Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

MU 1-1 Stoke: Grant zatrzymuje rozpędzony Manchester United

» 2 października 2016, 14:56 - Autor: Bart - źródło: DevilPagae.pl
Zespół Jose Mourinho nie zdołał pokonać Stoke City w meczu 7. kolejki Premier League na Old Trafford. Spotkanie Diabłów z Garncarzami zakończyło się remisem 1:1. Bramki strzelali Anthony Martial oraz Joe Allen. United było drużyną dominującą, oddając ponad 20 strzałów. Bohaterem meczu został jednak bramkarz gości - Lee Grant.
MU 1-1 Stoke: Grant zatrzymuje rozpędzony Manchester United
» Zespół Jose Mourinho nie zdołał pokonać Stoke City
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Daley Blind
Chris Smalling
Eric Bailly
Paul Pogba
Ander Herrera
Jesse Lingard
Juan Mata
Marcus Rashford
Zlatan Ibrahimović
Wayne Rooney
Memphis Depay
Anthony Martial

Oddano 115 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Pierwsza połowa była zdominowana przez zawodników Manchesteru United. Gdyby podopieczni Jose Mourinho wykazali się lepszą skutecznością, moglibyśmy uznać ten mecz za rozstrzygnięty. W świetnej dyspozycji był jednak bramkarz Stoke.

Wynik spotkania w 2. mógł otworzyć Zlatan Ibrahimović. Szwed stanął oko w oko z bramkarze Stoke. Ibra strzelał z bliskiej odległości, a potem dobijał jeszcze z ostrego kąta. Goalkeeper gości instynktownie wybronił obie próby napastnika United.

Po około kwadransie niezłą okazję wypracowali sobie piłkarze Marka Hughesa. Prawą flanką zaatakował Allen, po podaniu z futbolówką miną się Bony, co sprawiło, że Cameron miał dużo miejsca w polu karnym. Strzał Amerykanina poleciał jednak prosto w ręce Davida De Gei.

Odpowiedzią United był strzał Paula Pogby po pięknej akcji i szybkiej wymianie podań. Zlatan zagrał piętką do Lingaarda, Anglik szybko oddał do Pogby i Włoch zmarnował stuprocentową sytuację, nie trafiając w światło bramki.

22. minuta to zaskakujący i sprytny strzał Juana Maty z pola karnego. Hiszpan zdecydował się na techniczne uderzenie i próbę przelobowania bramkarza Stoke. Grant nie dał się jednak zaskoczyć i przeniósł futbolówkę na rzut rożny.

Kilka minut później Manchester United zaatakował po raz kolejny i była to chyba najlepsza okazja do zdobycia bramki w tej odsłonie meczu. Lewą flanką przedarł się Zlatan Ibrahimović. Szwed spod linii końcowej zagrał piłkę zewnętrzną częścią stopy do Lingarda. Anglik uderzył z 5. metrów, ale i tym razem niesamowitym refleksem popisał się Lee Grant.

Po przerwie to Stoke sprawiało wrażenie zespołu groźniejszego i bardziej zmotywowanego do ataków. Joe Allen w 56. minucie w prosty sposób zwiódł Chris Smallinga, przeniósł ciężar ciała na drugą nogę i momentalnie uderzył na bramkę De Gei. Hiszpan dobrze jednak rozczytał zamiary rywala i w odpowiednim czasie rzucił się w kierunku piłki, łapiąc ją przy ziemi.

W 66. minucie z dystansu próbował uderzać Ander Herrera. Hiszpan otrzymał podanie od Lingarda i bez zastanowienia huknął prawą nogą po ziemi. Piłka nie trafiła w światło bramki, jednak była to próba warta odnotowania.

Bramkę Stoke City udało się sforsować dopiero w 69. minucie spotkania. Francuz, który dwie minuty wcześniej pojawił się na murawie, znalazł się odpowiednim miejscu w polu karnym. Gdy Cameron wybił piłkę spod nóg Rooneya, ta poturlała się pod nogi Martiala. Anthony uderzył prawą nogę w kierunku długiego słupka i całkowicie zaskoczył Lee Granta.

Po bramce Martiala pod polem karnym Stoke zrobił się nam istny kocioł. Czerwone Diabły szły za ciosem i chciały szybko dobić rywala. Najpierw akcji po podaniu z prawej strony nie zamknął strzelec pierwszego gola. Później swoje okazje zmarnowali również Bailly oraz Zlatan Ibrahimović.

Stoke zdołało niespodziewanie doprowadzić do wyrównania w tym meczu w 82. minucie. Bramka padła po bardzo dużym zamieszaniu pod bramką De Gei. Hiszpan wybił na raty strzał Johnstone’a, Walters dobijał z ostrego kąta, trafił w poprzeczkę, ale futbolówka szczęśliwie spadła pod nogi Allena. Gracz Stoke nie mógł zmarnować takiej okazji.

Tuż przed końcem regulaminowego czasu gry Rashford posłał mocne dośrodkowanie z prawej flanki na 5. metr. Do futbolówki doskoczył z impetem Paul Pogby, uderzył głową i trafił w poprzeczkę bramki Granta. United do ostatniej minuty napierało jeszcze na bramkę Stoke, ale goście skutecznie bronili każde dośrodkowanie w pole karne. Wyniku nie udało się już odmienić i United straciło 2 punkty, które po przerwie wydawały się pewne.

Manchester United 1:1 (1:0) Stoke City

Bramki: Martial 69’ - Allen 82’

Manchester United: De Gea - Valencia, Bailly, Smalling, Blind - Pogba, Herrera (Depay 83') - Lingard (Martial 67'), Mata (Rooney 67'), Rashford - Ibrahimović

Stoke City: Grant - Johnson, Shawcross, Martins Indi, Pieters - Cameron, Whelan, Allen - Shaqiri (Bardsley 90’), Bony (Crouch 77'), Arnautović (Walters 77')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United - Stoke City
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Stoke City 1:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (335)


Osqar: Ander Herrera wreszcie w reprezentacji! Ostatnimi występami zasłużył jak mało kto!
» 3 października 2016, 23:50 #217
vanderToki: Nie związane z tematem, ale cóż: muszę powiedzieć, że za nim tęsknię. ; )
i.imgur.com/LbgnRas.mp4
» 3 października 2016, 23:29 #216
Sideswipe: Berbatov to by i strzały Tsubasy zgasił.
» 3 października 2016, 23:38 #215
vanderToki: I to z takim spokojem, jakby to było podanie z dwóch metrów. Swoją drogą, za długimi podaniami Scholesa też tęsknię. ;) Fiuuu, Rude Linie Lotnicze, rejs z własnej połowy do skrzydłowego pod polem karnym przeciwnika, za chwilę lądujemy.
» 3 października 2016, 23:48 #214
DjTED: Dlatego Fergie stawiał na niego nie na brzydala
» 4 października 2016, 02:08 #213
asart: "Anglik szybko oddał do Pogby i Włoch zmarnował stuprocentową sytuację, nie trafiając w światło bramki." Od kiedy Pogba jest Włochem? ;)
» 3 października 2016, 22:37 #212
Kilerek7: Ale wysyp plotek transferowych o MU, trochę słabsze wyniki i już zakupy: Wg Goal.com MU monitoruje Goncalo Guedesa z Benfici, skrzydłowego Genk Leon Bailey ( Widać podobne nazwisko co Bailly to gwarancja sukcesu:D ) Pomocnika Monaco Bakayoko, ponadto obrońcę Grimaldo no i tradycyjnie Bale hah.
» 3 października 2016, 22:17 #211
Kilerek7: MU ma najdroższą kadrę ze wszystkich a wyniki średnie:/
» 3 października 2016, 22:07 #210
sssexton90: Niestety ale ten mecz ewidentnie zawalił Ibrahimović, ma być liderem drużyny a spaprał dwie setki, jak nie 3. Od 3 meczy jest bardzo nieskuteczny, nie wiem co mu sie stało
» 3 października 2016, 20:22 #209
chali2na: co sie dzieje z takimi zawodnikami jak: Wes Brown, Darron Gibson , Kiko Macheda i Alex Buttner ??
» 3 października 2016, 18:34 #208
chali2na: no dobra ale w jakich klubach bo w necie nic nie moge o nich znalezc
» 3 października 2016, 18:46 #207
qwas333: ''no dobra ale w jakich klubach bo w necie nic nie moge o nich znalezc''
To ironia, tak?
» 3 października 2016, 19:33 #206
kckMU: @szymon

Bastian też wyleciał, bo zamiast na własną rękę próbować wracać do pełnej formy fizycznej, to latał sobie po całym świecie z Ivanovic. I Niemiec wcale nie musiał podważać pozycji Mourinho, żeby ten go szybko pogonił. Trzeba pamiętać, że Schweinsteiger w świecie futbolu to nie jakiś Sakho.

Ja rozumiem zachwyty nad Kloppem, bo gościa i jego stylu gry się nie da nie lubić. Niemniej, zrzućcie w końcu te klapki z oczu. Liverpool doszedł do poziomu na którym się znajduje metodą prób i błędów, lecz o tym nikt nie pamięta. Jeśli Liverpool pięknie wygrywa, to jest kandydatem do tytułu. Jeśli natomiast zremisuje/przegra, to nadal wszystko jest okej, bo to tylko błąd przy pracy. Przecież to zwykła hipokryzja. Nawet mnie wspominam o tym, że na Anfield pracują ze sobą już sporo czasu, gdzie Mourinho nawet tournee miał niepełne.

Dajcie nam czas i przede wszystkim moglibyście w to uwierzyć.
» 3 października 2016, 16:04 #205
Matejko: @kckmu
Czas, wiara? Tutaj tego nie znajdziesz, dobrze o tym wiesz:) Co kolejke po kazdym gorszym wyniku United kibice City, Liverpoolu beda tutaj wypisywac o wspanialosci Kloopa i Guardioli. Teraz cisza na temat City, bo ci przegrali ze Spurs, nastepnym razem kiedy podwjnie sie noga Liverpoolowi tez nie bedzie tu slowa o druzynie Kloopa. Tak dzialaja istoty wypowiadajace sie tutaj. Po wygranej kilka osob napisze, ze bylo super, dobra gra itd, natomiast po gorszym wyniku fala komentarzy o tym jaki Kloop twardy, jaki Guardiola madry itp. itd. Jakos po zeszlym sezonie nikt Livedpoolowi Kloopa nie zazdroscil, bo 8 miejsce i 0 trofeow to sredni interes.

Do tego nikomu z wczesniej komentujacych nawet nie chcialo sie zajrzec w statystyki United, bo gsyby to zrobili to zobaczyliby,ze w wiekszosci sa one zblizone. Strzaly 17.3 do 15.3, celne 7 do 6, akcje rozgywane w takim samym procencie w srodku pola/na polowie rywali.
» 3 października 2016, 16:29 #204
69eyes: Tak z innej beczki, Swansea zwalnia Guidolina, miał być Giggs a jest Amerykanin Bob Bradley, m. innymi były selekcjoner tamtejszej reprezentacji.
» 3 października 2016, 13:49 #203
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2016 20:57

Hahaha, dobre, a taki miał być pewniak do objęcia klubu. ;D Może on czeka aż Enrique pogonią z Barcelony, albo Zizou z Realu, albo może Ancelottiego z Bayernu czy Mourinho z United. ;]
» 3 października 2016, 20:57 #202
Klimaa: Szkoda straty punktów - szczególnie na swoim stadionie. Teraz czekają nas trudne ligowe mecze i na pewno jeszcze pogubimy punkty.
» 3 października 2016, 10:58 #201
Ronal: Mecz był generalnie cholernie nudny i zaczął się dopiero po pierwszym strzelonym golu w moim odczuciu. Pierwsze 65 minut mogłyby się w ogóle nie odbyć jak dla mnie bo rzadko zdarza się, że przysypiam podczas oglądania meczu. Niskie tempo, za dużo pykania piłką i tak to generalnie nic się nie działo, dopiero Stoke obudziło się przy stanie 1:0 a United przy straceniu gola na 1:1... Szkoda, że ten mecz nie wyglądał tak od samego początku.
» 3 października 2016, 10:44 #200
JackDaniels: Jak tak będą marnować sytuacje, to na nawet guardiola i ancelotti by nic nie wskurali... Niepotrzebna strata punktów.
» 3 października 2016, 09:58 #199
Ghostpl: Pfff. Eksperci się. Znaleźli mi się gra naszych podobała tylko brak goli i tyle
» 3 października 2016, 06:29 #198
maticr7: Mi tam gra ibry się podobała,mimo niewykorzystanych sytuacji.Widać jak to coraz bardziej nabiera tempa i ogrania w premier leauge.Ale o to się nie martwiłem,ani przez chwile.
» 3 października 2016, 03:48 #197
RedDevils4life: Trochę więcej optymizmu co do nowego trenera. Przy spotkaniach za Louisa van Gaala to była nuda i góra dwie/trzy akcje na krzyż. Już widać, że Mourinho zaczyna wykorzystywać potencjał zawodników. Ustawienie Maty na 10 daje efekty, Pogba się rozkręca (może trochę niefartownie ze strzelaniem, ale dajmy mu czas). Gra szybkimi skrzydłami a nie rzuca Juana jak LvG na prawe skrzydło, który na tej pozycji często zwalnia akcje. Wiem, że również go tam ustawiał, ale póki co tego nie robi.

Co do tych skrzydeł to Mourinho widzi jaki trzeba zachować balans w drużynie. Jeżeli jest Ibra to już nie Rooney, bo wtedy są na boisku same truchtające osoby w ofensywie. PÓKI CO, oglądamy Rashforda i Lingard na skrzydłach, bo chodzi nam o szybkie rozgrywanie akcji a nie wymiana między dwójką zawodników w środku pola i czekanie na jakiś cud. Dlaczego oni akurat grają na skrzydłach? A no dlatego, że Martial był bez formy a Miki gdzieś tam się gubi w drobnych kontuzjach. Jestem przekonany, że jak wszystko się ustabilizuje to oni wskoczą do podstawowej jedenastki. Dzisiejszy gol dał sporo radości Martialowi, co było widać po reakcji. Myślę, że tak z dziesięć kilo presji z niego właśnie spadło.

Rozdzielmy to na poszczególne osoby:

Rywalizacja na lewym skrzydle - Póki co wystawiany jest tutaj Rashford, ale to Martial tam czuje się najlepiej. To on potrafi dryblować właśnie tą flanką i z tego skrzydła ścinać idealnie do środka oddając strzał albo asystując. Rashford to młoda krew i jest piekielnie szybki. Niby dobry na skrzydło, rzucany tam jak kiedyś Rooney czy Welbeck, ale nie czuje się tam najlepiej. Mimo wszystko póki co gra tam, bo daję napęd drużynie przy akcjach.

Rywalizacja na prawym skrzydle - To samo co powyżej, szybkość Lingarda. Miki jest znany ze świetnej gry w poprzednim sezonie. Jeżeli jest silny psychicznie i zacznie grać nie oglądając się na stracone spotkania to myślę, że będziemy mieli dodatkową pomoc w postaci świetnego grajka. To miało być nasze lekarstwo na prawe skrzydło i miejmy wszyscy nadzieję, że losy nie potoczą się jak z Depayem. On w sumie udowodnił już coś w BVB, która jest zdecydowanie silniejszą ligą od holenderskiej. Dodatkowo jest starszy od Memphisa oraz wszechstronniejszy. Ja bym nie miał obaw. Gorzej oczywiście tak jak już mówiłem z psychiką zawodnika, jeżeli okaże się być słaba.
» 2 października 2016, 23:39 #196
Kilerek7: Też mi się wydaje, że jak Martial i Miki wrócą do formy to wrócą na skrzydła. W końcu Martial brylował w poprzednim sezonie a Miki to gracz bundesligi. Rashford daje dużo, ale jest młody i lepiej chyba jak będzie z ławki wchodził.
» 3 października 2016, 00:10 #195
RedDevils4life: Typer w tej kolejce był porażką.
» 2 października 2016, 22:21 #194
piter100000: nie tylko dla Ciebie. całe 6pkt zdobyłem. masakra jakaś.
» 2 października 2016, 22:35 #193
utdpunx: A ja już drugą kolejkę zapomniałem wytypować, wypadłem z gry
» 3 października 2016, 00:54 #192
Diabelred: utdpunx

u mnie podobnie, ahhh te mecze w piatki...
» 3 października 2016, 02:04 #191
PawcioMoron: To źle? Ja w 4 kolejce natrzaskałem aż 2 punkty
» 3 października 2016, 09:56 #190
JacekB: Ja w tej kolejce żeby nie wydrukowana wygrana Arsenalu zdobyłbym 0 pkt co nigdy mi się nie przydarzyło. Niestety poziom tej ligi jest coraz niższy przez co mecze są bardziej wyrównane i trudniej wytypować jest wynik spotkania.
» 3 października 2016, 14:03 #189
vanderToki: Ja zdobyłem 0.
» 3 października 2016, 21:29 #188
pawbuk6: Już trochę godzin upłynęło od meczu, więc skomentuję na chłodno. Nie mogę się na pewno przyczepić do ilości okazji strzeleckich wypracowanych przez United, bo naprawdę było ich sporo, jednak wykończenie muszą piłkarze Mourinho poprawić.
O ile od Pogby cudów nie oczekuję, bo widać, żę chłop w bramkę nie potrafi trafiać (co potwierdzają statystyki, wyjątkowo nieskuteczny piłkarz), o tyle Ibra ma wyraźne problemy w łatwych sytuacjach. W 3 minucie United powinno wyjść na prowadzenie i kontrolować mecz.
Myślałem, że Jose od początku skupi się na ustawieniu zespołu w defensywie, ale na razie dobrze to nie wygląda. Obrona zbyt często się gubi i doprowadza do groźnych sytuacji pod bramką De Gei. Dziś Czerwone Diabły grały u siebie z jednym z najsłabiej atakujących zespołów w lidze, a już w pierwszej połowie dały oddać Stoke kilka groźnych strzałów.
Wg mnie powodem jest zbyt niski pressing - dajemy sie tym słabym klubom rozegrać, zamiast podchodzić wysoko i szybko przejmować piłki. Z wysokim pressingiem ledwo daje sobie radę taka Barcelona, a co dopiero Stoke. Mi tego cały czas brakuje - biegania, podejścia wysoko, odbierania piłki na połowie przeciwnika. Dziś było to widać po Totkach.

Zastanawiam sie też czy Mou, jako doświadczony menedżer, nie powinien bardziej ustawiać drużyny pod piłkarzy - widać, że nie mamy skrzydłowych, to może sensowniej by było zagrać wąsko, tym samym rezygnując z przeciętnego Lingarda i przesuwając bliżej środka Martiala i Rushforda - tak, postuluję przejście na 4-3-3.

Martwi mnie też nieco wyrachowanie Mourinho - po strzelonym golu, na Old Trafford, Czerwone Diabły powinny sie rzucić Stoke do gardła i ich dobić, a nie dać The Potters odetchnąć - za tę determinację zawsze bardzo ceniłem zespół SAFa, teraz tego nie widzę zbytnio. Owszem, zdarzyło się 4:1 z Leicester, ale tam aż 3 gole padły z rożnych.

No i rzecz, która mnie najbardziej zdenerwowała - beznadziejne wrzutki pod koniec meczu jak za Moyesa. Stoke było świetnie przygotowane na te dośrodkowania na wysokich piłkarzy i również wystawiło dryblasów, a Mou nie próbował niczym zaskoczyć - rozczarowało mnie to. Ogólnie nie ma co zwalać winy na wynik meczu na pecha - Grant zagrał świetnie, ale też nasi nie strzelali wybitnie - Martial pokazał, że da się strzelić nie do obrony.

Tak więc mnie dzisiejsza gra nie cieszy - stworzenie sobie okazji na własnym stadionie z rywalem ze strefy spadkowej, w dodatku ze słabą formacją obronną, to nie jest żaden wyczyn. Z piłkarzami wartymi taką kasę i będącymi na takim poziomie United gra o przynajmniej poziom, jeśli nie dwa, za słabo. Jest za wolno, bez ruchu, zbyt rzadko z pomysłem, a nasza obrona zbyt często się gubi i za wolno porusza się w poprzek boiska przy szybkich akcjach przeciwnika.
» 2 października 2016, 22:07 #187
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2016 22:49

Jeśli chodzi o pressing to wg mnie było dzisiaj naprawdę dobrze, ciężko gra się jak rywal broni całym zespołem, oczym przekonał się Arsenal. Mimo wszystko mieliśmy multum okazji, ale bramkarz był na haju i bronił piłki wręcz niemożliwe, aż dziw bierze, że to nie był DDG heh. Też chciałbym zobaczyć 433 z Shawem, Blindem w pomocy z Herrerą i Pogbą, ale szkoda mi sadzać na ławcę Matę bądź Mikiego. Co do końcówki to uważam, że właśnie grali do samego końca, po co mieli rozgrywać piłkę jak czas uciekał, pozostały tylko wrzutki i żałuję trochę, że wpuścił na boisko Depaya a nie Fellainiego, którego wzrost by się przydał, on jest właśnie od takich zadań specjalnych. Zagraliśmy najładniejszy mecz ze wszystkich, tylko nie dopisało nam szczęście i tyle, oglądało mi się to z wielką przyjemnością.
» 2 października 2016, 22:48 #186
RedDevils4life: Tak naprawdę nie ma się do czego przyczepić. W końcu zagraliśmy tak jak dawno nie było. Bardzo ofensywnie, po zdobytej bramce piłkarze wciąż cisnęli po kolejną. W ogóle to z naszej strony szedł atak za atakiem i to było bardzo pozytywne. Szybka wymiana piłki, najbardziej zapadła w pamięć ta akcja z udziałem piętki Ibrahimovica. Zabrakło nam wykończenia tych wszystkich akcji i przeszkodziła też dobra postawa bramkarza rywali.
» 2 października 2016, 21:52 #185
wrobel1992: Gramy najlepszy mecz w sezonie, widać progres pierwszy raz od kilku sezonów, wygląda na to, że powoli zaczynamy mieć drużynę z perspektywami, a tu płacz jakbyśmy grali w stylu vGaala...Bóg wie-płakać czy śmiać się.
» 2 października 2016, 21:43 #184
Slawek7: Ciezko otwierac szampana po remisie ze Stoke.....
» 2 października 2016, 21:51 #183
wrobel1992: No tak ciężko, ale czy wg Was ten mecz pokazał spadek formy drużyny?? Nie zachowujmy się jakbyśmy rok temu wygrali potrójną koronę, bo wychodzimy z głębokiego bagna:)
» 3 października 2016, 08:55 #182
Slawek7: Wynik tragiczny,ale sama gra nie byla juz taka denna,szkoda zmarnowanych sytuacji a to co zrobil Zlatan to zostawie bez komentarza....Brakuje caly czas w tym zespole szybkosci i gry z pierwszej co znacznie przyspiesza gre.Gramy przez wiekszosc meczu slamazarnie,przez co rywal zdazy sie ustawic.Mecz niezly,ale wynik ch...Pilkarz meczu to Pogba.
» 2 października 2016, 21:40 #181
kuba25: Pilkarz meczu to ich bramkarz ;d
» 3 października 2016, 00:20 #180
kckMU: Przyjemnie się patrzy na to, jak Atletico lideruje w La Liga.

Celta to ostatnio koszmar Barcelony, ale dzisiaj to już przesada :D
» 2 października 2016, 21:26 #179
vanderToki: NIGDY przesady w laniu Barcelony przez drużyny z dolnej połowy tabeli. ;p
» 2 października 2016, 21:35 #178
kckMU: Ja tam do nich ogólnie nic nie mam. Wygraliśmy z nimi zasłużenie w półfinale LM 07/08, a oni pokonali nas sportowo w dwóch późniejszych finałach. To jak oni do tego dochodzili to jedno, ale w meczach między nami nie było problemów.

Przeciwieństwo tureckiego realu, który kupił mecz z nami. Wielcy królewscy, którzy nie potrafili sobie poradzić z takimi tuzami futbolu jak Cleverley, Welbeck i emeryt Giggs. Żeby ich piekło pochłonęło i swojego podejścia nigdy nie zmienię.
» 2 października 2016, 21:39 #177
kolor: mecz znany i pamiętany jako "Nani w szoku" :D
» 2 października 2016, 21:42 #176
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2016 21:47

Ja tam ani Barcelony, ani Realu nie lubię od jakichś 20 lat prawie, akurat dwumecz Realu z United na to w żaden sposób nie wpłynął. ;]
PS NIGDY nie zapomnę, jak to się co poniektórzy jarali, że na stulecie klubu finał LM będzie na Camp Nou, że Barcelonka będzie gospodarzem i wygra... jak i United, i Bayern grały u siebie w wyjazdowych koszulkach, żeby chłopcy mogli zagrać w tych swoich paskudnych... a tu TAAAAKI ch... znaczy, tego... wał i nawet z grupy nie wyszli. ;p Ależ satysfakcja.
» 2 października 2016, 21:42 #175
vanderToki: PPS Albo jak się bucowaty Cruyff fotografował przed finałem z pucharem... a tu zonk, ekipa Capello ich cztery do jaja wygrzmociła. I bardzo dobrze. Niby Real to klub przesiąknięty arogancją... no może i jest, ale Barcelona nie lepsza. ;p
» 2 października 2016, 21:48 #174
kckMU: Jeśli ktoś nam nie nadepnął na odcisk, to nic do niego nie mam. Oczywiście nie popieram tego, żeby Barcelona dostawała w lidze krajowej rzuty karne za samo wejście z piłką w pole karne, ale mało mnie to koniec końców interesuje.
» 2 października 2016, 21:51 #173
RedDevils4life: Już 3:2...
» 2 października 2016, 22:08 #172
vanderToki: Rozumiem. Ja niektórych klubów nie lubię i już. ;] Ale muszę przyznać, że akurat Real i Barcelona są na tę chwilę najlepsze na świecie. Jak dla mnie - niestety. ;]
Tymczasem już 3:2, nie zdziwię się, jeśli skończy się jakimś 3:6 na przykład. ;] Chociaż czasu trochę mało, może 3:5. ;)
» 2 października 2016, 22:12 #171
RedDevils4life: I po raz czwarty Celta!
» 2 października 2016, 22:20 #170
vanderToki: Pique to zaraz będzie miał więcej goli w sezonie niż Ibrahimović... ;]
» 2 października 2016, 22:35 #169
piter100000: w tej chwili jest chyba najskuteczniejszym obrońcą w tym sezonie w najlepszych ligach. Glik ma godnego rywala :)
» 2 października 2016, 22:37 #168
Kilerek7: Jeśli nie my to chciałbym aby mistrzostwo zdobył Tottenham bo na to zasługuje. Już w poprzednim sezonie byli blisko Leicester, a teraz grają bardzo dobrze. Co do nas, to zagraliśmy naprawdę super mecz, ciężko jest się do kogoś przyczepić. Jedynę co bym zmienił to Martiala za Lingarda, a Mikiego wpuszczać za Matę a nie Rooneya i to tyle. Herrera robi wielkie rzeczy w środku, Blind powinien mieć podstawę za Shawa jak narazie i wszystko wygląda ok, są czasami takie mecze, że poprostu nie wchodzi, można walić drzwiami i oknami a nie chce, dziś Arsenal przekonałby się na styk o tym, ale im się fuksło i moim zdaniem mistrzostwo wygra drużyna, która będzie miała najwięcej szczęścia. Dziś MU zagrało spoko, widać, że coś się dzieje, może skrzydła czy pomoc jeszcze tak nie szturmuje ale ładnie potrafią już klepać z pierwszej piłki i poprostu dziś bramkarz zagrał mecz życia rywali co zrobić. Szkoda straconej bramki, ale czasami tak bywa. Bravo wali w City kiksy i różnie to jest, dziś DDG trochę dał ciała i pechowo to weszło. Najbardziej podobał się Allen w Stoke, to bardzo ciekawy grajek do środka pola i chyba za dobry dla takiego Stoke, a w Burnley Keane wyrasta na świetnego obrońce, dobrze, że City dziś poległo, szkoda tego Arsenalu, ale cóż jeśli wygramy z Lfc i Chelsea to wszystko się może odmieni, będzie ciężko, ale trzeba wierzyć.
» 2 października 2016, 21:19 #167
vanderToki: Powiem tak, Tottenham lubię najbardziej z pozostałych klubów w Premier League, ale jakoś wydaje mi się, że mimo wszystko prędzej United zdobędą tytuł niż oni. ; )
Co do składu, to wypatruję z utęsknieniem powrotu do formy Mychitariana i Martiala. Ten drugi dziś dał dużo nadziei. Daliby duże pole manewru. Mogliby np. grać razem na skrzydłach i wtedy Rashford wchodziłby z ławki (a czasem i zaczynałby na szpicy, czemu nie), Ormianin tak jak napisałeś mógłby wchodzić za Matę - albo np. Rashford czy Young za Hiszpana i wtedy Mychitarian ze skrzydła na 10. Jeszcze Fellaini, Carrick i może ten Schneiderlin na środek są.
Z Blinda bardzo się cieszę, jak i z pochlebnych komentarzy pod jego adresem, zawsze byłem jego zwolennikiem i mam nadzieję, że swoimi występami przekona do siebie innych.
Bravo jednak dzisiaj wyjął karnego, a przy bramkach nie za dużo miał do gadania - zwłaszcza przy pierwszej, Kolarow pięknie to zakmnął. ;D
Co do ostatniego zdania - no właśnie, teraz trzeba się skupić na tym Liverpoolu. To będzie bardzo, bardzo ważny mecz. Mourinho powiedział, że każdy mecz jest "massive" - no cóż, ten jest "very massive". ;]
» 2 października 2016, 21:41 #166
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2016 22:41

Zauważ też, że Martial radzi sobie lepiej na lewej, co by znaczyło, że Rashford musiałby grać na prawej. Mkhitaryan mógłby grać też na skrzydle i wymieniać się z Matą pozycjami, ale pewnie będą się zmieniać z ławki, a jest jeszcze święty Rooney, więc nie wiem gdzie Ormianin pogra, jeśli Martial odzyska podstawę kosztem Lingarda.
» 2 października 2016, 22:40 #165
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2016 21:28

Tymczasem rodowity Duńczyk wyprowadza Celtę na prowadzenie. Ot, ciekawie się robi.
PS Co się tam wyrabia... ja się spodziewałem pilnowania wyniku i jakiegoś 1:0 albo 2:1 w najlepszym wypadku, może 1:1, może 1:2, a może np. 1:5... a tu ich Celta 3:0 jedzie. I dobrze. :)
» 2 października 2016, 21:11 #164
Domelo: Fajnie sędzia mecz wypaczył Arsenalu, super.
» 2 października 2016, 20:13 #163
Krystiano98: Szybko sie poddajesz xD A Mourinho kiedy zwalniamy? :D
» 2 października 2016, 19:29 #162
Misiek87: fakty są takie - jeszcze 31 meczy, 5 pkt do odrobienia, może się wydarzyć jeszcze wiele.
» 2 października 2016, 19:37 #161
Wave: lepiej zeby city albo liverpool mieli mistrza
» 2 października 2016, 20:22 #160
vanderToki: Spalonego po mojemu nie, ręka jak nic. Co zrobisz, nic nie zrobisz. ;)
» 2 października 2016, 19:56 #159
Kilerek7: Ja piernicze, to jest jakiś koszmar. Już się cieszyłem, że Arsenal się tak męczył i też straci punkty ale im się udało w ostatniej akcji meczu, a nam nie. No nie ma sprawiedliwości na tym świecie:/
» 2 października 2016, 19:24 #158
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2016 19:29

Najsmieszniejsze jest to, ze to ich kibice najczesciej placza o to, ze strzelamy zwykle na farcie :D
» 2 października 2016, 19:28 #157
AFC07: Bo strzelacie na farcie
» 2 października 2016, 20:04 #156
jassaj: lepiej na farcie niż nieuczciwie rękami
» 2 października 2016, 20:10 #155
AFC07: Rezultat ten sam
» 3 października 2016, 01:26 #154
jassaj: ?? no raczej nie, fartowna bramka to bramka zdobyta przez przypadkowe odbicie np od uda czy głowy, fartowna bramka to bramka gdzie piłka szczęśliwie wtoczy się do siatki, fartowna bramka to bramka zdobyta w ostatniej minucie rzutem na taśme. Wasza była po prostu nieuczciwa
» 3 października 2016, 17:56 #153
Misiek87: Zastanawiam się jakby Pogbę ustawić wyżej, np. na 10tce, ale jeszcze nie na Liverpool i Chelsea taki eksperyment ale np. na Burnley (na koniec pazdziernika), tylko co wtedy z Matą - Mourinho ustawił go optymalnie i jest z tego duży pożytek.
» 2 października 2016, 19:23 #152
Krystiano98: Moim zdaniem nie ma co kombinować, widać, że gra sie klei, jak Mata gra zamiast Rooneya, to ustawienie powinniśmy szlifować.
» 2 października 2016, 19:28 #151
Diabelred: Jak dla mnie to jak juz kombinowac to z gra 3 pomocnikami(Pogba, Herrera, def pomocnik), tak zeby ewentualne staty Pogby nie byly tragiczne w skutkach. A jezeli chodzi o jakies mniejsze zmiany, to wymiana Lingarda na Mikiego na skrzydle.
» 2 października 2016, 19:32 #150
Misiek87: faktycznie, nie ma co kombinować, takie ustawienie jakie jest teraz jest bardzo dobre, Mata daje radę na tej pozycji, może jeszcze wróci do tej formy z czasów gry w Chelsea, no i Martiala w podstawie za Lingarda.
» 2 października 2016, 19:33 #149
kckMU: Nie wierze. Niech ten dzień się w cholerę skończy.
» 2 października 2016, 19:22 #148
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2016 19:22

Embolo zweimal i wreszcie Schalke wygrywa, Stuttgart już poleciał, HSV ostatnio co sezon się broni, jeszcze mi brakuje, żeby Schalke spadło... : / Tymczasem Arsenal jednak nie odskakuje... no chyba że coś wcisną w doliczonym czasie gry. ;]
PS No i wcisnęli, a jakże. ;D
» 2 października 2016, 19:21 #147
piter100000: za dwa tygodnie jedziemy z Liverpoolem i wracamy na właściwe tory. nie ma co rozpaczać. może to dobrze, że jest ta przerwa na reprezentacje. przynajmniej trochę ochłonę i naładuje akumulatory przed bardzo ważnym tygodniem dla Diabełków
» 2 października 2016, 18:55 #146
Misiek87: dokładnie, nie ma co rozpaczać, jeszcze 31 meczy, a tylko 5 pkt do lidera. Ten remis to po prostu tragiczny zbieg okoliczności, Stoke miało jak ja to zwę "dzień konia". Gra mi się podoba, dużo sytuacji, strzałów, ogólnie się dzieje, skuteczność tylko poprawić i będzie gitara. Z Liverpoolem i Chelsea po triumfy. Tylko Martial musi być za Lingarda.
» 2 października 2016, 19:12 #145
sensi: 10-0 dostaniemy od Liverpoolu Kamilku, nie zapomnij sie spakowac na jutro.
» 2 października 2016, 19:15 #144
Krystiano98: Martial lubi takie gole ze Stoke strzelać :D
Ibra masakra, zwłaszcza tej sytuacji co strzelał w krótki mi żal, to musi być gol
Fajnie, że wracają strzały z dystansu.
» 2 października 2016, 18:49 #143
ptasior: Czy tylko mi się wydaje czy Lingard jest za słaby na pierwszy skład United? Ogólnie szkoda nie wykorzystanych okazji bo tak to były by 3pkt.
» 2 października 2016, 18:11 #142
Kuntakinte: a co zagrał Mata Ibra albo Pan 100 mln ??
» 2 października 2016, 18:28 #141
DjTED: Setke Pogbie wystawił
» 2 października 2016, 18:40 #140
Krystiano98: a Pogba setke Ibrze
» 2 października 2016, 18:42 #139
vanderToki: A de Gea setkę Waltersowi.
» 2 października 2016, 18:44 #138
miloszek5555: nawet w meczu z Leicester Twaro powiedział że Lingard jest za słaby na taki klub jak Man UTD więc nie wydaje ci się
» 2 października 2016, 19:05 #137
Misiek87: Mata zagrał przyzwoicie, to jest dobry pomysł żeby go na stałe ustawić na 10tce. Ibra dziś miał kilka strzałów ale bramka zaczarowana, bramkarz miał "dzień konia". A Paul Pogba gra genialnie, co piłeczki posyła to szok, grozny w powietrzu, dodaje dużo jakości w grze z przodu a gra przecież jako def.
» 2 października 2016, 19:19 #136
MU1212: Grant bez dwóch zdań bohaterem meczu a co naszych trzeba poprawić skuteczność
» 2 października 2016, 18:06 #135
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2016 17:44

Stoke miało dziś po prostu szczęscie i tyle.
Po pierwszej połowie powinni przegrywać co najmniej 2-0, po 90 minutach 5-0.
Gralismy naprawde nieźle, zabrakło wykończenia i szczęścia ale jeszcze je będziemy mieć.
Boli napewno to że Stoke zaprezentowało anty futbol, i tak beznadziejny zespół strzelił nam bramke.
De Gea popełnił błąd, zdarzało się to największym golkiperom i zdarzać będzie. Taki jest futbol, głowa do góry to cały czas budowa zespołu, przyjdzie czas że zamkniemy usta wszystkim tym którzy dziś mają tak wiele to powiedzenia;)
» 2 października 2016, 17:43 #134
NicPozytywnego: Chyba Cię Bóg opuścił... Stoke nie istniało przez cały mecz zmiazdzylismy ich zabrakło wykończenia nic więcej pod względem gry takie United mogę oglądać co tydzień a United moyesa to zmiazdzylo by Stoke tylko pod względem dośrodkowan :)
» 2 października 2016, 18:45 #133
uzil25: Sami sobie jesteśmy winni za ten mecz. Spokojnie mogłoby być 1:0 a spokojnie mogło być i 5:0... graliśmy bardzo dobrze i byliśmy równie kreatywnie. Pogba przy Herrerze i Macie może sobie pozwolić na całkiem sporo i dlatego gramy też dużo lepiej jak na początku sezonu.

Z Watfordem powinniśmy wyciągnąć remis a tutaj zwycięstwo. Jestem przekonany, że właśnie te detale, że ktoś zawini indywidualnie jak np. dzisiaj De Gea decyduje o tym, że być może będziemy walczyć o top4 a nie o mistrzostwo. Głupio dajemy sobie wyrwać punkty... nie można tak łatwo wypuszczać wygrane.

Na nasze szczęście Tottki ograły teraz City. Grali absolutnie wybornie. Czegoś im brakuje, może takiego ogrania i doświadczenia w walce o najwyższe cele ale nie można wykluczać wariantu, że powalczą o zwycięstwo w lidze, zresztą walczyli o nie w zeszłym sezonie. Ponoć po zwolnieniu LvG to właśnie Pochettino właśnie miał objąć naszą drużyną choć był nie dostępny więc kolejnym wyborem był Jose. Ciekawa sprawa.

Jednak jestem przekonany, że nasi muszą jeszcze dostać trochę czasu. Mou wygrywa ligę w drugim sezonie, przynajmniej tak ma w zwyczaju więc jeszcze trochę musimy poczekać ale również bezsensu jest przedwczesne poddawania się. Musimy odrobić 5 pkt do póki co najlepszej drużyny i to jest jak najbardziej możliwe. Po prostu musimy wejść na odpowiedni pułap jak w meczu z Leicester lub wykorzystywać to co mamy jak dzisiaj i będzie dobrze. Seria 5-6 wygranych i będziemy mieć kompletnie innych obraz rzeczywistości.
» 2 października 2016, 17:19 #132
Elessarius: Szkoda tego remisu niezmiernie... niestety De Gea oddał nasze 3 pkt za darmo. Szkoda że za jego nonszalancję została pokarana cała drużyna. Nieporozumienie bo tak trzeba nazwać ten wynik wynikło raczej przez nasz pech niż szczęście nic nie znaczącego w tym spotkaniu Stoke. Niporozumieniem jest również notoryczne wystawianie Lingarda. Moim zdaniem ten piłkarz jeśli już w ogóle miałby pojawiać się na boisku to powinien wchodzić z ławy i jest to już kolejne pod rząd słabe spotkanie. Znika traci piłki dla mnie nie zasługuje na podstawową 11. Dobrze, że mimo naszej wpadki City też zremisowała więc czaołówka jakoś bardzo nam się nie oddali i trzymam jeszcze kciuki za potknięcie Liverpoolu.
» 2 października 2016, 17:15 #131
Elessarius: Czasami tak niestety jest że piłka choć się bardzo próbuje nie chce wpaść do bramki. Tak Zlatan jak i Pogba mieli swoje okazje (o Lingardzie szkoda mi gadać) i jak dobrze wiemy nic z tego nie wyszło ale bramnkla którą strzelił Martial powinna nam wystarczyć by odnieść zwycięstwo a błąd który popełnił De Gea nie powinien się wydarzyć.
» 2 października 2016, 17:23 #130
vanderToki: Przy golu najwięcej zawinił chyba de Gea, ale obrona też się nie popisała. Najpierw Smalling zaszarżował do przodu i potem go z tyłu zabrakło - w sumie normalne zachowanie, nie ma co go winić. Gorzej, że i Valencia, i Bailly doskoczyli do piłki po wypluciu jej przez bramkarza, a żaden jej nie wyłuskał; no i potem Allen mógł zrobić, co mu się żywnie podobało. Może wystarczyło sobie krzyknąć i jeden by został... inna rzecz, że kto wie, czy to cokolwiek by zmieniło, gol mógł paść tak czy siak.
» 2 października 2016, 17:30 #129
vanderToki: Jasne, dlatego też napisałem, że akurat nie ma co Smallinga winić. Próbował posprzątać po Herrerze.
» 2 października 2016, 18:51 #128
Leeviutki: jak oni maja wygrac jak oni nic nie umia
» 2 października 2016, 17:13 #127
Elessarius: ,,Nie umisz" to Ty pisać kolego...
» 2 października 2016, 17:17 #126
Kuntakinte: Teraz też mi powiecie ,że Zlatan jest kozakiem ? Ile mógł dziś strzelić ile podać kolegom ... jakby to Rooney zrobił znów wieszalibyście na nim psy ,ale że to Zlatan to cisza :)

Liczyłem udane nie udane zagrania Pogby w trakcie meczu udanych (nie licząć podań do tyłu i szerz boiska) miał 8 a zepsutych ( strat albo niedokładnych zagrań do kolegi w drużyny ) aż 18 zbyt wiele jak na gościa który kosztował 100mln.,..
» 2 października 2016, 17:12 #125
uzil25: Oby dwoje pierniczycie takie smuty, że tylko płakać nad wami. Zlatan i De gea jak i oczywiście Pogba to nasi najlepsi zawodnicy i jeszcze dadzą popalić rywalom, trzeba im dać trochę czasu.

TAK TO SĄ KOZAKI I KOCURY. Jeszcze wygrają nam ligę w tym roku lub za rok i wtedy ciekawe co będziecie mówić... Zagraliśmy dziś rewelacyjnie i brakowało nam tylko drugiej bramki lub więcej koncentracji. A, że to gra zespołowa to wszyscy ponosimy za to odpowiedzialność.
» 2 października 2016, 17:23 #124
dami95: Jeśli dla Ciebie jeden mecz w którym De Gea popełnia błąd, jest wyznacznikiem umiejętności to ja szczerze Ci współczuję.
Jestem ciekaw jaka była Twoja opinia o De Gei kiedy to on wygrywał/ remisował nam mecze przez ostatnie trzy latas.
» 2 października 2016, 17:23 #123
Kuntakinte: nie powiedziałem słowa na Dawida bo to tylko człowiek i jemu też zdażają sie błędy , ale inni musza strzelać takie okazje jakie mieliśmy i to nie była jedna okazja czy dwie ... nasze gwiazdki miały ich sporo dziś i nie potrafiliśmy strzelić
» 2 października 2016, 17:29 #122
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2016 17:37

Kuntakinte,

,,jak na gościa który kosztował 100mln''

A co takiego pokazal w tym meczu twoj ulubieniec, ktory pobiera co tydzien 300 tys z klubowej kasy?
Co do Pogby to racja Francuz notuje zbyt wiele strat patrzac na to, ze gra w srodku pola, dlatego tez licze, ze wczesniej czy pozniej zaczniemy grac trojka w pomocy z Herrera, Pogba i Morganem/Blindem/Carrickiem na defensywnym pomocniku.
» 2 października 2016, 17:35 #121
Kuntakinte: co zrobił Roo ? chyba wszedł ok 65 minuty i zaliczył asystę i bardzo duża ilość celnych podań w przeciwieństwie do Pogby , który zanotował wiele strat i nie potrzebnych dryblingów
» 2 października 2016, 18:30 #120
Kuntakinte: o tym samym mówie jak nam ratował du.pe w tamtym sezonie i 3 pozostałych to było dobrze akurat tak wyszło oddali strzał i dobili ale nasi mogli też mu pomóc z asekuracją
» 2 października 2016, 18:42 #119
toja: Ale chyba nie wtym sezonie -)
» 2 października 2016, 19:15 #118
Diabelred: Kuntakinte

Od kiedy to wybicie pilki przez obronce traktowane jest jako asysta? Sam zobacz sobie powtorke, gdzie jest wyraznie pokazane, ze to pilkarz Stoke wybil ja, a ta wpadla pod nogi Martiala. Zreszta nawet tutaj w opisie z newsa jest napisane, ze to Cameron ją wybil. Podan celnych Anglik moze duzo i zaliczyl, jednak ile z nich to byly jakies podania otwierajace, a ile podan do tylu badz na boki? Pogba probuje ryzykownych podan czy dryblingow takze nie dziwne, ze notuje spora ilosc strat. Jesli nawet tylko 1 na 5 podan mialoby otworzyc droge do bramki, to niech probuje. Wazne, zeby zapewnic mu jakas asekuracje w postaci def. pomocnika.


Przyklad Rooneya podalem celowo, by pokazac ci, ze nie tylko Pogbie mozna wytknac, to, ze gra slabo jak na miare wydanej na niego kasy(w przypadku Rooneya tygowniowki).
» 2 października 2016, 19:26 #117
vanderToki: To była niedoasysta. ;] Drugi mecz pod rząd tak mu się przyfarciło. Ale jeśli miałoby tak być co mecz nawet, to ja nie mam nic przeciwko, byleby z tego gole były. ;]
» 2 października 2016, 19:35 #116
Kilerek7: Dzisiaj Tottki pokazały co to znaczy chęć do gry, cały mecz cisneli, obrona nie do przejścia. Co do nas to graliśmy naprawdę dobrze, ale zwyczajnie nie było szczęścia.
» 2 października 2016, 17:09 #115
vanderToki: Hehe, dokładnie tak to wygląda. Do Conte można dorzuć jeszcze Kloppa, którego "maszyna ruszyła" za każdym razem, kiedy Liverpool coś wygra. No i nie zapomnijmy, że po dzisiejszym meczu szanse United na czołową czwórkę definitywnie przepadły, wszak mamy już październik. ;]
» 2 października 2016, 17:08 #114
Misiek87: nie no spokojnie panowie jeszcze 31 meczów...
» 2 października 2016, 17:18 #113
zbyszek7: Remis to mial byc z City a dzisiaj zwyciestwo byloby 16pkt ale tak jak Mou powiedzial taki jest futbol. Szkoda tego meczu ale nic nie zrobimy. Teraz przerwa a pozniej bardzo ciezki mecz i musimy zagrac bardzo dobrze :)
» 2 października 2016, 16:45 #112
Diabelred: Frajerski remis... No, ale sami sie o to prosilismy. Prowadzac 1 bramka zawsze jest ryzyko straty jakiejs glupiej bramki, no i niestety tak bylo w tym meczu. To, ze Lingard marnuje ciagle setki juz sie przyzwyczailem, tak przy Ibrze jest to zaskoczenie. Trzeba przyznac, ze Szwed jest totalnie bez formy. Obecnie z Ibry lepszy rozgrywajacy niz napastnik, takze moze by tak sprobowac 4-4-2 z Ibra jako takim cofnietym napastnikiem, a Rashfordem wysunietym z przodu. Obroncow czy samego Blinda bym sie zbytnio nie czepial, bo w tym meczu ciala dala ofensywa, takze nawet 1 bramka w plecy nic by nam nie zrobila, gdybymy prowadzili te 3,4-0. Szacun dla Mourinho za ponowne odstawienie Rooneya od podstawy(balem sie, ze ta "asysta" z meczu z Zoria moglaby przywrocic Anglika do podstawy), czas na Lingarda, bysmy w koncu grali w 11. To jest wlasnie czas dla Mikiego, bo na tym prawym skrzydle jest bieda. Mocno boli ten remis, tym bardziej ze nie pamietam, kiedy ostatnio Stoke az tak slabo radzilo sobie w lidze.
» 2 października 2016, 16:43 #111
dlabigt23: Wynik powinien byc jak z Leicester zagralismy podobne spotkanie i w 1 polowie powinno juz byc lekko 2;0 takze dzisiaj zabraklo nam szczescia ... Cieszy mnie inna gra naszego zespolu bo widac juz co nie co poprawe w grze
» 2 października 2016, 16:32 #110
BajtiMU: Wyniku co prawda szkoda,uwazam ze w dzisiejszym meczu nie sprzyjało Nam zbytnio szczescie co nie mozna powiedziec o Stoke... zagralismy naprawde dobry mecz.Statystyki mówią same za siebie.Brakowało tego ostatniego szcześliwego wykończenienia.Pragnę zauważyć,że wykreowaliśmy sobie naprawde dużo sytuacji podbramkowych z gry co dobrze wróży na przyszłość.Gdyby Ibra strzelił w tej 2 czy 3 minucie mecz prawdopodobnie zakończył by się jak z mistrzem Anglii Leicester.Brakuje Nam tych skrzydeł.Martial jak i Marcus są napastnikami choć i tak bardzo dużo Nam wnoszą do gry.Martial ma niesamowity drybling,tak samo jak Marcus choć moim zdaniem Rashord powininien jeszcze zostać zmiennikiem i wchodził na zmęczonych obrońców.Chciałbym żeby mecz zaczynał Martial z Mikim na bokach.Lingard nie zagrał dzisiaj złego meczu,grał czysto i poprawnie ale grał skrzydłowego a nie miał żadnego? dryblingu a w tym aspekcie skrzydłowi powinni najbardziej błyszczeć.Każdy prawie chwali tak bardzo tą Naszą obronę od samego początku sezonu,jest ona solidna,to prawda,nie ma tutaj zadnych watpliwośći ale uważam,że czasami jest ona dziurawa.Boję się druzyn ktorzy grają naprawde szybka piłką.Czy się nie bedą gubić? Nie mogę stwierdzić śmiało,że nie.Jest solidna jeśli chodzi chociażby o wrzutki,gra głową itd ale jeśli chodzi o granie szybką piłkę przeciwnej drużyny to już to inaczej wygląda... Moim zdaniem.Co do punktów i całego sezonu to chyba wystarczy jak powiem: TO JEST PREMIER LEAGUE! Nie zdziwie się jak Stoke zimą bedzie w połowie tabeli a My w top2.
» 2 października 2016, 16:15 #109
bacalinho: skończcie płaczki swoje głupoty pisać, co wy chcecie co mecz 5-0? Dzisiaj graliśmy naprawdę dobry mecz, zabrakło skuteczności, jak by Pogba w koncówce zamiast w poprzeczkę strzelił by bramkę to większość z Was gimbusy pisałoby ż ejest bogiem i zaczyna być królem Manchesteru, że niby Ibrahimovic już zakończył strzelanie dla United? a kto barany Wam wygrął mecz w czwartek? czemu jesteście tacy żałośni bądzcie prawdziwymi kibicami nie dziećmi, to nie fifa... City dostaje aktualnie od Totenhamu 2-0 i co już ich kibice pisza o załamaniu zespołu? bo totenham gra sporo lepiej, mamy tylko 5 pkt straty do Lidera a czołówka jest w tym sezonie wyrównana i każdy mecz z czołowymi zespołami będzie bardzo ważny, jak ktoś chce dyskutować mogę z miłą chęcia tutaj na necie jak i na zywo w Trójmieście, ale z normalnymi kibicami nie dziećmi. Pozdrawiam pradziwych kibiców!!
» 2 października 2016, 16:10 #108
Martwica: City narazie w plecy 2:0 z Totkami więc też jakiś pozytyw bo my nie zagraliśmy źle po prostu zabrakło szczęścia i mieliśmy trochę pecha niestety.
» 2 października 2016, 16:09 #107
Fenek: Ogólnie graliśmy bardzo dobrze. Już dawno nie pamiętam aż tylu sytuacji strzeleckich w jednym meczu, nawet z lisami było gorzej. Zabrakło nam celności.. Jednak mam kilka uwag. Był święty Roo a teraz jest święty Ibra. Nie czepiam się Szweda, ba cieszę się, że jest w MU ale Mou nie potrafi go zdjąć z boiska. Kolejna sprawa nie mamy skrzydłowych, Lingard to nie piłkarz dla MU, rash to napastnik nie skrzydłowy a Roo to nie rozgrywający.
Można było zdjąć Ibrę i dać Roo na szpicę a za nim Mata. Hiszpan może nie jest w wybornej formie, ale on przynajmniej starał się rozgrywać a nie wymieniać podania.
Szkoda, że Mou nie widzi, że Roo na rozegraniu nic nam nie daje.
» 2 października 2016, 16:08 #106
zaluda: Tak ale różnica jest taka że za Mourinho zagraliśmy więcej dobrych meczy niż przez całe 2 lata z Louisem
» 2 października 2016, 16:24 #105
piter100000: zawsze to jakieś marne pocieszenie po dzisiejszym meczu
» 2 października 2016, 16:09 #104
Fenek: Do titikaki to im jeszcze bardzo daleko. Aczkolwiek nigdy tego stylu nie lubiłem i mam nadzieję, że nie przyjmie się na angielskich boiskach.
» 2 października 2016, 16:10 #103
piter100000: jaką mentalność zwycięzców dał im Klopp? może finał LE to jest dobry przykład? póki co żadnego trofeum nie wygrali. no i jak można pisać po 7 kolejkach, że nie ma szans na tytuł, a nawet na TOP4. wszyscy jesteśmy wkurzeni, ale niektórym z Was odbija do reszty
» 2 października 2016, 16:07 #102
cropps: Hehe 7 kolejek za nami, 5 pkt straty do lidera i już walka o mistrza skończona. Ty się puknij.
» 2 października 2016, 16:07 #101
zaluda: Oj chyba coś przespałem, czyli jednak dzisiaj 2 maja a nie października. Wiedziałem że coś mi tu dzisiaj nie gra.
» 2 października 2016, 16:11 #100
zaluda: co Ci po takim finale, tylko zmarnowali swój czas zamiast skupić się na lidze
» 2 października 2016, 16:33 #99
piter100000: czuję się jakbym dostał kopa w jaja i bejsbolem w głowę. nie wiem jakim cudem nie wygraliśmy. przy straconym golu cyrk, komedia i dramat. od kretyńskiego wybicia Blinda po babola Davida (kurde przecież on normalnie łapie 99 na 100 takich piłek). nasza bramka dzięki kalecznemu przyjęciu Rooneya. piłka odbiła się od nabiegającego obrońcy, bo nasz kapitan nie potrafił jej przyjąć. całe dwa tygodnie spierdzielone po całości. nie pozostaje nic innego jak wierzyć, że ogramy Liverpool
» 2 października 2016, 16:03 #98
janpodgorski: Robiłeś badania na łeb ? To, ze IQ masz zero to stwierdza Twoja wypowiedz ale u lekarza jest jeszcze dla Ciebie jakiś ratunek...
» 2 października 2016, 16:31 #97
piter100000: Twój komentarz za to jest pełen inteligentnych stwierdzeń mistrzu elokwencji. boli Cie pewnie zdanie o Twoim idolu Rooneyu?
» 2 października 2016, 18:49 #96
Szilk: Ci co chcieli szybkich sukcesów i zatrudnienia Mou muszą dzisiaj mieć lekkiego kaca.
Kasa, gwiazdy i uznany trener, nie dają gwarancji sukcesów. Nie jestem przeciwnikiem Mou , ale widzę, że zaczynają się schody, a to jest trener, który schodów nie lubi i nie zawsze sobie z nimi radzi. Oby znalazł receptę na właściwy styl i ustawienie dla tych graczy, bo jak dalej coś nie pójdzie, to boję się jego arogancji i szukanie winnych wśród wszystkich z wyłączeniem tylko własnej osoby. Ten styl ma opanowany i zawsze prowadził do złej atmosfery i jego odejścia z poprzednich Klubów. Wolałem dać szansę i czas Giggsowi, aby skompletował z byłych graczy sztab trenerski i spokojnie zaszczepił w młodych zawodnikach styl, wolę walki i charakter zwycięzcy zgodny z historią M.U. Boję się o wynik z Liverpoolem, pod pod względem organizacji gry i stylu są daleko przed nami.
» 2 października 2016, 16:02 #95
Ghooral87: Dokładnie, zgadzam się w stu procentach. Też byłem za tym, żeby dać szansę Giggsowi. Pracował w tym klubie prawie 30 lat, całą karierę grał na najwyższym poziomie piłkarskim, cały czas przy Fergusonie, który zresztą wystawił mu laurkę w postaci rekomendacji... A tym, którzy chcą patrzeć na brak doświadczenia, proponuję spojrzeć na City i ich obecnego trenera. Jakie on miał doświadczenie kiedy obejmował Barcę?
» 2 października 2016, 16:55 #94
Budewajn: o ile pamiętam prowadził rezerwy, ale mogę się mylić
» 2 października 2016, 17:16 #93
vanderToki: Hm... "rozpędzony"? Bez przesady, o ostatnim meczu United wiele można by powiedzieć, ale raczej nie to, że zespół był "rozpędzony"...
Mourinho gratulujemy pierwszego w historii Premier League remisu na Old Trafford przeciwko ekipie Stoke, nawet Moyesowi to się nie udało, choć był blisko.
Liverpool odskoczył, Spurs odskakują jak na razie, Arsenal jutro odskoczy... zobaczymy, co dalej.
» 2 października 2016, 15:59 #92
bobernoob: Arsenal gra dzisiaj . Moyes pobil niejeden taki rekord tak samo jak LVG. Kiedys w koncu musza wygrac taki jest sport, a chlopaki dzisiaj dobry mecz zagerali brakowalo tylko skutecznosci
» 2 października 2016, 16:03 #91
vanderToki: @ bobernoob fakt, jakoś wydawało mi się, że ten mecz został na poniedziałek. A co do rekordów, to już drugi taki pobity przez Mourinho w kilka miesięcy (pierwsza przegrana z Watford od 30 lat), nieźle mu idzie. ;]
» 2 października 2016, 17:02 #90
Rotx: co znaczy lepiej?

przyjemniej dla oka?
skuteczniej w ofensywie lub defensywie?
równiej ?

Dziś zagrają LEPIEJ a za tydzień mogą wtopić z beniaminkiem.
Taka już jest ta Premier League i po przyjemnej grze United i tak
pseudo fani z devilpage stwierdzą że ten be, tamten be a u sąsiada trawa bardziej zielona.
» 2 października 2016, 16:02 #89
Kilerek7: Bravo jak to bravo, a Son pewnie wygryzie Kanea
» 2 października 2016, 15:58 #88
Kilerek7: Szkoda wyniku, bo dziś City pewnie dostanie oklep. Jak nie my to mam nadzieje, że inni łysemu dadzą popalić.
» 2 października 2016, 15:55 #87
Xchrisx7: Niesamowitą pilke gra Tottenham
» 2 października 2016, 15:55 #86
Misiek87: Czemu ja tu widzę negatywne komentarze?? Dominowaliśmy na boisku, posiadanie, sytuacje, strzały, na boga - 24 strzały! za poprzednika to chyba tyle mieliśmy przez pół roku może. Gdyby tylko skuteczność dziś za działała to był by pogrom. Bramkarz Stoke, jak i całe Stoke mieli dziś ja to nazywam "dzień konia". Blind zagrał świetny mecz, nie stety po jego hu.jow.ym wybiciu na nasze nieszczęście pomylił się nawet De Gea, po prostu tragiczny zbieg okoliczności że tylko zremisowaliśmy. Martial musi na stałe zagościć w podstawie za Lingarda. Co Pogba posyła piłeczki to szok, jak dla mnie gość już się spłaca, daje dużo jakości z przodu i jest grozny w powietrzu - która to już poprzeczka druga trzecia?? Ibra zawsze kiler a dziś bramka zaczarowana. Jeśli zespół poprawi skuteczność to będzie bomba. Gra się może podobać, jest gra do przodu, zdecydowanie więcej sytuacji, ciekawe zagrania z klepki itp. Ja nie rozumiem tutaj nie których, no ok, szkoda 3 punktów, taki remis boli, ale do jasnej ch... tak jak mówię tragiczny zbieg okoliczności że Stoke to zremisowało i najzwyczajniej w świecie mieli takiego dziś farta że głowa boli.
» 2 października 2016, 15:49 #85
Ghooral87: Przede wszystkim witam serdecznie wszystkich użytkowników.

Chciałem "pozdrowić" wszystkich tych, którzy piali z zachwytu przed sezonem, kiedy zatrudniany był Mourinho. Nie odmawiam facetowi umiejętności trenerskich ale przez swój ciężki charakter odwraca wszystkich przeciwko sobie (piłkarzy, zarząd) i to go niestety gubi. Już po porażce z Watfordem były pogłoski jakoby miał stracić szatnię. Cóż mam nadzieję, ze to tylko plotki i radosna twórczość dziennikarzy angielskich ale w każdej plotce jest ziarno prawdy i obawiam się, ze dzisiaj z boiska poszedł kolejny sygnał...
» 2 października 2016, 15:43 #84
Ghooral87: Proponuję poczytać doniesienia angielskiej prasy na temat relacji Mourinho z piłkarzami... i zerknąć trochę w przeszłość na to, w jakiej aurze odchodził z Realu czy z Chelsea. Zrozumcie to, że jego gadanie na konferencjach nie służy ściąganiu presji z zawodników, jak niektórzy twierdzą, ale zaspokojeniu jego urażonego ego...
» 2 października 2016, 16:02 #83
Keane16: Niestety, ale nie wygląda to dobrze, w czterech ostatnich meczach w lidze (w tym trzech u siebie) zdobyliśmy 4 punkty. To mało. W najbliższych meczach pojawi się już duża presja wyniku. W tej chwili przed MU wyjazd do Liverpoolu na Anfield i bardzo wiele może zależeć od uzyskanego tam wyniku. W przypadku wygranej zbliżymy się do czołówki ligi (a przynajmniej utrzymamy z nią kontakt), natomiast jeśli przegramy to może okazać się, że strata punktowa będzie już dość duża. Dodatkowo w przypadku porażki z Liverpoolem w każdym kolejnym meczu zawodnicy będą czuli coraz większy ciężar odpowiedzialności za wynik, co nie wpływa pozytywnie na grę. Mecz z Liverpoolem będzie bardzo ważny, obyśmy go wygrali.
» 2 października 2016, 15:37 #82
kuba25: Czemu tylko na pogbe mówisz płytki człowieku ? Ibra to napastnik a zmarnował jeszcze lepsze sytuacje.
» 2 października 2016, 15:35 #81
kuba25: Oglądałeś mecz ? Miał jeszcze swoje sytuacje, nie pamietam ktora minuta ale raz uderzał wolejem raz z 11 metra bił obok bramki a raz zza pola karnego rownież nie trafił w światło bramki, on jest on nabijania goli, a Pogba jest box to box, jak strzeli to fajnie ale jego sie Bedzie rozliczać z czego innego. Chcesz byc pewnie cool i dlatego cisniesz na Pogbe bo kosztował 100 mln?
» 2 października 2016, 15:40 #80
kuba25: Teraz widze Twoj komentarz ze postawiłeś na Pogbe, no ta kupon nie wszedł to trzeba sie na nim wyżyć haha
» 2 października 2016, 15:41 #79
kuba25: Brak ci argumentów? Jestes żałosny
» 2 października 2016, 16:02 #78
kuba25: A jakie miał lepsze ? Z głowy trafił w poprzeczkę to i tak większe zagrożenie niz ibra ktory w bramkę nie trafia
» 2 października 2016, 16:02 #77
TwojPan: 4 stówy mi spuścili do kibla, brawo z przedostatnią druzyną. jest postęp
» 2 października 2016, 15:31 #76
kuba25: Jak Mozna stawiać na United .. :D
» 2 października 2016, 15:33 #75
JacekB: Co za idiota stawia 400 stówy na Manchester
» 2 października 2016, 15:36 #74
Siklen: Żałosne, wasze wypowiedzi, nie United. Jak można takie coś pisać? Wy w ogóle oglądaliście mecz? Rozumiem złość ale złość na wynik, nie piłkarzy, klub czy tym bardziej ich grę, która była fenomenalna.
» 2 października 2016, 15:48 #73
TwojPan: Twój stary
» 2 października 2016, 15:48 #72
wmb035: Mourinho nie siada przez cały mecz, bo chyba Van Gaal ciągle siedzi na swoim miejscu.
» 2 października 2016, 15:30 #71
Sandor: Celtic i Tottenham pokaz nam jak zwyciężać nad city mam, Tak jest!! 1-0
» 2 października 2016, 15:28 #70
dev13: Nadal nie ma druzyny jako calosci Mou juz zaczyna gadac jak LvG ze przebudowa musi trwac ;)
Mysle ze jak na koniec sezonu bedziemy w czworce to maxsimum mozliwosci.Pozdro
» 2 października 2016, 15:27 #69
kckMU: To jest niemożliwe. To jest k** nieprawdopodobne, że można stracić taką bramkę. CYRK!

Każdemu już się może cierpliwość skończyć. Nazwać piłkarzy biorących udział w tej akcji paraolimpijczykami, to zwykła obraza dla tych ambitnych ludzi. Strzeliliśmy tego upragnionego gola i ruszyliśmy po następnego. Było czuć te moc i nogi z waty u gości. Nagle jakby aura Moyesa nawiedziła te drużynę, bo to za tego speca padały takie kompromitujące gole.

Rooneya to już nie ma co komentować. I wara od stojącej piłki, bo wielki lider, kapitan i mentor inkasujący 300k/tyg nie potrafi minąć pierwszego zawodnika w strefie. Ta wrzutka z rożnego na kolano pierwszego piłkarza Stoke to jakiś zwykły trolling z jego strony. Niemniej, po jego wejściu na boisku i ustawieniu się na dyszce, zawiesiłem na nim oko. I co on robi? Stoi. Obrońcy i Herrera nie bardzo mają pole manewru, więc wypadałoby mu się ruszyć, lecz nic z tych rzeczy. Wayne stoi dalej. Mija 30 sekund, minuta, dwie, a święta krowa jak stała tak stoi. Nieprawdopodobne. Gdybym miał drugi telewizor w zanadrzu, to jeden poszedłby już z dymem. On sobie k. jaja z nas robi, ile można to wszystko znosić. Oczywiście o piłkach odbijających się od jego nóg nie warto pisać, bo to jest na porządku dziennym.

vG był nikim, ale od najlepszego menago na świecie oczekuje, że w końcu zrobi z tym porządek. Jego miejsce jest w USA. Jeśli jednak nic z tych rzeczy, to niech gnije na ławce i opowiada sobie żarciki z Carrickiem czy Youngiem, bo do niczego więcej się nie nadaje.

Swoją drogą, Nahorny jest chyba ślepy skoro nie widzi, że piłkę do Martiala ewidentnie podał piłkarz Stoke. Gdyby nie on, to piłka odbiłaby się od tych korzeni Rooneya i poleciała w cholerę. Jak zwykle zresztą.

Kończąc dodam, że pachnie mi tutaj 5-tym ostrzeżeniem, ale nie mam ochoty cofać się i usuwać niektórych znaków. Irytacja jest zbyt duża.
» 2 października 2016, 15:23 #68
kckMU: Klopp? Niby czym? Może dasz mu najpierw coś poważnego wygrać? Na razie to on jest wspaniały, bo jego drużyny grają szybko i efektownie, a on sam jest przesympatycznym gościem. Jednak, dla odmiany, mogę Ci wyliczyć ile on ostatnio finałów przegrał, zrobić to? Po tym się poznaje największych. Być może nim będzie, ale na razie nie jest.

Chwalenie Guardioli nie przychodzi mi łatwo, ale on wie czym pachnie wygranie LM i bycie najlepszym na świecie.
» 2 października 2016, 15:32 #67
kckMU: Mam w głowie wiele konstruktywnego do napisania, ale nie mam sił po dzisiejszym. W każdym razie, Mourinho pracuje u nas dopiero kilkanaście tygodni, gdzie Klopp tłucze już drugi sezon. Poznał wszystko co ma w drużynie, wywalił niepotrzebnych i dokupił brakujących. To istotny fakt. Poza tym, presja na Anfield nie jest porównywalna z tą w United. Taka jest prawda.
» 2 października 2016, 15:55 #66
kckMU: Kocham gościa i tego nie ukrywam. Wierzę w jego United z całych sił. Besztam wszystko wzdłuż i wszerz, gdy los nam nie sprzyja i mamy pecha. Denerwuje się, gdy w budowie nowej potęgi przeszkadza nam sędzia (Watford, City), ale dzisiaj to już wyszedłem z siebie, bo to my sami jesteśmy winni. I to jest najgorsze.

Powtarzam tutaj od przegranej z City, że pech i szczęście zawsze się równoważą i my też swoje pozytywne momenty od losu dostaniemy. Ale dzisiaj to już była parodia i marnotrawstwo całej swojej pracy.
» 2 października 2016, 16:15 #65
Wave: kckMU cholernie madre slowa, masakra
» 2 października 2016, 16:32 #64
xarsfanx: francuz
» 2 października 2016, 15:23 #63
DolphZiggler: rosjanin
» 2 października 2016, 15:26 #62
DolphZiggler: ojciec z Korei,a matka z Rosji
» 2 października 2016, 15:40 #61
Kuntakinte: Francuz podobno
» 2 października 2016, 18:32 #60
Zorro100: Blind i wszystko jasne...
» 2 października 2016, 15:20 #59
Sideswipe: co Blind? Widział co Herrera i De Gea przy golu zrobili? Oszczędź nam już swoich złotych myśli.
» 2 października 2016, 15:24 #58
kuba25: Oczywiście ze wina blinda jest wielka przy tym golu, wybił pilke niczym amator
» 2 października 2016, 15:30 #57
Zorro100: no tak....
» 2 października 2016, 15:32 #56
kuba25: Gdyby Blind wybił pilke jak przystało na LO takiego klubu jak MU, nie byłoby tematu.
» 2 października 2016, 15:50 #55
Siklen: Podpisuję się pod wypowiedzią milagro, ma 100% racji
» 2 października 2016, 15:50 #54
kuba25: Przecież nie odzyskaliśmy pilki od tego momentu ( chyba ze mi coś umknęło, to mnie popraw, ale i tak sprawdze powtórkę ;d )
» 2 października 2016, 16:24 #53
Domelo: Nic z tego nie będzie.
» 2 października 2016, 15:17 #52
Domelo: Tracimy tylko 5, a to dlatego, że mamy dopiero 7 kolejkę. Z każdą kolejką strata coraz większa.
» 2 października 2016, 15:18 #51
Domelo: Tutaj chyba już nawet Bóg nie pomoże.
» 2 października 2016, 15:24 #50
Sandor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2016 15:17

Manchester United sam się zatrzymał a nie drugoligowy bramkarz zatrzymał United, Ci którzy w to wierza to gratuluje.
» 2 października 2016, 15:15 #49
lukiton0589: Nie będzie top4 i dobrze. Raz ze z taką grą to i w lidze Europy jest ciężko, a dwa nie będzie kasy to nie będziemy kupować szrotu. Co okienko to ponad 100 mln funtów za kopaczy co im nawet pobiegać się nie chce. Fergie wygrywał wybieganymi walczakami. Teraz jego pomysł powiela kloop.
» 2 października 2016, 15:14 #48
xarsfanx: ponad 100 mln to na samego pogbe
» 2 października 2016, 15:17 #47
xarsfanx: arsenal moze wejsc dzis na wicelidera
» 2 października 2016, 15:13 #46
utdpunx: Wydupiaj stąd
» 2 października 2016, 15:16 #45
xarsfanx: daj na luz czemu sie denerwujesz premier league to nie tylko manchester
» 2 października 2016, 15:21 #44
MarekOdbyt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2016 15:12

Trudno znieść tę porażkę.
» 2 października 2016, 15:12 #43
jancziii: Brak skuteczności, Ibrahimovic zmarnował naprawdę tak dogodna sytuację, Pogba mu wypracował praktycznie sam na sam, wystarczyło uderzyć płasko po długim. Hejterzy bd pisać że jaki to pogba jest lichy i dramatyczny, ale to on wypracował że 2 okazję które nawet Nikolic by strzelił, a zawiódł jeden z najbardziej groźnych napastników świata. Moim zdaniem, to brakuje takiej pompy czegoś co bd napedzac kogoś takiego jak mikitarjan, gościa który 2/3 podaniami rozbija właśnie tak sztywne defensywy, tym bardziej że boczni obrońcy to byli gdzieś na rybach szkoda gadać. Gdzie się podziały bramki z dystansu? Strzały? Tylko pogba uderza i czasrm ibra. Jeżeli się nie ryzykuje to sir nie ma.. Teraz musimy grać otwarte spotkania i szybkie, mamy tak szeroką kadrę że damy radę, a wierzę w to że depay dałby taka moc z przodu..
» 2 października 2016, 15:11 #42
RedSknerus: i tak juz wypadlismy z wyscigu o tytul
» 2 października 2016, 15:11 #41
Siklen: Serio? xD 5 pkt straty w 7 kolejce to już mogiła? xD
» 2 października 2016, 15:54 #40
xarsfanx: Mozna zawsze jeszcze kogos dokupic na zime jak cos nie tak bedzie
» 2 października 2016, 15:09 #39
RedRevolta: Może nasza gra nie była najgorsza, ale co z tego?! za jakiś czas nikt już nie będzie pamiętał jak grało United u siebie ze stoke a strata punktów za jakiś czas może nas zaboleć, szkoda, z takimi przeciwnikami z dołu tabeli liczą się tylko 3 pkt.
» 2 października 2016, 15:08 #38
JacekB: MU 1-1 Stoke: Grant zatrzymuje rozpędzony Manchester United.

Redakcji chyba tytuł się pomylił. Man Utd rozpędzony. Tylko od kiedy rozpędzony? Chyba coś przeoczyłem. Przy grze np. City to my truchtamy.
» 2 października 2016, 15:07 #37
NexaT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2016 15:09

2) Ile zmarnował? Jedną, gdy nie trafił w bramkę? Strzał w poprzeczkę, to po prostu pech. Mógł trafić kilka cm niżej i wpadłoby od poprzeczki. Wypracował sytuacje, więc to na plus.

Jak zagrywał w 1 minucie to Ibrahimovicia, to kogo wina, że Szwed zamiast walić w odsłonięte 70% bramki, to uderzył w kryty róg?

4) Brawo ty. Ostatnie 2 lata mieliśmy zakaz strzałów z dystansu i mecze kończyły się kwiatkami, typu: 5 strzałów w meczu, 1 celny, a ty teraz chcesz abyśmy nie strzelali z dystansu? No świetnie.

Zwłaszcza, że wszystko jest na dobrej drodze. Dzisiaj multum sytuacji, ale brak wykończenia. Mogło być spokojnie 3:0, ale lepiej na siłę znaleźć "błąd" w grze : strzały z dystansu, które były dzisiaj często celne, a Herrera i Ibra prawie zmieścili piłkę w bramce. xD
» 2 października 2016, 15:08 #36
NexaT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2016 16:08

I to walenie w środek bramki to są te zmarnowane setki? Powtarzam jeszcze raz: ile setek zmarnował, oprócz tej w 1 połowie?

Jest na takiej pozycji, że musi próbować strzałów z dystansów, tak jak np. Scholes.
Jak nie będzie próbował, to nie strzeli z dystansu. Jeśli będzie, to w końcu wpadnie. Proste i logiczne, nie?

Nie wiem ile do tej pory wpadło z dystansu, ale mam w głowie strzał Pogby w poprzeczkę i gol Herrery zza pola karnego. Znajdzie się więcej pewnie.
» 2 października 2016, 16:07 #35
BugsonWazza: No więc jak nie oglądałeś całego spotkania, to na jakiej podstawie wyciągasz wnioski, że zagrali kiepsko? Cały mecz poza 15 minutami tuż po przerwie Stoke nie istniało, zabrakło szczęścia lub chłodnej głowy, co zdarza się każdemu więc nie ma co się "podniecać", dobry prognostyk na następne mecze.
» 2 października 2016, 15:13 #34
Neymar12: Pech i fatalne błędy Herrery i Davida przy bramce.
» 2 października 2016, 15:02 #33
kuba25: I Blinda
» 2 października 2016, 15:32 #32
thelead: Wynik słaby, ale widać gigantyczną zmianę w stosunku do ubiegłego sezonu. Ok zespół zgubił głupią bramkę i głupie punkty, ale po stracie gola , na 10 minut przed końcem nie stanęli i nie pospuszczali głów, tylko ostro zaatakowali. Taki Manchester chcę oglądać, możemy tracić punkty, to się zdarza, ale jak się walczy do końca po całkiem niezłym meczu, jestem w stanie się z tym pogodzić.

A DeGea? No właśnie dzieje się z nim to co miało się dziać w Realu. Jest genialny gdy wpadnie w rytm, ale po raz kolejny udowodnił, że nie służy mu 80 minut bezrobocia, i gdy nie ma wiele roboty ma problemy z koncentracją.
» 2 października 2016, 15:02 #31
Kilerek7: Niech idzie sobie do tego Realu, a przyjdzie Oblak. Od dłuższego czasu to nie ten sam bramkarz.
» 2 października 2016, 15:03 #30
Sideswipe: Hahaha Kilerek, rozwalasz mnie.
» 2 października 2016, 15:07 #29
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2016 15:09

To nie jest problem z koncentracja. To jest dokladnie to samo, co od 1 meczu w barwach United. De Gea jest przyklejony do lini w przypadku dosrodkowan. Moze w hiszpani to sie oplaca, ale w lidze angielskiej bramkarz ma lapac takie pilki od tego ma rece...
» 2 października 2016, 15:09 #28
NexaT: Waćpan głupoty gada.
» 2 października 2016, 15:10 #27
thelead: ale co ma do rzeczy wyplucie piłki po jedynym groźnym strzale, do średniej gry na przedpolu. Nie popadajmy w skrajności, De Gea to światowy top jesli idzie o bramkarzy, ale też nie jest zawodnikiem kompletnym i niezastąpionym jak chcieli niektórzy wierzyć po poprzednim sezonie.
» 2 października 2016, 18:35 #26
Martwica: Szkoda :( przynajmniej kupon wszedł
» 2 października 2016, 15:02 #25
Martwica: Mam taką zasadę zawsze kibicuje MU ale nigdy nie stawiam na MU poprostu jak nie wygrają to chociaż taka nagroda pocieszenia choć humor był by lepszy jak byśmy to jednak wygrali GGMU
» 2 października 2016, 15:12 #24
1wolf1: A co ma kibicowanie druzynie do umiejetnosci obstawiania wynikow? Ewidetnie wie wiecej na temat angielskiej pilki niz ty skoro postawil dzis na remis z drwalami :P
» 2 października 2016, 15:13 #23
dlabigt23: ja akurat niewierze w to ze united wygra 2 mecze z Liverpoolem i Chelsea i to na wyjazdach , a miedzy tymi meczami jeszcze mamy LE z nielatwym znow rywalem ( a tak naprawde ja juz niewiem jaki dla nas jest latwy rywal)a pozniej Puchar Ligi z City . Dzisiaj zagralismy ladnie to trzeba prztyznac ze wynik powinien wygladac zupelnie inaczej tak jak w meczu z Leicester
» 2 października 2016, 15:02 #22
lukiton0589: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.10.2016 15:03

Brawa dla naszych chłopaków za heroiczną walkę i ugranie punktu u siebie z drużyną ze strefy spadkowej. Ten punkt przybliżył nas do utrzymania. A i co najważniejsze w poniedziałek na konta wpłyną najwyższe w Premier League tygodniówki i będzie można zabalować. Po co gryźć trawę jak się tak świetnie zarabia i tylko odcina kupony.
» 2 października 2016, 15:02 #21
Kuntakinte: za co brawa ? za to że po 15 minutach powinno być 2:0 lub 3:0 ? nie trafiamy takich jak Zlatan w 1:30 minucie to sie nie wygrywa proste. Co zrobił magiczny Mata albo Lingard ? zupełnie nic.
» 2 października 2016, 17:13 #20
Kilerek7: To jest jakiś koszmar, bijemy niechlubne rekordy, gdzie najgroźniejsi rywale gromią i nie przegrywają my tracimy punkty z najgorszymi w lidze. Dzisiaj zagraliśmy dobrze i ciężko się do czegoś przyczepić jak bramkarz zagrał mecz życia. Ale mimo wszystko napór powinien być tak mocny, że spokojnie te 2 bramki powinny paść, a tak z głupiego błędu remis i stracone punkty. Ja wam mówię, że te wyniki się zemszczą, z taką skutecznością to możemy sobie pomarzyć o mistrzostwo. To są mecze z gatunku trzeba wygrać i nie ma przebacz, nie ma usprawiedliwienia. Wierzycie w to, że takie City przegra ze 3 mecze teraz a my ich dogonimy, a przy okazji sami nie zgubimy jeszcze punktów? Najlepszy dla mnie dziś Herrera, najgorszy chyba Pogba. Jose chyba wciąż nie wie jak nim grać, Zlatan też gra słabo, takie szanse marnuje, że szkoda gadać.
» 2 października 2016, 15:01 #19
dlabigt23: pomarzyc o mistrzostwie? jak o mistrzostwie nie ma co juz nawet myslec w tym sezonie i nawet przed mecze ze Stoke juz o tym nie myslalem .. Ja caly czas mam w glowie tylko i wyłacznie top4 na ktore i tak bedzie ciezko pimpek ...
» 2 października 2016, 15:04 #18
Toms: Bardzo dobry mecz:) w koncu mnostwo okazji i emocji:):)
» 2 października 2016, 15:00 #17
DjTED: Jeden strzał miał do obrony i jeszcze walnął babola.....
» 2 października 2016, 14:59 #16
manutdfan92: Nie wierzę. Te pustaki ze Stoke na nic dzisiaj nie zasłużyły. Dobra gra i nie wiem co więcej powiedzieć.
» 2 października 2016, 14:59 #15
mantup89: Boli...
» 2 października 2016, 14:59 #14
Cielii: To jest Amejzing ile szczescia dzis mialo Stoke :) Niewiem gdzie oni zaplacili za tego fuxa
» 2 października 2016, 14:59 #13
RedDevils4life: Aaa szkoda gadać. Takiego meczu nie wygrać...
» 2 października 2016, 14:59 #12
Maesky: Bardzo dobra gra United. Jeden błąd przy straconej bramce, nieskuteczność + fantastyczna dyspozycja bramkarza Stoke. Cytując Kałużnego: "przepraszam, ale w**rwia to".
» 2 października 2016, 14:58 #11
Sideswipe: Najlepsze jest to, że to De Gea i Herrera zachowali się jak juniorzy z klasy okręgowej przy tej straconej bramce ale najbardziej obrywa kto? Blind. Zawsze wina Blinda. Błąd popełnił, owszem, ale to na pewno nie przez niego bramka padła.
» 2 października 2016, 14:58 #10
wider: o już chyba normalne że grając z drużyną która z innymi traci po kilka bramek i gra totalny piach my z nimi przegrywamy/remisujemy ...
» 2 października 2016, 14:58 #9
ziomboy777: Rooney kolejna asysta :D brawo, brawo cap :D
» 2 października 2016, 14:58 #8
DolphZiggler: jaka asysta? przecież on nie podawał
» 2 października 2016, 15:09 #7
ziomboy777: jak bys troche pomysla to bys sie domyslil, ze moj komentarz to sarkazm...
» 2 października 2016, 15:56 #6
RobvanKlu5i: Pojedziemy za 2 tygodnie na Anfield i dostaniemy z taką grą 4:0 i do domu...

A jeszcze żeby takie setki marnować to Mistrzostwo Świata jest..
» 2 października 2016, 14:57 #5
NexaT: A co było złego w naszej grze?

Ej, serio ludzie. Weźcie ochłońcie zanim zaczniecie coś dodawać na tą stronę, bo człowiek się jeszcze bardziej denerwuje.

Na boisku graliśmy z Młotami, a jeszcze większe młotki są na tej stronie.
» 2 października 2016, 15:01 #4
vinmcqueen: Młoty to przydomek WHU, a nie Stoke, na których mówią The Potters.
» 2 października 2016, 15:03 #3
NexaT: Mój błąd, ale słowa podtrzymuje.
» 2 października 2016, 15:03 #2
Sideswipe: Na boisku graliśmy z Garncarzami, a jeszcze większe garnki są na tej stronie.
Poprawione, proszę.
» 2 października 2016, 15:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.