Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bournemouth – Man Utd 1:3. Trzy punkty na dobry początek!

» 14 sierpnia 2016, 16:23 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zgarnął komplet punktów na inaugurację sezonu 2016/2017 w Premier League. Czerwone Diabły pokonały na wyjeździe Bournemouth 3:1 (1:0). Wynik spotkania tuż przed przerwą otworzył Juan Mata, a po zmianie stron kolejne gole dołożyli Wayne Rooney i Zlatan Ibrahimović. Wynik mógłby być wyższy, gdyby nie dobra postawa Artura Boruca w bramce Wisienek.
Bournemouth – Man Utd 1:3. Trzy punkty na dobry początek!
» Manchester United zgarnął komplet punktów na inaugurację sezonu 2016/2017 w Premier League. Czerwone Diabły pokonały na wyjeździe Bournemouth 3:1 (1:0). Wynik spotkania tuż przed przerwą otworzył Juan Mata, a po zmianie stron gole dołożyli Wayne Rooney i Zlatan Ibrahimović. Wynik mógłby być wyższy, gdyby nie dobra postawa Artura Boruca.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Eric Bailly
Daley Blind
Luke Shaw
Marouane Fellaini
Ander Herrera
Juan Mata
Wayne Rooney
Anthony Martial
Zlatan Ibrahimović
Memphis Depay
Henrich Mychitarian
Morgan Schneiderlin

Oddano 232 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Mecz na Vitality Stadium rozpoczął się od spokojnego rozgrywania piłki przez obie drużyny. Częściej przy piłce był Manchester United, ale nie przekładało się to w ogóle na sytuacje pod bramką Artura Boruca.

Pierwszą groźną akcję piłkarze Jose Mourinho przeprowadzili dopiero w 23. minucie. Po ładnym rajdzie na skrzydle i zbiegnięciu do środka, na strzał zdecydował się Anthony Martial. Piłka przeleciała jednak obok bramki.

W 27. minucie gracze Manchesteru United popisali się bardzo ładną akcją zespołową. Valencia wycofał piłkę na szesnasty metr do Juana Maty, ten błyskawicznie oddał ją do Wayne'a Rooneya, który oddał strzał, ale nie zaskoczył Boruca, bo uderzył w środek bramki.

Kiedy wydawało się, że obie jedenastki zejdą na przerwę z wynikiem 0:0, do Manchesteru United uśmiechnęło się szczęście. Błąd pod własną bramką popełnił Simon Francis. Obrońca Bournemouth za lekko podał piłkę do Boruca i przejął ją Mata. Pierwszy strzał Hiszpana zdołał obronić polski bramkarz, ale futbolówka odbiła się od... Francisa i znów trafiła pod nogi Maty, który kopnął ją do pustej bramki.

Druga połowa mogła zacząć się znakomicie dla Czerwonych Diabłów. Fantastycznym zagraniem angielką do Rooneya popisał się Ibrahimović. Kapitan United wygrał pojedynek biegowy z obrońcą Bournemouth, znalazł się w sytuacji sam na sam z Borucem, ale polski bramkarz był górą w tym pojedynku.

Anglik zdecydowanie lepiej przymierzył w 59. minucie. Po dośrodkowaniu Valencii z prawego skrzydła nieudany strzał z pierwszej piłki oddał Anthony Martial. Futbolówka nie leciała w bramkę, ale odbiła się od murawy i trafiła na głowę Rooneya, który kontrującym uderzeniem z 5 metrów pokonał Boruca.

W 63. minucie bliski wpisania się na listę strzelców był Zlatan Ibrahimović. Szwed uderzył piłkę piekielnie mocno z rzutu wolnego, wykonywanego tuż przed polem karnym. Fantastyczną interwencję zanotował jednak Artur Boruc.

Polski bramkarz był natomiast bezradny minutę później. Zlatan huknął po ziemi zza pola karnego w długi róg i podwyższył prowadzenie Manchesteru United na 3:0!

Mecz z każdą minutą rozkręcał się coraz bardziej. W 69. minucie Bournemouth znalazło sposób na defensywę Manchesteru United. Adam Smith ograł w polu karnym Daleya Blinda i huknął w okienko bramki De Gei. Hiszpan był bez szans.

Wisienki do samego końca spotkania szukały bramki kontaktowej, ale bramka nie padła, choć dobre okazje w doliczonym czasie gry mieli Surman i Gradel. Kolejne spotkanie piłkarzy Czerwonych Diabłów w Premier League już w piątek. Rywalem drużyny Jose Mourinho będzie Southampton.

Bournemouth – Manchester United 1:3 (0:1)
Bramki:
Adam Smith 69' – Juan Mata 40, Wayne Rooney 59, Zlatan Ibrahimović 64'

Bournemouth: Boruc - Francis, S. Cook, Surman, Arter, Daniels, Wilson (Grabban 67'), Smith, King, L. Cook (Gradel 81'), Ibe (Afobe 67')

Manchester United: De Gea - Valencia, Bailly, Blind, Shaw - Fellaini, Herrera - Mata (Mychitarian 75'), Rooney (Depay 89'), Martial (Schneiderlin 85') - Ibrahimović


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Bournemouth vs Manchester United
Następny news »
Statystyki: Bournemouth – Manchester United 1:3

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (596)


RedSknerus: Pewnie zadebiutuje ale nie od 1 minuty. Tak mi sie zdaje.
» 17 sierpnia 2016, 16:11 #327
AFC07: Tak dla rozbawienia kibiców United:

Mustafi jest już na lotnisku w Londynie ale transfer prawdopodobnie nie dojdzie do skutku bo Wenger to sknera i nie chce mu zapłacić za taksówkę.


Nam pozostało się tylko pośmiać, a Wy cieszcie się że zrobiliście transfery w odpowiednim czasie a nie na ostatnią chwilę:-)
» 17 sierpnia 2016, 12:54 #326
Xchrisx7: Dziś gdzieś przeczytałem że rownież jesteście zainteresowani Fonte w razie gdyby transfer Mustafiego zakończył się fiaskiem.
» 17 sierpnia 2016, 13:13 #325
Saberem47: Dobrze, że Wenger w swojej głupocie nie chce robić głośnych transferów, bo to by bardzo skomplikowało życie dla rywali Arsenalu. Zawsze mówiłem, że Arsenal gra bardzo atrakcyjną dla oka piłkę i że Wenger zna się na robocie, tylko brakuje tam kilku zawodników światowej klasy.
» 17 sierpnia 2016, 13:22 #324
Sideswipe: Mogli po niego pojechać rikszą, Wenger osobiście powinien go odebrać - zmniejszy to dodatkowe koszta dla pracownika.
» 17 sierpnia 2016, 13:32 #323
AFC07: Dużo nam nie brakuje, dwa transfery by starczyly bo ale co poradzić
» 17 sierpnia 2016, 13:37 #322
AFC07: Fonte to juz bliżej emerytury chyba jest, takich nam nie potrzeba
» 17 sierpnia 2016, 13:38 #321
RedRevolta: Jak w ten sposób Arsenal będzie wybrzydzać, że ten za stary albo nie potrzebny to nic nie kupią, Fonte ma 29 lat, jest doświadczony i przede wszystkim ograny w BPL za 8 mln to z pocałowaniem ręki każda większa drużyna go wezmie...
» 17 sierpnia 2016, 14:10 #320
Adrian0007: Fonte niestety nie ma 29 lat tylko w tym roku skończy 33 lata.
» 17 sierpnia 2016, 14:26 #319
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2016 14:36

Saberem47,

,,tylko brakuje tam kilku zawodników światowej klasy"

A czy przed sezonem 2015/16 powiedzialbys, ze tacy pilkarze graja w Leicester?



Dla mnie osobiscie Wenger to najbardziej przereklamowany menago na swiecie, a w poprzednim sezonie tylko to potwierdzil. Mial wszystko po swojej stronie:

1. glowni rywale w walce o majstra( my, Chelsea czy City) sami sie wczesniej czy pozniej wykruszyli
2. kontuzji mial mniej niz to bywalo w poprzednich latach
3. jego jedynymi rywalami byli Lisy i Tottenham
4. do wygrania ligi wystarczylo zaledwie 82 pkt.


A mimo to majstra zgarneli Lisy. Jakbym byl kibicem Arsenalu, to bylbym bardzo mocno sfrustrowany tym, ze skonczylo sie lige wyzej niz United, City, Chelsea(czyli kluby, ktore przez ostatnie 10-12 lat zdominowaly lige jezeli chodzi o wygrane mistrzostwa), a mimo to skonczyc lige tylko na 2 miejscu, za Lisami, ktore rok wczesniej walczyly tylko o utrzymanie. Gorzej dla nich moglo juz byc tylko to gdyby majstra zgarnal Tottenham.

Arsenal ma na prawde spory potencjal kadrowy jednak dopoki jest tam Wenger, to watpie zeby zaczeli grac na miare kadry jaka posiadaja. Ten sezon tak na prawde jest juz ostatnia szansa dla Francuza by przed przejsciem na emeryture jeszcze wygrac jakis cennny puchar:

- LFC jest spora niewiadoma, obrone maja mocno elektryczna, do tego raz potrafia zagrac swietny mecz, by w innym grac padake
- w City Guardiola i w Chelsea Conte dopiero beda poznawac ta lige, uczyc sie jej
- u nas z kolei Mourinho tez bedzie poznawac sklad, a zawodnicy jego metody pracy no i patrzac tez nawet statystycznie Portugalczyk dopiero w drugim sezonie swojej pracy powaznie walczy o majstra(do tej pory wygrywajac go przy tym)
- Lisy malo realne, ze powtorza taki sezon, do tego co by nie mowic, to bardzo mocno sprzyjalo im szczescie, bo sedziowie czesto sie mylili na ich korzysc, praktycznie zawodnicy z podstawy nie mieli zadnych powaznych kontuzji(kojarze tylko, ze Vardy wypadl im na 2/3 tygodnie) no i tez juz nikt nie bedzie lekcewazyl Lisow, a kazda druzyna bedzie miala dodatkowa motywacje, zeby pokonac aktualnego mistrza
- Tottenham to tylko Tottenham wczesniej czy pozniej spuchna

Na miejscu Wengera jesli maja do wydania spore fundusze(a te maja, w koncu ich kibice placa najwiecej za bilety oraz zarobili najwiecej na transmisji meczow, a stadionu z tego co mi wiadomo juz nie musza splaca) to rzucilbym sie wlasnie na Mustafiego/badz tansza opcja Fonte, Lacazette'a, oraz chociaz powalczyl o jakiegos konretnego skrzydlowego jak np. Mahrez.
» 17 sierpnia 2016, 14:31 #318
Neymar12: redunited.pl/2016/08/17/przyklad-januzaja-pokazuje-dlaczego-man-utd-pozwolil-na-odejscie-pogby/

Świetny artykuł ukazujący podejście do piłki Januzaja
» 17 sierpnia 2016, 11:58 #317
Wave: Tez wlasnie przeczytalem, niezly gagatek
» 17 sierpnia 2016, 12:22 #316
Wave: Swoja droga troche tych kominow placowych mamy, Schweinsteiger, Young, Januzaj, Rooney. Do tego co prezentuja sporo zarabiaja.
» 17 sierpnia 2016, 12:24 #315
pawelisto2: Ja tylko przypomnę, że to sami kibice + osoby tutaj na tej stronie domagali się nowego kontraktu i podwyżki dla Younga po fantastycznym pierwszym sezonie Van Gaal-a, gdzie to właśnie Ashley był wiodącą postacią.
Niewyobrażalny był fakt, żeby nie dać mu nowego kontraktu, a tu proszę, Van Gaal(znienawidzony przez wszystkich) w jeden sezon uczynił z Younga kozła ofiarnego i pierwszego do sprzedaży.
» 17 sierpnia 2016, 14:30 #314
RedDevils4life: Kane - ostatni sezon potwierdził, że to nie jednoroczny przebłysk.

Zawsze trzeba brać pod uwagę Lukaku oraz niestety najmniej lubianego Coste. Vardy tez powinien trzymać poziom.

Do tego dochodzą postacie takie jak Defoe, który miał 15 bramek ligowych w poprzednim sezonie. Albo Ighalo czy Deeney, co pokazuje, że niespodzianki też mogą być. Tak naprawdę wszystko się może zdarzyć i nawet o koronę nie musi się bić Aguero z Ibra.
» 17 sierpnia 2016, 00:32 #313
DjTED: Aguero zawsze strzela. Ogólnie trzeba napisać, że to jest najlepszy piłkarz na świecie... gdyby/ gdyby nie miał kontuzji. Swoją drogą szkoda, że pare lat temu nie przyszedl do nas....
» 17 sierpnia 2016, 03:53 #312
RedDevils4life: No to jesteś ślepy, bo ja popieram kolegę wyżej. Oglądałem ten mecz i faul w meczu z SUNDERLANDEM był ewidentnie przed polem karnym. Ale tam z tego co pamiętam był chyba niepodyktowany karny dla Sunderlandu za rękę w polu karnym. Więc słaby mecz sędziego.
» 17 sierpnia 2016, 00:23 #311
RedDevils4life: A ja już sam nie wiem, ale gdzieś tam był. :D
» 17 sierpnia 2016, 14:59 #310
rafax17: Man United FIFA 17 ratings:

De Gea 91
Shaw 80
Bailly 82
Smalling 85
Darmian 81
Schweinsteiger 86
Pogba 87
Rooney 86
Martial 82
Ibrahimovic 91
Mkhitaryan 87
» 16 sierpnia 2016, 22:05 #309
rafax17: Rashford 75
Herrera 82
Lingard 79
Young 79
» 16 sierpnia 2016, 23:07 #308
RedDevils4life: To nie jest w sumie takie nierealistyczne, ale Szwejni bankowo za dużo, Smoła za mało i DDG ciut za dużo. No i może Martialowi wrzucić +1/2. Ale w sumie temat fify jest mi lotto. Gra stała się typowo robiona pod FUTa. Mimo, że idą jakieś zmiany w karierze to FM daje mi więcej satysfakcji.
» 17 sierpnia 2016, 00:37 #307
Krystiano98: Pamiętam mecz 3-1 z City jak dziś, byliśmy na wycieczce w gimnazjum w jakimś zamku, a jak sie zaczął mecz to z opiekunem (wuefista) do pobliskiego baru na mecz :D
» 16 sierpnia 2016, 22:14 #306
atos1987: A mi się wydaje że gdy by nie amica to lech zdechłby gdzieś w niższej lidze.
» 16 sierpnia 2016, 23:12 #305
DjTED: NeverGiveUpGGMU: nie jaraj się bo cię w ciula robią.. legła czy pyrole jeden pies i tak jesteśmy głęboko w ....
» 17 sierpnia 2016, 04:01 #304
luqmajster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2016 21:32

City, West Ham niech wygrywają swoje mecze, więcej drużyn z Anglii tym lepiej. A no i Legia jutro.
» 16 sierpnia 2016, 21:30 #303
RedDevils4life: Ja wbijam szpileczkę w polską ligę, ale akurat jak którykolwiek klub (a zazwyczaj w ostatnich latach jest to Legia) gra o puchary to mocno mu kibicuję. Po prostu chciałbym i chyba czas najwyższy aby polski akcent zagościł w Lidze Mistrzów. Na EURO pokazaliśmy siłę więc zróbmy kolejny krok do przodu. ;)
» 16 sierpnia 2016, 21:50 #302
RedDevils4life: Aguero hahaha, dwa karne nietrafione.
» 16 sierpnia 2016, 21:06 #301
piter100000: Aguero mistrz :) szkoda, że Silva strzelił na 1-0. niestety, ale Steaua jest bez szans na awans
» 16 sierpnia 2016, 21:07 #300
RedDevils4life: A swoją drogą jak już jest wzmianka o City i bramkarzu to Hart podobno odchodzi. Ciekawe gdzie powędruje. ;p
» 16 sierpnia 2016, 21:12 #299
DjTED: Hart by mógł przejść do nas jako 3 bramkarz :D
» 16 sierpnia 2016, 21:15 #298
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2016 21:17

City lepsze pod każdym względem. Oprócz karnych :)
» 16 sierpnia 2016, 21:16 #297
luqmajster: taa a za rok 3 kluby angielskie w LM
» 16 sierpnia 2016, 21:22 #296
RedDevils4life: Nie wiadomo czy Tottki i Lisy z grupy w ogóle wyjdą. Nie mamy zbyt mocnych reprezentantów w tym roku. To znaczy Koguty mogą być rywalem dla innych klubów, ale Leicester jak trafi na kogoś mocniejszego to może mieć problem. Więc i tak już możemy spaść w tym rankingu.
» 16 sierpnia 2016, 21:25 #295
Diabelred: Serio nie nudzi was ta dominacja hiszpanskich zespolow w LM i te wywyzszanie sie ich kibicow oraz nabijanie z angielskich klubow? Ranking to juz swoja droga, ale chcialbym zeby angielskie kluby regularnie graly w finale LM badz chociaz w 1/2, tak zeby utrzec w koncu nosa tym tym kibicom Barcelony czy Realu.
» 16 sierpnia 2016, 21:39 #294
RedDevils4life: Pewnie, że nudzi. Ale co my możemy zrobić w takim przypadku? :P Chciałbym znowu w półfinale United, Chelsea i Arsenal.
» 16 sierpnia 2016, 21:48 #293
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2016 22:04

RedDevils4life,

Zyczyc angielskim klubom jak najlepiej w LM czy LE(oczywiscie jesli nie graja przeciwko nam :D), a nie cieszyc sie z ich porazek, chciec ich przegranej, bo to ligowi rywale :)
» 16 sierpnia 2016, 22:02 #292
piter100000: GGMUU18 popieram w 100%. moja niechęć do takich klubów jak City, czy Arsenal jest zbyt duża i życzę im jak najgorzej
» 16 sierpnia 2016, 22:31 #291
RedDevils4life: Ja nienawidzę całej czołówki, która z nami konkuruje wiec poglądy mamy podobne. Nieraz pisalem o tym jak mnie wpienia szczegolnie Chelsea i Liverpool. Avataru przecież od tak nie robiłem. :P
» 17 sierpnia 2016, 00:20 #290
Diabelred: GGMUU18,

Czyli mam rozumiec, ze nie interesujesz sie PL, nie ogladasz zadnych meczow innych druzyn, zadnych szlagierow, w koncu co cie obchodzi jakas tam liga angielska i jej zespoly przeciez liczy sie tylko United, a cala reszta sie nie liczy. Bo patrzac na twoj komentarz mozna wlasnie dojsc do takiego wniosku...

,,Tacy ludzie chyba przede wszystkim sa kibicami PL, a z United tylko jakostam sympatyzują"

Jedno nie wyklucza drugiego. To, ze kibicuje United nie znaczy, ze nie moge lubic ligi angielskiej i ogolnie ma mi zwisac i powiewac ta liga. Chcialbym, zeby wrocily dawne czasy, kiedy to kazdy bal sie zespolow angielskich, a PL byla najlepsza nie tylko pod wzgledem widowiska, emocji, ale rowniez sportowo(osiagniecia w LM). PL juz zbyt dlugo czeka na zwyciestwo w tych rozgrywkach i licze, ze po przyjsciu Guardioli do City, Conte do Chelsea czy Mou do nas w najblizszych sezon cos sie w tym temacie ruszy. Tez nie trawie(chociaz nienawidzic czy nazywac wrogami, to dla mnie zbyt mocne slowa, bo nienawidzic to moga angielscy kibole, ktory na co dzien mieszkaja w Manchesterze a wrogiem do byly dla nas Polakow Niemcy podczas II WŚ ) LFC, City czy Arsenalu jednak potrafie oddzielic rozgrywki ligowe od europejskich, bo w LM ich ewentualne zwyciestwa nie maja wplywu na nas( tak jak jest to w lidze), a chociaz poprawiaja prestiz ligi.


Vaxiu,

No dokladnie , tez tego nie rozumiem, ogladac co tydzien PL, emocjonowac sie meczami i nie miec choc troche sentymentu do tej ligi, troche dziwne...
» 17 sierpnia 2016, 01:06 #289
Diabelred: Poniekad odpowiedziales mi na moje pytanie(moj poprzedni komentarz zaczelem pisac kilka minut po komentarzu Vaxiu, jednak musialem przerwac by cos zalatwic i potem wrocilem do pisania, moj blad, ze przed dodaniem, nie odwiezylem). Czyli jak piszesz, ze faktycznie ogladasz co kolejke 5/6 spotkan(a zakladam, ze robisz to raczej dluzej niz 1/2 sezony), to sorry ale nie wierze zebys nie mial zadnego sentymentu do tej ligi i widocznie nie jest az tak ci obojetna(na co wskazywaly poprzednie komenatarze) skoro poswiecasz swoj czas by ogladac az 5/6 meczow co kolejke. To tak jakby spotykac sie z dziewczyna co weekend tylko dlatego by zabic jakos czas...
» 17 sierpnia 2016, 01:41 #288
damian2987: Pierwszy raz w życiu kibicuje Rumuńskiemu klubowi... Steaua Bukareszt !!
» 16 sierpnia 2016, 21:03 #287
RedDevils4life: Sobota ciekawie się zapowiada. Leicester zmierzy się z Arsenalem. Jedni i drudzy mają nóż na gardle i może być ciekawie. :P
» 16 sierpnia 2016, 20:50 #286
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2016 21:19

Leicester w tym sezonie zostanie zjedzone.
» 16 sierpnia 2016, 21:18 #285
Saberem47: Wgl to oświeci mnie ktoś czemu wszyscy tak się podjarali Fellainim? Moim zdaniem on nic genialnego nie zagrał, a po prostu niczego nie popsuł
» 16 sierpnia 2016, 19:19 #284
SkoraMU: Najlepsza celność podań, najwięcej udanych przechwytów, tylko jeden faul i praktycznie bezbłędny występ.
» 16 sierpnia 2016, 19:33 #283
szesze12345: To za mało Hehehehe, jest wysoki + nie zdobywa 20 bramek na sezon.
Dawać Pogbę za niego, i wgl zróbmy skład 11 napastników
» 16 sierpnia 2016, 20:01 #282
Sideswipe: A czemu Mourinho się nim tak podjarał?
» 16 sierpnia 2016, 20:02 #281
Saberem47: No i po co ten sarkazm?
» 16 sierpnia 2016, 20:05 #280
SkoraMU: Zdziwisz się jak z Soton zagra w pierwszej XI.
» 16 sierpnia 2016, 20:15 #279
piter100000: bo zagrał bardzo dobry mecz?? wiem, że sprowadził go Moyes, wiem, że nazywa się Fellaini, ale to nie powód, żeby nie doceniać dobrych występów. zupełnie jak z Lingardem. obojętnie jak jeden albo drugi zagra i tak zawsze będzie źle
» 16 sierpnia 2016, 20:22 #278
romekk23: zna ktoś może gdzie w dobrej jakości mogę oglondać mecze na internecie bo przebywam w austrii i mam tylko dostep do internetu
» 16 sierpnia 2016, 18:49 #277
bartekac: Nie możesz nigdzie oglondać.
» 16 sierpnia 2016, 18:54 #276
kendzimen: twitter.com/OptaJoe/status/765547650565496832?lang=pl Jak widać, wg opta 4 naszych w XI kolejki :)
» 16 sierpnia 2016, 18:28 #275
piter100000: akurat to, że legia przegrała dwa ostatnie mecze nic nie znaczy. mogłaby przegrać nawet dziesięć ostatnich, a jutro wygrać
» 16 sierpnia 2016, 18:26 #274
Saberem47: Zmiana jaka zaszła w tym klubie jest fantastyczna. Wreszcie mamy zawodników, o których marzą wszystkie drużyny na świecie ( Ibra, Pogba, DDG, Martial) i topowego menago. Patrząc na nasz skład rywalom się powinny trząść portki ze strachu i tak ma być. Te miliony funtów były tego warte!
» 16 sierpnia 2016, 17:54 #273
Saberem47: Lepiej żeby wygrali bo wybieram się na rewanż do Warszawy :-P
» 16 sierpnia 2016, 17:50 #272
Devilfanforever: Za chwilę dostanę wiadro hejtu na głowę ale muszę to powiedzieć. Bardzo brakuje mi napastnika typu van Persie, mimo że jest zlatan to dalej nie to samo, nigdy nie zapomnę jak mój ulubiony napastnik podniósł trofeum za PL. Chodzi głównie o to że w mediach nie istniał a na boisku biegał za 2, myślę że gdyby nie kontuzje byłby dalej na poziomie Suareza albo i lepiej.
» 16 sierpnia 2016, 13:31 #271
DjTED: Wolisz odejście Ronaldo czy Vana P ?
» 16 sierpnia 2016, 13:47 #270
Wave: Van Persie to czlowiek Arsenalu, troche przykre jak zesmy postapili i ile na tym skorzystalismy. To nie jest van Nisterloy, Solskiaer czy Cole. Buty moze lizac tym zawodnikom.
» 16 sierpnia 2016, 14:16 #269
Domelo: Dla mnie Zlatan to właśnie taki odpowiednik RVP z sezonu 2012/2013.
» 16 sierpnia 2016, 14:17 #268
Wave: Zlatan ma charakter, a tego nam brakowalo, troche najemnik ale i tak Roo kapitan w wywiadzie patrzy na Zlatana jak na bozka
» 16 sierpnia 2016, 14:20 #267
Wave: daje to do myslenia
» 16 sierpnia 2016, 14:21 #266
Devilfanforever: Jak Robin przechodził na old Trafford to widziałem że wygra nam tytuł, to był napastnik który nigdy (przynajmniej w MU) nie gwiazdorzył i bardzo się. Cieszę że wygrał tytuł o którym marzył od początku swojej przygody.
Lubię go też za to że nigdy osiągnięć indywidualnych nie wywyższał nad osiągnięciami drużynowymi.
» 16 sierpnia 2016, 14:31 #265
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2016 14:56

"myślę że gdyby nie kontuzje byłby dalej na poziomie Suareza albo i lepiej"
Nie byłby. W najlepszym sezonie u nas miał już 30 lat, chociaż jest profesjonalistą to nie wydaje mi się, by był w stanie na takich samych obrotach zasuwać przez następne kilka sezonów.
Jak dla mnie właśnie kimś takim jak RvP jest Zlatan, jedynie różnią się sposobem bycia, jednym się to podoba a drugim nie.
» 16 sierpnia 2016, 14:56 #264
Diabelred: Devilfanforever,

Kontuzje(nie tylko te z ostatnich dwoch sezonow u nas, bo i te jeszcze z Arsenalu na pewno dawaly mu sie we znaki), odejscie SAFa( gdzie odejscie Szkota najbardziej wplynelo wlasnie na Holendra, o czym wspominal w jednym z wywiadow Rio) no i wygranie wymarzonego majstra(brak motywacji) glownie wplynelo na taki zjazd jego formy. Czy gdyby nie kontuzje oraz pozostanie SAFa pozwolilo mu byc dalej na poziomie Suareza(ktory trzeba pamietac jest 4 lata mlodszy) to ciezko powiedziec, bo jednak pilkarsko i fizycznie Holender wygladal z sezonu na coraz gorzej, co dla pilkarzy jest rzecza zupelnie normalna. Podobnie mozna to zaobserwowac obecnie u Rooneya. Wiadomo zdarzaja sie wyjatki jak chocby Ibra, chociaz dla Szweda gra we Francji w ostatnich latach to byly takie wakacje i dopiero teraz wrocil do powaznego ligowego grania i zobaczymy jak fizycznie bedzie wygladal Szwed w kolejnym sezonie jesli oczywiscie u nas zostanie.

Ogolnie van Persie to taki troche zmarnowany potencjal, bo choc mial co prawda dwa genialne sezony(11/12, 12/13), to taki poziom mogl osiagnac spokonie duzo szybciej gdyby tak czesto nie lamal sie w Arsenalu.
» 16 sierpnia 2016, 15:49 #263
Wave: Diabel jak mozesz pisac o niewykorzystaniu potencjalu VP jak on nam mistrzostwo wygral
» 16 sierpnia 2016, 16:46 #262
Devilfanforever: Ale szacunek RvP jak i Roo się należy, pierwszy wygrał nam mistrza a drugi to żywa legenda i jak czytam te wypociny o tym jaki to Rooney jest słaby to aż mi się niedobrze robi.
Więc zastanówcie się jacy z was są "kibice".
» 16 sierpnia 2016, 18:01 #261
Diabelred: Wave,

Nie pisalem, ze nie wykorzystal potencjalu, tylko ze to troche zmarnowany potencjal(oczywiscie nie ze swojej winy), bo nie wiemy tak na prawde jak bardzo mogl sie jeszcze rozwinac gdyby szybciej uporal sie z tymi kontuzjami. A tak zagral 2 genialne sezony i potem juz problem z kontuzjami wrocil no i sam wiek coraz bardziej dawal mu sie we znaki. Za majstra oczywiscie jestem mu wdzieczny, tym bardziej, ze u mnie podobnie jak u Devilfanforever radosc byla podwojna, bo moj ulubiony pilkarz dal mistrzostwo klubowi, ktoremu kibicuje. ;)
» 16 sierpnia 2016, 21:34 #260
Devilfanforever: Najbardziej mnie uciszyło to jak RvP w wywiadzie powiedział że odszedł z Arsenalu żeby wygrać majstra.
I jeszcze ta "śmieszna" cena 20 mln euro. :)
» 16 sierpnia 2016, 23:26 #259
DjTED: Gratulacje!!
» 16 sierpnia 2016, 13:29 #258
Devilfanforever: Ucz go od małego miłości do Czerwonych Diabłów
» 16 sierpnia 2016, 13:33 #257
Sideswipe: Jak będzie chłopak nazwij go Zlatan :)
Gratulacje!
» 16 sierpnia 2016, 15:02 #256
RedSknerus: Kup mu spioszki z United i przekaz milosc do Manchesteru :)
» 16 sierpnia 2016, 17:21 #255
Krystiano98: Taki sam z trzema zmianami :D
» 16 sierpnia 2016, 13:10 #254
Sideswipe: Mchitarjan, błagam... Lingard jak już.
» 16 sierpnia 2016, 15:22 #253
Saberem47: Ja bym chętnie zobaczył u nas Mikiego przez cały mecz na pozycji nr 10. Dopiero potem można by się zastanowić co z Rooneyem. Być może mógłby trochę posiedzieć na ławce, ale uważam że nie wolno nam sprzedawać naszej legendy
» 16 sierpnia 2016, 10:35 #252
sprite1080: pierwsza kolejka i już lider :-D
» 16 sierpnia 2016, 08:40 #251
Kilerek7: Tak poczytałem komentarze i widzę, że zdania są strasznie zróżnicowane, jedni bronią Rooneya za waleczność, serce i doświadczenie a inni hejtują za grę. Osobiście należę do tej drugiej grupy ale nie umniejszam zasług i wkładu Wazzy. Jednak patrząc na dobro drużyny, sądzę, że ktoś typu Mata czy Miki za Rooneya orzeźwiłby atak. Zlatan dostawałby konkretniejsze piłki i byłby to napewno lepszy łącznik niż Rooney. Wielu pisało, że Wazza daje nam bezcenne doświadczenie w Premier League, a taki Mkhitaryan jest zielony, a przecież przyszedł z bardzo mocnej ligi gdzie był jednym z najlepszych, Zlatan przybył do PL i gra jakby był tam od lat, więc wyróżnianie Rooneya na zasadzie stażu w tej lidze nie jest wyznacznikiem. Z kolei inna sprawa to, że Rooney swoim charakterem motywuje innych do gry i bez nie go nie damy rady. Owszem zgadzam się, Rooney ma osobowość by podnieść zespół na duchu, ale teraz mamy także jeszcze lepszego w tej roli Zlatana i Pogbę, którzy pod nieobecność Wazzy napewno trzymaliby w ryzach zespół. Ale nie ma co się kłócić bo realia są takie, że Rooney będzie grał na 10 tce, sam Mourinho liczy na jego zgranie ze Zlatanem, które wygląda jak wygląda i mam wrażenie, że Szwed będzie musiał brać sprawy w swoje ręce bo z Anglikiem zwyczajnie sobie nie pogra, ale zobaczymy. W przemianę Wazzy nie wierzę, bo od 2 sezonów jest to samo, napewno nie można odmówić mu chęci i woli walki ale przychodzi taki czas, że nie idzie tak jakby się chciało. Zostawiając Rooneya zastanówmy się nad prawym skrzydłem. Bo tutaj też widzę różne wypowiedzi. Też jestem zdziwiony brakiem Mkhitaryana. Dobra powiecie, że może na treningach gra źle, owszem to możliwe, ale Zlatan, Bailly czy Pogba mają w zasadzie z wejścia podstawę. Można tłumaczyć to, że nie mieliśmy na ich pozycjach graczy i łatają dziury a na skrzydle jest akurat konkurencja. Mimo jednak tego i tak jest to dziwne, tym bardziej, że Ormianin to nie byle kto i nie za mały hajs, szczerze to najbardziej liczyłem właśnie na niego, na jego asysty które Zlatan zamieniałby na bramki. Nie będę się spierał czy na 10 tce grałby lepiej czy nie, bo jak pisałem wyżej Rooney jest nie do ruszenia, gdyby Wazzy nie było to Mata i Miki napewno daliby więcej w ataku, ale nie ma co nad tym rozkminiać. Co do skrzydła, ja się cieszę, że jest konkurencja i pozytywnie zaskakuje mnie Lingard czy Mata, jednak mam nadzieję, że Jose nie zapomni o Ormianinie. Mam wrażenie, że sam Mourinho nie spodziewał się, że Mata i Lingard będą grali tak solidnie iż będzie musiał dawać szanse im niż Mikiemu, pewnie by go nie sprowadził gdyby to wcześniej zauważył. Rywalizacja zapowiada się w każdym razie mocno i chodź zapewne 90% widziało w podstawie Mikiego tak teraz ciężko stwierdzić co z nim będzie, oby nie skończył jak Kagawa. Co do pomocy to też dużo było pytań kto do Pogby. Teraz wielu wychwala Fellainiego, za jakiś czas będzie to Herrera a potem pewnie Morgan. Nie chcę pisać kto powinien grać obok Paula bo praktycznie z każdym innym partnerem obok, gra wyglądałaby innaczej, wątpie, że Jose przetestuje tam Blinda a szkoda. Holender radzi sobie na obronie i do momentu powrotu Smallinga ma pewną podstawę a jak wróci Anglik to kto wie? Najmądrzejszą opcją wydaje się Schnederlin ale Jose coś nie jest do niego przekonany, może mi się wydaje. Za to bardzo chwali i Herrerę i Fellainiego i sądzę, że któryś z nich będzie obok Pogby. Skład mamy można powiedzieć w 70 % stały, po za nie wiadomą z prawym skrzydłem, drugim pomocnikiem i SO. Ważne są wyniki niż skład, ale mimo wszystko jestem fanem wykrystalizowanej 11 stki niż częstych rotacji.
» 16 sierpnia 2016, 02:11 #250
jamaj05: Śmieszą mnie trochę te przewidywania składów i pozycji po 2 oficjalnych meczach

A to Mkhitaryan nie gra, a to Blind powinien grac jako ŚP, a to szkoda Rooney ma pewną podstawę, kto partnerem Pogby itd. itp.

Większość zawodników nie doszła jeszcze do optymalnej dyspozycji, meczów w tym sezonie zagramy naprawdę wiele i nie ma sensu bawić się w strategów, a jeśli ktoś ma duszę taktyka, to przynajmniej przestańcie płakać, że ktoś gra za dużo, a ktoś za mało, bo minęło dopiero 2 mecze...

To Mourinho ze swoim sztabem ogląda zawodników i na całe szczęście to on, a nie wy, będzie ustalał wyjściową 11 i dokonywał zmian w trakcie meczu
Póki co wygrywamy i czy wam się to podoba czy nie, nie macie żadnego wpływu na skład, serio, Jose nie czyta DP i nie będzie czerpał inspiracji z waszych wypocin

Mnie zastanawia tylko to, że gdy LvG, którego nie jestem fanem stawiał na Mate na PP i Blinda jako stopera, czy nawet Martiala na skrzydle, to większość pukała się w czoło, a tymczasem widocznie miał ku temu podstawy, skoro Mou dalej to kontynuuje i to z sukcesem
Ale ja zwyczajnie wierzę w trenerski nos naszego trenera i ufam jego wyborom

Ktoś powie, że nie zawsze trzeba pokładać nadzieję w instynkt menadżera, czego dowodem są ostatnie 3 sezony, ale ludzie, nie macie takiego CV, takiej wiedzy, edukacji czy zwyczajnie doświadczenia, żeby twierdzić, że wasze wybory składu byłyby lepsze, tym bardziej kierując się 180 minutami gry...

Jak Jose stwierdził ani nie ma optymalnej formy, ani zupełnego zgrania, nie mówiąc już o kondycji czy nawykach z gry u van Gaala

Także wstrzymajcie się ze swoimi przepowiedniami.
Lubię spekulacje, sam w nich często uczestnicze, ale gdybanie to jedno, a bycie pewnym o swoich racjach, gdzie z piłką nożną macie styczność głównie z meczów w tv bądź przed konsolą to drugie...

Propsuje przewidywania składów, konstruktywną krytykę itd, ale będę hejtował ocenianie gry po kilku występach czy twierdzenie, żę Miki byłby lepszym wyborem od któregokolwiek z piłkarzy
Mourinho już nie jedną gwiazdę posadził w poprzednich klubach, więc nie martwcie się, jeśli Roo przestanie dawać mu w meczach to, czego Jose oczekuje, to usiądzie na ławce

Mniej spiny, w końcu kupe komentarzy po wygranym meczu, ale zamiast sie cieszyc, widze tu doszukiwania się kozłów ofiarnych w szeregach United

Przy takiej nagonce, to nawet po rozegraniu meczu jak sprzed 5 lat, Wayne i tak będzie mieszany z błotem, siłą rozpędu.

A jeśli już mowa o gdybaniu, to przy Pogbie widziałbym kogoś bardziej defensywnie nastawionego czyli Carrick/Fellaini/Schneiderlin, ewentualnie Blind, Herrera jest za słaby fizycznie i taktycznie, żeby być DP
» 16 sierpnia 2016, 03:07 #249
Amycus: Haha nie mogę się doczekać tego jak Costa zacznie coś gadać Zlatanowi. To może być epickie :D
» 15 sierpnia 2016, 23:39 #248
xevy: Mata to się zgubi między nimi :D
» 16 sierpnia 2016, 09:16 #247
RuudVN: w tym sezonie 66 pkt do LM nie starczy, przynajmniej 75 bo widać po kilku zespołach, że z dołem tabeli nie potracą dużo pkt
» 15 sierpnia 2016, 23:32 #246
Herrera21: W tabeli wszystko się zgadza! Dobranoc
» 15 sierpnia 2016, 22:56 #245
RedDevils4life: Miło się przynajmniej patrzy na reakcje Jose, Kloppa czy Conte. Naprawdę fajnie wyglądają mecze, w których menadżerowie żyją spotkaniem.

A nie siedzenie, picie wody i te poderwanie się z ławki jako ostatni ze wszystkich wraz z teczką pod pachą... przy okazji szukając butelki wody. Ahhh ten LvG.
» 15 sierpnia 2016, 22:55 #244
RedDevils4life: To nie mógł od razu powiedzieć na starcie sezonu, że Ligi Mistrzów nie będzie?
» 15 sierpnia 2016, 22:58 #243
RedDevils4life: I tak stracił, na jedno mu wyszło. :p
» 15 sierpnia 2016, 23:05 #242
Krystiano98: Ale hajs sie nabijał przez cały sezon
» 16 sierpnia 2016, 09:50 #241
chali2na: wlasnie mialem to samo pisac.tym razem mu sie fukslo ale karma wraca :)
» 15 sierpnia 2016, 22:54 #240
Neymar12: No nic szkoda tego błędu WHU
» 15 sierpnia 2016, 22:52 #239
Wave: Conte szaleje
» 15 sierpnia 2016, 22:53 #238
RedDevils4life: Na Valencie to trzeba umieć nabierać. :P
» 15 sierpnia 2016, 22:50 #237
utdpunx: Szkoda, że akurat ten burak strzela dla Chelsea, ale przynajmniej w typerze ładnie punkty wpadną.
» 15 sierpnia 2016, 22:48 #236
piter100000: ja bym Hazarda zostawił. on potrafi w każdej chwili zrobić coś z niczego
» 15 sierpnia 2016, 22:44 #235
Koxpep7: Niech chelsea strzeli to 2 pkt w typerze beda. A United i tak wygra wszystkie mecze wiec o wyniki innych klubow sie nie martwie :)
» 15 sierpnia 2016, 22:44 #234
piter100000: ja postawiłem 1-1. lepiej niech tak zostanie :)
» 15 sierpnia 2016, 22:46 #233
Koxpep7: Juz 11 pkt po pierwszej kolejce :)
» 15 sierpnia 2016, 22:54 #232
piter100000: ja całe 6. City i Chelsea mi skopały sprawę. nie dość, że wygrali to jeszcze stawiałem remisy 1-1
» 15 sierpnia 2016, 22:55 #231
piter100000: no i stało się. jest brameczka
» 15 sierpnia 2016, 22:35 #230
piter100000: wszyscy czekają aż WHU wyrówna
» 15 sierpnia 2016, 22:20 #229
RedDevils4life: Costa wygląda jak siara z tą brodą.
» 15 sierpnia 2016, 21:38 #228
SkoraMU: Ayew pechowo zaczyna.
» 15 sierpnia 2016, 21:35 #227
DolphZiggler: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2016 21:31

Oby Chelsea nie grało w obronie tak dobrze jak Włochy na euro bo może być niewesoło ;p
» 15 sierpnia 2016, 21:31 #226
Neymar12: 10 kadencja trenerska Conte z Juventusem - Rudzki
» 15 sierpnia 2016, 21:20 #225
RedDevils4life: Chelsea ładnie poukladana, bo piłkarze chodzą jak w zegarku. Trochę przypomina grę Włochów, ale bardziej agresywną i techniczną.
» 15 sierpnia 2016, 21:17 #224
DolphZiggler: Ich największym problemem od 20 lat jest trener
» 15 sierpnia 2016, 21:27 #223
DolphZiggler: Ciekaw jestem co Chelsea pokaże :)
» 15 sierpnia 2016, 20:59 #222
Rafoniix: Rooney, będzie grał czy tego chcecie czy nie. Gość jest najlepszy i tyle w temacie
» 15 sierpnia 2016, 20:40 #221
DolphZiggler: najlepszy to on był 7 lat temu
» 15 sierpnia 2016, 20:41 #220
Rafoniix: Przepraszam, bo nie doprecyzowałem. Chodzi o to, że w United nie ma takiego drugiego zawodnika, gość trzyma cały skład w ryzach. Gdybyśmy przegrywali mecz 3;0 to właśnie taki zawodnik jak Wayne, daje znak do walki innym zawodnikom.
» 15 sierpnia 2016, 20:48 #219
mekeme321: W poprzednim sezonie byłem zwolennikiem trzymania Rooneya na boisku. Teraz uważam, że mógłby on robić za rezerwowego. Dlaczego? To proste. Zlatan, Pogba i Valencia zapewniają już odpowiednie cohones drużynie, już Rooney nie musi nadrabiać aż tak.
» 15 sierpnia 2016, 21:17 #218
damian2987: Siemka, powiedzcie mi koledzy jak grał Rooney w tym meczu??..
» 15 sierpnia 2016, 20:16 #217
DolphZiggler: po za tą strzeloną bramką był najgorszy na boisku
» 15 sierpnia 2016, 20:41 #216
raku0202: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2016 20:47

nie widzę powodu by powiedzieć że grał dobrze, zwalniał akcje, tracił piłki, próbował wymusić karnego, dyskusje z sędzią, strzelił bramkę bo akurat znalazł się w miejscu gdzie spadła, na tej pozycji powinien kreować, przyspieszać, strzelać, podawać, a tego wszystkiego mi zabrakło. Moim zdaniem od kilku sezonów to już nie jest ten sam roo:( Gra asekuracyjnie, przewidywalnie, wolno, i bez błysku , myślę, że może w tym sezonie przyjść czas że usiądzie na ławce jak się nie weźmie za siebie
» 15 sierpnia 2016, 20:45 #215
damian2987: Dzięki koledzy za odpowiedz.
Myślę, że Jose przebudzi naszą legendę w tym sezonie.
» 15 sierpnia 2016, 21:10 #214
Lokator23: Ogladalem mach of the day 2. Inbardzo chwalili Rooneya za gre. Prasa tez go chwalila inni trenerzy mowili ze zagral dobry mecz. Ale co oni tam wiedza na devilpage eksperci twierdza ze gral bardzo zle
» 15 sierpnia 2016, 21:19 #213
DolphZiggler: A co jeśli któregoś z podstawowych zawodników złapie jakaś poważna kontuzja? kim wtedy będziemy grać na skrzydłach? Blind? Sneijder? a może Romero?
» 15 sierpnia 2016, 19:03 #212
DolphZiggler: Skąd wiesz,że będzie rezerwowym? to był dopiero pierwszy mecz
» 15 sierpnia 2016, 19:07 #211
Michal12371: Pierwszy mecz sezonu i ludzie płaczą ze ktoś nie zagrał haha:D ludzie to nie towarzyski ze Jose może sobie pozwolić na nie ograniczoną ilość zmian w ciągu meczu :D po za tym nie gramy w samej lidze, oprócz tego mamy puchary i lige Europy.
» 15 sierpnia 2016, 19:14 #210
Sideswipe: Ostatnie mecze pokazują, że Mou woli stawiać na Lingarda czy nawet na Matę na skrzydle niż na Ormianina, ale Ty Granat jak zwykle wiesz lepiej.
» 15 sierpnia 2016, 20:00 #209
Klimaa: Dobrze jest zacząć sezon od wygranej. W defensywie rządził Bailly który musi jeszcze nauczyć się wstrzemięźliwości bo czasem niepotrzebnie atakował ale sam jego styl gry jest mega pozytywny i sądzę że mamy w swoim składzie bardzo ciekawego zawodnika.
» 15 sierpnia 2016, 18:40 #208
TinyScouser: Tabela wygląda całkiem ciekawie po pierwszej kolejce :D
» 15 sierpnia 2016, 17:10 #207
piter100000: czyli najlepiej nie rozmawiać, bo paru osobom coś się nie podoba? masa tematów jest wielokrotnie wałkowana, ale dziś powstała moda, żeby nie czepiać się Rooneya i najlepiej wprowadzić zakaz dyskusji o nim
» 15 sierpnia 2016, 17:29 #206
piter100000: ja nie z tych co z byle powodu się obrażają i jeśli będę miał ochotę to jeszcze sto razy napisze o Rooneyu. jednak zawsze znajdzie się ktoś kto nie ma żadnych argumentów i powie, żeby nie pisać w kółko o tym samym, bo to jedyne co potrafi
» 15 sierpnia 2016, 19:58 #205
piter100000: czyli dwa komentarze, które dotyczyły tego samego zawodnika, ale zawierały różne informacje i argumenty to jest to samo? no spoko, może Ci się to nie podobać, ale od tego jest możliwość komentowania
» 15 sierpnia 2016, 20:17 #204
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2016 14:43

Nie wiem czego niektórzy na tej stronie oczekują ale czasy samotnych rajdów przez pół boiska i dryblingów juz dawno minęły a w takiej drużynie jak Manchester United nie będziemy mieli snajpera z statystkami jak Suarez w Liverpoolu lub RVP w Arsenalu bo tu sie nie gra na jednego zawodnika tylko zespołowo. W tym Roo nie ma sobie równych.

To są brednie i wiesz o tym. Nie da się cały czas funkcjonować jak jeden organizm bo zwyczajnie często indywidualne umięjętności są potrzebne do tego aby rozstrzygnąć mecz na swoją korzyść. Indywidualności wygrywają mecze ze słabszymi zespołami, jako drużyna wygrywa się wielkie spotkania. Nawet ten "cudowny kolektyw" Leicester częśto w trudnych chwilach ratował Mahrez czy Vardy jednym zagraniem/strzałem. Gdy Mou wierzył w sam kolektyw a nie jakość poszczególnych graczy nie wydawałby olbrzymich pieniędzy na Pogbę. Wielu zawodników potrafi z lepszym skutkiem dostosowywać się do zespołu. Rooney nie ciągnie już gry bo już tego nie potrafi robić regularnie, a nie dlatego że się jedynie poświęca

ale czasy samotnych rajdów przez pół boiska i dryblingów juz dawno minęły

Ciekawe na podstawie czego powyższe wnioski. Mou nie prowadzi zespołu w lidze nawet miesiąc i nie da się przewidzieć co dalej będzie
» 15 sierpnia 2016, 14:42 #203
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2016 20:33

Od czasu Bale'a nie pamiętam takiego zawodnika w Premier League

Mahrez, Hazard, Sanchez, Payet czy nawet Coutinho od czasu do czasu itd - ja pamiętam. Ci dwaj pierwsi dryblowali w sezonach w których tak jak on byli wybierani zawodnikami sezonu w Anglii z większą skutecznością niż on co potwierdzają statystyki

[link usunięty] - nawet przeciętni piłkarze potrafią takie bramki strzelać

Messi i Ronaldo w hiszpanii też już nie dryblują jak kiedyś. Piłka się zmienia.

Nie, to nie piłka się zmienia tylko zmienili się ci gracze. Ronaldo z biegiem czasu postawił więcej na siłe(w związku z treningiem fizycznym) i strzały z dystansu przez co profilem coraz bardziej przypomina środkowego napastnika niż tego błyskotliwego skrzydłowego sprzed lat a Messi coraz częściej bierze się za rozgrywanie piłki. Kiedyś w Barcelonie nie było 9 więc Messi ubył głównym atakującym. Teraz ma komu dogrywać i może łączyć gre w pomocy z udzielaniem się w ataku. Mówimy o piłkarzu przed 30 i drugim po. Można grać na wysokim poziomie wiele lat ale sposób gry może ulec modyfikacji.
» 15 sierpnia 2016, 20:20 #202
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2016 13:22

chanab ludki komentuja, bo tak bylo, i maja racje, tez bez odbioru

polowa by sie cieszyla jeszcze bo vg niby robil druzyne na za 3 lata, parodia

Dobrze ze wracamy do walki o wszystko bo tam jest nasze miejsce, a nie bycie sredniakiem.
» 15 sierpnia 2016, 13:19 #201
Wave: Tak! Daje prawo. Proste.
Od tego jest wlasnie mozliwosc pisania komentarzy.
» 15 sierpnia 2016, 13:37 #200
Wave: Tu juz nawet nie chodzi o poziom dyskusji, bo nie umiesz rozmawiac, poczytaj sobie w enyklopedii czemu sluza "takie" fora. Pozim sportowy United skoczyl o 2 klasy po odejsci vg i transferach. Btw nie filozofuj za duzo i nie oceniaj ludkow przez swoj pryzmat dzieciaku.
» 15 sierpnia 2016, 16:29 #199
Wave: wykasowono co chcialem powiedziec, sa sprawni moderatorzy, chanab ciekawy jestem tylko czy tak obrazasz i taki madry jestes "tylko" przez internat, heh
» 15 sierpnia 2016, 19:27 #198
Gallacher: Słowa Wengera w mediach" Powodem porażki z LIverpoolem jest Euro" nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego człowieka naprawdę.
» 15 sierpnia 2016, 13:00 #197
Wave: Przedluzyli mu kontrakt, ale cos czuje ze to ostatni sezon Wengera, przy takich zbrojeniach czolowki i mentalnosci Bilica, Kloppa czy Pochettino nie da rady zalapac sie w 4ce, a to Arsenalowi zawsze pasowalo
» 15 sierpnia 2016, 13:52 #196
Diabelred: Tak patrzac okiem zwyklego kibica pilki noznej to jest to paradoks, ze na 10 gramy wypalonym napastnikiem, a na lawce siedzi najlepszy pilkarz Bundesligi w poprzednim sezonie, ktory nastukal tych asyst w sezonie pewnie wiecej niz wszyscy nasi pomocnicy razem wzieci . Mam nadzieje, ze jesli nadal jedynym pomyslem Rooneya na rozegranie bedzie podanie do Valencii, badz podanie do tylu to, ze po prostu Mourinho straci cierpliwosc do Anglika i go posadzi jak chociazby zrobil to z Terrym w poprzednim sezonie. Fanboye Rooneya niech sobie odpowiedza na dwa pytania:

1. czy w jakimkolwiek innym czolowym klubie(nawet tych z Anglii) Rooney mialby miejsce na 10, gdzie pilkarz na tej pozycji musi byc ruchliwy, a przede wszystkim kreatywny?
2. czy gdyby zamienic nazwisko na koszulce z Rooney na np. Cleverley, to czy dalej byscie chcieli ogladac w podstawowym skladzie tak statycznie grajacego pilkarza?

Niestety, ale nie kazdy ma predyspozycje do gry jako pomocnik, a same dalekie przerzuty to troche malo, bo rownie dobrze i taki Hummels moglby wtedy grac jako pomocnik...

Co do samego meczyku, to cieszy pierwsza wygrana i gol Ibry.
» 15 sierpnia 2016, 12:49 #195
Sideswipe: Ogólnie to masz trochę racji, jednak mnie zastanawia panujący na tej stronie bulwers o brak Mikiego w pierwszym składzie, bo:
1. Wielu ludzi nie chce, by Rooney grał za zasługi i chciałoby go zastąpić Mikim podając przy tym argument ile to on asyst i goli nastrzelał sezon temu - skoro Rooney ma nie grać za zasługi to czemu inny zawodnik może? Tym bardziej, że Ormianin miał fantastyczny sezon ale w innym klubie, innej lidze.
2. Pomijając Roo, jeśli Mourinho wystawia Lingarda, a nawet Matę na skrzydle zamiast niego (jak na razie jest to trafna decyzja) to chyba musi coś w tym być, prawda?
3. Miki jeszcze zdąży się nagrać w tym sezonie, jest sporo meczów, musi walczyć o skład tak jak reszta, dotychczas w sparingach nic ciekawego nie pokazał oprócz jednej połowy w debiucie. Mou wie co robi.
» 15 sierpnia 2016, 12:58 #194
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2016 14:17

Widze, ze dlugo na hejt w moja strone nie musialem czekac :D

chanab,

,,I nie mow ze Rooney g.o gra bo tylko sie osmieszasz tym hejtem. To dopiero poczatek, moze warto poczekac?"


No jak na razie jego gra na rozegraniu delikatnie mowiac nie powala, tak jak wczesniej napisalem, jesli nic sie kolejnych meczach nie zmieni, to licze ze usiadzie na lawie, a w jego miejsce wskoczy nominalna 10 Miki badz Mata.

Doswiadczeniem ligowym faktycznie go bije, jednak doswiadczeniem na tej pozycji z kolei bije go Ormianin...


Zaden pilkarz nie powinien byc wiekszy niz klub(taka sama filozofie wyznawal chocby SAF), a patrzac na twoj komenatarz, to widze, ze dla cb najwazniejsze sa zaslugi(tych Rooneyowi nikt nie odbiera), status kapitana, legendy, nazwisko, a to jak gra juz schodzi na drugi plan... To, ze jestem kibicem nie znaczy, ze mam wielbic i byc slepo zapatrzony w Rooneya. Szczerze powiedziawszy, to kiedys na prawde lubilem Anglika, jednak po tych romansach z City czy Chelsea stal mi sie zupelnie obojetny.


M4GIK1990MU,

Faktycznie pod wzgledem marketingu w ostatnich latach tylko Rooney nas ciagnal, jednak teraz sie to zmienilo, bo doszli do nas Ibra i Pogba przez co nie jestesmy juz uzaleznieni tylko od Anglika.
» 15 sierpnia 2016, 14:07 #193
piter100000: 1) status kapitana nie powinien dawać mu abonamentu na grę. mam nadzieję, że jak Roo dalej będzie grał taką mizerię to zrobi z nim to samo co z Ikerem
2) Charlton, Law, czy Robson to też legendy, ale to nie oznacza, że powinni grać. niestety, ale ten status w pewnym momencie staje się kulą u nogi, bo taka legenda nie potrafi zejść ze sceny w odpowiednim momencie
3) czy, aby na pewno miliony? niczym szczególnym się nie zasłużył dla kadry Anglii, żeby kochały go miliony. dla przeciętnego kibica Arsenalu, Stoke, czy Sunderlandu los Rooneya w MU jest kompletnie obojętny.
4) większe zyski generują Zlatan i Pogba. z braku Rooneya klub nie zbiednieje

Reasumując nie twierdzę, żeby go sprzedawać do Chin, czy coś w tym stylu, ale moim zdanie Roo nie da już drużynie tego co potrafił dawać jeszcze 5 lat temu. chodzi mi o czysto piłkarskie umiejętności. nie mówię o aspekcie mentalnym, bo to, że ma jakiś magiczny wpływ na drużynę to bajka. jego rola powinna zostać mocno ograniczona. chyba, że tak jak już pisałem jakiś czas temu zdarzy się cud
» 15 sierpnia 2016, 12:29 #192
Sideswipe: Ja nie wiem co jest z naszym Rooneyem. Nie chce mi się wierzyć, by na treningu robił równie głupie błędy typu: źle przyjęta piłka, niecelne podanie na 10 metrów czy strata piłki w prosty sposób nawet nie podejmując próby dryblingu, a mimo to Mourinho wystawiałby go w pierwszym składzie. W ogóle to się w głowie nie mieści, że taki piłkarz ma problem z podstawami w tej grze.
Jeśli Rooney się nie ogarnie w najbliższych meczach a dalej będzie wychodził w pierwszej jedenastce to faktycznie będzie to wyglądać nieciekawie. Tym bardziej, że mamy kim go zastąpić.
» 15 sierpnia 2016, 12:49 #191
piter100000: chanab jak nie chcesz to nie czytaj tego. jedni piszą o plusach, a inni o minusach gry Rooneya. na tym polega wymiana poglądów i dzielenie się własną opinią na dany temat. wiele tematów jest wielokrotnie wałkowanych, bo widocznie wiele osób ma taką potrzebę. jeśli przyjąć Twoje podejście to najlepiej jakby nikt się nie odzywał, bo zawsze znajdzie się ktoś komu to zacznie przeszkadzać. Rooney jest kapitanem, gra w pierwszym składzie, jego obecność ma wpływ na grę zespołu, a jego gra wygląda tak jak wygląda, więc chyba nie ma nic dziwnego w tym, że tak wiele osób interesuje się tym tematem i prowadzi dyskusję
» 15 sierpnia 2016, 13:42 #190
piter100000: przyjmuję Twoje argumenty, ale nie muszę się z nimi zgadzać :) nie chcę dalej ciągnąć tej dyskusji, bo możemy tak przez tydzień i każdy będzie miał zapewne trochę racji. co do wypisywania bzdur, masz prawo tak sądzić, nie masz obowiązku zgadzania się ze mną
» 15 sierpnia 2016, 13:46 #189
rc7: Oby ta tabela tak na koniec wyglądała i będzie ok .Nooo Liverpool trochę niżej może być !
» 15 sierpnia 2016, 10:04 #188
Slawek7: Wynik dobry,sam mecz z poczatku pachnialo Lujem.Z biegiem czasu po pierwszej bramce gra sie poprawila ,ale dalej byl to dosyc siermiezny mecz.Cieszy zwyciestwo i dobra gra niektorych zawodnikow.
Plusy1Bailly-nowt Rio,Zlatan,Valencia,Blind,Martial
Minusy Standardowo Ro,strzelil gola co da mu alibi na 10-15 spotkan,ale jego braki w przyjeciu pilki sa zenujace,wolny,ociezaly,oslabia zespol.GGMU!
» 15 sierpnia 2016, 09:50 #187
Sideswipe: Slawek7 pochwalił Blinda wow :D
» 15 sierpnia 2016, 13:09 #186
Telos: Mecz do 30 minuty był kiepski, ale potem już tylko lepiej. Cieszy gol Ibry i asysty Martiala, gra w obronie również, tylko Shaw jakiś taki dziś gorszy. Szkoda tego gola, i wolnego Ibry. Może w końcu doczekamy sie goli z wolnych, jak Ibra dalej będzie próbował
» 15 sierpnia 2016, 08:19 #185
Telos: No racja, w końcu bramkarze będą się bali naszych wolnych ;).
» 15 sierpnia 2016, 11:11 #184
Michal12371: Jak Depay przechodził do nas to też się mieli bać..
» 15 sierpnia 2016, 11:26 #183
tomekwietniu: Zrozummy się koledzy ja też twierdzę, że gra Roo to kaszana. Ale zwracam uwagę na statystki, bo każdy mówi, że gra beznadziejnie, a rzadko kto spojrzał na jego statystki.
FabianWawa toś dorzucił z tym Valdesem...
Ma przeciwników i to dwóch Mata i Miki... i póki co Mou pokazuje jasno: Roo na 10, ale też napisałem, że przyszedł Miki i musi wejść do drużyny i to on może grać jako rozgrywający w United kosztem Roo. Oto cytat:
"Jedyne zagrożenie na chwilę obecną dla Roo to Miki, który miał świetne statystki na 10, zobaczymy jak wejdzie w drużynę.. nasz numer 22 może też grać na skrzydle, chyba że i tu taki Mata znowu będzie punktował. " - więc nie boję się nowego :)
I możecie się zgadzać lub nie ale statystki pokazują nie jakoś gry, tylko gole i asysty - czyli pokazują dużo. Po wielu meczach były komentarze: Rooney padaka, ale strzelona bramka go broni albo asysta go broni. O to przede wszystkim w piłce chodzi. Możesz go do Ronaldo porównać, spoko - w takim razie porównaj też Matę(58meczy, 13 goli, 11 asyst - średnia na mecz=0,41). Specjalnie to zrobiłem - bo mówimy o naszym zespole i kto tam ma grać :) nie o tym kto w dniu dzisiejszym gra w Realu Barcy. Chcemy ich dogonić, ale mamy na to jeden sezon luzu.
Też liczę na więcej ze strony Roo i wierzę, że przy Mou się odbuduje.. Liczę też na Mikiego, że ładnie wejdzie do drużyny i będzie konkurencją dla Wayna, a może go wygryzie.
A na koniec powiem, że w tym sezonie będę się przyglądał Dellem Ali i jak będzie miał podobny sezon, co poprzedni to byłaby idealna 10 dla nas :)
» 15 sierpnia 2016, 09:25 #182
tomekwietniu: Czyli powiedz w prost, że liczy się dla Ciebie piękna gra niekoniecznie wynik :) bez urazy, ale wolę na chwilę obecną wyniki, niż grę pokroju Arsenalu...grają ładnie, ale w sumie nic z tego nie ma. Piękna, czy po prostu dobra gra przyjdą z czasem.
Też widzę kiepską grę Wayna, ale podkreślę to raz jeszcze bronią go statystki, gole i asysty z niczego. W polu karnym, czy w jego okolicach też trzeba się umieć jakoś odnaleźć np. taki Chicharito, czy Muller... wiadomo Roo to inny zawodnik..
Zobaczymy co pokaże sezon i sam Roo, Miki i Mou...
Póki co wydaje mi się, że Wayne będzie grał.
» 15 sierpnia 2016, 09:50 #181
CoachMark: Statystyki nie rzutują na moje zdanie o nim. Gość, jest już w panteonie sław i kraju i świata, osiągnął bardzo wiele. Nigdy nie miałem do niego nic i nawet teraz nic od niego nie mam, po prostu jakby mi ktoś zadał pytanie: kto był najsłabszy na boisku to powiem: Martial/ Rooney po tym meczu, bo zwyczajnie tak ja widziałem ten mecz. Jego statystyki nic mnie nie obchodzą, to jest moje wrażenie z gry. Natomiast, gdy coś takiego powtarza się cyklicznie, to chyba logicznym jest, że taka osoba ma prawo się dziwić czemu Roo nigdy nie siądzie. Roo nie broni się nawet statystykami, nawet w sparingach teraz grał miernie, jeden gol w tym to karny, dla mnie nie dość, że w każdym elemencie się opuścił, to już nie jest to ten dziki walczak co kiedyś.

Przykładowo porównam to z Giggsem, gdy kończył karierę. Przez już ładnych parę lat nie był tym typem co skrzydłem ośmieszył rywali, ALE! przekwalifikował się na gracza typu "play smart not hard", zobacz ile pięknych podań na raz [piętka, tyłem i przeróżne piękne podania], w mojej opinii w wieku 36 lat był najlepszym pomocnikiem środkowym, jeśli chodzi o kreowanie gry w drużynie, z tym że grał nierówno. Za to Roo po prostu obniżył drastycznie poziom, i o ile Giggs grywał raz po raz, to on gra non stop.
» 15 sierpnia 2016, 10:39 #180
tomekwietniu: Kurde Panowie i Panie...mam cały czas wrażenie, że się nie rozumiemy.
Nigdzie nie napisałem, że gra pięknie i jestem za nim, żeby grał. Mało tego powiedziałem, że może zostać zastąpiony Mikim...
Mówię natomiast, że ma najlepsze statystki w porównaniu do naszych zawodników z obecnego składu na ŚPO i to go trzyma w składzie i to jaką ma osobowość i kim jest, a jest kapitanem. Może to się zmienić jak wspomniany po raz enty Miki, a może Mata zaczną grać lepiej..
Cały poprzedni sezon to klapa - nie tylko Roo, ale większej części drużyny, ba! Dwa poprzednie sezony to klapa jak dla takiego zespołu jak United!
To może inaczej... Kto według Was powinien teraz zacząć grać na ŚPO? Powiemy znowu Miki/Mata...okey na pewno dostaną swoje szanse..Po prostu Mou jest na początku swojej drogi w United i daje grać Roo - zapewne chce odbudować zawodnika, którego zawsze chciał mieć w składzie.
» 15 sierpnia 2016, 11:08 #179
tomekwietniu: Ale oczywiście każdy jest mądrzejszy od wszystkich trenerów i mówi Roo na ławę, koniec Roo. A jakoś w klubie i kadrze się trzyma.
Bo oczywiście postronny obserwujący jeden-trzy mecze w tygodniu kibic zna się lepiej, niż trener z 20 letnim doświadczeniem i cały sztab szkoleniowy.
Przypomina mi to klienta, który przychodzi do specjalistycznego sklepu i coś przeczytał w internecie i to niedokładnie i próbuje powiedzieć coś mądrego, a jak wyjdzie ze sklepu to sprzedawcy mają z niego polew...
» 15 sierpnia 2016, 11:17 #178
szabo1878: Statystyki to jedno i ok - te Rooney'a nie wygladaja zle. Problem jest taki, ze Rooney nie kreuje juz sobie sytuacji sam, jak to mialo miejsce kiedys. I jak dla mnie wlasnie to najbardziej bije po oczach kiedy ogladamy gre naszego kapitana.

Dlatego tez chocby w zeszlym sezonie Rooney strzelal jak nam szlo niezle, ale w meczach kiedy nie moglismy oddac strzalu na bramke Wazza tez nagle znikal.

Na 10tce musi grac zawodnik ktory potrafi zrobic cos sam. Cos takiego jak wczoraj Zlatan - dostal pilke, przebiegl z nia kawalek, walnal z daleka tuz przy slupeczku i gitara. Rooney czegos takiego juz nie pokazuje od ladnych 3 lat. I dlatego zadne statystyki go nie bronia, dopoki chlop nie przestanie tracic pilki jak jakis ogorek. Co z tego, ze wczoraj strzelil gola, skoro tak grajac Wayne w jakims ciezszym meczu po prostu zniknie?

Doceniam co nasz kapitan dla nas zrobil. Mam tez nadzieje (i przeczucie :) ze Rooney pod Mourinho jeszcze bedzie nas cieszyl swoja gra. Ale moim zdaniem na ta chwile nie mamy powodow, zeby go chwalic. Tyle.
» 15 sierpnia 2016, 13:51 #177
tomekwietniu: Ja go tu nie chwalę...Naprawdę, bardzo Was proszę czytajcie ze zrozumieniem ;)
I kto Ci powiedział, że Rooney gra na 10, my go tak przypisujemy, na rozpisce meczowej tak to wygląda, bo musi. Pozwolę sobie jednak przytoczyć wypowiedź Mou:
"Może nie jest on typową "9", ale na pewno nie będzie grał u mnie w środku boiska, kilkadziesiąt metrów od bramki" - świadczy to o tym, że Mou widzi Roo bardziej jako napastnika, niż jako ŚP czy ŚPO..
Rooney zawsze był fałszywym napastnikiem, który biega od jednej do drugiej bramki i tego przede wszystkim o Wayne brakuje... To nie jest Paul Scholes, który był najpierw prawie napastnikiem, śpo, czy końcowo śp.
We wczorajszym meczu było widać jak Mata schodzi do środka... i stąd możemy mieć przypuszczenie, że Roo jest tylko ŚPO na rozpisce meczowe, a w rzeczywistości na boisku to inaczej wygląda... i dalej jest fałszywym napastnikiem, który biega...
» 15 sierpnia 2016, 14:30 #176
fake7: Wie ktoś co z darmianem?
» 15 sierpnia 2016, 05:23 #175
fake7: Znalazłem info ze Roma i Napoli się nim Interere
» 15 sierpnia 2016, 13:41 #174
cyprian: Mecz na wielki plus, zwlaszcza ze to dopeiro poczatek sezonu. Widac, ze jeszcze nie wsztko gra tak jak powinno, ale jest walka i zaangazowanie. Brawo United! Jak dla mnie wielki mecz zagral Bailly, wszystko czyscil! Jak do pary by doszedl Smalling z dobra forma, to mamy obrone mega dobra. Swietny mecz Fellainiego, zero strat, duzo odbiorow (w tym kilka kluczowych), praktycznie wszystkie glowki wygrane i wiekszosc podan celnych. Fakt ze zazwyczaj w bok, albo do tylu, ale on nie jest od tego zeby rozgrywac....
I niestety... Bardzo slaby mecz Herrery. Koles w ogole nie nadaje sie na rozgrywajacego, ani odbierajacego pilke pomocnika. Przez wiekszosc meczu niewidoczny (ani dobrego podania, ani kluczowego odbioru), zaslynal chyba tylko glupia zolta kartka... Na szczescie w jego miejsce wskoczy Pogba, wiec nie ma sie co martwic. Martwi mnie natomiast postawa Martiala. Na mistrzostwach nie ukrywajmy gral padake. I wtym meczu tez mnie nie zachwycil. Zero pomyslu na gre, sporo strat, zle decyzje i jakos nijak przypomina tego przebojowego Martiala z z zeszlego sezonu. Moze wypadaloby dac do zrozumienia mlodemu, ze nie jest tutaj nie do ruszenia i posadzic go na lawie na kilka meczy? A moze przesadzam i sie rozkreci od nastepnego meczu... Kto wie, to dopiero poczatek a w Mourinho nie bede sie bawic :)
» 15 sierpnia 2016, 02:41 #173
Neymar12: Swoją drogą jak się prezentował młody Lewis Cook z Bor?
» 15 sierpnia 2016, 00:52 #172
Martin: Dobry grajek, podoba mi się, ale raz zawalił, przegrał ciało w ciało z Wazzą i dopuścił do 1 na 1. Gdyby nie Boruc byłby gol.
» 15 sierpnia 2016, 01:26 #171
Martin: Zwracam honor, ale w takim razie komentator na C+, chyba to był Pełka? też się pomylił, bo w tym wypadku sugerowałem się komentarzem.
» 15 sierpnia 2016, 10:48 #170
Javi92: Na treningach gdy grają w dziadka Roo do środka wchodzi zawsze jako pierwszy ;(
potwierdzone info .
» 14 sierpnia 2016, 23:50 #169
Kilerek7: O Rooneyu to szkoda gadać, jednak żadna siła go nie usunie z podstawy. Sam jakby miał honoru to by usiadł na tej ławie. Czytam wypowiedzi Mourinho, jak wychwala Matę i Fellainiego, że ten drugi jest dla niego ważny i po takich słowach mam kompletny mentlik kto będzie grał z Pogbą. Czy Carrick czy Herrera czy Fellaini. Najbardziej chciałbym Morgana albo Blinda ale chyba Jose im nie ufa. Najbardziej zastanawia mnie co z tym prawym skrzydłem, gdyby nie Rooney to Miki i Mata daliby dużo kreatywności z przodu a tak jest tylko 1 miejsce i 3 chętnych. Normalnie każdy z nas widział tam Mikiego, najlepszy gracz bundesligi i świeży transfer a tutaj pierwszy niby do skreślenia Mata nie odpuszcza, w dodatku Lingard łapie formę i Miki staje się rezerwowym. Również ciekawe jest czy Smalling wbije za Blinda.
» 14 sierpnia 2016, 23:16 #168
mikon70: Kilerek przestań pierniczyc farmazony. Jest początek sezonu a ty już się martwisz że Miki nie gra. Spokojnie
» 14 sierpnia 2016, 23:19 #167
Neymar12: I dobrze że jest tylu chętnych. Daje to wiele możliwości na wiele rozgrywek. Przestań biadolić
» 14 sierpnia 2016, 23:46 #166
Neymar12: szefie ja dzisiaj nie gram bo nic nie dam drużynie. Jakby tak postąpił to tak jakby rzucił koszulkę United na ziemię i ja opluł.

Brednie. Jest kapitanem. Gdyby przeprowadził szczerą rozmowę z Mou w której stwierdziłby że nie jest wstanie dać drużynie tyle ile powinnien, to świadczyłoby to o trosce o losy zespołu a nie o braku szacunku
» 15 sierpnia 2016, 00:07 #165
Neymar12: Przecież kompletnie nie zrozumiałeś mojego przekazu. Nie mówie aby odmówił gry a jedynie przeprowadził rozmowę decyzje zostawiając Mou.

Atakowanie Rooneya za to że gra jest niedorzeczne.

Przecież nie robię tego. Przedstawiam jedynie pewien scenariusz. Atakuje Rooneya za to że był leniwy i pozbawiony ambicji przez co nie dbał o siebie i wygląda oraz gra jak widać

Ty nie idź do roboty i powiedz swojemu szefowi że dzisiejszego dnia nie dasz rady.

To się nazywa wolne na żądanie
» 15 sierpnia 2016, 00:25 #164
tyber28: Rooney sam ma siadać na ławce, ewentualnie prosić o to Mourinho.. Skoro Rooney ma tak zrobić to czemu się zastanawiasz czy smalling wybije blinda z pierwszego składu? Wystarczy, że blind pójdzie do Mourinho i powie słuchaj Jose smalling to lepszy obrońca niż ja niech on gra, a ja będę siedzieć na ławce..
» 15 sierpnia 2016, 06:41 #163
AUDIoooo: Podobno United interesuje sie Fonte z Southampton

Jak dla mnie to moze byc super wzmocnienie,bardzo solidny Defender.
» 14 sierpnia 2016, 23:14 #162
RedDevils4life: I nagle Jose, który grał w Chelsea Cahillem, Terrym i Zouma chce tylu obrońców?
Jeżeli to prawda to albo go to czegoś nauczyło albo leci Rojo i nieuniknione, że w takim przypadku również Jones. Ale deklarował o tym, że zostanie i będzie grał.
» 14 sierpnia 2016, 23:42 #161
Neymar12: W środku sezonu Bailly wyjedzie na PNA. Mieć pewnego defensora w tym czasie to raczej dość ważna sprawa a kwota 8 mln funtów? Tyle prawie kosztowali Mcnair i Love
» 14 sierpnia 2016, 23:45 #160
szabo1878: "city city up your ass, cause we are Man United" nie zrozumialem tego fragmentu, ktory spiewaja przed tym cytatem. Wiec mam pytanie: do czego sie ten cytat odnosi? city tez walczylo o Zlatana czy cos? Czy tak po prostu im dogryzamy w naszej przyspiewce tak dla zasady? :D
» 15 sierpnia 2016, 14:01 #159
Gallacher: Zwycięstwo zawsze cieszy,ale trzeba pamiętać by nie popadać w samozachwyt bo w kolejnym meczu możemy przegrać bo taka jest specyfika tej ligi.
» 14 sierpnia 2016, 21:45 #158
Michal12371: To my możemy przegrać? nie gadaj głupot.
» 14 sierpnia 2016, 22:34 #157
simsonson: - które miejsce ma Arsenal?
- Rozwiń Tabelę :)
» 14 sierpnia 2016, 20:59 #156
vanantygaal: miejsce odpowiednie, podobne powinno mieć też City
» 14 sierpnia 2016, 21:13 #155
Javi92: Z tego co zauważyłem Martial zszedł do środka i zdobyliśmy dwie bramki przypadek nie sądzę .
Roo na chwile obecną nie jest w stanie minąć kogokolwiek 1v1 ani szybkości ani zwodu podania to jakaś totalna porażka wszystko traci
» 14 sierpnia 2016, 20:34 #154
vanantygaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2016 20:58

ale się nakręciliście na Rooneya...i tak będzie grał bez względu na to jak po nim będziecie jeździć. Będzie grał ponieważ jest potrzebny zespołowi. Może i jest powolny, nie gra jak kiedyś ale pojawia się tam gdzie powinien w kluczowym momencie (jak dzisiaj przy drugim golu). Do tego jako jeden z nielicznych naszych graczy wie co znaczy wygrywać a ludzi z charakterem nam brakowało
» 14 sierpnia 2016, 20:56 #153
utdpunx: Pojawia sie w kluczowych momentach? Bo został piłka w głowę trafiony?
» 14 sierpnia 2016, 20:58 #152
vanantygaal: Rooney pełnił i pełni role lidera. Każdy by chciał żeby grał jak kiedyś ale tak już nie będzie. On przynajmniej ma charakter zwycięzcy, nie raz w poprzednim sezonie jako jedyny starał się coś wymyślić jeśli drużynie nie szło. Drużyna Moyesa i LvG nei miała charakteru, Rooney był jednym z niewielu z charakterem
» 14 sierpnia 2016, 21:11 #151
vanantygaal: faworyt
wymień mi trzech zawodników z drużyny LvG którzy mieli więcej charakteru od Rooneya?
» 14 sierpnia 2016, 21:58 #150
Sandor: Masz 100% racji FabianWawa, do twojej wypowiedzi dodał bym jeszcze że brakuje mu inteligencji w grze, myśli z opóźnieniem .Rooney jest zaporowy
» 14 sierpnia 2016, 23:25 #149
kalek87: Oby tabela się już się nie zmieniła, przynajmniej 1 miejsce. Reszta mnie nie interesuje.
» 14 sierpnia 2016, 20:12 #148
RobvanKlu5i: Najlepsze to, że Martial zaliczył 2 asysty - jedna przypadkowa a druga w prezencie od Zlatana :)
» 14 sierpnia 2016, 19:58 #147
Xchrisx7: Diabły, gdzie w TV mogę obejrzeć BVB - Bayern?
» 14 sierpnia 2016, 19:56 #146
Xchrisx7: Dzięki wielkie!
» 14 sierpnia 2016, 20:13 #145
Gallacher: Za czasów Gaala nie chciałem od razu mistrza tzn. w pierwszym sezonie jego pracy,po przyjściu MUo, chce go od razu bo widać inną grę tego zespołu ze Zlatanem.
» 14 sierpnia 2016, 19:55 #144
Freddie: jesli Roo ma tak grac to kurcze... Miki do skladu. oby Roo nie byl swieta krowa. co raz gorzej :(
» 14 sierpnia 2016, 19:42 #143
chali2na: remis 2-2
» 14 sierpnia 2016, 19:51 #142
DjTED: West Ham musi wygrać bo mam Payeta w FPL :D

z gola Wiliana też bym się nie pogniewał :D
» 14 sierpnia 2016, 19:58 #141
DjTED: 5 i jedno w sedno
» 14 sierpnia 2016, 19:30 #140
PVN5150: Na razie 6pkt ;)
» 14 sierpnia 2016, 19:35 #139
DolphZiggler: 6 pkt xD
» 14 sierpnia 2016, 19:45 #138
Xchrisx7: 6, postawiłem jutro na Chelsea ale oczywiście trzymam kciuki za WHU.
» 14 sierpnia 2016, 19:51 #137
poster: Ogólnie mecz był bardzo dobry pierwsza połowa 5/10 druga to 8/10 . DEPAY widać że pracuje nad sobą w doliczonym czasie gry nawet pracował coś w naszym polu karnym ciekawie sie zrobiło wielki pole manewru w kwestii wystawienia składu , Rooney średnio ale bramkę strzelił bardzo wiele akcjii spowalniał ale też wiele świetnie rozegrał fajnie zaczyna to wyglądać jestem zadowolony że nie gramy w stylu Luja , w grudniu będzie można powiedzieć więcej ale pierwsze zwycięstwo w lidze cieszy na pewno . Skład jest silny gra przyjemna dla oka i napastnicy strzelają gra z kontrataku i pozycyjna gra podoba sie .
» 14 sierpnia 2016, 19:18 #136
Sideswipe: "nawet pracował coś w naszym polu karnym"
No pracował ale dla Bournemouth :)
Z resztą wcześniej też próbował udzielać się w defensywie i United na tym bardziej traciło niż cokolwiek, o słynnym szczupaku nie trzeba przypominać prawda?
Niech lepiej w obronę się nie wtrąca już ;P
» 14 sierpnia 2016, 19:21 #135
DjTED: Panie Depay oddaj pan te 6 oczek coś zarypał w zeszłym sezonie
» 14 sierpnia 2016, 19:33 #134
Arvanis: Depay jeszcze odpali - ciężko haruje na treningach i to musi dać efekty.
» 14 sierpnia 2016, 20:26 #133
vanderToki: Wiem, że się powtarzam, ale co zrobić, kiedy to zabawne. :) Gospodarze oddali dwa celne strzały. Czyli de Gea miał, łomatulu, roboty po pachy. I jeden z tych strzałów puścił. 50% skuteczności w meczu z Bournemouth. I oczywiście za nazwisko dostaje średnią ocenę dobrze powyżej 7, czwartą najwyższą. : )
Fakt, że przy straconej bramce nie miał wiele do gadania. Ale czymże się tak popisał? :)
» 14 sierpnia 2016, 19:13 #132
RuudVN: dlatego nie ma 10 tylko 7+
» 14 sierpnia 2016, 19:19 #131
mich4725: 6 jest odpowiednią oceną
» 14 sierpnia 2016, 19:20 #130
RedDevils4life: Wielki, ale też lubi przegrywać w finałach decydujących o trofeach. Ale nie ujmuje mu to tego, że jest najlepszych kandydatem do odbudowania Liverpoolu. Jeśli ma cierpliwość i zarząd również ją posiada to nic tylko działać.
» 14 sierpnia 2016, 19:14 #129
DjTED: Wielki. HAHAHAAHA. Wielki to był Fergi. Ile Kloop wygrał LM? Ile wygrał Mou? Kto jest wielkim trenerem?
» 14 sierpnia 2016, 19:35 #128
Diabelred: Gosc o nicku juveunited dziwil sie, a raczej ubolewal nad tym czemu angielskie kluby dostaja taka kase za prawa do transmisji. Jesli ogladal dzisiejszy mecz Arsenal - LFC to juz chyba wie czemu hehe
» 14 sierpnia 2016, 19:03 #127
RedDevils4life: Baaa, a ile jeszcze przed nami takich meczy...

United - City
Liverpool - Chelsea
Chelsea - West Ham *już jutro*
Liverpool - Everton
City - Chelsea
Arsenal - United
United - Liverpool

Nie będę wymieniał więcej, bo po prostu tutaj jest multum meczy a jak dla mnie i pewnie wielu kibiców każdy mecz jest warty uwagi. Po prostu wystarczy spojrzeć na derby Mediolanu z ostatnich sezonów. Porównywać nie ma czego!
» 14 sierpnia 2016, 19:08 #126
RedDevils4life: Jeżeli w tym scenariuszu ogrywamy ich w ostatecznej kolejce coś na wzór poślizgnięcia Gerarda, to jestem na tak!
» 14 sierpnia 2016, 19:06 #125
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2016 19:13

Bardzo ciekawe, mów dalej.

//
A tak na przyszłość to "w końcu" Panie dorosły.
» 14 sierpnia 2016, 19:10 #124
AFC07: Tragedia, Wenger jak zwykle spi i szuka okazji jak w biedronce by kogoś kupić
» 14 sierpnia 2016, 18:58 #123
RedDevils4life: Uuuuu.... a taki byłeś tu pewny przed tym meczem. :D
» 14 sierpnia 2016, 19:00 #122
RedDevils4life: I tak ma być. :D
» 14 sierpnia 2016, 19:30 #121
SpirolS: To chyba dobrze ;D
» 14 sierpnia 2016, 18:51 #120
Xchrisx7: Niech sprowadzą nawet kiść tych bananów ale oby skończyli w tabeli za nami :D
» 14 sierpnia 2016, 18:57 #119
RuudVN: mnie cieszy jedno, ani Arsenal ani Liverpool nie mają nawet połowy naszej stabilności w obronie
» 14 sierpnia 2016, 18:48 #118
vanantygaal: kamilxdd
spokojnie, nie panikuj. Mamy świetny materiał na dobrą defensywę. Zagraliśmy dobry mecz z takim przeciwnikiem. spokojny mecz z przeciwnikiem, którego trzeba pokonać bez większego wysiłku
» 14 sierpnia 2016, 19:44 #117
TofikosMU: Kanonierzy padli xDD
» 14 sierpnia 2016, 18:43 #116
RedDevils4life: Bailly znowu MOTM, ładnie. ;)
» 14 sierpnia 2016, 18:41 #115
krzysiek1239: Zakłady panowie będzie comeback?
» 14 sierpnia 2016, 18:36 #114
Xchrisx7: Oby skończyło się 4:4
» 14 sierpnia 2016, 18:41 #113
JacekB: Gdzie za darmo mogę ten mecz zobaczyć. Prośba wielka
» 14 sierpnia 2016, 18:34 #112
SkoraMU: navixsport.com/sport.php?id=2094userKuuKzqqZ
» 14 sierpnia 2016, 18:35 #111
pictor: bedzie remis
» 14 sierpnia 2016, 18:34 #110
SpirolS: hehe, brak mi słów :D
» 14 sierpnia 2016, 18:33 #109
DolphZiggler: co za mecz!
» 14 sierpnia 2016, 18:33 #108
SpirolS: Jest jeden +, Liverpool utrze nosa marzycielom z kanonierzy.com
» 14 sierpnia 2016, 18:30 #107
bobernoob: Emre Chrzan
» 14 sierpnia 2016, 18:26 #106
RedDevils4life: Wenger obudź się, środek pola to nie wszystko.
» 14 sierpnia 2016, 18:26 #105
bobernoob: takie niedziele to ja lubie :)
» 14 sierpnia 2016, 18:24 #104
RedDevils4life: O Boże Mane :o

Już 2-4
» 14 sierpnia 2016, 18:22 #103
DolphZiggler: Arsenal traci 4 gola :)
» 14 sierpnia 2016, 18:21 #102
HubsS1: Hahahaha 1-4 XDDD
» 14 sierpnia 2016, 18:21 #101
Xchrisx7: Zaczynam żałować tego Mane...
» 14 sierpnia 2016, 18:21 #100
SpirolS: Bez urazy ale strasznie pieprzysz...
» 14 sierpnia 2016, 18:22 #99
Xchrisx7: Świat byłby nudny gdyby każdy się z każdym zgadzał ;)
» 14 sierpnia 2016, 18:27 #98
SpirolS: Trzymaj + ;D
» 14 sierpnia 2016, 18:29 #97
DolphZiggler: haha a Arsenal już się sypie
» 14 sierpnia 2016, 18:20 #96
Gallacher: Wenger powinien po sezonie zakończyć z trenerką bo to nie jest trener na dzisiejsze czasy i widać że Arsenal już z nim nic nie osiągnie bo to co grają za jego kadencję to jakaś parodia.
» 14 sierpnia 2016, 18:15 #95
bobernoob: dobry ten mane !
» 14 sierpnia 2016, 18:15 #94
RuudVN: Arsene musi się powoli przyzwyczaić do "gwałtów" na Arsenalu
» 14 sierpnia 2016, 18:15 #93
Xchrisx7: No i już 3:1, mogę ich nienawidzieć ale muszę powiedzieć że obok nas City i Chelsea bedą głównym kandydatem do tytułu.
» 14 sierpnia 2016, 18:14 #92
SkoraMU: Nie będą.
» 14 sierpnia 2016, 18:15 #91
Xchrisx7: Obym się mylił :)
» 14 sierpnia 2016, 18:16 #90
RuudVN: gdzie znalazłeś takie ładne zdjęcie mojego ulubieńca? jak możesz podeślij link czy coś
» 14 sierpnia 2016, 18:17 #89
Xchrisx7: Otóż to! Akurat ich się bardziej obawiam niż Arsenalu w tym sezonie.
» 14 sierpnia 2016, 18:10 #88
DolphZiggler: Z Kloppem mogą zajść naprawdę daleko trzeba się z nimi liczyć.
» 14 sierpnia 2016, 18:12 #87
bobernoob: podobno do Londynu kierunkowy zmienili na 1:3 :O
» 14 sierpnia 2016, 18:14 #86
DolphZiggler: śmiej się dalej
» 14 sierpnia 2016, 18:14 #85
seju: LFC=Loserpool Football Club.
» 14 sierpnia 2016, 18:16 #84
Veggie: "dalej sie janusze smiejecie z lfc? Ogólnie poczekajcie, az sie mecz jakiś skończy, bo pozniej łyso."

Ogólnie to poczekajmy najpierw kilka kolejek i wtedy będzie można coś powiedzieć o formie poszczególnych zespołów.
» 14 sierpnia 2016, 18:17 #83
Arvanis: Spokojnie, jeszcze zmaszczą ten sezon, to przecież lfc :P
» 14 sierpnia 2016, 18:18 #82
bobernoob: Jurgen Klopp zgubił okulary , zapewne to nie pierwsze ktore zmasakrował :D- padłem hahahaaha!!
» 14 sierpnia 2016, 18:08 #81
SpirolS: Proszę Cię...
» 14 sierpnia 2016, 18:08 #80
brennt: Skąd tak wysokie oceny dla obrony? Stracona bramka i kupę szczęścia w końcówce... Mkhitaryan to najwyżej na 3.0 zasłużył...
» 14 sierpnia 2016, 18:07 #79
brennt: wyściową 5-6 może schnederlin i depay dostac... miki pokazal, ze nic nie pokazal
» 14 sierpnia 2016, 18:12 #78
Xchrisx7: Słów kilka na temat Bailly'ego. Świetny kolejny mecz w jego wykonaniu. Drugi raz z rzędu wybrany graczem meczu. Silny, zwrotny, dobrze czytający grę. Czego więcej chciec? Oby tak dalej. Pamietajmy jednak kto w zeszłym roku doskonale wszedł do zespołu i został wybrany graczem Sierpnia? Tak, Darmian. Oby Bailly nie poszedł w jego ślady.
» 14 sierpnia 2016, 18:06 #77
Jong: Nie porównuj Darmiana do Baillego. Pamiętam, że już podczas jego pierwszego tournee w większości pojedynków szedł na raz, szczęście musiało się w końcu wyczerpać. Poza tym, że był niepewny w defensywnie, to z przodu był bezużyteczny. Valencia, który dysponuje jednym zwodem daje dużo więcej, a to musi dawać do myślenia.
» 14 sierpnia 2016, 22:28 #76
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2016 17:59

Tak dzisiaj pomyślałem, że może nie był to wymagający rywal, ale za LvG każdy był ciężki do przejścia już na starcie spotkania. Zagraliśmy dobrze i tak jak powinniśmy zagrać. Zlatan to typ zawodnika, który może mieć tą jedną szanse na mecz i ją wykorzystuje. Przydaje się przy stałych fragmentach gry i ma jeszcze bardzo wiele zalet. Bailly póki co zalicza wyborne wręcz występy, świetny transfer póki co. A tak pomyśleć, że już jest inaczej, że mamy strzały z dystansu i w ogóle a w rękawie jeszcze Rashford, Miki, Pogba, Smalling... Zawsze też Mourinho może coś wykrzesać z Depaya, Lingard jak ma strzelać to strzela. :-)
» 14 sierpnia 2016, 17:57 #75
chali2na: tak poza tematem, co ze Sturridgem?znowu sie polamal?
» 14 sierpnia 2016, 17:51 #74
RedDevils4life: Mówili coś o bólu w biodrze.
» 14 sierpnia 2016, 17:54 #73
Krystiano98: Uspokoiliście mnie, już myślałem że zdrowy
» 14 sierpnia 2016, 17:56 #72
RedDevils4life: Tak czułem, że strzeli z tego wolnego. :P
» 14 sierpnia 2016, 17:50 #71
trezegram: Ale gol Coutinho!
» 14 sierpnia 2016, 17:49 #70
Arvanis: Ten gość ma więcej szczęścia, niż umiejętności.
» 14 sierpnia 2016, 17:49 #69
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2016 17:48

I gdzie ten super groźny Liverpool z super trenerem Kloppem? Bo jak na razie to Papcio go ogrywa prawie w całości rezerwowym składem :)
Oho, powiedziane nie w porę :D
» 14 sierpnia 2016, 17:46 #68
Arvanis: Nie ma ich, poszli na mistrza... :D
» 14 sierpnia 2016, 17:49 #67
Arvanis: liverpool "idziemy po mistrza" fc :D Patrzę na ich grę i tak mi się przypomina dialog z gry o tron, który można sparafrazować, a który kibice i piłkarze lfc powinni sobie wytatuować na czołach:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jest tylko jedno trofeum, o które walczymy, a jego nazwa brzmi Mistrzostwo Anglii. I jest tylko jedna rzecz, którą mówimy Mistrzostwu: "nie w tym sezonie".
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
» 14 sierpnia 2016, 17:44 #66
Kuntakinte: Liverpool nie dojeżdża do Arsenalu :)
» 14 sierpnia 2016, 17:43 #65
SkoraMU: I Coutinho wlaśnie zrobił to..
» 14 sierpnia 2016, 17:47 #64
Kuntakinte: oglądasz mecz czy tylko relacje czytasz? jeśli czytasz to nie oddaje to przebiegu meczu :)
» 14 sierpnia 2016, 17:48 #63
SkoraMU: Oglądam. Nie twierdzę, że L'pool gra dobrze. Po prostu idealnie trafiłeś z komentarzem, czytając to kątem oka widziałem bramkę Coutinho.
» 14 sierpnia 2016, 17:50 #62
GandiGanda: Ibra znowu szaleje. Licze na powtorke z kolei teraz na OT. Ladny dosyc mecz nawet Depay cos tam szarpal
» 14 sierpnia 2016, 17:34 #61
Kuntakinte: ta szarpał Dipej :)
» 14 sierpnia 2016, 17:41 #60
Sideswipe: Szczególnie ładnie szarpnął jak zaczął się kiwać pod naszym polem karnym i stracił piłkę :)
» 14 sierpnia 2016, 17:43 #59
GandiGanda: No niestety do Martiala nie ma podjazdu, ale chodzi mi o jego wyjscie do pilki i dryg do ofensywy. Niech trenuje bo lawka to max na ten moment
» 14 sierpnia 2016, 17:49 #58
Kilerek7: Patrząc na ilość pomocników u nas, może lepiej grać 433?
» 14 sierpnia 2016, 17:27 #57
mario93: Szkoda akcji Ibry na lewym skrzydle, mógł strzelać
» 14 sierpnia 2016, 17:23 #56
mario93: Najważniejsze, że po jednym golu nie broniliśmy. Strzelenie 3 goli dało nam dość duży luz nawet po stracie jednego...
» 14 sierpnia 2016, 17:55 #55
ptasior: Dobry start , 3pkt nasze, cóż wiecej chcieć, oby jak najwięcej takich wyników.
» 14 sierpnia 2016, 17:17 #54
SkoraMU: Z drugiej strony duet Lovren-Klavan też na papierze nie powala.
» 14 sierpnia 2016, 17:18 #53
piter100000: no i pięknie. mamy 3pkt, a to jest najważniejsze. nie byłem przekonany co do Maty, ale ten narazie przekonuje mnie do siebie. zobaczymy jak będzie dalej. Rooney słabo, ale strzelił gola, więc nie ma co się za bardzo czepiać, jednak wszyscy widzieli, że nie był to najlepszy występ. Martial powoli się rozpędza i niedługo wróci do formy z poprzedniego sezonu. Herrera i Felek bardzo fajnie, zwłaszcza gra Fellainiego bardzo mi się dzisiaj podobała. Ibra jak to Ibra niby nic nie grał, ale jak trzeba było to gola strzelił i to mu się chwali, bo z tego będzie rozliczany. obrona prawie idealnie, szkoda straconej bramki, bo w typerze postawiłem 3-0 dla nas :/
» 14 sierpnia 2016, 17:07 #52
Kilerek7: Mnie najbardziej razi brak Mkhitaryana, gdy przychodził to pomyślałem, że może być naszym 2 Ozilem, a tym czasem jest 3 w hierarchii po Macie i Lingardzie.
» 14 sierpnia 2016, 17:07 #51
piter100000: widocznie na treningach nie wyglada lepeij od nich dlatego nie gra. zapłaciliśmy za niego trochę grosza, ale to nie znaczy, że z marszu ma mieć pewne miejsce
» 14 sierpnia 2016, 17:10 #50
Reddev04: Jeśli będziemy wygrywać to Mou może nawet Lingarda wystawiać, mi to nie przeszkadza. Widocznie Miki nie ma formy.
» 14 sierpnia 2016, 17:12 #49
Kilerek7: Rooney jest bez formy a gra heh
» 14 sierpnia 2016, 17:17 #48
Arioch: Rooney jest bez formy a strzela. Pomyśleć co będzie gdy będzie miał formę.
» 14 sierpnia 2016, 17:51 #47
manutdfan92: Mecz w stylu Mourinho: bez fajerwerków ale raczej wszystko pod kontrolą. Do obrony nie można mieć większych zarzutów oprócz tego nawinięcia Blinda przy bramce. Bailly wyrasta powoli na gwiazdę. Do tego Valencia dużo daje w ataku. Środek pomocy przeciętnie, ale trudno oczekiwać czegoś więcej od dwójki Fellaini - Herrera. Dziwi mnie natomiast taki a nie inny zestaw ofensywny. Przydałby nam się ktoś kto potrafi zabrać się z piłką do 30-stometrowego rajdu - taki angielski skrzydłowy w starym stylu. Myślałem że kimś takim będzie Miki tymczasem wydaję się, że nie widnieje on w pomyśle Mourinho na pierwszą jedenastkę. O ile Martial robi różnicę swoją szybkością i dryblingiem na krótszych odcinkach, a Zlatan spełnia rolę klasycznej dziewiątki, tak ktoś z dwójki Rooney/Mata powinien być zastąpiony piłkarzem dysponującym długodystansową szybkością.
Ogólnie nie jest najgorzej, ale są rzeczy do poprawy.
» 14 sierpnia 2016, 16:59 #46
piter100000: jak Bailly odbiera piłkę to nawet kurz po nim nie zostaje :) gość zamiata wszystko
» 14 sierpnia 2016, 17:12 #45
Kilerek7: Znowu MOTM:)
» 14 sierpnia 2016, 17:17 #44
CoachMark: Odpuścił.... zamiast skutków weź poszukaj przyczyny. Blind próbował naprawić po dwóch kolegach i to nabierał z przeciwnego kierunku, przez co banalnie dało się go zrobić na raz. Próbował ale miał znikome szanse, dla mnie dwaj winni tej bramki to Fellaini i Shaw.
» 14 sierpnia 2016, 17:51 #43
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2016 17:58

Oczywiście Prawilniaku, będziesz mocno zdziwiony już niedługo :) Cały mecz siedziałeś cicho bo Blind grał super ale jak padł gol dla Bou to od razu hejt na niego, jeszcze w ogóle niezasłużony :D No ale najważniejsze, że masz własne zdanie. Ja też mam - myślę, że Yaya Banana jest znacznie lepszym stoperem niz Smalling.
» 14 sierpnia 2016, 17:58 #42
mikrofalowka: Ta dyskryminacja Fellainiego jest żenująca. Jeden z najlepszych graczy na boisku, a tu na devilpage jest oceniany nie wiele wyżej niż Rooney...
» 14 sierpnia 2016, 16:51 #41
vanantygaal: akurat Fellaini zagrał całkiem przyzwoicie w defensywie. On będzie jednym z podstawowych graczy u Mourinho
» 14 sierpnia 2016, 16:54 #40
piter100000: jakby na koszulce zamiast Fellaini było napisane Pogba, to dostałby 10 za ten występ
» 14 sierpnia 2016, 17:16 #39
Veggie: A myślałem, że zwycięstwo w nienowoczesnym stylu i z dinozaurem za sterami się w ogóle nie liczy :D
» 14 sierpnia 2016, 16:55 #38
Zyvold: Bardzo nie podobała mi się ta symulka Maty, mam nadzieję, że to ostatnia taka akcja bo gość się wydaje bardzo w porządku :(
» 14 sierpnia 2016, 16:50 #37
Zyvold: No właśnie nie bardzo. Nienawidzę nurkowania, szczególnie tak bezczelnego... Może i dla drużyny to lepiej, ale nawet jeśli, to za którymś razem mu się nie uda i dostanie żółtą. Bezsens.
» 14 sierpnia 2016, 17:03 #36
mich4725: No i mamy fotel lidera :)
» 14 sierpnia 2016, 16:48 #35
Arvanis: Nie wiem, kto miałby Cię za to zlinczować. Rojo to największy patałach w MU od niepamiętnych czasów i każdy ogarnięty kibic to widzi.
» 14 sierpnia 2016, 16:53 #34
Kuntakinte: dokładnie znów szukacie żeby się doje..ć do kogoś nawet jak wygrywamy ? Strzelił ? Strzelił mógł drugą włożyć ale Borubar go wyjął, takie życie piłka go znalazła w polu karnym i moim zdaniem będzie ciągnął nasz zespół ze Zlatanem z przodu
» 14 sierpnia 2016, 17:36 #33
Kilerek7: Wiecie co, naprawdę ciężko rozgryść MU. W pierwszej połowie grają dno, w drugiej o wiele lepiej. Rooney gra padakę a strzela gole. Ogólnie nadal ciężko stwierdzić jakim ustawieniem zagramy i jaka 11 stka się wyrobi. Wiadomo, że Zlatan ma podstawę, Martial też chociaż Depay jak się przebudzi kto wie. Rooney też nie do ruszenia. Ciekawe jednak kto będzie grał na prawym skrzydle. Miki przepracował okres przygotowawczy a jednak grzeje ławę, jeśli Lingard będzie w dobrej formie to Ormianin może nie pograć za często, z jednej strony cieszy wychowanek z drugiej szkoda tak dobrego gracza jak Miki na ławcę, na 10 tce mógłby grać, ale Rooneya nic nie ruszy. Co do pomocy to wiadomo Pogba i kto? W zasadzie każdy może mu partnerować, ale chciałbym osobiście by Jose dał szansę w pomocy Blindowi, a to dlatego, że ten zawodnik jest mega mądry, w obronie się nieźle wyrobił i nie wiadomo czy Smalling albo ewentualnie nowy obrońca ( pisze się o Fonte ) będzie mieć podstawę, no Bailly w moim mniemaniu jest nie do ruszenia. W takim układzie czy nie lepiej aby Smalling grał z Baillym a inteligentny Blind asekurował Pogbę? Boki obrony i bramka to najprostsze do wytypowania pozycje. Także proste pytania:
1. Kto do Pogby?
2. Jakie ustawienie finalne drużyny?
3. Miki czy Lingard?
4. Co z tym Blindem?
» 14 sierpnia 2016, 16:40 #32
mrk: Fellaini nie będzie grać z Pogbą, bo on się nie nadaje na defensywnego
» 14 sierpnia 2016, 16:54 #31
Kilerek7: Martial - Zlatan - Lingard
Mkhitaryan
Pogba - Blind/Morgan(jeśli się ogarnie)
Shaw - Smalling - Bailly - Valencia
DDG

Żadnych Carricków i Fellainich, ten drugi to od zadań specjalnych powinien być. Moim zdaniem to najbardziej optymalny skład, patrząc na formę i potencjał. No i oczywiście bez Rooneya. Pomarzyć można co nie?
» 14 sierpnia 2016, 16:54 #30
vanantygaal: narzekacie na Rooneya ale był tam gdzie powinien być. On jest potrzebny na boisku chociażby ze względu na swoje doświadczenie. Może nie gra tego co kilka lat temu ale wciąż drużynie może dać wiele.
» 14 sierpnia 2016, 16:40 #29
mario93: To pierwsza kolejka i możliwe ze Mou go rozkręci i wróci stary dobry Rooney
» 14 sierpnia 2016, 17:23 #28
Kuntakinte: Nie wiesz jacy są Polacy nawet jak idzie ok to musza sie do kogos dopier..lić bo byli by chorzy :)
» 14 sierpnia 2016, 17:38 #27
grzeho16: Bramka to nie wina Blinda tylko Martiala oraz Bailyego (chyba tak się to odmienia) który źle go asakurował
» 14 sierpnia 2016, 16:50 #26
DjTED: Blind genialnie grał górą. Chyba najlepszy z naszej drużyny w tym aspekcie.
» 14 sierpnia 2016, 16:52 #25
Kuntakinte: oczywiście że gol to wina Blinda, poszedł na raz i gościowi otworzył droge do bramki , a co do Zlatana to bardziej pasuje opis jego meczu z Rooneya co dałes :)
» 14 sierpnia 2016, 17:40 #24
grzeho16: Poszedł na raz bo tak miał zrobić. W tej sytuacji w której znalazł się Blind obrońca ma za zadanie przede wszystkim uniemożliwić strzał lub dogranie w pole karne i nie dać się minąć z lewej strony.
» 14 sierpnia 2016, 18:03 #23
MU1212: Można mówić że mamy kandydata na mistrza ale poczekajmy za nami pierwsza kolejka wszystko może się zdarzyć
» 14 sierpnia 2016, 16:37 #22
Soczysty82: Dokladnie!!Profesor
» 14 sierpnia 2016, 16:39 #21
vanantygaal: LvG się chyba przekręci jak zobaczy gol z dystansu strzelony przez MU. Całę dwa lata ciężko pracował żeby oduczyć takich praktyk naszych piłkarzy (prawie mu się to udało)
» 14 sierpnia 2016, 16:42 #20
simsonson: W końcu mecz ligowy bez rozwiązywania krzyżówek w trakcie meczu :)
» 14 sierpnia 2016, 16:33 #19
atos1987: Ja czekam na tych co gadali na Zlatana że emeryt i na co on nam. Bedę czekał na nich po każdym meczu.
» 14 sierpnia 2016, 16:32 #18
Kuntakinte: pożyjemy zobaczymy po pierwszym meczu nie ma co oceniac :)
» 14 sierpnia 2016, 16:34 #17
Michal1997: Moyes wygrał 4:1 w pierwszym meczu, więc nie cieszyłbym się tak bardzo, zwłaszcza że gra nie wyglądała najlepiej
» 14 sierpnia 2016, 16:35 #16
Misiek87: to dopiero drugi mecz pod wodzą Jose, jeszcze sie rozkręcą, nakręcą, a przecież jeszcze Pogba dojdzie i ożywi tą biedną drugą linię...
» 14 sierpnia 2016, 16:38 #15
DjTED: Wolę zwycięstwa w takim stylu i mistrzostwo, niż porażki bez stylu i filozofie
» 14 sierpnia 2016, 16:54 #14
Domelo: Ibra to jest jednak klasa.
» 14 sierpnia 2016, 16:31 #13
Misiek87: dokładnie, może i ma te 34 czy tam 35 lat, może nie będzie biegał, szarpał od bramki do bramki niczym młody kot, ale sytuację zawsze sobie znajdzie, potrafi zrobić różnicę, zawsze tego gola wpakuje, tym czasem 2 mecze, 2 gole i oby tak dalej, daj bóg mu taką średnią przez cały sezon ;D tak jak w PSG strzelił chyba z 50 goli - pewnie gdzies w 50 meczach ;D
» 14 sierpnia 2016, 16:36 #12
Domelo: i na dodatek strzela piękne bramki !! Ibra prowadź :)
» 14 sierpnia 2016, 16:41 #11
RedDevils4life: Arsenal jaki skład. :D Liverpool też z jednym świeżakiem w obronie. Zobaczymy jak to będzie wyglądało w praktyce.
» 14 sierpnia 2016, 16:31 #10
Maveric: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2016 16:32

Tylko 3:1? I jeszcze ta stracona bramka zdecydowanie obciąża konto Mouhrinho.

JOSE MOUHRINHO OUT!!
» 14 sierpnia 2016, 16:31 #9
RedDevils4life: Skuteczny Manchester - to mi się podoba! Oby tak dalej. :)
» 14 sierpnia 2016, 16:29 #8
RedDevils4life: I gol z dystansu.
» 14 sierpnia 2016, 16:36 #7
Kuntakinte: nie zły mecz chociaż staneliśmy po strzeleniu 3 gola
» 14 sierpnia 2016, 16:27 #6
Sideswipe: Tak, tak. Już przestańcie z tym "za LvG to blablabla" bo takie głupoty piszecie, że głowa mała.
» 14 sierpnia 2016, 16:28 #5
EricKing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2016 16:30

Sideswipe. Za tulipana, to siedli byśmy po pierwszej bramce, a nie po 3 jak dzisiaj - takie są fakty.
» 14 sierpnia 2016, 16:30 #4
szabo1878: i jak tu nie kochac Zlatana? :D
» 14 sierpnia 2016, 16:26 #3
pawelisto2: Szkoda, że Carrick nie wszedł na boisko, byłby to bodajże jego 500 mecz w PL, ale 3 punkty do przodu i to najważniejsze :)

A bym zapomniał napisać to co właściwie jest już rutyną po każdym meczu...Valencia to wojownik, nigdy nie schodzi poniżej danego poziomu :)
» 14 sierpnia 2016, 16:25 #2
RedSknerus: No tak moze byc, GGMU!
» 14 sierpnia 2016, 16:25 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.