Zapowiedź 1/8 finału Ligi Mistrzów: Sevilla vs Manchester United

» 20 lutego 2018, 18:57 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, UEFA.com
Wraca Champions League! Manchester United w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów zmierzy się na wyjeździe z Sevillą.
Zapowiedź 1/8 finału Ligi Mistrzów: Sevilla vs Manchester United
» Manchester United powalczy z Sevillą o przepustkę do ćwierćfinału Ligi Mistrzów
Jak zakończy się pierwsze spotkanie 1/8 finału LM pomiędzy Sevillą a Manchesterem United?
Kibice Czerwonych Diabłów aż cztery lata nie mieli okazji oglądać swoich ulubieńców w fazie pucharowej Champions League. Manchester United ostatni raz w 1/8 finału Ligi Mistrzów zagrał w sezonie 2013/2014. Zespół prowadzony przez Davida Moyesa wyeliminował wówczas Olympiakos Pireus, ale odpadł w kolejnej rundzie z Bayernem Monachium.

Kto? Sevilla vs Manchester United
Kiedy? 21.02.2018, 20:45
Gdzie? Estadio Ramón Sánchez Pizjuán
Sędzia? Clement Turpin
Transmisja? TVP 1, CANAL+


W Manchesterze United od tamtych wydarzeń sporo się zmieniło. Czerwone Diabły w ciągu czterech lat dwa razy zwalniały swoich menadżerów. Dużym zmianom uległ też skład. Swój zespół buduje teraz Jose Mourinho. Portugalczyk nie czaruje dziennikarzy i kibiców, że ma zespół kompletny, gotowy powalczyć o ostateczny triumf w Lidze Mistrzów. Mourinho podchodzi do Champions League bardzo pragmatycznie mówiąc „skupmy się na najbliższym rywalu”.

Czerwone Diabły w 1/8 finału uniknęły najgroźniejszych przeciwników, ale na Old Trafford wszyscy wiedzą, że drużynę nie czeka spacerek do ćwierćfinału. Sevilla na własnym stadionie od listopada 2016 roku przegrała tylko jedno spotkanie. W tym sezonie Andaluzyjczycy zdążyli też dwukrotnie utrzeć nosa angielskiej drużynie, remisując (2:2 i 3:3) z Liverpoolem w grupie.

W fazie pucharowej Sevillę poprowadzi Vincenzo Montella, który w grudniu zastąpił na stanowisku menadżera zwolnionego Eduardo Berizzo. Sevillistas pod wodzą włoskiego szkoleniowca zdążyli zanotować już kilka niezłych wyników i rozegrać dobre spotkania. Zespół awansował m.in. do finału Pucharu Króla. W dwumeczu z Czerwonymi Diabłami należy więc oczekiwać bardzo wyrównanego starcia.

Przewidywane składy:

Sevilla: Rico – Escudero, Lenglet, Kjaer, Mercado – Pizarro, N’Zonzi – Sarabia, Vazquez, Navas – Muriel

Manchester United: De Gea – Young, Smalling, Bailly, Valencia – Pogba, Matić – Sanchez, Lingard, Mata – Lukaku

Wypowiedzi przedmeczowe
Vincenzo Montella – Nie wiem, ile spotkań rozegrał Mourinho w tych rozgrywkach. Myślę, że ponad sto, ale na pewno będziemy gotowi, aby zagrać w tym spotkaniu. Mourinho był pionierem, jeśli chodzi o taktykę w futbolu. Przeczytałem o nim bardzo wiele książek. Jestem naprawdę zadowolony z występów mojej drużyny. Zanotowaliśmy znakomitą liczbę zwycięstw, choć wciąż jest miejsce na poprawę.


Jose Mourinho – Obecnie jesteśmy jednym z szesnastu zespołów. Następna runda Ligi Mistrzów jest według mnie bardzo ważna. W kolejnej rundzie z 16 zespołów robi się już 8. Kiedy jesteś w ostatniej ósemce, to możesz być pretendentem do tytułu, nawet jeśli nie jesteś faworytem. Zawsze tak postrzegałem Ligę Mistrzów. Kiedy jesteś w ostatniej szesnastce, to 16 zespołów to za duża liczba. Po dwóch kolejnych meczach zostaje już tylko osiem. Jeśli masz dobre losowanie, to czasami drzwi mogą uchylić się nieco bardziej.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Sevilla w swojej historii nigdy nie wygrała dwumeczu 1/8 finału Ligi Mistrzów. To czwarte podejście Andaluzyjczyków w drodze do ćwierćfinałów Champions League.

– Manchester United może mieć powody do optymizmu przed starciem z Sevillą. Na osiem ostatnich wizyt w Hiszpanii zanotował tylko jedną porażkę.

– Manchester United w 1/8 finału Ligi Mistrzów zagra po raz dziesiąty w historii. Sześć razy Czerwone Diabły awansowały do ćwierćfinału, a trzykrotnie odpadały z dalszej rywalizacji.

– United na tym etapie rozgrywek wygrali zaledwie 2 z 9 wyjazdowych spotkań (4 remisy, 3 porażki).

– Manchester United pod wodzą Jose Mourinho mierzył się już z hiszpańskim klubem w europejskich rozgrywkach. W poprzednim sezonie Czerwone Diabły wyeliminowały w półfinale Ligi Europy Celtę Vigo (1:0, 1:1).

– Manchester United rozegrał 50 spotkań z zespołami z La Liga. Bilans meczów: 13 zwycięstw, 20 remisów i 17 porażek. Bilans na wyjeździe: 3 zwycięstwa, 10 remisów, 10 porażek.

– Jose Mourinho w swojej menadżerskiej karierze mierzył się z Sevillą ośmiokrotnie. Portugalczyk zwycięsko wychodził z siedmiu takich pojedynków.

– Manchester United i Sevilla po raz pierwszy zagrają ze sobą w europejskich pucharach. Oba kluby do tej pory mierzyły się ze sobą tylko towarzysko w 2006 i 2013 roku. Czerwone Diabły jeden mecz wygrały (3:0), a drugi przegrały (1:3).

– Sześciu piłkarzy Manchesteru United z obecnego składu grało w La Liga: David de Gea, Eric Bailly, Ander Herrera, Juan Mata, Zlatan Ibrahimović i Alexis Sanchez.

Spotkanie Sevilla vs Manchester United rozpocznie się w środę 21 lutego o godzinie 20:45. Mecz będzie transmitowany na kanałach TVP1 i CANAL+. Zapraszamy też do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Gerrard: Starcia z United toczą się o wysoką stawkę
Następny news »
Konferencja prasowa José Mourinho przed meczem z Sevillą

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (216)


PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2018 19:42

ZnaFcy juz znaja wynik a do meczu jeszcze godzina hahaha
» 21 lutego 2018, 19:41 #164
celny: Jeszcze 4214 sekund :l
» 21 lutego 2018, 19:25 #163
RuudVN: Sevilla przegrała jeden mecz u siebie w tym sezonie (LM+Liga+Puchar) 3-5 w derbach z Betisem, większość zwycięstw i kilka remisów

na wyjeździe odwrotnie, lubią przytulić 2, 3 czasem 5 goli

czyli zespół swojego stadionu, jak ich tam zatrzymamy to rewanż powinien być formalnością
» 21 lutego 2018, 19:19 #162
Romek1981: Jeszcze półtora godziny, ale się ciągnie straszliwe ten czas dzisiaj...
» 21 lutego 2018, 19:04 #161
dlabigt23: Ja bym dal mate na SP z Herrera i Maticiem :)
» 21 lutego 2018, 18:45 #160
SiYamabushi: Real Madryt czy Barcelona to nie Manchester United !!
» 21 lutego 2018, 18:34 #159
dlabigt23: Liverpool drugi przyklad z 3;0 potrafili odrobic na 3;3 wiec nawet jak strzelimy jedna czy dwie to beda walczyc i gryzc murawe
» 21 lutego 2018, 18:40 #158
rizx: Niech United najpierw strzeli 3 gole, a dopiero potem myśli, jak ten wynik obronić
» 21 lutego 2018, 19:07 #157
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2018 18:16

4-3-3 z niedoświadczonym McTominayem to jakaś abstrakcja. Anglik nie jest gotowy na taki mecz.
» 21 lutego 2018, 18:15 #156
dlabigt23: Mattias a mamy inny wybor ? Fellaini ewentualnie ale on kontuzjowany :) Ja bym postawil na Mate w Pomocy a nie na skrzydle i na skrzydlo dal Lingarda a z lewej Sancheza .
» 21 lutego 2018, 18:20 #155
BajtiMU: w tym momencie Mattias masz rację.
» 21 lutego 2018, 18:45 #154
Lookasinho: Bo to kibic looserpoolu :)
» 21 lutego 2018, 18:23 #153
Romek1981: A kto to jest?
» 21 lutego 2018, 19:03 #152
Cavron: Taki youtuber, który nam nic dobrego nie życzy
» 21 lutego 2018, 19:05 #151
Romek1981: Aha :) myślałem że jakiś dziennikarz z jakimś dziwnym pseudonimem.
» 21 lutego 2018, 19:22 #150
Lookasinho: Przegrana przegraną ale jednym z pozytywów tego meczu w naszej drużynie był Chong, gość ma niesamowity potencjał
» 21 lutego 2018, 17:50 #149
Alaan: Przede wszystkim poczekajmy na mecz oraz oczywiście na składy. To jest Liga Mistrzów a spotkania wyjazdowe zawsze były i będą trudne, patrząc na wyniki Liverpoolu i Manchesteru City niepotrzebnie się rozpraszamy i pompujemy balonik. Zespół mamy zdecydowanie lepszy, klubem jesteśmy ogromnym, wielkim rozczarowaniem byłby przegrany dwumecz ale przypomnijcie sobie chociażby remisy z Marsylią i Lyonem czy porażkę 2:0 w pierwszym starciu z Olympiakosem, też byliśmy faworytem.

Mourinho nie nastawi zespołu defensywnie, jestem tego niemal pewny. Jesteśmy w komfortowej sytuacji grając rewanż na Old Trafford, dzisiaj liczy się liczba strzelonych goli, a stać nas na to, żeby zanotować najmniej dwa trafienia. Trzeba wykluczyć sytuację w której Sevilla strzela w Manchesterze jednego gola i zaczyna się nerwówka, nawet porażka 3:2 w Hiszpanii będzie pewnego rodzaju dobrą zaliczką, jednak wierzę w pewne zwycięstwo Czerwonych Diabłów, nawet po słabym widowisku.

Porażka z Sevillą? Remis? Drużyna z Andaluzji jest głodna awansu do 1/4 finału LM, mają charakter - potrafili odrobić trzybramkową stratę z Liverpoolem na wzór pamiętnego finału w sezonie 2004/2005. Hiszpanie grają 4-2-3-1, więc na pewno posiadanie piłki i skrzydła będą pod ich kontrolą. Czuję w kościach, że Mourinho zaskoczy taktyką i wyjdziemy ustawieniem 4-4-2 konwertowanym na 4-3-1-2 albo czymś na wzór 4-1-2-1-2 aby maksymalnie zdominować środek pola (czyli takie udawane 3-5-2).

Jak to się mawia - dyspozycja dnia. Trzymam kciuki za zespół, ale mimo wszystko to od formy indywidualności zależy rezultat. De Gea, Pogba i Lukaku - jeśli ta trójka będzie dzisiaj pod skrzydłem Tyche to o wynik nie mamy co się martwić, GGMU!
» 21 lutego 2018, 17:00 #148
dlabigt23: ja mysle ze dzis zagramy 3-5-2 ... W obronie Bailly - Smalling - Lindelof z prawej Valencia z lewej nie mam pojecia ale wydaje mi sie ze Young . Napad to Lukaku i Martial albo Rash . Pomoc to Matic - Pogba i Sanchez jako SPO . Chyba ze Sanchez zagra na napadzie a w jego miejsce Mata :)
» 21 lutego 2018, 16:26 #147
Lookasinho: No i już 1-0 w plecy
» 21 lutego 2018, 16:11 #146
Fido: Za chwilę transmisja na nsport+ ...młodzieżówka z Liverpool em :)
» 21 lutego 2018, 15:54 #145
Lookasinho: oo nie wiedziałem że na ence pokazuja, dzieki !
» 21 lutego 2018, 16:05 #144
RedsFan: Mialem isc coś posprzątać a tu mlodzi grają
» 21 lutego 2018, 16:07 #143
Lookasinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2018 16:09

Atmosfera na trybunach jak podczas meczów ligowych na OT :P
» 21 lutego 2018, 16:09 #142
EricKing: Oby pierwszy zespól grał w lepszym stylu :)
» 21 lutego 2018, 16:14 #141
RedsFan: Dosc slabo mlodziki poczynaja sobie.
» 21 lutego 2018, 16:21 #140
EricKing: Tak, wystawmy kompletnie nieograny duet srodkowych, w tym jeden zawodnik po długiej kontuzji. Ja rozumiem, ze w fifie nie ma to znaczenia, ale to jednak nie fifa, a mecz jest o wysoką stawkę z mocnym rywalem.
» 21 lutego 2018, 16:28 #139
karol100: Liga mistrzow com przewiduje 1-0 Sevilla :-/.
Troche wstyd.
» 21 lutego 2018, 15:47 #138
Lookasinho: Finał LE :p
» 21 lutego 2018, 15:49 #137
zbyszek7: Nie nakrecajcie sie tak bo bedzie 0-0 i slaby mecz. Wszystko rozstrzygnie sie na Old Trafford. Mourinho wie co robi
» 21 lutego 2018, 14:32 #136
mateo444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2018 14:37

Nie byłbym taki pewny tego, że Barcelona przejdzie dalej.
» 21 lutego 2018, 14:35 #135
Devil156PL: Rok temu PSG było faworytem do przejścia dalej po meczu 4:0 z Barcą ,a jak się skończyło to wiemy . Więc skąd tu się bierze taka Barca. Porto czy też Besiktas też szanse mają ,choć niewielkie ,to jednak mają . Na tym poziomie rozgrywek nie można być pewnym ,że któraś drużyna,, dalej gra'' .

Do następnego meczu piłkarze mogą połapać kontuzję ,jeden zespołu straci formę ,drugi zyska lub sędzia dopomoże . Nie wiadomo .
» 21 lutego 2018, 14:39 #134
Domelo: Bardziej Real pewny awansu niż Barca.
» 21 lutego 2018, 14:47 #133
Wave: Tam sedziowie i tak przewazaja dla tych 2ch niby poteg hiszpanskich juz zaczynaja popis, nie ma co komentowac tych niby druzyn, obysmy na nich nie trafili tylko bo z oszukanstwem sie nie wygra
» 21 lutego 2018, 14:53 #132
dawid27154: Tak Sobie próbowałem wrócić do ostatniego naszego meczu w tej fazie i było to 4 lata temu! Aż tyle przyszło nam czekać na ten mecz... Pokazuję to tylko jak szalenie ważny jest to mecz, moim zdaniem jak dotychczas to chyba najważniejsze spotkanie sezonu. Zaledwie kilku zawodników grała w United w tej fazie rozgrywek, z ofensywnych zawodników którzy dzisiaj wyjdą, praktycznie nikt. Wiadomo każdy ma swoich faworytów do pierwszej 11 ja również, ale dzisiaj na to nie patrzę, jakkolwiek Jose nie zestawi jedenastki i jaka formacją nie zagra dla mnie liczy się tylko zwycięstwo, jeszcze z tydzień czy dwa temu brałbym taki remis np 2-2 w ciemno ale teraz po obejrzeniu kilku meczów w tej fazie i nakręceniu się na tą LM, każdy remis będzie dla mnie jak porażka. Liczę na dobrą grę i wielkie zaangażowanie, tym bardziej że City i Liverpool zapewniły już Sobie awanse do dalszej fazy rozgrywek. Chciałbym wreszcie zobaczyć dobrą grę United.
» 21 lutego 2018, 14:06 #131
SiYamabushi: Mam pytanie, dwa razy zostały usunięte moje wpisy na temat użytkownika o kilku wcieleniach,
777ronaldo777
7777ronaldo7777
777ronaldo77777
Czyżby ktoś z administracji podszywa się pod ten nik ??
» 21 lutego 2018, 13:52 #130
84cantona7: Moje wpisy pod niektórymi amebami też zostały usunięte. I to te które miały kilkanaście polubień. Tak jakby się to komuś nie podobało.
» 21 lutego 2018, 14:52 #129
Alaan: Komentarze niezgodne z regulaminem bądź wpisy osób, które próbują trollować lub prowokować proszę zgłaszać i ignorować, nie ma potrzeby powielania infantylności na serwisie, a szczególnie niepotrzebne jest wdawanie się w dyskusję. Pozdrawiam!
» 21 lutego 2018, 16:21 #128
84cantona7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2018 12:35

Kogo koniec? Pogby czy Maticia?
P.S Mou nie wyjdzie dzisiaj w linii z Pogba i Maticiem bo z tego co się orientuję to nie jest zgłoszony do rozgrywek.
» 21 lutego 2018, 12:31 #127
Klierek7: Chyba jest ale wydaje mi się że jako trener na ławkę tylko. NoGiveUpUnited skąd masz taką informację?
» 21 lutego 2018, 12:50 #126
SiYamabushi: Koniec Mou dobry żart he
» 21 lutego 2018, 13:43 #125
DEPE: Bayern, Liverpool i City sa juz pewne awansu
RM tez nie jest daleko od 1/4
Totenham i Barcelona maja dobry wynik przed rewaznem u siebie
Zobaczymy co dzis przyniesie wieczor
» 21 lutego 2018, 12:02 #124
tyber28: Ale Sevilla dostanie oklep.
» 21 lutego 2018, 11:50 #123
Devil156PL: Jest to mecz wyjazdowy, więc zwycięstwo bardzo by mnie ucieszyło ,choć remis też nie będzie zły ,zwłaszcza jeśli strzelimy bramkę czy dwie .
» 21 lutego 2018, 11:23 #122
sztejner: 2 piwka telewizor i po zwycięstwo :D
» 21 lutego 2018, 11:09 #121
Maciekk2021: Co tak skromnie ? :D 4 piwka zeby się nie upic , zagonic babę do łazienki i jazda z hiszpanami !
» 21 lutego 2018, 11:16 #120
kondzik: Moja ze mną ogląda ;) Ogólnie zaraziłem swoją do United ba wie nawet co spalony raz jej wytłumaczyłem ^^
» 21 lutego 2018, 13:13 #119
Devil156PL: #kondzik jeśli się z nią jeszcze nie ożeniłeś to zrób to . Kobieta, która ogarnia co to jest spalony to jest jak czterolistna koniczyna .Rzadkość .
» 21 lutego 2018, 14:30 #118
kondzik: Jesteśmy już 5 lat po :) Serio zajarzyła za pierwszym razem tylko raz zapytała a potem jej powiedziałem co i jak ;)
» 21 lutego 2018, 15:33 #117
miminka: Jest nas na świecie więcej :)
Ja np. kocham Manchester od 1999 roku.
» 21 lutego 2018, 15:47 #116
Krystiano98: Wnioskuję o możliwośc ukrywania komentarzy niektórych użytkowników, jak na FB.
» 21 lutego 2018, 10:48 #115
vieeeri: Potwierdzi ktoś, że Jones kontuzja? Nie widziałem go w kadrze awizowanej, a Jose o ile się nie mylę nie wspominał nic o jego urazie.
» 21 lutego 2018, 10:34 #114
DiMaryja: A tęsknisz za tą pokraką?
» 21 lutego 2018, 11:51 #113
84cantona7: Tęsknimy za czasami kiedy takich tłuków jak Ty nie było na tej stronie.
» 21 lutego 2018, 12:07 #112
DiMaryja: 84cantona7 Masz mentalność David'a Moyes'a. To, że akceptujesz przeciętność to Twój problem, tłukiem to Ty jesteś jeśli nie dostrzegasz, że Jones'a już od kilku lat nie powinno być w klubie :)
» 21 lutego 2018, 12:42 #111
DiMaryja: Prześledziłem Twój profil i widzę, że masz jakieś kompleksy bo do wszystkich się sadzisz. Myślę, że to takich głąbów jak Ty powinno się z tej strony pozbywać. Pozdro :)
» 21 lutego 2018, 12:44 #110
84cantona7: DiMaryja jestem uczulony na takich ćwierć inteligentow jak Ty. Jest to podobno nieuleczalne. Co zrobisz jak nic nie zrobisz.
» 21 lutego 2018, 13:48 #109
vieeeri: DiMaryja

a kogo Ty dziś chciałbyś wystawić w obronie? Nie mów tylko, że wierzysz w Bailly, który przez 3 miesiące ostatnie zagrał 1min. w FA Cup...
» 21 lutego 2018, 15:39 #108
RedsFan: Nie ma sie co kłócić. Forma Bailly'go jest wielką niewiadomą, a Jones wydaje sie lepsza opcja niż Smalling który jak panikuje wybija na oślep. W sumie to sklady sa przypuszczalne i napewno sie zmienią ja chcialbym Showa zobaczyc nie Younga.
» 21 lutego 2018, 15:54 #107
vieeeri: Ja tylko się zapytałem, czy coś wiadomo, czy Jones zdrowy czy połamany, tylko tyle chciałem wiedzieć :D
» 21 lutego 2018, 15:56 #106
DiMaryja: Jak ktoś tu krytykuje zawodników swojej drużyny to od razu jest trollem? :D Walentos, Ty jesteś pewnie szkoleniowcem jakiejś drużyny z B klasy patrząc na Twoje zajebiste ekspertyzy. Nie wiadomo w jakiej dyspozycji jest Bailly, tego nikt z was nie wie, chciałbym go dzisiaj zobaczyć w parze z Rojo, ewentualnie Lindelof'em. Smoła z kaleką Jones'em już dawno powinni wylecieć na zbity pysk. Poziom Evans'a czyli klub pokroju West Brom lub Crystal Palace.
» 21 lutego 2018, 18:12 #105
Danutd11: Oby tylko nie grać defensywnie , trzeba cos strzelić. Wygrać to i tyle w temacie.
» 21 lutego 2018, 10:26 #104
Sancho: A ja mam jakieś dobre przeczucia. Myślę że chłopaki staną na wysokości zadania i będzie 1, albo 2-0 dla nas.
» 21 lutego 2018, 10:25 #103
maticr7: Fajnie jakby bylo 4-3-3.Pamietam jak Ferguson zawsze na Lm zmieniał taktyke na wlasnie to ustawienie i najczesciej zdawalo to egzamin.
» 21 lutego 2018, 09:44 #102
vanderToki: Nie przesadzałbym z tym "zawsze". Niemniej jednak istotnie korzystał z czegoś w rodzaju 4-3-3 po 2007, kiedy po raz drugi wygrał Ligę Mistrzów. Kiedy się ma dwa zapierniczające, walczące motorki w postaci Rooneya i Teveza oraz Ronaldo do tego, to można tak grać. :) A iluż co najmniej solidnych pomocników do wyboru: Carrick, Scholes, Hargo - jak w finale w Moskwie - a jeszcze Fletcher, Giggs, Park. Czytałem gdzieś, że Szkota zainspirował Spaletti, ponieważ żaden z trójki z przodu nie był typowym napastnikiem w angielskim rozumieniu. Ale przecież do pary Yorke - Cole również można by to odnieść, Cole był wyższy, lecz technicznie niezły i na ile pamiętam też potrafił się cofnąć, pograć piłką. W każdym razie jeśli chodzi o ustawienie z okolic roku 2008, to moim zdaniem największą zaletą taktyki Fergusona była elastyczność i to, że nie trzymał się sztywno jakiegoś schematu. Zwykle było to mimo wszystko 4-4-2, które łatwo można było zmienić w coś w rodzaju 4-3-3 właśnie.
» 21 lutego 2018, 11:11 #101
szubik: @vanderToki
Mam jedno zaj....e, ale to zajebiście ważne pytanie:
Skąd Ty masz taka wiedze na temat United? Ja śledzę Diabłów bardzo długi czas, ale taką pamięć i szczegółową analizę drużyny Fergusona jaką zaprezentowałeś np. w tym poście powyżej jest po prostu genialna. Szanuje
» 21 lutego 2018, 17:22 #100
demektczew: Go go sevilla od kolyski az po grob!
» 21 lutego 2018, 09:13 #99
maticr7: Masz racje.Prosto do porazki.Go go.
» 21 lutego 2018, 09:41 #98
dev13: Jak nie poradzimy sobie w dwumeczu z Sevilla bedzie znaczyc ze Mou juz wiecej z United nie osiagnie ;)
» 21 lutego 2018, 09:02 #97
Krystiano98: Dlaczego? To spotkanie jest jakaś wyrocznią?xdd
» 21 lutego 2018, 10:43 #96
karol100: Zagramy 4-3-3 , Pogba - Matic - Herrera
» 21 lutego 2018, 07:58 #95
PanEdek: Nawet jeśli Sevillą nas zdominuje w środku pola, nawet jeśli nie będziemy w stanie wyjść z piłką z własnej połowy, nawet jeśli ich bramkarz zanotuje więcej podań niż Pogba to pamiętajcie. Jesteśmy większym klubem! Nazywamy się Manchester United! Więc cieszmy się tą Ligą Mistrzów! Cieszmy się tym meczem bo dawno nas w tej fazie rozgrywek nie było! Panie Mourinho daj nam Pan tę radość!
» 21 lutego 2018, 02:08 #94
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2018 07:30

Cały czas nie potrafie sobie tego wyobrazic czy zrozumiec . Mamy Pogbe , Carricka , Maticiaa, Mc Tomineya i Mata moze rowniez tam zagrac ... i czemu mamy sie dac zdominowac w srodku pola ? Toc Liverpool ma gorszy srodek pola od nas i jakos graja . W czym sa niby od nas lepsi zebysmy my bali sie Sevilli ? Nie gramy z Barcelona - Bayernem czy Realem . Takie mecze na z Sevilla, CSKA , Porto , Sahkchtar powinnismy wychodzic na luzie a nie bac sie zeby nas nie zdominowali . Wystarczy troche walki i zaangazowania naszego Gracza - Pogby i powinno byc git . Miejmy nadzieje ze wyjdzie na pelnej dzisiaj i zamknie usta krytykom bo wkoncu musi to zrobic
» 21 lutego 2018, 07:28 #93
dlabigt23: i zapomnialem jeszcze o Herrerze . *
» 21 lutego 2018, 07:31 #92
mikon70: Jak jutro pełka naczelny hejter United będzie komentować to przełączam na jedynkę
» 20 lutego 2018, 23:53 #91
SiYamabushi: Odszedł Twarowski i Smokowski, Rafał Nahorny komentuje mecze w nc+ ale jest zawsze tym drugim wspomagającym, posiada największą wiedzę na temat Ligi Angielskiej.
» 21 lutego 2018, 00:27 #90
mikon70: Laskowski taki dobry ze teraz hokeja komentuje w jedynce na IO
» 21 lutego 2018, 07:16 #89
Kasjusz: Laskowski jest niesamowicie uniwersalny. Powyżej pewnego poziomu nigdy nie wskoczy, ale też poniżej pewnego nigdy nie zejdzie. Da rade skomentować piłkę, boks, ręczna i wyścigi trolejbusów po piachu.
» 21 lutego 2018, 08:53 #88
Luke88: Rozwalimy ich 1:0
» 20 lutego 2018, 23:37 #87
SiYamabushi: Ale Ty to jesteś Kozak, nie tam jakiś Cygan Murarz z Portugalii
» 20 lutego 2018, 23:38 #86
SiYamabushi: Było trzech trenerów przed Jose po odejściu Alexa i co takiego zrobili, Jose buduje dopiero swoją drużynę, powiedział potrzebuje trzech letnich okienek transferowych, trzeci sezon będzie dla niego kluczowy do oceny, a i tak robi progres, wygrał w pierwszym sezonie dwa puchary, w tym roku mamy szanse na wicemistrzostwo,puchar Anglii i Ligę Mistrzów, nie wszystkim musi podobać się styl Mourinho, on do kazdego meczu podchodzi indywidualnie taki ma styl prowadzenia drużyny. Trzeba szanować trenera jaki by nie był i wspierać drużynę, a nie ciągle narzekać płakać i wyprzedzać rzeczywistość.
» 21 lutego 2018, 00:02 #85
DevoMartinez: Te Cieślak za duzo chinskiej mety, resztki mozgu ci wyzarlo.
» 21 lutego 2018, 00:39 #84
sirtomas: SiYamabushi-nie tłumacz dzieciakowi i tak nie zrozumie..
» 21 lutego 2018, 06:33 #83
geslysy: Jutro 2-0,prawda?
» 20 lutego 2018, 23:17 #82
luki1852: Biorąc pod uwagę, że gramy na wyjeździe chciałeś powiedzieć 0-2 ;)
» 20 lutego 2018, 23:23 #81
MrFetraini: Ostatnio bacznie obserwowałem poczynania Sevilli i mam ten zespół rozpracowany. Moje Fachowe Analizy w sposób jednoznaczny typują Nasze zwycięstwo w dwumeczu. Montella to taktyczny melepeta, który ugnie się pod ciężarem potęgi taktycznej Najlepszego Trenera na świecie, Jose Mourinho. Jestem przekonany, że to My w tym roku wygramy Ligę Mistrzów. Jutro postawimy pierwszy krok do wygrania tych prominentnych rozgrywek. Sevilla będzie jedynie przystawką.
» 20 lutego 2018, 22:54 #80
DiMaryja: Wielkie propsy dla kolegi za pozytywne nastawienie.
» 20 lutego 2018, 22:57 #79
DanyDET: chyba z Six Alexem i składem z 1999 roku
» 20 lutego 2018, 22:58 #78
ferdas: Fetraini na prezydenta!
» 20 lutego 2018, 22:58 #77
dawid27154: Dla takich perełek warto zyć! :)
» 20 lutego 2018, 23:01 #76
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2018 04:06

Jeszcze nie zdążyłem przeczytać komenta a już dałem Like. :D
» 21 lutego 2018, 04:06 #75
RuudVN: i to jest taktyka
tylko teletubisie w obronie i jest 1-1
z sytuacji spokojnie powinno być 2-0
» 20 lutego 2018, 22:42 #74
creo21: A nie 3-0? Te dwa słupki Williana mogły spokojnie wpaśc.
» 20 lutego 2018, 22:43 #73
maticr7: Przy jednym słupku strzał może i wydawał się grozny ale to był strzał w zewnętrzną część słupka.Także troche brakowało tu do bramki.
» 21 lutego 2018, 04:09 #72
karol100: Rewanz otwarty, za wskazaniem na Barce
» 20 lutego 2018, 22:40 #71
ferdas: Przecież to cakir największy pajac wśród sędziów. koleś powinien nie żyć a tutaj sobie biega i sędziuje
» 20 lutego 2018, 22:40 #70
karol100: Przeciez ta cala fifa i uefa to jedno wielkie szambo a szakir fekir idealnie tam pasuje.
» 20 lutego 2018, 22:42 #69
DiMaryja: Cakir powinien już dawno kebsy kręcić po czerwonej kartce z kapelusza dla Naniego.
» 20 lutego 2018, 22:59 #68
Maciekk2021: Rzadko oglądam mecze w których komentatorzy C+ nie chwalą smerfow , jaką to niebieska Barcelona nie jest hehe , nie mają co powiedzieć jak prawdziwy lessi przyjechał :D .
» 20 lutego 2018, 22:38 #67
karol100: Fc Hollywood
» 20 lutego 2018, 22:34 #66
DjTED: Co za buraki z tych smerfów.... A i jeszcze dowiedzieliśmy się, że ze w PL gra wirtuoz/geniusz/i bóg Eden....
» 20 lutego 2018, 22:34 #65
ReedSnakee: Suarez i Alba czyli Barcelona w pełnej krasie xDDD

Najlepsze jak sie zwijali a Alba gały wszerz by zobaczyć czy suarez też udaje xD
» 20 lutego 2018, 22:34 #64
karol100: Zal mi kibicow Barcelony. Wstyd i hanba
» 20 lutego 2018, 22:37 #63
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2018 22:34

Żenujące aktorstwo w stylu C Ronaldo ......
» 20 lutego 2018, 22:33 #62
karol100: Hahhaha co za ludzie graja w twj barcelonie. Wstyd
» 20 lutego 2018, 22:33 #61
RedRevolta: Jak gra ta Chelsea? nie mam jak ogl, grają coś?
» 20 lutego 2018, 22:33 #60
creo21: Grała lepiej od barcy, ale mieli sporo pecha(2 słupki Williana) i tragiczny bład w obronie dały gola barcelonie...
» 20 lutego 2018, 22:34 #59
maticr7: Nie no, Suarez miał celny strzał na początku drugiej połowy.I to Grozny.
» 21 lutego 2018, 04:13 #58
MixEx: Zobaczymy co pokaże hiszpanski Rasiak
» 20 lutego 2018, 22:26 #57
MixEx: O już żółtko XD
» 20 lutego 2018, 22:29 #56
querk: I tak najlepsze były te długie piłki na hazarda xd
» 20 lutego 2018, 22:24 #55
ReedSnakee: Liczyłem ogólnie na Chelsea coby tym lebkom realowym i barcelonowym wybić że hiszpańska liga jest najmocniejsza ale czytając tych co dochodzą na nazwisko konte liczę na tą barce że im z 5 bramek w dwumeczu wsadzić...
» 20 lutego 2018, 22:23 #54
Spadkobierca: No i czego chcesz? Conte taktycznie pokazał słabości Barcelony - ciągłe przepychanie wszystkiego środkiem pola. Kibice Barcelony piszą o jakiejś murarce, ale sorry, ja tam widziałem przez większość czasu pressing już w środku pola, żeby obrońcy i pomocnicy musieli klepać piłkę wszerz boiska między sobą.
» 21 lutego 2018, 10:29 #53
maticr7: Nie chcący dałem ci like.A niby czemu z Alonso? Jak to Christensen popenił ten katastrofalny błąd.
» 21 lutego 2018, 04:15 #52
maticr7: Ale to nie byl Alonso.Chyba ze nie mowiszo tej sytuacji.Jasne ze wszerz nie powinno sie zagrywać zwykle.
» 21 lutego 2018, 09:32 #51
creo21: Teraz bedzie GDYBY VELVERDE był naszym trenerem to bysmy wygrali wszystko...
» 20 lutego 2018, 22:22 #50
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2018 22:29

Zauważ, że normalni przeciwnicy Mou(a nie jakies gimby) mają bardziej pretensję o styl(a raczej jego brak) w jaki gra niż brak osiągnięć
» 20 lutego 2018, 22:28 #49
creo21: Jeden podaje wzdłuz pola karnego, a drugi sie poślizgnął. Widac reke conte w przygotowaniach.
» 20 lutego 2018, 22:21 #48
dawid27154: No rzeczywiście bo to wina Conte, że ktoś się poślizgnął...
» 20 lutego 2018, 22:23 #47
maticr7: On ratował sytuacje tym wślizgiem,a nie że się przewrócił.Co prawda nie wyszło mu ale uważam że to nie jego wina.
» 21 lutego 2018, 04:18 #46
ferdas: Pozatykało już kakaa wielbicielom Conte?
» 20 lutego 2018, 22:20 #45
DjTED: Te nasze trole są żenujące.... wychodzą jak komuś z PL wychodzi mecz i psioczą na Mou, a jak przegrywają to chowają się w swoje norki
» 20 lutego 2018, 22:20 #44
skowronek30: no czuje że jak przegra dwumecz z Farsą i z nami to bedzie z Ferdkiem kiepskim stał w kolejce na posredniak:D
» 20 lutego 2018, 22:20 #43
ReedSnakee: I po wielkim konte xD
» 20 lutego 2018, 22:20 #42
DjTED: Ahhh ten wspaniały Conte zaczyna swój marsz po zwolnienie... Jeszcze łomot ot kolegów z Manchesteru i fajrant
» 20 lutego 2018, 22:19 #41
skowronek30: ale błąd smerfów:D
» 20 lutego 2018, 22:18 #40
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2018 22:18

Tak zanim co niektórym zrobi się mokro, zwrócę uwage ze 1:0 w Barcelenie byłoby spoko, ale przed rewanżowym meczem na Camp Nou to trochę mało... więc Chealsy musi szukać drugiego gola i co wazna nie wpuścić
EDID:za późno
» 20 lutego 2018, 22:17 #39
matizek92: Barca gra chyba jedno z najgorszych spotkań. Na tym polega LM - dyspozycja dnia. Ciekawe czy tez tak Conte chwalileś jak przegrywał w lidze.
» 20 lutego 2018, 22:12 #38
ReedSnakee: Ah ten wspaniały konte, murinio out konte in a glardiola to już w ogóle kot ehhh my to pecha mamy..... -,-
» 20 lutego 2018, 22:13 #37
creo21: My z conte to bysmy wygrali wszystko, a z guardiola jeszcze wiecej... Z Mourinho nic nie wygramy nigdy.
» 20 lutego 2018, 22:15 #36
SiYamabushi: Co za bełkot, cały mecz się broni, czeka na okazje z kontry.
» 20 lutego 2018, 22:16 #35
matizek92: A i odnośnie strachu - 9 piłkarzy za linią piłki :) no ale to jest świetna taktyka a u nas murowanie.
» 20 lutego 2018, 22:16 #34
SiYamabushi: W lidze Conte vs Jose 2:1, wygramy w weekend będzie 2:2, więc poczekajmy
» 20 lutego 2018, 22:23 #33
ReedSnakee: Gdzieś na fejsie pisałem 1:0 70min Willian. Nie wiele się pomyliłem no ale poczekajmy do końca meczu.
» 20 lutego 2018, 22:08 #32
DjTED: Przez chwilę się poczułem jakby Polska została mistrzem świata tak mordy rozdarli... fanboje
» 20 lutego 2018, 22:07 #31
Mateusz131213: Dokładnie !! haha ja tak samo sie poczułem ! :D
» 20 lutego 2018, 22:08 #30
Devil88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2018 22:07

Ja tego nie moge zrozumiec jak malpiszon moze williana trzymac na lawce.... ma niezle ulozona prawa noge co pokazal nie tylko w tym meczu
» 20 lutego 2018, 22:06 #29
Sancho: Jak chelsea będzie tak grać w naszym meczu skończy się 0-0. Obie drużyny zamkną się na swojej połowie a piłka będzie stała na środku boiska
» 20 lutego 2018, 22:03 #28
Batigol222: Już wcześniej uważałem, że Chelsea jest mocniejsza piłkarsko, niż można wnioskować z ich miejsca w tabeli oraz przebiegu tego sezonu. Mieli bardzo trudną grupę w LM, plus w tym sezonie łapią jakieś dziwne zastoje, ale zespół mają naprawdę konkretny. Dzisiaj Conte świetnie ich ustawił: spodziewałem się, że będzie blokada środka pola(Kante plus Bakayoko i może nawet jeszcze do tego Drinkwater) a jest Fabregas, trzech ofensywnych zawodników przed nim, wysoki pressing i gra do przodu. Kante rządzi w środku pola, a cała Barcelona póki wyraźnie sobie nie radzi z taką grą Chelsea. Jeżeli w drugiej połowie Messi nie zrobi czegoś niesamowitego, to myślę, że Chelsea powinna to wygrać.
» 20 lutego 2018, 22:01 #27
ReedSnakee: Messi może ze 2km przejdzie w tym meczu :D
» 20 lutego 2018, 22:00 #26
Batigol222: a potem w 89 przedrybluje trzech przeciwników i właduje piłkę w okienko...
» 20 lutego 2018, 22:02 #25
ReedSnakee: Bardzo możliwe ale narazie to przechodzi obok meczu
» 20 lutego 2018, 22:05 #24
arczibald: Ciekawe czy chelsea dostanie karę za "małpie odgłosy" gdy przy piłce był Umtiti w pierwszej połowie
» 20 lutego 2018, 21:55 #23
KurziPany: Pewnie zagramy defensywnie, ale wyczuwam zwycięstwo. 2:0 będzie super
» 20 lutego 2018, 21:43 #22
Tom535: Naogladajcie sie dzieci dzisiaj chloptasiow z Farselony, zebyscie jutro na brak stylu nie narzekali.
» 20 lutego 2018, 21:38 #21
ferdas: Jak narazie to chłoptasie z Barsy za bardzo tego stylu nie pokazują
» 20 lutego 2018, 21:42 #20
NexaT: W tym właśnie sęk.
» 20 lutego 2018, 21:48 #19
Batigol222: Za to Chelsea pokazuje styl i moc tkwiącą w tym zespole. Ciekawe, jak będzie na Old Trafford.
» 20 lutego 2018, 22:03 #18
Gallacher: Mimo że w poprzednim sezonie w EL graliśmy przeciwko Celcie to mieliśmy problemy także skąd u niektórych takie przekonanie że musimy koniecznie ich pokonać ? Możemy przegrać,Sevilla to solidna ekipa.
» 20 lutego 2018, 21:36 #17
Batigol222: Stąd że Sevilla to ogóry, które w tym sezonie były obijane nie tylko przez Real czy Valencię, ale nawet przez Spartak Moskwa? Liverpool rozjechał na wyjeździe Porto, które w fazie grupowej wyglądało nieporównanie lepiej, niż ta Sevilla, która zresztą jest zespołem z najmniejszą liczbą punktów uzbieranych w grupie pośród tych drużyn, które awansowały do 1/8. Przegrać z nimi to będzie siara i znak, w jakim miejscu jest zespół Mourinho, tzn. nie w takim, w jakim powinien być.
» 20 lutego 2018, 22:05 #16
maticr7: Właśnie to nie Sevilli powinniśmy się obawiać tylko naszej formy...
» 21 lutego 2018, 04:22 #15
creo21: Jak narazie Barca duzo szczescia ma...
» 20 lutego 2018, 21:30 #14
Pady: Idz spać. Jak tak zagra to piłka bedzie w posiadaniu sedziow, mecz meczowi nierowny.
» 20 lutego 2018, 21:47 #13
skowronek30: Przypominam że w niedziele mamy mecz ze smerfami i jak taki pressing utrzymają z Nami to moze byc ciekawie:) a wygrac trzeba ten mecz bez dwóch zdań!:) GLORY MAN UNITED!!
» 20 lutego 2018, 21:30 #12
ferdas: Heh Willian dwa razy słupek, Barca na sporym farcie jak narazie
» 20 lutego 2018, 21:28 #11
MixEx: Tego małpiszona za takie zachowanie powinni wreszcie ukarać.
» 20 lutego 2018, 21:24 #10
JkaPumbaTkiShab: fajny pressing Chelsea ciekawe czy wytrzymają kondycyjnie
» 20 lutego 2018, 21:19 #9
karol100: Chelsea jazda z nimi
» 20 lutego 2018, 20:49 #8
Mraskyy: Jesli ten blaszany drwal smalling wyjdzie na boisko to United przegrają minimum 2 bramkami
» 20 lutego 2018, 19:29 #7
Devil156PL: Tam pomiędzy Youngiem ,a Baillym w przewidywanych składach jest błąd w nazwisku. Powinno być Lindelof ,ale ktoś się pomylił (literówka) i napisał Smalling . Błędy się zdarzają .
PS(joke)
» 20 lutego 2018, 19:13 #6
Luke88: literówka, matheo zaraz poprawi
» 20 lutego 2018, 19:45 #5
matheo: Doceniam żarcik! :D Mam natomiast nadzieję, że jutro do śmiechu nie będzie piłkarzom Sevilli, bez względu na to, kto wyjdzie na środku obrony :)
» 20 lutego 2018, 20:04 #4
Hoodys: No nie wiem bo widząc nazwisko Smallinga będąc piłkarzem Sevilli to bym się chyba posikał ze śmiechu więc chyba to jest taktyka Mourinho na mecz
» 20 lutego 2018, 20:15 #3
Luke88: Amen!
» 20 lutego 2018, 20:16 #2
PogromcaTroli: Dobra już nie jęczcie tak,ktokolwiek wyjdzie musimy wspierać naszych! Chorągiewki i hejterki siusiu paciorek i ziuziu!
» 21 lutego 2018, 00:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.