Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho: Brakowało nam charakteru i zaangażowania

» 17 marca 2018, 23:30 - Autor: Rio5fan - źródło: bbc.com
Manchester United pokonał Brighton 2:0 w sobotnim pojedynku w ramach ćwierćfinału Pucharu Anglii rozgrywanego na Old Trafford.
Mourinho: Brakowało nam charakteru i zaangażowania
» Podopieczni José Mourinho nie dali sobie strzelić bramki u siebie w tej edycji Pucharu Anglii
Przepustkę do kolejnej rundy Czerwonym Diabłom zapewnili Romelu Lukaku i Nemanja Matić. Oto zapis pomeczowego wywiadu z niezadowolonym z postawy swoich podopiecznych José Mourinho.

- Nie podobał mi się ten mecz. Uważam, że zasłużyliśmy na zwycięstwo, ponieważ przez większość czasu mieliśmy kontrolę. Zdobyliśmy dwie bramki, a rywale nie zdobyli ani jednej. Dlatego zasłużyliśmy na awans - stwierdził portugalski szkoleniowiec.

- Nie graliśmy jednak w taki sposób, w jaki tego chciałem. Nie wszyscy odpowiednio zareagowali. Niektórzy zareagowali zgodnie z oczekiwaniami. Dzięki ich sile mentalnej oraz jakości piłkarskiej awansowaliśmy. Trudno oczekiwać dobrego wyniku, gdy nie masz nawet minimum składającego się z sześciu czy siedmiu graczy wykazujących chęć do gry i odpowiedzialność za piłkę.

- Chęć gry to jedna rzecz, przebywanie na boisku to coś innego. Zupełnie nie jestem zadowolony z naszego występu. Cieszy mnie jednak wynik. Przez dwa dni pracowałem z piłkarzami nad szybszym wyprowadzaniem akcji. Zależy to zarówno od jakości obrońców będących przy piłce, jaki i poruszania się zawodników ofensywnych. Dzisiaj nasi atakujący kryli się za plecami rywali.

- Defensorzy wymieniali piłkę między sobą i potrzebowali dziesięciu czy dwunastu podań, by przenieść futbolówkę do kolejnej formacji. Z tego powodu czuję frustrację. Zły wynik czasem może się zdarzyć, to zrozumiałe. Frustracja przychodzi jednak wtedy, gdy pracujemy nad czymś podczas treningów, a później widzę rozbieżności w meczu.

- Statystyki kłamią. Czasem zespół ma dziesięć strzałów na bramkę, z czego osiem ląduje na trybunach, a jeden w rękach bramkarza. Dla mnie statystyki nie znaczą zbyt wiele. Dla mnie ma znaczenie to, że przygotowaliśmy drużynę na inną grę. Chcieliśmy widzieć większą agresję, częstsze ataki na defensywę rywali oraz więcej gry pomiędzy liniami.

Mourinho został również zapytany o dokonanie zmiany w przerwie, gdy Ashley Young zastąpił Luke‘a Shawa.

- To była zmiana zawodników na tej samej pozycji. Chciałem lepszej obrony. Chciałem, żeby defensywna była bardziej solidna przy kilku atakach Brighton na skrzydłach. Potrzebowałem też więcej osobowości w zespole. Często czułem, że Matić jest wyspą zaangażowania, osobowości oraz jakości. Był otoczony...może nie przez wodę, ale przez brak osobowości, jakości i chęci do gry.

- Dla przykładu mogę powiedzieć, że McTominay wykonał dzisiaj więcej niecelnych podań, niż we wszystkich poprzednich meczach razem wziętych. Był jednak piłkarzem Manchesteru United. Według mnie oznacza to dodatkowe zaangażowanie przy słabszej grze. Idealny piłkarze tego klubu posiada zarówno piłkarską jakość, jak i regularność. Kiedy grasz słabo, musisz mieć osobowość. 20-letni dzieciak ją miał, innym jej zabrakło - zakończył menadżer Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
Lukaku: Musimy poprawić nasz styl gry
Następny news »
Hughton: Zawiodła nas gra pod bramką United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (86)


Marcego: Przychodzi piłkarz po podpisaniu kontraktu i ma wy....e, bo siana jak miodu. A powinno być, że na sezon podpisuje normalny kontrakt (nie gorszy niż w poprzednim klubie) i po sprawdzeniu się podwyżka o ileś tam % i byłoby po problemie, a tak to nie mają motywacji
» 18 marca 2018, 15:51 #84
Insanity: Ja akurat się ciesze, że w końcu publicznie powiedział, że źle grają, bo taki jest fakt. Piłkarze może czuli się zbyt rozpieszczeni, zbyt bezpieczni i chce zacząć naciskać? Mam nadzieję, że tak. Boli mnie jak widzę piłkarzy noszących koszulkę Manchesteru United grających bez zaangażowania i serca. A ostatnio to sięga poziomu krytycznego...
» 18 marca 2018, 14:48 #83
KnabrnyGad: Po 1.5 roku zabrał się za wyprowadzanie ataków. Ta drużyna wygląda dokładnie tak samo jak za ostatnich momentów van Gaala, czyli brak pomysłu na grę i brak zaangażowania. To kolejny mecz z brakiem zaangażowania, więc Murarz powinien zastanowić się, czy to nie on jest źródłem takiego podejścia zawodników. McTominay zmuszony jest do prostopadłych podań, albo długich piłek po ziemi. Poza tym murawa była śliska, a zawodnicy bardzo dobrze kryci. Mógł sobie zarobić parę celnych podań do tyłu, ale na szczęście tego nie robił i ryzykował grę do przodu.
» 18 marca 2018, 13:20 #82
duncaneedwards: to ze obroncy zle i wolno wyprowadzaja pilke z obrony do pomocy lub ataku nie od dzisiaj wiadomo.takich obroncow mamy i na to poki co jestesmy skazani.wiec nie rozumiem krytyki mourinho.kolejny raz jedzie po luku shaw a tak naprawde ani on lepszy ani g orsszy od younga.publiczne pranie brudow nie ladne sukcesywanie porutugalczyk traci szatnie i robi niepotrzebny kwas.jak tak dalej pojdzie bedzie musial pozbyc sie polowy skladu.w bardzo zlym kierunku to wszystko zmierza.
» 18 marca 2018, 12:32 #81
sinedd91: a ja proponuje zastanowić się czegoś byś chciał tak na poważnie :D
czy, żeby wyrażał się asekuracyjnie itp czy żeby mówił prawdę.... bo jak czytam Twoje komentarza pod kolejnymi newsami z Mou to mam wrażenie, że nie możesz się zdecydować :)
» 19 marca 2018, 00:12 #80
Fenek: No to może Panie Mou czas przestać się pier.... podczas okna transferowego, czas przestać rzucać hasłami, że dla każdego drzwi są otwarte. Tylko czas przetrząsnąć porządnie szatnie i przestać marudzić na piłkarzy. Jak Mou ma pewność, że ktoś nie daje z siebie 100% i na dodatek ma słabe umiejętności to po co go trzymać w klubie? Zarząd nie boi się wykładać kilkuset mln co rok na transfery więc tym bardziej się ucieszy jeśli sprzedamy 5-7 zawodników. Jeśli nikt nie zacznie prowadzić tej drużyny z charyzmą i "jajami" to nic się nie zmieni i pozostanie nam tylko coroczna walka o ochłapy.
» 18 marca 2018, 11:18 #79
Klimaa: Szkoda że niektórzy zawodnicy przeszli obok meczu - pytanie czy trener nie potrafi do nich dotrzeć czy są to zupełnie inni ludzi jakich potrzebuje trener. Mourinho wydał już ogromne pieniądze na wzmocnienia a niestety wielkiej poprawy nie ma :( trzeba porównywać się do najlepszych, czyli np. takie City gra ofensywnie, skutecznie często pokazując ogromną różnicę w grze na tle przeciwnika - u nas niestety z tym jest bardzo kiepsko.
» 18 marca 2018, 11:09 #78
DEPE: Znowu to zrobil! Zrzucil presje z pilkarzy i wzial ja na siebie. Tym razem publicznie jebiąc Shawa :) Wyborny psycholog.
» 18 marca 2018, 10:49 #77
matizek92: A ile się można z nimi cackać.
» 18 marca 2018, 10:57 #76
Sideswipe: "Idealny piłkarz tego klubu posiada zarówno piłkarską jakość, jak i regularność. Kiedy grasz słabo, musisz mieć osobowość. 20-letni dzieciak ją miał, innym jej zabrakło" - dokładnie, wszystko w temacie, można grać źle ale trzeba walczyć i biegać. Źle to świadczy o naszych gwiazdach jeżeli 20 latek w tym aspekcie nad nimi góruje.
» 18 marca 2018, 10:41 #75
gaucho2015: Lukaku już zapowiedział że klub planuje transfery.
» 18 marca 2018, 10:34 #74
Stringer: "Frustracja przychodzi jednak wtedy, gdy pracujemy nad czymś podczas treningów, a później widzę rozbieżności w meczu."

To oznacza, że Mourinho nie potrafi dotrzeć do zawodników. Wymieni pół kadry i co z tego, skoro piłkarze i tak nie będą potrafili się dostosować? Miki nie potrafił się dostosować i wyleciał, Pogba to pewnie w ogóle nie ogarnia, że jest jakaś taktyka, Alexis też jak na razie nie potrafi się wpasować, Zlatan zaraz odchodzi, Bailly niby dobry, ale często odwala numery, Lindelof szkoda gadać, Matic mega trzy pierwsze mecze, w kolejnych wyglądał jakby zaraz miał kończyć kariere taki powolny (z nielicznymi przebłyskami) jedynie Lukaku to dobry transfer, niby gole w lidze wrażenia nie robią, ale koledzy mu nie pomagają, a chłop walczy. Super transfery Jose, tyle milionów wydał i jeszcze mu mało.
» 18 marca 2018, 10:03 #73
RedsFan: Teraz zobaczymy jeżeli on na oczy przejrzal czy zawodnicy też coś zmienią w swojej grze. Do tanga trzeba dwojga nie można winić tylko zawodników albo tylko trenera, jedno bez drugiego samo nie zagra meczu!
» 18 marca 2018, 09:53 #72
Foster: Czekał 18 miesięcy by zmienić taktykę ale widzę, że wyczuł zagrożenie i poszedł na ostro ...Skrytykował bardzo mocno swoich zawodników i zacznie się inny etap w United - spadnie kilka głów w okienku albo poleci on sam ale raczej to pierwsze.
» 18 marca 2018, 09:32 #71
Me89v2: Gość się obudził po ponad 18 miesiącach i trenował całe dwa dni budiwanie akcji od tyłu hahaha. I jeszcze zdziwiony że nie wyszło :D nie mogę z typa :)
» 18 marca 2018, 09:27 #70
Widmo: Mou jest po prostu genialny szkoda tylko, że w wypowiedziach a nie na ławce.
Doc to zwykłe zagranie pod publiczkę, wcześniej sie nie przyznał do błędu i odbiło mu się to czkawką (fala krytyki). Teraz mecz wygrany(pewenie inaczej by się wypowiedział po porażce) to można było "pomarudzic" a i tak zawalił wszystko na zawodników TYLKO TO DO NIEGO NALEŻY PRACA NAD ICH MENTALNOŚCIĄ wielki manager który nie potrafi ogarnąć dzieciaków?, ale "krytka" była a osiołki to docenia i przyznają mu rację, że jak on ma pracować jak im się nie chce.
A i jeszcze jedno WCZEŚNIEJ TA WIELKA GADKA O "DZIEDZICTWIE" a dziś ,, Dla mnie statystyki nie znaczą zbyt wiele. Dla mnie ma znaczenie to, że przygotowaliśmy drużynę na inną grę"

LUDZIE OGARNIJCIE SIĘ JOSE MA PO PROSTU ŚWIETNE GADANE KTÓRE ZAWWZE MA GO WYBIELIC, z tą zdolnością powinien zostać politykiem.
» 18 marca 2018, 09:27 #69
kvadrat: Wy wszyscy hejterzy, znawcy piłki i trenerów tak samo jesteście daremni jak wczorajsza propozycja komentatora żeby na stanowisko Bossa United wjechał nic nie wygrywający jakiś śmieszny Tuchel. Mourinho to trzeci trener po Fergusonie i to nie on jest problemem tylko NIEKTÓRZY ZAWODNICY TEGO ZESPOŁU, którzy po prostu nie prezentują odpowiedniego poziomu na tak wielki klub i takie oczekiwania. Koniec kropka. To ze ani moyes ani taktyk Van dzban i czasami Mourinho nie panuje nad taktycznymi ustawieniami drużyny i chęcią gry tego zespołu w ofensywie nic wam nie mówi ?? To nie wina trenera ale tego szrotu który dalej jest w tej drużynie. Mourinho to jedyny trener z jajami który jest w stanie to ogarnąć. Giggsa chcecie, poccetino chccecie Tuchela chcecie, Boże nie wiem czy dałeś im mózgi czy wciąż żyją w świecie wyimaginowanej baśni.
» 18 marca 2018, 08:35 #68
seju: Zgadzam się w 100%. Niektórzy kibice zmienialiby trenera co pół roku. Ja ciągle wierzę w Mourinho, facet znacznie poprawił naszą grę po Moyesie i van Gaalu. Nie jest tak jak za Fergusona, ale to była zupełnie inna drużyna. Szkoda, że City nie wywaliło Guardioli na zbity pysk po przegraniu z trzecioligowcem.
» 18 marca 2018, 09:07 #67
Brontozaur: Proszę polać temu Panu, dobrze prawi.
» 18 marca 2018, 09:16 #66
Me89v2: Kvadrat to jak jesteś taki mądry i rzuć jakieś konkrety co w tej naszej grze poprawił. Chyba ze jesteś kolejna osoba dla której gra równa się miejsce w tabeli. A jedli tak to żenada.
» 18 marca 2018, 09:29 #65
kvadrat: Przede wszystkim pracuje nad mentalnością zawodników. Żeby zmienili swoje podejście i żądze wygrywania. Zauważ ze w tym sezonie nie notujemy serii powiedzmy 2 miesięcy bez wygranej. Przychodzi porażka ale pózniej następnie seria wygranych meczów i wtedy siedzicie cicho. To jest właśnie mentalność i odpowiednie reagowanie na porażki. Styl jest 50 na 50. Zdarzają sie mecze gdzie gramy padake ale tyle samo jest spotkań gdzie dominujemy od pierwszej do ostatniej minuty. Nic ci to nie mówi? To jest właśnie podejście zawodników do spotkań. Mentalność zwycięzców która raz w nich buzuje a raz śpi. Mourinho odpowiednio reaguje na takie zachowania jak nikt inny. Shaw go zawiódł w pierwszej połowie - ława. Pogba gra padake - ława. Ma charyzmę na miarę tego klubu i za to go cenie. Łatwo jest pluc i wylewać żale dzisiaj ale mi nie odcięło mózgu i widzę progress pod jego sterami
» 18 marca 2018, 09:53 #64
kondzik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 09:57

Zaraz zaraz a kto odpowiada za przygotowanie do sezonu ? TRENER kto dobiera zawodników do składu i ich kupuje TRENER Jose dobrze wiedział,że przychodzi do rozsypanego zespołu i że trzeba robić porządki
» 18 marca 2018, 09:56 #63
KnabrnyGad: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 14:42

kvadrat może ty zostań ekspertem, albo zacznij pouczać wszystkich, którzy krytykują United, bo większość z nich całe życie gra w piłkę i nawet jeśli to byli piłkarze Liverpoolu, to często ich krytyka pokrywa się z tą wypowiadaną przez byłych gwiazdorów MU. Ty po prostu rzucasz tanimi sloganami. Żal tego czytać, po prostu do problemu dorabiasz sobie teorię. Faktycznie super praca nad mentalnością zawodników - plucie na klub, że odpadanie w 1/8 to normalność, a po każdym meczu szuka wszędzie wymówek, tylko nie w szatni. On zagłaskuje zawodników na śmierć, a ty gadasz o pracowaniu nad mentalnością. Jakoś nie widzę tej pracy, bo minęło ponad 1.5 roku, a zostaje dwukrotnie znokautowany przez Sevillę bez formy. Jeśli ktoś chce tutaj Pochettino lub Kloppa, to dlatego, że ci trenerzy osiągnęliby zapewne nie gorsze wyniki w dodatku promując młodych zawodników i przede wszystkim grając w piłkę Z ZAANGAŻOWANIEM (wina dopingu haha), a nie grając na 1-0 przez cały mecz. W dodatku mecze można byłoby oglądać bez zasypiania. Mou sam stwierdził, że ma najlepszą grupę zawodników z jaką pracował, mentalność jest super itp. więc to na pewno nie strona mentalna jest problemem (przynajmniej wg niego, ale ty jesteś mądrzejszy). Poza tym zawodnik z natury chce wygrywać. Po prostu 'taktyka' muratora im przeszkadza, co widać po Sanchezie, który biega jak opętany, a co chwile notuje straty. Możesz bronić murarza na 100 sposobów, tylko, że on sam się nie broni.
» 18 marca 2018, 14:38 #62
DevoMartinez: Tylko, ze ten Klopp i Pochetino ogladaja nam plecy. Pozatym pierwzego zawodnicy zwolniliby po pierwszym sezonie bo kazalby im grac caly mecz presingiem. A u nas takich pracusiow to jest 4-5 moze. Drugi jak widac jest przeciwienstwem Mou, jego zespol gra tylko do przodu, brak wyrachowania bo czasem warto pobornic wyniku. Zmiana trenera to najgorsze co mozna zrobic w tejc hwili. Przejdzie kolejny ze swoja koncepcja, znow zacznie wymeiniac zawodnikow pod siebie i tak do uchachanej smierci. Pozatym odwolujecie sie tak czesto do SAFa to sprawdzcie sobie ile czasu on budowal swoj zespol i co by bylo gdyby go zwolniono po paru slabszych sezonach.
» 18 marca 2018, 15:38 #61
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 16:20

Praca od 18 miesięcy nad mentalnością? Wolalbym żeby pracował nad taktyka i zgraniem zespołu bo wciąż gramy jak zlepek ziomków ktorxy spotykają się od czasu do czadu żeby pograć. Nie sądzisz że po 18 miesiacach zero pomysłu na grę to znak że ten gość nie nadaje się do tej roboty w tym klubie ? Dajcie spokój kloppwi i pochettino. Mają słabsze kadry i grają o klasę lepiej w piłkę. A że kilka punktow mają mniej to co ? Obaj z kadrą United zrobiliby zdecydowanie lepsza robote, United to nie byłby Long Ball team a i punktów nie mielibyśmy mniej. Za to mou z kadrą totkow i Liverpoolu przy tym jego upośledzeniu w grze piłka pewnie byłby na miejscu 6-8. Z reszta gdyby nie fenomen ddg United też byłby o kilka pozycji niżej.

Mimo miłości do klubu trzeba potrafic spojrzec obiektywnie na sytuację. I realnie potrafic ocenić stam rzeczy. Tezy o dobrej pracy mou nie mają oparcia w rzeczywistości. Nie ma chemii nie ma kolektywu nie ma pomysłu na grę większość notuje regres jako indywidualności. Można wiele napisać o tym co nie funkcjonuje ale szczerze mowiac ciężko napisać co jest dobre. Może tylko miejsce w tabeli które jakimś cudem okupujemy. Mou został wyjaśniony przez seville. Mamy czasy gdzie rzadzi piłka ofensywna i kreatywna. Drużyny w stylu Long Ball nie wygrywają. A Jose nigdy nie zacznie grac inaczej bo zwyczajnie nie potrafi. Na kazdym kroku to podkreśla czy to w wywiadach mowuac o prostocie gry czy też po prostu po przez to co gramy na boisku
» 18 marca 2018, 16:10 #60
DevoMartinez: Ja mowie o faktach, u Ciebie to gdybanie. Moze by mieli lepsze wyniki a moze gorsze od Mou. Nie kazdemu pasuje taktyka Kloppa z nieustannym presingiem. Zreszta w zelszym seoznie zajechal w ten sposob zespoł. Pochetinno ma wcale nie taki slaby zespol, sklad porownywalny z naszym do tego ma zawodnikow glodnych ciagle sukcesow. To duza motywacja. Takze trzymajmy sie rzeczywistosci.
» 18 marca 2018, 16:21 #59
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 17:04

Dla mnie ta ślepa wiara w mou to po prostu naiwność. Ale ok po prostu przekonamy się kto ma rację za jakiś czas ;) poza tym wiele faktów przedstawiłem w drugim akapicie. Wystarczająco dużo żeby mieć realny obraz sytuacji pod rządami siwego
» 18 marca 2018, 17:02 #58
seju: Pamiętam dobrze, że te same trolle, którzy teraz narzekają na Mourinho tak samo kiedyś żądali zwolnienia "starego dziada Fergusona" i chcieli zatrudnienia wspaniałego, młodego Villasa Boasa. Psy szczekają a karawana jedzie dalej.
» 18 marca 2018, 23:51 #57
ruffnecky: takich kibiców to serio mogło by nie być - miłość w sobotę po Liverpoolu, nienawiść we wtorek po Sevilli. Żenua
A co Mou poprawił - choćby to, że w ubiegłym sezonie po kontuzji zlatana nie miał kto bramek strzelać, a obecnie mamy bodajże 5 zawodników z10+ bramkami. Jak dla mnie taka przemiana styka. Co zmienił? Twierdza Old Trafford - wyrównany rekord klubu 38 meczy u siebie bez porażki. Ogarnijcie się bando mitomanów, bo pewnie zwalnialiście de Geę w jego pierwszym sezonie, wywalaliście na zbity pysk Lingarda, Fellainiego i pewnie jakby nas trenował Fergi to jego też byście zwalniali...
» 19 marca 2018, 21:52 #56
dev13: Na plus tylko wynik i awans nic ponadto.
Mourinho musi odejsc bo psuje United zatraca jego charakter a styl ktory preferuje mozna nazwac archaicznym.
» 18 marca 2018, 08:06 #55
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 07:42

Po części się zgadzam z tym co mówi ale brak zaangażowania widać od kilku miesięcy a nie od wczoraj. To raz, a dwa szybka wymiana podań kuleje u nas praktycznie od początku sezonu, a nawet od początku pracy Mou czyli prawie 2 sezony. A ten się dopiero obudził i po graniu naście miesięcy lagą oni przez dwa dni treningów będą umieli wymienić kilka celnych i szybkich podań do przodu, tak? A co do mówienia o braku charakteru u niektórych piłkarzy to przyganiał kocioł garnkowi. Mou po raz kolejny widzi winę wszędzie ale nie w sobie. Oczywiście że piłkarze też są winni ale nie tylko oni. On już chyba nie panuje nad szatnią i zawodnikami. Właśnie oglądamy początek końca pracy Jose Mourinho na stanowisku menedżera Manchesteru United. Kiedy ten koniec nastąpi? Po tym sezonie? Oby ale wątpię w to. Ale jeśli nic się nie poprawi to przyszły sezon będzie jego ostatnim.
» 18 marca 2018, 07:40 #54
Pady: Chciałbym żeby po sezonie odszedł, wiem nawet ze jeśli w następnej rundzie odpadniemy z Southampton nie straci pozycji.
» 18 marca 2018, 07:28 #53
andrzej2207: Jak ktos gral w pilke to wie jak sie robi pressing. Co wy myslicie? Ze wyjdzie Mourinho I zalozy za nich pressing.Przeciez to sa zawodowcy...niby? Kto chce Grac zostaje...reszta sp.......c Chyba ze wiekszosc
to po prostu nieudacznicy
» 18 marca 2018, 04:37 #52
HarryBrown: Mou chyba jednak będzie potrzebować więcej niż 3 okien transferowych. Za dużo na OT jest paniczów, lalusiów i ewidentnego piłkarskiego szrotu. SAF też nie miał jedenastki złożonej z samych futbolowych asiorów tylko prawdziwych gości z big cojones, którzy wychodzili na murawę by dać z siebie min. 150% swoich możliwości.
» 18 marca 2018, 03:34 #51
uzil25: Czyli wchodzi w etap skłócamia się z szatnią?

Później było chyba z kimkolwiek się dało...?

Żeby wszyscy walczyli i mieli w sobie tyle pasji co Lukaku.

Mourinho musi też sam siebie ogarnąć bo kilku co go dalej zaciekle broni nie widzi problemu w tej taktyce? W tym jak my podchodzimy do pressingu? Nie no przepraszam pressingiem nie można tego nazwać.

Nie twierdzę, że musimy już zwalniać Mou ale trzeba się wspólnie zastanowić w jakim kierunku idziemy, co chcemy osiągnąć, jaki styl chcemy prezentować i jak się poprawić?

Ja coraz bardziej przychylny jestem do Giggsa. On powinien rozumieć ten klub i to o co w nim chodzi tak jak Zidane wie o co chodzi w Realu, Guardiola wiedział o co chodzi w Barsie a Heynckes wie o co chodzi w Bayernie.

Jeśli nie Ryan i zostajemy z Portugalczykiem to Jose musi poprawić naszą grę. W moich oczach dużo traci. Bronić go po części bronie ale o pewnych sprawach trzeba mówić mocno i wyraźnie. Tak grać nie można, taki styl to może prezentować Atletico czy Chelsea a nie MU.

Musimy się poprawić, Jose również inaczej będziemy musieli się rozstać. Warunki ma do pozazdroszczenia ale prócz pieniędzy, wyrachowania i kalkulacji są jeszcze takie rzeczy jak radość z gry, ambicja i zaangażowanie.
» 18 marca 2018, 00:40 #50
cinek26: Jeśli chodzi o wzmocnienia do Gigsa głośne nazwiska będą się obawiały przyjść. Murinho nadal ma renomę i jest nam łatwiej sprowadzić kogoś klasowego a niżeli bylo to z Moysem czy Van Galem.
» 18 marca 2018, 00:44 #49
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 02:38

"Mourinho musi też sam siebie ogarnąć bo kilku co go dalej zaciekle broni nie widzi problemu w tej taktyce? W tym jak my podchodzimy do pressingu? Nie no przepraszam pressingiem nie można tego nazwać"

Czytałes wywiad? Chyba nie skoro nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

"Frustracja przychodzi jednak wtedy, gdy pracujemy nad czymś podczas treningów, a później widzę rozbieżności w meczu."

Z tego wynika ze oni JEDNO ROBIĄ NA TRENINGU a ZUPEŁNIE CO INNEGO W MECZU. Co z tego że powiedzmy Mourinho nauczył ich pressingu czy szybkich ataków na treningach i to grają skoro żaden z nich nie przekłada tego na mecz i o tym tutaj mowa.

Dalej twierdzisz ze to jego taktyka? Skoro sam krytykuje styl to znaczy że może to nie jego wina jakich ma wykonawców?
» 18 marca 2018, 02:38 #48
IngoFisher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 02:48

Trudno się nauczyć czegoś w pare dni jak czegoś innego się uczy przez dwa lata.Nawet sam Jose to pryznał " Przez dwa dni pracowałem z piłkarzami nad szybszym wyprowadzaniem akcji"Przez dwa dni? To co ani tam robili przez poprzedni rok? Uczyli się murować bramke?Wychodzi na to,że tak.Tak więc na efekty pracy Jose będzie trzeba czekać jeszcze kolejna 10 lat,skoro po 2 latach dopiero doszedli do nauki wyprowadzania piłki.
» 18 marca 2018, 02:47 #47
EricKing: A czego oczekujesz po tym jak przez 2 lata przesiąkali filozofią LvG, która polegała na grze do tylu i do boku? Widziałeś jak grał inter czy Real za Mou? Szybkie przejścia z obrony do ataku - to była jego wizytówka. W united widać, ze nie funkcjonuje to tak jak powinno.
Poza tym Twoja interpretacja jego slow jest godna dziennikarza onetu. Powiedział tylko, ze przez dwa ostatnie dni skupiał się przede wszystkim na tym aspekcie i w meczu nie dało to żadnego efektu, bo wszystkie schematy przygotowane na ten mecz nie były realizowane.
» 18 marca 2018, 04:09 #46
SiYamabushi: Obniżyć pensje o 75%, codziennie trening biegowy z kawałkiem surowego mięsa przy nodze i wpuścić głodne bulteriery na murawę, wyrzucić całą kadrę w dżungli na tydzień i zostawić im jeden nuż tak jak się robi w legi cudzoziemskiej, niech nauczą się współpracy jeden za wszystkich, wszyscy za jednego.
» 18 marca 2018, 00:24 #45
cinek26: Każdy ma wzloty i upadki, a tym razem wygrali więc nie ma powodu by kogokolwiek karać.
» 18 marca 2018, 00:31 #44
cinek26: Lukaku staje się zawodnikiem z najwiekszym zacięciem no i do tego stara się motywować innych.
» 18 marca 2018, 00:20 #43
gafciu7: ja od kilku tygodni widzę zespol bez pasji
» 18 marca 2018, 00:05 #42
borsok1: Wyraźnie widać, że Mou stracił panowanie nad szatnią. Schodzi Mata i nie przybija "piony" z trenerem, który stoi dwa metry obok. Dziwny obrazek.
» 18 marca 2018, 00:02 #41
IngoFisher: Ja już go widziałem.Dokłądnie było tak samo w Chelsea.A tymi komentarzami na temat piłkarzy,raczej pokazuje jasno,że Jose traci panowanie nad szatnią.
» 18 marca 2018, 00:03 #40
DevoMartinez: Moze po prostu ma dosc obijających sie na boisku milionerow?
» 18 marca 2018, 00:06 #39
IngoFisher: Mata akurat najmniej się obijał
» 18 marca 2018, 00:07 #38
DevoMartinez: Nie, nie najmniej. Najmniej sie obijal Lukaku.
» 18 marca 2018, 00:11 #37
matizek92: I co z tego, że piątki sobie nie przybili? :D to nic nie znaczy, nie pierwszy raz z kimś piątki nie przybił.
» 18 marca 2018, 00:13 #36
Hoodys: DevoMartinez - słuchaj stary. Ja rozumiem że Mourinho może mieć dość obijających się milionerów. Ale wiesz że to działa też w drugą stronę? Kibice też mają dość obijającego się i nic nie robiącego multimilionera na ławie, dla którego sukcesem jest 2 miejsce i 1/8 LM.
» 18 marca 2018, 10:47 #35
DevoMartinez: A skad wiesz, ze on nic nie robi|? Widzimy tylko to co dzieje sie na boisku a to jakies pare % jego pracy. Za to zawodnicy wystawiaja sobie oceny meczami.
» 18 marca 2018, 13:35 #34
celik25: 5 lat od emerytury Fergusona a nie ma co ukrywać to najlepszy sezon United od końca jego czasów . Jesteśmy drudzy w tabeli jakby ktoś był ślepy . Radzę pomyśleć nad słowami Mourinho o tak zwanym dziedzictwie. np. w obronie gra Smalling a nie Ferdinand .
» 18 marca 2018, 00:01 #33
Hoodys: w obronie gra smalling bo ... mourinho go tam wystawia
To jest pierwszy raz od paru meczy gdy kończymy na 0 z tyłu
Mourinho ciągle i ciągle, uparcie stawia na Smallinga który jest chyba najgotszym obrońcą w naszej kadrze.
Nie wiem czy wystawia go dlatego bo go lubi, czy dlatego że jest najlepszy na treningach czy dlatego żę (a to chyba najbardziej prawdopodobne znając charakter mourinho) southgate go nie powołuje do kadry bo jest zwyczajnie mierny jak zupa z trawy i nie trzeba być ślepym żeby to widzieć
» 18 marca 2018, 10:45 #32
IngoFisher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2018 23:59

""Frustracja przychodzi jednak wtedy, gdy pracujemy nad czymś podczas treningów, a później widzę rozbieżności w meczu "" Jak ktoś jest kiepskim nauczycielem,to zawsze zwali na uczniów.W poprzednich szkołach byli prymusami pod naukami Jose wychdzą na tłuków.To najlepiej pokazuje,że Jose kiepsko uczy
» 17 marca 2018, 23:58 #31
walentos: No rzeczywiście za Van Gaala i Moyesa błyszczeli wszyscy! Jak można takie głupoty wymyślać...
» 18 marca 2018, 00:03 #30
IngoFisher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 00:05

A gdzie ja coś napisałem o Moyesie czy LVG? Chodziło mi o to,że wielu graczy w poprzedniach klubach grało dobrze,a dziwnym trafem akurat przy Jose przestało.A ta liczba ciągnie rośnie
» 18 marca 2018, 00:04 #29
DevoMartinez: A moze po prostu mamy niektorych intelektualonie ograniczonych uczniow? Moze trzeba ich na korki do u21 wyslac..
» 18 marca 2018, 00:05 #28
IngoFisher: " A moze po prostu mamy niektorych intelektualonie ograniczonych uczniow? "- Mogło by tak być,gdyby w innych szkoła też by im szło słabo.Ale tam zbierali 5.Powiem więcej.Najpierw zbierali 5 u Jose 2/3 a po odejściu od Jose 4.To o czymś świadczy
» 18 marca 2018, 00:06 #27
WiemWszystko: Nie wiedziałem, że to trener uczy swoich piłkarzy zaangażowania i walki. Zawsze myślałem, że to od piłkarza zależy czy biega i walczy, czy nie. Chyba jednak się myliłem, nauczyłeś mnie czegoś o piłce.

Kto był prymusem z tych piłkarzy w innych klubach lub pod innym trenerem?

Martial? Rashford, którego przeciwnicy w ogóle nie traktowali poważnie? Shaw? Young? Lingard? Sanchez? Który z naszych piłkarzy grał świetnie? Pogba w Juve? Kiedy miał obok siebie Pirlo, który robił wszystko za niego, a on po prostu dograł czasem piłkę? Daj spokój.

Nasi zawodnicy stoją w miejscu, nie biegają, nie mają tego co mieli kiedyś piłkarze United. Żaden trener nie zrobi nic więcej z tych zawodników, on po prostu nie mają jakości i są dużymi dziećmi.
» 18 marca 2018, 00:08 #26
DevoMartinez: Widac w innych szkolach byl inny material do przerobienia. Poza Pogba to oni raczej w topowych klubach nie grali. U nas wymagania sa wyzsze i musza sie do nich dostosowac.
» 18 marca 2018, 00:09 #25
walentos: IngoFisher.
Czy Lukaku grał gorzej? Jak dla mnie prezentuje się tak jak w Evertonie i do końca sezonu dobije do 30 bramek w wszystkich rozgrywkach.
Matić? Miał gorszy okres ale ogólnie trudno mieć do niego zastrzeżenia biorąc pod uwagę że gra non stop.
Bailly? Zdarzają mu się błędy ale to obok Jonesa nasz najlepszy stoper.
Ibra? Gdyby nie kontuzja to może na boisku wziął by za gębę jednego i drugiego i zagonił ich do roboty. Sam jest już leciwy wiec nie ma co od niego wymagać ale byłby sporym wzmocnieniem na ostatnich 20-30 minut meczu.
Alexis? Prezentuje to samo co w Arsenalu w pierwszej połowie sezonu.
» 18 marca 2018, 00:11 #24
uhahany009: Mamy szkole z oddziałami specjalnym!
» 18 marca 2018, 03:12 #23
celik25: was już się nie chce czytać cały czas tylko narzekacie a to to a to sramto zmiencie sobie klub na City bedziecie mieli efektowną grę po co sie meczycie. Mamy jednego z pięciu najlepszych managerów na swiecie i taka jest prawda.
» 17 marca 2018, 23:55 #22
Krucha555: Pełna zgoda ;)
» 18 marca 2018, 00:22 #21
Hoodys: Jak ktoś kto wygrał 1 LM w ciągu ostatnich 10 latach może być wziąć topowym menedżerem ? ?
Jak ktoś kto wygrał tylko 1 mistrzostwo z najlepszym realem w historii i nawet nie doszedł z nimi do finału lm?
» 18 marca 2018, 10:41 #20
walentos: Jego obowiązkiem jest ich zmotywować?! Co Ty bredzisz? Co oni mają 12 lat że rodzice muszą im mówić co mają robić? Jak jest sie w takim klubie jak Manchester United i zarabia się taką kasę, gra się w pucharach i LM to nie powinno się potrzebować dodatkowej motywacji. Oni powinni robić wszystko by zadowolić kibiców i walczyć o trofea bo nie znajdą lepszego klubu który im taką możliwość da. Tu mają topowego trenera i sztab, świetnie przygotowane obiekty, obok siebie nie pierwszych lepszych kopaczy tylko topowych grajków.

Motywacji to mogło potrzebować Leicester gdy sięgało po mistrza. Oni z kolejki na kolejke byli spisywani na spuchnięcie i Ranieri musiał ich co mecz nakręcać dlatego Vardy wychodził na murawę z wkurzoną miną i chęcią rozszarpania rywali. U nas rola Mourinho powinna się sprowadzać do transferów, dobraniu wyjściowej 11 i taktyki a motywacje to oni powinni mieć gdy tylko zakładają klubową koszulkę.
» 17 marca 2018, 23:57 #19
Zezak0076: Walentos.... jak bym mogl przybil bym Ci piateczke za ta wypowiedz... Diabel jakich malo na tej stronie, szacunek
» 18 marca 2018, 00:30 #18
walentos: Mourinho znów dał z liścia hejterom.

"Frustracja przychodzi jednak wtedy, gdy pracujemy nad czymś podczas treningów, a później widzę rozbieżności w meczu "

I co ? Nadal uważacie że problem leży w Mourinho a nie w zawodnikach? Do tej pory tego otwarcie nie mówił. To samo można powiedzieć o wystawieniu Shawa i Martiala. Podobał wam się ich występ? Mi też nie i mimo że chciałem ich zobaczyć w meczu z Sevilla to teraz rozumiem dlaczego w nim nie wystąpili.
» 17 marca 2018, 23:44 #17
cinek26: Zestawienie Shawa z Martialem uważam za nie odpowiednie. Shaw nie dośrodkował ani razu w obronie też nie istniał a Martial próbował grać do przodu, był bardziej widoczny niz Sanchez w poprzednim meczu.
» 17 marca 2018, 23:53 #16
IngoFisher: Chyba jeszcze zapomniałeś o jeszcze jednym zawodniku.O lingardzie,który w tym meczu nie miał ani jednego zagrania,podobnie jak z Sevillą a grał.Zreszrą Rasfhford podobnie
» 17 marca 2018, 23:55 #15
matizek92: Szkoda, że Martial w liczbie strat próbował naśladować Sancheza.
» 17 marca 2018, 23:56 #14
IngoFisher: Obaj naśladują Djembe Djembe.Właśnie dlatego Pogba musi odejść
» 17 marca 2018, 23:57 #13
walentos: Martial nie był bardziej widoczny w dodatku mało biegał i się nie pokazywał. Sanchez gdy notuje stratę to chociaż tego rywala goni a Martial? Raz tylko złapał spinę z przeciwnikiem a tak to ma wywalone.

Gdyby połączyć formę i warunki Martiala z pracowitością Sancheza to mielibyśmy w składzie kogoś godnego numeru 7. Liczę że w z czasem albo Sanchez zatrybi u nas, albo Martial weźmie się do roboty tak jak to było na początku jego przygody u Mourinho.
» 18 marca 2018, 00:01 #12
sirtomas: Sanchez gra tu dopiero od kilku spotkań musi ogarnąć nowy temat nie można to porównywać
» 18 marca 2018, 00:04 #11
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 00:06

Też w niego wierzę, szkoda tylko że nie oglądamy go na prawym skrzydle bo tam nadal pozostaje dziura którą musi łatać Valencia.
» 18 marca 2018, 00:06 #10
IngoFisher: Ja też nie wiem jak można jeździć po Sanchezie.Jest tutaj raptem od miesiąca i musi się zaklimatyzować.Zresztą próbke swoich umiejętności dwał na oczątku,gdzie był naszym najleoszym graczem
» 18 marca 2018, 00:10 #9
cinek26: Zgadzam się Sanchez powinien być brany pod uwagę jako prawo skrzydlowy na lewym Martial z Rasfordem na zmianę od biedy Lingard. Mata jest niezły, ale na skrzydle nie istnieje, piłka zaczyna mu się kleic bliżej środka pola.
» 18 marca 2018, 00:13 #8
Samuelikson: Ciężko się ustosunkować do tej wypowiedzi.
- z jednej strony brak zaangażowania części piłkarzy jest ostatnio dość widoczny. Najczęściej chwaleni są Lukaku, Matić i McTominay, co z jednej strony jest słuszne bo widać ich zaangażowanie, z drugiej zaś są to ludzie Mourinho, sprowadzeni przez niego, lub jak w przypadku młodego Szkota, przez niego wypromowani. Jeśli połączymy to z ostatnią wypowiedzią o dziedzictwie to niejasny sens wyłania się taki, że są to zawodnicy, którzy będą naszą przyszłością i Mourinho im ufa.

- z drugiej strony krytykowanie swoich zawodników za brak zaangażowania, brak woli walki, uległość na boisku, nawet jeśli jest ona sensowna i słuszna (sic!), zawsze jest ryzykowną drogą do utraty szatni i niejeden trener stracił już robotę po tym jak wywołał wojnę domową.

Osobiście kiedy patrzę na emocje jakie udzielają się Lukaku po jego golach, po golach innych zawodników ale i te negatywne po głupich zagraniach kolegów, to chciałbym, żeby takie zaangażowanie udzieliło się reszcie zespołu.
» 17 marca 2018, 23:41 #7
BartkoGGMU: Tominej zagrał bardzo słabo. Nie rozumiem chwalenia go. Poza tym jak wystawia się do gry takich grajków jak wystawia Mou i gra tak frustrująca taktyka to jak piłkarze maja być zaangażowani?
» 17 marca 2018, 23:39 #6
1wolf1: Normalnie? To jest ich praca? Nie podoba im sie taktyka, to niech ida do Maca pracowac za najnizsza karajowa. Po 2 dniach na kolanach przyjda blagac o 2 szanse...
» 18 marca 2018, 00:20 #5
HarryBrown: Przecież zganił Scotta za słabą jakość. Ale w przeciwieństwie do wielu innych graczy starał się i walczył. Zresztą problem tzw. otaczającej wody poruszył kilkanaście dni temu Lukaku, który stwierdził że część zawodników chowała się i unikała gry. Nie wiem czy to jest jakiś bunt części zawodników czy nagle stracili formę. Za SAFa też zdarzały się trudne mecze i momenty ale zawodnicy zawsze zostawiali na murawie mnóstwo potu i zdrowia. Na dziś tę drużynę ciągną Lukaku i Matic. Kilku innych gra na swoim poziomie od wielkiego dzwonu (np. taki Rashford, który z Liverpoolem zagrał znakomicie a dwa następne mecze to jakiś żart). A kilku to w ogóle powinno zapomnieć o noszeniu czerwonej koszulki z diabelskim logo.
» 18 marca 2018, 03:20 #4
cinek26: Czyżby przejzal na oczy i będzie wymagał szybszej gry od naszych? Przynajmniej tak wyglądała nasza gra w kilku poczstkowych meczach sezonu.
» 17 marca 2018, 23:38 #3
N17: Siwemu chyba się kartki z wypowiedziami pomieszały i przeczytał część tego co powinien powiedzieć po tym żałosnym gnoju z Sevilla
» 17 marca 2018, 23:32 #2
sisinho: Nie zawsze moze brac ciezar na siebie. Teraz po prostu powiedział to co chciał powiedziec w stosunku do obu spotkan.
» 18 marca 2018, 02:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.