Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rezygnacja Zidane’a przekreśla szanse na transfer Bale’a do United?

» 31 maja 2018, 13:33 - Autor: matheo - źródło: MEN
Zinedine Zidane w czwartek oficjalnie ogłosił, że rezygnuje z pracy w roli menadżera Realu Madryt. Zdaniem angielskich mediów może to przekreślić szanse na transfer Garetha Bale’a do Manchesteru United.
Rezygnacja Zidane’a przekreśla szanse na transfer Bale’a do United?
» Gareth Bale w ostatnich dniach był często przymierzany do Manchesteru United
W ostatnich tygodniach prasa sporo pisała na temat potencjalnej przeprowadzki Walijczyka do Manchesteru United. Bale chciał zmienić otoczenie, bo nie grał regularnie w ekipie Realu Madryt.

Odejście Zidane’a będzie miało jednak olbrzymi wpływ na przyszłość Bale’a w Realu Madryt. U nowego menadżera Walijczyk może być podstawowym graczem Królewskich.

– Głównym zmartwieniem Bale’a w Realu Madryt był brak minut na boisku u Zidane’a. Gareth kocha ten klub. Kocha Hiszpanię. Odrzucał wszelkie zakusy Manchesteru United i próby ściągnięcia go ponownie do Premier League. Rezygnacja Zidane’a prawdopodobnie kończy spekulacje na temat transferu Bale’a – twierdzi James Robson, dziennikarz Manchester Evening News.


TAGI


« Poprzedni news
Wadim Wasiliew potwierdza zainteresowanie Sidibé
Następny news »
Neville: Pytanie, czy Bale chce dołączyć do United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (78)


Klimaa: Być może ta niespodziewana rezygnacja wreszcie przekreśli domniemany transfer.
» 2 czerwca 2018, 09:41 #72
RoniR10: Zgadzam się że nie można obrażać Zizou! choć ja nie przepadam za białymi to bardzo szanuje Zizou za to co zrobił dla białych! niewątpliwie zapisał się w historii futbolu. Może nie jest z niego wybitny taktyk (bo takim składam z powodzeniem sterowałby Franc Smuda) to jego autorytet jest wielki! bo był wielkim zawodnikiem i szacun mu się należy! a piłkarze pójdą za nim w ogień.
» 1 czerwca 2018, 09:50 #71
vanantygaal: wychwalanie Zdane to tak jak wychwalanie Łysego w MC. Ani jeden ani drugi nie musiał wyciągać z kryzysu zespołu i budować go na nowo. Jeden i drugi odnosił sukcesy tylko w gotowych zespołach, które wymagały tylko kosmetycznych zmian
» 31 maja 2018, 20:26 #70
vanantygaal: nei twierdzę, że Łysy nie dokonał żadnych zmian ale to że szedł na skróty i wybierał dotąd zespoły prawie gotowe. Trzon MC miał, nie zrobił żadnej rewolucji. W Barcelonie trafił na pokolenie genialnych piłkarzy z którymi nawet Smuda wyszedłby z grupy. W Bayernie to każdy widział jak wyglądało, kariery wielkiej nie zrobił.
Porównując tych dwóch do naszego trenera (którego ostatnio krytykuję i trzech meczy w minionym sezonie nigdy nie wybaczę) trzeba stwierdzić, że Mou szedł dużo trudniejsza drogą a sukcesy miał niemałe. Jak dotąd żaden z nich nie jest wielkim trenerem
» 31 maja 2018, 21:51 #69
RoniR10: Abeltamek taki już los hejterów ^^
» 1 czerwca 2018, 09:59 #68
Hoodys: Dawać tego Zidana niech nauczy co niektóre panienki grać i zapierniczać w najważniejszych meczach. Zidane ma to coś czego nie ma mourinho, tego że wszyscy piłkarze za nim pójdą w ogień, że przyciąga piłkarzy dzięki trofeom. I przede wszystkim jest piłkarska legenda a nie byłym bramkarzem 5 ligowca portugalskiego
» 31 maja 2018, 18:58 #67
vanantygaal: jasne, zapewne jest geniuszem za którym wszyscy pójdą w ogień i odmieni oblicze MU. Facet odchodzi bo wie, ze Real trzeba mocno przebudować a jest na tyle inteligentny, że wie iż zadaniu nie podoła.
» 31 maja 2018, 19:28 #66
HarryPOD: @Hoodys, albo żeś troll, albo idiota. Zidane jest cienkim trenerem i piłka nożna go niebawem zweryfikuje. Osobiście uważam, że taki Nagelsmann z Hoffenheim wciąga Zinedine'a dupą, jeśli chodzi o motywacje i przygotowanie taktyczne.
» 31 maja 2018, 19:39 #65
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2018 20:34

Jakich piłkarzy przyciągnął Zidane ? 90% obecnej kadry i 17 na 18 piłkarzy z kadry na finał LM, to piłkarze, którzy byli w Realu już przed jego przyjściem. Nie chcę mu nic odejmować, ale po tych 2,5 latach w Realu w żaden sposób nie można go oceniać jako trenera, bo mając kozaków na każdej pozycji wystarczyło w zasadzie tylko im nie przeszkadzać, a puchary same będą wpadały. Aczkolwiek podobało mi się to jak zarządzał kadrą i rotował zespołem, przez co większość piłkarzy była wypoczęta na najważniejsze mecze sezonu.
» 31 maja 2018, 20:34 #64
Hoodys: Nie obchodzi mnie jak piłka go zweryfikuje. Facet zdobył 3 ligi mistrzów pod rząd. Ten ubóstwiany przez co poniektórych mourinho zdobył 2, z czego ostatni raz 8 lat temu. Zidane taktycznie i motywacyjnie zmiażdzył wszystkich wielkich trenerów jak chciał i przeorał nimi podłogę, takie są fakty.
Mycka86 - no niestety, ale chociażby Portugalczyk tego nie potrafił. Nie potrafił nie przeszkadzać najsilniejszej kadrze realu w ostatnich 50 latach żeby zdobyli LM. Zidane dostal najgorszy skład realu od 10 lat i wygrał z nimi najważniejsze trofea. To się ceni
» 31 maja 2018, 20:42 #63
primasort: Zizu sam był wielkim piłkarzem i stąd to wielki autorytet dla zawodników w szatni,nawet w szatni Realu gdzie same gwiazdy i gwiazdki,a taki Mou to zwykły tłumacz i taktyk to jak mają go szanować w szatni
» 31 maja 2018, 21:12 #62
emil1986x: Zidan odszedł bo Real czeka przebudowa i trudne decyzje jak Ronaldo czy Bale przyszedł zdobył z gotowcem co miał zdobyć i jak przyszła pierwsza trudność...ucieka :P
» 31 maja 2018, 18:20 #61
typ24: Zidane do Chelsea :)
» 31 maja 2018, 17:59 #60
Domelo: Jak mamy kupować jakichś Arnautoviców i tego typu wynalazków to lepiej wcale nie kupować.
» 31 maja 2018, 17:18 #59
HarryPOD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2018 17:11

Mam nadzieję, że Bale nie przyjdzie. Co do Zidane'a, to real raczej nic nie traci. Tak naprawdę, to nie widzę, kogo sensownego mógłby ściągnąć real. Hazard? Spoko, to nigdy nie był i nigdy nie będzie kaliber CR7. Lewy? Proszę bardzo, ponad 100 baniek za 29 letniego napastnika? To samo zresztą by się tyczyło Bale'a u nas. Nie ma sensu kupować tego człowieka za ponad 100 baniek. Po prostu wiek i nie ma gwarancji, że grałby tak, jak się by od niego oczekiwało. Poza tym, jak widać po wywiadach - Bale za wszelką cenę chce zostać w realu. Na kiego nam następny najmenik za 100 baniek? Ma pogodę, na ogół kontuzje i medale oraz pieniądze. Living the dream. Mamy prosty przykład Pogby. 100 baniek, a jest po prostu, kolokwialnie, gówno, gra grubo poniżej oczekiwań już drugi rok. Trudno, zdarzyło się, 3 razy LM z rzędu, szkoda, że nie jakiś DOBRY ZESPÓŁ, tylko real (czekam na hejt). Zobaczymy, jak sobie poradzi Zizou w innym klubie, a wydaje mi się, że nawet nie będzie to casus Guardioli, który prowadził Bayern i nie wywalczył LM czy póki co też w City, a po prostu chłop się spali. Pewne jest to, że będą go chciały klub z topu (byle nie United), bo wygrał z realem 3 x LM.

Czekam na transfer Dalota, liczę, że coś będzie mógł pograć w United. Mógłby przyjść Mandziukić (jako wersja zmiennika dla Lukaku), dobrze gra głową, jest silny i przede wszystkim nie odpuszcza. Chętnie zobaczyłbym Taliscę oraz Serri'ego. Należałoby również sypnąć groszem za A.Sandro lub Rose'a, skoro Mou nie chce stawiać na Shawa. Może akurat chciałby jednego z nich. No i oczywiście, jeżeli Toby byłby do wyjęcia, to można byłoby ściągnąć i jego, a pożegnać się ze Smallingiem, który jest po prostu słaby. Liczę na realną walkę o majstra w przyszłym roku.
» 31 maja 2018, 17:09 #58
mycka86: Jak Real z ostatnich 3 lat nie jest dobrym zespołem, to kto jest ? :)
» 31 maja 2018, 18:27 #57
CondradoMoreno: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2018 18:30

"Wzocnienia" typu: Dalot, Talisca, Mandzukic i realna walka o majstra? Wybierz jedno...
» 31 maja 2018, 18:30 #56
HarryPOD: @mycka86, nie, nie jest dobrym zespołem. W żadnej z edycji, które wygrywali nie obywało się bez kontrowersji, a o ilości meczów, w których były kontrowersje odnośnie realu w LM już nie wspomnę, także... Proszę Cię. Bądźmy realistami. Jasne, Modrić robi robotę, Marcelo również, ramos to po prostu CHAM i PROSTAK. Ronaldo, to Ronaldo. Mimo wieku, wiele mu nie trzeba, aby strzelić bramkę. Jednakże zdarzają się też cuda, kiedy np. Benzema nie wiadomo w jaki sposób skręca w rogu boiska 3 obrońców Atletico i wykonuje ostatnie podanie lub kiedy piłka wejdzie dla Casemiro i ten strzeli z dystansu, ale do tego nie mam pretensji, to jest po prostu szczęście i jego też niekiedy trzeba. Chodzi o drabinki i przewały po prostu. W każdej edycji waliło przewałem, w jednym czy w drugim meczu. Jak kiedyś były o to pretensje do FCB, tak teraz powinny być do rm, tylko rm nie da się lubić, naprawdę mega żenujący klub. Kiedy decyzje sędziów nie są na ich korzyść, to TELEWIZJA KLUBOWA tegoż podklubu robi kompilację z sytuacji w La Liga, kiedy sędziowie ich rzekomo okradli, a to z fauli, a to z goli, a to dla rywala nie dali kartki. Natomiast będąc sprawiedliwym wypadałoby zrobić w takim razie kompilację z tego, kiedy to sędziowie pomagają realowi, a zdarza się to zajebiście często. Daleko szukać nie trzeba, Salah.

@CondradoMoreno:

Dlaczego Mandzukic nie nadawałby się na zmiennika dla Lukaku? Myślisz, że nie byłby w stanie wsadzić bramki w jakiejś 3 rundzie PA dla np. Derby County prowadzonego przez Lamparda? Ja myślę, że wsadziłby nawet 3. Wszystko jest kwestią taktyki. U nas w drużynie jest zbyt mało ruchu. Gramy zbyt statycznie. Talisca, dlaczego miałby być zły? Dobrze gra głową, umie holować piłkę, stoi twardo na nogach. Dalot, poważnie? Jeżeli jest faktycznie takim talentem jakim się go określa w Portugalii, to raczej warto mieć go w drużynie. Lepiej zaryzykować 20 baniek czy potem wykładać EWENTUALNIE 80-100? A jak widać, wiele nie trzeba, aby zespoły śpiewały takie pieniądze za swoich piłkarzy (Arnautović, wiem inna pozycja, ale zagrał dobry sezon i z 20, które zapłacili, zrobiło się lekko 50). Jest Antonio, jest Timothy i niech będzie też Diogo, tym bardziej, że Mou ma nie po drodze z Shawem, a tam może też grać Dalot.
» 31 maja 2018, 19:36 #55
CondradoMoreno: Ale jak United ma zamiar walczyć o mistrza w przyszłym sezonie to musi koniecznie wzmocnić pierwszy skład. Dalot jest dobry, ale jest bardzo młody, więc to bardziej inwestycja w przyszłość. Talisca to może i jest dobry zawodnik, ale ja nie widzę go w pierwszym składzie klubu, który aspiruje do bycia jednym z najlepszych w Europie. Mandzukić ma 32 lata, pewnie najlepszy okres za sobą, a i napastników w klubie jest wystarczająco. Natomiast transfery takie jak Alderweireld, Sandro powinny być priorytetem. Przydałby się także topowy środkowy pomocnik, a także nie można zapomnieć o prawym skrzydle, na którym obecnie nie ma nikogo.
» 31 maja 2018, 20:20 #54
mycka86: Też nie jestem fanem Realu... ale nigga pls, zdejmij klapki z oczu, które Cie zaślepiają, do wygrania 3x z rzędu LM zdecydowanie potrzeba również sporo szczęścia, w zasadzie jak do wygrania każdego pucharu, bo tam jest stosunkowo niewielka ilość meczów do rozegrania. W Realu na każdej pozycji gra zawodnik, który jest w top5 (może oprócz Benzemy) na świecie na swojej pozycji, a rezerwowi też nie wiele odstępują, to wystarczy aby regularnie wygrywać puchary. Ogólnie nie chce mi się bardziej rozpisywać, bo sprawiasz wrażenie strasznego hejtera.
» 31 maja 2018, 20:24 #53
HarryPOD: @mycka86

To nie jest kwestia hejtowania, a obiektywnego spojrzenia. To, że wiele osób się spuszcza nad 3 krotnym zdobyciem LM z rzędu przez real, nie oznacza, że mają rację i że zespół jest dobry. Ja z kolei odnoszę wrażenie, że wiele zespołów przeciwko realowi miało po prostu pełno w portkach, bo to jest "WIELKI REAL". Jak to inaczej nazwać? Jedynie Tottenham i LFC (przynajmniej do zejścia Salaha) pokazało, że nie ma czego się bać i jestem niemal pewien, że gdyby Salah nie zszedł, to real miałby nadal taki popłoch w obronie, jaki był od początku meczu. Obecność Salaha na boisku dawał wielki komfort psychiczny dla piłkarzy LFC, nie ma co tu ukrywać, z kolei jak zszedł, to i zawodnicy trochę obsrali zbroję, a o tym, że to był chyba najgorszy w życiu mecz Kariusa (te dwie bramki 1 i 3. Taki fart może mieć tylko real, ale to ironia losu), to nie wspomnę. Proponuję przejrzeć drabinki realu z ostatnich 3 sezonów. Ktoś poprawnie napisał, że to liga jest miarodajnym wyznacznikiem tego, czy zespół faktycznie jest dobry, czy po prostu dyspozycja dnia/fart/ew. pomoc sędziów. Real się motał w lidze i to ze ślimakami, także pisać, że to jest najlepsza drużyna w Europie, to jest po prostu niepoważne. Faktem jest, że zdobyli puchar mistrzów, ale chciałbym np. teraz zobaczyć ich w konfrontacji z City. Chociaż, co ja piszę - La Liga ich zweryfikowała, gdzie o mały włos, a mogliby do LM za rok przystępować z fazy kwalifikacji. Ktoś pamięta jak CFC zdobyła LM ostatnio? Wielu pisało, że co z tego, że zdobyli, jak zdobyli na farcie, bo i ligę na 6 miejscu skończyli. Jakoś wtedy było pełno takich głosów. Trzeba być obiektywnym. Teraz jest to samo, fart i ew. błędy sędziowskie na korzyść realu. W sumie rok potem CFC chyba nawet z grupy nie wyszła. :) Modrić, fakt, jest dobry. Kroos, również. Casemiro? Nie wiem co on tam robi. Marcelo, jest spoko, ale kto potem jest na lewej? Theo, który nawet na prezentacji kilka razy piłki podbić nie potrafił, a jak już grał, to było marnie? Obrona Varane i Ramos. GDYBY (wiem, gdybanie) sędziowie dobrze wykonywali swoją pracę, to chyba więcej byłoby z niego biedy dla realu, aniżeli pożytku. Benzema... K, kto? Bale, to Bale, totolotek. Raz gra tak, raz siak. Niestety, ale to prawda. Isco? Świetny piłkarz, ale znając życie, to zaraz real go owali. Mam w sumie taką nadzieję. Ronaldo, to Ronaldo. Wiecznie grać nie będzie i mimo wszystkich strzelanych bramek, to odnosi się wrażenie, że coraz mniejszy ma wpływ na grę zespołu. Już nie jest taki, jak parę lat wcześniej. Jakby był bardziej ekonomiczny = WIEK. No i oczywiście Kovacić, który czeka, aby przebić się do pierwszej jedenastki. O piłkarzach typu Mayoral czy Ceballos nie piszę, bo pewnie sami odejdą z realu, jak nie teraz, to za rok, bo wątpię, aby mieliby wygryźć kogoś z pierwszej jedenastki. Och, a na koniec Navas - solidny bramkarz.

Powtórzę się. Bez szału, jeśli chodzi o grę realu. Najlepszy zespół europy by oklepał te 3 tytuły bez pomocy sędziów.
» 31 maja 2018, 21:36 #52
mycka86: Ok, Real wygrał 3x LM tylko dzięki fartowi i sędziom. Czy w historii piłki jest ktoś kto według Twojego obiektywnego spojrzenia zdobył zasłużenie jakieś trofeum ?
» 31 maja 2018, 22:45 #51
tyber28: PSG, Juventus, Bayern i Liverpool. Proszę podałem drabinke z tego sezonu i co teraz ? Jeżeli klub który zdobywa LM 3x jest cienki to jakie są inne kluby?
» 1 czerwca 2018, 09:37 #50
mariumax: Ktoś jeszcze jest za tym Jozinem Balem w UTD?
» 31 maja 2018, 16:47 #49
MarChester: Najlepszy moment na odejście
» 31 maja 2018, 16:14 #48
DevoMartinez: Odejsc w glorii chwały, zanim ten podstarzały cyrk się rozwali. Good move.
» 31 maja 2018, 15:58 #47
DevoMartinez: Z twojego płynie czysta głupota.
» 31 maja 2018, 16:43 #46
mariumax: Daj chlopie spokoj.
» 31 maja 2018, 16:47 #45
trikos: @Devo chodziło o Zidane? Bo w sumie do obu pasuje to stwierdzenie które jest jak najbardziej prawdopodobne.
» 31 maja 2018, 17:24 #44
DevoMartinez: No oczywiscie, ze o Zidana. Chyba nikt rozsądny nie zakłada transferu Bale do MU.
» 31 maja 2018, 18:55 #43
RedsFan: Ja raczej widzę tam brak wsparcia dla Zizu. Jak wygrywał był kochany, drużyna miała spadek formy, wszyscy chcieli go zwalniac. Wygral LM znowu kochany. Musi miec tego dość takie podejście w Realu to kpina.
» 31 maja 2018, 15:40 #42
AnotheReDevil7: Kiedy chciano go zwalniać ? Czemu piszesz, że nie miał wsparcia ? Mina Pereza świadczyła, że rzeczywiście nie miał wsparcia :) Po części wyjaśnił na konferencji powodu rezygnacji- przede wszystkim uznał,że nie da rady już osiągać sukcesow . Czy to przez wypalenie, czy coś innego, to nie nam rozstrzygać .
» 31 maja 2018, 15:46 #41
AnotheReDevil7: Kiedy chciano go zwalniać ? Czemu piszesz, że nie miał wsparcia ? Mina Pereza świadczyła, że rzeczywiście nie miał wsparcia :) Po części wyjaśnił na konferencji powodu rezygnacji- przede wszystkim uznał,że nie da rady już osiągać sukcesow . Czy to przez wypalenie, czy coś innego, to nie nam rozstrzygać .
» 31 maja 2018, 15:47 #40
jassaj: Może bardziej chodzi o środowisko kibicowskie ? Wiem, że Zidan nie czyta polskich forów, ale gwoli przykładu, jeszcze w tym sezonie jak "odpadał" z ligi i CDR to czytałem, nawet sam tutaj dawałem cytaty ludzi, którzy nazywali go frajerem i życzyli mu śmierci. Dosłownie. Dziś przeczytałem już chyba 1000 opinii o tym jak im ciężko, że ich król odchodzi
0 hipokryzji
100% wsparcia
» 31 maja 2018, 16:17 #39
RedsFan: Dokladnie kibice go wywalali z klubu przez podkniecia. Mam w pracy kibica Realu zreszta w hiszpani mieszkal pol zycia i sam o tym mowil jakie podejscie maja po porazkach w laliga.
» 31 maja 2018, 17:19 #38
szpilman1990: Dziwna decyzja Zidane'a; być może Perez przed sezonem mu powiedział, że ma być dublet inaczej out
» 31 maja 2018, 15:01 #37
awe: widzi, ze nie potrafi juz motywowac swoich pilkarzy, brzmi to paradoksalnie po wygraniu LM, ale w lidze juz było to widać, jest młodym trenerem, jeszcze pewnie wróci jako menager Realu
» 31 maja 2018, 15:04 #36
Ekspertinio: Niedługo trzeba będzie tam przebudować skład, Zidane pewnie wie, że nie jest odpowiednim człowiekiem do tego zadania, wygrał 3x lm pod rząd, więc odchodzi w najlepszym dla siebie możliwym momencie. Jak dla mnie mądra decyzja.
» 31 maja 2018, 15:07 #35
welllone: Też fakt, jego następca nie powinien mieć problemów ze ściągnięciem odpowiednich zawodników.
Obecny skład Realu osiągnął już szczyt swoich możliwości. Zostaną zapamiętani na długo po 3xLM. Ronaldo młodszy nie będzie, Bale nie gra pół sezonu, Modric i Kroos swoje lata też już mają. Czeka ich niebawem spora przebudowa. Jak sami wiemy ze szczytu łatwo się spada, gorzej jest tam się ponownie dostać.
Z drugiej strony u ich przeciwników jest podobna sytuacja. Messi młodszy nie będzie, Suarez też. Jednak przed Messim i Ronaldo jeszcze z rok-dwa gry na najwyższym poziomie.
» 31 maja 2018, 15:36 #34
mariumax: To prawda. Mądrze piszesz.
» 31 maja 2018, 16:49 #33
primasort: Wygrał z Realem wszystko jako piłkarz i trener,a czy jest dobrym fachowcem jako trener czy nim nie jest,nie wam to oceniać,bo raczej nigdy się nie zbliżycie do jego sukcesów.
» 31 maja 2018, 14:56 #32
Pawel1878: Oprócz pucharu Króla ;)
» 31 maja 2018, 15:24 #31
Fenek: Mylisz się oceniać można każdego i wszystko jeśli się ma jako takie pojęcie. Gdyby twoje rozumowanie było trafne to np. nie mógłbyś ocenić ogrodnika czy dobrze ci skosił trawnik bo nie jesteś ogrodnikiem, itp. itd.
» 31 maja 2018, 15:50 #30
ess: Niestety chyba tak będzie, trochę szkoda
» 31 maja 2018, 14:55 #29
dlabigt23: Teraz odchodzą najwieksze gwiazdy jak Ronaldo , Bale , Modric juz ma swoje lata tak samo jak Benzema i juz trzeba na nowo budowac zespół i ciekawy jestem jakby Zidane sobie w tym wszystkim poradził . Wie kiedy odejsc ale szczerze chcialbym zobaczyc jego nowy zespół i czy tak naprawde jest wielkim fachowcem za jakiego go mają co niektórzy .
» 31 maja 2018, 14:27 #28
Zezak0076: Wlasnie by sobie z tym nie poradzil dlatego ucieka...
» 31 maja 2018, 14:31 #27
JanuszWojcik: Ferguson w 2013 też uciekł jak się zorientował,że ma całkowicie wypalony zespół
» 31 maja 2018, 14:32 #26
dlabigt23: Zezak ale niektorzy chcieliby Zidane'a juz u nas i myślą ze bysmy wygrali 2x pod rząd Ligę Mistrzów pewnie :)
» 31 maja 2018, 14:34 #25
Zezak0076: Wojcik palnil sie w leb... Ferguson mial juz swoje lata... nie porownuj albo sie zastanow zanim cos napiszesz
» 31 maja 2018, 14:42 #24
AgentBartezz: Wszędzie tylko jad...
» 31 maja 2018, 14:52 #23
szpilman1990: Ferguson odszedł jako mistrz w wieku ukończonych 71 lat, w grudniu 2013 skończyłby 72 lata odszedł w pełni chwały, a Janusz mówi o ucieczce; nick mówi sam za siebie
» 31 maja 2018, 15:00 #22
Diabelred: Jezu, w tym roku mija 5 rok od przejscia na emeryture SAFa, a niektorzy widze nadal nie wiedza jaki byl tego glowny powod, do tego tworza jakies swoje teorie na ten temat.

Kto jeszcze nie wie czemu SAF odszedl niech to przeczyta i sie doinformuje --->

przegladsportowy.pl/pilka-nozna/ligi-zagraniczne/premier-league/sir-alex-ferguson-mowi-o-powodach-odejscia-z-united/0gjfybd
» 31 maja 2018, 15:50 #21
PogromcaTroli: Ferguson Uciekł?? Hahaha Januszu piłki nożnej! Przepadnij!
» 31 maja 2018, 16:06 #20
adi0220: Zidane odchodzi, bo wie co się szykuje. Zaraz odejdzie Ronaldo, Bale też ma dosyć, także bardzo mądry ruch ze strony Zizou, że odchodzi właśnie teraz będąc na szczycie.
» 31 maja 2018, 14:13 #19
JanuszWojcik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2018 14:06

To oznaczy tylko jedno.Arnautovic na ratunek naszjej pawej strony.
» 31 maja 2018, 14:04 #18
CondradoMoreno: Spokojnie. Przyjdzie Fred, Mandzukic i Arnautović, Bale jest w ogóle nie potrzebny.
» 31 maja 2018, 14:03 #17
mikon70: Zidane wiedział kiedy ze sceny zejść. Odniósł ogromny sukces w Realu i za to mu się należy szacunek. Ciekawe kto teraz. Może Sarri? Fajną piłkę by Real grał
» 31 maja 2018, 13:43 #16
JanuszWojcik: Może Mourinho.W końcu perez go lubi
» 31 maja 2018, 14:04 #15
Zezak0076: Wenger :)
» 31 maja 2018, 14:12 #14
Johnny94: Van Gaal
» 31 maja 2018, 14:23 #13
uzio: Moyes
» 31 maja 2018, 14:26 #12
ro7: Problemem Bale'a jest jego wiek. Jest za młody dla Mourinho. Jak będzie miał z 33 lata to będzie "mniam, mniam" dla naszego trenera dinozaura.
» 31 maja 2018, 13:39 #11
brazylianwisnia: Nie no Jose takich dziadków za gruba kasę sciaga jak Pogba, Lindelof, Bailly.. Myślę że zarząd powinien mu postawić zakaz kupowania piłkarzy powyżej 18tego roku życia.
» 31 maja 2018, 13:57 #10
ro7: Dinozaur Jose przejrzał na oczy w tym sezonie, że te 24/25-letnie dzieci grać nie powinny.

Lindelof - trybuny
Bailly - ławka/trybuny
Pogba - ławka
» 31 maja 2018, 14:56 #9
Sideswipe: Pogba - ławka... hehehe, co jeszcze napiszesz żeby się do Twojej teorii zgadzało? Usiadł na ławce na 2-3 spotkania i już Pogba jest rezerwowym? Tak czy siak może mi powiesz, że nie zasłużył? Z tym Baillym to też nie przesadzaj, głównie przez kontuzje go nie ma. Lindelof jak grał wszyscy dobrze wiedzą.
» 31 maja 2018, 20:45 #8
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2018 21:21

Przecież Bailly przez ostatnie dwa miesiące w ogóle nie grał, a mógł. Masz tam nawet jakiś news parę dni przed na tej stronie o jego ultimatum (albo będzie grał albo odchodzi).

A Pogba na ławce to nowy pomysł Mou z kwietnia, więc wszystko jeszcze przed nami :D Zresztą ile razy był zmieniany w trakcie meczu, to już inna historia. Nie przypadkiem są te plotki transferowe jakby miał odejść.
» 31 maja 2018, 21:21 #7
welllone: Właśnie miałem napisać o Zidane.
Ciekawe czemu zrezygnował? Konflikt w szatni? Brak walki o mistrzostwo?
To trochę tak jakby piłkarze zostawieni przez Mou i poukładani przez Ancelottiego sami potrafili wygrać turniej, ale w długim dystansie bez prawdziwego trenera nie liczyli się w walce...
» 31 maja 2018, 13:37 #6
DiMaryja: Presja, stres... bycie menadżerem w takim klubie to z pewnością wyniszczająca fucha. Odszedł z glorii i chwale, któż będzie pamiętał mu brak mistrzostwa przy 3 zwycięstwach w LM. Człowiek - Leganda.
» 31 maja 2018, 13:40 #5
RedRevolta: Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść, inteligentny chłop, nie obracał specjalnie zawodnikami, zdobył co miał zdobyć sprzedał Morate za gruby hajs i elo, proste.
» 31 maja 2018, 13:43 #4
gaucho2015: Ktoś wg wierzył w ten transfer? Co rok ta saga wraca jak Ronaldo. Ocknijcie się, nie ma na to szans!!
» 31 maja 2018, 13:36 #3
brazylianwisnia: I bardzo dobrze. Lepiej inwestować w głodnych sukcesu którzy będą chcieli grać dla United.
» 31 maja 2018, 13:58 #2
JanuszWojcik: Np.Arnautovica
» 31 maja 2018, 14:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.