Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Jose Mourinho odpuszcza transfer Fabinho

» 14 czerwca 2017, 06:58 - Autor: matheo - źródło: MEN
Fabinho z AS Monaco miał być o krok od Manchesteru United. Według najnowszych doniesień Manchester Evening News, klub z Old Trafford zrezygnował jednak ze sprowadzenia Brazylijczyka.
Jose Mourinho odpuszcza transfer Fabinho
» Fabinho miał być o krok od Manchesteru United, ale prawdopodobnie nie trafi na Old Trafford
Jose Mourinho miał podobno ogłosić działaczom Czerwonych Diabłów, że nie interesuje go transfer 23-latka do Teatru Marzeń.

Jeszcze do niedawna Fabinho był postrzegany jako idealny gracz dla United. Brazylijczyk może występować w roli pomocnika, a także prawego obrońcy.

Jose Mourinho woli sprowadzić do swojej drużyny klasycznego defensywnego pomocnika. Ma nim być Nemanja Matić z Chelsea. Prasa wymienia także nazwisko Erica Diera z Tottenhamu Hotspur.


TAGI


« Poprzedni news
Francja - Anglia 3:2. Dwóch Czerwonych Diabłów w akcji
Następny news »
Giggs: Pogba musi poprawić ten element gry

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (57)


Klimaa: Szczerze jestem zawiedziony tym faktem :( ale może to tylko zasłona dymna.
» 15 czerwca 2017, 10:45 #55
Marti24: Nie wierzę, że Chelsea albo Tottenham sprzedadzą kogokolwiek do MU. Tottenham zresztą już powtarzał, że Dier nie jest na sprzedaż.
Lepiej wyciągnąć Fabinho zanim Monaco zablokuje odejścia z drużyny, by nie została rozkupiona.
» 15 czerwca 2017, 09:47 #54
w124amg: jest czas, wielkie transfery to będą przed wypłatą, jak prezesów innych klubów zacznie bardzo suszyć.
a tak swoją drogą Griezmann będzie już w zimie do wyciągnięcia?
» 15 czerwca 2017, 00:51 #53
mh81: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2017 20:21

Jose zrezygnował z niego bo się dowiedział że veratti chce odejść z PSG :)
» 14 czerwca 2017, 20:19 #52
Fugas: Veratti już jedną nogą w Barcy. Ale coś czuję że mogą nie sprostać finansowo oczekiwaniom PSG.
» 15 czerwca 2017, 07:40 #51
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2017 18:09

Nie rozumiem, czemu nie moglibysmy sprowadzic obu? Tym bardziej, ze to sa dwa rozne typy pomocnikow.

DP - Matic, Fellaini(zmiennik)
SP - Herrera, Fabinho, gramy w tylu rozgrywkach, tyle bedzie meczow wsezonie, ze kazdy z nich by sobie wystarczajaco duzo pogral

Pogba raczej pojdzie wyzej i bedzie grac jako 10, takze jego nie licze jako SP. Niby jest jeszcze Carrick, ale patrzac na jego wiek to w przyszlym sezonie raczej powinien pelnic podobna role jaka pelnil Terry w Chelsea w ubieglym sezonie.

Real pokazal w tym sezonie, ze kluczem do sukcesow byla nie tyle co silna 11(bo ta praktycznie Real ma co roku), co silna lawka i rotacja skladem.
» 14 czerwca 2017, 18:07 #50
Sideswipe: DP- Matic, Fabinho
SP- Herrera, Fellaini
Tak by to wyglądało jeśli już. Fella na DP jest słaby. Jak mówisz w odwodzie jest jeszcze Carrick, Blind, także dwóch wcale nie potrzebujemy.
» 14 czerwca 2017, 19:58 #49
Kilerek7: Jak narazie Morata, Perisić i Lindelof, ale będzie paka, już widzę jak miażdżymy rywali, Real w superpucharze będzie miał pewnie pełne portki patrząc na nasze nowe gwiazdy heh.
» 14 czerwca 2017, 16:27 #48
Diabelred: No porownujac te nazwiska z transferami z przed roku to faktycznie bieda i mozna by pomyslec, ze to rok temu gralismy w LM, a teraz zagramy w LE :D. No, ale poczekajmy najpierw na oficjalki, bo na ta chwile jedynie Lindelof jest pewny no i Morata tak na 90%. Licze, ze Edek jednak czyms nas zaskoczy i sprowadzi jakiegos cracka, ktory bylby sporym wzmocnieniem zarowno jezeli chodzi o zespol jak i marketing. Z Griezmannem sie nie udalo i wcale sie nie zdziwie jesli trafilby do nas James.
» 14 czerwca 2017, 17:25 #47
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2017 18:05

Jeśli Ci zawodnicy chcą grać dla United i będą dawać z siebie 200% to będą dla nas jak Valencia Herrera i Bailly. Nikt nie odmówi żadnemu z nich umiejętności. Wszystko pozostaje kwestią ich zaangażowania.

Lepiej kupić Bale który będzie robił łaske że gra dla United?
» 14 czerwca 2017, 18:03 #46
HOMOEREKTUS: Kilerek, masz rację. Lubię czytać Twoje posty :*
» 14 czerwca 2017, 18:58 #45
Fugas: Walentos niestety ale oni grając nawet na 500% nie wygrają nam LM. O ile jeszcze zrozumiem Linedolfa czy Perisica na ławę, bo wiadomo rotacje itp. Ale nie mając napastnika kupujemy rezerwowego który nic nie strzela grając od 1 minuty. Zgadzam się z Kilerkiem. Niestety Mou chyba kupuje takich zawodników żeby mógł się tłumaczyć że jak z takim szrotem miał coś ugrać.
» 15 czerwca 2017, 07:49 #44
tomekwietniu: Ja mam pytanie do większości...
Czemu traktujecie wypowiedź Emanuele'a Giulianelliego za wykładnik, że Fabinho zostanie naszym zawodnikiem, a już dzień później po tym jak w MEN napisano o tym, że Mou rezygnuje z niego za kolejnego sprawdzonego newsa?
Radzę ostygnijcie, wrzućcie na luuuz i poczekajcie na oficjalne info o transferach :)
» 14 czerwca 2017, 16:08 #43
mamwsiowd: A ja jestem zadowolony z decyzji Jose.Fabinho mi nie pasował swoim stylem gry do MU.Nawet na defensywnego pomocnika jest za mało asertywny w grze.
» 14 czerwca 2017, 15:17 #42
uzil25: Będzie spory niesmak z takimi transferami...

Nie rozumiem tej decyzji. Tyle meczów, na takim poziomie. Zarówno Fabinho, jak i Matic by się tu przydali. Sam transfer Matica to dla mnie spory niesmak, choć na pewno nie tragedia.
» 14 czerwca 2017, 14:51 #41
JebikMUTD95: Czytam komentarze i widzę wielu ekspertów, którzy wiedzą lepiej od Mourinho, jakich piłkarzy potrzebuje United by się wzmocnić.
Oczywiście nasi eksperci Fify, nie widzą wzmocnienia transferem takimi jak Fabinho (Liga Francuska) czy Perisic i Belotti (Liga Włoska) którzy występują w słabszych ligach od Hiszpańskiej czy Angielskiej, jedyny wyjątek to Lindelof (Liga Portugalska) pomimo słabszej ligi uważany jako wzmocnienie naszej defensywy. Morata oczywiście uważany, za niewątpliwe wzmocnienie i gwarancje bramek, przecież piłkarz Realu Madryt to wzmocnienie każdego Klubu w każdej lidze, skoro w Realu wchodzi z ławki i zdobył 20 bramek, ma być gwarancja bramek dla United. Nie zdziwi mnie jeśli Morata w Anglii nie strzeli choćby połowy tego co w Hiszpanii, mając 70 minut mniej w nogach od rywali, nie mając w United obok siebie piłkarzy których miał w Realu.
Zawodnik że słabszej ligi, który nie ma wyrobionego nazwiska jak piłkarze Realu czy Barcy, może okazać się równie dobrym wzmocnieniem dla Klubu, który trafiając do klubu takiego jak United, będzie walczył o każdą piłkę od pierwszego do ostatniego gwizdka
Chyba bardziej od "gwiazdek" potrzebujemy piłkarzy walczących, zadziornych i z charakterem.
» 14 czerwca 2017, 14:03 #40
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2017 16:02

"Chyba bardziej od "gwiazdek" potrzebujemy piłkarzy walczących, zadziornych i z charakterem."
Jest w tym dużo racji bo w czasach SAFa kadra United głównie bazowała na takich piłkarzach. Pytanie czy Mou jest na tyle dobrym trenerem żeby wyciągnąć z tych piłkarzy 110%. Oby tak było. Matić i Perisić to piłkarze na teraz i już. Charakterystyką pasujący do taktyki Mou i do PL. Ja osobiście byłem za Fabinho i np. Lucasem ale to byłyby chyba większe niewiadome jeśli chodzi o lige angielską. Ktoś tutaj na DP napisał kiedyś ciekawą rzecz, a mianowicie że Mourinho to trener na krótki okres, który przychodzi po to żeby zrobić wynik, osiągnąć sukces, zdobyć pare pucharów a potem odejść zostawiając klub jako trupa. Jose sam mówił że on nie jest trenerem który będzie pracował wiele sezonów w jednym klubie. No i właśnie żebyśmy nie zatoczyli koła po np 3-4 sezonach i nie zostali z wypalonymi 30 kilku letnimi Maticiami. Wtedy trzeba będzie znowu budować wszystko od nowa. Tylko że to prawie każdy trener tak ma że interesuje go to co jest teraz a nie to co będzie za lat 5. Więc też ciężko żeby się o to Mou czepiać. Nie pozostaje nic innego jak zaufać Portugalczykowi. Dodam jeszcze że tak naprawde to nie wiemy kto do nas przyjdzie. Może Matić i Perisić, a może Fabinho i Moura albo ktoś zupełnie inny. Codziennie to czyta się zupełnie co innego.
» 14 czerwca 2017, 15:58 #39
walentos: Biorąc pod uwagę to że sprowadził młodych Bailiego, Linedolfa i Pogbe, ma w planach młodego Morate, wyciągnie co najlepsze z Herrery i Rashforda to przyszłość nie wygląda wcale tak źle. Uważam też że gdyby traktował nasz klub jak przystanek to celowałby w innych zawodników niż tych których sprowadził i których ma w planach. Spodziewałbym się tu Snejidera , Robbena i paru innych zawodników po 30 którzy byliby do wyjęcia dużo taniej a w ciągu sezonu czy dwóch odnieśliby tu sukces.

Nie ma co oceniać Mourinho przez pryzmat jego wcześniejszych klubów. On przychodząc do nas nie raz mówił że jest to klub inny niż poprzednie, że wie czego zarząd i fani od niego oczekują. Od zawsze marzył od pracy w United i mimo że nie obiecał nam że zostanie z nami na długie lata to nie raz mówił że potrzebuje stabilizacji. Jeśli mam szacować ile czasu Jose zagości u nas to celuje w przedział 5-10 lat i że odniesiemy z nim przez ten czas wiele sukcesów. Mou ma umiejętności do tego żeby odnieśc sukces a klub może mu zapewnić wszystko by mógł to zrobić.
» 14 czerwca 2017, 16:15 #38
JebikMUTD95: Jak najbardziej tu się z wami chłopaki zgadzam.

Do walentos :
Przypomniałes o tym co mówił Mourinho przychodząc do nas, o stabilizacji której potrzebuje, że wie czego oczekują od niego fani itp itd.
Wspomniał też coś ze chciałby z United odnosić sukcesy, przy których zapisał by się w historii klubu z Old Trafford. Taka wypowiedzią może chciał, dać nam (fanom United) do zrozumienia, że nie przyszedł tutaj, by odejść po 2-3latach, może nie w całej wypowiedzi, ale końcówka.

Mourinho
"W tym klubie czuję się, jakbym nie zrobił nic pod względem tytułów pucharów. Głównie ze względu na dwie legendy - Sir Matt Busby i Sir Alex Ferguson. Przy nich czuję, że jestem nikim. Zawsze mam coś do udowodnienia."
» 14 czerwca 2017, 20:14 #37
CRfan: Matić jest 10x lepszym transferem. Nam nie potrzebny ktoś kto może grać na dp i na po. Tylko nominalny defensywny pomocnik, sprawdzony w lidze i na swojej pozycji. Fabinho mógłby być transferem na najbliższą dekadę, ale nam potrzeba kogoś na teraz, kto z miejsca wchodzi do składu i gra na poziomie mistrza Anglii. Dokładnie kimś takim jest Serb.
» 14 czerwca 2017, 12:33 #36
GUESSWHOISBACK: Ale fabinho ma potencjał 90 w fifie i większość ekspertów z dp woli przeciętniaka z ligi francuskiej hehe
» 14 czerwca 2017, 12:47 #35
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2017 13:04

Przeciętny kapitan, przeciętnego MONACO, wygrywającego przeciętną Lig Ę i nie może przejść do przeciętnego Manchesteru United ? Hmmm...Okkej.

Herrera też był przeciętnym, drewnianym, rzemieślnikiem z Bilbao...

"A NACO TO KOMU"
» 14 czerwca 2017, 13:02 #34
demektczew: Nie poplacz sie tylko kolego
» 14 czerwca 2017, 13:14 #33
CRfan: Matić to pewniak, zawodnik w pełni rozwinięty, pasujący idealnie do pomysłu Mou(może jego wzrost uwolniłby nas od Fellainiego w pierwszym składzie).
Fabinho to talent, wielka niewiadoma. Może będzie kiedyś w czołówce defensywnych pomocników świata, a może za 3 lata będzie grał w Stoke.
» 14 czerwca 2017, 13:37 #32
sisinho: CRfan

nie widzę wielkiej róznicy w grze między Maticiem a Fellainim. Wystarczy popatrzeć na spotkania CFC by zobaczyć że to zwykły przecinak.
» 14 czerwca 2017, 15:06 #31
GUESSWHOISBACK: @trikos

Pisanie dużymi literami grozi banem
» 14 czerwca 2017, 15:22 #30
kckMU: "Herrera też był przeciętnym, drewnianym, rzemieślnikiem z Bilbao..."

Herrera w Bilbao kreował grę na dyszce...
» 14 czerwca 2017, 18:52 #29
janpal1: Co?!?!?! A tak liczyłem na ten transfer. Matic gorszy.
» 14 czerwca 2017, 11:52 #28
duncaneedwards: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2017 11:34

poki co mourinho zaczyna od cementowania tylow. to akurat tez u nas kulaalo.fabinho jest wszechstronny bo moze grac nie tylko na dmc ale rownie na prawej obronie wiec jest to zawodnik warty zachodu.ja w sumie licze na gracza o podobnych umiejetnosciach do carrika z tym ze szybszego i ruchliwszego.wierze ze takiego uda nam sie znalezc
» 14 czerwca 2017, 11:32 #27
TheRipper: No to szkoda, wielka szkoda. Kolejny świetny zawodnik przejdzie nam koło nosa, a my potem będziemy sobie pluć w brodę bo odpali w innym klubie. No cóż, skorzysta na tym ktoś inny :) W ogóle tylu świetnych graczy jest do wyciągnięcia w tym okienku jak Lukaku, Fabinho, Sanchez, Douglas Costa czy wcześniej Bernardo Silva, a my interesujemy się samymi średniakami. Matic to gracz dobry ale nie przekonuje mnie do końca. Jest jakiś taki toporny i mało zwrotny. W dodatku nie wiem skąd ta pewność że Chelsea zechce wzmocnić ligowego rywala a jeżeli już to na pewno trzeba będzie wyłożyć dość sporą kwotę na ten transfer. Jedynym plusem tak naprawdę jest to że Matic jest ograny w Premier League ale też nie róbmy z tej ligi nie wiadomo czego. Brazylijczyk to dobra inwestycja w przyszłość, gra bardzo dobrze, właściwie od początku swojej przygody z Lig Ę czyli od 2013 roku więc nie jest to żaden sezonowiec jak niektórzy tutaj piszą. W LM Monaco wyszło z grupy z Tottenhamem który klepnęli raz, a w dalszych fazach ograli City, czyli odpowiednio zespoły z 2 i 3 miejsca Premier League :) Faktycznie, nie sprawdziłby się. W dodatku może także grać jako prawy obrońca, więc kto wie, w przyszłości można go zawsze przesunąć na prawą obronę i może być przyszłym następcą Valencii. No cóż, to nie ja prowadzę zespół i to nie ja wiem jakich zawodników potrzeba, ale transfery pokroju Maticia, Perisicia czy Moraty uważam za bardzo przeciętne i wątpię czy będą w stanie poprawić jakość naszej drużyny. Mam nadzieję że się mylę i Mourinho wie co robi. No cóż, dla mnie może sprowadzić nawet Wawrzyniaka, ja tam liczę w tym sezonie na poprawę gry i walkę o miejsca 1-3.
» 14 czerwca 2017, 11:30 #26
trikos: Ja jestem przekonany że trafi do nas. Mourinho lubi takich graczy a poza tym niezła alternatywa w razie urazu Valencii.
» 14 czerwca 2017, 10:50 #25
MarChester: Oglądam teraz powtórkę Chorwacja vs Islandia i fajnie komentator powiedział : "o sile Chorwacji stanowi 3 piłkarzy, jest to Modric, Rakitic i Mandzukic.. pózniej jest spora luka i jest skrzydłowy Interu Perisic i reszta ekipy" także ten tego... No właśnie
» 14 czerwca 2017, 10:10 #24
bambi1234: I co z tego?
» 14 czerwca 2017, 10:26 #23
GingerBoy: Właśnie...wymienić trzech najbardziej znanych piłkarzy chorwackich to nie problem. Modric jest świetny,jeden z najlepszych na swojej pozycji,Mandzukic jest dobry,ale Rakitic już jest przehajpowany zdecydowanie. Ja tam Inter oglądam w miarę regularnie i Perisic jest bardzo dobrym wyborem,bo potrafi atakować i bronić i ma waleczny charakter jakich mało.
Pamiętajmy,że u nas drużyna się buduje. Ściągnie gwiazd na każdą pozycję to nie jest sposób na sukces. Pracusie jak Perisic są bardzo potrzebni.
» 14 czerwca 2017, 10:44 #22
emil1986x: a kto to powiedział?? kto komentował ten mecz??
» 14 czerwca 2017, 10:48 #21
Vethro: Rakitić nie stanowi o sile ani Chorwacji, ani Barcelony. Miał dobre chwile, ale żaden z niego cudowny zawodnik, po prostu solidny, jak w sumie cała Chorwacja. Już bym prędzej wymienił obok Modrica, Mandzukica i Perisica innego pomocnika - Kovacica, bo ten w minionym sezonie pokazał, że jednak Real się nie pomylił w kwestii jego transferu i robił swoje.
Perisic może być dobrą opcją, bo pasuje do stylu gry Jose. Umie grać z kontry, cofa się, wspiera defensywę, ma dobry przegląd pola, jest walczakiem i umie grać na kilku pozycjach z przodu. To, że jego drybling nie jest jak u Mbappe czy Hazarda, to już inna sprawa, dośrodkować i strzelić potrafi.
» 14 czerwca 2017, 12:52 #20
jaratkow: Z jednej strony trudno wierzyć w to, że kluby z Premiership będą chciały nas wzmocnić. Z drugiej strony zawsze mniejszym ryzykiem będzie kupowanie zawodników sprawdzonych w tej lidze niż wynalazków w stylu ADM i tym podobnych
» 14 czerwca 2017, 10:04 #19
cnk: Moze to i dobrze :P od dluzszego czasu wydaje mi sie,ze w zespole brakuje wyjadaczy na konkretnych pozycjach i mamy za duzo 'pilkarzy uniwersalnych' tu w pomocy tam w obronie, tu na skrzydle potem na napadzie. Uniwersalni tez sa potrzebni ale nie w duzej ilosci bo potrzebujemy stabilnego skladu na swoich nominalnych pozycjach w ktorych pilkarze czuja sie i graja najlepiej
» 14 czerwca 2017, 09:55 #18
emil1986x: hehehe Fabinho to jedna wielka nie wiadoma język, tempo gry, fizycznosc, kultura gry itd wszystkiego musial by sie uczyc a Matic sprawdzony w lidze itd a koledzy ktory porównują sneiderlina do Maatica sa żałośni Southampton a Chelsea to inna półka. pozdrawiam
» 14 czerwca 2017, 09:43 #17
OldTrafford1988: Mourinho sam sie wypowiedzial, ze Ed dostal liste celow transferowych i sam nie bedzie ingerowal w transfery.
» 14 czerwca 2017, 09:06 #16
MarChester: juz to pisalem kilka dni temu. city kupuje dobrych pilkarzy, chelsea tez ma konkretne cele. a my? uważam tylko ze morata to dobry ruch.... nic wiecej
» 14 czerwca 2017, 08:54 #15
kondzik: Spokojnie JM ma zaplanowane transfery nie znamy jej,United idzie pewnie jakość a nie ilość
» 14 czerwca 2017, 09:17 #14
Vethro: Ale City musi przebudować większość zespołu, więc wiadomo, że kupuje kilku dobrych piłkarzy. Jose potrzebuje kilku wzmocnień do już pasującej mu układanki. Jedyne, czego mi szkoda, to inwestycji w talenty. Lozano był łączony z United, temat przygasł, a teraz piszą, że jest blisko City.
Jose potrafi zaskakiwać transferami, co zrobił kupując Bailly'ego w zeszłym sezonie. Akurat w kwestii zakupów, Portugalczyk jest jednym z tych, którym można zaufać bezgranicznie, bo do klubu sprowadza tych, którzy pasują do jego filozofii gry, a nie do tego, by dobrze wyglądali w składzie albo pasują kibicom/mediom.
» 14 czerwca 2017, 12:55 #13
GUESSWHOISBACK: I dobrze
» 14 czerwca 2017, 08:31 #12
zylkos1988: Cytując klasyka : szkoda, bo przydałoby sie troche polotu w tym smutnym jak pi.. Mieście. Mou woli drwali, wiadomo to nie od dziś dlatego jak przyjdzie do Chelsea Bokayoko to Matic do nas. Matic Perisic Morata- parodia. Czy my musimy zgarniać ochłapy będąc najbardziej dochodowym klubem na świecie?
» 14 czerwca 2017, 07:50 #11
mario93: Matic to będzie nowy Schnerderlin
» 14 czerwca 2017, 08:10 #10
emil1986x: bzdura jakich mało. podstawowy zawodnik mistrza porównywany do podstawowego zawodnika średniaka hahaha
» 14 czerwca 2017, 09:52 #9
mario93: Rok wczesniej ten mistrz Anglii nie był nawet średniakiem
» 14 czerwca 2017, 10:06 #8
United45: Zgadzam się Zylkos jak narazie nasze transfery wyglądają na zakupy Evertonu, West Hamu albo Arsenalu. Zero polotu, finezji. Typowy szrot nie chciany w innych drużynach...
Okazuje sie że brak LM wcale nie jest wielkim problemem na rynku transferowym.
Bez LM:
Ibrahimovic
Pogba
Mchitaryan
Bailly
Z LM:(Najprawdopodobniej)
Lindelof
Perisic
Matic
Morata
» 14 czerwca 2017, 11:10 #7
Vethro: Rozumiem, że United musi kupić Griezmanna, Kroosa, Lewandowskiego, Ramosa i powiedzmy Albę i Bale'a, żeby to były transfery, których oczekują fani z devilpage? Litości, to nie football manager. Jose kupi tych, którzy mu pasują i zrobi z tego solidną drużynę, zamiast wydać 300 milionów na 3 graczy, którzy będą błyszczeć w mediach, ale na boisku nic nie zmienią sami, bo dalej z tyłu będzie katastrofa, a w środku pola czyścić będzie musiał Pogba czy Herrera, których zadania są nieco inne. Odpalcie sobie fma czy fifę i róbcie transfery o jakich marzycie.
» 14 czerwca 2017, 12:57 #6
levy181: Poczekamy i zobaczymy. Jednak myślę że On przyjdzie do MU. Matić to super ruch ale Chelsea go nie odda nie ma opcji. Morata raczej będzie na Old Traford ciekawe co z Jamesem.

Czekam na ostateczne rozstrzygnięcie dot. Alexisa i Douglasa Costy.
» 14 czerwca 2017, 07:46 #5
Rakusz: Bardzo wiarygodne źródło :)
» 14 czerwca 2017, 07:44 #4
EmilCioran: Nie no bez jaj! Już byłem pewny że przyjdzie. Teraz będe wierzył tylko w newsy do których będą dołączone zdjęcia z wyszczerzonymi zębami piłkarza trzymającego koszulke United z nazwiskiem i numerem.
» 14 czerwca 2017, 07:05 #3
mikon70: Oby nie Eric Dier
» 14 czerwca 2017, 07:05 #2
Vethro: Dier pasowałby do tego zespołu jak ulał. Nie rozumiem tego stwierdzenia. Co jest nie tak z Dierem? Może w razie czego grać na CB i RB, pokazał w Tottenhamie i reprezentacji, że jako DM gra świetnie. Do tego dobrze wykonuje stałe fragmenty, dobrze gra w powietrzu, jest silny i nieustępliwy, a przede wszystkim jest Anglikiem, a to też jest potrzebne w kwestii rejestracji zawodników.
» 14 czerwca 2017, 12:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.