Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United rozczarowuje. Porażka ze Swansea

» 21 lutego 2015, 17:53 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United poniósł kolejną porażkę. Tym razem rywalem nie do przejścia dla Czerwonych Diabłów okazała się walijska Swansea City. Spotkanie zakończyło się wynikiem 2:1. Jedyną bramkę dla ekipy Louisa van Gaala zdobył Ander Herrera. Ekipa z Old Trafford po tym meczu spada na 4. lokatę w Premier League.
Manchester United rozczarowuje. Porażka ze Swansea
» Manchester United poniósł kolejną porażkę. Tym razem rywalem nie do przejścia dla Czerwonych Diabłów okazała się walijska Swansea City. Spotkanie zakończyło się wynikiem 2:1. Jedyną bramkę dla ekipy Louisa van Gaala zdobył Ander Herrera. Ekipa z Old Trafford po tym meczu spada na 4. lokatę w Premier League.
Oceń zawodników:
David de Gea
Paddy McNair
Phil Jones
Marcos Rojo
Luke Shaw
Daley Blind
Marouane Fellaini
Ander Herrera
Angel Di Maria
Wayne Rooney
Robin van Persie
Antonio Valencia
Ashley Young
Juan Mata

Oddano 308 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
W 5. minucie spotkania bliscy objęcia prowadzenia byli gracze Swansea. Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego, głową mocno uderzał Gomis. Piłka minęła Davida De Geę, ale dobrze ustawiony był Ander Herrera, który wybił futbolówkę z linii bramkowej.

Robin van Persie po dośrodkowaniu z prawej flanki zdołał oddać strzał, który otarł się o słupek. Holender uderzał jednak z bardzo ostrego kąta i akcja miała bardzo małe szanse na zakończenie się powodzeniem.

17. minuta to kolejna dobra okazja strzelecka walijskiego zespołu. Akcję lewą flanką rozpoczął Gomis. Odegrał do Taylora, a ten od razu podał do Wayne'a Routledge'a. Napastnik Łabędzi obrócił się z futbolówką i strzelił prosto w bramkę. De Gea nie miał dużych problemów z obroną tego uderzenia.

Po prawie pół godziny gry świetny kontratak lewą stroną przeprowadzili zawodnicy Louisa van Gaala. Akcję rozpoczął Di Maria, który szybko podał do obiegającego go Shawa. Obrońca zagrał w pole karne do Rooneya, ten wycofał prze pole karne, piłkę przejął niepilnowany Herrera i mocno uderzył po ziemi w stronę długiego słupka. Fabiański nie miał żadnych szans na wyłapanie futbolówki.

Radość fanów Manchesteru United nie trwała długo. Już w 29. minucie wynik spotkania wyrównał Ki. Pomocnik Swansea delikatnie trącił dośrodkowanie w pole karne Shelveya. De Gea nie miał nawet czasu, aby zareagować na takie uderzenie.

Po przerwie pierwszą dogodną sytuację strzelecką Czerwone Diabły odnotowały dopiero w 60. minucie spotkania. Piłkę od Ashleya Younga w polu karnym dostał Wayne Rooney. Anglik miał problemy z jej opanowaniem, ale ostatecznie piłka spadła pod nogi Van Persiego. Holender bez zastanowienia uderzył z lewej nogi w stronę krótkiego słupka. Futbolówka trafiła tylko w siatkę boczną bramki Fabiańskiego.

W 73. minucie swój pierwszy strzał oddała drużyna gospodarzy. Pech chciał, że uderzenie Shelveya zza pola karnego odbiło się od pleców Gomisa i całkowicie zmyliło Davida de Geę. Do końca meczu oglądaliśmy już tylko kolejne frustrujące próby zawodników Manchesteru United, które nie przyniosły żadnego efektu.

Swansea City 2:1 (1:1) Manchester United

Swansea: Fabiański; Naughton, Fernandez, Williams, Taylor; Cork, Shelvey, Ki, Sigurdsson (Montero 74'), Routledge; Gomis

Manchester United: De Gea - McNair (Valencia 46'), Jones, Rojo, Shaw (Young 58') - Blind, Fellaini, Herrera, Di María (Mata 79') - Rooney, van Persie


TAGI


« Poprzedni news
U-18: Cenne zwycięstwo United nad Derby
Następny news »
"Gdyby nie Gomis, to De Gea obroniłby ten strzał"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (585)


Bossicky: Za Moysiego graliśmy z miesiąca na miesiąc coraz lepiej, za Van Gaala odwrotnie... piłkarze pod naporem holenderskiej filozofii cofają się w rozwoju.
» 24 lutego 2015, 14:28 #312
bedajaja: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2015 18:00

po pierwsze z taka grą to United nie zasługują na top 4, ale wiemy ze w piłce liczą się punkty a nie styl, tyle że teraz w United i stylu i punktów brakować. Wracając do stylu to w top 4 United nie powinno być, Chelsea i City grają tak sobie, ale mają punkty i ich pominę i mało kto wierzy że oni nie awansują do LM, pozostają dwa miejsca a chętnych na nich jest aż 5 zespołów, United, Arsenal, Liverpool, Tottenham, Southampton. I tak Southampton- grają nieźle, ale opuszcza ich szczęście i zaczynają popełniać proste błędy co było do przywidzenia, bo mają zawodników tylko solidnych, a nie topowych, zaprawionych w walkach o wysokie cele(typuje 7 miejsce na koniec sezonu), Tottenham- przeplatają super mecze jak ten z Chelsea czy Arsenalem żeby potem zaliczyć wpadkę z Crystal Palace cze West Hamem, grają raz jak mistrzowie, a raz jakby bili się o ligowy byt, temu oni tez raczej nie awansują do top 4 (typuje 6 miejsce na koniec sezonu). Arsenal- odzyskał formę, wrócił Oezil, Giroud też chyba gra życiówkę, ogólnie teraz wyglądają bardzo pewnie i co by nie mówić miło dla oka ich się ogląda, chyba Wenger znalazł odpowiedni balans między obroną a atakiem, szybcy skrzydłowi + solidny Coqulein, a do tego są zaprawieni w co rocznych bojach o top 4, chyba od 17 lat nie byli niżej więc o czymś to świadcz,y a teraz mają najmocniejszy skład od lat,(typuje 3 miejsce na koniec sezonu), Liverpool- ostatnio odzyskali formę, wrócił Sturridge, Ibe też pokazuje się z coraz lepszej strony Coutinho wraca do formy z zeszłego sezonu, Henderson dostał kopa po mianowaniu go przez Gerrarda jego zastępcą, do tego Rogders ustawił w końcu obronę, która zaczęła tworzyć monolit, do tego nauczyli się grać bez Gerrarda, mimo wygranej United 3-0 z Liverpoolem każdy obiektywny kibic wie ze lepszy w tym meczu był klub z Anfield i właśnie porażka z United rozpoczęła marsz The Reds to top 4( typuje 4 miejsce na koniec sezonu), w końcu Manchester United- skład najdroższy w całej Premier Lauge, trzeci na świecie (po Barcelonie i Realu) w teorii powinien bić się o mistrza, ale tu widać, jaka jest różnica między teorią a praktyką, z taką grą to United będzie się do ostatniej kolejki bić o top 4 chociaż po porażce z przeciętniakiem Swensa nie stawiał bym dużych pieniędzy na to ze Czerwone Diabły za rok zagrają w LM, zresztą mimo dobrych wynikach w ostatnich meczach rzadko kiedy przekonywał kibiców że będzie tylko lepiej przy takim składzie powinni atakować często, nieprzewidywalne dla rywala, szybkie ataki mieszać ze spokojnymi akcjami , akcje powinny był płynne i miłe dla oka, ale to co widać na boisku to jest toporne kopanie piłki z początków lat 90, przy pomocnikach jak Di Maria, Mata, Herrera, żeby Rooney czy Van Persie musieli się co chwila na swoją połowę cofać po piłki? To chyba coś jest nie tak, Rojo zgrał super na MŚ jako LO, a tu musi grać na ŚO? Kto wie czemu? Przecież za Fergusona byłoby to nie do pomyślenia, Fellaini jako napastnik czy rozgrywający, przecież to jest PD do rozbijania akcji rywala. Nawet gra obronna, najlepszy przykład wczorajszy mecz Liverpoolu, przecież bronili się przez większy czas, ale interwencje obrońców czy pomocników były spokojne, pewne, nie było wybić na tzw pałę, nawet młody Ibe z małym stażem w drużynie nie bał się przyjmować piłki przed swoim polem karnym, w United w takich sytuacjach chyba tylko Blind próbuje jakoś sensownie podawać, bo reszta obrońców czy środkowi czy boczni jak mają piłkę i widzą ze ktoś się zbliża z rywali na pałę do przodu czy po autach biją. Wszystko w United jest odwrotnie jak powinno być, van Gaal chyba w Guardiolę zaczyna się bawić, ale widać że to nie ten rozmiar kapelusza.
Podsumowując: wg mnie w top 4 za Chelsea i City będą Arsenal i Liverpool, United będą na miejscu 5, za nimi Tottenham i Southamtpon

po drugie nie wiem czemu włodarze United wzięli van Gaala ostatni sukces klubowy w 2010 roku z Bayernem po czym chyba nawet do LM nie awansowali, fakt miał jeszcze sukcesy w Eredivisie, ale to nie ten rozmiar kapelusza, czemu właściciele United nie zobaczyli co w Barcelonie zrobił, naściągał zawodników głownie holendrów i przez 4 lata Barca była cieniem samego siebie póki Rijkard jej nie przejął, w Brazylii też wg mnie jakoś nie zachwycił, 2 dobre mecze ze słabą jak nigdy Hiszpanią i Brazylią, wymęczona wygrana z Kolumbią w karnych, ogólnie miejsce Holandii i wygrana z Hiszpanią zamazuje prawdziwą grę ekipy Oranje. Osobiście mam nadzieje ze rolą van Gaala jest tylko doprowadzenie United do LM, a za rok stery przejmie ktoś inny, mówi się o Kloopie, o Guardioli moze ktos inny.
» 23 lutego 2015, 17:54 #311
DevoMartinez: van Gaal ma kontrakt dwa lata i tyle raczej dostanie. We wróżenie miejsca nie ma co się bawić ale jakbym miał obstawiać to postawiłbym jednak na 3. Gramy różnie, ale widać coraz większa pewność u zawodników i zrozuemienie na boisku. Do tego od kiedy skończyły się kontuzje tfu tfu mamy lepsze wyuniki. Początek sezonu koszmarny ale mieliśmy szpital.
» 23 lutego 2015, 18:59 #310
Rotx: Van Gaal ma pełno w gaciach po meczu ze Swansea wiec postawi na najpewniejszych zawodników
a akurat ci pasują idealnie do ofensywnego ustawienia którego nam potrzeba
DDG(pewniak)- Valencia(na 100 wyjdzie w pierwszym)-Jones/Smalling(może 1,może 2)- Rojo( na 90%)-Shaw/Young(pierwszy 45%,drugi 55% bo Young jest obecnie w najlepszej formie w całym zespole)
Blind(pewniak)-Herrera(na 90% wyjdzie)- Fellaini(gramy z Sunderlandem, wzrost będzie na wagę złota)
Di Maria(bronią go asysty i to jedyne co można o nim powiedzieć, na 75%)Rooney(pewniak czy to w pomocy czy w ataku)- Falcao/Mata/Januzaj(pierwszy moim zdaniem jakieś 45%,Mata ok. 30%,Januzaj 25% , ma patent na koty , a Van Gaal czasami naprawdę zaskakuje z Januzajem)
Czyli
DDG-Valencia-Jones-Rojo-Young - Blind-Herrera-Fellaini-Rooney-Di Maria-Falcao
lub też
DDG-Valencia-Jones-Smalling-Rojo-Blind-Herrera-Fellaini-Di Maria-Young-Rooney
to jak dla mnie jest możliwa 11 na najbliższy mecz
» 23 lutego 2015, 15:21 #309
kckMU: Rojo będzie grał na bank. Wg naszego filozofa, na pozycji LŚO musi grać zawodnik lewonożny... choćby był za przeproszeniem kaleką.
» 23 lutego 2015, 17:27 #308
GandiGanda: Niestety patrząc obiektywnie VanPersie jest zupełnie bez formy i na mecz z byłym pracodawcom Roya Keane'a powinien pogrzac ławkę razem z Falcao... Dla mnie sprawa prostom jest to ze atak Rooney i Wilson powinien tworzyć dwójkę napastników, waleczność naszego kapitana plus szybkość i bramkostrzelny SC małolat byli by gwarancjom goli, za nimi Blind _ Herrera i gramy 442 na skrzydłach Angel jako lewy wysunięty za nim Shaw wychodzący do przodu latający luke. Obok niego Rojo ze Smallingiem, a na prawej Jones, jest to uniwersalny żołnierz spokojnie da rade a jak co wejdzie tam V.... Ostatnia pozycja to prawa flanka i można byłoby wstawić tam Janusza chociaż nie jest to za pięknym rozwiązaniem z jego obecnom formom chociaż lubię tego małolata. ~~~ co do Wilsona strzelał predzej w U18 i U21 wiec będzie pociecha, tylko niech nasz coach Tulipan da mu szanse gry, piona
» 23 lutego 2015, 14:44 #307
dlabigt23: Wygrywamy z Sunderlandem potem wyjazd do Newcastle i czyzby strata punktow? . Pozniej u siebie Tottki i bardzo boje sie o ten mecz nawet jak gramy mecz u siebie cos czuje tutaj tez strate [punktow bo tottenham gra ladna pilke i moze byc bardzo ciezko.
» 23 lutego 2015, 12:48 #306
RuudVN: co gra Nani to nie mam pytań, musi wrócić
» 23 lutego 2015, 12:45 #305
RyanScholes1878: jak wroci i bedzie grac jak reszta zespolu MU
» 23 lutego 2015, 20:56 #304
Bossicky: ... gdyż tego wymaga filozofia. Amen.
» 24 lutego 2015, 14:33 #303
axel52: jak co tydzień oglądałem prawie wszystkie mecze BPL które pokazuje c+ i po raz enty rzuca się w oczy jedno.
M.U gra najwolniejszą piłkę w lidze, nawet ostatnie drużyny w tabeli grają i operują futbolówką tak ze 2x szybciej niż gwiazdy United, czyli nawet te zespoły które mają o wiele gorszych teoretycznie piłkarzy.

Jest to zupełnie niezrozumiałe dla mnie, nie kumam w jaką stronę filozof ciągnie ten klub.
Powiedzmy sobie szczerze, że gdyby nie bramkarz który na uratował tak co najmniej 5,6 pkt [ o ile nie więcej ] bylibyśmy w okolicy 10 miejsca w lidze.

Ciekawe czy wtedy LVG by miał tylu obrońców i opowiadał swoje bzdury ?
Śmiem twierdzić, że gdyby nie DeGea to wczesniej niż za Moysa byłoby by bye bye dla TOP 4.
A przecież Moyes miał np. Cleva w pomocy i Mr. Twittera na obronie.

Więc pozwólcie zrozumieć gdzie kończy się upór i wiara w swoją doskonałość LVG a zaczyna zwykłe dyletanctwo i działanie na własną i klubu szkodę ?
» 23 lutego 2015, 08:47 #302
DevoMartinez: A może lepiej zewrzeć poślady i poczekać do końca sezonu żeby zobaczyć na którym miejscu skończymy zamiast tracić nerwy i czas na gdybanie. Gdybysmy grali szybciej to przy tylu nowych zawodnikach którzy nie potrafią się jeszcze za dobrze nawet pozoumiewać na boisku to pewnie byśmy tracili jeszcze więcej bramek. Skoro w takim meczu jak ze Swansea zdarza się, że gubimy się w obronie i zawodnicy nie wiedzą kto do kogo ma iść, przy szybszej grze, kontrach to słabo to widzę. Jeśli będziemy grali 4ka obrońców to jestem pewien, że tempo będzie rosło. Ze Swensea graliśmy już dużo szybciej i składniej niż poprzednie mecze z Roo w pomocy ;)
» 23 lutego 2015, 12:31 #301
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2015 13:13

zwieranie pośladów jak piszesz nijak nie wychodzi, gdy oczy widzą co widzą i co widziały wcześniej i zresztą podałem tylko fakty a nie sci-fi
» 23 lutego 2015, 13:12 #300
DevoMartinez: No faktem jest brak szybkiej gry ale co by się najpewniej stało jakbyśmy taką prowadzili. Moim zdaniem wyniki byłyby gorsze, szybsza gra=więcej błędów, strat piłek a z kontrami źle sobie radzimy. W sumie to głównie po nich tracimy bramki jakby tak popatrzeć. Pewnie stąd asekuracyjna gra na posiadanie piłki pewnie to się zaczęło po nauczce 3-5 z Leicester. van gaal nie jest durniem, wie gdzie mamy braki i z czym problemy. Wkurza mnie to jak gramy ale jak wywalczymy LM to uznam to za sukces van Gaala
» 23 lutego 2015, 13:36 #299
bulka1986: ładna, wszyscy mu życzą żeby wracał do MU... ja mu tak źle nie życzę...
» 23 lutego 2015, 08:47 #298
Arkin: Nani, pakuj walizki i wracaj. Będziesz grał jako wahadłowy. Albo nie... Jako napastnik. Angel Cię nauczy.

A tak poważnie: będzie gra skrzydłami to Nani się przyda. Jeśli będzie diamencik lub jeszcze gorzej, 3-5-2, to nie wiem po co on nam.
» 22 lutego 2015, 22:01 #297
Szprot00: Dobrze, niech coś gra w tym Sportingu to może jeszcze coś za niego dostaniemy...
» 22 lutego 2015, 22:34 #296
Domelo: Podobnego gola strzelił kiedyś dla nas w meczu z Chelsea.
» 22 lutego 2015, 22:42 #295
vinmcqueen: Wy naprawdę wierzycie, że on tu jeszcze wróci?
» 23 lutego 2015, 01:07 #294
jamaj05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.02.2015 21:01

Nie wiem co mnie bardziej irytuje - gra MU czy komentarze na tej stronie po przegranych meczach.

Niektórzy nie pojmują, ze tak wygląda przebudowa drużyny, która 2 lata temu się piłkarsko skończyła...
Największy plus, że po takich 2 sezonach odejdzie spora część pseudo-kibiców i znawców taktyki, może dzięki temu wróci tutaj normalna dyskusja.

Na tę stronę wchodzą też kibice innych wielkich europejskich klubów i mają niezłą bekę patrząc na wszystkich fanów United pod kątek takich krzykaczy i pseudo trenerów, życzących dodatkowo kontuzji naszym zawodnikom...

Albo banujcie takich pajaców, albo zróbcie ograniczenia wiekowe na tej stronie, bo nie da się tego czytać, życie to nie fifa, tutaj do przebudowy zespołu i pasma zwycięstw potrzeba czasu a nie zmiany ustawienia i wzięcia do ręki pada...
» 22 lutego 2015, 20:57 #293
satan23: Taki urok internetu, pozorna anonimowość pokazuje ile faktycznie jest na świecie idiotów. Mnie też to wszystko obecnie męczy dlatego oglądam mecz i sam sobie go pod nosem komentuje.
» 23 lutego 2015, 09:52 #292
FutureIslands: Przebudowa?

Ile pieniędzy zostało wydane?
Falcao - porażka na całej linii.
Di Maria - w tym sezonie tylko przyzwoity zawodnik za tyle pieniędzy?
Luke Shaw - Ile kosztował ten piłkarz?

Krytyki są zasłużone bo tyle pieniędzy wydane, a z tym stylem top 4 nie będzie tym bardziej, że gramy jeszcze z wszystkimi z czoła tabeli.
» 23 lutego 2015, 11:46 #291
lukstar: Nani wlasnie strzela piekna brameczke :)
» 22 lutego 2015, 20:43 #290
Arkin: Ktoś tu nie lubi Naniego.
» 22 lutego 2015, 22:53 #289
chali2na: haha dawno nie strzelił, w MU miał pewnie ze 2x dłuższy czas bez bramki i jakoś nie płakał,skończ głupoty opowiadać.
» 22 lutego 2015, 23:55 #288
dtomasik7: Przeciez Falcao naprawde dobrze gra glowa, czego w MU moze nie pokazuje, ale naprawde umie ;)
» 23 lutego 2015, 15:56 #287
uzarczyq: Niech juz wraca Carrick, z Carrickiem w składzie wygrywamy jak leci :(
» 22 lutego 2015, 20:11 #286
bulka1986: Nic się nie bójcie, myślę że 5-6 miejsce na koniec będzie, ale w 4 to z meczu na mecz coraz bardziej wątpię.
» 22 lutego 2015, 19:16 #285
chali2na: choćby stąd,że ma mu kto piłke dograć świetny De Bruyne i Schuurle.kto ogląda bundeslige ten wie,technik z niego kiepski ale wykończyć to potrafi.Falcao też by potrafił tyle że dokładnych piłek na głowe nei dostaje niestety.
» 22 lutego 2015, 19:51 #284
chali2na: może i niski ale gra głową świetne...
» 22 lutego 2015, 20:13 #283
chali2na: bramka z Aston Villą ./;]?
» 22 lutego 2015, 21:14 #282
Arkin: Przecież już mamy belgijską wersję Dosta.
» 22 lutego 2015, 22:02 #281
DevoMartinez: Wolałbym jednak Lewego. On potrafi piłke podprowadzić, zastawić się, do tego mocny na nogach i walczak. Przy naszym systemie gry napastnik który ma się ograniczać tylko do wykańczania nie nastrzela pewnie za wiele. Mamy już takiego RvP ;)
» 23 lutego 2015, 11:51 #280
Arkin: Dost to typ Croucha. Porównywać go do Lewego jest nie na miejscu.
» 23 lutego 2015, 12:55 #279
tomaszr86: Ludzie przestańcie z tą sprzedażą zawodników..... to jest żałosne....
Pewnie niech sprzeda i zrobi tak jak w Barcelonie kiedyś sprowadzi pół Holandii.... i co myślicie że coś to da ?
» 22 lutego 2015, 19:01 #278
tomaszr86: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 22 lutego 2015, 18:59 #277
czarny226: 73min sou 0-2 liv czyli mamy 4 miejsce
» 22 lutego 2015, 18:47 #276
Arkin: Do następnej kolejki.
» 22 lutego 2015, 18:51 #275
Domelo: Liverpool już nas dopadł :/
» 22 lutego 2015, 19:05 #274
radek87urban: @Arkin

Myślisz, że Arsenal wtopi punkty z Evertonem u siebie?
» 22 lutego 2015, 19:05 #273
czarny226: my jeszcze mamy z arsenalem meczyk :)
» 22 lutego 2015, 19:09 #272
lukiton0589: Żeby nam tak sędziowali jak LFC wczoraj to też byśmy wczoraj wygrali. Mecz Soton LFC to największy przekręt jaki w życiu widziałem.
» 22 lutego 2015, 19:32 #271
Arkin: Jak pech to pech. Teraz to nasi rywale będą wygrywać na farcie. Szkoda Świętych.
» 22 lutego 2015, 18:46 #270
lukstar: City zmiazdzy ten smieszny klubik, wiec troche mozna odskoczyc od nich
» 22 lutego 2015, 18:45 #269
lukstar: liverpool na farcie jedzie , tak samo arsenal ktorzy nic nie graja a wygrywaja, i pozniej jedni i drudzy sie smieja z United ze to my mamy farta, zalosni hipokryci
» 22 lutego 2015, 18:33 #268
DevilFan: Żeby chociaż Giggs, albo vGaal stali przy tej linii i coś tam gestykulowali, chyba Louie nie zabronił Giggsowi stać przy lini i dirzeć morde
» 22 lutego 2015, 18:02 #267
DevilFan: Zapewne motywacja by wzrosła a tak to w dupie, siedzą nic nie krzyczą czyli gramy dobrze
» 22 lutego 2015, 19:49 #266
Chestnut: no i remisik
» 22 lutego 2015, 15:33 #265
dawidlp92: Trzeba walczaków ... Taki Pogba Depay Lewandowski ... transfery gości silnych fizycznie a nie jakieś leszcze
DDG
Valencia Smalling Rojo Shaw
Nani Herrera Pogba Depay
Lewandowski Rooney
... Di Maria niech idzie do PSG bo w Premier League do techniki trzeba jeszcze siły fizycznej
» 22 lutego 2015, 14:00 #264
kolor: Każdy gracz z Hiszpanii ?? Ale głupota. Eriksen nie jest silny ale grał w lidze holenderskiej a tamta jest dosyć podobna do PL.
» 22 lutego 2015, 15:16 #263
Arkin: Reusik przesadzasz w drugą stronę.

Arteta to nigdy nie była gwiazda ligi. Michu miał jeden, JEDEN udany sezon i słuch o nim zaginął. Nie każdy Hiszpan będzie dobrze grał w BPL. To nie narodowość odgrywa znaczenie, ale cechy takie jak fizyczność, dynamika, technika.

Taki David Silva. Karzełek z niego, ale nie wiem czy znajdzie się ktoś lepiej wyszkolony technicznie w BPL. Messi też by był tu gwiazdą. U nas jest dwóch piłkarzy genialnie wyszkolonych technicznie, a mimo to średnio radzących sobie: Mata i Di Maria. Ale to temat na długą rozmowę. Ja twierdzę, że póki nie będzie taktyki ze skrzydłami z prawdziwego zdarzenia, Ci piłkarze będą się marnować.
» 22 lutego 2015, 16:28 #262
dawidlp92: Di Marie niech sprzedadzą ... Van Persiego .. Mate .. Valdesa i świat ... napewno dobre pieniądze za tych graczy ... jakieś 90 mln więc Pogba z Depayem za tą kase by byli
» 22 lutego 2015, 18:26 #261
Arkin: Liverpoolowi już starczy tej Ligi Mistrzów. Nagrali się już w niej. Ja jestem za remisem, a i wygrana Soton będzie dla nas dobra, bo może nasze gwiazdki z treneiro na czele zobaczą, że nie jesteśmy już w top4 i gadki typu "gramy najlepiej w całej lidze" nie będą już skuteczne.
» 22 lutego 2015, 16:30 #260
Arkin: Dokładnie kolego. Ale Van Persie jest na tej stronie KOZŁEM OFIARNYM. I tacy znawcy zawsze będą pisać "graliśmy w 10", "niech już nie gra do końca sezonu".

Jak to czytam to mam połączenie śmiechu z politowaniem do takiego "eksperta".
» 22 lutego 2015, 12:43 #259
MU1212: Zabrakło szczęścia tyle powiem
» 22 lutego 2015, 12:29 #258
Ariacchi: Falcao w ostatnich meczach wychodzil w podstawowej 11. Jak to sie skonczylo, wszyscy dobrze wiemy.
» 22 lutego 2015, 12:09 #257
CzteroListny: Welbeck robi szum z przodu?Chyba ławki.Jedyne co było u niego na + to to że był anglikiem i wychowankiem miał swoje momenty ale na jego transferze narazie united bardziej zyskało.
» 22 lutego 2015, 11:33 #256
patryk1143: Z jednej strony masz racje, ale popatrz na to inaczej. City też kiedyś grało chłam, nawet jak zaczęto w nich pompować kasę to i tak grali jak grali. Ale wystarczyło troche czasu, że taka drużyna za grube $$ się poukładała. Może też przyczyniła się do tego zmiana szkoleniowca, bo nie powiem, ze nie, aczkolwiek chce podkreślić, ze czas jest ważnym elementem w budowie zespołu. Naprawde nie ma co liczyć na to, że w pierwszym sezonie zgarniemy mistrza, fa cup i bóg wie co jeszcze. Czas, czas i jeszcze raz czas. Bądźmy cierpliwi, dajmy trenerowi robić swoje. Pozdrawiam
» 22 lutego 2015, 11:40 #255
soldier: Welbeck zawsze robił dużo szumu, tylko, że na tym to się kończyło. Choć rzeczywiście przydałby się nam tak szybki i zwinny napastnik, tylko, że technicznie o klasę lepszy.
» 22 lutego 2015, 13:32 #254
soldier: "Pragnę Ci również przypomnieć kto w ostatnim sezonie fergusona strzelił bramkę galaktycznemu Realow" tylko, że to była bodajże jego jedyna bramka w tamtym sezonie! Welbeck to słaby napastnik, który miał u nas nie jeden raz problemy ze strzeleniem gola z 5 metrów. Nadawał się właściwie tylko do jednego. Gonienia za przeciwnikiem i przeszkadzaniu mu w rozegraniu. Do takiej roli zresztą Ferguson go przysposobił w swoim ostatnim sezonie.
» 22 lutego 2015, 13:37 #253
AFC07: I chyba dlatego byl troche cofniety w ataku tworzac okazje dla giroud. Danny ma swietna motorykę tylko kiepskie wykonczenie
» 22 lutego 2015, 13:53 #252
haleczka7: Po ostatnich meczach naszych gwiazdeczek odechciało mi się oglądać ich mecze, nie da się patrzeć na to, mamy naprawdę dobrych piłkarzy, z którymi możemy coś zdziałać, zagrać jakąś klepką itd. ale nie, najlepiej podawać do najbliższego zawodnika przez 90 minut, najlepiej to niech cała 11 cofnie się i robi "Obronę Częstochowy" i wychodzić z kontry. Wierzę w Louisa, mam nadzieje że coś się poprawi, ale poczekajmy
» 22 lutego 2015, 09:24 #251
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.02.2015 10:03

"W ostatnim czasie mielismy przyjemnosc goscic kilku kibicow tej strony, jednak po wczorajszym spotkaniu nagle gdzies przepadli i nie dostarczaja nam juz rozrywki"

A któż to był taki? Skąd wiesz, że z naszej strony? Tak btw. widzę, że pewność siebie po jednym wymęczonym zwycięstwie z CP. Mam nadzieję, że ty nie będziesz nam dostarczał rozrywki tak jak 2-3 kibiców AFC tutaj.

"Co do obecnej sytuacji to coz. Widze ze duzo osob wielbi LvG by po jednej porazce (calkiem nie z jego winy) go gnoic."

Niby kto go wielbił? Coś Ci się pomyliło.

"Na razie to Arsneal ze wzgledu na zdobycz punktowa i latwy terminarz jest najblizej tego celu, jednak w Premier League nie ma nic pewnego"

BPL ja na tyle nieprzewidywalna, że za 2-3 kolejnki to United może być w lepszej sytuacji. Do tego dochodzi bezpośredni pojedynek na OT.

"Pozdrawiam :)"

Ja również. Życzę wam 4 miejsca :)
» 22 lutego 2015, 10:00 #250
JasnaLiryka: @Arkin

"Uszanuj...przestań"
» 22 lutego 2015, 10:18 #249
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.02.2015 10:40

Być może źle to napisałem. Kolega z k.com ma rację, w dodatku cieszy to, że ma szacunek do United (gdzie wystarczy spojrzeć na stropny chelsea i arsenalu, co drugie określenie United to "manure" i "muły").

Tutaj problemem jest sam trener. Na siłę chcę pokazać swój kunszt, a nawet niedzielny kibic zauważy, że Premier League go przerosło. Jego rewolucyjne taktyki w Anglii nie zadziałają.

Nie mogą grać obok siebie takie dwie dostawnogi jak Falcao i RvP. Fellaini jest dobry w powietrzu, ale do cholery jasnej, my mamy opierać grę na piłkach do Belga? Śmiech.
Dalej. Di Maria. Jego powietrze by przepchało. Dodatkowo mam wrażenie, że jemu się po prostu nie chce. Niech idzie do Paryża. Dalej Blind. Wszystko niby spoko, z Herrerą ich gra wygląda Ok, ale jak będziemy grać z Chelsea, Arsenalem, City i Liverpoolem, (Tottenhamem), to znowu nas zdominują. Blind ma za słabe warunki na bycie DM w tej lidze. I moje pytanie. Gdzie był Daley wczoraj podczas strzału Shelvey'a?
IMO średni z niego defensor.
» 22 lutego 2015, 10:40 #248
AFC07: wymęczone zwycięstwo po dwóch akcjach Waszego wychowanka ... - D. Welbecka, pozdrawiam :-)
» 22 lutego 2015, 10:50 #247
zapertinio16: w Lidze Europy
» 22 lutego 2015, 10:05 #246
bartekac: Di Maria, Van Persie, Rooney(tak, Rooney) 2,3 mecze na ławke, przemyśleć o co biega w piłce, poczuć głód gry i będzie git. A dzieci komentujące wydarzenia PODCZAS meczu na devilpage- do spania.
» 22 lutego 2015, 08:53 #245
Manuel11: hehehehehehehe;) nastepny filozof;)
» 22 lutego 2015, 09:54 #244
zapertinio16: Rooney'a można zrozumieć grał większość sezonu na środku pomocy i teraz powraca do napadu, wiem większość powie mi, że taki zawodnik powinien być przygotowany na nagłą zmianę pozycji ale trzeba trochę pomyśleć Rooney w pomocy miał zupełnie inne zadania aniżeli w napadzie.
Co do reszty się zgadzam, zamiast RvP Wilson, a za ADM Pereira ;)
» 22 lutego 2015, 10:11 #243
ManUtdFan94: Arsenal też przegrywa z taką drużyną jak Swansea City. Poporostu mieli wczoraj szczęście i tyle.
» 22 lutego 2015, 09:41 #242
Rotx: Jestem w miarę zadowolony z Van Gaala, gdyż
-daje szanse młodym
-Valencia,Young,Fellaini osiągnęli przy nim wysoką formę, był czas że ciągnęli całe United
a spisywano ich na straty
-potrafił w początkowych meczach sezonu zmieścić w zespole Di Marie,Herrere,Rooneya,Van Persiego i Falcao a tego wszyscy chcieli.
-zaliczył świetną serie po porażce z City
-osiągnął świetne wyniki z Chelsea,Liverpoolem,Arsenalem
- skuteczna taktyka , która nie była efektowna, ale pozwoliła strzelać United gole z niczego
Jednakże lista jego win jest równie długa
- beznadziejna forma Rooneya, Di Marii , Falcao, Van Persiego
- nieumiejętnośc znalezienia pozycji dla Di Marii przed dłuższy czas - lewa, środek, atak
- niezrozumiałe zmiany, trzymanie na boisku ludzi bez formy,przywiazanie do kapitana który nie
wygląda za dobrze na pozycji na której gra.
- Uparte trzymanie się dwóch 9 w składzie, dodając do tego 2 skrzydłowych jak Di Maria i Januzaj i Rooneya w srodku pomocy otrzymujemy 5 skrajnie ofensywnych graczy a taktyką na mecz jest długa piłka od środkowego obrońcy .

Jak widać można było wczoraj grac piłką, nie potrzeba było nam wrzutek od Di Marii bo o ile płaskie
powodują zagrożenie to wysoko zagrane są sprzątane przez obrońców.
Pomoc w zestawieniu Fellaini-Blind-Herrera - Di Maria-Rooney pozwoliła nam na ten upragniony balans

Każdy może zagrać na 10, każdy może cofnać się po piłke do obrońców, każdy może uderzyć zza pola karnego, ale niestety nie dopracowano tego i zamiast tego strzelał Van Persie i z każdą kolejną próbą
przekonywał że Turcja to dla niego odpowiedni kierunek.
Byłem całym sercem za takim ustawieniem w ataku, wreszcie takie dostałem i jestem praktycznie zadowolony.
Głównym zarzutem wobec wczorajszego meczu było to ze dostaliśmy Shawa i McNaira zamiast Younga i Valencii to tutaj Van Gaal przejechał się na doborze zawodników.
Jeżeli obaj wspomniani zagrali by od początku to cały mecz wyglądałby tak jak te wspomniane kilkanaście minut podczas których Swansea nie potrafiło wyjść z pola karnego.
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz

Ciekawe co byłoby gdyby United prowadził taki Mancini
-czy United grali by wówczas piłką tak jak potrafiło City prowadzone przez niego

Fakt jest taki , miała być starsza wersja Mourinho - gośc u którego zespół gra efektywnie , gra mądrze i nie ładuje się w wymianę ciosów ,a raczej gra konsekwentnie i stara się osiągnąć cel najprostszym
możliwym sposobem.LVG to gośc który naprawdę dobrze to spisuje się w turniejach, kiedy ma czas na rozpracowanie rywala,ustawienie pod niego zespołu, natomiast w lidze Angielskiej każdy zespół gra inaczej - jeden szybka kontra, raz zespoly lubiące grać piłką, raz zespoły lubiące grać długie piłki .
Może rzeczywiście przy obecnych zawodnikach potrzeba trenera takiego jak Klopp , czyli atak pozycyjny - bo majac na boisku 2 skrzydłowych w obronie, 2 dfensywnych i 3 ofensywnych w pomocy i 9 na ataku to gra mogłaby wyglądac i efektownie i efektywnie.
» 22 lutego 2015, 08:40 #241
kckMU: zacznijmy zmiany w składzie od De Gei... Jezu Chryste
» 22 lutego 2015, 10:40 #240
jassaj: brawo , wywalmy jedną z ostatnich podpór ze składu.... a mozna wiedzieć czym Ci De Gea zawinił ? Czy może chcesz go wywalić dla zasady żeby pokazać światu że nie boisz sie nietuzinkowych rozwiązań ? Już prędzej zniósł bym propozycje posadzenia Rooneya na ławce (mimo ze i tak uważam że regularnie grając w ataku byłby liderem drużyny) ale De Gea ? chłop zrobił dla nas w tej kampanii więcej dobrego w tyłach niż wszyscy obrońcy razem wzięci , odważe sie smiało powiedzieć że jest najpewniejszym punktem drużyny ale po porażce i tak znajdzie sie grupa geniuszy którzy nawet najlepszych nie oszczędzą w swojej filozofii
» 22 lutego 2015, 21:52 #239
Siklen: Co tu dużo gadać, szkoda...
- Akcja bramkowa to istna perełka. Cały zespół zagrał tak jak należało, po szybkim wejściu skrzydłem i zagraniu piłki w pole karne, stamtąd wycofanie jej a następnie podanie do wbiegającego Herrery, który z precyzją snajpera umieścił piłkę w siatce. To właśnie Manchester, który buduje LvG, szybki i nie do zatrzymania na skrzydle, opanowany w polu karnym, który potrafi momentalnie przerzucić grę na drugą stronę jak to było w tej akcji. Czapki z głów...

- Jednak stało się to co najgorsze, błyskawiczna odpowiedź słabszego rywala w chwili zyskania przewagi i teoretycznego spokoju w grze jaki płynie z prowadzenia. Widać było że to był mocny cios dla morale zespołu.
- Jednak po przerwie i przemyślanej zmianie niedającego sobie rady Irlandczyka United zyskał prawdziwego ducha walki. Jak nigdy dotąd zdominował bezradnego przeciwnika tworząc akcję za akcją, bombardując przy tym bramkę rywala. Bezdyskusyjna przewaga i wielki zapał powinny zostać nagrodzone bramką jednak tak się nie stało...
- Roo przesunięty do ataku sprawił, że balans podkreślany przez trenera zaowocował kontrą i rykoszetem, a hiszpański bramkarz znowu bez szans. Wtedy morale to już zupełnie się załamało i mimo ciągłej walki gra się już tak dobrze nie kleiła.
- Mimo wszystko uważam, że drużyna LvG swoją ładna ofensywną grą udowodniła niedowiarkom, że nadal United ma potencjał i jest na dobrej drodze do wysokiego poziomu gry przyjemna dla oka (akcja bramkowa). Wielu narzekało, że dotychczasowa gra jest straszna, że lepiej ładna gra i brak wyników... cóż dziś porażka po ładnym spotkaniu.
- ...a i co do Rooney'a to myślę że ten epizod w pomocy polepszy jego grę w ataku. Na razie dajmy mu 2-3 mecze żeby przypomniał sobie jak grać na na padzie, takie otrzęsienie się i zobaczymy co dalej z tym napadem.
» 22 lutego 2015, 03:27 #238
mycka86: Obejrzyj do kompletu mecz z Southampton, ten na wyjezdzie i zobaczysz jak football potrafi być ku***** niesprawiedliwy.
» 22 lutego 2015, 03:57 #237
Arkin: Arsenal ostatnio na mega farcie. Lester, teraz CP. Ale wszystko się wyrówna.
» 22 lutego 2015, 10:04 #236
kruk581: Mam nadzieje, ze przeczyta to jak najwiecej uzytkownikow tej strony. w szczegolnosci Ci ponizej, ktorzy wypowiadali sie przede mna. Wstyd mi za was, gadacie na fanow realu, liverpoolu czy innych druzyn a jestescie jeszcze gorsi niz oni. kazdy uzytkownik, ktory rozumie futbol, ktory wie, ze do sukcesu nie jest latwa droga a zwyciestwa, przyjemna dla oka gra ale przede wszystkim to te wyniki przyjda z czasem siedzi cicho i w ogole nie komentuje, a jak juz to rzadko. pod kazdym newsem wypowiadaja sie sami 'znawcy futbolu', to tacy typowe polaczki, ktorzy wiedza najlepiej i najwiecej, a swoja wiedze czerpia z fify badz innego symulatora do gier. kiedy zaczynalem uzywac tej strony bylo mega, fajni, wspierajacy swoja druzyne kibice, teraz.. karmieni zwyciestwami za kadencji SAF'a nie moga zniesc druzyny, ktora jest na etapie budowy i jak dzisiaj, dostaje po tylku. jak za kadencji Moysa, jak i teraz LVG, bede wspieral trenera i wierzyl, ze da rade przywrocic ten klub na droge zwyciestw. LvG robi swietna robote, wyniki z czasem przyjda, a ja mam tylko cicha nadzieje, ze wraz z kolejnymi porazkami, kibicow takich jak wy bedzie ubywac! We are Manchester, we are United! Glory!
» 22 lutego 2015, 01:44 #235
ManUtdFan94: Bardzo dobra wypowiedź i w pełni się z Nią zgadzam. Również walczę z cebulakami, ale często brakuje mi wsparcia ze strony wyrozumiałych kibiców. Niestety typowy Polak zna się najlepiej na wszystkim i z tym nie wygramy. Oni lepiej by operowali klubem niż ''filozof Harry Potter' LVG.. Jak czytam wyzwiska na trenera to sam nóż się otwiera w kieszeni.
» 22 lutego 2015, 09:45 #234
man1717: Może mi ktoś powiedzieć jak my wygrać grajac McNairem Jonesem w obronie i Rojo nie na swojej pozycji. Patrząc na skład to tylko Rooney Di Maria i Shaw coś prezentują od początku sezonu. Reszta zawodników zero progresu, ten skład ma za mały potencjał żeby wygrywać mecze. Tu nawet nie ma zawodnika w formie, który mógłby wpłynąć na gre zespołu i innych zawodników.
» 22 lutego 2015, 00:46 #233
Klimaa: Szkoda bo na porażkę nie zasłużyliśmy. Zagraliśmy naprawdę fajną drugą połowę, mieliśmy inicjatywę i zepchnęliśmy Swansea do defensywy. Zrobili jeden wypad pod nasze pole karne i od razu bramka. Niestety to jest pech. Zawodnicy niech wyjdą naładowani sportową złością i w kolejnym meczu wywalczą o komplet punktów.
» 22 lutego 2015, 00:32 #232
jassaj: kurde no , jedno słowo : szok , szczególnie zirytowała mnie druga bramka dla Swansea , gramy dobre 15 minut na połowie rywala , oblężenie totalne i nic , jedna kontra i jesteśmy w ciemnym tyłku , no wiem taki urok piłki nożnej ale no kurcze nasza nieskuteczność czasem aż razi po oczach gorzej niż słońce w upalni letni dzień . Kolejnym zmartwieniem dla mnie jest postawa Di Marii , chłop wygląda jakby chciał ale nie mógł i coraz częsciej zadawał sobie pytanie "cholera co ja tutaj robie". Obecny Di Maria w niczym nie przypomina tego "koksa" z Realu. Po finale LM błagałem Boga i zaklinałem wszystko żeby zagrał kiedyś u nas a teraz boje sie że kiedyś będziemy go wspoinać jak np Verona . Fajnie że Rooney wrócił do ataku , mam nadzieje że tam zostanie i sie odblokuje i wróci stary dobry Rooney postrach obrony, ale to jedyny pozytyw
Gorzkim podsumowaniem niech będzie to że pare kolejek temu wydawało sie że jesteśmy daleko poza zasięgiem Arsenalu a teraz straciliśmy na ich korzyść pozycje , jutro możemy wypaść z TOP4 a Liverpool z którego sam sie osobiście śmiałem że 7 miejsce będzie ich triumfem niedługo zacznie deptać nam po piętach
napisze to znowu : trzeba sie otrząsnąc , z bólem stwierdzam że mistrzostwo nam odjechało i boje sie że 2 miejsce też ale trzeba dać z siebie 1000000000 % zaangażowania i serca żeby bezpiecznie z 3 miejsca wrócić do LM inaczej możemy wpaśc w spirale nicości bo bez LM nie mamy argumentów , budżet sie uszczupla klub traci marketingowo , zaczynamy zadowalać sie FA Cup co kiedyś dla nas było takim dodatkiem i koniec końcow skończymy jak np Milan
nie będe zwalniał LVG on dopiero buduje zespół który po rządach Moyesa nie był w najlepszej formie ale jeżeli teraz nie załapiemy sie do TOP 3 a następny sezon będzie wyglądał podobnie jak ten strace do niego resztki zaaufania które i tak jest już bardzo nadszarpnięte i myśle że zarząd również sraci wtedy cierpliwość bo narazie nie ma klarownych podstaw do pozbycia sie trenera , gra wygląda fatalnie ale LVG spełnia założenia może wedrzeć sie do TOP 3 i zdobyć FA Cup więc mysle że narazie kierownictwo nie odważy sie na pochopne ruchy nie mając gotowego następcy
» 22 lutego 2015, 00:30 #231
Gallacher: Trzeba namówić Scholes'a,Giggsa ,Garego oraz dawną pakę do powrotu na boisko.
» 22 lutego 2015, 00:12 #230
arkadio95: Fela wq mnie nie powinien wystepowac za napastnikami(chodzi mi o najbardziej wysunietego pomocnika) on ma warunki fizycne do gry w srodky ale uwazam ze jako defensywny pomocnik
» 22 lutego 2015, 00:21 #229
DevoMartinez: I komu by te górne piłki zgrywali nasi obrońcy i De Gea nie mając komu podać? Fella jako odgrywający pozwala nam wyjść spod presingu. Dzis to akurat napad dał ciała, nie środek pola.
» 22 lutego 2015, 02:58 #228
Vaxiu: Chodzi o to aby ograniczyc podania "gora" bo jest ich zbyt wiele. Wszystkie podania na afro, wszystkie udane przyjecia wycofane wiec jaki pozytek omijac 2 linie skoro i tak pila jest wycofana. Z nim na boiksu gra United jest z gory przesadzona, gramy na afro, albo cos strzeli albo odegra, a facet procz wzrostu nie oferuje niestety nic wiecej.
» 22 lutego 2015, 11:07 #227
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.02.2015 19:20

Fella górne piłki zgraniał głównie od obrońców i bramkarza i to jest dobra opcja bo nie wszystkie wywalane do przodu się marnują. Chyba już każdy team w BPL wie, że do nas trzeba wychodzić wysoko presingiem bo nasi obrońcy sobie średnio radzą z piłką i tu Felek dupe nam troche ratuje. A Herrera akurat gra piłki głównie po ziemi więc jakiś tam balans jest. W tym meczu i tak cofali się po piłki obaj i hiszpan i Blind a i tak często był problem z rozegraniem od obrony i trzeba było słać daleko do przodu. Fajnie jak jest opcja dostarczania piłki na 16-20 m na rózne sposoby. Kwestia balansu i dostosowania się do tego gdzie przeciwnik ma słabsze punkty. W tym meczu poprostu zabrakło wykończenia, gra była całkiem dobra.
» 22 lutego 2015, 19:17 #226
Rotx: wreszcie ktoś podziela moje zdanie, Lukaku mile widziany
» 22 lutego 2015, 07:36 #225
tom93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2015 23:24

Parę kolejek temu śmiałem się z Arsenalu, że traci do nas bodajże 5 pkt. Teraz nas prześcignął ... :/ A co do gry United się nie wypowiem, bo już wszystko zostało powiedziane i tylko serce boli od tego wszystkiego.
» 21 lutego 2015, 23:22 #224
OldTrafford1988: Wiecie co?jestem kibicem Diabłów 18rok, widziałem nie jeden mecz Mojej ukochanej Drużyny, nie powiem nie raz łapałem się za głowę jak SAF podjął jakąś beznadziejną decyzję, ale za jego czasów wykończenie sytuacji było na wysokim poziomie czy to z 3m do bramki czy też strzał z 20m, a teraz?to jest jakieś nieporozumienie, czy my każdą szansę na strzelenie bramki musimy tracić przez to, że trzeba wejść z piłką do bramki, bądź strzał z góra 5metrów(wyjątek dzisiejszy gol)?Nawet Nasz kapitan zapomniał jak się strzela za "16" a jeszcze 3-4lata temu strzelał takie bramki, albo chociaż próbował.Druga sprawa "ostatnie podanie" w tym sezonie to chyba 98% to bez produktywne wrzutki. Nie pamiętam czy słowa "środkowi pomocnicy boją się zagrać ryzykowne piłki, wolą bezpieczniejsze wyjście podanie do obrony" powiedział Scholes czy Neville ale ma naprawdę rację? Wszyscy jechali na Toma C. za takie podania a co teraz tego nie widzicie?Już nie wspomnę o faworyzowaniu LvG swojego pupila "persila", który od początku sezonu jest bez formy i mam nadzieje, że wypadnie na co najmniej miesiąc teraz, oczywiście powtórze to nie lubiłem , nie lubie i raczej nie polubię tego zawodnika, mom zdaniem nie pasuje do Naszego zespołu.
Teraz napisze jakie jest wyjście z tej sytuacji(oczywiście moim zdaniem): de Gea-Rafael,Smailling,Jones,Shaw-Blind,Herrera-Januzaj, di Maria(lub Young za któregoś z nich) Mata, Rooney( jego pierwszym zmiennikiem powinien być Wilson).
» 21 lutego 2015, 23:12 #223
Lynryx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2015 23:45

Po 1. Czołowe hiszpańskie drużyny grają z czołowymi drużynami angielskimi - czyli drużynami, których oczywiście charakter nie jest typowo angielski, tylko stanowi kombinację pożądanych cech realizowanych przez piłkarzy z różnych skrawków globu. Słabsze drużyny, z którymi Hiszpanie nie grają, to drużyny, które grę potwornie zagęszczają, faulują - właśnie przeciwko brzydko grającym zespołom tacy zawodnicy typowo techniczni mają nieraz problem.
Po 2. Jeśli grają... to nie w lidze. Regularne, cotygodniowe, lub częściej starcia, a pojedyncze mecze... inna bajka.
Po 3. Możliwe, że sobie poradzi, bo wielu zawodników pokroju Angela sobie radzi. Ale to są indywidualności, które dlatego sobie radzą, bo są odpowiednio wmontowane w zespół, a nie dlatego, że grali wcześniej w bezlitośnie piorących angielskie tyłki drużynach z Hiszpanii.

PS. To nie hejt, pozdrawiam ;)
» 21 lutego 2015, 23:44 #222
szabo1878: @Lynryx nic dodac nic ujac ;)
» 21 lutego 2015, 23:50 #221
closer888: Di Maria się odbija od zawodników w PL. Tu nie ma zmiłuj. Tracimy angielski charakter i gorsze wyniki. Na plus Roo i Herrera. Miejmy nadzieję, że zostaną w 11 na takich pozycjach. Skuteczności nam brakuje.....
» 21 lutego 2015, 22:53 #220
Rotx: Jeżeli chodzi o transfery na lato to nie chce widzieć składu

DDG-Alves,Miranda,Rojo,Shaw-De Jong,Blind,Strootman- Di Maria- Falcao,Rooney
Coś dużo pisze się ostatnio o ludziach jak De Jong,Strootman,Alves i to jest tragiczne dla każdego kibica United.
Dwoch połamańców,jeden gośc który ledwo daje rade w Serie A i pseudo gwiazdeczka Barcelony.
Zastanowiłbym się nad Mirandą , ma roczny kontakt do czerwca 2016, 2 lata mógłby pograc na niezłym poziomie ale bardziej widziałbym go jako zawodnika zupełniajacego kadre tak samo De Jonga.
» 21 lutego 2015, 22:43 #219
closer888: Litości. Alves dał dzisiaj popis. De Jong ma już lata najlepsze za sobą, jeśli miałby przyjść to za charakter.

Potrzebujemy walczaków, którzy będą walczyć za MU.
» 21 lutego 2015, 22:56 #218
RobvanKlu5i: Jak tam nasze Diabły? Słyszałem, że co mecz większa kaszana? Poobcinać gwiazdorom tygodniówki i zagnać ich do łopaty i kopać rowy za 1500 zł. Wstyd, że z takim Swansea taki klub jak MU traci frajerskie punkty. TOP 4? Nie róbmy sobie jaj!
» 21 lutego 2015, 21:54 #217
kolor: Można by wymyślić taką łamigłówkę. Znajdź różnice pomiędzy dośrodkowaniami Di Marii a Younga.
» 21 lutego 2015, 21:45 #216
kckMU: 50 milionów więcej a efekt ten sam
» 21 lutego 2015, 21:48 #215
closer888: Di Maria grała na początku ok, potem kontuzja, potem napad na dom i po chłopie.Oby się odbudował. Moim zdaniem on mentalnie nie pasuje do naszego zespołu, nie ma w nim "Diabła" jak np. w Rojo i Blindzie.
Coś czuje, że dla niego to jednak po Realu jest krok wstecz.
» 21 lutego 2015, 22:58 #214
Bena1878: po dzisiajszym meczu stwierdzam ze wszyscy ci ktorzy pisza ze Grajmy jednym napastnikiem!! Mata do pierwszej jedensatki !! jestescie tak zalosni jak wasze komentarze !! co z tego ze bd grali 1 napastnikiem tak jak dzisiaj momentami gdzie Wazza wchodzil za Rvp czy jak na poczatku sezonu grajmy 4 obroncami!! i co to dalo? gu.wno dalo!! zrozumcie banda tygodniowcow co tydzien zmieniaja zdanie i daja swoje jedenastki np: 4- herrera blind young-mata-wazza falcao ze to jest ch.y.ja warte!! zrozumcie banda ciemniakow ze nasz sklad w porownaniu do 2 sezonow temu zmienil sie o 540stopni !! nie mamy filaru obrony !! nie mamy filaru pomocy!! nie mamy filaru ataku!! czego wy chcecie ? co zmieni wstawienie na szpicy falcao czy rvp z wazza? nic!! kompletne nic!! co da zmiana trenera ? teraz mamy jednego z najlepszych na swiecie! i co z tego ? nic! dlaczego? bo potrzeba stosownych i przemyslanych transferow!! a nie wydawania w potrzebie pozyskania kogokolwiek niebotycznych kwot na di marie! potrzeba 2/3 sezonow zebysmy wrocili na szczyt! co wy myslicie ze przyjdzie simeone czy klopp i od razu zaczniemy wygrywac wszystkie mecze? racja moze i nie gramy skrzydlami ! ale dla czego? bo mamy 3 skrzydlowych rangi ligowej! a co jak dopadna nas znowu kontuzje przy grze skrzydlowymi? bedziemy w strefie spadkowej! taka prawda! a teraz cieszcie sie ze nie jestesmy w takiej syt jak bvb tylko bijemy sie o LM klubem ktory jest rozebrany do fundamentow i probujemy to posklejac jak nalezy a nie ze simeone i zalatwione! pomyslcie troche co piszecie to nie fifa ze 1 transfer trenera wszystko zmieni!! potrzeba czasu, duzo czasu, cierpliwosci, i szacunku! sorry ze mowie od rzeczy ale nie mg czytac tych waszych jedenastek: Mata do pierwszego skladu!! co tu robi wazza w pomocy ? do ataku go !! nie gra bo jest maly slaby fizycznie i nie pokazuje ze jest w formie!...gra w pomocy bo nie mamy klasowego zawodnika na tej pozycji!!... powod i konsekwencja !
» 21 lutego 2015, 21:25 #213
Krzyk: Chyba każdy normalny je podziela. Z dwoma napastnikami to można grać jak ma się dwóch typowych skrzydłowych, którzy potrafią dorzucić dobrą piłkę. Tak jak graliśmy kiedyś. Obecnie nie ma to sensu, bo napastnicy ani nie dostają dobrych dośrodkowań, ani nie ma im kto zagrać prostopadłej piłki
» 21 lutego 2015, 23:58 #212
Bena1878: CzerwonyKat, dzieki za zrozumienie!
» 22 lutego 2015, 08:59 #211
Maciekkwa: SZOK!
» 21 lutego 2015, 21:11 #210
dareknt: Właśnie młody z sukcesami: SAF po 8 letniej karierze trenerskiej przejmuje Aberdeen i po 3 latach prowadzenia słabego klubu osiaga z nim mistrzostwo - 81 a w 83 roku terazniejsza LM.
Mlody, ktory osiagnal ponadprzecietne wyniki z przecietnym zespolem, cos ala Mou z porto.
A LVG? stary dziadek,ktory cos tam wygral i tyle czasu to on nie ma....a fundusze do budowy druzyny 100000 razy wieksze niz SAF gdy przychodzil do Manchesteru
» 21 lutego 2015, 21:13 #209
thelead: Jako wieloletni kibic MUN mówię to z wielkim bólem ale chciałbym żeby United wreszcie dostało kilka batów na jakie w każdym niemal ostatnio meczu zasłużyli i żeby wreszcie wywalić Van Gaala. Mijają kolejne miesiące i nie widać żadnego postępu w grze United. Oglądam większość gier United i nie widziałem dobrych 15 minut w wykonaniu Czerwonych Diabłów. Nawet wygrane mecze były żenująco słabe, a o tych przegranych szkoda gadać.

Ze Swensea oglądałem tylko drugą połowę i może rzeczywiście przez jakiś czas United miało więcej posiadania piłki, ale nie przełożyło się to na zagrożenie pod bramką rywala. Cóż z tego że byii przy piłce skoro stworzyli jedną pachnącą bramką sytuację kiedy Rooneyowi nie udało się przyjąć piłki w polu karnym i ta trafiła do RVP, która i tak wyglądała na przypadkową i była po prostu brzydka. Po stracie 2 gola drużyna która na którą w lecie wydano setki milionów funtów nie potrafiła oddać jednego celnego strzału na bramkę rywali.

Naprawdę nie rozumiem na co mamy czekać w przypadku Van Gaala.
» 21 lutego 2015, 21:00 #208
dareknt: Ja tez. Nalezy sprobowac za wszelka cene wyciagnac Klopa,Simeone albo jakiegos innego trenera z ponadprzecietnymi wynikami z innej ligi. I takiemu mlodemu dac czas 4-5 sezonow.
» 21 lutego 2015, 21:02 #207
Bena1878: tak tak tak piepszysz az zal czytac
» 21 lutego 2015, 21:06 #206
dareknt: zal to ogladac MU LUJEGO van filozofa
» 21 lutego 2015, 21:07 #205
closer888: Jest Luis, też ma trochę czasu. Gdyby przyszedł Klop to byłoby fajnie, ale i tak bysmy chcieli cudów w pierwszym sezonie jak u Luisa. Budowa, budowa, budowa. Ale nie ukrywam, że jestem zawiedziony stylem gry....
» 21 lutego 2015, 23:01 #204
dareknt: Ale stekacie. Wiadomo tylko jedno, ta druzyna jest beznadziejnie przygotowana motorycznie do sezonu, brak wytrzymalosci,szybkosci,przyspieszenia. Jestes slaby fizycznie to nic ci nie wychodzi. Pomyslcie teraz, ktory z naszych zawodnikow wytrzymalby gre w AM Simeone? Zaden. Za SAF wlasnie to nas cechowalo,szybkosc,agresywnosc - dobre przygotowanie motoryczne. Ten sezon jest stracony.
» 21 lutego 2015, 20:59 #203
vinnie123: Raz, że to jakaś bzdura, dwa, że Ronaldo stuknęła 30. a pewnie ze 100mln za niego chcą.
» 21 lutego 2015, 22:13 #202
closer888: Nie ma przyśpieszenia gry, arytmii. Ale odkąd gra Herrera to częściej gramy do przodu.
» 21 lutego 2015, 23:03 #201
Szilk: Panowie ze średniakami mamy problem, a co będzie jak zagramy z tymi najsilniejszymi ?
Taktyka Van Geniusza doprowadzi do tego , że nawet w lidze europejskiej nie zagramy - taką kasę dostał, niby dobrych zawodników ma, a zespołu z tego i mądrej taktyki do zespołu zrobić nie potrafi.
Pellegrini przyszedł do M.C. i w pierwszym roku zrobił mistrza, Mourinho vice- mistrza, a ten z swoją filozofią i zarozumialstwem pogrąża M.U. coraz bardziej.
» 21 lutego 2015, 20:32 #200
Bena1878: nie wiem co ty cpiesz czlowieku, stawiasz rojo zamiast phila choc phil gra w tem sezonie duzo lepiej. i stawiasz na konczacego sie rvp? daj namiary na dilera bo ciezko dzisiaj
» 21 lutego 2015, 21:08 #199
romario11: mamy obrone do doopy a to co gra shaw to szału nima !! jest słaby jak barszcz taka prawda.
» 21 lutego 2015, 20:09 #198
closer888: Obrone mamy dobrą, Swansea miało 1,5 okazji i niestety strzelili 2 gole. Problem polega na tym, że my nie strzelamy 3-4 bramek bo nie ma kto i nie ma okazji bardziej klarownych.
» 21 lutego 2015, 23:04 #197
romario11: tragedia moj scenariusz zaczyna miec racje bytu czyli pechowe 5 miejsce na koniec
;( obym sie mylil
» 21 lutego 2015, 20:08 #196
Gallacher: Wróciłem z egzaminu zawodowego i wchodzę na devilpage a tam widzę... przegrana.
» 21 lutego 2015, 20:03 #195
Szilk: Dobrze ,że nie widziałeś tego przed egzaminem - bo pewnie byś nie zdał :)
» 21 lutego 2015, 20:23 #194
Deng: Xhaka, Pastore, Depay, Laporte i Clyne ew jakiś napastnik tutaj :Lacazette. Sprzedać van drewno, i falcao niech wraca do monaco. I Mata jeszcze, bardzo lubię tego zawodnika ale jeśli mamy grać skrzydłami nie ma dla niego miejsca :(. DDG, Clyne, Laporte, Rojo, Shaw, Blind, Pastore/Xhaka, Herrera, Di Maria, Depay, Rooney/Lacazette tak to widzę na przyszły sezon
» 21 lutego 2015, 20:00 #193
Rotx: gościu to nie Barcelona gdzie średnia wzrostu to 174 cm.
Połowa druzyn ma zespoły zbudowane w większości z czarnoskórych zawodników a ty chcesz zrobić mieszankę Anglii , Francji, Hiszpanii Argentyny i Holandii.
Jestem całym sercem za Depayem i Clyne'm i Laporte ale pomysł z Pastore w pomocy obok Blinda i Herrery oraz Rooneyem w ataku to strzał w stopę.
Musimy mieć kogoś silnego fizycznie w ataku i takiego samego w pomocy.
DDG- Clyne, Laporte, Rojo, Young - Fellaini,Herrera,Blind,- Rooney, Di Maria- Lukaku
Valdes-Valencia,Smalling,Jones,Shaw - De Jong Carrick,Mata,Januzaj Depay,- Van Persie,Wilson,Chicharito
Jak dla mnie ten skład mógłby być idealny, pozbyć się największych kalek jak Rafael,Evans,Falcao i postawić na młodość- Lukaku,Laporte,Clyne,Wilson,Shaw,januzaj,Depay
» 21 lutego 2015, 22:35 #192
czarny226: LvG nie radzi sobie na wyjeździe z Swansea, a czekają nas bardziej wymagające mecze. 2X Arsenal, City, Chelsea to są mecze ciężkie. Moim zdaniem LvG nie pasuje do MU, styl gry jaki próbuje narzucić jest może dobry do Niemiec czy Hiszpanii.
» 21 lutego 2015, 19:59 #191
vinnie123: Najgorsze jest to, że do tej pory lepiej nam idzie z czołówką niż z tymi 'słabymi' drużynami. No, ale wtedy mieliśmy 1 strzał celny i 2 gole, jak z Arsenalem w 1 połowie...
» 21 lutego 2015, 20:02 #190
ziomboy777: Ehhh... przed nami mecze z najtrudniejszymi rywalami w lidze... a gra co tutaj dużo nie mówić - raczej nie napawa optymizmem...
Obyśmy tylko skończyli w TOP4... swoją drogą do czego tutaj doszło żebyśmy modlili się o to aby UNITED skończylo sezon w TOP4 (sic!)...

koniec musi być naprawdę blisko :-)
» 21 lutego 2015, 19:53 #189
uzarczyq: Taki jest futbol, my narzekalismy na wygrana z Burnley, a taka Chelsea, najmocniejszy reprezentant BPL remisuje u siebie, nie wspomne już o przegrana z Bradford, podkreslam u siebie...
» 21 lutego 2015, 20:06 #188
vinnie123: Pierwszy raz od nie wiem jak dawna wyłączyłem mecz United przed końcem. Krew mnie już zalewa jak to widzę. Obrona generalnie cośtam gra w porównaniu do początku sezonu. Posiadanie piłki też jest, choć nie wiem po co, bo atak nie działa w ogóle. Na początku sezonu wyglądało to ładnie, fakt, że teraz wszyscy murują bramkę jak tylko mogą, a obrońcy blokują strzały wślizgami jakby od tego zależało ich życie, ale jednak pomysłu w naszych akcjach nie ma. Ciągle klepanie skrzydłami, jak wszyscy dobrze wiemy, że w powietrzu u nas szału nie ma. Fella jest jeden i łatwo przewidzieć, że piłka będzie do niego.
» 21 lutego 2015, 19:50 #187
Mazi1989: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2015 19:49

Nic lepszego nie mogło nam się przytrafić niż kontuzja Van Persiego. Holender strasznie irytował w dzisiejszym meczu, jest kompletnie bez formy. Teraz jego miejsce powinien zająć Falcao. Zazwyczaj dopisywało nam szczęście, ale dzisiaj całkowicie się od nas odwróciło. Szkoda tych punktów. O top 4 będzie ciężko, ale trzeba walczyć
» 21 lutego 2015, 19:48 #186
uzarczyq: Ostatnio często sie od nas odwraca, zaczeło sie jak dla mnie od meczu z Totkami
» 21 lutego 2015, 20:07 #185
Manuel11: W skrocie mozna napisac ze momenty byly a tak na powaznie to bylo kilka rzeczy ktore rzucaly sie w oczy
- Roo lepszy w ataku od RVP mimo ze obaj zagrali slabo
- Young - dobre wejscie i kilka wrzutek ktore byly jakosciowo o niebo lepsze od tego co reszta zespolu prezentowała
MacNair- powinien odpoczac od gry jest mlody i widac brak doswiadczenia
Fella- bardzo slabo jak juz ma grac to niech wchodzi z lawki- moze bedzie mial sile biegac do konca meczu
- brak strzałow z dystansu a przeciez mamy kim kopac
i dwa pozytywy to akcja bramkowa i genialny strzal Herrery i taki moment naprawde dobrej gry w drugiej polowie gdy napor na bramke swansea byl duzy niestety ten czar prysl po straconej bramce
szkoda bylo patrzec jak "filozofia VG" zmienia sie z kopania w poprzek boiska na dlugie podania na Felle i moze cos sie uda......... szkoda ze byl tylko moment dobrej gry i przyspieszenia (albo trzeba sie cieszyc ze w ogole byl)... to czekamy dalej na wiecej GGMU!
» 21 lutego 2015, 19:46 #184
Manuel11: niestety takie sa fakty przyznaje ze sam spisalem juz tych zawodnikow na straty na szczescie football jest zaskakujacy i udalo im sie dojsc do w miare dobrej dyspozycji w przeciwienstwie do "talentow" i drogo kupionych zawodnikow.
» 21 lutego 2015, 20:31 #183
wrobel1992: Razi brak efektywności. Nie wiem juz dlaczego, ale żeby Rooney i Di Maria byli tak bez produktywni!?!! Jaki jest sens trzymanie Argentyńczyka na boisku skoro nic dobrego nie robi, a sadzamy na ławie młodego, ambitnego Januzaja! Masakrycznie gra ten nasz team. Propsy chyba tylko w kierunku Valencia, Younga i Herrery, który jako jedyny ma chęć mieć piłkę przy nodze. De Gea, o nim nic nie trzeba mówić.
» 21 lutego 2015, 19:43 #182
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2015 19:42

City gromi Newcastle juz 5:0 ;)
» 21 lutego 2015, 19:41 #181
mario93: nie wiem czym się jaracie, jak przegrają we wtorek z Barceloną to dalej będziecie tacy podjarani? Czasem zdarza się mecz, gdy drużynie wszystko wychodzi (np. Święci 8:0) a później już tak kolorowo nie jest. a wy się jaracie jakby City szło po mistrza Europy...
» 21 lutego 2015, 19:47 #180
szabo1878: cos w tym jest. Di Maria i ktos tam jeszcze nie pamietam kto, po prostu sobie szli w strone Herrery, zero radosci, nawet zero usmiechu.
» 21 lutego 2015, 19:37 #179
NexaT: W sumie dobre spostrzeżenie.
Myślę, że oni po prostu wiedzą, że grają gówno i nie ma się z czego cieszyć.
» 21 lutego 2015, 20:07 #178
vinnie123: Też ostatnio mam wrażenie że gra ich po prostu nie cieszy. Czy to nie zaczęło się wtedy, gdy skończyły się kontuzje? Może są jakieś spiny o miejsce w składzie.
» 21 lutego 2015, 20:08 #177
marchewa11: Żenada !!
» 21 lutego 2015, 19:23 #176
tomek22manu: Nie wiem o co chodzi ale trzeba coś zmienić jakoś nie widać progresu po letnich zakupach jak dla mnie di maria to jest wielkie nieporozumienie nie byłem jego zwolennikiem i nie bede moim zdanie można było zainwestować te pieniądze w paru zawodników przykład ronaldo odchodzi za grubą kase a SAF kupuje nikomu nie znanego Valencie sami wiecie że to doskonały zawodnik transfer Showa za prawie 30 baniek to też niezbyt dobry ruch z mojego punktu widzenia obrona nadal jest niedoświadczona potrzebujemy klasowego środkowego obrońcy i środkowego pokroju Caricka mogłby jeszcze przyjść jakiś napastnik bo z całym czasunkiem dla RVP ale powoli się chyba wypala
» 21 lutego 2015, 19:23 #175
Cantona778: Ja pamiętam, że jak druzynę prowadził Ferguson to zawsze, ale to zawsze miało sie świadomość że zaraz strzelą, zaraz mogą strzelić...a teraz? nie schodzimy z ich polowy 25 min i dostajemy ta poj.b...na kontre i siadamy:/ teraz to powinnismy byc tak wkurzeni ze z pola karnego ich nie schodzic!! nadchodza wazne mecze w ktorych kazdy bedzie jak final, i cisnienie bedzie naprawde wysokie...obysmy wytrzymali i wyszli zwycieska reka z tego..
» 21 lutego 2015, 19:23 #174
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2015 19:21

Tak z innej beczki. Komentarz kibica Realu
"Varela naprawdę świetny. Od kilku spotkań Castilli przyglądam się jak gra ten chłopak i uważam, że zamiast rozważać kupno Danilo, zainwestować w Varelę. Gra w obronie, ataku, szybkość, drybling, kontrola piłki, można by długo wymieniać, w każdym razie jego gra robi wrażenie."

Jeśli oni mają opcję pierwokupu to pewnie ją wykorzystają. A u nas niech gra McNair, przecież to drugi Neville.
» 21 lutego 2015, 19:21 #173
czarny226: Proszę wyjaśnij jaka jest filozofa LvG.
Widzę tylko: posiadanie piłki, strach przed strata czyli wycofanie do davida najlepiej i brak strzałów na bramkę.
» 21 lutego 2015, 19:27 #172
tomaszr86: Zgadzam się z Tobą Abrakadabra :) ferguson też się wydzierał na zawodników stał przy linii motywował piłkarzy i grali :) po zawodnikach nie ma co jezdzić i ich wiecznie krytykować nie w nich problem
» 21 lutego 2015, 19:10 #171
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2015 19:07

ja tylko jestem ciekawy co by sie dzialo jakby to Falcao zmarnowałby tyle sytuacji co RVP...
» 21 lutego 2015, 19:04 #170
RedDevil30: ...przecież RVP cały czas potrzebuje grania, złapania rytmu... i zacznie strzelać... szkoda tylko ze sezon się już kończy. Van Gaal juz mnie śmieszy... ale cóż, ręka rękę myje. Każdy kto jest kumaty wie jak jest.
» 21 lutego 2015, 19:16 #169
IMMM: Tylko że Van Persie mam ciut więcej bramek i nie przewraca się o nogi obrońców ;)
» 21 lutego 2015, 21:39 #168
tomaszr86: wolałbym*
» 21 lutego 2015, 19:02 #167
tomaszr86: Wlałbym żeby był tu Diego Simeone lub Klopp ale to tylko moje zdanie
» 21 lutego 2015, 19:00 #166
Diabelred: Za Simeone bylaby tak samo brzydka gra i te same narzekania. Atletico nie gra gra pieknie, skutecznie owszem pieknie czy w dobrym stylu. napewno nie. Glownym ich atutem sa rzuty rozne, ktore opanowali niemal do perfekcji. U Simeone przynajmniej nasi walczyliby przez caly mecz i biegali jak wsciekle dziki. Argentynczyk jest podobny do Mou, ktory takze stawia na gre defensywna calego zespolu, oraz wyniki, natomiast sam styl gry schodzi na drugi plan.

Klopp wg mnie bylby dobra opcja. Dopoki mial Goetze, Lewego, czyli kluczowych pilkarzy, grali naprawde fajna pilke, majac przy tym bardzo dobre wyniki. Zobaczymy jak Klopp sobie teraz poradzi w BVB. Jesli ogarnie Borussie i zagraja chociaz w LM z 4 miejsca(sklad maja spokojnie na 3,4 miejsce w lidze) w przyszlym sezonie, bedzie to znaczyc, ze potrafi wyjsc nawet z glebokiego kryzysu. Jednak jesli nawet nie zagraja w LE bedzie to znaczylo, ze Niemiec tak jak van Gaal nie potrafi w pelni wykorzystac zawodnikow, szczegolnie tych kupionych za duze pieniadze.
» 21 lutego 2015, 19:54 #165
tomaszr86: Powtarzam ..... Van gaal to nie trener dla United ! jego taktyka nie sprawdzi się ..... nie tu !
» 21 lutego 2015, 18:57 #164
Kuntakinte: Daj propozycje kto miałby tu być?
» 21 lutego 2015, 18:58 #163
Rotx: Roberto Mancini
» 22 lutego 2015, 08:00 #162
Kuntakinte: "Robin van Persie o kulach opuścił Liberty Stadium, a dodatkowo na nodze miał specjalne usztywnienie. Nie wiadomo jeszcze ile potrwa przerwa Holendra. " Twitter :)
» 21 lutego 2015, 18:56 #161
Joker7: filozofia podobno jest taka ze pilkarz nie moze grac pelnych 90 minut po kontuzji ale to nie tyczy sie RvP ...
zadna strata obecnie dla nas ...
niech falcao pogra
» 21 lutego 2015, 19:14 #160
mralkoholik89: katastrofa, trzeba sie napic...
» 21 lutego 2015, 18:55 #159
bulka1986: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
» 21 lutego 2015, 18:55 #158
Hiczkok: No, w końcu jakiś poza ramowy komentarz, a nie tylko ten źle, tamten źle. ;)
» 21 lutego 2015, 19:03 #157
zbyszek7: Ale Dzeko brame wsadzil wow
» 21 lutego 2015, 18:53 #156
DevoMartinez: Bo nie mogliśmy trafić w bramkę? może oblewali narodziny potomka Falcao ;)
» 21 lutego 2015, 19:02 #155
Kundziu: Abrakadabra, z tym gównem to przegiąłeś równo...
» 21 lutego 2015, 19:31 #154
karreem: Szkoda gadać, jak jutro święci wygrają, lub zremisują wypadamy poza pierwszą czwórkę, jeśli Tottenham i Liverpool wygra, to odpowiednio będą tracić do nas 1,2 punkty, zostało jeszcze 12 kolejek do końca w tym mecze z najsilniejszymi rywalami,czyżby szykował się nam kolejny sezon bez LM?.
» 21 lutego 2015, 18:51 #153
Quint: Jestem zdania że najbardziej brakuje Carricka
» 21 lutego 2015, 18:50 #152
TinyScouser: "W 73. minucie swój pierwszy strzał oddała drużyna gospodarzy. "

A główka w pierwszej połowie (ok. 15 min) po rzucie rożnym, po której piłka została wybita z linii bramkowej MU?
» 21 lutego 2015, 18:48 #151
Lynryx: Zgryzota fanowska, bicie piany - niezbyt dziś akurat zasadne.

Jest ustawienie z Blindem i Herrerą - jest gra w piłkę. Tak, dzisiaj gra się kleiła, wystarczy popatrzeć na naszą bramkę, podawać to akurat sobie chłopaki umieją, problem - o dziwo przed taką przedsezonową "olaBogą" leży w napadzie - rzekomo bogatym.

Chwała RVP za jego rewelacyjny sezon 2012/2013, ale prawdę mówiąc, genialne sezony miał w życiu dwa, w tym szczęśliwie jeden u nas, ale nie zmienia to faktu, że zawsze był strasznym bucem, którego ponoszą emocje i ambicja. Z każdego kąta będzie strzelał, nie poda lepiej ustawionym kolegom (w pierwszej połowie ewidentny przykład, miał Blinda i Fellainiego - myślę, że gdyby, któremuś z nich podał, padła by bramka), do tego dochodzi spadek szybkości i dynamiki, który uniemożliwia skuteczne i odpowiednio częste rozciąganie gry - tak potrzebne ofensywnie usposobionym pomocnikom. Rooney nawet w ataku przy RVP musi odgrywać rolę pomocnika, nie mogą dublować pozycji przecież. Świeżo po urazie - musiał zagrać, to było chore i LVG nie da się wybronić z tej decyzji. Nasz numer 9 też jednak nie daje nam fanom powodów, aby narzekać na jego akurat pominięcie w ustawieniu. W mojej opinii van Persie nie powinien dalej stanowić o naszym napadzie. Nie ugramy nic w ten sposób. tak samo z nieszczególnie dobrze adaptującym się do fizycznej PL Falcao. Potrzeba kogoś nowego, bo Rooney też przecież nie daje swoją grą podstaw do tego byśmy widzieli w nim zbawce ataku - owszem jego regularne umieszczanie tam jest lepszą, uważam sprawą, niż umieszczanie wcześniej wspomnianych napastników, ale poza nim pozostał nam Wilson i co? Groszek wracający z wypożyczenia? LVG nie postawi już na niego. Ruchy transferowy są nie tylko dość zasadne, ale nawet niezbędne.

Po drugie - Fellaini jak widać robi bardzo wiele przy wejściu, nie jest jednak tak samo przy jego grze od początku. Efekt "Wow, wchodzi ten facet, gra się diametralnie zmieni" robi swoje, jest to niewątpliwy atut, ale jak logika nakazuje, nie zadziała w takim jak dzisiaj spotkaniu. Niestety obawiam się, że ten rzeczony atut jest jednym z jego głównych, dopiero w jego obliczu reszta przymiotów Belga nabiera poważniejszego znaczenia.
» 21 lutego 2015, 18:47 #150
DevoMartinez: No po RvP widać, że czasem myśli szybciej niż jego ciało jest w stanie to zrobić. Czyli niestety efekt wieku i wyekploatowania daje znać. Brak przyśpieszenia i niestety trudno minąć obrońce a nie zawsze dostanei piłki na nogę do strzału tak jak miał dzisiaj.
» 21 lutego 2015, 18:51 #149
Szilk: Zespół jest katastrofalnie ustawiony i dlatego zawodnicy przestali grać tak jak to robili w poprzednich sezonach. Di Maria, Mata, Rooney, Falcao , Herrera - wszyscy grają piach mimo, iż w poprzednich sezonach byli wybijającymi się zawodnikami. Van Gaal sam się pogubił w tym co chciał osiągnąć, a najgorsze jest to, że nie chce przyznać się do błędów i brnie dalej - pogrążając Klub i marzenia kibiców.
» 21 lutego 2015, 18:46 #148
ro7: Nie grał Falcao i przegraliśmy... :) Oddając z 3 strzały na bramkę. Krytykujecie Falcao, ale wszyscy nasi napastnicy grają kiepsko, a to dlatego, że nie ma podań. Problem zaczyna się w pomocy. Za dużo bezsensownej klepaniny...
» 21 lutego 2015, 18:40 #147
mario93: 4,5 strzała na mecz, tyle oddaje Aguero, przed chwilą na C+ mówili. Wnioski sami wyciągnijcie.
» 21 lutego 2015, 18:45 #146
Kuntakinte: Gra i wynik takie słąbe, że trzeba się napic :)
» 21 lutego 2015, 18:41 #145
Szilk: Zagraliśmy tragicznie. Piłkarze grają jakby mieli nogi spętane. a mózgi wyprane i zapełnione taktyką naszego Van Geniusza. Powoli udaje mu się zabić to z czego słynął M.U. czyli polotu, ciągu na bramkę i błyskawicznych kontr. Faktycznie tak jak powiedział Scholes naszą grę ogląda się bez cienia przyjemności, powiem więcej nasza gra wkurza na maksa. Van Persie udowodnił, że kontrakt mu się nie należy i po raz kolejny zagrał dramatycznie słabo - Falcao jest od niego w tej chwili o niebo lepszy, ale nie jest Holendrem dlatego siedzi na ławie. Nawet drużyny z dolnych parii tabeli grają ładniejszy i płynniejszy futbol, my jedynie od wszystkich lepiej podajemy do tyłu i najwolniej budujemy akcje - pełny dramat jeżeli się pomyśli, że przed nami mecze z M.C. , Chelsea, Arsenalem i Liverpoolem.
» 21 lutego 2015, 18:38 #144
Cantona778: ta Van Persi gorszy od Falcao? on przynajmniej umie sie zastawic a Flacao przyjmuje to pilka mu odskakuje na 75cm i sie przewraca..
» 21 lutego 2015, 18:41 #143
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2015 19:00

Napisz niby w czym jest o niebo lepszy od RVP? Bo co bo biega? To takie dziwne, ze mniejszy, zwinniejszy i mlodszy napastnik jest bardziej ruchliwy? Do tego przeciez Kolumbijczyk jest tylko u nas na wypozyczeniu i walczy o transfer, takze pasowaloby, gdyby staral najbardziej ze wszystkich.

Obaj Falcao i RVP to juz chyba niestety pilkarskie wraki i nie przypominaja juz tych dawnych swietnych napastnikow. Brak pewnosci siebie i slabe przygotowanie fizyczne, tez swoje robia. W przypadku Falcao coraz bardziej widze, ze on po prostu nie pasuje do Anglii, tempo rozgrywanych akcji jest chyba dla niego za szybkie. Do tego fizycznie znacznie odstaje, podobnie zreszta jak Blind. Wystarczy silnieszy rywal za plecami i Kolumbijczyk pada na glebe, przez co ani sie nie obroci, ani nie poda(i to jest wlasnie przewaga RVP nad Falcao, ze Robin przynajmniej potrafi to zrobic). Takze jedyna z niego korzysc moze byc w polu karnym, a ze pomocnicy malo tworza dogonych sytuacji, to Radamel nic nie strzela, pewnosc siebie zanika i tak w kolko...
» 21 lutego 2015, 18:55 #142
soldier: Po RVP można się chociaż spodziewać, że od czasu do czasu coś ustrzeli. Inna sprawa, że oboje obecnie spisuje się znacznie poniżej oczekiwań. Może to kontrowersyjne co napisze, ale nasz obecny atak, jest najgorszym odkąd United grają w Premieleague.
» 21 lutego 2015, 19:09 #141
Szilk: Van persie gra statycznie jak mu dograją to próbuje strzelić, a jak nie to truchta i nie walczy ani nie dogrywa. Falcao swoją ruchliwością robi więcej miejsca pozostałym naszym zawodnikom bo ściąga na siebie obrońców i lepiej dogrywa .
» 21 lutego 2015, 20:02 #140
axel52: hahaha gdzie są ci fantaści prognozujący 3-0 lub 2-0 ? kompletnie oderwani od rzeczywistości ludzie
» 21 lutego 2015, 18:37 #139
deepdj: a Herrera? Jedyny piłkarz który zasługuje na miejsce w tej chwili.
» 21 lutego 2015, 18:45 #138
Kuntakinte: RVP znów kontuzja
» 21 lutego 2015, 18:36 #137
Diabelred: Dawno sie nie rozpisywalem, ale troche sie ostatnio nazbieralo...

Piszecie na van Persiego, a co pokazal dzis nasz niby najlepszy napastnik w klubie, Rooney? Ja sobie przypominam tylko leciutki strzal w 1 polowie i tyle z jego gry w ataku. Badzcie obiektywni i jak juz hejtujecie to obu :). Nie wiem jak to mozliwe, zeby nagle wszyscy w jednym momencie Di Maria, Rooney, RVP, Falcao wygladali na totalnie wypalonych. Patrzac na ten sezon calosciowo to chyba najlepiej w ofensywie sprawuje sie Young, ktory przed sezonem byl przez wielu sprzedawany.


Falco, Di maria, Shaw jak narazie okazuja sie totalnymi niewypalami. W ich cenie moglismy miec Sancheza, Fabregasa, Krossa... Dobrze, ze chociaz Blind i Herrera cos pokazuja.


W sumie ciekawe jest to, czy to nasz styl jest temu winien, czy to jednak sami zawodnicy. Nie zdziwilbym sie, gdyby nagle teraz przyszedl do nas Sanchez(ktory blyszczy w Arsenalu) i tez gralby padake.

Niestety nie widze nas na ta chwile w top 4. Nie da sie byc w top4 w tej lidze majac takie tragiczne wyniki na wyjezdzie. Do tego dochodzi kulturalnie piszac slaba forma kluczowych zawodnikow: Rooneya, RVP, Falcao, Di Marii, Maty. Brak nam takiego motoru napedowego jaki maja City, Chelsea czy nawet Arsenal(Sanchez), Tottki(Eriksen), LFC(Sterling, Sturridge). Po pierwszych kolejkach, wierzylem, ze kims takim moze byc Di Maria. Teraz widze jednak, ze Argentynczyk zdazyl sie juz dostowac poziomem do innych.

Jeszcze na poczatku sezonu takie wyniki na wyjezdzie moglyby dac top4, jednak teraz Arsenal, LFC Tottki juz sie ogarneli, regularnie zaczeli punktowac i to oni na ta chwile maja wieksze szanse na zajecie miejsca 3,4. Od razu mowie, ze patrze po prostu obiektywnie, realnie na sytuacje, oczywisce w to 4 miejsce bede do ostatniej kolejki wierzyc, jesli beda jeszcze matematyczne szanse.

Jezeli chodzi o ten mecz, to niestety van Gaal probuje skopiowac Barcelone, nie pamietajac jednak przy tym, ze my nie mamy Messiego, czy pilkarzy jego pokroju, gdzie w kazdej chwili moze odpalic jakas solowa akcje zakonczona swietna asysta badz bramka. Taka akcje jak przy bramce Herrery to powinnismy robic kilka w meczu, majac takich zawodnikow na bosku.
» 21 lutego 2015, 18:32 #136
reddevils1: Po każdym meczu czytam Wasze żałosne długie litanie. Po co tu sie rozpisywac ? Takiej biedy nie bylo od ostatniego meczu za kadencji SAF. Nie ma gorszych,zlych. Jedynego kogo bym zostawil w zespole to DDG. Reszta WON. Van Persie niech już usiadzie na du...e i nie wstaje a Rooney niech konczy kariere. ZERO GRY. ZADNYCH ZALET.
» 21 lutego 2015, 18:31 #135
karpiu2201: że niby komu pokazał?
» 21 lutego 2015, 18:35 #134
uzarczyq: No a City wystarczy 28 s na objecie prowadzenia
» 21 lutego 2015, 18:31 #133
mario93: jeb*ć City, oni też wygrywali 2:0 z Burnley żeby pozniej zremisowac, nie ma znaczenia to jak oni grają
» 21 lutego 2015, 18:33 #132
Cantona778: no bez jaj! dokładnie najważniejsza jest LM! a ona się wymyka spod kontroli. Ty chyba nie wiesz czym ryzykujemy!! Bez LM drugi sezon pod rząd ten klub jest skończony!! sam przysiegam nigdy jakoś specjalnie nie ogladalem innych klubów, nigdy nawet jak Barca miała te kosmiczne sezony, zawsze UNITED....ale teraz to nawet jak PSG zobaczyłem z nudów to widze ile nam brakuje:?
» 21 lutego 2015, 18:37 #131
Kuntakinte: City juz 2:0 po 14 minutach!
» 21 lutego 2015, 18:46 #130
TinyScouser: "Bez LM drugi sezon pod rząd ten klub jest skończony!"

Guzik prawda, że tak powiem ;)
» 21 lutego 2015, 18:47 #129
ziomboy777: łabędzi śpiew czerwonych diabłow...
» 21 lutego 2015, 18:28 #128
BartekMU10: Dla mnie osobiście ten mecz, druga porażka w sezonie ze SWANSEA (gdzie kiedyś sie myślało ile goli wbiją Diabły) to była porażka, padaka, dno i 10 metrów mułu... Grali jak patałachy i powiedzmy to sobie szczerze. W tym klubie nie potrzeba zbieraniny obcokrajowców tylko paru Anglików którzy wiedzą jak sie gra w Premier League.
Na "+" jedynie Herrera dzisiaj, starał sie, to widać i zdobył bramkę. Na murawe wychodzą teraz City i N'castle, także nie pozostaje nic innego jak kibicować Srokom żeby City znowu nie odskoczyło.
Przed nami jeszcze tyle ważnych spotkań że aż strach z taką formą do nich przystępować...
» 21 lutego 2015, 18:27 #127
Cantona778: a co cie city obchodzi? po co patrzysz do gory? patrz na dol kto nas moze wyprzedzic
» 21 lutego 2015, 18:28 #126
BartekMU10: A my celujemy w miejsca niżej, czy te wyżej? Mnie nie obchodzi czy sie zmieniła mentalnośc ich i kibiców, nieważne czy jesteśmy na 2 miejscu, na trzecim czy na siódmym, to jest MANCHESTER UNITED i zawsze powinni patrzeć W GÓRĘ TABELI.
» 21 lutego 2015, 23:03 #125
GromkiBiceps: Kolejne 200mln i manche$ter będzie coś grał.

Jak to było? Perez śmiał się jak sprzedawał.
» 21 lutego 2015, 18:26 #124
zbyszek7: Van Persie opuscil stadion w bucie i o kulach :/
» 21 lutego 2015, 18:26 #123
DevoMartinez: Może w tym bucie grał? Bo mu cos piłka nie siedziała dzisiaj ;)
» 21 lutego 2015, 18:30 #122
lukstar: dawno tak sie nie .... ppoprostu nedza, za bardzo czlowiek te mecze przezywa, plakac sie chce :(:((
» 21 lutego 2015, 18:25 #121
Cantona778: No dokladnie, przychodzi Shaw za 30 mln, dostaje 100tys gówniarz 19letni i jest zmieniony bo tak żałośnie gra że szkoda gadać!
» 21 lutego 2015, 18:27 #120
Kuntakinte: akurat Shaw zagrał dobre spotkanie to on zaczął akcje na 1:0, i pociągnął pod pole karne rywali. ogólnie dobry mecz w jego wykonaniu jednakże brakuje środkowego pomocnika który nas poukłada
» 21 lutego 2015, 18:43 #119
mycka86: Nie oglądałem meczu, ale niektórzy piszą, że zagraliśmy całkiem nieźle. Niestety nic z tego, na tym etapie sezonu liczą się tylko zwycięstwa.

Niestety top4 w tym sezonie nie będzie. Mieliśmy ostatnio w miarę łatwe mecze i nie potrafiliśmy odskoczyć rywalom. A teraz czekają nas mecze z czołówką i ciężkie wyjazdy.

Mimo wszystko stoję murem za LVG i nie chce jego odejścia.
» 21 lutego 2015, 18:24 #118
Cantona778: Jest źle, baaaardzo źle...ja kibicuje od 99' i nie pamietam zebysmy tak zalosnie grali...jestem przekonany, ze Ferguson by posadzil na ławce Di Marie na wiele spotkań np..
» 21 lutego 2015, 18:22 #117
DevoMartinez: Pamięć wybiórcza ew. alzhaimer
» 21 lutego 2015, 18:26 #116
szabo1878: zacznijmy od tego, ze Fergusona nie wydal by 60 mln na pilkarza ;) a i tak pewnie utrzymalby druzyne w czolowce.

niestety w tym sezonie nasz klub jest przykladem, ze pieniadze i nazwiska nie graja.
» 21 lutego 2015, 18:30 #115
Domelo: Koniec marzeń o LM.
» 21 lutego 2015, 18:23 #114
zbyszek7: Dzieki ze wrzuciles nam z kim gramy do konca sezonu. Zaden z nas nie ma do tego dostepu wiec jeszcze raz wielkie dzieki
» 21 lutego 2015, 18:23 #113
ManUtdFan94: Niby czemu ? Arsenal czy Southampton też czekają trudne mecze. Paradoksalnie każdy w Premier League może ukraść punkty faworytowi. Przykład Swansea czy Burnley dzisiaj to idealny dowód ;)
» 21 lutego 2015, 18:24 #112
Domelo: My tych punktów tracimy zdecydowanie za dużo na wyjazdach.
» 21 lutego 2015, 18:26 #111
UrbannLegend: Ten post wywołał u mnie raka
» 21 lutego 2015, 18:30 #110
Cantona778: taaa, toś dojeb//////l111
» 21 lutego 2015, 18:23 #109
zbyszek7: A co tam. Na Sunderland w dziesieciu ! :p
» 21 lutego 2015, 18:25 #108
mycka86: Wolałbym mimo wszystko grać w 11
» 21 lutego 2015, 18:26 #107
szabo1878: kamil po prostu tak wierzy w naszych pilkarzy, ze nawet jednego mniej beda wygrywac ;)
» 21 lutego 2015, 18:33 #106
RedDevils4life: Masakra... jak my mogliśmy to przegrać?
» 21 lutego 2015, 18:21 #105
Krzyk: Nie to żeby Rooney zagrał dziś wielki mecz ;)
» 21 lutego 2015, 18:29 #104
Domelo: Pytanie czy taki napastnik jest?
» 21 lutego 2015, 18:43 #103
filperos1000: Paradoksalnie przegraliśmy jeden z najlepszych meczów pod względem stylu gry rozegranym w tym sezonie. Może jednak metoda brzydkich , ale niesamowicie skutecznych meczów powinna dominować do końca sezonu , a później połączyć ładny futbol ze skutecznym .
» 21 lutego 2015, 18:20 #102
DevoMartinez: No i grali dobrze akurat. Tyle, że jak napastnik strzela 7 razy z czego 6 w niebo to nie ma siły żeby coś ugrać. Oddaliśmy 18 strzałow z czego 3 na bramke...
» 21 lutego 2015, 18:25 #101
dominikMU: Za Moysa jakoś sobie przypominam bardziej przekonujące zwycięstwa że średniakami.. zdarzyło się kilka wpadek tylko przypomnijcie sobie ile goli straciliśmy w ostatnich minutach za Moysa.
» 21 lutego 2015, 18:19 #100
Cantona778: NIe widać postępu:/ Co robi fajlaini w tym klubie to nie wiem! Shaw jedna noga i Valencia który juz nawet do przodu nie biega tylko 40-50 metr, ktos przed nim staje i on musi odegrac do tylu bo nic nie umie innego...
» 21 lutego 2015, 18:19 #99
CzteroListny: Nareszcie mecz na którym nie chciałem sobie wydłubać sobie oczu szczerze to ejstem bardziej dumny z tego meczu niz np meczu z liverpoolem ale dawno sie tak nie wkurwiłem podczas ogladania meczu.
» 21 lutego 2015, 18:19 #98
UrbannLegend: McNair to nie jest jeszcze poziom pierwszego składu, definitywnie.
» 21 lutego 2015, 18:32 #97
Cantona778: Co by nie bylo, jeśli nie zagramy w LM to powtrarzam to będzie katastrofa. To bedzie koniec UNITED. W dwa sezony nas zniszczyli!!
» 21 lutego 2015, 18:17 #96
Kuntakinte: Może nie koniec United, ale wyglądamy bardzo słabo każde zwycięstwo w lidze jest praktycznie wymęczone, nie mamy żadnego stylu a nasz trener po ponad pół roku nie potrafi znaleźć odpowiedniego ustawienia, składu języka z zawodnikami.
» 21 lutego 2015, 18:21 #95
Kuntakinte: Dawajcie teraz propozycje tego co powie LVG po meczu :)
» 21 lutego 2015, 18:16 #94
Krzyk: Jedyne co w tym sezonie fajne to fakt, że walka o ligę mistrzów rozstrzygnie się w bezpośrednich pojedynkach. W tym sezonie całkiem nieźle wychodzi nam gra kiedy nie uznaje się nas za faworyta, więc bądźmy dobrej myśli :)
» 21 lutego 2015, 18:16 #93
indyk: A co takiego świetnego dziś zrobił Young...? Di Maria 9 asysta. Gra piach, ale asystuje. 2 mecz, druga asysta.
» 21 lutego 2015, 18:26 #92
szabo1878: jedna asysta to za malo na 90 minut na boisku. Young nie zaliczyl asysty, ale szarpal ta lewa strona i posylal dobre wrzutki. Di Maria nie potrafil nawet wygrac pojedynku 1 na 1, bo przeciwnicy juz go znaja i wiedza, ze wystarczy go przyblokowac barkiem
» 21 lutego 2015, 18:40 #91
indyk: Przecież napisałem, że gra piach, ale liczby go bronią. Weź pod uwagę, że Young wszedł na zmęczonego przeciwnika. Gra 70 minut w deszczu, nie należy do najłatwiejszych.
» 21 lutego 2015, 18:43 #90
indyk: Wszystko ok, Di Maria słabo, Young dobrze( w defensywie). Anglik ma jednak ułatwione zadanie, jego głównym zadaniem jest bronienie, a to co z przodu to na plus. No to ile tego dobrego w przodzie zrobił AY ?
» 21 lutego 2015, 18:55 #89
zygus567: C. Austin do nas - zapraszamy !
» 21 lutego 2015, 18:14 #88
zygus567: nie ważne gdzie bedzie gral ale pewnie i tak gral by lepiej niz sporo naszych zawodnikow... :(
» 21 lutego 2015, 18:37 #87
szabo1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2015 18:14

pierwsze 20 minut drugiej polowy naprawde fajne - gralismy na polowie przeciwnika, na tyle wysoko, ze mogli tylko wybijac, bramka praktycznie wisiala w powietrzu...no wlasnie. czulem, ze padnie gol, ale nigdy bym nie powiedzial, ze dla Swansea.
wiec co zrobilismy zle?

po stracie gola nasza calkiem ladna i poukladana gra, zamienila sie kopanine na poziomie polskiej B-klasy. dlaczego nie kontynuowalismy tego, co wczesniej? jesli bysmy zagrali po stracie gola tak, jak przed strata, to mielibysmy teraz przynajmniej punkt, a moze nawet 3.

no i Di Maria... trzeba mu postawic warunek, ze nie dostanie tygodniowki, jesli nie zaliczy przynajmniej 5 CELNYCH wrzutek na mecz. przeciez to jest tragedia. Young gorsza noga i w pelnym biegu potrafi lepiej dosrodkowac, niz Angel ze stojacej pilki.

Van Persie jak zwylke slabo, Rooney tez nie najlepiej, ale jesli RvP bylby w lepszej dyspozycji, to Wazza mogl miec przynajmniej 2 asysty.

ten mecz pokazal, ze bez wzgledu na to, kto bedzie na boisku, to formacja 4-3-1-2 nic nie ugramy, tak samo jak 3-5-2. to juz dwa pudla panie Van Gaal...

PS. Herrera najlepszy w naszej druzynie, pracowal, rozgrywal, asekurowal i dolozyl bramke.
» 21 lutego 2015, 18:13 #86
ElectroRD: Nie wiem czy byś się nie załamał cisnąc 20 minut, po czym idzie jedna akcja dla Swansea i zmienia oblicze 2 połowy.
» 21 lutego 2015, 18:19 #85
szabo1878: ja bym sie wsciekl, a nie zalamal. a taka pilkarska zlosc pomaga wygrywac mecze. niestety nasi po stracie bramki zamieniaja sie w cielaki
» 21 lutego 2015, 18:28 #84
ManUtdFan94: Chyba pierwszy raz się z Tobą zgadzam.
» 21 lutego 2015, 18:14 #83
ManUtdFan94: No dokładnie. Trudno zostało jeszcze 12 meczów, w najgorszym wypadku będziemy mieli punkt straty do Arsenalu i 2 do Southampton, więc tragedi nie ma ;)
» 21 lutego 2015, 18:20 #82
szabo1878: katastrofa to bedzie, jesli chocby Southampton bedzie przed nami. u nich cala druzyna ni jest tyle warta, co nasza lawka rezerwowych, a prosze gdzie sa. z jednej strony nalezy im sie za to szacunek, z drugiej strony to straszny wstyd dla nas
» 21 lutego 2015, 18:18 #81
kckMU: to jak my jesteśmy żałośni, to tylko my wiemy
» 21 lutego 2015, 18:12 #80
czarny226: LvG out
» 21 lutego 2015, 18:11 #79
frelik: "miliardów" :v
» 21 lutego 2015, 18:18 #78
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2015 18:12

wypadaloby zadac teraz ponownie pytanie za co te panienki na boisku i panienka na lawce tyle zarabiaja ? bo napewno nie za dobrze wykonana prace,teraz po latach czlowiek zaczyna doceniac to kim byl dla nas Ferguson,kiedys to myslalem sobie ,no wygrywa ale kazdy kto by tam byl i pracowal z takimi zawodnikami jak on to by mial takie wyniki,bylem w ogromnym bledzie wtedy,Fergi to byl geniusz ktory umial wszystko poustawiac za nieduze pieniadze a nasz filozof co zrobil ? wydal ponad 100mln a lepiej od nas graja druzyny ktore albo sie nie wzmoncily wcale albo wzmocnily sie za 10mln przeciez to jakis kabaret jest,licze ze niedostanie sie do LM co bylo za CEL PODSTAWOWY ,ludze sie ze nasz filozof bedzie mial w sobie za grosz honoru i poda sie do dymisji za niewykonanie zadania,i w dupie mam jego sakramentalne "potrzeba czasu" mial 7 miesiecy ,co zrobil kazdy widzi
» 21 lutego 2015, 18:10 #77
am8: no i klops.
» 21 lutego 2015, 18:09 #76
IMMM: Trzeba posadzić na ławeczce kolejnego gwiazdora Angela Di Marie i wrzucić do podstawy Younga. Może przydało by się dać także szansę Matcie, który świetnie rozumie się z Herrera i wstawić go np. za Fellainiego.
» 21 lutego 2015, 18:09 #75
Arkin: Mata za Fellainiego. Genialny pomysł. Każda górna piłka przegrana. Mata by co chwile leżał. Coś jak Di Maria.
» 21 lutego 2015, 18:11 #74
IMMM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2015 18:13

Oki podaj numer GG.

@Arkin wiadomo że z takim Stoke byłoby to samobójstwo, ale z takim Swansea czemu nie? O górne piłki równie dobrze mógłby powalczyć RVP, który niski nie jest ewentualnie Rooney.
» 21 lutego 2015, 18:12 #73
Kuntakinte: wytłumacz mi co dobrego zrobił Fella dziś ? co piłka do niego albo faul albo na odwal się zgrana piłka na aut bądź piłke oddwał przeciwnikom za free ??
» 21 lutego 2015, 18:13 #72
Chestnut: On zawsze tak gra, tylko od czasu do czasu to da bramkę bądz asystę.
» 21 lutego 2015, 18:14 #71
IMMM: @Chesnut Statystyki przemawiają na korzyść Maty ;)
» 21 lutego 2015, 18:19 #70
szabo1878: @skowronUNITED racja ;)

przeciez nasi pilkarze chyba umieja grac po ziemi? moze dawno tego nie robili, ale mysle, ze jeszcze czesc z nich pamieta z treningow Fergiego jak to sie robi ;)
» 21 lutego 2015, 18:23 #69
Vervvis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2015 18:10

Przyczyna leży w składzie. Nie mamy piłkarzy którzy byliby błyskotliwi i nieprzewidywalni. Jedynie Young daje radę.

Jak mamy wygrywać skoro nie mamy piłkarzy, którzy potrafiliby zwrócić uwagę na siebie i odciążyć tym samym napastników ? Popatrzcie na Barcelone Messi, Neymar, Suarez, Iniesta. 4 piłkarzy, którzy robią na każdym kroku różnicę. W Realu Ronaldo, Bale, Rodrigez, Kross, Modric. I wyobraźcie sobie teraz nasz skład, gdzie gramy 3 napastnikami. Napastnik powinien być jeden, a reszta od kreowania akcji...

A nasi napastnicy nie nadają się do kreowania akcji. A mamy ich 3 ? A kto ma do nich podać, no kto ?
» 21 lutego 2015, 18:09 #68
IMMM: Falcao nie tylko nie strzela, ale ma także problemy z przyjęciem piłki i dynamiką. Każdy nawet najbardziej ospały obrońca jest go wstanie dogonić i nie dać mu się obrócić w stronę bramki.
» 21 lutego 2015, 18:11 #67
dominikMU: Robin kulawa noga to musi mieć na pustą żeby trafić..
» 21 lutego 2015, 18:08 #66
Kuntakinte: czasem i pusta to za wiele, RVP powinien usiąść na ławie na 3-4 mecze spokojnie..
» 21 lutego 2015, 18:14 #65
Kundziu: Dobry mecz chłopaki :) Szkoda, że od pierwszej minuty tak nie cisnęli. No i pechowo stracone bramki, szczególnie ta druga. Zwycięstwo Swansea niezasłużone, ale taka jest piłka. Oby McNair i Shaw usiedli na ławie w kolejnym meczu. I martwi postawa Rooneya (nie gra nic lepiej niż w pomocy, chociaż i tak wolę jego w ataku niż Falcao) no i skuteczność Robina (dobrze grał, wychodził, umiał zastawić, no ale zero bramek).
» 21 lutego 2015, 18:08 #64
Kundziu: każdy ma prawo się nie zgadzać, ale takie są fakty :)
» 21 lutego 2015, 18:17 #63
PLDan11: Jones, Herrera, Young i De Gea to jedyni ludzie, którzy coś pograli. Reszta won na trening, bo sporo wam brakuje, żeby w ogóle wyjść na murawę.
» 21 lutego 2015, 18:08 #62
soldier: Co w tym dziwnego, że się krytykuje zespół, jak ten gra padakę co mecz?
» 21 lutego 2015, 18:09 #61
Kundziu: Ze wszystkim się zgodzę, ale jeśli Robin jest wypalony to wypożyczenie Falcao już dawno powinno się skończyć, bo szkoda żeby tu marnował swój czas ;)
» 21 lutego 2015, 18:13 #60
Yon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2015 18:09

Obrona całkiem stabilna. Druga linia naprawdę świetna(ze wszystkich pomocników zawodzi chyba tylko ADM), a atak, który miał być naszym największym atutem rozczarowuje najbardziej. Potrzebujemy jakiegoś szybkiego, przebojowego i młodego napastnika, a najlepiej i dwóch.
» 21 lutego 2015, 18:08 #59
Krzyk: Z pomocników to wypada jeszcze chyba obwinić Blinda za stratę bramki. Shelvey zaatakowany został dopiero przez Rojo, a to było już za późno.
» 21 lutego 2015, 18:20 #58
Bena1878: po pierwszym golu cieszylem sie jak dziecko ale.... no kur... tak bylo ladnie tak sie pilka kleila, jak docisnelismy to masakra, profesor Phil, szybko grajacy i zmieniajacy nogi Herrera ale co z tego jak Wazza musi poczekac az przypomni sb gre w ataku a RvP nadaje sie na letnie okienko ale poprzeczka byla (pewnie kontuzja do tego). McNair-coz tak to z nim narazie bedzie raz bd mial dobry dzien raz zly..to zawodnik na przyszlosc! ale nie czuje wscieklosci bo meczy i gra byla przyzwoita czuje tylko smutek :(
» 21 lutego 2015, 18:07 #57
mleko: nie wytrzyma 3 lat zobaczysz ;)
» 21 lutego 2015, 18:09 #56
Bena1878: pyerdolisz jakby mialo to cos zmienic... jak bd top 3 to zmienisz zdanie! i zauwaz ze nie tak latwo poskladac to wszystko do kupy... zobacz jak zmienil sie sklad na przestrzeni 2 lat!! to nie jest tak ze przychodzi Mourinho i jest cacy TO nie Fifa!!
» 21 lutego 2015, 18:10 #55
wilku02: Racja, hiszpania, niemcy, holandia...tam taktyka i technika wiele znaczą..w anglii jest to siła, szybkość i wytrzymałość, ale on nadal na upartego bedzie cisnął swoją "filozofie".
» 21 lutego 2015, 18:11 #54
SebaG04: Trzeba kupić do ataku Benzeme albo Higuaina, pozbyć się Falcao i nie przedłużać kontraktu z RvP
» 21 lutego 2015, 18:07 #53
Kuntakinte: RVP dno , jest przesłaby, jego strzały wołały o pomste do nieba, poprostu sie zestarzał nie ma dla niego wytłumaczenia który mecz z rzędu gra piach LVG tego nie widzi... Wilson nadal siedzi i płacimy krocie Falcao za oglądanie meczów z ławki super!!
» 21 lutego 2015, 18:09 #52
Mistrz1908: Mecz wyglądał dobrze , bo mamy kogoś takiego jak Herrera
» 21 lutego 2015, 18:07 #51
closer888: Zgadzam się. Nie każdy kieruje się rozsądkiem pisząc tu. A szkoda.
» 21 lutego 2015, 18:28 #50
Arkin: O to, to.

I jeszcze jedno, wcale nie odkrywcze: Di Maria nie nadaje się do BPL. Sprzedać póki jeszcze jako tako stoi na rynku.
» 21 lutego 2015, 18:08 #49
soldier: Taktyka jest ciągle taka sama. Inna sprawa, że beznadziejna.
» 21 lutego 2015, 18:07 #48
soldier: 18 strzałów- 3 celne? Co oni robią na treningach!?
» 21 lutego 2015, 18:05 #47
soldier: chyba tak
» 21 lutego 2015, 18:06 #46
Kuntakinte: Kiedy LVG zauważy że RVP się wypalił i jest już zwyczajnie za słaby by grać na pierwszej jedenastce ??
» 21 lutego 2015, 18:12 #45
IMMM: Wykłady z filozofii mają.
» 21 lutego 2015, 18:16 #44
Krzyk: A można sobie jeszcze przypomnieć ostatni sezon Fergusona, gdzie RvP potrafił wykorzystywać pół sytuacji i zamieniac ją na bramkę. Śmiałem się wtedy z kolegi, fana Arsenalu, który twierdził, że RvP potrzebuje 3-4 setek zeby strzelić bramkę. Teraz właśnie to tak z nim wygląda albo i gorzej
» 21 lutego 2015, 18:08 #43
AdaMUFC: JBMNT
» 21 lutego 2015, 18:04 #42
qbsonUTD: Gra w tym meczu była niezła, wreszcie wyglądaliśmy jak zespół, a nie zlepek indywidualności, dlatego porażka tak boli :/ Zastanawiać może co musi zrobić RvP żeby usiąść na ławce, poza zmianą obywatelstwa nic do głowy mi nie przychodzi.
» 21 lutego 2015, 18:02 #41
Arkin: Ja tam nie chcę oglądać kloca z Kolumbijskiej telenoweli, ani Wilsona "walczę o piłkę z powietrzem".
» 21 lutego 2015, 18:05 #40
ManUtdFan94: Paradoksalnie Swansea to pierwszy zespół, który wbił Nam więcej niż jedną bramkę od października, więc nie mamy aż takiej złej tej obrony ;)
» 21 lutego 2015, 18:10 #39
Arkin: Racja. Teraz już możemy nie wskoczyć do TOP4, bo jak nie Soton, to czeka już Tottenham i Live.

Szkoda, że po niezłej grze tracimy 3 pkt. Ładny mecz Andera, poprawny Fellainiego, dobre zmiany, ale szczęście nie było po naszej stronie.

GGMU
» 21 lutego 2015, 18:03 #38
vinnie123: Też nabrałem ochoty żeby to 'oblać' bo już nie mogę tego United oglądać bez wspomagaczy.
@Arkin zmiany nie tyle dobre, co zła była wyjściowa jedenastka. Do Shawa nic nie mam (może oprócz bramki dla Swansea), ale na prawej Valencia nie ma teraz konkurencji i powinien zacząć od początku meczu.
» 21 lutego 2015, 19:52 #37
mleko: Niestety problem jest w trenerze nie zawodnikach..
» 21 lutego 2015, 18:01 #36
mateo13: Zmotywować ich nie umie czy inna cholera. Nie wiem, ale też mi się wydaje, że problemem jest LVG.
» 21 lutego 2015, 18:05 #35
tomaszr86: Van gaal nie nadaję się jako trener drużynowy...... żeby man utd grał dobrze pod jego taktykę to będzie musiał wymienić cały skład na holendrów bo tu to się nie sprawdzi....
» 21 lutego 2015, 18:00 #34
ManUtdFan94: Wreszcie niezły mecz, nawet bym powiedział dobry, ale przegrana. No nic taka jest piłka i trzeba się z tym pogodzić. Szkoda bo naprawdę zasłużyliśmy na zwycięstwo w tym meczu..
» 21 lutego 2015, 17:59 #33
ManUtdFan94: Z tego ;) United naprawdę dobrze zagrało, tylko 'eksperci' tacy jak ty tego nie widzą.
» 21 lutego 2015, 18:04 #32
Krzyk: Gra naprawdę wyglądała dobrze do momentu kiedy piłka trafiała do napastników. To i tak progres w porównaniu z wcześniejszymi meczami gdzie padaka zaczynała się już w pomocy
» 21 lutego 2015, 18:05 #31
Mistrz1908: A nie zasłużyliśmy? Ale za za zasługi nic nie ma.
» 21 lutego 2015, 18:05 #30
ManUtdFan94: No wiesz niektórzy na tej stronie woleli taką grę Manchester niż wygraną ;) Szkoda bo naprawdę gralśmy dobrze, niedosyt jest..
» 21 lutego 2015, 18:09 #29
ManUtdFan94: Gra była naprawdę dobra, graliśmy agresywnie i kontrolowaliśmy ten mecz. Bramka na 2-1 to ogromny pech i tyle. Naprawdę w porównaniu do wielu meczów w tym sezonie United mi się dzisiaj bardzo podobało. Chcieliśmy za wszelką ceną strzelić zwycięską bramkę, przeciwnicy Nas skontrowali, mieli dużo szczęścia przy tej bramce na 2-1 i tyle. Napewno United za ten występ nie można krytykować bo zagrali naprawdę dobrze. To jest jedyny pozytyw.
» 21 lutego 2015, 18:12 #28
JasnaLiryka: Tak dla zasady powinien powąchać ławki trochę Robin, Angel z jego wrzutkami śmiesznymi ... żałosna przegrana , po prostu żałosna , powinni dostać taki opieprz ,że ho ho ... tracą takie glupie bramki ,że śmiać się tylko z tego
» 21 lutego 2015, 17:59 #27
Piotrek92: i zmiany trenera co pół roku myślisz wyjdą na dobre ?
» 21 lutego 2015, 18:01 #26
mleko: Na gorsze już nie wyjdą.
» 21 lutego 2015, 18:05 #25
showdark: Rzadko pisze posty ale juz nie moge.

CO TO KU*WA MA BYC?! To jest Manchester? To ejst jakas gówniana zbieranina gwiazdeczek ktorym sie nic nie chce :/ Gdzie jest Roo ktory zapier*ala od pola karnego do pola karnego? Fellaini jest tak flegmatyczny ze nie mozna na niego patrzeć. RVP wyglada tak jakby tylko czekał na koncowy gwizdek i mogl jechac do domu polezec w jacuzzi. Di Maria? To jest czlowiek za 60mln? Rozumiem spadek formy, ok, ale zeby przez kilka ostatnich meczów nie umiec wykonac roznego? Przeciez ta pilka stoi, a on ma tylko ja dorzucic w pole karne! Wyje*ac ich wszystkich. Do rezerw. Zagraja tam 2-3 mecze to moze sie ogarna. Zostawilbym DDG, Herrere bo gosc pokazuje ze mu zalezy i jest niesamowicie kreatywny i strzela, Younga (ktory nakrywa czapka Angela). Wrzucic mlodziez, niech pogra, bedzie 10x bardziej zapierdzielac niz te zblazowane gwiazdki.

I niech van Gaal nie gada ze to jego siedzenie jest ok. Kazdy kto gral kiedykolwiek w pilke nozna i mial trenera wie ile trener przy linii daje. Nawet jak go nie slychac do konca, to czuje sie jego obecnosc i motwuje to do biegania i walki. Nie uwierze ze pilakrze za czasów SAFa, widzac jego zlosc przy linii nie czuli motywacji i nie wstapywala w nich wola walki.

pozdro dla wszystkich fanów!
» 21 lutego 2015, 17:59 #24
szabo1878: dokladnie, nawet jesli pilkarz byl na drugim koncu boiska, to i tak pewnie czul oddech Fergiego na karku ;)
» 21 lutego 2015, 18:02 #23
Krzyk: Najbardziej smutne jest to, że mając wydawało się takich klasowych napastników strzeliliśmy tylko jedną bramkę. A przecież tym razem pomoc dawała radę i okazje się trafiały. No ale skoro Roo rozgrywa tylko jedną akcje (przy bramce Herrery) przez cały mecz, a RvP pudłuje na potęge no to cóż...
» 21 lutego 2015, 18:02 #22
showdark: jest Wilson, na prawa moze wrocic Rafael bo on zawsze walczyl. Z u21 jest paru obiecujacych grajkow, dac im szanse a gwiazdeczki moze zobacza ze nie sa swietymi krowami. Albo wprowadzic nagly zapis do kontraktow, mowiacy o tym ze w przypadku takiej gry nie dostaja hajsu i koniec, bo im sie po prostu nie chce, nie ma takich gosci jak Scholes, Giggsy czy Keane ktorzy by pociagneli zespol. Myslalem ze Roo takim bedzie, ale on sam wyglada flegmatycznie i jest bez woli walki :/
» 21 lutego 2015, 18:08 #21
adi343: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2015 17:58

To są piłkarze, milionerzy, zawodowcy...Brak słów
» 21 lutego 2015, 17:58 #20
klb9k: To nie jest Manchester United , to jest Van Gaal United. Mamy zawodników , a nie mamy gościa, który potrafi ułożyć zespół. Koleś wydaje 150mln , mija 8miesięcy a on nawet nie wie w jakim systemie będzie grał. Dajcie jakiegoś trenera z BPL po sezonie z nowoczesnym podejściem do piłki a nie kolesia, który żyje przeszłością...
» 21 lutego 2015, 17:58 #19
BuchoPorzeracz: Nie lubię narzekać na swoją ulubiona drużyne, ale to jest KU**A żałosne. Ich gry nie da sie oglądać
» 21 lutego 2015, 17:58 #18
szabo1878: Rooney w ataku przynajmniej potrafi przyjac pilke, majac przeciwnika na plecach i ja dobrze odegrac, nie to co Falcao, dlatego wlasnie z przodu powinien grac.

chociaz faktycznie, dzisiaj zagral slabo
» 21 lutego 2015, 18:00 #17
kendzi: Mam dość, boli serce :-(
» 21 lutego 2015, 17:57 #16
dlabigt23: To ze potrzebujemy napastnika od dawna wiedzialem . RVP i Falcao sa wypaleni i trzeba szukac innych mozliwosci. Jesli chodzi o nasza gre dzisiaj to bylo ok . Napewno lepiej rozgrywalismy pilke niz ostatnich meczach tylko szkoda ze nie zdobylismy 3 pkt;/
» 21 lutego 2015, 17:57 #15
klb9k: czas= kolejne 150mln , to może być nawet Franek Smuda nawet jak mu dasz 300mln w rok to Ci zbuduje zespół.
» 21 lutego 2015, 18:00 #14
Arkin: patrol, ale jak nie będzie LM to będzie katastrofa. Jak będzie LM, niech Holender dalej buduję drużynę.
» 21 lutego 2015, 18:06 #13
miki3999: Nie ma zadnego napastnika, ktory potrafi skierowac pilke do siatki...
» 21 lutego 2015, 17:57 #12
closer888: Do straty drugiego gola graliśmy poprawnie. Byliśmy lepszym zespołem do ich 30 metra. Nie ma napastnika, Robin musi się odbudować o ile to możliwe.
» 21 lutego 2015, 17:56 #11
Arkin: Plusik dla Herrery.
» 21 lutego 2015, 17:56 #10
Arkin: That what she said.
» 21 lutego 2015, 17:58 #9
adi343: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2015 18:01

Kochas to nie boli takie są realia
» 21 lutego 2015, 18:01 #8
Kundziu: Jedyną złą decyzją było to że mata wszedł tak późno i za di marię a nie za felle ;)
» 21 lutego 2015, 18:00 #7
Arkin: Żonżo ma quality, Real już zagiął parol na niego.
» 21 lutego 2015, 17:55 #6
NorekDoktorek: Szpilke?
» 21 lutego 2015, 17:56 #5
adi343: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2015 17:57

on ma kontrakt z Brazzers, nie do kupienia
» 21 lutego 2015, 17:57 #4
Arkin: Uczcijmy to minutą ciszy.
» 21 lutego 2015, 17:54 #3
Joker7: brawo motm RvP!
ktory gra pelne 90 min po kontuzji a jak powiada filozofia to zawodnik po kontuzji nie moze grac podobno caly mecz ...
» 21 lutego 2015, 17:54 #2
szabo1878: jesli przegrywajac Van Persie by zszedl boiska to by go chyba kibice zjedli
» 21 lutego 2015, 17:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.