Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

ESPN: Piłkarzom United nie podoba się krytyka ze strony Mourinho

» 7 maja 2018, 17:38 - Autor: Rio5fan - źródło: espnfc.com
Jak donosi Mark Ogden na łamach ESPN, piłkarze Manchesteru United mają coraz większe problemy z akceptowaniem postępowania José Mourinho.
ESPN: Piłkarzom United nie podoba się krytyka ze strony Mourinho
» José Mourinho niebawem zamknie swój drugi sezon w roli menadżera Manchesteru United
Wielu osobom w szatni klubu z Old Trafford nie podoba się publiczna krytyka, jakiej momentami portugalski szkoleniowiec nie szczędzi swoim podopiecznym w publicznych wypowiedziach.

Z nieprzychylnymi uwagami ze strony swojego menadżera w tym sezonie spotkali się choćby Luke Shaw, Chris Smalling, Anthony Martial, Paul Pogba, Marcus Rashford czy Eric Bailly.

Mourinho podczas jednej ze swoich konferencji prasowej narzekał na "dziedzictwo" pozostawione mu przez poprzedników. Portugalczyk odnosił się wówczas do jakości piłkarzy w swoim zespole.

Media prześcigają się w typowaniu graczy, którzy latem będą chcieli zmienić barwy klubowe. Jednym z czynników stojących za tymi decyzjami ma być właśnie nieumiejętność znalezienia wspólnego języka z José Mourinho.


TAGI


« Poprzedni news
Shearer: Przed sir Alexem największa walka
Następny news »
Carrick: Sobota była dla nas trudnym dniem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (62)


Tomwk1988: No tak, "dostaje 100 tys.+ funtów na tydzień, dostaje szanse w meczu z drużyną która w przyszłym sezonie będzie grać na niższym szczeblu rozgrywek i przegrywamy z ogórami. Teraz jestem zły na trenera bo mnie skrytykowal publicznie i albo będę grał w każdym meczu w podstawie albo zmieniam klub". Tak dla mnie wyglądają problemy tych grajkow. Krytyka Mou straszna ale sukces można odnieść tylko wtedy jeśli się trenerowi ufa i pracuje dla niego ze 100% zaangażowaniem. Nie widać tego u grajków choć za pieniądze które dostają powinni być w stanie pójść w ogień nawet za Smuda. A Mou jak na tak beznadziejnego trenera to i tak zdobył najwięcej pkt i najlepsze miejsce od czasów sir Alexa (który miał do dyspozycji w większości jednak piłkarzy z przed ery internetu w wieku dorastania. Teraz świat się zmienia i trzeba nianczyc malolatow bo inaczej z płaczem do gazet lecą i do agentów. Żenada, chca być wielcy ale są zbyt leniwi by to osiągnąć.
» 8 maja 2018, 16:48 #58
Widziwoj: @ matizek92 Większość trenerów ma jakieś tarcia w drużynie- zapewne o tym myślisz w kontekście Guardioli. Tyle, że sprawa rozbija się o to, czy menedżer te tarcia przenosi przed kamery czy nie. Widzę kolejny fanboj Mourinho a user @lukJakubowski pisząc o wymysłach prasy, to trochę mi przypomniał retorykę z czasów ZSRR. Tam też wszystkiemu winni byli "imperialiści i kułacy". W wypadku Mourinho wszystkiemu winna jest "zła prasa fabrykująca wymysły" i "leniwi piłkarze". Jesteście śmieszni. Powinniście dostać bana za sabotowanie klubu, bo nikt przy zdrowych zmysłach nie formułuje opinii, że publiczne robienie we własne gniazdo to rzecz dobra dla zespołu.
» 8 maja 2018, 12:27 #57
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2018 13:55

Nie jestem fanbojem Mourinho. Po prostu nie jestem też ingorantem, który za wszystko obwinia trenera. Co powiesz o publicznej krytyce przez Sir Alexa Fergusona? Śmieszny to jesteś Ty, bo widzisz tylko to co chcesz widzieć. Mou nie raz powiedział, że przeciwnik był lepszy. To taka głupia łatka przypięta do trenera, która się za nim ciągnie i wszyscy to kłamstwo powtarzają, tak samo głupia jak to, że jest defensywnym trenerem, a liczby pokazują coś innego.
» 8 maja 2018, 13:54 #56
Widziwoj: Tylko, że Sir Alex Ferguson nie rozwalał szatni. Wszyscy byli gotowi pójść za nim w ogień. Zapytaj fanów Realu i Chelsea, co sądzą na temat Mourinha. Nie jestem ignorantem. Patrzę racjonalnie- do czego doprowadza publiczna krytyka piłkarzy. Jeszcze raz powtórzę za to pytanie postawione na początku- "Nie przyszło ci do głowy, że skoro w innych klubach jest inaczej, tylko u nas jest trener, który ma tendencje do publicznego ostracyzmu, to gdzie twoim zdaniem jest normalnie?"
» 8 maja 2018, 14:58 #55
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2018 15:55

Zresztą ta dyskusja i tak nie ma sensu. Masz podwójne standardy oceniania - wszędzie lepiej, tylko u nas najgorzej, bo trener powiedział coś publicznie na temat piłkarza :D :D :D
» 8 maja 2018, 15:55 #54
Widziwoj: Chłopie widzę, że wreszcie załapałeś. "Wszędzie lepiej, tylko u nas najgorzej"- to sam ty napisałeś. Tak jest niestety, ale nie z samej zasady, tylko z powodu osoby trenera. Też uważam, że nie ma sensu z tobą dyskutować, bo nie odpowiadasz na moje pytania. Ja zaś odpowiem na twoje- Inter i Porto będą wielbić Mourinho ponieważ odniósł z nimi sukcesy, przekraczające ich oczekiwania i aspiracje. Real, Chelsea- już niekoniecznie, bo fani zdają sobie sprawę, że z innym menedżerem po prostu wyglądałoby to lepiej. United jest w tej drugiej grupie, bo ma piłkarzy, z których inny menedżer mógłby wykrzesać coś więcej. Dlaczego niechciany przez Mourinho Mchitarjan z miejsca stał się czołową postacią w Arsenalu? Z Martialem będzie identycznie? Zresztą część z was, z jednej strony jedzie po Martialu, ale pod newsem o tym, że mogłaby nastąpić wymiana Martial- Willian, zaklina, żeby tylko nie wzmacniać lokalnych rywali. To co w końcu jest słaby czy macie świadomość, że Mourinho tłamsi niektórych piłkarzy.
» 8 maja 2018, 17:02 #53
lukJakubowski: Jeśli piłkarze grają na zwolnienie trenera to kijowo o nich świadczy. Brak szacunku dla kibica i pracodawcy. A, co do Mou. Trudno, żeby w tyłek wchodził swoim graczom. Bez przesady. Wiele newsów to wymysły prasy, a nie cytaty Mou. Póki co, charakterni zapierdzielaja na boisku (Lukaku, Sancho Pansa, Lingard), a cipulenki rozkładają nogi (Martial - lubię typa, ale stwierdzam fakty).
» 8 maja 2018, 11:26 #52
Widziwoj: @ asart @Ziyo23 Popatrzcie na Guardiole. On nigdy nie krytykował swoich graczy publicznie. Nie trzeba jeździć po piłkarzach przed dziennikarzami, by odnosić sukcesy. Broniąc Mourinha w tej sprawie tylko się kompromitujecie i sabotujecie Manchester United
» 8 maja 2018, 10:38 #51
matizek92: Akurat Guardiola to nie najlepszy przykład jeśli chodzi o relacje z piłkarzami.
» 8 maja 2018, 10:50 #50
leyton: nam kibicom tez sie to nie podoba, mou out
» 8 maja 2018, 09:34 #49
matizek92: Leyton out!
» 8 maja 2018, 10:51 #48
GoForWin: Ty nie masz absolutnie żadnego prawa nazywać siebie kibicem.
» 8 maja 2018, 14:46 #47
pequ89: Nie przypominam sobie, żeby SAF krytykował publicznie jakichś piłkarzy. Nawet jak był z kimś w konflikcie. To jest duży minus Mourinho. Takie rzeczy powinny być załatwiane w szatni.
» 8 maja 2018, 08:06 #46
trikos: Ferguson on Rooney and Ronaldo, post-Sunderland 2006: 'That was possibly the worst performance of the season from the two of them.'

Yhy
» 8 maja 2018, 08:55 #45
EmilCioran: Takie sprawy powinno się załatwiać w szatni. Publiczna krytyka to nie jest dobry sposób zwłaszcza u trenera, który sam nie potrafi przyznać się do błędu. On publicznie nie potrafi powiedzieć że na ten czy inny mecz dobrał zła taktyke itp a potrafi na konferencjach krytykować piłkarzy? Słabe to i to nawet bardzo.
P. S. I jeszcze wyjaśnia tym co przekręcają czyjeś wypowiedzi że nie chodzi mi o to że tylko Mou jest winien ale o to że ten pan jak zwykle widzi tylko czyjeś błędy a swoich nie.
» 8 maja 2018, 06:56 #44
asart: Ja tam pamietam ze nasz drogi trener mówi ze to piłkarze wygrywają mecze , a jak przegrywamy to on jest odpowiedzialny. W ostatnim meczu dał pograć ławce która tak wymagającego przeciwnika powinna roznieść w pył, a jeżeli im się to nie udało to dokonane zmiany musiały to zrobić.
» 8 maja 2018, 07:54 #43
Ziyo23: Masz racje asart jak wygramy Puchar Anglii to ci krytycy będą go całować w zadek.
» 8 maja 2018, 08:17 #42
trikos: Ferguson robił to samo. Poczytajcie sobie prasę z tamtych lat i tyle. Pamięć to ważna sprawa a jak krótka to wujek google.
» 8 maja 2018, 09:11 #41
Lokator23: Czyli Mou robi to co najlepiej potrafi. Za swoje fatalne wyniki pbwinia wszystkich poza soba. Pod Mou nie pamietam zeby jakis pilkarz wzbij sie ostatnio na wyzyny swoich umiejetnosci a wrecz przeciwnie wiekszosc obnizyla loty
» 8 maja 2018, 01:57 #40
Ziyo23: Kto nie zgadza się z trenerem powinien jak najszybciej opuścić klub koniec kropka
» 7 maja 2018, 23:06 #39
AnotheReDevil7: W większości opinii zgadzam się , publiczne krytyka Moi jest niepotrzebna i szkodliwa. Jednakże nie zauważyliście , że postępowanie Portugalczyka jest "kibicowskie"? Zawsze zdaje mi się , że tego typu wypowiedzi mają podreperować jego wizerunek ,ale to daje wręcz odwrotny efekt do zamierzonego . Od zawsze uważałem go za bardzo inteligentnego człowieka , dlatego nie wydaje mi się , żeby robił umyśle te zagrywki
» 7 maja 2018, 22:25 #38
Lokator23: Cos w tym jest do tego Mou to jest bardzo dumny czlowiek i ta duma fo zrzera. Nie potrafi przyznac sie do bledu
» 8 maja 2018, 02:13 #37
wegiel13: Prosze, prosze chlopcom nie podoba sie krytyka ze strony trenera. To niech sie kur.. ogarnom i niech zaczna grac w pilke jak nalezy! Wtedy nikt ich nie bedzie krytykowal.
» 7 maja 2018, 22:20 #36
duncaneedwards: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.05.2018 21:45

czekalem az zacznie mourinho zrzucac wine na wszystko wokol siebie. i tak zaczal robic od 2 sezonu. wszeedzie gdzie byl zostawial spalone mosty. i tutaj na old traffford tez tak bedzie. w 3 sezonie jesli nie uratuje sie wynikami to skonczy z konfilktam. jesli juz mu sie uda to daje mu gora 4 sezony
» 7 maja 2018, 21:45 #35
mikon70: No tak spalone mosty wszędzie. W Realu to taki bajzel zostawił, od kiedy był w Realu to dochodzili do półfinału w lm. Zostawił silny skład który wygrał potem lm. Inter tez był solidna ekipa ale benitez wszystko zniszczył. W Chelsea za drugiej kadencji to ewidentnie niektórzy grali na jego zwolnienie czyt. Hazard i courtois.
» 7 maja 2018, 23:15 #34
ess: o to właśnie chodzi. i w chelsea i w realu stracił szatnie, jak się nie ogarnie to u nas też ją zaraz straci i to będzie jego koniec
» 8 maja 2018, 03:13 #33
BajtiMU: Po części jest to prawda,ponieważ krytykowanie danego zawodnika publicznie nie jest na pewno dobre ale nie zapominajmy jak Mourinho wielokrotnie ściągał presję z piłkarzy i brał ją na siebie a także nie wytykał żadnemu piłkarzowi w mediach,że przegraliśmy ponieważ dany piłkarz popełnił błąd czy zagrał zle ale oczywiście o takich sytuacjach się już nie mówi ale Ja się już chyba do tego przyzwyczaiłem.
» 7 maja 2018, 21:28 #32
primasort: Nadchodzi trzeci sezon,przy dobrych wiatrach trzy dni przed wigilią już nie będzie Jose w klubie.
» 7 maja 2018, 21:20 #31
Hoodys: Jose właśnie niszczy szatnie (wg mediów ) a i tak są niektóre głosy poparcia ? Czyli co, Mourinho nie potrafi dotrzeć do zawodników i to oni mają wylecieć ? Czyli następne lata zmarnowane bo tak sobie ktoś zażyczył ? Trener jest szefem, ale nad nim też stoi parę osób i wątpię żeby ktokolwiek się zgodził na wywalenie pol drużyny bo jednej osobie tak pasuje
» 7 maja 2018, 21:16 #30
Spadkobierca: Żaden piłkarz oficjalnie nie będzie mówił, że trener jest bee. Co robiło Chelsea w ostatnim sezonie Jose? Po cichu grali przeciwko niemu, a ludzie myśleli, że to tylko zjazd formy. Mistrz nagle przestał potrafić grać, a po zmianie trenera nagle sobie przypomnieli o wszystkim?
» 7 maja 2018, 21:40 #29
wegiel13: To tylko pokazuje brak profesjonalizmu! Moim zdaniem nie wazne jak bardzo nie lubisz trenera za kazdym razem jak wychodzisz na boisko poprostu chcesz wygrac i tyle. Jesli zawodnicy postanawiaja przegrywac zeby w ten sposob "ukarac" trenera to dla mnie jest to nic innego jak dziecinada i wspomniany wyzej brak profesjonalizmu!
» 7 maja 2018, 22:27 #28
Spadkobierca: Oczywiście, że jest to brak profesjonalizmu i osobiście nie rozumiem dlaczego zwalnia się w takich przypadków trenerów, zamiast pokazać gwiazdeczkom w klubie kto tutaj rządzi. Nie zmienia to jednak faktu, że Jose sam daje im powody do tego.
» 8 maja 2018, 18:40 #27
Keane16: Uważam, że najgorszą rzeczą jaka może spotkać klub jest podzielona szatnia, a niestety według mnie swoim postępowaniem (nie tylko publiczną krytyką piłkarzy) J.Mourinho do tego doprowadził. Zresztą Manchester United nie jest pierwszym klubem, w którym swoimi zachowaniem J.Mourinho wywołuje problemy wewnętrzne. Zwróćcie uwagę, że kiedy był w Realu bardzo głośno było o jego konflikcie z Ronaldo i Casillasem, a jako jeden z powodów zwolnienia z Chelsea wymieniany był jego konflikt z piłkarzami.
» 7 maja 2018, 20:50 #26
Widziwoj: @ Mati0074 Bo z fanbojami Mourinha jest taki problem, że oni stoją na stanowisku, że krytyka Portugalczyka to atak na Manchester United. A tymczasem jest całkiem na odwrót. Dziwi mnie tendencja, że wolą usunąć prędzej zawodnika niż obecnego menedżera. Taki Martial jest tego najlepszym przykładem. Do czasu przyjścia Sancheza był bożyszczem na tej Devilpage. Po przyjściu Sancheza, stopniowo zaczęły jak grzyby pod deszczu powstawać negatywne komentarze odnośnie jego zaangażowania, że jest kapryśny itd. Fanboje Mourinha łykają wszystko jak pelikany
» 7 maja 2018, 20:37 #25
Me89v2: No Jose taki już jest. Moim zdaniem nie jest to dobre. Z reszta Jose znany jest z konfliktów w szatni.

Wiele razy widziałem jak Klopp po złych zagraniach bil brawo i motywowal. Jose za to ma minę jakby strzelał 100 fochow podczas spotkań. Moim zdaniem to bo w końcu ponownie przekresli w kolejnym klubie
» 7 maja 2018, 20:35 #24
wrobel1992: Mou tym gadaniem publicznie kto co i jak strzela sobie w stopę. Może wymyślić najlepszą taktykę na świecie, ale nie mając drużyny za sobą i atmosfery w szatni nie ugra nic. Fajnie jakby zmienił to w swoim podejściu, ale raczej to nie grozi niestety.
» 7 maja 2018, 20:33 #23
Mati0074: zwolennicy murinja maja problemy z mysleniem najwidoczniej. Ten kto uwaza ze ten The special zero prawidlowo postepuje to chyba nie wie co mowi. Kiedy SAF czy LvG czy Guardiola, Klopp czy ktos inny z wielkich trenerow cisnie pojedynczych pilkarzy publicznie ? Czy trener bayernu ostatnio pocisnal po lewandowskim po 1 meczu w LM ? nie, stanal za nim murem. Otworzcie oczy baranki bo to jest koniec siwego i nastepny jego sezon bedzie ostatnim, dlaczego? Dlatego bo polowa szatni sie obrazi i przestana grac i bedzie dasfidania
» 7 maja 2018, 20:27 #22
Widziwoj: Fanboje Mourinho. Problem nie jest krytyka samych piłkarzy przez menedżera ( bo to tej ma prawo), ale krytyka wyrażana publicznie. Wszelkie brudy powinno się prać w zaciszu szatni, a nie kablować na piłkarzy na konferencjach prasowych. Jeżeli bronicie Mourinho za publiczne łajanie swoich zawodników, to według mnie podobnie jak i on szkodzicie zespołowi Manchesteru United. Zauważcie, że praktycznie nie ma menedżerów w czołowych klubach, którzy po przegranym meczu wskazują konkretnego kozła ofiarnego. Tylko u nas jest taki ananas. To wam nie daje do myślenia? Skoro cały świat jest inaczej urządzony, a w United jest inaczej, to gdzie jest normalnie?
» 7 maja 2018, 20:19 #21
DevoMartinez: Kiedys normalne bylo, ze ziemia jest płaska...
» 7 maja 2018, 21:10 #20
piter100000: mi też się nie podoba publiczna krytyka. niech ich rypie w szatni czy na treningach, a nie daje publicznie karmę dla pismaków, żeby tworzyli teorie spiskowe. zresztą po ostatnim meczu Jose znowu u mnie sporo stracił.

" Nasz występ nie był wystarczająco dobry. Zawodnicy, którzy zastąpili innych, nie zagrali na dobrym poziomie. Kiedy indywidualności tak postępują, zespołowi trudno jest dobrze zagrać. Być może teraz nie będziecie pytać, dlaczego piłkarz A, B czy C nie grają zbyt często"

wybaczcie, ale dla mnie ten cytat dosadnie pokazuje, że Jose czekał na taki mecz, żeby móc to powiedzieć. coś w stylu "widzicie, a nie mówiłem". dla mnie to jest po prostu słabe. jakby nie zagrali to menedżer powinien bronić swoich piłkarzy tak jak robił to Ferguson i tak jak robi to obecnie w Realu Zidane
» 7 maja 2018, 20:18 #19
DevoMartinez: Nie musial tyle czakac bo taki mecz byl wczesniej, tez dal szanse zmiennikow i tez wtopa. Pozatym taka sama krytyka idzie ze storny kibicow ale ona do zawodnikow nie dociera. Menager tez same zarzuty postawil co kibice i to do tych przeplacanych laleczek powinno juz dotrzec.
» 7 maja 2018, 21:08 #18
Spadkobierca: Devo, powtarzam się w tym artykule. My jesteśmy kibicami, krytykujemy w mediach społecznościowych takie występy i to jest normą. Inaczej już jest z trenerem. Krytyka swoich piłkarzy w mediach, rzucanie karmy pismakom to prosta droga do postawieniu przeciwko sobie całej szatni. To nie będzie nic nowego w przypadku Jose, to będzie zwyczajne zatoczenie koła.
» 7 maja 2018, 21:36 #17
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.05.2018 20:16

Krytyka jak najbardziej zasłużona ale nie w taki sposób, nie w mediach. Zamiast zostawić to w "szatni" to trener się dziennikarzom użala i przez to sam nakręca różne dziwne medialne plotki, hurr durr mam zawodników po poprzednich trenerach, a nie tych co sam bym chciał kupić - czyli pokazuje, że nie potrafi pracować z każdym tylko musi sobie kogoś upatrzyć.
Plus jednych można gnoić, a innych już nie, Fellaini jakiego syfu by nie zagrał to ideał, a nawet po krytyce kibiców dostanie wyjściową jedenastkę i opaskę kapitana.
» 7 maja 2018, 20:14 #16
RedsFan: Fakt jest taki, że pół sezonu chwalił ich i klepał po plecach. Ile można jak to nic nie dawało to zaczął krytykować i nagle połowa składu obrażona.
» 7 maja 2018, 20:13 #15
And: Pamiętam, że JM chwalił drużynę po meczach zremisowanych czy nawet przegranych. Ale wówczas oni zostawiali zdrowie na boisku, w ostatnim spotkaniu jakoś nie było tego widać co poniektórych
» 7 maja 2018, 20:03 #14
masterofshadows: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.05.2018 19:26

Oni chyba oczekują że po zagraniu padliny powie im sie: "dobra jest, następnym razem wygramy".No i Mou na razie krytykuje tylko tych którzy tego wymagają
» 7 maja 2018, 19:26 #13
uzil25: Ronaldo grał g**** pół sezonu. Zidane nie krytykował go, nie maltretował, nie leciał do mediów żeby przejechać się po Portugalczyku a wspierał, bronił, rozmawiali ze sobą 1 na 1 o czym Francuz informował.

Skutek? Przyszła forma i gościu w 10 meczach wbił 20 goli i złapał fenomenalną dyspozycję. Potrzebował jednak wsparcia i zaufania.

Kibice, dziennikarze i media domagali się odsunięcia Crisa od pierwszej jedenastki. Zidane poczekał i to odpłaciło mu się. Chyba sam Ronaldo bardziej panikował i bał się, że może się kończyć a tu proszę zaufanie, pomoc i wiara.

Widzieliście podobne gesty Jose względem Martiala czy Shawa? Po jednym meczu co Ci nie poszedł, siadasz na ławie.
Shaw zagrał 5 czy 6 meczów z rzędu gdzie prezentował się solidnie czy też bardzo dobrze i co znowu zaraz ława i krytyka.

Panowie no niestety charakter Mou jest taki a nie inny. Albo on odchodzi albo ktoś. W naszym wypadku Jose dostanie choćby nie wiem co więc niestety będzie prowadzić swoje czystki.

Cześć szrotu trzeba się oczywiście pozbyć ale niektórzy mają u Portugalczyka po prostu przegwizdane.

Grasz dobrze na lewym skrzydle (chodzi mi o Rash i Martiala, wielkie zagrożenie z naszej strony płynie właśnie z tej strony boiska, chłopaki mają fajne staty i rozwijają się) i za nagrodę dostajesz kolejnego gościa na swoją pozycję, który jest świetny (tego Alexisowi nie odbieram) a drugi bok na skrzydle jest de facto nie obsadzony albo wystawiasz tam zapchajdziurę. No trochę nie ten tego...

Poza tym czekam na ściągnięcie przez Mou tych zawodników Sevilli, którzy mieli grać u Mourinho pierwsze skrzypce.

Jeszcze zaczekam na kolejne wersy typu "dla tego klubu to nic nowego" po odpadnięciu w 1/8 z LM z Sevillą.

No i na kolejne spektakle na Old Trafford pod tytułem "żenada", przepraszam na dwumecze pokroju tego z Teatru Marzeń.

Nie umiejszam Jose wykonywania solidnej pracy bo LE, puchar ligii, Tarcza Wspólnoty jest a może być jeszcze FA Cup i drugi z rzędu sezon z LM co jest realną poprawą.

Jednak wielu zachowań Jose musi się wyrzec i zmienić nastawienie w niektórych kwestiach. Musi być w tym klubie ogień, siła, pasja, ambicja, zaangażowanie i radość a nie minimalizm, kalkulacja i gra tylko po pozytywny wynik.
» 7 maja 2018, 20:17 #12
DevoMartinez: Wszystko ladnie ale popelniles podstawowy blad ktory cala reszte wywodu dyskwalifikuje. Porownales goscia ktory w pilce osiagnal prawie wszystko - Ronaldo do naszych gwiazdorow ktorym sie wydaje, ze wpilce juz cos znaczą i maja chyba przerost ego a na pewno oczekiwan. Szanse dostali zawodnicy ktorzy maja cos do udowodnienia wiec powinni gryzc trawe. A tego nie robili.
» 7 maja 2018, 21:03 #11
Spadkobierca: Głupotą jest krytykowanie swoich piłkarzy w mediach, zamiast zrobić im suszarkę w szatni, albo zrobić suszarkę i nic nie mówić w mediach.
» 7 maja 2018, 21:33 #10
DevoMartinez: Wiec moze suszarki w szatni przestaly dawac efekt? Bo w to, ze potrafi im powiedziec pare ostrych slow w przerwie to w to chyba nikt nie watpi. Skoro przelatuje to niektorym kolo ucha to postawil ich przed publicznym pregiezem. Facet z jajami w takiej sytuacji spreza sie i udowadnia, ze ma charakter. Zwlaszcza, ze to byl kolejny mecz dla zmiennikow zeby sie pokazac i ponownie zawiedli.
» 7 maja 2018, 21:42 #9
Diabelred: DevoMartinez,

Fakt Ronaldo to zly przyklad, bo jednak Ronaldo to ich legenda, pilkarz, dzieki ktoremu wskoczyli na tak wysoki poziom i utrzymuja sie na nim juz ladnych pare lat. Zidane bylby niezbyt inteligentny, gdyby mial krytykowac pilkarza, dzieki ktoremu sam Francuz jest uwazany(2 LM i liga) za jednego z najlepszych trenerow na swiecie. Duzo lepszym przykladem jest Benzema. Francuz juz od kilku lat gra kupe, a mimo to Zidane ciagle go broni, pomimo ze mial wiele okazji by zmieszac go z blotem.
» 7 maja 2018, 22:01 #8
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.05.2018 22:04

Benzema to tam akurat czlowiek zagadka i nie wiem czy tez dobry przyklad. Francuz musi miec jakies niezle tasmy na Pereza, ze nikt o nim złego słowa nie powie, nie wspominajac o temacie sprzedazy. To pol zartem ale w sumie przez to stracili Morate. W kazdym razie dla mnie to wyglada jakby miarka sie przebrala dla JM i bedzie chcial pozegnac paru kopaczy po sezonie.
» 7 maja 2018, 22:04 #7
Spadkobierca: Brakuje nam w szatni mentalności Roya, przydałby się w sztabie koleś z takim właśnie charakterem. Jose i suszarka? No nie wiem, nie widzę go w takiej roli.
» 8 maja 2018, 18:42 #6
Mattias: Najbardziej obawiam się trzeciego sezonu Mourinho.
» 7 maja 2018, 19:16 #5
Sancho: Grają dziadostwo, będą się sypać na nich dziadowskie komentarze, proste. To nie arsenal że poklepią ich po główce i powiedzą dobra jest
» 7 maja 2018, 18:24 #4
Spadkobierca: Jak to nie? Brak zwycięstwa w Premier League, pośmiewisko w LM, możliwy do wygrania Puchar Wengera... I teksty, że to udany sezon, bo mamy pewne miejsce w LM... Normalnie Arsenal do jeszcze nie tak dawna.
» 7 maja 2018, 21:31 #3
GoForWin: A mi się nie podoba biadolenie mediów, ale jakoś nie robię wyssanych z palca artykułów na ten temat.
» 7 maja 2018, 17:41 #2
Spadkobierca: Bo nie jesteś pismakiem. Wyssane z palca hm, no nie wiem. Patrząc na przeszłość Jose to ciężko nie mieć wrażenia, że to po prostu prawda. Krytyka krytyką, ale takie sprawy raczej powinno załatwiać się w szatni, a nie narzekać na piłkarzy w wywiadach.
» 7 maja 2018, 21:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.