Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Gaal: Cokolwiek powiem, będzie złe

» 9 grudnia 2015, 07:14 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Louis van Gaal uważa, że piłkarze Manchesteru United pod jego wodzą poczynili progres. Holender stwierdził jednak, że jest bardzo rozczarowany po kompromitującym odpadnięciu z fazy grupowej Ligi Mistrzów.
Van Gaal: Cokolwiek powiem, będzie złe
» Louis van Gaal jest rozczarowany odpadnięciem z Ligi Mistrzów
– W chwili obecnej nie mogę się bronić, bo jesteśmy za burtą Ligi Mistrzów. Cokolwiek powiem, będzie złe – mówił Van Gaal po meczu z Wolfsburgiem (2:3).

– Kiedy spojrzycie na fakty, to zaszliśmy dalej w Capital One Cup niż sezon wcześniej, zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligi Mistrzów, rozegraliśmy te wszystkie mecze i wciąż jesteśmy na bardzo dobrej pozycji w lidze.

– Fakty mówią, że jest lepiej niż w poprzednim sezonie. Taka jest moja odpowiedź, bo mogę opierać się jedynie na faktach. Jestem także rozczarowany, że odpadliśmy z Ligi Mistrzów.

– Powiedziałem moim zawodnikom, że to już koniec Champions League. Nie mogą już zaprezentować swoich umiejętności na najwyższym poziomie. Szkoda, ale wciąż mamy o co walczyć. Jest przecież Puchar Anglii i Premier League – dodał Holender.


TAGI


« Poprzedni news
Owen: Van Gaal jest pod ogromną presją
Następny news »
Hecking: Zasłużyliśmy na zwycięstwo i awans

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (61)


JeloDDZ: Zgadzam się z kolegą mam wrażenie że na dvpage siedzą same dzieci cobzaczely kibicować man utd od momentu odejścia cr7 do miernot z Madrytu albo przefarbowali się z kibicowania miernotom na United ludzie gość jednak 2 sezon a oni chcą żeby wygrywali wszystko spokojnie jest lepiej widać to stawia na zawodników młodych którzy nie Dzisiaj ale jutro odwdzięcza się i będzie paka gościu do młodych daje doświadczonych waza bastian carrick to wkoncu zaskoczy tylko jak zaczną się wyniki to te popaprance będą chcieli mu pomnik stawiać koło safa i będą mówili że odpowiedni człowiek dla diabłów masakra coraz częściej nie da się tego gówna czytać
» 10 grudnia 2015, 17:27 #58
LewyButGiggsa: Zwolnić Louisa! i to nie paniczna reakcja... facet oszukał wszystkich obiecywał złote góry a wpedził United w antyfootball, ustawiczne granie do tylu i spowalnianie tempa nieznane nikomu kto kibicuje Czerwonym Diabłom. Trzeba w końcu oddać władze w ręce Giggsa i społki a zobaczycie, że będzie się z czego cieszyc!! Glory Glory Man United!!
» 9 grudnia 2015, 20:28 #57
jajecko: Trofeum lub znaczna poprawa stylu gry to obowiązek. Jeśli nie nastąpi ani jedno ani drugie to po sezonie powinniśmy się pożegnać.
» 9 grudnia 2015, 18:55 #56
b90: Niech on odejdzie w końcu, Sezon się na dobre nie rozpoczął, a już jesteśmy poza LM, to chyba jakiś koszmar ...
» 9 grudnia 2015, 18:54 #55
jassaj: z tym Capital One Cup to mnie rozłożył na łopatki , w tamtym sezonie odpadliśmy po 1 meczu z ogórkami , w tym udało sie rozegrać całe 2 mecze i to z karnymi!! jest #progres
» 9 grudnia 2015, 17:07 #54
dami09: LVG móśi odejść dla dobra MU
» 9 grudnia 2015, 16:20 #53
Diabelek9090: W cale nic niegadaj
» 9 grudnia 2015, 14:54 #52
kubcio77: Dobra, niech mi ktoś wytłumaczy fenomen wiecznego szpitala w United. Od czasów Fergiego(w sensie w jego latach też) w zimie więcej kontuzjowanych poważnych grajków niż zdrowych. Nie chodzi o metody treningowe, nie chodzi o zawodników - trenerzy i pilkarze sie zmieniali. Warunki treningowe?CHyba dobre. Personel medyczny, wie ktoś czy jest ten sam od zawsze, czy każdy coach zmienia? No wytłumaczcie mi to. W innych drużynach tez są kontuzje, ale nie szpitale...
» 9 grudnia 2015, 13:07 #51
romario11: Z kazdym dniem rosnie w mych oczach olbrzymia juz postac Sir Alexa. To co robia jego nastepcy to istna szopka. Kto pracuje w Zarzadzie ? Cymbalary?
» 9 grudnia 2015, 13:06 #50
zbillu1989: Jak wasz czytam to mam wrażenie jak pisały by to 5 letnie dzieci? Wydał 200 mln funtów bo musiał i z tym się zgadzam tamten skład dzisiaj był by na 10 miejscu w tabeli. Wystarczy zobaczyć formę zawodników którzy odeszli, Rafael? oczywiście kontuzja już długo, Van Persie? ławka w Fenerbahce, Anderson? zagubiony w akcji, Evans? West Brom, Januzaj? Borussia(kto kowiek widział kto kolwiek wie?) Nani( wkręcam w ziemie raz na 10 meczów później 9 chodzę) gra w Fenerbahce, Cleverley( Gram tam gdzie mnie chcą) Everton. Czy wy uważacie, że ten skład co był poprzednio był dobry? 2 razy gorszy od obecnego może przyczyna jest gdzie indziej w sztabie medycznym United gdzie są zatrudnieni nieodpowiedni ludzie. Zespołu nie buduje się rok czy dwa trzeba lat to NIE FM CZY FIFA LUDZIE! a progres jest przypominam że za Fergiego też odpadliśmy z grupy w sezonie 11/12 i potem 2 razy porażka po słabej grze z przeciętnym Bilbao w Europie to było raptem 3 lata temu. Dajmy Van Gaalowi popracować cały sezon zajmie z nami 2 bądź 3 miejsce już będzie wielkim sukcesem jeśli znowu zajmie miejsce 4 to nie ma progresu. Poczekajmy ludzie! powtarzam to nie gra!!
» 9 grudnia 2015, 12:47 #49
kubcio77: Nie wymieniłeś wszystkich zawodników których sprzedaliśmy. Hernandez, Welbeck i tak by się przydali w napadzie, bo jak wiadomo, nie że nie mamy dobrych napastników. Nie mamy napastników w ogóle. Wyśmiewasz Evansa,a to solidny obrońca. We wczorajszej sytuacji by się przydał czy jako zmiennik Smallinga, czy wcześniej Darmiana(Blind na lewo). Fletcher - zawodników o jego profilu mamy, ale w kontekście wiecznego szpitala też nie wiem czemu go sprzedano. KAGAWA. Chyba kogoś o jego profilu w formie też nam brakuje... Piszesz o sprzedaży andresona, który ostatni dobry mecz zagrał koło 2008 roku i całą wypowiedź sprowadzasz do absurdu. To, że gość był do zwolnienia od zawsze, nie znaczy, że wszyscy których wymieniles tez.
» 9 grudnia 2015, 13:02 #48
mleko: Louis Van Hahahal..
» 9 grudnia 2015, 11:39 #47
Fenek: Hahahaha wydaj ponad 200 mln i chwal się tym, że ograłeś jakiegoś ogóra w capital one ale przy okazji pomiń, że ogór cię też wyeliminował po raz kolejny. Chwal się LM chociaż w najłatwiejszej grupie na farcie zajmujesz 3 miejsce. W końcu chwal się ligą gdzie średnia strzelonych bramek niedługo spadnie poniżej 1 na mecz. Wydaj jeszcze ze 500 mln to może pokonamy kolejnego ogóra w pucharach krajowych i wyjdziemy z grupy w LE (bo z taką grą to do LM nie wejdziemy).

Kur.a już mogłeś faktycznie nic nie mówić w tym komentarzu!
» 9 grudnia 2015, 11:35 #46
BartekMU10: Sądząc po obecnej dyspozycji nie ma co liczyć na FA Cup, nie wspominając o Premier League... Na tą chwile najbardziej ciekaw jestem wyniku meczu z Chelsea który zbliża się ogromnymi krokami
» 9 grudnia 2015, 11:31 #45
wmb035: Mnie przekonał.
» 9 grudnia 2015, 11:26 #44
mrm86: To ci wirtuoz futbolu ..... hehe jakby to powiedział Janusz Wójcich ,Luis jedziemy z frajerami !!
» 9 grudnia 2015, 11:02 #43
Diabelred: ,,Kiedy spojrzycie na fakty, to zaszliśmy dalej w Capital One Cup niż sezon wcześniej, zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligi Mistrzów"


No wooow po wydaniu 295 mln funtow jest to niesamowite osiagniecie, van Gaal to jakis cudotworca...

,,Jest przecież Puchar Anglii i Premier League "

Ani slowa o LE, czyli mam rozumiec, ze ją sobie odpuszczamy? Jak jestesmy za slabi na LM, to pasowaloby w tej LE powalczyc, zeby chociaz po czesci sie zrehabilitowac, za ten wstyd w LM. Zawsze jest to szansa na jakis puchar, do tego mozna nabic troche punktow dla ligi angielskiej i zwyciezca jest pewny gry w LM, gdzie w obliczu kontuzji Smalllinga, bocznych obroncow, nieskutecznego i slabego ataku nie jest to juz takie oczywiste.
» 9 grudnia 2015, 10:51 #42
Kuntakinte: czemu wszyscy liczą tylko te wydane funty ? a przecież pół składu sprzedaliśmy !!
» 9 grudnia 2015, 15:08 #41
Diabelred: Moze dlatego, ze SAF nie wywalajac kasy, potrafil nas utrzymac w topie. A van Gaal po wydaniu ogromnej kasy, szczyci sie tym, dobrze to okreslil Fenek ponizej: ,, wydaj ponad 200 mln i chwal się tym, że ograłeś jakiegoś ogóra w capital one ale przy okazji pomiń, że ogór cię też wyeliminował po raz kolejny. ", badz ponieca sie tym, ze ogole awansowal do fazy grupowej LM, co po wywaleniu takiej kasy bylo jego psim obowiazkiem.
» 9 grudnia 2015, 17:37 #40
Keravnos: Nieprawda, że cokolwiek powiesz Panie Van Gaal to będzie źle. Jak powiesz, że dałeś (_._) i odchodzisz ze stanowiska bo honor nie pozwala zostać to będzie akurat dobrze
» 9 grudnia 2015, 10:51 #39
zbanowany5x: i tak oto w 2,5 roku dwóch panów DM i LVG rozj..ebali klub z bożą pomocą zarządu

zostalismy sredniakiem w Europie, a w Anglii mamy 4 dlatego chyba tylko bo cała liga na dziś dzień to jakiś absurd
» 9 grudnia 2015, 10:36 #38
nikhatlak: Ja nie wiem, po co są te konferencje prasowe. Jak zawsze wystarczy sklecić zdanie z podanych słów:
progres, fakty, proces, jest lepiej, rozczarowany, brak szczęścia, dumny. Np po kolejnym meczu:
Jest progres, zawodnicy grają lepiej - to są fakty, na których się opieram. Dziś zabrakło nam szczęscia, dlatego nie strzeliliśmy żadnego gola. Mogę być dumny z moich zawodników, jednak wynik może rozczarować.
» 9 grudnia 2015, 10:18 #37
western: Najgorsze jest to, że United wydało fortunę na transfery, a nie mamy porządnego składu. Ferguson wydając tyle co Moyes i LvG pewnie walczył by o finał.... Kilka lat pod rząd.
» 9 grudnia 2015, 10:04 #36
Diabelek9090: fergi mogl miec slaby sklad ale wygrywal
» 9 grudnia 2015, 14:55 #35
Kuntakinte: Gdyby nie w przed ostatniej kolejce gdzie mieliśmy zapewnić sobie awans wygrywając a graliśmy na zero jak zwykle to by nie było całej tej szopki dziś
» 9 grudnia 2015, 09:57 #34
michaaal1624: Czy tylko mi się wydaję, że on jest po prostu mało inteligentny, czytaj głupi?
» 9 grudnia 2015, 09:27 #33
manufan27: dziekujemy louis za 0-0 z psv !! to byl wstep do odpadniecia
» 9 grudnia 2015, 09:19 #32
pequ89: Myślę, że Zarząd powinien podziękować filozofowi po sezonie, a poszukiwania nowego trenera rozpocząć już teraz. Widziałbym tutaj duet Giggs - Scholes, a jeśli nie oni to chętnie zobaczyłbym też Carlo Ancelottiego. Powinni ogłosić zmianę trenera odpowiednio wcześniej, by ten mógł zastanowić się nad wizją drużyny.
» 9 grudnia 2015, 09:12 #31
Fenek: szczerze? mam wrażenie, że zarządowi jest wszystko jedno.
» 9 grudnia 2015, 11:36 #30
Stringer: Faktycznie jest progres. Rok temu w Capital One Cup odpadliśmy z MK Dons przegrywając 4:0, teraz z Middlesbrough po walce w karnych. Fani są zachwyceni takim progresem. Niedługo znowu powie, że potrzebuje szybkich i kreatywnych zawodników, a zarząd to łyknie i latem wywali 120 mln na transfery.
» 9 grudnia 2015, 08:55 #29
pequ89: Jeżeli o mnie chodzi, to mogą wywalić te 120 mln, ale niech je ktoś rozdysponuje z głową zamiast LvG.
» 9 grudnia 2015, 09:09 #28
Insanity: LvG nie "dysopnuje" nawet jednym funtem. Przypominam, że od cen i negocjacji ceny jest zarząd, a nie LvG. Niektórzy chyba nie są wystarczająco rozwinięci by to pojąć.
» 9 grudnia 2015, 09:55 #27
pequ89: A co ma piernik do wiatraka? To LvG decyduje o tym kogo chce do składu. A potem inni ludzie negocjują cenę tego kogoś. Jak LvG zażyczy sobie przeciętniaka, za którego ktoś potem zapłaci 50 mln to potem mamy w składzie przepłacanych grajków. Więc nie wypominaj tutaj nikomu braku rozwoju kolego.
» 9 grudnia 2015, 11:22 #26
Insanity: Widać czytanie ze zrozumieniem to już u ludzi spory problem.

"Ale niech je ktoś rozdysponuje z głową zamiast LvG".
Więc gdzie tu LvG dysponuje forsą ? -.-
» 9 grudnia 2015, 21:48 #25
pequ89: Wytłumacz mi proszę w jaki sposób mogę nie rozumieć tego co sam napisałem?
Jeżeli ktoś tutaj ma problem ze zrozumieniem to Ty, skoro piszesz to co piszesz. Ale widzę, że pozjadałeś wszystkie rozumy więc nie będę wchodził w niepotrzebną polemikę.
» 10 grudnia 2015, 07:53 #24
NewtonHeath1878: "zaszliśmy dalej w Capital One Cup niż sezon wcześniej"

Brak słów.
» 9 grudnia 2015, 08:51 #23
Domelo: Dokładnie, brak słów.
» 9 grudnia 2015, 12:27 #22
JasnaLiryka: Dobrze, mozna powiedziec oczywiscie,ze United zanotowalo progres w odniesieniu do poprzednich chwiejnych sezonow lecz to widac , wszyscy to widza, nawet Ci ktorych ten sport nie interesuje - Manchester United jest przecietny , to nie jest druzyna, ktora zasluguje w obecnej chwili na walke w LM. Moze to i lepiej? Smiech z calej Europy naplywa dzis do czerwonej czesci Manchesteru ,lecz gdy pomysle,ze w 1/8, 1/4 moglibysmy trafic na kogos , kto moglby Nas potraktowac jak wczorajsze Malmo -Real to sie ta mysla pocieszam.
Troche poszaleja i na ustach bedzie ktos inny, ale juz w widac- Liga Europejska nawet ich nie interesuje , moze i slusznie , lepiej zdobyc Puchar Anglii i Lige ale ... jest wszystko do poprawy. Wszystko , a zaczalbym od skrzydel obrony , pozbywajac sie Darmiana przez wolny elektron mistrza blogowego Mate- na stos z Nimi.

Teraz nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem , czekac na lige i znowu zjadac zeby nad ich gra w oczekiwaniu na 3pkt...ktore nawet jak przychodza to od meczu z Evertonem nawet mnie tak nie ciesza bo zwyczajnie nie czuje sie ,ze to byl mecz Manchesteru o 1 do 90 minut. Tyle.
» 9 grudnia 2015, 08:44 #21
ax1d: "Powiedziałem moim zawodnikom, że to już koniec Champions League. Nie mogą już zaprezentować swoich umiejętności na najwyższym poziomie"

- wow, takie wiadomości to naprawdę na wagę złota. Ciekawe, czy powiedział im też, że po wtorku jest środa, a po nocy przychodzi dzień... I ktoś jeszcze ma czelność podważać jego wszechwiedzę?
» 9 grudnia 2015, 08:27 #20
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2015 08:23

Pogonić dziada na cztery wiatry natychmiast druzyne niech przejmie Giggsy dogra do zimy albo do konca sezonu i sie zobaczy dalej innej opcji nie widze ;)
» 9 grudnia 2015, 08:23 #19
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2015 08:14

Czyli jak rozumiem Ligę Europy z góry odpuszczamy. Smutne jest to że ten nieudacznik bez żadnych ambicji i bez żadnych motywacji jest naszym trenerem. Nie rozumiem jak można odpuścić LE na rzecz FA Cup. Tym bardziej że to może być nasza jedyna szansa na wejście do LM bo po kontuzjach nie mamy co liczyć na top 4 w lidze. Z drugiej strony nie ukrywajmy, nie mamy szans na Finał, mecząc się z PSV, CSKA czy Wolfsburgiem, ale w samej LE mamy szansę zajść o wiele dalej niż w LM. Kolejny problem to zbyt wąska kadra, zbyt mało jest solidnych zawodników aby grać na 3 frontach i czyja to zasługa? Jeszcze więcej graczy trzeba było sprzedać.
» 9 grudnia 2015, 08:12 #18
wyspiarski: Nieprawda. Jak odejdziesz to będzie dobrze.


P.S. Nie chcą go w Ajaxsie, wywalili z Barcelony, wykopali z Monachium pogonimy z Manchesteru.
» 9 grudnia 2015, 08:04 #17
Unitedman: Czekaliśmy na ciebie :)
Po długim czasie stwierdzam że........MASZ RACJE XD
» 9 grudnia 2015, 08:57 #16
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2015 08:03

Teraz powinni przepraszac Moyesa za to ze go tak bezczelnie w******li nawet nie dali szansy dokonczyc sezonu nie mowiac o kolejnym pelnym. A gosc wydal raptem 30 mln a ten pseudo trenerek 250 teraz mu obiecuja kolejne 200 a druzyna nic nie gra kontuzje sie sypia jak z rekawa. I wlasnie kontuzje ciekawa sprawa kiedys nie bylo centrum medycznego w Carrington wszystko sie odbywalo w tym znanym z prześcieradla szpitalu w Manchesterze sezony lzejsze nie byly plus LM i gracze dawali rade . Moze do wymiany jest manager i cala jego ekipa plus gracze ktorzy pobierają z kasy horrendalne gaze w zamian dajac tak niewiele. Smutne to ze druzyna wielkich gwiazd grajaca piekny ofensywny radosny futbol stoczyla sie do roli europejskiego przecietniaka. Caly czas licze ze Manchester odbije sie od przcietnosci i wroci do gry o najwyzsze cele ale bedzie to trudne bo najwieksi gracze jacy do nas przychodza ostatnio Facao,DiMaria,Depay itp pod rzadami holendra popadaja w taka przcietnosc ze az patrzec sie nie da ale grac potrafia bo taki DiMaria w PSG blyszczy wiec gdzie przyczyna tak slabej gry? Ja to widze tak latem LvG out na rynku wolny Ancelotti albo stawiamy na wlasnego managera Giggsy plus Scholes itp korekta skladu niepotrzebnych ale rokujacych wypozyczamy zbednych sprzedajemy nie ma innej drogi a jak zarzad bedzie trzymal LvG to szansy na poprawe nie widze.Pozdro all.
» 9 grudnia 2015, 08:01 #15
soldier: Od mojesa się zaczęło niszczenie klubu, nie pisz bzdur.
» 9 grudnia 2015, 08:10 #14
Kuntakinte: a to nikogo nie sprzedaliśmy tylko kupujemy,że liczysz te 250 mln ??
» 9 grudnia 2015, 15:18 #13
Kempes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2015 08:00

"Szkoda, ale wciąż mamy o co walczyć. Jest przecież Puchar Anglii i Premier League"

No i oczywiście Liga Europy. Czyżby Luis zapomniał o tym nowym wyzwaniu?
» 9 grudnia 2015, 07:59 #12
soldier: I jeszcze jedno. Wyszły wczoraj, Panie Filozof, genialne ruchy transferowe jak oddanie za grosze Rafaela i Hernandeza.
» 9 grudnia 2015, 07:56 #11
oldgame: A widzisz filozofie
Jak powiesz ze odchodzisz , to bedzie dobrze
» 9 grudnia 2015, 07:56 #10
soldier: "Kiedy spojrzycie na fakty, to zaszliśmy dalej w Capital One Cup niż sezon wcześniej," Powiedzcie, że on żartuje!
» 9 grudnia 2015, 07:53 #9
soldier: "Louis van Gaal uważa, że piłkarze Manchesteru United pod jego wodzą poczynili progres. " To jest prawda, tylko, że progres w porównaniu do zespołu moyesa to żaden sukces.
» 9 grudnia 2015, 07:51 #8
soldier: Nieprawda. "Nie podołałem zadaniu. Podaję się do dymisji." byłoby całkiem niezłe.
» 9 grudnia 2015, 07:47 #7
MU1212: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2015 07:39

"Nie mogą już zaprezentować swoich umiejętności na najwyższym poziomie"-przepraszam jakich umiejętności przecież United gra piach a Luis nie potrafi ogarnąć sytuacji śmiech na sali ale lepiej będzie jak Louis odejdzie bo wstyd i hańba
» 9 grudnia 2015, 07:38 #6
soldier: Nie mogą odkąd sir Alex przestał być trenerem.
» 9 grudnia 2015, 07:59 #5
CJQualls: Nie no nie mogę z gościem. Odrobiny honoru ten nieudacznik nie posiada. Pogonic go stąd czym prędzej. Wszyscy już mają dość tej jego zadufanej gęby. Rozwaliles nasz klub, to miej chociaż odrobinę godności i przyzwoitości i podaj się do dymisji.
» 9 grudnia 2015, 07:35 #4
Kuntakinte: Może lvg się zwolni sam chociaż to mało prawdopodobne...
» 9 grudnia 2015, 07:26 #3
Kuntakinte: Nie stać nas na wygraną ligi i wszyscy dobrze to wiemy a puchar Anglii wpadniemy na city albo Arsenal i nas pocisna i będzie po sprawie po co taka wyprzedaż zawodników skoro nie ma kim teraz grać??
» 9 grudnia 2015, 07:26 #2
hot: złożenie rezygnacji będzie bardzo dobre. z tą kaszanką jaką grają za van gaala, można powiedzieć że całe szczęście, że są teraz w LE, bo w LM praktycznie z każdym zwycięzcą grupy by odpadli w następnej rundzie
» 9 grudnia 2015, 07:25 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.