 2 meczach reprezentacji chyba zwyżka formy bo początek sezonu miał delikatnie mówiąc słaby.
» 12 września 2018, 05:28 #14
awe: po 2 meczach w reprezentacji nie mozna mowic o formie, tak samo jak po 2 meczach zagranych w lidze nie mozna mowic, ze jest bez formy
» 13 września 2018, 20:23 #13
tyber28: Uzasadnij tego lepszego trenera. W czym Martinez jest lepszy od Mourinho?
» 12 września 2018, 07:49 #12
matizek92: No a nie widzisz różnicy miedzy pilkarzami Belgii a United? Nie widziałeś tej bezradności Rashforda w reprezentacji? Jak krytykujesz to weź to rob sensownie bo tak sie nie da tego czytać.
» 12 września 2018, 08:12 #11
UnitedWeStand: @emti
Wyświadcz przysługę reszcie społeczeństwa i sam sobie odetnij kabel od internetu, bo aż człowieka dziw bierze, że Tobie nie jest wstyd pisać takie głupoty.

Jose nie ogarnia i jest słaby oraz stawia tylko autobus, a zajął drugie miejsce w lidze oraz doszedł do finału pucharu Anglii. To fajny trener, który nie ogarnia, a odnosi sukcesy z kadrą, która wymaga przebudowy od podstaw.

No ale skoro masz emti te 10 czy tam 11 lat, to rozumiem, że nie masz żadnej wiedzy na temat tego sportu oraz liczy się tylko mistrzostwo i liga mistrzów, bo wszystko inne jest nic niewarte. Może kiedyś zmądrzejesz i przestaniesz żyć w odrealnionym świecie, bo jak jesteś już dorosły, to mogę się założyć, że praca fizyczna, to jest Twój maks, na który Ciebie stać, bo nikt by Ci nie dał czegoś co wymaga chociaż odrobiny myślenia.
» 12 września 2018, 15:24 #10
tyber28: Porównujesz klub do reprezentacji? Co to będzie jak Belgia zagra z San Marino i wygra z 7-0,dopiero będziesz pial z zachwytu. A jak tam Martinez prowadził Everton? Jak grał i dlaczego został zwolniony, skoro jest taki dobry, a jego zespoły grają świetnie?
» 12 września 2018, 17:32 #9
Spadkobierca: No właśnie Martinez prowadząc Everton prowadził go najlepiej z trenerów, których tam widuję ostatnimi czasy.
» 12 września 2018, 18:39 #8
tyber28: No to w takim razie, Martinez na trenera United!
» 12 września 2018, 20:38 #7
dawid27154: Nie rozumiem tego ciągłego gadania, że w kadrze ma mu kto podawać a u nas taka bieda... W ostatnim czasie miał dość setek by mieć większy dorobek bramkowy niż ma. Regularnie od momentu transferu marnuje dość sporo sytuacji, również poprzez np błędy w przyjęciu. Dotyczy to również kadry, polecam Sobie zobaczyć jego błędy gdy dostał dwie setki od De Bruyne było to w półfinale albo meczu o 3 miejsce. W kadrze też marnuje, to prawda że z De Bruyne czy Hazardem może grać się dużo łatwiej ale nie przesadzajmy...
» 12 września 2018, 02:17 #6
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2018 07:48

Wysztarczy ze ma więcej sytuacji na mecz. W ostatnim meczu tez sporo zmarnowal żeby 2 strzelic. Jezeli w jednym meczu ma tylko 5 sytuacji to sie nie dziw że nie strzela. Spr sobie ile ma Harry kane w sezonie wytuacji ile Lukaku a może zrozumiesz.
» 12 września 2018, 07:48 #5
dawid27154: Tylko 5 sytuacji? Dla mnie to aż... Napastnik z topu czasami musi czekać cały mecz na jedną sytuację albo nawet pół sytuacji w ciężkim meczu gdzie strzela ta jedna decydującą bramkę dająca zwycięstwo. Jeżeli napastnik z topu a za takiego uważany jest Lukaku ma np 3 setki w meczu a wykorzystuje 1 to jak dla mnie wynik strzelecki w takiej sytuacji jest dość słaby... (nie mylić z grą). Nie mówię tu o sytuacji gdzie np strzela z 25 metrów w trudnej sytuacji i robi to dobrze ale bramkarz jeszcze lepiej. Mówimy tu o zachowaniu w polu karnym i dogodnych sytuacjach, nie będę nawet sprawdzał jak to wyglada w przypadku Kane bo o nim nie było mowy, możliwe, że w statystykach nie wygląda to wybitnie i masz rację ale co by nie mówić to najskuteczniejszy i najlepszy napastnik ligi ostatnich lat...
» 12 września 2018, 10:51 #4
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2018 15:30

Redsfan, a z czego wynika to, że Kane ma o wiele więcej sytuacji? Chyba z tego, że jego team dużo lepiej rozgrywa i kreuje sytuacje. Tak apropo dyskusji pod innym komenatrzem o statystyce podań United i Totków, gdzie według kogoś tam okazuje się, że gramy tak samo dobrze :D albo oni tak samo słabo :D
» 13 września 2018, 15:29 #3
RedsFan: Lukaku pokazuje że jak ma kto mu dobrze podawac to on sie odwdziecza bramkami. Brawo Rash mam nadzieje że zacznisz grac i wywalczysz miejsce w pierwszej 11!
» 11 września 2018, 23:16 #2
kckMU: Ale jednak na ten moment ma w klubie problemy ze skutecznością. Nawet jeśli ktoś stoi murem za danym zawodnikiem, to niektórych pomyłek nie da się przeboleć.

Po zmarnowanej setce z Brighton na 1:0 za moment było 0:2 i wiemy co dalej. Z Tottenhamem była to już 'tysiącsetka'. Ale on się podniesie w dobry sposób, podobnie jak po niefortunnych derbach z City w tamtym sezonie. Już zaczął to robić w meczu z Burnley. Ma charakter który uprawnia go do gry w każdym klubie.
» 11 września 2018, 23:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.