Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Porażka z PSV na przywitanie z Ligą Mistrzów

» 15 września 2015, 22:46 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał pierwsze spotkanie fazy grupowej Ligi Mistrzów z PSV Eindhoven 1:2. Spotkanie rozpoczęło się poważną kontuzją Luke'a Shawa. Następnie bramkę otwierającą wynik zdobył Memphis Depay. Gospodarze zdołali wyrównać jeszcze przed przerwą. W drugiej odsłonie PSV podwyższyło wynik po golu Narsingha.
Porażka z PSV na przywitanie z Ligą Mistrzów
» Manchester United przegrał pierwsze spotkanie fazy grupowej Ligi Mistrzów z PSV Eindhoven 1:2. Spotkanie rozpoczęło się poważną kontuzją Luke'a Shawa. Następnie bramkę otwierającą wynik zdobył Memphis Depay. Gospodarze zdołali wyrównać jeszcze przed przerwą. W drugiej odsłonie PSV podwyższyło wynik po golu Narsingha.
Oceń zawodników:
David de Gea
Matteo Darmian
Chris Smalling
Daley Blind
Luke Shaw
Bastian Schweinsteiger
Ander Herrera
Ashley Young
Juan Mata
Memphis Depay
Anthony Martial
Marouane Fellaini
Marcos Rojo
Antonio Valencia

Oddano 315 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Początek spotkanie zdecydowanie należał do Manchesteru United. Czerwone Diabły przeważały w posiadaniu piłki i przez większość czasu utrzymywali się przy piłce na połowie Holendrów. Pierwszą groźną akcję mieliśmy w 15. minucie. Luke Shaw postanowił wykorzystać duża ilość miejsca i ruszył z boku boiska prosto na bramkę rywala. Gdy minął już kilku rywali i znalazł się w polu karnym, zdecydowanym wślizgiem powstrzymał go Moreno. Niestety Anglik został mocno poturbowany i dopiero po około 8 minutach został zwieziony z murawy na łóżku medycznym. Wszystko wyglądało bardzo groźne i poważnie. Miejmy nadzieję, że uraz nie wyeliminuje Anglika na resztę sezonu. W miejsce Shawa pojawił się Marcos Rojo.

Po wznowieniu gry chwilę dobrej gry mieli gracze z Eindhoven. Na ich nieszczęście dwa szybkie ataki zostały przerwane przez arbitra liniowego z powodu pozycji spalonej. W 37. minucie Zoet, bramkarz PSV, źle przyjął piłkę w „pudle” i pod naciskiem Martiala szybko wybił ją przed siebie. Futbolówkę przejął Schweinsteiger, jednak nie zdążył oddać strzału, ponieważ został sfaulowany tuż przed polem karnym.

W 41. minucie podopieczni Manchesteru United wyszli na prowadzenie za sprawa byłego gracza PSV - Memphisa Depaya. Holender otrzymał dobre, prostopadłe podanie od swojego rodaka Blinda. Depay przyjął piłkę, prostym zwodem minął dwóch rywali i w sytuacji sam na sam posłał piłkę do siatkituż obok bramkarza.

Depay miał okazję podwyższyć wynik w kolejnej akcji. Po kontrataku piłkę na lewe skrzydło zagrał Schweinsteiger. Memphis podbiegł z nią jeszcze kilka metrów i uderzył mocno w kierunku długiego słupka. Futbolówka minęła światło bramki o około pół metra.

44. minuta to niesamowite przejęcie piłki w ofensywie, pod polem karnym przez… Chrisa Smallinga! Anglik po odbiorze uciekł nieco do boku i potężnie uderzył lewą nogą. Pech chciał, że trafił w rekę bramkarza rywali.

PSV zdołało wyrównać wynik spotkania w 47. minucie pierwszej połowy. Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego od Lestienne’a, głowa mocno uderzył Hector Moreno. Piłką próbował jeszcze wybijać Daley Blind, ale holender tylko delikatnie zmienił tor lotu piłki, kierując ją do siatki. W innym wypadku, Ashley Young prawdopodobnie wybiłby ją z linii bramkowej.

Po przerwie pierwszy na listę strzelców miał okazję wpisać się Depay. Holender szybko zbiegł z narożnika pola karnego i wykorzystał ustawionego przed sobą Martiala do podania na jeden kontakt, po czym mocno uderzył piłkę ze środka pola karnego. Zoet jednak połapał się w całej akcji i zdołał wybronić strzał zawodnika United.

W 58. minucie niestety bardzo dobrą, a co ważniejsze, skuteczną akcję, przeprowadzili zawodnicy PSV. Guardado wolejem wypuścił atakującego lewą flanką Lestienne’a. Ten dośrodkował na długi słupek, gdzie kiepsko kryty Narsingh skierował piłkę głową do siatki z bliskiej odległości. Bardzo słabo w tej akcji ustawił się Marcos Rojo.

Idealną sytuację na odrobienie strat w 62. minucie zmarnował Juan Mata. Hiszpan otrzymał piękne podanie nad głowami obrońców, wbiegając w pole karne. Nikt nie przypilnował Maty, ale ten nie potrafił przyjąć, wydawałoby się, prostej piłki, która odskoczyła mu od nogi i wyleciała poza linię końcową.

Po strzelonym golu gospodarze mocno zagęścili szeregi na własnej połowie, przez co Manchester United nie potrafił przebić się przez pod ich bramkę. W 78. minucie Martial otrzymał prostopadłe podanie w okolice narożnika pola karnego. Uciekł rywalowi, ale kąt był zbyt ostry i strzał ostatecznie okazał się niecelny.

W 83. minucie De Jong mógł wbić gwóźdź do trumny Manchesteru United. Gracz PSV po podaniu zza pleców, znalazł się w dogodnej sytuacji naprzeciw De Gei. Zdecydował się na strzał z pierwszej piłki, co zaowocowało uderzeniem wysoko ponad poprzeczkę bramki United.

Gra Czerwonych Diabłów do końca spotkania wyglądała fatalnie. Ciągłe straty, niedokładne podania, wzajemne pretensje między zawodnikami. Manchester United odnotował fatalny powrót do Ligi Mistrzów po roku nieobecności w tych prestiżowych rozgrywkach.

PSV Eindhoven 2:1 (1:1) Manchester United
Bramki: Moreno 45+, Narsingh 57' – Depay 41’

PSV Eindhoven: Zoet - Arias, Bruma, Moreno, Brenet, Hendrix, Propper, Guardado (Schaars 72'), Narsingh, De Jong, Lestienne (Locadia 86')

Manchester United: De Gea - Darmian, Smalling, Blind, Shaw (Rojo 24'), Schweinsteiger, Herrera (Fellaini 75'), Young (Valencia 86'), Mata, Depay, Martial


TAGI


« Poprzedni news
Schneiderlin gotowy na przygodę z Ligą Mistrzów
Następny news »
Fatalna kontuzja Luke'a Shawa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (404)


Chestnut: Januzaj cały meczyk zagrał. :D
» 17 września 2015, 21:12 #246
Shpongle: Jak patrzę na jego skilla to myśle, że go w tej Borussi potrzebują. Oni grają o trofea, rywalizują z Bayernem i Januzaj jest im serio potrzebny. Dobrze zagrał.
» 18 września 2015, 16:21 #245
eunuch: znany nam club brugge daje popis klasy w lidze europy :)
» 17 września 2015, 20:46 #244
kckMU: scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/12027544_908562802532419_4974064923576597524_n.jpg?oh=44486ed488421d40264005ac10ef5e93&oe=56A0AA6E

noga Shawa po operacji
» 17 września 2015, 17:08 #243
zielen1111: Rafihna zerwane więzadło krzyżowe,ale kolejka w LM, a niby sędziowie mają chronić zawodników ;/
» 17 września 2015, 12:48 #242
dexteo: Van Gaal niepotrzebnie przesuną Rojo na środek on jest tam bardzo niebezpieczny, często głupie błędy popełnia więc lepiej żeby to robił na lewej, niż na środku z plusów to ma odpowiednią szybkość na bocznego obrońce, której z kolei brakuje Blindowi.
Na następny mecz widział bym naszą obronę tak: Darmian, Smalling, Blind, Rojo (ewentualnie ze słabszym przeciwnikiem możemy wprowadzać tu Younga, któremu nie jest ta pozycja obca.
» 16 września 2015, 22:55 #241
RedRevolta: Oślepłem oślepłem, czy jeszcze kiedyś Arsenal wygra? :D
» 16 września 2015, 22:20 #240
RedRevolta: no musze cie rozczarować ale twój nick sugeruje, że chodzisz jeszcze w pieluchach także wyjdz.
» 16 września 2015, 22:29 #239
DolphZiggler: My to chyba z Arsenalu się nie powinniśmy śmiać bo gramy jeszcze gorzej
» 18 września 2015, 13:55 #238
Reddev04: Chicharito już gol dla Leverkusen, no i po Arsenalu...
» 16 września 2015, 22:03 #237
AFC07: taaa tylko jak tak dalej będą olewać LM to za rok - dwa kluby włoskie nas wyprzedzą we współczynniku UEFA i w związku z tym Anglia będzie miała tylko 2 kluby w LM a 3 w eliminacjach. Trochę to słabo będzie świadczyć o sile Premier League
» 16 września 2015, 21:40 #236
AFC07: wiem kolego tylko ciężko się na to nie wkurzać
» 16 września 2015, 21:43 #235
karolmanu3: nie dosc ze chelsea gra ze slabym zespolem to jeszcze fart jak nigdy ;/
» 16 września 2015, 21:36 #234
Leeviutki: 4:0
fart
devilpage.pl
» 16 września 2015, 22:38 #233
DolphZiggler: Tak samo wygraliśmy fartem z Gibraltarem
» 18 września 2015, 13:57 #232
AFC07: porażka jakaś. Od początku sezonu najaktywniejszym zawodnikiem w zespole jest - Own Goal. Niestety dzisiaj gra przeciwko nam heheh
» 16 września 2015, 21:36 #231
AFC07: bramka zaliczona na konto AOC
» 16 września 2015, 21:39 #230
dusik600: Czemu my nie strzelamy z daleka ?! Bramka na 1-1 dla Romy - strzał z daleka. 44 minuta strzał z daleka i przez 30 sekund Barca praktycznie piłki nie umiała wybić tak się gubiła. Przecież my mamy zawodników co potrafią huknąć !
» 16 września 2015, 21:35 #229
dusik600: W którym momencie strzelali ? Chodzi o te strzały rozpaczy w 89 minucie ?
» 16 września 2015, 21:43 #228
sagnol32: o pany co roma strzeliła ;D
» 16 września 2015, 21:17 #227
Borys333: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2015 19:21

Dlaczego tvp nie puszcza żadnych meczów dzisiaj? :D Czyli w środę, jak zawsze :) Ze względu na fazę grupową? Czy dlatego, że leci już na canal + sport Bayern a innego nie chcą puszczac? Lewy gra w Bayernie to przynajmniej już tej Borussi nie puszczają przypały!
» 16 września 2015, 19:20 #226
Arkin: na ZDF (CP 237) leci dziś mecz Bayernu.
» 16 września 2015, 20:08 #225
mikifiki: kap86,
kraj tutaj nie ma nic do rzeczy, tylko jak coś to kiepskie zarządzanie telewizją publiczną.
» 17 września 2015, 18:02 #224
ptasior: leci liga mistrzów na otwartym kanale w tv Angielskiej??
» 16 września 2015, 19:10 #223
AFC07: Wielka szkoda fatalnej kontuzji Shawa i tego nie nie udało się Wam wygrać. Niestety City też przegrało, jak tak dalej pójdzie to niedługo Anglia spadnie za Niemcami we wspólczynniku UEFA.

Btw. Jakieś kary dyscyplinarne dla sędziów by się może przydały? hmmm....
» 16 września 2015, 18:33 #222
Daka: Angielska liga już w tym momencie jest za Niemiecką, a niedługo jeszcze Włoska może ją przegonić.
» 16 września 2015, 18:48 #221
AFC07: Chyba jeszcze nie, mamy zbliżone współczynniki. Jak spadniemy za Serie A to będziemy mieli tylko 2 zespoły bezpośrednio w LM
» 16 września 2015, 19:23 #220
LouiVanGaal: 20-letni Anglik doznał fatalnego urazu w meczu Manchesteru United z PSV Eindhoven w Lidze Mistrzów. Shaw po brutalnym wejściu Hectora Moreno ma złamaną nogę w dwóch miejscach. Boisko opuszczał z maską tlenową, która pomagała mu oddychać. Od razu został przewieziony do szpitala, gdzie przeszedł zabieg chirurgiczny. "The Telegraph" poinformował, że mimo koszmarnej kontuzji, Shaw może wrócić do gry już w marcu przyszłego roku.

- Wydawało mi się, że trafiłem w piłkę, ale teraz nie ma to znaczenia. Jest mi naprawdę bardzo źle z powodu tego, co się stało. Bardzo mi przykro. Współczuję Luke'owi i jego rodzinie - powiedział meksykański piłkarz.

- Dziękuję wszystkim za wsparcie. Trudno opisać to, jak bardzo jestem załamany. Teraz czekam na powrót do zdrowia. Wrócę mocniejszy! - napisał na Twitterze 20-letni zawodnik.

Piłkarza w szpitalu odwiedził dyrektor wykonawczy klubu z Old Trafford Ed Woodward. Manchester United wydał oświadczenie, w którym podziękował holenderskim lekarzom za profesjonalną opiekę nad Shawem.
» 16 września 2015, 17:32 #219
LouiVanGaal: a kto niby mialby zostac zamiast niego?
young czy mata ?
» 16 września 2015, 18:39 #218
nowakman85: Szkoda 3 pkt i Shawa:( sprawa awansu nie musi być wcale taka otwarta i pewna ale jakoś trzeba awansować bo późniejsze fazy rządzą się trochę innymi prawami a CSKA też nie będzie chłopcem do bicia a raczej na pewno popsuje komuś z grupy nerwy. Martwi brak dobrych zmienników w razie kontuzji,kartek czy przemęczenia ale może później złapiemy jeszcze wiatr w żagle:)
» 16 września 2015, 16:30 #217
pawelisto2: Naszedł mnie jeszcze jeden wniosek po meczu. Morgan, bądź Carrick ktoś z tej dwójki musi być na boisku, bo wczoraj niejednokrotnie przegrywaliśmy środek.
» 16 września 2015, 16:13 #216
ziomboy777: co do kontuzji Shawa...
generalnie mega lipa... ani faulu, ani nawet żółtej kartki.. później ten sam Moreno strzela bramkę...
a Shaw sobie nie pogra przez najbliższe 9 miesięcy - nie mówiąc już o powrocie do formy która stoi pod sporym znakiem zapytania (utrata szybkości i dynamiki bardzo prawdopodobna - dla bocznego obrońcy to jak wyrok)...
» 16 września 2015, 16:09 #215
DolphZiggler: Jak tam mamy grać pozostałe mecze w LM to oszczędźmy sobie lepiej wstydu i oddajmy mecze walkowerem
» 16 września 2015, 13:43 #214
Robo1986: Oszczędź wstydu i....... Nie pisz więcej :/
» 16 września 2015, 13:59 #213
DolphZiggler: Rozpłacze się zaraz :(
» 16 września 2015, 15:04 #212
LouiVanGaal: ale wpierw zapomnij haslo
» 16 września 2015, 15:12 #211
ptasior: teraz już nie wiem czy potrzeba transferów, czy zmiany trenera.
» 16 września 2015, 11:48 #210
Chestnut: I po co było sprzedawać Cleva? PO CO?! Jest idealny do podawania w bok i do tyłu boiska! Takiego grajka nam potrzeba!
» 16 września 2015, 10:48 #209
soldier: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2015 14:29

10/10 ;)
» 16 września 2015, 14:29 #208
CeTe: Podobno Luke Shaw w przerwie meczu jeszcze był w szatni ja się nie dziwie że zawodnicy w 2 połowie wyszli jacyś niemrawi.

Co do dyspozycji w tym meczu według mnie ciężko oceniać zespół po takiej tragedii bo jednak gdzieś w głowie jest zdrowie kolegi. Najsłabszy był Mata i Darmian. Dwa gole Darmiana jak dla mnie no i nasz reżyser gry nagrał bardzo marny film typu " Śmierć w Wenecji" nic się nie działo. Osobiście uważam że w tym meczu potrzebny był Rooney, który zastąpiłby Mate na 10 i ten mecz mógłby kompletnie inaczej wyglądać.

Zmiany jakie ja bym wprowadził to Schneiderlin za Herrere i Fellainiego za Mate. Darmiana bym nie zmieniał bo to już by i tak nie miało sensu czy wynik 3-1 czy 4-1 trzeba było atakować. Zmiana pary Hiszpańskiej może by wprowadziła trochę zamętu w grze.

Szybkiego powrotu do zdrowia Luke !
» 16 września 2015, 10:43 #207
eunuch: gdyby nie mata to wgl byśmy nie mieli piłki, razem ze schweinsteigerem odpowiadali za mądre trzymanie piłki i rozdawanie podań kolegom. (oczywiscie wielki minus za niewiadomo co wwykonaniu maty po podaniu schweiniego, jak i minus dla schweiniego za jedno bezzensowne oddanie piłki, na nasze szczescie gola po tym babolu nie było)
» 16 września 2015, 10:58 #206
CeTe: Rzeczywiście rozdawali piłki tylko szkoda że na naszej połowie, a na połowie rozdawali piłki ale tylko zawodnikom z PSV. Mata był jednym z najsłabszych graczy na boisku, a Bastian złapał od niego bakcyla na ostatnie 20min spotkania. Co to był za reżyser gry, który nie dał ani jednego podania otwierającego drogę do bramki? Tak nie powinien grać zawodnik ustawiony na 10
» 16 września 2015, 11:30 #205
uzarczyq: Byliśmy drużyna o klase albo dwie lepsze. Przegraliśmy przez głupie błędy i duży brak szczęścia z naszej strony, a z kolei PSV miało tego szczęścia aż za dużo. Nie wiem czemu tak sapiecie na vG i wgl, zagraliśmy na tyle ile sie dało, PSV cały mecz grało autobusem, po 7-8 graczy w polu karnym non stop. Gdyby mieli grać w ataku pozycyjnym, to nie udałoby im sie złożyć jednej akcji która by nam mogła zagrozić. Zabrakło nam szczescia, bo gdyby nawet po wyrównaniu na te 1:1 szybko odpowiedział Depay bo miał z tego co pamietam wtedy okazje to myśle że juz by było po meczu. Stać było nas na remis, ale trudno. Ja i tak jestem dobrej mysli po meczu i kisne jak ktoś zaczyna porownywać gre za Moysa do obecnej :|
» 16 września 2015, 10:36 #204
Ice: Właśnie obejżałem skrót i powiem wam że po obejżeniu tej akcji z 61 min jak pięknie podał Swainstainger do maty ten wystarczyło aby tylko delikatnie dograł do Depaya i była by bramka a on fatalnie przyjął strasznie tą akcje zmarnował. Nie wiem jak taki gracz może mieć takie błędy naprawde watpie aby Mata grał tak jak się od niego tego oczekuje.

Depay Blind Martial myśle że wczoraj najleposi no i Smalling A co do Rojo to za te nieupilnowanie przy drugim golu powinnien całą noc ćwiczyć obrone w polu karnym takie błedy kiedyś były nie do pomyślenia w M.U
» 16 września 2015, 10:15 #203
brennt: herrera i darmian powinni zejsc w polowie, ew. valencia za blinda, bo w ataku nie istnial - young na lewa obrone, a valencia na prawe skrzydlo i od razu by skrzydla zaczely chodzic
» 16 września 2015, 09:57 #202
Szilk: Mamy ten sam problem co Liverpool, a nazywa się on "trener"- Van Gaal narzucając każdemu zawodnikowi gdzie, co i jak ma robić zabił w nich kreatywność, luz i polot - czyli to co jest najpiękniejsze w futbolu. Zawodnik na boisku nie jest sobą- bo walczy z tym co podpowiada mu jego osobowość, talent i możliwości, a tym co narzucił mu trener. Przykro na to patrzeć mając w pamięci dawny M.U. i niepowtarzalne akcje Batta, Giggsa, Beckhama, Scholesa, Van Nistelrooya - tam każda akcja była inna i to był klucz do zwycięstw.
Najnowszy przykład to zdobywca jedynej dla nas wczoraj bramki- Depay, oglądnijcie na You Tube jak grał w poprzednim sezonie. Przykro patrzeć jak grają skrzydła, nie ma szybkich akcji siejących zawsze postrach u przeciwników - jest zatrzymanie się na wysokości pola karnego i klepanie przód - tył, aż obrona przeciwnika się ustawi i wtedy jest już pozamiatane. Przykro to mówić, ale pod względem stylu gry i skuteczności jesteśmy w tej chwili jednymi z najgorszych w Premiership i wg mnie dopóki nie zmieni się trener wydana kasa na transfery nie zacznie procentować - mimo iż zawodnicy nie są źli.
» 16 września 2015, 09:42 #201
mik99: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2015 08:49

Zacznę tak bo już po prostu tego się czytać nie da!. W newskie o kontuzji Luke idealny komentarz napisał Siklen. Zanim zaczniecie wieszać tutaj psy bo tylko to potraficie robić poczytajce te kilka zdań wspomnianego kolegi. To nie boli. Czy wy wiecie co to morale?. Chyba nie. To nie rak sil, brak wykończenia brak akcji a właśnie morale zabiły wczorajszy mecz. Drużyna na prawdę grała ładny dla oka futbol, ale zabrakło wykończenie. Narzekaliście na Moyesa, że Manchester nie miał stylu. Teraz kiedy chłopaki na prawdę grają ładny dla oka spektakl to też jest źle. Jest dużo więcej wymian pomiędzy formacjami, środek pola często spowalniają akcję by skrzydła modły się swobodnie ustawić i jest bardzo dużo krótkich podań co na prawdę cieszy. Nie ma na razie jeszcze wykończenie, ale to przyjdzie z czasem. Ja chyba byłem wczoraj na innym meczy jak wy bo widziałem coś zupełnie innego. To zapewne przez te ciągłe braki w dostanie prądu... United grało zdecydowanie lepiej, składniej jak PSV a Holendrzy tak na prawdę grali tylko z kontry kiedy to nasi zawodnicy musieli grać na przodzie. Tylko tyle pokazali. Winą za taki stan meczu obarczam morale. Sam pracuję w zespole i wiem, że nawet najmocniejsza ekipa po stracie swojego "asa" przeżywa chwilowe załamanie. W głowach rodzi się pytanie "co teraz"?. My jesteśmy Manchesterem United i nigdy świat o nas nie zapomni.
» 16 września 2015, 08:48 #200
MajkelRoy: za dużo kobinują czasami aż prosi sie żeby wymienić 3-4 podania z pierwszej piłki i na wolne pole ale nie trzeba klepnąc jedno podanie do przodu 2 do tyłu a najlepiej przez obrone... a może i nawet przez bramkarza... szanowanie piłki to jedno ale atakowanie to jest jakieś ryzyko że coś moze sie nie udać, nie da sie przeprowadzić ataku nie ryzykując, jakby tak można było zrobić nie rozgrywane by były mecze tylko na podstawie ustawienia robiło sie symulacje...
» 16 września 2015, 10:37 #199
Cantona778: Czy ty jesteś normalny?! zachciało mi się rzygać jak zobaczyłem ten faul! i takie samo odczucie miało większość ludzi. Odechciało mi się wszystkiego! Jedyne uczucie które było podobne to gdy sędzia TURAS pokazał czerwoną Naniemu z Realem. Po prostu ciągnie na wymioty. Wynik był mi obojętny, po prostu masz myśl w głowie( ty nie masz bo ty głowe masz miedzy nogami chyba) Boże jak to się mogło stać..i myślę że piłkarze też to odczuli. Tak samo było jak Nani dostał kartkę...oni stanęli, to nie jest tak że jak się gra w 10 to się na pewno przegra..ale sposów w jaki to się stało jest jak sierp od Tysona! Moim zdaniem graliśmy dobrze. Okoliczności nas nie oszczędziły. Szybkiego powrotu do zdrowia Luke!
» 16 września 2015, 19:31 #198
blekitnyorzel: Gdzie są młodzi zawodnicy?? Gdzie Pereira, Lindergard, Wilston kuźwa i Januzaj!! Czemu nie graja czemu ??!
» 16 września 2015, 08:47 #197
JoJo: Januzaj dla przykładu jest wypożyczony
» 16 września 2015, 08:55 #196
Insanity: Dzieciaki mają zakaz strzelania goli na LM, czy co?
» 16 września 2015, 09:08 #195
Insanity: Napisz do LvG i daj mu zakaz wprowadzania młodych dobrych zawodników.
» 16 września 2015, 12:14 #194
soldier: Widocznie jeszcze się nie nauczyli, że celem gry w piłkę nożną nie jest strzelanie goli, tylko nabijanie posiadania piłki.
» 16 września 2015, 14:31 #193
romario11: Sprzedali powiadają dla mnie pozbycie sie tylu zawodników za takie śmieszne kwoty to już w ogóle żadna polityka klubu.
Oddajemy a nikt nie przychodzi, zaczyna się u nas coroczny SZPITAL a my już mamy problem ze zmianami ofensywnymi w meczu jak było to wczoraj z PSV.
Kto miał wejść i odmienic losy meczu? Fella? On to sie swoim wejściem co najwyżej osmieszył jak mu piłka się od kolan odbijała. No sorry.
Ile to już meczu przegramy jeszcze z ogórkami? Nic nie rozumiem.
» 16 września 2015, 08:19 #192
pequ89: Zasłużona wygrana PSV jak dla mnie. Oglądając mecz mogło się wydawać, że United nie mają pomysłu na grę. Akcje były nieskładne i widać było brak zgrania zawodników i brak klasowego napastnika. Pozostaje wierzyć, że w następnych meczach będzie lepiej.
» 16 września 2015, 08:01 #191
Arkin: A kiedy ostatnio United miało pomysł na grę? #filozofia #lvg #ihavenoideawhatimdoing
» 16 września 2015, 14:52 #190
Arkin: Chociaż z PSV to zostaliśmy wydymani przez sędziego bez mydełka. Gość który powinien wylecieć z boiska, osłabiając zespół i prokurując rzut karny strzela bramkę dla swojej drużyny i dostaje MOTM. To są kur wa jaja. Rizzoli jest idiotą.
» 16 września 2015, 15:22 #189
Klimaa: Rzadko zdarza się iż obejmując prowadzenie przegrywamy mecz jednak wczoraj byliśmy gorsi i PSV nas wypunktowało. Widać że Martial nie jest na dzień dzisiejszy w stanie wziąć na siebie ciężaru meczu i pokazuje to prawdę jaką jest fakt iż w klubie mamy za mało napastników. Pora wrócić do ligi i wygrać na trudnym terenie w Southampton a w kolejnych meczach LM grać tylko i wyłącznie o 3 punkty.
» 16 września 2015, 07:58 #188
rc7: Moja opinia jest taka,że przyglądając się naszemu Trenejros to wydaję mi się że jedyne co potrafi to szastać klubowymi pieniędzmi ,i chyba nic z naszym klubem nie osiągnie !Momentami grają taką padakę że oglądać się nie chcę .Obawiam się że na sukcesy klubowe długo poczekamy .Czasy Fergusona minęły bezpowrotnie .
» 16 września 2015, 07:37 #187
MU1212: trzeba wygrać pozostałe spotkania i nie chce żadnych remisów i porażek włącznie
» 16 września 2015, 07:25 #186
dawidlp92: Ciezki teren ... Liczylem na remis ... Reszta meczy do wygrania
» 16 września 2015, 07:04 #185
romario11: no ciekawe bede sie cieszyl jak pokonamy Wolfsburg ale jak oni wczoraj grali do przodu i technicznie boje sie ze niemcy nas tez przewioza mimo ze jestem kibicem united to my stylu nie mamy za grosz
» 16 września 2015, 08:21 #184
TevezC: Trzeba zacząć zbierać punkty. Bo niektórzy dostają bólu tyłka... Przez nasze braki w pucharach w przyszłym sezonie mogą nam odebrać jedno miejsce w LM. Co tylko rozjuszy zwolenników La Liga, innymi słowy kibiców Realu i Barcelony, bo w Polsce jest garstka kibiców innych klubów z Hiszpanii.
» 16 września 2015, 04:19 #183
braku: Wsadzic do kryminału uefa. Robią co chcą.
» 16 września 2015, 03:23 #182
romario11: na moje wszystko cio napisalem ok ale to
zarzad powinien zjebac Van Gaala bo zaczyna irytowac swoimi decyzjami kadrowymi (czyt oddawanie zawodnikow) mamy taka szczupla kadre a oni wilsona jeszcze chca wypozyczyc zenada (taki nani van persie czy groszek na bank by sie nam przydali czy mieli forme czy nie)
Jak masz kontuzje to grac ktos musi a nie jakies eksperymenty typu fela na szpicy smiech na sali
To juz rasiaka sie lepiej ogladalo a to tez chlop byl jak dąb
» 16 września 2015, 08:24 #181
TevezC: Skąd Ty się urwałeś? Gdzieś Ty się uchował przez ostatnie lata? Przez ostatnie 10 lat mieliśmy 8 przedstawicieli w finale Ligi Mistrzów. Faktycznie, bryndza straszna. A że jakiś durny przelicznik UEFA stawia wyżej Hiszpanie... no cóż. Wyznacznikiem siły ligi są wszystkie zespoły, a nie 5 klubów reprezentujących ją w pucharach.
» 16 września 2015, 04:22 #180
mikifiki: Liga angielska nie jest najmocniejsza.
Liga angielska jest najciekawsza.
» 16 września 2015, 22:55 #179
orion: Wypadek z Shawem nie może usprawiedliwiać przegranej. Nie widziałem w tym meczu żadnej taktyki. Ewidentnie brakowało kapitana, ale też widać bardzo wyraźnie brak egzekutora i osoby, która by napędzała United. Być może Taktyka LVG wprowadza brak motoru napędowego, tzn, że ma grać drużyna jako kolektyw....
» 16 września 2015, 01:17 #178
BartkoGGMU: podsumowując mecz:
-Naszym najlepszym zawodnikiem standardowo Smalling
-Martial przypominał mi dziś lewego w kadrze, sam musiał cofać się po piłkę. Nie otrzymywał klarownych okazji.
-Wielka strata w postaci Luke'a, trzymaj się chłopie i walcz, znając Ciebie wrócisz silniejszy.
-Mamy naprawdę słabą ławkę... Jeżeli na boisko by ratować wynik wchodzi Valencia i Fella, obaj zagubieni i wyglądający jakby w piłkę nie grali od dawna
-brakuje w tej drużynie takiego charakteru jak Keane, który opieprzy zespół, czekamy na Rooneya
» 16 września 2015, 00:51 #177
Rooney97: Tutaj akurat ma po części rację, gramy lipe, a jednym dobrym meczem na 3 mecze nic nie ugramy, takie PSV nas pokonało, bo byli bardziej poukładani.
» 16 września 2015, 07:03 #176
Siklen: I to moi mili nazywa się konstruktywna krytyka trenera i wspieranie zespołu. Masz ode mnie plusa :)

P.S.
Co do samej oceny gry zawodników to zwróciłbym jeszcze uwagę, że nasza 7 i 9 szukali się na boisku i całkiem dobrze rozumieli co dobrze rzutuje na przyszłość ;)
» 16 września 2015, 01:04 #175
TevezC: Mogę się z tym zgodzić. Jednak gdyby Mata i Depay wykorzystali sytuacje mówilibyśmy o genialnych bramkach i świetnie wykreowanych akcjach. Brakuje nam niestety też skuteczności. Ławką się nie przejmujmy. Na ten sezon z tego co mówi się w klubie jest walka o najwyższe miejsce, które da nam CL w przyszłym roku, a w CL pewnie niewiele więcej jak wyjście z grupy. Spokojnie grajmy tą kampanię, jeżeli pojawi się masa kontuzji to mamy młodych zawodników z akademii, których w końcu trzeba światu pokazać. Jest McNair, Powell, Lingard, Pereira, Wilson. W rezerwach czeka El-Fitouri, Borthwick-Jackson, Goss, Fletcher. Płaczemy na brak młodych talentów, ale coś mi mówi, że LvG przygotuje zespół dla swojego następcy. Robił tak w Monachium i w Barcelonie, więc nie sądzę żeby coś się zmieniło. Dlatego pewnie zarząd mu pozwala nie walczyć o zwycięstwo na wszystkich frontach.
» 16 września 2015, 01:20 #174
Siklen: Pisałem o tym już pod innym artykułem ale do tego też pasuję więc ode mnie taka uwaga:
Wiem, że to może zabrzmieć banalnie i wywoła zapewne kontrowersje ale... wg mnie sędziowskie błędy było przyczyną przegranej United. Argumentuję to w następujący sposób:

1. Brak odpowiednich reakcji w postaci karania ostrej gry spowodował, że doszło do kontuzji Shaw'a. Wszyscy wiemy, że balans w drużynie United to jedna z podstawowych cech a jego brak mocno potrafi się odbić na grze zespołu. W tej drużynie każdy ma swoją rolę i wnosi coś do gry zespołu, a w przypadku Anglika była to szybkość i zdecydowanie przejście przez dwie linie ściągając przy tym kilku obrońców. Jest to taki motor napędowy pobudzający praktycznie całą lewą flankę.

2. To co zauważył Rodgers - United rozpędzone jest bardzo groźne. Problem w tym, że gdy pierwsze 15 się rozpędzaliśmy to następne 10 trwała przerwa spowodowana kontuzją. Zostaliśmy wybici z rytmu w który dopiero wchodziliśmy, a w dodatku trzeba było zmienić taktykę, co jest po części kolejnym punktem...

3. Rojo, Mata, Memphis/Young - to są gracze którzy w tym sezonie pierwszy raz zagrali na innych pozycjach, a to oznacza, że mieli inną pozycje na boisku, innych graczy do współpracy niż zazwyczaj i inne zadania, z których powinni się wywiązać. Wiem, że to samo w sobie nie powinno wpłynąć na grę ale jest to cząstkowy element.

4. Upadło morale. Gdy widzisz, że twój kolega z zespołu schodzi z poważną kontuzją po rajdzie pod bramkę rywala czyli w jednym momencie czujesz, że zaraz dojdzie do oddania strzału, który być może da Ci prowadzenie, a chwile później takie coś. Brak kary za to. Później kolejny nie ukarany faul na Bastianie. Brak kapitana na boisku, a wielu już podkreślało wpływ przemówień Rooney'a na morale zespołu. Nawet po objęciu prowadzenia pada szybkie wyrównanie po rykoszecie. Blind nie dość, że ciągle wygwizdywany to jeszcze ma świadomość, że to z jego winy padła bramka dla PSV.

Jak widać porażka ma kilka powodów ale większość sprowadza się właśnie do złego poziomu sędziowania. Błędne decyzje niczym kamień wywołały lawinę i ułatwiły PSV zwycięstwo a nam dało kontuzję ważnego zawodnika.
» 16 września 2015, 00:32 #173
Arkin: Luj, dawaj Younga na LO, ślepaka zostaw przy Mike'u.

#LujMusisz
» 16 września 2015, 00:28 #172
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2015 00:16

OMG, gramy z najslabsza druzyna z 1 koszyka, ktora dodatkowo stracila swoich dwoch najlepszych pilkarzy poprzedniego sezonu, a i tak nie potrafimy wygrac, malo tego nawet urac remisu... Strach pomyslec co by bylo gdybysmy wylosowali jakis Bayern czy inna Barcelone...
No niestety, ale powoli zaczyna(tego sie niestety obawialem) wychodzic nam bokiem to, ze nie sprowadzilismy klasowych nastepcow di marii i RVP. Depay i Martial to fajni, mlodzi pilkarze, jednak oni zostali kupieniu z mysla o przyszlosci, a nie o terazniejszosci. Naprawde szkoda mi Shawa, to byl taki nasz motorek napedowy w ofensywie i nadzieja na lepsze jutro. A tak pewnie skonczy sie na przynajmniej polrocznej przerwie.

Kto dzis zawiodl?

Na pewno Darmian, ktory oprocz dawania zero w ofensywie(do czego w sumie juz przyzwyczail w poprzednich meczach) dzisiaj dolozyl takze zero w defensywie(ten blondynek z PSV jechal go jak chcial, co m.in poskutkowalo asysta blondyna no i poza tym Wloch nie upilnowal Moreno przy roznym). Swoja droga to czy tylko mnie Darmian, a kontretnie jego wyglad kojarzy sie z Mandzukiciem, tak jakby Wloch bylby takim mlodszym bratem Chorwata. Kolejny to Herrera, ktory nic nie spartaczyl, ale tez niczym szczegolnym sie nie wyroznil. Teraz sie nie dziwie, czemu van Gaal na niego nie stawial w pierwszych meczach. Hiszpan po prostu nie daje argumentow Holendrowi by ten go wystawial. No i ostatni kolega Andera Mata, ktory nie dosc, ze takze nic specjalnego nie pokazal(az chce sie napisac tradycyjnie... :/), to jeszcze na dodatek koncertowo spartaczyl akcje, ktora pewnie zakonczylaby sie bramka Depaya.

Kto dzis mogl sie podobac?

Na pewno Bastian, ktory widac, ze powoli zaczyna lapac co raz lepsza forme. Nie jest to jeszcze najlepsza wersja Niemca, no ale juz prezentuje sie znacznie lepiej niz na samym poczatku. To co utkwilo w pamieci, to oczywiscie swietne podanie do Maty. Patrzac na reakcje Niemca po spartaczeniu akcji przez Hiszpana, pewnie sobie cos pomyslal w stylu: Muller z zamknietymi oczami by to strzelil. Tradycyjnie juz nasz lider obrony Smalling. Strach pomyslec, gdzie bysmy dzis byli w lidze, gdyby nie swietna dyspozycja Anglika. Oby omijaly go kontuzje, bo bedzie straszna bieda. No i oczywiscie Shaw, ktory od poczatku sezonu jest naszym motorem napedowym.

Co by nie mowic, to widac bylo w tym meczu komu bardziej zalezalo na wygraniu tego meczu. I niestety nie byli to nasi pilkarze, ktorzy po stracie 2 bramki juz chyba sie poddali. Naprawde szkoda straty puntkow. Teraz przydaloby sie wygrac juz wszystkie mecze w grupie, zeby zajac to 1 miejsce tak zeby pozniej(jesli oczywiscie awansujemy chociaz z 2 miejsca) w fazie pucharowej uniknac jakiegos Realu, Barsy, czy innego Bayernu. Bo niestety na obecna chwile od kazdej z tych druzyn dostalibysmy tegie baty, ze nawet Smalling by nam nie pomogl.

Tak jak bylem za van Gaalem tak coraz bardziej zaczyna mnie irytowac. Widac, ze nasi pilkarze maja zakodowane, ze musza do konca bezsensownie klepac, najlepiej przy tym wejsc z pilka do bramki, przez co ciezko u nas o jakies strzaly z dystansu, czy strzaly z pierwszej pilki. Bylo w tym meczu pare takich sytuacji, no ze az sie prosilo o oddanie strzalu, jednak nasi pilkarze jak zaprogramowane robociki zmuszeni byli podawac pilke do boku. Do tego jeszcze ten Fellaini, ktory jest chyba najbardziej drewnianym pilkarzem(nie liczac srodkowych obroncow) w naszej druzynie. Na pierwszy rzut oka rzuca sie to, ze Belg zwyczajnie nie pasuje do stylu gry van Gaala. Obroncy glupi nie sa wiedza, ze kiedy Fellaini jest na boisku to kazda pilka bedzie kierowana na niego takze wystarczy, ze bedzie mial przyklejonego jednego zawodnika, a inny bedzie go ubezpieczal i tyle z naszej "cudownej" taktyki.


Jeszcze patrze, ze City(ktore jest w gazie) przegralo z Juve, ktore mocno ceniuje w swojej lidze... Niby to dopiero pierwsza kolejka jednak nasza porazka z druzyna holedenderska, a City z Juve w slabej formie pokazaja, ze niestety, ale liga angielska z roku na rok jest coraz slabsza i nawet wielka kasa nic nie daje.
» 16 września 2015, 00:08 #171
soldier: Zgadzam się w 100% co do dzisiejszego występu Maty i Darmiana (Herrery w sumie też). Również słusznie prawisz o Bastianie. Choć szczerze mówiąc byłem na początku przeciwnikiem transferu, mylnie myśląc, że Bayern się go pozbywa, bo uznali że nadchodzi już zmierzch Niemca. Schweini był 2 mecz z rzędu jednym z lepszych zawodników naszej drużyny, do tego widać u niego zaangażowanie i wolę walki, czego o wszystkich naszych graczach powiedzieć nie można. Oby tak dalej! (To ostanie oczywiście odnośnie Bastiana a nie naszej drużyny)
» 16 września 2015, 00:23 #170
sagnol32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2015 00:32

chyba kolega się pomylił i nadusił 0 zamiast 9 , pewnie chodziło o 1999. Mogę się mylić ale w 90 to angielskie drużyny były wykluczone z europejskich pucharów. A i to też był mój 1 obejrzany mecz United i tak zostało ;D
» 16 września 2015, 00:32 #169
DjTED: "TO NIE JEST TEN MANCHESTER GDZIE JEDEN ZAWODNIK POTRAFIŁ OŚMIESZYĆ KILKU OBROŃCÓW I STRZELIĆ BRAMKĘ" przez 15 lat widziałem tylko 2 pilkarzy MU którzy ośmieszali "kilku" obronców a więc nie pierdziel takich głupot (a propo jeden z nich nie strzelil najważniejszego karnego w historii MU i prawie przegraliśmy finał)
» 16 września 2015, 00:32 #168
soldier: Dokładnie! Brak "ducha" w tej drużynie.
» 16 września 2015, 00:18 #167
thelead: Mam straszne mieszane uczucia po tym meczu. Czy rzeczywiście zagraliśmy słabo? W pierwszej połowie wyglądało to całkiem nieźle, w drugiej tłuczenie głową w mur bez pomysłu. Niby mieliśmy ze 3 setki, a jednak przegraliśmy. Czegoś zabrakło, ból tyłka polega jednak na tym, że ciągle nam brakuje tej odrobiny.

Z pozostałych rzeczy to jednak zupełnie nie rozumiem interpretacji z sytuacją Shawa. Nawet jeżeli koleś czysto wybił piłkę, a kontakt nastąpił po jej wybiciu, to swym zagraniem złamał drugiemu zawodnikowi nogę, jakim cudem to mogło się obejść bez konsekwencji, to tego nie jestem w stanie pojąć.

Druga ważna sprawa to w tym meczu koszmarnie bolesna była krótka ławka United. W drugiej połowie aż prosiło się o wejście dwóch ofensywnych zawodników, tymczasem na ławce mieliśmy dwa razy po pól takiego zawodnika. Fellaini to nie napastnik, a Valencia to już nie skrzydłowy. I w tych dwóch nazwiskach wyczerpała się jakże potężna siła ofensywna naszej ławki. Wyprzedał LVG pół drużyny to chociaż jakichś nastolatków mógł wziąć i wpuścić za Herrerę czy skrzydłowych. A tak na murawie kolejni zawodnicy opadali z sił, a LvG nie miał kim ich zastapić.

Trzecia kwestia to Martial. Można w sumie było się spodziewać takiego występu i tak jak po debiucie daleki byłem od robienia z niego wypasionej gwiazdy tak i teraz daleki jestem od stwierdzenia że to niewypał, niemniej jednak facet dzisiaj był tragiczny(choć z maleńkimi przebłyskami) i chyba potwierdził to co dobrze wiemy nawet jeśli głośno tego nie mówimy: do tego by był klasowym napastnikiem sporo mu brakuje i trudno wierzyć by w tym sezonie decydował o sile naszego ataku, a wobec braku jakiejkolwiek konkurencji wygląda na to że będzie musiał
» 15 września 2015, 23:56 #166
adi343: Jak zobaczyłem co się stało Luke'owi .... Cholera jasna trzymaj się chłopie !! A o całym meczu szkoda gadać - klapa na całej linii
» 15 września 2015, 23:55 #165
Ariacchi: Nie ma to jak wyrwać 2 ostrzeżenia jednego dnia. Manusite szybciej niz mysle.
» 15 września 2015, 23:51 #164
Michal1997: Po takim wejściu odechciewa się oglądać piłki nożnej i o niej pisać więc krótko. Najsłabszy na boisku Darmian, dalej Rojo. Najlepszy Smalling później Young. Szkoda sytuacji Maty bo to musi być bramka. Brakowało Carricka, lub Schneiderlina do uspokojenia gre, bez choćby jednego z nich piłkarze właściwie nie powinni wychodzić z szatni. Beznadziejna zmiana Fellainiego, mecz się skończył jak tylko wszedł na boisko.

Sędzia zasługuje na osobny akapit. Jak można za takie wejście nie pokazać czerwonej kartki? Jak arbiter nie pokazuje w takich wejściach czerwonego kartonika, to myślę sobie co trzeba zrobić by dostać czerwoną kartkę. Jeszcze rozumiem błędu pokroju spalonego Roo w meczu z AV. Sytuacja dyskusyjna, liniowy miał mało czasu na podjęcie decyzji. Niedaleko zdarzenia z Shawem było 3 sędziów (bramkowy, główny, i liniowy). Jak to możliwe, że żaden mając około 8 minut czasu, nie pomyślał, że tu musi być czerwona kartka. Nawet jeśli po wejściu główny pokazał na rożny, to nie wierzę, że nie mógł zmienić decyzji. Pewnie sam Moreno się dziwił jakim cudem jest jeszcze na boisku. Najgorsze jest to, że sędzia się pewnie wytłumaczy z tej decyzji. Aż się nie chce wierzyć, że sędzia nie zmienił decyzji, piłkarz ma otwarte złamanie, leży 10 minut i sędziowie uważają, że to nie było niebezpieczne wejście.

Shaw ma raczej sezon z głowy, niech wraca do zdrowia.
» 15 września 2015, 23:49 #163
Leeviutki: jak oni maja wygrac jak oni nic nie umia
» 15 września 2015, 23:49 #162
Ta3k: Wkurza mnie nasz trener. Pomijając całą kwestię filozofii, progresu, procesu taktyki itp. to nie jestem sobie w stanie wyobrazić by SAF widząc taką sytuację jak z Shaw'em spokojnie stał w swoim prostokącie. SAF dosłownie rozszarpałby każdego sędziego, który by mu wpadł pod rękę, nie mówiąc już o tym, że w przerwie miałby taką przemowę w szatni, że po przerwie nasi by pozjadali PSV na śniadanie ładując kilka bramek plus, ktoś byłby oddelegowany by odpowiednio podziękować Moreno. Nie jestem chętny do zwalniania trenerów, ale coraz bardziej wątpię czy LVG jest odpowiednim wyborem na to stanowisko. Do tej pory nie widziałem, żeby trener stanął murem za jakimś zawodnikiem, a to takie ważne.
» 15 września 2015, 23:42 #161
DjTED: ktoś oddelegowany (np Keane, Nevill)
» 15 września 2015, 23:45 #160
woland: Mam identyczne odczucia. Też nie wiadomo jakby to wyglądało, gdyby Rooney był na boisku, możliwe, że on by w przerwie też jakoś pozytywnie wpłynął, zmotywował. Ale przede wszystkim to zadanie należy do trenera. A Van Gaal tylko siedzi na ławce, notuje w kajeciku i tyle. Ot, filozofia. Ewentualnie proces...
» 15 września 2015, 23:49 #159
nikhatlak: SAF to był charyzmatyczny geniusz i choleryk. Nie będzie już drugiego takiego trenera. Ale inna sprawa, żę vG nic nie zrobił, zero presji, zero motywacji... Nawet sami zawodnicy nie wywierali presji na arbitrze, mam nadzieję, że przez przygnębienie sytuacja Luke'a, a nie przez to, że nauczyli się od vG bycia biernymi...
» 15 września 2015, 23:50 #158
Ta3k: @DjTED dokładnie, myślę że taki Keane, Nevill czy też Vidić odpowiednio by przywitali Moreno po przerwie. Ja się zdziwiłem, że nie było przepychanki, bójki ani nic w tym stylu. Może wszyscy piłkarze stracili jaja, a może biorą przykład trenera i nie wstawiają się za swoimi.
» 15 września 2015, 23:50 #157
Ta3k: Osobiście jestem sceptyczny w stosunku do Giggs'a, który miałby być następcą. Ok jest legendą i chwała mu za to, ale niech najpierw zdobędzie doświadczenie, gdzieś indziej. Czemu nie dać szansy Klopp'owi? Koleś ma wszystkie cechy by być trenerem United. Ma zmysł taktyczny, pomysł, jaja, wstawia się za piłkarzami i krzyczy w niebogłosy kiedy potrzeba. Do tego swoje drużyny budował, a nie kupował gotowych gwiazdki. Potrafił osiągnąć coś wielkiego niskim nakładem finansowym z jednoczesnym corocznym odchodzeniem wypromowanych gwiazd do największego rywala.
» 15 września 2015, 23:54 #156
Pete1S: To ten sam sędzie co nie dawno gwizdał na meczu Polska-Niemcy, tam też "dupy nie urwał". Dla Moreno powinna być czerwona kartka i karny dla nas. Ja się pytam po co są te kiepy bramkowe skoro oni stoją i właściwie poza podpieraniem słupka to nie robią kompletnie nic, a sytuację z Shawem na pewno widzieli idealnie.
» 15 września 2015, 23:41 #155
Gallacher: 8 tygodni ? wydaje mi się że o wiele więcej.Pół roku w plecy chociaż nie jestem lekarzem,ale miałem połamany obojczyk bez przemieszczenia i zamknięte a on doznał pewnie czegoś poważniejszego.
» 15 września 2015, 23:45 #154
kckMU: kiedyś była noga za nogę, dzisiaj jest noga złamana + ten który to zrobił strzela nam gola

kiedyś był Keano, Rio, Vidic i przede wszystkim Ferguson. Dzisiaj jest banda pomyleńców z pseudo trenerem na ławce.
» 15 września 2015, 23:39 #153
soldier: Mata (kiedyś już tutaj pisałem, że to zawodnik który powinien mieć zakaz gry co 3 dni), Young (na prawej stronie to cień Younga grającego na lewej) i Darmian- ich dzisiejsza gra to było absolutne dno.
» 15 września 2015, 23:39 #152
soldier: Jeszcze co do Younga. Jest to zawodnik, którego styl gry opiera się w dużej mierze na przetrzymywaniu piłki. Przez to właśnie dużo lepiej gra on na przeciwległej stronie do tej, którą nogą gra (czyli na lewej). Na prawej stronie aż się prosi by szybciej dośrodkowywał, strzelał itp. Nie wiem, czy to van Gaal go nie umie poinstruować, czy to on jest taki oporny, w każdym razie wkurza (przynajmniej mnie) to niesamowicie. Gdyby podejmował dziś szybciej decyzje, to jego występ byłby przyzwoity a może nawet dałoby nam to remiszwycięstwo.
» 16 września 2015, 00:14 #151
GandiGanda: moze mi ktos powiedziec czy moreno za ten faul, moze zostac zdyskwalikowany przez fifa/uefa ktora bedzie miala wolna reke iz sedzia nie zareagowal? jesli tak to licze na 3 mecze kary w lm MINIMUM. typ jakis poryty wchodzic tak w pilkarza
» 15 września 2015, 23:37 #150
HuiSton: Szkoda punktów... W tym meczu ewidentnie było widać brak współpracy w środku pola, co sam Shweini może zdziałać, sami widzieliście.. Szkoda, szkoda, szkoda Luka, naprawdę, po jego zejściu nie pokazaliśmy w ataku nic bardziej konstruktywnego jak gol Depaya i zagranie Shewiniego do Maty... Rozumiem, poraz kolejny zawiodła nas dyspozycja dnia, już nie będę się wypowiadać na temat zmiany Fellainiego, każdemu się zdarza, każdemu się zdarzył gorszy dzień w United.. Wciąż jeszcze nie obejrzałem ani jednego meczu United na poziomie jakiego bym oczekiwał od LVG, uwierzcie mi, to wciąż nie jest to, a że mam rację, wkrótce się wszyscy przekonacie ;)
» 15 września 2015, 23:37 #149
soldier: Nawet nie tyle wjechać do bramki, co wjechać w okolice pole karnego i tam zacząć się bawić w przetrzymywanie piłki.
» 16 września 2015, 00:16 #148
suuchy: Valencia wrócił po kontuzji ale kontuzja Shawa wyglądała na gorszą. Nie mam ochoty nawet mówić o tym meczu jedyny + jak Cris skosił tego meksykańca i musiał zejść
» 15 września 2015, 23:35 #147
mateo13: Co do Shawa to też bym chciał żeby szybko wrócił, ale bądźmy szczerzy skoro to otwarte złamanie to .....nie szybko
» 15 września 2015, 23:37 #146
MarekOdbyt: Wg. komentatorów ze studia pomeczowego ligi mistrzów mówili, że sędzia popełnił błąd nie dając czerwieni moreno, a ten strzelił bramkę na 1:1 (chociaż właściwie to blind mocno mu pomógł)
Tutaj statystyki jakby ktoś na szybko chciał zobaczyć http ://skroc. pl/highlights
» 15 września 2015, 23:34 #145
pawelisto2: Piłkarze Manchesteru przed meczem powinni obejrzeć przemowę motywacyjną Al Pacino to by ich może ruszyło :D
» 15 września 2015, 23:26 #144
dareknt: BPL - BEST PAYER LEAGUE
» 15 września 2015, 23:25 #143
Joker7: Dzisiaj w Lm wygraly wszystkie zespoly ktore powinny wygrac!
Procz 2 druzyny z Manchesteru! ktore graja w "najlepszej lidze na swiecie"... kiedys to bylo nie do pomyslenia! ale od 5 lat jest coraz slabiej z zespolami z PL!
» 15 września 2015, 23:21 #142
dareknt: Taka najlepsza l-) jak i repra angielska....:D:D Najbardziej przereklamowana i najlepiej opłacana.....ale kiedyś ten balonik pęknie i BPL zostanie z ręką w nocniku a kluby zamiast odkładać pieniążki na czarną godzinę daja coraz to wyższe tygoniowki.......glupota a wyniki beda coraz gorsze na arenie miedzynarodowej
» 15 września 2015, 23:28 #141
Joker7: no spokojnie PL bedzie zarabialo bardzo dlugo spore siano$$$
ale fakt ze ostatnie lata w LM slabe...
lecz bedzie poprawa nie moze PL w LM dostawac baty ;p
» 15 września 2015, 23:40 #140
1wolf1: Odniose sie jedynie do pkt 4. Coz takiego zrobil dzis joung, ze tak go wielbisz i wychwalasz? Mial conajmniej 6 szans na wrzucenie pilki w pole karne. NIe wykorzystal nawet 1. Za to bladas z PSV potrzebowal 1 polszansy i byla bramka. Mam juz naprwde po dziorki w nosie naszych niesamowitych skrzydlowych, ktorzy nie potrafia od 3 lat wrzucic 1 dobrej pilki. Jesli podobnie jak mistrz joung nie rozumiesz, to ci to napisze capsem - Z SZYBKIEGO BIEGANIA NIE MA GOLI. GOLE BIORA SIE Z DOBRYCH PODAN, WRZUTEK I PRZEDE WSZYSTKIM STRZALOW NA BRAMKE....
» 15 września 2015, 23:27 #139
1wolf1: No i co z tego, ze szarpal. Z tego jego szarpania nie bylo nawet 1 dobrej szansy. Depay byl statyczny ale dogral 2 pilki w pole karne i skrzelil bramke. Wole juz jego statycznosc niz ciagle bezsensowne bieganie younga... Tak jak pisalem, on nie potrafi wrzucac. Wszystko do momentu podania robi dobrze, ale pozniej pilka idzie albo w 1 obronce, albo jest przerzucona balonem za pole karne. Gdybym byl napastnikiem MU, to nawet nie wchodzilbym w pole karne gdy joung ma pilke, bo po co... I to jest wlasnie problem. Mamy wiele okazji, ale nie jestesmy w stanie nic wykorzystac, skoro wszystko idzie nie w tepo, albo nie w to miejsce gdzie stoja pilkarze. Za to przeciwnik ma 1 szanse - mierzy i wrzuca i strzelaja... A my nadal robmy wiatrak na skrzydle... W zasadzie Holandia z wiatrakow slynie...
» 16 września 2015, 00:06 #138
Ariacchi: Na OT chce zobaczyc taki obrazek watch?v=6nGkafx3-Ks
» 15 września 2015, 23:19 #137
Mistrz1908: Klub podaje , ze złamanie Luke było podwójne..... ;(( skończcie krytykować już dzisiejszą gre ! Trudno , zdarza się ! Słabszy dzień Darmiana sprawił, że 2 bramki padły i tyle.

WSPIERAJMY NASZ KLUB !!
» 15 września 2015, 23:18 #136
Rion: Darmian caly czas gra tragedie w ofensywie
» 15 września 2015, 23:19 #135
AgEnT: A co on jest od strzelania bramek? Co nie zmienia faktu, że dziś zagrał słabo.
» 15 września 2015, 23:28 #134
jamaj05: Dużo nardziej niż wynik martwi mnie kontuzja Shawa...

Oby wrócił jak najszybciej do gry, a już tak dobrze mu szło w meczach :/

Co do LM to spokojnie, pierwszy raz ogladacie United w tych zawodach czy co??
Mamy jeszcze 5 meczów do rozegrania, z czego 3 u siebie, spokojna głowa, wyjdziemy z grupy...

Nie komentujcie jak gimby, nawet jeśli nimi jesteście, pokażcie klase po meczach a nie w kółko to samo...
» 15 września 2015, 23:16 #133
RedRevolta: Szczerze, to w dupie mam ten wynik, zachowanie naszych przy kontuzji Luka z niesmaczylo mnie, grą nie zasłużyli, każdy powinien tam gryzc trawe i wygrać ten mecz chociażby dla Shawa, szkoda mi tego chłopaka ;(
» 15 września 2015, 23:15 #132
nikhatlak: Ja myślałem, że po tym zdarzeniu MU ich po prostu zdominuje i upokorzy, będzie jakieś 5-0, a tu taka kicha...
» 15 września 2015, 23:19 #131
pawbuk6: Dlaczego w ogóle nie gramy z kontry?! Przy tak szybkich zawodnikach jak Depay czy Martial byłoby to wręcz wskazane, ale LvG najprawdopodobniej ich zakazal całkowicie (tak to wygląda na boisku). Mamy piłkę, okazję do wyjścia z szybką kontrą, a wyprowadzający piłkę zawodnik zaczyna kręcić kóleczka i podaje do tyłu. Skandal!
Niestety, ale wydaje się ,żę liga angielska jest zwyczajnie słaba - United przegrywa z PSV po słabym meczu, City przegrywa ze słabującym w lidze włoskiej Juventusie.
Natomiast zarobki piłkarzy są gigantyczne. No i przepłaca się za przeciętnych zawodników. To musi kiedyś runąć.
Poza tym taktyka LvG - do bólu przewidywalna, nudna, nie dająća żadnych efektów. Podawanie piłki dla samego podawania, brak zdecydowania przy strzałach (piłkarze są karani za niecelne strzały?), więcej podań do tyłu niż do przodu...
» 15 września 2015, 23:14 #130
mateo13: Liga angielska nie jest słaba, nie ma co gadać takich rzeczy. Moim zdaniem problem siedzi w głowach, na Liverpool było inne nastawienie i widać to na boisku.
» 15 września 2015, 23:24 #129
pawbuk6: No to jak wytłumaczyć notoryczne klęski angielskich drużyn w europejskich pucharach? Cięzko to już tłumaczyć zmęczeniem albo olewaniem pucharów.
» 15 września 2015, 23:37 #128
kocur224: Luke wracaj jak najprędzej...zdrówka życzą kibice :)
Jak dla mnie mecz dało sie wygrać tylko za dużo filozofiiiii....przydałaby sie suszarka Fergusonam :)
Brakuje nam ostatniego podania i zimnej krwi. Oby następne mecze były podobne do drugiej połowy z Liverpoolem.
» 15 września 2015, 23:12 #127
Tommekk80: Gdzie ty widzisz pozytywy? Zero pomysłu na grę, zero chęci/walki...Gdyby nie przebłysk Depaya, byśmy nawet bramki nie strzelili. 85. minuta i 2:1 w łeb a my gramy jakbyśmy wygrywali z 3:0. Nic - Van Gaal jakoś nie ma animuszu Diabła....
» 15 września 2015, 23:30 #126
21Champions: luke ma złamana noge
» 15 września 2015, 23:11 #125
NexaT: Naprawdę? To nie wiedzieliśmy.
» 15 września 2015, 23:16 #124
DjTED: Najgorsze, że on piłkę wybił i w pierwszym momencie pewnie nikt nie widział faulu...Zdrowiej Luke
» 15 września 2015, 23:13 #123
Fenek: Qtasek123 już po samym nicku wnioskuję, że nawet do gimnazjum jeszcze cię nie przepchnęli. Inna sprawa to jakim cudem wylazłeś z szafy?
Tak czy inaczej, wiem że i tak nie zrozumiesz. Ale tu nie o mecz chodzi ale o Shawa. A co do twojego "kibicowania" to pewnie jeszcze kilka dni temu kibicowałeś barcy a dwa lata temu Atl. Madr. więc idź teraz szukać kolejnego klubu i nie wiem po co tu wchodzisz.
» 15 września 2015, 23:17 #122
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2015 23:27

Upadł?! haha chyba kpisz, podwójne złamanie gościu!! zobacz sobie powtórke, on mu wjechał nożycami w nogi.
» 15 września 2015, 23:27 #121
Fenek: Teraz czeka nas trudne zadanie. Straciliśmy Shawa i to na długo a wiadomo, że bym on jednym z najlepszych w tym sezonie. Musimy się szybko poskładać i czekać na powrót Roo. Mam nadzieję, że zajmie on miejsce za plecami Martiala i jakoś to ruszy. Nie mogę nadal przeboleć utraty Luka. Jeszcze, żeby chociaż ta ... Moreno dostał jakąś wysoką karę ale nic, jeszcze się cieszył po golu i po meczu. Niestety, że też na takiego nie ma sprawiedliwości...
» 15 września 2015, 23:09 #120
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2015 23:10

dubel post
» 15 września 2015, 23:09 #119
Arkin: Ok, rozumiem.
» 15 września 2015, 23:13 #118
Arkin: Są tu jacyś zwolennicy Lujego, którzy widzą mistrzostwo BPL lub LM pod jego wodzą?
Jeśli tak, to napiszcie dlaczego Luj jest odpowiednią osobą na odpowiednik stanowisku.
» 15 września 2015, 23:09 #117
Cielii: Ale ty ladny Troll jestes koelgo :). To samo bylo jak jeszcze byl SAF kazdy psial ze dziad Out a dal nam ostatnie mistrzostwo w ostatnim sezonie a puacz byl po kazdej porazce lub remisie
» 15 września 2015, 23:10 #116
Arkin: Po co spamujesz? Nie masz nic ciekawego do napisania to zamilcz.
» 15 września 2015, 23:11 #115
Domelo: Luj nie jest odpowiednią osobą, jego filozofia przerasta piłkarzy.
» 15 września 2015, 23:12 #114
dareknt: 1.Bo wydaje kupę kasy -----napedza koniunkture na rynku przez co inne ligi mogą zainwestować zarobione pieniadze w szkolenie i zrównać się "poziomem" z BPL
2. Bo płaci gigantyczne tygodniówki....przez co nie mają motywacji do maksymalnego wysiłku.....bo nikt ich nie kupi bo nie ma szans przebic tygodniowki UNITED, ale dzięki tym mega tygodniówka wzrasta sprzedaż dóbr luksusowych.....bo byle piłkarzyne stać na Bugatti Veyrona i dzieki temu ludzie maja prace
» 15 września 2015, 23:13 #113
Cielii: Sorka mlody urazilem? bawia mnie twoje psoty ktorymi starasz sie zwracac uwage. pisza jakies brednie :) karnego tez nie bylo?
» 15 września 2015, 23:13 #112
Joker7: Luj jak go nazywasz
wygrywal lige z kazdym zespolem ktory prowadzil!
nawet z AZ Alkmaar
Z United tym bardziej wygra;]
Takie mecze sie przytrafiaja nawet Fergusonowi nie zawsze wychodzilo;c
Zostawcie LvG w spokoju bo zmienil calkowicie system gry MU! i jeszcze nie wszystko dziala w 100% ale juz widac poprawe z zeszlym sezonem ze ten bedzie o niebo lepszy!
» 15 września 2015, 23:14 #111
Arkin: dareknt nie rób sobie jaj
» 15 września 2015, 23:14 #110
dareknt: Taaa nie on....mowi prezesowi.....Chce tego i tego i masz go kupic....Moglby powiedziec.....kup go ale max np za 20 mln i do tego tygodiowka 50 tys tyg.....bedzie sie rozwijal i gral coraz lepiej dostanie podwyzke
» 15 września 2015, 23:16 #109
Domelo: Wygra LM? Skoro nie umie pokonać PSV to jak ma wygrać z najmocniejszymi?
» 15 września 2015, 23:16 #108
dareknt: VAN GOG OUT
» 15 września 2015, 23:08 #107
Siklen: Czemu tylko LvG ? Wszyscy out! Cała skład, sztab i właściciele out! I wszyscy kibice out, wszystko out... uwielbiam takie komentarze, nieważne kto jest trenerem zawsze kogoś trzeba out, w każdym jednym klubie.
» 15 września 2015, 23:18 #106
dareknt: Juz ci napisze dlaczego OUT.... GRAMY WIELKIE G odkad tutaj jest....Pojedyncze zwyciestwa nie zaciemniaja mi obrazu rzeczywistosci....klepanie i nic z tego nie wynika.
WYDAL TYLE KASY ZE głowa boli....a wydał tyle bo musiał...tylko kasą mógł zachęcic zawodników do gry w UNITED....napewno nie stylem
» 15 września 2015, 23:22 #105
Janks7: Wynik bardzo boli, bo znowu gdy prowadzimy, ze słabszym rywalem, to nie potrafimy utrzymać tego wyniku i po stracie prowadzenia z 1-0, na 1-2 po prostu oddajemy mecz...
Bardziej boli jednak kontuzja Shawa, chłopak był jeżeli nie najlepszym, to jednym z naszych najlepszych zawodników w tym sezonie, był zupełnym przeciwieństwem siebie z zeszłego sezonu, dynamiczny,wybiegany, po prostu to co wnosił do naszej gry zarówno w obronie jak i ataku, to można śmiało określić go najlepszym lewym obrońcą w lidze po pierwszych 5 kolejkach Premier League.
Tak poważny uraz może nie tylko zakończyć grę Luke'a w tym sezonie, ale może również zakończyć jego całą karierę :(( a już na pewno karierę w takim klubie jak Manchester United...
20 letni chłopak no normalnie tragedia, a na dodatek żadna kara nie spotkała tego drania który to spowodował, a potem nam jeszcze wpakował bramkę :/.
Tej luki po Shawie nie załatamy co najmniej do stycznia, ani Blind, ani Rojo nie są w stanie zagwarantować nam nawet w 50% tego, co gwarantuje młody Anglik :(.
» 15 września 2015, 23:08 #104
NexaT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2015 23:09

"Inna sprawa, że zagraliśmy lepszy mecz niż z Liverpoolem"
Piszesz takie bzdury, a później dziwisz się, że nie traktują cię poważnie.

każdy kolejny przegrany mecz i ta strona zadziwia mnie coraz bardziej.
Bezbarwny, koszmarny mecz, gdzie nie mogliśmy oddać żadnego strzału i przegrywamy 2:1 jest lepszy od wygranej 3:1 z Liverpoolem, bo znakomitej drugiej połowie.

Kill me.
» 15 września 2015, 23:07 #103
pawelisto2: Tak, owszem Reusik ma swoje dziwne poglądy z, którymi zazwyczaj się nie zgadzam, ale wiem chyba o co mu chodzi.

Zobacz jak to jest i jak to niektórych boli np. mnie. Po meczu z Brugią Depay był nowym CR7, potem każdy sadzał go na ławkę, po meczu ze Swansea kipiło komentarzami Van Gaal out, a po Liverpoolu "zmierzamy w dobrym kierunku" teraz znowu jest Van Gaal out.
@Reusik chyba też nie zawsze jest ze sobą zgodny, ale robi to specjalnie na przekór dzieciarni, która co mecz zwalnia i ponownie zatrudnia Van Gaala u nas, to już nawet nie są sezonowcy tylko? MECZOWCE?
» 15 września 2015, 23:10 #102
Arkin: Muuuuuuuu mogę prosić o link do tej wypowiedzi?
» 15 września 2015, 23:11 #101
Arkin: Ok, fakt. Ale w drugiej połowie było już dużo lepiej i nie mówię tylko o bramkach.
» 15 września 2015, 23:16 #100
NexaT: No to stwierdzam, że jednak gówno się zna, albo przespał pierwsze mecze LVG i cały sezon za Moyesa.

Nie będę się tutaj z tobą spierał, bo nie ma o co. Jak uważasz dzisiejszy mecz za dobry, to żyj w swoim świecie.
Bez odbioru.
» 15 września 2015, 23:18 #99
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2015 23:23

muuuuuuuuuu

Jeśli chodzi Ci o mnie to uwierz mi, że w większości zgadzam się z Tobą, zresztą nie tylko z większością tego komentarza tutaj, ale z większością co piszesz na stronie, bo nie są to teksty pokroju typu "Van Gaal out, bo, bo tak" tylko zawsze je jakoś uzasadniasz i owszem dlaczego nie wykorzystujemy świetnych okazji do kontr również jest dla mnie obłędem, ale kurde coś mnie rusza i nie chce mi się wierzyć, że trener z tyloma trofeami i papierami trenerskimi nie widziałby tylu błędów które my tu opisujemy. Może się mylę nie wiem, ale póki co staram się wypierać z siebie komentarze, które mówią, że Van Gaal specjalnie nas rujnuje, zobaczę z czasem jak to się potoczy.
Bynajmniej co by nie było GGMU!
» 15 września 2015, 23:18 #98
thelead: Ludzie ogarnijcie się... nie rozumiecie skąd ta huśtawka LvG out - LvG idziemy w dobrym kierunku? Bo jesteśmy głodni sukcesu i karmieni od ponad dwóch lat mizerią czepiamy się każdego objawu poprawy. Mecz z Liverpoolem natchnął nas optymizmem a teraz znów jesteśmy sprowadzeni na ziemię.

I jeszcze jedno i będę to powtarzał do bólu. LVG nie może mieć czasu! Real, Chealse, City, Barca zwalniali trenerów z o wiele większymi sukcesami, a bo nie wygrali LM, a bo wygrali LM ale nie wygrali ligi. Tymczasem my tolerujemy bylejakość, mimo że do niedawana mieliśmy 2/3 mistrzowskiego składu i wydaliśmy kwaczylion funtów na transfery. Dzisiejszy futbol nie wybacza błędów i nie daje czasu. Dziś LvG ma wszystko, ponad rok przepracowany z drużyną, ma 2/3 swoich zawodników a wyników ani nawet rozsądnego pomysłu na grę, jak nie było tak nie ma. Trzy lata temu wszyscy wyliczając największe kluby na świecie jednym tchem obok Realu Bayernu czy Barcy wymieniali United. Teraz to jakaś odległą przeszłość a przecież wcale nie było jakiegoś totalnego tąpnięcia w klubie odszedł manager, ale zostali piłkarze, sztab, został sponsor... i co i teraz zaczynają nas postrzegać jak ogórków z Arsenalu czy Liverpoolu. A ja się na to nie zgadzam. MU ma być wielkim klubem i basta.
» 16 września 2015, 00:13 #97
Olo: Spoko panowie - Darmian pokazał nieraz że talent ma. Jeden mecz mu nie wyszedł (btw szkoda że filozof go nie zmienił, no ale trudno) i to nie jest pretekst żeby go skreślać.

Pech pech i jeszcze raz pech. Szkoda tylko że nasza taktyka jest tak przewidywalna, że każdy (w tym takie "tuzy" trenerskie jak Monk czy Cocu) potrafią ją rozgryźć i się na nią przygotować. A van Gaal swoje. Obawiam się, że to jest gość, który myśli już o końcu swojej kariery i tylko chce ją jeszcze zakończyć jakąkolwiek wygraną, która prawdopodobnie ma spaść z nieba. Szkoda.

Giggs, czekamy na Ciebie!
» 15 września 2015, 23:05 #96
pawelisto2: Przegrana ---> Van Gaal Buuu, Wygrana ---> Van Gaal Yeah!, Przegrana - Van Gaal buuu

Logika ludzi, aż śmiać mi się chcę.

Żółta kartka dla Moreno owszem, ale na pewno nie czerwona, rozumiem zdenerwowanie, bo kontuzja okropna, ale 80% tej kontuzji jest winą nieszczęsnego upadku.

Dziwi mnie tylko fakt, że LvG nie zauważył, że to był pierwszy mecz w tym sezonie gdzie przegraliśmy środek pola, aż prosiło się zmienić Matę przesunąć Herrere do przodu i wpuścić Profesora, bądź Morgana.
Owszem kreatywność by spadła, ale tak czy siak jej nie było.
» 15 września 2015, 23:04 #95
piter100000: ja nie robię YEAH! po wygranych, bo są one osiągane w beznadziejnym stylu. wynikają bardziej z upośledzenia przeciwnika niż z naszych umiejętności. gramy tragiczny, toporny futbol. póki co jestem daleki od krzyczenia van Gaal out, ale jeszcze kilka takich meczy i nie będę widział żadnego argumentu za tym, żeby został
» 15 września 2015, 23:09 #94
piter100000: ja nie robię YEAH! po wygranych, bo są one osiągane w beznadziejnym stylu. wynikają bardziej z upośledzenia przeciwnika niż z naszych umiejętności. gramy tragiczny, toporny futbol. póki co jestem daleki od krzyczenia van Gaal out, ale jeszcze kilka takich meczy i nie będę widział żadnego argumentu za tym, żeby został
» 15 września 2015, 23:09 #93
Sheep: Ty chyba jesteś ślepy , kontuzja wina upadku ,no tak. Moreno wszedł czysto, za ten wslizg nalezy mu sie medal.
» 15 września 2015, 23:10 #92
Milten240: O jakim nieszczęśliwym upadku tu mówisz? Noga Shawa została złamana w trakcie "wślizgu" a nie upadku.
Człowieku zobacz na powtórkę w zwolnionym tempie, Moreno ewidentnie "wleciał" w niego obiema nogami. Poza tym na powtórce widać że obie nogi w chwili starcia miał w w górze. Sorry ale za takie wejścia jest czerwona z miejsca.
Btw. Tak mi szkoda tego chłopaka był naszym motorem napędowym w tym sezonie, jak zobaczyłem złamaną nogę to aż mi łzy napłynęły do oczu.
» 15 września 2015, 23:20 #91
Gallacher: Paskudna kontuzja Shaw'a :( i nie chce tutaj życzyć mu źle ale dzisiejszy meczy mógł mu już zakończyć karierę pomimo że jest młody.
» 15 września 2015, 23:03 #90
Mistrz1908: Valencia tez mial noge zlamana , a jak wiemy został później wybrany najlepszym zawodnikiem United i przyodział 7 :)

Musimy wierzyc w naszego Luke ! Bo był to jak da mnie obok Smallinga najlepszy gracz United.
» 15 września 2015, 23:04 #89
pawelisto2: Da radę, 3 miesiące i chłopak wraca.
Trzymamy kciuki.
» 15 września 2015, 23:06 #88
Gallacher: Tyle że Shaw ostatnio dużo kontuzji miał a może miał je dłuższe a mniej.
» 15 września 2015, 23:07 #87
Fenek: No i co to daje, że ktoś go wygwiżdże? Taki idiota pewnie nawet tego nie załapie, że ktoś gwiżdże. Dla niego jednoczesne oddychanie i mruganie to już szczyt możliwości. Jego trzeba upier.. i to konkretnie. Co prawda nie nawołuję nikogo do agresji ale liczę chociaż, że jakieś konkretne zawieszenie dostanie i może ktoś z piłkarzy MU przeorze go na OT kilkukrotnie.
» 15 września 2015, 23:13 #86
XariaX: panowie na polepszenie nastroju dzisiaj: watch?v=Mlc5D8E4irM :)
» 15 września 2015, 23:02 #85
Maesky: Luke Shaw - ocena 8.36. Naprawdę? Bo złamano mu nogę? Niektórzy użytkownicy chyba oceniają poziom swoich emocji związanych z danym zawodnikiem, nie samą grę...
» 15 września 2015, 23:02 #84
pawelisto2: Zgadzam się Maesky, ja oceniłem grę, uczucia to osobna sprawa od rozgrywki.
» 15 września 2015, 23:05 #83
Arkin: Bo tu ocenia się często nie grę, a sympatię do piłkarza. Stąd Runej często ma za nisko, a taki Darmian za wysoko.
» 15 września 2015, 23:19 #82
kolor: Shaw - 5. Jak się ma mieszane odczucia co do gry zawodnika to chyba należałoby ocenić występ jako średni.
» 15 września 2015, 23:38 #81
Arkin: Ale i tak "kibice" napiszą, że United ciągle na farcie, karne z kapelusza, bramki samobójcze, itd :>
» 15 września 2015, 23:01 #80
Arkin: nie piszę o osobach z tej strony.
» 15 września 2015, 23:12 #79
SimplyRed: Moreno? palant a sędzia nie lepszy. Katastrofa oglądać takie spartolone mecze przez takich w/w idiotów. Dokładnie było widać jakie zamiary miał pantofelek czytaj Moreno przy faulu za którą dostał żółtą kartkę.
» 15 września 2015, 23:01 #78
nikhatlak: Prawda taka, że co ma zrobić typowa 9, jak drużyna gra niedokładnie i bez żadnego pomysłu... Martial jak najbardziej na plus dla mnie
» 15 września 2015, 23:02 #77
dareknt: POPIERAM CIĘ OD POŁOWY ZESZLEGO sezonu.....jakos nie widzę poprawy....dalej to doooopa nie gra
» 15 września 2015, 23:03 #76
dareknt: Dziiiii.....szkoda Luka, czy była czerwien nie wiem bo nie ogladalem jeszcze meczu.....fakt jest taki ze zagralismy gooowno jak zwykle.....Jednym meczem na 10 obrazu mi Vanhal nie zakoloruje...Odkad tutaj jest nic sie nie zmienilo...gramy beznadziejnie.....A że gramy w "najmocniejszej" lidze jak sam twierdzi......to mysli ze zamydli obraz......Najmocniejsza liga pokazuje od kilku sezonow jaka jest mocna w rozgrywkach europejskich.....
» 15 września 2015, 22:59 #75
brylaantowy: Mecz żałosny i zasłużenie przegrany, ale skoro przegrywamy z takimi leszczami jak PSV i to w takim stylu to nie wiem co szukamy w LM. A ta końcówka meczu to dramat niesamowity, przez 5 minut piłki na Fellainiego, na aferę bo akcji się tworzyć porządnie nie chce.tomoże.afro coś.ugra. W
» 15 września 2015, 22:59 #74
sagnol32: Nie wiem jak wam ale po tej kontuzji Shawa to do końca 1 połowy po prostu patrzyłem w telewizor i nic z tego w sumie do mnie nie docierało. Dopóki jak Depay trafił bramkę to coś się ocknąłem. Także piłkarze mogli mieć ten faul w głowie, co mogło się odbić na grzę, tym bardziej że PSV grało dzisiaj agresywnie. Sędzia żałosny, czerwona karta i karny powinny być bez gadania. Ogólnie podobał mi się dzisiaj Marsjal i Depay chociaż miał trochę strat. Na plus też Smalling , co prawda zmarnował swoją sytuację ale to nie napastnik , a w obronie dzisiaj momentami osamotniony. Trochę słabszy występ Maty, Rojo, rezerwowi też nic nie wnieśli do gry.
Do hejterów wyjdźcie z tej strony na dobre bo co czytam niektóre komentarze to nie wierzę że można być takim idiotą i nazywać sie kibicem.
» 15 września 2015, 22:59 #73
wilek84: z manutd com:
Shaw later took to his personal Twitter account to post: "Thank you everyone for your messages, words can't describe how gutted I am, my road to recovery starts now, I will come back stronger."
» 15 września 2015, 22:58 #72
darjusz1986: dlaczego w anglii nie ma tak jak w polsce ze jak druzyna przegra 3 - 4 mecze wazne to trener out dlaczego tak nie ma w w anglii, ludzie my z tym trenerem nie zdobedziemy NIC KOMPLETNIE zobaczcie na tego goscia zero zycia na lawce siedza we 3 jak ped... i tyle ldaczego on nie zyje nie opierd.. z linii zawodnikow tylko ten durny notes trzyma czlowieku oni9 nie beda grali taka filozofia jak ty chcesz tylko beda grali tak jak potrafia!!
» 15 września 2015, 22:58 #71
sagnol32: Nie wieże że można mieć 29 i być takim matołem. Pewnie dlatego że po tych 3-4 meczach Polskie kluby zwalniają trenerów nie mamy od 18 lat drużyny w Lidze Mistrzów.
» 15 września 2015, 23:03 #70
Mistrz1908: Darjusz.. a dlatego byśmy mogli mówić swoim wnukom o Fergusonie.
» 15 września 2015, 23:12 #69
Domelo: Tylko 2:1.
» 15 września 2015, 22:58 #68
NexaT: Mata idealnie tą taktykę próbował spełnić.
Dostał piłkę idealnie na woleja, to musiał oczywiście przyjąć i iście precyzyjnie, z hiszpańską gracją i techniką posłać piłkę w róg.
Niestety nie wyszło, ale to nic.
» 15 września 2015, 23:01 #67
orion: Nie dramatyzujcie. Mecz z Liv duzo kosztował sił a ławka jest krótka. Brakuje snajpera z prawdziwego zdarzenia i ldera, który by napędzał United. Trzeba sie liczyć z takimi sytuacjami. Wychodzą braki kadrowe.
» 15 września 2015, 22:57 #66
Ta3k: Jakie braki kadrowe? Przecież mamy za dużo zawodników, myślę że powinniśmy jeszcze kilku sprzedać. Przecież w BPL nie ma kontuzji, a drużyny grają cały rok jednym składem. To oczywiście ironia.
» 15 września 2015, 23:48 #65
Mistrz1908: Martrial według mnie zagrał naprawdę dobrze . Mamy skład przyszłościowy , ale mamy za wąską kadrę na Lm i Premier Legue .

Załamany jestem Shawem. Blind w środku lepiej się czuje niż na lewej ,a narwany Rojo to nie jest półka United.
» 15 września 2015, 22:57 #64
Arkin: Mnie również podobała się gra Martiala. Świetnie gra z obrońcą na plecach. Klepki z Depay'em, ogólnie ta jego ruchliwość, no czuć powiew świeżości.
Jak wróci Runej to ja to widzę tak

Martial
Depay Roo Mata
» 15 września 2015, 23:00 #63
Mistrz1908: No ja liczę , że współpraca Rooneya z Matrialem , który jak na 19 latka gra tak dobrze bez piłki... Jestem zachwycony tym zawodnikiem. Nie raz tracił piłkę , ale nie miał przy sobie Maty czego konsekwencją to było..
» 15 września 2015, 23:03 #62
ValenciaMOTM: PSV U19 0-3 Manchester Utd U19

Za parę lat z juniorów PSV połowa będzie grała w dobrych Europejskich drużynach, natomiast nasi skończą w drużynach z Championship.
» 15 września 2015, 22:57 #61
adi0220: Ja juz mam dosyc. Serce mi pęka. Patrze na to i tesknie za starym Manchesterem. Niby po meczu z Liverpoolem wszystko szlo w dobrym kierunku a tu znowu zimny kubeł wody. Ta filozofia Van Gaala jest przewidywalna jak deszcz w Anglii. Graja xaly czas to samo i nic z tego nie wynika. Przykro mi to mowic ale duzo czasu uplynie i duzo kasy zostaniecwydane zanim United wroci tam gdzie jest ich miejsce czyli na szczyt.
» 15 września 2015, 22:57 #60
kuba25: Darmian wg mnie dwa gole zawalił ;d przegrał pozycje przy roznym a potem niedokladne podanie z jego stópki i gol ;d Herrera tez wg mnie słabo, kazdy sie nim podnieca jak juz ma grac, a chlopak 3/4 piłek gra do tyłu ;d Nie wiem czy tylko mi sie wydawało ze Blind psychicznie przegrywa podczas tych wrzasków i pisków zakazdym razem gdy był przy piłce, ale uwazam ze stresowało go to max ;d ciekawe jakby sie to potoczyło jeśli Shaw grałby do konca ;d Pozdro GGMU
» 15 września 2015, 22:57 #59
kilgor: Strasznie szkoda Luka, mam nadzieję, że wszystko bedzie dobrze. Przypomniała mi się kontuzja Valencii, też z LM.

Co do meczu. Na poziomie Chris, Martial, Schwaini. Cała reszta poniżej oczekiwań, szczególnie po stracie 2. bramki. Najbardziej rozczarował Darmian.

Poziom sędziowania do du.py, ale tak to jest jak włoch chce sędziować "po angielsku". Mamy złamanie, a pan Moreno nawet przymierzał sie na Younga. Noga kilka cm wyżej i po kostce. Chris dostał kartke bo się zaplątał Guardado. Sędzia chyba nic odpowiedniego nie zrobił.
» 15 września 2015, 22:56 #58
Arojaro12: Z tej trójki co wymieniłeś nie podobała mi się gra Schwainiego, dużo akcji zwalniał i też trochę strat zaliczył. Wolałbym Carricka w środku zamiast niego albo Morgana.
» 15 września 2015, 22:59 #57
wazza89: Chyba wybiorę sie na rewanz na OT, wbije sie na murawe, wezme 30 m rozped i z całej pisdy wjade w moreno sankami
» 15 września 2015, 22:56 #56
dareknt: powodzenia.....
» 15 września 2015, 22:57 #55
AgEnT: i sam dostaniesz sanki ;)
» 15 września 2015, 22:59 #54
MatiMU10: Jakoś mnie ten mecz, a właściwie wynik nie bardzo obchodzi, nawet zwycięstwo humoru nie poprawi po tej kontuzji
» 15 września 2015, 22:55 #53
YaMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2015 22:55

- przegrywamy nawet z psv
- brak nawet żółtej kartki za faul na Shaw'ie(pewnie nawet nie dostanie moreno zawieszenia na mecz no bo to uefa...)
- Blind Grał chaos
- taktyka z ostatnich 20min jak z naszej topowej ekstraklasy
- fellaini nie wiem jak dla was ale dla mnie drewno i zapłon jak u 80 latka

Ten reżim LVG już mnie powoli wnerwia..
» 15 września 2015, 22:55 #52
mikon70: Brudas Moreno, jeszcze ten uśmieszek. Życzę ci jak najgorzej!
» 15 września 2015, 22:55 #51
Rion: Tak kur,sugeruj sie po 1 meczu
» 15 września 2015, 22:55 #50
Ronal: Mam gdzieś wynik meczu... Nie było tak źle. Boli mnie strasznie ta kontuzja jakiej się nabawił Shaw... Połamana noga to koniec gry w tym sezonie... A to przecież kluczowy zawodnik który jeszcze dopiero co nabierał skrzydeł... Straszny cios dla niego. ;/
» 15 września 2015, 22:54 #49
Szilk: Wydać ogromną kasę na transfery, a grać taką kaszanę i nie mieć pełnowartościowych zmienników - to geniusz Van Gaala !!
» 15 września 2015, 22:54 #48
Rion: Young i Darmian tragedia... Nie jestem i nie bylem zwolennikiem Włocha,to co on gra w ataku to tragedia i jeszcze 2 brama po czesci jest jego wina
» 15 września 2015, 22:53 #47
dareknt: Ja nie piałem......od początku pobytu VanHala nie widzę pozytywów i jeszcze nie widzialem swiatelka w tunelu.....jednym oczy nie zamydli mi obrazu ktory ogladam od jego poczatku pobytu......nudy,obsesji posiadania i gry nudnej jak flaki z olejem
» 15 września 2015, 22:55 #46
dave2991: Podziękujmy Juanowi Macie, który miał na nodze trzy bramki, ale po co spróbować ;)


*chala dzieci, to nie jedyny powód porażki.
» 15 września 2015, 22:52 #45
nikhatlak: Prawda jest taka, że to co stało się z Shaw'em na pewno wpłynęło na drużynę. Zagraliśmy dziś kompletną padakę, ale myślę, że każdy bardziej martwił się o Luke'a niż o wynik. Jeżeli tylko się postaramy to wyjdziemy z grupy bez problemów, ja tylko się martwię o Luke'a, chłopak pewnie do końca sezony nie zagra, jak nie jeszcze gorzej... Morena to straszny złamas, a że kartki i karnego nie było to się dziwię...
» 15 września 2015, 22:52 #44
kamilos223: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2015 22:54

Gra była by inna gdy luke skończył mecz a nie z ostwartym złamaniem ale co ten sędzia ślepy ani nie dał mu kartki ani karnego szkoda gadać zawalił sprawe całkowicie
Wracaj Luke jak najszybciej do zdrowia
» 15 września 2015, 22:52 #43
XariaX: W skrócie, płakałem jak oglądałem .... Coś takiego jak dynamika w tej drużynie będzie za 5 lat - jak się trener zmieni? ;|
» 15 września 2015, 22:52 #42
Zyvold: Fellaini za ten mecz powinien płacić karę, a nie jeszcze tygodniówkę dostać, chłop 2m wzrostu ma problemy z wygraniem jakiejkolwiek główki... Tragedia.
» 15 września 2015, 22:52 #41
dave2991: Martial też zero. ok, dalej nie czytam
» 15 września 2015, 22:53 #40
dave2991: jesteś w moim wieku, nie wierzę.
» 15 września 2015, 23:04 #39
DevilFan: Van Gaal chyba musi zacząć słuchać Quebo bo mu filozofia też nic nie dała :v
» 15 września 2015, 22:51 #38
wilku1999: +Martial, Bastian
-Darmian

LUKE jesteśmy z Tobą
» 15 września 2015, 22:50 #37
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2015 22:53

+Smalling
+ współpraca Depay-Martial
- Mata
- efektywna gra PSV

głowy do góry, Shity też przegrali :)
» 15 września 2015, 22:52 #36
czapens: hehehe, Bastian na plus ? ^^
» 15 września 2015, 22:52 #35
dave2991: Bastian miał tylko przebłysk, podanie do Maty, no ale Mata,,, myślał co by na blogu naskrobać ;)
» 15 września 2015, 22:55 #34
2Fast4You: Nie wiem czy oglądałeś ale Darmian zagrał tak słabo że masakra, jakby grał ktoś inny w jego ciele :P
» 15 września 2015, 22:59 #33
Arkin: Bastian zagrał dobrze IMO
» 15 września 2015, 23:00 #32
NexaT: Kim trzeba być, żeby stawiać na United?
Nawet za SAF'a się nie stawiało.

Ucz się na błędach.
» 15 września 2015, 22:59 #31
DjTED: Chłopaki pierwsza zasada. Nie stawiajcie nigdy na nasze diabełki....
» 15 września 2015, 22:59 #30
redjerzy: Tak mam identycznie po prostu co do meczy United jestem mało obiektywny
» 15 września 2015, 23:00 #29
Ariacchi: Same.
» 15 września 2015, 23:07 #28
closer888: Dlatego nigdy przenigdy nie stawiaj na swoją drużynę. Podwójny ból.
» 15 września 2015, 23:10 #27
RedDevils4life: To przykre, ale za kadencji LvG nie potrafimy odrabiać strat. Co dostaniemy bramę to już wiem, że tego nie odrobiny. Gdy tracimy prowadzenie to jakbyśmy tracili całe swoje siły. Gdzie jest ten ciąg na bramkę?
» 15 września 2015, 22:50 #26
olszastefan: Coś w tym jest, podczas meczu ta sama myśl przeszła mi przez glowę.
» 15 września 2015, 22:53 #25
slasher: Nie należały nam się dzisiaj 3 punkty. Ciesze sie z tego wyniku bo moze w końcu oprzytomnieją Ci klepacze i zaczną stwarzać okazje do zdobywania bramek a nie tylko granie na aferę. Termalica ma wiecej polotu i finezji.
» 15 września 2015, 22:49 #24
Ariacchi: Moglismy przegrac 5:0, gdyby tylko wszyscy wrocili zdrowi do domu. ;(
» 15 września 2015, 22:49 #23
qwas333: Boże oby tylko Shaw szybko jak na tą kontuzję wrócił. Czas do ''United Rule'' dodać Fuck you PSV
» 15 września 2015, 22:49 #22
kilgor: Kiedy ktoś powie Van Gaalowi, że wstawianie Fellainiego to nie jest przeblysk geniuszu, ani nawet dobre rozwiązanie?
» 15 września 2015, 22:49 #21
ziomboy777: dzisiaj poznaliśmy prawdziwą wartość MArtiala...
» 15 września 2015, 22:49 #20
Bossicky: Nie tylko Martiala, ale i całego zespołu - PRZECIĘTNIACY!
» 15 września 2015, 22:50 #19
sagnol32: ledwie 1 pełny mecz już się sypią hejty na martiala. Usuń kolego swoje konto przysłużysz się wszystkim.
» 15 września 2015, 22:51 #18
redjerzy: Tak, a przy następnej jego bramce znowu będzie królem, potem słabszy mecz i znowu hejt i tak w kółko.
» 15 września 2015, 22:57 #17
Joker7: I tak PSV nie wyjdzie z grupy! a my tak!
» 15 września 2015, 22:48 #16
MajkelRoy: przegrana na własne życzenie, zero kreatywności, zawodnicy boją sie strzelać kobnowac i ryzykowac tragedia... Proste błedy w obronie i jest jak jest
» 15 września 2015, 22:48 #15
UrbannLegend: PSV powinno grać w 10 od 15 minuty.
» 15 września 2015, 22:48 #14
UrbannLegend: Nie, żeby to usprawiedliwiało ten wynik, ale taka prawda.
» 15 września 2015, 22:49 #13
indyk: Żartujesz ...?
» 15 września 2015, 22:54 #12
UrbannLegend: Ja widziałem co innego, ale nie będę z tobą dyskutował, bo widzę, że jesteś największym znawcą wszech czasów, a my tylko marnymi robakami niegodnymi twej uwagi. ;)
» 15 września 2015, 22:54 #11
felek00789: @AdAm2498 To ty się znawco nie wymądrzaj bo to, że ktoś trafi w piłkę nie znaczy, że może dwoma nogami ściąć rywala. W przerwie na angielskim kanale zaprezentowali na to nawet odpowiedni punkt w regulaminie fifa, za co jest z miejsca czerwona kartka.
» 15 września 2015, 23:00 #10
Bossicky: PSV grało zbyt potężny futbol, byli dziś dla nas nieosiągalni...
» 15 września 2015, 22:47 #9
czarny226: oglądałeś ten sam mecz ??
» 15 września 2015, 22:49 #8
Bossicky: wiesz czym jest ironia? :D
» 15 września 2015, 22:50 #7
szymon2507: Kontuzja Shawa i koszmarna kopanina. Może być gorzej?
» 15 września 2015, 22:47 #6
ptasior: pierwszy jestem
» 15 września 2015, 22:47 #5
redjerzy: Brawo komentarz na poziomie
» 15 września 2015, 22:54 #4
AgEnT: pierwszy chyba w kolejce do ptasiora
» 15 września 2015, 23:02 #3
AgEnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2015 22:47

"Filozofia mi nic nie dała, mam erratę" :v
» 15 września 2015, 22:47 #2
namesia: zgadzam sie beznadziejny trener 100 razy wolalbym gigsa albo nawet chociazby garego monka ktory chociaz stoi i podpowiada a nie siedzi na lawce notuje i nic z tego nie wynika tyle milionow na transfery gdyby kloop lub simeone tyle mieli to pewnie wygrali by LM zaraz zaraz ale oni maja mniejszy budzet a doszli obaj do finalu i nie zasluzenie przegrali a van gal taki profesor mial byc i kij z tego jest ... jak dla mnie czas na zmiany i czas na trenera z pasja
» 15 września 2015, 22:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.