Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United - Tottenham: Ciekawostki, których nie znaliście

» 24 sierpnia 2018, 09:27 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United w hicie 3. kolejki Premier League podejmie Tottenham Hotspur. Przed meczem na Old Trafford dziennikarze oficjalnej strony Czerwonych Diabłów przygotowali garść ciekawych informacji, na które warto zerknąć przed pierwszym gwizdkiem.
Manchester United - Tottenham: Ciekawostki, których nie znaliście
» Manchester United ma korzystny bilans meczów z Tottenhamem
Jakie wyniki notujemy z Tottenhamem?
Manchester United do tej pory mierzył się z Tottenhamem 189 razy we wszystkich rozgrywkach. Pierwsze spotkanie między zespołami miało miejsce w 1899 roku. Drużyny rywalizowały w FA Cup na Asplins Farm, a mecz zakończył się remisem 1:1. Ogólny bilans spotkań przemawia na korzyść Manchesteru United – 89 zwycięstw, 49 remisów i 51 porażek. Manchester United potrzebuje jeszcze tylko jednego gola, aby w starciach z Kogutami dobić do granicy 300 bramek. Londyńczycy do tej pory zaaplikowali United 243 gole.

Jak wyglądają nasze rezultaty w Premier League?
Manchester United może pochwalić się dobrymi wynikami w angielskiej ekstraklasie od sezonu 1992/1993 w meczach z Tottenhamem. Poniedziałkowe starcie będzie już 53. w Premier League pomiędzy Czerwonymi Diabłami a Kogutami. Bilans meczów: 33 zwycięstwa, 11 remisów i 8 porażek. Bramki: 90-45 na korzyść Manchesteru United.

Jakie było nasze największe zwycięstwo z Tottenhamem?
Manchester United czterokrotnie strzelił Tottenhamowi pięć bramek, wliczając w to niesamowite powroty na White Hart Lane w 2001 roku i na Old Trafford w 2009 roku. Do największego zwycięstwa trzeba jednak cofnąć się o ponad sto lat, kiedy to Czerwone Diabły ograły Tottenham 5:0 na Bank Street w First Division. Mecz odbył się 22 stycznia 1910 roku.

Jaka była największa porażka?
Manchester United największej porażki z Tottenhamem doznał 86 lat temu. W meczu Second Division, Czerwone Diabły przegrały aż 1:6. Spotkanie odbyło się 10 września 1932 roku, a honorową bramkę dla United zdobył na White Hart Lane William Ridding.

Kto jest najlepszym strzelcem United w meczach ze Spurs?
W spotkaniach z Tottenhamem bramki strzelało ponad 100 zawodników Manchesteru United. Najskuteczniejsi byli Bobby Charlton i Denis Law, którzy Kogutom zaaplikowali po 15 bramek. Warto jednak podkreślić, że Law zrobił to w 19 występach, a Charlton w 38.

Który piłkarz z obecnego składu United wbił najwięcej bramek Tottenhamowi?
W obecnym zespole Manchesteru United jest tylko pięciu graczy, którzy strzelali gole Tottenhamowi. Dwa trafienia ma na swoim koncie Ashley Young. Anglik trafił do siatki dwukrotnie na White Hart Lane w wygranym 3:1 meczu w 2012 roku. Po jednym trafieniu w starciu z Kogutami mają: Marouane Fellaini, Anthony Martial, Alexis Sanchez i Ander Herrera.

Ile hat-tricków strzeliliśmy w meczu z Tottenhamem?
W dotychczasowej historii było trzech zawodników Manchesteru United, którzy strzelili hat-tricki w meczach z Tottenhamem. Willie Bryant dokonał tego już w drugim meczu między zespołami. Manchester United wygrał powtórzony mecz FA Cup 5:3. Spotkanie odbyło się na Bank Street w lutym 1899 roku. Trzy gole w starciach z Tottenhamem zdobyli także Denis Law w 1963 roku oraz Andy Ritchie siedemnaście lat później.

Który piłkarz United ma najwięcej występów przeciwko Tottenhamowi?
Tutaj nie może być żadnego zaskoczenia. Rekordzistą pod względem liczby występów w United jest Ryan Giggs (963 mecze) i to on zagrał najwięcej razy przeciwko Tottenhamowi. Walijczyk wystąpił w 42 spotkaniach ze Spurs i strzelił im 10 bramek. Najbliżej Giggsa jest Charlton (38) i Bill Foulkes (33).

Ile czerwonych kartek było w meczach Man Utd z Tottenhamem?
Historia spotkań Manchesteru United z Tottenhamem jest bogata, ale tylko czterech zawodników Czerwonych Diabłów obejrzało czerwone kartki. Co ciekawe, wszystkie zostały pokazane na White Hart Lane. Pierwszy, graczem, który przedwcześnie został odesłany do szatni, był Brian Kidd. Wyleciał z boiska w meczu FA Cup w 1968 roku. Pozostali kartkowicze to Gary Neville, Paul Scholes i Rafael da Silva.

A co, jeśli chodzi o samobóje?
W meczach Manchesteru United z Tottenhamem padło siedem samobójów na korzyść Czerwonych Diabłów i sześć na korzyść Kogutów. Ostatni miał miejsce w tegorocznym starciu na Wembley, kiedy to piłkę do własnej siatki skierował Phil Jones. Piłkarze Jose Mourinho przegrali tamto spotkanie 0:2. Manchester United po raz ostatni skorzystał z samobója gracza Tottenhamu w sierpniu 2015 roku, kiedy to Kyle Walker zaskoczył Hugo Llorisa. Mecz inaugurujący sezon 2015/2016 zakończył się wygraną United 1:0.

Z którym menadżerem Tottenhamu mierzyliśmy się najczęściej?
Manchester United w swojej historii mierzył się z zespołami Tottenhamu prowadzonymi przez 28 różnych menadżerów. Najwięcej spotkań z Czerwonymi Diabłami ma Bill Nicholson (37). Drugi jest Keith Burkinshaw (22), a trzeci Peter McWilliam (16). Obecny menadżer, Mauricio Pochettino, mierzył się z Manchesterem United jako szkoleniowiec Tottenhamu i Southampton. Łącznie takich meczów było 12. Wygrał trzy, zremisował trzy i przegrał sześć spotkań z United. Pochettino nie idzie na Old Trafford. Z ostatnich sześciu ligowych wizyt wywiózł stąd tylko jeden punkt.

W ilu finałach graliśmy z Tottenhamem?
Manchester United mierzył się z Kogutami tyko dwukrotnie w meczach, których stawką był puchar. Pierwsze starcie miało miejsce w sierpniu 1967. Mecz o Tarczę Dobroczynności zakończył się remisem 3:3. W 2009 roku zespoły rywalizowały natomiast o Puchar Ligi. Lepsi w rzutach karnych okazali się wówczas piłkarze sir Alexa Fergusona. W regulaminowym czasie gry i po dogrywce był remis 0:0.


TAGI


« Poprzedni news
Pereira: W składzie Manchesteru United jest jakość
Następny news »
Fred: Jeśli chcemy walczyć o tytuł, musimy pokonać Tottenham

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (343)


RememberMe: Możecie mi przypomnieć kto w poprzednim sezonie wygrał 3 pierwsze mecze i nie stracił w nich bramki tak jak Liverpool w tym?
» 26 sierpnia 2018, 11:39 #315
dlabigt23: Ciezko bedzie o top4 w tym sezonie :)
» 26 sierpnia 2018, 00:03 #314
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2018 23:30

Miałem koszmar. Śniło mi się że gola na wagę zwycięstwa Liliputów w doliczonym czasie gry strzelił Toby Alderweireld! Mourinho był wściekły, kibice zrozpaczeni a Edek cały czerwony - palił się ze wstydu bo pogrążył nas zawodnik którego przecież miał kupić.
» 25 sierpnia 2018, 23:28 #313
dabro90: Manchester City zremisowal Wolverhampton! De Bruyne sklocony z Guardiolą, który podobno stracił szatnie!
» 25 sierpnia 2018, 23:23 #312
Tymczasowo: Stracil szatnie po remisie z Wolves? Serio? Ktos wierzy w takie brednie?

Jego zespol zdobyl w tamtym sezonie 100 pkt. SLOWNIE:STO PUNKTOW!!, graja radosny, ofensywny futbol. Nie widze powodow dla ktorych mialby stracic szatnie. IMHO to ubezpieczenie jak znudzi mu sie po sezonie i bedzie chcial znowu gdzies uciekac. Patrz Barcelona i Bayern we wczesniejszych latach.
» 25 sierpnia 2018, 23:43 #311
mateo444: Tymczasowo ty sobie jaja robisz czy serio jestes takim pelikanem :D?
» 25 sierpnia 2018, 23:47 #310
sisinho: Mnie dziwi fakt ze Sane, dzik w tamtym sezonie, gość nie grał na MŚ i cały okres przygotowawczy miał zaliczony siedzi na ławce a Sterling sobie gra... Juz w sumie 2 mecz z rzędu Niemiec wchodzi dopiero koło 60-70 minuty.
» 26 sierpnia 2018, 00:31 #309
Carlitozz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2018 00:59

Ja myślę że Sane po prostu nie ma formy, widziałeś co on wyprawial jak wszedł? A ten rożny który wyszedł najpierw za bramkę a piłka poszybowala 20 metrów w górę i frustrację jaka było chwilę potem widać tak jakby to potwierdzala.
» 26 sierpnia 2018, 00:58 #308
RedDevils4life: Normalnie radosny football. Jak to brzmi, hahaha.
» 26 sierpnia 2018, 01:50 #307
barnaba1987: dabro90- Klepacz to dinozaur i już się skończył.
» 26 sierpnia 2018, 08:28 #306
mycka86: City się skończyło, nie będzie dla nich miejsca w TOP4.

Z Sane faktycznie coś jest nie tak. Może mocna konkurencja tak na niego zadziałała i go paraliżuje. Ciężko powiedzieć co się z nim dzieje.
» 26 sierpnia 2018, 08:30 #305
Spadkobierca: De Bruyne to jest kontuzjowany. Czemu piłkarz grający pierwsze skrzypce miałby być skłócony z trenerem, który na niego stawia?

Między Ozilem, a Emerym coś może być, bo nawet go w kadrze nie było, ale między rudzielcem, a Pepem?
» 26 sierpnia 2018, 09:34 #304
RedDevils4life: Nikt nie jest skłócony, oni grają radosny football. Podskakują szczęśliwi jak sarenki na boisku.
» 26 sierpnia 2018, 09:36 #303
Spadkobierca: W meczu, w którym zupełnie nie masz szczęścia i piłka nie chce wpaść do siatki, a sędzia uznaje gola, gdzie piłka odbiła się od dłoni, myślisz, że ktoś nie byłby sfrustrowany?
» 26 sierpnia 2018, 12:14 #302
dabro90: Kucze, moglem jeszcze dopisac ze Gabriel Jesus juz myslami w Barcelonie, a Cristiano Simoes widziany w okolicach Camp Nou, moze niektorzy by załapali wtedy :)
» 26 sierpnia 2018, 12:27 #301
Mattias: Im 3 gole wbiło Napoli a nam Brighton. Taka drobna różnica.
» 25 sierpnia 2018, 23:30 #300
sisinho: Mattias jaka róznica? U nas wybitnych obrońców też nie ma.
» 26 sierpnia 2018, 00:32 #299
mycka86: Jak ktoś myślał, że trener bez żadnego doświadczenia poukłada ten bałagan w pół roku to ja nie mam pytań. To dopiero jedna kolejka i o niczym nie świadczy, ale historia pokazuje, że to nie może się udać.
» 26 sierpnia 2018, 08:33 #298
Jajeczko: Może i przegrali ale oni są na początku swojej drogi. Doszedł Higuain, doszedł Bakayoko plus ten hiszpański skrzydłowy itd. Celem są pozycje 1-5 tj poprawa z poprzedniego sezonu. Dodatkowo w lecie było dużo zawirowań na samej górze. A najśmieszniejsze jest to, że nowo zatrudniony dyrektor Leonardo zrobił lepsze transfery niż ten cały Edzio, mając relatywnie mniejsze środki.
» 26 sierpnia 2018, 09:09 #297
mycka86: Jakie lepsze? Widziałbyś kogoś z Milanu w naszej kadrze ? Nie mówię już o pierwszym składzie.
» 26 sierpnia 2018, 09:55 #296
Carlitozz: Bakayoko a to dobre sobie hah, już wczoraj asysytowal przy bramce Zielińskiego.
» 26 sierpnia 2018, 09:56 #295
piter100000: Jutro wygramy to będzie walka o tytuł, przegramy żałoba, remis pół na pół. To tylko jeden mecz, ale wiele od niego zależy. Zaczną się przerwy na kadry i jak przegramy to będziemy słuchać przez dwa tygodnie biadolenia pismaków i byłych Scouserów. Jak wygramy to chociaż do następnego meczu będziemy mieli święty spokój
» 25 sierpnia 2018, 21:11 #294
Lookasinho: Jutro napewno nie wygramy
» 25 sierpnia 2018, 21:15 #293
DjTED: Jutro wygramy z kurakami. Zepniemy dupki. My mamy problemy tylko na wybranych stadionach
» 25 sierpnia 2018, 21:19 #292
Lookasinho: Mówie wam że jutro nie wygramy, dom stawiam i samochód
» 25 sierpnia 2018, 21:49 #291
kckMU: Masz jaja to postaw ten dom z samochodem na Tottenham z remisem i pomnożysz majątek x1,50 lub remis-zwrot x2. A z nami co wygrasz? Przekonanie?
» 25 sierpnia 2018, 21:57 #290
Lookasinho: Tylko czekałem aż któryś mądry sie odezwie :)
» 25 sierpnia 2018, 22:11 #289
FetraiNarrator: Mówisz o domu z kart i samochodzie z sklepu z zabawkami? Stawiaj stawiaj!
» 25 sierpnia 2018, 22:40 #288
kckMU: No byc madrzejszym od Ciebie nie jest ciężko. Co jeszcze jako kibic Man United postawisz na to że nie wygramy? Jesteś święcie przekonany więc się nie ograniczaj :)

I śmiało możesz wbijać w poniedziałek o 23 i mnie cytować, jednocześnie świętując brak naszej wygranej.
» 25 sierpnia 2018, 23:29 #287
Carlitozz: Ja myślę że on napisal że może postawić cokolwiek że jutro nie wygramy i jest tego pewien, bo przecież jutro nie gramy, no chyba że nie wie kiedy mecz, to nie było tematu.
» 26 sierpnia 2018, 00:07 #286
kckMU: W sumie to było słabe, nawet emti rozgryzł :D
» 26 sierpnia 2018, 00:35 #285
Lookasinho: Gramy w poniedziałek więc jak możemy wygrać dzisiaj? Dajcie namiary na dobrego buka a postawie ten dom i samochód że w niedziele nie wygramy bo nie gramy meczu. Czy wy jesteście tacy ciemni czy tylko udajecie?:D PS: Carlitoz i Emti dzieki że chociaż wy skumaliście o co chodzi!
» 26 sierpnia 2018, 09:54 #284
Lookasinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2018 10:08

I żeby była jasność 3-1 dla nas :) C'mon United!
» 26 sierpnia 2018, 10:02 #283
DjTED: Shaqiri taki kozak, ze nawet na boisko nie wchodzi. Widac lekką zadyszke u LIve
» 25 sierpnia 2018, 20:22 #282
Spadkobierca: U nas grałby w pierwszym składzie, bo gorzej od Maty sobie by nie mógł radzić. To takie głupie, że woleliśmy nikogo nie kupować, niż kupić kogoś takiego za grosze.
» 25 sierpnia 2018, 20:33 #281
Alibaba1711: A mało to meczy w sezonie jest do rozegrania?Zaczną grać w tygodniu to i zaczną się rotację...Fabinho też nie gra tyle że z tego co Klopp mówił to jego przygotowują do taktyki LFC i wymogów Ligi
» 25 sierpnia 2018, 20:35 #280
MK991: Pamiętaj, to super transfer! Według kibiców na tej stronie, Shaqiri to genialny pomysł.
» 25 sierpnia 2018, 20:39 #279
Rochanv: Alibaba... Fabinho tydzien temu nie gral bo byl chory, mozliwe ze nadal go trzyma
» 25 sierpnia 2018, 22:49 #278
Spadkobierca: MK, nazywasz głupim pomysłem ściągnięcie za grosze piłkarza, którego głównym zadaniem jest wzmocnienie ławki?
» 26 sierpnia 2018, 09:37 #277
Carlitozz: Ten Arnold to będzie piłkarz przez ogromne P.
» 25 sierpnia 2018, 20:18 #276
RedsFan: Jak na 19 patka naprawde ladnie sie pokazal. Beda z niego ludzie.
» 25 sierpnia 2018, 20:23 #275
Spadkobierca: Arnold, Trippier, Walker... Przyjemny ból głowy dla selekcjonera reprezentacji Anglii.
» 25 sierpnia 2018, 20:34 #274
DjTED: Ładnie Brighton goni Live
» 25 sierpnia 2018, 20:17 #273
Michux3: Szkoda że kupili alisona bo karius by to puścił
» 25 sierpnia 2018, 20:17 #272
Spadkobierca: To naprawdę śmieszne widoki, gdy obrona Liverpoolu nie boi się odegrać piłki do bramkarza, bo wiedzą, że w końcu jest tam prawdziwy bramkarz. Śmieszne do łez.
» 25 sierpnia 2018, 20:31 #271
Lookasinho: Powie mi ktoś jak sie prezentuje liverpool? Nie oglądam bo nie mam czasu
» 25 sierpnia 2018, 20:10 #270
Spadkobierca: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2018 20:14

Mocno średnio, ale nie pozwalają Brighton przejąć kontroli na boisku - z tego co widzę momentami. Widocznie to wystarczy, żeby pokonać ten klubik.
» 25 sierpnia 2018, 20:14 #269
MK991: No bo United to dało przejąć inicjatywę Brighton. Dlatego mieliśmy przewagę przez cały mecz. Po prostu Live nie dało takich prezentów Brighton, ale jak widać, nawet super ofensywny Liverpool ma problemy z Brighton. Wygrali bo nie popełniali takich błędów jak United.
» 25 sierpnia 2018, 20:33 #268
Spadkobierca: MK, widziałeś Ty pierwszą połowę naszego meczu z Brighton? Widziałeś w jaki sposób rozklepywali naszą defensywę?
» 25 sierpnia 2018, 20:35 #267
Michux3: Ronaldo asysta xd
» 25 sierpnia 2018, 19:37 #266
AnotheReDevil7: Na dole pytałem o bramkę strzelone, a bramki stracone i punkty ?
» 25 sierpnia 2018, 19:35 #265
Michux3: Ronaldo jaka wściekłość , on naprawde chce zdobyć dziś bramke :)
» 25 sierpnia 2018, 19:33 #264
AnotheReDevil7: Ile oczekiwacie bramek że strony MU w tym sezonie ? Ja byłbym zadowolony z ponad 80
» 25 sierpnia 2018, 19:11 #263
ArktoS: Daj boże te 80. Byłbym wniebozięty :D
» 25 sierpnia 2018, 19:16 #262
MK991: Oczekiwam 75+.
» 25 sierpnia 2018, 19:47 #261
DolphZiggler: Przy takim stylu gry 50 to będzie sukces
» 25 sierpnia 2018, 20:05 #260
Hoodys: Realnie, mysle że 60 będzie bardzo dobrym wynikiem
» 25 sierpnia 2018, 20:50 #259
RememberMe: mogą strzelić do końca jeszcze 36 bramek przy 108 zdobytych punktach
» 25 sierpnia 2018, 20:55 #258
Kamcio01: Fajna brameczka Maguire'a
» 25 sierpnia 2018, 18:51 #257
Michux3: Bardzo ladna i jeszcze ratująca wynik
» 25 sierpnia 2018, 18:55 #256
RedsFan: No to teraz Liverpool. Male szanse ale mam nadzieje ze przegraja :)
» 25 sierpnia 2018, 18:33 #255
Spadkobierca: Na pewno pokaże, że jest związany z Milanem i ten klub ma w sercu. On zawsze to pokazywał i pokazuje nawet jako trener.
» 25 sierpnia 2018, 18:10 #254
mycka86: Mimo szczerych chęci nie będą balansować na granicy 4-6 miejsca.
» 25 sierpnia 2018, 18:12 #253
Spadkobierca: Będą gdzieś tam między czwartym, a dziesiątym miejscem. Tam potrzebna jest przebudowa całych struktur klubu, nie tylko kadry.
» 25 sierpnia 2018, 18:15 #252
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2018 18:05

I WHU pewnie znowu wpadnie w problemy i będą bili się o utrzymanie. Ich następne spotkania w PL to:

Wolves (H)
Everton (A)
Chelsea (H)
United (H)
Brighton (A)
Tottenham (H)
Leicester (A)

Współczuję. Fabiański mimo dobrej dyspozycji chyba na jakiś rekord wpuszczonych bramek pójdzie jak tak dalej będzie.
» 25 sierpnia 2018, 18:04 #251
Spadkobierca: Nie ma bata, w poniedziałek trzeba wygrać, bo jeszcze skończymy po trzech kolejkach z taką samą ilością punktów co Arsenal.
» 25 sierpnia 2018, 17:59 #250
Spadkobierca: My i wysoki pressing?
» 25 sierpnia 2018, 18:11 #249
DjTED: Arsenal pokazał charakter. Brawo
» 25 sierpnia 2018, 17:58 #248
zbyszek7: West Ham nawet jakby wydal 500mln na transfery to I tak dalej wszystko w pale. Ale se fabian druzyne znalazl :/
» 25 sierpnia 2018, 17:57 #247
Michux3: Szkoda west hamu troche :(
» 25 sierpnia 2018, 17:55 #246
Hoodys: Mkhitaryan dobrze wszedł w sezon. Już w przedsezonie nie było źle. Wenger zrobił biznes życia, a Emery będzie z tego korzystać. Póki co Sanchez jednym z największych niewypałów w historii klubu, ale ja mu daje czas do końca roku
» 25 sierpnia 2018, 17:54 #245
ArktoS: Przestań pisać takie głupoty. Ani wcześniej ani teraz nie gra dobrze, a takie gadanie pod publiczkę możesz sobie zachować dla siebie.
» 25 sierpnia 2018, 17:56 #244
Spadkobierca: ArktoS, kto nie gra dobrze? Miki póki co pokazuje, że Ozil nie jest dla niego konkurencją. Owszem nie ma tych wielce magicznych zagrań, które Ozil pokazuje dwa razy na kilka spotkań, ale przynajmniej pracuje na boisku.
» 25 sierpnia 2018, 17:57 #243
Hoodys: Nie gadam głupot. Na ten moment Alexis czy Henrikhu wygląda jak gość z ekstraklasy przy graczy z Realu Madryt. Ma duży wpływ na grę, choćby asysta 2 stopnia teraz w ostatnim golu
» 25 sierpnia 2018, 17:58 #242
RedDevils4life: Bez kitu, ten Ozil to jest dopiero marny grajek. To znaczy czysto pod względem umiejętności nie, ale reszta, jego zachowania, brak zaangażowania, truchtanie po boisku. Meh, ciężko lubić tego zawodnika.
» 25 sierpnia 2018, 17:59 #241
ArktoS: Oglądałem wszystkie mecze Arsenalu w tym sezonie i widać po prostu, że jeden jest gorszy od drugiego. Mikiemu nie szło w zeszłym sezonie, a w tym jak to określiłeś - nie jest "magicznie". Czekam co pokaże przez kilka kolejek, jak będzie grał cokolwiek, to uznam, że faktycznie wrócił z formą którą zgubił w Dortmundzie.
» 25 sierpnia 2018, 17:59 #240
Spadkobierca: Ja nie oczekuję od niego magii tylko dokładności w rozegraniu. To bardziej pomocnik typu Eriksena niż Ozila.
» 25 sierpnia 2018, 18:01 #239
ArktoS: Sam zagrywanie miał dobre i u nas i ma też w Aresnalu. Po prostu nic z tego nie wynikało. Dobrze zaczął po transferze i jak zanikł to do tej pory tego czegoś nie ma.
» 25 sierpnia 2018, 18:03 #238
Spadkobierca: A jak coś ma z tego wynikać? Sam Eriksen w Tottenhamie też nic by nie zdziałał, bo oni potrzebują mieć jeszcze kogoś z kim można rozegrać akcję.
» 25 sierpnia 2018, 18:09 #237
ArktoS: Wydaje mi się Spadkobierca, że doskonale rozumiesz o czym mówię. To jest tak samo, jak z nim u nas. Mówiło się, że wygrał nam Lige Europy, a w lidze to wiadomo jak było.
» 25 sierpnia 2018, 18:26 #236
Spadkobierca: Dlatego w moim przekonaniu Miki to po prostu kozioł ofiarny gównianego środka pomocy, który budujemy od sześciu sezonów. Z całym szacunkiem do Freda, ale nie sądzę by potrafił zapewnić taką dokładność jak właśnie Miki.
» 25 sierpnia 2018, 18:31 #235
RedDevils4life: Mhm, mhm zapewne tak powinno być.
» 25 sierpnia 2018, 17:53 #234
RedDevils4life: Nie no ja wiem, oczywiście chciałem powielić Twój komentarz. :P

Ale jak się nie umie trafić w bramkę albo robi się to źle jak Snodgrass w pierwszej połowie, no to cóż.
» 25 sierpnia 2018, 17:57 #233
RedDevils4life: Kolor kartek w dzisiejszych spotkaniach ewidentnie wskazuje na to, kto będzie rządził w Manchesterze.
» 25 sierpnia 2018, 17:47 #232
RedDevils4life: A żebyś się jeszcze koleżko nie zdziwił.

Niebieskich kartek nie ma... zupełnie jak kibiców City.
» 25 sierpnia 2018, 17:52 #231
RedDevils4life: Wszyscy tego oczekują. Rok temu zaczęliśmy wspaniale sezon, ale City nam odjechało. Teraz zaczęliśmy kiepsko i mam nadzieję, że w tym roku scenariusz się odwróci względem zeszłego sezonu. :-)
» 25 sierpnia 2018, 17:55 #230
RedDevils4life: Ale była radość po drugiej bramce, pamiętam jak dziś. Dobre spotkania zostają w głowie. ;-)
» 25 sierpnia 2018, 18:05 #229
Michux3: Ile czerwieni w tej kolejce
» 25 sierpnia 2018, 17:42 #228
rizx: To nie fifa, że po wymianie połowy składu i trenera drużyna po 3 meczach będzie idealnie funkcjonować. Przykład Milanu was nie nauczył?
» 25 sierpnia 2018, 17:42 #227
Rochanv: trzeba dac im czas, nowa filozofia, duzo nowych zawodnikow.. ten Anderson jest spoko, kurde jak za 40mln to zaluje ze nie zminil Williana w Chelsea ;)
» 25 sierpnia 2018, 18:28 #226
sisinho: Ten fabian to ma pecha w tym sezonie, 3 mecze - 8 bramek w plecy. Wybitnie tez nie broni...
» 25 sierpnia 2018, 17:32 #225
dlabigt23: Szkoda West Hamu dobrze graja a pewnie przegraja ...
» 25 sierpnia 2018, 17:32 #224
DjTED: A co City to patrzmy na siebie nie na innych. Zawsze jak ktoś wtopi i mamy szansę nadrobić to my też dostajemy
» 25 sierpnia 2018, 17:26 #223
DjTED: Po co nam Arnautovic... 3 bramke właśnie ładuje. 3 mecze i 3 bramki. Mam go w FPL :D
» 25 sierpnia 2018, 17:23 #222
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2018 17:24

I kontuzja. 3 mecze i 2 bramki
» 25 sierpnia 2018, 17:23 #221
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2018 16:57

Powiedzcie mi jak to widzicie bo np w takim Arsenalu trener zmieniony troche nowych twarzy na boisku a gra ta sama. Ja wiem że to tylko 3 kolejka i wszystko sporo zajmuje, ale jednak zmiany trenerow nie zawsze są tym jedynym wyjsciem.
» 25 sierpnia 2018, 16:57 #220
sisinho: Bo ma tych samych grajków. Z g*** bata nie ukręci. Kto doszedł nowy w 1szym składzie? Sokratis i tyle to co ma się zmienic gra...
» 25 sierpnia 2018, 17:02 #219
Tymczasowo: Hmm...22 lat rzadow raczej w 3 kolejki nie naprawisz. Zreszta powinienes o tym wiedziec bo jako kibic United ten okres juz trwa 5 lat ;)
» 25 sierpnia 2018, 17:04 #218
Me89v2: Ale to trener o podobnym profilu. Pytanie czy ulepszy system bo na pewno nie będzie to zmieniał całkiem. Tak jak po pellegrino był pep. Udoskonalil to co pellegrini budował. Zmiana to będzie jak grającego lagami mou zmieni ktoś o profilu pepa hehe
» 25 sierpnia 2018, 17:05 #217
sisinho: @Me89v2

Taa bo nauczy Jonesa nie potykać się o własne nogi albo Martiala i Rashforda grać zespołowo :)
» 25 sierpnia 2018, 17:14 #216
DolphZiggler: United od 6 lat gra tak samo
» 25 sierpnia 2018, 17:16 #215
RedsFan: Przeciez napisalem ze to dopiero 3 kolejka i nikogo nie osadzam. Chcialem tylko wiedziec jakie jest wasze spojrzenie na temat. Bo jednak sam nowy trener jednak czarów odrazu nie zrobi.
» 25 sierpnia 2018, 17:18 #214
Gallacher: Emery długo nie posiedzi w Arsenalu coś czuję.
» 25 sierpnia 2018, 16:53 #213
RedDevils4life: Ranieri już sobie ostrzy ząbki na objęcie Arsenalu. :P
» 25 sierpnia 2018, 16:38 #212
RedsFan: WHU gra ciekawe kontry nie daje sie arsenalowi :)
» 25 sierpnia 2018, 16:37 #211
Spadkobierca: Jestem bardziej ciekaw drugiej połowy w ich wykonaniu. Ostatnio pierwszą też fajnie zagrali.
» 25 sierpnia 2018, 16:52 #210
RedsFan: Narazie ich gra zdecydowanie mi sie podoba. Arsenal w 6 nie umie sobie z 3 zawodnikami z West Ham poradzic.
» 25 sierpnia 2018, 16:55 #209
RedsFan: No i wygadales ;D
» 25 sierpnia 2018, 17:55 #208
Spadkobierca: Wybacz, nie chciałem. :D
» 25 sierpnia 2018, 18:02 #207
JacexMU: Jak masz membership to bez problemu dostaniesz bilet na mecz. Losowanie jest na Arsenal, Man City, Liverpool, Chelsea i Tottki na inne znajdziesz tutaj (manutd. com/en/tickets-and-hospitality/accessibility/accessibility-home-games) daty, kiedy bilety będą wypuszczane i jak wejdziesz o tej godzinie co podają to na spokojnie coś tam sobie wybierzesz. Ja w tym sezonie tak dostałem bilety na Wolves, a czaje się jeszcze na Newcastle, Everton i będę próbować na Arsenal. Jeżeli chodzi o nocleg, to raczej taniej niż airbnb to się nie dostanie.
» 25 sierpnia 2018, 16:44 #206
RedsFan: Też planuje iść na Everton musze jeszcze kumpla dopytać bo mi wczoraj proponowal, że może bilety kupic bo ma membership. Moge go zapytac jak to jest.
» 25 sierpnia 2018, 16:54 #205
JacexMU: A ogólnie jeśli chodzi o ten komunikat Sold-out to sam do końca tego nie rozumiem, jedyne wytłumaczenie to wyprzedanie miejsc przeznaczonych dla osób posiadających karnet całoroczny, czyli tak jakby pierwsza pula, ale to tylko tak mi się wydaje. W każdym razie na pewno jest druga tura i wtedy posiadając członkostwo i reagując stosunkowo szybko (czyli około 1 h po wypuszczeniu tej drugiej tury) spokojnie dostaniesz miejsca. Jak coś to pisz :)
» 25 sierpnia 2018, 16:56 #204
matheo: Komunikat "sold-out" oznacza, że została wyprzedana ostatnia transza biletów, która została wystawiona do sprzedaży. Być może nie dotyczy to tylko meczu z Tottenhamem, bo ten już w poniedziałek, ale niewykluczone, że i na Spurs pojawią się jeszcze wejściówki. Klub powinien wrzucić jeszcze transzę biletów na Everton. Jeśli interesuje Cię ten konkretny mecz, to kliknij w niego i tam masz odnośnik "register interest". Daj klubowi znać, że jesteś zainteresowany biletem. Jest duża szansa, że będą do Ciebie dzwonić, kiedy pojawią się jakieś wejściówki. Nie zaszkodzi również patrzeć samemu, czy jakaś pula nie została wrzucona. Kiedyś powiedzieli mi w Ticket & Membership Office, że pule wrzucane są, jeśli jest tych biletów więcej. Jeśli będzie ich np. 5 ze zwrotów, to raczej nie pojawią się w systemie sprzedaży internetowej, bo osoby będą dzwonić do osób, które wyraziły zainteresowanie takim biletem.
» 25 sierpnia 2018, 17:06 #203
barnaba1987: Wolverhampton vs Man City 1:1
KLEPACZ OUT!!
» 25 sierpnia 2018, 16:33 #202
Drops71: Fabiano wierze ze dasz rade dla nas punkty zdobyć!
» 25 sierpnia 2018, 16:31 #201
DolphZiggler: Arsenal wyrasta na faworyta do spadku
» 25 sierpnia 2018, 16:31 #200
blue7one: WENGER IN xdddd
» 25 sierpnia 2018, 16:31 #199
DolphZiggler: Co jak co,ale można Arsenalowi pozazdrościć stabilnej formy
» 25 sierpnia 2018, 16:30 #198
Luke88: Jak na razie Arsenal gorszy niż za Papy. Jak tak dalej pójdzie to Emery poleci szybciej niż Mou :D
» 25 sierpnia 2018, 16:28 #197
RedDevils4life: No, ale przecież dobra i ofensywna piłka pożądana bardziej niż punkty.
» 25 sierpnia 2018, 16:29 #196
Luke88: Ech, przydałoby się i to i to.
» 25 sierpnia 2018, 16:30 #195
RedDevils4life: Tak, ale jak mam wybierać to wolę jednak punkty.

No i remis, fajny meczyk będzie.
» 25 sierpnia 2018, 16:31 #194
Luke88: Wiadomo, ale jak Mou nie wygra nic znaczącego w tym sezonie to out.
» 25 sierpnia 2018, 16:33 #193
RedDevils4life: Jeżeli wypadniemy z TOP4 i powtórzymy blamaż z LM z poprzedniego sezonu to tak. W innym wypadku wciąż jestem za trenerem.
» 25 sierpnia 2018, 16:35 #192
kckMU: @Luke88

A jeśli polegnie w finale LM, zajmując 4 miejsce w lidze i nie walcząc w krajowych pucharach to jak zostawiłbyś go? Al'a Klopp w poprzednim.
» 25 sierpnia 2018, 17:02 #191
Luke88: Nie, wtedy out.
» 25 sierpnia 2018, 17:24 #190
kckMU: Uuu! I to ja szanuje. To jest to, a nie chwalenie ekipy wiecznych przegrywów - ciągniętych ponadto jak nie przez Suareza to Salaha - bo grają szybką piłkę.

Żebyś jeszcze Roma lubił to byłaby przyjaźń.
» 25 sierpnia 2018, 17:28 #189
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2018 16:28

Obrona Arsenalu to kryminał! jakie oni podstawowe błędy robią, masakra...
» 25 sierpnia 2018, 16:28 #188
sisinho: A tak ludzie chcieli Sokratisa bo tani, bo doświadczony, jak widać BVB go szybko opyliła bo wiedziała jaki ma "potencjał".
» 25 sierpnia 2018, 16:30 #187
Spadkobierca: Człowieku, to jego pierwsze mecze w Premier League.
» 25 sierpnia 2018, 16:53 #186
JebikMUTD95: spadkobierca
To właśnie nasi EKSPERCI, którzy na starcie 3 kolejki Premier League oglądając grę Sokratisa doszlibdo wniosku, że BVB szybko go opylila bo widziała jego "potencjał"

Chociaż po ostatniej kolejce i porażce United widziałem komentarze pomeczowe naszych "ekspertów" i niektórzy ocenili już transfer Fred'a już po 2 kolejce Premier League jako "GRUBO PRZEPŁACONY" z którego nie ma mymy pożytku na boisku.

Nie rozumiem ludzi, którzy po 2-3 kolejkach od startu Ligi tak surowo oceniają piłkarzy, którzy dołączyli w letnim okienku transferowymi przychodząc z innych Lig, w których gra całkowicie różni się od gry w Lidze Angielskiej....
» 25 sierpnia 2018, 18:01 #185
Spadkobierca: Z mojej perspektywy Fred to jest przepłacony piłkarz. Ale tak już wygląda obecny świat piłkarski, który mam nadzieję zatrzyma się z tymi chorymi cenami.
» 25 sierpnia 2018, 18:13 #184
jassaj: Brawo West Ham
» 25 sierpnia 2018, 16:27 #183
RedDevils4life: Jak Arsenal dziś przegra to nie wiem... Wymyślcie mi jakiś challenge. :D
» 25 sierpnia 2018, 16:27 #182
RedDevils4life: Kurde, Cech to kot. Jaki refleks.
» 25 sierpnia 2018, 16:27 #181
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2018 15:50

Zaraz Derby Londynu o pierwsze punkty w tym sezonie.

PS: Cech dalej na bramce.
» 25 sierpnia 2018, 15:48 #180
Tymczasowo: PS.Bo Cech dalej gra dobrze. To, ze byl fatalny w zeszlym sezonie nie znaczy, ze nie moze miec lepszego okresu.
» 25 sierpnia 2018, 15:54 #179
RedDevils4life: Ty to pod każdym postem pokazujesz ile wiesz o piłce.
» 25 sierpnia 2018, 15:55 #178
Spadkobierca: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2018 15:55

Tottenham - Fulham to też były derby Londynu.

P.S. Cech i jego słabszy okres to już trzeci sezon.
» 25 sierpnia 2018, 15:55 #177
RedDevils4life: No ogólnie Derbów Londynu jest sporo.
» 25 sierpnia 2018, 15:56 #176
Tymczasowo: Ty na pewno ogladales te 2 mecze Arsenalu? Z City moglo sie skonczyc dwucyfrowka, z z Chelsea obronil 8 strzalow. To, ze Ty jestes ignorantem i pokazujesz, ze nie ogladasz nic, a swoja wiedze opierasz na trendach to nie znaczy, ze ja robie tak samo.
» 25 sierpnia 2018, 15:57 #175
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2018 15:59

Hehe, chyba kamery masz w moim pokoju, że takie potężne wnioski snujesz. Cech to ręcznik i wiem, że Cię to boli, ale pogódź się z tym.
» 25 sierpnia 2018, 15:58 #174
jassaj: Spoko, to tylko koleś który uważa, że Arsenal sezon temu był tylko nieznacznie gorszy od United, piłkarze Arsenalu są na podobnym poziomie co United, Ramsey jest lepszy od Pogby
To w sumie czemu Cech nie mógłby być topowym bramkarzem ?
» 25 sierpnia 2018, 16:10 #173
kckMU: Przecież Petr to jest jawna kpina bramkarza po przenosinach do Arsenalu. I mógłbym bazować chociażby na setkach opinii kibiców Arsenalu, ale nie robię nawet tego, po prostu oglądam mecze. I samego gościa - dla jasności - lubię, bo to jedna z ikon PL.
» 25 sierpnia 2018, 16:11 #172
RedDevils4life: @jassaj

Czyli @Tymczasowo to Gunner? On identycznie się wypowiadał.
» 25 sierpnia 2018, 16:19 #171
jassaj: No przecież :D Twierdził, że założy to konto, jak sam nick wskazuje na chwilę a jak widać zadomowił się bardziej niż uchodźcy w Europie
» 25 sierpnia 2018, 16:23 #170
RedDevils4life: No i wszystko jasne z kim mam znowu do czynienia. ^^
» 25 sierpnia 2018, 16:25 #169
Gallacher: Byłoby to zbyt piękne gdyby City ciągle strzelało i gole padały i omijały ich poprzeczki,słupki i złe decyzje sędziego i wygrywało.
» 25 sierpnia 2018, 15:44 #168
Bylak: Czym wy się podniecacie, że city zremisowało? Prawda jest taka że mieli mega pecha, a grali bardzo dobrze. My w naszej formie byśmy dostali 3-0 od takiego Wolves.
» 25 sierpnia 2018, 15:41 #167
matizek92: No dostalibyśmy, ale to nie my graliśmy i nie my straciliśmy punkty. Płakać mamy?
» 25 sierpnia 2018, 15:44 #166
Bylak: Liczę że w poniedziałek uda nam się wymęczyć 3pkt
» 25 sierpnia 2018, 15:47 #165
matizek92: Musimy. Nie możemy sobie pozwolić na stratę :)
» 25 sierpnia 2018, 15:48 #164
ro7: "wymęczyć 3pkt"
Dokładnie. To wszystko na co można liczyć w każdym meczu z Mourinho na ławce trenerskiej.
» 25 sierpnia 2018, 16:29 #163
soldier: Chcę Traore w MU...
» 25 sierpnia 2018, 15:34 #162
RedDevils4life: Toż to jeździec bez głowy. Jeszcze was nie nauczył sezon Middlesbrough w Premier League?
» 25 sierpnia 2018, 15:36 #161
Tymczasowo: A wiesz, ze pilkarz moze sie rozwijac? Wiesz, ze nie macie prawoskrzydlowego?
» 25 sierpnia 2018, 15:39 #160
RedDevils4life: Wiesz, że Twoja strona jest gdzie indziej?
» 25 sierpnia 2018, 15:44 #159
PauloKuhan: brakuje nam takiego chaosu czasem takiego kolesia co wbiegnie zaskoczy zrobi cos innego jak potrzebnujemy bramki przegrywamy jak ostatni a strzalow i akcji jak nie było tak nie ma
» 25 sierpnia 2018, 15:56 #158
Spadkobierca: Po ciul nam Traore? To już dużo lepiej było serio wyciągać Shaqiriego za drobne, on przynajmniej pokazał swoje umiejętności w Premier League.

I coś jeszcze, co sądzicie o występie Diogo Joty?
» 25 sierpnia 2018, 15:57 #157
ro7: Traroe w MU siedziałby na trybunach, bo by "się nie cofał" czy jak to tam leci.

Nie ma w filozofii Mourinho miejsca na efektowną szybką grę. W ataku kopie się długie piłki na Lukaku i to koniec zaleceń ofensywnych. Szybkie klepki, kiwki, efektowne podania to dla sprawcy kara trybun na 10 meczów w zawieszeniu na 5.
» 25 sierpnia 2018, 16:48 #156
Xchrisx7: Prawda jest taka, że City miało dzisiaj po prostu pecha. Nie umniejszam dobrej dyspozycji Wolves ale ten gol, brak ewidentnego karnego i 3x słupki/poprzeczki mówią same za siebie.
» 25 sierpnia 2018, 15:29 #155
Sotnelaw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2018 15:28

ale jak to ?! Maszyna Pepa w którą w 3 sezony władowano 640 milionów nie radzi sobie z benjaminkiem? :)

GuardiolaOut!
» 25 sierpnia 2018, 15:28 #154
mateo444: Łysy po tym remisie będzie znowu musiał wydać w styczniu z miliard na obrone :D

A odnośnie meczu to szkoda trochę Wilków, ale tak to jest jak się lekceważy przeciwnika z gorszej części Manchesteru :D
» 25 sierpnia 2018, 15:31 #153
Me89v2: Bądźmy fair. City ich gniotlo w sposob o jakim United może pomarzyć. Słupki poprzeczki. Gol ręka. Po takim remisie ich kibice nie mogą mieć pretensji.

Patrzmy na siebie bo gramy żenade Level master.
» 25 sierpnia 2018, 15:36 #152
matizek92: No patrzmy na siebie, więc nie pisz ciągle o City.
» 25 sierpnia 2018, 15:46 #151
Me89v2: Spoko w poniedziałek będzie o czym pisać. Zobaczymy tylko czy bedzie można w końcu coś pochwalić w naszej grze
» 25 sierpnia 2018, 15:55 #150
matizek92: Może bedzie, może nie. Byleby były 3 pkt!!
» 25 sierpnia 2018, 16:23 #149
JasnaLiryka: SZOK ! Beniaminek remisuje z Mistrzem Anglii , jak to możliwe ?!!?!
» 25 sierpnia 2018, 15:26 #148
Xear0o: LUDZIE :) Zobaczcie sobie FACEBOOK - PROFIL OFICJALNY Manchesteru City i zdjęcie profilowe :)

LEŻĘ I KWICZĘ :)

[link usunięty]
» 25 sierpnia 2018, 15:25 #147
Xchrisx7: I? Co w związku z tym?
» 25 sierpnia 2018, 15:27 #146
Trz: a jak nasi kapitanowie biegali z tęczowymi opaskami to co robileś?
» 25 sierpnia 2018, 15:31 #145
Spadkobierca: Xear, tak z ciekawości. Jesteś praktykującym katolikiem popierającym kościół katolicki?
» 25 sierpnia 2018, 16:55 #144
Me89v2: City mocne i miało dużo pecha. Ale dla nas ważne że tracą pkt :)

Gdyby var był w tamtym sezonie to United byłoby 4. W tym sezonie może znów nam to trochę pomoże :) właśnie pierwszy taki mecz :)
» 25 sierpnia 2018, 15:24 #143
Michux3: Po czym wnioskujesz że byłoby 4 ?
» 25 sierpnia 2018, 15:28 #142
Trz: gdzieś to wyliczyli niedawno. był news
» 25 sierpnia 2018, 15:35 #141
Me89v2: Wyliczyli ze gdyby nie decydujące błędy sędziów układ tabeli byłby inny. Byłby wtedy sprawiedliwy bo graliśmy największą padake z top4.
» 25 sierpnia 2018, 15:37 #140
MK991: Czasem mam wrażenie, że ludzie tutaj to większość kibice City.
Jak City remisuje, to że pecha mieli. United jak wygrywa, to że farta mieliśmy.

Zapytaj czy kibiców Realu obchodzi fakt, że gdyby był VAR to nie wygraliby 2x LM.
Co to w ogóle za argument jest? Nie było VARu, sędziowie popełnili błędy i tyle. To była część piłki od lat, tak można by powiedzieć o niemal wszystkich wygranych zespołach. Mnóstwo z nich przeszło dalej w LM po błędzie sędziego, mnóstwo z nich wygrało finały po błędach.

Szkoda że jak City remisuje 1:1 z Wolves, to że mieli pecha.
Jak United zremisowało sezon temu 2:2 z Leicester i Burnley, gdzie United miał kilka sytuacji 100%, i ogólnie byli znacznie lepszym zespołem, to wtedy na stronie wszyscy wyzywali Mou i mówili "MOU OUT" i że United najgorsze.

Zastanówcie się kim jesteście, bo na pewno większość z Was nie jest kibicami United.
» 25 sierpnia 2018, 17:52 #139
welllone: City PUCHNIE !! xD
» 25 sierpnia 2018, 15:23 #138
Xear0o: Najwazniejsze by nie oglądać sie na innych i robić swoje :) Bravo Wolves.
» 25 sierpnia 2018, 15:17 #137
RedDevils4life: #city #walec #rozjedzie #wszystkich
» 25 sierpnia 2018, 15:16 #136
Tymczasowo: #O KURDE #ZREMISOWALI #SKONCZYLI SIE #ZWOLNIC GUARDIOLE
» 25 sierpnia 2018, 15:23 #135
Dziupla: Nie wiem, jak możesz mieć czelność śmiać się z remisu z Wolves na wyjeździe, gdzie my przegrywamy z Bringhton, w dodatku po żenujacym meczu. W dodatku my taka kupe gramy często, tylko z reguły udaje nam się wygrać 1-0.
» 25 sierpnia 2018, 15:24 #134
RedDevils4life: Kto się śmieje? Ja się śmieję z tych co już ogłosili City mistrzami.
» 25 sierpnia 2018, 15:32 #133
Xear0o: Wygramy 3-1 Lukaku x2 i Pogba 1x

Oni zawsze sie spinaja na dobrych rywali, a Tottenham nigdy nie grał dobrze na naszym terenie.
» 25 sierpnia 2018, 15:07 #132
gaucho2015: Ale Tottenham z roku na rok gra coraz lepiej, a my z roku na rok wyglądamy gorzej. Rok temu o tej porze w drużynie była świetna atmosfera, styl, taktyka a po 8 meczach mieliśmy 6 wygranych i 2 remisy bilansem 21-2

A dziś?? Kane, Alli i Eriksen są coraz starsi i bardziej doświadczeni i ciągną Spurs jeszcze wyżej a u nas jeden wielki kwas, wymęczone zwycięstwo z ... Leicester i blamaż w Brighton. Remis to będzie dobry rezultat.

Chce wierzyć w tą w drużynę, ale po prostu nie potrafię. Styl Mourinho i okno w wykonaniu Woodwarda spowodowały że człowiek boi się wyjazdu do Burnley czy Watfordu. Dziś gdyby to MUFC grał zamiast City to porażka wręcz pewna.
» 25 sierpnia 2018, 15:12 #131
Xear0o: Ja dopiero wydam osąd po co najmniej 5 kolejkach.
Jesli nic sie nie zmieni....to mysle ze Mourinho nie dociągnie do świąt.
» 25 sierpnia 2018, 15:19 #130
mateo444: gaucho2015 skoro Koguty takie silne to dlaczego przegrały z nami w poprzednim sezonie 2 razy ?
Podejrzewam, że remis na Old Trafford wzięliby z pocałowaniem ręki
» 25 sierpnia 2018, 15:25 #129
Spadkobierca: Nie, nie, nie. My nie gramy coraz gorzej, gramy tak samo.
» 25 sierpnia 2018, 15:26 #128
gaucho2015: @mateo444 - to już tłumaczyłem, jak gramy teraz a jak rok temu.
@spadkobierca - gramy o wiele gorzej. Przypomnij sobie United do grudnia/stycznia, od początku sezonu wyglądało to bardzo dobrze.
» 25 sierpnia 2018, 15:33 #127
Spadkobierca: Na tle drużyn, które poszły krok do przodu my wyglądamy gorzej, bo zostaliśmy w miejscu.
» 25 sierpnia 2018, 15:58 #126
gaucho2015: No i 1-1 a skończy się 1-2 dla City. Kibicem ich nie jestem, ale prawda jest taka, że City zawsze albo sfarci albo po prostu wyszarpie zwycięstwo.

Nie że coś, ale gdyby to United dziś tu grało przeciwko Wilkom to porażka wręcz pewna. I to nie jedną bramką. City po prostu takich wpadek nie notuje, a remisy się zdarzają każdemu.
» 25 sierpnia 2018, 15:02 #125
RememberMe: No i 1-1 a skończy się 1-2 dla City. Kibicem ich nie jestem, ale prawda jest taka, że City zawsze albo sfarci albo po prostu wyszarpie zwycięstwo.
» 25 sierpnia 2018, 15:23 #124
gaucho2015: " a remisy zdarzają się każdemu " :)
» 25 sierpnia 2018, 15:28 #123
DolphZiggler: Należało im się
» 25 sierpnia 2018, 14:56 #122
Xchrisx7: No i wylądował...
» 25 sierpnia 2018, 14:55 #121
gaucho2015: Tak z innej beczki....Bernat na 99% w PSG. Jest już w drodze do Paryża. Zimą obowiązkowo Kurzawa w United. Koniec Shawów i Youngów.
» 25 sierpnia 2018, 14:54 #120
Michux3: Kurzawa ? To już wyżej wymienieni lepsi
» 25 sierpnia 2018, 14:56 #119
Me89v2: Napalamy się na kolejnych ktorzy nie łapią się w swoich klubach :)?
» 25 sierpnia 2018, 14:57 #118
gaucho2015: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2018 15:06

Kurzawa na dzień dobry zjada naszych defensorów. Na śniadanko. U nas taki van Dijk czy Delph który jest rok w rok wyrzucany przez kibiców z City byłby u nas pierwszym wyborem i posadziłby naszych geniuszy na ławkę. Przy takim Delphie nasz Shaw by widział murawę tylko z trybun. Nie oszukujmy się.
» 25 sierpnia 2018, 15:06 #117
Michux3: Van dijk tak ,bo nie mamy porządnego śo ale delph i kurzawa ? W takim razie wyjasnij mi proszę czemu na MŚ grał young a nie delph czy ktokolwiek inny
» 25 sierpnia 2018, 15:48 #116
gaucho2015: Nie wytłumaczę Ci tego, bo nawet ekspertów i dziennikarzy to wręcz to śmieszyło
» 25 sierpnia 2018, 16:02 #115
Telos: City już puchnie ^^
» 25 sierpnia 2018, 14:53 #114
Spadkobierca: To samo czytaliśmy w poprzednim sezonie.
» 25 sierpnia 2018, 14:56 #113
Telos: Wiadomo, że ironia. Też nawiązywałem do poprzedniego sezonu. Każdy "puchł" przecież, tylko nie my.
» 25 sierpnia 2018, 15:03 #112
mycka86: Ręka i brak ewidentnego karnego dla City. Oczywiście bardzo mnie to cieszy, ale z VARem było 1-0 ale w drugą stronę.
» 25 sierpnia 2018, 14:52 #111
Spadkobierca: Silva jest sam sobie winien, że wyskoczył jak z procy zanim przeciwnik zdążył go przepchnąć.
» 25 sierpnia 2018, 14:54 #110
mikon70: Mam nadzieje ze limit szczęścia szmaciarzom się skończył i dzisiaj przez tę rękę przegrają
» 25 sierpnia 2018, 14:49 #109
gaucho2015: Przestańcie się jarać. Te farciarze i tak strzelą z 2 gole i wyjadą z trzema punktami. Już w poprzednim sezonie to widziałem :)
» 25 sierpnia 2018, 14:48 #108
Hoodys: O jak mi szkoda City. Mniej więcej w ogóle
» 25 sierpnia 2018, 14:46 #107
mordynator: VAR? a komu to potrzebne.
» 25 sierpnia 2018, 14:46 #106
Snakus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2018 14:45

ręka Boga! czarny Maradona!
» 25 sierpnia 2018, 14:45 #105
Cisco: Hahahaha ręka
» 25 sierpnia 2018, 14:44 #104
Me89v2: Ręka :D
» 25 sierpnia 2018, 14:44 #103
RememberMe: KOCHAM!!
» 25 sierpnia 2018, 14:44 #102
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2018 14:44

No i bardzo ładnie! Piękna ręka :D Oby tak do końca!
» 25 sierpnia 2018, 14:43 #101
Me89v2: Jeeeeee.
» 25 sierpnia 2018, 14:43 #100
Mariusz199012: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2018 14:36

@Learningto Fly .to Nie oglądaj wiecej Meczów United skoro uwazasz ze to będzie kiepski sezon . ja jestem optymistą..
» 25 sierpnia 2018, 14:34 #99
DolphZiggler: Aż strach pomyśleć co to te Wilki zrobiłby z ekipą murarza
» 25 sierpnia 2018, 14:24 #98
sisinho: Hmm, przegrały? Akurat lepiej się gra w roli "outsidera" gdy gra się z kontry jak My vs City czy wilki z City.
» 25 sierpnia 2018, 15:36 #97
Me89v2: Wilki póki co fajnie. City miało okazje i na pewno stworzą jeszcze kilka ale widać szanse na mały suprise i jakiś remisik.
» 25 sierpnia 2018, 14:22 #96
Carlitozz: Jak beda grac dalej tak jak graja, a Kompany nie zostanie zmieniony, to na bank cos wywinie w obronie :P
» 25 sierpnia 2018, 14:25 #95
CarbonInC: Swietny mecz. Wlasnie po to sie oglada PL. Swietna technicznie gra City + walka i zaangazowanie Wilkow. Trener wilkow swietnie to zorganizowal. Czapki z Glow.
» 25 sierpnia 2018, 14:21 #94
RedDevils4life: Co tam moi ulubieńcy z devilpage słychać? Jak życie?
» 25 sierpnia 2018, 14:21 #93
RememberMe: Wolves są świetni
» 25 sierpnia 2018, 14:16 #92
Carlitozz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2018 14:20

Cholernie mi sie podobaja, widac ze walka nie jestem im obca zreszta dopiero co awansowali z Championship a tam sie walczy, ale oni gre pilka jaka pokazywali w nizszej lidze chca i przenosza to na boiska PL, swietnie sa ustawieni, kiedy trzeba jest wysoki pressing i przechodza z kontry idealnie. Patricio parada niesamowita, szkoda tych kilkunastu cm przy spalonym.
» 25 sierpnia 2018, 14:20 #91
RememberMe: Helder Costa kozak totalny
» 25 sierpnia 2018, 14:13 #90
Mariusz199012: W poniedziałek zagramy o Niebo Lepiej ! Jestem o tym przekonany
» 25 sierpnia 2018, 13:56 #89
DolphZiggler: od 5 lat ta sama śpiewka
» 25 sierpnia 2018, 14:18 #88
Mariusz199012: RedRevolta.Własnie o tym Mowiłem ze nie Mozna tak Narzekac .debiut Mourinho w United był udany .drugi sezon Równiez choc kto wie gdyby City nie było wyedy tak mocne to bysmy grali o tytuł do końca
» 25 sierpnia 2018, 13:53 #87
LearningtoFly: Z choinki chyba spadłeś. Fantastyczne 2 sezony, pasjonujący futbol, wielkie trofea, najsłabszy vicemistrz od założenia PL, pierwszy rekord remisów wyrównany no nie no faktycznie 2 doskonałe sezony. Plus obicie potęg w LE i potężnego Soton w pucharze Tiki Taki, rok później kompromitacja w tym samym pucharze z niejakim Bristol. AH i mój ulubiony argument wicemistrzostwo, myślę, że w Anglii różnica poza kilkoma milionami z TV, nie ma znaczenia, czy jesteś 2 czy 4 tak swoją drogą, co zresztą pokazały Tottki i Live, kompletnie niezainteresowane walką o oczko wyżej, zresztą dosyć to zrozumiałe.
Aha i nie ma co narzekać no jasne, pierwsze 2 kolejki marazmu i partactwa, tylko podkreśliły obawy po żałosnym Tournee, że będzie to kiepski sezon.
» 25 sierpnia 2018, 13:59 #86
Diabelred: Mariusz199012,

,,choc kto wie gdyby City nie było wyedy tak mocne to bysmy grali o tytuł do końca"

Zeby walczyc o majtra to trzeba byc konsekwentnym(o tym chyba tez nawet wspominal Mourinho), a nam tego wlasnie w poprzednim sezonie brakowalo. Co z tego, ze pokonalismy wszystkie druzyny z PL, skoro przegralismy ze wszystkimi beniaminkami. Co z tego, ze pokonalismy City, skoro kolejke pozniej u siebie przegralismy z czerwona latarnia ligi West Bromwich Albion. Co z tego, ze pokonalismy kazdego z top4 skoro tracilismy punkty ze spadkowiczami badz zespolami, ktore do konca walczyly o utrzymanie. Co do drugiego sezonu to bylby w miare udany, gdyby chociaz FA Cup wpadlo. Nie robmy z siebie Tottenhamu czy Arsenalu, gdzie sama kwalikacja do LM traktowana jest wlasnie jako sukces, bo udzial w LM to po prostu nasz obowiazek...
» 25 sierpnia 2018, 14:44 #85
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2018 13:50

Zobaczcie gdzie w City rozstawieni są wahadlowi/skrzydłowi gdzie lsp i psp szeroko i wysoko. Zawsze jest gdzie podać i to żadna filozofia. U nas Pogba ma pilke i zero opcji. Ale to właśnie jest kwestia treningów taktycznych.
» 25 sierpnia 2018, 13:48 #84
LearningtoFly: No ale nasza półka to bardziej Arsenal, Tottki a nie City, Liverpool. Chelsea pod wodzami nowego menago wygląda też dużo lepiej. Średni piłkarze, słaba taktyka, to co się potem dziwić, że nas byle Brighton objeżdża ale fakt trzeba było więcej oszczędzać na transferach
» 25 sierpnia 2018, 13:54 #83
Me89v2: Mi tylkp chodzi o taktykę. Można mieć słabszych piłkarzy niż City ale powinni oni wiedzieć co grać gdzie się ustawiać etc. U nas to nikt nic nie wie
» 25 sierpnia 2018, 14:00 #82
LearningtoFly: Jak dla mnie to nasza gra rok w rok, to ta sama padlina, styl gry Mou to taki Moyes, tylko jeszcze bardziej ułomny ofensywnie, bo u Moyesa, cały czas wrzuta, wrzuta + Fellaini(czasami Laga), a u Mou to w ogóle kreujemy coś tylko lagą, bądź przebłyskiem Pogby(raz na 3 mecze). za LVG usypiające podania wzdłuż i do tyłu- czyli jakaś namiastka arcywolnego ataku pozycyjnego, a obecnie mamy renesans Moyesa, tylko brak nam nominalnych skrzydłowych. Niestety ale tak się gra na zapleczu PL a nie na najwyższym poziomie.
» 25 sierpnia 2018, 14:03 #81
LearningtoFly: Idąc śladami Phila Jonesa, oby City dziś postrzelało bo mam w FPL Aguero, Mendyego i Edersona :D
» 25 sierpnia 2018, 13:46 #80
RememberMe: Nieźle nawet Wilki wyglądają
» 25 sierpnia 2018, 13:44 #79
Mariusz199012: Troche tego Hejtu na Naszego Menago Nie Rozumiem . w pierwszym sezonie była Liga Europy i Puchar Ligi .w drugim było 2 Miejsce w Lidze a i tak znajdą sie hejterzy ...
» 25 sierpnia 2018, 13:20 #78
Spadkobierca: Liga Europy i pucha myszki miki, do tego walka o mistrzostwo trwająca pierwsze trzy miesiące. Świetne wyniki, nic tylko się cieszyć jak Arsenal z czwartego miejsca i FA Cup.
» 25 sierpnia 2018, 13:36 #77
Mariusz199012: Ja jestem optymistą i dla Mnie takie sukcesy na początek są osiągnieciem bo bądz co bądz od odejscia fergiego po raz pierwszy Mielismy 2 Miejsce a City było Nie do powtrzymania w tamtym sezonie i tyle .
» 25 sierpnia 2018, 13:44 #76
RedRevolta: Ale ja nie wiem czego wy oczekujecie po odejściu Sir Alexa po tylu latach i 3 menadżerze z kolei, mistrzostwa i wygrania LM od razu? ludzie, troszeczke pokory.
» 25 sierpnia 2018, 13:45 #75
GeorgeBest: Liverpool z Klopsem nie maja nawet pucharu myszki miki, nie wapominajac juz nawet o Lidze Europy a graja przeciez tak pieknie.

P.s. zeby nie bylo nie bronie Mourarza, staram sie tylko stwierdzic fakt, ze cos tam do gabloty dorzucil
» 25 sierpnia 2018, 14:22 #74
CarbonInC: Zaczynamy uczte dla oczu!! Mam nadzieje ze nie zawiode sie i zobacze uczte dla oczu w rezyserii Guardioli :-)
» 25 sierpnia 2018, 13:16 #73
Mariusz199012: Po 2 kolejkach zwalniacie Mourinho? Sezon sie dopiero zaczoł spokojnie
» 25 sierpnia 2018, 13:02 #72
SkoraMU: Nie po 2 kolejkach. Po dwóch sezonach i dwóch kolejkach.
» 25 sierpnia 2018, 13:04 #71
Mariusz199012: Licze na Strate pkt City
» 25 sierpnia 2018, 13:01 #70
Me89v2: Nie lubię spotkan w poniedziałek bo z jednej strony weekend i chciałbym się nim nacieszyć a z drugiej chciałbym już pon i mecz :D
» 25 sierpnia 2018, 12:42 #69
RememberMe: Jak myślicie Wolvery coś zdziałają?
» 25 sierpnia 2018, 12:41 #68
Me89v2: Zobaczymy czy magia ligi trwa i slabi i siebie stawiają czoła mocarzom czy jednak City zaliczy spacerek kolejny
» 25 sierpnia 2018, 12:43 #67
Cisco: Podobno Antonio Conte jest brany pod uwagę do zastąpienia Mourinho jeśli ten zostanie zwolniony... :)
» 25 sierpnia 2018, 09:46 #66
Me89v2: Oby żart ;) następny trener po prostu musi być o ofensywnym profilu preferujacy i znający się na grze i ataku pozycyjnym.
» 25 sierpnia 2018, 10:52 #65
kckMU: Pod uwagę w takich klubach jak United czy real brany jest każdy trener na świecie, także nie ma co ich pojedynczo wypisywać :)
» 25 sierpnia 2018, 11:37 #64
dlabigt23: akurat z ta formocja co preferuje Conte czyli 3-4-3 to nie widze tego . Z naszymi bokami obrony i brakiem prawoskrzydlowego to tutaj by nic nie wskurał . Do tego obrona słaba .
» 25 sierpnia 2018, 11:47 #63
RedDevils4life: Tylko nie małpa.
» 25 sierpnia 2018, 12:30 #62
Domelo: Czy wielki Manchester United, który będzie postrachem dla całej Premier League kiedykolwiek wróci?
» 25 sierpnia 2018, 00:15 #61
olej911: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2018 22:15

Manchester United w ofensywie w tym sezonie:

Strzały: 17 miejsce w lidze
Kontakty w polu karnym przeciwnika: 18 miejsce w lidze
% kontaktów, które miały miejsce w polu karnym przeciwnika: 20 miejsce w lidze
Czas spędzony pod bramką przeciwnika (final 3rd): 20 miejsce w lidze

Przerażające biorąc pod uwagę fakt z kim graliśmy...
» 24 sierpnia 2018, 22:15 #60
Domelo: Wszystko wskazuje na to, że będziemy bić się o utrzymanie.
» 25 sierpnia 2018, 00:17 #59
Dawidlademann: Podobnie jak Chelsea za JoseOutinho...
» 25 sierpnia 2018, 01:37 #58
Michux3: Nie ma to jak wróżyć po 2 meczach ,dla was nie istnieje coś takiego jak zły start tylko skoro zagraliśmy 2 mecze na słabym poziomie to bd tak grać przez nastepne 36 meczy
» 25 sierpnia 2018, 07:16 #57
Spadkobierca: Zły start to mają Koguty, ale oni na siłę zdobyli te 6 pkt w momencie, gdy im prawie nic nie wychodzi. My zaś mamy początek fatalny.
» 25 sierpnia 2018, 08:34 #56
Foster: Zajebiste zdjęcie to w Topce jak Romelu atakuje z Tonym :)
» 24 sierpnia 2018, 21:34 #55
Tymczasowo: Akurat umiejetnosc murowania bramki w waznych meczach Mou nadal ma to obstawiam remisik albo skromna wygrana United 1:0
» 24 sierpnia 2018, 21:20 #54
gaucho2015: Prosze was... nie mamy żadnych szans przeciwko Spurs. Zobaczcie jak oni grają a jak my. Spurs piękny dla oka futbol kontra zespół który przegrał z Brighton i wymęczył wygraną z Leicester. Remis to będzie sukces a co dopiero wygrana.
» 24 sierpnia 2018, 21:05 #53
kris84: Brawo. Prawdziwy kibic z ciebie
» 24 sierpnia 2018, 21:18 #52
Spadkobierca: Jak grają? Póki co też nie są w jakiejś specjalnie wybitnej formie.
» 24 sierpnia 2018, 21:33 #51
mateo444: W poprzednim sezonie też grali ,,piękny dla oka futbol" a przegrali z nami i to dwa razy :D
» 24 sierpnia 2018, 21:33 #50
Bobinho: No, jak na devilpage twierdzą, że nie mamy szans, to już dzwonię do Mourinho, żeby oddał mecz walkowerem i nie męczył piłkarzy ;)
» 25 sierpnia 2018, 11:43 #49
Lookasinho: Zaczyna mnie irytować to jak pismaki nakręcają złą atmosfere wokół United. Gdzie człowiek nie wejdzie tam wszędzie śmieszki z naszego klubu, że tyle to na transfery wydaliśmy a nic nie gramy, że jaka to jest zła atmosfera w klubie itp itd.. dobra można o tym napisać raz ewentualnie dwa bo jest to po części prawda, ale sytuacja w której na jednym portalu sportowym w ciągu tygodnia można przeczytać kilkanaście newsów na ten temat jest żałosna. Kiedyś kilkanaście lat temu gdy pierwszy raz oglądałem film "Hooligans" nie wiedziałem, czemu ci kibole są tak wrogo nastawieni do pismaków i mediów, teraz człowiek z wiekiem zmądrzał i wszystko zrozumiał.
» 24 sierpnia 2018, 19:41 #48
Ekspertinio: To prawda, codziennie można przeczytać jak media, byli zawodnicy i inne osoby związane z futbolem jadą po Mourinho, ale po części sam jest sobie winien. On swoimi wypowiedziami daje pole do popisu innym. Chłop jest szczery i jak dla mnie wiele rzeczy powinien zachować dla siebie, ale taki już ma styl, kiedyś przynosiło mu to najważniejsze puchary, teraz piłka się zmieniła i Jose na tym ucierpiał.
» 24 sierpnia 2018, 21:00 #47
Lookasinho: Dokładnie, dlatego mówie napisać raz ewentualnie dwa i to wystarczy a nie w koło drążyć temat...
» 24 sierpnia 2018, 21:12 #46
Tokuhei: Nakręcają, bo się to sprzedaje. Wybierają fragmenty wypowiedzi, kibice wciągają to jak pelikany, dodają trochę od siebie i na stronach/forach (w tym tutaj) jest wymysł, płacz i lament jaki to Mourinho nie jest zły, Woodward gorszy, a piłkarze mają wszystko w dupie. Zobacz od ilu tygodni te same osoby na devilpage, wrzucają po kilkanaście postów o tym samym co piszą właśnie te "pismaki". A większość wyssana z palca.
» 24 sierpnia 2018, 21:37 #45
RedDevils4life: facebook.com/152298371641685/photos/a.236748356530019/854298404775008/?type=3&theater
» 24 sierpnia 2018, 17:26 #44
RedDevils4life: Lloris pijak.
» 24 sierpnia 2018, 14:53 #43
RememberMe: To co zakład o flache czy Lloris wyjdzie w 1. składzie?
» 24 sierpnia 2018, 14:57 #42
RedDevils4life: Spoko. Ja mówię, że nie, za dyscyplinarkę!
» 24 sierpnia 2018, 15:00 #41
RememberMe: W takim razie ja też mówię, że nie. Czyli jesteśmy umówieni?
» 24 sierpnia 2018, 15:05 #40
RedDevils4life: Czyli dwie flaszki, po jednej na głowę, bo wszyscy zgodni co do jednego. Poproszę miejsce wydarzenia, najlepiej poniedziałek 21:00. :)
» 24 sierpnia 2018, 15:07 #39
Ekspertinio: Dobrze jest sobie czasem wypić, ale żeby za kółko wsiadać... meh.
» 24 sierpnia 2018, 15:51 #38
RedDevils4life: No to jest totalna głupota a w dodatku będąc medialną osobowością.
» 24 sierpnia 2018, 15:55 #37
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2018 14:47

Lloris zatrzymany pod wpływem alkoholu, może jak na bramce stanie ręcznik Vorm to wygramy xd
» 24 sierpnia 2018, 14:47 #36
Hoodys: Pamietam mecz, gdy Lloris zszedł a wszedł Vorm, gdzieś w połowie meczu chyba ? I nie oddaliśmy żadnego strzału odkąd wszedł. Niestety nie pamiętam wyniku ani nic, ale to było w ostatnich 5 sezonach
» 24 sierpnia 2018, 19:53 #35
FetraiNarrator: Ale czyli co? Że niby Vorm sterował piłką oczami,no bo przecież nie oddalismy strzalu....
» 24 sierpnia 2018, 23:02 #34
Hoodys: Nie, po prostu stwierdzam fakt taki, że co poniektórzy śmieją się że Vorm to ręcznik a przychodzi co do czego to w meczu z nami nawet miał okazji żeby go przetestować.
» 24 sierpnia 2018, 23:24 #33
Sotnelaw: Przemyślałem sobie wypowiedź Jose dotyczącą tego że rzuciłby tę pracę gdyby to nie był Manchester United. Napiszcie mi jeśli gdzieś się mylę.

Manchester United. Wydawać by się mogło że wielki klub z tradycjami, utytułowany, najbogatszy na świecie i głodny trofeów, mający młodą i perspektywiczną kadrę. Z pozoru idealne środowisko żeby odnieść sukces, odbudować potęgę i być na szczycie przez wiele wiele lat i tu zjawia się wielki trener z nazwiskiem Mourinho będącym magnesem na zawodników którzy od wielu lat wychwalają jego praktyki i sposób pracy.
Rzeczywistość jest jednak inna, zawodnicy są w znacznej częsci przereklamowani nie będący na poziomie tego klubu, w dodatku przepłaceni. Tygodniówki też mają za wysokie przez co nie muszą się zbytnio starać. Wyjdą odwalą swoje a hajs i tak się będzie zgadzał. No ale cóż trzeba coś z tym zrobić i wymienić paru młodych zawodników doświadczonych którzy wniosą do składu odrobinę powagi i stabilizacji i będzie ok. I tu zaczyna się problem: zarząd sprowadził dwóch takich zawodników i więcej nie chce bo za starzy, jednocześnie nie chętnie pozbywa się tych młodych mimo że umiejętnościami nie za bardzo wpisują się w oczekiwania co do gry zespołu. No trudno, trzeba grać tym co się ma. Zdobywa pierwsze trofea, wraca do LM i chociaż gra nie porywa bo chłopaki nie bardzo chcą biegać to ma się nadzieje że po zajęciu drugiego miejsca w lidze klub w końcu odkręci trochę korek i sypnie groszem na porządne wzmocnienia i wymianę niektórych zawodników. Finał tej histori jest jednak inny bo po wielu krytycznych wypowiedziach fanów i ekspertów dotyczących stylu zarząd ugina się i zaczyna nabierać wątpliwości co do słuszności decyzji Mourinho i zamiast zapewnić mu zawodników których potrzebuje sprowadza jedynie Freda by zastąpić odchodzącego na emeryturę Carricka oczekując od niego poprawy. Temat podłapały też media, włażą wszędzie gdzie się da i wymyślają historie o rzekomych konfliktach z Edem i zawodnikami którzy zostali słusznie skrytykowani za swoją postawę. Skorzystać próbują na tym również agenci którzy zaczynają nakręcać karuzelę chcąc ugrać lepsze wynagrodzenie dla swoich zawodników (Fellaini, Pogba) lub dorobić sobie na zmiane klubu przez zawodnika (Pogba). A zarząd i dyrektorzy klubu przyglądają się z boku jak ta kula śnieżna rośnie i zamiast podjąć jakieś kroki, wydać oświadczenia, pozbyć się niektórych zawodników lub zwyczajnie ograniczyć dostęp niektórym szkodzącym gazetom. Mourinho wygląda w tej sytuacji na menadzera który nie ma realnego wpływu na kadrę i taki Martial czy Pogba mogą sobie dalej stroić fochy bo wystarczy im że mają poparcie Eda.

Co do powyższe
1. Za Fergusona gdy ktoś z zawodników się nie przykładał a nie daj Bóg mówił o odejściu był natychmiast odstawiony od składu , musiał bardzo ciężko pracować by znów wrócić do łask i miał dużo czasu do przemyśleń na ławce. Teraz , odstawisz zawodnika to zaraz wszyscy zaczynają z niego robić ofiarę tak jak z Shawa czy Martiala. Ciekawi tylko czemu żaden z zawodników nie zabrał głosu po tym jak został posadzony albo odstawiony od składu? Oni doskonale wiedzą że nie spełniają oczekiwań i nie dają z siebie 100% dlatego skulą uszy i liczą że agent załatwi wszystko podsycając media.
2. Nasi najstarsi zawodnicy są jednocześnie tymi którzy na boisku pracują i biegają najwięcej. Ostatnimi laty jeśli chodzi o statystyki przebiegniętych kilometrów królowali Rooney, Matić i Sanchez i z młodych tylko Lingard w pojedyńczych meczach potrafił przebiec więcej. W tym momencie bardzo dobrze zapowiada się Fred. Zaraz znajdzie się jakiś mądry który napisze że lepiej mądrze stać niż głupio biegać, odpowiedź jest krótka, nikt jeszcze nie wygrął ligi stojąc. Mistrzowie z ostatnich kilku lat zawsze byli w top 5 jeśli chodzi o pokonany dystans.

W tym momencie każdy trener czy to Pep, czy Klopp czy inny "cudotwórca" rzuciłby tę posadę i poszukał sobie nowej roboty bo trudno jest być menadżerem nie mają pełnej władzy nad kadrą i będąc zależnym od zarządu. Ciekawe jakby poradził sobie Pep w City gdyby zarząd powiedział mu że musi grać Kompanym , Toure i Hartem bo to są zasłużeni zawodnicy i ikony klubu których nazwiska świetnie sprzedają się na koszulkach. Guardiola gdy chciał odstawił nawet Aguero i wstawiał w jego miejsce Jesusa...

Także wszystkim trollom krytykującym Mourinho radziłbym się nad całą sytuacją dłużej zastanowić bo gdyby w tym momencie Mourinho rzucił robotę to nie dość że w tym sezonie nie znajdziemy nikogo sensownego na jego miejsce to na horyzoncie nie widać żadnego dostępnego kandydata który miałby tyle cierpliwości i opanowania by poradzić sobie w wyżej opisanej sytuacji.

Rozsądnych zapraszam do dyskusji.
» 24 sierpnia 2018, 13:57 #32
QsQs: Większych pierdół nie czytałem. "Slusznie krytykowal" , czemu nie skrytykował sancheza za tysiące strat i bieganie bez sensu jak kot z pęcherzem, bo walczy? To jak walczy to mógł za drobne kupić paru chłopaków z ekstraklasy bo tu tylko walka, a i taniej by go wyszło. Czmu nie kazał sanchezowi grać z brighton z urazem jak tego oczekiwał od paru zawodników w tamtym sezonie? Trener zaczął robić syf w szatni, a jak on zaczął robić to już lawina ruszyła. Piłkarze nawet nie grający w MU widzą zewnątrz co się dzieje i dlatego Godin, Boateng i Kovavic woleli tu nie przychodzić grać dla tego trenera. Przyszedl ogórek z ligi ukrainskiej i mlody nieopierzony chłopak. Ten trener oskarża o porażki sędziów, piłkarzy, wszystkich do okoła a nigdy nie ma nic sobie do zarzucenia, ale gdy uda mu się cos wygrać to nie omieszka wspomnieć o swoim geniuszu. Trener hipokryta, wypalony człowiek bez klasy, który sam już się zagubił w swojej wojnie że wszystkimi.
» 24 sierpnia 2018, 14:15 #31
Sotnelaw: Zapraszałem rozsądnych? Niedoczytaliście czy macie problemy z interpretacją?
» 24 sierpnia 2018, 14:26 #30
QsQs: Jak napisałeś nierozsądny komentarz to niestety tylko "nierozsądni użytkownicy" ci odpisali. Mało ludzi cię tu bierze na poważnie, ciesz, że chodzisz ktoś ci tu odpisuje. Bo Ty poza małymi wyjątkami to cały czas przyczepiasz się do komentarzy innych i wszczynasz awantury.

Jesteś jak taki 30 latek w czapce ze śmigiełkiem i z lizakiem w ręce.
» 24 sierpnia 2018, 14:33 #29
Sotnelaw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2018 14:36

Edi, ale eksperci piłkarscy i częśc użytkowników potrafi to w jakiś sposób uargumentować i porozmawiać na ten temat a jednak najczęściej piszą jednak Ci co nie mają tak jak widać powyżej. QsQs , doceniam starania ale dla mnie argument o tym że w klubie źle sie dzieje bo Godin Boateng czy Kovacić nie chce tu przyjść nie trzyma się kupy :) Zwłaszcza że Godin nie chce odejść z Atletico z powodów osobistych a Boateng chce trafić do klubu w którym ma szanse wygrać LM a u nas przez najbliższych kilka lat ma małe szanse. Pisałem CI o tym już jakiś czas temu a Ty dalej powielasz te wymysły. Dobrze ze chociaż potrafisz już przyznać to że jesteś nierozsądnym użytkownikiem ;)
» 24 sierpnia 2018, 14:34 #28
QsQs: To jeszcze wytłumacz sprawę z kovaciciem.

Dla mnie Mou jest trenerem który jest trenerem krótkoterminowym. Czemu nie zabawił dłużej niż 3 lata w żadnym z klubów. Gość używa takich sztuczek (te wojenki, sprzeczki itp) które może i działają ale w krótkiej perspektywie ale nie pozwolą mu na pracę wielu lat w jednym klubie. Facet niestety nie ma tego genu i poprostu nie potrafi doskonalić piłkarzy, wiele razy idzie po trupach, nie rzadko pokazuje też brak szacunku do innych. A przyznaj, że jak ma się takiego trenera który chodzi cały czas zasępiony z kwaśną miną to i piłkarzowi może się takie coś udzielić. Nie wierzę w ten projekt i tyle.

Ty ciągle bronisz Mourinho w wielu komentarzach ja natomiast w wielu komentarzach twierdzę, że lepiej było by dla klubu gdyby prędzej czy później odszedł, z akcentem na prędzej.
» 24 sierpnia 2018, 14:42 #27
Sotnelaw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2018 14:52

QsQs człowieku ja już nie mam na Ciebie słów. Jak miał krytykować Sancheza który rozegrał 12 spotkań w poprzednim sezonie z czego w 4 został wybrany zawodnikiem meczu? Straty stratami ale jesteś już tak nimi zaślepiony że nie widzisz reszty pracy którą Sanchez wykonuje... on dobrych ocen za ładne oczy nie zgarnia. Alexis musi popracować nad tym by nie tracić tylu piłek i na pewno sztab próbuje coś z tym zrobić ale w pozostałych aspektach bije Martiala o kilka poziomów i to dlatego ma miejsce w składzie...

Nie wyjasniłes ani troche sytuacji z Kovacicem. Napisałeś o czymś zupełnie innym. Czy Jose od początku chodził z taką miną? Nie pamiętasz już pierwszych meczów, jak chodził uśmiechnięty, sklejał piątki z fanami, jak po pierwszym sezonie cieszył się z zawodnikami i jak na początku swojej pracy specjalnie założył instagram i wrzucał tam sporo fotek z treningów żeby dzielić się z fanami? Niestety nadszedł moment gdy Tobie podobni zaczeli mu na tym instagramie smrodzić i go obrażać bo oni mają inne widzimi się więc usunął konto. FA , sędziowie i media też mu tego nie ułatwiały go Jose to gość który nie potrafi siedzieć cicho i jak coś mu się nie podoba to o tym mówi wiec nie miał problemów z wytykaniem błędów sędziów a FA zamiast przyznać się do oczywistych błędów i ukarać sędziów to karali Jose. Dopiero jak Wenger został zawieszony za to samo i się odwołał to doczekaliśmy się zawieszenia Deana za to co wyprawiał, nie mówiąc już o tym że Pep też czesto narzekał na sędziów i jakoś jego nikt za to nie ukarał...
» 24 sierpnia 2018, 14:46 #26
NoLogo: "Przemyślałeś" sobie wypowiedź Jose dotyczącą tego że rzuciłby tę pracę, a niby gdzie masz taką wypowiedź? Tylko news wrzucony i pewnie wymyślony przez pismaków. Pierwsze zdanie już przekreśla resztę tego wypracowania.
» 24 sierpnia 2018, 14:49 #25
Me89v2: Dla mnie część się zgadza, ale brakuje ewidentnie obiektywnej krytyki Mou.

Wiecie jaki jest problem? 3 sezon i pod wodzą Jose, a gra wygląda jakby tydzień temu przejął klub.
Zrozumcie, że jeśli team gra bardzo słabo, bez zgrania, bez pomysłu to transfer Tobiego i Wiliana nie sprawiłby, że nagle formacje byłby zgrane, każdy na boisku wiedziałby co ma robić i dałoby się to oglądać. Zarząd też to widzi i nie będzie inwestował Bóg wie ile, bo to nie ma sensu.

Co innego, gdyby ta gra była ułożona i ewidentnie brakowało by tylko podmianki na 2-3 pozycjach, zeby istniejący system dostał znacznej mocy. Tutaj aktualnie nie ma czegoś takiego jak projekt długoterminowy i to największy błąd. I ja akurat zgodzę się z twierdzeniem, że mou chciałby byle kim załatać dziury, żeby w jednym sezonie w największych męczarniach wygrać jakieś trofeum. Tyle, że on z własnej inicjatywy czy po przez zwolnienie pójdzie w świat i kolejny trener znów będzie od zera rzeźbił w szambie.

Walentos - odpowiedz sobie na pytanie, czy pod wodzą United:
- istnieje jakikolwiek atak pozycyjny?
- istnieje szybka gra skrzydłami?
- istnieje zorganizowana obrona po przez wypracowanie współpracay pomiędzy formacjami a co za tym idzie zespół jest kolektywem, przez który ciężko się przebić?
- istnieje wypracowana gra z kontry?

Ktoś tam powiedział, że jose wybiera skład i daje wolną rękę. Nie twierdzę, że tak jest (bo to byłoby żzenujące) - ale dokładnie tak wygląda gra United. Tak, to można sobie zabrać jakąś klasę z liceum na zawody w piłkę i tak tym zespołem kierować.

Podsumowując:

- Gdyby United miało jakikolwiek kształt, a wzmocnienia były by dobierane zgodnie z zaplanowaną wizją gry, a zarząd byłby bierny - trzymałbym stronę MOU.

- United gra dokładnie tak, jakby Jose tylko wybierał skład i szedł na obiad, więc żaden wiliann i Toby nie odmieniliby gry zespołu. 11 samograjków raczej nigdy nie ściągniemy bo obecni najlepsi piłkarze grają porozrzucani w najlepszych klubach. Tym samym moim zdaniem los mou jest przesądzony, a nam będzie potrzebny trener, który odbuduje wielkość tego klubu bazując na piłkarzach, którzy aspirują do bycia world top, a nie juz nimi są.
» 24 sierpnia 2018, 14:56 #24
bani: ahhhhhh @Sotnelaw ... dlaczego powołujesz się na nagrody dla zawodnika meczu :D? Nie zauważyłeś, że ta nagroda zazwyczaj jest przyznawana komuś kto debiutuje, kto wrócił po kontuzji, w kim pokładane są nadzieję? Przecież ta nagroda to ma na celu zmotywowanie zawodnika, a nie podziękowanie mu za zrobienia największej roboty z drużyny :)

Dodatkowo dobijają mnie te stwierdzenia przeczytane w różnych gazetach - Wy kompletnie łykacie wszystko jak młode pelikany XD tu Boateng nie chciał, bo chce LM; Godin to bo tamto; itd. itp. Musicie mieć nieźle zaślepione oczy i zero pomyślunku w głowie skoro bierzecie wszystko do siebie :D współczuje Wam!
» 24 sierpnia 2018, 14:57 #23
Sotnelaw: Ok , nologo mój błąd , przemyślałem sobie rzekomą wypowiedź Jose dotyczącą tego że rzuciłby tę pracę. Teraz lepiej? Jeśli dla Ciebie taki detal przekreśla resztę wypowiedzi to widać jakie masz podejście do faktów... lepiej zamknąc oczy niż stawić im czoła.

Jeśli jednak mamy być czepialscy to zaznaczę że nie napisałem tu żadnego wypracowania i nie wiem skąd ten wniosek skoro moja wypowiedź w niczym swoją formą go nie przypomina. Widać że oprócz kiepskiego podejścia do tematu kiepsko radzisz sobie też wytykaniu innym drobnych błędów popełniając samemu podobne.
» 24 sierpnia 2018, 14:58 #22
QsQs: No właśnie pep też narzekał i dla czego nie ukarany? Bo to jest gość z klasą a mou bez klasy, zresztą nie raz to pokazał. Ludzie się trochę na nim poznali i ma nagle problem. Jak on był chamski dla innych to myślisz, że inni będą teraz przychylni dla niego?

Apropo pisania o zaślepieniu to Ty jesteś bardziej zaslepiony niż ja.

Ciekawe co będziesz wypisywal za brednie jak już mou poleci w zimie/na wiosnę
» 24 sierpnia 2018, 14:59 #21
Me89v2: Do swojej wypowiedzi dodam, że Jose ma przed sobą co najmniej pół roku, jak nie rok, żeby pokazać - że jest jakaś wizja tej drużyny. Jeśli to będzie tylko walka o przetrwanie i wymęczanie punktów - poleci na 100% i zapewne 90% kibiców nawet za nim nie szlochnie.
» 24 sierpnia 2018, 15:03 #20
Sotnelaw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2018 15:16

Me89 , poniękąd zgadzam się z tym że transfery zawodników 30 są mało przyszłościowe, ale przecież my przyszłościowych zawodników podobno mamy i co z tego wychodzi? To że Ci starzy którzy do nas dołączają potrafią przebiec w meczu znacznie więcej. Może to jest właśnie problem naszej drużyny? Może lepiej postawić na kogoś sprawdzonego, odnieść sukces, dać młodszym go posmakować i może wtedy dotrze do nich że praca popłaca? W tym momencie mam wrażenie że każdy kolejny młody talent który do nas trafi zmarnuje się bo trafi w towarzystwo Lingarda Pogby Rashforda i innych i zamiast skupić się na grze zacznie pajacować tak jak oni. Nie wyobrażam sobie tego by nawet taki Mbappe grał u nas z taką dojrzałością jak w PSG mając Pogbę za kapitana.

W odpowiedzi na pytania
- istnieje jakikolwiek atak pozycyjny? tak, jeśli Pogba ma dobry dzień i Matica obok siebie na boisku to jesteśmy w stanie rozbijać obronę rywali i stwarzamy sobie sytuacje, w przeciwnym wypadku , nie
- istnieje szybka gra skrzydłami? mamy tylko jedno skrzydło bo na prawe nikogo nie kupilismy, lewe od biedy jakoś gra bo ktoś z trójki Rashford / Martial / Sanchez czasem ma lepszy dzień
- istnieje zorganizowana obrona po przez wypracowanie współpracay pomiędzy formacjami a co za tym idzie zespół jest kolektywem, przez który ciężko się przebić? nie bo zawsze gdy wydaje nam sie ze znaleźliśmy w końcu złoty środek i świetnie wspólpracująca pare stoperów dopadają nas kontuzje
- istnieje wypracowana gra z kontry? nie ma czegoś takiego jak wypracowana gra z kontry, kontrę prowadzą najcześciej Ci zawodnicy którzy zostali najbardziej wysunięci i najmniej cofnęli się do obrony a że u nas często bronimy się całym zespołem to zawodnicy prowadzący kontry są oprócz Lukaku najczesciej losowi

Widzisz Me89v2 różnica między nami polega na tym że ja uważam że do udowodnienia mają zarówno trener jak i zawodnicy. Uważam że jeśli nastawienie niektórych się nie zmieni to Jose w klubie zostanie a pożegnamy się z Martialem, Pogbą i może paroma innymi zawodnikami a Jose zachowa posadę. Jeśli jednak zawodnicy będą biegać i się starać a mimo to nie będzie z tego wyników i będziemy w głupi sposób gubić punkty to wtedy bez wątpienia poleci Jose i sam się pod tym podpiszę. Chciałbym jednak by to zwolnienie nie wyglądało tak jak w Chelsea że zawodnicy przestaną się starać , tylko tak byśmy wszyscy mieli poczucie tego że zawodnicy dali z siebie wszystko a zawiódł nas zmysł taktyczny Mourinho a od takiego poczucia jest tu wszystkim bardzo daleko.
» 24 sierpnia 2018, 15:10 #19
Me89v2: U nas kuleje niestety wiele rzeczy, swoje zrobił źle manager, kadra nie powala, zarząd jest jaki jest.

Jedno jest pewne, jeśli ten sezon będzie mdły - manager się zmieni. Dla nas nadzieja musi być taka, że jeżeli tak się stanie - to przyjdzie ktoś z pomysłem na tych ludzi i dotrze do nich. A może jednak (w co wątpie, ale wiadomo dla dobra klubu chciałbym) - Jose to ogarnie, nakreśli styl, schematy, stworzy drużynę i zostanie jeszcze.

Piłkarzy nie mamy klasowych, ale kurde też nie są z łapanki. Lindelof gra pierwsze skrzypce w kadrze i gra tam na prawdę pewnie i dobrze. Sanchez w Arsenalu dryblował, strzelał aż miło. Lukaku w Evertonie potrafił przewieźć dwóch obróńców i strzelić ładną bramę. Pogba w kadrze grał ostatnio jak profesor. Fred ma parcie do przodu, technikę, przerzuty miodzio. Shaw się budzi i wygląda coraz lepiej. Bailly potrafi wymiatać. Rashford i Martial to albo się ogarną bo potencjał mają, albo skończą w West ham za dwa lata. Generalnie jednak po prostu trzeba dotrzeć do tych ludzi i stworzyć prawdziwy team. Bo mimo, że nie mamy Messiego Ronaldo etc, mamy grajków, którzy takie Brighton mogliby zdominować i spychać do defensywy, a ich bramkarz powinien mieć dużo pracy. To samo w meczu z lisami, gdzie wynik był lepszy niż gra.

Czekamy na poniedziałek i oby to był początku zwycięskiego marszu.
» 24 sierpnia 2018, 15:19 #18
Sotnelaw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2018 15:32

Me89 biorąc pod uwagę to że od odejścia Fergusona mielismy już 3 menadzerów dochodzę do wniosku ze za to co się teraz dzieje winą ponoszą w kolejności:
1. Zawodnicy - bo nie dają z siebie 100% przez cały sezon.
2. Menadzer bo jest zbyt cierpliwy co do niektórych, daje im za dużo szans zamiast objechać i posadzić na ławce. Oprócz tego nie potrafi postawić sprawy jasno przed włodarzami klubu tak jak zrobił to Pep w City. Kawa na ławe, albo budujemy coś po mojemu albo budujcie sobie sami. Niepotrzebnie bawi się w pójście na kompromis z władzami klubu bo kiepsko na tym póki co wychodzi.
3. Woodward bo również nie potrafi zrobić nic by znaleźć rozwiązanie tej sytuacji i niby popiera Jose ale z drugiej strony to ma opory z tym by zacząć działać chociażby w kierunku uzupełnienia składu o brakujące/kulejące pozycje lub sprzedania zawodników których menadzer tu nie widzi.
» 24 sierpnia 2018, 15:31 #17
Me89v2: Może zatrudnienie doświadczonego dyrektora sportowego pomoże w relacjach manager - zarząd i też wpłynie pozytywnie na transfery.

Ja jako kibic życzę sobie, żeby United jak najszybciej nabrało jakiegoś kształu, żebym wiedział - czego mogę spodziewać się po ich grze. Najbardziej mnie jako szeregowego kibica męczy to, że co mecz może zagrać inny team, co mecz nie wiem czy będą lagi, a może coś uda się poklepać etc. Niech to wszystko w końcu "zagra" :)
» 24 sierpnia 2018, 15:35 #16
kckMU: Ja tylko dodam, że na Pepa czekał już w klubie hiszpański dyrektor sportowy Txiki Begiristain.

Nieskończone środki, jasna wizja trenera i cały klub, który za nim idzie. W pierwszym sezonie Mou udowodnił, że potrafi, podczas gdy obok nie działo się nic ciekawego. Później Guardiola wywalił wszystkich, którzy mu nie pasowali i nawet nie było 'ale' w całym klubie, a mowa tutaj o Harcie czy Toure. Wiemy ile wydał na obronę, wiemy kogo zastał już w klubie w pomocy i ataku (a i tak owe pozycje wzmocnił) i widzimy jak to wygląda teraz. Ponadto w City do dzisiaj grają liderzy z prawdziwego zdarzenia, tj. David Silva czy Kompany. Kto u nas jest liderem od lat? Skończyło się na dziadku Carricku. A tam, tu nawet nie ma lidera w linii defensywy, a co my mamy mówić o liderze na boisku?

My nie możemy się pozbyć takiego dziadostwa jak Darmian, bo nasz 33-letni nominalny prawoskrzydłowy, który śmiga na obronie i do dzisiaj nie potrafi ogarnąć linii spalonego, złapał kontuzje. Zamieniamy się w jawną kpinę, naprawdę.
» 24 sierpnia 2018, 15:41 #15
Sotnelaw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2018 15:50

Też bym tego chciał ale prawdę mówiąc widząc to jak nie równą formę prezentują nasi zawodnicy trudno mi jednoznacznie wskazać jedenastkę która wytrzymałaby sezon bez większych urazów a jednocześnie prezentowała na przestrzeni całego sezonu średnio chociaż 75% swoich możliwości bo przecież oczywistym jest że przez cały rok każdy może miec gorszy dzień lub kilka. Nie moze być tak jak z Lingardem że rozegra 5-10 dobrych meczów z rzędu a w reszcie będzie niewidoczny lub jak z Martialem który rozegra 1 dobry mecz na 3 lub Pogbą który co drugi mecz ma udany. Na takich zawodnikach nie zbudujemy żadnego schematu. Pogba powinien miec w końcu postawione pewne warunki a nie że on oczekuje że zostanie kapitanem i bedzie grał dno. Jesli nie pasuje to niech siedzi do końca umowy na ławce i nie zagra ani minuty bo klub stać na to by tak zrobić.
Do głowy jako w miare pewni zawodnicy przychodzą mi jedynie De Gea , Valencia , Young, Matić, Lukaku.
» 24 sierpnia 2018, 15:46 #14
Luke88: Spokojnie, to tylko Tottenham.
» 24 sierpnia 2018, 13:30 #13
hubi21: Jak to przegramy to już można będzie poważnie mówić o zwolnieniu Jose
» 24 sierpnia 2018, 13:24 #12
matizek92: Kiedy masz spotkanie z Edem aby to omówić?
» 24 sierpnia 2018, 13:39 #11
bani: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2018 11:49

Wiecie może coś na temat możliwej absencji Luke Shawa?
FPL daje mu 75% na rozegranie spotkania
» 24 sierpnia 2018, 11:46 #10
matheo: O 15:00 czasu polskiego jest konferencja prasowa Jose Mourinho, więc będzie więcej info na temat stanu zdrowia zawodników.
» 24 sierpnia 2018, 12:16 #9
bani: Dzięki! Miłego dnia!
» 24 sierpnia 2018, 12:22 #8
Me89v2: Zrobimy z nich rosół w poniedziałek ;) Ewentualnie rosołek przy brzydkiej grze i skromnym wyniku, ale w każdy razie - 3 punkty zostaną na OT :)
» 24 sierpnia 2018, 10:20 #7
Lokator23: tylko ,zeby oni nie zrobili z nas kaszanki
» 24 sierpnia 2018, 10:36 #6
QsQs: Jak zwykle zweryfikuje boisko. Zobaczymy ile to warte jak już wrócił Matic i Valencia
» 24 sierpnia 2018, 10:53 #5
MarianPazdzioch: Więcej optymizmu karwasz twarz :)
» 24 sierpnia 2018, 11:49 #4
RedDevils4life: Rosół to pewnie z Rudzkim będzie komentował.
» 24 sierpnia 2018, 13:30 #3
DailySmoker: Żeby tylko nam ten rosół sraczki nie spowodował xd
» 24 sierpnia 2018, 13:55 #2
Me89v2: Bardziej obawiam się wyjazdu do Burnley niż Totków u siebie :) Na wyjazdach to gramy piach level hard i to nie ważne z kim :)
» 24 sierpnia 2018, 15:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.