Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Owen: Van Gaal jest pod ogromną presją

» 9 grudnia 2015, 01:25 - Autor: Rio5fan - źródło: dailymail.co.uk
Michael Owen jest przekonany, że w Manchesterze United powinno dojść do kompleksowej analizy obecnego stanu rzeczy po odpadnięciu z Ligi Mistrzów.
Owen: Van Gaal jest pod ogromną presją
» Michael Owen ma poważne zastrzeżenia dotyczące polityki transferowej Manchesteru United
Czerwone Diabły jako pierwsze trafiły do siatki w konfrontacji z Wolfsburgiem, jednak ostatecznie spotkanie zakończyło się wynikiem 3:2 dla gospodarzy.

- Manchester United gra słabo co tydzień. Nie chodzi tylko o mecz z Wolfsburgiem, ostatnich osiemnaście miesięcy było poniżej oczekiwań. Louis van Gaal jest pod ogromną presją. Zespół ma Ligę Europy oraz dobre losowanie w Pucharze Anglii, co może być ich ostatnią szansą. Na Old Trafford powinni sobie jednak zadać kilka fundamentalnych pytań - powiedział Owen.

- Klub prawdopodobnie znów wyda mnóstwo pieniędzy w najbliższych oknach transferowych. Trzeba jednak zadań sobie pytanie, czy przy inwestowaniu można polegać na Louisie van Gaalu. Nie patrzę tylko na ten jeden wieczór, biorę pod uwagę całą kadencję Van Gaala. Wydano wtedy ponad 250 milionów funtów.

- Czuję, że po tych inwestycjach skład jest gorszy, niż był wcześniej. Piłkarze, którzy opuścili Old Trafford w czasie pracy Holendra mogliby spokojnie pokonać jego drużynę. W obronie grali Rafael, Vidić, Evans i Evra. Dalej Nani, Kagawa, Cleverley, Van Persie i Chicharito. Do tego trzeba dodać Januzaja i Welbecka - podkreślił Anglik.

- Do tej jedenastki w polu dostaliby się prawdopodobnie tylko Smalling i Carrick. Myślę, że piłkarze, którzy odeszli są lepsi o tych, jacy grali w Wolfsburgu. A to wszystko po tak kolosalnych inwestycjach - zakończył były napastnik United.


TAGI


« Poprzedni news
"Z przeciętnym zespołem dostajesz przeciętne wyniki"
Następny news »
Van Gaal: Cokolwiek powiem, będzie złe

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (26)


Fenek: Tzn kilku zawodników odeszło bez względu na vG inni jak chociażby Clev czy Welbs dobrze, że odeszli. Należy sobie jednak zadać pytanie kogo my kupujemy. Przecież vG ewidentnie nie wie kogo ma kupić. (a nasze obecne transfery nie wniosły nowej jakości do drużyny)
Romero - ok przyszedł za darmo. Raczej 1 bramkarzem nie będzie ale ok +
Rojo - to nie klasa MU to typowy średniak, ani z niego LO ani ŚO -
Blind - ok wyrabia się ale raczej jest wzmocnieniem składu niż graczem podstawowej "11" +
Darmian- jak narazie kilka dobrych spotkań a później lipa. Dobra jest nowy, nowe otoczenie itp itd poczekamy zobaczymy na razie jednak wielkiego wzmocnienia nam nie dał -/+
Bastian - spoko ale miał być wzmocnieniem drużyny tym czasem okazuje się, że to nasz nowy lider. Tylko, że ten lider za 2/3 sezony będzie pewnie grał coraz słabiej a my będziemy szukali kogoś nowego. Mimo wszystko oceniam na +
Morgan - zdecydowany plus chyba jeden z najlepszych zakupów vG. +
Depay - o ile jego forma jest daleka od oczekiwań a sam fakt, że vG liczył na to, że Memphis będzie się w PL prezentował równie dobrze co w Eredivisie jest śmieszne. Na chwilę obecną nie jest wzmocnieniem składu (chociaż cieszę się z jego przybycia na OT ) -
Di - zrobili z niego zapchajdziurę w ofensywie i po roku sprzedali -
Martial - robią z niego zapchajdziurę w ofensywie (oby go nie sprzedali) +

Po 1,5 roku i wydaniu masy kasy. Nadal nie mamy klasowego ŚO, musimy raczej szukać kolejnego PO/LO, vG powtarza, że chce szybkich skrzydłowych więc potrzebujemy LP i PP. Nie mamy klasowego rozgrywającego więc też potrzebujemy ŚPO, no i oczywiście potrzebujemy rasowego napastnika, a na dodatek za 2 lata i Carrick i Bastian będą myśleć o emeryturze więc i tu warto się już za kimś rozglądać bo samym Morganem daleko nie zajedziemy.
vG miał przygotować szatnie dla kolejnego managera ale na chwilę obecną to ona raczej jest w tym samym miejscu co była na początku. Dziwne jest to, że wszyscy już to widzą tylko ten idiotyczny zarząd jest zadowolony.
» 9 grudnia 2015, 11:30 #25
pequ89: Zgadzam się. LvG wydał grube miliony na przeciętniaków, którzy dodatkowo nie są ze sobą zgrani. Lepiej byłoby poukładać poprzedni skład i ewentualnie dokupić 2,3 solidnych grajków. Tak zawsze robił SAF i to zawsze zdawało egzamin. Teraz znów będzie okno i znów 200 baniek pójdzie. A efekt będzie pewnie mizerny...
» 9 grudnia 2015, 09:00 #24
Reusik2: Ale co chciałeś układać z poprzedniego składu po odejściu: Evry,Rio,Vidicia,Giggsa?
» 9 grudnia 2015, 09:29 #23
MU1212: Ja czekam aż zarząd wywali Van Gaala to będzie lepsze niż wygranie w Totka
» 9 grudnia 2015, 07:44 #22
Kuntakinte: Może w klubie ktoś wkoncu otworzy oczy i zwolnia trenera
» 9 grudnia 2015, 05:42 #21
Kilerek7: No w końcu Owen mnie popiera, wydaliśmy miliony w błoto i czas się do tego niestety przyznać.
» 9 grudnia 2015, 02:45 #20
wmb035: Rafael - za słaby fizycznie na ligę angielską, w Lyonie też się nie przebija do składu,
Vidić - sam chciał odejść, poza tym ostatni sezon był słaby w jego wykonaniu,
Evans - no tu już Owena poniosło, piłkarz tak słaby, że nie chcieliby go nawet w Dzierżążni,
Nani - wieczny talent, który miał grono wyznawców wierzących, że jest mistrzem techniki, która jednak drużynie nic nie dawała,
Kagawa - jego trochę szkoda, ale Mata strzela więcej i asystuje, Japończyk jest po prostu stworzony do Borussii,
Cleverley - bez komentarza,
Van Persie - dwa ostatnie sezony (czyli 2 z 3) spędził na truchtaniu po boisku, skoro jego rodak uznaje, że się nie nadaje, to możemy być pewni, że tak jest,
Chicharito - waleczność i nic więcej, nie był gwarancją goli,
Welbeck - jak to dobrze, że go nie ma u nas,

Skład mamy bardzo dobry, z wieloma młodymi i utalentowanymi zawodnikami. LVG pozbył się najgorszych i za to mu jestem wdzięczny. Jeszcze zobaczą wszyscy, że odniesie z MU sukces.
» 9 grudnia 2015, 01:48 #19
kckMU: Rafael za słaby fizycznie? lol
» 9 grudnia 2015, 01:52 #18
wmb035: No kolosem to on nie jest, chociaż jego trochę mi szkoda, bo wg mnie nadawał się do kombinacyjnej piłki.
» 9 grudnia 2015, 01:58 #17
Domelo: Varela jeszcze słabszy.
» 9 grudnia 2015, 01:59 #16
wmb035: Dlatego zagrał dopiero, gdy był ogrom kontuzji.
» 9 grudnia 2015, 02:03 #15
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2015 07:26

Varela był dopiero 3 w kolejce.Mieliśmy na PO Darmiana i Valencje a na Lo Shswa Rojo
» 9 grudnia 2015, 07:23 #14
Domelo: Teraz wypadł Smoła to ja już nie wiem co to będzie, jeszcze brakuje by DDG wypadł.
» 9 grudnia 2015, 07:43 #13
soldier: "Rafael - za słaby fizycznie na ligę angielską,"
"Nani -wieczny talent (...)e jest mistrzem techniki, która jednak drużynie nic nie dawała,"
I prawdziwa "perełka":
"Chicharito - waleczność "
Zajmij się chłopcze komentowaniem zawodów w bierki.
» 9 grudnia 2015, 08:16 #12
Szilk: Najbardziej dziwne i zastanawiające jest to, że większość tych zawodników w nowych - dobrych klubach zaczęło grać i strzelać bramki, albo wychodzić w pierwszych składach - mam na myśli : Evansa, Kagawę, Welbecka, Chicharito, Cleverleya, Evrę, Zahę - w M.U. grali piach tak jak cały zespół wtedy i teraz. To najlepszy dowód na to, że zespół jest źle ustawiony i źle nastawiony do gry, a winę za to ponosi Van Gaal w 100 %, podobnie jak wcześniej Moyes . Obaj trenerzy okazali się niewypałami i wielkość oraz kilkunastoletnie pasmo sukcesów Klubu ich przerosło - dlatego trzeba dokonać błyskawicznej kolejnej zmiany na tym stanowisku - postawiłbym na Giggsa i byłe legendy M.U. jakie on sobie dobierze do tej roboty. Tu nie trzeba nowej filozofii futbolu - tu trzeba młodości i kontynuacji pracy SAF-a.
» 9 grudnia 2015, 08:37 #11
fant0mas: Kompletnie się z tym nie zgadzam!
- Rafael był twardo grającym i bardzo szybkim obrońcą! facet stworzony do kombinacyjnej gry. problemem były jedynie częste urazy. nie uważam żeby był gorszy od Darmiana za którego wydaliśmy sporo pieniędzy
- Vidić? ok tu masz rację
- Nani po poworocie ze Sportingu (gdzie prezentował się super) nie dostał szansy zaprezentowania swoich umiejętności. Brakuje nam takiego racza jak on, który poza tym że robi wiatr na skrzydle (jak depay czy lingard) potrafił dobrze dośrodkować i przede wszystkim wygrywać pojedynki 1 na 1 robiąc przewagę na skrzydłach z czym mają problemy dwaj wymienieni przeze mnie, a obecnie podstawowi nasi zawodnicy.
- Kagawa? trudno ugryźć ten temat świetny zawodnik. u nas po prostu nie ma dla niego miejsca. gość gra kombinacyjnie, dużo na jeden kontakt, a u nas może tylko z anderem i juanem mógłby tak pograć a przecież wiadome, że ich 3 razem na boisku nie moglibyśmy zobaczyć
- Cleveley, trudno mi go ocenić ze względu na to że nie darzyłem go sympatią dlatego mógłbym być stronniczy w jego ocenie.
- Robin człapał, bo to klasyczny lis pola karnego. gość który żyje z PODAŃ W POLE KARNE! (których u nas po prostu nie dostawał). miał też problemy z urazami. nie zdążył odbudować formy, nie dano mu szansy powrotu. Poza tym u LVG często musiał schodzić głęboko po piłkę i dużo rozgrywać, przez co brakowało go na szpicy i nie do końca odnajdował się na boisku.
- Chicharito waleczny? raczej zadziorny i chytry. kolejny napastnik pazerny na podania w szesnastkę. w Leverkusen jak widać jest gwarantem goli! po prostu dostaje swoje sytuacje w meczach, nie musi ich sam tworzyć (bo jak wiemy nie jest to facet brylujący techniką, dryblingiem itp. ma ten dar wklejenia się w linie obrony, odnajdywania się w przeróżnych sytuacjach w polu karnym, dobre przyspieszenie i świetne wykończenie)
- Welbz spokojnie grałby u nas, zarówno na skrzydle jak i w ataku. bardzo go lubiłem. to nasz wychowanek i zdolny piłkarz. myślę że ma potencjał żeby zostać kimś pokroju sturridge'a. może nie będzie zdobywał tylu bramek co on, ale będzie równie mobilny, bedzie wygrywał dużo pojedynków 1na1 i stwarzał sytuacje kolegom z drużyny.
» 9 grudnia 2015, 09:02 #10
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2015 09:20

Nani w Sportingu grał przyzwoicie.Widać po miejscu jakie obecnie zajmuje Sporting jaki był niezastąpiony.Welbeck był/jest słaby i to że jest naszym wychowankiem nic nie znaczy w tym wypadku.Faktem jest że tylko Hernandez,Kagawa odnaleźli się w nowych klubach.Rafael gra gdy Jallet nie może,Cleverley rezerwowy Evertonu,Welbeck nawet bez kontuzji w Arsenalu rezerwa,Robin przegrał rywalizację z Fernandao w Fenerbahce
» 9 grudnia 2015, 09:18 #9
fant0mas: o Robinie Ci napisałem już niżej. Myślę że welbz nie byłby gorszy niż lingard, czy depay na boku, a Nani jak był najlepszy zawodnikiem w sportingu tak obecnie jest najlepszym piłkarzem w Fene (suma goli i asyst). I to nie chodzi o to czy jest niezastąpiony czy nie. Czasem udaje się zastąpić zawodnika a czasem to nie wypala co najlepiej widać w naszej drużynie po odejściu czołowych piłkarzy z poprzednich lat. No właśnie to że chłopak jest wychowankiem powinno dawać mu pierwszeństwo w przebiciu się do kadry meczowej, ewentualnie do składu. MU było klubem, który stawiał na swoich + był wzmacniany obcymi ale ze światowego topu. Teraz jesteśmy przechowalnią przeciętnych zawodników, którzy nie zwojowaliby składu większości drużyn z LM. To czemu mamy ściągać średniaków za kupę kasy zamiast dać szansę chłopakom, którzy tu się wychowali i dorzucą cegiełkę do budowania klimatu w drużynie w czym evans był gorszy od Rojo i blinda? Inną sprawą jest polityka transferowa, bo prawda jest taka, że kupujemy chaotycznie. skoro LVG miał swoją filozofię przygotowaną wcześniej to czemu dysponując takim budżetem nie kupił zawodników pasujących do taktyki którą chciał wpajać. Czemu Darmian a nie Coleman, który dużo lepiej odnalazłby się przy długim rozgrywaniu piłki? skąd pomysł na shweiniego? Przecież mamy już gości o podobnym profilu (carrick i schneiderlin), a teraz narzeka na brak dynamiki i szybkości w szeregach naszej drużyny? chłop utonął w swojej filozofii i teraz już tylko desperacko się ratuje. sprzedał większość chłopaków, która pamiętała dawne zwycięstwa i brała w nich udział, a wprowadził nowych, którzy nie są w stanie unieść ciężaru.
» 9 grudnia 2015, 10:18 #8
dawcioj: Tylko ze Van Persie nawet jak nie był w formie i truchtał ,był gwarantem minimum 14goli w lidze.Teraz takiego piłkarza nie ma w zespole.
» 9 grudnia 2015, 11:51 #7
MaciejSky: Gdy wspomniał o Rvp to aż mnie serce zabolało. Jak myśmy mogli oddać naszego super snajpera, który nam wygrał mistrzostwo Anglii... Z Rooneyem może być to samo. Ciężko w zasadzie stwierdzić w jakiej on jest tak naprawdę formie, bo cała nasza taktyka to dno
» 9 grudnia 2015, 01:33 #6
Reusik2: Mówisz o rezerwie Fenerbahce?
» 9 grudnia 2015, 07:23 #5
Domelo: Ten RVP z rezerw by więcej zrobił jak nasi tutejsi zawodnicy.
» 9 grudnia 2015, 07:44 #4
fant0mas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2015 09:14

Rezerwy? jakie rezerwy reusik?! zagrał w tym sezonie w 13 meczach, a więcej od niego mają tylko 2 zawodnicy (Nie zagrał tylko w ostatnim meczu ze względu na kontuzję). Wiadome również, że nie jest już w stanie grać pełnych meczów ale przeważnie spędza na boisku koło 70 minut i u nas tyle by wystarczyło żeby stworzyć kilka sytuacji bramkowych. Obaj z Nanim są najlepszymi strzelcami drużyny. Następnym razem sprawdź wgl o czym piszesz!
» 9 grudnia 2015, 09:14 #3
Reusik2: OK sprawdziłem 3 gole występując od pierwszej minuty,2 z ławki.Czasem wychodzi w parze z Fernandao,czasem siedzi jego kosztem lub jest rzucany na skrzydło a Brazylijczyk gra na 9
» 9 grudnia 2015, 09:27 #2
fant0mas: Fenerbahe gra 2 napastników tak na maeginesie. Wiec Van Persie nie gra na srzydle kosztem Fernado. Obaj grają, a to, że ostatnio Robin miał problemy zdrowotne jest powodem dlaczego w ostatnim meczu Fernando go zastąpił. Dalej jest podstawowym graczem i strzelił więcej niż nasze super napadziory.
» 9 grudnia 2015, 10:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.