Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Emocje w końcówce i komplet punktów przeciwko Watford!

» 21 listopada 2015, 15:39 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po dramatycznej końcówce na Vicarage Road pokonał zespół Watford 2:1. Spotkanie rozpoczęło się dobrze po szybkim trafieniu Memphisa Depaya. W drugiej połowie rywale mocniej zaatakowali i wyrównali po rzucie karnym Deeneya. Ten sam zawodnik wbił gola samobójczego w 90. minucie meczu.
Emocje w końcówce i komplet punktów przeciwko Watford!
» Manchester United po dramatycznej końcówce na Vicarage Road pokonał zespół Watford 2:1. Spotkanie rozpoczęło się dobrze po szybkim trafieniu Memphisa Depaya. W drugiej połowie rywale mocniej zaatakowali i wyrównali po rzucie karnym Deeneya. Ten sam zawodnik wbił gola samobójczego w 90. minucie meczu.
Oceń zawodników:
David de Gea
Ashley Young
Phil Jones
Chris Smalling
Daley Blind
Morgan Schneiderlin
Bastian Schweinsteiger
Juan Mata
Ander Herrera
Jesse Lingard
Memphis Depay
Paddy McNair
Marcos Rojo
Andreas Pereira

Oddano 264 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Czerwone Diabły od pierwszych minut ruszył agresywnie na rywala, chcąc jak najszybciej objąć prowadzenie w wyjazdowym spotkaniu na Vicarage Road. Po świetnym dośrodkowaniu z prawej flanki w wykonaniu Andera Herrery, na linii 5. metra znalazł się Memphis Depay, który dostawił nogę i skierował futbolówkę pod poprzeczkę bramki Gomesa.

Groźnie na połowie Manchesteru United zrobiło się w 21. minucie. Akcja rozpoczęła się po fatalnej stracie piłki przez Ashleya Younga w okolicy środka boiska. Dwójka zawodników Watford ruszyła z szybki kontratakiem. Po chwili podanie otrzymał najlepszy strzelec Szerszeni - Ighalo. Snajper zaczarował cofniętego Schweinsteigera, jednak strzał z ostrego kąta trafił jedynie w boczną siatkę bramki De Gei.

Jeszcze w pierwszej połowie boisko musiał opuścić Ander Herrera. Hiszpan doznał urazu ścięgna i nie mógł kontynuować spotkania. W jego miejsce pojawił się Marcos Rojo. 38. minuta to mocne uderzenie Memphisa Depaya zza pola karnego w kierunku krótkiego słupka. Tym razem jednak Gomes wykazał się refleksem i wybił piłkę na rzut rożny.

Tuż przed przerwą niewiele brakowało, aby wynikł uległ zmianie na korzyść Manchesteru United. Gomes pod naciskiem Lingarda źle wybił piłkę, którą jeszcze na połowie przejął Depay. Holender po chwili odegrał ją do Maty. Niestety niedokładnie, a dodatkowo Juan był na spalonym. Takich sytuacji nie można marnować.

Po wznowieniu gry gracze Van Gaala mieli ponownie świetną okazję na podwyższenie wyniku. Graczom z Old Trafford udało się przejąć piłkę w okolicy środka, boiska, po chwili Depay już dogrywał futbolówkę do wybiegającego Ligarda. Młody zawodnik uderzył mocno lewą nogą w kierunku okienka bramki Gomesa. Bramkarz Watford popisał się jednak bardzo dobrą interwencją i wybił strzał Anglika na korner.

W 57. minucie gracze Watford wyprodukowali świetną akcję. Atak rozpoczął się lewą flanką. Piłka dograna w pole karne, tam delikatnie zgrana do tyłu gdzie potężnie uderzył ją Deeney. Na szczęście strzał skierowany był nad głową De Gei i Hiszpan zdołał instynktownie wybić ją rękami. Było to jednak zdecydowanie najlepsza okazja podbramkowa gospodarzy.

Dziesięć minut później Depay ponownie zagroził bramce Gomesa. Tym razem po skuteczny odbiorze Schneiderlina, trójka Diabłów ruszyła z kontratakiem. Morgan podał do Maty, ten dalej do boku do Mephisa, a Holender po jednym zwodzie uderzył piłkę lewą nogą. Ta powolnie przeleciała nad bramkarzem, jednak w światło bramki nie trafiła, wylatując poza linię końcową boiska.

71. minuta to zagrożenia dla bramki De Gei. Po bardzo dużym zamieszaniu w polu karnym, strzał wolejem oddał Abdi. Piłkę głową próbował wybijać Smalling, ale tylko zmienił kierunek lotu piłki. Niesamowity refleksem popisał się przy tym strzale De Gea, który po raz kolejny uratował zespół Manchesteru United przed stratą gola.

Watford w drugiej połowie było wyraźnie groźniejszą ekipą, a Deeney był bliski zdobycia gola po raz drugi w 75. minucie meczu. Gracz Watford zgarnął bezpańską piłkę w polu karnym i uderzył wolejem prawą nogą. De Gea pewnie złapał piłkę, ale tylko dzięki temu, że wpadła mu prosto do „koszyczka”. W innym wypadku futbolówka zatrzepotałaby w siatce Hiszpana.

Jesse Lingard zmarnował niesamowitą okazję w 84. minucie spotkania na Vicarage Road. Po podaniu z głębi pola Anglik znalazł się w sytuacji sam na sam z Gomesem. Goalkeeper wyszedł z bramki, skrzydłowy próbował go przelobować, ale uderzył niecelnie i zbyt lekko, w wyniku czego futbolówka poleciała prosto w ręce Gomesa.

Ighalo w 86. minucie wywalczył rzut karny, po kiepskim faulu Rojo, który kopnął napastnika w kostkę. Do „11” podszedł Deeney i mocnym strzałem bez problemu pokonał Davida De Geę.

Manchester United od razu ruszył do ataku, aby spróbować odrobić straty. W 89. minucie Chris Smalling popisał się niesamowitym uderzeniem piętką po dograniu z rzutu rożnego. Futbolówka zmierzała w okienko bramki, ale Gomes fantastycznie wyciągnął ją tuż przed linią bramkową.

Tyle szczęście gracze Watford nie mieli przy kolejnym dośrodkowaniu z rzutu rożnego. Po chwili zamieszania, strzał z boku oddał Jesse Lingard. Piłkę skozłowała do boku, gdzie dopadł ją Schweinsteiger i uderzył w kierunku światła bramki. Swoją drużynę uratować próbował Troy Deenay, jednak pech chciał, że zgarnął futbolówkę i wpadł z nią do bramki, strzelając bramkę samobójczą.

Watford 1:2 (0:1) Manchester United

Bramka: Troy Deeney 87’ - Memphis Depay 11’, Troy Deenay 90’ (sam.)

Watford FC: Gomes - Nyom (Paredes 69'), Cathcart, Britos, Anya - Capoue, Watson - Abdi, Jurado (Aké 46'), Deeney - Ighalo

Manchester United: De Gea - Young, Jones (McNair 69'), Smalling, Blind - Schneiderlin, Schweinsteiger - Mata (Pereira 79'), Herrera (Rojo 25'), Lingard - Depay


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Watford FC - Manchester United
Następny news »
Van Gaal: Jestem dumny z tego zespołu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (338)


przemcio94: Jaki mecz najlepiej obejrzec. Na Emirates moze byc ciekawie, jak myslicie?
» 24 listopada 2015, 20:30 #329
Stringer: Jak ktoś wyskoczy z tekstem, że w przypadku sprzedaży De Gei powinniśmy brać Leno to wybuchnę śmiechem. Ciężko zliczyć ile on już błędów zrobił w tym sezonie.
» 24 listopada 2015, 19:53 #328
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.11.2015 20:13

Facet miał jeden dobry sezon teraz to zwykły ręcznik.Dużo lepiej byłoby w takiej sytuacji brać Oblaka, ale oby nie było takiej potrzeby
» 24 listopada 2015, 20:10 #327
b90: Lepszy Leno na bramce niż Chicharito w ataku
» 24 listopada 2015, 20:11 #326
b90: Dobrze że Hernandeza nie muszę oglądać już z diabełkiem na piersi. Tylko potwierdza że nie ma czego żałować.
» 24 listopada 2015, 18:48 #325
kap86: Jaki mecz LM wybieracie na dzisiejszy wieczór ?
» 24 listopada 2015, 17:15 #324
Sheep: Najciekawszy wydaje się Barca vs Roma
» 24 listopada 2015, 18:19 #323
Kilerek7: Nie wiem, wszystkie jakieś takie nie ciekawe. Barca zajedzie Romę.
» 24 listopada 2015, 18:35 #322
kap86: Jaki mecz LM wybieracie na dzisiejszy wieczór ?
» 24 listopada 2015, 17:15 #321
Reusik2: Chyba Arsenal.Grają o życie więc może być ciekawie
» 24 listopada 2015, 20:15 #320
Xtreme: do drużyny roku nominowano harta a davida nie, hahah śmiech na sali
» 24 listopada 2015, 15:26 #319
Stringer: Davida nie ma, bo w poprzednim sezonie nie występował w europejskich pucharach.
» 24 listopada 2015, 16:33 #318
Ice: Widzieliście co Kloop zrobił z City 4:1 heh szkoda że wtedy nie był dostępny moim zdaniem był by to iudealny trener dla Manchesteru United. Takiego właśnie potrzebujemy moim zdaniem zrobił by on z M.U znów jedną wielką rodzine niszcząca każdego przeciwnika.


No cóż oby Van Gall zaczął trenować najlepiej jka tylko potrafi ...
» 24 listopada 2015, 09:54 #317
NexaT: Hehe, a widziałeś co zrobił we wcześniejszych spotkaniach?
» 24 listopada 2015, 16:51 #316
Stringer: Trzeba się przyzwyczaić, że po wygranych meczach Liverpoolu będą tutaj komentarze, że Klopp jest wspaniały i powinien do nas przyjść zamiast Van Gaala.
» 24 listopada 2015, 17:32 #315
dawidlp92: Mi tu brakuje konkretnego prawego pomocnika do całej układanki
» 23 listopada 2015, 19:57 #314
Insanity: Może i Fergie Time to nie był, ale bardzo się cieszę, że walczyli i próbowali do końca, a nie grali na remis. Tak odmienna postawa nie pozostawia nic poza uśmiechem w końcu.
» 23 listopada 2015, 14:40 #313
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2015 23:59

Ten świetny 15 - latek Gomes z rezerw to kuzyn Naniego.Ciekawe.Oby okazał się lepszy niż krewny w przyszłości
» 22 listopada 2015, 23:58 #312
Reusik2: O,Coquelin wypadł na 4 miesiące, szkoda chłopaka ale chyba znowu Wenger się przeliczył nie wzmacniając ławki
» 22 listopada 2015, 21:04 #311
Demo2797: 4 miesiące? Zerwał coś czy co?
» 22 listopada 2015, 23:36 #310
Reusik2: Więzadła
» 22 listopada 2015, 23:57 #309
Arkin: 2-3 miesiące, ale znając Arsenal to wróci na Wielkanoc.
» 23 listopada 2015, 18:43 #308
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.11.2015 00:02

2-3 przy kontuzji kolana to absolutne minimum.Mało kto tak szybko wraca,ale ta strata zaboli Wengera.Ich gra się poprawiła sezon temu gdy on odpalił
» 23 listopada 2015, 23:56 #307
Wave: a gdzie statsy z meczyku? :p
» 22 listopada 2015, 19:04 #306
Reusik2: Nie ma Payeta nie ma WHU
» 22 listopada 2015, 17:36 #305
UniteDKanzaS: Ładnie się Koguty bawią...
» 22 listopada 2015, 18:40 #304
UniteDKanzaS: Lanzini pozazdrościł :P
» 22 listopada 2015, 18:43 #303
Reusik2: W sumie dobrze że na mecz z nami też go nie będzie.To było 80 procent jakości młotów.Swoją drogą Ferguson za to co zrobił Ali chyba by go udusił
» 22 listopada 2015, 18:48 #302
Czepsu: tak trochę poza tematem - są jakieś świeże informacje na temat powrotu Shawa? Są szanse że po przerwie zimowej zagra?
» 22 listopada 2015, 12:16 #301
xevy: Ponoć, jego rehabilitacja przebiega dużo szybciej niż się spodziewano. Ja osobiście myślę, że wróci gdzieś w kwietniu, no ale to czysty strzał, lekarze na pewno wiedzą więcej.
» 22 listopada 2015, 14:16 #300
69eyes: Możliwe, że pod koniec sezonu wróci aby zagrać w końcówkach w paru meczach, ale na pełne 90 min. musi chyba czekać do następnego roku.
» 23 listopada 2015, 10:07 #299
piter100000: ktoś dalej uważa, że Ronaldo jest nam potrzebny? kolejny tragiczny mecz. myślę, że jego czas powoli mija, przynajmniej jeśli chodzi o grę na najwyższym poziomie. pod koniec poprzedniego sezonu było już nie najlepiej, a teraz jest beznadziejnie
» 22 listopada 2015, 07:31 #298
Ave88: Ronaldo to jedno ale Benitez nie ma zupełnie pomysłu na ten zespół. Ma gigantów w składzie ale to jest tylko część sukcesu bo trzeba umieć nimi kierować. A on nie ma autorytetu. Jest podobnie jak u Nas z Moyesem nie obrażając go oczywiscie.
» 22 listopada 2015, 09:21 #297
Reusik2: Gdybyśmy go kupili na takich warunkach o jakich mówiono to byłaby kompromitacja klubu.Sprzedajemy młodego i już zaliczającego się do najlepszych na świecie Ronaldo a odkupujemy go po 30 za prawie tyle samo?
» 22 listopada 2015, 10:55 #296
piter100000: trochę racji masz. Benitez to nie jest trener z jajami i moim zdaniem jest kolejnym trenerem Realu, który ulega presji kibiców, a zwłaszcza Pereza i wystawia trio BBC bez względu na ich formę
» 22 listopada 2015, 11:06 #295
piter100000: Reusik masz rację. tylko niektórzy tego nie rozumieją. Ronaldo oprócz tego, że potrafi grać jest też strasznym egoistą zapatrzonym w siebie. wszyscy dookoła muszą gadać, że jest najlepszy na świecie, żeby połechtać jego ego. w innym wypadku zaczynają pojawiać się informacje, że jest smutny i nieszczęśliwy. nie potrzebujemy kolejnej świętej krowy
» 22 listopada 2015, 11:11 #294
cnk: piter100000 widze znasz goscia osobiscie ;)
» 23 listopada 2015, 09:49 #293
Reusik2: Czytając jego biografie,oglądając film o nim można w jakiś sposób jego charakter określić
» 23 listopada 2015, 23:57 #292
kendzimen: Tak poza tematem, to Milan szkoli sobie niezłego bramkarza ;)
» 22 listopada 2015, 01:13 #291
Rekin: Myślę, że gdyby nie kontuzje bylibyśmy teraz gdzieś z 5 punktów nad drugim miejscem. Szanse na zdobycie mistrzostwa w sezonie 15/16 przez United oceniam na 65%, 20% że zdobędzie je City, a 15% że Arsenal, dziękuję za uwagę dobranoc :)
» 22 listopada 2015, 00:58 #290
Ronal: W tym samym czasie... Wielkie, niezmordowane, waleczne Leicester City, pokazuje wszystkim środkowy palec na czele tabeli po 13 spotkaniach. Tego jeszcze nie grali. :D
» 21 listopada 2015, 23:34 #289
mikifiki: Spoko, dostaną zadyszki w grudniu i polecą na łeb, na szyję w dół tabeli.
» 22 listopada 2015, 00:08 #288
b90: Nie ma co się w ogóle przejmować Leicester. Oni nawet w TOP4 nie będą. Jedna kolejka i zara na 4 spadną, a jeszcze skończą sezon za Chelsea .. hehe
» 22 listopada 2015, 01:37 #287
pawelisto2: Mają 7 pkt przewagi nad 5 miejscem, więc nie spadną po jednej kolecje
» 22 listopada 2015, 01:46 #286
b90: a czytać ze zrozumieniem potrafisz?
» 22 listopada 2015, 02:44 #285
DjTED: A jak to reszta dostanie zadyszki?
» 22 listopada 2015, 02:53 #284
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2015 15:51

Leicester opiera się na dwóch graczach Mahrez - Vardy.Nie ma szans aby utrzymali formę cały sezon.Po za tym fatalnie grają w obronie i gra na sposób strzel więcej niż stracisz nie może działać cały sezon.
» 22 listopada 2015, 15:48 #283
Unitedman: Podobnie leciał Liverpool w 13/14 aż zemsciło się to w końcówce
» 22 listopada 2015, 19:18 #282
b90: Dawno tak nie bluźniłem podczas meczu United. Mieli taką przewagę i nic nie potrafili z niej zrobić. Cofanie piłki spod pola karnego Watfordu do De Gei to szczyt wszystkiego. Bastian zaczyna bawić się w Cleverleya. Miał Depaya na czystej pozycji to po co się cofał i odgrywał do tyłu. Lingard ma szczęście że to się tak skończyło bo na tym poziomie nie można tak partaczyć okazji. Wielka mi filozofia przelobować bramkarza stojącego na 15 metrze. Poza tym poza 2 zrywami grał słabo i ja go nie widzę na pierwszy skład. Niech najpierw zacznie grać ogony zanim znowu rozpocznie mecz. Depay zagrał nieźle ale w 2 sytuacjach zachował się mega egoistycznie. Przy kontrze przecież mógł zagrać na wbiegającego Mate? W drugiej połowie masa szczęścia. W sumie kolejny mecz wygrywa nam De Gea. To jak się ustawia w bramce i jego refleks to coś wspaniałego. Karny dla Watfordu jak najbardziej był chociaż znaleźli by się tacy co by tego nie gwizdnęli ale ten sędzia akurat widać że ogarnia temat. Można powiedzieć że jesteśmy liderem bo wyprzedziliśmy dwóch najgroźniejszych rywali. Znowu kolejka pod United :)
» 21 listopada 2015, 23:25 #281
kckMU: Rojo powinien postawić Bastianowi wielki niemiecki browar. Co za skończona głupota, żeby kopać rywala w 90 minucie w nogę w polu karnym... i nie, nie jest wytłumaczeniem to, że "chciał w piłkę". zdecydowanie za ostro to zagrał.
» 21 listopada 2015, 23:17 #280
Reusik2: Chyba Lingard.Mógł zakończyć sprawę już dwukrotnie
» 22 listopada 2015, 10:46 #279
kckMU: ok, nie zakończył, ale bura dla niego to osobna sprawa. chyba nie można tłumaczyć faulu Rojo tym, że był zdenerwowany sytuacjami Lingarda? :D
» 23 listopada 2015, 00:39 #278
Bobson834: Kontuzja Herrery chyba nie taka groźna

facebook.com/Troll.Football/videos/vb.345971365443086/1638231069550436/?type=2&theater

Polecam drugi plan :)
» 21 listopada 2015, 23:06 #277
kolor: A Giggs już taki przyzwyczajony do Fergie Time
» 22 listopada 2015, 01:43 #276
Rekin: Wie ktoś kiedy wracają Valencia, Martial i Rooney? Pytam, bo z tego co widzę to za tydzień czeka nas jeden z ważniejszych meczów w sezonie.
» 21 listopada 2015, 23:04 #275
Reusik2: Martial i Rooney będą być może już w środę.Valencia nie wiadomo ale chyba po nowym roku.Carrick w grudniu
» 21 listopada 2015, 23:06 #274
Matejko: Nie bedzie to jeden z najwaznieszych meczow w sezonie. Najwazniejszy moze byc z Arsenalem, Liverpoolem czy City i nie zmieniia tego fakt, ze w tym momencie Leicester jest na 1 miejscu w tabeli, bo wiadomo, ze sezon i tak skoncza poza top 4.
» 21 listopada 2015, 23:07 #273
pawelisto2: Matejko oby nie.

Piękna i sympatyczna odmiana byłaby gdyby Leicester zakończył sezon w top4.

Mam nadzieję, że Van Gaal sobie nie zaprzeczy i nie wystawi Rooneya w środę od pierwszych minut, bo tak jak to powiedział po meczu z Evertonem bodajże, "nie ma sensu zmieniać jedenastki, która wygrała ostatnio mecz" coś w tym guście bynajmniej.
» 22 listopada 2015, 00:09 #272
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2015 00:22

Przecież i tak musi ją zmienić bo Herrera i Jones wypadli.A 3 - 5 - 2 i to jeszcze z Paddym to nie najlepszy pomysł.A Leicester lepiej dla ligi niech spuchnie.W Europie byliby losowani z 4 koszyka i anglia mogła by przez to stracić punkty, a co za tym idzie miejsce w LM.I to nie byłaby piękna odmiana
» 22 listopada 2015, 00:21 #271
pawelisto2: Kolejny argument za tym, że to BPL jest najciekawsze.

Czyli najlepiej jakby mniejsze kluby już zawsze siedziały w środku tabeli, albo walczyły o utrzymanie, nigdy wyżej! Bo stracicie nam miejsce w lidze mistrzów!

Dlatego za Andera-Martial, za Jones-a Blind na śo.
» 22 listopada 2015, 01:45 #270
Reusik2: Tak pawelisto to jest argument.Nic mnie ciekawość ligi nie obchodzi bo kibicuje jednemu zespołowi z niej a w przypadku zajęcia przez klub 4 miejsca w przyszłości nie chce aby grał w LE.Zespół który w 13 meczach traci 20 goli nie ma czego szukać w Europie.Tam nie można tak grać
» 22 listopada 2015, 10:50 #269
SkowronUNITED: Jones Masakra... Moja nadzieja w nim chyba już zgasła... 1/2 mecze i 1/2 msc kontuzji... i tak w koło macieja.
» 21 listopada 2015, 22:55 #268
FergusonGuy: Wszystko cieszy.Wygrana ManUnited jak i Liverpoolu ale chyba najbardziej gol Depaya.Oczywiście że jedna jaskółka wiosny nie czyni ale gol to gol.Ciesze się z tego.Nie ważne jaki,ważne że jest
» 21 listopada 2015, 22:28 #267
PatrykSNK: leicester liderem ligi angielskiej niesamowite! Gratulacje czy jest tu jakiś kibic Leicester?
» 21 listopada 2015, 22:24 #266
Rekin: Czy kibic to nie, ale sympatyk i owszem :) Głównie z powodu obecności Polaka w składzie Leicester i podziwu dla Vardy'ego chłopaka który jeszcze 4 lata temu w wieku 24 lat grał 5 lidze angielskiej, będąc całkowicie nieznaną osobą, a dziś jest aktualnym królem strzelców, z wyrównanym rekordem van Nistelrooy'a i na pierwszym miejscu w tabeli. Niezły materiał na film ;D
» 21 listopada 2015, 22:40 #265
Reusik2: Gdybyś usiadł na trybunie King Power Stadium miałbyś taką samą obecność w składzie Leicester jak Wasyl
» 21 listopada 2015, 22:44 #264
Rekin: czyli mówisz, że da się strzelić gola Manchesterowi na Old Trafford z trybun hmm
» 21 listopada 2015, 22:49 #263
Matejko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2015 23:05

@Rekin to bylo w zeszlym sezonie. W tym Wasilewski nie lapie sie nawet na lawke.
» 21 listopada 2015, 23:05 #262
Samurai: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2015 01:13

Reusik2 ; Ty jesteś gosciu J E B N I E T Y z tymi głupkowatymi tekstami.
» 22 listopada 2015, 01:13 #261
michael18: Już w następną sobotę bitwa o Anglię z .. Lisami !
» 21 listopada 2015, 22:03 #260
kolor: Ciekawy będzie ten mecz za tydzień :D
» 21 listopada 2015, 21:28 #259
Reusik2: Btw ostatni raz Real przegrał 4:0 na Bernabeu gdy hattricka strzelił Jan Urban dla Ossasuny
» 21 listopada 2015, 21:27 #258
Reusik2: Jedno i drugie
» 21 listopada 2015, 21:20 #257
Arkin: Depay grał z Lingardem w pierwszej linii, a za nimi grał Mata.
» 21 listopada 2015, 21:24 #256
inek10: Blindu
» 21 listopada 2015, 21:50 #255
fyfa: Blind
» 21 listopada 2015, 21:51 #254
Arkin: Mike, Żons i Rzadziak Rojo, potem wlazł jeszcze Łakner.
» 21 listopada 2015, 22:35 #253
PatrykSNK: Udało się wygrać liczę na to że liverpool sprawi nam niespodzianke i pokonaja city ale wsumie mało prawdopodobne! Nie moge sie natomiast nadziwic ze ekipa leicester jest na pierwszym miejscu w tabeli!
» 21 listopada 2015, 21:12 #252
szturm: Mało prawdopodobne ale prawdziwe
» 21 listopada 2015, 21:37 #251
sebox111: faceb ook.com/Troll.Football/videos/1638231069550436/ zobaczcie co robi Herrera z tylu...cos pieknego! Tak sie cieszy prawdziwy diabel z bramy :D
» 21 listopada 2015, 21:11 #250
Idealis: Widzialem na zywo jak reaguje w trakcie meczu, byl chyba najbardziej pokrzykujacym pilkarzem na boisku, caly czas dyrygowal kolegami i ich opierniczal.
» 21 listopada 2015, 22:35 #249
Reusik2: BernabĂŠu okazało niezadowolenie z powodu słabej postawy Realu. Pod koniec pierwszej połowy na stadionie było słychać krzyki „Florentino, poddaj się do dymisji!”. Gniew kibiców Królewskich objawiał się również przez głośne „Wynocha! Wynocha!” skierowane w stronę zespołu. Część fanów nadal wspierała drużynę, jednak przeważały przeciwne nastroje.

Wierni po....
» 21 listopada 2015, 21:07 #248
szesze12345: De gea musi się cieszyć
» 21 listopada 2015, 20:41 #247
szturm: Powiem szczerze słaby mecz z szczęśliwą końcówką. Oddaliśmy w drugiej połowie inicjatywę i zasłużenie wyrównali gospodarze. Cieszy mnie wygrana ale nie jakość i styl w jaki została odniesiona. Tak przy okazji po raz pierwszy od czasu gry Jerzego Dudka w Liverpoolu cieszę się z wygranej tej drużyny. Jesteśmy coraz bliżej topu.
» 21 listopada 2015, 20:29 #246
Reusik2: Nie ma żadnych argumentów za Ronaldo w trójce.Jeśli trójka będzie wyglądała inaczej niż Messi,Neymar,Suarez to będę mocno zdziwiony
» 21 listopada 2015, 20:20 #245
przemcio94: Dostanie sie do trojki za paccino w zeszlym sezonie
» 21 listopada 2015, 20:21 #244
Reusik2: pichichi chyba -rozumiem że chodzi o korone strzelców?
» 21 listopada 2015, 20:25 #243
Xtreme: Muller zasługuje bardziej niż neymar
» 21 listopada 2015, 20:29 #242
UniteDKanzaS: Za De Niro od razu :P
» 21 listopada 2015, 20:30 #241
Reusik2: Neymar gra fenomenalnie i zasłużył zdecydowanie
» 21 listopada 2015, 20:51 #240
Xtreme: a muller nie gra fenomenalnie ? :D
poza tym spójrz na grę neymara w reprze, kompromitacja w przeciwieństwie do mullera
» 21 listopada 2015, 20:56 #239
przemcio94: Ta, wlasnie o to.
» 21 listopada 2015, 21:00 #238
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2015 21:13

Mulller gra mecze towarzyskie a Neymar o punkty.Inna motywacja inna presja.Po za tym miał duży udział w zwycięstwie w LM
» 21 listopada 2015, 21:12 #237
Kornel: Może się De Gei odechce iść do tego bagna.
» 21 listopada 2015, 20:17 #236
Chestnut: A Chicharito dalej strzela, a nie sądzę, że liga słabsza. ;D
» 21 listopada 2015, 20:13 #235
Reusik2: Królami strzelców w ostatnich latach byli:Kiessling,Lewandowski,Meier.A tu Robin Van Persie,Suarez,Aguero
» 21 listopada 2015, 20:15 #234
tomas0808: Piękna sobota :)
» 21 listopada 2015, 20:13 #233
Reusik2: Official: Louis van Gaal confirms that Phil Jones and Ander Herrera will miss the game vs PSV. They are not bad injuries Phil ach ten Phil
» 21 listopada 2015, 20:10 #232
Matejko: Na szczescie ma on dopiero 23 lata i mam nadzieje, ze niedlugo to sie skonczy. Smalling tez lapal kontuzje za kontuzja, az w koncu cos sie zmienilo i jest nie do zdarcia:)
» 21 listopada 2015, 20:19 #231
Reusik2: Ale ktoś musi być w obwodzie.Pojawiła się plotka że chcemy Ruganiego.To byłby bardzo dobry wybór
» 21 listopada 2015, 20:23 #230
thelead: No tak zagrał Smalling 20 meczów i już jest nie do zdarcia.

A prawda jest taka, że z tego sie nie wyrasta, każdy szklany piłkarz jak jest szklany to takim pozostaje. Przykład choćby Błaszczykowskiego. Taki jest sport.
» 21 listopada 2015, 20:53 #229
Matejko: @thelead o czym ty mowisz? Smalling prawie rok czasu bez kontuzji, o czyms to swiadczy. I wcale tak nie jest, ze szklany pilkarz zostaje szklany, bo czasem wystarcza niewielkie zmiany i pilkarza przestaja dreczyc urazy.
» 21 listopada 2015, 21:01 #228
Reusik2: Ale problem w tym że on dostaje tyle urazów bez kontaktu z przeciwnikiem
» 21 listopada 2015, 21:14 #227
Lopak5: Isco jest tak zajebisty że dał bym za niego 60 baniek.
» 21 listopada 2015, 19:57 #226
Lopak5: W złym momencie to napisałem xD
» 21 listopada 2015, 20:00 #225
Reusik2: Sympatyczny gość
» 21 listopada 2015, 20:09 #224
Wisnia97: Leicester pretendentem do mistrza? Po 13 kolejkach na pierwszym- niezły wyczyn. Jak utrzymają się w czołówce po boxing day, to będzie to prawdopodobne. Jak Blackbourn kiedyś.
» 21 listopada 2015, 19:56 #223
Matejko: Nie ma szans. Leicester z najlepszych ekip w tym sezonie mierzylo sie tylko z Arsenalem i Tottenhamem. Do konca grudnia beda grali jeszcze z United, City, Evertonem i Liverpoolem i nie zdziwi mnie jezeli z tych 4 spotkan nie wywiaza nawet 1 punktu.
Oczywiscie nie zmienia to faktu, ze Leicester czy w styczniu bedzie na 1, 2 czy 5 miejscu to i tak graja zdecydowanie lepiej niz tak naprawde powinni.
» 21 listopada 2015, 20:12 #222
Kornel: Śmieszna sprawa, że to właśnie my będziemy bronili rekordu Ruuda :D
» 21 listopada 2015, 20:19 #221
Wisnia97: Dlatego zaznaczyłem "jak". Ale zgadzam się, będą mieli ciężką przeprawę. Życzę im bardzo zwycięstw z City i Liverpoolem. Mam nadzieję, że nasi niczego głupiego nie odwalą.
» 22 listopada 2015, 14:54 #220
Abrakadabra: Jaki wynik byście obstawili gdyby United dzisiaj grało z Barceloną?
» 21 listopada 2015, 19:51 #219
Joker7: 0:0 bo u nas dzisiaj byl brak napastnika
» 21 listopada 2015, 19:51 #218
Wisnia97: jest LM, wyjdźmy z grupy i się sprawdźmy!
» 21 listopada 2015, 19:53 #217
Klimaa: Srogie baty. Wszystko zależałoby od dyspozycji De Gei ale ogólnie rzecz biorąc zdominowaliby nas tak jak dzisiaj zrobili to z Realem.
» 21 listopada 2015, 20:10 #216
Matejko: @Klimaa skad wiesz? Kolejna wrozka z dp? Kiedy sie ludzie nauczycie, ze mecz meczowi nie rowny...
» 21 listopada 2015, 20:13 #215
Reusik2: Ciekawsze pytanie:Jaki byłby wynik z Realem(w kontekście tego co się działo latem)
» 21 listopada 2015, 20:24 #214
Kornel: Navas puszcza wszystko jak leci, De Gea by chociaż jeden z tych strzałów wyjął.
» 21 listopada 2015, 19:29 #213
Kilerek7: Miałem oglądać Real - Barca, ale nie żałuje wyboru bo mecz City z Lfc to jest jak narazie majstersztyk, patrząc na nasz mecz to jak przesiadka z malucha do bolidu F1. Firmino i Coutinho są świetni, przydałaby się nam taka siła w ataku. Klopp zrobi kawał dobrej roboty.
» 21 listopada 2015, 19:18 #212
Reusik2: KUN KUN KUN
» 21 listopada 2015, 19:14 #211
Puchaczeue: Brawo LFC (pierwszy raz się cieszę z ich wygranej)
» 21 listopada 2015, 19:08 #210
Michal12371: City aż takie słabe czy Liverpool taki mocny?
» 21 listopada 2015, 19:07 #209
Puchaczeue: Zawsze tak jest, że jak wypadnie ktoś z trójki Kompany-Aguero-Silva to City nie istnieje.
» 21 listopada 2015, 19:10 #208
Reusik2: City gra w obronie jak Brazylia z Niemcami
» 21 listopada 2015, 19:10 #207
is200: Ktoś mowil ze Firmino jest sylaby?
» 21 listopada 2015, 19:07 #206
1wolf1: juz sie zaczyna? Bo jeden mecz im wyszedl... Ciekawe czemu tego nie pisales w pozostalych 12 kolejkach. Patrz na fakty i nie oceniaj po 1 spotkaniu...
» 21 listopada 2015, 19:08 #205
przemcio94: El Clasico kogos? :D
» 21 listopada 2015, 19:06 #204
Reusik2: Jakie to city jest słabe co oni wyprawiają w tej obronie.Fakt drugi gol to spalony
» 21 listopada 2015, 19:04 #203
Milten20: Pressing, zabójcze kontry i swoboda zawodnikow w operowaniu pilka. W LFC kazdy ofensywny zawodnik ma prawo podejmowac ryzyko. U nas Can zamiast zagrac pietka podalby do najblizszego, do boku.
» 21 listopada 2015, 19:04 #202
RedDevils4life: Mam ciary jak widzę co oni robią z City.
» 21 listopada 2015, 19:03 #201
Abrakadabra: Buczą jak Ronaldo ma piłkę, ale Real ma "świetnych" kibiców..
» 21 listopada 2015, 19:01 #200
Timmy: Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. Wracaj Chris.
» 21 listopada 2015, 19:16 #199
Reusik2: City bez Kompanego jest tragiczne
» 21 listopada 2015, 18:54 #198
1wolf1: czym sie przejmujesz? Za tydzien trzeba wygrac spotkanie i zaczynamy uciekac innym...
» 21 listopada 2015, 19:00 #197
Xtreme: bez Otamendiego *
» 21 listopada 2015, 19:27 #196
Matejko: @Xtreme widze, ze dalej sie spuszczasz nad Otamendim xD Spojrz prawdzie w oczy, albo po prostu w statystyki. Z Otamendim traca regularnie gole, a z Kompanym w prawie kazdym spotkaniu czyste konto i to sa fakty.
» 21 listopada 2015, 20:05 #195
Xtreme: bo Otamendi > Kompany
» 21 listopada 2015, 20:30 #194
Matejko: Hmmm, gdzie? W ktorym momencie sezonu? Kompany zjada na sniadanie Otmanediego w tym momencie bez dwoch zdan. Tez moge napisac Pazdan>Otamendi, a jak tak napisalem to od razu staje sie faktem?
» 21 listopada 2015, 20:38 #193
Xtreme: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2015 20:59

a ja nie mówie że się staje faktem
napisałem swoje zdanie, że według mnie jest lepszy, nie musisz się z nim zgadzać ...
to że jesteś za przeproszeniem ślepy i nie doceniasz klasy Nicolasa to twój problem ;P
» 21 listopada 2015, 20:58 #192
Matejko: Ale twoje zdanie nie ma zadnego uzasadnienia. Nic nie przemawia za tym zeby pokusic sie o stwierdzenie, ze Otamendi jest lepszy od Kompanego. Mozna sie spierac np czy lepszy w tym sezonie jest Suarez czy Neymar, bo za pierwszym i drugim beda jakies argumenty. W przypadku defensorow City taka dyskusja nie ma sensu, bo wszystko przemawia za Kompanym, a ty jestes po prostu zaslepiony od dluzszego czasu.
» 21 listopada 2015, 21:05 #191
Xtreme: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2015 21:22

niema argumentów
ja pierd... człowieku bo mnie szlak trafi
Otamendi - wybrany najlepszym obrońcą poprzedniego sezonu ligi Hiszpańskiej
Kompany - poprzedni sezon spędzony albo w szpitalu albo na ławce, meczy rozegrał niewiele, a tych dobrych można policzyć na palcach jednej ręki

Otamendi teraz wszedł do nowej ligi i z miejsca stał się podstawowym obrońcą, nie popełnia błędów, i już zdobył bramkę nawet
a kompany ? niby też dobrze zaczął ale teraz znowu zaczął się łamać i obstawiam że połowa sezonu znowu będzie bez formy albo w szpitalach
» 21 listopada 2015, 21:20 #190
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2015 22:42

Otamendi - wybrany najlepszym obrońcą poprzedniego sezonu ligi Hiszpańskiej - a co to argument?Nie grał wtedy w City?Po za tym co się działo w zeszłym sezonie nie ma znaczenia.Jak porównujemy sezony całościowo to Kompany miał lepsze.Nie popełnia błędów?Owszem popełnia zwłaszcza w LM.A to że z miejsca gra w składzie zadecydowało $$$
» 21 listopada 2015, 22:41 #189
Reusik2: Kompany też zdobył bramkę a nawe dwie jak o tym piszemy
» 21 listopada 2015, 22:45 #188
Matejko: Po 1. trafic to cie moze "szlag". Szlak moze byc turystyczny np.
2. Mowimy o tym sezonie (zaznaczylem to kilkukrotnie), a ty wyskakujesz ze swoim ch... wartym argumentem ktorego trzymasz sie od kilku miesiecy "najlepszy defensor ligi hiszpanskiej". Jakie to ma znaczenie w tym sezonie? Zadne.
3. Otamendi wszedl do skladu, bo inni pilkarze zlapali kontuzje i tak jak napisal Reusik ze wzgledu na wydane pieniedze.
4. Otamendi popelnil mase bledow, tylko ty tego nie widzisz.
W skladzie z Kompanym City stracilo 3 bramki, z Otamendim 13, a ty dalej bedziesz sie upieral, ze ten drugi jest lepszy...
» 21 listopada 2015, 23:03 #187
Xtreme: "Otamendi - wybrany najlepszym obrońcą poprzedniego sezonu ligi Hiszpańskiej, a co to argument?"

hahah lol :P dobreee reusik, dzięki za poprawe humoru ^^
Co to za argument ? ano taki że wybrano go najlepszym obrońcą najlepszej ligi na świecie ? co z tego że nie grał w city ? jakie to ma znaczenie ? chyba mówimy o tym kto jest lepszy a nie w jakim gra klubie ...

"A to że z miejsca gra w składzie zadecydowało $$$ " - hahhahah, co ty jarasz ? wywalił ze składu Mangale bo zapłacano za niego gruby hajs, kurde ty to zawsze masz swoje teorie genialne xd

"Po 1. trafic to cie moze "szlag". Szlak moze byc turystyczny np." - dzięki mistrzu, przepraszam za błąd, wybacz mi :[
"2. Mowimy o tym sezonie (zaznaczylem to kilkukrotnie)" - a mnie koleżko gówno obchodzi ten sezon bo on się dopiero można powiedzieć zaczął, policz sobie ile obaj dopiero zagrali meczy w lidze, gratuluje Ci jeśli po tylu meczach oceniasz piłkarza i mówisz że jeden je drugiego na śniadanie :]
» 22 listopada 2015, 10:47 #186
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2015 10:53

Więc idąć twoim tokiem rozumowania Eto>Aguero,Suarez, ponieważ kiedyś był królem strzelców najlepszej ligi świata a oni nie. a mnie koleżko g*wno obchodzi ten sezon bo on się dopiero można powiedzieć zaczął - to jesteś śmieszny bo po jednym dobrym sezonie można łatwo stracić formę dlatego ten się liczy a tamten nie ma znaczenia
» 22 listopada 2015, 10:51 #185
1wolf1: Pytanie do tych co ogladali mecz arsenalu. Arteta byl taki slaby, ze zostal zmieniony, czy kontuzja ?
» 21 listopada 2015, 18:36 #184
Reusik2: I jedno i drugie
» 21 listopada 2015, 18:39 #183
1wolf1: Dzieki. To jest niezly wyczyn zostan zmieniony w meczu, w ktorym weszlo sie z lawki. Dlatego wolalem sie upewnic :D
» 21 listopada 2015, 18:42 #182
Joker7: wow Chelsea az 1:0 nastepny mecz z tottkami na wyjezdzie bedzie przegrana ;]
» 21 listopada 2015, 18:18 #181
Dulbi7: Panowie mecz Ralu obejrzę gdzieś na youtobe?
» 21 listopada 2015, 18:10 #180
RobvanKlu5i: Tak z innej beczki jest na platformie NC + lub Cyfrowego Polsatu jakiś kanał transmitujący El Classico? (oprócz sporteleven)
» 21 listopada 2015, 18:01 #179
Abrakadabra: Już się nie mogę doczekać następnej soboty.. Pierwsze z drugim miejscem, piękny meczyk się zapowiada
» 21 listopada 2015, 18:01 #178
artix206: Arsenal 04 Londyn na swoim miejscu :)
» 21 listopada 2015, 17:58 #177
fan2105: Heh idealny komentarz
» 21 listopada 2015, 18:11 #176
ptasior: Wczorajszy mecz Termalici Nieciecza był lepszy niż ten nasz dzisiejszy.
» 21 listopada 2015, 17:51 #175
Abrakadabra: cytując pana z wąsem z filmu chłopaki nie płaczą: "nie wydaje mnie się"
» 21 listopada 2015, 17:52 #174
Matejko: Mecz termalici byl ciekawszy od wszystkich spotkan jakie do tej pory byly rozgrywane w europie. Zreszta bedzie pewnie to najcirkawsze spotkanie po calym tym weekendzie.
» 21 listopada 2015, 17:54 #173
Kornel: 4 minuty doliczone i Arsenal powitany na 4 miejscu.
» 21 listopada 2015, 17:50 #172
Abrakadabra: mi się już nawet nie chce z nich śmiać :P
» 21 listopada 2015, 17:58 #171
Reusik2: Sądze że idolem Cazorli był David Beckham.
» 21 listopada 2015, 17:47 #170
Abrakadabra: Beckham jakby chciał to by tego karnego strzelił :D
» 21 listopada 2015, 17:50 #169
T7MU: .. powiedział "kibic" Man Utd...
» 21 listopada 2015, 18:06 #168
Reusik2: Trzeba mieć dystans do siebie.Z perspektywy czasu to może śmieszyć
» 21 listopada 2015, 18:26 #167
Holy123: Śmieszysz reusik to swoimi wypowiedziami. Obserwuję cię od dawna. Jak nam nie idzie to napierdala.sz na ManUtd jak wygrywamy to Hurrraaaaaa. Komuś coś nie wyjdzie to bluzgasz i mieszasz z błotem. Taki dzieciaczek z Cb. Typowy "kibicek dobrego sezonu". I szczerze powiem Śmierdzisz Ferdasem okrótnie. Pozdro
» 21 listopada 2015, 18:39 #166
pawelisto2: Reusik? Nie, właśnie, nie.

On jest bezwzględnie za MU. Gdy każdy jedzie po Manchesterze, on broni Manchester wynikami, ktoś ciśnie Manchester za styl gry, to pisze coś w stylu "lepiej taka gra i wyniki niż dobra gra i zero wyników jak Arsenal" no i jest bezwzględnie zapatrzony w LVG, czasami nasz trener ma dziwne posunięcia, które nie każdy rozumie, ale on i tak jest murem za nim.

Reusik po prostu pisze wszystko przeciwko całemu DevilPage. Gdy ktoś się pomyli to on tam jest i wypomina mu, że jednak było inaczej, a sam niedawno napisał, że Leicester przegrało z Arsenalem 5:1, a było 5:2.
Nie rozumiem jaki w tym jest cel, ale przecież nie wszystko trzeba w życiu rozumieć.
» 21 listopada 2015, 18:53 #165
Reusik2: Masz racje.I zrobie to ponownie.Okrutnie pisze się przez u otwarte.Acha przepraszam za pomyłke co do wyniku
» 21 listopada 2015, 20:18 #164
Matejko: Arsenal to najsmieszniejszy klub na swiecie xD
» 21 listopada 2015, 17:43 #163
sagnol32: Wracają po tej kolejce na swoje miejsce w tabeli.
» 21 listopada 2015, 17:44 #162
everise: zaraz po United.
» 21 listopada 2015, 17:46 #161
Abrakadabra: my przynajmniej mamy trofea :)
» 21 listopada 2015, 17:47 #160
Matejko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2015 17:48

Nie widze nic smiesznego w United. Idz kibicowac swojej druzynie, a nie tutaj wypisujesz farmazony.
» 21 listopada 2015, 17:47 #159
sagnol32: Abra ten argument teraz odpada bo zaraz ci wypomną zdobyty w przeciągu ostatnich 10 lat puchar Anglii.
» 21 listopada 2015, 17:49 #158
tomas0808: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2015 17:54

Żałosne komentarze. Jak nas zgwałcili 3:0 to też tacy byli?
» 21 listopada 2015, 17:53 #157
everise: po Fergusonie? Ile?
» 21 listopada 2015, 17:53 #156
tomas0808: everise - dokładnie. Trochę pokory i szacunku proponuję wobec innych drużyn.
» 21 listopada 2015, 17:55 #155
pawelisto2: Kurde, liga angielska to najpiękniejsza liga na świecie, piłka nożna to najciekawszy sport na świecie, a niektórzy dalej stawiają mury między sobą, który klub jest śmieszniejszy itp.
Przykro patrzeć.

"Teraz, gdy już nauczyliśmy się latać w powietrzu jak ptaki, pływać pod wodą jak ryby, brakuje nam tylko jednego: nauczyć się żyć na ziemi jak ludzie."

Piękny cytat, mam nadzieję, że to kiedyś nastąpi i sport będzie łączyć, a nie dzielić.
» 21 listopada 2015, 17:57 #154
LeonidasPM: @pawelisto, dałbym Ci lajka pod Twoją wypowiedzią, ale co ten lajk znaczy wobec tak wspaniałej wypowiedzi?

Szkoda, że tak mało osób teraz to rozumie.

Brawo dla Ciebie i dla tomas0808!
Śmieją się z Arsenalu, a arsenal od dwóch sezonów jest wyżej od nas w tabeli, dwa sezony temu zdobyli puchar anglii, Manchester w tym czasie nic, pokory Panowie pokory.
» 21 listopada 2015, 18:00 #153
Matejko: @tomas0808 @pawelisto2
Zle zrozumieliscie moja wypowiedz. Arsenal to jeden z tych klubow ktore najbardziej szanuje, ale nie zmienia to faktu, ze jak zaden inny ten smieszy mnie najbardziej. Nie napisalem, ze Arsenal jest slaby itp. Chodzi mi o to, ze oni zawsze daja pupy, przegrywaja na wlasne zyczenie i tak w kolko co sezon! Potrafia wygrac 2:0 z Bayernem, zeby w 2 spotkaniu Monachijczycy ich zgwalcili. Maja karnego, moga wyrownac, wskoczyc na fotel lidera i nie wykorzystuja tego. O to mi chodzi, nie ma drugiego takiego klubu na swiecie, ktory sam by sobie rzucal klody pod nogi.
» 21 listopada 2015, 19:36 #152
Reusik2: Sanchez - widać że grał w Barcelonie.Ładny nur
» 21 listopada 2015, 17:42 #151
tomas0808: Jak na moje to faul tam był. Całe szczęście, że Santi się popisał :)
» 21 listopada 2015, 17:44 #150
Matejko: Moim zdaniem karny bardzo mocno naciagany., wrecz niesluszny.
» 21 listopada 2015, 17:45 #149
Samurai: Januzaj i Young nie grali w Barcelonie więc durne porównanie
» 21 listopada 2015, 17:45 #148
jelonq1: mając w zespole Younga nie należy krytykować innych pod względem nurkowania. Chociaż lubię Ashleya ale to jego duży minus
» 21 listopada 2015, 17:45 #147
Reusik2: Krytykuje bo wiem że Ashleya wszyscy a zwłaszcza ci związani z Arsenal mocno za to naszego gracza krytykują i wyśmiewają
» 21 listopada 2015, 17:46 #146
mikifiki: Young jest znany z nurkowania, ale jak nie pamiętam kiedy ostatnio nurkował w polu karnym szczerze mówiąc. Może go Luj za to zganił.
» 21 listopada 2015, 18:37 #145
Abrakadabra: Gdzie arsenal nie może tam sędzia pomoże, karny -.-
» 21 listopada 2015, 17:42 #144
Abrakadabra: ale nie trafiony także oliwa sprawiedliwa, takie tam przysłowia sytuacyjne. Oglądamy dalej
» 21 listopada 2015, 17:43 #143
sagnol32: Pięknie Santi , Brawo :)
» 21 listopada 2015, 17:42 #142
Rekin: Diego aka monkey Costa strzela, czyżby chelsea w końcu wygrała? :o Następny mecz gramy na wyjeździe z Leicester, chyba zaczynam się bać tego meczu
» 21 listopada 2015, 17:21 #141
jarek87999: brakuje nam jakiegoś mega skrzydłowego powinnismy kupić tego robena za jakieś drobne w zimie gości pogra jeszcze z 2-3lata na dobrym poziomie
» 21 listopada 2015, 17:21 #140
Kopec91: Nie oglądałem meczu. Ktoś mi powie w skrócie jak wyglądała gra? Lepiej niż ostatnimi czasy? Jak Depay i Lingard?
» 21 listopada 2015, 17:19 #139
wegiel13: a tymczasem Chicharito strzelil dzisiaj 9 i 10 bramka w 13ym meczu dla Leverkusen.
» 21 listopada 2015, 17:18 #138
Matejko: To chyba dobrze? Ja zawsze trzymam za niego kciuki, bo zrobil dla nas bardzo wiele i zasluguje na szacunek.
» 21 listopada 2015, 17:26 #137
Muuuuuuuuuuu: Przecież Groszek i u nas strzelał regularnie jak się popatrzy jak regularnie grał. Wielu po nim jechało ale żaden baran nie spojrzał, że Chicharito nigdy nie miał rytmu meczowego. A jak już miał to strzelał i to dużo skuteczniej niż Rooney.
To nie jest wielki piłkarz ale wielki snajper. I Bayer będzie na tym korzystał a my możemy jedynie wspominać jego bramki dla MU.
» 21 listopada 2015, 17:42 #136
chowder: Twarowski i Nahorny w formie :D "chciałem powiedzieć, że obok siedzi żona, ale to chyba jego kolega" hahah :D
» 21 listopada 2015, 17:15 #135
Rekin: Z jednej strony cieszy forma Leicester w którym gra Polak, z drugiej zaś miejsce na którym aktualnie są jest zarezerwowane dla United.
» 21 listopada 2015, 17:15 #134
Matejko: Z tym "gra" to cie mocno ponioslo. Od poczatku sezonu on sie azwyczaj nawet na lawke nie lapie:D
» 21 listopada 2015, 17:16 #133
pawelisto2: 10 bramka Vardiego w tym sezonie ze spalonego :)

Szkoda, ale cóż, kto będzie o tym za parę lat pamiętać.
» 21 listopada 2015, 16:58 #132
sagnol32: Chelsea z Norwich twarda walka o utrzymanie ;D
» 21 listopada 2015, 16:52 #131
fan2105: Szkoda ze Bastian nie strzelil swojej pierwszej bramki
» 21 listopada 2015, 16:48 #130
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2015 16:49

Skubany ten Vardy, trzeba przyznac, ze ma chlop forme, wyrownal rekord Ruuda.
» 21 listopada 2015, 16:48 #129
Joker7: Barkley dzisiaj w 1 polowie 2 bramki..
pewnie everton bedzie chcial za niego 100 baniek po sezonie jak jakies 2 lata temu wycenili go na 50...
» 21 listopada 2015, 16:48 #128
Matejko: Jezdziec bez glowy. Przeplata zreszta swietne spotkania z zupelnie bezbarwnymi. U nas w ekipie zbedny.
» 21 listopada 2015, 17:10 #127
Rekin: Wnerwia mnie już ten Vardy..
» 21 listopada 2015, 16:47 #126
pawelisto2: Mówię, ten chłopak w tym sezonie wygląda imponująco w duecie z Mahrezem.
10 bramek po 12,5 kolejce naprawdę prezentuje się ładnie.

Ale w takim razie póki co Leicester liderem, ciekawe.
» 21 listopada 2015, 16:50 #125
Rekin: Kibice Arsenalu się tak z nas śmiali, że remisowaliśmy przez chwilę z Watford, a teraz dostają z WBA :(
» 21 listopada 2015, 16:41 #124
pawelisto2: Natomiast ciekawy, dynamiczny mecz jest Swansea-AFC Bournemouth, 2:2 to i tak mały wynik przy tylu sytuacjach :D
» 21 listopada 2015, 16:43 #123
Kornel: Albo City zdobędzie łatwo mistrza, albo będzie zacięta walka między nami, a właśnie City. Kompletnie nie widzę Arsenalu w walce o tytuł . Trafiła im się dobra forma, nawet Bayern pokonali, ale teraz jak sami napisali na tej swojej stronce - powrót do rzeczywistości.
» 21 listopada 2015, 16:43 #122
Rekin: i jak tu można nie kochać ligi angielskiej
» 21 listopada 2015, 16:45 #121
pawelisto2: Byłbym niesamowicie szczęśliwy jakby tak było, że my walczymy z City o 1 miejsce, a o 3 Leicester z Arsenalem.

Póki co Leicester nie grał z najtrudniejszymi rywalami, ale Vardy&Mahrez wygląda imponująco i myślę, że smakosze futbolu również by nie pogardzili takim epizodem w tym sezonie.
» 21 listopada 2015, 16:46 #120
Kornel: Arsenal walczy o 4, ale czasami coś nie wyjdzie i mają to 3.
» 21 listopada 2015, 16:47 #119
Kasjusz: Leicester po swietach rozpoczyna walke o puchary. Ciezko mi wierzyc w cos wiecej.
» 21 listopada 2015, 16:50 #118
everise: Walka o tytuł między United i City? Przecież United nic nie gra, lepszy poziom pokazuje taki chociażby Leicester.
» 21 listopada 2015, 16:53 #117
Reusik2: Jaki poziom?Jedyny mecz z topowym rywalem przegrany 5:1?Przecież oni spuchną.To więcej niż oczywiste
» 21 listopada 2015, 16:55 #116
Kornel: Nic nie gra? Gra brzydko, ale 1 miejsce w grupie LM i póki co lider Premier League.
» 21 listopada 2015, 16:55 #115
pawelisto2: Styl się nie liczy, liczą się wyniki.
Taktyka defensywna jaką prezentuję Manchester(bo ofensywną ją ciężko nazwać) to też jest taktyka, tak jak i nielubiany przez wielu autobus(ja natomiast bardzo lubię taktykę "autobus")
Tak, więc mistrzów się nie rozlicza, ani stylu w jaki sposób zdobyli tego mistrza.
» 21 listopada 2015, 16:56 #114
everise: poziom w ofensywie.

Przyznałbym wam rację, ale United też nie gra nadzwyczajnej piłki. Wyniki może i są, ale nic poza tym.

Zresztą chyba każdy woli oglądać ofensywny Leicester niż nudny Manchester.
» 21 listopada 2015, 17:00 #113
pawelisto2: everise, oglądam każdy mecz Leicester w tym sezonie i robię to z dużą przyjemnością, podobnie jak mecze Evertonu.

Mecze Manchesteru United są nudne, ale oglądam, bo kocham MU, więc niezależnie jakby nie było to i tak obejrzę chociaż na meczu z City i Crystal przyznam się szczerze trochę mi się przysnęło z tej nudy.
» 21 listopada 2015, 17:05 #112
Matejko: Ja wole ogladac Manchester United niz Leicester. Po co mam ogladajac druzyne ktorej nie lubie kosztem tej ktorej kibicuje?
Leicester gra swietnie w ataku, ale ich obrona to kryminal. Juz Arsenal ich wystrzelal i jestem pewny, ze jeszcze nie jedna druzyna to zrobi. Atakiem wygrywa sie mecze, a obrona mistrzostwa i to powiedzenie idealnie opisze sezon Leicester po ostatniej kolejce.
» 21 listopada 2015, 17:08 #111
everise: Zgodzę się z wami. Bardziej chodzi mi o to, że na razie wyniki w United są, ale patrząc na grę, to optymistycznie nie jest. W każdej chwili może braknąć wyników.
» 21 listopada 2015, 17:13 #110
Matejko: Tak samo w kazdej chwili moze przyjsc piekna gra. Nie bawmy sie we wrozki, tylko trzymjamy sie faktow:)
» 21 listopada 2015, 17:18 #109
sagnol32: brawo wba :)
» 21 listopada 2015, 16:41 #108
pawelisto2: Gra Chelsea w tym sezonie jest naprawdę komiczna.

Hazard złapał jako tako formę, robi to co sezon czy dwa sezony temu, schodzi do linii końcowej daje piłkę po ziemi w pole karne i nikogo z piłkarzy Chelsea to nie obchodzi, stoją poza polem karnym jak pachołki, nawet nie starają się na to nabiegać.

Dziwnie to wygląda, ale cóż.
» 21 listopada 2015, 16:41 #107
Demo2797: Brawo Arsenal!
» 21 listopada 2015, 16:41 #106
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2015 16:36

Brawo gol oby tak dalej
» 21 listopada 2015, 16:36 #105
qbsonUTD: Po strzeleniu bramki przestajemy grać. Jakbyśmy grali szybko i agresywnie tak jak przed strzeleniem bramki to byśmy nie musieli drżeć o wynik do końca. Muszą nam strzelić i dopiero wtedy się budzimy.
» 21 listopada 2015, 16:28 #104
inek10: Nie rozumiem czemu przy kontuzji zawodnika grającego na 10 Nasz filozof zamiast wprowadzić Pereire który jest 10, robi jakieś coś co w mojej opinii jest totalnie niezrozumiałe, wprowadza obrońce i zmienia całkowicie formacje. cytując klasyka z ektraklasy "to trzeba być k**** głupim"
» 21 listopada 2015, 16:25 #103
Kasjusz: Moze dlatego, ze mielismy maly pozar personalny i wsadzanie kolejnego mlodego zawodnika, bylo wiecej niz ryzykowne. Mozna sie smiac z filozofii i procesu, ale jakis balans naprawde trzeba zachowac.
» 21 listopada 2015, 16:34 #102
cropps: Chicha 2 brameczki, szkoda, że odszedł
» 21 listopada 2015, 16:24 #101
pawelisto2: On jest niesamowity.
Ile on ma bramek już w tym sezonie? Z 15?

Teraz byłby w sam raz dla nas.
» 21 listopada 2015, 16:34 #100
Joker7: jedyny zawodnik ktory odszedl i ktorego bylo szkoda ;/
LvG zje z nim
» 21 listopada 2015, 16:46 #99
Kasjusz: Szanse na to, ze gdyby zostal to też by tak strzelal, sa minimalne. Pomogla zmiana otoczenia, pewniejsze miejsce w drużynie i odrobine mniej wymagajaca liga. Szkoda tylko, ze nie zostal wypozyczony.
» 21 listopada 2015, 16:47 #98
Reusik2: Nie mógł zostać wypożyczony bo miał tylko rok umowy.A na ławce nie chciał siedzieć.Po za tym tu nawet głupiego karnego strzelić nie potrafił niech sobie strzela i zapomnijmy o nim.Meier też był rok temu królem strzelców a do świetnych graczy nie zaliczył bym go
» 21 listopada 2015, 16:53 #97
adamecki7: hehe gramy bez napastnika a Hernandez juz dzisiaj 2 brameczki
» 21 listopada 2015, 16:24 #96
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2015 16:28

Lingard to powinien postawic Bastiemu jakies dobre winko, bo gdyby nie ta samobojcza bramka(przy sporym udziale Niemca) w doliczonym czasie, to cala krytyka spadlaby na Anglika i zreszta calkowicie zasluzenie, bo Jesse powinien przynajmniej jedna sete wykorzystac.

Sam meczyk nawet niezly przynajmniej w koncu mielismy jakas wieksza ilosc sytuacji bramkowych. Coz standardowo:

- Rojo nie mysli
- Jones pewnie znowu jakas kontuzja. Swoja droga to ciekaw jestem czy Everton poszedlby na wymiane do nich Jones + ewentualnie jakas niska doplata z naszej strony, a do nas Stones.
- Smalling czysci wszystko, ciekaw jestem ile w tym meczu wygral pojedynkow glowkowych, bo bylo tego naprawde sporo
- Mata jest totalnie bezproduktywny na skrzydle i jezeli idzie kontra przez niego to niestety najczesciej taka kontra jest wstrzymywana przez niego
- no i De Gea swietny na linii, tragiczny przy wykopach

Niezmiernie ciesza te wyszarpane 3 pkt, bo jezeli chce sie mierzyc w cos wiecej niz top 4, to takie mecze (nawet zakladajac, ze to jest PL i ze tu kazdy moze wygrac z kazdym) z beniaminkami po prostu trzeba wygrywac.
» 21 listopada 2015, 16:22 #95
oberyn: Z tego co słyszałem (oglądałem po angielsku, więc mogę się mylić), to strasznie wiało na stadionie, stąd niecelne wykopy (z resztą piłka dosyć często dziwnie się odbijała, a bramkarz rywali również miał problemy przy wykopach).
» 21 listopada 2015, 16:42 #94
RobvanKlu5i: Mecz przeciętny w II połowie, świetny mecz Panów "Sch", De Gei i Depaya. Niestety martwi mnie kontuzja Herrery bo to dwugłowy czyli dłuższa przerwa natomiast Jones znowu złapał jakiś uraz.... dobrze, że za tydzień z Leicester wróci Martial. Za Rooneyem nie tęsknię.
» 21 listopada 2015, 16:09 #93
Rekin: jak tak patrzę na radość Andera po bramce to odnoszę wrażenie, że już jutro mógłby grać
» 21 listopada 2015, 16:10 #92
Kasjusz: Jakbys popatrzyl na moja, to moglbys odniesc wrazenie, ze juz dzisiaj trzeba mnie gdzies zamknac. A zyje nadzieja, ze jednak nie jest to konieczne ;)
» 21 listopada 2015, 16:38 #91
Muuuuuuuuuuu: Ciężki mecz ale w Watford każdy tak ma. 3 pkt cieszą choć styl powinien być lepszy. Ten MU nie będzie zachwycał stylem ale jak w ten sposób wygra mistrza to LvG będzie rozgrzeszony.
» 21 listopada 2015, 16:06 #90
Marti24: Na plus:
1.) de Gea
2.) panowie na Sch (to były dobre transfery)
3.) Depay
4.) Smalling
5.) Young
6.) Herrera - póki grał

Na minus:
1.) Lingard - dwie zmarnowane setki
2.) Mata
» 21 listopada 2015, 16:06 #89
adamecki7: Piękny comeback ale mecz tragiczny, graliśmy z Watford jak równy z równy momentami my leci a momentami oni. Najgorszy na boisku Mata, najlepszy De Gea najważniejsze mamy 3pkt i na jakiś czas lidera. GGMU!!
» 21 listopada 2015, 16:06 #88
dave2991: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2015 16:05

To jest ku. żenada, najgorsza druga połowa w historii. Podobno ćwiczą podania i kontrolę nad piłką na treningach, a grali jak zespół z B-klasy, zero kontroli, chaos i kopanina. I kiedy szczęśliwie, po markowym zagraniu Blinda, Lingard miał setkę to spalił się jak młody ... a ma 21 lat. Te wszystkie straty, niedokładne podania, nie dało się na to patrzeć ...
Jedyny pozytyw, to dziwnie dużo wygranych pojedynków główkowych w środku pola przez m.in. niskiego Depaya, to było zaskakujące.

w jednej akcji (bramkowej) pokazali więcej niż w całej drugiej połowie. Dlaczego Van Gaal tłumi ich charakter, tego nie wie nikt.
» 21 listopada 2015, 16:03 #87
HouseII: Ogarnijcie radość Herrery po golu na 2-1, to jest wariat :D web.facebook.com/Troll.Football/videos/1638231069550436/
» 21 listopada 2015, 16:03 #86
Rekin: jakbym widział siebie ;D
» 21 listopada 2015, 16:06 #85
adamecki7: hahah pięknie wariat wariat :D
» 21 listopada 2015, 16:07 #84
kralo11: Co już Lingard się nie nadaję na pierwszy skład ? :D haha zdarzają się gorsze mecze on nie zagrał dobrego spotkania ale nie ma co na niego wrzucać na całe szczęście mamy 3 pkt trzeba brać pod uwagę że graliśmy trochę innym składem a i ławka była cienka. Brak Rooney'a też może mieć znaczenie ostatnio nie grywał dobrze ale może to brak kapitana tak na nich wpłyną
» 21 listopada 2015, 15:59 #83
Rotx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2015 16:00

Kilku piłkarzy popisało się w tym meczu jednak nie wszyscy pozytywnie
-Bastian- gol to gol, jednak ilość strat w środku pola z minuty na minute obrzydzały mecz
-Rojo- typowy bandzior na boisku,on i Felek są jak tykające bomby gdzie kompletnie nie wiesz czego można się spodziewać . Jones zaczął myśleć na boisku więc jego skreślam z tej listy.
-Lingard- już w kilku kolejnych meczach marnuje sytuację co najmniej 99-procentowe, dużo szumu ale i Welbeck mniej więcej pokazywał to samo co Jesse więc tylko czekać co będzie dalej.
-Mata- jest tak ostrożny na boisku że aż strach , gdy widzi rywala automatycznie odpuszcza i czeka na rozwój wypadków, na minus zdecydowanie jego błąd gdzie odpuścił rywala który miał przez to wolny korytarz w środku pola.
Na plus
-DE GEA- wykopy wykopami ale niesamowitego refleksu żaden Twarowski czy Nahorny nie mogą mu odmówić.
-Depay- sporo mu dziś wychodziło, kilka razy pokazał że porównania z RObbenem są wzięte z powietrza.
Zdecydowanie na plus.
Pozostali w sumie niczym nie zaskoczyli , mieli po równo udanych i złych zagrań i nie pokazali nic czego bym sie po nich nie spodziewał.
» 21 listopada 2015, 15:59 #82
Janek23: Chociaż jedna osoba, która mecz oglądała
» 21 listopada 2015, 16:09 #81
Janek23: Ale mogę się założyć, że w/g DP najlepszą notę dostanie Bastian. Masakra
» 21 listopada 2015, 16:14 #80
yazam: Bardzo trafna ocena zawodników. Mam wrażenie, że również ogladałem ten mecz. Potrzebujemy pierd07nięcia na skrzydłach, a nie statycznego, wolnego i wiecznie odpuszczającego Matę. Ciężko znaleźć miejsce dla niego na boisku. Niby typowa dyszka, ale i tam różnicy nie robi.
» 21 listopada 2015, 16:52 #79
artix206: Niby tracimy mało goli... ale w każym meczu, nawet ze słabszymi rywalami mają oni kilka okazji do zdobycia hola, więc defensywą bym się tak nie zachwycał. Wyniki zdecydowanie lepsze od naszej gry. Ważne punkty, GGMU!
» 21 listopada 2015, 15:58 #78
Reusik2: Nie wiem gdzie wy widzieliście bronienie wyniku.Lingard pokazał wykończenie jakiego wstydził by się Rasiak.Bez tego byłby spokój
» 21 listopada 2015, 15:58 #77
DevilJames: Fajnie ze wygralismy, to cieszy, ale naprawde nasza gra pozostawia duuuuzo do zyczenia, druga polowa to masakra. A przypominam ze gralismy z watfordem a nie arsenalem czy city, musimy zaczac grac bardziej ofensywnie bo taka zachowawcza gra sie zemsci w koncu. Srodek pola na plus dzisiaj, de gea jak zwykle klasa, ale reszta naprawde kiepsko. Mam nadzieje ze to sie zmieni niedlugo ;)
» 21 listopada 2015, 15:55 #76
Rekin: Piękna walka w końcówce. Nie byłoby tego wszystkiego gdyby minutę przed karnym Lingard wykorzystał 110% sytuację, ale cóż liczą się tylko 3 punkty, a po 38 kolejce nikt nie będzie pamiętał w jakim stylu wygraliśmy ten mecz.
» 21 listopada 2015, 15:55 #75
rizx: Czy poza eleven będzie gdzieś transmitowane El Clasico (nc+) ?
» 21 listopada 2015, 15:55 #74
Matejko: Lepszy mecz jest w tym czasie w Premier League:) Nie widze sensu ogladania tego pokazu aktorstwa.
» 21 listopada 2015, 16:02 #73
Reusik2: Laga na Chrisa B?
» 21 listopada 2015, 16:04 #72
dawid27154: Wydaje mi się że nie bedą posyłac lag na ławke rezerwowych.
» 21 listopada 2015, 18:23 #71
artix206: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2015 15:55

Bastian Schweinateiger, ma swoje lata jest doświadczony, ale dla mnie to taki jezdziec bez głowy... Głupie straty na środku boiska, spowalnia grę, średnio co drugi jego kontakt z piłka kończy na wślizgu. Na + wypracowanie zwycięskiej bramki. Jego gra w środku pola wypada zdecydowanie gorzej niż Morgana. Basti nie przekonuje mnie od początku sezonu..
» 21 listopada 2015, 15:54 #70
Matejko: Najpierw marudzicie, ze nie gramy do konca, ze nie walczymy itd Dzisiaj walczyliwmy, wydarlismy 3 punkty, a i tak wszystkie placzki wyglaszaja swoje teorie. Go wno jestescie nie kibicie. Poogladajcie Premier Legue zanim napiszecie, ze Watford to slaby zespol, zwlaszcza u siebie. Przy tylu kontuzjach KLUCZOWYCH graczy wynik ten jest bardzo dobry.
» 21 listopada 2015, 15:53 #69
dave2991: Kto twierdzi, że Watford to słaby zespół? Włącz sobie jeszcze raz drugą połowę, to zobaczysz, który zespół był słaby.
» 21 listopada 2015, 16:06 #68
Matejko: Przeczytales moj post czy tylko zobaczyles slowa "Watfors to slaby zespol" i odpowiedziales?
» 21 listopada 2015, 16:15 #67
dave2991: wyciągnięta przez Ciebie kwestia jest w trzecim wersie, to sam sobie odpowiedz łaku
» 21 listopada 2015, 16:36 #66
sagnol32: Matejko przeczytałem jego wpisy to wnioskuje że przeczytał ale nic nie zrozumiał.
» 21 listopada 2015, 16:43 #65
Matejko: @sagnol32 chyba masz racje:) W tak7m razie koncze ta dyskusje, bo hak ktos tak prostych kilku zdan nie rozumie to rozmowa nie ma sensu.
» 21 listopada 2015, 17:20 #64
Pady: Na Leicester to by nie starczylo, oby doszli zawodnicy po kontuzji za tydzien, ciekaw jestem gdzie bedziemy za 6 meczow.
» 21 listopada 2015, 15:53 #63
is200: Gra totalne dno. Anglicy nie naucza się grac pilka nie ma szans.
Nie ma lawki kompletnie a wy nie chcecie Robbena
» 21 listopada 2015, 15:51 #62
Shadiiist: Rojo grał dobrze, ale na lewej obronie tam gdzie w repce, tam jest jego miejsce. Cieszy walka do końca, martwi bronienie przy 1-0. Gdzie filozofia? Ok, jest 1-0 to gramy piła i ciśniemy ale w sumie co się dziwić gdy na boisku nie mamy typowej 9 która się utrzyma przy piłce.
» 21 listopada 2015, 15:51 #61
Samurai: Kto zauważył jak Ander się cieszył na ławce po zdobytym golu Bastiana;)?
» 21 listopada 2015, 15:51 #60
Rekin: ja nie zauważyłem, bo biegałem po domu :D
» 21 listopada 2015, 16:00 #59
HouseII: web.facebook.com/Troll.Football/videos/1638231069550436/
» 21 listopada 2015, 16:04 #58
DymekS92: haha xd też się zerwałem z kanapy i podbiegłem do lodówki i z powrotem :D
» 21 listopada 2015, 16:04 #57
Kilerek7: Jedynie kogo można wyróżnić to DDG i Bastiana, reszta kiepsko. Z takim zespołem na lajcie powinniśmy wygrać, a my się męczymy.
» 21 listopada 2015, 15:48 #56
Kornel: Memphis wg mnie też dobrze. Gol, dobry strzał z dystansu, wypracowanie dobrej sytuacji Lingardowi.
» 21 listopada 2015, 15:53 #55
Reusik2: Mieliśmy mase kontuzji,pierwszy mecz po przerwie a graliśmy z dobrym w defensywie zespołem.Myślenie cię boli?
» 21 listopada 2015, 15:54 #54
piter100000: Lingard i Rojo wiszą flaszke Bastianowi. szkoda, że od 60 minuty zaczęliśmy myśleć tylko o obronie. dobrze, że wygraliśmy. nic poza tym
» 21 listopada 2015, 15:46 #53
RedDevils4life: Nie powiem, bo też byłem zły. Ale co niektórym na tej stronie to zabrakło chyba wiary w klub i szacunku.
» 21 listopada 2015, 15:45 #52
Janek23: Janek23: Ale zwycięstwo nad potęgą Watford. Jesteśmy do 18-tej liderem. Mecz ..... i kamieni kupa. Styl żenada jak i cała filozofia. Mata i Bastian mimo bramki (chociaż dla mnie to samobój) ława.
» 21 listopada 2015, 15:45 #51
Michal1997: Dla ciebie najlepszym składem byłby
Rooney
Rooney - Rooney - Rooney - Rooney
Rooney- Rooney - Rooney
Rooney - Rooney - Rooney

Bastian wraz z Morganem zagrali bardzo dobre zawody. Nie popisał się Lingard (za te dwie zmarnowane setki) i Rojo, który może grać tylko na lewej obronie - bo na środku obrony jest beznadziejny
» 21 listopada 2015, 15:50 #50
jajecko: Jajecko: Wszystko by było dobrze, mam wrażenie, gdyby nie kontuzja Herrery. Odrobinę przesadzasz, a teksty typu "Ale zwycięstwo nad potęgą Watford" to oznaka niewdzięczności
» 21 listopada 2015, 15:53 #49
Janek23: Dobrze że nie zmarnował tych setek Rooney. Wtedy dopiero byłbyś z siebie dumny
» 21 listopada 2015, 15:55 #48
Reusik2: Janek tylna część ciała zwana pupą nie służy do oglądania telewizji
» 21 listopada 2015, 15:59 #47
Janek23: Ty to Reusik nic nie pisz bo dupą to ty od przynajmniej półtora roku oglądasz. Więc japa i nie pozdrawiam
» 21 listopada 2015, 16:03 #46
Reusik2: Ja cię tylko wyprowadzam z błędu.Z tego co czytam, to dość długo w nim byłeś
» 21 listopada 2015, 16:05 #45
Janek23: O błąd to mamy zapytaj....
» 21 listopada 2015, 16:06 #44
Reusik2: Moja twojej poczytalności nie mierzyła
» 21 listopada 2015, 16:10 #43
Janek23: Głupiemu trzeba ustąpić więc odpuszczam sobie. Nie odp. na moje wpisy bo ja nie odp. na twoje. Ja uznaje twoje wpisy jako puste miejsce.
» 21 listopada 2015, 16:19 #42
Janek23: Bastian grał dobrze. Kiedy?
» 21 listopada 2015, 15:45 #41
sagnol32: Na pewno w 2 połowie , po stracie gola to on pociągnął akcje po której był rożny.
» 21 listopada 2015, 15:47 #40
Janek23: Dobrze to grał Herrere czy De Gea ale nie Bastian
» 21 listopada 2015, 15:48 #39
grafi: @Janek23
Bastian obok Depaya i davida nasz najlepszy zawodnik, nie wiem jak Ty te mecze oglądasz.
» 21 listopada 2015, 15:48 #38
Janek23: O to samo mógłbym ciebie zapytać?
» 21 listopada 2015, 15:49 #37
sagnol32: Jak to jakiś bezmyślny hejter. To że Bastian nie mijał w efektownych rajdach po 3-4 graczy nie znaczy że grał źle. Zresztą szkoda czasu w polemikę się wdawać.
» 21 listopada 2015, 15:51 #36
grafi: kup okulary dobrze radze, bo nie wiem co Ty oczekujesz od środkowego pomocnika
» 21 listopada 2015, 15:52 #35
Janek23: Widzę, że wystarczy strzelić bramkosamobója i już na stronie zachwyty.
» 21 listopada 2015, 15:52 #34
Czepsu: ojj Bastian wcale rewelacyjnie nie zagrał ;) ale trzy punkty się liczą i #1 w PL :D ciekawe czy się utrzymamy do końca kolejki, będzie ciężko ale kto wie
» 21 listopada 2015, 15:52 #33
mantup89: Janek23 idź grać w fife dziadu.
» 21 listopada 2015, 15:54 #32
Janek23: Rajdy? Dobre? Czego oczekuje od środkowego pomocnika? Spokoju i kreatywności? W tym meczu tego u niego nie widziałem. Ale przecież jestem ślepy
» 21 listopada 2015, 15:54 #31
grafi: @Janek23
rzeczywiście masz problemu ze wzrokiem, Bastian nawet gola nie zdobył
» 21 listopada 2015, 15:55 #30
Janek23: mantup89: Japa
» 21 listopada 2015, 15:56 #29
Janek23: W dziadoską Fife nie gram. Szkoda czasu, oczu i prądu
» 21 listopada 2015, 15:57 #28
sagnol32: grafi akurat bramka chyba jemu zostanie zapisana ale to nawet nie wyglądało na strzał , bardziej dośrodkowanie , z takiego kąta bramki by raczej nie strzelił.
Janku gol na moją ocenę Bastiana nie miał wielkiego wpływu.
» 21 listopada 2015, 15:58 #27
Janek23: Mam nadzieję, że tak ale bądźmy szczerzy z taką grą z Leicesterem to my nie wygramy.
» 21 listopada 2015, 16:00 #26
sagnol32: Mecz meczowi nie równy, równie dobrze możemy Lester z 3:0 ograć. Do tego czasu powinno kilku graczy wrócić.
» 21 listopada 2015, 16:02 #25
grafi: @sagnol32
bramka została uznana za samobójczą
» 21 listopada 2015, 16:04 #24
Janek23: Więc kup sobie jednak okulary
» 21 listopada 2015, 16:05 #23
sagnol32: Może i masz rację sugerowałem się komentatorami na NC+, nie sprawdzałem.
» 21 listopada 2015, 16:11 #22
grafi: @Janek23
Ty jesteś taki głupi czy tylko udajesz?, zobacz na strzał Bastian w zoomie max, to może wtedy zobaczysz, że gdyby nie Deeney to gola by raczej nie było. Zresztą na każdej stronie podany jest gol samobójczy.
» 21 listopada 2015, 16:12 #21
dave2991: Bastian zagrał bardzo w kratkę, a na ogólną ocenę zawsze wpływa to, co zauważysz negatywnego. Także ja oprócz centrosamobójczostrzału, widzę jego podanie wprost pod nogi przeciwnika, pod koniec drugiej połowy, mniej więcej z prawej strony boiska do środka. Proste. Gdybym miał lepszą technologię, to bym Wam posklejał te jego straty w tym fantastycznym występie, ale tak, my, Ci co mają oczy, jesteśmy skazani na użeranie się z wami idiotami
» 21 listopada 2015, 16:14 #20
Janek23: Przecież już wcześniej napisałem, że to bramkosamobój. Widać jak czytasz ze zrozumieniem. Nie. Ty jesteś ślepy:)
» 21 listopada 2015, 16:16 #19
Janek23: dave2991: Następny ...... dołączył do drugiego...... Reusika
» 21 listopada 2015, 16:17 #18
grafi: de Gea też sobie nie radził z wykopami i co z tego?
Smalling, gdyby nie de Gea miałby gola samobójczego
Bastian wprowadził spokój od niego zaczynała się każda akcja, coś podobnego jak Carrick w zeszłym sezonie. On ma inne zadania na boisku nie musi minąć 5-ciu rywali i zagrać jeszcze z piętki, żeby jego występ był dobry.
» 21 listopada 2015, 16:19 #17
Janek23: Tym bardziej uważam że jesteś ślepy jak porównujesz w mega formie Carricka do teraźniejszej formy Bastiana
» 21 listopada 2015, 16:22 #16
grafi: @Janek23
napisz coś sensownego to wtedy porozmawiamy, bo czuje się tak jakbym rozmawiał ze szczotką do kibla, żadnej reakcji tylko głos echa.
» 21 listopada 2015, 16:25 #15
Janek23: Tobie? Po co? Przecież jesteś ślepy
» 21 listopada 2015, 16:28 #14
grafi: gubisz się, co ma wzrok do rozmowy?, kończę bo nie mam czasu na dziecko
» 21 listopada 2015, 16:31 #13
mantup89: Kolejny zawał zafundowany przez United. Huśtawka jak zwykle, jedno jest pewne, w takim składzie to my dużo nie wygramy. Szkoda Herrery i Jonesa. Wystarczyło na Watford. Gardło zdarte - starsi wk......i. Ciekawe co z Herrerą:/
» 21 listopada 2015, 15:44 #12
wazza89: Rocznik 89 i ze starymi mieszkasz ? Chłopie, wynajmij jakieś mieszkanko będziesz miał spokój ;)
» 21 listopada 2015, 15:52 #11
Pershing: Daj mu spokój, może rodzice mają NC+ i przyjechał w odwiedziny ;)
» 21 listopada 2015, 15:55 #10
dave2991: wazza89 Ty też rocznik 89 a wyrażasz się jak gówniarz nazywając rodziców starymi.
» 21 listopada 2015, 16:33 #9
mantup89: Mieszkam z rodzicami, bo tego wymaga ich stan zdrowia.
» 21 listopada 2015, 16:52 #8
mantup89: Janek 23 "japa"" ? Ja myślałem, że masz twarz.
» 21 listopada 2015, 16:56 #7
Stringer: Dzisiaj oglądaliśmy typowego Rojo, czyli gościa, który nie używa mózgu i robi kiksy.
» 21 listopada 2015, 15:43 #6
SiwyDiabel: Takimi meczami wygrywa się mistrzostwo!
» 21 listopada 2015, 15:43 #5
wilku1999: glory glory MU
» 21 listopada 2015, 15:43 #4
inek10: zasnąłem w 55 minucie i obudzaiłem się przy karnym dla Watford :D
» 21 listopada 2015, 15:42 #3
jajecko: Łomatulu, zawał. Wszystko przez kontuzję Herrery!
» 21 listopada 2015, 15:41 #2
swees: Faktycznie, Herrera zszedł z boiska i zrobiło się bardzo chaotycznie
» 21 listopada 2015, 15:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.