Manchester United w 2. kolejce Premier League zmierzy się na wyjeździe z Brighton & Hove Albion.
» Manchester United w pierwszym wyjazdowym meczu sezonu 2018/2019 w Premier League zagra z Brighton & Hove Albion
Czerwone Diabły udanie rozpoczęły sezon 2018/2019 w angielskiej ekstraklasie. Piłkarze Jose Mourinho pokonali przed własną publicznością Leicester City 2:1. Teraz czas na sprawdzian z ekipą Mew i rozpoczęcie regularnego punktowania w spotkaniach z dala od Old Trafford.
Kto? Brighton & Hove Albion vs Manchester United Kiedy? 19.08.2018, 17:00 Gdzie? The Amex Sędzia? Kevin Friend Transmisja? CANAL+ SPORT 2
Bolączką Manchesteru United w sezonie 2017/2018 były starcia z beniaminkami. Czerwone Diabły przegrały trzy spotkania z zespołami, które zasiliły szeregi Premier League, w tym właśnie z Brighton. Jeśli Jose Mourinho zamierza poprawić miejsce w lidze, to musi bezwzględnie przypomnieć swoim piłkarzom, że spotkania z takimi rywalami jak Brighton należy wygrywać.
Trzy punkty zdobyte z Brighton będą również ważne dla samego Jose Mourinho. Portugalczyk ma szansę zostać pierwszym menadżerem Manchesteru United w historii, który wygrywał dwa pierwsze mecze ligowego sezonu w swoich pierwszych trzech latach rządów. W poprzednim sezonie Mourinho wyrównał rekord Dave’a Sextona, który wygrywał dwie pierwsze kolejki w sezonach 1976/1977 i 1977/1978.
Sytuacja kadrowa: Jose Mourinho w meczu z Brighton & Hove Albion będzie miał do dyspozycji tych samych zawodników, co w starciu z Leicester City. Kontuzjowani nadal są: Sergio Romero, Diogo Dalot, Nemanja Matić, Antonio Valencia i Marcos Rojo.
Dobrą wiadomością jest natomiast fakt, że dodatkowy tydzień treningów zanotowali kadrowicze, którzy jako ostatni zakończyli swoje wakacyjne urlopy. Możemy więc spodziewać się występu Romelu Lukaku czy Ashleya Younga od pierwszych minut.
Manchester United: De Gea – Shaw, Lindelof, Bailly, Young – A. Pereira, Fred, Pogba – Sanchez, Lukaku, Mata
Przedmeczowe wypowiedzi:
Przedmeczowe ciekawostki: – Manchester United mierzył się z Brighton 19 razy w swojej historii we wszystkich rozgrywkach. Czerwone Diabły wygrały 12 meczów, 5 zremisowały, a 2 przegrały. Początki rywalizacji sięgają 1909 roku.
– Najsłynniejsze starcie pomiędzy Manchesterem United a Brighton miało miejsce w finale Pucharu Anglii w 1983 roku. W pierwszym meczu padł remis 2:2, a w powtórzonym spotkaniu Czerwone Diabły wygrały 4:0.
– W Premier League obie drużyny grały ze sobą dwukrotnie. Na Old Trafford Manchester United wygrał 1:0, a na The Amex przegrał 0:1.
– Brighton wygrało dwa ostatnie mecze z Manchesterem United rozgrywane u siebie (1:0 w listopadzie 1982 i 1:0 w maju 2018 roku).
– Manchester United ostatnie wyjazdowe zwycięstwo z ekipą Mew zanotował w kwietniu 1982 roku.
– Czerwone Diabły w dwóch ostatnich spotkaniach wyjazdowych w Premier League nie zdobyły ani jednej bramki. Po raz ostatni Manchester United nie zdobył gola w trzech spotkaniach z dala od domu w kwietniu 2005 roku.
– Paul Pogba został zdobywcą pierwszego gola dla Manchesteru United w sezonie 2018/2019. Francuz u Jose Mourinho był zaangażowany w 26 ligowych goli (12 goli, 14 asyst). Takim dorobkiem nie może pochwalić się żaden z piłkarzy United.
– Romelu Lukaku zdobywał bramki przeciwko 17 z 20 aktualnych zespołów w Premier League. Belg nie strzelił jeszcze gola Brighton, Cardiff i Wolverhampton.
– Brighton był bardzo aktywny na rynku transferowym przed startem sezonu 2018/2019. Łącznie Mewy sprowadziły na The Amex 16 nowych zawodników, a pozbyły się 18 piłkarzy. Do klubu dołączył m.in. irański skrzydłowy Alireza Jahanbakhsh, za którego klub zapłacił rekordowe 17 milionów funtów.
Spotkanie Brighton vs Manchester United rozpocznie się w niedzielę 19 sierpnia o godzinie 17:00. Mecz będzie transmitowany na CANAL+ SPORT 2. Zapraszamy też do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.
ArktoS: Nie spodziewałem się, że Burnley da sobie wbić 3 gole u siebie. Ciekawe jak sobie dalej poradzą w Europie. Teraz na ich drodze chyba Olympiakos.
Czerwony123: Ogladajac pierwsza polowe city musze stwierdzic, ze pep zbudowal zespol bardzo dobry. Oczywiscie, ze tam sa pilkarze najlepsi na swych pozycjach ale to jak sie poruszaja to zasluga pepa. Ciezko tam przejac kontrole w srodku pola dla kazdego innego zespolu. Wyglada to jak osmiornica ze swym mackami rozstawiona na calym boisku. Zespol przesuniety na maksa do przodu. Do tego bramkarz który potrafi wytransferowac pilke w kazde miejsce na boisku. Jedyna szansa to stale fragmenty gry lub geniusz pilkarza zeby lch ukasic. Widzimy teraz jak skrzydlowy typu mendy jest wazny w ukladancce pepa. Patrze tez na lawke I glowa boli bo jak wszyscy wejda na pelne obroty to ciezko bedzie.
Hoodys: Cóż City to walec, ale my musimy patrzeć na siebie, nie na innych i mi tyle wystarczy. Grać dobrą piłkę i do tego dorzucać wyniki ( albo odwrotnie, zależy co kto lubi ).
Czerwony123: Red dev for life. Oczywiscie zgadzam sie z toba. Nie ma zespolow doskonalych I trzeba szczescia do sukcesu. My kibice diablow to wiemy bo nam ono czesto sprzyjało. Nie zazdroszcze Im bogatego zespolu, super rezerwy! Wkur. . Mnie tylko ,ze tam jest wspaniala atmosfera w zespole a nam do tego daleko. Pozdro
vanantygaal: W ogóle to Łysy wygra każdy mecz w tym sezonie gromiąc każdego z rywali. Nie ma sensu grać ligi tylko trzeba im już tytuł wręczyć. LM też już wygrali.
Przypominam, że w zeszłym sezonie MU miało komplet pkt i 10 strzelonych bramek.
Mattias:Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2018 14:47
Niby nowy sezon Premier League a wszystko po staremu. City gniecie rywala i odbiera mu jakąkolwiek radość z gry. Huddersfield nie jest w stanie wymienić nawet kilku podań.
Gallacher: Tego Raiole trzeba czymś solidnie postraszyć by ten gbur się odwalił bo jeśli doszłoby do takiej sytuacji że Pogba zostałby sprzedany to zaraz masa agentów będzie stosować różne sztuki by wymuszać na klubie sprzedaż graczy.Kiedyś tego syfu zwanym - agentami nie było a jak już to nie było to tak powszechne jak dzisiaj i był spokój.
RoyalShoor: już za późno, likwiduje się przyczyny a nie skutki. Skoro ktoś nie wziął pod uwagę dokąd to prowadzi znaczy, że jest głupcem albo sam ma w tym jakiś interes.
Pod tym względem Raiola wie co robi, przy okazji transferu Pogby, zapisy w umowie które się pojawiały były astronomiczne, on nawet może zgarnąć za ten podpis 40 milionów.
PapaTreneiro: Jak widzę w ataku Aguero, Jesusa i jako bocznego Bernardo Silva, a na ławce Sane, Sterling, Mahrez, Walker...
To ja nie dziwię się, że grają lepszą dla oka piłkę.
Sercem za United, sezon zależy od ich serc i nóg! A Mou niech ustawia taktykę, jaką musi, żebyśmy w meczu strzelili zawsze 1 bramkę więcej od przeciwnika.
Mattias:Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2018 14:09
The Sun pisze że Raiola zamierza wytransferować Pogbę w ostatnim dniu sierpnia. Ma już ponoć opracowany plan jak przekonać Edka żeby zgodził się go puścić.
karol100: Z takimi cieniakami jak wczoraj grali to nawet legia by zagrala ofensywnie. Zreszta wiekszosc zespolow serie a jest na poziomie chlopcow do bicia
karol100:Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2018 11:56
Gdyby zamiast Juventusu w Serie A gral Arsenal, tez by zdobywal mistrzostwo za mistrzostwem. A w europie Juventus cos tam gra, ale co z tego jak nic z tego nie wynika. Ostatni sukces w europie 25 lat temu...no sorryy. To jak isc do sklepu po piwo I wrocic bez piwa... I tak od 25 lat. Nie wiem jak mozna robic cos 25 lat I ani razu nie zrobic tego dobrze hehhe. Takze wypad do siebie fanie Juve, chociaz wasze fora sa pewnie martwe. Wasz problem.
Ps. z tego co widze to Juventus wczoraj zagral 4231 czyli taktyka od lat stostowana przez Mourinho. Jak probojesz trolowac to sie chociaz doksztalc.
karol100: Co kogo final obchodzi. W lidze mistrzow nie ma wicemistrzow, drugi jest pierwszym przegranym. Koniec kropka. Aczkolwiek Juventus calkiem dobrze sobie radzil w tych rozrywkach. Z tego co widze wiem to my w poprzednim sezonie gralismy tez jednym typowym defensywnym czyli Maticem a obok gral Pogba. W tym pewnie tez bedziemy grali jednym Maticem a obok Pogba i Fred. Znowu piszesz bzdury takze juz wystarczy I spadam. Nara
karol100:Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2018 12:31
Efekt ten sam - ani my ani oni nie maja pucharu. Real wygral reszta przegrala, zreszta dla Juve to juz norma od cwierc wieku. Europejski Liverpool, mniejwiecej w podobnym czasie zdobyl ostatnie mistrzostwo Anglii I chyba nie musze mowic ze sa obiektem wysmiewania I drwin. Nara
Mattias: Oglądałeś ty chłopie mecze Juventusu w Europie? Przecież oni murują tak samo jak my z tą różnicą że robią to skutecznie bo mają lepszych obrońców. Ta drużyna nie ma nic wspólnego z ofensywną grą. Typowe włoskie catenaccio i boiskowe cwaniactwo.
DjTED: Arsenal zagrał wczoraj bardzo dobry mecz (do tego co grali w zeszłym sezonie) Przegrywając 2:0 wyciągnęli na 2:2 I mieli szanse by zabić mecz. Ja widze wiekszy progres wlasnie u nich. Nie zapominajmy, że Chelsea to mistrz sprzed 2 lat. Kibicom pewnie szkoda tych 3 setek. Myślę, że Emery nakreci te maszynę i będzie bardzo silny w tym sezonie
AFC07:Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2018 09:26
Z przodu brakuje skuteczności ale kryminał to jest w dalszym ciągu z tylu. Bellerina to bym posadził na ławice. Jedyne co mnie w miarę napawa optymizmem to fakt ze w końcu mamy jakaś taktykę i trener reaguje na wydarzenia na boisku co za Wengera nigdy miejsca nie miało.
Zobaczymy jaka taktykę dzisiaj Mou obierze ale powinniście wyjść raczej mocno ofensywnie :d
mycka86: To co Bellerin zrobił z Mikim przy 1 bramce dla Chelsea to jest kryminał, otwierając całkowicie prawą stronę. Większą rolę odegrał tu oczywiście Bellerin. Mou chyba by go zdjąć w 10tej minucie zaraz po akcji.
Mattias: Ja osobiście spodziewam się męczarni w dzisiejszym meczu z Brighton. Gospodarze postawią twarde zasieki obronne a my nie mamy kreatywnych graczy którzy mogliby je przebić. Zresztą ostatnio tam przegraliśmy. Nie żebym siał defetyzm ale czarno to widzę. Atak pozycyjny i powstrzymywanie kontr to nie jest nasza mocna strona. Ja bym kasy na United u buka nie postawił. Niestety.
Mattias:Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2018 23:20
Niesamowite co gra Chelsea pod wodzą Sarriego! TOTALNA DOMINACJA nad przeciwnikiem! Pressing już na bramkarzu, szybkie klepki oraz Blitzkrieg jak w 1940 roku! Niesamowita forma Hazarda który mijał rywali jak pachołki. Do tego odblokował się Morata. Jak przyjadą na Old Trafford to nie będzie co zbierać! Jose że strachu postawi autokar na 5 metrze od własnej bramki.
Devil007: W pierwszej połowie arsenal miał kilka bardzo dobrych sytuacji bramkowych, jednak biorąc pod uwagę caly mecz, a zwłaszcza drugą połowę - tak, to była absolutna dominacja Chelsea. Uwazam, ze jaranie się ich grą na tym etapie jest za wczesne i wręcz zabawne, to jednak Sarri zasługuje na niesamowite oklaski, kompletnie odmienił filozofię gry w krótkim przecież czasie.
Klierek7:Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2018 00:04
No mati widzę że umisz te piłkę. Murinho murator tranwajasz, trolejbus wysłał go tu sam szatan żeby widłami zniszczyć nasz nie niebiański herp i tradycje.
DjTED:Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2018 00:22
W 1 połowie Arsenal nie strzelil 3 patelni. Setki to mało powiedziane. Na co komu 63 %? Chelsea frajerzy. Mou by 2:0 nie wypuścił, A oni do ostatnich minut strzeli
drzeli o wynik
olej911: Zgadzam się z Devil007. Wynik mógł być różny, ale to jak Chelsea zmieniła się pod wodzą Sarriego przez ostatnie 3 tyg pokazuje, ze nie trzeba 2 czy 3 sezonów aby coś zmienić w sposobie gry. Mou jest już 2 sezony a stylu nie ma... tzn jest ale taki jakiś nijaki.
Spadkobierca: Pełną dominacją to nazwałbym te 63% posiadania piłki, jakieś 14:3 w strzałach, z czego 10:1 w celnych strzałach. Posiadanie piłki nic nie znaczy. Przypomnij sobie mecz 1/8 na mundialu, Rosja - Hiszpania. Każdy może sobie nabijać procenty wymieniając piłkę po obwodzie i nie mając pomysłu na wykreowanie bramkowej sytuacji.
Rochanv: DjTED
oj widze duze kompleksy w strone Chelsea. Moze Arsenal nie strzelil trzech patelni w pierwszej polowie a Chelsea nie strzelila w drugiej. Tyle w temacie. Ceikawi mnie jak bedzie wygladalo United przeciwko Chelsea czy Arsenalowi gdy przeciwnik bedzie gral wysokim pressingiem
AnotheReDevil7: Od pewnego czasu mam wrażenie, że większość fanów nie ogląda piłki dla przyjemności tylko z przyzwyczajenia, a przyzwyczajenie bierze się z tego, że ogląda ja "każdy". My gramy okropnie to jest fakt, ale ostatnio miałem rozkmine kto z topowyh lig gra miło dla oka ? I jak wielką oglądalność mają ładnie grające teamy.
Nawet nie szukając wśród naszych, a takich jest sporo, zdaje mi sie, że jest bardzo wielu .
W związku z moim postem spójrzcie na stronę Barcelony
QsQs: No gość niesamowicie gra w środku pola. Taki pirlo. Freda przemilcze bo jego oglądałem 2, 3 mecze. Jorginho tamten sezon w serie A prócz tych z tego sezonu.
Rochanv: ale niektorych dupka szczypie ale to dobrze.. Rudzki nie jest kibicem Chelsea tylko gdy mieszkal w Londynie to chodzil czesto na ich mecze co mowil w English Breakfast. Po prostu uwielbia gre Hazarda jak i wiele osob. Jeszcze sezon temu wielu komentarow w tym i ja "spuszczalismy" sie nad Martialem poki Mou go nie zniszczyl ;)
Spadkobierca: Zluzujcie majty. Hazardem zachwyca się większość piłkarskiego światka i nie są to tylko kibice Chelsea. Ten piłkarz stoi kilkanaście poziomów wyżej od Neymara, którego co niektórzy tak bardzo tu chcieli. Idzie do przodu i nie płacze, że jest kopany po nogach. Jak tu go nie podziwiać?
Sideswipe: rochanv nie mów o tym, że kogoś dupka piecze, bo kibice czelsi na stronie United to klasyczny objaw tej choroby. Idź sobie z tą vectrą na stronę chelsea, tam wasze miejsce.
Alibaba1711: Tu już dwóch niżej marudzi że Chelsea sprzedało Courtoisa...Bramkarz lepszy niż Kepa ale nie chcieli oddać go za darmo latem a dwa strasznie spieszyło mu się do Madrytu.
sisinho: Wiadomo ze musieli ale tego nie przemyśleli. Wzieli piłkarza nieogranego w PL, takiego jak De Gea w pierwszym sezonie. Niby wysoki ale drobniutki, potrzebuje czasu by być w TOP'ie tak jak i nasz David potrzebował czasu.
Romek1981: Powinno być już 5 dla Arsenalu. Co ciekawe cały czas jeden schemat. Piłka na skrzydło, mocne podanie po ziemi na 15-11 metr i strzał bez przyjęcia. Fajny mecz.
ArktoS: Nie wiem jak wy, ale dla mnie i Chelsea i Arsenal to są kandydaci do walki o 5 miejsce. Kompletnie niepoukładana obrona. Nie sądzę, żeby Mourinho albo Guardiola dopuścili do takiej wymiany ciosów. O samym ataku ciężko coś powiedzieć, bo mase zmarnowanych okazji, ale też obrona przeciwnika na dużo pozwalała.
Hoodys: Logiczne że Pep nie dopuścił by do wymiany ciosów. On miażdży przeciwnika, siada na nich aż plecy bolą. U Mourinho cóż, większość rywali tworzy więcej okazji od nas. Mówisz niepoukładana obrona u nich. A u nas ? De Gea z drugą największą ilością interwencji w poprzednim sezonie, tuż za.. . Swansea. Ze wszystkich drużyn z top6 to my mamy najbardziej niepoukładana obronę. Ale mamy najlepszego bramkarza w historii
Hoodys: Czysto techniczne to inna pozycja. Ale wiesz o co mi chodzi. Dopuszczanie do akcji gdy Arsenal oddaje przeciwko nam 20 strzałów z czego z 15 celnych, a my 4,5. Przecież Leicester miało więcej strzałów od nas. Jak wygrywaliśmy z Middlesbrough 2 lata temu to my oddaliśmy z 2 strzały, a Middlesbrough z 10,12. I tak w kółko
Hoodys:Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2018 20:41
uwaga, bramkarz jest... bramkarzem. Tak, brawo. Jest osobną pozycją. W tabelkach, statystykach są 4 pozycje, atak, pomoc, obrona i bramkarz, nie atak pomoc i obrona ani nawet nie obronobramkarz.
Spadkobierca: Uwaga: bramkarz jest ostatnim obrońcą. Kiedyś może i bramkarze skupiali się tylko na siatce za plecami, dzisiaj gra i rola bramkarza jest zupełnie inna.
Spadkobierca: Żałosny? Grają fajnie, brakuje skuteczności po prostu. Popatrz też, że ten sam atak wychodzi praktycznie za każdym razem, a to jest komedia. W końcu coś wejdzie - być może.
Spadkobierca: Tak, trochę żałosne, że pudłuję. Chociaż dla mnie bardziej żałosne jest pozwolenie na powtarzanie tego samego schematu. To niczego dobrego nie wróży.
Hoodys: Super mecz na SB, ale wiecie co ? Trochę mnie smuci to że drużyna Emerego w ciągu 1 połowy strzeliła więcej goli niż United za Jose na SB. 2x okrągłe zero. Jeżeli znowu nie strzelimy gola w meczu z Chelsea na wyjeździe to ciekawi mnie co poniektórzy z was powiedzą. Przypadek ? 2 razy z rzędu to już nie przypadek a co dopiero 3.
Matko boska, w pół meczy stworzyli jakieś 10x więcej sytuacji niż my w ciągu 3 meczy.
sisinho: A popatrz czemu - oni mają niezłego (bo Miki niezły jest) skrzydłowego i dobrego PO. U nas Valencia od x lat nie zagrał dobrej piłki ze skrzydłowym (?? Z którym ??) a Darmian to raz na rok przekroczy linię środkową. Lewa strona u nich też gra nieźle, boczny obrońca często gra na obieg.
Hoodys: Boczni obrońcy zazwyczaj grają tak jak im każe trener, a skrzydłowi to cóż. Było mnóstwo kandydatów to uparł się na jakiegoś perisicia co się o własne nogi potyka.
Jak my nie mieliśmy dobrego bocznego ofensywnego obrońcy od czasów przebyłsków Rafaela i ostatnich lat Evry. Czyli długo przed Mourinho. Żałuje że nie sprowadziliśmy Walkera bo facet i ma szybkość i siłę na tą pozycję.
sisinho: Tak jak mówiłem, Chelsea zrobiła transfery tam gdzie nie trzeba (bramkarz i pomoc) a obrona i atak (choć dzis Morata nie taki zły) dalej kuleje.
RedRevolta: To niezle rokręcił się arsenal a chelsea to chyba największe janusze rynku pozbyli się Costy świetnego napastnika kupili Cerate, sprzedali Courtułe a kupili ręcznik i wiśienka na torcie oddali nam Maticia kupili Bakajoko xd
awe: to nie jest laga, laga to jest jak sie wali pilke do goscia ktory jest sam z 4 pilakrzami, albo w pole aknre gdzie zanim bedzie zagrana pilka to caly zespol przeciwnika juz jest w 16stce... a tu 2-3 pilakrzy ciagle wychodzi na pozycje
zbyszek7: Pokaz sedziowania w Premier league rozpoczety. Kenedy nie dostal czerwonej, Arter tylko zolta a na koniec karny za reke poza polem karnym. Bardzo slabe zawody Pawsona dzisiaj
Giampaolo: Strzelam, że będzie 2:0 dla Chelsea. Arsenal jest minimalnie lepszy od Huddersfield, więc spodziewam się, że znajdzie to przełożenie w nieco niższym wyniku :D
dlabigt23: A pozniej poszedlby do innego klubu zaczalby grac na maire swoich mozliwosci i byloby gadanie jaki to on jest dobry i ze United stracilo tak wielkiego piłkarza i jak oni mogli go puscic :D
awe: no tak ;D co to za legendy United co zapiast wspierac i liczyc na niego to go cisna w tv, w Barcelonie jakos wszyscy juz kochaja Cou, widza zlotego chlopca w Dembele mimo ze goscie przychodzili za astronomiczne kwoty
Krystiano98: "dzisiaj wygrywa ofensywny styl gry w piłce np jak w Liverpoolu fakt wszyscy narzekają na Kloppa że nie ma pucharów ale styl gry i stosunek do nich jest genialny"
"może i wygrał puchary ale jego styl gry i radzenia sobie z zawodnikami jest tragiczny toczy walke z piłkarzami i władzami klubu"
Ja tylko to tutaj zostawie.
Mam nadzieję, że to troll ;D xD
Spadkobierca: Ja zastanawiam się skąd wzięły się mity o braku pucharów w gablocie Kloppa. 2x mistrzostwo Niemiec, 1x puchar Niemiec i 2x superpuchar. To wcale nie takie nic, gdy prowadzisz akademię Bayernu.
kckMU:Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2018 06:08
Dla nich podbojem będzie powrót do LM, obojętnie czy przez LE czy top4. Jeśli dojdzie do trzeciego sezonu z rzędu w LE, to na Emirates będzie baaaaaaaaaardzo smutno.
Hoodys: bardzo smutno, ale sami sobie na to zapracowali. Niekoniecznie piłkarze, ale Wenger który przespał ze 3 okienka, dopiero na sam koniec sie ogarnał z Aubameyangiem, wziął Mikiego za Sancheza który w poprzednim sezonie grał niewiele, więc o ile atak jest w miare zabezpieczony o tyle ta obrona czy ławka rezerwowym jest kiepściutka.
Spadkobierca: Wszyscy po porażce z Ci(o)ty stawiają Arsenal w roli skazanego na pożarcie, ale ja nie byłbym taki pewien zwycięstwa Chelsea. Dwóch trenerów w nowych dla siebie klubach, może być różnie. A Ci(o)ty? Postawmy sobie sprawę jasno, to nie poziom Arsenalu.
lucarelli86: Możecie sobie mówić co chcecie, ale Manchester United jest potęgą. Mimo zawirowań po odejściu SAF-a każdy news jest okraszony taka liczbą komentarzy, że jest to niepojęte. Jeżeli popatrzmy na witryny innych klubów to tylko FCB i Real może się mierzyć z United. Więc pomimo treści tych komentarzy, ich ilość sprawia, że moja wiara w to, że kibicuje największemu klubowi na świecie jest podtrzymana.
awe: Masz, raczje bo jest najwiekszy, dlaetgo wymaga sie od niego, zeby byl najlepszy, a na razie to jest przed nami jeszcze pare lepszych ekip, zanim zaczniemy mówic o Realu i Barcelonie
RuudVN: po 1 w zesłym sezonie wygraliśmy ze wszystkim klubami w PL (da się? DA!)
po 2 Guardiaola po opuszczeniu Barcy wygrywał tylko Bundesligę i raz PL (z Bayernem obecnie i ja bym ligę wygrał, nikt nie powie, że nie)
po 3 Zidane może być chętny do objęcia klubu ale nie ma najlepszego napastnik na świecie, prawie idealną pomoc i obronę
największy śmiech ogarnia mnie kiedy ktoś chce Simeone, Kloppa czy Pochettino a oni nic nigdy nie wygrali, Guardiola i Zidane mieli to szczęście, że trafili na erę Ronaldo i Messiego, ale nigdy nic nie pokazali w zespołach z problemami
QsQs: RuusVN Ty chyba trollem jesteś. Simeone wygrał lige w Hiszpanii gdzie przegonic real o barce to jest sztuką niesłychaną klopp e Niemczech dwa mistrzostwa, w Niemczech gdzie to wcale nie jest tak łatwo wyprzedzić Bayern. Guardiola i zidane mieli Messiego i Ronaldo. A czy mouronho nie mial ronaldo przez 3 sezony? To sie poklocil ze wszystkimi i wyleciał z hukiem w 3 sezonie
sinedd91: mówienie, że Klopp i Simeone niczego nie wygrali jest faktycznie śmieszne.
Jednak Klopp jest w Liverpoolu .... i przyrzekam to jest coś niebywałego, żeby zazdrościć trenera największemu rywalowi.... można go szanować, ale on wybrał Liverpool i nigdy nie będzie naszym trenerem
Simeone? przecież jego zespół prezentuje dokładnie ten sam styl co Mou ... żelazna defensywa i szarpanie w ataku ....
QsQs
tak Mou też miał Ronaldo przez 3 sezony i wygrał z nim ligę i doszedł do Półfinału LM ? może żadne osiągnięcie, ale tamta Barcelona była poza zasięgiem kogokolwiek. Do tego całe zło i hejt tam na Mou zaczął się od posadzenia na ławce Cassillasa bo drugi bramkarz był po prostu w lepszej formie. Jak się Real rozstał ze swoim legendarnym bramkarzem chyba nie muszę przypominać....
tak styl Mou jest daleki od widowiskowego, ale gdyby City nie rozegrało takiego sezonu. wystarczyłoby, że zagraliby odrobinę gorzej (albo tacy piłkarze jak właśnie Pogba zamiast płakać wzięliby się za swoją formę i za grę) to być może cieszylibyśmy się z mistrzostwa. i już nikt by nie chciał tutaj trenerów takich jak Simeone czy Pochettino....
Spadkobierca: Klopp jest w Premier League od trzech(?) sezonów, a dla Jose jest to już trzecia przygoda, z czego drugi klub. Naprawdę chcesz porównywać ich osiągnięcia?
RedRevolta: Pereira ma chłopak talent oby zagościł u nas na dłużej bo niczego mu nie brakuje do osiągnięcia sukcesu w tym klubie, mocno trzymam kciuki za niego w tym sezonie żeby pokazał się z jak najlepszej strony .
Bylak: Ja bym na PP dałbym kolejną szansę Martialowi. Dlaczego? Teoretycznie ze słaba drużyna mógłby zagrać dobry mecz, co dało by mu pewność siebie na kolejne spotkania, ale to tylko moje marzenia.
Mattias: Kontuzja KDB to fantastyczna wiadomość dla naszego zespołu ale też dodatkowa presja na Mourinho. Jeśli Portugalczyk pod nieobecność belgijskiego pomocnika nie będzie w stanie wypracować 10 punktowej przewagi na lokalnym rywalem to najprawdopodobniej wyleci z roboty jeszcze przed świętami.
Giampaolo: Pewnie, ale w MC są piłkarze, którzy mogą go zastąpić. Gundogan i Silva zapewnili naprawdę mocną pomoc, lepszą niż każda inna w Premier League. Od biedy na pozycji de Bruyne może zagrać nawet Mahrez.
maticr7: O czym wy gadacie.City bez problemów sobie poradzi.Gundogan,Silva,Bernardo.A Bernardo jest w takiej formie,że myśle że w ogóle nie odczują braku KDB.Spokojnie.o to bym się nie martwił.Nawet przez chwile po tej wiadomośći nie odczułem,że city zostaje osłabione na 3 miechy....
Mattias:Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2018 13:26
Darmian straci miejsce w składzie? Niby czemu? Z Leicester wyglądał dobrze. Young to niech sobie jeszcze odpocznie po Mundialu bo bedzie nam potrzebny w dalszej części sezonu gdy Shaw się połamie.
PapaTreneiro: Juve rozwiązało kontrakt z Marchisio. Wiem, że u nas jest już po okienku, ale gdyby Jose go przekonał do podpisania i pierwsze pół roku wypożyczenia....
RuudVN:Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2018 13:25
jak jest za słaby na Juve to i tu nie powinien trafić
szanujmy się
żeby nie było, że bezpodstawnie, jak był Pogba, Vidal i Pirlo to możemy jeszcze o jego ławce podyskutować ale jak przegrał z Khedirą, Matuidim i Canem to jego czas minął
Dejfmi: Marchisio? Po co? Co on miałby w tej drużynie zmienić i gdzie on miałby grać? Nie lepiej ogrywać młodego Pereire który start ma fenomenalny i wie po co jest w tym klubie??
PapaTreneiro: Sęk w tym, że nie przegrał rywalizacji, tylko Allegri go nie lubił, nigdy. Podobnie jak Conte Del Piero.
Marchisio ma podobny profil do Matic'a i z całym szacunkiem dla Herrery czy Pereiry, którego bardzo lubię - w defensywie nie mają podejścia do Włocha, a Matic znowu cały sezon nie pociągnie i złapie zadyszkę jak w poprzednim.
PapaTreneiro: Dobrze ustawiający się, nieźle zbudowany, z niezłym rozegraniem i czytaniem gry bez piłki?
Nie jest gwiazdeczką, a wyrobnikiem w drużynie, lojalny. Ze zrozumieniem czego jest właściwie problem?
lucarelli86: Może z tym, że Matic to typowy destruktor i czołg dający wzrost i siłe. Marchisio z 179 cm wzrostu nigdy nie będzie podobny do Maticia. Proszę Cię. Maticia możesz ustawić na środku obrony i też tam się sprawdzi. Marchisio ze swoim szklanym zdrowiem zostałby połamany w pierwszym meczu,. po co nam zawodnik, który ma 32 lata i w sezonie gra 3 mecze.
Dejfmi: Oooooj kolega bardzo bardzo słaba pamięć. W takim razie odsyłam do przeanalizowania tych starych dobrych czasów i przekonania się ile to razy zbieraliśmy bęcki od słabeuszy Premier League :)
Hoodys: Jasne że jeszcze nie graliśmy ale jak ktoś pamięta poprzednie 2 mecze z Brighton to ciężko być super entuzjastyczny, choć liczę na wysokie zwycięstwo
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.