Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Carrick to najlepszy środkowy pomocnik w Anglii"

» 23 grudnia 2014, 07:33 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Manchester United jest niepokonany w Premier League od siedmiu spotkań. Sir Alex Ferguson uważa, że spora w tym zasługa Michaela Carricka, który wrócił do gry po poważnej kontuzji kostki.
» Manchester United jest niepokonany w Premier League od siedmiu spotkań. Sir Alex Ferguson uważa, że spora w tym zasługa Michaela Carricka, który wrócił do gry po poważnej kontuzji kostki. Były menadżer Czerwonych Diabłów na antenie BT Sport chwali też Wayne'a Rooneya, Robina van Persiego i Davida de Geę oraz liczy na lepszą grę United w najbliższych miesiącach.
Postawa Carricka na boisku nie umknęła też uwadze Louisa van Gaala, który w ostatni weekend mianował Anglika wicekapitanem Czerwonych Diabłów.

– Manchester United wciąż ma świetnych zawodników. Cały czas uważam, że Michael Carrick to najlepszy środkowy pomocnik w angielskim futbolu. Naprawdę tak sądzę – mówi Ferguson na antenie BT Sport.

– Uważam, że Carrick jest najlepszym angielskim zawodnikiem – dodaje.

Były menadżer Manchesteru United przed piątkowym meczem z Newcastle United chwali również Robina van Persiego, Wayne'a Rooneya i Davida de Geę.

– Mistrzostwa świata dały się trochę we znaki Van Persiemu, ale obserwujcie go uważnie w drugiej części sezonu. Będzie z nim wszystko w porządku – przekonuje Szkot.

– Rooney znów błyszczy. To zawodnik, który zawsze daje ci bramki. Drużyna posiadająca takiego strzelca zawsze ma przewagę.

– Najbardziej cieszy mnie natomiast David de Gea. Sprowadziliśmy go do nas jako dzieciaka, był wątły, chudy, ale miał umiejętności. Ma wyjątkowy talent i teraz go pokazuje. Bardzo cieszę się z występów tego dzieciaka. Kiedy kontuzjowani piłkarze Manchesteru United wrócą do gry, to wszystko będzie dobrze – dodaje Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Na cześć Falcao nie śpiewa już tak wielu
Następny news »
Taylor: W starciu z United damy z siebie wszystko

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (76)


Berba9tov: Pamiętam jak go wyzywaliście po meczu z City w Pucharze Anglii...

Te bramki z Romą, ten rajd z QPR- brakuje mi tego :D
Jak Carras będzie w formie, to zobaczycie jak będą leciały prostopadłe podania do Tygrysa :)


Wesołych Świąt!
» 24 grudnia 2014, 18:00 #74
kckMU: Carrick jest w sumie w formie, ale przez kontuzje i przede wszystkim tragiczny i żenujący poziom naszych ŚO, nie może zaangażować się zbyt mocno w ofensywę.
» 24 grudnia 2014, 23:14 #73
jari13: Carrick w formie gra na jeden kontakt i zagrywa prostopadłe piłki, obecnie to już nie to samo. Carrick wypada super w ostatnich meczach bo: nie ma Blinda, który moim zdaniem grał lepiej oraz Fellaini nie był w stanie wyprowadzić piłki z własnej połowy. Blind, do którego nie byłem przekonany, bo nie oglądałem go w lidze holenderskiej, posadzi Carricka kiedy wróci po kontuzji.
» 24 grudnia 2014, 16:25 #72
Arkin: A propo, wiem, że są święta, ale zmieńcie datę powrotu Herrery - nie róbcie nam nadziei :(
» 24 grudnia 2014, 13:42 #71
Arkin: Dawać mi tu temat z życzeniami świątecznymi!
» 24 grudnia 2014, 13:05 #70
Abrakadabra: Zdrowych i Wesołych Świąt dla wszystkich użytkowników Devilpage oraz Szczęśliwego Nowego roku! :)
» 24 grudnia 2014, 12:15 #69
Arbruz: PS: Jebać Contero :*
» 24 grudnia 2014, 13:09 #68
sebox111: prosze was...chociaz w Swieta sie ogarnijcie ;)
» 24 grudnia 2014, 16:30 #67
Arbruz: No okk ;__; .
» 24 grudnia 2014, 17:02 #66
magmagikwielki: Ferguson przeproś Keane'a! Dopóki Go nie przeprosisz, nie słucham Cię!
» 23 grudnia 2014, 22:55 #65
Sideswipe: To groźba? Pewnie się obrazi.
» 24 grudnia 2014, 10:02 #64
0ptimus: Cleverley jest najlepszym!
» 23 grudnia 2014, 20:55 #63
szabo1878: coz jesli chodzi o angielskich pomocnikow to wygladaja tak cienko, ze carrick jest naprawde w czolowce
» 23 grudnia 2014, 20:40 #62
uzil25: W czołówce? Jest najlepszy, naj! To co chłop robi w takim wieku to poezja, trzyma nam całą grę...

Od momentu gry wrócił nie przegraliśmy ani razu (chyba) to o czymś świadczy. Z AV gdy grał na stoperze to inni robili w majty i dopiero po jego powrocie na ŚP wszystko się ustabilizowało.
» 23 grudnia 2014, 22:34 #61
naniLuis: Wesołych Świąt Diabły! :)
» 23 grudnia 2014, 20:34 #60
getta366: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2014 19:38

ile osób tyle opinii, Ale tak z drugiej bańki to pragnę podkreślić, że niewielu zostało takich piłkarzy na świecie którzy są jak ta wierna żona; na dobre i złe, czy żołnierz który to na froncie nie walczy wyłącznie o własny tyłek tylko całą armie, kraj, ojczyznę czy honor (Boga w te politykę mieszał nie będę)
Carrick to jeden z najlepszych
» 23 grudnia 2014, 19:37 #59
endomikoryza: Wesołych Świąt Czerwone Diabły :) zawsze w sercu United!! najlepszego :D
» 23 grudnia 2014, 18:46 #58
Derp: z całym szacunkiem, ale mówi to człowiek, który porównywał cleverleya do scholesa :)
wybaczcie, ale fergusonowi nie było dane pracować z wieloma dobrymi środkowymi a carrick to stara szkoła, dzisiaj od środkowych wymaga się znacznie więcej.

w ogóle jeżeli określa się w dzisiejszych czasach jakiegoś środkowego jako defensywnego lub ofensywnego - jest on zwyczajnie przeciętny. najlepsi środkowi są zarówno defensywnie jak i ofensywnie usposobieni i niestety, ale u nas dostrzegam takie cechy tylko u herrery (czuje, że będą z niego ludzie) i idealnym wsparciem byłby dla nas taki kevin strootman lub arturo vidal.

bez napinki, to tylko moja opinia.
» 23 grudnia 2014, 15:25 #57
Mikez: Z całym szacunkiem, ale mówi to człowiek, który z Carrickiem w składzie wygrał niemal wszystko, co było do wygrania w klubowym futbolu.
» 23 grudnia 2014, 16:16 #56
Derp: z całym szacunkiem, ale wówczas w składzie mieliśmy ofensywną maszynę - czyt. c.ronaldo, który nie potrzebował i nie potrzebuje kreatywnych środkowych.
» 23 grudnia 2014, 18:18 #55
Vaxiu: Nie badz smieszny, mielismy swietny zespol, a nie jednego Ronaldo.
Dla Ciebie i wielu innych, zawodnik jest dobry jesli strzela fajne bramki i fajnie asystuje, pozostali od "czarnej" roboty nie maja zbyt wielkiego znaczenia.
Jesli chodzi o Ronaldo, widac nie ogaldasz spotkan Realu i nie masz pojecia jak wielkie znaczenie ma na jego gre Isco i pozostali.
» 23 grudnia 2014, 20:35 #54
UnMishii: Efekty wspaniałej pracy Fergusona oglądamy do dzisiaj - i mimo że od 2009 roku zdobyliśmy jeszcze 3 razy mistrzostwo Anglii, styl był SŁABY. I musi to przyznać każdy. Jednym z powodów właśnie był taki Carrick - bo to jest przeciętny gracz. Fakty po prostu są takie, że kolejne transfery po 2008 roku sprowadzały nas do poziomu "przeciętności" (Valencia, Young, Smalling, Buttner, Zaha, czy kompletny strzał z Bebe )
» 23 grudnia 2014, 22:06 #53
Walnuts: Moim zdaniem Carrick jest przeceniany. To nie jego zasługa, że drużyna lepiej broni, tylko De Gea, który wyciąga niesamowite piłki. Do meczu z Evertonem co leciało w bramkę Davida, kończyło się golem, teraz jest inaczej, bo jest w życiowej formie.
Wystarczy obejrzeć ostatnie spotkania, nawet te wygrane, gdzie rywale bez problemu stwarzali sobie mnóstwo dogodnych okazji. Powtórzę jeszcze raz, to David broni lepiej, a nie zasługa jakiejś niesamowitej formy Carricka, który zatrzymuje każdy atak.
Zresztą od kiedy Fellaini i Carrick grają w środku, to Manchester ma wielkie problemy z kreowaniem akcji ofensywnych. Taki Blind ma coś, czego u Carricka nie ma od lat, mianowicie nie boi się ruszyć do przodu i oddać strzału na bramkę.
» 23 grudnia 2014, 15:03 #52
Manchester100: popaczcię sobie [link usunięty]
» 23 grudnia 2014, 14:29 #51
Manchester100: XD Dobrze gadasz Soldier
» 23 grudnia 2014, 14:25 #50
Reusik: Z powodu kryzysu rubla rosyjskie kluby muszą się pozbyć części graczy z wysokimi pensjami.To szansa na transfer garaya
» 23 grudnia 2014, 12:58 #49
Abrakadabra: z tego co mówił van Gaal nie potrzebujemy żadnych transferów, więc o Garayu i innym którzy są potrzebni możemy zapomnieć
» 23 grudnia 2014, 13:28 #48
DevoMartinez: Mowił, że żadnych na szybko robionych nie potrzbeujemy apropo zimowego okienka a nie, że w ogóle.
» 23 grudnia 2014, 14:19 #47
pawelisto2: Nie zawsze interesuje mnie jakiś dłuższy wywiad z Evansem, czy konferencje Van Gaal-a, ale wszystko co jest o carricku czytam bardzo dokładnie od dobrych kilku lat. Scholes and Carrick - shy genius!
Wiele lat w zasadzie scholes był niedoceniany, czasami nawet nie lubiany, bo rzadko udzielał się w mediach, a jak zakończył karierę to wszyscy się nad nim zaczęli rozczulać. Podobnie jest z carrickiem. Świetny, cichy, nieśmiały!
» 23 grudnia 2014, 12:55 #46
kralo11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2014 12:00

Nie ujmujac nic dla Carrick'a ale mi sie wydaje ze on dobrze gra wtedy kiedy caly zespol nie gra najlepiej i on poprostu sie wyroznia na tle ekipy.W tamtym sezonie co takiego pokazywal w sezonie 2012/2013 gral bardzo dobrze ale wczesniej gral poprostu dobrze bez rewelacji wiec nie uwazam go za jednego z najlepszych nawet w anglii choc trzeba przyznac jest teraz w formie i jest naszym podstawowym graczem bez konkurencji ze strony innych graczy
» 23 grudnia 2014, 11:59 #45
MANUGLORy: niestety dla Carricka ale to że on jest genialny widzą tylko niektórzy trzeba zrozumieć jego role myśle że passa United sześciu zwycięstw z carrickem w składzie to nie przypadek oczywiście nie mówie że sam gra ale przyczynił sie bardzo wystarczy zobaczyć jak rzadko niecelnie podaje
» 23 grudnia 2014, 11:39 #44
ferdras: Heh , Carrick gra jużÂ jakieś 8 lat na Old Trafford a ty piszesz "Trzeba zrozumieć jego role"
» 23 grudnia 2014, 11:58 #43
Vaxiu: No wlasnie, gra tu tyle lat a malo kto na tej stronie rozumie role tego zawodnika.
Niedoceniany ale na szczescie tylko tutaj co kompletnie nie ma znaczenia :)
» 23 grudnia 2014, 16:47 #42
V3rG: Taką rolę zawodnika to powinni doceniać w drużynach walczących o utrzymanie, w United środkowy pomocnik nawet z defensywnymi zadaniami powinien potrafić oddać strzał lub popisać się jakimś niekonwencjonalnym podaniem. Bardzo lubię Carricka i szanuje, ale ten zawodnik po prostu nie daje świeżości tej drużynie, jak np. taki Blind.
» 23 grudnia 2014, 17:33 #41
Vaxiu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2014 20:40

"niekonwencjonalnym podaniem" Ty sobie zartujesz w tym momencie ?
Tez facet ma podania na 50m+ do stopy! Jego role mimo Twojej i innych niecheci doceniaja fachowcy w Man Utd jak i wczesniej w reprezentacji.
» 23 grudnia 2014, 20:40 #40
V3rG: Pokaż mi podanie z tego sezonu na 50m+. Ja wiem co on potrafił wyczyniać kiedyś, ale spójrz na czasy teraźniejsze. To już nie to samo.
» 24 grudnia 2014, 10:18 #39
Profus12UTD: Sir Alex ! Sir Alex ! Sir Alex ! Duma i Tradycja
» 23 grudnia 2014, 11:38 #38
ferdras: Tylko że Lampard to trochę inna pozycja,rola i usposobienie a nawet bardzo inna od Carricka.
» 23 grudnia 2014, 11:33 #37
slaweknh: Zawodnicy zawsze bede sie od siebie roznic z prostej przyczyny...nie ma dwoch identycznych zawodnikow,wiec w mysl tego co piszesz nie daloby sie porownywac pilkarzy bo kazdy jest inny.
» 23 grudnia 2014, 11:41 #36
ferdras: @slaweknh - czyli bramkarzy też nie mozna porownac, bo Neuer wyjatkowo czesto i daleko wychodzi w pole... Terrego nie mozna sie porownac z Vidiciem bo Terry strzela więcej bramek... aha.
» 23 grudnia 2014, 11:47 #35
slaweknh: To walsnie ten absurd wynika z tego co Ty napisales,Hikari porownuje Lamparda z Carrickiem a Ty odpisujesz:Tylko że Lampard to trochę inna pozycja,rola i usposobienie a nawet bardzo inna od Carricka.Sam sobie strzeliles gola:-)
» 23 grudnia 2014, 11:50 #34
ferdras: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2014 11:56

no nie bo: Lampard to bardziej ofensywny pomocnik a Carrick defensywny, Carricka prędzej można porównać jeśli chodzi o pozycję do Gerrarda obecnie.
Nie wiem czy wiesz ale Środkowi pomocnicy mająÂ swój podział na podkategorie, a bramkarze nie mają.
» 23 grudnia 2014, 11:54 #33
kralo11: Porownajcie sobie tych graczy inaczej skoro Carrick to def pom to rozlicz go z gry na pozycji na ktorej gra to samo zrob z Lampardem i porownaj
» 23 grudnia 2014, 12:43 #32
UnMishii: Tak czy tak Gerrard>.....> Carrick
» 23 grudnia 2014, 22:08 #31
Sideswipe: unmishii - masz rację, ale zapomniałeś dopisać, że w poślizgach.
» 24 grudnia 2014, 09:56 #30
RyanScholes1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2014 11:11

Chyba jednak ty nie umiesz czytac ze zrozumieniem
» 23 grudnia 2014, 11:10 #29
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2014 11:06

Zupelnie nie zgadzam sie z SAF,duzo lepszymi pomocnikami sa Toure i Cesc.Ostatnio duzo kurtuazji w wypowiedziach ludzi z OT np:Valencia jest wszechstronny,Nani to zawodnik klasy swiatowej-smiech.Carrick to dobry zawodnik,ale nie najlepszy.
» 23 grudnia 2014, 11:03 #28
adamecki7: co z twoim czytaniem ze zrozumieniem ?? toure i fabregas to nie anglicy chyba ze zmienili obywatelstwo. przeczytaj raz jeszcze
» 23 grudnia 2014, 11:07 #27
ferdras: SAFowi chodziło o Anglików a nie o lige angielską
» 23 grudnia 2014, 11:11 #26
Domestos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2014 11:18

śmierdzi gimbazą albo trollem
» 23 grudnia 2014, 11:18 #25
slaweknh: Smierdzi domestosem,Cały czas uważam, że Michael Carrick to najlepszy środkowy pomocnik w angielskim futbolu.Moze mial na mysli cala lige,nie tylko Anglikow.
» 23 grudnia 2014, 11:26 #24
ferdras: gdyby chodzilo o lige napisałby "Najlepszy pomocnik w angielskiej lidze", okreslenie "W angielskim futbolu" jasno daje znak że chodzi o zawodników z angielskim paszportem - tak to interpretuje, ale moze sie myle..
» 23 grudnia 2014, 11:32 #23
slaweknh: Mozna to roznie interpretowac, jak Ty lub angielski futbol jak cala PL i jej zaplecze.
» 23 grudnia 2014, 11:35 #22
Arkin: To dwuznaczne znaczenie bierze się stąd, że Carrick gra w PL. Bo np. stwierdzenie "Krychowiak to najlepszy środkowy pomocnik w polskim futbolu" dosadnie wskazuje, że chodzi o Polaków. Tak też się ma z Michaelem. IMO Saf ma rację.
» 23 grudnia 2014, 11:49 #21
adamecki7: tak czy siak popracuj nad czytaniem ze zrozumieniem
» 23 grudnia 2014, 11:50 #20
Kaczor5454: Ferguson ma sporo racji. Tzn. zawsze uważałem, że Carrick miał jeden wybitny sezon, po którym przyszły słabsze i przed którym też były słabsze ( o wiele). Ale teraz znów gra dobrze, choć czasem zdarzą mu się zbyt lekceważące przeciwnika podania.
Mimo to uważam, że chłop odpalił zdecydowanie za późno. Wiek 33 to nie najlepszy okres by świecić jednym z dwóch najlepszych okresów w swojej karierze.
Trzeba jednak oddać mu co się należy. Także: gra tak jak powinien zasłużenie wychodzi w podstawowej 11. A tego co było wcześniej już nie da się odwrócić.
» 23 grudnia 2014, 10:58 #19
Best69: Ogólna postawa MU w tym sezonie nie jest stabilna.Wynika to ze zmiany trenera oraz wprowadzenie przez Van Gaala dotąd niestosowanej przez Fergusona ustawienia 3-5-2.Zmiana ustawienia obrony z 4 na 3 zawodników wprowadziła zamęt we wszystkich formacjach. Uważam że,ostatnia seria zwycięstw w dużej mierze była dziełem szczęścia.Ostatni mecz z Aston Villą pokazał nam w jakiej naprawdę dyspozycji są Red Devills
» 23 grudnia 2014, 10:57 #18
Vaxiu: Nie zgodze sie, mecz z Aston byl chyba pierwszym gdzie wiekszosc czasu United spedzilo w okolicach pola karnego oddajac do tego spora strzalow czego wczesniej brakowalo. W kazdym zwycieskim meczu gralismy otwarty futbol i nie byly to zmasowane obrony wiec gdzie tu szczescie ? Szczesciem mozna nazwac remins Aston z United a nie na odwrot.
» 23 grudnia 2014, 14:14 #17
SYSTEM: Carrick gra solidnie ale czy jest najlepszy w lidze nie wydaje mi się.
» 23 grudnia 2014, 10:54 #16
Chapman: Brakuje cię mistrzu na ławce..
» 23 grudnia 2014, 10:53 #15
RyanScholes1878: A ja sie z nim nie zgadzam....
» 23 grudnia 2014, 10:26 #14
TraN: Najbardziej w narzekaniach na Carricka mnie zawsze śmieszył mit, że Michael miał tylko jeden udany sezon w United (12/13). Prawda jest taka, że facet sam w pojedynkę trzymał środek pola w ostatnich latach, nie licząc oczywiście powrotu Rudego z emerytury oraz przebłysków naszego nieziemskiego duetu Ando&Clev :)
» 23 grudnia 2014, 10:11 #13
IMMM: Dokładnie gość po prostu odwala brudną robotę, ale dla większości kibiców to nic nie znaczy. Ważne że Ferguson i Van Gaal się na nim poznali :P
» 23 grudnia 2014, 13:33 #12
vip14: Nie da się ukryć, że Carrick w ostatnich meczach pokazuje klasę :) Doświadczenie daje mu tą pewność siebie i dzięki temu jego gra w United jest taka dobra :)
» 23 grudnia 2014, 10:06 #11
Yaankes: Zawsze mówiłem, że Carrick to skarb dla United. To jest taki zawodnik, który nie jest widoczny, ale wykonuje tytaniczną pracę dla całej drużyny.
» 23 grudnia 2014, 09:01 #10
sebox111: w koncu Profesor ;)
» 23 grudnia 2014, 10:34 #9
Bena1878: i pomyslcie co bedzie moze juz za sezon a na pewno za 2 !! cl final murowany :)
» 23 grudnia 2014, 08:37 #8
AgEnT: Na więcej komentarzy już nie mogłeś podzielić swojej wypowiedzi? :P
» 23 grudnia 2014, 09:33 #7
Bena1878: ale czy carrikc najlepszym pomocnikiem ... do profesora carrica to duuuzo brakuje ale wiadomo jak wyglada nasza rotacja ustawieniem w skladnie wiec "Kiedy kontuzjowani piłkarze Manchesteru United wrócą do gry, to wszystko będzie dobrze – dodaje Ferguson."
» 23 grudnia 2014, 08:36 #6
Bena1878: skoro wazza jest w dobrej formie wedlug safa i daje tyle druzynie grajac jako pomocnik to czekam na mecz w ktorym bedzie gral na szpicy
» 23 grudnia 2014, 08:35 #5
mich4725: Moim zdaniem Rooney miewa tylko przebłyski, daleko mu do Rooneya e dobrej formie.
» 23 grudnia 2014, 08:16 #4
ziomboy777: Rooneya z rytmu wybiła kontuzja...
» 23 grudnia 2014, 08:54 #3
IMMM: Tylko czy Wazza jest pomocnikiem? :)
» 23 grudnia 2014, 13:34 #2
soldier: Hodgson powinien to poczytać.
» 23 grudnia 2014, 07:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.