Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Z przeciętnym zespołem dostajesz przeciętne wyniki"

» 9 grudnia 2015, 01:06 - Autor: Rio5fan - źródło: MEN.co.uk
Paul Scholes nie zostawił suchej nitki na Manchesterze United, który we wtorek pożegnał się z tegoroczną edycją Ligi Mistrzów przegrywając z Wolfsburgiem 2:3.
» Paul Scholes dosadnie skrytykował poczynania Manchesteru United w tym sezonie
Anglik jest przekonany, że do odzyskania sympatii kibiców Louis van Gaal powinien postarać się o zdobycie jakiegoś trofeum.

- Manchester United wygląda jak przeciętny zespół. Z przeciętnym zespołem dostajesz przeciętne wyniki. Myślę, że bycie zaskoczonym takim rozwojem wydarzeń jest katastrofą. Ja nie jestem zaskoczony - powiedział Scholes.

- Ten zespół prezentował się słabo w każdym meczu Ligi Mistrzów w tym sezonie. Do tego w tak szokującej grupie. Kiedy pomyśli się o Wolfsburgu i PSV, to trzeba zadać sobie pytanie - czy one są w stanie dojść do ćwierćfinałów?

- Ja bym tak nie pomyślał. Uważam, że ktokolwiek wylosuje te drużyny w 1/8 finału, znajdzie się w ćwierćfinale - podsumował były pomocnik Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
Ferdinand: Liga Europy jest upokarzająca
Następny news »
Owen: Van Gaal jest pod ogromną presją

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (51)


Kajdano: Mowie jak jest - Paul Scholes
» 9 grudnia 2015, 20:38 #46
b90: Nikt nie jest zaskoczony ale ten zespół budował przeciętny treneiro więc to chyba od niego powinno się zacząć kolejne zamiatanie w tym klubie.
» 9 grudnia 2015, 20:17 #45
manick: A Pan wybitny co w życiu osiągnął? Bo LVG więcej niż możesz sobie wymarzyć.
Nazywać kogoś przeciętnym.. dobre
» 10 grudnia 2015, 15:57 #44
Domelo: Scholes, to był piłkarz. Prawdziwy diabeł z krwi i kości. Uwielbiam go!
» 9 grudnia 2015, 15:58 #43
duncanedwards: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2015 15:07

wezcie wogole jego wypowiedzi nie cytujcie. skoro jest taki obiektywny to neich weznie pod uwage ze pod koniec kaiery w mu byl zapchajdziura za kadencji ktorego nic nie zdobylismy cofnelismy sie w rozwoju i dzieki temu ze gral chociaz juz praktycznie padal jak stary kot pogba siedzi na lawce.wiadomo ze to nie jego wina. i mamy teraz sytuacje jaka mamy a pana pogbe to wzielibysmy z pocalowaniem tylnej czesci ciala gdyby tylko chcial do nas wrocic. taka jest prawda panie scholes jakos w czasach kiedy gral taki rozmowny nie byl tymbardziej samokryczyny wobec siebie jak i tego co prezentowal na boisku.mam tu na mysli ostatnie 3 lata jego gry dla mu nie mowie o latach wczesniejszych w ktorych byl bardzo solidnym zawodnikiem
» 9 grudnia 2015, 15:06 #42
Domelo: Bredzisz głupoty, ciekawe który piłkarz w dzisiejszych czasach będzie grał w wieku 38 lat tak jak Paul. Fenomenalny zawodnik, takich piłkarzy dzisiaj można u nas ze świecą szukać i się nie znajdzie.
» 9 grudnia 2015, 16:00 #41
Domelo: Apropo Pogby to wolano raczej stawiać na świetnego wirtuoza Tomka Cleverleya.
» 9 grudnia 2015, 16:06 #40
duncanedwards: no fakt masz racje calkiem onim zapomnialem teraz grzeje lawke gdzies w premiership wielki talen:D
» 9 grudnia 2015, 17:16 #39
parada: Cleverley zagrał 8 meczy dla Evertonu w tym sezonie..
» 9 grudnia 2015, 20:30 #38
Domelo: Lepiej człowieku napisz co wygrał.
» 9 grudnia 2015, 16:02 #37
Domelo: Więcej wygrał niż przegrał także ja go w pełni popieram, niech mówi.
» 9 grudnia 2015, 19:28 #36
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2015 13:05

kto jak kto ale scholes gary neville keane cantona giggs beckham charlton ferguson(paru jeszcze by sie znalazlo) moga sobie mowic o united co chca, tyle zrobili dla klubu wiec pogadac sobie tez moga
» 9 grudnia 2015, 13:04 #35
Mexicanos1990: Pełna racja. Ale największy błąd to transfery przeprowadzone przez gita, Schweinsteiger to szklanka, Depay jedynie gdzie grał dobrze to PSV(i kręcił kołkami z Brugge), Martial wielki talent ale totalnie bez ograni(jeden pełen sezon w Ligue 1), a Schneiderlin to typowy średniak. Za tę kwoty co wydał Cap można by kupić o wiele lepszych zawodników.
» 9 grudnia 2015, 11:27 #34
nikhatlak: Depay to nie wina LvG, jakoś nie może odpalić, ale wydawał się dobrym transferem. Schweinsteiger jak dla mnie wprowadza dużo spokoju w środku pola, ale przy obecnej taktyce i braku ruchu z przodu nie ma jak grać bardziej ofensywnie. Martial to dobry transfer, ale potrzebuje rasowego napastnika za mentora, a takiego u nas obecnie brak.
» 9 grudnia 2015, 11:34 #33
mateomufc: otoz to , odrazu wiedziałem że to beda niewypały ,jedynie w depaya cos wierzyłem i w sumie mysle ze moze cos bedzie z tego jeszcze , potrzebujemy solidnej obrony ,chłopcy z akademi owszem ok ale potrzebujemy kogos z jajami co pokieruje obroną ,smallingowi trzeba kogos dobrac z premier league ,solidnego srodkowego obronce z JAJAMI ,a co do ofensywki to musi ktos sie znalesc co wezmie gre na swoje barki a nie podanie przez tył ,jestem juz stary nie chce mi sie bawic we fife ale marze o abameyangu albo neymarze,oni maja to jakosc
» 9 grudnia 2015, 13:11 #32
nikhatlak: Mówi prawdę, że źle się w klubie dzieje. Dla niektórych użytkowników jest niewiernym kibicem, niech idzie kibicować realowi itp!
» 9 grudnia 2015, 11:21 #31
Fenek: Hahah ładnie żeś pocisnął waćpanie. Ale niestety 100% racji.
» 9 grudnia 2015, 11:10 #30
Cinz: Scholes wróc i trenuj United razem z Giggsem, ten dziad van Luj już przedobrzył !
» 9 grudnia 2015, 10:33 #29
thelead: Scholes może nie był moim faworytem i choć prezentował wielką klasę to jednak nie nazwałbym go najlepszym piłkarzem swoich czasów . drażni mnie jednak jakieś nieporozumienie z porownywaniem go do Xaviego , bo kiedy Scholes był u szczytu kariery tovXavi czy Iniestabgrali piach tudzież ogony w przeciętnej wówczas Barcelonie.
» 9 grudnia 2015, 09:22 #28
malinoon91: Ty i ten co dał Ci lajka nie ogarniacie historii futbolu. Xavi zaczynał jeszcze przed 2000 rokiem, osiągnął już poziom klasy światowej w 2003 roku (w 2004 Barca wygrała LM), a Iniesta debiutował za Luja, czyli przed Rijkaardem. Zatem rudy grał w latach 80tych?
» 9 grudnia 2015, 11:58 #27
sagnol32: Malinoon ty tak na serio? :)
» 9 grudnia 2015, 12:51 #26
jassaj: wow to ja przyznaje nie ogarniam historii futbolu bo 2004 kojarzy mi sie z Porto ale ok nie jestem ekspertem
» 9 grudnia 2015, 13:41 #25
Puchaczeue: malinoon Barca wygrała LM w 2006 roku
» 9 grudnia 2015, 18:11 #24
JasnaLiryka: Przeciez Paul od poczatku swoich wypowiedz ma zupelna racje w odniesieniu do poczynan tego zespolu i jego trenera. A jak powszechnie wiadomo - prawda boli
» 9 grudnia 2015, 08:48 #23
duncanedwards: wkurzaja mnie te madrosci scholesa.gada jakby nie wiaodmo jakim bogiem byl a w czasach ktorych gral byl tylko soidnym zawodnikiem nikim wiecej. do zidana i figo czy xaviego mial lata swietlne
» 9 grudnia 2015, 08:33 #22
kuba25: Ty chyba zartujesz hahaha, wiesz co zidane powiedzial gdy repoterzy go zapytali jak to byc najlepszym pomocnikiem swiata? odpowiedzial : nie wiem, spytaj Paula Scholesa. :)
» 9 grudnia 2015, 08:42 #21
Tomczo: Nieźle się porobiło kolego. Szkoda ze sam Alex wymienił w wywiadzie kilku zawodników klasy światowej których prowadzil, a wśród nich był właśnie twój solidny zawodnik.. scholes był królem środka pola. Ale gdy on grał ty pewnie jeszcze w przedszkolu byłeś
» 9 grudnia 2015, 08:42 #20
Szilk: Ma w 100% rację . Ma też moralne prawo do takich wypowiedzi , bo jest legendą M.U. i jeżeli źle się dzieje w jego Klubie to nie można milczeć, tylko walczyć o zmiany.
» 9 grudnia 2015, 08:43 #19
champione2013: Ło boże solidnym zawodnikiem człowieku ty chyba wiesz jak on grał z relacji tekstowych
» 9 grudnia 2015, 08:52 #18
pequ89: Wszyscy obecni pomocnicy MU mogliby co najwyżej Scholesowi buty wiązać... takim był "solidnym zawodnikiem".
» 9 grudnia 2015, 09:03 #17
ircio1878: Był tylko solidnym zawodnikiem który potrafił przez 60 metrów posłać crossowe podanie idealnie do nogi oprócz tego miał oczy dookoła głowy dobre uderzenie z dystansu dobrze grał głowa o czym Polacy sie sami przekonali nawet sam xavi udzielił wywiadu w którym stwierdził ze najlepsza 10 na rozegraniu jest dla niego scholes wiec przestań pisać takie głupoty albo obejrzyj dawne mecze United a co do stylu gry i wyniku Utd ma sporo racji graja tak jakby mieli buty z betonu oprócz tego ze strasznie wolno ze można zasnąć to jeszcze bez pomysłu u LvG nie liczy sie kreatywność tylko czas przy piłce
» 9 grudnia 2015, 10:35 #16
adamecki7: no i nikt nie wymienił że był PRAWDZIWYM DIABŁEM !! za 3 pkt urywałby nogę przeciwnikowi albo dał urwać swoją ;p oczywiście nie dosłownie ;)
» 9 grudnia 2015, 11:40 #15
Wave: scholes to jeden z najbardziej niedocenianych graczy swiata
» 9 grudnia 2015, 13:02 #14
Musashist: Dobre prowo trzeba przyznać :P
» 9 grudnia 2015, 14:58 #13
wyspiarski: Przeciętny zespół, przeciętne wyniki ja bym dodał z przeciętnym trenerem. Największy błąd to zatrudnienie van Gaala. Tulipan do tulipanów.

P.S. Nie chcą go w Ajaxsie, wywalili z Barcelony, wykopali z Monachium pogonimy z Manchesteru.
» 9 grudnia 2015, 08:03 #12
Domelo: My tak na dobrą sprawę odpadliśmy już po zremisowanym meczu z PSV u siebie.
» 9 grudnia 2015, 07:15 #11
Kuntakinte: Mieliśmy wszystko w swoich rękach już w tamtej kolejce a że nie potrafiliśmy wygrać tylko gramy jak piz.. To teraz mamy za swoje grając na remis bo może się uda
» 9 grudnia 2015, 06:09 #10
Radomirus: Też mi wiadomość, że mamy przeciętny skład...
Prawdę mówiąc to z światowego TOPu to mamy tylko jednego piłkarza... i jest nim bramkarz.
Poza tym mamy kilku BYŁYCH świetnych piłkarzy (w tym Rooney'a i Carrick'a), kilku w miarę solidnych (Mata, Herrera itp.), kilka potencjalnych gwiazd (np. Martial czy Memphis), które z drugiej strony mogą skończyć jak Anderson i sporo młodych o których trudno cokolwiek powiedzieć poza tym, że mają przebłyski...
Jak się spojrzy na moc jaka kryje się w nazwiskach grających w PSG, Bayernie czy nawet patrząc na naszych... ekhmm... sąsiadów za miedzy (o pewnych hiszpańskich zespołach nawet nie wspomnę) to u nas jest bieda z nędzą.
Za rok, dwa ten zespół może być potęgą, jak się młodziki ograją, ustabilizują formę, dojrzeją. Jak się pozbędziemy (albo sami odejdą) tych parę świętych krów, które grają u nas głównie za zasługi, a na ich miejsce sprowadzimy paru graczy albo z TOPu albo do tego TOPu się dobijających.

A teraz gadanie, że LVG out uważam trochę za śmieszne. Bo co niby zrobi nowy trener? Sprawi, że Rooney zacznie strzelać bramki? Jakoś wątpię... Jak się ma przeciętnych graczy to jedynym wyjściem jest dyscyplina taktyczna. Raczej nie mamy takich piłkarzy z przodu, że wystarczy posłać im piłkę i oni coś wymyślą.
» 9 grudnia 2015, 03:07 #9
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2015 04:14

watpie to w Twoj zdrowy rozsadek :p

0 tresci w pieknie ubarwionych slowach
» 9 grudnia 2015, 04:12 #8
Piechutus: Rooney za Moyesa coś jednak grał a teraz przygasł więc myślę że zmiana trenera może bardzo pomóc naszym zawodnikom. Casillas odzyskał blask przy Ancelottim, a taki Ibra w zespole Guardioli nie był w pełni swoich możliwości.
Może faktycznie odstajemy od europejskiego TOPu ale na papierze akurat skład mamy całkiem dobry - sam przyznałeś że są Roo, Carrick (obydwoje bez formy ale jak wspomniałem wcześniej mogą się odbudować przy nowym trenerze. Nie bez powodu Wayne jest królem strzelców wszechczasów w reprezentacji, a Ferguson określił Carricka najlepszym angielskim pomocnikiem), kreatywni Herrera, Mata, Schweinsteiger (którzy grają słabo bo nie mogą wykorzystać swoich umiejętności dostosowując się do "filozofii) czy młodzików z potencjałem takich jak Depay, Martial czy Shaw (każdy z nich ma zadatki na bycie w przyszłości najlepszymi na swoich pozycjach). Także to nie kwestia składu a taktyki.
Nie jestem za wyrzucaniem trenera w środku sezonu ale Van Gaal pokazał już na co go stać w United i to jest zdecydowanie za mało więc uważam że powinien odejść.
» 9 grudnia 2015, 04:34 #7
Kempes: Ferguson z jeszcze bardziej przeciętnymi graczami wygrywał trofea. Tyle że była inna taktyka, nie polegająca na milionie podań, a oparta przede wszystkim na grze do przodu, czego brak u VG. Po drugie on potrafił ich zmotywować, czego VG niestety nie potrafi.
» 9 grudnia 2015, 07:55 #6
nicko: Jakie trofeum? Ligi nie wygramy, to więcej niż pewna, a jak Leicester dalej tak będzie grało, to i pierwsza czwórka nie wydaje się wcale taka pewna. Puchar Anglii? Wszyscy wiedzą, że to już mało ważne trofeum, symboliczne właściwie. Do Ligi Europy van Gaal na poważnie nie podejdzie, bo w swoim mniemaniu jest na to zbyt wielki i zbyt zajebisty. Co niby mamy wygrać Scholesy?
» 9 grudnia 2015, 02:13 #5
cris342: Scholes to fenomen, legenda zrobił niesamowicie dużo dla United, w tym co mówi ma często sporo racji. Jednak nie zawsze trzeba mu przyklaskiwać, bo to legenda. Mnie np krew zalewała jak on skrytykował młodziutkiego Martiala, który po transferze do większego klubu, silniejszej ligi od razu się odnalazł strzelił już 6 bramek, a rudy mówi, że nie widać po nim zaangażowania.. Podobnie jak skrytykował Schweinsteigera, można się teraz kłócić, ale dla mnie osobiście Bastian i Paul to jedna półka, ten pierwszy jest Mistrzem Świata, a to z całą pewnością najcenniejsze piłkarskie trofeum, więc krytykę Niemca uważam też za niestosowną. Wydaliśmy prawie najwięcej pieniędzy w ostatnich latach i to jest fakt, u nas Rooney bez formy dostaje 300k na tydzień i gra w każdym meczu, a ktoś krytykuje skład. Według mnie czas zabrać się do pracy nad drużyną, zadbać o rozwój młodych itd a nie krytykować jedynie skład. Czy jeżeli kupimy 11 najlepszych piłkarzy i będą grali słabo to ktoś powie, że mamy słaby skład, bo źle im idzie? Jak dla mnie to nieumiejętne podejście do drużyny i tyle.
» 9 grudnia 2015, 01:46 #4
1wolf1: PO raz 2 musze sie z nim zgodzic. MAMY PRZECIETNYCH GRACZY - PRZECIETNA DRUZYNE - GRAMY PRZECIETNIE - MAMY PRZECIETNE WYNIKI...
» 9 grudnia 2015, 01:40 #3
MaciejSky: Ja bym wolał już raczej Scholesa niż Giggsa jako trenera, ale cóż może jeszcze United zacznie coś grać z Van Gaalem... Takie moje nadzieje
» 9 grudnia 2015, 01:27 #2
walentos: Menager Giggs Asystenci: Scholes i Rio , to by moglo wypalić :)
» 9 grudnia 2015, 01:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.