Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Daily Star: Zarząd United podzielony w sprawie Van Gaala

» 24 stycznia 2016, 10:32 - Autor: matheo - źródło: Daily Star
Zarząd Manchesteru United jest podzielony w sprawie Louisa van Gaala – czytamy w niedzielnym wydaniu dziennika Daily Star.
Daily Star: Zarząd United podzielony w sprawie Van Gaala
» Ryan Giggs jest od dawna wymieniany jako potencjalny następca Louisa van Gaala
Dziennikarze twierdzą, że na poparcie zarządzających osób mogą liczyć Ryan Giggs i Jose Mourinho. Tymczasem Ed Woodward, wiceprezes wykonawczy United, wciąż ma nadzieję, że Louis van Gaal zanotuje z zespołem mocny finisz sezonu.

Jeśli Van Gaalowi udałoby się odmienić grę Manchesteru United, to prawdopodobnie zostałby w klubie na kolejny rok i wypełnił do końca swój kontrakt z Czerwonymi Diabłami.

Najważniejszy głos w tej kwestii ma jednak rodzina Glazerów, która jest właścicielem Manchesteru United.

Daily Star informuje, że jedna z liczących się osób w zarządzie Czerwonych Diabłów optuje za kandydaturą Jose Mourinho. Z klubem z Old Trafford łączony jest także Pep Guardiola, który po zakończeniu sezonu odejdzie z Bayernu Monachium.


TAGI


« Poprzedni news
Smalling: Tylko my możemy odmienić swoją sytuację
Następny news »
Oficjalnie: Valdes wypożyczony do Standardu Liège

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (88)


MU1212: lepiej niech odejdzie to samo było z Mourinho i co było potem ? zwolnili go
» 25 stycznia 2016, 18:49 #77
Klimaa: LVG jest z nami dobre 1,5 roku i niestety przez ten czas nie da zauważyć się jakiegoś postępu. Zawodnicy są inni - mógł kupić kogo chciał, wydał dużo pieniędzy a niestety nie potrafimy być systematyczni. Być może LVG po prostu nie pasuje do tego co nasz klub ma prezentować na boisku.
» 24 stycznia 2016, 23:54 #76
kralo11: Glazerowie chyba nie chcą płacić dla LvG za to że go zwolnią i po cichu liczą że sam to zrobi wtedy nie trzeba mu będzie płacić kasy którą by zarobił trenując nas przez kolejne 1,5 roku. Z DC wygramy i znowu LvG zostaje bo Dobrze grał zespół.... tak nie może być on niszczy indywidualności dla tego np Depay nie gra tak jak powinien. Chce ściągać kreatywnych zawodników tylko po co ? Skoro i tak zrobi z nich przeciętnych graczy nawet jakbyśmy kupili Ronaldo i Messiego to nic by nie dało Messi grał by na lewej obronie bo jest szybki i lewonożny a Ronaldo na SO bo jest wysoki taka jest filozofia piłkarze nie mogą grać na swoich pozycjach bo proces. Jedyne rozsądne wyjście pożegnać LvG dla dobra klubu i samego Louisa. Chcę aby United grali w piłkę na poziomie ale nie wierzę że stanie się to za czasów vG.
» 24 stycznia 2016, 23:05 #75
lvgisthebest: Uważam, że Lvg ma w swojej talii talenty, które wkrótce wystrzelą.Chodzi mi szczególnie o Antonio Valencie, Memphisa, Ashleya(myślę że dałby sobie radę nawet w Barcelonie i bez problemu grał w podstawie kosztem zawodnika x lub y)
» 24 stycznia 2016, 19:05 #74
lvgisthebest: Absolutnie N I E ! Jak myślisz kto lepszy jest na rynku? Mourinho postawi autobus, więc nic sie nie zmieni.. Powtarzam to jeszcze raz : Lvg to najlepszy szkoleniowiec na ten moment!
» 24 stycznia 2016, 18:34 #73
HarryBrown: Ed ma nadzieję bo latem znowu będzie można wydać ze 200-300 baniek funtów z czego na pewno ładny procencik wykręcą dla siebie Ed i LvG.
» 24 stycznia 2016, 17:45 #72
soldier: Woodward powinien razem z Holendrem wylecieć na zbity pysk.
» 24 stycznia 2016, 17:04 #71
GandiGanda: Są napewno jakies plusy z pracy tej pary, np. jak Van Gaal dobrze to wykminił i z Edkiem i zrobili Real jak chcieli przy transferze De Gea'i.
vG powinien odejsc bez zadnych złudzeń ale Edwarda zostawmy :D
» 24 stycznia 2016, 18:38 #70
DevoMartinez: Eda nikt nie wywali. Przez Glazerów traktowany jak członek rodziny. A LvG to karta zagrana przez Eda więc będzie go bronił ile się da. On taka gra o wpływy w klubie. :) Niestety jak zaczynaja rzadzić pieniadze to odbija się to najbardziej na tych maluczkich tutaj kibicach.
» 24 stycznia 2016, 22:22 #69
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2016 16:09

Smutne to, ale prawdziwe, zarząd United to najsłabszy zarząd spośród wszystkich topowych klubów, takiej amatorszczyzny, to nie ma nigdzie, w Barcelonie, Juventusie, Bayernie, nikt by nie dopuścił do tego, co się wyrabia u nas już od jakiegoś czasu.
Ciekawe czy będą jakieś konsekwencje, zmiany w zarządzie, na stanowisku CEO, ponieważ moim zdaniem powinny być, a Glazerowie jak zostanie uszczuplony ich portfel, może w końcu pójdą po rozum do głowy...
Ed sprawdzał się znakomicie jako gość od kontraktów sponsorskich, ale jako gość który ma zdecydowanie więcej obowiązków, nie sprawdza się i powinien zostać zwolniony, drugi raz dokonał złego wyboru co do trenera, a na dodatek nie chce się do tego przyznać, do tego dodajmy, że każdy transfer który przeprowadzał, był praktycznie przepłacony, a niektóre nawet bardzo grubo, + transfery z klubu w cenie promocyjnej, nic nie przemawia za tym, żeby to Ed dalej był naszym CEO.
» 24 stycznia 2016, 16:06 #68
dev13: Zarzad United jest niekonsekwentny jak na wzmocnienia byle jakich grajkow wydaja setki milionow a managera wzieli wypalonego ktoremu nawet stac sie nie chce przy linii przyzwyczajonemu do zarzadzania kadrami zamoznych klubow a trafilo sie United gdzie nie mam ani kadry ani kasy :P
» 24 stycznia 2016, 15:10 #67
UrbannLegend: Ed jest niepoważny. Van Gaal ma nóż na gardle od jakiegoś czasu i nawet teraz nie udało mu się chociażby odrobinę odmienić stylu gry - który jest miałki, brzydki i nieskuteczny. To droga donikąd.
» 24 stycznia 2016, 14:56 #66
soldier: To, że jest to człowiek niepoważny to już widać było w czasie przepłacania za Fellainiego. Cała nasza polityka transferowa za tego dyzmy to farsa.
» 24 stycznia 2016, 17:05 #65
Diabelred: Musialby sie cud stac, zeby nagle nasza gra sie drastycznie odmienila, patrzac na to, ze praktycznie z miesiaca na miesiac gra wyglada coraz gorzej, Z LFC jeden strzal celny, ktory dal mocno fartowne zwyciestwo, z Swietymi 1 strzal celny Blinda z 30 czy 40 metrow, takze o czym my mowimy... Jedyne na co moze liczyc LVG to, to, ze Leicester badz Tottenham wpadna w jakis gleboki kryzys, przez co nasze zdobycze punktowe, na zasadzie wygrana, przegrana, remis i tak w kolko jakims cudem dadza nam to 4 miejsce, dajace LM, dzieki czemu z automatu pewnie Holender utrzyma posade.
» 24 stycznia 2016, 14:22 #64
lvgisthebest: Nie ma lepszego szkoleniowca na ten moment niż LvG!!
» 24 stycznia 2016, 13:42 #63
RonaldoNaniBack: Nie wiem co bierzesz, ale bierz pół
» 24 stycznia 2016, 14:00 #62
DolphZiggler: *gorszego
» 24 stycznia 2016, 14:01 #61
lvgisthebest: Jest bardzo utytułowanym szkoleniowcem, no fakt nie oddają wielu strzałów ale są skuteczni.
» 24 stycznia 2016, 14:15 #60
lvgisthebest: Sukcesy szkoleniowe

mistrzostwo Holandii 1994, 1995 i 1996, Puchar Holandii 1993, Superpuchar Holandii 1993, 1995 i 1996, Puchar UEFA 1992, Puchar Mistrzów 1995, Puchar Interkontynentalny 1995 oraz Superpuchar Europy 1996 z Ajaxem
mistrzostwo Hiszpanii 1998 i 1999, wicemistrzostwo Hiszpanii 2000 oraz Puchar Hiszpanii 1998 z Barceloną
mistrzostwo Holandii 2009, wicemistrzostwo Holandii 2006 i finał Pucharu Holandii 2007 z AZ Alkmaar
mistrzostwo Niemiec 2010, Puchar Niemiec 2010 i finał Pucharu Mistrzów 2010 Superpuchar Niemiec 2010 z Bayernem
brązowy medal Mistrzostw Świata 2014
Faktycznie bardzo małe osiągnięcia XD
» 24 stycznia 2016, 18:48 #59
manchester1878r: Teraz to zagramy hm... kim ?
Plaga kontuzji.
Toniemy.
Koniec Stycznia a wzmocnień żadnych.
» 24 stycznia 2016, 13:41 #58
lvgisthebest: O czym wy mówicie ludzie? Lvg daje naszej drużynie więcej niż Moyes.. Ja widzę znaczący progres w grze. Kibicuje temu klubowi od 1995 roku i nie widziałem tak świetnej gry. Obrońcy grają znakomicie, praktycznie cały czas nacieramy na przeciwnika. Dajmy mu czas!
» 24 stycznia 2016, 13:40 #57
jajecko: Nie. Obrońcy grali znakomicie na początku. Teraz w sumie obrońców już nie mamy, a do tego zawodnicy w obronie nie są już tak skuteczni. Atak jak leżał, tak leży. Co z tego, że nacieramy, skoro nic z tego nie wynika? To troche taki odwrotny autobus, tyle, że ze słabszymi wynikami
» 24 stycznia 2016, 18:33 #56
lvgisthebest: Mądrze mówisz Kolego. Jednak z tą obroną się nie zgodzę, ponieważ gra tam rewelacyjny Blind, a Bortwickh-Jackson jest zawsze gotowy do gry na najwyższym poziomie. Za to w ataku mamy bramkostrzelnego Wayne i Antonego. Wspiera ich znakomity Depay i Ashley.
» 24 stycznia 2016, 18:42 #55
lvgisthebest: Sukcesy szkoleniowe

mistrzostwo Holandii 1994, 1995 i 1996, Puchar Holandii 1993, Superpuchar Holandii 1993, 1995 i 1996, Puchar UEFA 1992, Puchar Mistrzów 1995, Puchar Interkontynentalny 1995 oraz Superpuchar Europy 1996 z Ajaxem
mistrzostwo Hiszpanii 1998 i 1999, wicemistrzostwo Hiszpanii 2000 oraz Puchar Hiszpanii 1998 z Barceloną
mistrzostwo Holandii 2009, wicemistrzostwo Holandii 2006 i finał Pucharu Holandii 2007 z AZ Alkmaar
mistrzostwo Niemiec 2010, Puchar Niemiec 2010 i finał Pucharu Mistrzów 2010 Superpuchar Niemiec 2010 z Bayernem
brązowy medal Mistrzostw Świata 2014
» 24 stycznia 2016, 18:44 #54
lvgisthebest: Faktycznie bardzo małe osiągnięcia XD
» 24 stycznia 2016, 18:47 #53
fetraini: Podzielony to może być rząd w sprawie ustawy. Ten oto news to stek bzdur. Zarząd begranicznie ufa naszemu wielkiemu bossowi. Tak było, jest i będzie do końca jego kadencji.

To jest fakt.

Tak więc nie spełni się marzenie kibiców będących, w błędzie tj. nie cierpiących van Gaala, Holender utrzyma posadę, filozofia się wypełni, proces się zakończy i znowu będziemy na szczycie. To wszystko dzięki Louisowi mimo, iż gdy będziemy ponownie zdobywać trofea jego w klubie już nie będzie.

Zarząd wie, że porażki są wkalkulowane w filozofię, dlatego Louis zachowa swoją posade, nawet, gdy opuścimy pierwszą połowę tabeli. To co dzieje się teraz jest mało istotne. Ważne, że od sezonu 2017 / 2018 znowu będziemy wielcy.

Jestem fetraini. Posiadam niesamowitą mądrość i widzę więcej niż wszyscy. Ja stwierdzam fakty i odkrywam niekiedy bolesną prawdę. Ale do niczego nie przymuszam. Ja mogę was tylko zaprowadzić do rzeki z wiedzą. Ale to od was zależy, czy będziecie z niej pić.
» 24 stycznia 2016, 13:34 #52
f4nMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2016 13:30

Luis Van Gal to tylko trener. Człowiek, który do piłkarzy jest szefem i tylko szefem. Ferguson był szefem, ale i też człowiekiem. Zawsze była wspólna radość z odnoszenia sukcesów, była ta więź pomiędzy piłkarzami a trenerem.
Taką więź można zobaczyću Jurgena Kloppa, taką można zobaczyć po ostatniej bramce:
https://w ww.face book.c om/greatestsportingmoments/videos /592841397550350/
[3 spacje]
Murinho też jest piłkarzem który potrafii zawiązać tą więź z piłkarzami, na pewno w Mediolania, gdzie piłkarze płakali przy jego odejściu. Mimo wszystko Chelsea, gdzie jednak pod koniec było z tym gorzej. Bo Murinho nie potrafii przegrywać, szuka winnych. Mimo tej złej wady chce go u nas. To odpowiedni człowiek, inni niedostępni [Klopp]
» 24 stycznia 2016, 13:29 #51
tom93: Jeśli pozwolą mu dokończyć sezon, to 8 mejsce - to maks, co nas czeka. Zespół nie będzie wygrywał regularnie, skoro nie oddaje strzałów na bramkę. Wszystko co się dzieje już od dobrych dwóch miesięcy to strata czasu. Zacząłem tęsknić za 1000 bezsensownych dośrodkowań w pole karne i taktyce: a nóż coś wejdzie. Przynajmniej się dało to oglądać, nie to co teraz. Dochodzę do wniosku, że wobec Moyesa zachowano się naprawdę nie w porządku. Tamten pregrał ze 2 mecze i już fama, a ten uciułał wtedy chyba 2 punkty w 8 meczach i "trzeba mu dać szansę". Żałosne.
» 24 stycznia 2016, 13:20 #50
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2016 13:14

Ciasno się zaczyna robić w tabeli. Po piętach drepczą nam:
6. West Ham United 36
7. Liverpool 34
8. Southampton 33
9. Stoke City 33

Tu już nie ma czasu na żadne kompromisy. W przypadku porażki czy remisu w następnym meczu vG powinien polecieć z automatu.
» 24 stycznia 2016, 13:14 #49
Martwica: Jestem za tym żeby dokończył sezon i został rozliczony po sezonie.
» 24 stycznia 2016, 13:09 #48
Wave: Ja jestem za tym zeby ludzie tak p... znalezli sobie inny klub do kibicowania, no chyba ze jestes z Live, City czy skads tam indziej to ok, wtedy rozumiem przeslanie
» 24 stycznia 2016, 15:06 #47
fan2105: Kazdy ma prawo do wypowiadania sie,wiec ta krytyka jest owocem glupoty.
» 24 stycznia 2016, 16:20 #46
Wave: otoz to
» 24 stycznia 2016, 17:29 #45
jajecko: Tego sezonu już nikt nie uratuje (chyba że sama drużyna razem z LvG), też uważam, że zwolnienie trenera jest teraz bez sensu. Jak już kogoś nowego wprowadzać to od lata. Na spokojnie, od początku, z czasem na przygotowanie.
» 24 stycznia 2016, 18:36 #44
lvgisthebest: jajecko~
Martwica~
Popieram
» 24 stycznia 2016, 18:46 #43
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2016 12:43

Ferie trwają w najlepsze a dziecinada na tej stronie jest straszna u niektórych.
» 24 stycznia 2016, 12:43 #42
zbanowany5x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2016 12:44

Patologia która toczy klub ma 2 zródła
1. Odejście SAF-a rzecz jasna
2. Odejście Gila

Ta druga jest tu chyba decydująca bo osobnik który przejął jego obowiązki czyli Ed W. to może sie nadaje, ale tylko do negocjacji ze sponsorami i nic więcej.
Decyje tego pana to ciąg załosnych personalnych pomyłek i przepłaconych transferów.
W zasadzie Ed powinien usłyszeć zarzut o defraudacji klubowych pieniędzy bo to za ile kupił i kogo kupił woła o pomstę do nieba.
Tu trzeba natychmiast odsunąć go od decyzji personalnych i transferowych po będzie tylko gorzej ktokolwiek by nie był trenerem.
Co do LVG to jedyne co zrobił dobrego to przewietrzenie szatni z zasiedziałych drewniaków.
Problem tylko w tym, że na ich miejsce sprowadził wcale nie lepszych przepłacając za każdego co najmniej 3x
Tyle.
» 24 stycznia 2016, 12:42 #41
JohnnyCross: Jakiś szmatławiec pisze, że Ed chce zostawić LvG, a wy to łykacie.
» 24 stycznia 2016, 12:36 #40
Kundziu: Nie płaczcie tyle ;) Zwolnią to zwolnią, nie to nie. Wasze zawodzenie niczego nie zmieni ;)
» 24 stycznia 2016, 12:36 #39
tomek23717: Wszyscy o Mourinho, a ktore miejsce ma Chelsea obecnie xD
» 24 stycznia 2016, 12:33 #38
RonaldoNaniBack: Jak go nie zwolnią i Mourinho przejdzie nam koło nosa to powinniśmy wywalić cały zarząd przecież Ludwiczek jest gorszy niż Moyes co udowodnił wczoraj razem ze swoim pupilkiem Dawidem Podsiadło... Błagam wywalić go...
» 24 stycznia 2016, 12:23 #37
jamaj05: Ludzie ile wy macie lat, zeby pisac dawid podsiadlo, slepy, jednonogi, kulawy, afro...

Macie jakiś slang w tych swoich gimbazjach i podstawówkach, ale pisanie o tym na stronach o MU jest żenujące...

To ani nie śmieszy, ani nie jest super zjawiskowe, a pod każdym newsem ludzie to wypisuja

wtf?
» 24 stycznia 2016, 12:38 #36
RonaldoNaniBack: Ja tego nie wymyśliłem to komentatorzy na NC + tak mówią
» 24 stycznia 2016, 13:27 #35
TheRipper: Akurat ślepy w stosunku do Blinda brzmi śmiesznie xD Tak samo jak młody na Younga. Albo Pijący wodę na Drinkwatera. Luz.
» 24 stycznia 2016, 14:09 #34
RedRevolta: Ciekawe ile jeszcze meczów musimy przegrać żeby zarząd przejrzał na oczy, oby nie obudzili się z ręka w nocniku.
» 24 stycznia 2016, 12:22 #33
cnk: nie wyjebia go, bedziemy czekac do konca sezonu z nadzieja ze zatrudnimy pepa a pewnie skonczymy w tabeli gdzies gleboko w dupie, pep nie przyjdzie i bedziemy sie prosic mourinho, ktory juz bedzie mial sto innych ofert i bedzie wybrzydzal przez co znow damy komus kosmiczny kontrakt
» 24 stycznia 2016, 12:11 #32
DevilFan: Gil wróć!
» 24 stycznia 2016, 12:08 #31
jajko22: Ed ! Nie idź ta drogą !
» 24 stycznia 2016, 12:00 #30
Misiek87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2016 12:00

Ja nie wierzę w van Gaala, nie wierzę w odrodzenie zespołu w tym sezonie. Gra jest tragiczna, katastrofalna, piach jakich mało i nie wiem jak to jeszcze nazwać. Na dodatek...zaliczamy więcej urazów niż bramek. Nie wiem czy się śmiać czy płakać, przykład: 0-1 z Soton (0 goli, 1 chyba celny strzał, jeden uraz - Darmian).
» 24 stycznia 2016, 11:59 #29
night76: do wywalenia poki mamy tydzien czasu jeszce:
1.Van Głąb
2.Januzaj, Lingard, Fellaini
3.Kupienie Hulka. facet to kon. silny jak tur i do PL idealny i PS byloby obstawione.
4.Kupienie Dragovica
5.Wymiana Matriala na Varana. Tak mili panowie. Poki Real moze jeszcze transferowac zaproponowac im ta wymiane. Matrial nigdy nie wywali Roo ze skaldu taka prawda, a nigdy United nie bedzie gralo 2 napastnikami.
» 24 stycznia 2016, 11:49 #28
Unitedman: Zgadzam się tylko z 4
» 24 stycznia 2016, 11:54 #27
kubaks16: Z tym 5 pkt to nie wiem czy ironia czy serio boje sie myślec co bierzesz ale bierz pół..

Roo ma przed sobą 5/6 lat grania za tyle czasu nasz Martial moze stać sie najlepszym na świecie bo nikt mi nie powie ze nie ma ku temu predyspozycji skoro 19-sto letni chłopak ciągnie gre United juz teraz to mozemy sie tylko domyślać na jakiego formatu zawodnika moze on wyrosnąć to by był strzał w kolona jak z pewnym Francuzem u nas w składzie.

Hulk hmm wartość rynkowa 37 mln w tym roku 30 lat czy nie ma prawdopodobieństwa ze skoczylo by sie to jak z RVP czyli pogra 2 lata a pozniej musimy sie pomału żegnać bo młodość nie wieczność a i warto zaznaczyć ze Holender był tańszy.

Wywalić młodzież zeby kupić starszych ciekawy pomysł na United jedynie zgodzę sie z wywaleniem Fellainiego.
» 24 stycznia 2016, 12:03 #26
Trz: Roo ma 5/6 lat grania wg Ciebie ? chyba w Chinach albo mls...
» 24 stycznia 2016, 12:13 #25
Muuuuuuuuuuu: Popatrz na Martiala potem na Lewandowskiego i przemyśl to jeszcze raz. Martial tak samo jak Lewy jest silny, szybki, dobrze trzyma piłkę, ma świetną technikę, gra spokojnie, dobrze rozgrywa i podaje a do tego jest od Roberta wiele młodszy. Jeśli LvG go nie zwali to może być najlepszy napadzior świata za kilka lat. A Roo powoli zbliżą się do emerytury.
» 24 stycznia 2016, 13:02 #24
night76: Takich matriali jest na swicie z 10, a Varan jeden i tylko na taka wymiane zgodzi sie Real.
To samo bym z Realem w tym tygdoniu wymienil De Gea na Bale i od razu kupil Butlanda. Panowie prawda jest taka, ze trzeba wiedziec kogo kupowac a kto jets nie do ruszenia. a nie do ruszneia jest obecnie Ronney, a Matrial na skrzydle to dramat. Wiec co lepsze? SWIETNY OBRONCA, czy koles co moze za 2-3 lata dopeiro wejdzie jako 1 napastnik do United jak odejdzie Ronney.
» 24 stycznia 2016, 16:01 #23
night76: kOLEGO.. to daj Lewandowskiego do United i facet zgninei w tlumie. Tam mu podaja,dlatego strzela bramki. Daj lewego do np Hanoveru i stanie sie jednym z wielu. Daj lewgeo do Barcelony a strzeli 60 bramek bo dostanie 60 podan idelanych. taka jets parwda. a matrail na skrzydle MA PODAWAC.. A NIE JEMU BEDA PODAWAC.dlatego dopoki matrail gra jako LS nic z niego nie bedzie.
» 24 stycznia 2016, 16:03 #22
GandiGanda: Człowieku jak ty nawet nie potrafisz dobrze wymienic z nazwiska graczy United a twierdząco uważasz sie za dobrego skauta. Sluchaj Butland leci dobrze w tym sezonie sprawdziłby sie, ale jesli jest szansa ze zostanie + patrząc na fakt ze Real otrzymał bana transferowego mysle ze De Gea zostaje.wymianka za Martiala to w ogole pomyłka, Varane nie gra regularnie i nie wiadomo czy by stworzyli dobra pare ze Smallingiem za to np Stones napewno.
» 24 stycznia 2016, 18:35 #21
lukmar16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2016 11:42

Ja na dzien dzisiejszy widzę tylko dwie racjonalne opcje:
1) LvG zostaje zwolniony (sam raczej nie byłby tym faktem zaskoczony bo chyba ślepy i głupi nie jest i widzi co się dzieje) i zarząd zatrudnia Jose Mourinho który pomimo ostatnich niepowodzeń moim zdaniem nadal jest jednym z najlepszych w swoim fachu a do tego ma "charakter" jaki jest potrzebny na Old Trafford.
2) Do końca sezonu drożynę prowadzi Ryan Giggs a później zatrudniamy Pepa Guardiole (no chyba że Ryan okaże się trenerskim objawieniem tak jak swego czasu Pep).
Myśle że po zmianie trenera w tym momęcie gorzej niż jest być nie może bo itak przy obecnym tylko ztaczamy się w dół...
Przez 1,5 roku tylko Smalling zaliczył progres no i David de Gea gra na swoim najwyższym poziomie, reszta zdecydowanie poniżej normy.....
» 24 stycznia 2016, 11:38 #20
Timmy: Myślę, że nic się zmieni. Skoro LVG nie wyleciał po serii grudniowej, to nie ma takiej serii po której by wyleciał. Tak długo, jak MU ma matematyczne szanse na TOP4/mistrza, LVG zostanie na stołku.

Co matematyki:

- mamy 10pkt straty do lidera
- 13 zespół w tabeli (West Brom) ma do nas 9pkt straty.

W którym kierunku patrzycie?
» 24 stycznia 2016, 11:38 #19
GandiGanda: Az sobie obczaje terminarz Premier League bo to w sumie ciekawe. Van Gaal powinien wylecieć ale bardzo prawdopodobne jest ze zostanie do konca sezonu. No to ktos bedzie musial ogarnac niezly syf po wakacjach bo ta nasza armia walczy patykami ktorych trzeba sie pozbyc.
» 24 stycznia 2016, 18:28 #18
Domelo: Co on tu jeszcze robi? Pytam się?
» 24 stycznia 2016, 11:33 #17
RozbawionyPepit: Jak to w futbolu wszystko szybko się zmienia. Jakiś czas temu wszyscy hejtowali Eda, a latem już klepali go po plecach i zachwycali się, jakie to świetne transfery zrobił. Minęło parę miesięcy i znowu wszyscy chcą go na taczkach wywozić.
» 24 stycznia 2016, 11:27 #16
romario11: nie wiedza co maja zrobic niech zrobia referendum kurde... to sie dowiedza co sadza fani i kibice.... banda sie znalazla zarzadcow klubu ktory tonie jak Titanic
» 24 stycznia 2016, 11:21 #15
Slawek7: Ed taki sam rak jak Vg.
» 24 stycznia 2016, 11:20 #14
romario11: TO JESZCZE GO NIE ZWOLNILI ?? Ten Zarzad to kpina, Absurd
» 24 stycznia 2016, 11:18 #13
joyrider: Moim zdaniem to oni mają dżentelmeńską umowę, że Van Gaal nie zostanie zwolniony teraz, za to sam poda się do dymisji po zakończeniu sezonu. Inaczej sobie nie umiem tego wytłumaczyć...
» 24 stycznia 2016, 11:09 #12
Trz: więc przez ich umowe mamy do końca sezonu oglądać jak te łajzy człapią po boisku jak za kare bez żadnej iskry, agresji, woli walki/zwycięstwa?
» 24 stycznia 2016, 11:17 #11
kckMU: ten cały burdel pokazuje, że nie tylko odejście Fergusona jest tu problemem.

wszyscy dobrze wiedzą kogo mam na myśli...
» 24 stycznia 2016, 11:09 #10
Trz: ich odejście w jednym momencie jest naszą tragedią
» 24 stycznia 2016, 11:13 #9
Trz: tak ogólnie to wszystko wina Fergusona i Gilla że jesteśmy w takim miejscu jakim jesteśmy.
» 24 stycznia 2016, 11:05 #8
gaucho2015: TO ED NISZCZY NASZ KLUB NIE VAN GAAL.
» 24 stycznia 2016, 11:04 #7
Muuuuuuuuuuu: Może mieć nadzieję, że będą wyniki ale jak może mieć nadzieję na lepszy styl? To jest właśnie styl do jakiego dążył LvG. I tak wiele zmienił pod naporem opinii publicznej. Nie ma już nieszczęsnego 352, Rooney nie gra w pomocy, ostatnio nawet pojawiają się podania prostopadłe oraz rajdy z piłką co musi strasznie boleć LvG. Strzałów zza pola karnego też pewnie Rooneyowi, Blindowi i Herrerze nie wybaczy.
Ostatnio nawet cofnął Herrerę do środka i grał tylko 1 defensywnym pomocnikiem. Czyli krok po kroku wycofuje się ze swojej filozofii ale czyni przy nim taki chaos, że jakoś piłkarze nie mogą się w tym połapać.

Widzieliście ile razy w ostatnim meczu były sytuacje gdy Marial i Lindgard byli po prawej stronie a po lewej biegał Jackson? To wygląda bardziej jak kabaret a nie zespół piłkarski.
» 24 stycznia 2016, 11:01 #6
Trz: żaden Józek czy Pepik, tylko Alfons(Simeone)
» 24 stycznia 2016, 10:58 #5
JackHarper: Edek pociągnie nas na samo dno, jest równie słaby co vG.
» 24 stycznia 2016, 10:51 #4
Wazza777: nie da się ukryć że takie wnioski nasuwają się same....
» 24 stycznia 2016, 11:30 #3
soldier: Dokładnie.
» 24 stycznia 2016, 17:06 #2
simsonson: "Tymczasem Ed Woodward, wiceprezes wykonawczy United, wciąż ma nadzieję, że Louis van Gaal zanotuje z zespołem mocny finisz sezonu."
Ed Ty już więcej nie pij, trzeźwiej chłopie bo czas ucieka.
» 24 stycznia 2016, 10:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.