Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

West Ham – Man Utd: Blind ratuje punkt dla Diabłów

» 8 lutego 2015, 19:09 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zremisował na wyjeździe z West Hamem United 1:1 (0:0) w 24. kolejce Premier League. Czerwone Diabły długo nie potrafiły znaleźć sposobu na dobrze grających gospodarzy. Gola na wagę jednego punktu zdobył dopiero w doliczonym czasie gry Daley Blind.
West Ham – Man Utd: Blind ratuje punkt dla Diabłów
» Manchester United zremisował na wyjeździe z West Hamem United 1:1 (0:0) w 24. kolejce Premier League. Czerwone Diabły długo nie potrafiły znaleźć sposobu na dobrze grających gospodarzy. Gola na wagę jednego punktu zdobył dopiero w doliczonym czasie gry Daley Blind. Zespół Louisa van Gaala spadł na czwarte miejsce w ligowej tabeli.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Phil Jones
Marcos Rojo
Luke Shaw
Daley Blind
Wayne Rooney
Adnan Januzaj
Marouane Fellaini
Angel Di Maria
Radamel Falcao
Chris Smalling
Robin van Persie

Oddano 372 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Spotkanie na Upton Park rozpoczęło się spokojnie. Początkowo dłużej przy piłce utrzymywali się gospodarze, co przekładało się także na zagrożenie pod bramką Davida de Gei.

Hiszpański bramkarz po raz pierwszy musiał interweniować w 14. minucie, kiedy potężny strzał zza pola karnego oddał Enner Valencia. Ekwadorski napastnik minutę później miał kolejną okazję na otworzenie wyniku mecz, ale jego uderzenie z kilku metrów również wybronił De Gea.

Manchester United mimo obecności w podstawowym składzie Wayne'a Rooneya, Robina van Persiego, Radamela Falcao, Angela Di Marii i Adnana Januzaja sporadycznie zagrażał bramce Adriana.

Czerwone Diabły przycisnęły nieco mocniej pod koniec I połowy, czego efektem był m.in. groźny strzał Di Marii zza pola karnego. Chwilę później obrońcy West Ham w ostatniej chwili zablokowali strzał Adnana Januzaja.

Druga połowa rozpoczęła się fatalnie dla Manchesteru United. Gracze Młotów wykonywali rzut wolny około 35 metrów od bramki De Gei. Po dośrodkowaniu w szesnastkę gości zrobił się straszny kocioł, piłka trafiła do Cheikhou Kouyate, ten podbił ją sobie dwukrotnie, po czym potężnym wolejem z kilku metrów wpakował futbolówkę do siatki.

Stracony gol nieco obudził ospałych zawodników Manchesteru United. W 52. minucie piłkę w polu karnym efektownie przyjął sobie Van Persie, oddał mocny strzał z woleja, ale znakomitą interwencją popisał się Adrian.

Czerwone Diabły długo utrzymywały się przy piłce, lecz im bliżej było pola karnego gospodarzy, tym trudniej było im znaleźć pomysł na sforsowanie defensywy londyńczyków. W 73. minucie strzał rozpaczy z rzutu wolnego z blisko 30 metrów oddał Di Maria. Argentyńczyk podszedł do piłki bez wiary i posłał ją nad poprzeczką.

W 77. minucie powinno być 1:1. Falcao przytomnie zgrał wysoką piłkę głową do Van Persiego, Holender błyskawicznie ją odegrał, a Kolumbijczyk znalazł się w sytuacji sam na sam z Adrianem. Napastnik United w dogodnej sytuacji jednak skiksował i z kilku metrów uderzył obok prawego słupka bramki WHU. Chwilę później niecelnie główką strzelał Marouane Fellaini.

W 83. minucie kolejną dobrą okazję miał Robin van Persie. Falcao źle przyjął piłkę od Daleya Blinda, ale ostatecznie zdołał strącić ją do Holendra, ten nie zastanawiając się długo kropnął z lewej nogi w krótki róg, lecz niestety Adrian instynktownie odbił futbolówkę.

Kilka minut później mecz rozstrzygnąć mógł Mark Noble. Anglik był zupełnie niepilnowany na dwunastym metrze w polu karnym Manchesteru United, oddał mocny strzał w środek bramki De Gei, ale Hiszpan zdołał sparować piłkę.

Czerwone Diabły o wyrównującego gola walczyły do ostatniego gwizdka sędziego. Sztuka ta udała się dopiero w drugiej minucie doliczonego czasu gry. Po dalekim zagraniu piłki w pole karne źle wybił ją Jenkinson, dopadł do niej Blind i mocnym strzałem wyrównał stan rywalizacji.

Chwilę później drugą żółtą kartkę, a w konsekwencji czerwoną obejrzał Luke Shaw, co oznacza, że będzie pauzował w najbliższym spotkaniu.

West Ham United - Manchester United 1:1 (0:0)
Bramki: Cheikhou Kouyate 49' - Daley Blind 90'+2'
Czerwona kartka: Luke Shaw 90'+3' [druga żółta]

West Ham: Adrian, Jenkinson, Tomkins, Kouyate, Cresswell, Song, Noble, Nolan, Downing, Sakho, Valencia (Jarvis 83')

Manchester United: De Gea, Valencia, Jones, Rojo, Shaw, Blind, Rooney, Januzaj (Fellaini 72'), Di Maria, Falcao (Smalling 90'), van Persie


TAGI


« Poprzedni news
Składy: West Ham United - Manchester United
Następny news »
Blind: Nie jesteśmy zadowoleni z remisu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (574)


Sheep: Kto tak zaniżył ocenę dla Smallinga?
» 10 lutego 2015, 12:50 #313
bulka1986: Nie wiem czego oczekujecie po naszej grze, skoro w ataku mamy dwóch napastników na etapie schyłkowym - Van Persie i Falcao (lepsi niż kiedyś już nie będą i taka jest prawda), a do tego w składzie mamy One Game Wonder - czyli Januzaja i do tego One Trick Pony - czyli Valencie, także widzę, że o 4 miejsce będzie bardzo ciężko...
» 10 lutego 2015, 10:49 #312
Arkin: Dla fanów talentu Memphisa i nie tylko

youtube.com/watch?v=fTfYhKCBLLI

youtube.com/watch?v=rvO32HHfnl8

Jestem niemal pewny, że w PL poradziłby sobie lepiej od Di Marii. Do tego Nani/Januzaj i może w końcu wrócilibyśmy do ustawienia, które mamy w korzeniach klubu.
» 10 lutego 2015, 09:35 #311
wyspiarski: Jak widzę gwiazdki przy nazwiskach zawodników to dochodzę do wniosku, że wiara w narodzie nie ginie. Oceniamy naszych grajków za wysoko.
» 10 lutego 2015, 09:21 #310
Arkin: Wilson to kolejny "angielski talent", bez urazy dla fanów jego talentu.
» 10 lutego 2015, 09:36 #309
Rotx: Fakty sa takie
Moyes zrobił swoje ,piłkarze zrobili swoje i dlatego skończyło się 7 miejscem.

Gdyby piłkarze grali tak jak potrafią to i za Moyesa by wygrywali.
Moyes nakazywał im grac, nie tak jak chcieli, oni buntowali się bo nie chcieli grac tak jak chce Moyes.
Profesjonalista podszedłby do sprawy jasno.
Trzeba robić to co mówi Boss, ale jak większość piłkarzy myślało o swojej pozycji niczym Messi w Barcelonie to już nie wina Moyesa.
Nasi gracze zarabiają za dużo i dlatego tak stroją fochy, natomiast teraz wyglądają na bardzo zadowolonych ze stylu gry zespołu , ale gra nie wygląda tak jak chcieliby ją oglądac kibice oraz sam Van Gaal.
Jedno jest pewne ze odkąd odszedł Ronaldo i Tevez nasi zawodnicy wyglądają jak wrzuceni do gara i wymieszani, nikt nie wie co ma robić.
Kiedyś ten porządek był, gramy na Cristiano a on zrobi swoje, dzisiaj niemozemy tak grac dlatego tak to wygląda.
Ostatnie 12 lat Ery Fergusona,Era Moyesa i początek Ery LVG to istna kaszanka na boisku.
Jedyne dobre czasy w naszym wykonaniu to były lata 7/8, 8/9/ , 11/12.
Ile tych złych chwil było za Fergusona - 0-1 z Leeds,4 miejsce w grupie CL, lanie 1-6 od City,
0-1 z portsmouth w FA CUP z Kuszczakiem w bramce, potem nastał Moyes i jego bilans porażek z topowymi zespołami PL (same porażki po 0-3) , teraz jest LVG którego Filozofia zakłada że remis to bardzo dobry wynik , i ze nie warto ryzykować bo jeszcze narazimy się na kontrę dlatego też w ostatnich 6 meczach zaliczyliśmy 3 remisy,porażkę i 2 wygrane z Leicester i QPR( koniec tabeli).
United zawsze zaliczało wpadki, odkąd pamiętam to składy miało gigantycznie przepłacone i trzeba było klnąc na piłkarzy. Jedna z ich głównych zalet to fakt jak szybko podnoszą się po porażkach.

Seria po meczu z City pokazała że i za Van Gaala piłkarze chcą walczyć jak za Fergusona więc trzeba cierpliwie czekać do następnego meczu i liczyć na rozpoczęcie serii zwycięstw która będzie tak potrzebna do walki o TOP 4.
» 9 lutego 2015, 22:15 #308
szabo1878: za Fergusona "wpadką" byl jeden mecz przegrany

teraz nasza "wpadka" trwa juz poltora roku. nawet na 3 miejscu nie mozemy sie dluzej utrzymac.
» 9 lutego 2015, 22:36 #307
Arkin: Shawa to Ty z pewnością nie zobaczysz :)
Jones na 100% też zagra, choć z nim nie jest wcale źle.
Herrera oby zagrał, ale pewnie nie zagra..

Ogółem boję się, że zagramy tą samą jedenastką (tylko Young za Shawa) lub
3-5-2...
» 9 lutego 2015, 20:10 #306
axel52: LVG jest tak wspaniały, że uzbierał 4 pkt więcej [ o ile dobrze liczę ] od Moysa mając kupionych za dziesiątki mln zawodników.
Jest tak wspaniały, ze tenże zespół wzmocniony tymi zawodnikami gra chyba gorszy dla oka syf niż za Moysa biorąc pod uwagę skład.
Po prostu ideał, luty jest ósmym miesiącem jego pracy, a stylu jak nie ma tak nie ma.
Ciekawe ile jeszcze będzie potrzebował tychże miesięcy i ile dziesiątek mln wydanych, aż zatrybi ta maszyna ?
Ciekawe również ile jeszcze takich żenujących widowisk jak w niedzielę przed nami ?
» 9 lutego 2015, 16:40 #305
RuudVN: nie mamy napastnika tyle w temacie
nie mamy napastnika na tą ligę, bo RvP już lepszy nie będzie, Falcao tu nie pasuje a Rooney to nigdy nie był killer, w wakacje musi zapaść decyzja czy stawiamy w 100% na Wilsona i będzie grał pierwsze skrzypce czy kupimy jakiegoś killera (tu duże ryzyko jak u Falcao) brak mi "Van Nistelrooya" w tym składzie bo od jego odejścia naszym napastnikom nie wystarcza "pół" sytuacji na gola
» 9 lutego 2015, 15:03 #304
Olo: Chrzanisz. RvP jest nadal genialny, tylko CO Z TEGO, jak nie ma pomocy żeby mu dogrywała piły. Rooney gra na defensywnym pomocniku, fuck logic, ale to mu bramek nie przyniesie. Falcao nie ma pewności siebie, zresztą kto w drużynie ją ma. Napastników mamy aż nadto, zresztą dlatego van Gaal próbuje ich wszystkich upchnąć naraz.
» 9 lutego 2015, 16:10 #303
uzio: ech z tym genialnym RVP to trochę przesada w końcu zmarnował 2 szanse na bramkę w tym jedną 100%. Falcao w tym meczu właściwie to miał jedną szansę ale miał na plecach obrońce więc średnio mu wyszło, oprócz tego Falcao miał kilka niezłych zagrań, no niby RVP dograł do Falcao przy jego szansie no ale ogólnie to lipa. Z resztą to jest bardzo ciekawe bo gramy ustawieniem które LVG określa jako zbyt ofensywne i niezbalansowane do tego jakby ktoś popatrzł na nazwiska w pierwszej ejdenastce to pomyślał by sobie będzie z 5:0 a efekt jest taki że najlepsze podanie w tym meczu zaliczył defensywny pomocnik czyli Blind do Falcao a ten oddał piłkę do RVP a bramkę z tego całego tłumu ofensywnych piłkarzy strzelił znowu defensywny pomocnik, który jest lewym obrońcą. Rooney w pomocy to szczyt głupoty. Może i walczy, może i ma dobre podanie ale jest jak chłopak we mgle no bo w końcu cąłe życie grał w napadzie a nie jako środkowy pomocnik i widać, że nie może się odnaleźć poza tym Rooney nie potrafi regulować temp gry bo nie jest środkowym pomocnikiem. Mówisz RuudVN że brakuje nam kogoś takiego jak Van Niterloy ale właśnie o to chodzi że mamy takiego Van Niesterloya w osobie Falcao ale ten nie dostaje podań które otwierały by mu drogę do bramki. A dla Falcao, który właściwie jeszcze nie miał zbyt wiele okazjii do strzlenia bramek po kontuzji bedzie miał problem żeby z 2 okazji w meczu wykorzystać jakąkolwiek. A RVP to jest człowiek, który obecnie chyba czeka aż wszyscy zaczną na niego narzekać i wtedy zaczyna strzelać żeby zamknąć usta krytykom tyle tylko że później kolejny mecz i znowu to samo czyli nic.
» 9 lutego 2015, 16:32 #302
Gallacher: System 4-4-2

De Gea
Smalling/Jones/Evans/Rafael
Di Maria/Nani/Fellaini(cofnięty)Valencia
Rooney/Van Persie

oczywiście gram sobie takim ustawieniem w PES'ie i sobie chwalę :)
» 9 lutego 2015, 13:35 #301
RyanGigs11: Falcao-Rooney
Young/Depay-Mata/Herrera-Blind-Di Maria
Shaw-Rojo/Jones-Hummels/Miranda-Danilo/Juanfran
de Gea
» 9 lutego 2015, 12:55 #300
IMMM: Falcao? Nie ma szans żeby on został w tym klubie z taką grą.
» 9 lutego 2015, 13:33 #299
trikos: @IMMM To wyrzućmy Robina dlaczego nie ? Jest starszy gra to samo i na tej samej pozycji i jakoś ciężko mu współpracować mam wrażenie z każdym na boisku.
» 9 lutego 2015, 14:52 #298
kalafior: @trikos ale Robin nie zakosztuje nas jeszcze paredziesiąt baniek :)
» 9 lutego 2015, 16:27 #297
RyanGigs11: A moze do pieniedzy dodac wlasnie Robina
» 9 lutego 2015, 17:03 #296
IMMM: @trikos dlatego że Van Persi nie jest graczem wypożyczonym, po za tym jest od trzech sezonów jest najlepszym napastnikiem? Oczywiście chodzi mi o ilość strzelonych bramek. Łącznie ma już 57 bramek w 100 spotkaniach.
» 10 lutego 2015, 20:19 #295
Slowian: Pan Moyes to niezły cwaniaczek. Teraz jak Van Gaal jest pod ciągłą krytyką to się wypowiada cały czas. LVG potrzebuje czasu podtekst, że on go nie miał. Dwa ,że był właściwą osobą na tym stanowisku, a każdy trener po przejęciu United po sir Alexie miałby taki sam ciężki start, co widzi po LVG.
Najwidoczniej chce ocieplić swój wizerunek i powiedzieć, że to nie do końca była jego wina za te wszystkie porażki. Fakt faktem 150 mln nie wydał na transfery, lecz jego ambicja nie pozwalała mu wręcz pełnienia tej funkcji. Chyba wszyscy znamy jego wypowiedzi z aspirowaniem do poziomu City czy Jagielki.
» 9 lutego 2015, 12:41 #294
RyanGigs11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2015 12:33

Dziwi mnie to co piszecie czy tu ktoś ogląda wogule mecze krytykujecie Falcao oczywiscie Tygrysmarnuje tych sytuacji za dużo ale stara sie, walczy , szuka pozycji dogrywa do innychale skoro u nas nikt nie potrafi zagrac prostopadlej pilki do typowego lisa pola karnego to on strzelac nie bedzie a nasz super Robin to niedość że nie strzela to stoi jak Polska gospodarka
» 9 lutego 2015, 12:33 #293
1wolf1: Sam sobie odpowiedziales , wiec po co zadajesz te bzdurne pytania. Skoro nikt nie potrafi zagrac mu pilki, ktora on niby by wykorzystal, to mozna zrobic 2 rzeczy. Albo znalesc ludzi, ktorzy beda mu w stanie podac - okno transferowe zamkniete, wiec odpada, albo go poprostu nie wystawiac, skoro jego obecnosc na boisku nie wnosi nic... Jesli 1 osoba nie jest w stanie grac z 10 innymi - nawet dlatego, ze przewyzsza ich umiejetnosciami, to nie zmienia sie 10, a 1.
» 9 lutego 2015, 13:35 #292
1wolf1: crstone - Do sytuacji z Wlebeckiem jak narazie pasuje stwierdzenie - Zamienil stryjek siekierke na kijek. Zadzialala chyba magia nazwiska, bo innej magi Falcao obecnie nie posiada.
» 9 lutego 2015, 14:28 #291
RyanGigs11: A gdzie ja napisalem ze nie mamy takich pilkarzy obydwaj siedza na ławce Mata i Herrera sie nazywaja
» 9 lutego 2015, 14:46 #290
RyanGigs11: Jak Welbeck robil to co on to ty chyba meczy nie ogladasz
» 9 lutego 2015, 14:47 #289
RyanGigs11: RVP ławeczka Rooney do przodu do Falcao i za nimi jedenz hiszpanow a nie ten tłok z Holandi
» 9 lutego 2015, 14:50 #288
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2015 15:34

RyanGigs11 - masz bardzo slaba pamiec. Zarowno mata i herera grali juz z Falcao w skladzie i tych bramek i akcji o ktorych piszesz nie bylo. Kolumbijczyk jest obecnie nazwiskiem bo pilkarz, ktory kiedys mial to nazwisko jak narazie zniknal okolo 1,5 roku temu...

A co do porownani Welbecka i obecnej wersji Falcao, to jest to bardzo trafne. Welbeck grajacy w MU tez bardzo sie staral, wychodzil na pozycje, chcial byc aktywny, ale brakowalo bramek...
» 9 lutego 2015, 15:32 #287
RyanGigs11: Ok grali ale powinni grac wiecej nie oszukujmy sie Rooney jest waleczny ale nie ma przegladu pola takiego jak Mata to nie jest pomocnik a Tygrys potrzebuje klasycznego rozgrywajacego ktory gra z nim w miare regularnie a nie co 5 meczy wiec dla mnie powinien grac w ataku z Waynem ktory jest chetny do wspolpracy bardziez niz Robin a za nimi jeden z 2 hiszpanow to moje zdanie
» 9 lutego 2015, 17:02 #286
1wolf1: Masz do Falcao wiecej cierpliwosci niz np ja. Osobiscie to wlasnie jego poswiecilbym kosztem wstawienia kogos do pomocy i przesuniecia roney'a do przodu.
» 9 lutego 2015, 17:29 #285
RyanGigs11: Szanuje twoje zdanie ale jestem za Falcao poniewaz jest mlodszy wraca po ciezkiej kontuzji i mysle ze potrzebuje wiecej czasu niz Robin i wydaje mi sie ze w formie jest w stanie dac wiecej jest oczywiscie druga strona medalu taka ze do formy moze juz nie wroci ale do konca sezonu powinien grac zostalo jeszcze 14 meczy w lidze i jezeli strzeli jeszcze w nich 10 goli to powinien zostac jezeli nie to trudno i wtedy nie kupujmy go
» 9 lutego 2015, 17:44 #284
1wolf1: Personalne decyzje tak naprawde podejmie i tak Vg. Ale zasadniczo zgadzamy sie z jednym. MU nie powinno grac RVP I Falca w 1 lini. To nie dziala i nie ma sie co oszukiwac, ze moze w koncu zaskocza...
» 9 lutego 2015, 19:57 #283
Vaxiu: Falcao jutro (10 lutego) konczy 29 lat wiec mlodym bym go nie nazwal, wykupienie go wiaze sie z ogromnymi kosztami wiec wybacz ale wolalbym grac Wilsonem niz miec 2x RvP przy takich kosztach.
Niech wroci do Monaco.
» 9 lutego 2015, 22:11 #282
RyanScholes1878: To i ja tez cos powiem....naprawde nie rozumiem wiekszosci ludzi na tej stronie ktorzy komentuja to co widzieli to co im sie nie podobalo w meczu itp itd, po kazdym zle zagranym meczu MU (a w tym sezonie jest ich mnostwo) zawsze spada fala krytyki na kilku zawodnikow a w szczegolnosci na jednego ktorego sobie obierzecie i to z nim jedziecie jak z psem, wczoraj np Falcao....w zadnym wypadku nie bede go bronic bo rasowy napastnik musi wykorzystac przynajmniej jedna z takich okazji ale do rzeczy....LUDZIE czy wy nadal nie zauwazyliscie ze w MU graja nazwiska ktorych kazdy powinien sie bac i na dzien dobry miec w glowie porazke ? nie zauwazyliscie ze 3/4 zawodnikow gra ponizej 50% swojej formy ? nie zauwazyliscie ze od jakiegos czasu prawie kazdy zawodnik ktory przychodzi do MU to blyszczy forma i umiejetnosciami w poprzednim klubie a w MU z meczu na mecz gra coraz gorzej ? np: Valencia, Young, Kagawa, Di maria, Falcao, Fellaini....czy w tak krotkim czasie mozna stracic forme i nie potrafic ją odzyskac ? co z tego ze ktos ma przeblysk formy co 4 mecze ? w walce o najlepsze miejsca na swiecie musi grac na maxa przez 90% sezonu !! Wiekszosc z was zyje meczem w ktorym Januzaj debiutuje i strzela gole ale musza wam cos powiedziec...zamknijcie oczy, wezcie gleboki oddech otworzcie oczy i zejdzcie wkoncu na ziemie ! nie wiem czy mu kasa uderzyla do glowy ale chlopak mnie tak irytuje gdy go widze jak chce dryblowac ze az trudno to opisac. Jesli chodzi o plusy to napewno trzeba zaczac od genialnego bramkarza, drugi plus to Blind chyba kazdy kto oglada mecze wie dlaczego...widze progres u Shawa i Rojo lecz ten drugi zbyt czesto sie gubi i serce mi drzy gdy jest akcja przy bramce MU i on w niej uczestniczy ale mam nadzieje ze to kwestia czasu. Pozdrawiam GGMU !
» 9 lutego 2015, 11:21 #281
RobvanKlu5i: Ja powiem tak. Gdyby RvP posadzić na ławce, na 10 dać Matę i Falcao na 9 to gwarantuje wam, że to by odpaliło i to z hukiem. Widać, że Falcao szuka prostopadłych podań ale jemu nie ma kto tych piłek posyłać. Obejrzyjcie dokładnie mecz i zwróćcie uwagę na to ile razy w I połowie Falcao wychodził do prostopadłych podań i ich nie otrzymał.
» 9 lutego 2015, 11:00 #280
eMGieKa: Kto ma te piłki dawać jak gra właśnie ten bezproduktywny RVP.... zacząć grać z Herrerą i Matą i to ruszy,bo nie ma bata,żeby nie ruszyło.
» 9 lutego 2015, 11:03 #279
RyanScholes1878: Moze dlatego ze jest napastnikiem a nie pomocnikiem ?
» 9 lutego 2015, 11:05 #278
dawidlp92: Słowa Ancellotiego że Di Maria czesto tracił głowe i piłke są jak najbardziej prawdziwe
» 9 lutego 2015, 10:40 #277
karolmanu3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2015 10:37

ja tez uwazam ze problem tkwi w ataku a nie w obronie. jak nie mamy kontuzji to obrona jest swietna. nawet we wczorajszym meczu obroncy i blind zagrali bez zarzutów. di maria kompletny niewypal. wyglada na takiego jakby nie chcialo mu sie u nas grac. januzaj.. jest porownywany do cr7 ale on w dryblingach wgl nie ma szybkosci, stoi w miejscu i nie nie wnosi do akcji ofensywnych. rooney powinien grac na szpicy, albo na 10 tam jest jego miejsce a nie w srodku pomocy. i powinien grac tam razem z wilsonem.

van persie niech idzie do galata czy gdzie tam sobie chce, falcao niech wraca do monaco, bo tam moze bedzie strzelal bramki, a powinnismy kupic skrzydlowego i kontretnego, przede wszystkim szybkiego napastnika na miare united.
» 9 lutego 2015, 10:36 #276
Szilk: - Jako drużyna pokazaliśmy wielki charakter, ale nie jesteśmy zadowoleni z podziału punktów - powiedział Blind.
Van Gaal: Jestem zadowolony z remisu
Po tych wypowiedziach członków M.U. widać kto do niego mentalnie pasuje, a kto nie.
» 9 lutego 2015, 10:21 #275
Arkin: Milik 25mln Funtów? :D
» 9 lutego 2015, 10:06 #274
michal21031980: Oglądając wczorajszy mecz miałem wrażenie że Di Maria grał za karę. Jak można trzymać na placu gościa który nie miał ani jednego dobrego zagrania a wręcz przeciwnie po jego błędach były groźne kontry. Mam dwóch napastników którzy nie dostają piłek. Mata siedzi na ławce a drużyna gra bez pomysłu. Gdzie ten Luis ma oczy. Rooney na skrzydle jeszcze trochę to go na obronę postawi.
» 9 lutego 2015, 08:47 #273
piter100000: Ferguson nie robił transferów za 50 baniek i wyższych, czasami pukałem się w głowę: dlaczego? teraz już wiem
» 9 lutego 2015, 08:46 #272
satan23: Dokładnie o tym samym wczoraj myślałem..
» 9 lutego 2015, 09:13 #271
tom93: zgodzę się, ale też czasy się zmieniły- teraz każdy "lepszy piłkarz" kosztuje ok. 50 mln, a przedtem np T.Henry przechodził jako gwiazda do Barcy za bodajze 22 mln funtów :D
» 9 lutego 2015, 10:23 #270
piter100000: zmieniły się, ale nie tak bardzo, żeby w rozsądnych granicach nie znaleźć odpowiednich zawodników, którzy chcą grać dla United, a nie dla kasy. a jeśli już grają dla kasy to niech pokażą, że są warci tych chorych sum.
» 9 lutego 2015, 10:40 #269
romario11: Śmiem wątpić w jakąkolwiek osobę "niezwiązaną tradycją i historią z klubem" która odmieni oblicze naszego klubu. Normalnie Moyes był mega błędem ale to co wyczynia swoją filozofią Van Graal "mając taki skład" to już normalnie WIELBŁĄD.

Nie mam pojęcia... Boje się że na koniec znowu nie będzie LM. To byłby koszmar. Wierzę w top4 ale mam mieszane odczucia oglądając mecze w naszym wykonaniu.
» 9 lutego 2015, 08:05 #268
romario11: Ta zmiana Smallinga to typowa zmiana na DZIEKI CI BOZE ZE BEDZIE REMIS ahh co za czasy nastały...

Te zmiany to 20 minut wczesniej powinien robic no i OFENSYWNE !!
» 9 lutego 2015, 07:50 #267
romario11: Wielka szkoda, bo ponownie moglismy przy zwycięstwie zmniejszyć stratę do City a musimy cieszyc się z uratowanego w ostatnich sekundach remisu... Dziwnie się ogląda taki antyfutbol w wykonaniu naszych graczy. Znowu wpuściliśmy Soton na 3 miejsce a już Tottenham zaczął się rozkręcać.

Ja nie wiem naprawde co musiałoby się wydarzyć abyśmy znowu zaczęli grać tak jak dawne "ostre" United.
» 9 lutego 2015, 07:48 #266
MU1212: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2015 07:48

Obrona grała jak dzieci we mgle a znów Rooney grał na pomocy mi się wydaje że na następny mecz to RVP
powinien siedzieć na rezerwie a Roo i Falcao na napaści a Herrera znów nie grał co się dzieje z United tak o Mistrzostwo się nie walczy w sumie Blind uratował nam punkt więc za to mu dziękuje oraz De Gei za interwencje natomiast Smalling niezła gra
» 9 lutego 2015, 07:45 #265
Keravnos: Najbardziej boli mnie jedno - mając niezłych środkowych (Mata, Herrera) Van Gaal z uporem maniaka wystawia na ich pozycji Rooneya - a w ataku stawia na bezproduktywnego RvP i Falcao. Zresztą moim zdaniem wypożyczenie Kolumbijczyka wszytko skomplikowało i jest powodem bajzlu. Horrendalna tygodniówka, wygórowane oczekiwania sprawiają, że El Tigre musi grać, niezależnie od formy jaką prezentuje. Nie po to zarząd umoczył tyle hajsu, żeby gwiazda siedziała na ławie. A posadzenie kogoś z dwójki RvP/Falcao, przesunięcie Roo do ataku i granie środkowymi, którzy coś razem klepną i spróbują rozerwać defensywę rywali może być kluczem do sukcesu.
» 9 lutego 2015, 06:07 #264
KamilFromKG: ja bym najchętniej widział Rooneya jako cofniętego napastnika tak jak kiedyś grał za plecami van nisterlooya to teraz by grał za plecami van persiego na 100% ten atak by wypalił gdyby holender wrócił do formy z sezonu 2012/13. Di maria grałby na pozycji LPO w końcu jego jedna z ulubionych pozycji dająca mu wiele możliwości w rozgrywaniu, szarży skrzydłami, dośrodkowań z nich bądź schodzenia w pole karne, za to Mata na PPO, co nie wiem czy byłby to dobry pomysł,ale nie najgorszy. W środku ustawić fellainiego/carricka/herrere/blinda w zależności od dyspozycji ale stawiałbym przeważnie na fellainiego i carricka, fizyka i doświadczenie to to czego nam brakuje przedewszystkim. young/shaw i valencia w roli CPS jeśli by nie wypaliło to oczywiście LO/PO fajnie by było jakby rafael wrócił w co wątpie :/. No i stoperzy Rojo/Smalling/Jones i oczywiście DDG na bramce. Nani żeby wrócił. McNair lub Blackett na wypożyczenie tak samo Januzaj. Sprzedać Evansa pozbyć się kaleki Falcao ewentualnie Rafaela jak przyjdzie Coleman, Clyne bądź Howedes, kupić jednego dobrego stopera typu Godin Otamendi Hummels? (nie wiem jak mu idzie ale z wypowiedzi wielu ludzi człowiek szkło) i do tego jeden napadzior chyba że wróci chicarito to rezerwe z wilsonem mamy załatwioną.

Reasumując powrót do formy Di marii i Van persiego + korekta/zmiana taktyki i formacji + trzy zakupy tego lata nie przekraczające w sumie 60 mln + sprzedaż 3 lub 4 zawodników + Rooney w ataku = Mistrzostwo 2015/16
» 9 lutego 2015, 02:47 #263
Kilerek7: Najlepiej jak MU na daną chwilę grało tak:

Rooney - Wilson
Mata
Di Maria - Herrera
Blind
Young - Rojo - Smalling - Valencia
De Gea
» 9 lutego 2015, 01:56 #262
kckMU: no i co jeszcze? to nie Hiszpania czy Francja.

Musimy mieć na boisku niezbędne centymetry i siłę fizyczną. Już nie raz dostaliśmy przez to po uszach.
» 9 lutego 2015, 05:53 #261
Slowian: Nie czepiaj się tak mocno bo to wcale nie jest jakiś straszny skład. Ja bym tylko wymienił Di Marie na Felle. Przydałoby się naszym gwiazdeczkom posmakowanie ławki. Każdy broni Falcao, i większości słusznie (nie dostaje podań), ale proszę to co mu Robin wczoraj podał powinien wykorzystać z palcem w .....
» 9 lutego 2015, 09:04 #260
kckMU: to co wczoraj, to z palcem w tyłku powiadasz...

to na sytuacje z QPR nie ma w takim razie określenia.

wierze w każdego diabła, ale ja bym go nie brał. Za 50 baniek i 300 tyś tygodniówki, to możemy kupić dwóch Hummelsów z tygodniówkami i jeszcze trochę zostanie.
» 9 lutego 2015, 09:51 #259
Slowian: Więc tu się zgadzamy bo ja też bym go nie brał za aż taką sumę, lecz nie nam jest dane o tym decydować. Dlatego też sam skład z Wilsonem i Roo na ataku nie jest zły, chodź oczywiście pamiętam jaką beznadzieje grał wcześniej i jedna jaskółka wiosny nie czyni z meczu z Cambridge, bo to 4 ligowiec. Ale tak jak napisałem wcześniej dałbym tym naszym super karabinom strzeleckim odpocząć oraz Di Marii.
» 9 lutego 2015, 12:22 #258
uzil25: Co się dzieje? Nasz atak czyli ponoć najlepszy na świecie albo jeden z takich (przynajmniej takich uważanych) nic nie gra. Gracze biegają by biegać a nie strzelać i asystować. Falcao to jedna wielka pomyłka a RvP choć szuka gry, próbuję to niestety już chyba definitywnie można stwierdzić nie jest wstanie wskoczyć na ten poziom co w 2012/13...

Januzaj to kompletna klapa, Di Maria to póki co 60 mln funtów wyrzucone w błoto. Mata raz gra świetnie a innym jak Januzaj i Di Maria. Rooney jako napastnik albo 10 grał świetnie bił gole, asystował itp. Teraz gościowi się nie chce grać w ŚP i właściwie jego strzały i próby ataku nie są po to by wbić rywalowi gwoździa do trumny a po prostu by nie było, że ich nie ma. Jest naszym kapitanem, liderem i najlepszym graczem ale musi się sporo poprawić a van Gaal przywrócić go na pozycję napastnika bo inaczej to będzie i jak jest zresztą jedną wielka pomyłką.

Do Blinda i Carricka bez zastrzeżeń. Fallaini gość poprawił się dużo, dużo w porównaniu do zeszłego sezonu i zasługuje na bycie tutaj i grę w podstawie bo na tak fizyczną grę jest nam potrzebny a przecież też potrafi dobrze rozegrać akcję i wbić gola albo asystować. Herrera jest świetny ale czemu gra za niego Rooney to jednak wielka nie wiadomo i zarazem pomyłka...

Obrona
Smalling miał problemy ostatnio ze zdrowiem ale ogólnie po derbach Manchesteru prezentował się bardzo dobrze. Jones gra z meczu na mecz coraz lepiej po tej masie kontuzji, które odnosił i przypomina coraz bardziej siebie z 2012/13 i 2013/14. Rojo po nie mrawym początku mimo, że nadal nie czuję się w 100% pewny co widać po jego grze i interwencjach również się poprawił i wyrasta na jednego z lidera tej formacji. Valencia wprost kapitalnie dziś, w obronie nie do przejścia i cały czas nękał obronę rywali ciągłymi wrzutkami i rajdami szkoda, że nic z tego nie wynikało np. w postaci gola. Shaw bardzo solidnie, w obronie jest nie do przejścia a w atakach się poprawia i na pewno będzie naszą przyszłościom na lewej flance na następne 10 lat, niby czerwona kartka ale mecz na duży +.

W tej formacji poprawiliśmy się o 100%. W tym meczu straciliśmy jednego gola i w innych również tracimy maksymalnie jednego. W porównaniu z początkiem teraz jest to nasza chyba najlepsza formacja wspierana przez wybornego Carricka, Blinda i DDG.

Szkoda, że nasz wielki atak gdy musi strzelać 2 gole (statystycznie tyle starcza byśmy obecnie wygrywali przy takiej defensywie) tego nie robi i notujemy regres formy w tej formacji a więc cała drużyna nie idzie ku górze a tylko jej tylna część. Na pewno jest to związane z grą Rooneya w ŚP i braku Wilsona z Matą przy beznadziejnym Falcao, RvP i Januzajowi (choć Belga można rozgrzeszać, grał tylko w 4 spotkaniach ostatnio).

A van Gaal niech się bierze do roboty a nie filozofuję...
» 9 lutego 2015, 01:51 #257
Kilerek7: Koniec sentymentów dla nieudaczników, ja wam tu zaraz zmontuje teama. W lecie powinny być porządne czystki: RvP do MLS, Falcao do Monaco, Di Maria jak ma tak grać to do PSG póki można kasę za niego niezłą dostać, Mata jak ma grzać ławę to też out, Fellaini albo rezerwa albo out, Januzaj wypożyczenie, Valencia out, Evans out, Jones out, Rafael out. Zakupić parę napadziorów np. Cavani i J. Martinez, do pomocy na SPO Kevin De Bruyne, jak Strootman się wyleczy i złapie formę to ok, a jak nie to np. Nainggolan albo Pogba, na skrzydło Depaya albo Reusa. Do obrony Marquinhos/Hummels/Laporte na prawo Clyne i Dani Alves i paka jest ok.
» 9 lutego 2015, 01:45 #256
mycka86: A do tego colę i frytki...
» 9 lutego 2015, 08:49 #255
axel52: broń boże United przed Giggsem za niedługo.
Niech zdobywa doświadczenie jako 1 trener gdzie indziej.
Zdajesz co by sie działo jakby United prezentowało się tak jak obecnie ?
Sam Ryan powinien wiedzieć żeby się nie pchać na pierwszą samodzielną pracę na taki stołku.
Jak ma łeb na karku to niech trochę poterminuje u kogokolwiek, za rok lub dwa niech zacznie pracować na własny rachunek w klubie gdzie nie ma takiej presji i po jakimś czasie niech stara się o stołek szefa w United
» 9 lutego 2015, 16:09 #254
soldier: I jeszcze jedno. Sprzedać Januzaja póki jest uważany za wielki talent, bo jego gra to jedna wielka pomyłka.
» 9 lutego 2015, 00:55 #253
soldier: To jak nasi "napastnicy" "wykańczali" dzisiaj sytuację to woła o pomstę do nieba. Falcao z van Persiem zachowywali się pod bramką przeciwnika jakby byli warci razem z milion Euro. Rooney na atak wróć!
» 9 lutego 2015, 00:49 #252
filperos1000: A co myślicie o postawie Smallinga? Dla mnie zawodnik meczu. Pewna gra od momentu pojawienia się go w defensywie ( od tej pory West Ham nie miał żadnej okazji) , świetne odbiory , gra w powietrzu i te wygrane pojedynki 1 na 1 z napastnikami. Na prawdę zrobił na mnie ogromne wrażenie swoim występem.
» 9 lutego 2015, 00:37 #251
kckMU: Ja twierdzę, że z tej mąki będzie chleb.

Problemem jest jedynie Rooney w pomocy. Jego miejsce jest w ataku i basta. Marnowanie Fellainiego czy Herrery to zbrodnia. Jeden robi ogromną przewagę w walce fizycznej, drugi widzi wszystko i ma hiszpański zmysł.

Nie kupowałbym Falcao. Koleś nie stracił snajperskiego nosa, ale nie ma już tej dynamiki i nieprawdopodobnej skuteczności. Za 50 milionów, można będzie mieć dużo większy pożytek w lato.
» 8 lutego 2015, 23:38 #250
kckMU: a no i jeszcze jedno, propos tej sytuacji Falcao: NIEWIARYGODNE.
» 9 lutego 2015, 00:22 #249
DevoMartinez: tak, wszczęto już czynności dochodzeniowo śledcze ;)
» 9 lutego 2015, 01:09 #248
klb9k: Van Gaal używa notorycznie słowa filozofia i filozofia a tak naprawdę nigdy nie uraczył nas informacjami co to za filozofia. Wydaję mi się , że Allardyce dzisiaj w wywiadzie pomeczowym ją podsumował "Long-ball United"
» 8 lutego 2015, 23:36 #247
JustDoIt: Nie wiem jak wy, ale ja uważam, że Rooney powinien grać na obronie. W tej części boiska dawałby więcej drużynie niż grając w pomocy/ataku. Do tego miałby najlepsze podanie z naszych obrońców. I on sam na pewno byłby zadowolony.
» 8 lutego 2015, 23:28 #246
JustDoIt: Nie jestem pewien czy to była głównie wina Roo, obrońcy też jakoś się świetnie nie zachowali. Do tego to Rooney próbował wybić piłkę.

P.S.-mam nadzieje, że wyczułeś sarkazm w mojej poprzedniej wypowiedzi ;)
» 8 lutego 2015, 23:32 #245
dawidlp92: Ja teraz jak na to patrze to nie defensywa jest u nas słaba tylko właśnie ofensywa i tu potrzeba zmian
Hernandez >>>Falcao
» 8 lutego 2015, 23:23 #244
Kopec91: Teraz to Hernandez już nie wróci do nas.
» 8 lutego 2015, 23:33 #243
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2015 23:52

Podobnie jak i ty uwazam, ze MU powinno sprawdzic ustawienie z jednym napastnikiem. Smutna prawda o pomocy Mu jest taka, ze grajac 4 nie sa w stanie zdominowac srodka pola nawet z przecietnymi druzynami. Dzis na boisku w srodku pola biegalo ok 120kk, a do 70 min nie byli w stanie zrobic nic... Zero gry, zero walki, - a miejscami mniej niz zero. Sentymenty na bok i czas zaczac grac jak chocby Chelsea, czy City. Tam nie przejmuja sie , ze komus nie pasuje siedzenie na lawce. Jak ci nie pasuje, to drzwi otwarte. Taka jest dzisiejsza pilka. W wielkich klubach jest 11 miejsc na boisku a 20-25 wielkich nazwisk. Dla wszystkich miejsca w 1 skladzie nie ma. I skonczmy z uszczesliwianiem na sile , a zacznijmy wygrywac.
» 8 lutego 2015, 23:50 #242
Klimaa: Bardzo przeciętne spotkanie które mogło się skończyć dwojako. Mamy punkt i chyba należy się cieszyć bo zagraliśmy poniżej oczekiwań.
» 8 lutego 2015, 22:55 #241
checix69: di maria dno, rooney dno, rvp dno, falcao dno i kilo mulu. masakra, nie da sie tego ogladac, majac takich pilkarzy w skladzie powinnismy co mecz jechac z rywalem 3 do jaja, tymczasem kazdy mecz to ogladanie klepy miedzy blinem rojo i jonesem. porazka
» 8 lutego 2015, 22:50 #240
pawelk141: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2015 22:45

Roo, di maria, shaw powinni usiąść na lawie na parę meczy żeby przemyślec swoja grę i troche sie zmotywować. Fella powinien grać od poczatku w miejscu roo, a roo w miejscu rvp. Co do Radamela to tak zawalil w tej sytuacji ale rvp mial dwie. Moim skromnym zdaniem grając w napadzie roo i falcao bylibyśmy bardziej skuteczni majac takich walczaków na szpicy. Bo rvp dla mnie jest do wyrzucenia. Jest tragiczny. Falcao przynajmniej potrafi wrócic po piłke, majac ją potrafi sie zastawic i jej łatwo nie zgubić a co do jego skuteczności to porownajcie sobie skuteczność rvp. Obrone mamy bardzo dobrą jak dla mnie i kwestia kupowania np hummelsa to smiech. Rojo wystarczy dac na lewą zamiast Shawa który dostał zajebi...sty kontrakt o odechcialo mu sie gry. Środek to smalling i jones - smalling to dawny ferdinand a jones mi vidica przypomina, tylko potrzebuja wspólnych wystepów żeby sie ograć. Na prawej valencia który jest znów w formie. srodek to blind i fella. Lewa Januzaj/young a prawa di maria/rooney. Atak to roo/lvp/wilson(który ostatnio pokazuje że należą mu sie częściejsze wystepy) i falcao. Jako managera bym widział Simeone który tym składem wygrałby wszystko co możliwe. Nam jest potrzebny trener z jajami, który bedzie przy lini dopingował i karcił, który będzie żyl kazdym meczem razem z zawodnikami a nie jakiś ci....ul z teczka i jego pierdo... filozofia która miała po 3 miesiacach mieć efekty a wiemy jak jest. Z takim składem to moyes miałby lepsze wyniki tyle że kibice go niecierpia za jego wypowiedzi. Wypowiedzi wypowiedziami ale z tak słabym evertonem w którym brak funduszy robił bdb wyniki w angli jak i europie. Wiem ze za zdania o moyesie dostane kilka hejtów ale mam to w d..p....i...e:D Aha i proponuje aby lvg oglądał mecze z trybun albo w tv, wtedy zobaczy jak jego piłkarze graja i zacznie dokonywac konkretnych zmian a nie że diMaria dzisiej grał cały mecz. To jest jazda bo jak diMaria miał dobre mecze to w 70min zmiana a dziś beznadzieja i gra cały mecz. Nasz ci......ul lvg sie zaczyna gubic. Oby giggs jak najszybciej przejął stery po tym starym ciu...l....u:D GGMU!!
» 8 lutego 2015, 22:42 #239
pawelk141: Fella grając kilka tyg temu mecz za meczem byl najlepszy w środku. Nie chcesz mi chyba powiedzieć że roo jest lepszy niż fella?:) Poza tym nie mów mi o evansie bo to porazka. A co do obrony to jeszcze nie widzialem takiego ustawienia które opisałem, a dlaczego? Bo filozofia gry lvg na to nie pozwala. Lepiej żeby na lewej grał bezproduktywny i anemiczny shaw niz grający bardzo dobre mistrzostwa swiata na tej pozycji rojo. Smalling jako jedyny nasz obrońca potrafi spokoojnie wprowadzić piłke do obrony mijając napastników rywala niczym kiedyś robił to Lucio. A Vidić nie robil błędów? Ile razy dostał czerwoną kartke w meczach przeciwko np Liverpoolowi?? Z tego co pamiętam Smalling może sie pochwalić 1-2 błedami w tym sezonie a do reszty jego gry nie można mieć zastrzeżen. A jeśli sie z tym nie zgadzasz najwidoczniej nie ogladasz wszystkich meczów:)
» 8 lutego 2015, 22:55 #238
tom90: Na początku powiem, że kompletnie się nie zgadzam z opiniami o ewentualnym zwolnieniu LVG. Gra wygląda słabo, ale przynajmniej na daną chwilę nie ma takiej tragedii jaka była u poprzedniego szkoleniowca.

Teraz trochę moich małych refleksji. Kupiliśmy latem kilku piłkarzy. Dziwnym zjawiskiem jest fakt, że na ławce siedzi moim zdaniem najlepszy transfer - Herrera, a na boisku mamy kompletny nie wypał jakim jest Falcao, i Di Marie któremu gdyby się chciało to może coś by pograł.
Do Falcao nic nie mam - walczy, widać wolę walki.. No ale jest słaby. To nie jest ten piłkarz z Madrytu, gdzie strzelał na zawołanie.
Di Maria? W Realu bywało różnie, ale finał LM zagrał niesamowicie. U nas na początku trochę pobłyszczał, a teraz jest masakrycznie mizerny. Dziś w pewnym momencie przestałem liczyć jego stracone piłki... Gdyby nie De Gea to pewnie mielibyśmy porażkę, a tak jest jeden punkt.
Zostawiamy mecz za sobą i skupiamy się na Burnley, ten mecz trzeba wygrać bez wątpliwości.
» 8 lutego 2015, 22:37 #237
dareknt: Nie ma TOP 4 nie ma Lujego. Niech robi co chce i jak chce....kij mu w oko. Ten sezon to TOP 4 przyszly TOP 4 i wyjscie z fazy grupowej LM. Nie bedzie tego out. Bedzie gra to i wyniki przyjda, nie bedzie gry to i szczescia zabraknie
» 8 lutego 2015, 22:27 #236
4uKrychu: DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE, WIERNI PO PORAŻCE. Gardzę 80% osób poniżej.
» 8 lutego 2015, 22:10 #235
Devil007: Tak paradoksalnie to nie ma ani zwycięstwa, ani porażki ;)
» 8 lutego 2015, 22:36 #234
redPower: Wgl to chciałbym zobaczyć jeszcze kiedyś Roo na szpicy. Myślę że on też czasem tęskni za tą pozycją ;) Mamy Younga, Januzaja, Angela, Antonio i kilku młodych graczy mogących występować na skrzydle więc szefie : BLAGAM O KLASYCZNE 4-4-2 ! :D
» 8 lutego 2015, 22:04 #233
Cinz: Sami "napastnicy" w drużynie, brak skrzydeł, brak środka pomocy, piłkarze wymieszani na pozycjach to jak ta gra ma się kleić ?
» 8 lutego 2015, 22:03 #232
redPower: Kolejny raz Radamel pokazuje że nie warto wydawać na niego tyle pieniędzy. Moim zdaniem powinliśmy go sobie odpuścić, zwłaszcza że mamy groszka na wypożyczeniu który, jak dla mnie, prezentuje się lepiej niż el tigre :)
» 8 lutego 2015, 22:00 #231
Szilk: Groszka zniszczyliśmy tak jak teraz Van Gaal niszczy Herrerę i Matę -sadzając Go na ławie jak był w gazie .
» 8 lutego 2015, 22:06 #230
NexaT: Groszek miał dobry pierwszy sezon i kawałek drugiego, później nie grał nic, więc siedział na ławce. To był lis pola karnego, potrafił minąć spalonego, ale później rywale nauczyli się grać przeciwko niemu.

Chicharito nie jest nikim specjalnym, przykra prawda.
» 8 lutego 2015, 22:18 #229
redPower: Ale sądzę że w sytuacji takiej jaką dziś miał Radamel, Czicza by to zmieścił ;)
» 8 lutego 2015, 22:26 #228
kolor: Rooney gra za daleko od bramki przeciwnika, Falcao powinien pooglądać zapisy video Harry'ego Kane'a, RVP spaceruje po boisku i traci piłki w zespole nie ma na dobrą sprawę napastnika, Di Maria podczas pobytu w Manchesterze zagrał z jedno dobre spotkanie, Ashley zagrał ich z 8 a mimo to siedzi na ławce. Daley Blind gra zbyt pasywnie, obrona gra niepewnie w dodatku wygląda to tak jakby się ze sobą nie porozumiewali (może część nie zna angielskiego, nie wiem). Można tak wymieniać i wymieniać. Nie jestem trenerem, ale jeżeli mogę wypowiedzieć swoje zdanie, to Van Gaal popełnia wielkie błędy już w układaniu składu. Ja dzisiaj chciałem zobaczyć to tak:
De Gea
Valencia Jones Smalling Shaw
Di Maria Fellaini Blind Young
Rooney Van Persie
Myślę, że nie trafiłem tylko z belgiem bo ten był dzisiaj chyba trochę zaspany. Mam wrażenie, że gra wyglądałaby lepiej gdyby szybki Valencia grał na prawej z szybkim Di Marią. Argentyńczyk mógłby wtedy łamać prawą i wchodzić do środka a na skrzydle zostawałby Valencia. Young spisał się na lewej i tylko na lewej, więc by ją dostał. Blind spełniałby rolę Michaela, a Rooney grał by w ataku bo on ma bić rekordy strzeleckie a nie dorzucać w pole karne piłki, których nikt nie przejmuje. Smalling pokazał w tym sezonie, że zasługuje na skład, więc mógłby grać wymiennie z Rojo. Shaw musi załapać grę na lewej stronie i zacząć zbliżać się do Evry, bo jak tego nie zrobi to wielki diament zmieni się w kawałek szkła, który trzeba będzie z boiska wyrzucić.
Jeśli LVG nie chce wygrywać spotkań to nie będzie a prawda jest taka, że nie chce. Bo dlaczego drużyna gra pasywnie od pierwszych minut? Dlaczego ustawienie się nie zmienia, skoro nie funkcjonuje? Dlaczego w ostatnich, doliczonych minutach zamiast rozpaczliwie wrzucać piłki w pole karne, tak jak przez te wszystkie lata z Sir Alexem, trener przeprowadza zmianę #&*#!! I to nie była pierwsza taka sytuacja. Holender chce utrzymać remis, nie chce wygrywać. Jeśli nie wejdziemy na falę wznoszącą, tak jak to było pod koniec rundy jesiennej, to bardzo wątpię w 3 czy 4 miejsce, bo Arsenal jest duchowo związany z tym 4, a chyba nikt się nie spodziewał, że w tym rok tak obsypie talentami Tottenham. No i są jeszcze Święci.
» 8 lutego 2015, 21:59 #227
Lukasz7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2015 21:57

Miesza składem jak bigosem, zamiast cały czas grać tym samym :]


DG
Rafael-Jones-Smalling/Rojo-Shaw
Valencia-Carrick/Blind- Young
Mata - DM
Rooney
» 8 lutego 2015, 21:56 #226
tomek999: zamiast valenci herrera
» 8 lutego 2015, 21:59 #225
Szilk: Nie obrażaj "bigosu" - narodowej polskiej potrawy :)
» 8 lutego 2015, 22:02 #224
Lukasz7: To podaj inną potrawę :]
» 8 lutego 2015, 22:04 #223
Szilk: mnie to na myśl przychodzi produkt końcowy po zjedzeniu potrawy :)
» 8 lutego 2015, 22:09 #222
DevoMartinez: Ale ludzie przeżywają ;) Słaby mecz, daliśmy się zdominowac w pierwszej połowie, do tego zmusli nas do gry takiej jaka im pasuje czyli górne dalekie piłki. Brakuje utrzymania się przy piłce w środku pola, zdecydowania w ataku na zawodników z piłka. No nie może być tak, że w groxnych miejscach przy przewadze nasz zawodnik miota się przy przeciwniku z piłką zamiast przerwać grę nawet faulem. :/ Di Maria znów pare razy pokazał, że po stracie piłki nie atakuje żeby ją odzyskać, a Blind mimo bramki słaby mecz bo coś mu piłka przeszkadzała dziś, dużo niedokładnych nie do nogi podań. De Gea klasa. Napastnicy wielkie rozczarowanie. No i potwiedza się, że na wyjazdach gramy dużo gorzej niż u siebie. Czekamy na następną kolejke. :/
» 8 lutego 2015, 21:56 #221
Caspa: januzaj tragedia niech on gra ale w sparingach
» 8 lutego 2015, 21:56 #220
Caspa: Januzaj = 8 strat i jedna ofensywna akcja ,dziwi mnie że grał więcej niż 45 min
» 8 lutego 2015, 21:51 #219
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2015 21:48

obrońcy filozofa napiszcie coś w końcu.
Najbardziej kreatywny zawodnik czyli Herrera nawet nie powąchał murawy w meczu gdzie przegrywaliśmy.
żenada, każdy zawodnik który przyszedl gra gorzej przy LVG, tylko 4 pkt więcej niż Moyes który nie miał zawodników za dziesiątki mln, miał natomiast Cleva i Mr Twittera.
Co on robi z tym klubem , z jego stylem gry, ze wszystkim ?
» 8 lutego 2015, 21:45 #218
grandes: Wiadomo było, że tak będzie gdy kupimy Falcao. Na silę wpychamy do składu trzech napastników podczas gdy na ławce siedzi idealny dla United Herrera.

LVG nie potrafi wykorzystać takich zawodników jak Di Maria, Mata, Herrera itd.
» 8 lutego 2015, 21:42 #217
tomek999: tak jest za robina i falcao, mata i herrera
» 8 lutego 2015, 21:57 #216
Szilk: Najprościej rzecz ujmując - po odejściu SAF-a miał to przejąć ktoś , kto jedynie by coś ulepszył kontynuując system i sposób prowadzenia drużyny, dbając jednocześnie o zachowanie stylu i charakteru M.U. - powinni to być wg mnie Giggs - Scholes . Dzisiaj bylibyśmy w innym miejscu i w innych nastrojach.
» 8 lutego 2015, 21:41 #215
kendzi: szkoda czasu na mecze Man Utd:-( dobrze ze są inne transmisje !!
» 8 lutego 2015, 21:40 #214
kendzi: strasznie męczy oglądanie Man Utd :-( liga mistrzów z tym stylem to jakis żart :-(
» 8 lutego 2015, 21:38 #213
Szilk: Trener, któremu wydaje się , że jest wielki - na siłę próbuje wprowadzić swoją filozofię gry w Klubie, o którym każdy wie że jest wielki- dlatego , że wypracował przez lata własną filozofię gry i określił cele dla każdego zawodnika reprezentującego M.U.
Oto główna przyczyna niepowodzeń od czasu odejścia SAF-a.
» 8 lutego 2015, 21:31 #212
rreddevilss: Bebal -> mialem dokladnie takie same odczucia jak Ty,i rowniez po golu nie pojawil sie nawet najmniejszy usmiech na mojej twarzy ,rowniez tesknie za Keanem,Scholesem,Smithem,Buttem ludzmi ktorzy daliby sie pociac za gre dla MU...
» 8 lutego 2015, 21:37 #211
NexaT: Żaden z ciebie kibic, skoro lubisz oglądać tylko dobre mecze.
Możesz iść i nie wracać. :)
» 8 lutego 2015, 22:23 #210
ziomboy777: dlaczego jak ludzie nie zagramy normalnym skladem w normalnym ustawieniu??...
VG stara sie na sile zmiescic RVP, Ronneya, Falcao i DiMarię na boisku... ja trenerem nie jestem i nigdy nie bedę ale serce by mi się radowało gdybym zobaczył mniej, więcej coś takiego:
DDG
Valencia-Jones-Rojo-Shaw
DiMaria-Blind-Herrera-? (Mata?)
Roo-Falcao
» 8 lutego 2015, 21:16 #209
mleko: Moim zdaniem Di Maria powinien posiedziec na lawce kilka spotkan zeby w koncu wzial sie za siebie na treningu i powalczyl o sklad. W tym momencie DM jest jak dla mnie bezproduktywny i ma miejsce w skladzie za samo nazwisko. Chetnie zobaczylbym Younga za niego.
» 8 lutego 2015, 21:31 #208
dareknt: Nam potrzeba trenera typu Simeone, ktory gra przy lini bocznej razem z pilkarzami a nie czarodzieja co siedzi jak panienka, dodatkowo jak to jest mozliwe ze druzyna Simeone biega przez 90 na takich obrotach ze nasi pewnie po 10 min by spuchli....czyli LVG out,trenerzy od przygotowania fizycznego out, asystent out. Coach GK moze zostac
» 8 lutego 2015, 21:11 #207
dareknt: Nie musisz mi mowic bo wiem....ale guzik mnie to obchodzi. Giggs moze za 5-10 lat nie teraz. Szacunek mam do niego jako pilkarza na szacunek trenerski jeszcze nie zasluzyl bo niczym sie nie wyroznil. Ba, poki co druzyna jest beznadziejnie przygotowana pod kazdym wzgledem a za cos np walijski czarodziej odpowiada, chyba ze jest tylko od noszenia notesu LVG
» 8 lutego 2015, 22:21 #206
mleko: Kurde ogolnie wydawalo mi się, że Small zmieni Davida i bedzie bronil karne jak Krul na MŚ.
» 8 lutego 2015, 21:01 #205
tomek999: Na papierze spoko skład a w rzeczywistości beznadzieja. Falcao podziękuje, Robin może zostać, co do Di Maria to się zastanawiam czy mu się u nas chce grać wydaje mi się że w Realu grał by lepiej. Ja bym chciał żebyśmy grali ustawieniem 4-2-3-1 np. de gea - rafael jones rojo shaw - blind herrera - di mria mata januzaj - rooney chyba ze na ''10'' roo a w ataku robin albo di maria na ''10'' a roo w ataku ale w tedy trzeba jeszcze dobrego skrzydłowego np. reus
» 8 lutego 2015, 21:01 #204
Szilk: Wg mnie to Van persie jest przyczyną problemów , całkowicie bez formy a do tego to zawodnik, który tylko czeka na piłkę i mało biega - Falcao jest młodszy i może coś pograć -bo grać umie - nie ma wsparcia z drugiej linii, dodatkowo Van Gaal wpuszcza Go co jakiś czas i tak naprawdę nie osiągnął jeszcze rytmu meczowego - trzeba nam kreatywnych pomocników, którzy pokierują grą i nowej pary stoperów .
» 8 lutego 2015, 21:12 #203
tomek999: Może i masz racje z Falcao
» 8 lutego 2015, 21:25 #202
LisyUnited: ... Chyba że Simeone
» 8 lutego 2015, 21:17 #201
closer888: Nie ma kontuzji i nie ma grania..........
» 8 lutego 2015, 20:54 #200
thelead: A mnie się po prostu wydaje że drużyna jest totalnie zniechęcona do tego co LvG każe im grac. Przecież poza napastnikami to nikt w tej drużynie nie gra na swojej nominalnej pozycji. Konia z rzędem temu kto mi powie gdzie grali januzaj z di Maria oraz jakie zadania miał Rooney. Skrzydła obstawiali boczni obrońcy a środkiem miała chyba grac cała reszta. Było to strasznie toporne i jakimś nieporozumieniem jest to że MU zaczyna z WHU grac dopiero po stracie gola. Przecież wcześniej nie mieliśmy ochoty atakować a w pierwszej połowie strzały były oddawane tylko po to by ratować statystyki. Kibicuje United 20lat ale oglądał ich mecze z coraz większą frustracja.
» 8 lutego 2015, 20:51 #199
Szilk: Van Gaal: Jestem zadowolony z remisu - po takiej wypowiedzi i zmianie w ostatniej minucie meczu , żeby utrzymać remis - gość , który jest trenerem takiej drużyny jak M.U. - powinien zostać zwolniony.
Nasi przeciwnicy wydali na transfery w letnim okienku niecałe 8 % tego co Van Gaal , wartość rynkowa naszej drużyny jest kilkakrotnie większa od West Hamu, a trener publicznie stwierdza, że jest zadowolony z remisu - nie mówiąc już że gramy piach od początku sezonu i aż nie pasujemy z taką grą do pierwszej czwórki.
Van Gaal powinien poczytać historię M.U. i zrozumieć , że to on powinien dostosować się do filozofii Klubu, a nie odwrotnie.
» 8 lutego 2015, 20:45 #198
Szilk: Za czasów SAF -a drużynie przyświecał jeden cel - zwycięstwo, a remis traktowany był jak porażka .
» 8 lutego 2015, 20:55 #197
DevilFan: Shaw na mega plus po za czerwona kartką. Dobrze dobrze niech się rozkręca a Di Maria jak ma tak grac niech idzie do PSG i robi miejsce Macie lub Anderowi
» 8 lutego 2015, 20:40 #196
Szilk: Falcao jeszcze walczył i coś mu wychodziło -ale On powinien dostawać ostatnie podania, a nie rozgrywać piłki i cofać się po nią na środek.
» 8 lutego 2015, 21:04 #195
Szilk: Alllardyce: Zazwyczaj Manchester United tak nie gra !!- to najlepsze podsumowanie meczu w którym znów nasz Guru dał popis swojej wizji gry, zatrzymując na ławie Herrerę i Matę - pozbawiając podań zawodników z ataku.
Januzaj może i talent , ale zagubiony i całkowicie bezproduktywny - musi ograć się na wypożyczeniu, a nie blokować miejsca w meczach o stawkę. Jones sama ambicja to za mało jak na potrzeby M.U. Rooney w pomocy to cień samego siebie gdy gra w ataku, no ale musi tam grać bo Van Persie nie jest stworzony do rozgrywania i biegania więc cierpi cała drużyna i cała gra.
Żal mi tylko Giggsa , bo na pewno widzi , że upór Van Gaala w złym ustawieniu zespołu czyni szkody, a nic nie może przy takim despocie.
» 8 lutego 2015, 20:30 #194
czarny226: LvG bije resztę rekordów to jest jego filozofia. Oby w następnym sezonie udało się ściągnąć klopa.
» 8 lutego 2015, 20:25 #193
Szilk: Wystarczą Giggs -Scholes - jestem pewny , że szybko wróciłyby dawne czasy- tym bardziej, że czystka w składzie jest już zrobiona i nie mieliby żadnych sentymentów.
» 8 lutego 2015, 20:49 #192
closer888: Mamy defensywnego pomocnika, który może strzelać gole z dystansu. David jest w formie, Valencia się sprawdza na boku obrony. Tyle pozytywnych rzeczy po tym meczu. Reszta beznadzieja i dno. Di Maria jest za miętki do PL podobnie Falcao. Odkąd Roo gra w pomocy gramy gorzej.
» 8 lutego 2015, 20:23 #191
Szilk: Di Maria gra tak - bo jest źle ustawiony i obciążony filozofią gry naszego Van Geniusza.
» 8 lutego 2015, 20:52 #190
closer888: I dlatego dziś w jednej akacji kompletnie odpuścił walkę o piłkę? On się boi walki, może przez to włamanie jest niepewny ostatnio.
» 8 lutego 2015, 20:54 #189
Szilk: Nie On nie ma wsparcia w drugiej linii i po 20 minutach biegania na zapalenie płuc staje się jest statystą. Pomoc to musi być czterech gości ,którzy myślą za całą drużynę za atak - są pomocni napastnikom i obrońcom - zabrakło Caricka , Mata i Herrera na zesłaniu - nie wiedzieć za co i kłopoty pewne.
» 8 lutego 2015, 21:01 #188
closer888: pomocy nie ma to fakt, za duzo napastników gra to kto ma im podawać. Robin za nim Roo Herrera Blind Januzaj i Di maria i tyle
» 8 lutego 2015, 21:12 #187
w124amg: Gościowi wbili na chate wyciągneli go we 2 na klatke i dostał dość solidnie a wsztstko sie działo w czasie obiadu z rodziną przy stole, i to nie za żadne przekręty a tak dla zasady z tego co wiem. Po takim czymś rodzina i sam poszkodowany może przeżywać traume (gość się szybko pozbierał) ale nie po takim włamaniu jakie było w domu ADM bo to by świadczyło o cholernie słabej psychice, właśnie tym bardziej powinien wyładować wściekłość na boisku a nie odpuszczać.
» 8 lutego 2015, 21:37 #186
Joker7: 60 mln nie moze siedziec na lawce
ale mata +herrera to juz tak
» 8 lutego 2015, 20:24 #185
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2015 20:31

bo nie kupuje sie pilkarzy z realu tylko z barcelony, tam sa po prostu lepsi pilkarze. za 80mln mozna bylo miec cesca i alexisa.
» 8 lutego 2015, 20:31 #184
ircio1878: ich gra to totalna patologia nie ważne z kim gramy zawsze gramy beznadziejnie i co z tego że posiadanie piłki jest wysokie nie wiedziałem że di maria to środkowy pomocnik w ogóle nawet nie walczył o piłkę kompletnie LvG nie ma koncepcji na poprawę ich stylu gry RvP kolejny słaby występ
» 8 lutego 2015, 20:20 #183
Soczysty82: HEHEH A fACCAO CO DZIS ZAGRAL??REWELACYJNIE??KAZDA PILKA TO STRATA,WYWRACA SIE O WLASNE NOGI W KAZDYM MECZU.RVP MOZE NIE ZAGRAL WYSMIENICIE ALE BYL O NIEBO LEPSZY NIC FALCAO I TO ZRESZTA NIE TYLKO W TYM MECZU
» 8 lutego 2015, 20:30 #182
Joker7: i nasz Genialny Tom ktory pasuje do filozofii LvG
» 8 lutego 2015, 20:21 #181
Kopec91: Raczej wyniesie...się z Manchesteru.
» 8 lutego 2015, 23:53 #180
Joker7: ciekawi mnie kiedy zagramy rowne 2 polowy w meczu ! rowne w sensie bardzo dobre ;d
nawet z 3 i 4 ligowcem ta sztuka nam sie nie udala;/
» 8 lutego 2015, 20:15 #179
Ybov: Wszyscy tutaj panikujecie jak 11 latki przed pierwszym spotkaniem z dziewczyną, fakt faktem gramy piach, a może coś jest zawarte w taktyce którą przekazuje Lvg swoim piłkarzą? Połowa z was wypisuje juz rzeczy typu, LVG OUT, RVP OUT, FALCAO OUT, nawet ktoś napisał kakao out:D. Myślę że cały zespół potrzebuje czasu żeby się ogarnąc itp itd. Minimum jakie Lvg miał osiągnać to było zakończenie sezonu w top 4, jak narazie jestesmy na czwartej pozycji, więc Lvg się z tego wywiązał. Do tego przecież mamy początek lutego, więc wiele jeszcze może się zmienić. Wam nie da się dogodzić, narzekać że nie gra Ander, ale sorry za kogo miałby grać Di Maria? Rooney? Myśle że Herrera nie zmieniłby niczego w dzisiejszym meczu. W środe jest następny mecz i myśle ze wtedy United się "odkuje" i wszyscy będziecie wybierac zaraz jakiegoś MVP meczu i wychwalać jaki to "dany" zawodnik jest super itp. itd.
» 8 lutego 2015, 20:13 #178
mleko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2015 20:38

Wybacz ale panika chyba jest uzasadniona. Wystarczy spojrzec jaki jest scisk w gornej czesci tabeli i nikt niczego nie jest pewien. Poza tym masz racje wiele się moze zmienic, a mianowicie mozemy poszybowac szybko w dol z taka gra, a pozniej juz nie wiadomo czy dalibysmy rade wywalczyc cos pozytywnego.
» 8 lutego 2015, 20:33 #177
Joker7: zmiana taktyczna ;]
» 8 lutego 2015, 20:11 #176
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2015 20:12

Bo graliśmy w 10 trzema obrońcami? Lepiej wrocić już z tym jedynm punktem niż z niczym. Zmiana jak najbardziej uzasadniona.
» 8 lutego 2015, 20:12 #175
NexaT: Trollujesz czy serio takie głupoty piszesz?
Przecież już dawno było po 4 doliczonych minutach i każdy na stadionie wiedział, że po wybiciu piłki sędzia zakończy mecz...
» 8 lutego 2015, 20:14 #174
czarny226: Właśnie zastanawiałem się z jakim klubem był LvG, zmiana Smallinga była to bardziej gra na czas niż pomoc. Ale ja jestem jednym z 600 mln kibiców, którzy nie maja nigdy racji.
» 8 lutego 2015, 20:15 #173
ManUtdFan94: Przecież w doliczonym czasie Blind trafił bramkę i to zajęło gdzieś minutę, celebracja + wznowienie. Sędzia mógł śmiało przeciągnąć jeszcze ten mecz;)
» 8 lutego 2015, 20:18 #172
ManUtdFan94: A jakby strzelił ? :)
» 8 lutego 2015, 20:32 #171
szabo1878: @ManUtdFan94 jesli faktycznie bysmy grali jeszcze z minute, to i tak TO MY powinnismy probowac strzelic, trzeba bylo podjac to ryzyko. a wpuszczajac Smallinga, to bysmy sie tylko przez ta minute bronili
» 8 lutego 2015, 20:39 #170
DolphZiggler: Smalling zagrał z 30 sekund ,a jest jednym najlepiej ocenionych zawodników zresztą ode mnie też ma 10 xD
» 8 lutego 2015, 20:10 #169
Kajdano: Rooney musi grac w ataku, Herrera do 1 skladu :P Blind poki co kapitalnie sie odnajduje na OT czego nie mozna powiedziec o Falcao ale ja bym jeszcze nie skreslal Kolumbijczyka.
» 8 lutego 2015, 20:10 #168
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2015 20:10

Spodziewałem się ciężkiego meczu ob WHU gra naprawdę dobrze w tym sezonie zwłaszcza u siebie, ale nie spodziewałem się aż tak słabej gry Naszego zespołu. Moim zdaniem trochę holenderski trener nie trafił z tym składem. Liczyłem na występ od pierwszych minut Fellainiego, dobrze chociaż, że wszedł w drugiej połowie i dużo Nam dał z przodu. Szkoda tej sytuacji Falcao, dostaje szanse, szkoda, że nie potrafi jej wykorzystać. Ambicji i zaangażowania mu nie można odmówić, ale taką sytuację co on miał to powinien z zamkniętymi oczami strzelić. Rooney i Di Maria również bardzo słabo. Chciałbym żeby LVG przeszedł na grę jednym napastnikiem,np. Falcao albo RVP. Wtedy byłoby miejsce dla Herrery w środku pola wraz np z Di Maria. Nie jestem ekspertem ani specem od taktyki, ale myślę, że takie ustawienie byłoby optymalne: De Gea-Valencia,Jones,Rojo,Shaw-Blind(Carrick)-Di Maria, Fellaini,Herrera-Rooney(Mata)-RVP(Falcao) albo poprostu przejść na klasyczne 4-2-3-1,wtedy Rooney grałby jako ofensywny pomocnik może wtedy byłoby więcej z Niego pożytku. Wracając do meczu trzeba ten punkt szanować bo naprawdę niewiele zabrakło abyśmy wrócili z niczym. Mam nadzieje, że ten mecz da LVG do myślenia bo graliśmy naprawdę kiepsko.
» 8 lutego 2015, 20:07 #167
wilku1999: wstyd wstyd i jeszcze raz wstyd
» 8 lutego 2015, 20:06 #166
lukaszek9000: 1. Persie i Falcao out, pierwszy ma 3 okazje wszystko prosto w bramkarza, drugi nie trafia w bramkę z 7 metrów.
2. Czy Fellaini ma do zaoferowania coś więcej niż wzrost? (bo wyskoku już nie)
3. Wraca stary dobry, znaczy zły Valencia. Co z tego, że jest szybki, jak skuteczność jego dośrodkowań wynosi 2%...
4. Jones jest cieniem piłkarza sprzed 3 lat.
5. di Maria to jest parodia, te strzały, te rożne....
6. Blind najlepszy transfer okienka.
» 8 lutego 2015, 20:03 #165
Joker7: REmis jest sukcesem pamietajmy ze whu byl mocno oslabiony!
» 8 lutego 2015, 19:59 #164
Joker7: Herrera jest silniejszy od di maria falcao i Januzaja razem wzietych...
» 8 lutego 2015, 20:00 #163
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2015 19:57

Ja bym od 1 minuty Fellainiego za Januzaja wprowadzil. Pisalem o tym w zapowiedzi. Reszta skladu sie zgadza choc dalem Rojo na LO zamiast Shawa ale wiedzialem, ze tak nie bedzie.
Najlepsza druzyna w grze glowa i nie ma Fellainiego ? Blad trenerze.
» 8 lutego 2015, 19:55 #162
grzeho16: Mnie zastanawia czemu ludzie dają tak niskie oceny całej naszej obronie i czemu De Gea ma zawsze tak wysokie oceny (chyba z przyzwyczajenia).
Przecież jakby nie ta bramka do Valencia, Rojo, Jones, czy Shaw zagrali w moim odczuciu lepiej niż Blind.
» 8 lutego 2015, 19:52 #161
Sideswipe: Bo to West Ham i dali sobie wbić taką bramkę? De Gea uratował nas przed większą porażką zwłaszcza w pierwszej połowie.
» 8 lutego 2015, 19:54 #160
Joker7: dokladnie
» 8 lutego 2015, 19:54 #159
grzeho16: Zawodnika w polu karnym nie upilnował Rooney. A to że nikt inny nie doskoczył do gościa to nie znaczy że cała obrona zagrał dziś słabo.
» 8 lutego 2015, 20:50 #158
Siklen: Jak widzę komentarze większości fanów na tej stronie to aż mi wstyd, że kibicujemy tej samej drużynie. Widać jedno wielki sezonostwo gdy po kilku gorszych meczach piłkarza wypisuje się tu takie komentarze jakich po fanach city czy liverpool'u można by się spodziewać, nie mówiąc już o wyrobieniu sobie opinii o trenerze po niespełna pół roku pracy z rozbitym zespołem. Wiadomo emocje robią swoje ale naprawdę, kibicowanie to nie tylko radość ze zwycięstwa.

Co do samego meczu to wydaję mi się że powinno dać to do myślenia specom, którzy są przekonani o wybitności ustawienie 4-4-2. Niestety ale dzisiaj oglądaliśmy kolejne spotkanie, w którym jeden zawodnik uratował nas od przegranej. Jednak nie tyle było to spowodowane słabą grą ofensywy United, a raczej wybitna grą obrońców i bramkarza młotów. Mimo naprawdę dobrej gry bocznych obrońców, a zwłaszcza Shaw'a, który podłączaniem się w akcje ofensywne podrywał cały zespół, defensywa młotów okazała się silniejsza. Szkoda tej straconej bramki zwłaszcza, że duet Jones-Rojo wyglądał dziś naprawdę dobrze a i Valencia nie dawał za wygraną na skrzydle. RvP i Falcao powinni zakończyć spotkanie z bramką i asystą na koncie jednak Adrian wykazał się refleksem godnym De Gea'i. Fajnie, że Januzaj dostaje ostatnio szanse, bo widać jak nabiera pewności siebie a co za tym idzie staje się coraz trudniejszy do zatrzymania, a jego współpraca z Shaw'em i ADM wygląda coraz lepiej. Martwi jednak cały czas słaba gra Argentyńczyka, którzy po mimo wielkiej chęci zawodzi na polu skuteczności. Fella natomiast był kilka razy bliski strzelenia gola ale mimo wszystko uważam, że jakotako sprawdził się po wejściu na boisko. Nic, zostaje nam czekać na kolejny mecz. GGMU!!
» 8 lutego 2015, 19:51 #157
mleko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2015 19:58

Nie po kilku slabych meczach, a kilkunastu wiec jest roznica.
» 8 lutego 2015, 19:57 #156
szabo1878: "nie mówiąc już o wyrobieniu sobie opinii o trenerze po niespełna pół roku pracy z rozbitym zespołem"

pol roku wystarczy, zeby jakos posklejac zespol, szczegolnie zlozony z gwiazd
» 8 lutego 2015, 20:06 #155
Siklen: @mleko: Mówię tu o Di Marii, który w BLP zagrał łącznie 16 razy z czego słaba forma to kwestia ostatnich 5 meczy więc nie mów mi tu proszę o kilkunastu, bo kilkanaście to on łącznie zagrał.

@szablo1878: Owszem wystarczy żeby jak to ująłeś "jakoś posklejać zespół". Zajmujemy obecnie 4 miejsce w tabeli i tylko cztery razy zostaliśmy pokonani. Jak na pierwsze pół roku gdzie cała drużyna jest w trakcie kompletnej przebudowy uważam, że LvG wręcz całkiem dobrze posklejał zespół, który dopiero od miesiąca może dwóch nie jest dręczony plagą kontuzji.
» 8 lutego 2015, 21:21 #154
mleko: @Siklen: ja mialem na mysli cala druzyne, a co do Di Marii to wg mnie zagral on kilka dobrych spotkan, a kilkanascie gra piach.
» 8 lutego 2015, 21:43 #153
szabo1878: @Siklen ujme to tak: moze jeszcze nie wyrobilem sobie opinii o LvG, ale oczekiwalem duzo wiecej i jestem zawiedziony. nie oznacza to oczywiscie, ze uwazam go za slabiaka, ale nie daje mi tez powodow zeby uwazac go za geniusza futbolu i taktyki ;)
» 8 lutego 2015, 21:56 #152
Kopec91: Filozofia Skowrona > Filozofia LVG? :P
» 8 lutego 2015, 23:54 #151
mycka86: Mam nadzieję, że szybko nie zagramy taką konfiguracją linii ataku. 2ch napastników żyjących z podań przy braku wielkiej dziurze w środku pola, to jest jakiś dramat.

Antek 10/10
» 8 lutego 2015, 19:50 #150
mleko: Van Gaal nie nadaje się na trenera MU i takie sa przykre fakty. Potrzeba nam kogos z polotem i ze swiezymi pomyslami a nie trenera starej szkoly bo czasy sie zmienily i futbol tak samo razem z nimi.
» 8 lutego 2015, 19:48 #149
Bena1878: ja widze tylko jednego nastepce van Gaala
Diego Simeone ale on raczej nie odejdzie z atletico
A Kloppowi po 2/3 sezonach koncza sie pomysly
PEP tez raczej zostanie w bayernie bo nie wszystko idzie po jego mysli i ma tam misje do wykonania
» 8 lutego 2015, 19:57 #148
ManUtdFan94: A jaką masz gwarancję, że Simeone od kopa będzie osiągał sukcesy w Man Utd ?:) Jemu też trochę zajęło budowanie zespołu.. LVG nadaje się i koniec kropka.
» 8 lutego 2015, 19:59 #147
Bena1878: wiec kto za vanG?
» 8 lutego 2015, 20:00 #146
Bena1878: @ManUtdFan94
od samego poczatku do samego konca sezonu bd powtarzal
vanG to trener z ogromnym doswiadczeniem i wlasciwy czlowiek na wlasciwym miejscu i nalezy mu sie szacunek i kazdej jego decyzji tez !
komentuje tak tylko i dlatego bo @mleko dal taki a nie inny wpis
» 8 lutego 2015, 20:02 #145
mleko: Ja mu nie odmawiam doswiadczenia i sukcesow ale on jak dla mnie nie nadaje się do naszego zespolu i taka jest moja wylacznie opinia.
» 8 lutego 2015, 20:37 #144
Joker7: OBy przyszedl swietny talent !
Ale pewnie LvG zrobi z niego obronce ...
» 8 lutego 2015, 19:49 #143
Soczysty82: dzisaj mial jaks setke ze tak gadasz??falcao mial dzisiaj sytuacje po ktorej musial strzelic gola !!
» 8 lutego 2015, 19:51 #142
Soczysty82: dzisiaj w napadzie to dup....... dawal tylko i wylacznie jeden czlowiek!!FALCAO!!
» 8 lutego 2015, 20:11 #141
Gale: Moim zdaniem to powinien być skład:
De Gea
Valencia Rojo Smalling Shaw
Mata Blind Herrera Di Maria
Rooney Van Persie
(Mogłem pomylić strony, ale coś takiego powinnyśmy moim zdaniem grać)
» 8 lutego 2015, 19:46 #140
Gale: @Demo2797 Dzięki za podpowiedź. W niektórych meczach mógłby grać Wilson, bardzo mi się podoba jego postawa. Januzaja natomiast nie cierpię. W ostatnich meczach nie najgorzej prezentował się też McNair.
» 8 lutego 2015, 19:54 #139
kamtor: z burnley takim skladem
DDG
VALENCIA JONES ROJO YOUNG
HERRERA BLIND DI MARIA
MATA
ROONEY VAN PERSIE
» 8 lutego 2015, 19:45 #138
Joker7: teraz poczekasz 3 dni ha ;d
» 8 lutego 2015, 19:44 #137
Joker7: Dajcie Di Maria czas bo ostatnio wlama mial na kwadrat:_) to pewnie przez to nie moze sie skupic na grze he;)
» 8 lutego 2015, 19:43 #136
szabo1878: czy tylko ja zaczynam tesknic za Chicharito? :/
» 8 lutego 2015, 19:41 #135
Bena1878: Smalling wszedl bo sedzia teoretycznie przy kazdej zmianie powinien doliczyc 30s !!
» 8 lutego 2015, 19:40 #134
ziomboy777: szkoda mi Falcao:/... chyba jednak nie wróci do swojej starej, zabójczej dyspozycji :/... za duza presja, za bardzo chce, ma zblokowaną głowę co widać gołym okiem...
» 8 lutego 2015, 19:39 #133
Bena1878: tylko ze liga angielska to jest najtrudniejsza liga swiata i polowa zespolow jest na podobnym poziomie a nie tam francuska gdzie za jego czasow tylko psg i lyon moze jeszcze marsylia graja stabilny dobry football
» 8 lutego 2015, 19:43 #132
OldTrafford1988: Falcao- Jakaś masakra, chlop dostaje piłkę przewraca się albo od razu ją traci, no i ta setka,powinien dalej siedzieć na ławce a po sezonie powrót do Monaco.
van Persie też masakra, z tym, że miał dwie setki, jedynie na plus podanie do Falcao, chłop powinien odpocząć sobie i posiedzieć na ławie i zastanowił bym się czy po sezonie go nie sprzedać.
di Maria- ja nie wiem co się z nim stało, początek sezonu napawał mega optymizmem a teraz tragedia.Może specjalnie gra słabo żeby Nasz klub pozwolił mu odejść do PSG.
Rooney- szkoda mi go, bo to jest typowy napastnik a nie rozgrywający tym bardziej, że mamy od tego Herrere.

Na plus oczywiście de Gea, gdyby nie on na pewno byśmy przegrali. No i bohater meczu Blind, najtańszy zakup ale jak się okazuje, że najlepszy.

Niech van Gaal ustawi Rooneya w ataku, Mate na "10" i Herrerę w środku. Oczywiście Rojo na LO(bo Shaw mecz pauzy) a do środka Smailling. Chciałbym zobaczyć jak by grali taką ekipą.
» 8 lutego 2015, 19:39 #131
Averx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2015 19:38

De Gea - 7 Wpuścił bramkę ale poza tym to ratował nam dupsko
Valencia - 7 Całkiem dobry występ, niezłe odbiory ale te wrzutki w pole karne to niech lepiej poćwiczy
Jones - 6 Gubił się wielokrotnie, poza kilkoma momentami nic ponad poziom
Rojo - 7 podciągał fajnie grę do przodu ale takich prostackich, niedokładnych podań co on czasem zagrywa to trzeba się wyzbyć
Shaw - 5 Nic ciekawego.. słabe zagrania, czerwona karteczka na koniec tiiaaaa..
Blind - 8 Całkiem dobry występ, spokojne dobre zagrania w środku pola + gol ratujący nam dupę
Rooney - 4......... Idź pogadać z LvG żeby cię do ataku dał bo na pomocy to grasz jak stary dziadyga
Januzaj - 3 Tak jak mnie dzisiaj wku**** to chyba jeszcze nigdy... Jedne totalne zero w podaniach.. samolubne driblingi które kończyły się na gównie ...
Di Maria - 5 Kilka dobrych podciągnięć piłki na połowę rywala a poza tym to jedno wielkie gówno.. tragiczne te jego rzuty rożne, ni to kuźwa strzał ni to dośrodkowanie
Falcao - 3 whatfalcaoearns.com
Van Persie - 5 Starzeje się.. a przynajmniej wygląda na takiego dziadka w przydużych butach. Nic ciekawego nie pokazuje
Zmiennicy:
Fellaini - 7 grał krótko ale od razu było widać taki hmm wewnętrzny spokój i OGARNIĘCIE!! w środku pola, bardzo dobrze wykorzystuje grę ciałem, szkoda tego strzału głową nad bramkę
Smalling - tiaaaaaaaaa ... ten to dzisiaj jest MOTM
» 8 lutego 2015, 19:37 #130
gregor00711: De Gea zawalił... Maks. 3,5. Valdes by to spokojnie obronił
» 8 lutego 2015, 19:38 #129
Kopec91: Idź być głąbem gdzie indziej...Jak jeszcze raz zobaczę te twoje komentarze w stylu "Valdes > DDG" to stracę wzrok...
» 8 lutego 2015, 19:40 #128
Kopec91: A co do Januzaja to jeden z lepszych na boisku dziś...
» 8 lutego 2015, 19:40 #127
szabo1878: Januzaj slabo, ale na pewno nie gorzej niz Di Maria
» 8 lutego 2015, 19:43 #126
Averx: gregor00711 .... wyjdź stąd

osakar29 tak, dałem lepszą notę Di Marii od Januzaja czy Rooneya bo go to przynajmniej widywałem przy piłce ! Rooney to podania do tylu i to często niedokładne a Januzaj jeździec bez głowy.. ciśnie na chama w pole karne rywala i co ? i nic
» 8 lutego 2015, 19:45 #125
Trz: @kopec
co Ty masz z tym Adnanem? ja rozumie ze młody ze wychowanek, wszyscy ich lubimy ale wypada byc obiektywnym
» 8 lutego 2015, 20:41 #124
Kopec91: Po prostu uważam, że nie zagrał tak słabo jak tu czytam.
» 8 lutego 2015, 23:56 #123
Kopec91: Przed ewidentnie.
» 8 lutego 2015, 19:35 #122
Joker7: faul byl przed!! RvP robil co mogl zeby faul byl w polu karnym ;d
» 8 lutego 2015, 19:36 #121
Bena1878: ...zabraklo centymetrow ;p
» 8 lutego 2015, 19:38 #120
Kopec91: @Bena
Raczej metra czy dwóch :P
» 8 lutego 2015, 19:39 #119
Olo: Nie no, centymetrów brakło - ze 100, 200... ;)
» 8 lutego 2015, 19:41 #118
Kopec91: Też racja :P
» 8 lutego 2015, 19:51 #117
Olo: Niedługo de Gea będzie topowym asystentem. Jak można kreować akcje przez dalekie wykopy bramkarza?! :(
» 8 lutego 2015, 19:42 #116
Trz: i to jest przerażające
» 8 lutego 2015, 20:33 #115
Pietryno: Panowie Panie mam pytanie po co Van Gaal wystawia 2 napastników a w sumie nawet 3 skoro zaden z nich nie dostaję podań, nie wytwarzają sobie sytuacji a napastnik zyje przecież z podań. Po co trzech? i to kosztem środkowego pomocnika, który powinien obsługiwać kolegów z napadu. NIE Roo sie nie nadaje poki co na pomocnika nie ma tego czegoś. Masakra zagrajmy mecz zeby każdy piłkarz zagrał na swojej pozycji a nie rozwalony gdzies na boisku i niech gra ...
» 8 lutego 2015, 19:33 #114
indyk: Blind Herrera
Januzaj Di Maria Mata
Rooney

Tak wyjść na Burmley
» 8 lutego 2015, 19:33 #113
indyk: Januzaj Di Maria i Mata z dużą wymiennoscią pozycji.
» 8 lutego 2015, 19:37 #112
1wolf1: Bez wiekszej spiny wytlumacz mi prosze, dlaczego nadal chcesz dawac szanse Januzajowi? Przeciez on przeszedl obok meczu dzis. Jego 70 min to kompromitacja i klasowy przyklad dla mlodziezy, jak nie grac w pilke nozna... Mysle, ze jakby MU wyszlo dzis w 10 bez Januzaja, to wynik nie bylby wcale gorszy... A robienie z niego gwiazdy na sile dziala tylko na jego niekorzysc. Powinien w koncu znalesc sie w jego otoczeniu czlowiek, ktory powiedzialby mu, ze zagranie 2 meczow w zeszlym sezonie nie zrobilo z niego Ronaldo, a jego drybling jest tak przewidywalny, ze obroncy na 10 min przed meczem wiedza w ktora strone bedzie szedl - i tak, szedl a nie biegl - z pilka.
» 8 lutego 2015, 19:38 #111
indyk: Już tłumaczę, moim zdaniem na OT z takim Burmley powinien grać. Jest w miarę szybki i dynamiczny, dziś każdy grał słabo, więc nie skreślałbym go po tym meczu.
Burnley, to idealny mecz na przełamanie dla Di i Janusza.
» 8 lutego 2015, 19:46 #110
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2015 19:53

Czyli wynika z tego, ze nadal w wierzysz w jego umiejetnosci. Powiem ci szczerze, ze ja jakos nigdy ich nie widzialem i jak dla mnie to jest jeden z ludzi do odstrzalu. Wolalbym juz, by welbeck zostal w UTD (pomimo, ze za nim rowniez nie przepadam), a januzaj zostal sprzedany, wypozyczony - by zniknal z moich oczu. Jednakze szanuje twoja opinie. Ja wyraze jedynie swoja - z Januzaja nigdy nic nie bedzie.

A co do samego wystawienia go na mecz w srode, to popelniasz blad wychowawczy. Przypomnij sobie jak Ferguson uczyl gry w pilke nozna Ronaldo. Nagradzaniem kolejnym wystepem takiej slabej gry niewiele osiagniesz wychowawczo. Januzaj musi wiedziec, ze gra slabo...
» 8 lutego 2015, 19:51 #109
indyk: Ale karcić zawodnika, wtedy kiedy cały zespół gra słabo( katastrofalnie),to raczej też wychowawcze nie jest. Moim zdaniem, to popularny syndrom drugiego sezonu w BPL. Ja bym dał mu szanse. Co sądzisz na temat van Persiego ? Moim zdaniem z tego zawodnika, przy całej sympatii, nic nie będzie.
» 8 lutego 2015, 20:02 #108
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2015 20:14

Van Persi nie ma formy i nie odzyska jej samym staniem w ataku. Moim osobistym zdaniem w obecnej sytuacji zarowno kadrowej MU jak i tego co dzieje sie w PL nie powinnismy grac ani 3:5:2, ani 4:4:2. Jedynym slusznym(oczywiscie wg mnie) ustawieniem byloby 4:5:1. Tyle, ze tym 5 grajacym w pomocy/ataku jak dla mnie powinien byc Roney. Trudno jest MU wykreowac jakiekolwiek sytuacje napastnikom, gdy przeciwnicy dominuja w srodku pola... Moze wlasnie rozwiazaniem tego problemu byloby zabranie 1 napastnika... Falcao i RVP grajac w 1 lini tak naprawde nie wnosza do gry zbyt wiele. Czas wiec skonczyc z sentymentem i pokazac jednemu z tych panow drzwi. Ja wytypowalbym jednak Falcao. Wg mnie jest jeszcze bardziej bezurzyteczny niz RVP.

A wracajac do tematu dzisiejszego meczu. A nie uwazasz, ze moze dlatego MU zagralo katastrofalnie w pomocy, poniewaz byl w niej wlasnie Januzaj, ktorego wystep w tym meczu najlepiej obrazuje sytuacja z 1 polowy, gdy dostal pilke w okolicach 35 metra - przebiegl 5 i gdy znalazlo sie obok niego 2 przeciwnikow poprostu upadl na murawe... Dzis do 70 min gralismy systemem 4:3:2, bo januzaja nie bylo... zostal w szatni.
» 8 lutego 2015, 20:10 #107
Kopec91: A jak na początku mu szło to wszyscy wychwalali go pod niebiosa :) Także wstrzymaj się jeszcze z oceną końcową :P
» 8 lutego 2015, 19:32 #106
Bena1878: nie no w historii to nie przesadzaj chyba ze spojrzymy na kwote jaka wydalismy... ale tak samo mowilismy o felku w tamtym sezonie :D
» 8 lutego 2015, 19:32 #105
AFC07: A moze 4.united?:)
» 8 lutego 2015, 19:35 #104
mcis: co do DiMa to chyba tak jak reszta zespolu zostal zniszczony przez system treningowy LvG. wlasciwie to nie tylko on. pilkarze nie maja zadnej dynamiki, poruszaja sie ociezale i bez agresywnosci
» 8 lutego 2015, 19:35 #103
indyk: Pkt 5: 7 asyst i 4 gole... Czy ja wiem czy tak źle...?
I powiedz jeszcze ile wypracował setek takiemu van Persiemu. Od ręki wynieniam: Burnley, Cambridge, West Ham.
» 8 lutego 2015, 19:36 #102
Bena1878: podsumowujac mecz...
albo mielismy pecha
albo mielismy szczescie
Fergie TIME !!
» 8 lutego 2015, 19:31 #101
Bena1878: bez przesady
nie mielismy szczescia po prostu
falcao jak strzelal racja mogl lewa naga ale przy oddawaniu strzalu byl odpychany i nie trafil czysto w pilke
van persie strzelal ale bramkarz spisywal sie b.dobrze
» 8 lutego 2015, 19:34 #100
Bena1878: a to sorry wydawalo mi sie tak bo jak ogladalem na zywo to przed strzalem juz cieszylem sie z bramki :P
» 8 lutego 2015, 19:54 #99
radek87urban: Cieszy, że obrona jako tako dawała radę - przynajmniej boki. Środek dalej problem, a Herrera siedzi na ławce. Di Maria i Falcao niestety, ale to chyba będą obok Ballo czołowe wtopy transferowe ligi.
» 8 lutego 2015, 19:31 #98
Kopec91: Bawią mnie odrobiną oceny dla Shawa i Januzaja :) Wg mnie próbowali klepać i nieraz to całkiem ładnie wychodziło. No a, że Shaw dostał czerwień no to trudno...głupota, ale kontra mogła być gorsza :P
» 8 lutego 2015, 19:30 #97
Mazi1989: Oglądając mecz, zacząłem zastanawiać się, jak długo jeszcze Di Maria będzie wykonywał rzuty rożne w naszym zespole. Przecież jego dośrodkowania to jakiś żart...
» 8 lutego 2015, 19:29 #96
Kopec91: Zgadzam się w pełni. Może Blindowi by lepiej wychodziły, ale on wtedy zabezpiecza środek...
» 8 lutego 2015, 19:31 #95
Kopec91: Najsłabszy na boisku - Sędzie Mark KLAPAnburg :)
» 8 lutego 2015, 19:28 #94
Kopec91: Shaw zagrał super zawody, nawet ta druga żółta uratowała nas przed kontrą. Ale wg mnie jeszcze Januzaj zasłużył na pochwałę, bo razem z Shawem zgrywali się na lewej bardzo fajnie
» 8 lutego 2015, 19:35 #93
Trz: @kopec
ze niby co oni pograli ?
» 8 lutego 2015, 20:24 #92
adisman17: W United pracuje masa klasowych zawodników i żeby nie stworzyć parę ciekawych akcji to nie rozumiem nic w tej grze. Nikt by nie wymagal od średniaka klepy idealnej, ale to jest United tu piłkarze zarabiają kolosalne sumy i muszę grać na najwyższym poziomie. Nie rozumiem tego wszystkiego, a szczególnie brak taktyki LVG. Jakbym oglądal mecz okręgówki a nie ligę angielską na najwyższym poziomie.
» 8 lutego 2015, 19:27 #91
johnnyblaze: Powiem tak. Rzadko cokolwiek komentuje, ale widząc tą grę nie sposób nie napisać nic. DeGea jako jedyny powinien regularnie otrzymywać tygodniówki. Reszcie powinni je pozabierać i płacić od wygranego meczu, może wtedy zaczęło by im zależeć na wygrywaniu meczów. Gra jest tragiczna, nie idzie patrzeć na te boiskowe wypociny naszych gwiazdeczek. Widząc wczoraj grę Tottenhamu i Atletico, można cokolwiek porównać. Przyjemnie się to oglądało, akcje były składne, był pomysł na grę, niestety u nas brakuje wszystkiego.
» 8 lutego 2015, 19:26 #90
Joker7: prawda 350 tys tygodniowo nie potrafi oddac strzalu w swiatlo bramki w sytuacji sam na sam z 6 metrow .!!
» 8 lutego 2015, 19:40 #89
Joker7: Mata i Herrera caly mecz lawka ;/
Fellaini przy takiej naszej grze to co mecz powinien wychodzic od poczatku ! ma sile i potrafi grac w glowa
» 8 lutego 2015, 19:25 #88
Bena1878: tylko ze zobacz ze felek gdy wchodzi z lawy przy akcji ofensywnej jest ustawiony pod van persim caly czas ale racja powinien czesciej wychodzic w podstawomym bo na pewno gra lepiej od di marii
» 8 lutego 2015, 19:37 #87
1wolf1: Bo falcao nie potrafi przyjac jednej pilki, ktora jest do niego zagrana z wiekszej odleglosci jak 10 metrow. Czy wy naprawde tego nie widzicie, ze on nie nadaje sie do silowej ligi angielskiej?
» 8 lutego 2015, 19:27 #86
rodzyniasty: Rooney, Di Maria, Falcao, RVP,Mata - Tych zawodników nikt się już nie obawia z klasowych piłkarzy stali się przeciętniakami, tak jak MU stał się klubem przeciętnym. Przyznam się bez bicia, myślałem że zastąpienie Fergusona nie będzie aż tak trudne ale jednak się myliłem. LVG chce udowodnić ,że on rządzi klubem mimo tego że popełnia błędy ale on do nich się nie przyzna. Co mecz ratuje nam dupsko DDG gdyby nie on można doliczyć (ok 15 bramek więcej i jakieś 10 pkt mniej). Przyznam się bez bicia ,że baaardzo lubię Falcao i Di Marię ale uważam ,że albo nie mają formy lub nie pasują do PL, bądź nie mają z kim grać, nie wiem już sam! Co Wy sądzicie? Mi opadają już ręce czołówka traci punkty .....tracimy i My !! Masakra
» 8 lutego 2015, 19:25 #85
czapens: DDG oraz Valencia to zawodnicy wyróżniający się dzisiaj. Ponadto lepiej grali Blind i Rojo. Reszta mocno poniżej oczekiwań. Zmiana Smalling'a wywołała uśmiech na mojej twarzy: 90 minut dramatu i w doliczonym czasie LvG zafundował nam komedie na wysokim poziomie :)
Dawno nie oglądałem takiego meczu United.
» 8 lutego 2015, 19:22 #84
Trz: to za czesto chyba nie ogladasz meczy
» 8 lutego 2015, 20:17 #83
Mazi1989: Remis nie ma prawa nas zadowalać, taka prawda. Tottenham i Arsenal siedzą nam na ogonie. Remisując tego typu mecze, nie utrzymamy miejsca w top 4. Do naszej obrony trudno mieć dzisiaj pretensje, natomiast gra ofensywna leży. Rozgrywamy piłkę jakby w zwolnionym tempie, nie potrafimy zaskoczyć przeciwnika. Rooney nie nadaje się na rozgrywającego. Powinien grać w ataku, to urodzony napastnik. Falcao ma przebłyski, ale generalnie zawodzi. Di Maria kompletnie nie rozumie się z kolegami na boisku. Brakuje mu zgrania. No i Van Persie, który zmarnował setkę. Z meczu na mecz gramy tak samo, nie widać poprawy. Brakuje nam pomysłu na grę, nie mamy wypracowanych żadnych schematów. Chłopaki muszą więcej pracować na treningu. Van Gaal musi się zastanowić nad ustawieniem, bo obecne nie gwarantuje sukcesu (nie wspominając o 3-5-2). Generalnie nie jest dobrze, ale ciągle wierzę w ten zespół
» 8 lutego 2015, 19:22 #82
klb9k: Wnioski na gorąco po meczu:
-Falcao przesądził o swojej przyszłości w naszym klubie
-Rooney grając w środku pola jest najgorszym zawodnikiem na boisku i całego sezonu
-DiMaria powinien grać na skrzydle czyli na swojej pozycji
-mając świetną ławkę w dzisiejszym meczu robimy jedną zmianę
-filozofia van gaala to długa piłka czyli dramat

P.S na youtubie jest mecz naszego klubu z Bayernem w sezonie w którym Bayern był w finale , radzę obejrzeć ten mecz w całości i zobaczyć furę szczęścia holendra w tym spotkaniu bo przygotował zespół fatalnie a jego obecność w finale LM to po prostu fart.
» 8 lutego 2015, 19:21 #81
Olo: Racja - tam widać różnicę między Van Gaalem a Fergusonem ;) Nie jest to nawet przytyk, po prostu Staruszek był ewenementem. Długo poczekamy na takiego drugiego...
» 8 lutego 2015, 19:23 #80
Ariacchi: Rooney w pomocy jest przecietny. Moze tak Falcao/vP na lawke, Rooney do przodu i herrera śp?
» 8 lutego 2015, 19:21 #79
Joker7: i am Mata!
» 8 lutego 2015, 19:26 #78
Joker7: przynajmniej ma bajere bo Moyes to nic nie mial ;d
» 8 lutego 2015, 19:23 #77
Yon: Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie zrezygnowanie z transferu Falcao i w przyszłości sprzedanie Di Marii(z tym trudniej). Jakoś jest tak, że ci będący największymi gwiazdami zawodzą najbardziej. Może rzeczywiście powinniśmy wrócić do budowania zespołu na młodzieży jak za dawnych lat. Kupić Lacazette na atak, Depaya na skrzydło. Herrera, Blind, Rojo to całkiem dobre jak nie bardzo dobre(Blind/Herrera) transfery. Przecież ADM umiejętności ma ogromne, a widać jak nic, że po prostu mu się nie chce.
» 8 lutego 2015, 19:20 #76
Enorel: Kocham ten zespół i zawsze będę, ale szlag mnie trafia jak patrze jak oni się męczą. Z takim atakiem powinniśmy być postrachem ligi, a mamy problem zdobyć gola z zespołami z dołu tabeli. W sumie po tym meczu naprawdę zacząłem się obawiać czy DdG nie odejdzie do Realu, bo musi go k... nosić jak patrzy na grę kolegów, z której nic nie wynika.
» 8 lutego 2015, 19:20 #75
Joker7: 4:0 ! ;d; d; d
» 8 lutego 2015, 19:21 #74
emenems: pare miesięcy temu był lament Moyes out, a teraz? :/ chyba źle rozumiem filozofie van Gaala ale bez kolejnych 400 mln transferów nie ma szans na ligę mistrzów :(
» 8 lutego 2015, 19:19 #73
vinnie123: Żaden trener nic tu nie zrobi jak będzie out po sezonie.
» 8 lutego 2015, 19:21 #72
vinnie123: To inna sprawa, ale może się do maja ogarnie..
» 8 lutego 2015, 19:33 #71
Joker7: nasza formacja wyglada tak 1 5 0 5 ...
» 8 lutego 2015, 19:19 #70
MarekAntoniusz: whatfalcaoearns.com jakiś użytkownik wrzucił na FB Devilpage'a :D warto zobaczyć
» 8 lutego 2015, 19:19 #69
adisman17: Może ktoś mi wyjaśnić o co chodzi z tym Smallingiem bo nie miałem okazji oglądać meczu, a każdy coś poruszył jego temat :)
» 8 lutego 2015, 19:19 #68
adisman17: W United pracuje masa klasowych zawodników i żeby nie stworzyć parę ciekawych akcji to nie rozumiem nic w tej grze. Nikt by nie wymagal od średniaka klepy idealnej, ale to jest United tu piłkarze zarabiają kolosalne sumy i muszę grać na najwyższym poziomie. Nie rozumiem tego wszystkiego, a szczególnie brak taktyki LVG. Jakbym oglądal mecz okręgówki a nie ligę angielską na najwyższym poziomie.
» 8 lutego 2015, 19:25 #67
vinnie123: Dawno nie byłem tak zły po meczu United. To było do wygrania. Falcao może nie miał idealnej sytuacji, ale strzelić powinien, lewą nogą było by łatwiej... RvP zmarnował setkę. Nie ma sensu grać 2x typowym snajperem z przodu w meczu na wyjeździe, i to trudnym. Dzisiaj Falcao udawał Rooneya, a Rooney Matę. Po co i na co...
» 8 lutego 2015, 19:18 #66
belman: jezeli RvP zmarnowal setke to co zmarnowal Falcao?
» 8 lutego 2015, 19:21 #65
QraBrat: dobrze Wasc prawisz... sam ogladajac mecz stwierdzilem ze Falcao cos jak Roo
» 8 lutego 2015, 19:21 #64
vinnie123: @belman Jak oglądałeś powtórki zza pleców RvP to było widać, że miał całą bramkę do dyspozycji i piłkę na ziemi, czego więcej może potrzebować napastnik? Strzelił prosto w nogę bramkarza..
» 8 lutego 2015, 19:25 #63
belman: a Falcao nie trafil w bramke
» 8 lutego 2015, 20:13 #62
PLDan11: To był perfekcyjny przykład na to, jak nie grać w piłkę. W naszej grze brakowało wszystkiego, a na dokładkę van Gaal wpuścił jeszcze Smallinga. Gdyby dziś był 1. kwietnia, to nawet bym się uśmiechnął...
» 8 lutego 2015, 19:18 #61
kilgor: co do Falcao to pewnie tak, ale zbyt ceni RvP żeby z niego zrezygnować
» 8 lutego 2015, 19:20 #60
wojtus888: Wytłumaczcie mi dwie rzeczy:
1. Czemu Lvg daje Di Marię na środek boiska ? I dziwić się, że sobie nie radzi. Przecież to urodzony skrzydłowy.
2.Dlaczego trener wykonuje takie dziwne zmiany ?! Fellani za Januzaja jeszcze ujdzie, ale ... Smalling za napastnika podczas gdy trzeba strzelić gola i w dodatku jest 94 min ? Coś tu jest nie tak.
» 8 lutego 2015, 19:18 #59
szabo1878: FILOZOFIA jest odpowiedzia na wszystkie pytania
» 8 lutego 2015, 19:24 #58
wojtus888: Ogólnie zmiany powinny być przeprowadzone wcześniej. Mata za Di Marię, Herrera za Falcao i Roo na atak. Z resztą taki skład powinien być od początku...
» 8 lutego 2015, 19:27 #57
Hektor2001: Smallingowi coś ocena spada. ;)
» 8 lutego 2015, 19:17 #56
emil1986x: 7,67 dla blinda? czy te głosy ustawia LVG?? :P
» 8 lutego 2015, 19:17 #55
DanyDET: Blind grał akurat dobrze. może nie wybitnie ale po prostu dobrze. tak wysoka ocena za bramke!
» 8 lutego 2015, 19:18 #54
lisu1: Smalling nie wykorzystał szansy .
» 8 lutego 2015, 19:17 #53
belman: ale kibel ha ha filozofia grania do tylu nawet jak atakuja i sa juz polu karnym to dwa podania i DDG ma juz pilke. no to juz umieja ale nawet jak graja do tylu to przeciwnik zaklada taki pressing ze az strach. Januzaj, Di Maria, Falcao ponizej oczekiwan. totalny kibel
» 8 lutego 2015, 19:16 #52
belman: ROOONEY ATAK
» 8 lutego 2015, 19:17 #51
Joker7: a za fergusona to co? park giggs ... to moze srodkowi pomocnicy byli?
» 8 lutego 2015, 19:17 #50
Przemas96: To nadal ktoś myśli,że di Maria jest skrzydłowym?!
» 8 lutego 2015, 19:27 #49
szabo1878: Giggs pod koniec kariery faktycznie mogl byc nazwany srodkowym pomocnikiem bo tam gral najwiecej

Park z kolei gral w srodku tylko kiedy musial, bo mielismy szpital

teraz mamy Blinda, Herrere i Fellainiego zdrowych, a gra Rooney, Di Maria i Januzaj
» 8 lutego 2015, 19:30 #48
Olo: Park w środku był błędem, ale to się zdarzało - i ferguson więcej już tak nie robił. Wtedy w składzie był JEDEN zdrowy ŚP - Pogba. Ferguson wolał dać grać zaufanemu gościowi, który swoją drogą nigdy nie odpuszczał i dałby się porąbać za klub niż młodzikowi. Pewnie niejeden z nas by tak zrobił na jego miejscu.
» 8 lutego 2015, 19:47 #47
belman: Zgadzam sie z Toba co do tych graczy bezapelacyjnie
» 8 lutego 2015, 19:19 #46
Joker7: juz ktos nie dal 10 ;/
» 8 lutego 2015, 19:17 #45
dara7: gramy jak burnley albo wba,długa piłka,może coś się uda
» 8 lutego 2015, 19:15 #44
indyk: Akurat on to dziś najgorszy nie był... Rooney i Van Persie przebili wszystko i wszystkich.
» 8 lutego 2015, 19:19 #43
indyk: Roo nie gra na swojej pozycji i gra jakby mu jaja ktoś podwiązał. Gra fatalnie, zdecydowanie najgorszy na boisku. Razem z vP
» 8 lutego 2015, 19:29 #42
Przemas96: Odbija się od obrońców?! Pooglądaj go...
Co do reszty to prawda
» 8 lutego 2015, 19:17 #41
zakrzak26: Dlaczego Oni potrafią COŚ poklepać dopiero jak stracą bramkę? Co to za mentalność to się w pale nie mieści... Smalling szacun! :P
» 8 lutego 2015, 19:15 #40
qwas333: Smalling Men of the Match
» 8 lutego 2015, 19:14 #39
Sheep: Mamy dwóch wypalonych napastników w ataku , i jedynego napastnika którego zrobiło się na siłę pomocnikiem , a może by tak zagrać mecz bez RVP i Falcao z Rooneyem na szpicy.
» 8 lutego 2015, 19:14 #38
lisu1: Ja tylko whatfalcaoearns.com ;)
» 8 lutego 2015, 19:13 #37
sagnol32: Czy ta zmiana Smallinga to nie była pierwsza sytuacja kiedy Van Gal wstał w czasie meczu z ławki ? :)
» 8 lutego 2015, 19:13 #36
adi343: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2015 19:17

nie, wstał jeszcze w momencie w którym sędzie skończył pierwszą połowę. Jakoś musiał pójść do szatni
» 8 lutego 2015, 19:16 #35
radek87urban: Powinni grać jednym napastnikiem, bo w takim przypadku będzie chociaż jeden zawodnik więcej w grze.
» 8 lutego 2015, 19:14 #34
Hektor2001: To co zrobił Smalling to poezja. Te wbiegnięcie na boisko. Brakuje takich piłkarzy.
» 8 lutego 2015, 19:13 #33
DanyDET: yeah!
» 8 lutego 2015, 19:14 #32
mleko: hahaha
» 8 lutego 2015, 19:15 #31
Sancho: Smalling ma statystyki po 100 %, MOTM jak nic. A na serio chyba van Gaal go nie lubi xd
» 8 lutego 2015, 19:12 #30
MarekAntoniusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.02.2015 19:16

Masakra jakaś
» 8 lutego 2015, 19:12 #29
69eyes: Blind ratuje honor, paraolimpiada za 150 mln trwa w najlepsze, dobra robota Louis.
» 8 lutego 2015, 19:12 #28
Kundziu: Manchester dalej nie istnieje w meczach z zespołami, które dużo biegają i lubią grać pressingiem. Dzisiaj wszyscy się gubili. Jedynie de gea na plus, niestety ;/
» 8 lutego 2015, 19:12 #27
dara7: Blind drewno ale mu się udało
» 8 lutego 2015, 19:12 #26
MarekAntoniusz: Blind to chyba nasz najlepszy transfer w lecie, chyba jako jedyny pokazuje, że warto było go kupić... Na pewno się spłaca :)
» 8 lutego 2015, 19:15 #25
cantona96: To samo do van Persiego. Broniłem Falcao non stop, ale się skończyło.
» 8 lutego 2015, 19:15 #24
cantona96: Już pomijając dwójkę naszych napastników, to di Maria zagrał najgorzej ze wszystkich i sprawia wrażenie jakby mu się nie chciało. Pochwalić można chyba tylko Rojo, Jonesa i Shawa, który pokazał charakter, to chyba tyle.
» 8 lutego 2015, 19:19 #23
Mariappppa: LUIS VAN GAAL NAJLEPSZY TAKTYK ŚWIATA, WEJŚCIE CHRISA SMALLINGA W OSTATNIEJ MINUCIE MECZU TO BYŁA CZYSTA PERFEKCJA W WYKONANIU HOLENDERSKIEGO TAKTYKA.
» 8 lutego 2015, 19:12 #22
mich4725: Jak to mówią młodzi ludzie, MASAKRACJA
» 8 lutego 2015, 19:11 #21
sagnol32: Dam smallingowi 10 w końcu nie miał żadnych strat dzisiaj :)
» 8 lutego 2015, 19:11 #20
Olo: Smalling 10/10, genialny występ, klasa światowa, podpora drużyny - IDEALNIE!
» 8 lutego 2015, 19:11 #19
gregor00711: Racja był bezbłędny. Po tym poznaje się prawdziwe filary defensywy
» 8 lutego 2015, 19:32 #18
KoaLa: Środek pola to:
Blind
Cleverley-Cleverley-Cleverley
» 8 lutego 2015, 19:11 #17
szabo1878: a przed nimi duet Torres-Torres
» 8 lutego 2015, 19:14 #16
IMMM: Lepszy Torres-Torres niż Falcao-Flacao
» 8 lutego 2015, 19:23 #15
dara7: CAŁY MECZ ZAGRAŁ DI MARIA,KATASTROFA
» 8 lutego 2015, 19:11 #14
indyk: Co Ty chcesz od tego Angela? Nie gra fenomenalnie, ale popatrz co gra Rooney. To jest dopiero katastrofa. Angel kopie się po czole od jakiegoś czasu, ale i tak wypracował kilka setek kolegom. To, że van Persie jest kompletnie bez formy to nie jest jego wina.
» 8 lutego 2015, 19:16 #13
szabo1878: dobrze ze Van Gaal wpuscil Smallinga bo jeszcze bysmy przegrali!! GENIUSZ!!
» 8 lutego 2015, 19:11 #12
Przemas96: PARODIA!
» 8 lutego 2015, 19:11 #11
RedDevils4life: Blind uratował jak z WBA, ale i tak wstyd panowie. Taka siła ofensywy powinna rozbić Młoty. Jednak źle van Gaal ustawia naszych zawodników. Nie widzi chyba, że Rooney na skrzydle albo w środku pola jest bezużyteczny.
» 8 lutego 2015, 19:11 #10
AgEnT: Smalling MOTM!
» 8 lutego 2015, 19:10 #9
Arkin: No to w środę 3-5-2 skoro nie ma Shawa.
» 8 lutego 2015, 19:10 #8
Hektor2001: Chyba, że Rojo na lewą. ;)
» 8 lutego 2015, 19:11 #7
mat9: Jest jeszcze Blackett na LO ;)
» 8 lutego 2015, 19:12 #6
Arkin: Tylko nie Blackett.
» 8 lutego 2015, 19:12 #5
Hektor2001: A może Roo?
» 8 lutego 2015, 19:14 #4
Joker7: 4 miejsce w tym sezonie bedzie sukcesem ...
» 8 lutego 2015, 19:10 #3
romario11: to juz lepszy był nasz Franek Dyzma: Jak leci? BEZ ZMIAN !!
» 9 lutego 2015, 07:51 #2
mat9: Smalling MOTM !!
» 8 lutego 2015, 19:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.