Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sky Sports: Manchester United nie zamierza sprzedawać Martiala

» 14 czerwca 2018, 12:28 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Od środy głośno jest w mediach o przyszłości Anthony’ego Martiala. Francuz będzie domagał się transferu z ekipy Czerwonych Diabłów, ale Manchester United nie zamierza go sprzedawać.
Sky Sports: Manchester United nie zamierza sprzedawać Martiala
» Anthony Martial wyraził chęć opuszczenia Manchesteru United
O decyzji Martiala poinformował w radiu RMC Sport agent piłkarza Philippe Lamboley. – Po rozważeniu wszystkich możliwości i scenariuszy Anthony podjął decyzję, że chce odejść z Manchesteru United – stwierdził agent zawodnika.

Lamboley zaznaczył jednak, że Martial jest związany kontraktem z Manchesterem United i jeśli zajdzie taka konieczność, to wypełni umowę do końca.

Sky Sports News, powołując się na swoje źródła, twierdzi natomiast, że Czerwone Diabły nie mają w planach sprzedaży swojego zawodnika. Od kilku miesięcy toczą się rozmowy pomiędzy obiema stronami na temat nowej umowy dla Martiala.

Sytuacja z pewnością będzie się rozwijać w nadchodzących tygodniach.


TAGI


« Poprzedni news
MŚ 2018: Young liczy na dobry start Anglików
Następny news »
Real Madryt chce zatrzymać Garetha Bale’a i oferuje podwyżkę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (67)


Klimaa: Nie może odejść. Jest młody, ma potencjał który udowadniał nie raz. Martial to zawodnik który musi czuć zaufanie trenera. A niestety w styczniu stracił to zaufanie i w jakiś sposób można to zrozumieć. Jedni lubią konkurencję ale Francuz jest chyba innym typem człowieka. Martial > Sanchez, już wolałbym oddać Chilijczyka aniżeli pozbywać się zawodnika który może stanowić o sile drużyny nawet przed dekadę.
» 15 czerwca 2018, 00:53 #67
duncaneedwards: Liczba minut spędzonych na boisku w stosunku do zdobywanej bramki/asysty w Premier League w sezonie 2017/18:

1. Anthony Martial (Manchester United) - 113 minut,
2. Sadio Mane (Liverpool) - 129 minut,
3. Eden Hazard (Chelsea) - 152 minuty,
4. Dele Alli (Tottenham) - 156 minut,
5. Christian Eriksen (Tottenham) - 161 minut,
7. Mesut Oezil (Arsenal) - 181 minut.
pozdrawiam krytkow i fanow martiala
» 14 czerwca 2018, 16:44 #66
Ice: Dokladnie samo mowi przez sie Martial to nir podwazalny ogromny talent tylko musi grac i to najlepiej na pozycji cofnietego napastnika tskiego ktory troche gra blizej skrzydla ale napastnika. Jego drybling balans ciala niestety Mou go zmarnuje z jego klapkami na oczach i topornym stylem Niech lepiej idzie do Juve tsm zacznie strzelac i wejdzie na duzo wyzszy poziom bedzie wart kupe szmalu
» 14 czerwca 2018, 19:32 #65
DevoMartinez: No nie dokonca to tak mowi, bo Martial czesto wchodzil z ławki na zmeczonych obroncow a taki Mane czy wiekszosc pozostalych to jednak grala cale mecze (Martial w lidze 9 bramek z czego 4 wchodzac z ławki).
» 15 czerwca 2018, 09:55 #64
walentos: Dzięki Batigol za:
planetfootball.com/quick-reads/comparing-anthony-martials-2017-18-stats-to-man-utds-other-attackers/
bardzo ciekawy artykuł który powinni przeczytać co niektórzy bajkopisarze zastanawiający się dlaczego Sanchez był wystawiany kosztem Martiala.
» 14 czerwca 2018, 16:11 #63
Blau: Dzięki za wstawienie tego - "0.17 per 90" wygląda mizernie w porównaniu do "0.51 per 90" no ale ty dalej rozliczaj Sancheza z tego, że wraca się do obrony. Asystować i strzelać może przecież De Gea, prawda?
» 14 czerwca 2018, 16:35 #62
Batigol222: Tutaj w ogóle dziwne jazdy odchodzą, np. "Sanchez, który grał w Barcelonie na prawym skrzydle" (grał tam może przez 3 miesiące, gdy Guardiola próbował ustawiać Messiego jako fałszywą "9").

Nawiasem, to nawet zdziwiły mnie te statystyki dotyczące dryblingów Martiala, tj. wiedziałem, że to nie żaden Neymar czy Hazard, ale 52% to jest kiepski wynik. Czasem nawet czytałem tutaj, że Martial to w sumie taki drugi Hazard, tylko nie dostaje szans, zabrali mu numer i tak dalej. Tymczasem Hazard ma skuteczność dryblingów na poziomie 80% : whoscored.com/Articles/o9ohHuWiAUKwCzi7xhf5LA/Show/Official-The-stats-that-prove-Eden-Hazard-is-Europe%E2%80%99s-best-dribbler

Pod względem prób dryblingów też zapewne znacznie przewyższa Martiala.
» 14 czerwca 2018, 16:47 #61
Batigol222: Blau

To dodaj jeszcze liczbę stworzonych szans na mecz oraz liczbę prób odbiorów na 90 minut(z tych statystyk wynika, że Martial próbuje odebrać przeciwnikowi piłkę aż 1 raz na 90 minut; chyba nawet Messi miałby w tym punkcie lepsze statsy).
» 14 czerwca 2018, 16:53 #60
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 17:03

I co mi po tych odbiorach? Może niech po lewej stronie biega tam jakiś ŚO? Wtedy będziemy mieli jeszcze więcej odbiorów. (bo asysty i bramki się chyba dla was nie liczą)
» 14 czerwca 2018, 17:01 #59
Batigol222: Skoro gość traci piłkę przy niemal co drugiej próbie dryblingu i ma średnio 1 próbę odbioru na 90 minut, to moim zdaniem coś jest nie tak, najdelikatniej mówiąc. Nie żebym uważał, że Mourinho ma zawsze rację(było kupić Aubę, zamiast Kulaku), ale może po prostu doszedł do wniosku, że nie ma sensu wystawiać na skrzydle piłkarza, na którego musi harować cały zespół, zwłaszcza że ów piłkarz to żaden Messi czy inny Neymar natomiast te bramki i asysty gość notuje w sumie tylko w meczach z zespołami spoza TOP6 I w dodatku przeważnie w spotkaniach, które kończyły się wysokimi zwycięstwami United: transfermarkt.com/anthony-martial/leistungsdaten/spieler/182877
» 14 czerwca 2018, 17:08 #58
matizek92: Nie wiem po co to spieranie się Sanchez, Martial, Rashford...wszyscy grali w tym sezonie przeciętnie. Sancheza to chyba na siłę starali się zaaklimatyzować w te pół roku. Rashford jak grał to grał nijak, to samo Martial. Liczby akurat w tym przepadku nie mają nic do znaczenia, bo ile to razy można było czytać negatywne komentarze pod postem meczowych tych osób, które teraz tak nagle bronią jednego czy drugiego :D
» 14 czerwca 2018, 15:25 #57
piter100000: Widzę, poniżej koledzy ostro się spierają o Sancheza i Martiala. Ja to widzę tak: Jeśli chodzi o Sancheza to czasami lepiej jest mądrze stać niż głupio biegać i nie widzę żadnych argumentów, które by go broniły za te pierwsze pół roku u nas. Był po prostu beznadziejny. A Martial jak chce niech odchodzi, a jak zostanie to do roboty. Chociaż ja mu się nie dziwię, że chce odejść. On czy Rash po jednym słabszym meczu siadali na ławkę, a Sanchez po 7 tragicznych meczach w ósmym wychodzi znowu w podstawie
» 14 czerwca 2018, 15:19 #56
walentos: Szkoda tylko że Sanchez rozegrał u nas 14 meczów (12liga + 2 lm) z ktorych w 4 był zawodnikiem meczu :) Rashfordowi w 43 meczach (35 liga + 8 lm) udało się to 2 razy a Martialowi w 38 meczach (30 liga + 8lm ) tylko raz.
» 14 czerwca 2018, 15:30 #55
karolj: Jest jakaś liga devilpage na fantasy world cup?
» 14 czerwca 2018, 15:07 #54
dev13: Zdecydowanie nie sprzedawac Mou bedzie w United max jeszcze jeden sezon tak to widze ;)
» 14 czerwca 2018, 15:05 #53
Blau: Walntos

Sanchez był najgorszym (ewentualnie jednym z najgorszych) piłkarzy w tym sezonie. Podasz mi jakieś argumenty, które przekonają mnie, że tak nie jest? (oprócz tych śmiesznych statystyk według których Pogba jest 2, a De Gea 17)
» 14 czerwca 2018, 14:09 #52
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 14:15

4x wybrany zawodnikiem meczu w 12 spotkaniach ? Pokaż mi zawodnika który w 1/3 meczów był MOTM.
» 14 czerwca 2018, 14:15 #51
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 14:19

Mowa tylko o meczach ligowych. Martialowi w lidze się to nie udało, był MOTM tylko w meczach z Burton w pucharach i z CSKA w fazie grupowej LM.
» 14 czerwca 2018, 14:17 #50
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 14:30

Petr Cech - najgorszy sezon w PL - ocena 6.75
David De Gea - najlepszy sezon w PL, wygrane Zlote Rekawice - ocena 6.83

To najlepiej pokazuje, ze ocen z whoscored, nie ma co brac na powaznie... Jakbym nie patrzyl na mecze, a sugerowal sie samymi ocenami, to pomyslalbym, ze Cech gral na poziomie ze swoich najlepszych lat z Chelsea i do konca sezonu walczyl z Davidem o Zlote Rekawice. Jak bylo w rzeczywistosci, wiadomo.
» 14 czerwca 2018, 14:24 #49
Blau: Martial był u nas 3 razy POTM, a chyba miesiąc dobry jest znacznie więcej warty niż jeden mecz, prawda? Zresztą De Gea był wybrany zawodnikiem meczu tylko dwa razy (w lidze), a bezapelacyjnie był naszym najlepszym zawodnikiem sezonu.
Zresztą o czym my rozmawiamy - Sanchez zanotował 2 bramki i 3 asysty z czego wszystko prawie w dwóch meczach (bramka i asysta przeciwko Swansea i dwie asysty przeciwko City) Jak na razie Alexis oprócz wracania się do obrony nie robi praktycznie nic (może gdyby nie tracił średnio po kilkadziesiąt razy piłki to też nie musiałby się wracać)
» 14 czerwca 2018, 14:32 #48
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 14:45

Nie , to nie pokazuje nic, trudno jest rozliczyć bramkarzy bo z jednej można byc lepszym bramkarzem mając więcej czystych kont jak De Gea, z drugiej bramkarzem który ma więcej obronionych strzałów jak Butland czy Fabiański, jeszcze z innego punktu widzenia najmniej puszczonych bramek tak jak Ederson i ostatecznie bramkarzem który obronił najwięcej karnych jak Fabian. Ogólna nota jest jakąś wypadkową tych trzech i nawet jeśli Cech sporo wpuścił to widocznie sporo obronił i nie miał wcale tak malo tych czystych kont.

Sprowadzanie tego tylko do poziomu czystych kont jest tak samo słabe jak spłycanie porównania Sancheza i Martiala do ilości strzelanych bramek.
» 14 czerwca 2018, 14:40 #47
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 14:51

To jak mam porównać Martiala i Sanchez jeśli nie przez pryzmat bramek i asyst? Jeden wykręca fajne liczby i siedzi na ławce, a drugi traci prawie każdą piłkę, ale stara się ją później odebrać. Co lepsze?
» 14 czerwca 2018, 14:51 #46
Diabelred: Opcje sa dwie, albo David ma mocno zanizona ta ocene, albo Cech mocno zawyzona. David ugral dla nas na prawde sporo punktow i to glownie dzieki niemu mamy tak mala ilosc straconych bramek, czy to samo mozna powiedziec o Cechu? nie sadze... Zreszta wystarczy poczytac, jak kibice Arsenalu mocno krytykowali ich bramkarza przez caly sezon, a na ewentualny transfer Leno, czekaja jak na gwiazdke z nieba.
» 14 czerwca 2018, 14:55 #45
walentos: Ten drugi wchodzi na boisko i zasuwa od 1 do 90 minuty, ściąga na siebie uwagę obrońców, robi miejsce kolegom i stara się pchać grę do przodu i nawet jeśli mu nie idzie to naprawia swoje błędy. Z kolei ten pierwszy wchodzi na boisko i jak mu ktoś wyłoży piłke w polu karnym to strzeli i wykręci liczby a jak nie to sobie spaceruje i czeka, nie chce mu się wracać i budować akcji bo liczy że koledzy go obsłużą a gdy wchodzi z ławki nie ma siły/ochoty wyprzedzić.

Ludzie do cholery to właśnie przez takich zawodników jak Martial ten klub wygląda tak beznadziejnie. Nie biegamy ,czekamy na podania, nie ma komu budować akcji od tyłu, myslimy że nam się wszystko należy, nie wracamy się a potem się dziwimy że rywal oddaje strzały gdy bronimy się mniejszą liczbą zawodników.

Właśnie tacy zawodnicy są powodem tego że ten klub upadł. Za Fergusona kazdy czy był bardziej zdolny, czy mniej zasuwał na boisku i nie było mowy o spacerowaniu. Myslicie że to przez Sancheza mamy jeden z gorszych wyników w lidze jeśli chodzi o przebiegnięte kilometry. Nie od dziś wiadomo że stojąc meczu nie wygrasz. My jesteśmy na ostatnim miejscu w tej statystyce a tuż przed nami są Swansea i Stoke które spadły z ligi. Skoro biegając najmniej łapiemy się do czołówki to pomyślcie sobie jakie mielibysmy wyniki gdybyśmy biegali więcej.

Dlatego nie dziwcie się że Sanchez jest oceniany wyżej i że jest pierwszym wyborem trenera bo problem zbyt statecznej gry widać gołym okiem i nie rozwiążemy go wystawiając Martiala z takim podejściem jakie obecnie prezentuje.
» 14 czerwca 2018, 15:03 #44
Blau: Zgadzam się z tobą, że gramy statycznie, ale dalej nie widzę tej wyższości Sancheza. Jeśli przy wyborze jedenastki będziemy się kierować tylko tym kto wraca do obrony i biega za piłką zamiast kto strzela i asystuje to daleko nie zajdziemy. (szczególnie, że gdyby Sanchez tyle nie tracił to byśmy się nie musieli tak cofać)
» 14 czerwca 2018, 15:25 #43
walentos: Blau ale Sanchez przeszedł do nas w środku sezonu z zupełnie inaczej grającej drużyny. Przeciez to widać na boisku że on się z kolegami jeszcze nie rozumiał. Dużo razy podawał tak że kolega nie potrafił zrozumieć jego intencji. Ja go za te pół sezonu jakoś nie potrafie rozliczyć bo nawet jeśli wie jak się gra w PL to przeskok z niemal najwięcej biegającego Arsenalu do najmniej biegającego Manchesteru nie jest łatwą sprawą. Porównałbym to do przesiadki z benzyny na diesla :) Poczekajmy do przyszłego sezonu gdy przepracuje z klubem okres przygotowawczy.
» 14 czerwca 2018, 15:36 #42
Batigol222: Jak już powiedział kolega Walentos, który tym razem akurat mówi do rzeczy, Sanchez przyszedł do United z zespołu grającego całkowicie inny fubtol i to na dodatek w przerwie zimowej. Jeśli gość przepracuje okres przygotowawczy i wkomponuje się w zespół, to Martial będzie miał co najwyżej wirtualne szanse na jakąś rywalizację o pierwszy skład. Nie ta klasa. Równie dobrze Rashford mógłby "konkurować" z Aguero a Lingard z Hazardem.
» 14 czerwca 2018, 15:47 #41
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 15:59

Dodam jeszcze tylko do tego to co napisał Walentos,z którym całkowicie się zgadzam.

Dlaczego City miało najlepszy środek pola w ubiegłym sezonie? Ponieważ mieli zawodników z dużymi umiejętnościami którzy oprócz swoich dużych umiejętności tyrali na boisku co mecz.Umiejetnosci plus zaangażowanie czyni zawodnika bardzo dobrym piłkarzem a asysty oraz bramki przy takiej grze u zawodnika ofensywnego przyjdą na pewno.
» 14 czerwca 2018, 15:57 #40
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 16:06

I właśnie o to mi chodzi. Sanchez był kompletnie bez formy plus jeszcze to przejście do nowego klubu, z nowym stylem gry itp sprawiło, że grał po prostu słabo. (mimo wszystko im dalej w las tym jego gra robiła się coraz lepsza, dlatego jestem dobrej myśli) Jedny mój problem jest taki, że pomimo słabej gry on i tak dalej grał, a Martial pomimo że nie biega tyle co Alexis, to dałby nam znacznie więcej. Ja po prostu uważam, że powinien grać w danym momencie najlepszy dostępny zawodnik, a tak w tamtym sezonie nie było.
» 14 czerwca 2018, 16:03 #39
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 16:06

Dokładnie, zobaczcie jaką robotę robią De Bruyne czy Hazard. Oni nie czekają aż ktoś im piłkę podprowadzi na połowę rywala, oni zasuwają pod swoje karne, odbierają po czym biegną pod bramkę rywala. Właśnie takim zawodnikiem jest Sanchez i kwestią czasu jest gdy to pokaże. Blau jaka zmiana stanowiska, na górze napisałeś że : "Sanchez był najgorszym (ewentualnie jednym z najgorszych) piłkarzy w tym sezonie." :)
» 14 czerwca 2018, 16:05 #38
Batigol222: Jeśli spojrzeć na statystyki dotyczące udanych dryblingów, to Martial prezentuje się marnie: planetfootball.com/quick-reads/comparing-anthony-martials-2017-18-stats-to-man-utds-other-attackers/

Niecałe 52% udanych dryblingów oznacza, że traci piłkę częściej, niż Sanchez, który rzekomo traci ją cały czas. Liczbę prób dryblingu na mecz mają zdaje się mniej więcej podobną, więc to gadanie o niesamowicie wielkiej ilości strat Sancheza jest wzięte nie wiem skąd.
» 14 czerwca 2018, 16:10 #37
Blau: Nie zmieniam stanowiska - dla mnie Sanchez był jednym z najgorszych zawodników (trzeba też dodać, że od piłkarza takiej klasy wymaga się znacznie więcej niż od innych) i to że zaczął później grać trochę lepiej tego nie zmieni. Zresztą cała ta dyskusja jest kuriozalna, bo oprócz ciągłej gadki o tyraniu na boisku nie ma praktycznie żadnego innego argumentu przemawiającego za Alexisem. Martiala bronią statystyki (swoją drogą, czy to nie ty Walentos zawsze piszesz, że Mourinho bronią statystyki?) a Alexisa? I nie obchodzi mnie, że przyszedł w styczniu i jeszcze się nie wkręcił do drużyny - jeśli nie ma formy to powinna być ławka.
» 14 czerwca 2018, 16:22 #36
pbskarpy: Co z tego, że Sanchez ma więcej dryblingów udanych? Gdzie są gole ja się pytam?
» 14 czerwca 2018, 16:29 #35
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 17:01

a gdzie są próby odbiorów Martiala ja się pytam? Zwłaszcza, że gość traci piłkę przy prawie co drugiej próbie dryblingu. Chyba, że to już taki drugi Leo Messi, któremu wolno nie pracować w obronie.
» 14 czerwca 2018, 16:59 #34
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 14:11

ehh, a wystarczylo po prostu dac Sancheza na prawe skrzydlo(gral juz tak w Barcelonie z bardzo dobrym skutkiem), gdzie gorzej od Maty by nie gral, a te lewe skrzydlo zostawic Rashowi i Martialowi, tak jak to bylo do transferu Chilijczyka, dzieki czemu wilk bylby syty i owca cala... Gdyby taki scenariusz(jaki raczej kazdy z nas zakladal) by sie sprawdzil, to z pewnoscia nie
byloby teraz tematu odejscia Francuza. Obecnie Martial jest trzecim wyborem zarowno na lewe skrzydlo jak i na napad, takze watpie bysmy mieli go zatrzymac na sile. Zreszta sam Mourinho mowil, ze jak ktos chce odejsc, to nie bedzie robil problem z odejsciem, jesli przyjdzie odpowiednio wysoka oferta.
» 14 czerwca 2018, 14:07 #33
Batigol222: ehh, tyle, że Sanchez grał w Barcelonie na prawym skrzydle tylko przez krótki czas, gdy akurat Guardiola eksperymentował z Messim jako fałszywym napastnikiem. Wiem, że gimby tego nie pamietajo, ale ile razy można powtarzać te same głupoty. Pomijając jakieś 3-4 miesiące gry z Messim jako fałszywą "9"(potem Messi powiedział, że nie chce grać w ten sposób i woli mieć przed sobą Villę), Sanchez przez cały pobyt w Barcelonie rywalizował o miejsce na lewym skrzydle z Pedro.

W sumie to jest nawet zdumiewające, bo jak można nie kojarzyć, że Messi zaczął się przeistaczać w coś na podobieństwo ŚPO dopiero niedawno, zaś wcześniej grał na prawym skrzydle? To w takim razie wychodzi, że albo Messi grzał ławę, gdy "Sanchez grał w Barcelonie na prawym skrzydle", albo Barcelona grała na dwóch prawoskrzydłowych...
» 14 czerwca 2018, 15:52 #32
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 18:05

Sezon 13/14:

na prawym skrzydle: 42 mecze, 19 bramek, 16 asyst

Villi juz wtedy nie bylo, bo gral juz w Atletico, no ale tak jak piszesz gimby tego nie pamietajo. Ogolem Sanchez w Barcelonie zagral w 84 spotkaniach na prawym skrzydle, no to trzeba przyznac, ze musial byc jakims cyborgiem, zeby rozegrac taka ilosc spotkan w 3-4 miesiace hehe :)
» 14 czerwca 2018, 18:04 #31
padre: Zamiast zaangażowania i głupiego biegania wolę bramki i asysty.
» 14 czerwca 2018, 13:34 #30
szubik: Mówicie, że przez Sancheza, Martial nie będzie miał szans na grę. Niech chociaż w jednym meczu pokaże takie zaangażowanie jak Alexis to Mou też będzie na niego inaczej patrzył. Na razie Tony tylko do przodu, natomiast Alexis wszędzie jest (może nie ma takiej skuteczności jak Anthony), ale on się aklimatyzował w nowym miejscu i mimo to miał dwa razy większe chęci żeby biegać, niż nasz Francuz.
» 14 czerwca 2018, 13:16 #29
BajtiMU: Dokładnie.Mimo,ze jestem pod dużym wrażeniem jego talentu i gry w ataku to ciężko się nie zgodzić z tym co napisałeś.Mając więcej takich piłkarzy jak Alexis,możemy osiągnąć bardzo dużo.Zaangazowanie jest niezbędne do zdobywanie trofeum.
» 14 czerwca 2018, 13:24 #28
Me89v2: Tylko niech ten Alexis zacznie być jeszcze efektywny. Pamiętajcie, że takie WBA to całe złożone jest z takich walczaków jak Sanchez, ale nieefektywnych. Samą walką, to można walczyć o utrzymanie. Musi być też jakiś efekt. Sanchez póki co to poza tym optycznym bieganiem, to kopie się po czole. Gorąco liczę, że odpali w kolejnym sezonie i będzie grał jak przystało na klasowego ofensywnego piłkarza - gole, asysty, wykreowane sytuacje. Za to chcę go chwalić. Póki co każdy wyłącznie chwali Sancheza za walkę heh.

Martial to Martial, wiele się pewnie nie zmieni. Jednemu trenerowi to będzie pasowało innemu nie. Pamiętajmy, że liczby versus minuty na boisku miał świetne. Drybling i wjazd w pole karne ma dwa razy lepszy od sancheza. Ja bym go nie skreślał, ale mam świadomość, że przy taktyce MOU Martial nigdy nie odpali. Co innego, gdybyśmy byli drużyną dominującą, grającą piłką i atakującą. Wtedy czas poświęcany na bronienie jest znaczne mniejszy i taki Martial w tak grającej drużynie nie byłby tak katowany tą defensywą.

Ciekawe czy odejdzie czy zostanie.
» 14 czerwca 2018, 13:32 #27
pbskarpy: O czym Ty piszesz...? Z zaangazowania jakie opisujesz niewiele wynika. Z tego zaangażowania, które opisujesz bronimy wyniku. Z taką grą jaką reprezentuje Martial strzelamy gole. A jak się wygrywa mecze...? Strzelając gole! Przynajmniej jednego więcej niż drużyna przeciwna.

Anhony tylko do przodu...? No i zobacz jakie wyniki kręci. Sanchez "do przodu i do tyłu" i jakie wyniki kręci...?
» 14 czerwca 2018, 13:34 #26
Blau: Co z tego, że miał dwa razy większe chęci do biegania? Alexis to nasz najgorszy zawodnik w drugiej połowie sezonu, nie wniósł do drużyny praktycznie nic i jego jedyną zaletą jest bieganie za piłką jak pies za kiełbasą (warto też dodać, że gdyby nie tracił ponad 40 piłek w jednym meczu, to może nie musiałby tyle biegać)
» 14 czerwca 2018, 13:43 #25
Me89v2: Ja tak w ogóle to uważam, że Sanchez to już żaden skrzydłowy. Skrzydłowy to ktoś, kto potrafi grzać z piłka przy nodze i na tej prędkości wchodzić w pojedynki 1 na 1, robić przewagę i wciskać się w pole karne. Sanchez takich akcji wykonuje okrągłe 0. Wiecznie tylko ścięcie na prawą nogę i podcinka/zawiesinka gdzieś tam w pole karne. On powinien chyba grać jako cofnięty napastnik lub 10siątka. Ale w systemie 433 to dla niego słabo z miejscem. Taka moja opinia. Osobiście załżuję póki co, że go kupiliśmy. Ale może się rozbudzi w kolejnych rozgrywkach i nie będzie czego żałować.
» 14 czerwca 2018, 13:43 #24
szubik: Zrozumcie mnie, ja nie mówię że Alexis jest bogiem piłki, a Antony łamagą, tylko chce pokazać to jak podchodzą do spotkania, a od tego się wszystko zaczyna. Tony myśli że jak idzie grać z WBA to mecz się sam wygra (mamy więcej takich graczy), a Alexis wie że w takim meczu trzeba dać z siebie 100%. Pół sezonu to mały wyznacznik do oceny zawodnika, szczególnie jeśli mówimy o przyjściu w środku sezonu i przejście na zupełnie inny tryb gry niż grał przez ostatni czas.
Alexis popełnił mnóstwo błędów i jest cieniem samego siebie, ale jego ruchliwość na boisku robi miejsce innym graczom, jego chęć do gry i profesjonalizm powinny się udzielić innym. Sądzę, że Tony uważa, że mu się należy, ale on ma walczyć o skład i podnosić sobie poprzeczkę, a nie bazować na tym co było!
Podchodzę obojętnie do takiego Tonego, bo nie pokazał diabelskiego charakteru, ani nie zrobił nic wybitnego w United, ma tylko przyklejoną łatkę mega talentu.
» 14 czerwca 2018, 13:55 #23
Batigol222: Me89v2

Oglądałeś kiedykolwiek Sancheza w Arsenalu albo dawniej, jeszcze za czasów gry w Serie A i Mundialu w 2010? Gość zaczynał jako prawoskrzydłowy i pod względem dryblingu zamiatał tego całego Martiala pod dywan. W Barcelonie i przez prawie cały pobyt w Arsenalu też grał jako typowy skrzydłowy, tyle że po lewej stronie.

Zresztą, nawet ze statystyk już w MU wynika, że pod względem skuteczności dryblingów Sanchez przewyższa Martiala o prawie 20%: planetfootball.com/quick-reads/comparing-anthony-martials-2017-18-stats-to-man-utds-other-attackers/

51.8% skutecznych dryblingów Martiala to jest marniutki wynik, zwłaszcza, że gość wcale nie drybluje aż tak często i nie próbuje mijać więcej, niż jednego przeciwnika, tak jak robi to na przykład Hazard.
» 14 czerwca 2018, 16:06 #22
Lokator23: #Szubik Martial zrobil cos wyjatkowego. Strzelil w debiucie bramke na 2 do 1 z Liverpoolem i dal nam zwyciestwo a to jest wyjatkowe majac 18 lat
» 15 czerwca 2018, 02:36 #21
walentos: super osiągnięcie jak na 4 lata u nas :)
» 15 czerwca 2018, 09:06 #20
Lokator23: no i jeszcze wygral myszke miki, LE I charity shield a sorry ma jeszcze FA cup dzieki LVG bo pokraka Mou nawet tego niw potrafil wygrac z rozbita cheslea
» 15 czerwca 2018, 10:06 #19
Foster: Jeśli chce odejść to temat jest prosty choćby nie wiem jakim był talentem i skały srały klub jest ważniejszy niż jakikolwiek piłkarz - Zarobić ile się da i tyle w temacie. Dobrze by było jakby 50mln się zwróciło.
» 14 czerwca 2018, 12:59 #18
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2018 12:51

Ehh dalej trzeba będzie go znosić na boisku... :( Ciekawe o co w najbliższym sezonie się obrazi.
» 14 czerwca 2018, 12:51 #17
Blau: Zabranie numeru bez wcześniejszego poinformowania (miał już firmę zarejestrowaną - AM9), sadzanie na ławce za jedno złe zagranie/podanie i ostatecznie całkowita banicja odkąd przyszedł Sanchez (który zagrał może z 2 dobre mecze, stracił chyba więcej piłek niż Martial przez ten cały pobyt u nas i nigdy nie usiadł za to na ławce)
Już w sumie mało ma powód do fochów, bo nie wiem co możemy mu jeszcze zrobić - może cofnąć gdzieś do młodzieżówki, albo właśnie na siłę nie sprzedać.
» 14 czerwca 2018, 13:08 #16
walentos: Nie rozpowiadaj tych głupot. Na dole tej strony masz średnie oceny naszych zawodników w tym sezonie i jakoś nie wynika z nich że Sanchez zagrał tylko 2 dobre mecze skoro średnio był najlepszy.
whoscored.com/Teams/32/Show/England-Manchester-United
» 14 czerwca 2018, 13:38 #15
Trz: jeszcze można z niego zrobić prawe wahadło. haha
» 14 czerwca 2018, 15:28 #14
JanuszWojcik: Po co to sprzedawać za poldarmo jak przyjdzie w grudniu nowy trener i będzie miał na niego pomysł
» 14 czerwca 2018, 12:41 #13
walentos: w grudniu nie przyjdzie nowy trener , pogódź się z tym
» 14 czerwca 2018, 12:42 #12
JanuszWojcik: W Chelsea też tak mówili
» 14 czerwca 2018, 12:43 #11
szpilman1990: Mourinho ma kontrakt do 2020; po pierwszym sezonie dali mu klauzule przedłużenia o sezon
» 14 czerwca 2018, 13:06 #10
walentos: Jeśli jeszcze tego nie zauważyłeś to my nie kibicujemy jakiejś śmiesznej Chelsea :) Chyba pomyliłeś fanpage więc uciekaj, tam znajdziesz więcej osób z którymi pogadasz sobie o Jose. Co ciekawe znajdą się tam też tacy którzy chcieliby jego powrotu.
» 14 czerwca 2018, 13:16 #9
Fenek: Skoro chce odejść i są chętni to trzeba go sprzedać żeby co kolwiek na nim zarobić.
» 14 czerwca 2018, 12:33 #8
walentos: lub przytrzymać go na siłę, dać mu więcej szans i jeśli się ogarnie a klub będzie go traktował fair to przedłuży umowę
» 14 czerwca 2018, 12:37 #7
Blau: Walentos

Niestety dopóki jest Sanchez to nie ma co liczyć na więcej szans i dopóki jest Jose to nie ma co liczyć na traktowanie fair. Sprzedać, dać mu się rozwinąć gdzie indziej i przy okazji zarobić.
» 14 czerwca 2018, 12:59 #6
walentos: Blau oczywiście że się mylisz :) Jeśli Martial zacznie więcej pracować to dostanie więcej szans nawet jeśli nie na lewym skrzydle to na prawym lub nawet na szpicy ale musi to sobie wywalczyć.
» 14 czerwca 2018, 13:13 #5
Blau: Jakoś ciężko mi uwierzyć, że nasz najlepszy zawodnik grudnia nagle z dnia na dzień stał się na tyle słaby, że lepiej było grać bezproduktywnym Sanchezem. Dlaczego Sanchez nie musi walczyć o skład? Dlaczego on może być najgorszym graczem w każdym meczu przez ponad miesiąc, a i tak wyjdzie w pierwszej jedenastce? Martial musi walczyć, ogarnąć się, przestać się obrażać, zacząć ciężej pracować itp , a Alexis może stracić piłkę 42 razy, a i tak będzie grał.
» 14 czerwca 2018, 13:28 #4
walentos: Blau rzecz w tym że on nigdy nie był najgorszym graczem w meczu. Nawet notując dużo strat zawsze ciezko pracował i zgarniał dobre noty. Może nie był też najlepszym bo zwykle odznacza się strzelców bramek ale zawsze był wśród czołówki. Mecze w których strzelał bramki należały jednak do niego.

Jesli Ci to nie wystarczy spójrz na dole tej strony kto był najlepiej ocenianym zawodnikiem w United oraz gdzie w tej hierarchii jest Martial:
whoscored.com/Teams/32/Show/England-Manchester-United
» 14 czerwca 2018, 13:36 #3
Blau: Walentos

No i co z tego, że ciężko pracował? On jak straci piłkę, to biegnie za zawodnikiem jak wściekły (i to jest bardzo dobre, woli walki mu nie odmówię), ale co nam to daje? Lepiej niech gra zawodnik, który nie traci tyle piłek to i nie trzeba będzie się po nią wracać. Może niech mnie wezmą do United? Piłkę pewnie będę tracił za każdym razem jak ją dotknę, ale tak samo jak Alexis będę gonił tego delikwenta co mi zabrał.
Co do tych ocen - nasz najlepszy zawodnik jest dopiero 17, mam brać to na poważnie?
» 14 czerwca 2018, 13:58 #2
walentos: Zakładasz że Martial w ogóle nie traci piłek. Ten gość nie pokazuje się do gry więc nie ma tylko okazji do stracenia ale jak dostaje piłki to traci je tak samo jak Sanchez albo kiepskim podaniem albo wbiega z piłką prosto na rywala który mu ją odbiera. Różnica polega tylko na tym że Martial rozkłada wtedy ręce i robi głupie miny a Sanchez połowę tego co straci wróci i odzyska.

Nie wiem po co to szukanie dziury w całym i próbowanie podważenia faktów tym że De Gea ma nizszą notę. Nie od dziś wiadomo że bramkarz ma te noty zaniżone i często zależą one od kolegów z drużyny. Jego powinno się porównywać z innymi bramkarzami a tak się składa że w Premier League wypada najlepiej.
» 14 czerwca 2018, 14:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.