Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Skromna wygrana z Evertonem na Old Trafford!

» 3 kwietnia 2016, 18:51 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał zespół Roberto Martineza 1:0 w meczu 32. kolejki Premier League na Old Trafford. Bramkę na wagę trzech punktów zdobył w drugiej odsłonie spotkania Anthony Martial. Przed pierwszym gwizdkiem honorowo otwarto nową południową trybunę Old Trafford - Sir Bobby Charlton Stand.
Skromna wygrana z Evertonem na Old Trafford!
» Manchester United pokonał zespół Roberto Martineza 1:0 w meczu 32. kolejki Premier League na Old Trafford. Bramkę na wagę trzech punktów zdobył w drugiej odsłonie spotkania Anthony Martial. Przed pierwszym gwizdkiem honorowo otwarto nową południową trybunę Old Trafford - Sir Bobby Charlton Stand.
Oceń zawodników:
David de Gea
Matteo Darmian
Chris Smalling
Daley Blind
Marcos Rojo
Morgan Schneiderlin
Michael Carrick
Jesse Lingard
Juan Mata
Anthony Martial
Marcus Rashford
Antonio Valencia
Timothy Fosu-Mensah
Ander Herrera

Oddano 155 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
W 16. minucie Manchester United wypracował dobrą i groźną sytuację podbramkową. Jesse Lingard technicznym podaniem nad głowami obrony Evertonu przekazał futbolówkę do Anthony’ego Martiala. Francuz przyjął, podbiegł kilka kroków i uderzył potężnie. Piłka musnęła nogę Bainesa i przeleciała tuż obok słupka bramki Joela.

Niedzielny mecz nie rozpieszczał fanów ilością akcji i strzałów na bramki. Warta odnotowania jest jednak akcja z 38. minuty. Anthony Martial po podaniu od Rashforda piętą, wparował w sam środek pola karnego. Gdy brał już zamach do oddania strzału, w ostatniej chwili drogę do bramki Francuzowi ofiarnie zablokował Stones. Martial upadł na murawę, ale nie było mowy o faulu.

W przerwie spotkania Louis van Gaal zdecydował się zmienić Marcosa Rojo. Argentyńczyka zastąpił Timothy Fosu-Mensah.

W 49. minucie pierwszy groźny strzał oddali goście, a dokładniej Romelu Lukaku. Belg zastawił się bardzo mocno, tyłem do bramki, przed Daleyem Blindem. Po sekundzie odwrócił się i uderzył piłkę z kilku metrów. Holender na szczęście nie dał się zaskoczyć i zablokował skutecznie futbolówkę. W innym wypadku, De Gea nie miałby żadnych szans na obronę.

Bramka, na którą fani na Old Trafford tak długo czekali, padła w 53. minucie. Akcję daleki podaniem na skrzydło zapoczątkował Morgan. Przy linii bocznej piłkę przyjął Mata, odegrał do Rashforda. Napastnik piętką zagrał do wbiegającego w pole karne Fosu-Mensah. Defensor posłał piłkę wzdłuż linii 5. metrów, skąd finalnie uderzył ją Anthony Martial. Futbolówka odbiła się jeszcze od nogi bramkarz tuż przed linią bramkową, lecz nie uchroniło to Evertonu przed stratą gola.

Odpowiedź Evertonu była mocna i szybka, lecz na szczęście dla United - nieskuteczna. Po dośrodkowaniu z rzutu wolnego, głową z około 10 metrów strzelał Phil Jagielka. Piłka po uderzeniu z hukiem odbiła się od poprzeczki, tuż nad głową De Gei.

W 60. minucie ponownie groźnie zrobiło się pod bramką Joela. Blind podał krótko do Maty przy linii końcowej, Hiszpan zagrał następnie po ziemi wzdłuż pola karnego. Nogę dostawić próbował Jesse Lingard, lecz Anglik spóźnił się o sekundę, aby skutecznie wykończyć akcję.

David de Gea uratował zespół Louisa van Gaala przed stratą gola w 83. minucie. Hiszpan sparował mocne uderzenie Phila Jagielki z bliskiej odległości. Chwilę później po rzucie rożny sprzed pola karnego strzelał jeszcze Tom Cleverley. Anglik miał sporo miejsca, lecz piłka po jego strzale ugrzęzła w tłumie zawodników.

W ostatnich minutach Czerwone Diabły skupiły się na obronie wyniku. Pomimo nasilonej obecności Evertonu na połowie Manchesteru United, ekipa Van Gaala zdołała dowieźć skromny wynik do końca spotkania, dodając do puli punktowej bardzo cenne trzy punkty.

Manchester United 1:0 (0:0) Everton

Bramka: Anthony Martial 54’

Manchester United: De Gea - Darmian, Smalling, Blind (Valencia 82'), Rojo (Fosu-Mensah 46'), Schneiderlin, Carrick (Herrera 58'), Lingard, Mata, Martial, Rashford

Everton: Joel - Baines, Jagielka, Stones, Coleman, Cleverley, McCarthy, Lennon, Barkley (Niasse 87’), Deulofeu (Mirallas 62'), Lukaku


TAGI


« Poprzedni news
Robles: David de Gea jest szczęśliwy
Następny news »
Statystyki: Manchester United vs Everton

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (300)


ptasior: Za kim dziś jesteście w meczu PSG-City ?
» 6 kwietnia 2016, 16:42 #210
xevy: PSG. Bardzo liczę na to, że odpadną jak najszybciej z LM i w lidze z top4.
» 6 kwietnia 2016, 16:44 #209
kckMU: co za tok rozumowania. chyba lepiej żeby nawet awansowali do 1/2 i tam odpadli, tym sposobem będą mieli mniej sił i bardziej napięty terminarz na koniec sezonu. jak dostaną szybkie 5-2 w dwumeczu to się skupią wyłącznie na lidze.
» 6 kwietnia 2016, 16:46 #208
xevy: A skąd ta pewność, że w 1/2 odpadną? Gdybym to wiedział na 100% pewnie bym myślał podobnie do Ciebie. Niestety życie to nie wyreżyserowany film.
» 6 kwietnia 2016, 17:21 #207
kckMU: jeżeli przeszliby Barcę/Atletico/Bayern/Real to srogo zapłacę redakcji DP, a żeby napisali newsa o Twojej osobie. Są niespodzianki, sensacje, ale w pewnym momencie są rzeczy nie do zrobienia.
» 6 kwietnia 2016, 17:24 #206
xevy: Mało widziałeś.
» 6 kwietnia 2016, 17:44 #205
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2016 17:49

Real mogą przejść bez przesady. Bayern wygrał mecz z Benficą u siebie tylko dzięki Neuerowi który wybronił dwa sam na sam. To nie są zespoły nie do pokonania. Bayern przy zespole grającym dobrze z kontry może zostać zniszczony
» 6 kwietnia 2016, 17:45 #204
kckMU: oczywiście, że te zespoły są do pokonania i koniec końców wygra tylko jeden, więc to logiczne, że po drodze większość z nich przegra. znając życie wykończą się jednak sami, bez udziału MC.

niemniej, w tym roku City nie wyeliminuje żadnego z nich i taka jest prawda. co będzie za rok, dwa, czy pięć - tego nie wiem, ale na dzisiaj nie ma takiej opcji, nawet jeśli przejdą PSG.

wiem, że Bayern wymęczył, ale co z tego? w Lizbonie mogą równie dobrze strzelić jednego jedynego gola i zabić ten dwumecz. rok temu w pierwszym meczu z Porto zagrali bardzo otwartą piłkę i źle skończyli. co prawda jest różnica, bo teraz pierwszy mecz grali u siebie, ale bramki nie stracili i mają duży komfort.
» 6 kwietnia 2016, 18:08 #203
xevy: Widzę, że masz jakiś dar przewidywania co się stanie w przyszłości. Nie takie zespoły jak City, wygrywały LM więc nie mów mi, że w piłce nożnej coś jest niemożliwe.
» 6 kwietnia 2016, 18:39 #202
kckMU: Wielki mi dar przewidywania. To, że City nie będzie zwycięzcą Ligi Mistrzów w sezonie 2015/2016 jest tak oczywiste, jak chociażby to, że dzisiaj jest 6 kwietnia.

Napisałem, że nie mam pojęcia co będzie w następnym roku i później. W tym jednak sezonie to jest oczywiste.
» 6 kwietnia 2016, 19:01 #201
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2016 01:38

-wyimaginowana 2ga zolta dla Torresa
-brak 1szej zoltej dla Busouetsa, w konsekwencji pewnie by byla potem czerwona
-brak czerwonej dla Suareza w cos ok 50 min za kopniecie rywala bez pilki (tu tez widac roznice symulowania i doskakiwania do sedziego graczy barcelony, a Atletico gdzie przyjete przeprosiny i utrzymanie sie na nogach)

Parodia pilki noznej smiesznych hiszpanskich nibypoteg z barcelony i realu, pchanych przez sedziow gdzie i jak tylko mozna trwa dalej.

Bardzo szkoda mi Atletico i Simeone i czekam za dopuszczeniem powtorek, analiz, bo to co sie dzieje w tym sporcie to jest szulernia do kwadratu.
» 6 kwietnia 2016, 01:37 #200
DjTED: Wave: Masz rację w wszystkim. Nie warto. Zapłacą gnoje. Zobaczysz
» 6 kwietnia 2016, 06:35 #199
vanderToki: Tak od czapy:
Jeśli Leicester wygra Premier League, będzie to oznaczało, że od kiedy Liverpool ostatni raz zdobył mistrzostwo Anglii, Peter Bolesław Schmeichel zrobił to pięć razy i wychował w międzyczasie syna, który też zdobędzie tytuł.
» 6 kwietnia 2016, 00:28 #198
kckMU: lubię to aż tak, że prócz plusa muszę to o tym napisać
» 6 kwietnia 2016, 01:26 #197
Wave: he he
dobry prztyczek w kierunku liverpoolu
» 6 kwietnia 2016, 01:41 #196
vanderToki: No i macie żółtą dla Busquetsa, może jeszcze zdąży wylecieć. ;p
» 5 kwietnia 2016, 21:56 #195
simsonson: Świetna taktyka Simeone. Wysoki szybki pressing, pięknie. Luis Van Gall ucz się nowoczesnej piłki!
» 5 kwietnia 2016, 21:46 #194
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2016 21:53

A kim chcesz grac ten pressing - Carickiem czy Jonsem, ktory rozpada sie co 2 dni i trzeba go skladac jak puzle :P Jesli Mu mialoby grac taka pilke 75% skladu idzie na wylot. Zdajesz sobie z tego sprawe? Czy moze zachowujesz sie jak male dziecko ? Widze i chce?
» 5 kwietnia 2016, 21:52 #193
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2016 23:22

Puchaczeue - Czytaj ze zrozumieniem. To , ze wsadziles swoja wypowiedz nie znaczy, ze moja byla odpowiedzia na twoja jak bys chcial ja nazwac ironie :P Tak wiec napisze ci to tak bys nie mial problemu ze zrozumieniem kolejny raz. Wypowiedz z godziny 21:52 byla skierowana do simsonson.
» 5 kwietnia 2016, 23:22 #192
cieciur: Ale już po faulu Busqetsa ( znacznie poważniejszym w porównaniu do faulu Torresa ) sędzia nie dał kartki... Parodia footballu. Czyli do końca meczu Barcelona gra w 12...
» 5 kwietnia 2016, 21:36 #191
Neymar12: Łatwo się domyślić
» 5 kwietnia 2016, 21:34 #190
Michal12371: Jak wypadł Renato Sanches?
» 5 kwietnia 2016, 22:58 #189
Neymar12: Dobrze - wyprowadził dwie fajne kontry i nie zaliczał wielkich strat. Mecz na Plus
» 5 kwietnia 2016, 23:12 #188
VaultBoy96: Przez takie wałki nie mam szacunku do Barcy. Jak nie dają rady, to sędzia pomoże. Patologia
» 5 kwietnia 2016, 21:32 #187
vanderToki: Zgodzę się w pełni. Przeczuwałem, że coś może odwalić, ale nie myślałem, że tak szybko.
Pamiętacie czerwoną w meczu Chelsea - United 2012? Też głupia. Choć tam to trochę bardziej kontrowersyjne było.
» 5 kwietnia 2016, 21:48 #186
cieciur: Wiadomo sędzia musi pomóc jak w sezonie 08/09...
» 5 kwietnia 2016, 21:37 #185
Kilerek7: Ale ci sędziowie są za Barceloną. Torres czerwoną, Busquets nawet żółtej. 1 kartka i cały mecz zrąbany:/
» 5 kwietnia 2016, 21:25 #184
Joker7: jak zwykle... barca tonie to 12 zawodnik!
» 5 kwietnia 2016, 21:27 #183
Keravnos: I właśnie dlatego barszczelona jest dla mnie klubem znienawidzonym bardziej niż nawet liverpool. Kolejny mecz i kolejna kartka z (_._) tak jak czerwo dla Van Persiego jeszcze jak grał w Arsenalu. Jak tylko coś im nie idzie to zaraz sędzia pomoże.... Wypaczony mecz
» 5 kwietnia 2016, 21:28 #182
Joker7: i za co ta 2 zolta! ?
Barcelona zawsze sedziow ma swoich zawsze ich ratuja co za pseudo "klub"!!
» 5 kwietnia 2016, 21:25 #181
Keravnos: Raczej sędziowie pchają ten barszczeloński wózek byle wyżej....
» 5 kwietnia 2016, 21:25 #180
Neymar12: Torres - 11 bramka przeciwko Barcelonie - nieźle
» 5 kwietnia 2016, 21:15 #179
pawelisto2: Są kluby, które właśnie duchowo wspieram zawsze jak Dundee United czy Atletico i właśnie dlatego zgadzam się z Tobą odnośnie Simeone.
» 5 kwietnia 2016, 21:16 #178
pawelisto2: Atletico?

Atletico!!
» 5 kwietnia 2016, 21:13 #177
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2016 21:13

Atletico gra bardzo dobrze. Barca jest wielka i atak ma świetny, ale to się wszystko z czasem zmieni. Neymar może odejdzie, bo wie, że przy Messim złotej piłki nie zdobędzie, z kolei jak Dani Alves odejdzie to praktycznie nie będzie miał kto asystować. Rezerwy też w sumie nie mają żadnej. A i obrona też już szału nie robi.
» 5 kwietnia 2016, 21:10 #176
Kilerek7: Lewy dzisiaj jak u siebie, sędziowie Polacy to sobie chociaż pogada:D
» 5 kwietnia 2016, 20:45 #175
Domelo: Kiedyś Manchester United brał udział w tych elitarnych rozgrywkach, czy te piękne czasy jeszcze wrócą? :( Wieczory z LM... Brakuje brakuje.
» 5 kwietnia 2016, 20:39 #174
Joker7: bedzie mou to beda...
» 5 kwietnia 2016, 21:19 #173
Domelo: Pytanie czy będzie...
» 5 kwietnia 2016, 22:54 #172
karolmanu3: jak tam panowie, co ogladacie dzisiaj? barcelonke czy bayern-benfika i sancheza w akcji? :)
» 5 kwietnia 2016, 15:23 #171
kckMU: żeby Sanchez był już naszym piłkarzem to oczywiście Benfice, ale tak nie jest, więc wybieram hiszpański mecz
» 5 kwietnia 2016, 17:35 #170
Neymar12: A ja tam chętne obejrzę. Mam już dość tych hiszpańskich klasyków
» 5 kwietnia 2016, 17:41 #169
Kilerek7: Teoretycznie wolałbym Barcę z Atletico bo wydaje się ten mecz ciekawszy, ale nie ma tego smaczku, że to drużyny z innego kraju tylko tak jakby ligowy mecz. Bayern - Benfica może być ciekawy, ale nie oglądam Benfiki i ciężko mi powiedzieć, czy byłby to mecz równy, czy raczej Bayern wygra na lajcie. Nie chcę oglądać jednostronnego spotkania.
» 5 kwietnia 2016, 17:43 #168
kckMU: no i Robercik jeszcze jest, to też fakt przemawiający za obejrzeniem Bayernu
» 5 kwietnia 2016, 17:47 #167
Kilerek7: 1 połowe Bayernu a 2 połowę Atletico i tyle:P
» 5 kwietnia 2016, 17:49 #166
Neymar12: Robercik mnie mało obchodzi. Nie chce oglądać zespołów które widzę praktycznie co tydzień a sam mecz Barcy z Atleti już 3 raz w sezonie też mi się nie uśmiecha.
» 5 kwietnia 2016, 17:51 #165
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2016 18:01

To całe losowanie zostało tak ustawione, że grają najsilniejsi ze słabymi. Jutro jedynie PSG z City jakoś w miarę wygląda. Mam nadzieję, że Wolfsburg czy Benfica sprawią niespodziankę. Też mam już dosyć oglądania Barcy czy Realu. Na Onecie piszę, że Bayern ma dosyc pazerności Lewego, który powinien zjeść snickersa i zejść na ziemie. Typowa Polska żądza pieniądza.
» 5 kwietnia 2016, 17:55 #164
kckMU: nie gadaj Reusik, trzeba się cieszyć, że w końcu mamy piłkarza takiej klasy. on grając pod Ancelottim będzie jeszcze lepszy, Włoch to fenomen
» 5 kwietnia 2016, 18:12 #163
Neymar12: Nie w tym sensie. Fajnie mieć takiego piłkarza ale kibicowanie drużynom tylko dlatego że on tam gra niezbyt mi pasuje
» 5 kwietnia 2016, 18:17 #162
kckMU: sam się z tym zgadzam dlatego nic nie napisałem o kibicowaniu Bayernowi w awansie
» 5 kwietnia 2016, 18:24 #161
Kilerek7: Ja jednak obejrzę Benficę, bo jestem ciekawy gry Sanchesa i Guedesa.
» 5 kwietnia 2016, 19:08 #160
Kilerek7: A to przepraszam. Paulinka ja też wybrałem Bayern. Raz, że gra Lewy, a dwa, że chcę zobaczyć w akcji Renato Sanchesa:).
» 5 kwietnia 2016, 20:38 #159
Kilerek7: Jakie wyznania, romansik na Devilpage?:D
» 5 kwietnia 2016, 21:11 #158
Kilerek7: Puchacz zasmucę cię, Paulina ma 19 lat i mieszka za granicą, spójrz w jej profil:P
» 5 kwietnia 2016, 21:15 #157
Kilerek7: Wy to chyba na serio jesteście parą, przyznajcie sie:D
» 5 kwietnia 2016, 22:52 #156
dawidlp92: Mam wielką nadzieje że nie kupimy Lukaku .... Ibra na sezon dwa byłby o wiele rozsądniejszym posunięciem po czym można by zapolować Kane lub innego napadziora który jest juz ukształtowany
» 5 kwietnia 2016, 15:08 #155
luqmajster: Lester, Totki w następnym sezonie Lm, ojj coś mi się wydaje że niedługo PL będzie miała 3 miejsca w Lm, noo ale obym się mylił.
» 5 kwietnia 2016, 12:45 #154
Kilerek7: Leicester wygrywa bo jest drużyną jako całość, oni nie mają jakiś rygorów treningowych ani diet, jedzą co chcą robią co chcą, żyją na lajcie, a do każdego spotkania podchodzą na maxa bo im się poprostu chce, tak czytałem. Ciężko powiedzieć jak będzie w przyszłym sezonie, bo pewnie odejdzie Kante i Mahrez. Jeśli mądrze ich zastąpią to napewno coś ugrają.
» 5 kwietnia 2016, 17:45 #153
kckMU: Wcale nie muszą odejść. Lisy mają sporo kasy + dojdą te nowe kontrakty telewizyjne, a oni sami jako wspaniała grupa mogą sobie obiecać, że zostaną wszyscy chociażby po to, żeby spróbować sił w LM.
» 5 kwietnia 2016, 17:50 #152
dlabigt23: przeczytalem takiego oto newsa na temat ze LvG dostanie na przyszly sezon 100 mln euro na transfery wczesniej bylo za malo, trzeba jeszcze troszke dolozyc . Wydaje mi sie ze zarzad dalej ufa Lujowi i zostanie na przyszly sezon . Oby tylko nie bylo jak w tym ze na koniec sezonu znow bedziemy sie bic o top 4 i odpadniemy z Ligi Mistrzow a trzeba rowniez o tym pamietac ze nasi rywale sie beda wzmacniac i beda mieli znakomitych szkoleniowcow na lawce trenerskiej...
» 5 kwietnia 2016, 12:44 #151
Kilerek7: Gazety piszą o Mourinho, więc jakaś musiała obronić LvG. 100 baniek z czego ma kupić za to Lukaku i wraz z Depayem mają stanowić o sile. Tylko, że Depay grzeje ławę i lepszy obecnie jest Lingard, więc nie wierze w te pismaki. Co do Lukaku jestem za, ale jeśli przyjdzie Mourinho to z nim powinni raczej zawitać Ibrahimović i Renato Sanches, Na skrzydło potrzebny jest nam jak tlenu Griezmann, ewentualnie James lub Mahrez, na pomoc jakiś kozak typu Kroos, Andre Gomes, bo sam Sanches to za młody by opierać na nim środek. No i porządny obrońca np. Miranda czy ten Murillo, o bokach obrony też można pomyśleć, bo Darmian cudów nie robi, a i na 10 tkę by się ktoś przydał, bo Mata może odejść jak Jose przyjdzie. Więc 100 mln to trochę mało, trzeba też się pozbyć szrotu jak Fellaini, Rojo itd.
» 5 kwietnia 2016, 17:53 #150
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2016 12:42

przeczytalem takiego oto newsa ... w [link usunięty] jednak wczesniej bylo za malo trzeba jeszcze troszke dolozyc . Wydaje mi sie ze zarzad dalej ufa Lujowi i zostanie na przyszly sezon . Oby tylko nie bylo jak w tym ze na koniec sezonu znow bedziemy sie bic o top 4 i odpadniemy z Ligi Mistrzow.
» 5 kwietnia 2016, 12:42 #149
wider: Też tak macie że jak Rojo ma piłka to macie przeczucie że zaraz ją straci , albo głupio poda ?
w lecie niestety potrzeba znów ok 6 transferów So , Po , LO jest niewiadomym gdyż nie wiadomo jak Shaw po kontuzji bezie grać , Def pom , PP i rozgrywający
» 4 kwietnia 2016, 18:57 #148
piter100000: dokładnie. cały czas ma się wrażenie, że on coś odwali. jakiś głupi faul, strata itp. jak dla mnie to jest bardzo przeciętny piłkarz. taki Buttner tylko z lekką aktualizacją :)
» 5 kwietnia 2016, 09:25 #147
Rion: Ja mam tak,że odczuwam Lingarda za piłkarza,który już nie bdz się rozwijał. Typowy średniak.
» 5 kwietnia 2016, 11:12 #146
Rotx: Dzisiaj mecz u21 z Chelsea
dla zainteresowanych
» 4 kwietnia 2016, 18:47 #145
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.04.2016 18:21

DASDs
» 4 kwietnia 2016, 18:20 #144
Neymar12: Spurs v Man Utd
Mike Dean
Szykuje się kabaret
» 4 kwietnia 2016, 17:27 #143
AFC07: Szykujcie się na kontrowersyjne decyzje:P
» 4 kwietnia 2016, 18:11 #142
Sheep: Yaya toure odchodzi z city , brać go!
» 4 kwietnia 2016, 14:38 #141
DjTED: Też o tym myślałem, ale powiedz czy Ty w to wierzysz, że on przyjdzie do najwiekszego wroga? To nie jest jakiś tam Tevez
» 4 kwietnia 2016, 18:14 #140
Neymar12: I chwała bogu że nie przyjdzie
» 4 kwietnia 2016, 18:15 #139
grisza: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.04.2016 14:25

Conte oficjalnie zostanie trenerem Chelsea. Liga angielska w przyszłym sezonie będzie arcyciekawa.. Klopp, Guardiola, Conte, Ranieri, Pochettino, Wenger. Teraz pytanie, co zrobi zarząd Manchesteru..
» 4 kwietnia 2016, 14:24 #138
Domelo: Van Gaal musi odejść.
» 4 kwietnia 2016, 14:31 #137
RedRevolta: Też odnoszę takie wrażenie, że im bliżej końca sezonu tym coraz bardziej jestem przekonany, że niestety lvg zostanie u nas na kolejny sezon, nawet jeśli nie dostaniemy się do top 4 :/
» 4 kwietnia 2016, 14:31 #136
grisza: Mam wrażenie, że "problemem" Manchesteru jest jego wielkość. Przez tyle lat byliśmy na topie, przez co oczekiwania względem trenera są olbrzymie. Moyes był dobrym trenerem jak na Everton, niestety Manchester go przerósł. Przyszedł van Gaal, który miał doświadczenie w prowadzeniu wielkich klubów, gotówki dostał moc, jak jest wszyscy wiedzą. Tutaj potrzeba trenera, który wytrzyma tą presje i oczekiwania, a przy tym utrzyma te wszystkie "gwiazdy" i spowoduje, że pójdą za nim w ogień - tego van Gaal chyba nie potrafi. Jeśli rola trenera Manchesteru, sprowadzałaby się tylko do przeprowadzenia treningu i ustalenia składu to może i Giggs by sie sprawdził, jednak tutaj dochodzi też moc innych czynników, a Giggs doświadczenia w prowadzeniu klubu niestety nie ma. W związku z tym potrzeba nam trenera z absolutnego topu, tylko pytanie kto nam został.. Mourinho, w przyjście Simeone nie wierze, Blanc podpisał nowy kontrakt, więc lista wydaje się dość krótka.
» 4 kwietnia 2016, 15:02 #135
piter100000: grisza trafiłeś w samo sedno sprawy. ja jeszcze bym dodał, że problemem United jest zbyt duża wiara w to, że coś się zmieni, wiara, że czas coś pomoże, a nóż widelec Luj odmieni naszą grę. niestety tak nie będzie. w każdym czołowym klubie ten człowiek już dawno wyleciałby na zbity pysk
» 4 kwietnia 2016, 15:44 #134
Diabelred: Klopp w LFC, Conte w Chelsea, Wenger w Arsenalu, Guardiola w City, oby Mou u nas + gigantyczna kasa do podzialu pomiedzy klubami, jesli w kolejnych sezonach angielskie kluby w Europie nadal nic nie beda grac, to juz chyba nigdy nie wroca czasy dominacji angielskich klubow w LM. Liga hiszpanska ma najlepszych pilkarzy, z kolei liga angielska ma najlepszych trenerow, zobaczymy kto w kolejnych sezonach bedzie gora w bezposrednich starciach. :)
» 4 kwietnia 2016, 16:40 #133
pawelisto2: Diabelred historia jest przewrotna na każdej płaszczyźnie, więc nie jest powiedziane, że za parę lat liga Włoska nie będzie znów najlepszą ligą.

Dawniej Rosja była marnym krajem ze słabo rozwiniętą gospodarką, kiedy inni zaczynali już wprowadzać zalążki przemysłu oni jeszcze byli małorolnym państwem dziś jest potęgą, tak samo jak Macedonia kiedyś była potęga itd...

Wiem jest to dość głupi przykład wobec piłki nożnej, ale życie nie raz już pokazywało, że jest przewrotne i nic nie trwa wiecznie dlatego kiedyś Anglia na pewno będzie znowu najlepsza, tylko pytanie czy za naszego życia.
» 5 kwietnia 2016, 17:38 #132
DevilFan: Rojo chyba sam na siebie spisuje wyrok nie mogąc dograć znów meczu do końca w tym klubie.
» 4 kwietnia 2016, 11:43 #131
DevoMartinez: Przcież on jest po długiej kontuzji i operacji. Wydolność wróci ale ja go na boku obrony jakoś nie widzę. Poł biedy, że na jego stronie mamy Martiala który sam sobie potrafi poradzić.
» 4 kwietnia 2016, 12:45 #130
DevilFan: widzisz devo totalnie nie rozumiem twojej opinii na ten temat, skoro jest po poważnej kontuzji to niech ogrywa sie w rezerwach jak Jones ale niech nie gra od pierwszych minut bo zjada go dupą Mensah i niech wchodzi na końcówki meczów i teraz to ma sens ale nie jeżeli on gra któryś mecz z rzędu od początku i co chwila albo to jest zmęczony ale łapie kolejne urazy. Śmiem powiedzieć że to jest najgorszy transfer United zaraz po Fellainim w erze nowych managerów.
» 4 kwietnia 2016, 16:01 #129
Neymar12: Zaraz po Fellainim? Chyba śmieszny jesteś. W zeszłym sezonie była to bardzo ważna postać, w tym często się przydawał. Nazywanie go najgorszym transferem to olbrzymia przesada.
» 4 kwietnia 2016, 17:32 #128
DevilFan: Nie jest to przesada, ale jeżeli już uważamy United za średniaka a nie klub klasy światowej to fakt przydał się w ostatnim sezonie
» 4 kwietnia 2016, 18:41 #127
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.04.2016 21:20

Przydał bo dobrze grał a umie to robić. Wcześniej za gry w Evertonie brał go pod uwage prawie każdy klub z czołówki Anglii, więc tak jest to przesada
» 4 kwietnia 2016, 21:19 #126
Slawek7: Mecz nie zenujacy,ale slaby poza jedna bramkowa akcja i dosrodkowaniem,gdzie chyba Lingard nie dosiegnal pilki niewiele mielismy do powiedzenia.Typowe LVG zadne ,nijakie zawody ze znakiem jakosci filozofa.Brawa dla Blinda,tradycyjnie dla DDG,Mensacha i Martiala.United i kibice zasluguja na wiecej niz wymeczone 1-0.Cwierc miliarda wydane i co ?Dwa lata hanby,najmniej goli strzelonych na OT,najmniej punktow w historii MU w Pl.Hanba w LM,kompromitacja w LE i PL.Bylbym zapomnial Ed i LVG nowotwory United WON!!
» 4 kwietnia 2016, 10:29 #125
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.04.2016 10:18

Jesli wygramy z Tottenhamem zrobimy bardzo duzy krok do top 3 , to bedzie naprawde wazne zwyciestwo . Pozniej gramy u siebie z Aston Villa wiec raczej powinnismy i musimy ten mecz wygrac oni juz chyba nie maja szans na zatrzymanie sie w Premier League .
» 4 kwietnia 2016, 10:18 #124
piter100000: ważne 3pkt. poza tym mecz bez historii. nie tracimy dystansu do City co jest bardzo ważne. na 3 miejsce nie ma co patrzeć, bo moim zdaniem jest poza zasięgiem
» 4 kwietnia 2016, 07:41 #123
Klimaa: Wygrywamy skromnie ale najważniejsze są punkty. Do trzeciego Arsenalu tracimy niewiele więc koniec sezonu będzie bardzo emocjonujący.
» 4 kwietnia 2016, 01:20 #122
dawidlp92: dawać Ibre Mahreza i jedziemy z koksem
» 4 kwietnia 2016, 00:34 #121
kckMU: Ma ktoś fotkę jak Sir Bobby się wzruszył na początku?
» 3 kwietnia 2016, 23:25 #120
Gallacher: A mina Gaala Ci w każdym meczu nie wystarcza ?
» 4 kwietnia 2016, 12:36 #119
kckMU: pytam o naszą legendę. dzban to mam w kuchni.
» 4 kwietnia 2016, 15:41 #118
kckMU: My nie mamy złych atakujących, brakuje dobrego dyrygenta. Payet jak najbardziej, reszta niepotrzebna.
» 3 kwietnia 2016, 23:24 #117
Neymar12: Mahrez by się przydał jednak również
» 3 kwietnia 2016, 23:33 #116
kckMU: no w sumie prawej flanki to też nie mamy
» 3 kwietnia 2016, 23:43 #115
Domelo: Payet i Mahrez jak najbardziej.
» 4 kwietnia 2016, 01:04 #114
Klimaa: Payet jest już "wiekowy" więc nie byłby to transfer na lata. To jego najlepszy sezon w karierze a ile już było takich którzy w kolejnym rozdaniu nie przypominali siebie sprzed sezonu.
» 4 kwietnia 2016, 01:20 #113
DjTED: Ibra jeszcze przez 3 lata bedzie 5 x lepszy niż Payet
» 4 kwietnia 2016, 18:18 #112
Maveric: Co za mecz Blinda. Wieszałem już na nim psy a tutaj.... no no "Wąski, jak ty mnie zaimponowałeś w tej chwili" Z taką grą nie widzę go na obronie. Widzę go na środku pola w pomocy. Good Game, Good game.
» 3 kwietnia 2016, 22:26 #111
Maveric: Strach się bać dlaczego nie wpuścił dzisiaj Depaya nawet na 5 minut. Widocznie jest w takiej złej formie że nawet na tyle się nie nadaje. No cóż... Młody jest. Najwyraźniej jako wieść gminna niesie musi być coś w tym prawdy, że życie poza boiskowe bierze górę u tego młodzieniaszka. Nie ma co się dziwić, jako świat długi i szeroki wiadomo ze na Wyspach nie trzeba się mocno starać aby zaliczyć to i tamto. Gorące towary są zawsze chętne i gotowe a życie nocne nie zna granic. Jako kibic Manchesteru United jest mi przykro, że przedkłada dogadzanie damskiej części populacji miasta Manchester ponad strzelanie bramek i dogadzanie większości męskiej. Jednakże jako facet... GO MEMPHISS!! GO MEMPHISS!!
» 3 kwietnia 2016, 22:20 #110
Maveric: nie narzekam. Narzekałbym gdyby go wpuścił.
» 3 kwietnia 2016, 22:39 #109
DanyDET: Myślę że to już koniec Memphisa... niestety
» 4 kwietnia 2016, 01:03 #108
Siklen: Nie potrafię zrozumieć jednego, mianowicie akcje United w znacznej większości to wymienianie kilku krótkich podań (typowe klepanie) jednak w 80% tych akcji zamiast podać po raz ostatni zawodnik albo wycofuje się z piłką albo leci sam podczas gdy właśnie cała akcja sprowadza się do tej sytuacji gdy w obronie przeciwnika następuje wyrwa w którą (co najlepsze) zawsze wbiega jeden z diabłów. W tym meczu było to nad wyraz widoczne.
» 3 kwietnia 2016, 22:13 #107
RobvanKlu5i: Niepokoi mnie sytuacja Depaya. Stracony lub przejściowy sezon holendra. Nie wiem czy zagrałby gorzej od Lingarda..
» 3 kwietnia 2016, 21:38 #106
szabo1878: Mysle, ze mamy maly problem z lewym skrzydlem. W tej chwili na ta pozycje pewniakiem jest Martial, ktory czuje sie tam lepiej niz na szpicy. Mozna by z niego na stale zrobic skrzydlowego, tylko co z Depayem? Przeciez holender nie pogodzi sie z rola rezerwowego. Jesli odejdzie to trzeba poszukac wartosciowego zmiennika dla Anthony'ego.

W tej sytuacji potrzebujemy takze napastnika - i tu najlepszym wyborem wydaje sie Ibra. Przyjdzie za darmoche, troche goli na pewno postrzela, ale tez nie zahamuje rozwoju Rashforda.

co do dzisiejszego meczu - podobal mi sie Fosu-Mensah, po prostu dzik ;) nasza gra piekna nie byla, ale teraz juz licza sie tylko punkty, bo mamy finisz, do 4 miejsca tracimy 1 pkt, do 3ego 5pkt. Juz mam gdzies styl, wygrajmy po prostu najblizsze mecze, bo teraz potrzebujemy ligi mistrzow jak ryba wody.
» 3 kwietnia 2016, 21:27 #105
Neymar12: Kiedy on to powiedział? Nie przypominam sobie
» 3 kwietnia 2016, 21:36 #104
szabo1878: Faktycznie powiedzial tak. Nie mowie, ze wiem lepiej, ale sam mam oczy i widze jak Martial gra na szpcy i jak gra na skrzydle.

on moze sobie lubic grac na szpicy, ale w tej chwili zdecydowanie wiecej wnosi na skrzydle i tam powinien grac.
» 3 kwietnia 2016, 21:46 #103
Neymar12: Welbeck też się zawsze lepiej czuł na szpicy, ale się do tego nie nadawał bo partolił i nie wiedział często jak się zachować m.in lobowanie Neuera w sam na sam
» 3 kwietnia 2016, 21:48 #102
Maveric: a ja tam sobie przypominam jego wywiad kiedy mowił ze woli grac jako napastnik niż jako skrzydłowy. I ja bym go też tam wolał. Mając po bokach zdolnych skrzydłowych myślę że by dużo więcej zdziałał.
» 3 kwietnia 2016, 22:13 #101
szabo1878: No dobra w kazdym razie o co mi chodzilo: czy Martial bedzie gral na szpicy, czy na skrzydle, potrzebujemy wartosciowego zmiennika na skrzydlo, a o takich ciezko
» 3 kwietnia 2016, 22:24 #100
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2016 21:18

Oj tam zdarza się
» 3 kwietnia 2016, 21:17 #99
Kilerek7: A Milik 2 brameczki w lidze, rozkręca nam się Arek:)
» 3 kwietnia 2016, 20:57 #98
cnk: ta doping poukladal druzyne i dal umiejetnosci
» 3 kwietnia 2016, 21:32 #97
FergusonGuy: 3 pkt są?Są?1000 bramka jest?JestMłodzież pracuje?Pracuje(no oprocz Lingarda XD).
» 3 kwietnia 2016, 20:05 #96
DevoMartinez: Jak kulą w płot... akurat Lingard to jeden z najbardziej pracowitych zawodników
» 3 kwietnia 2016, 20:09 #95
simsonson: Wygrana cieszy, lecz nadal nie rozumiem gry w podstawowym składzie naszej nowej 10stki Liniesty Lingarda... Koleś nawet nie mieściły się do podstawowego składu Southampton, a u van Galla jest gwiazdą... a Depay kolejne 90 minut na ławce, zawodnik który ma papiery na to, aby być jednym z najlepszych grzeje ławkę, a w reprezentacji pomarańczowych gra, asystuje.. Depay się u Nas marnuje kosztem takich zawodników, jak Lingard... Koleś dużo biega, ale co z tego wynika, jest za słaby, aby grać w Manchesterze United.. Niech Van Gall ratuje sezon do kwalfikacji LM, potem out z klubu bo lepiej nie będzie.
» 3 kwietnia 2016, 19:50 #94
Rion: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2016 19:58

Także to zauważyłem.Lingard nie gra najgorzej lecz istnieje w naszej kadrze paru lepszych co lepiej by sie spisali. Nie rozumiem także jak Darmian mógł zostać graczem roku we Włoszech. Jest to najsłabszy boczny obrońca u nas,Fosu Mensach pokazał jak powinno sie grac na tej pozycji.
» 3 kwietnia 2016, 19:58 #93
Neymar12: Darmian nie jest po prostu wybitny w ofensywie ale def gra dobrze. Najsłabszy obrońca to Rojo - kolejny raz j*bany jak tania bułgarska dz*wka
» 3 kwietnia 2016, 20:03 #92
Strach: Wygraliśmy mimo tragicznej gry
» 3 kwietnia 2016, 19:48 #91
Neymar12: Jedno słowo: Jones
» 3 kwietnia 2016, 20:02 #90
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2016 20:13

Że nie można na niego liczyć i nawet na chwile nie może odpocząć holender. Jeśli Ed go latem nie wyśle jak najdalej stąd to mnie to zmartwi
» 3 kwietnia 2016, 20:11 #89
GandiGanda: To akurat filozofia lvg ze blind tamgra a spisuje sie naprawde dobrze. Zeszliscie z Felli na jonesa? Jak nie ma kontuzji to gra dobrze. Rownie dobrze mozna zjechac Rojo ze nie pomoze blindowi odpoczac. A sory jest za slaby na SO
» 3 kwietnia 2016, 20:42 #88
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2016 21:10

Jak nie ma kontuzji to gra dobrze. - po prostu świetny argument. Zwłaszcza że zagrał tylko 10 razy w lidze przez... urazy. Nie wiem co jest dziwnego w stwierdzeniu że nie można na niego liczyć skoro wiecznie jest kontuzjowany
» 3 kwietnia 2016, 21:09 #87
Chestnut: No właśnie "Gdyby", jest tylko gdybaniem.
» 3 kwietnia 2016, 19:34 #86
bulwerss: Cos tak prymitywnego jak winers nie zrozumie co piszesz
» 3 kwietnia 2016, 19:38 #85
Rion: Gdzie nie patrzę widzę jak Bulwers się dopija do każdego. Jesteś strasznie zakompleksioną osobą.
» 3 kwietnia 2016, 19:49 #84
bulwerss: Widze ze kogos trzyma bol dupci za to ze mam inne zdanie. Do mnie sie "dopijaja" takie zera jak winers to dlaczego mam nie zrobic tego samego?
» 3 kwietnia 2016, 19:56 #83
Rion: Fajny sposób myślenia - ktoś mnie uderzy bejsbolem to kropne go z pistoletu. Masz jakieś problemy ze sobą ale proszę,nie wylewaj tego właśnie tutaj. A i jeszcze jedno - pokory ludziu.
» 3 kwietnia 2016, 20:01 #82
Diabelred: piotrz7,


,,Jeszcze docenicie klasę LVG , podejrzewam, że po czasie."

Wole 1/2 LM, majstra i nawet to 10 miejsce w 3 sezonie, niz co roku walke z van Gaalem o 4 miejsce. :). Holender jedyne co nam gwarantuje, to bycie sredniakiem, ktory tylko aspiruje do gry w LM. Rownie dobrze mozna bylo zostawic Moyesa, ktory przy takich wydatkach i z sezonu na sezon coraz slabszym(nigdy nie bylo tak, zeby w jednym czasie my, City i Chelsea gralo az taka kupe) poziomie czolowych druzyn takze walczylby o te 4 miejsce. Jeszcze, zeby chociaz Chelsea i City byly takie mocne w tym sezonie, ale grali w tym sezonie taka kupe jak my, a my nie dosc, ze nie walczymy o majstra, to jeszcze nie wiadomo czy w ogole zagramy w LM... Roznica jednak miedzy City oraz Chelsea, a nami jest taka, ze oni taki stan rzeczy chca zmienic zatrudniajac klasowych menago. U nas z kolei obawiam sie, ze zarzad zadowoli sie tym 4 miejscem(jesli w ogole bedzie) i nie zwolni Holendra.

Z van Gaalem podobnie jak wczesniej z Moyesem nie wyszlo, Holender nie jest w stanie wniesc nas na wyzszy poziom , czas dac szanse innemu menago. Guardiola, Ancelotti, Conte, Klopp zajeci, Simeone nie ruszy sie z Atletico, takze na rynku zostaje tylko Mourinho.
» 3 kwietnia 2016, 20:06 #81
Rion: Jedno jest pewne - Holender miał swoje 3 minuty i nawet własnego stylu nie umie narzucić drużynie,a nie sorki żadnych strzałów i posiadanie piłki.
» 3 kwietnia 2016, 20:09 #80
bulwerss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2016 20:10

ohoho mentor zyciowy sie odezwal. Pokory to ty mnie nie musisz uczyc, nw wgl skad ci sie to wzielo. Nie podales racjonalnego powodu wywalenia Lingarda ze skladu i sie plujesz w dodatku nie wiedzac co to sarkazm

Jak ludzie pier.ola bez sensu to sie do pier . alam proste
» 3 kwietnia 2016, 20:09 #79
Rion: Wystarczyło mi to,że nazwałeś Winersa zerem co pokazało "jakim malutkim jesteś człowiekiem" jeżeli wgl zrozumiesz o co mi chodzi :)
» 3 kwietnia 2016, 20:14 #78
Rion: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2016 20:15

-----
» 3 kwietnia 2016, 20:15 #77
bulwerss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2016 20:17

No nie udawaj ze nie wiesz co ten typ wypisuje. W kazdym komentarzu obelgi nt trenera

I niech tylko przeczyta to co o nim napisalem to wtedy zobaczysz co to sa obelgi :) Chyba ze tak jak ty zacznie udawac kulturalnego i bedzie "gardzic" najdrobniejszymi formami obelg
» 3 kwietnia 2016, 20:16 #76
Rion: Niech sobie piszę ale to nie oznacza,że musisz się dowalać do niego,czyż nie? Niekiedy lepiej przemilczeć.
» 3 kwietnia 2016, 20:20 #75
bulwerss: Ok zrozumialem milego wieczoru
» 3 kwietnia 2016, 20:21 #74
Kilerek7: A co sądzicie o Lukaku? Wciąż chętni na jego transfer, czy wolelibyście Higuaina albo Ibrę?:P
» 3 kwietnia 2016, 19:21 #73
Chestnut: Nawet Messi ma mecze w których jest niewidoczny.
» 3 kwietnia 2016, 19:29 #72
Kilerek7: Lukaku 50 baniek, Renato Sanches 80 baniek niestety:/ jakiś obrońca i skrzydłowy i można grać:)
» 3 kwietnia 2016, 19:30 #71
GandiGanda: Ja uwazam ze sie nie sprawdzi jak benteke w live.
» 3 kwietnia 2016, 19:40 #70
Neymar12: Lukaku z gry strzela więcej od Harrego. Żaden z nich nie jest szczególnie szybki
» 3 kwietnia 2016, 20:04 #69
Neymar12: Messi był wczoraj widoczny?
» 3 kwietnia 2016, 21:21 #68
Zyvold: Nie rozumiem tak niskiej oceny dla Valencii, przecież gdy Lukaku schodził na jego skrzydło to nie miał tam szansy sobie pograć, ze skrzydłowym też sobie radził, tylko 1 strata
» 3 kwietnia 2016, 19:20 #67
macmacabra: Blind kolejny, niemal bezbłędny mecz jako ŚÓ.
» 3 kwietnia 2016, 19:18 #66
Kilerek7: Wolałbym Blinda na pomocy, jego dogrania i mądrość bardziej by się tam przydała, a na SO ogrywać Fosu:)
» 3 kwietnia 2016, 19:20 #65
Kilerek7: Jakby się przyjrzeć naszym graczom, to każdy jest wszechstronny.
» 3 kwietnia 2016, 19:25 #64
Neymar12: Fosu u nas gra jako CDM w reprze jako stoper. Ciężko stwierdzić gdzie lepiej skoro w każdej jest bezdyskusyjne graczem pierwszej 11
» 3 kwietnia 2016, 20:12 #63
maklo9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2016 19:19

Carrick niestety do sprzedania, tyle ile on mial niecelnych podań w pierwszej połowie to aż cud, że sie one nie skonczyly bramka dla Evertonu. Po wejściu Herrery Everton już nie miał pomysłu przez długi czas jak przecisnac sie przez nas srodek tak wiec na Totki chce duet Herrera-Schneiderlin a Carrick na trybuny, bo ostatnio jak gra to same błędy robi, żeby nie wspomniec tego jego krotkiego zagrania pilki ktore skonczylo sie dla nas strata gola.
» 3 kwietnia 2016, 19:16 #62
DevoMartinez: Carrick jest statyczny, za to Morgan teraz dużo więcej ruchu pewnie żebyśmy nie stali w srodku pola na amen. Te niecalne podania Carricka to juz nie jeden mecz tak ma. Blind pod tym względem dużo pewniejszy i fajnie jakby on grał na MC
» 3 kwietnia 2016, 21:31 #61
Kilerek7: Patrząc na grę Rashforda i Fosu - Mensaha człowiek zaczyna się zastanawiać, czy nam jest potrzebny napastnik i obrońca?
» 3 kwietnia 2016, 19:16 #60
vanderToki: Myślałem, że Twoim priorytetem jest Ibra. ;)
» 3 kwietnia 2016, 19:23 #59
Kilerek7: Bo jest i nadal uważam, że jest nam potrzebny, ale lubię być mile zaskakiwany przez młodych.
» 3 kwietnia 2016, 19:26 #58
Kilerek7: A tak z innej beczki cieszy bardzo, że Sir Bobby Charlton został uhonorowany trybuną. Jednak w głosowaniu na najwybitniejszego piłkarza MU w historii zajął dopiero 4 miejsce za Ryanem Giggsem, Ericiem Cantoną i Georgem Bestem. Giggs moim zdaniem zasłużył na jakiś pomnik i z wiekiem może taki dostanie, ale George Best zasłużył chyba bardziej na nazwę trybuny, ale ilość Sirów chyba musiała się zgadzać:D
» 3 kwietnia 2016, 19:12 #57
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2016 19:23

Mamy już Sir Alexa i Sir Bobbyego, zostały jeszcze dwa boki:P Więc Giggs i Best jak ulał:) Jako kibic miałby pierońsko ciężki dylemat na jakiej trybunie usiąść;D
» 3 kwietnia 2016, 19:22 #56
Mistrz1908: Dlaczego uważasz , że Best bardziej zasługuje ?
» 3 kwietnia 2016, 19:33 #55
ess: Charlton to osoba chyba bez skazy. Zawodnik, który niemal całą karierę grał w United (odszedł jedynie do trzecioligowego klubu i ligi irlandzkiej), zdaje mi się, że był wychowankiem, a przynajmniej grał u nas od 17 roku życia. Przeżył Monachium. Zdobył z United wszystko co było do zdobycia. Po zakończeniu kariery został członkiem szefostwa United. Uhonorowany tytułem szlacheckim. Dodatkowo jest Anglikiem, który wygrał MŚ. Ani Best, ani Law, ani Giggs, ani Cantona nie mogą się pochwalić takimi sukcesami, ani taką historią.
» 3 kwietnia 2016, 19:39 #54
zbyszek7: Trybuna za bramka gdzie wychodzi sie z tunelu to Stretford End. Wiec zostaje jedna za druga bramka ktora byc moze czeka na Giggsa za 30 lat
» 3 kwietnia 2016, 19:52 #53
Kilerek7: Przecież można zmienić nazwę Stretford End na Best End;D dziwnie brzmi:D
» 3 kwietnia 2016, 20:49 #52
bulwerss: Przed meczem z Arsenalem bylo to samo, przed City to samo to jak tak przed kazdym bedziemy w gacie srac to faktycznie mozemy zapomniec o top 4
» 3 kwietnia 2016, 19:09 #51
Kilerek7: piotrz7 to prawda, ale jest to wszystko trochę zbyt defensywne, brakuje takiego łącznika między SPD a Matą. Wygrywamy skromnie i często bronimy skromnego wyniku, a jednak wolałbym MU bardziej ofensywne, być może to kwestia zgrania albo drobnych roszad, jednak mimo tego, że paru młodych się zgrywa i w miarę zaczyna to trybić, to nie jestem fanem LvG od następnego sezonu.
» 3 kwietnia 2016, 19:18 #50
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2016 19:24

Wiem, że o tym mówili, ale ja już dawno wspominałem, że gramy za bardzo defensywnie i powstaje dziura w środku pola.
» 3 kwietnia 2016, 19:24 #49
DjTED: Mówicie, że nie potrzebujemy Krossa, a Sznederlen gra na poziomie Claverleya (nawet nie wiem czy Anglik nie grał u nas lepiej)
» 3 kwietnia 2016, 19:02 #48
DjTED: On jeszcze ani jednego meczu nie zagrał dobrze. Carrick przez parę lat grał wybitnie i my potrzebujemy wybitnych piłkarzy w środku
» 3 kwietnia 2016, 19:10 #47
kckMU: Jestem obrońcą Morgana, ale pisanie, że zagrał dzisiaj dobrze to kompletny absurd. Odleciałeś niczym Luj van Dzban swego czasu.
» 3 kwietnia 2016, 19:13 #46
Mistrz1908: Morgan odżył jak grał u boku Herrery. Po prostu Carrick zajmuje jego pozycje. Nie mogą grać razem. Carrick ma bardzo nierówną formę w dodatku , więc Herrera z Morganem powinni częściej grać. Kreatywność i walka z świetnym przeglądem pola co pokazała bramka dzisiejsza .
» 3 kwietnia 2016, 19:39 #45
Mistrz1908: No , ale Tim śmiało może grać na prawej obronie , a Valencie zmieniać z Matą na prawej pomocy. Bo Lingard odżył na 10 i do tego mogą się wymieniać pozycjami z Matą. Fajnie ułożył to nasz treneiro. Bardzo spodobały mi się zmiany. Ma szczęście , że Herrere wpuścił . Uwielbiam tego chłoposzka.
» 3 kwietnia 2016, 19:43 #44
narc: Smalling i Blind rzeczywiście odcięli Lukaku. Bardzo dobry występ Fosu, Martiala i Rashforda. Lingard hmmm, robi wiatr co też jest potrzebne i może będą z niego ludzie. CIekaw jestem Depaya - czy jest sens go sprzedawać? Ozil też pierwszy sezon w Arsenalu miał bardzo przeciętny, co nie zmienia faktu, że zawiodłem się strasznie na tym transferze.
» 3 kwietnia 2016, 19:00 #43
Rion: David---Rojo-Smoła-fosu/Blind-Darmian----Szeiderla-Ander-Mata---Valencia-Martial-Young/Memphis i miodzio
» 3 kwietnia 2016, 18:59 #42
Rion: Valencia do 1 skladu za Lingarda i miodzio
» 3 kwietnia 2016, 18:56 #41
pawelisto2: Aha, czyli Lingard grał dzisiaj słabo?
» 3 kwietnia 2016, 18:58 #40
bulwerss: A kto za Martiala? 1 bramka to jednak troche malo nie? Bo co poza bramkami moze liczyc sie w futbolu? Pheh wywalmy od razu DDG po co taki darmozjad? Tyle lat na OT i ani jednej bramki
» 3 kwietnia 2016, 18:58 #39
Rion: Nie grał słabo ale oczywiście na tej stronie kto wyrazi swoje zdanie zostanie od razu zgnojony. :)
» 3 kwietnia 2016, 19:01 #38
bulwerss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2016 19:03

To po co ten bezwartosciowy komentarz? Nw czy wiesz ale w Barcelonie maja nieziemskie trio tak zwane wielkie MSN. Mysle ze to odpowiedni poziom dla takiego kibica jak ty.

No chociaz nie wiem bo wczoraj cos slabo, nawet bramki zaden z nich nie strzelil
» 3 kwietnia 2016, 19:03 #37
Rion: Jeżeli masz już się przyczepić do mojego komentarza to prosiłbym o sensowne wypowiedzi,bo przecież napisałem,że liczą się tylko gole,beznadziejny mecz :)
» 3 kwietnia 2016, 19:06 #36
Domelo: Barcelona ma już mistrzostwo, więc to wypadek przy pracy.
» 3 kwietnia 2016, 19:09 #35
Rion: Gratuluje poczucia humoru panie Domelo.
» 3 kwietnia 2016, 19:11 #34
bulwerss: Rion serio nie wyczules ironii w moich komentarzach?
» 3 kwietnia 2016, 19:12 #33
Rion: Jeżeli masz już komentować to komentuj z głową,bo Twoja wypowiedź odbiega od tego co napisałem. Czekaj,napiszę,że chce wymienić np. Darmiana- wtedy też użyjesz "ironii" i napiszesz,że chcę go zmienić,bo goli nie strzela,zagrał słabo?
» 3 kwietnia 2016, 19:18 #32
bulwerss: No dobra to moze inaczej, prosciej. Wyjasnij mi dlaczego chcesz wywalic Lingarda ze skladu? Juz? Kapiszi?
» 3 kwietnia 2016, 19:20 #31
Rion: Co ma do czego ironia jak jest z d..upy? Egl odbiega od tematu.
» 3 kwietnia 2016, 19:21 #30
Rion: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2016 19:27

No proszę,może naucze pana trochę pokory i myślenia. Ostatnie mecze w jego wykonaniu nie były w granicach dobrych,szału nie ma i nie urywa. Dałbym Valencie,bo Antek dużo wrzuca i fajnie wykorzystuje swoją szybkoć.
» 3 kwietnia 2016, 19:24 #29
TBorowik: Ślepy 10/10.
» 3 kwietnia 2016, 18:55 #28
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2016 18:55

Cieszy zwycięstwo, ale denerwujące jest to jak przeciągamy czas na koniec, mamy przewagę, zamiast dobić rywala, to takie klepanie non stop byle zyskać na czasie.
Młodzi dają radę, Rashford dziś w miarę, ale Fosu - Mensah wręcz wybitnie:)
» 3 kwietnia 2016, 18:54 #27
Neymar12: A powiedz mi po co ryzykować z 8 min przed końcem? Wolisz stracić tego gola?
» 3 kwietnia 2016, 18:56 #26
Insanity: Gdybyśmy grali by trafić drugą i stracili bramkę to bez wulgaryzmów wasze wypowiedzi by nie istniały.
» 3 kwietnia 2016, 19:01 #25
Kilerek7: Ja rozumiem, w doliczonym czasie trzymać wynik a nie 10 minut przed końcem meczu, kiedy perfidnie ma się przewagę i dużo miejsca, zamiast rozegrać jakąś akcje i dobić rywala to takie bezpieczne granie, które wcale nie jest takie bezpieczne. Za SAFa MU cisnęło by rywala non stop a nie takie przetrzymywanie, to już nie pierwszy raz jak tak gramy, może jest to zrozumiałe ale trochę nie przystoi takiej drużynie jak MU.
» 3 kwietnia 2016, 19:02 #24
GandiGanda: Safa nie ma juz na lawce... eh no szkoda.
Everton gral na czas juz w 32min wiec jak my se klepiemy od 85min to zle?
» 4 kwietnia 2016, 01:53 #23
panlemon: Ludwiczek zrobił spory krok do tego, aby pozostać naszym menadżerem. Top4 realne, puchar Anglii realny. Mou obejdzie się smakiem coś czuję i gdzie indziej będzie budować swój słynny "autobus". Brawo dla LvG za wprowadzanie młodzieży do pierwszej drużyny - z tego "ciasta będzie jeszcze chleb" - i to jaki :)
» 3 kwietnia 2016, 18:54 #22
Nubeq: Haha ale śmieszny komentarz. No nie mogę. Hahaha. Ale tak serio to Prima Aprilis już było :)
» 3 kwietnia 2016, 19:09 #21
bulwerss: Bo ktos napisal cos normalnego? Jakby napisal van buc van kretyn van cep i ch wie co jeszcze to juz wedlug ciebie byloby to calkiem normalne? Co za popie.przony swiat
» 3 kwietnia 2016, 19:13 #20
pawelisto2: Realiści mówili, że maksymalnie ugramy 0:0...
Całe szczęście, że tacy realiści zazwyczaj "góno" wiedzą.

W MU nigdy się nie wątpi nieważne w jakiej sytuacji by nie byli.
» 3 kwietnia 2016, 18:54 #19
limak0007: rozsmieszyles mnie :)
» 3 kwietnia 2016, 18:56 #18
pawelisto2: Mnie rozśmieszył Twój typ wyniku przed meczem.
Maksymalnie 0:0? 0:1 dla Evertonu? U bukmachera wielkich pieniędzy nie wygrasz z takim typowaniem.
» 3 kwietnia 2016, 18:59 #17
bulwerss: Rozsmieszyl cie bo jestes jednym z tych zalosnych malkontentow. To co napisal pawelisto powinno byc oczywiste, ale najwyrazniej nie dla takiego smieszka
» 3 kwietnia 2016, 19:01 #16
limak0007: nie stawiam. mam wrazenie ze jestes jakim narwancem psychofanem, z ograniczonym polem widzenia
» 3 kwietnia 2016, 19:02 #15
limak0007: niezly poziom prezentujecie, wasze komentarze tyle wnosza xD hahha, kolejny narwaniec
» 3 kwietnia 2016, 19:03 #14
bulwerss: Proponuje zakonczyc "dyskusje"
» 3 kwietnia 2016, 19:06 #13
limak0007: pisz dalej, upalilem sie i mam z was beke xD
» 3 kwietnia 2016, 19:08 #12
bulwerss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2016 19:14

xD xD a fejsbuka juz wylaczyles? Czy jeszcze ze "znajmymi" piszesz?
Pewnie niezla tam beke macie nie?
» 3 kwietnia 2016, 19:13 #11
bulwerss: A co tacy tam u was bryluja?
» 3 kwietnia 2016, 19:21 #10
limak0007: wiedzialem ze napiszesz cos w tym kontekscie, nie oczekiwalem po tobie niczego specjalnego xD
» 3 kwietnia 2016, 19:25 #9
RedDevils4life: Od nowego sezonu sama młodzież poza paroma głównymi nazwiskami. :)
» 3 kwietnia 2016, 18:54 #8
Neymar12: Świetnie. Bardzo ważne zwycięstwo. Propsy dla Fosu - Mensaha
» 3 kwietnia 2016, 18:53 #7
Mistrz1908: Herrera odmienił mecz. Martwi Martrial..
» 3 kwietnia 2016, 18:53 #6
Michal12371: Martial kontuzja..
» 3 kwietnia 2016, 18:52 #5
Krystiano98: Może tylko stłuczenie, nie wiadomo, chociaż od paru minut grał jakby stracił orientacje, gdzie jest..
» 3 kwietnia 2016, 18:53 #4
rizx: Może tylko skurcz go łapie po meczu (trochę się nabiegał w tym spotkaniu)
» 3 kwietnia 2016, 18:53 #3
RedRevolta: Skurcze miał po meczu, pozniej było widać, że normalnie chodzi ;)
» 3 kwietnia 2016, 18:54 #2
RedDevils4life: Tak, ale z przodu bez Rooneya i Martiala to powodzenia.
» 3 kwietnia 2016, 19:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.