Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Zapowiedź 30. kolejki Premier League: Manchester United vs Liverpool FC

» 9 marca 2018, 12:45 - Autor: matheo - Źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United w szlagierze 30. kolejki Premier League zmierzy się na Old Trafford z Liverpoolem. To pierwsze z trzech spotkań, które zdefiniuje sezon 2017/2018 w wykonaniu Czerwonych Diabłów.
Zapowiedź 30. kolejki Premier League: Manchester United vs Liverpool FC
» Manchester United w hicie 30. kolejki Premier League zagra z Liverpoolem
Ile bramek padnie w meczu Manchester United - Liverpool FC?
Piłkarze Jose Mourinho spotkaniem z The Reds zaczynają mały maraton w Teatrze Marzeń. W najbliższych dniach czekają ich bardzo ważne starcia w trzech rozgrywkach: Premier League (z Liverpoolem), Lidze Mistrzów (z Sevillą) i Pucharze Anglii (z Brighton). Nic więc dziwnego, że emocje przed Bitwą o Anglię sięgają zenitu.

Kto? Manchester United vs Liverpool FC
Kiedy? 10.03.2018, 13:30
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Craig Pawson
Transmisja? CANAL+SPORT 2


Rywalizacja o tytuł w Premier League w sezonie 2017/2018 wydaje się już dawno rozstrzygnięta. Manchester City jest poza zasięgiem, więc kibicom pozostaje emocjonowanie się walką o wicemistrzostwo kraju. A ta do samego końca będzie niezwykle ciekawa.

Manchester United i Liverpool, przed dwusetnym starciem w historii obu kubów, w ligowej tabeli dzieli różnica zaledwie dwóch punktów. The Reds w ostatniej kolejce na chwilę wskoczyli na pozycję wicelidera angielskiej ekstraklasy, ale Czerwone Diabły dzięki zwycięstwu w doliczonym czasie gry z Crystal Palace (3:2) wróciły na drugie miejsce. Zwycięstwo pozwoliłoby drużynie Jose Mourinho odskoczyć od odwiecznego rywala na pięć punktów.

Wielu ekspertów przed meczem Manchester United vs Liverpool zachodzi w głowę, jaką taktykę obierze portugalski menadżer Czerwonych Diabłów. Ostatnie spotkania z The Reds nie należały do bardzo emocjonujących i kończyły się remisami. Z punktu widzenia układu w tabeli remis także i tym razem zadowoliłby Portugalczyka. Kibice, którzy zasiądą w sobotę na Old Trafford, będą jednak domagać się ofensywnej postawy swojej drużyny.

Plan taktyczny na to spotkanie będzie zależał od zawodników, których do swojej dyspozycji będzie miał Jose Mourinho. Lista nieobecnych w ekipie Manchesteru United jest spora. Z powodu urazów ostatni mecz z Crystal Palace opuścili: Phil Jones, Marcos Rojo, Daley Blind, Ander Herrera, Marouane Fellaini, Zlatan Ibrahimović i Anthony Martial. Mourinho na piątkowej konferencji prasowej potwierdził, że do składu meczowego wróci Fellaini. Pod znakiem zapytania stoi natomiast występ Anthony'ego Martiala.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Young, Smalling, Bailly, Valencia – Pogba, Matić – Rashford, Lingard, Sanchez – Lukaku

Liverpool FC: Karius – Robertson, Van Dijk, Matip, Alexander-Arnold – Can, Henderson, Chamberlain – Mane, Firmino, Salah

Wypowiedzi przedmeczowe

Chris Smalling – Myślę, że rywalizacja jest zawsze, ale w tym roku jest ona jeszcze bardziej zażarta. W tabeli już dawno nie byliśmy tak blisko siebie. Ten fakt sprawia, że mecz będzie jeszcze bardziej intensywny. Dla większości fanów to wciąż najważniejsze spotkanie w sezonie, bez względu na to, czy jesteś młodszym czy starszym kibicem. Wszystko przez to, że przez lata drużyny rywalizowały o tytuł. Kiedy spotykasz kibiców na ulicach i w sklepach, wszystko jest podkreślane, właśnie ze względu na intensywność i rywalizację.


Dejan Lovren – Dla nich być może punkt będzie dobry, ale my nigdy nie gramy o taką stawkę. Damy z siebie wszystko. Zagramy tak, jak każdego dnia, czyli ofensywny futbol. Cieszmy się grą. Wiecie, Mourinho ma swój własny plan. Bez względu na to, co robi, to nie jest to nasza praca. Nasza praca to skoncentrowanie się na sobie i gra tak, aby pokonać przeciwnika. Być może Manchester United nie jest w najlepszej formie, ale wciąż mogą wygrywać brzydko. To co się liczy, to punkty. Zdecydowanie to będzie trudne wyzwanie


Przedmeczowe ciekawostki:
– Będzie to dwusetne spotkanie o stawkę pomiędzy Manchesterem United a Liverpoolem. W lidze obie drużyny zmierzą się ze sobą po raz 170. Bilans ligowych starć jest korzystny dla Czerwonych Diabłów (67 zwycięstw, 55 porażek).

– Ostatnie cztery mecze pomiędzy Manchesterem United a Liverpoolem we wszystkich rozgrywkach kończyły się remisami.

– W meczach obu drużyn w Premier League sędziowie pokazali aż 16 czerwonych kartek. Tylko derby Merseyside miały więcej czerwonych kartek (21).

– Manchester United przegrał tylko raz na Old Trafford w tym sezonie we wszystkich rozgrywkach (16 zwycięstw, 2 remisy). Sposób na ekipę Czerwonych Diabłów znalazł tylko Manchester City.

– Manchester United ma osiem punktów więcej niż w poprzednim sezonie na tym samym etapie rozgrywek.

– Jose Mourinho wygrał z Juergenem Kloppem tylko 1 na 8 meczów we wszystkich rozgrywkach (4 remisy, 3 porażki).

– Romelu Lukaku ma na swoim koncie już 99 bramek w Premier League. Jeśli zdobędzie bramkę w sobotę, to zostanie piątym najmłodszym piłkarzem w historii ligi, który osiągnął granicę 100 bramek.

– Lukaku zdobył cztery bramki w ostatnich czterech meczach na Old Trafford.

– Liverpool przegrał zaledwie 1 z ostatnich 20 meczów Premier League (14 zwycięstw, 5 remisów).

– The Reds na wyjazdach zdobyli w tym sezonie 34 ligowych goli. Tak dobrym wynikiem w Europie w pięciu najlepszych ligach może pochwalić się tylko Olympique Lyon.

– Mohamed Salah strzelał dla Liverpoolu gole w pięciu ostatnich meczach Premier League.

Spotkanie Manchester United vs Liverpool FC rozpocznie się w sobotę 10 marca o godzinie 13:30. Mecz będzie transmitowany na CANAL+SPORT 2. Zapraszamy też do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.

« Poprzedni news
Smalling: Rywalizacja z The Reds większa niż zazwyczaj
Następny news »
Sytuacja kadrowa United przed meczem z Liverpoolem


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (91)


RedMops: Szkoda że Mata nie strzelił .. -bramka sezonu by była :)
» 10 marca 2018, 14:20 #90
trezegram: Widzę płaczków jak zawsze nie brakuje... Po wygranej United proszę nie utożsamiajcie się z tym klubem.
» 10 marca 2018, 12:29 #89
RedRevolta: Bez Martiala, Pogby z tym wolnym środkiem Matić, Mctominay, bez Herrery a z Youngiem na lewej gdzie Salah będzie go zajezdzał na śmierć, oj ciężko będzie coś czuje...
» 10 marca 2018, 12:16 #88
Stink3r: Spokojnie nie takie mecze i nie z takim składem się wygrywało.
» 10 marca 2018, 12:16 #87
NoGiveUpUnited: A może ten środek to właśnie kluc do wygranej? Będziemy stać bardzo wąsko, na naszej połowie będzie bardzo gęsto i super szybki Liverpool nie będzie miał nawet gdzie biegać. A w ataku mamy przecież Rasha, Sancheza, Mate.
» 10 marca 2018, 12:22 #86
Stink3r: Emocje jak na grzybobraniu, jeszcze trochę ponad godzina...
» 10 marca 2018, 12:09 #85
cieslak123: Ide o zaklad, ze sklad bedzie taki

De Gea-Valencia,Lindelof,Smalling,Young-Matic,McTominay-Mata-Lingard,Lukaku,Sanchez

czyli younginho i lingardinho w ogniu. wynik 1-2 badz 1-3
» 10 marca 2018, 11:44 #84
NoGiveUpUnited: Mam ogromną nadzieję, że taki skład nie będzie miał miejsca, jest za to niestety całkiem prawdopodobny. Liczę jednak, że Mou pójdzie po rozum do głowy i wystawi coś takiego: De Gea - Shaw, Lindelof, Smalling, Valencia - McTominay, Matić - Rashford, Sanchez, Mata - Lukaku
» 10 marca 2018, 11:47 #83
Brontozaur: Spoko , jak zgadles skład wysyłam ci flache , jak się mysliles to wysyłasz mi :D
» 10 marca 2018, 12:06 #82
Mattias: Najlepiej jakby wyszedł Rashford by swoją szybkością zajeździć obrońców LFC a potem Liniesta z ławki na podmęczonego rywala by zadać decydując cios jak z Chelsea.
» 10 marca 2018, 12:07 #81
Alaan: Kurs na United z 2.20 do 3.10, na Liverpool spadł z 3.30 na 2.50, biorąc pod uwagę, że to mecz na Old Trafford... De gea kontuzja?
» 10 marca 2018, 11:36 #80
NoGiveUpUnited: Przecież chodzi o Pogbe
» 10 marca 2018, 11:43 #79
Alaan: O Pogbie było wiadomo już wcześniej
» 10 marca 2018, 11:43 #78
NoGiveUpUnited: Nie było pewne że nie zagra, teraz jest pewne na 99% więc kurs sie zmienił
» 10 marca 2018, 11:45 #77
Alaan: Mam złe przeczucie bo to za duży ruch u buków żeby chodziło o jednego piłkarza, którego występ już wcześniej stał pod znakiem zapytania
» 10 marca 2018, 11:46 #76
NoGiveUpUnited: 3.00 na Nas, 2.58 na Liverpool, kilka dni temu My byliśmy u nich faworytem, gdy zaczęły się spekulacje z Pogbą zrobili po równo kurs, a teraz gdy już wiadomo dali faworyta na Liverpool
» 10 marca 2018, 11:50 #75
Gary1920: Jakby nie to, że żonka wyskoczyła na zakupy i zostałem sam z dzieciakami to już bym chlastał "bronka" na rozluźnienie, ale jak wróci............ cała naprzód Diabełki
» 10 marca 2018, 11:18 #74
Brontozaur: Haha za pierwszym razem trochę dziwnie zrozumiałem twój przekaz hahahah . Wiadomka , bez piwka człowiek mógłby umrzeć z pragnienia przed tv :D
» 10 marca 2018, 11:25 #73
Gary1920: No kto jak kto, ale Brontozaur to powinien w mig złapać przekaz. He he
» 10 marca 2018, 12:13 #72
Brontozaur: Dlatego ze posiadał dwa mózgi , jeden do sterowania ogonem ? Tak się tylko mówi kolego :D
» 10 marca 2018, 12:16 #71
Brontozaur: Czy chodzi bardziej o Bron w moim nicku ? :D :D
» 10 marca 2018, 12:17 #70
Gary1920: Bingo, ja też podchodzę do tamatu z humorem i bronem he he
» 10 marca 2018, 12:31 #69
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2018 11:17

Musimy wygrac niewazne jak musicie to zrobic. Do boju United Liv to taki maly klubik z przerosnietymi ambicjami :P
» 10 marca 2018, 11:16 #68
NoGiveUpUnited: Może to i lepiej, że nie zagra Pogba? Wtedy zagralibyśmy 4-3-3 z pomocą Matić, McT Pogba. Tak to już lepiej zagrać 4231 i mieć tyły zabezpieczone przez McT i Maticia, a w ataku Rash Sanchez Mata i Lukaku
» 10 marca 2018, 10:31 #67
Lookasinho: Dawać już to meczycho!
» 10 marca 2018, 10:28 #66
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2018 10:17

To co dzisiaj zrodek pomocy Fellaini - Matic - McTominay ? jednak bez Pogby dzisiaj . Ja widzialbym w pomocy Mate a Lingarda albo Rashforda dac na skrzydlo . Ale pewnie Jose da Mate na skrzydlo. Nie mniej jednak dzisiaj musimy zagrac 4231 na SPO widzialbym wlasnie Mate albo Sancheza
» 10 marca 2018, 10:13 #65
NoGiveUpUnited: Rash lewa Mata prawa Sanchez środek Lingard z ławki wejdzie
» 10 marca 2018, 10:17 #64
dlabigt23: Mam tylko nadzieje ze zagra wkoncu Bailly .
» 10 marca 2018, 10:25 #63
ferdas: Jose nienawidzi liverpoolu i myślę, że dzisiaj będzie chciał koniecznie wygrać a nie wyjść na remis jak na anfield. Pamiętacie jak trenował Chelsea i grali z nimi mecz, wtedy niebiescy grali o nic a liverpool o majstra mimo tego Jose spiął swoich i wygrali w pięknym meczu odbierając im szansę o tytuł.
» 10 marca 2018, 09:29 #62
NoGiveUpUnited: Dzisiaj strzelą Lukaku i Sanchez. Asysta Maty i Rashforda
» 10 marca 2018, 09:02 #61
NoGiveUpUnited: Jeśli nie zagra Pogba, to na pewno nie zagramy 4-3-3, tylko 4-2-3-1, bo nie mamy wiecej środkowych pomocników. Matić i McT w linii, nad nimi Rash, Sanchez i Mata, no chyba, że Mou znowu posadzi Rasha i będzie grał Lingard. Oby zagrał Shaw
» 10 marca 2018, 08:31 #60
bedajaja: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2018 06:39

na 99% taktyka Mou na dzisiejszy mecz
[link usunięty] .giphy.com/media/3ov9jOqziZMUL8Cuti/giphy.gif
» 10 marca 2018, 06:39 #59
dlabigt23: Przykro sie patrzy jak u nas taka lipa w srodku pomocy . Jedyny kreatywny pomocnik to Pogba ale z nim wiadomo jak jest noi złapał kontuzje i pewnie nie zagra :D juz wyczuwam ten srodek Fellaini - Matic - Mc Tominay . To jest dramat zero kreatywnosci bedzie ... Trzeba latem koniecznie wzmocnic srodek pola jednym SPD i kreatywnym SP
» 10 marca 2018, 00:37 #58
Mattias: To jak grają pomocnicy zależy od trenera. U Guardioli mają kreować a u Mourinho murować dlatego pogonił Rudzielca z Chelsea.
» 10 marca 2018, 01:17 #57
GoForWin: @Mattias
Hahahahaha... szkoda gadać.
» 10 marca 2018, 01:38 #56
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2018 07:51

GoForWin: Mattias ma rację. pamietam ze gdy Mou byl trenerem klubu z Madrytu, to ich kibice ciagle narzekali ze nie moga grac w ataku pozycyjnym bo nie maja kreatywnych pomocnikiow- tak usprawiedliwiali to ze klub z Madrytu potrafil tylko kontrowac. a w pomocy grali i Ozil i Di Maria i Modric.
Matic czy Pogba to nie są gołodupce oni potrafia grac i rozgrywac, wszystko jest kwestia tego jak trener ich ustawi. Przypomnij sobie kto gral w pomocy MU za VanGaaala, a potrafi dominowac całe mecze. Bo tak byli ustawieni taktycznie. Natomiast inna kwestia jest wykrozystanie dominacji. Bardziej odpowiada za to strzelec niz pomocnik.
» 10 marca 2018, 07:51 #55
84cantona7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2018 09:56

W jednym sezonie strzelając ponad 100 bramek. Rzeczywiście tragedia i murarka totalna. Co komu po dominacji za van Gaala jak z tego ani bramek ani punktów nie było.
» 10 marca 2018, 09:55 #54
chicodegea: Postanowilem, ze jutro wraz z rodzina wyjde na spacer i nie bede sie denerwowal ogladajac mecz. Nie jest to wszystko warte moich nerwow. Wole dzien spedzic z dziecmi i z zona w rodzinnym gronie. Po wszystkim rzuce okiem na livescore i zobacze wynik 3:0.
» 9 marca 2018, 23:43 #53
Sancho: Ja nie chciałbym przegapić meczu ze scouserami w którym jak piszesz wygramy 3:0
» 9 marca 2018, 23:49 #52
Luke88: Jeden z topu najważniejszych meczy w sezonie, nie powinno się odpuszczać jeżeli jest możliwość obejrzenia.
» 9 marca 2018, 23:59 #51
chicodegea: Panowie ale tej gry nie da sie ogladac. Juz od dawna powtarzam, ze dam im szanse. A noz bedzie sie ladnie ogladac, zaatakuja, bedzie flow. Ale miarka sie przebrala. Wole na syna popatrzec jak sie usmiecha albo corke jak mowi tatus kocham cie. Mam okazje ogladac archiwum meczy United i to jest to. Nawet przy 1:0 dalsze parcie i to jest futbol. A nie ten Murinjo. Jak zapodaje konferencje prasowa przed meczem to mowiac szczerze zygac mi sie chce jak na niego patrze.
» 10 marca 2018, 00:06 #50
Matejko: O matko, gość wygłaszający takie brednie i piszący "Murinjo" ma dwójkę dzieci. Nie wiem czy się śmiać (nie wierząc w to) czy płakać (nad ich losem).
» 10 marca 2018, 00:23 #49
Cavron: Mecz, na który czeka się cały sezon, nasz największy rywal, a Pan nie chce go oglądać? Rozumiem, sam mam wrażenie, że w końcu osiwieję przez nasz styl gry, ale bez przesady moim zdaniem. Są zespoły grające znacznie gorzej, a kibice dalej chodzą na ich mecze. Ja na razie nie doczekałem się dziecka, ale właśnie w takich meczach, niezależnie od stylu gry, próbowałbym wpajać mu miłość do Czerwonych Diabłów.
» 10 marca 2018, 07:56 #48
NoGiveUpUnited: jedyne co pozostaje to współczuć dzieciom, chociaż jeszcze nie są świadome co je czeka
» 10 marca 2018, 08:20 #47
Ekspertinio: Dobrze robisz, spędź czas z rodziną, bo jakieś 80% meczów naszego zespołu w 2018 roku to były żałosne widowiska i strata czasu. Ja zawsze tak sobie układałem czas w weekend, żeby obejrzeć mecz diabełków, ale niedługo to się zmieni. Ile to razy siadałem przed telewizorem i byłem wściekły, bo w tym czasie mogłem robić wiele pożytecznych rzeczy.
» 10 marca 2018, 08:23 #46
Brontozaur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2018 09:05

Jak to , można siedzieć z rodziną zamiast oglądać mecz ? Dajesz radę ?? Ja kiedyś próbowałem , co 2 min sprawdzałem wynik :D KOLEGO TO IEST MILOŚĆ ! Żone i dzieci Masz na codzień , raz może dwa razy w tygodniu możesz oderwać się od wszystkiego i rwać włosy z głowy przed tv, lapkiem albo telefonem . Co do stylu się nie wypowiadam , odpowiada mi miejsce w tabeli jak na taką grę , strach pomyśleć co by było jakbyśmy zaczęli grać lepiej :D GGMU
» 10 marca 2018, 09:03 #45
Ekspertinio: Ja się jakoś nie jaram, mógłbym nie oglądać w sumie.
» 10 marca 2018, 09:24 #44
84cantona7: Chicodegea. Bardzo dobry z Ciebie ojciec. Kibic bardzo mizerny który chyba nie zdaje sobie sprawy z kim dzisiaj gra United.
» 10 marca 2018, 10:00 #43
Brontozaur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2018 10:02

Ekspert .Odkąd się tu pojawiles , widać że bliżej ci do trolla niż do kibica MU , naprzeciw twoim pomyjom (?) które zaraz zaczniesz wylewać , poczytaj chłopie swoje komentarze i zastanów się , jak inni mają cię nie odbierać w taki sposób ??
» 10 marca 2018, 10:01 #42
Ekspertinio: Jestem kibicem MU, ale nie uważam się za jakiegoś mega fana, mimo że oglądam mecze naszej drużyny od 15 lat. Można powiedzieć, że byłem wielkim fanem Fergusona, bo za jego czasów oglądałem wszystko co się dało: puchary myszki miki, sparingi po nocach, nawet mecze rezerw się zdarzyło obejrzeć. Teraz bardziej oglądam z przyzwyczajenia, a że moje wypowiedzi wyglądają dziwnie to trudno, po prostu jestem szczerym człowiekiem i nie zamierzam zgrywać tutaj największego kibica ever.
» 10 marca 2018, 11:18 #41
JasnaLiryka: Ale to mecz z Liverpoolem.... Więc może to Nas dziwi? Że mógłbyś nie oglądać bitwy o Anglię bo w sumie grają piach i można porobić coś innego. To jest dziwne. Twój wybór, zawsze możesz obejrzeć mecz z Liverpoolem kiedy trenerem był Ferguson.
» 10 marca 2018, 11:27 #40
ferdas: No tak Ekspertinio, jak za SAFa było mnóstwo trofeów to się fajnie oglądało wszystkie mecze no nie? Ale jak już jest kryzys to odpuszczamy, no cóż nie zamierzam kwestionować twojego podejścia bo to twoja osobista sprawa i nic mi do tego, ale właśnie stąd bierze się powiedzenie o kibicach sukcesu.
Jestem w stanie zrozumieć takie podejście ze względu na tragiczną dla widza do oglądania grę serwowaną przez trenera, ale myślę że kibice z krwi i kości przeboleją to ze względu na miłość do klubu, przynajmniej ja tak mam. Pozdro bez spiny :)
» 10 marca 2018, 11:30 #39
Brontozaur: Jasny a masz 6 plusów ode mnie za wyreczenie mnie :D
» 10 marca 2018, 11:31 #38
Ekspertinio: @jasnaLiryka
Za Mourinho graliśmy z Liverpoolem 3 razy z czego 2 mecze kończyły się wynikiem 0-0, więc może dlatego nie jestem jakoś podjarany meczykiem.

@ferdas
Tu nie chodzi o trofea. Bardziej o to, że kiedyś ta drużyna była rodziną. Byliśmy kimś wyjątkowym , Fergie na ławce, class 92, te sprawy. Teraz niestety jesteśmy jak każdy inny klub. Ogólnie to też wina pieniędzy, bo od jakiegoś czasu mają za duży wpływ na futbol. Ogólnie jestem znudzony piłką nożną, premier league praktycznie w ogóle nie oglądam. Za dzieciaka siedziało się w szkole i myślało o wieczorze z ligą mistrzów, teraz siedzę w robocie i tak nie mam.
» 10 marca 2018, 11:38 #37
ferdas: No jest w tym sporo prawdy, ale nie ma co się tym tak przejmować, nic na to nie poradzimy :)
» 10 marca 2018, 11:45 #36
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2018 23:42

Kloppy nas zaatakują od pierwszej minuty wysokim pressingiem tak jak to zrobił Guardiola. Jeśli przetrwamy pierwszą połowę to możemy ich dojechać w drugiej gdyż prędzej czy później spuchną.
» 9 marca 2018, 23:42 #35
Ekspertinio: Remis byłby dobrym wynikiem.
» 9 marca 2018, 21:24 #34
ferdas: Dla Manchesteru Utd w meczu z Liverpoolem na Old Trafford jedynym dobrym wynikiem jest tylko i wyłącznie zwycięstwo kolego.
» 9 marca 2018, 22:12 #33
dlabigt23: remis , ale ewentualnie po ładnej grze a nie tak jak w 1 meczu na Anfield gdzie oddalismy moze 1 celny strzal na bramke ? albo wcale :) swoja droga remis wzialbym w ciemno ale za to Seville odprawic z kwitkiem .
» 9 marca 2018, 22:44 #32
jassaj: Gramy na OT, po meczu z Chelsea widać, że u siebie jak chcemy to potrafimy grać z mocniejszymi rywalami, Liverpool jest jeszcze mocniejszy obecnie od Londyńczyków, ale to też takie jakby derby więc nasi gracze też powinni dołożyć od siebie coś ekstra
O Seville jestem spokojny właśnie dlatego, że gramy u siebie. na OT zazwyczaj spokojnie dajemy radę, czy spektakularnie czy na luzaku czy w nudziarski sposób ale punktujemy. Z Hiszpanami potrzebujemy tylko 1 gola. Jose może wyjść defensywnie tak jak lubi, żeby głupio nie stracić bramki a że coś wpadnie jestem niemal pewny. Do tego Andaluzyjczycy są nierówni, grają super mecz z nami po czym frajerzą z Atletico, potem grają dobre spotkanie, mam nadzieje żeby osłabnąć na OT. To już z całą pewnością nie jest ekipa nawet z przed roku a co dopiero sprzed 2 lat jak wygrywała LE itd. Wtedy byli "silni", teraz skłaniałbym się bardziej w stronę przymiotnika "nieobliczalni"
» 9 marca 2018, 23:31 #31
Ekspertinio: Każdy myślący człowiek wziąłby remis w ciemno.
» 10 marca 2018, 08:35 #30
Brontozaur: Remis w ciemno , to może sobie Van Dzban brać , który mówił , że to dobry wynik , Jakby wszyscy kibice MU byli tak bezjajeczni jak wy to ... No Everton jakiś albo inny Arsenal . Ferdas jedyny z waszego towarzystwa , który wie co dobre :D
» 10 marca 2018, 09:10 #29
Ekspertinio: Przecież Mourinho często gra na remis, więc z twojego komentarza wynika, że mamy bezjajecznego trenera.
» 10 marca 2018, 09:17 #28
trader7: Jak bysmy wygrali mamy 5 pkt nad LIV, było by super. Choćby 1 : 0
» 9 marca 2018, 20:13 #27
IngoFisher: Pogba jakąś kontuzja na treningu.Jutro ma mieć badania czy będzie mógł grać
» 9 marca 2018, 19:51 #26
IngoFisher: Czujecie.Fellaini,Matic,McToimnay w jutrzejszym meczu.To byłby najwolniejszy środek w całej PL.
» 9 marca 2018, 19:52 #25
karolmanu3: Panowie, wie kto co się dzieje z Rojo? Co mu dokładnie dolega? Bo jakoś nic o nim nie słychać, tyle tylko ze kontuzja..
» 9 marca 2018, 19:37 #24
Romek1981: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2018 19:25

instagram.com/p/BgHKGfRlCPY/

Fajne ciekawostki. Te czasy jak Vida wylatywal z boiska za czerwone przeciwko piłkarzom z Liverpoolu.
» 9 marca 2018, 19:19 #23
WloskiDynamit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2018 19:16

Young nie ma żadnych szans w starciu z Salahem. Na takiego rywala idealny byłby Darmian. Włoch to najbardziej cyniczny boczny obrońca na świecie który doskonale wie jak poskromić atuty swojego oponenta.
» 9 marca 2018, 19:16 #22
mikon70: Mam nadzieje ze Jose nareszcie po tylu tragicznych meczach Younga zrozumie, ze Shaw musi grać od pierwszej minuty
» 9 marca 2018, 19:07 #21
Ekspertinio: A jeśli Shaw na treningach prezentuje się gorzej od Younga?
» 9 marca 2018, 21:25 #20
jassaj: Nie rozumiesz, Shaw MUSI- zawsze mnie bawi jak ktoś tak autorytatywnie pisze, że manager MUSI coś zrobić,nie powinien tylko MUSI. Bo człowiek z Polski bez doświadczenia wie co jest dobre a człowiek który spędza z chłopakami "tylko" kilka godzin dziennie nie wie kogo na co stać i ogólnie jest ślepym frajerem. Nie wygramy w tym roku ligi a wystarczyłoby jakby ten "debil" Jose posłuchał mądrzejszych od siebie
» 9 marca 2018, 23:25 #19
mikon70: Nic takiego nie napisałem ekspercie. Mam prawo pisać co myśle, nie wiem czy lepiej czy nie. Z lingardem się kiedyś myliłem i zgodzę się, ze sie myliłem. Ale Young jest już stary i raczej progresu nie będzie. To skoro ty taki mądry jesteś to dlaczego Shaw mimo tego, ze jak już gra, to się prezentuje dobrze?
» 10 marca 2018, 09:24 #18
Romek1981: Fajnie że mecz o 13:30 bo nie bedzie trzeba dlugo czekać :) człowiek obudzi się po 10 coś zje, porobi i mecz. Zazwyczaj gorzej jest jak gramy około 20 to wtedy aż się ręce czasem trzęsą, a każda minuta to jak godzina w zwykły dzień. Jest też minus tego, że gramy tak szybko. Mianowicie jak wtopimy(nie chodzi mi, że jutro, bo nie wtopimy) to wtedy cały dzień do kitu. Tylko 3pkt GGMU!!
» 9 marca 2018, 18:42 #17
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2018 17:34

Prawdopodobnie mecz o wice-majstra(Tottenham z calej trojki ma jak dla mnie najciezszy terminarz i bardzo mocno bym sie zdziwil, gdyby jednak udalo im sie ugrac jakos to 2 miejsce) i juz praktycznie pewne miejsce w top4. 3 pkt jak najbardziej sa w zasiegu, jednak musi byc kilka spelnionych punktow:

1. Obrona

Nie wyobrazam sobie by znowu mial wyjsc duet Smalling - Lindelof. Bailly to jest mus, za ktoregos z nich. Z calym szacunkiem do Younga, ale jezeli mamy zatrzymac bardzo szybkiego Salaha, to Shaw bylby tu lepszym rozwiazaniem. Co prawda Luke orlem w ustawieniu w obronie nie jest, ale jezeli popelni blad, to dzieki swojej szybkosci bedzie jeszcze w stanie go naprawic, w przeciwienstwie do Ashleya.

2. Pomoc

Podstawa to trojka w srodku, bo grajac dwojka Pogba - Matic przeciwko trojce pomocnikow LFC i to jeszcze tak mocno i agresywnie pressujacej, to jest samobojstwo. Nie wiem czy to dobry pomysl, by McTominay mial pojsc na tak gleboka wode. Jezeli Fellaini jest juz zdrowy i sprawny, to chcialbym zobaczyc go obok Maticia.

3. Kluczowi pilkarze

Dyspozycja Pogby i Sancheza to jest nasz klucz do wygranej. Licze, ze to bedzie w koncu ten mecz Chilijczyka, w ktorym sie przelamie i pokaze forme z poprzedniego sezonu, gdzie byl prawdziwym crackiem i dla mnie najlepszym grajkiem ligi.

4. Mourinho

Licze, ze Portugalczyk spusci naszych pilkarzy ze smyczy chociaz na te 20-25 min w trakcie spotkania, przy utrzymujacym sie dluzej remisie.

Chcialbym zobaczyc swietne, zywe spotkanie, ale znajac zycie czeka nas "pasjonujace" 0-0/1-1:). Jeden punkt z Liverpoolem co prawda nie bylby zly, no ale przyzwoitosc nakazuje, by jednak u siebie chociaz powalczyc o te 3 pkt.
» 9 marca 2018, 17:30 #16
IngoFisher: "Bailly to jest mus za ktoregos z nich"
Z całym szacunkiemale,ale Bailly indiwidualnych błędów w tym sezonie popełniał najwięcej,a i w meczu z Chelsea o mało nie strciliśmy przez niego gola.Smailling to dużo pewniejsza opcja od niego.

Jezeli Fellaini jest juz zdrovy i sprawny, to chcialbym zobaczyc go obok Maticia.

Fellainie do tego typu gier jest bezużyteczby.LFC gra szybko piłą i ma szybkich zawodników,afro nie będzie nadążał za żadnym z nich ,będzie objeżdżany jak pachołek.McTominay jest jaki jest,ale przynajmniej jest szybszy i jednak porafi zgarać piłe do przodu.

" Z calym szacunkiem do Younga, ale jezeli mamy zatrzymac bardzo szybkiego Salaha, to Shaw bylby tu lepszym rozwiazaniem" Jak przeciwko Salhowi to saobójstwo.Wcale się nie zdziwie,jak na mecz wyjdzie w piwrszym składzie Darmian.
» 9 marca 2018, 17:39 #15
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2018 19:04

IngoFisher,

,,Z całym szacunkiemale,ale Bailly indiwidualnych błędów w tym sezonie popełniał najwięcej,a i w meczu z Chelsea o mało nie strciliśmy przez niego gola.Smailling to dużo pewniejsza opcja od niego."

Bailly tez idealny nie jest, no ale ma cos czego nie ma Smalling, a mianowicie: szybkosc, zwrotnosc(a wlasnie tego najbardziej brakuje Anglikowi i jest to taka jego pieta achillesowa, przez co juz wiele bramek z winy Smallinga stracilismy wlasnie przez ten jego mankament) i potrafi wyprowadzic pilke(co przy postawieniu busa, moze byc bardzo przydatne, bo zawsze to jakas dodatkowa opcja przy rozegraniu), o czym Chris ma takie pojecie jak Pogba o grze w obronie. Zreszta ja nigdzie nie napisalem, ze to Iworyjczyk mialby koniecznie zastapic Smallinga, bo rownie dobrze Bailly moglby zastapic Lindelofa, to juz zalezy od decyzji Mourinho. Mimo wszystko z tym sie chyba zgadzamy, ze ta para Smalling - Lindelof to nie jest mur nie do przejscia i ze trzeba cos w tym temacie zmienic, a przynajmniej sprobowac.

,,Fellainie do tego typu gier jest bezużyteczby.LFC gra szybko piłą i ma szybkich zawodników,afro nie będzie nadążał za żadnym z nich ,będzie objeżdżany jak pachołek.McTominay jest jaki jest,ale przynajmniej jest szybszy i jednak porafi zgarać piłe do przodu."

Zapominasz jednak o kluczowym aspekcie, a mianowicie o doswiadczeniu. Jezeli McTominay dostanie pilke, podbiegnie w jego strone do pressingu 2-3 grajkow LFC, to moze latwo spanikowac(i w sumie nie bedzie mozna miec o to do niego pretensji, bo on dopiero poznaje co to gra na takim poziomie i w takich wielkich meczach) i stracic, zle podac, zle przyjac, przez co pojdzie kontra(a w tej LFC gra najlepiej w Anglii) i mozemy bardzo glupio stracic bramke.
W poprzednich spotkaniach juz tracil podobnie pilke i o ile tam rywale nie potrafili miec z tego jakas korzysc, tak juz Liverpool po blyskawicznym przechwycie/przejeciu moze to bezlitosnie wykorzystac, tym bardziej majac takich szybkich dzikow jak Mane czy Salah, ktorzy sa stworzeni do gry z kontry.
Fellaini co prawda jest wolny, malo zwrotny, ale chociaz potrafi utrzymac sie przy pilce i nie tak latwo mu ja odebrac. Zreszta nie bez powodu Mourinho tak czesto wpuszcza go gdy trzeba bronic wyniku. Wiadomo, ze Fellaini wirtuozem gry do przodu nie jest(zreszta mlody Anglik tez, bo wykonuje tak srednio 2/3 podania do przodu, a kolejne 20 podan bezpiecznie do boku badz do tylu), jednak w tym spotkaniu, to nie byloby jego dzialka, bo to nalezec bedzie do Pogby. Belg mialby razem z Maticiem zabezpieczyc tyly. Najlepsza opcja bylby Herrera, no ale jest niestety kontuzjowany, takze z braku laku imo Fellaini bylby najlepszym rozwiazaniem na ten mecz.

,,Wcale się nie zdziwie,jak na mecz wyjdzie w piwrszym składzie Darmian."

Darmian :o?
Gosc jest juz na szczescie skreslony. Zreszta ostatni raz gral pod koniec stycznia, a w lidze ostatni raz caly mecz zagral w pazdzierniku... Taka decyzja Mourinho bylaby co najmniej dziwna, tym bardziej, ze przeciez jest zdrowy Young, Shaw czy od biedy nawet ten Rojo.
» 9 marca 2018, 19:01 #14
karolmanu3: Kluczowi piłkarze to DDG, Lukaku i (uwaga) Lingard- zakładając ze Martial nie zagra przez kontuzje. Sanchez i Pogba to cienie samych siebie. Jeżeli na nich będziemy liczyć to przegramy. Pogba ma focha, widać to gołym okiem. Jest tak irytujący ze aż oczy bolą patrzeć. Sanchez nie ma zgrania z reszta, a raczej reszta z nim. On chce grać bardzo kombinacyjnie i szybko, co u nas mocno kuleje. Ogromny plus ma za waleczność. Chciałbym żeby każdy tak walczył jak on.

Co do reszty to zgadzam się jak najbardziej.
» 9 marca 2018, 19:47 #13
Luke88: Mou jutro jak Churchill - zaoferuje nam krew, pot i łzy. Punkt wyrwiemy, ale czy trzy?
» 9 marca 2018, 16:38 #12
GGMU1991: Jutro interesują mnie tylko 3 pkt.Gramy na OT gdzie przegraliśmy ostatnim czasie tylko z city.

GGMU!!
» 9 marca 2018, 16:26 #11
franek95: Lovren stroszy piórka ale jakoś ta gra o pełną stawkę zbyt wielu trofeów im nie przyniosła
» 9 marca 2018, 14:14 #10
sirtomas: No diabełki wierzę w was!!Glory!Glory!
» 9 marca 2018, 14:14 #9
ZielonySmok: W ostatnich 3 meczach z Liverpoolem United oddało w sumie 5 celnych strzałów na bramkę. Coś czuje, że jutro nie będzie lepiej pod tym względem.
» 9 marca 2018, 13:26 #8
RuudVN: a ile Liverpool nam strzelił w tych meczach?
» 9 marca 2018, 14:47 #7
dawid27154: Nie zaopatrujmy się na innych tylko na Siebie... Jeśli rzeczywiście oddaliśmy tylko 5 strzałów to dobrze byłoby ta statystykę poprawić, niezależnie od tego ile razy strzelał Liverpool. Chociaż jeśli oddamy jutro jeden celny strzał a mecz wygramy to biorę to w ciemno.
» 9 marca 2018, 15:11 #6
Alaan: W ostatnich 3 meczach: Liverpool miał 41 sytuacji bramkowych, z czego wykorzystał tylko jedną; gdy na pozycji środkowego obrońcy grali Smalling i Bailly to nie straciliśmy ani jednego gola; najbardziej agresywnym i najczęściej faulowanym zawodnikiem był ten sam piłkarz, Ander Herrera (popełnił 11 fauli, faulowany 9 razy); De Gea zanotował blisko 3 razy więcej udanych interwencji od bramkarzy Liverpoolu; żaden napastnik oraz pomocnik Liverpoolu nie strzelił nam bramki; Czerwone Diabły posyłają piłkę w światło bramki średnio jeden raz na trzy strzały, gracze Liverpoolu jeden raz na dwa strzały, mimo to obydwa zespoły zdobyły tyle samo bramek; Manchester United zawsze zdobywał bramkę na Old Trafford; Mourinho nigdy nie przegrał z Kloppem w Premier League.

Statystyka to dobra manipulacja, ale często niewiele ma wspólnego z obrazem nadchodzącego spotkania. Jutro zgnieciemy Liverpool i pokażemy im, że miejsce w tabeli jest za nami :) GGMU!
» 9 marca 2018, 19:55 #5
Mattias: Jak to wygramy to praktycznie mamy zapewnione miejsce w TOP4 na koniec sezonu.
» 9 marca 2018, 13:15 #4
Lookasinho: Wygramy :) odziwo jestem spokojny o ten mecz, 3-1 dla naszych!
» 9 marca 2018, 14:17 #3
Gary1920: Lookasinho, obyś miał rację, już powoli zaczyna mnie telepać przed jutrem. GGMU
» 9 marca 2018, 14:57 #2
Lookasinho: Gramy u siebie, jesli kibice nie zawiodą i nie zignorują próśb Mou to poniosą nas do zwycięstwa :) BELIEVE!
» 9 marca 2018, 17:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.

Przejd> do góry strony