Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Styl gry Manchesteru United odstraszy największe talenty?

» 20 marca 2018, 11:22 - Autor: matheo - źródło: tribalfootball.com
Jamie Redknapp, były piłkarz Liverpoolu, uważa, że styl gry preferowany przez Jose Mourinho może zniechęcić najbardziej utalentowanych zawodników do transferu do Manchesteru United.
Styl gry Manchesteru United odstraszy największe talenty?
» Jose Mourinho w ostatnich tygodniach jest coraz częściej krytykowany za styl gry Manchesteru United
Na Mourinho spadła fala krytyki po tym jak drużyna opadła z rozgrywek Ligi Mistrzów z Sevillą. W tym spotkaniu w wyjściowym składzie znalazł się Marouane Fellaini, a na ławce rezerwowych zasiedli m.in. Juan Mata, Paul Pogba i Anthony Martial.

– Niektórzy mogą mówić, że to największy klub na świecie. Jeśli jednak miałbyś grać w Manchesterze United i jesteś utalentowanym piłkarzem, to czy naprawdę w chwili obecnej chciałbyś tam iść, biorąc pod uwagę ich styl gry? – mówi Redknapp.

– Nie patrzyłbyś na ten zespół i mówił: „to jest drużyna, w której chcę grać”. W ich grze nie widać radości. Nie pasuje to też kibicom i dlatego myślę, że przegapią kilku naprawdę dobrych zawodników – dodaje były gracz Liverpoolu i Tottenhamu.


TAGI


« Poprzedni news
Ramsey na transferowej liście życzeń Mourinho
Następny news »
Czerwone Diabły w reprezentacjach: Sprawdź, kiedy grają piłkarze Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (71)


KnabrnyGad: Redknapp rozmawia z ludźmi w tym z młodymi chłopakami i na pewno ma rację, że jak ktoś ma na stole kilka ofert, to na pewno weźmie to pod uwagę.
» 21 marca 2018, 13:44 #69
ax1d: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2018 12:01

Wpadamy ze skrajności w skrajność:
Mieliśmy LVG, który wolał nie strzelać, siedzieć na własnej połowie i grać wszerz, byle nie stracić piłki.
Teraz mamy Mourinho, który piłki boi się jak ognia, oddaje ją przeciwnikowi, a "akcje" powinny być rozgrywane na 4 kontakty: DeGea/obrońca -> Lukaku -> któryś pomocnik -> Lukaku -> gol.
» 21 marca 2018, 12:01 #68
lukJakubowski: Gdybym gral w gale, a kto czytal moja powieść ten wie. Instytut Gruźlicy. Ten wie, ze Jose to facet, jak my. Popełnia błędy, ale zalezy mu na triumfach. Wierzmy w Niego. To tylko i aż menager United. Nie chce Kloopa i i innych. Dajmy szanse Mou!
» 20 marca 2018, 21:50 #67
Klimaa: Na pewno pod względem czysto wizualnej gry ciężko nam równać się z innymi drużynami. Gramy topornie i mało atrakcyjnie ale jednak drugie miejsce w lidze mamy. Najlepiej gdy efektowność łączy się z efektywnością ale to potrafią tylko nieliczne drużyny. Może nowy sezon, z nowymi twarzami przyniesie nam lekkie zmiany.
» 20 marca 2018, 21:40 #66
Me89v2: Jeszcze max rok z nim I może znów gra United zacznie dostarczać trochę radości radosci i emocji :) póki co to zdrowiej śledzić wyniki na flashscore, tylko weź tu odpuść sobie mecz :) awykonalne
» 20 marca 2018, 19:06 #65
karreem: Carragher były gracz maszego wroga korzysta z okazji aby nam dopiec. Co z tego że jego Liverpool zawsze grał pięknie, skoro nie kwalifikował się do miejsca dającego grę w LM.To z Liverpoolu uciekają najlepsi piłkarze Suarez, Coutinho, a do nas przychodzą, Pogba, teraz Sanchez. Mou wciąż buduje zespół, i musi osiągać wyniki stąd taki styl gry nieefektowny ale efektywny. Jestem pewny że kolejny sezon będzie dużo lepszy w naszym wykonaniu, a i styl gry będzie dużo przyjemniejszy dla oka.
» 20 marca 2018, 17:36 #64
Lokator23: a gdzie Ty u nas widzisz efektywny styl gry ??
» 20 marca 2018, 17:58 #63
ferdas: To są słowa Redknappa a nie Carraghera. Choć faktycznie, brzmi jak Carragher :)
» 20 marca 2018, 18:19 #62
EricKing: Lokator - po prawej stronie masz dowód. Plus bilans bramkowy jak efektowny Tottenham. Chociaż liverpool w ostatnich meczach nam już pod tym względem wyraźnie odskoczył.
» 20 marca 2018, 22:45 #61
Lokator23: Dla Ciebie drugie miejsce i 15 pkt straty brak ligi mistrzow to takie super efektywne granie ?? Fakt udalo nam sie strzelic troche bramek ale to glownie na poczatku sezonu gdzie bylo kilka fajnych wynikow a teraz. Z meczu na mecz jest coraz gorzej coraz to wiekszy brakt stylu, bramek, czegokolwiek. Serce krwawi i peka jak patrze na moje United
» 21 marca 2018, 10:07 #60
RedDevils4life: Jest taka szansa, poniewaz kazdy ma oczy i widzi w jaki sposob gramy oraz marnujemu potencjał ofensywny. Z drugiej strony zarobki, LM, reputacja klubu, liga itp. Wedlug mnie istnieja dwie mozliwosci. Albo przyjda bez problemu, ale jako najemnicy za duza tygodniowke albo po prostu beda najzwyczajniej w świecie chcieli grac dla Mourinho. Co do tej drugiej opcji beda to pewnie zawodnicy odpowiedni do zadan taktycznych stosowanych przez Jose. Co do tych pierwszych to beda kopia Sancheza. Czlowiek o duzych umiejętnościach jednak albo tygodniowka zniecheca go do starania albo nie moze odnalezc sie w taktyce badz klubie.
» 20 marca 2018, 16:30 #59
ax1d: Jest jeszcze trzecia możliwość - nie przyjdą.
» 21 marca 2018, 11:56 #58
VelDan: Tak krótko do komentarzy nizej. Ta gra jest skuteczna - najlepsze wyniki odkąd odszedl Ferguson.
Czy nie będzie za sezon? Zobaczymy. Mou powiedział że potrzebuje 3 lat żeby walczyć o mistrza i nic nie wskazuje żeby tak nie miało być.
Bo pieprzenie typu "wyniki lepsze niż gra" to możecie sobie wsadzić w to samo miejsce co "city złapie zadyszkę w grudniu"
» 20 marca 2018, 15:58 #57
Blau: "nic nie wskazuje żeby tak nie miało być."
Sevilla nam już pokazała, że daleko na takim stylu nie zajedziemy.
» 20 marca 2018, 16:45 #56
RedDevils4life: Ja bym chcial tylko zaznaczyc bardzo wazna roznice pomiedzy dwoma spotkaniami.

Mecz z Liverpoolem - to byl styl Mourinho.
Mecz z Sevilla - to byl brak stylu.

Styl Mourinho opiera sie na wylaczeniu najwazniejszych zagrozen pod nasza bramka i grania z kontry. Z Liverpoolem to siadlo odpowiednio. Z Sevilla nie zaprezentowalismy kompletnie nic. A najgorsze, ze w takim meczu powinnismy jednak miec pomysl na bardziej ofensywna gre a nie wrzutki na Fellainiego od samego poczatku.
» 20 marca 2018, 16:50 #55
Blau: Laga na Lukaku i próba zgrania piłki głową - to jest bardziej styl Mourinho. Jeśli by było tak jak napisałeś, czyli dobra defensywa plus szybkie kontry, to takie coś byłoby jak najbardziej do zaakceptowania (nawet by mi się podobało) Niestety, ale sezon zweryfikował, że ciężko u nas z przeprowadzeniem jakiejkolwiek składnej akcji (zarówno kontratak jak i atak pozycyjny), a z defensywą też miewamy problemy o czym świadczy fakt, że po roku przerwy ponownie De Gea zostanie zawodnikiem sezonu.
» 20 marca 2018, 17:36 #54
RedDevils4life: Jasne. Zgadzam sie, ze te kontry moglyby byc lepsze, bo po zastanowieniu sie to nie sa one zbyt atrakcyjne. W sumie to czasem ich nawet nie umiemy wyprowadzic.

No wlasnie z ta defensywa jest pewien problem. Niby jestesmy w czolowce pod wzgledem straconych goli, ale pozwalamy na zbyt wiele i nasza obrona nie czysci tak jak powinna. Pressingu to juz w ogole nie zakladamy.

Nie wiem, moze z odpowiednimi piłkarzami do takiej taktyki umielibysmy grac z kontry?
» 20 marca 2018, 23:44 #53
NicPozytywnego: Możecie pisać co chcecie, ale prawda jest taka, że większość piłkarzy pod okiem dinozaura zatrzymała się w rozwoju wyjątkami są chyba tylko Martial i Lukaku.
» 20 marca 2018, 15:46 #52
VelDan: Herrera w tamtym sezonie?
» 21 marca 2018, 16:58 #51
DevoMartinez: Bzdury. Jesli skonczymy w topie tabeli, bedzie LM i wiadomo, ze i kasa konkretna to nikogo nie odstraszy. Do tego mamy pare poyzcji wybrakowanych na ktore mozna "wskoczyc" i wywalczyc pierwszy skład.
» 20 marca 2018, 13:55 #50
Batigol222: Tylko czy nie będzie tak, że jeśli po tego samego piłkarza zgłoszą się na przykład Klopp albo Guardiola, to Mourinho będzie musiał powtarzać wariant z Sanchezem, tj. windować tygodniówkę do takiego poziomu, żeby konkurencja zrezygnowała?
» 20 marca 2018, 13:58 #49
DevoMartinez: Zalezy od wielu czynnikow nie tyko od tygodniowki. Mysle, ze o rywalizacje z live o zawodnika nie mamy co sie martwic. City pewnie tak, ale tez zalezy jak obsadzona pozycja w danym klubie i na ile minut gry zawodnik moze realnie liczyc. U nas np dobry prawoskydzlowy gralby duzo. W city czy libe nie specjalnie potrzebuja wzmocnien tam. To samo u nas boczni obroncy, city nam raczej nie podkupi itd.
» 20 marca 2018, 14:05 #48
Batigol222: Niestety, obawiam się, że to może być prawda. Wiadomo przecież, że np. Mane wybrał Liverpool a nie MU ze względu na Kloppa, a Jesus City ze względu na Guardiolę. Młodzi piłkarze dostają propozycję od Guardioli i myślą: "aha, u niego zaczęli grać Busquets, Thiago, teraz młodzi piłkarze w City też wymiatają". Klopp to rzecz jasna Hummels czy Lewandowski, czyli piłkarze, który pod jego wodzą z nołnejmów zamienili się w gwiazdy europejskiego futbolu. Tymczasem Mourinho nie dość, że od dawna nikogo nie stworzył, to jeszcze pozbył się z Chelsea De Bruyne i Salaha, a teraz w MU młodzi piłkarze, jak Martial, Shaw czy Rashford też mają u niego dosyć ciężko.

Niby można dowodzić, że to właśnie Mourinho a nie Guardiola ściągnął Sancheza, tyle że wiadomo, iż w City nie daliby mu tygodniówki o 100 tysięcy większej, niż ta jaką otrzymuje Aguero. Pogba przyszedł i był zapowiadany przez Mourinho jako zawodnik, który pod jego wodzą osiągnie ten sam poziom, co Messi i Ronaldo, a póki co gość ewidentnie zatrzymał się w rozwoju.

Może być tak, że United zamieni się w jakieś angielskie PSG(z zachowaniem wszelkich proporcji), tj. żeby ściągnąć piłkarza będzie musiało oferować mu znacznie wyższą tygodniówkę, niż konkurencja.

Nie wiem, czy z tego można wywieść wniosek, że Mourinho się "skończył". Możliwe że po nieudanej przygodzie z Realem(nikt nie sprowadzał tam "The Special One" po to, żeby w ciągu trzech sezonów wygrał jedno mistrzostwo) a potem zwolnieniu z Chelsea Mourinho ma jakieś niesamowite ciśnienie, żeby jak najprędzej coś znowu osiągnąć i odbudować swoje nazwisko(Liga Europy czy Puchar Ligii nie podpadają pod takie osiągnięcia, dzięki którym trener może odzyskać miano największego futbolowego stratega na świecie). Pytanie, czy taka postawa menadżera nie koliduje z dobrem klubu?
» 20 marca 2018, 13:53 #47
TuhajBej: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2018 13:51

Przyznam szczerze że bawią mnie te hejty na zawodników tylko dlatego że z jakiegoś powodu nie przypasowali Mourinho. Pogba niegdyś wielki zbawca, następca Scholesa, dziś według wielu klaun który jedyne co potrafi robić to zmieniać kolor swojej fryzury. Shaw, jeszcze do niedawna wielki talent, sam Mourinho nawet wspominał nie tak dawno że jest przyszłością tego klubu i zostanie tu na dłużej. Obecnie, out, na wylocie, gra słabo (może dlatego że prawie w ogóle nie gra?) więc sprzedać jak najszybciej. Martial, chłopak który tak naprawdę w dużej mierze uratował van Gaalowi sezon, piłkarz mający zadatki na drugiego Henry'ego, obecnie niepotrzebny odpad sprzedać. Zabawne jest to że niektórzy obruszają się na samą myśl o jakiejkolwiek krytyce na temat Mourinho a sami robią to samo wobec naszych zawodników. Oczywiście, nie twierdzę że nie ma w tym też trochę winy samych zawodników, ale moim zdaniem głównym czynnikiem takiego stanu rzeczy jest Mourinho. Pogba ma zjazd formy i takie są fakty, czy jednak faktycznie jest tak beznadziejnym zawodnikiem za jakiego tutaj się go obecnie uważa? W Juventusie jakoś potrafił całkiem nieźle grać, w United też każdy widział co się działo, chociażby sezon temu gdzie wraz z Herrerą w formie stanowili fantastyczny środek pola. Zresztą nawet i w tym sezonie z początku nasz środek pola bez Pogby wyglądał beznadziejnie. Teraz Shaw, wszyscy na nim wieszają psy, a ile tak naprawdę dostał tych szans aby wykazać? A nawet jeśli dostał i się wykazał to i tak lądował na ławie bo takie widzimisię miał Mourinho. Dalej Martial, 2 razy wbito mu nóż w plecy ze strony klubu. Raz z numerem który dostał dziadek Ibra, który zagrał ledwie jeden niepełny sezon a drugi raz gdy zaczął się rozkręcać i oczywiście dostał ławę kosztem Sancheza który póki co zupełnie nic tutaj nie pokazał. To nie są źli zawodnicy, a nawet jeśli przyjmiemy że grają poniżej oczekiwań to jak ocenić resztę piłkarzy, którzy zasługują na wywalenie już od kilku sezonów, a mimo to pomimo padaki którą grają nadal mają albo pierwsze miejsce w składzie albo przedłuża się z nimi kontrakt? Jak to według was jest sprawiedliwe traktowanie to ja nie mam pytań. Zresztą, nawet jeśli przyjmiemy że ta wyżej wymieniona trójka robi out, to co dalej? Zamiast się wzmacniać, to non stop sprzedajemy graczy, zamiast budować ten skład od podstaw. 2 sezony temu przyszedł Pogba, dokupiliśmy Maticia, dzięki któremu nasz środek pola całkiem sensownie wyglądał, teraz Paul zrobi out i dalej zostajemy bez kreatywnego pomocnika. Young ma już 32 lata i zamiast powoli ogrywać Shawa, to Mou woli się go pozbyć, a latem czekają nas kolejne wydatki na lewego obrońcę, gdzie prawa obrona też już powoli kuleje bo i Valencia jest dość wiekowy. Na lewym skrzydle nie wiadomo jak będzie z Sanchezem, myślę że raczej odpali co nie zmienia faktu że trochę lat na karku już ma i zamiast ogrywać tam naprzemiennie Martiala, to Anthony będzie musiał spakować walizki. Wypadnie Sanchez (albo nie odpali) i zostajemy bez lewego skrzydła, czyli dalej wracamy do punktu wyjścia. A przypominam że inne pozycje także wymagają wzmocnienia, a nie liczyłbym na więcej niż 3-4 transfery latem. W taki sposób, jak po sezonie dwóch, będziemy się pozbywać dobrych zawodników z potencjałem i zastępować ich 30 parę letnimi emerytami to ja się nie dziwię że ta drużyna będzie wiecznie w budowie. Bo zamiast budować i szlifować to co mamy, lepiej robić sobie pod górkę i wymieniać zawodników co sezon a potem robią się braki na kolejnych pozycjach i tak tworzy się jedno błędne koło. W taki sposób "budowa" tej drużyny będzie ciągnąć się w nieskończoność, bo zawsze jakaś pozycja będzie wymagać wzmocnień a cały czas mówimy tylko o pierwszym składzie, o ławce w ramach jakiś kontuzji nie wspominając.
» 20 marca 2018, 13:49 #46
Batigol222: Pytanie, czy to, że Pogba zaczął lecieć w gumki to faktycznie wina Mourinho, czy może po prostu wcześniej, w szatni Juventusu ten jego charakter nie mógł dać o sobie znać? Tam grał obok takich piłkarzy, jak Buffon, Chellini, Pirlo, więc nie za bardzo miał warunki, żeby "gwiazdorzyć", bo otaczali go piłkarze nieporównanie bardziej utytułowani i z niesamowicie mocną pozycję w klubie.
» 20 marca 2018, 13:56 #45
TuhajBej: Zgadzam się, w Juventusie miał obok siebie "silne" charaktery i myślę że po części też mogło mieć to wpływ na jego grę. Nie jest tajemnicą że w United od odejścia Fergusona brakuje w tej drużynie lidera z prawdziwego zdarzenia. Może w przyszłości kimś takim będzie Lukaku? Nie wiadomo. Jednak do czego zmierzam, w ubiegłym sezonie mimo wszystko Pogba jak to Pogba, mimo że nie prezentował tak wysokiego poziomu w Juventusie to jednak z Herrerą w formie tworzyli świetny środek pola. Oczywiście, zdarza się że obiecujący zawodnik może okazać się niewypałem, tyle że wydaje mi się że Pogba już w Juve był całkiem nieźle ukształtowanym zawodnikiem, więc w United powinien zebrać jeszcze większy szlif. Tak się jednak nie stało, czy powodem było gwiazdorzenie? Pogba miał już za sobą okres gry w wielkim klubie, to nie Depay, któremu odbiła palma i po prostu nie poradził sobie z presją wielkiego klubu. Moim zdaniem nic nie wskazywało na to że Pogba nie odniesie tu sukcesu, to naprawdę zawodnik z klasowym potencjałem, jednak wciąż nie potrafi wrócić do swojej formy którą prezentował w szeregach Starej Damy. Zresztą, nawet jeżeli przyjemiemy takie stanowisko że ok, Pogba to niewypał, to co powiedzieć o reszcie naszego składu? Jedyny, równy poziom moim zdaniem trzyma tylko De Gea. Potem (w kratkę) Bailly, Matić, Lukaku, czasem błyśnie Martial czy Rashford i w sumie to by było chyba na tyle. Zresztą ta tendencja panuje w tym klubie już od dłuższego czasu, przychodzą do nas bardzo dobrzy zawodnicy i gasną niczym zapałka. Teraz ledwo co przyszedł do nas Sanchez a póki co gra kiepsko. Rozumiem że jeden, dwóch zawodników może być niewypałami, bo takie się zdarzają ale na tylu graczy myślę że to nie jest przypadek.
» 20 marca 2018, 14:16 #44
kazak8: Zgadzam się Tobą. Nikt nie może być większy niż klub - nawet manager.
» 20 marca 2018, 14:32 #43
trikos: Dlatego właśnie nie lubią pismaków i najzwyczajniej wali się w ryj w UK :)


PS. JUŻ POGBA MIAŁ NIE WRÓCIĆ DO TEGO "KLUBIKU" Kasa ? Może, jest parę miejsc gdzie miałby i może jeszcze będzie miał więcej.
» 20 marca 2018, 13:42 #42
Spadkobierca: Nie wiem czy ktokolwiek zgodziłby się na zapisy w kontrakcie o karnecie do fryzjera.
» 20 marca 2018, 22:26 #41
RyanScholes1878: Zacznijmy od tego, że sprint bocznych obroncow na skrzydlo i wrzutka w pole karne na pałe (a noz sie uda komus strzelic z glowy) nie powinno sie nazywac "stylem"
» 20 marca 2018, 13:18 #40
SiwaGlowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2018 12:52

Mourinho jest skończony jak Benitze.To tylko kwestia czasu aż zacznie obejmować zespoły typu Newcastle.Tam jego filozofia gry będzie miała sens
» 20 marca 2018, 12:51 #39
NoGiveUpUnited: prawda
» 20 marca 2018, 13:01 #38
atos1987: Dokładnie. Tak samo twierdzę już od czasów jego pracy w chelsea.
» 20 marca 2018, 13:24 #37
kazak8: Jestem tego samego zdania
» 20 marca 2018, 14:28 #36
Maveric: Dobrze gada. Polac mu!
» 20 marca 2018, 12:36 #35
Ronal: Szczerze jestem za United całym sercem ale City czy Liverpool prezentują ładniejszą dla oka piłkę. Po prostu grę ofensywną. Mourinho raz ustawia zespół ofensywnie a raz muruje od początku i nie da się tego oglądać. No z Liverpoolem zagraliśmy ofensywnie otwarty futbol. A na Sevillę wyszliśmy zamurowani i jak to się skończyło każdy widział.
» 20 marca 2018, 12:06 #34
walentos: Prezentować ładną dla oka piłkę to nie jest wyczyn. Ładnie dla oka gra też Arsenal, Everton i czasem Crystal Palace ale ważniejsze by szło to jeszcze w parze z wynikami i regularnością a tymi niestety bijemy większość tych ładnie grających.

Nawet jeśli nie ładujemy 4-5 bramek jak Liverpool to potrafimy te naszę wymęczone jednobramkowe prowadzenie dowieźć do końca co tydzień a taki Liverpool niestety ale ogrywa City po to żeby tydzień później przegrać z Swansea a w kolejnym meczu odpaść z FA Cup z West Bromem.
» 20 marca 2018, 12:19 #33
ferdas: No akurat z tą ładną grą Arsenalu to bym nie przesadzał. Ich gra conajwyżej bywa ładna momentami, ale też brakuje tam ładu i składu, podobnie jak u nas.
» 20 marca 2018, 12:21 #32
walentos: Nie no Arsenal gra, ładnie, szybko rozprowadza piłkę , czasem nie mają pomysłu i podają niechlujnie ale na pewno grają bardzo ofensywnie.
» 20 marca 2018, 12:24 #31
Spadkobierca: Ta, a my wygrywamy ładnie, pięknie z Liverpoolem, żeby później na własnym stadionie murować bramkę i dostać lańsko od Sevilli.
» 20 marca 2018, 22:25 #30
Foster: Po tym roku na pewno będzie to już trudniejsze... czar prysł bo do tej pory jednak wiele udało się zamydlić wynikami - odstrzał w LM z taką drużyną jak Sevilla i to u siebie pokazał wiele i obniżył po raz kolejny naszą pozycji w Europejskiej Piłce
» 20 marca 2018, 11:54 #29
SiwaGlowa: Niestety ale ma rację.Po tym ostatnim meczu z Sevilla raczej nikt tu nie będzie chciał przyjść mając wybór.
» 20 marca 2018, 11:49 #28
ferdas: Tak samo jak nie wyszliśmy z grupy w LM za SAFa to już od tego czasu nikt klasowy też nie przyszedł... Rozumiem takie bezsensowne gadki ze strony kibiców czy byłych piłkarzy lfc ale to że te brednie powtarzają kibice MU mnie dziwi.
» 20 marca 2018, 12:03 #27
SiwaGlowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2018 12:15

No i SAF też już przecież nikogo ciekawego pod koniec nie sprowadził.Po za tym wtopa za SAFa to był wypadek przy pracy a Mecz z Sevilla to raczej wizytówka filozofia Jose
» 20 marca 2018, 12:13 #26
ferdas: No z tą wizytkówką Jose to akurat smutna prawda, ale i tak utrzymuję że nie będzie miało to wpływu na chęci innych zawodników do dołączenia do United.
» 20 marca 2018, 12:18 #25
SiwaGlowa: Jakby to przynajmniej było skuteczne to może by nie odstraszali ale niestety wielkich efektów to nie przynosi.
» 20 marca 2018, 12:26 #24
Hammett17: Być może nie będzie to miało większego wpływu na chęć przyjścia do nas nowych piłkarzy, tylko co z tego, skoro będą to najemnicy, których przekona "filozofia" Mourinho i wysoka tygodniówka... Trzeba nam przede wszystkim ambitnych ludzi, dla których gra w United to sprawa honoru i wyznacznik poziomu sportowego, a nie kasy, sławy i lajków na instagramie. Mourinho jest ewidentnie wypalony i nie ma szansy na tchnięcie nowego ducha w naszych, a jeśli widać jakiś powiew świeżości w ich grze, to chyba zapominają akurat kto siedzi na ławce trenerskiej i budzi się w nich sportowa złość, którą nasz portugalski frac zazwyczaj zabija swoimi zblazowanymi komentarzami siejącymi przekonanie, że przeciętność to dla tego klubu chleb powszedni.
» 20 marca 2018, 16:55 #23
szpilu1997: United to takie Los Angeles Galaxy czy Chiny w Anglii - masz status gwiazdy ale jesteś już za stary na grę w topowym klubie - idziesz do United I dymiesz ich na kasę.
» 20 marca 2018, 11:42 #22
ferdas: A Liverpool to taki Ajax Amsterdam, produkuje dużo świetnych graczy, a później trafiają oni do wielkich klubów i dopiero potem zdobywają prawdziwe trofea.
» 20 marca 2018, 11:45 #21
szpilu1997: Szkoda że to United miało u siebie jednego z najlepszych graczy na świecie i odszedł do Realu :)
» 20 marca 2018, 11:47 #20
ferdas: No właśnie..Jeden Ronaldo przy tak licznych przypadkach jak Owen, Xabi Alonso, Torres, Suarez, Coutinho, Mascherano czy za chwilę Salah to faktycznie spory argument z twojej strony :)
» 20 marca 2018, 11:48 #19
walentos: a ja myślałem że taki status ma w tej lidze WBA :)
» 20 marca 2018, 12:09 #18
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2018 11:43

Niech lepiej poda miejsce w tabeli , wynik ostatniego meczu a nawet dwoch bo nawet zadnego z nami nie wygrali . A po drugie niech powie cos o sukcesach Liverpoolu w ostatnich 10 latach ... Do nas chociaz przychodza swietni zawodnicy . A do nich sredniaki ktore sie wybijaja i uciekaja . Czekac tylko az Salah ucieknie do Barcy czy Realu .
» 20 marca 2018, 11:42 #17
szpilu1997: Tak? Jacy to świetni zawodnicy? Porównaj może do Salaha, Mane, Firmino, Van Dijka, Nabiego Keity?
» 20 marca 2018, 11:46 #16
ferdas: szpilu1997 umiesz czytać ze zrozumieniem? Czy Salah albo Coutinho byli wielkimi piłkarzami przed przyjściem do LFC? Gdyby byli to od razu trafiliby do Realu czy Barcy, a tak to Liverpool zrobił z nich dobrych graczy i dopiero potem oni odeszli bądź odejdą do wielkiego klubu.
» 20 marca 2018, 11:55 #15
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2018 11:57

a w czym Firmino lepszy od Lukaku albo Rashforda ? a Mane od Martiala ? Van Djik jest moze lepszy tylko od Lindelofa i Blinda i nic pozatym ... Ewentualnie maja Salaha ktory robi im szał jak Coutinho . My akurat nie mamy na Prawej nikogo i to tylko w tym mozna im pozazdroscic . A to ze Pogba ma cos z glowa to nie znaczy ze jest gorszy od Keity czy Firmino . Ztreszta czas pokaze jak bedzie gral tutaj Keita bo narazie to jeszcze kopie w Bundeslidze . Zabrac im Salaha i zobaczymy gdzie beda . A cos czuje ze Barca albo Real napewno rzuca sidla na niego
» 20 marca 2018, 11:56 #14
Sideswipe: jak im się nie podoba zapier... za klub na całym boisku to elo.
» 20 marca 2018, 11:42 #13
mycka86: Byli piłkarze Liverpoolu lepiej niech się nie wypowiadają na temat MU.
» 20 marca 2018, 11:31 #12
ferdas: Jak dla mnie to mogą oni się wypowiadać, ale niech zachowują chociaż odrobinę obiektywizmu, bo zazwyczaj jest tak że tymi wypowiedziami potwierdzają swoją hipokryzję i stronniczość.
» 20 marca 2018, 11:33 #11
EvilDevil: Tuak się składa, że Redknapp tą wypowiedzią zachował 100% obiektywizmu niestety:/
» 20 marca 2018, 12:09 #10
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2018 11:30

Tą teze potwierdziło np. przyjście Sancheza do MU... Bezsensowne gadanie. Di Marii i Falcao uchodzących wówczas za graczy na światowym poziomie też jakoś nie odstraszyło przyjście do będącego w ogromnym kryzysie Man Utd...
Niech ten Redknapp skupi się może na swoim Liverpoolu, i zastanowi czemu największe talenty wyfruwają od nich z klubu gdy tylko zgłosi się jakiś potentat.
» 20 marca 2018, 11:26 #9
emil1986x: Falcao czy Di Maria jakby trafili na kogoś ofensywniejszego niż LVG czy Mou to byliby mega grajkami
» 20 marca 2018, 11:33 #8
SiwaGlowa: Do Maria trafił na kogoś ofensywniejszego w PSG i szału tam nie robi
» 20 marca 2018, 11:37 #7
szpilu1997: Nie oszukujcie sami siebie, wszyscy trzej wymienieni a szczególnie Sanchez przyszli tu dla hajsu, bo pod względem płaconych tygodniówek United jest jak naiwny mąż który daje pieniądze żonie a ta się zabawia z młodszymi.
» 20 marca 2018, 11:40 #6
ferdas: Wow co ty nie powiesz... A ja myślałem że oni przychodzą tu charytatywnie bo od dziecka kibicują United...
» 20 marca 2018, 11:42 #5
szpilu1997: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.03.2018 11:44

Myślisz że przyciąga ich tu styl gry i możliwość walki o najlepsze trofea? Nie bądź śmieszny, kasa i tylko kasa aktualnie w Manchesterze, jakby nie to że to światowa marka to dziś z tym klubem byłoby blado patrząc na styl gry i wyniki sportowe.
» 20 marca 2018, 11:44 #4
ferdas: Widocznie wolą większą kase niż przyjście do pięknie grającego Liverpoolu i ostatecznie i tak skończenie bez trofeum :) Kasa rządzi futbolem, to prawda :)
» 20 marca 2018, 11:50 #3
szpilu1997: Ale po co Ty tu przywołujesz Liverpool? Liverpool nigdy nie zakontraktuje gościa po 30, który bierze 300tyś/week jak to robi United bo nie ma zniszczonego systemu płac i myśli przyszłościowo a nie jak United - na już.
» 20 marca 2018, 14:04 #2
Gunner01S: Nawet City nie chcialo dac takiej kasy Alexisowi bo to totalna glupota. Zreszta gra Sancheza pokazuje dlaczego nie daje sie takiego kontraktu gosciowi totalnie bez formy ktoremu gry na poziomie zostalo ze 3 lata
» 20 marca 2018, 15:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.